Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
tot GBA connectivity met Pokemon Box, die er ook bij zit. En ik had toevallig Pokemon Ruby
thuis liggen. Dus ik sluit de GBA aan op de GC, doe de Pokemon box erin. Pokemon Ruby
in de GBA...Pokemon Box opstarten. Er wordt gevraagd na een tijd om de GBA aan te zetten.
Ok..gedaan....connecting....connecting....connecting. En dat een x aantal minuten. Dus uitge-
zet die GBA, staat er dat de verbinding weg is, dus de GC pakt de GBA wel, want er verscheen
een Pokemon Box logo op m'n GBA scherm. Maar waarom probeert de GC zo lang verbinding
te maken? Ik heb een aantal pokemon al opgeslagen in een pokemon centre op de Ruby. Die
moeten toch worden overgezet? hmmmm...weird....
Dat is 'm het nu juistMaxBurn schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:22:
nee, maar daar ging het ook niet om.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Save station is vlakbij dacht ik, ben er namelijk ook een keer doodgegaan.. Spider Guardian vind ik juist erg leuk. Weer eens wat andersVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:41:
Hm... ben (was) nu bij de Spiderball Guardian. Wat een irritant gedoe zeg. [...]En waar is het savepoint verdorie?! De laatste keer dat ik kon saven was een half uur voor die guardian. [...](En die ondersteboven hangende spinnebeestjes in de ruimte voor de guardian... hoe word ik die geacht dood te maken? Als je ze scant krijg je iets van "only multiple explosions can kill it"... dus ik met de spreader 5 missiles tegelijk afvuren... blijven ze gewoon leven.)
Nou, of Halo 2 beter is dan HL² zou ik niet durven zeggen. Weet alleen dat ik aan Halo 2 dit jaar het meeste plezier heb beleefd vandaar dat het mijn GOTY is. Overigens ben ik nu bezig met Riddick en die gaat ook hoog eindigen, geweldig! Doet me denken aan Deus Ex bij tijd en wijle en dat is nooit verkeerdVanitas schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:08:
Maar is Halo 2 beter als HL2?
Wat vind je er dan zo goed aan (aan H2).
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Er was geloof ik een save station bij die grote kamer met die bal en die twee ringen die er omheen draaien. Dat was volgens mij de dichstbijzijnde save-station.D³ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:54:
[...]
Save station is vlakbij dacht ik, ben er namelijk ook een keer doodgegaan.. Spider Guardian vind ik juist erg leuk. Weer eens wat andersDie spinnebeestjes schakel je uit door met de Spreader op hun twee overduidelijk aangegeven zwakke punten te schieten
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
MP2:E is binnen! Dankjewel Cubezone!!
En ik vandaag wederom nerveus teleurgesteld dat hij nog niet bij de post zat... Net training gegeven, kom ik terug, heeft mijn vriendinnetje MP2:E in haar handen! Werd netjes aangetekend bezorgd
[/irrationeel]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Ik heb Riddick nog nooit gespeeld, maar als hij met Deus Ex (mijn nr2 in beste games top-3) is te vergelijken, dan lijkt het me wel slim om dat es te doen.D³ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:54:
[...]
Nou, of Halo 2 beter is dan HL² zou ik niet durven zeggen. Weet alleen dat ik aan Halo 2 dit jaar het meeste plezier heb beleefd vandaar dat het mijn GOTY is. Overigens ben ik nu bezig met Riddick en die gaat ook hoog eindigen, geweldig! Doet me denken aan Deus Ex bij tijd en wijle en dat is nooit verkeerd
Ben nu bezig met The Suffering, dies ook wel leuk.
En al helemaal voor 10euro.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd

Ik zal er beter op letten voortaan.
Geen spoiler, maar wel irritant... m'n gamecube is nu al 3x vastgelopen tijdens MP2.
Ik mis de goede oude (onverwoestbare) cartridges.
Mijn foto's op Flickr.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[suspicious-mode]MetroidPrime schreef op donderdag 16 december 2004 @ 03:01:
Het lijkt er op dat EA een Nintendo All-Stars team toevoegt aan de GameCube versie van NBA Streets Vol. 3. Dit lijkt mij wel gaaf, kun je een partijtje Super Mario vs. Michael Jordan spelen. Het is ook wel een leuk idee van Nintendo om de GameCube versie van een multiplatform spel op deze manier wat meer aanzien te geven.
Vraag me af of het wel Nintendo's idee is geweest. Heb eerder de neiging om EA ervan te verdenken de Mario franchise te gebruiken om zo de verkoop van hun games op de GameCube op te krikken?
[/suspicious-mode]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
In deel 1, die berichten die je steeds kreeg, dat er ergens iets ontdekt was, er kwam een ? op die plek .... was dat een help functie? Ik las zoiets .... ik had altijd begrepen dat het erbij hoorde. Ik heb het nog niet gezien nu, is dat iets dan je aan / uit kan zetten? Niet nodig tot nu toe, maar aangezien Metroid Prime games vrij groot zijn en op een gegeven moment complex (ik schrijf wel alles op). Grafisch vind ik Metroid Prime 2 echter veel mooier dan Halo 2, het ding kan het dus wel he
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 09:15 ]
Bij MP2 is het wel minder prominent aanwezig.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als eerste valt inderdaad op dat alles er een stuk scherper uit ziet en er veel meer wordt gestrooid met lichteffecten.
Wat mij eigenlijk vooral opvalt is dat op de een of andere manier Samus iets lichtvoetiger aanvoelt. Ik heb het gevoel dat de controls net een ietsje pietsje soepeler zijn, maar dan wel zo`n klein beetje dat ik het eigenlijk niet zeker weet... In morphball mode is het wel duidelijk te merken. Je kan strakker sturen en je beweegt een stuk sneller.
Andere mensen die ook deze verschillen hebben gemerkt of verbeeld ik het me??
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Jup, dat was ik.Captain N schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:07:
Ik meen me te herinneren dat iemand daar op dezelfde punten (in die liften) bij deel 1 ook last van had?
... en oranje! :P
This is the Way.
Mijn foto's op Flickr.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
HIValicious schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:00:
Paper Mario 2: GoTY!
Verwijderd
Klopt, maar World of Warcraft komt volgend jaar pasCaptain N schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:02:
Het jaar is nog niet afgelopen hoor, mensen
Ik vind die laatste GBA Zelda trouwens ook een aardige topgame!
Euh...schoolvakantie ?aaap schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:04:
over 1,5 lekker 2weken vakantie \o/ dan gaan we echt gamenals Burnout2 nou maar binnen komt....
MP2 vink gewoon meer als MP1... en dit is toch wel gewoon het leukste spel...LiToKi schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:07:
[...]
qua uren gameplay voor mij ook. Ik zit over de 40 uur, nog niet uitgespeeld en voor een single player spel is dat tegenwoordig heeeeel wat.
This is the Way.
jaaaa,MaxBurn schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:28:
[...]
Euh...schoolvakantie ?...want ik denk dat er zat mensen zijn die het drukker hebben dan scholieren / studenten
(ik mag gewoon werken
)
maar (de meeste gevallen) je gaat werken van smorgens tot smiddags, komt thuis gaat eten en dan heb je een hele avond vrij
Ik ga naar school, kom thuis gaat eten, (tja ben van 7uur tot 5uur weg namelijk) en dan weer huiswerk dus niet gamecube

Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Geen idee hoe jij er naar kijkt dan, want de gameplay is toch echt anders. Of heb je het alleen over het visuele aspect? En trouwens, Metroid drastisch wijzigen, zou ECHT verkeerd zijn. Maar we hadden nog geen PM op de Cube gezien, dan is het nieuwe en niet te vergelijken met een andere titel op de Cube (mdat die er simpelweg niet is). Maar MP1 is niet simpelweg hetzelfde als MP2, dat is te simpelHIValicious schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:32:
[...]MP2 vink gewoon meer als MP1... en dit is toch wel gewoon het leukste spel...
helaas zei ik ook niet MP1==MP2...Het lijkt heel erg veel op elkaar, het is meer van hetzelfde; en dat is zeker GEEN slecht ding.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:23:
[...]
Geen idee hoe jij er naar kijkt dan, want de gameplay is toch echt anders. Of heb je het alleen over het visuele aspect? En trouwens, Metroid drastisch wijzigen, zou ECHT verkeerd zijn. Maar we hadden nog geen PM op de Cube gezien, dan is het nieuwe en niet te vergelijken met een andere titel op de Cube (mdat die er simpelweg niet is). Maar MP1 is niet simpelweg hetzelfde als MP2, dat is te simpel,
ik VIND (IMHO) dat PM:TTYD het beste spel van 2004 is VOOR de cube. (mijn menig).
Deze mening wil ik graag onderbouwen;
-de gameplay is echt heel erg goed, door het spel heen (het lopen, secrets ontdekken, gebruik maken van omgevingen) en de gevechten (active turn-based, het publiek, FP, items, partners, SP)
-het verhaal vind ik (jep alweer een (eigen) mening) erg verslavend.
-hele sfeer is leuk.
-conversaties zijn lachwekkend af en toe hillarisch (don pianta
-moeilijkheidsgraad ligt toch wel hoog (vooral in het uitvinden van de secrets, 100 trail pit, etc)
-muziek is leuk
-verzamelzucht is hoog; coins, exp, badges, shines, starpieces, gerechten, items
Dit zijn elementen om de beste cube game van 2004 te zijn (in mijn ogen)
Disclaimer:
lees het even goed, laat het op je inwerken en zie dat er geen enkel vies woord over MP1 of MP2 wordt gerept.
Disclaimer:
Allemaal eigen meningen...
This is the Way.
Verwijderd
Vechten?HIValicious schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:08:
[...]
helaas zei ik ook niet MP1==MP2...Het lijkt heel erg veel op elkaar, het is meer van hetzelfde; en dat is zeker GEEN slecht ding.
ik VIND (IMHO) dat PM:TTYD het beste spel van 2004 is VOOR de cube. (mijn menig).
Deze mening wil ik graag onderbouwen;
-de gameplay is echt heel erg goed, door het spel heen (het lopen, secrets ontdekken, gebruik maken van omgevingen) en de gevechten (active turn-based, het publiek, FP, items, partners, SP)
-het verhaal vind ik (jep alweer een (eigen) mening) erg verslavend.
-hele sfeer is leuk.
-conversaties zijn lachwekkend af en toe hillarisch (don pianta)
-moeilijkheidsgraad ligt toch wel hoog (vooral in het uitvinden van de secrets, 100 trail pit, etc)
-muziek is leuk
-verzamelzucht is hoog; coins, exp, badges, shines, starpieces, gerechten, items
Dit zijn elementen om de beste cube game van 2004 te zijn (in mijn ogen)
Disclaimer:
lees het even goed, laat het op je inwerken en zie dat er geen enkel vies woord over MP1 of MP2 wordt gerept.
Disclaimer:
Allemaal eigen meningen...
Nee joh, ik bedoel ook niet te zeggen dat jij die mening niet mag hebben of zo. Maar je hoort het zo vaak, oh die nieuwe Metroid lijkt wel erg op de oude
Verwijderd
Een op andere kat naar me toe lopen zonder gezicht.... Haha, ik moest het gezicht tekenen, en dat heb ik egt grondig verneukt... |
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
waarschijnlijk wordt het het MK DD pakket
en dan nog een mem card erbij (
en daarna games verzamelen
Bron: Nintendo.nl
We zijn volop in de donkere dagen voor kerst belandt en ook wij hebben de smaak inmiddels goed te pakken gekregen! Vandaar dat het ons leuk leek iets speciaals te doen voor onze Animal Crossing fans. Neem morgen (vrijdag 17 december) een kijkje in je Clublid of VIP Lounge en je zult er in een speciaal artikel een stel handige codes aantreffen. Noteer de codes of print ze uit en ga in Animal Crossing naar de winkel van Tom Nook. Type daar elke code apart in om twee toffe items uit de reeks Jingle meubilair te ontvangen!
Daarmee zijn we er echter nog lang niet. Heb jij namelijk je exemplaar van Animal Crossing op deze site geregistreerd met behulp van de VIP-kaart die je in de verpakking van het spel kunt vinden, dan ontvang je binnenkort een bijzondere nieuwsbrief waarin je codes aantreft voor elk meubelstuk uit de Jingle serie! Daar doen we bovendien nog de bijzondere Big Festive Tree (kerstboom) en een winters melodietje van K. K. Slider bij. Zo breng je je eigen huis in Animal Crossing helemaal in de kerstsfeer!
Waar wacht je nog op? Zet die doorsnee meubels aan de kant en breng wat Jingle in huis! Vrolijk kerstfeest... in Animal Crossing!
morgen maar eens kijken danWe zijn volop in de donkere dagen voor kerst belandt en ook wij hebben de smaak inmiddels goed te pakken gekregen! Vandaar dat het ons leuk leek iets speciaals te doen voor onze Animal Crossing fans. Neem morgen (vrijdag 17 december) een kijkje in je Clublid of VIP Lounge en je zult er in een speciaal artikel een stel handige codes aantreffen. Noteer de codes of print ze uit en ga in Animal Crossing naar de winkel van Tom Nook. Type daar elke code apart in om twee toffe items uit de reeks Jingle meubilair te ontvangen!
Daarmee zijn we er echter nog lang niet. Heb jij namelijk je exemplaar van Animal Crossing op deze site geregistreerd met behulp van de VIP-kaart die je in de verpakking van het spel kunt vinden, dan ontvang je binnenkort een bijzondere nieuwsbrief waarin je codes aantreft voor elk meubelstuk uit de Jingle serie! Daar doen we bovendien nog de bijzondere Big Festive Tree (kerstboom) en een winters melodietje van K. K. Slider bij. Zo breng je je eigen huis in Animal Crossing helemaal in de kerstsfeer!
Waar wacht je nog op? Zet die doorsnee meubels aan de kant en breng wat Jingle in huis! Vrolijk kerstfeest... in Animal Crossing!
EDIT: precies te laat
Hoeze crappy??Captain N schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:52:
Woei! Mijn USB memory card met 1019 blocks is binnen van Lik-sangGelukkig weer geen import kosten
Eens even kijken of het een beetje werkt. Hij ziet er erg crappy uit, maar goed... beter dan niks
Het is toch een officiele van nintendo??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Vanitas schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:43:
[...]
Hoeze crappy??
Het is toch een officiele van nintendo??
Mijn USB memory card met 1019
Ohw, my bad.

Volgende keer moet ik beter lezen.
Mijn foto's op Flickr.
Volgens m'n vriendin mag je danaaap schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:36:
[...]
(animal crossing niet, want dan ligt toch iedereen al op bed en is tom nook gesloten (om 1uur snachts meestal).
spoken vangen |
spook te bekennnen |
[ Voor 12% gewijzigd door Rukapul op 17-12-2004 09:26 ]
Rukapul schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:24:
[...]
Volgens m'n vriendin mag je dan
spoken vangen In 't weekend moest dat dus na 0.00 getoond worden op de cube en je raadt het al: die nacht geen
spook te bekennnen En de uil is natuurlijk wakker
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Metroid Prime 2 ligt nu voor mn neus, dus ik denk dat de kroegbaas het zonder mij moet doen vanavond.....
Zojuist postbode aan de deur met pakketje.
Dikke enveloppe, afzender NNL Technische Dienst Nieuwegein.
Was dat nou weer? Heb niks besteld. Maargoed, getekend en ontvangen.
Ineens gaat er een lichtje bij me op... Nieuwegein... NNL... Nintendo Nederland
En ja hoor, ik heb mijn Animal Crossing binnen die ik 2 weken geleden besteld had via de sterrencatalogus. Toch stuk sneller in huis dan ik had gedacht
Nintendo
Verwijderd
of komen er binnenkort prijsdalingen of nieuwe pakketten oid...?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat er (binnenkort) nog prijsverlagingen te verwachten zijn.
Nieuwe packs zitten er volgens mij ook niet echt in. Althans, niet meer voor dit jaar.
alhoewel, mischien nog wel een "Legend of Zelda: Four Swords Adventures Pack"?
[ Voor 34% gewijzigd door ironx op 17-12-2004 17:59 ]
Kwa prijsverlagingen zou ik niet meer zoveel verwachten... het is ontzetteng goedkoopr.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:29:
is de kerstvakantie een mooie tijd om een gamecube aan te schaffen?
of komen er binnenkort prijsdalingen of nieuwe pakketten oid...?
Gamecube+mario+controller =99euro.
Moet je dit maar eens los gaan kopen
Kreeg net een mail dat Burnout2 verzonden is
En de codes staan er hooraaap schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:32:
Van nintendo.nl
[...]
morgen maar eens kijken dan
EDIT: precies te laat
Kan iemand die codes hier posten, want we hebben onze Animal Crossing 2e hands gekocht en krijgen die email met codes dus nietNiet mis natuurlijk, maar daar blijft het niet bij. Als je zo slim bent geweest om je exemplaar van Animal Crossing op deze site te registreren met behulp van de VIP-kaart die je in de verpakking kunt vinden, dan ontvang je binnenkort een e-mail van Nintendo met daarin codes voor elk meubelstuk uit de Jingle serie! Daarnaast krijg je ook nog codes voor een flinke kerstboom, oftewel de Big Festive Tree en een sfeervol kerstliedje van K.K. Slider!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Voor hun was dat: HL2. Met als 2de.... Zelda: Four Swords
Wel cool om te zien.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
is dit duur?
alleen een beetje jammer dat er geen garantie opzit of zijn die dingen zo betrouwbaar dat je dat niet nodig hebt?
Bedankt dat je dat ff gemeld hebt, ik heb hem zojuist ook besteld bij FRS.aaap schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:00:
[...]
Kwa prijsverlagingen zou ik niet meer zoveel verwachten... het is ontzetteng goedkoopr.
Gamecube+mario+controller =99euro.
Moet je dit maar eens los gaan kopen
Kreeg net een mail dat Burnout2 verzonden isgelukkig nog optijd voor de kerstvakantie
kan ik eindelijk weer eens lekker race op de cube
!!!
Die van Nintendo zelf zijn zeer betrouwbaar. 3th party spul niet.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:17:
op dimplus staat er nu een US nintendo memcard 1019 blocks voor 42€ ofzo
is dit duur?
alleen een beetje jammer dat er geen garantie opzit of zijn die dingen zo betrouwbaar dat je dat niet nodig hebt?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 17-12-2004 20:05 ]
Mijn foto's op Flickr.
Zelda: Four Swords is ook een gaaf speL!schnumi schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:07:
Het gamesblad Edge heeft ook de uitslag bekend gemaakt van GOTY 2004.
Voor hun was dat: HL2. Met als 2de.... Zelda: Four Swords
Wel cool om te zien.Nintendo was overigens beste publisher en de Nintendo DS was 1ste bij beste hardware.
Verwijderd
ik houd niet zo van importen... heb het nooit gedaan...o0-Bianca-0o schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:21:
@wacko-dreamer: dat is in mijn ogen behoorlijk duur. Ik heb mijn (originel) 1019 blocks memorycard van ebay gekocht voor 19 dollar, wat neerkomt op 16 euro. Nu is dat misschien erg goedkoop maar dimplus is weer het andere uiterste. Ik zou even op ebay kijken en volgens mij verkoopt lik-sang ze ook voor een lagere prijs.
zijn er niet mensen in nederland die ze verkopen tegen een redelijke prijs...?
(of is ebay ook in nederland
Verwijderd
Tis ook nog es de originele dus niet de player's choice.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
elke game zou mooi staan in mijn "collectie"Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:41:
Ja het staat mooier in de collectie.
Klinkt net alsof je op een foute skihut party bent geweest
Tegelijk ontvangen. Misschien 2 weken geweest...ik denk eerder 1.5 week..netjes Nintendo \o/ironx schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:50:
En ja hoor, ik heb mijn Animal Crossing binnen die ik 2 weken geleden besteld had via de sterrencatalogus. Toch stuk sneller in huis dan ik had gedacht
Nintendo
Verwijderd
Wat vond men zoal van dat stuk?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nintendo zet eens in de zoveel tijd er een aantal spellen in, die zijn meestal na een uurtje alweer uitverkocht in de sterrencatalogus. Vandaar dat je nu niets er in ziet staan. Je moet meestal echt geluk hebben om er iets te kunnen bestellen. Als er spellen staan kosten ze meestal rond de 4500 sterren, geloof ik.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:13:
hoe heb je die via de sterrencatalogus kunnen bestellen? ik zie namelijk bijna geen games in die catalogus staan...
Verwijderd
jammergenoeg heb ik niet zo vaak geluk...MetroidPrime schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:46:
[...]
Nintendo zet eens in de zoveel tijd er een aantal spellen in, die zijn meestal na een uurtje alweer uitverkocht in de sterrencatalogus. Vandaar dat je nu niets er in ziet staan. Je moet meestal echt geluk hebben om er iets te kunnen bestellen. Als er spellen staan kosten ze meestal rond de 4500 sterren, geloof ik.
maar ik heb ook nog lang niet 4500 sterren
tegen die tijd dat ik zoveel sterren heb, heb ik misschien ook wat meer geluk
Ik heb zelf een programmatje geschreven in Java om het geluk een handje te helpen. Dit programmatje controleert of een webpagina(de sterrencatalogus in dit geval) is aangepast en geeft dan een alert. Ik heb er zelf een keer Beyond Good & Evil aan overgehouden uit de sterrencatalogus.Je kunt hem hier vindenVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:49:
[...]
jammergenoeg heb ik niet zo vaak geluk...
maar ik heb ook nog lang niet 4500 sterren
tegen die tijd dat ik zoveel sterren heb, heb ik misschien ook wat meer geluk
Verwijderd
ik ga eerst maar eens een tijdje sparen, maar bedankt voor de tipMetroidPrime schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:01:
[...]
Ik heb zelf een programmatje geschreven in Java om het geluk een handje te helpen. Dit programmatje controleert of een webpagina(de sterrencatalogus in dit geval) is aangepast en geeft dan een alert. Ik heb er zelf een keer Beyond Good & Evil aan overgehouden uit de sterrencatalogus.Je kunt hem hier vinden
Post # 200

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 00:23 ]
Verwijderd
Hoe zit het met de hoeveelheid platform-actie? Je hoort niemand erover, maar persoonlijk heb ik een akelige hekel aan spring-onderdelen in een first-person spel. In deeltje 1 vond ik dat behoorlijk crappy aanvoelen; wat was ik blij toen ik die spacejump laarzen te pakken had zeg
Ze zitten er wel in maar ik stoor me er helemaal niet aan. En ik ben ook niet zo'n platform oink liefhebberVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:28:
Vraagje over MP2:E
Hoe zit het met de hoeveelheid platform-actie? Je hoort niemand erover, maar persoonlijk heb ik een akelige hekel aan spring-onderdelen in een first-person spel. In deeltje 1 vond ik dat behoorlijk crappy aanvoelen; wat was ik blij toen ik die spacejump laarzen te pakken had zeg. Ik HAAT het als ik tijdens het spelen af ga/stukken opnieuw moet doen omdat ik geen goede controle over m'n spelkarakter heb.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
In Metroid Prime hebben ze juist het spring gedeelte zeer goed aangepakt. Voelt heel goed aan, ben misschien 1 a 2x misgesprongen ofzo.
in MP2E nog geen gevonden.
Anyway, kom er net achter dat ik een stom klein beestje ben vergeten te scannen bij chykka, en die komt ik niet ergens anders meer tegen. Daar gaat mn 100%

Denk dat ik voordat ik naar Sanctuary ga gewoon overnieuw begin met een red-entry lijst erbij.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
http://cube.ign.com/articles/574/574119p1.html
het gaat over Retro en over hun gecancelde games etc en over mensen die er gewerkt hebben en hoe het ging voordat Nintendo de boel op de rails zette etc.
Echt leuk stuk om te lezen hoor. 11 pagina's.
Zo staan er ook screenshots in etc etc. Zo was Retro NFL Football bijv al zeer vergevorderd en was Nintendo hier ook zeer tevreden over en zo waren de plannen om de GC te lanceren samen met het nieuwe Football seizoen in de USA maar dit ging uiteindelijk niet door omdat het spel nog niet af was.
En Raven Blade zat te weinig vooruitgang in etc.
Verwijderd

Ook moet ik eigenlijk nog de Half Life 2 CE scoren, met zo'n mooi shirt
Verder MOET ik natuurlijk ook nog Tales of Symphonia kopen, en Pikmin 2, en en en...
die 40 euro lijkt me niet kloppen. Maar ja wat weten die amerikanen nou van eur retail prijzenWhile Resident Evil fans anxiously await the fourth installment in the series, fans in Europe find themselves waiting the longest. The wait will soon end. Nintendo Europe just revealed the European release date of Resident Evil 4 to be March 18, 2005. The game will sell for the estimated retail price of 40 euros, with Nintendo Europe acting as distributor.
Verwijderd
kan iemand vertellen wat ze allemaal over die game gezegd hebben?
*ben niet geinteresseerd naar meningen over het programma zelf
Het duurt even om te lezen, maar het is inderdaad wel interessantschnumi schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:51:
Trouwens mensen lees dit stukje van cube.ign.com eens.![]()
http://cube.ign.com/articles/574/574119p1.html
het gaat over Retro en over hun gecancelde games etc en over mensen die er gewerkt hebben en hoe het ging voordat Nintendo de boel op de rails zette etc.
Echt leuk stuk om te lezen hoor. 11 pagina's.
Zo staan er ook screenshots in etc etc. Zo was Retro NFL Football bijv al zeer vergevorderd en was Nintendo hier ook zeer tevreden over en zo waren de plannen om de GC te lanceren samen met het nieuwe Football seizoen in de USA maar dit ging uiteindelijk niet door omdat het spel nog niet af was.
En Raven Blade zat te weinig vooruitgang in etc.
Mijn foto's op Flickr.
Graag gedaanThijs schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:37:
[...]
Bedankt dat je dat ff gemeld hebt, ik heb hem zojuist ook besteld bij FRS.
Ik denk dat je beter een revieuw kan gaan lezen op gamespot.com ofzo of even goed lezen in dit topic want er is al behoorlijk wat over MP:E gezegt hierVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:02:
Ik heb afgelopen week Gamekings gemist... dus ook de review van MP:E...
Wat je ook kan doen is gewoon op nintendo.nl kijken en lezen...
je vraagt soms wel dingen die je makkelijk even kan opzoeken heb ik het idee

fout he, engels nederlands
edit: heb je btw al een GC gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 18-12-2004 14:54 ]
Ik ben niet zo goed in de namen van de gamekings figuren, maar als je het programma vaker gezien hebt dan weet je denk ik wel wie ik bedoel.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:02:
Ik heb afgelopen week Gamekings gemist... dus ook de review van MP:E...
die nintendo gast met dat baardje noemde het 'de heilige graal'
Die lange dunne, die helemaal gek was van sudeki and PoP, vond het zowaar ook een erg goed spel (terwijl ie meestal alles wat nintendo is maar niks vind)
En die blonde brede, vond het maar niks dat het spel geen fps controls had

btw je kan op de site van gamekings ook de afleveringen downen, hoewel het doorgaans wel even duurt voordat ze online gaan.
10 second ninja DONE
Ook 1 van de weinigen daar die echt fan is van Nintendo. De rest is meer op de hand van de andere consoles.
Verwijderd
ik vraag toch naar de review van gamekings? dat wil zeggen dat ik hun review OOK (dus ook andere reviews) wil horen
verder vind ik dit ook wel een goede plaats om mijn vragen en opmerkingen te posten
none taken
@ Sagat
bedankt, ik hoorde van een klasgenoot dat er een paar negatieve opmerkingen geplaats waren over de game daarom was ik wel benieuwd
dat ze te downloaden zijn weet ik, maar voordat aflevering 7 erop staat...
@ aaap again
ik heb nog geen gamecube. want ik zit nu midden in mijn schoolexamenweek en ben bang als ik nu zo'n ding koop dat ik dan nog een jaartje havo 5 mag gaan doen...
Zodra ik vakantie heb ga ik dat vieren met een gamecube
Verwijderd
Ik vind de puzzeltjes echt heel leuk. Het gaat nog veel meer dan in de voorgaande levels over de juiste route zoeken, portals gebruiken om plekjes te bereiken, morphball puzzels, apparaten die je kan beïnvloeden... prachtig allemaal.rajackar schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:15:
Ik ben nu al een tijdje bezig met het fort in MP2:e maar ik vind het hier toch allemaal wat minder worden. Wat vond men zoal van dat stuk?
Alleen ik vind de vijanden hier echt te sterk en irritant. Dat vind ik eigenlijk al het hele spel, maar hier is het nog veel erger. Het is niet dat ik er echt moeite mee heb, of dat ze me dood maken... maar het kost gewoon teveel tijd telkens. Bijvoorbeeld...
Ik kan me daar helemaal in vinden... ik heb me ook vaak genoeg geërgerd tijdens Metroid Prime1... maar vreemd genoeg niet over het springen. Dat vond ik juist erg goed uitgewerkt.Ik HAAT het als ik tijdens het spelen af ga/stukken opnieuw moet doen omdat ik geen goede controle over m'n spelkarakter heb.
Voor mijn gevoel zitten er naar verhouding ongeveer evenveel platform-stukjes in deel 2 als in deel 1. Maar...
Het zijn ook kleine bossfights, ze komen immers niet terug zoals reguliere vijanden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:59:
spoiler:...die Ing Smashers... dat is elke keer weer een kleine bossfight voor mijn gevoel. Het duurt een eeuwigheid voordat ze dood zijn, en het kost je ook nog eens een stuk of 30 raketten.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Oh? Dat was me nog niet opgevallen. Dat is wel goed nieuws dan.D³ schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:25:
[...]
Het zijn ook kleine bossfights, ze komen immers niet terug zoals reguliere vijanden.
Ze zijn trouwens niet echt moeilijk om te verslaan...
Verwijderd
Ik geloof dat je gamekings afleveringen ook terug kan kijken op www.gamekings.tvVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:55:
@ aaap
ik vraag toch naar de review van gamekings? dat wil zeggen dat ik hun review OOK (dus ook andere reviews) wil horen
verder vind ik dit ook wel een goede plaats om mijn vragen en opmerkingen te posten
none taken
@ Sagat
bedankt, ik hoorde van een klasgenoot dat er een paar negatieve opmerkingen geplaats waren over de game daarom was ik wel benieuwd
dat ze te downloaden zijn weet ik, maar voordat aflevering 7 erop staat...
@ aaap again
ik heb nog geen gamecube. want ik zit nu midden in mijn schoolexamenweek en ben bang als ik nu zo'n ding koop dat ik dan nog een jaartje havo 5 mag gaan doen...
Zodra ik vakantie heb ga ik dat vieren met een gamecube

Verwijderd
je kan ze downloaden idd, maar alleen aflevering 1 t/m 3 staat nu online...Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:44:
[...]
Ik geloof dat je gamekings afleveringen ook terug kan kijken op www.gameking.tv
Zoek maar lekker door...en dat noemt zich zelf gamerThijs schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:47:
Mannn, ben nog maar net bezig met MP2:E en zit nu al vast.
spoiler:Ben net op Dark Aether voor het eerst en moet nu 3 keys zien te vinden om een of andere portal open te maken.Ik heb er eentje gevonden in die Dark Temple daar links, maar die andere twee kan ik echt nergens vinden, zwaar frustrerend. Iemand help?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik bedoel meer verkochte systemen betekent toch meer ontwikkelaars of worden er dan minder games verkocht ?
Verwijderd
You didn't expect it to be true, right? Well, guess what... it IS!
As of today, no need for PSO anymore, you can boot your code directly
from the GC drive using DVD-R or Mini-DVD-R! This also includes the
ability to boot your backups.
So what do you need exactly ?
- A Viper GC chip
- This very flash file
- Some Compatible Media and a DVD- burner
1. Het lijkt wel een bordeel gezien de in- en uitloop van werknemers, wordt er al ziek van als ik het alleen al lees. Vraag me af hoe dat met andere devs zit.
2. "And there were indeed issues with the higher-ups, including people who used company computer hardware to run porn websites out of their home and others who embezzled hundreds of thousands from the company and fled the country." lol?
3. What the fuck....
Wat een verhaal zeg, wat een gezeik, gedoe en gekut daar bij Retro, nou ja vroeger dan (hoop ik maar). Het enige wat Nintendo dus eigenlijk in eerste instantie heeft gekocht was slechts een naam en een gebouw. Shocking.
You look like I need a drink.
Behalve een nogal donker filmpje wat ook knap aan elkaar geknutseld kan zijn (zoals al wel eerder is gedaan), en wat info op het verschrikkelijke ps2ownz.com heb ik hier nog geen bewijs van gezien? Aan het eind van deze week zullen we het wel weten though, aangezien de Viper's op de post zijn naar mensen om het uit te proberen.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:27:
Ik ga niet linken voor de zekerheid maar je kan toch burnen met kleine dvdtjes :
You didn't expect it to be true, right? Well, guess what... it IS!
As of today, no need for PSO anymore, you can boot your code directly
from the GC drive using DVD-R or Mini-DVD-R! This also includes the
ability to boot your backups.
So what do you need exactly ?
- A Viper GC chip
- This very flash file
- Some Compatible Media and a DVD- burner
Even aangenomen dat je backups dus kunt spelen.... tja... Ik zou er geen games voor laten liggen in de winkel die ik nu ook niet zou laten liggen. En games die ik nu wel zou laten liggen omdat ze me niet boeiend lijken zou ik misschien "ff checken". Maar meer ook niet. Misschien leuk voor de homedevvers, dat ze minder hoeven te klooien met PSO/AR. Of om een spel uit te testen waarvan je twijfelt of je het wel zou moeten kopen.
Mijn foto's op Flickr.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dit topic is gesloten.