//offtopic
Gamekings.... tja, als je de PowerUnlimited (=PU

) leuk vind, zal je gamekings wel leuk vinden.
Vind je de revieuwen goed in de PU, dan zal je deze ook wel van Gamekings vinden.
Uit ervaring heb ik gemerkt dat PU lezen leuk is

maar ik hecht _geen_ waarde aan de revieuws. Ik ben er al een paar keer mee op mijn gezicht gegaan (PU: erg gave game, goede revieuw dacht ik dan, ik de game kopen en had ik daarom een k*t game in huis) dat doe ik dus niet meer.
De meningen van de gasten zijn wel leuk om te horen en zien... net als je van die trips ziet (E3, Tokyo GameShow) allemaal leuk en lachen

Maar ja... het is voor mij fun, verder niet.
De enige die wel goed revieuwd is Jurjen en Jeroen. Daar kun je opzich wel van aan (jurjen = nintendo dude) en (jeroen = koffiegast, lijkt op YellowCube van dit forum...)
Verder maar weer ontopic he

Het (1na?) laatste level van LotR:TTT begint echt me keel uit te komen. Ik doe super goed mijn best, aangezien de poort niet kapot mag gaan in het level en er echt massa's en massa's orc's e.d. aanblijven komen. Allemaal met van die kamikaze gasten... en dan gaat het echt 10min goed.. vlak voor het einde van het level ga ik dood... helemaal voor niks alles gedaan... gister weer 3x geprobeerd

naja.. vanavond maar weer een poging doen

ik wil hem namelijk WEL uitspelen. Want er zit nog 1level na volgens mij....
offtopic:
voor pc games gebruik ik PCGameplay met WEL goede revieuws en voor de gamecube, gebruik ik jullie

(GoT) en gamespot meestal