Ach, een beetje spierpijn heb ik er wel voor over.Rukapul schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:27:
De beste methode die ik ken en die iedereen gebruikt die ik ken is door op een bank te gaan zitten, bongo's tussen je benen en dan je knieen/benen iets naar binnen knijpen om de bongo's vast te houden.... krijg je na verloop van tijd wel spierpijn van
Ik verwacht ook heel veel mensen die verbaasd om het hoekje komen kijken als ze mij ineens horen trommelen. En die het dan vervolgens ook zelf willen proberen natuurlijk.
Dit soort dingen moet Nintendo veel vaker doen! Er zijn vast nog wel meer concepten te bedenken voor Donkey Kong spellen die met de konga's bestuurd kunnen worden.
IGN is de laatste tijd wel heel erg resident evil 4 aan het hypen. Ik krijg er steeds meer zin in.
Zo vaak saven als je maar wilt, geen gezeur meer met ink ribbons. Eindelijk wat meer ruimte in je inventory. Onmisbare items (sleutels e.d.) worden apart bewaard en nemen geen ruimte in beslag. Alle problemen die ik altijd had met RE lijken te zijn opgelost, zalig!
En eerder stond in 1 van de previews dat de tegenstanders eindeloos blijven respawnen. Daar zag ik best wel tegenop, maar vandaag las ik in de mailbag dat dit in de meeste recente demo niet meer zo is.