Het Grote Gamecube Topic Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129547

Time Splinters dus. Ga eens kijke of ik hem
ergens op int ken vinden, En GTA is cker lache
spel alleen jammer genoeg niet op de gc
Heeft iemand het spel Time Splinters
wil wel is van iemand horen die het heeft
wat ie er van vindt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:00:
Wow, is die er voor de cube???!!
Geweldig spel inderdaad. Ik heb m voor de dreamcast.
Sterker nog, het heet op de cube eigenlijk Skies of Arcadia Legends, en er zitten nog een paar dingen meer in dan de DC-versie. Ik heb de DC-versie nooit gespeeld, dus ik kan je niet precies vertellen wat er allemaal extra is. Maar naar ik begreep zijn er wat extra accenten gelegd, en sommige verhaallijnen wat verder uitgediept. Misschien dat ie ergens bij een online-winkel nog wel te vinden is?
Is Grandia er trouwens ook voor de cube?
Voor zover ik weet niet. Jammer.
Sky of Arcadia, is dat eigenlijk turnbased of realtime (of een tussen-variant)?
Het is echt een RPG van het oude stempel. Random gevechten, volledig turnbased. Daar moet je wel tegen kunnen. Die ene kerel van gamekings zou er gillend van wegrennen. ;)
Maar voor mij persoonlijk was dit nog maar de 2e rpg die ik ooit speelde. En de eerste was Paper Mario voor de N64, dus je kan eigenlijk zeggen dat dit de eerste echte rpg is die ik ooit speelde. En ik moest er weliswaar even aan wennen (vooral die random gevechten, ik snapte er eerst niks van. Allemaal lege dungeons, en zomaar opeens zonder aanleiding hoor je een sirene en begint er een gevecht. :p), maar het was verder geen probleem voor me. Als je eenmaal in het verhaal zit wordt je vanzelf meegezogen. Ik zou het nu niet meer anders willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Skies of Arcadia Legends is moeilijk te vinden denk ik. :)

Is idd wel iets anders als de DC versie. Graphics zijn iets opgeleukt maar dat is minimaal, de framerate zal wel strakker zijn.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik geloof dat er ook wat minder random gevechten inzitten, schijnt dat je er op de DC af en toe gillend gek van werd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Anoniem: 61082 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:00:
[...]

Wow, is die er voor de cube???!!
Geweldig spel inderdaad. Ik heb m voor de dreamcast. De enige rpg die ik beter vond op de dreamcast was Grandia 2.
Wel retejammer dat ie dus nergens te koop is....... :/
Is Grandia er trouwens ook voor de cube?
Ik vond Skies of Arcadia een super RPG,
Op een gegeven moment weet je dat je m bijna hebt uitgespeeld, en toen ben ik nog wat gaan rondreizen op zoek naar geheimen enzo. Dat zelfde gevoel heb ik nu ook met PM2, ik heb er zoveel plezier mee dat ik niet wil dat hij eindigt

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 21:46

TdV

Skies of arcadia is inderdaad moeilijk te vinden maar wel de moeite. Ik weet nog 1 winkel waar er eentje ligt voor 49,95.

Timesplitters2 is wel leuk als je aan fps besturing zonder muis kan wennen. Multiplayer is wat chaotisch met zn 4en splitscreen, tenij je een beamer of zo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

RPG's zijn niks voor mij... De enige die me kon bekoren was Morrowind, maar das dan ook een heel ander slag dan waar het nu over gaat.
Heb Grandia II hier nog ergens liggen, maar nooit langer dan een half uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:53:
RPG's zijn niks voor mij... De enige die me kon bekoren was Morrowind, maar das dan ook een heel ander slag dan waar het nu over gaat.
Heb Grandia II hier nog ergens liggen, maar nooit langer dan een half uur gespeeld.
Zonde, is een prachtspel.

En ds, schiet eens op met dat nieuwe deel :P Ik MOET iets interessants posten namelijk. (Dit voelt net als poepen, maar dan kun je niet omdat er iemand op de plee zit weet je wel) :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
jongens, ten overvloede: geen nieuw topic copy/pasten he, DS is bezig ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

schnumi schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:51:
ds kennende zal het wel speciaal worden hoor. ;)
Verwacht er niet teveel van ;). Het is meer een kopie-van-een-kopie-kopie-kopie etc... Hij is alleen bijgewerkt en zelfs dat is nog niet voldoende. De code is voornamelijk aangepast dus zo op het eerste gezich zul je niet veel veranderingen zien, inhoudelijk that is.

Hieronder een status update-tje..

Nog te doen:
- Nieuw logo.
- Nieuwe screenshots.
- Beschrijvingen maken voor toegevoegde games in 'interessante games'.
- Tweede pagina updaten qua reviews, screenshots e.d.

Wat is er veranderd?
- lay-out grondig aangepast.
- code aangepast/verbeterd.
- inhoudsopgave geupdate (liep al eeuwenlang achter).
- Hier en daar wat tekst aangepast.
GolbeZeromus schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:08:
[...]

Zonde, is een prachtspel.

En ds, schiet eens op met dat nieuwe deel :P Ik MOET iets interessants posten namelijk. (Dit voelt net als poepen, maar dan kun je niet omdat er iemand op de plee zit weet je wel) :P
Ja, ok. WC is vrij je kan erop.
jongens, ten overvloede: geen nieuw topic copy/pasten he, DS is bezig ;)
idd, ds is al bezig met copy/pasten :P

Daar is ie dan

Bah, ben ook nog eens de inleidende tekst vergeten ook :(.. Naja, morgen de rest wel.

Hier graag verder

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 21-12-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.