Het Grote Gamecube Topic Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:27:
De beste methode die ik ken en die iedereen gebruikt die ik ken is door op een bank te gaan zitten, bongo's tussen je benen en dan je knieen/benen iets naar binnen knijpen om de bongo's vast te houden.... krijg je na verloop van tijd wel spierpijn van :P
Ach, een beetje spierpijn heb ik er wel voor over. ;) Het zal vast wel goedkomen.
Ik verwacht ook heel veel mensen die verbaasd om het hoekje komen kijken als ze mij ineens horen trommelen. En die het dan vervolgens ook zelf willen proberen natuurlijk. :)
Dit soort dingen moet Nintendo veel vaker doen! Er zijn vast nog wel meer concepten te bedenken voor Donkey Kong spellen die met de konga's bestuurd kunnen worden.

IGN is de laatste tijd wel heel erg resident evil 4 aan het hypen. Ik krijg er steeds meer zin in. :)
Zo vaak saven als je maar wilt, geen gezeur meer met ink ribbons. Eindelijk wat meer ruimte in je inventory. Onmisbare items (sleutels e.d.) worden apart bewaard en nemen geen ruimte in beslag. Alle problemen die ik altijd had met RE lijken te zijn opgelost, zalig! :D

En eerder stond in 1 van de previews dat de tegenstanders eindeloos blijven respawnen. Daar zag ik best wel tegenop, maar vandaag las ik in de mailbag dat dit in de meeste recente demo niet meer zo is. :) Er zijn er nog steeds heel erg veel... maar dood is dood. Een tegenstander die je hebt vermoord komt nooit meer terug. En als je een gebied helemaal hebt uitgekamd kun je er dan ook veilig in rondlopen. Die preview van de bossfight met "the thing under the lake" was ook om te watertanden. :9~ Dit wordt echt een musthave. Ik hoop dat ze een beetje opschieten daar bij capcom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:07:
En eerder stond in 1 van de previews dat de tegenstanders eindeloos blijven respawnen. Daar zag ik best wel tegenop, maar vandaag las ik in de mailbag dat dit in de meeste recente demo niet meer zo is. :) Er zijn er nog steeds heel erg veel... maar dood is dood. Een tegenstander die je hebt vermoord komt nooit meer terug. En als je een gebied helemaal hebt uitgekamd kun je er dan ook veilig in rondlopen. Die preview van de bossfight met "the thing under the lake" was ook om te watertanden. :9~ Dit wordt echt een musthave. Ik hoop dat ze een beetje opschieten daar bij capcom!
Dat is in die demo die ik heb ook al zo, meestal. Alleen in dat dorpje komen er steeds ventje uit huisjes en zo. Maar na een tijdje is het over. Dan luiden de klokken, en gaan ze bidden voor Lord Sadler :) .... en is de demo afgelopen ;(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh jongens... ik heb een beetje het gevoel dat ik in een andere game-dimensie ben terecht gekomen ofzo. :p Die boost-guardian is best wel een watje. Tenminste, ik neem aan dat dit de boost-guardian was? Want toen ik hem had verslagen kreeg ik de boostball. Ik heb hem eerlijk gezegd geeneens gescand. :X Ik had amper door dat het een bossfight was... ik dacht gewoon weer een Ing met een nieuw trucje, dat ik hem nog wel vaker tegen zou komen.

Maar dit zeg ik dus, surrounded. :p Dezelfde die hier de hele tijd kwam uithuilen omdat hij de eerste Metroid Prime zo moeilijk vond. En dan over een bossfight waar notabene D3 redelijk veel moeite mee had. Wat is hier aan de hand? Heb ik extreem veel geluk gehad? Het is gewoon een Ing warrior die zich kan oprollen tot een balletje. :? Als hij zo snel heen en weer schiet mikt hij geeneens op je, stuitert gewoon een beetje willekeurig door de kamer heen. Ik ben er maar 1 keer door geraakt. Als je zelf ook in morphball-mode gaat is hij extreem makkelijk te ontwijken. Een paar rake schoten met de lightbeam en hij was al dood. Als dit de moeilijkste bossfight was zie ik de rest van het spel ook wel zitten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Boostguardian is simpel ja :)
Eerste x ging ik wel dood maar toen was ik al niet erg frisjes qua energy. Tweede x zonder noemenswaardige schade heb ik hem afgemaakt.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:14:
Uh jongens... ik heb een beetje het gevoel dat ik in een andere game-dimensie ben terecht gekomen ofzo. :p Die boost-guardian is best wel een watje. Tenminste, ik neem aan dat dit de boost-guardian was? Want toen ik hem had verslagen kreeg ik de boostball. Ik heb hem eerlijk gezegd geeneens gescand. :X Ik had amper door dat het een bossfight was... ik dacht gewoon weer een Ing met een nieuw trucje, dat ik hem nog wel vaker tegen zou komen.

Maar dit zeg ik dus, surrounded. :p Dezelfde die hier de hele tijd kwam uithuilen omdat hij de eerste Metroid Prime zo moeilijk vond. En dan over een bossfight waar notabene D3 redelijk veel moeite mee had. Wat is hier aan de hand? Heb ik extreem veel geluk gehad? Het is gewoon een Ing warrior die zich kan oprollen tot een balletje. :? Als hij zo snel heen en weer schiet mikt hij geeneens op je, stuitert gewoon een beetje willekeurig door de kamer heen. Ik ben er maar 1 keer door geraakt. Als je zelf ook in morphball-mode gaat is hij extreem makkelijk te ontwijken. Een paar rake schoten met de lightbeam en hij was al dood. Als dit de moeilijkste bossfight was zie ik de rest van het spel ook wel zitten. :7
Ik vind het hele spel makkelijk. Ik ben alleen een paar keer bij een eindbaas doodgegaan, maar meer dan vier keer was het niet in totaal. De normale vijanden vind ik een stuk makkelijker. Misschien komt het omdat D3 gewend is aan de (veel makkelijkere) US-versie van Metroid Prime 1 en dat wij gewend zijn aan de moeilijkere PAL-versie?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
We zijn ook beter dan in het begin van MP1 mbt controls enzo he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons prijst wel vaker leuk af, en ik loop zo nu en dan ook zaken als Intertoys binnen .... heb Tak and the Power of Juju voor 14.99 bij Intertoys en Pitfall voor 12.90 bij de Dixons .... beide best geinige games, ik hou wel van platform spellen als die! (ook de originele Pitfall game staat er op, 1 en 2).

Heeft iemand hier Prince or Persia? Ik heb met Brute gevochten, alleen .... hoe kom je van hem af als je op hem geklommen bent?

Trouwens ff op dimplus.nl gekeken .... djees, in maart komt echt veeeel uit, waarom spreiden ze die sh** niet meer? Zal ongetwijfeld wel of Devil may cry 3 of Resident evil 4 worden, ik gok toch de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik weet wat het is jongens...SURROUNDED STOLE MY MOJO!!! :( GET HIM!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Is dat ook zo bij deel 2? Dat de USA versie makkelijker is? Ik wil namelijk waarschijnlijk de USA versie importen vanwege het mooiere doosje :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:55:
Is dat ook zo bij deel 2? Dat de USA versie makkelijker is? Ik wil namelijk waarschijnlijk de USA versie importen vanwege het mooiere doosje :)
Als het goed is zijn ze nu juist identiek op het hoesje en de ondersteunde talen na, vandaar dat ik denk dat MP2 makkelijker is dan MP1-PAL en juist moeilijker dan MP1-USA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 15:42
Oke, ff tussen de MP discussie door: ik heb nu met Paper Mario 2 chapter 7 gehaald (eindelijk weer 's tijd), maar...

spoiler:
kan ik nu het beste de pit of 100 trials doen en is chapter 8 echt het laatste? Want ik wil nog wel ff flink wat meer experience hebben etc als ik het laatste chapter / eindbaas aanga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:46:
Misschien komt het omdat D3 gewend is aan de (veel makkelijkere) US-versie van Metroid Prime 1 en dat wij gewend zijn aan de moeilijkere PAL-versie?
Ik heb de US versie op Hard uitgespeeld zonder Energy Tanks, zonder Missile Expansions, zonder Power Bomb Expansions, zonder Thermal Visor, zonder Gravity Suit en zonder Grapple Beam. Ik denk dat het niveau wat ik gewend ben een stuk hoger is dan het regulier spelen van de PAL versie :P
Veel makkelijker is ook wat overdreven, op sommige punten hebben de PAL-ers het zelfs makkelijker

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muahaha, without his mojo, D³ will be...powerless? Misschien moet ik nu ook de 1e MP maar eens op hard gaan proberen. ;) Met een blinddoek om en 1 hand op m'n rug gebonden, zal me nu vast wel lukken.
Misschien komt het omdat D3 gewend is aan de (veel makkelijkere) US-versie van Metroid Prime 1 en dat wij gewend zijn aan de moeilijkere PAL-versie?
Maar is die US-versie dan echt zoveel makkelijker? Dat zal toch wel meevallen? Zover ik begreep was het grootste verschil dat vijanden daar wat meer powerups (energy en missiles enzo) achterlaten als ze dood gaan. Als dat nou alles is...

En bovendien, als ik het me goed herinner heeft D³ de 1e MP een keer uitgespeeld met maar één energytank! Het kan me niet schelen hoeveel makkelijker de US-versie is, maar dat is gewoon indrukwekkend. Ik blijf het een beetje raar vinden dat diezelfde D³ dan een paar is dood gegaan bij een boost guardian die ik in 1 keer verslagen heb. Maar je hoort mij niet klagen. :p

Thijs, dat lijkt me inderdaad het juiste moment. Je zit vlak voor het einde van het spel. Als je die pit nu niet doet is het al afgelopen. :) Succes!

edit:
Oh kijk aan, het was niet alleen met 1 energytank. Maar ook zonder missile expansions, power bomb expansions, thermal visors, gravity suits en grapple beam! First, I take D³'s mojo. Then I begin my domination of the world. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik ben ook 3 keer dood gegaan bij de boost guardian voordat ik hem haalde, en toen maar _net_. En ben net doodgegaan bij de Alpha Blog. Ik zuig :P

Maar een ding is wel zo. Zelfs al is dit spel misschien makkelijker dan MP (wat naar mijn mening gewoon niet waar is, vooral de normale vijanden zijn 10 keer irritanter), ik speel het hier in mn eentje op een grote tv met goed geluid. Resultaat: het spel werkt op mn zenuwen, meer nog dan bv resident evil. Wat dat betreft; petje af voor Retro. Ik kan me weer veel te goed inleven :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Thijs schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:22:
Oke, ff tussen de MP discussie door: ik heb nu met Paper Mario 2 chapter 7 gehaald (eindelijk weer 's tijd), maar...

spoiler:
kan ik nu het beste de pit of 100 trials doen en is chapter 8 echt het laatste? Want ik wil nog wel ff flink wat meer experience hebben etc als ik het laatste chapter / eindbaas aanga.
je kan na de eindbaas toch gewoon de wereld in en alle quests oplossen? (ik ben pas in ch 5 dus ik zou het niet weten... ;))
en de laatste levels in de pit schijnen moeilijker dan de eindbaas te zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:12:
Ik ben ook 3 keer dood gegaan bij de boost guardian voordat ik hem haalde, en toen maar _net_. En ben net doodgegaan bij de Alpha Blog. Ik zuig :P
Die Alpha Blog heb ik ook al in 1 keer gehaald. (Mooi muziekje trouwens in dat gedeelte van de Torvus Bog! _/-\o_ *brings back memories*) Het is praktisch hetzelfde als vechten tegen een gewone Blog. Je moet hem alleen een paar keer vaker raken. Oh en natuurlijk die projectielen proberen te "ontwijken". LOL! Dat beest kan echt niet mikken. 8)7
(wat naar mijn mening gewoon niet waar is, vooral de normale vijanden zijn 10 keer irritanter)
De gewone vijanden zijn inderdaad veel moeilijker. Meer health, betere aanvallen, minder zwakke plekken. En natuurlijk dat constante respawnen. :( De enige keren dat ik ben dood gegaan kwam het door normale tegenstanders (en 1 keer door de atmosfeer van dark aether).

De bosses daarentegen, vind ik allemaal véél makkelijker dan in de eerste Metroid Prime. Ik heb ze totnutoe allemaal nog bij de 1e poging weten te verslaan. Dat was in MP1 echt wel anders. Dat monster dat uit stenen bestond, de omega pirate... brrr... met die gevechten heb ik echt veel moeite gehad. Vergeleken met hen stellen de bosses uit Echoes echt weinig voor.

Dark Samus ook... in Metroid Fusion moet je ook tegen jezelf vechten. Alleen dan zijn de confrontaties echt veel moeilijker... en het enige dat je eigenlijk kunt doen is wegrennen en je verstoppen. (Behalve op het einde van het spel, met de juiste wapens kon je haar vrij makkelijk verslaan). Gebaseerd daarop was ik best wel een beetje bang voor Dark Samus. Maar de eerste confrontatie was echt nogal simpel. Ik klaag verder niet hoor, ik vind Echoes tot zover veel beter speelbaar dan deeltje 1. Vastzitten bij een frustrerend moeilijke bossfight is niet bepaald prettig.
je kan na de eindbaas toch gewoon de wereld in en alle quests oplossen?
Dat is waar, maar ja... als je het spel al hebt uitgespeeld dan zijn alle dingen die je in de pit vind niet meer echt nuttig. Het is leuker om eerst de pit te doen en dan nog even te kunnen profiteren van de speciale badges die je daar vindt.
en de laatste levels in de pit schijnen moeilijker dan de eindbaas te zijn
Yup. Dat vond ik zeker.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Prince of Persia: Sands of Time gisteren uitgespeeld! :) Ik vond het een leuk spel met leuke puzzels, alleen die stem van dat meisje (d'r naam kwijt :P) klonk af en toe nogal crappy vond ik.

Als iemand trouwens nog wat Jap Gamecube games zoekt, ik heb er een paar te koop. Zie sig.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Alpha blog: scheef beest :D
Ik had ook al een stuk of 8 energy tanks dus ja..eitje.

De normale enemies zijn niet sterker hoor. Je moet wel iets meer nadenken over je te gebruiken beam. De ene moet je OF 10 missiles tegen schieten...of 1 charged lightbeam ..etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:01:
8?!?!

Oeps, dan heb ik er een paar gemist lijkt me. Ik heb er nu nog maar 5.
Toch maar eens wat meer op onderzoek gaan ipv steeds de hints volgen.
De ene moet je OF 10 missiles tegen schieten...of 1 charged lightbeam ..etc
Ik erger me vooral aan die beesten waar je eerst het schild op hun rug kapot moet schieten, en dan nog een hele zooi rake schoten voordat ze echt dood gaan. Ze kunnen ook erg goed springen. En elektrische stralen uit hun bek schieten. Die zijn zo irritant. :( Langdradige gevechten telkens, en de Torvus Bog zit er helemaal vol mee. Als je daar soms een makkelijk trucje voor kent hoor ik het graag. :p

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
hmm...ik negeer ze..waarom steeds schieten...tijdsverspilling. Af en toe beuk ik ze wel als ik er zin in heb maar meestal niet.

Ik weet niet of je hem heb maar heb je de special van de dark beam al ? :)
Dan zijn ze wel snel dood hoor :D (halve supernova op het scherm ofzo man..) slurpt ook dark energy.. :D Het is overkill maar wel lache :D

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 12-12-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:08:
Ik erger me vooral aan die beesten waar je eerst het schild op hun rug kapot moet schieten, en dan nog een hele zooi rake schoten voordat ze echt dood gaan. Ze kunnen ook erg goed springen. En elektrische stralen uit hun bek schieten. Die zijn zo irritant. :( Langdradige gevechten telkens, en de Torvus Bog zit er helemaal vol mee. Als je daar soms een makkelijk trucje voor kent hoor ik het graag. :p
Zodra je de juiste power-up hebt zijn ze relatief makkelijk:
spoiler:
Twee keer een super-misile op de rug en ze zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Retro heeft de plank flink misgeslagen wat normale vijanden betreft, ze zijn te hinderlijk. Hard voorbij rennen is wel het laatste wat ik wil doen, ik wil op mn gemakkie de boel ontdekken verdikke!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik vind er echt niets hinderlijks aan..meeste zijn echt snel afgemat, ook de sterkere met idd super missiles, etc. Meestal krijg je toch weer missiles er voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik vind MP2: Echoes toch ook echt iets moeilijker als deel 1. :P maar ik had dan ook de makkelijkere US versie.

Maar na een tijdje went het wel.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Bwah, net met Paper Mario 2 de pit van 100 trials gedaan. Bij level 60 ben ik er maar uitgestapt, had geen shrooms meer. Ging nog bijna dood op weg naar de inn ook nog. :o Wel jammer dat je per vijand maar meestal 1 star point krijgt. Na level 60 was ik nog geen enkele keer een level up. :| Vanavond of morgen ga ik hem nog een keer proberen, dit keer met 15 shrooms ipv 5. >:) Scheelt sowieso dat ik nu niet veel beurten aan tattlen hoef te verspillen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Thijs schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:35:
Bwah, net met Paper Mario 2 de pit van 100 trials gedaan. Bij level 60 ben ik er maar uitgestapt, had geen shrooms meer. Ging nog bijna dood op weg naar de inn ook nog. :o Wel jammer dat je per vijand maar meestal 1 star point krijgt. Na level 60 was ik nog geen enkele keer een level up. :| Vanavond of morgen ga ik hem nog een keer proberen, dit keer met 15 shrooms ipv 5. >:) Scheelt sowieso dat ik nu niet veel beurten aan tattlen hoef te verspillen. :)
Ik weet niet welk level je precies bent met Mario, maar pas na level 70 in de pit krijg je weer een beetje Star Points.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MaxBurn schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:01:
Alpha blog: scheef beest :D

De normale enemies zijn niet sterker hoor. Je moet wel iets meer nadenken over je te gebruiken beam. De ene moet je OF 10 missiles tegen schieten...of 1 charged lightbeam ..etc :)
Bij de alpha blog had je 8 tanks??? Ik had er op dat moment 4 :? (en dat was vrij goed te halen btw). Als dat idd waar is dan ga ik eerst eens hard op zoek naar een lading energy tanks....
Overigens sluit ik me volledig aan bij dat de normale vijanden te hinderlijk zijn; dat doet af aan lekker rustig kunnen exploren. En die Sheegoth op steroids in Torvus zijn idd te irritant voor woorden.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
euh ja, 8...wellicht 7. (heb er nu 8 en ben amper verder) Na alpha blog was ik ook erg vlot bij de boss erna.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 12-12-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MaxBurn schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:24:
euh ja, 8...wellicht 7. (heb er nu 8 en ben amper verder) Na alpha blog was ik ook erg vlot bij de boss erna.
* Ecco gaat heftig backtracken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zo, ik ga vast de Viewtiful Joe 2 hype beginnen hiero. Jullie reppen er geen woord over, etters :P Ik heb hem net besteld bij play-asia, voor het luttele bedrag van ~35 euro. Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat het bijna de helft scheelt als je importeert. En dat is dan ook nog eens inclusief verzendkosten. dvdboxoffice was iets duurder. En als bonus krijg ik er waarschijnlijk ook nog een VJ klok bij :D. Nog meer pleuriszooi in de kamer :P.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
GolbeZeromus schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:45:
[...]

Ik weet niet welk level je precies bent met Mario, maar pas na level 70 in de pit krijg je weer een beetje Star Points.
Ja, ik heb het net helemaal gedaan en daarna gaat het hard (laatste paar levels om de 2 a 3 battles een level up.. had zelfs keertje 66 star points na 1 battle :o).

spoiler:
Maar goed, ik ben dus door die pit heen gegaan. Op het eind was het echt bikkelzwaar, bijna al m'n shrooms gebruikt (had nog een paar van die gewone gekocht die 5 HP aanvullen bij die dude die je tussendoor wel 's tegenkomt voor het luttele bedrag van 50 coins :|). Hoe dan ook, ik was bij level 98... bijna dood, ging ik level up, ik helemaal blij. Level 99 was eitje. Kom ik zo wat helemaal vol met nog 1 'normale' shroom bij level 100. In het begin was ie best makkelijk, hij deed een paar keer die move waarbij ie de voorste speler slaat en er 8 vanaf gaat. Nou ja, ik dus m'n partners mooi vooraan zetten, zodat ik het mooi lang uit kan houden, gezien dat ding 200 HP heeft. Daarna gaat ie AAN EEN STUK DOOR alleen maar vuur spuwen waardoor zowel Mario als m'n partner beide 8 HP eraf krijgen. :| Nou ja, na paar keer sweet treats houdt het wel op natuurlijk en toen ie nog 'maar' 40 HP over had legde ik het lood(gieter)je. :'( Echt zooo balen, ben gewoon 4 uur bezig geweest en dan gewoon NET niet halen. Ik ga die pit ook niet weer doen ook. Ik speel hem morgen wel uit en dan leg ik dat ding mooi ver weg in de kast. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
GolbeZeromus schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:41:
Zo, ik ga vast de Viewtiful Joe 2 hype beginnen hiero. Jullie reppen er geen woord over, etters :P Ik heb hem net besteld bij play-asia, voor het luttele bedrag van ~35 euro. Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat het bijna de helft scheelt als je importeert. En dat is dan ook nog eens inclusief verzendkosten. dvdboxoffice was iets duurder. En als bonus krijg ik er waarschijnlijk ook nog een VJ klok bij :D. Nog meer pleuriszooi in de kamer :P.
Hij komt pas in maart uit. Tijd zat nog om de hype te beginnen. :)

Volgens jullie de serie nog een beetje??
Ik heb nu 1 t/m 4 gezien, en het is best wel leuk.
Enkel had er wel wat meer humor in gemogen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wordt dat in Nederland uitgezonden dan? Ik neem aan dat je die VJ anime serie bedoelt?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ecco schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:20:
[...]

Bij de alpha blog had je 8 tanks??? Ik had er op dat moment 4 :? (en dat was vrij goed te halen btw). Als dat idd waar is dan ga ik eerst eens hard op zoek naar een lading energy tanks....
Overigens sluit ik me volledig aan bij dat de normale vijanden te hinderlijk zijn; dat doet af aan lekker rustig kunnen exploren. En die Sheegoth op steroids in Torvus zijn idd te irritant voor woorden.
Kan iemand mij een subtiele hint geven hoe ik bij Torvus kom.
Ik heb dus de opdracht gekregen dat ik daar heen moest, maar ik ben nu al uren aan het ronddwalen en heb nog steeds niks gevonden.
Is dat trouwens in de normale of de dark world?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net met Chykka gevochten. Dit was het eerste gevecht waar ik echt moeite mee had. Vooral als hij je de hele tijd van je platformpje probeert af te duwen... zo irritant. Dan baal ik weer van het first person perspectief... het enige waar ik aan merk dat ik niet meer op het platform sta is omdat m´n energiemeter leegloopt door het giftige water. :(

En ook zo'n lang gevecht ook. Tsjongejonge... op het einde had ik gewoon pijn in m'n handen en polsen van zo lang en intensief bezig zijn. Toen ie dood was (overigens nog wel in 1 keer gehaald... op het nippertje) moest ik echt even de controller wegleggen en beetje met m'n handen wapperen en de kramp wegwrijven.

Na enig zoekwerk heb ik trouwens nog 2 energy-tanks weten te vinden... ik zit nu op 7. Maar voor allebei had ik echt de gravity boost nodig om ze te pakken. 8 energy-tanks tijdens het Alpha Blog gevecht... ik vind het knap. :p

Ik vind het niet zo'n mooie Viewtiful Joe klok (heb even plaatje gekeken). Toen je het zei dacht ik echt een wandklok met een mooie afbeelding erop. Maar zo te zien is het maar een klein dingetje met alleen een VJ2 logo. Ook leuk... maar dat weegt voor mij niet op tegen de irritatie van telkens met de freeloader moeten klooien als ik het wil spelen.
Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat het bijna de helft scheelt als je importeert. En dat is dan ook nog eens inclusief verzendkosten.
Ja echt... pas sinds de gamecube ben ik me er bewust van dat het zoveel scheelt. Belachelijk gewoon. Misschien moet ik Nintendo's volgende console maar gewoon importeren, ben ik veel goedkoper uit waarschijnlijk. Lang leve het internet. :)

@Thijs: Aw... dat zuigt. :( Ik zat in precies dezelfde situatie als jij... al m'n team-members dood, ikzelf nog maar 6 HP over. En toen kreeg ik dus een volledige HP-refill dankzij een Bingo met 3 hartjes. Het was echt een klein wondertje. Als dat niet gebeurt was had ik ongetwijfeld precies zoals jij gereageerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Elroy schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:01:
[...]
Kan iemand mij een subtiele hint geven hoe ik bij Torvus kom.
Ik heb dus de opdracht gekregen dat ik daar heen moest, maar ik ben nu al uren aan het ronddwalen en heb nog steeds niks gevonden.
Is dat trouwens in de normale of de dark world?
spoiler:
Torvus is er in zowel aether als dark aether. Probeer eens op wat paarse kristallen te schieten enzo (in (normale) aether)..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 01:01:
Na enig zoekwerk heb ik trouwens nog 2 energy-tanks weten te vinden... ik zit nu op 7. Maar voor allebei had ik echt de gravity boost nodig om ze te pakken. 8 energy-tanks tijdens het Alpha Blog gevecht... ik vind het knap. :p
Volgens mij heb ik er geeneen via gravity boost gehaald, hooguit 1 (zoals ik al zei, kon ook 7 zijn tijdens alpha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hmm, Ik heb gister een beetje met chykka getoeid maar ik ben er nog niet langs. Ook met de alpha blogg had ik best wat moeite maar misschien zuig ik ook wel erg @ mp2 ;)
Nog goeie tips voor chykka's 2e vorm btw?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op maandag 13 december 2004 @ 08:47:
Hmm, Ik heb gister een beetje met chykka getoeid maar ik ben er nog niet langs. Ook met de alpha blogg had ik best wat moeite maar misschien zuig ik ook wel erg @ mp2 ;)
Nog goeie tips voor chykka's 2e vorm btw?
Ik kan niet echt "tips" geven zonder meteen helemaal verklappen hoe je hem moet verslaan. Ik zal het even onder een spoiler tag zetten:

spoiler:
Gewoon heel veel op hem schieten. :p Volgens mij is hij extra gevoelig voor de Dark Beam, maar met de powerbeam gaat het eigenlijk ook vrij snel. Als je hem een tijdje beschoten hebt krijgt hij een soort epileptische aanval lijkt het wel, en komen er 4 rode cirkeltjes bij z'n vleugels. De truc is dan dat je die rode cirkeltjes van de achterkant moet raken. Dus even met je grapple beam naar een ander platform slingeren, en van achteren 2 raketten erop schieten. Dan schrikt hij ook weer wakker, dus moet je het hele proces nog 3 keer herhalen voor de andere 3 rode cirkeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
MaxBurn schreef op maandag 13 december 2004 @ 07:51:
[...]
spoiler:
Torvus is er in zowel aether als dark aether. Probeer eens op wat paarse kristallen te schieten enzo (in (normale) aether)..... :D
spoiler:
Dit is best wel dom van mij.
Zit ik eerst in dark aether al die crystallen te schieten, kom ik weer terug bij aether denk ik bij mijzelf wat moet ik nou weer doen met die paarse crystallen 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:00:
[...]

Ik kan niet echt "tips" geven zonder meteen helemaal verklappen hoe je hem moet verslaan. Ik zal het even onder een spoiler tag zetten:

spoiler:
Gewoon heel veel op hem schieten. :p Volgens mij is hij extra gevoelig voor de Dark Beam, maar met de powerbeam gaat het eigenlijk ook vrij snel. Als je hem een tijdje beschoten hebt krijgt hij een soort epileptische aanval lijkt het wel, en komen er 4 rode cirkeltjes bij z'n vleugels. De truc is dan dat je die rode cirkeltjes van de achterkant moet raken. Dus even met je grapple beam naar een ander platform slingeren, en van achteren 2 raketten erop schieten. Dan schrikt hij ook weer wakker, dus moet je het hele proces nog 3 keer herhalen voor de andere 3 rode cirkeltjes.
spoiler:
Je kan die cirkels ook locken met je multi missile aanval, dan gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:20:
[...]

spoiler:
Je kan die cirkels ook locken met je multi missile aanval, dan gaat het een stuk sneller.
TNX mensen!

spoiler:
En ik de hele tijd maar van voren schieten. Ik vroeg me al af hoe "weak" die plekker precies waren want er ging niet een puntje schade af ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Volgens mij word het tijd voor een MP2:E topic. Het ziet zwart voor mijn ogen ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ter afwisseling, kheb Burnout 2 bestelt :o voor 15euro excl. verzend :) \o/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
aaap schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:05:
Gaaf spel, vooral de crash course. Na een paar weken spelen beginnen de races je te vervelen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:09:
[...]

Gaaf spel, vooral de crash course. Na een paar weken spelen beginnen de races je te vervelen :+.
ik heb dat ook gehad met burnout 3 op de xbox, leuk tot op een gegeven moment het gewoon gaat vervelen, en de irritatie slaat ook toe wanneer je met de snelle F1 wagens gewoon niet meer goed kan sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Robin Vreuls schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:09:
[...]

Ja als ik um leuk vind, ga ik proberen (d3 was het dacht ik ) zijn recoor te verbreken met burnouts halen :+

was het niet 352 ?

edit: misschien maak ikdan nog wel kans op zijn spiderman 1 aktie ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 13-12-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
aaap schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:05:
Waar? Waar? Waar? :p Ik wil die ook altijd nog hebben voor een prikkie. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:20:
spoiler:
Potverdikkie. :p
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Dat had me een hoop pijn en moeite kunnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thijs schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:43:
[...]

Waar? Waar? Waar? :p Ik wil die ook altijd nog hebben voor een prikkie. :p
FRS.nl :P wel even intikken bij de zoek, want als je bij gewone GC games gaat zoeken kom je hem dacht ik niet tegen (maar is niet zeker ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag gamecubers. :)
Ik heb sinds kort ook zo'n ding en het bevalt me prima.
Ik heb ook het spel Zelda the Windwaker, en daar heb ik een vraagje over:
ik zit vast........ ;(
Ik moet over een lavastroom naar een of andere draak toe (vrij in het begin vh spel)
Nu zie ik 2 beelden met een soort kom, waar ik de bommetjes die ervoor liggen in moet gooien, zodat er rotsblokken afbreken en ik de lavastroom over kan. Nu is de eerste wonder boven wonder gelukt, maar de 2e krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar..........
Geef mij alsjeblieft een goede tip om die bommen in dat ding te mikken, want ik ben er nu een aantal uren mee zoet, en als het nog langer duurt mieter ik het spel in de kast, en dat zou zonde zijn, want ik wil heel graag verder met deze toffe game..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
aaap schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:40:
Ja als ik um leuk vind, ga ik proberen (d3 was het dacht ik ) zijn recoor te verbreken met burnouts halen :+

was het niet 352 ?

edit: misschien maak ikdan nog wel kans op zijn spiderman 1 aktie ;)
353 :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/bo2_chain353.jpg

Tip: Tape na het opstarten je R-knop vast met wat plakband, je rechter wijsvinger/middelvinger zal je dankbaar zijn ;)

Als je het verbeterd krijg je Spider-Man van me (wil wel duidelijk bewijs zien natuurlijk) :Y)
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:44:
Ik moet over een lavastroom naar een of andere draak toe (vrij in het begin vh spel)
Nu zie ik 2 beelden met een soort kom, waar ik de bommetjes die ervoor liggen in moet gooien, zodat er rotsblokken afbreken en ik de lavastroom over kan. Nu is de eerste wonder boven wonder gelukt, maar de 2e krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar..........
Geef mij alsjeblieft een goede tip om die bommen in dat ding te mikken, want ik ben er nu een aantal uren mee zoet, en als het nog langer duurt mieter ik het spel in de kast, en dat zou zonde zijn, want ik wil heel graag verder met deze toffe game..... :)
Hmm ja moet lukken hoor :) Waar vandaan gooi je? Je moet wel op het eerste omgevallen beeld gaan staan anders red je het niet volgens mij.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahae! daar dacht ik dus ook al aan, maar die bommetjes beginnen al te sissen als je ze oppakt, en de knop om te springen is ook de knop om te gooien volgens mij.
Dus dat heeft mij al een aantal keren een verbrande poepert opgeleverd....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 07:38

TdV

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:44:
Dag gamecubers. :)
Ik heb sinds kort ook zo'n ding en het bevalt me prima.
Ik heb ook het spel Zelda the Windwaker, en daar heb ik een vraagje over:
ik zit vast........ ;(
Gefeliciteerd met je cube :*) Je moet het gewoon blijven proberen ja; ik speel hem nu voor de 2e keer en ik moest het ook (alweer) een behoorlijk aantal keer proberen voordat het lukte. Zowat het moeilijkste uit het hele spel :D Springen doet link vanzelf als je bij een randje komt. (tot ergernis toe)

[ Voor 4% gewijzigd door TdV op 13-12-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:14:
ahae! daar dacht ik dus ook al aan, maar die bommetjes beginnen al te sissen als je ze oppakt, en de knop om te springen is ook de knop om te gooien volgens mij.
Dus dat heeft mij al een aantal keren een verbrande poepert opgeleverd....... ;)
Zelda games hebben geen springknop ;) Uitgezonderd AoL

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:20:
[...]

nu je t zegt....springen gaat niet idd..... :D
Dus ik moet gewoon op de lava af rennen en als ie dan springt t bommetje droppen?
eng........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:24:
nu je t zegt....springen gaat niet idd..... :D
Dus ik moet gewoon op de lava af rennen en als ie dan springt t bommetje droppen?
eng........
Eerst op dat beeld springen, mikken, dan pas gooien :) Aan het rode flitsen van de bom kun je zien wanneer hij gaat knallen, je hebt wel eventjes de tijd hoor.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:27:
[...]
Eerst op dat beeld springen, mikken, dan pas gooien :) Aan het rode flitsen van de bom kun je zien wanneer hij gaat knallen, je hebt wel eventjes de tijd hoor.
Ik ga het proberen!
Punt is dat ik met dit soort opdrachtjes altijd heel erg zenuwachtig word en wild op allerlei knoppen ga drukken, waardoor den edele poepert keer op keer in de lava verzinkt.
Maar ik zal proberen me rustig te houden dit keer........ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:05

Licko

ZVDK

heb er vandaag ook 1 gekocht. omdat ik hier vaak met me broertje game, t mario kart pack :)
bevalt me wel :D lache game
zijn er dat jullie zo weten shooting games, waarbij je dmv splitscreen (oid) met zn tweeen 1 missie kan doen?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff een overdosis aan Prince of Persia gehad, gisteren ff MP2 gespeeld .... is nog steeds top! Er zitten toch echt wel veranderingen in het spel, levels hebben toch een ander design, en nu heb ik alleen nog maar het eerste stuk gehad. Sfeer is anders. Natuurlijk, de basis blijft hetzelfde, gelukkig, als ze iedere Metroid game drastisch zouden wijzigen .... dan zou het misschien wel verkeerd uit kunnen pakken.

Ennuh .... tony_montana666 .... cool plaatje, maar de grimas van mijn avatar is net een tikkie strakker hehe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
M'n vriendin heeft vandaag een Gamecube + Mario Kart: DD gekocht! :o _/-\o_

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Captain N schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:29:
Beter \o/
Ik probeer ook iedereen te overtuigen die combo te kopen :D Tis zoveel spelplezier voor zo weinig geld. Helaas zijn de controllers wel weer erg prijzig en je wil toch met z'n 4-en kunnen spelen... En dan nog een memcard er bij. Tja, dat zijn wel minpuntjes aan de bundel...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:20:
[...]

Bedoel je niet LA (link's Awakening) ;)
Je kan volgens mij ook nog springen in the Minish Cap.

Wat bedoel je trouwens met je ondertitel??
Dat Halo 2 game of the year is??
Captain N schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:29:
Maar je had er al een...

Niet dat het niet aardig is van je vriendin ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 13-12-2004 18:37 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
aaap schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:02:
[...]

FRS.nl :P wel even intikken bij de zoek, want als je bij gewone GC games gaat zoeken kom je hem dacht ik niet tegen (maar is niet zeker ;) ).
Fuck, staat nu op 'niet leverbaar'. :'(

Heb zojuist Paper Mario 2 uitgespeeld. Damn, dat einde is echt véél op de A-knop drukken. Chapter 8 vond ik trouwens best pittig, voornamelijk de eindbaas waar ik toch wel bijna dood was gegaan. :p Maar goed, eind goed al goed, nu maar 's verder (of opnieuw beginnen gezien ik er helemaal uit ben) met Metroid Prime 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
daar heb ik best lang overgedaan om daar achter te komen :) In the windwaker kwam ik er pas bij die beelden waar tony_montana het over heeft achter dat ik niet op de A knop moest drukken als ik wou springen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thijs schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:16:
[...]

Fuck, staat nu op 'niet leverbaar'. :'(

knip
Ja ik kreeg al mailtje dat niet op voorraad was. Dus ik denk dat het of heel lang gaat duren of ik krijg hem nooit. Maar ik hoop van niet >:)

Wario Ware blijft leuk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 13-12-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Vanitas schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:35:

Door een speciale cape te gebruiken ja, maar niet met een simpele spring-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm mijn nieuwe cube staat volgens mij bij de douane ofzo. Er staat bij DHL tracking:

December 13, 2004 11:49
Amsterdam - Netherlands, The Available on payment by recipient

Morgen DHL maar eens bellen als de postbode tenminste nog geen brief van de douane bezorgt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag Burnout 3 gespeeld bij een vriend
Is Burnout 2 nog steeds leuk of zal ie tegen vallen vergeleken met 3?

waarom komt burnout3 niet gewoon op de cube :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thelema schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:55:
[...]

Door een speciale cape te gebruiken ja, maar niet met een simpele spring-knop.
In Z:LA is dat Roc's feather.
Captain N schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:15:
Wordt dat in Nederland uitgezonden dan? Ik neem aan dat je die VJ anime serie bedoelt?
Het wordt niet uitgezonden op de Nederlandse TV.
Gewoon ergens vandaag plukken dus.

Het is de moeite iig wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
RE4 krijgt 10/10 in het inmiddels ter ziele gegane GMR:
The news has broken over the Intraweb, and unfortunately, the documents are real.

As of the February issue, GMR is being discontinued. Subscribers will be the only ones to receive the February issue, and all subscribers will have the option to switch over to another Ziff mag (I suggest XBN).

That's all the news we have for you right now, but more details will be forthcoming in the days ahead.

All of you guys and gals are the best, thanks for keeping this board awesome for the past two years.

And Resident Evil 4 is a 10/10.
"Don't pee your pants!"
Bedoel je niet LA (link's Awakening) ;)
Nee, ik bedoel toch echt AoL hoor :P
Wat bedoel je trouwens met je ondertitel??
Dat Halo 2 game of the year is??
Mijn persoonlijke #1 van het jaar (voorlopig).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Maar je had er al een...

Niet dat het niet aardig is van je vriendin ofzo.
Haha :D Nee, ze heeft er een voor zichzelf gekocht! :D Ik heb 'r bekeerd tot het Nintendom 8)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:34:
Ik heb afgelopen vrijdag Burnout 3 gespeeld bij een vriend
Is Burnout 2 nog steeds leuk of zal ie tegen vallen vergeleken met 3?

waarom komt burnout3 niet gewoon op de cube :(
ik vind 2 een stuk leuker dan 3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

lachen bij PM:TTYD; die fuzzy's die elkaar reproduceren: 130 starpoints pakken in een gevecht (duurt wel lang)

@thijs: had je natuurlijk kunnen weten he, level 100 met 1 5hp shroom? das niet zo mooi.
ik ben nu in chapter 6. als ik die af heb dan ga ik eerst mijn teammates nog eens levelen (als dat nog een 2de keer kan) en dan ga ik daaraan beginnen.

PS een andere kut/leuk stuk om te levelen is chapter 5 naar het huis toe en dan bij het huis die buis in en dan weer terug ... altijd goed voor een paar levels (1~3)

PStwo style moves wie kent ze allemaal? ik heb met mario eentje uitgevonden, met de normal jump en dan met koops de normale aanval.

[ Voor 74% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-12-2004 09:17 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
HIValicious schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:09:
lachen bij PM:TTYD; die fuzzy's die elkaar reproduceren: 130 starpoints pakken in een gevecht (duurt wel lang)

@thijs: had je natuurlijk kunnen weten he, level 100 met 1 5hp shroom? das niet zo mooi.
ik ben nu in chapter 6. als ik die af heb dan ga ik eerst mijn teammates nog eens levelen (als dat nog een 2de keer kan) en dan ga ik daaraan beginnen.

PS een andere kut/leuk stuk om te levelen is chapter 5 naar het huis toe en dan bij het huis die buis in en dan weer terug ... altijd goed voor een paar levels (1~3)

PStwo style moves wie kent ze allemaal? ik heb met mario eentje uitgevonden, met de normal jump en dan met koops de normale aanval.
Er is een badge waarbij je precies kan zien wanneer je moet drukken voor een stylish move. Over het algemeen zijn ze simpel te ontdekken. En ja, 5 HP shrooms... ik had 10 HP shrooms kunnen kopen, maar gezien ik 'maar' 600 coins had en 10 HP shrooms 150 coins kostten kon ik er daar maar 4 van kopen. Dus ik ging maar voor 5 HP shrooms, gezien die 50 coins kostten en ik er daar dus 12 van kon kopen. :p Hoewel ik bij level 90 nog best veel super shrooms (10 HP) had, ging ik er vanuit dat ik level 100 wel kon halen. Helaas vielen level 91 t/m 93 behoorlijk tegen en heb ik daar heel veel shrooms moeten gebruiken. :'(

*evt spoilers!*

Trucje wat je mooi kan gebruiken in de pit --> op een gegevens moment moet je tegen een Koopa in harnas (paar keer zelfs). Op dat punt kan je GRATIS alles aanvullen. Hoe? Gewoon Mario 1 keer laten springen zodat hij op z'n rug valt (wel eerst alle andere vijanden doodmaken). Dan vervolgens je partner laten appealen (star power aanvullen). Vervolgens krijg je een beurt gratis en laat je Mario sweet treaten. Je partner laat je weer appealen. Dan staat de vijand weer op, spring je weer op hem, etc. Zo kan je ongeveer 20 keer sweat treaten (laatste paar keer ook Mario laten appealen om zo je star power weer helemaal vol te laten lopen) en dus Mario + al z'n partners' HP en je FP helemaal vol te krijgen.
Een move waar ik helaas veel te laat achter kwam, is een speciale move van Flurrie, genaamd Lip Lock. (Als je hem nog niet hebt zal ik het volgende ff overslaan ivm evt spoilers). Die is echt zo fijn... je kan dan 6 HP eraf halen en Flurrie zelf 6 HP laten aanvullen. Als je haar vooraan zet vangt zij alle klappen op, terwijl zij zichzelf toch weer aanvult met die move. Het maakt overigens ook niets uit hoeveel defense de vijand heeft; er gaat áltijd 6 HP af (tenzij je een badge hebt waardoor het meer/minder wordt). Zo kan je het LANG volhouden. Zie het als een paar tips om die pit door te komen. Als ik dat had geweten had ik het misschien wel gehaald (geen zin om nu weer te proberen). Overigens was wel cool, ik had zo'n badge genaamd Mega Rush P. Dan krijg je 5 (!) meer attack power als je partner 'in peril' is (nog maar 1 HP over heeft). Ik had die 2 keer geset (had er 2 van) en ja hoor; Flurrie had op een gegeven moment nog maar 1 HP over. Ik deed Lip Lock en er ging 6 + 2x 5 = 16 HP bij de vijand af en er kwam 16 HP bij haar bij. Dat voelde toch wel erg lekker aan. :D

offtopic:
damn wat ben ik veel aan het typen geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:05

Licko

ZVDK

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:50:
[...]

Je kunt beter WarpPipe gebruiken, daar is tenminste nog wel eens iemand online. Ik gebruik Xlink zelf alleen voor de Xbox, in dat deel van Xlink zijn er altijd wel een aantal mensen online.
heb m tog gehaald :) online is een leuke bijkomstigheid, maar niet zo heel belangrijk
iemand hier die al eens geprobeerd heeft om mariokart dd online te spelen?"
als je toch met vrienden die een cube hebben een tijd afspreekt om te gamen, maakt het toch niet uit of er veel mensen gebruik van maken ?:P

(kun je met 2 players op 1 cube online?)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Licko schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:53:
[...]
als je toch met vrienden die een cube hebben een tijd afspreekt om te gamen, maakt het toch niet uit of er veel mensen gebruik van maken ?:P
Klopt, maar die vrienden zitten dan bij mij thuis ipv online, stuk gezelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:31
Thijs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:43:
[...]

Er is een badge waarbij je precies kan zien wanneer je moet drukken voor een stylish move. Over het algemeen zijn ze simpel te ontdekken. En ja, 5 HP shrooms... ik had 10 HP shrooms kunnen kopen, maar gezien ik 'maar' 600 coins had en 10 HP shrooms 150 coins kostten kon ik er daar maar 4 van kopen. Dus ik ging maar voor 5 HP shrooms, gezien die 50 coins kostten en ik er daar dus 12 van kon kopen. :p Hoewel ik bij level 90 nog best veel super shrooms (10 HP) had, ging ik er vanuit dat ik level 100 wel kon halen. Helaas vielen level 91 t/m 93 behoorlijk tegen en heb ik daar heel veel shrooms moeten gebruiken. :'(
Dat klinkt mij bemoedigend in de oren, ik heb een stuk of 5 ultrashrooms (50 HP), 4 whacka-thumps (25 HP/25 FP) en nog wat super shrooms (10 HP). Die had ik de vorige keer niet toen ik die pit probeerde >:). En nog 5-600 coins voor onderweg... nog maar eens proberen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

ik heb nu die badge met die elektriciteit voor mario. is fun!
lip lock is koel en flurrie heeft zowiezo al wat extra hp tov de rest van je party

maar kan ik mijn party nog een keer laten levelen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:50:
RE4 krijgt 10/10 in het inmiddels ter ziele gegane GMR:
[...]
Nee, ik bedoel toch echt AoL hoor :P
Oh nu vat ik het Adventure of Link.
Ja idd. daar kan je echt springen. Dat is trouwens mijn eerste Zelda game.
Dus er zijn 3 zelda games waar je in kan springen.

[...]
Mijn persoonlijke #1 van het jaar (voorlopig).
Heb je Half-Life 2 ook al (uit)gespeeld dan?
Ik heb HL2 uitgespeeld en H2 speel ik bij een vriend van me, maar ik vind dat het op geen enkel punt echt speciaal is. Hopelijk wordt het later wat leuker en het verhaal duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
HIValicious schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:38:
[...]

ik heb nu die badge met die elektriciteit voor mario. is fun!
lip lock is koel en flurrie heeft zowiezo al wat extra hp tov de rest van je party

maar kan ik mijn party nog een keer laten levelen?
Je kan ze in totaal 2 keer laten levelen. Misschien nog wel meer, want ik heb nu iedereen 2 keer geleveld en nog heb ik shine sprites over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:34:
Je kan ze in totaal 2 keer laten levelen. Misschien nog wel meer, want ik heb nu iedereen 2 keer geleveld en nog heb ik shine sprites over?
spoiler:
Je kan nog een extra member in je party krijgen. Niet verplicht, gewoon een verborgen extraatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubers, ik zit met nog een probleem. :)
Ik wil Metroid Prime aanschaffen. Maar welke kan ik beter nemen, deel 1 of 2.
Ik heb Metroid Prime nog nooit gespeeld, het is dus compleet nieuw voor me.
Gelijk deeltje 2 doen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:00:
Deel 1 is wel cheaper he. :) Als dat geen issue is dan misschien deel 2 doen omdat die nu nog 'hot' is. ;) Verder zijn ze (voor zover ik gehoord heb) allebei wel goed, heb alleen nog maar deel 1 uitgespeeld dus.

Edit: @surrounded: hmmm, misschien toch maar eens nog keertje 'alles' halen dan met PM2. :p

[ Voor 9% gewijzigd door Thijs op 14-12-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:49:
Oh nu vat ik het Adventure of Link.
Ja idd. daar kan je echt springen. Dat is trouwens mijn eerste Zelda game.
Dus er zijn 3 zelda games waar je in kan springen.
3 maar? Ik dacht dat het er meer waren:
  1. Adventure of Link
  2. Link's Awakening
  3. Oracle of Ages
  4. Oracle of Seasons
  5. Minish Cap(hiervan weet ik het niet zeker, zover ben ik nog niet in het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Deel 1 is wel beter dan 2. Dit komt natuurlijk ook omdat toen ik mp1 speelde dit "nieuwer" was dan mp2 nu. Eerst 1, dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woot mijn platinum Cube is binnengekomen + platinum wavebird. 8)

Zo maar eens aansluiten, voordeel is dat er ook een switch achterop zit waarmee je hem naar JAP kan schakelen. Is handig voor WE6:FE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Zeker deel 1 eerst spelen, dat is veel logischer. De nieuwe toevoegingen aan de gameplay in deel 2 kun je na het uitspelen van deel 1 weer ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vanitas schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:49:
Heb je Half-Life 2 ook al (uit)gespeeld dan?
Yep, ook geen slechte game ;)
Deel 1 is leuker, goedkoper en een rasechte klassieker die niet in je collectie mag ontbreken!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh my... ben vanmiddag voor het eerst in de Sanctuary Fortress geweest. Ik heb het idee dat de moeilijkheidsgraad daar wel ineens een stuk is opgevoerd. Gelijk al bij de ingang werd ik van alle kanten lek geschoten door een hele grote groep Space Pirates. De helft van m'n energytanks weg (ik heb er nu acht). Een paar kamers later werd ik finaal in de pan gehakt door een 1 of ander mechanisch beest. Wat ik ook probeerde, hij gaf geen krimp. :/ Zelfs van een supermissile leek hij geen last te hebben. En volgens mij was het nog geeneens een bossfight... fraai is dat. (Het zag er allemaal wel errug mooi uit in dat Sanctuary Fortress verder. Misschien wel het mooiste gebied totnutoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:10:
Oh my... ben vanmiddag voor het eerst in de Sanctuary Fortress geweest. Ik heb het idee dat de moeilijkheidsgraad daar wel ineens een stuk is opgevoerd. Gelijk al bij de ingang werd ik van alle kanten lek geschoten door een hele grote groep Space Pirates.
[Knip]
Je vraagt er natuurlijk ook wel om met zo`n nick ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:16:
Je vraagt er natuurlijk ook wel om met zo`n nick ;)
lol. ;)

Hm... ben (was) nu bij de Spiderball Guardian. Wat een irritant gedoe zeg. Met heel veel geduld zal het vast wel lukken (ik was nu ongeduldig > teveel kleine foutjes > dood)... maar dit vind ik echt met afstand het vervelendste gedeelte uit het spel totnutoe.

En waar is het savepoint verdorie?! De laatste keer dat ik kon saven was een half uur voor die guardian. Moet ik zeker weer dat hele roteind gaan lopen. (En die ondersteboven hangende spinnebeestjes in de ruimte voor de guardian... hoe word ik die geacht dood te maken? Als je ze scant krijg je iets van "only multiple explosions can kill it"... dus ik met de spreader 5 missiles tegelijk afvuren... blijven ze gewoon leven. :() Een gruwelijk irritant rotstukje... okee... maar gun ons dan tenminste een savepoint vlak daarvoor. Mopper mopper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:37:
[...]

3 maar? Ik dacht dat het er meer waren:
  1. Adventure of Link
  2. Link's Awakening
  3. Oracle of Ages
  4. Oracle of Seasons
  5. Minish Cap(hiervan weet ik het niet zeker, zover ben ik nog niet in het spel)
Daz niet eerlijk de Oracles heb ik nooit gespeeld. Schaam schaam.
D³ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:38:
[...]
Yep, ook geen slechte game ;)
Maar is Halo 2 beter als HL2?
Wat vind je er dan zo goed aan (aan H2).

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 15-12-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( :( :( :(

Ik wil MP2 nog heel graag zelf spelen, maar volgens mij mis ik hierboven een hoop spoilerbalken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:08:

Ik wil MP2 nog heel graag zelf spelen, maar volgens mij mis ik hierboven een hoop spoilerbalken

Gewoon niet lezen .... ik neem aan dat je niet het hele verhaal doorleest, anders vraag je er zelf om ;). Maar je hebt een punt, ikzelf lees het gewoon niet, kan wel redelijk inschatten dat ze het over MP2 hebben.

Ik heb trouwens die Oracle games van Zelda ook nog niet gespeeld, komt wel. Gister Minish Cap gekocht, toppertje ;)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 19-09 15:31
Yay, Pit of 100 trials gehaald :D.

In totaal 4 levels omhoog gegaan, Mario zit nu op level 30.

Veeeel geluk en pech gehad onderweg naar level 100, een erg raar verloop had ik. Één keer 3 groene shrooms met die slot-machine gehad, bij level 85, hoeveel pech kan je hebben. Toen bij level 95 ging ik een level up, en toen kwam ik in level 96 2 van die Dayzees tegen (Star Dayzees? Die met 20 HP iig). Die gaven ieder 50 starpoints, weer een level up :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag vandaag een reclame voor de nieuwe bond game op de gamecube

dat zag er zeeer indrukwekkend uit !! iemand hier die hem al gespeelt heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik had er hoge verwachtingen van maar de reviews geven het allemaal magere voldoendes tot lage 7-tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:36:
ik zag vandaag een reclame voor de nieuwe bond game op de gamecube

dat zag er zeeer indrukwekkend uit !! iemand hier die hem al gespeelt heeft ?
gamespot review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je kunt mij dichtgetikt noemen, maar na Goldeneye zijn mijn verwachtingen nooit hoog geweest voor welke EA Bond game dan ook.

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.