Het Grote Gamecube Topic Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MaxBurn schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:25:
[...]
Goh..en waarom zijn er nu zoveel grote monopolistische developers...oja..omdat de kleinere failiet zijn gegaan door warez. (failiet --> opgeslokt door EA, etc) en ja voor kleine developers is warez WEL een ramp
Toevallig zit ik in het vakgebied en weet ik (ook van huidige kleine developers) dat het grootste probleem gewoon de oneindige hoeveelheid geld van de grote jongens is, heeft echt helemaal níets met warez te maken.

Bij een beetje spel zijn de ontwikkelkosten per verkocht spel zo'n 5 euro. Je kan me niet zeggen dat ze dan nog geen winst kunnen maken.

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 19-12-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:27:
[...]
dat het grootste probleem gewoon de oneindige hoeveelheid geld van de grote jongens is, heeft echt helemaal níets met warez te maken.
En dat is een bedreiging omdat....? Bedrijven laten zich alleen overkopen als ze het zelf niet dreigen te redden. Ik praat hier over wat er tussen de 3 tot 5 jaar geleden gebeurde, niet over de huidige situatie.
Bij een beetje spel zijn de ontwikkelkosten per verkocht spel zo'n 5 euro. Je kan me niet zeggen dat ze dan nog geen winst kunnen maken.
ehh..dat is afhankelijk van je afzet hoor. Meer dan 15-20 euro per game ontvangen ze niet, vervolgens trek je ontwikkel,marketing en productiekosten(etc) er af en dan gebeurt het vaak genoeg bij kleinere developers dat je een negatief getal krijg.

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 19-12-2004 12:35 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wat heeft iedereen daar ineens verstand van? :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op zondag 19 december 2004 @ 10:42:
Maar nu heb ik toch even een vraagje over MP2...
spoiler:
Ik ben nu aangekomen in die Windchamber. In het midden staat die hele grote constructie. Ik heb met de scan-visor gekeken en gezien dat daar bovenop iets te vinden is dat 'sunburst' heet. HOE ZET JE DAT ORANJE KRACHTVELD UIT?!
Je moet in beide dimensies die draai puzzel oplossen dacht ik. Check ook of de Seeker alle punten goed raakt, soms schiet hij er wel eens een rocket naast..

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
S2S schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:45:
[...]

Ik ben gewoon moe van mensen die het altijd beter weten en nooit iets van een ander aan nemen. Eindeloze discussies houden we er aan over, en dan praat ik niet alleen over dit onderwerp. En het is ook niet alleen aan jouw gericht, maar in het algemeen.
offtopic:
Aangezien het algemeen gericht is: ik ben moe van mensen die denken dat zij, in tegenstelling tot de rest van loos ouwehoerend internet, wel een betrouwbare bron zijn, waar iedereen zo maar blindelings dingen van moeten aannemen. Aanvaard maar lekker een keer dat je je beweringen moet ondersteunen met bewijzen, op welk forum je ook vaste spammert bent.

Anyway, ik moet zeggen dat ik prettig verrast (dank u Captain N :P) ben met MP2-E. Ik ben dus overnieuw begonnen, dit keer met een red-entry lijst ernaast. Dit keer heb ik veel meer dat echte metroid gevoel. Vooral omdat ik globaal weet welke vijanden en eindbazen ik krijg, ik veel meer kan rustig onderzoeken enzo :)
Het spel heeft dus imho veel meer replay value dan je op eerste gezicht zou zeggen. Ik vind hem nu bijna net zo gaaf als MP :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ecco schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:38:
Anyway, ik moet zeggen dat ik prettig verast ben met MP2-E.
Ik wist niet dat MP2:E zo levensbedreigend was :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

D³ schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:12:
[...]
Je moet in beide dimensies die draai puzzel oplossen dacht ik. Check ook of de Seeker alle punten goed raakt, soms schiet hij er wel eens een rocket naast..
Hm, het is me inmiddels gelukt. Ik moest de puzzel twee keer oplossen (in dezelfde dimensie). Beetje suf als je het mij vraagt. Na de eerste keer krijg je helemaal geen hint dat het nog een keer moet ofzo. Nouja. Het is gelukt, dat is het belangrijkste.

Ik vind dit spel echt veel beter dan MP1. Misschien komt het ook wel door de oefening die ik heb gehad van het eerste deel, dat ik nu zeg maar goed genoeg ben geworden om ook nog van het spel te genieten. Het verloopt allemaal veel soepeler, beleef er veel meer plezier aan. Misschien probeer ik hierna MP1 ook nog een keer, om te kijken of ik die nu ook leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
S2S schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:45:
[...]

Komt omdat jij niets maar dan ook niets van andere mensen geloofd. Als je wat beter had gezocht dan had je een filmpje gevonden en gezien dat deze chip werkte ;)

Ik ben gewoon moe van mensen die het altijd beter weten en nooit iets van een ander aan nemen. Eindeloze discussies houden we er aan over, en dan praat ik niet alleen over dit onderwerp. En het is ook niet alleen aan jouw gericht, maar in het algemeen.
Ik had het filmpje gisteren al gezien, maar er zijn al tientallen van dat soort filmpjes en ze zijn tot nu toe allemaal nep geweest. Een filmpje betekend dus niet meteen dat het echt is, zoek maar eens op "gamecube hacked avi" op Google en dan snap je wel wat ik bedoel.

Ik wil het best wel geloven dat het echt is als jij zegt dat het echt is, zolang je maar zegt hoe je "weet" dat het echt is. Nu blijkt het dat je een filmpje hebt gezien en als je op Google gaat zoeken kun je zien dat die juist niet betrouwbaar zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:01:
[...]

Ik heb zelf een programmatje geschreven in Java om het geluk een handje te helpen. Dit programmatje controleert of een webpagina(de sterrencatalogus in dit geval) is aangepast en geeft dan een alert. Ik heb er zelf een keer Beyond Good & Evil aan overgehouden uit de sterrencatalogus.Je kunt hem hier vinden
Kwil de vandaag even je progje neerhalen, maar kreeg time out als ik op de link klikte (in je vorige post). Ik browse wel met Mozilla, maar dat moet niet uitmaken neem ik aan toch ?

Trouwens, het 1na laatste leven van LOTR:TTT is echt
spoiler:
ontzaggelijk kut zeg !! :( dat is level waarbij je de orcs e.d. moet tegenhouden nadat de muur kapot is... en ik ga steeds dood bij de katapult :(
Iemand nog truckje voor ? of gewoon doorgaan....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
aaap schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:18:
[...]

Kwil de vandaag even je progje neerhalen, maar kreeg time out als ik op de link klikte (in je vorige post). Ik browse wel met Mozilla, maar dat moet niet uitmaken neem ik aan toch ?
Bij mij werkt het ook niet. Ik heb geen idee waarom, maar je kunt hem anders wel hier vandaan downloaden

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:46:
Hm, het is me inmiddels gelukt. Ik moest de puzzel twee keer oplossen (in dezelfde dimensie). Beetje suf als je het mij vraagt. Na de eerste keer krijg je helemaal geen hint dat het nog een keer moet ofzo. Nouja. Het is gelukt, dat is het belangrijkste.
Ah was ie zo. Maar als de ringen in de goede plaats vallen worden ze of geel of blauw(?) toch, twee kleuren dus. Dan is het niet zo heel lastig te bedenken dat je twee keer moet draaien :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:24:
[...]

Bij mij werkt het ook niet. Ik heb geen idee waarom, maar je kunt hem anders wel hier vandaan downloaden
Krijg nu een forbidden error :) anders moet je maar even het progje mailen naar yohannisisgek @ yahoo . co . uk
Het bestand is niet zo groot neem ik aan... Anders blijven we beetje slowchatte en vinden de modjes niet zo leuk ;)

Heb het level al na 6x nog niet gehaald... ben je steeds dik 12minuten bezig ofzo... ga ik dood... lekker :) maar dat is gamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik zit vast in Metroid Prime 2 ;)

spoiler:
Ik zit in die Arena, moet 3 sleutels vinden. Alleen aan beide kanten van de cirkel zit een stuk waar ik niet langskom, geen bommetje, raket, niets wil lukken. Toch moet ik in de Dark World verder. Ben in de Light World al op vele plaatsen geweest, overal kan ik niet meer langs en die knakker in die temple zegt ook dat ik een wapen in de Dark World moet zoeken. Mijn Map in de Dark World ziet er nog erg klein uit, pas 8 stukken in Dark Agon Wastes. Verder zit alles dus op slot. ook nog steeds die ene deur waar dat stuk metaal voor zit (ik gok dat dat voor later is met een Sonic beam op die 3 platen op die map (dacht dat het daar was). Anyway, waar moet ik heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 17:51
Anoniem: 86074 schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:53:
Ik zit vast in Metroid Prime 2 ;)

spoiler:
Ik zit in die Arena, moet 3 sleutels vinden. Alleen aan beide kanten van de cirkel zit een stuk waar ik niet langskom, geen bommetje, raket, niets wil lukken. Toch moet ik in de Dark World verder. Ben in de Light World al op vele plaatsen geweest, overal kan ik niet meer langs en die knakker in die temple zegt ook dat ik een wapen in de Dark World moet zoeken. Mijn Map in de Dark World ziet er nog erg klein uit, pas 8 stukken in Dark Agon Wastes. Verder zit alles dus op slot. ook nog steeds die ene deur waar dat stuk metaal voor zit (ik gok dat dat voor later is met een Sonic beam op die 3 platen op die map (dacht dat het daar was). Anyway, waar moet ik heen?
Daar zit ik nu ook vast! Heb er nog maar 1 gevonden. Echt vet weird, kan ze nergens vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Thijs schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:12:
[...]

Daar zit ik nu ook vast! Heb er nog maar 1 gevonden. Echt vet weird, kan ze nergens vinden? :?
Als je een tijdje rondloopt krijg je toch een hint over waar je naartoe moet? Als je op dit moment die sleutel nodig hebt laat hij je wel zien waar die is, dan kun je vanzelf wel een beetje bedenken hoe je daar gaat komen. Ik zou verder niet weten waar je precies zou moeten zijn, want ik heb nooit vastgezeten in het spel :?

Maar ik speel nu overnieuw, dus als ik er weer ben... :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Echte bikkels spelen zonder hints natuurlijk he :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ga anders gewoon eens terug naar de light world en ga daar wat kloten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, ik struikelde eigenlijk zowat over die keys telkens. :p Heel vaak zag ik ze al ergens liggen (op een nog onbereikbare plek) al voordat ik ze echt nodig had. En anders is het gewoon een kwestie van naar je map kijken welke gebieden je nog niet geweest bent. Heb nog nooit problemen gehad met dat ik een key niet kon vinden.

Ik vind die keys eigenlijk wel een beetje on-metroid. In alle andere delen van de serie wordt je alleen maar beperkt door je eigen mogelijkheden en welke power-ups je al hebt. Sleutels verzamelen is meer iets voor Zelda. Ik had ook Zelda-verwachtingen door die keys eigenlijk. Ik dacht, als je alledrie die sleutels hebt dan ga je echt naar een "level" of een dungeon toe ofzoiets. :/

Ik ben zelf net doodgegaan bij...
spoiler:
...Quadraxis. Wat is dat ding groot! En irritant! Waarom kan je die knieschijven nou alleen raken als ze blauw opgloeien!? :( Loop ik daar een beetje te wachten totdat ik hem eindelijk een keer kan raken, en ondertussen blijft hij mij wel de hele tijd bestoken met al die aanvallen van hem. Tegen de tijd dat z'n kop eraf vloog had ik nog maar anderhalf blokje energie over. Toen was het een verloren zaak. Zucht... nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44

Maximus

There is no substitute

Ik heb nu een Xbox, en daar game ik niet zo veel op. Nu heb ik Tales of Symphonia gezien bij Gamekings en ik moet zeggen dat deze game mij wel aanstaat. Nu vind ik het alleen zo duur om hem puur voor die game te kopen. Tuurlijk is er nog Zelda the wind waker maar zijn er nog meer RPG's een beetje in de stijl van Golden Sun en Tales of Symphonia op de Game Cube ?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je hebt in de US ook al Baten Kaitos. Toch echt een RPG topper.

Veel cutscene's, card based battle's maar dan wel zeer leuk uitgedacht en lekker snel systeem. Samen met TOS toch echt de RPG toppers van het jaar.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

O ja mensen nog een andere vraag:

weet iemand een shop ofzo waar je originele gameposters kan kopen van Nintendo etc?

Ik ben al een tijdje op zoek maar zonder succes jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 17:51
spoiler:
Ja, ik heb die keys nu dus gevonden (ZONDER jullie hints :p). Ik dacht: ik probeer het NOG wel een keer... en toen kwam dus de hint. Beetje jammer dat ze in het begin dan doen dat je helemaal de Dark World moet napluizen en dan later blijkt van toch niet... niet voor niets elk hoekje lopen checken. :( Maar goed, het gaat nu wel erg rap trouwens, voor ik er erg in had beschikte ik over de Light Beam... niet eens een baas ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:12:
[...]

spoiler:
Volgens mij heb ik de tweede gevonden .... ik weet nu wel hoe ik verder moet .... ik weet niet of je al bij die Space Pirate Central<nogiets> geweest bent? Damn, ik had 1 vokking missile-deurtje niet gezien .... is bij de deur die je alleen openkrijgt met Dark Energy .... ff de hoek om daar en voila .... het viel me ineens op op de kaart. Echt stom dat zoiets me niet opviel, ik zit toch redelijk goed op te letten. Maaruh, ik ben inmiddels verder, zal het niet verder verklappen ;)!
(oops, verkeerde haakje zag ik, ff snel aangepast ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 19-12-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
schnumi schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:18:
O ja mensen nog een andere vraag:

weet iemand een shop ofzo waar je originele gameposters kan kopen van Nintendo etc?

Ik ben al een tijdje op zoek maar zonder succes jammergenoeg.
Toko met kant en klare posters ken ik niet, maar zaken als Hema en Kruidvat hebben wel (online) fotoservices waar je grote formaten kunt kiezen. Zo is 50x75 bij de Hema iets van 10 euro. Ipv een foto lever je dan gewoon een highres pic van je keuze aan. Geen idee hoe de uiteindelijke kwaliteit is, als jij dat nou eens test :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:35

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik ben nu ook begonnen aan MP2:E, ik vind het echt een top-spel! Je merkt inderdaad dat je zelf al flink wat ervaring hebt dankzij MP1, dus je hebt al snel zoiets van "Oja, daar kan ik pas heen als ik dit-en-dit heb".
Grafisch is het echt ongelofelijk mooi!

Ik speel nu dus MP2 en ToS, lekker voor de afwisseling. ToS zit ik inmiddels ook al meer dan 50 uur in (oke, ook met een beetje "idling") maar ik zit nog steeds op de 1e disc! Heeft de 2e disc ook net zo veel gameplay???

En vandaag ook nog even een GBA SP Zelda Edition gekocht (de laatste bij MM Rotterdam)... Een kerstkadootje zeg maar :)

Heerlijk zeg, die koude wintermaanden :Y)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:32:
[...]
Toko met kant en klare posters ken ik niet, maar zaken als Hema en Kruidvat hebben wel (online) fotoservices waar je grote formaten kunt kiezen. Zo is 50x75 bij de Hema iets van 10 euro. Ipv een foto lever je dan gewoon een highres pic van je keuze aan. Geen idee hoe de uiteindelijke kwaliteit is, als jij dat nou eens test :P
Hmmm dat is idd wel een idee. Heb net van de capcom site een officieële GC RE4 poster gedownload maar die neemt wel 4 a4 bladen in beslag. Dat lijkt me ideal om eens te testen idd. :)

Nou heb dus effe 2 posters van de RE4 website gestuurd naar de Hema en daar worden dus 40x60 posters van gemaakt. Ben benieuwt wat de kwaliteit zal zijn, volgens die wijzer op de website van de Hema: Uitstekend. Komt ook omdat het dus echte posters zijn die je download en niet gewone screenshots ofzo. :)

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 19-12-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Je had ook gewoon je formaat naar zo'n copyshop kunnen sturen denk ik :) die kunnen dat meestal ook op posterformaat laten afdrukken. :) Ben wel benieuwd wat voor resultaat je nu krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

aaap schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:35:
Je had ook gewoon je formaat naar zo'n copyshop kunnen sturen denk ik :) die kunnen dat meestal ook op posterformaat laten afdrukken. :) Ben wel benieuwd wat voor resultaat je nu krijgt :)
Idd zie het wel.

En anders kan ik altijd nog naar de copyshop hier op het dorp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Gvd, nu heb ik weer de Ing Webtrap gemist. 100% scans halen is echt te irritant in dit spel. Een eindbaas scannen is een ding, maar vonden ze het niet een beetje overboard om eerst vijfendertig eenmalige scans te moeten doen alvorens een vijand af te kunnen maken :/

Zo, die frustratie er ook weer uit. Tijd om MP2 lekker aan de kant te leggen en PM2 en ToS uit te spelen. Eens kijken of ik daarna zin heb om _weer_ overnieuw te beginnen. Hmm, misschien de moeite waard om dan gewoon in hard te gaan, kan ik meteen het beste einde zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik krijg voor Kerst een GC van mijn vriendin O+ en nu wil ik daar ook nog Marioparty bij gaan kopen, nu zijn zowel Marioparty 4 als 5 van die Player's Choice titels en dus voor "weinig" te krijgen. Ik vroeg mij nu alleen af welke van de twee het beste/leukste is. Op Gamespot krijgt 5 namelijk een lager cijfer dan 4, maar wordt 5 weer beter gewaardeerd door de lezers.

Het gaat mij uiteraard om het multiplayeren (ik weet niet eens of je het spel ook in je eentje kunt spelen, vast wel). Van welk spel zal ik het meeste plezier hebben als ik dus met anderen speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:48:
Gvd, nu heb ik weer de Ing Webtrap gemist. 100% scans halen is echt te irritant in dit spel. Een eindbaas scannen is een ding, maar vonden ze het niet een beetje overboard om eerst vijfendertig eenmalige scans te moeten doen alvorens een vijand af te kunnen maken :/
lol, inderdaad. Ik ben er maar geeneens aan begonnen deze keer. Ik scan alleen de lore en de testamenten en de computers van de pirates om het verhaal te volgen. Elk splintertje dat van een eindbaas afspringt kan apart gescand worden. En waarvoor? Weer een nieuwe picturegallery die ik toch nooit bekijk. 8)7 Doe als ik en bespaar jezelf de frustratie. ;) Als die programmeurs het zo leuk vinden gaan ze maar lekker zelf alles scannen.

Ik ben nu zelf bijna aan het einde van het spel denk ik.
spoiler:
Grrr... weer 9 (negen!) van die rotkeys verzamelen. Het was te verwachten denk ik, in MP1 had je ook die artifacts. Vooruit dan maar weer. Quadraxis was de 2e keer dat ik het probeerde trouwens veel simpeler. Geen idee waarom. Ik denk dat ik de eerste keer gewoon geschrokken was omdat ie zo groot is. Nu was ik er op voorbereid, en dan is het verder eigenlijk maar een suf beest. Ik heb nauwelijks energie verloren.

Ik ben benieuwd naar de eindbaas. Ongetwijfeld weer Dark Samus schat ik zo in. Of zou het spel nog een verrassing in petto hebben? :9~ Ik heb nog geen enkele klassieke metroid-eindbaas gezien in het hele spel totnutoe. Zou wel leuk zijn als in de laatste kamer bijvoorbeeld Kraid op me zit te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb tot nu toe alleen maar een of ander ING-monster gehad en Dark Samus .... ik hoop echter wel dat er nog wat 'grote' eindbazen inzitten, anders is inderdaad het spel wat bazen betreft stukke minder dan MP1. Maar ik kan er nog niets over zeggen, aangezien ik ze nog niet allemaal gehad heb. Maar ik bedoel, ook nog geen bazen gehad die je echt op een bepaalde manier aan moet vallen, misschien her-en-der wat verdedigingstechnieken en momenten dat je echt niet kan schieten, maar niet echt van die bazen die je echt op een specifieke manier moet pakken (nu heb ik nog geen ander visor, dus dan kan het ook niet echt, maar ik doel op een baas als Flaghraa (zo heettie die toch?), dat zijn echt bossfights! Niet een monster wat je een paar keer meer moet raken dan een gemiddelde tegenstanders .... althans dat vind ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:32:
Ik krijg voor Kerst een GC van mijn vriendin O+ en nu wil ik daar ook nog Marioparty bij gaan kopen, nu zijn zowel Marioparty 4 als 5 van die Player's Choice titels en dus voor "weinig" te krijgen. Ik vroeg mij nu alleen af welke van de twee het beste/leukste is. Op Gamespot krijgt 5 namelijk een lager cijfer dan 4, maar wordt 5 weer beter gewaardeerd door de lezers.

Het gaat mij uiteraard om het multiplayeren (ik weet niet eens of je het spel ook in je eentje kunt spelen, vast wel). Van welk spel zal ik het meeste plezier hebben als ik dus met anderen speel?
Ik heb mario party 4 ook gelijk bij mijn gamecube gekocht en dat is niet echt aan te raden. Behalve dat dit spel totaal mijn genre niet is, is de singleplayer niet leuk. Ik zou je aanraden om een singleplayer spel bij de gamecube te kopen want de singleplayer mode van mario party is veel minder leuk. Dan kan je altijd mario party er nog bij kopen toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Bianca op 20-12-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Als je goede multiplayer wilt met een sterke singleplayer dan moet je eens Super Monkey Ball (1 of 2) proberen.

Ik ben ook eindelijk aan MP2 begonnen (PM2 eindelijk uit!). Spel is toch wel weer erg goed, de sfeer is gewoon erg lekker. Ben benieuwd hoe het verhaal zich ontpopt, dat is deze keer wel beter gedaan dan in deel 1 vind ik.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22:03

TdV

In Mario party 5 lopen de mannetjes wat sneller; das een vooruitgang vind ik. Verder zijn beide erg leuk in multiplayer. De single player zal je niet zo vaak doen; daar is het spel ook niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 86074 schreef op maandag 20 december 2004 @ 08:30:
Ik heb tot nu toe alleen maar een of ander ING-monster gehad en Dark Samus .... ik hoop echter wel dat er nog wat 'grote' eindbazen inzitten, anders is inderdaad het spel wat bazen betreft stukke minder dan MP1. Maar ik kan er nog niets over zeggen, aangezien ik ze nog niet allemaal gehad heb. Maar ik bedoel, ook nog geen bazen gehad die je echt op een bepaalde manier aan moet vallen, misschien her-en-der wat verdedigingstechnieken en momenten dat je echt niet kan schieten, maar niet echt van die bazen die je echt op een specifieke manier moet pakken (nu heb ik nog geen ander visor, dus dan kan het ook niet echt, maar ik doel op een baas als Flaghraa (zo heettie die toch?), dat zijn echt bossfights! Niet een monster wat je een paar keer meer moet raken dan een gemiddelde tegenstanders .... althans dat vind ik dan).
Hehe wacht maar af. Die grote bazen komen er wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105740

Nu te koop bij Media-Markt in Groningen: Spider-Man 2 voor €19,99.
Lijkt me toch een leuk prijsje voor een redelijk nieuw spel.
Mensen ergens anders nog gekke prijzen gespot? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 105740 schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:12:
Nu te koop bij Media-Markt in Groningen: Spider-Man 2 voor €19,99.
Lijkt me toch een leuk prijsje voor een redelijk nieuw spel.
Wel gaaf, alleen jammer dat ik dan weer in Zeeland woon... (en om nu met me OV naar groningen te gaan... :P wie weet :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 105740 schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:12:
Ow ja hoor :P
Algemeen Budget Titels Topicje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo :)

Ik ben terug van een lang weekend Londen met mevrouw Bubba :P

Ik heb daar maar ff Tales of Symphonia op de kop getikt. Net het eerste uurtje even gedaan, lijkt me een erg cool spel, leuke sfeer enzo. Maar eerst MP2 en PoP:WW nog maar ff uitspelen. Wow. Na een paar maanden niks draait mn Cube-tje ineens weer overuren :D

Ow ja, jammer dat ik m'n memory card niet meehad naar londen...

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/f-zero_ax.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/f-zero_ax_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/f-zero_ax_2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/f-zero_ax_3.JPG

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

WOW! Das echt vet... :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...doe mij zo’n kast :D :9~
Staan die dingen hier ook ergens in NL eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Weet iemand of super monkey ball 3 eigenlijk uit komt in nederland, of is dit spel gecancelled.... Dit zou weleens een leuk spelletje kunnen worden volgens mij, en hij heeft LAN-support schijnt het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

hey Willybubba, staat die kast bij the Trocadero? if so, dan heb ik op dezelfde kast gespeeld want ondanks dat het daar stikt van de arcade kasten is er maar 1 GX kast te vinden :) ik had echter veel meer tijd gestoken in House of the Dead III en Ikaruga Arcade :)
hij lijkt iig op dezelfde plaats te staan als toen ik erin zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Er is volgens mij in de hele UK ook maar 1 F-zero GX kast hoor. :)

In nederland is er geen 1. Zijn er maar weinig van te bekennen in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

AX ;) en idd in the Trocadero, Funland.

DAMN! Stond Ikaruga Arcade er ook :o

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
kwijl :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bianca schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:39:
Ik heb mario party 4 ook gelijk bij mijn gamecube gekocht en dat is niet echt aan te raden. Behalve dat dit spel totaal mijn genre niet is, is de singleplayer niet leuk. Ik zou je aanraden om een singleplayer spel bij de gamecube te kopen want de singleplayer mode van mario party is veel minder leuk. Dan kan je altijd mario party er nog bij kopen toch?
Het is een pakket met Mariokart double dash, dus mocht ik een keer in mijn eentje willen spelen, dan kan ik daarmee ook uit de voeten. Het gaat mij erom dat ik een zeer laagdrempelig spel heb dat je met iedereen kan spelen, zodat je gewoon ff lekker met een paar anderen een spelletje kan doen. Ik had juist begrepen dat Marioparty hiervoor zeer geschikt is. In mijn eentje zal ik het niet gaan spelen, dus dat ie in singleplayer niet leuk is maakt me niet uit.

Het enige waar ik eigenlijk dus nog over twijfel is of ik deel 4 of 5 moet nemen, in meerdere reviews krijgt deel 4 namelijk een hoger cijfer.

En Super Monkey Ball houd ik ook in mijn achterhoofd, reviews zijn erg goed. Alleen jammer dat deel 2 weer stuk beter is, maar wel duur is.... Ik zag dat deel 1 al voor 15,- bij de MM te krijgen zou moeten zijn, binnenkort maar eens kijken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 20-12-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:12:
[...]

Het is een pakket met Mariokart double dash, dus mocht ik een keer in mijn eentje willen spelen, dan kan ik daarmee ook uit de voeten. Het gaat mij erom dat ik een zeer laagdrempelig spel heb dat je met iedereen kan spelen, zodat je gewoon ff lekker met een paar anderen een spelletje kan doen. Ik had juist begrepen dat Marioparty hiervoor zeer geschikt is. In mijn eentje zal ik het niet gaan spelen, dus dat ie in singleplayer niet leuk is maakt me niet uit.

Het enige waar ik eigenlijk dus nog over twijfel is of ik deel 4 of 5 moet nemen, in meerdere reviews krijgt deel 4 namelijk een hoger cijfer.
Koop WarioWare, iets duurder, maar echt prachtig (32.95). Verwacht geen top-notch graphics trouwens. Ook geweldig met meerdere personen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nu heb ik ze allebei niet, maar ik denk dat de reden waarom deel 4 hoger scoort is dat deel 5 al weer deel VIJF is!! Mensen raken hetzelfde spel in een iets nieuwer jasje op den duur wel zat ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik krijg als het goed is deze week deel 6 binnen uit de US. :) Met een microfoon erbij. :P
Willybubba schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:12:

Duh tuurlijk. B)

[ Voor 56% gewijzigd door schnumi op 20-12-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129547

Hey weet iemand eigenlijk nog een leuk
spel voor de gamecube, die een multiplayer functie heeft
maar ook in je 1tje er leuk is niet zo'n saaie als
mario paper ofzo of monkeyball ofzo
iets van 12 jaar en ouder ofzo.
want de meeste spellen vind ik een beetje
koterig voor de gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18:09

DeX

Anoniem: 129547 schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:51:
koterig voor de gb
Koterig?
Ik heb maandelijks een Mario Party avond met zijn 4 - 6en. En we zijn allemaal 21+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

GolbeZeromus schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:41:
[...]

Koop WarioWare, iets duurder, maar echt prachtig (32.95). Verwacht geen top-notch graphics trouwens. Ook geweldig met meerdere personen.
Helemaal mee eens :) geweldig spel. Kunnen we hier geen compo ook voor opzetten ? want met elk spelletje kan je, beat the record doen.... :D
koterig voor de gb
Ik denk dat jij eens opzoek moet gaan naar TimeSplitters 2

[ Voor 32% gewijzigd door Dutchie! op 20-12-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
multiplayer is een veel te groot begrip om nuttige reacties te geven hoor..
multiplayer geitebreien, multiplayer bingo .. U get the idea :)

- shooter
- racer
- puzzel
- minigames
- rpg (FFCC enz)

etc?

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

*official kwijl*
heb je daar foto's van?
*pak tijltje*

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Willybubba schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:12:

is het de arcade vlakbij de picadilly circus? moet ik toch snel ff langsgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
En Super Monkey Ball houd ik ook in mijn achterhoofd, reviews zijn erg goed. Alleen jammer dat deel 2 weer stuk beter is, maar wel duur is.... Ik zag dat deel 1 al voor 15,- bij de MM te krijgen zou moeten zijn, binnenkort maar eens kijken :)
Ik had beide games goedkoop. Loop eens bij de Dixons langs, al ze hem daar nog hebben. Als ze bij die toko iets afprijzen, is het vaak voor een prikkie. Ik had laatst 2 leuke platformers voor gemiddlede zo'n 12 euro pst (Tak en Pitfall, best leuke games btw).

Beide Monkey Ball games zijn overigens erg goed, alleen MB2 heeft wat mooiere graphics omdat het in verschillende werelden verwerkt is. Principe van beide games blijft hetzelfde en de splitscreen games zijn echt super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:02:
[...]Nu heb ik ze allebei niet, maar ik denk dat de reden waarom deel 4 hoger scoort is dat deel 5 al weer deel VIJF is!! Mensen raken hetzelfde spel in een iets nieuwer jasje op den duur wel zat ;)
Gaat over Mario Party toch? Andere mini-games is voor mij iedere keer genoeg. Ok, ik koop hem voor minimaal 30 euro, dus niet nieuw, dus of via marktplaats, of ik wacht 1 jaartje op de Players Choice Edition. Maar de lol in MP blijft leuk.

Ennuh, ik raak er niet op uitgekeken. Maar da's per persoon verschillend kennelijk. Hoeveel mensen kopen niet ieder jaar de nieuwe Fifa of al die andere sport games die ieder jaar verschijnen met ECHT bijna geen nieuw jasje behalve wat nieuwe spelernamen? Daar hoor je niemand over, maar MP is dan ineens niet vernieuwend. In MP 5 was de Single Player anders, in MP6 zit er iets extra's bij (ik speel het liever met controler, maar da's een ander verhaal). Het is gewoon de tofste splitscreen game die ik ken, we spelen best een aardig potje MP op dat ding, Mario Kart, Soul Caliber II, maar MP blijft de favoriet, en niet alleen van mij kennelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-06 09:54
koterig voor de gb
Paper Mario saai vinden?
12 jaar en ouder?
GB?

:X

Maar kijk idd. eens naar Timesplitters dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:52:
[...]

Paper Mario saai vinden?
12 jaar en ouder?
GB?

:X

Maar kijk idd. eens naar Timesplitters dan :).
Waarschijnlijk een type a la Boris van Gamekings .... een die-hard GTA speler .... ja lekker vet, kickuh, dope, mensen in elkaar slaan, zomaar, en die bloedspetters, veel beter dan een Mario spel met echte gameplay maar zonder bloed en met cartoongraphics, doe mij maar liever een simpele zielen spel, maar met veel bloed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@farting bob: btje TE flamerrig?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:22:
[...]

Waarschijnlijk een type a la Boris van Gamekings .... een die-hard GTA speler .... ja lekker vet, kickuh, dope, mensen in elkaar slaan, zomaar, en die bloedspetters, veel beter dan een Mario spel met echte gameplay maar zonder bloed en met cartoongraphics, doe mij maar liever een simpele zielen spel, maar met veel bloed. ;)
Hej niet fokken met Gamekings! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:16
Argh, gamekings, waarschijnlijk het dieptepunt van Gaming TV naar mijn mening......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wie had zich ook al weer aangemeld om het gouden jubileum topic te openen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61082

Schweino schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:34:
Argh, gamekings, waarschijnlijk het dieptepunt van Gaming TV naar mijn mening......
Ik wil geen offtopic discussie aanwakkeren, maar vind je dat echt??
Ik vind dat die gasten het juist hartstikke leuk doen. Goede reviews van games en ik vind die gasten heel spontaan en niet gemaakt overkomen. Ze zijn ook goed kritisch vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:41:
Wie had zich ook al weer aangemeld om het gouden jubileum topic te openen?
ds. :) Ik hoop dat hij al bezig is. :P ds meld je eens even. B)

[ Voor 142% gewijzigd door schnumi op 21-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:49:
[...]

Ik wil geen offtopic discussie aanwakkeren, maar vind je dat echt??
Ik vind dat die gasten het juist hartstikke leuk doen. Goede reviews van games en ik vind die gasten heel spontaan en niet gemaakt overkomen. Ze zijn ook goed kritisch vind ik.
Amen.. !
Maar die 'discussie' is een paar pagina’s geleden ook al gevoerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:56:
[...]

Amen.. !
Maar die 'discussie' is een paar pagina’s geleden ook al gevoerd :P
Ah, dat wist ik niet.
Maar da's nou eenmaal de pest met deze grote topics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe kan gebeuren.. :)
’t Zal vast ook niet de eerste keer zijn geweest in de historie van de Cube-topic reeks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:49:
Goede reviews van games en ik vind die gasten heel spontaan en niet gemaakt overkomen. Ze zijn ook goed kritisch vind ik.
Dat vind ik JUIST niet. Ze doen zo geforceerd 'leuk' :r Net zoals de Power Unlimited :r Als je nu een blad als de PU naast de Edge legt... dan snap ik niet dat je de PU zou willen kopen (afgezien dat het goedkoper is dan). Ik zou hem sowieso niet willen kopen trouwens, ook al lag er geen Edge :P Zo ook met Gamekings. Het is het niveau van een neanderthaler (die lui die het presenteren dan iig :)), en het wat mij betreft alleen leuk om even wat games in actie te zien. Met de TV op mute is het prima te doen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:18:
[...]

Dat vind ik JUIST niet. Ze doen zo geforceerd 'leuk' :r Net zoals de Power Unlimited :r Als je nu een blad als de PU naast de Edge legt... dan snap ik niet dat je de PU zou willen kopen (afgezien dat het goedkoper is dan). Ik zou hem sowieso niet willen kopen trouwens, ook al lag er geen Edge :P Zo ook met Gamekings. Het is het niveau van een neanderthaler (die lui die het presenteren dan iig :)), en het wat mij betreft alleen leuk om even wat games in actie te zien. Met de TV op mute is het prima te doen :)
Maar ik ben ook best wel een neanderthaler hoor.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
ROFL :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

//offtopic

Gamekings.... tja, als je de PowerUnlimited (=PU :P) leuk vind, zal je gamekings wel leuk vinden.
Vind je de revieuwen goed in de PU, dan zal je deze ook wel van Gamekings vinden.

Uit ervaring heb ik gemerkt dat PU lezen leuk is :) maar ik hecht _geen_ waarde aan de revieuws. Ik ben er al een paar keer mee op mijn gezicht gegaan (PU: erg gave game, goede revieuw dacht ik dan, ik de game kopen en had ik daarom een k*t game in huis) dat doe ik dus niet meer.

De meningen van de gasten zijn wel leuk om te horen en zien... net als je van die trips ziet (E3, Tokyo GameShow) allemaal leuk en lachen :) Maar ja... het is voor mij fun, verder niet.

De enige die wel goed revieuwd is Jurjen en Jeroen. Daar kun je opzich wel van aan (jurjen = nintendo dude) en (jeroen = koffiegast, lijkt op YellowCube van dit forum...)

Verder maar weer ontopic he ;) Het (1na?) laatste level van LotR:TTT begint echt me keel uit te komen. Ik doe super goed mijn best, aangezien de poort niet kapot mag gaan in het level en er echt massa's en massa's orc's e.d. aanblijven komen. Allemaal met van die kamikaze gasten... en dan gaat het echt 10min goed.. vlak voor het einde van het level ga ik dood... helemaal voor niks alles gedaan... gister weer 3x geprobeerd :( naja.. vanavond maar weer een poging doen :) ik wil hem namelijk WEL uitspelen. Want er zit nog 1level na volgens mij....

offtopic:
voor pc games gebruik ik PCGameplay met WEL goede revieuws en voor de gamecube, gebruik ik jullie ;) (GoT) en gamespot meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik vind het inderdaad echt K met P dat Gamekings. Ben het met Captain N eens dat de PU vergelijkbaar is en Edge een blad is zoals ik het graag wil zien (behalve de nieuwe layout dan). GamesTM is ook wel okay, maar toch weer wat meer popi-jopi dan Edge. Het zal wel de leeftijd zijn (30 over een maandje, snif)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44

Maximus

There is no substitute

Ik kijk wel eens gamekings, zij hebben mij beelden voor geschoteld van Tales of Symphonia. Ik ga het nu in de winkel spelen even maar als het me bevalt dan koop ik dus een GC + Zelda + Mario Kart + Tales of Symphonia en een memcard. Levert Nintendo toch weer 204 euro op. En ja, dan is het misschien wel slecht maar het haalt iig mij wel over de streep.

Plus het feit dat ik mijn GC dan aan mijn PC monitor [20" dell :P] kan hangen maar dat terzijde :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
topic gaat veel te snel ! ..had nog wat dingen aan willen passen VOOR deel 50. naja misschien kan dat vanavond nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee joh, neem niet alles zo serieus ;). Beetje 'lokken' mag toch? En er is altijd wel iemand die hapt .... weer gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

aaap schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:39:
//offtopic

Gamekings.... tja, als je de PowerUnlimited (=PU :P) leuk vind, zal je gamekings wel leuk vinden.
Vind je de revieuwen goed in de PU, dan zal je deze ook wel van Gamekings vinden.

Uit ervaring heb ik gemerkt dat PU lezen leuk is :) maar ik hecht _geen_ waarde aan de revieuws. Ik ben er al een paar keer mee op mijn gezicht gegaan (PU: erg gave game, goede revieuw dacht ik dan, ik de game kopen en had ik daarom een k*t game in huis) dat doe ik dus niet meer.

De meningen van de gasten zijn wel leuk om te horen en zien... net als je van die trips ziet (E3, Tokyo GameShow) allemaal leuk en lachen :) Maar ja... het is voor mij fun, verder niet.

De enige die wel goed revieuwd is Jurjen en Jeroen. Daar kun je opzich wel van aan (jurjen = nintendo dude) en (jeroen = koffiegast, lijkt op YellowCube van dit forum...)

Verder maar weer ontopic he ;) Het (1na?) laatste level van LotR:TTT begint echt me keel uit te komen. Ik doe super goed mijn best, aangezien de poort niet kapot mag gaan in het level en er echt massa's en massa's orc's e.d. aanblijven komen. Allemaal met van die kamikaze gasten... en dan gaat het echt 10min goed.. vlak voor het einde van het level ga ik dood... helemaal voor niks alles gedaan... gister weer 3x geprobeerd :( naja.. vanavond maar weer een poging doen :) ik wil hem namelijk WEL uitspelen. Want er zit nog 1level na volgens mij....

offtopic:
voor pc games gebruik ik PCGameplay met WEL goede revieuws en voor de gamecube, gebruik ik jullie ;) (GoT) en gamespot meestal :)
Nu je over die vergelijking met Yellowcube begint dat klopt idd. Ze lijken sprekend op mekaar vind ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 51617 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 02:29:
[...]

is het de arcade vlakbij de picadilly circus? moet ik toch snel ff langsgaan!
Ja, die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er nog meer RPG's een beetje in de stijl van Golden Sun en Tales of Symphonia op de Game Cube ?
Skies of Arcadia is ook een hele goede rpg. Okee de graphics zijn een beetje verouderd (en als je hem ooit al eens op een dreamcast hebt gespeeld houdt het helemaal op natuurlijk), maar het verhaal vond ik écht schitterend. Het blijft 1 van de mooiste ervaringen die ik totnutoe op m'n gamecube heb beleefd, en ik ben benieuwd of Tales of Symphonia daar nog overheen kan gaan. (zodra ik Metroid 2 heb uitgespeeld begin ik eraan).
Alle personages zijn sympathiek, zelfs de slechterikken. Na een paar uur spelen zit je er echt helemaal in, en de vele ontwikkelingen in het verhaal maken allerlei emoties bij je los. De spelwereld is ook gigantisch groot en uitgebreid, en elk gebied is heel erg goed en gedetaileerd uitgewerkt. Bovendien wordt je halverwege het spel kapitein van je eigen schip, waar je over de hele wereld personeel voor kunt recruteren. Het is zo leuk gedaan allemaal. Als je een cube gaat kopen voor de rpg's, dan mag je deze echt niet missen! (Om hem te vinden zal misschien wel een probleem worden. De enige keer dat ik hem in de winkel zag liggen was toen ik hem kocht. Daarna nooit meer gezien. :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik moet toch even wat kwijt over AC.
Na een paar dagen spelen ben ik voor 85% van de tijd aan het:

- brieven schrijven
- bomen schudden, fossielen scheppen en opsturen
- Paperboy Crossing (ben alleen maar met delivery's bezig)

Ik doe ook wel andere dingen hoor (handel o.a)
Ik vindt het tot nu toe nogal eentonig....niet echt wat ik verwacht had....je hoef geeneens te eten en ik dacht ook dat je echt een beetje in een gemeenschap zou zitten..(beetje buurten bij je buurvrouw ofzo :P)...helaas pindakaas dus..

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:33:
[...]

Skies of Arcadia is ook een hele goede rpg. Okee de graphics zijn een beetje verouderd (en als je hem ooit al eens op een dreamcast hebt gespeeld houdt het helemaal op natuurlijk), maar het verhaal vond ik écht schitterend. Het blijft 1 van de mooiste ervaringen die ik totnutoe op m'n gamecube heb beleefd, en ik ben benieuwd of Tales of Symphonia daar nog overheen kan gaan. (zodra ik Metroid 2 heb uitgespeeld begin ik eraan).
Alle personages zijn sympathiek, zelfs de slechterikken. Na een paar uur spelen zit je er echt helemaal in, en de vele ontwikkelingen in het verhaal maken allerlei emoties bij je los. De spelwereld is ook gigantisch groot en uitgebreid, en elk gebied is heel erg goed en gedetaileerd uitgewerkt. Bovendien wordt je halverwege het spel kapitein van je eigen schip, waar je over de hele wereld personeel voor kunt recruteren. Het is zo leuk gedaan allemaal. Als je een cube gaat kopen voor de rpg's, dan mag je deze echt niet missen! (Om hem te vinden zal misschien wel een probleem worden. De enige keer dat ik hem in de winkel zag liggen was toen ik hem kocht. Daarna nooit meer gezien. :/)
Wow, is die er voor de cube???!!
Geweldig spel inderdaad. Ik heb m voor de dreamcast. De enige rpg die ik beter vond op de dreamcast was Grandia 2.
Wel retejammer dat ie dus nergens te koop is....... :/
Is Grandia er trouwens ook voor de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

schnumi schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:49:
[...]

ds. :) Ik hoop dat hij al bezig is. :P ds meld je eens even. B)
Ben bezig, als jullie nu _vanaf nu_ ff stoppen met posten dan kan ik rustig ff verder werken. Ben straks wel even weg en ben vanavond weer terug tegen 21:00. Ik denk alleen dat we dan boven de 1000 replies zijn uitgekomen. Naja, dat moet dan maar even (zal niet de eerste keer zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:00:
[...]

Geweldig spel inderdaad. Ik heb m voor de dreamcast. De enige rpg die ik beter vond op de dreamcast was Grandia 2.
Sky of Arcadia, is dat eigenlijk turnbased of realtime (of een tussen-variant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

\o/ Burnout 2 binnen van de free record shop. Ik als een gek open maken...

:( bummer Burnout 2 voor de Xbox hebben ze verstuurd :(

* Dutchie! kan gaan beginnen met een mail en gaat ff op de site kijken wat daar staat vast wel wat ik moet doen :)

edit: (op hieronder) meen je dat nou ?

ik doe maar even editen, anders komen we boven de 1000post uit straks :P en nu de rest ook even gaat editen :Y) :)

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 21-12-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

aaap schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:51:
\o/ Burnout 2 binnen van de free record shop. Ik als een gek open maken...

:( bummer Burnout 2 voor de Xbox hebben ze verstuurd :(

* TdV kan gaan beginnen met een mail en gaat ff op de site kijken wat daar staat vast wel wat ik moet doen :)
Net als ik en een aantal anderen een half jaar geleden of zo...ook allemaal de xbox versie gehad.

Met AC ben ik ook een beetje aan het zoeken wat er allemaal leuk aan is. Ik ben nog niet uitgekeken op het verzamel en rondbreng gebeuren maar ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen op den duur. Iemand nog tips wat allemaal leuk is om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
dS, ik was niet meer toegekomen aan het afmaken van huidige toppers + Must haves. Hier moeten nog prijzen, review links en trailer/movie links bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ds kennende zal het wel speciaal worden hoor. ;)

Trouwens wel grappig dat ds die naam al had voordat de Nintendo DS werd aangekondigt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129547

Time Splinters dus. Ga eens kijke of ik hem
ergens op int ken vinden, En GTA is cker lache
spel alleen jammer genoeg niet op de gc
Heeft iemand het spel Time Splinters
wil wel is van iemand horen die het heeft
wat ie er van vindt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig spel inderdaad. Ik heb m voor de dreamcast.
Sterker nog, het heet op de cube eigenlijk Skies of Arcadia Legends, en er zitten nog een paar dingen meer in dan de DC-versie. Ik heb de DC-versie nooit gespeeld, dus ik kan je niet precies vertellen wat er allemaal extra is. Maar naar ik begreep zijn er wat extra accenten gelegd, en sommige verhaallijnen wat verder uitgediept. Misschien dat ie ergens bij een online-winkel nog wel te vinden is?
Voor zover ik weet niet. Jammer.
Sky of Arcadia, is dat eigenlijk turnbased of realtime (of een tussen-variant)?
Het is echt een RPG van het oude stempel. Random gevechten, volledig turnbased. Daar moet je wel tegen kunnen. Die ene kerel van gamekings zou er gillend van wegrennen. ;)
Maar voor mij persoonlijk was dit nog maar de 2e rpg die ik ooit speelde. En de eerste was Paper Mario voor de N64, dus je kan eigenlijk zeggen dat dit de eerste echte rpg is die ik ooit speelde. En ik moest er weliswaar even aan wennen (vooral die random gevechten, ik snapte er eerst niks van. Allemaal lege dungeons, en zomaar opeens zonder aanleiding hoor je een sirene en begint er een gevecht. :p), maar het was verder geen probleem voor me. Als je eenmaal in het verhaal zit wordt je vanzelf meegezogen. Ik zou het nu niet meer anders willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Skies of Arcadia Legends is moeilijk te vinden denk ik. :)

Is idd wel iets anders als de DC versie. Graphics zijn iets opgeleukt maar dat is minimaal, de framerate zal wel strakker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik geloof dat er ook wat minder random gevechten inzitten, schijnt dat je er op de DC af en toe gillend gek van werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
[...]

Ik vond Skies of Arcadia een super RPG,
Op een gegeven moment weet je dat je m bijna hebt uitgespeeld, en toen ben ik nog wat gaan rondreizen op zoek naar geheimen enzo. Dat zelfde gevoel heb ik nu ook met PM2, ik heb er zoveel plezier mee dat ik niet wil dat hij eindigt

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Skies of arcadia is inderdaad moeilijk te vinden maar wel de moeite. Ik weet nog 1 winkel waar er eentje ligt voor 49,95.

Timesplitters2 is wel leuk als je aan fps besturing zonder muis kan wennen. Multiplayer is wat chaotisch met zn 4en splitscreen, tenij je een beamer of zo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

RPG's zijn niks voor mij... De enige die me kon bekoren was Morrowind, maar das dan ook een heel ander slag dan waar het nu over gaat.
Heb Grandia II hier nog ergens liggen, maar nooit langer dan een half uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:53:
RPG's zijn niks voor mij... De enige die me kon bekoren was Morrowind, maar das dan ook een heel ander slag dan waar het nu over gaat.
Heb Grandia II hier nog ergens liggen, maar nooit langer dan een half uur gespeeld.
Zonde, is een prachtspel.

En ds, schiet eens op met dat nieuwe deel :P Ik MOET iets interessants posten namelijk. (Dit voelt net als poepen, maar dan kun je niet omdat er iemand op de plee zit weet je wel) :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
jongens, ten overvloede: geen nieuw topic copy/pasten he, DS is bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

schnumi schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:51:
ds kennende zal het wel speciaal worden hoor. ;)
Verwacht er niet teveel van ;). Het is meer een kopie-van-een-kopie-kopie-kopie etc... Hij is alleen bijgewerkt en zelfs dat is nog niet voldoende. De code is voornamelijk aangepast dus zo op het eerste gezich zul je niet veel veranderingen zien, inhoudelijk that is.

Hieronder een status update-tje..

Nog te doen:
- Nieuw logo.
- Nieuwe screenshots.
- Beschrijvingen maken voor toegevoegde games in 'interessante games'.
- Tweede pagina updaten qua reviews, screenshots e.d.

Wat is er veranderd?
- lay-out grondig aangepast.
- code aangepast/verbeterd.
- inhoudsopgave geupdate (liep al eeuwenlang achter).
- Hier en daar wat tekst aangepast.
GolbeZeromus schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:08:
[...]

Zonde, is een prachtspel.

En ds, schiet eens op met dat nieuwe deel :P Ik MOET iets interessants posten namelijk. (Dit voelt net als poepen, maar dan kun je niet omdat er iemand op de plee zit weet je wel) :P
Ja, ok. WC is vrij je kan erop.
jongens, ten overvloede: geen nieuw topic copy/pasten he, DS is bezig ;)
idd, ds is al bezig met copy/pasten :P

Daar is ie dan

Bah, ben ook nog eens de inleidende tekst vergeten ook :(.. Naja, morgen de rest wel.

Hier graag verder

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 21-12-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:07

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.