"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nou ja maar een nieuwe bestellen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Repareert Nintendo cubes niet gratis? Deden ze met de NES en de SNES iig altijd, zou ik ff checken voor je een nieuwe kooptschnumi schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:23:
Jammer zeg. Nooits iets apart mee gedaan altijd goed onderhouden met liefde.![]()
Nou ja maar een nieuwe bestellen
Das niet waar hoor. Toen mijn SNES kapot was, was hij 3 (!) weken weg en kostte me dat geloof ik 40 gulden. Hoe ik die drie weken ben doorgekomenVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:05:
[...]
Repareert Nintendo cubes niet gratis? Deden ze met de NES en de SNES iig altijd, zou ik ff checken voor je een nieuwe koopt
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
Ja en de hele tijd omlaag kijken waar je schaduw precies zit... dan is het inderdaad mogelijk om op de goede plek te landen. Maar niet echt praktisch vond ik. In dat woestijnlevel bijvoorbeeld... als je precies op een uitstekend platformpje op die piramide moet landen... pfffff... succes dan maar.gewoon de pound uitvoeren
Ik vind het vliegen met wing cap een fantastische ervaring... maar het is vooral leuk om een beetje mee te stunten voor je eigen plezier. Als een extra laagje gameplay over het gewone spel heen. Wat jij zei, onder bruggen doorvliegen... zalig. Of zo hoog mogelijk klimmen, dan een gigantische duikvlucht maken en op het allerlaatste moment weer optrekken...
De fludd wordt veel meer een onderdeel van het hele spel... je gebruikt dat echt overal en alles wordt er makkelijker door. Ik vind het een beetje vergelijkbaar met de cape in Super Mario World. (Of de raccoon-tail in SMB3). Als je dan de A-knop ingedrukt houdt zweeft Mario ook zachtjes omlaag en kun je veel makkelijker enge sprongen naar hele kleine blokjes maken. Dat gevoel brengt de FLUDD terug naar 3D. Maar het is jammer dat het echte vliegen zoals in Mario64 dan weer niet in Sunshine zit.

Ja maar daar wen je wel aan. Na een tijdje spelen weet je precies hoever je kunt komen en ga je je daar ook op instellen. Ik in ieder geval wel. En gelukkig kun je hem HEEL lang gebruiken voordat de watertank echt helemaal leeg is. En zelfs als hij leeg is, dan is water zo alom aanwezig in het spel dat hij altijd wel weer op te vullen valt. Die Wing Cap kon je vaak maar op 1 punt van het level vinden, en als ie eenmaal was uitgewerkt moest je weer helemaal terug daar naartoe.Fludd vind ik jammer omdat t ding maar een korte tijd kan hoveren
Het is inderdaad wel een opvallende ontwikkeling. Voor F-Zero zijn nu ook al 3 delen voor de GBA uitgekomen, en het aantal Donkey Kong games is helemaal niet meer te tellen. Ik ben het opzich ook wel met dat IGN-artikel eens, het zou leuk zijn als ze ook eens een paar nieuwe poppetjes verzonnen voor al die spellen. Maar ik heb verder niet de illusie dat nintendo haar beleid gaat aanpassen om wat ik hier op een nederlands messageboard allemaal zeg.En ik vind ook dat er nu TEVEEL Mario games komen. (...) Zelfde geldt voor Zelda games, (...)Nu lijkt ook Metroid opeens meer delen te krijgen
Misschien gaat de revolution straks wel weer een groter marktaandeel veroveren als de gamecube nu, en durven ze daardoor weer wat meer risico te nemen. En als dat niet gebeurt worden ze waarschijnlijk een 3rd party developer voor Sony... en dan durven ze wellicht ook wat meer risico te nemen als ze zich niet meer druk hoeven te maken om de zakelijke kant. Op die manier bekeken lost het probleem zich hoedanook vanzelf op
Jij snap hem, je kon zelfs bij erg scherpe draaien andersom gaan vliegen, dus rug naar de grondVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:23:
[...]
Als een extra laagje gameplay over het gewone spel heen. Wat jij zei, onder bruggen doorvliegen... zalig. Of zo hoog mogelijk klimmen, dan een gigantische duikvlucht maken en op het allerlaatste moment weer optrekken...
Dank u
Mario world was de eerste met battery save, het geluid en gfx waren een stap vooruit (mijn inziens groter dan tussen m64&sms) en zoals iemand anders reeds noemde waren de ! blokken ook een improvement.Eigenlijk is dat helemaal niet waar. Ik kom die opmerking wel vaker tegen met betrekking tot Mario Sunshine. Maar als je er over nadenkt, tussen Super Mario Bros 3 en Super Mario World zat ook geeneens zoveel verschil. De enige echte toevoeging is dat je op Yoshi kunt rijden.
Tsja......* Sagat stelt zich al een beetje verdekt op..... Op zich vond ik Yoshi nou ook weer niet zo'n mega toevoeging, op dit punt ben ik het dus wel met je eens.De enige toevoeging van Sunshine is die waterspuit. Die 2 dingen hebben allebei ongeveer evenveel invloed gehad op de gameplay. (En dan zal ik Mario's gameboy-avonturen nog buiten beschouwing laten, want die voegden ook allebei heel weinig toe aan de voorgaande delen.)
Yup.......mario magie is gone......ik zeg nergens dat sms slecht is, maar de andere waren beter. Maar goed, laten we hope dat mario128 het weer helemaal waar maaktHet grootste probleem van Sunshine vond ik juist dat het teveel verschilde van Mario64 qua sfeer. Het is allemaal zo realistisch. Echte gebouwen, realistische havens... bijna geen koopa troopas en goombas te bekennen. Met een andere hoofdpersoon had het gemakkelijk door kunnen gaan voor een nieuwe franchise. Als ik een mario-spel speel dan wil ik over groene grasvelden met grote paddestoelen rennen, ik wil een woestijnlevel, een spookhuis en een lava-level.Als ze dat gedaan hadden was het volgens mij veel positiever ontvangen.
Hoewel mijn sarcastische kant dan wel zegt dat ik tot de revolution moet wachten ondanks wat er aangekondigt is.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik bedoel ook niet dat er helemaal geen vooruitgang werd geboekt toen ze Mario World maakten. Maar het zijn allemaal niet echt revolutionaire dingen... op veel manieren is het een logisch vervolg op SMB3. Misschien dat ze door de nieuwe mogelijkheden van de SNES het spel konden maken dat ze eigenlijk met SMB3 al hadden willen maken. (Ik herinner me dat Miyamoto al heel lang met het idee speelde om mario op een dinosaurus te laten rijden, maar dat op de NES technisch niet mogelijk was). Mario64, dat was echt iets totaal nieuws. Dat was samen met het originele SMB de enige keer dat Mario echt een heel nieuw genre creëerde.Sagat schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:00:
Mario world was de eerste met battery save, het geluid en gfx waren een stap vooruit (mijn inziens groter dan tussen m64&sms) en zoals iemand anders reeds noemde waren de ! blokken ook een improvement.
Ik weet het nog zo net niet met dat Mario128. Voor zover ik uit de interviews kan opmaken is het nog steeds gebaseerd op die hele vroege gamecube techdemo waar ook Pikmin uit is gekomen. Met tientallen Mario'tjes die over elkaar heen tuimelen. Ongetwijfeld kan daar een heel leuk spelletje uit voorkomen, maar volgens mij is het niet echt een nieuw deel in de Mario serie zegmaar.Maar goed, laten we hope dat mario128 het weer helemaal waar maakt
Hoewel mijn sarcastische kant dan wel zegt dat ik tot de revolution moet wachten ondanks wat er aangekondigt is.
Het lijkt me logischer dat Nintendo in stilte werkt aan een 'gewone' nieuwe 3D platformer voor de launch van hun nieuwe console. Ik heb meer het idee dat Mario128 een soort tussendoortje gaat worden.
denk aan Paper Mario op de n64, die was ook laat.
[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 07-12-2004 13:01 ]
Trouwens mijn platinum GC + platinum wavebird staat bij lik-sang nu op "preparing order" dus die komt binnenkort wel binnen denk ik. Heb voor DHL shipping gekozen dus.
Gisteren stond mijn andere order (tas voor DS + screenprotectors) ook zo en die is nu shipped dus.
En mijn god, dat spel wordt gruwelijk
Hype +249%
[IGN insider]
Filmpjes
[/IGN insider]

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 08-12-2004 00:20 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Maar terwijl ik naar de oplossing zoek loop ik dus veel heen en weer door de verschillende kamers. En na de 5e keer ofzo begint het echt irritant te worden dat de vijanden elke keer opnieuw op je staan te wachten als je even uit een kamer bent geweest. Er zijn er een paar waar ik blijkbaar nog niet het juiste visor voor heb, dus die kosten me elke keer een paar energy tanks. En verderop 2 grote vijanden waar je telkens een stuk of 10 missiles op af moet vuren. Eén keertje is niet erg. Of zwakke vijanden die respawnen kan ik ook nog wel mee leven... maar dit is gewoon tergend. En ook een beetje cheap. Alles wordt heel serieus en wetenschappelijk benaderd in de Metroid Prime serie... maar hoe het komt dat al je vijanden weer uit de dood op kunnen staan wordt nooit verklaard.
Die zijn er niet in Torvus Bog? ;d.... Je bedoeld de Elite Ing Warriors denk ik (dimension shifting, ze zijn de helft vd tijd niet te raken) ..gewoon wachten tot ze zichtbaar zijn en dan knallen.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 02:01:
Er zijn er een paar waar ik blijkbaar nog niet het juiste visor voor heb, dus die kosten me elke keer een paar energy tanks.
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2004 08:32 ]
Echt een juweeltje van een game.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Je kan zeggen wat je wilt (hij is ziek, heeft geen sociaal leven bla bla blaCaptain N schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:20:
OMG, ik dacht dat ik wel een redelijk aantal Gamecube games had. Ik kwam op een forum een gozer tegen die iets van 320 van de 400 gereleasde USA Cube games heeft!
[afbeelding]
Ik ga graag een dagje bij hem gamen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Wat ik al vaker heb geroepen is dat ik denk dat de Cube voor Nintendo momenteel wordt gebruikt om een hoop concepten te testen. Ik denk ook dat ze inmiddels met grote Japanse ontwikkelaars nauw aan het samenwerken zijn voor de Revolution. Ik denk namelijk dat veel van de grote ontwikkelaars ook willen dat Nintendo het goed doet. Helaas moeten zij eerst aan hun aandeelhouders denken.
Wat Nintendo nodig heeft is inderdaad een totaal nieuwe game die een ouder publiek aanspreken. Wat ik ook hoop is dat Mario128 wordt doorgeschoven naar de Revolution. Als die game nl. echt zo vernieuwend wordt als Shiggy beloofd dan lijkt het mij beter om daarmee de nieuwe console te lanceren. Nieuwe Nintendo Hardware moet gewoon gelanceerd worden met een ouderwets goede (en nieuwe) Mario. Daarnaast moet er een andere titel komen die gewoon beter is en volwassen is. Iets wat de gamewereld "revolutioneert". Nintendo teert nog steeds op zijn oude userbase maar realiseert niet dat deze allemaal inmiddels opgegroeid zijn en dat het tijd wordt voor Nintendo om mee te groeien.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
compleet lijstje van Players Choice games:
- 007 Nightfire
- F-Zero GX
- Fifa 2003
- Fifa 2004
- Harry Potter: Zwerkbal
- Legend of Zelda: The Windwaker
- Lord of the Rings: Return of the King
- Luigi's Mansion
- Mario Party 4
- Mario Party 5
- Medal of Honor Frontline
- Medal of Honor Rising Sun
- Metroid Prime
- Need for Speed Underground
- Pikmin
- Rayman 3: Hoodlum Havoc
- Simpsons: Hit & Run
- Sonic Adventure 2 Battle
- Sonic Adventure DX
- Sonic Mega Collection
- Soul Calibur 2
- Starfox Adventures
- Super Mario Sunshine
- Super Smash Melee
Een cube kost 89.95
Incl Mariokart 99.95
pokemon pack 159.95
evt handig om een lijstje te maken van alle (OFFICIELE) Nintendo accesoires en de daarbij horende goedkoopste prijs (van binnen- en buitenland)
[ Voor 22% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-12-2004 11:33 ]
This is the Way.
Een cube kost 99,-, dat sommige winkels hem voor 89,- verkopen doet er niet toe, een topicstart hoort adviesprijzen te hebben, geen (tijdelijke) koopjes.. Er staat dan ook wel in de topicstart dat er winkels zijn met aanbiedingen voor 89,- e.d
Mariokart ala 99,- staat er ook, pokemon pack is sinds kort 129,-
Meer dan de helft is niet van toepassing omdat het al zo in de TS staat of omdat het niet adviesprijzen betreft.
Het lijstje accesoires is wel een leuk idee.
[ Voor 90% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2004 12:58 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Da's best kansloos
Mijn foto's op Flickr.
Wow, mooie verzamling!Captain N schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:20:
OMG, ik dacht dat ik wel een redelijk aantal Gamecube games had. Ik kwam op een forum een gozer tegen die iets van 320 van de 400 gereleasde USA Cube games heeft!
[afbeelding]
Maar hoeveel mem-cards zal die gast wel niet hebben.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
omdat de startpost niet aangepast was denk ik gooi uhm ff hier neer. uhm maar wrom niet helemaal? je wilt toch iedereen informeren dat dat die PC games zijn of niet?MaxBurn schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:44:
De complete lijst PC games ken ik wel hoor, ik zet er binnenkort nog wel de meest bekende neer, maar zeker niet allemaal, wordt zon zootje.
maar goed, die prijzen wat ik neergezet heb dat zijn de dimension plus prijzen
This is the Way.
AaaaH! Ik heb 3 tot 4 uur zitten aanpassen !HIValicious schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:42:
[...]
omdat de startpost niet aangepast was denk ik gooi uhm ff hier neer. uhm maar wrom niet helemaal? je wilt toch iedereen informeren dat dat die PC games zijn of niet?
maar goed, die prijzen wat ik neergezet heb dat zijn de dimension plus prijzen
graphics, tekst, huidige toppers, must haves, freeloader, etc
Niet allemaal omdat het anders zo'n mega lijst wordt terwijl sommige PC games best bagger zijn of niet zo heel bijzonder zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2004 13:48 ]
1 USB-memory card?Vanitas schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:31:
[...]
Wow, mooie verzamling!
Maar hoeveel mem-cards zal die gast wel niet hebben.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Net maar weer ff verder gegaan met Paper Mario, was eindelijk bij de
En zo moeilijk is ze geeneens... Mn hele party was confused tijdens de helft van het gevecht, ja, dan gaat het hard
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Works for me on my JVC breedbeeldknetteraar...
[ Voor 36% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 08-12-2004 15:46 ]
... en oranje! :P
Verwijderd
Nee, dat zijn het niet. Ik weet eigenlijk geeneens hoe ze heten. Kleine beestjes die uit het water omhoog springen en dan iets onzichtbaars op me af schieten (ik zie tenminste geen kogels of iets en ik wordt toch telkens geraakt). Ze worden ook de hele tijd onzichtbaar.Die zijn er niet in Torvus Bog? ;d.... Je bedoeld de Elite Ing Warriors denk ik (dimension shifting, ze zijn de helft vd tijd niet te raken) ..gewoon wachten tot ze zichtbaar zijn en dan knallen.
Met een beetje geduld zijn ze heus wel uit te schakelen zonder al teveel schade. Maar om het keer op keer op keer op keer op keer overnieuw te moeten doen vind ik een beetje irritant. Nouja, vanavond maar even proberen verder te komen.
Zou ook eens naar de video preview kijken van Gamespot. Die is ook meesterlijk.Elroy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 21:52:
Ik heb net met mijn mond open naar de Resident Evil 4 filmpjes, zitten kijken op IGN.
En mijn god, dat spel wordt gruwelijk
Hype +249%
[IGN insider]
Filmpjes
[/IGN insider]
RE4 gaat echt een superspel worden.
Verwijderd
Lol had het zelfde alleen met mijn xbox eerst zo,n dure met audiostekkers daarna een cheapassrgb uit jap en huppa schitterend beeldVimana schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:54:
vraagje: ik heb sinds een tijdje de RGB scart cable, geeft een geweldig beeld nu. Maarrrrr... hoe krijg ik hiermee een aansluiting op een surround sound setje? Bij een gewone scart zitten er losse tulpstekkers aan, bij de rgb scart niet
In mijn geval heb ik de scart open gehaald draadje 2 en 6 vastgesoldeerd aan normale audipluggen (male) en toen een gaatje in de scarthuls geprikt waar de draadjes doorgaan .
Met dit schema btw:
http://www.diyha.co.uk/electronics/scart.html
echt 5 minuten werk als je een soldeerbout hebt en het geluid is perfect bij mij.
Maar volgens mij niet eng. Het is teveel op actie gericht, tenminste dat gevoel krijg ik als ik de filmpjes zo zie.schnumi schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:16:
[...]
Zou ook eens naar de video preview kijken van Gamespot. Die is ook meesterlijk.![]()
RE4 gaat echt een superspel worden.
Zijn die filmpje btw hetzelfde als die op Cubezone stonden (2 dagen geleden)??
Ja dat zal wel slimmer zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 08-12-2004 19:11 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Matt van IGN over RE4:
Of je Matt serieus kunt nemen is wat anders, toch leuk om te lezenResident Evil 4 is simply amazing. Really, truly, spectacular.
Just fought the Thing in the Lake, as I like to call it, and man oh man is the sequence fantastic! For the record, it's not on rails. You actually control the boat with analog precision and must actually dodge objects in the water like branches while trying to harpoon the horrible beast beneath.
It's also one of the most gorgeous scenes in a videogame to date.
We'll have more movies tonight for you. But I cannot stress this enough: serious ownage by Capcom!
Matt
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hmm dat klinkt wel goed.D³ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:17:
Metroid Prime 2 Echoes uitgespeeld op Hard mode met 22% (Geen extra Energy Tanks, Rockets etc): http://www.planetquake.com/sda/other/MetroidEchoes.html
Matt van IGN over RE4:
[...]
Of je Matt serieus kunt nemen is wat anders, toch leuk om te lezen
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de stuk met die cave-troll (oid).
Dat zag er pas stoer uit.
Enuh: 22%, tss n00b.
Volgens mij heb ik nog nooit een metroid gehaald met minder dan 70%.

Ga je Echoes ook weer speed-runnen??
Wat was je record eigenlijk van deel 1?
Ik ben nu bezig met HL1 aan het speedrunnen.
En dat lukt tot nu toe wel aardig, ik denk dat ik er nu iets van 2/2,5 uur over doe.
De tijd weet ik niet precies, want ik heb geen zin om er met de stopwatch bij te zitten.
Heb je dat wel es geprobeerd met HL1??
o die..Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:50:
[...]
Nee, dat zijn het niet. Ik weet eigenlijk geeneens hoe ze heten. Kleine beestjes die uit het water omhoog springen en dan iets onzichtbaars op me af schieten (ik zie tenminste geen kogels of iets en ik wordt toch telkens geraakt). Ze worden ook de hele tijd onzichtbaar.Ik ging ervan uit dat dat allemaal opgelost wordt met een nieuw visor later... maar ik merk het vanzelf wel.
speedrunnen heeft me dus echt nooit geboeit met dergelijke games. (met mario is nog wel leuk)
je speel het als adventure ik bedoel, wat is er leuk aan speedrunnen ?
[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2004 19:36 ]
Bij Nedgame: Mario Pakket 89,95Captain N schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:58:
De adviesprijs van een losse Cube is 99 euro, en de adviesprijs van een Mario Kart pakket is ook 99 euro??
Losse Cube 69,95
Denk het niet.Vanitas schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:27:
Ga je Echoes ook weer speed-runnen??
2:08Wat was je record eigenlijk van deel 1?
Nee, alleen Metroid games. En HL houdt zelf geen tijd bij toch? Niet gek trouwens, 2-2,5 uur.Ik ben nu bezig met HL1 aan het speedrunnen.
En dat lukt tot nu toe wel aardig, ik denk dat ik er nu iets van 2/2,5 uur over doe.
De tijd weet ik niet precies, want ik heb geen zin om er met de stopwatch bij te zitten.
Heb je dat wel es geprobeerd met HL1??
//edit MGSTTS schiet me nu te binnen. 1:30 op Extreme.
Trouwens van die eerdere link, Boost Guardian op Hard zonder ET - die baas had ik de meeste moeite mee. Grrr.
[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 08-12-2004 19:42 ]
f.k.a D³
Verwijderd
Thx voor de lijst, zal hem zeker meenemen voor deel 50.HIValicious schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:20:
Even voor het nieuwe topic...
compleet lijstje van Players Choice games:tussen de 19.99 en 29.99 te verkrijgen
- 007 Nightfire
- F-Zero GX
- Fifa 2003
- Fifa 2004
- Harry Potter: Zwerkbal
- Legend of Zelda: The Windwaker
- Lord of the Rings: Return of the King
- Luigi's Mansion
- Mario Party 4
- Mario Party 5
- Medal of Honor Frontline
- Medal of Honor Rising Sun
- Metroid Prime
- Need for Speed Underground
- Pikmin
- Rayman 3: Hoodlum Havoc
- Simpsons: Hit & Run
- Sonic Adventure 2 Battle
- Sonic Adventure DX
- Sonic Mega Collection
- Soul Calibur 2
- Starfox Adventures
- Super Mario Sunshine
- Super Smash Melee
Een cube kost 89.95
Incl Mariokart 99.95
pokemon pack 159.95
evt handig om een lijstje te maken van alle (OFFICIELE) Nintendo accesoires en de daarbij horende goedkoopste prijs (van binnen- en buitenland)
Ik weet nog niet of ik alle accessoires erbij ga zetten, dat zijn er namelijk behoorlijk véél! (en zoveel ruimte is er niet of de opening moet drie pagina's worden

Wel zelf kritisch blijven heVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:00:
[...]
Thx voor de lijst, zal hem zeker meenemen voor deel 50.
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2004 20:14 ]
Verwijderd

Verwijderd
Wachten tot je genoeg geld hebt voor Paper Mario 2.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:39:
zal ik dan die kopen of zal ik wachten tot bij de kerst waar ik hopelijk geld krijg, zodat ik genoeg heb voor bijvoorbeeld Paper Mario 2?
A. PM2 is één van de leukste spellen die ik op de cube gespeeld hebt.
B. 1080 vond ik persoonlijk een zéér middelmatig spel. Echt slecht kun je het niet noemen, maar echt goed ook zeker niet. De stunts zijn imo niet echt goed uitgewerkt (wel realistisch I guess... misschien als je zelf ook aan snowboarden doet is het wat voor je. Ik hou meer van lekker overdreven stunts die in het echt nooit mogelijk zouden zijn.) En voor een puur race-spel vind ik het te korte en te saaie banen.
Mijn 2 centen.
Verwijderd
Oke bedankt, koop ik 1080 avalnche wel ooit een keer via ebay ofso....Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:48:
[...]
Wachten tot je genoeg geld hebt voor Paper Mario 2.
A. PM2 is één van de leukste spellen die ik op de cube gespeeld hebt.
B. 1080 vond ik persoonlijk een zéér middelmatig spel. Echt slecht kun je het niet noemen, maar echt goed ook zeker niet. De stunts zijn imo niet echt goed uitgewerkt (wel realistisch I guess... misschien als je zelf ook aan snowboarden doet is het wat voor je. Ik hou meer van lekker overdreven stunts die in het echt nooit mogelijk zouden zijn.) En voor een puur race-spel vind ik het te korte en te saaie banen.
Mijn 2 centen.
Ik ben het hier vrijwel helemaal mee eens. Ik heb 1080 gekocht omdat ik dan via een actie de Zelda Collector's Edition gratis kon krijgen. Ik heb het spel een dag of twee gespeeld, maar toen had ik het wel gezien en ben ik teruggegaan naar Mario Kart. Ik heb SSX3 nog niet gespeeld, maar de meeste reviews van 1080 waren ook nog eens bijna volledig unaniem over eens: SSX3 is veel beter.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:48:
[...]
Verwijderd
Elite Ing heb ik volgens mij 1 keer gezien (ik heb ze niet gescand, dus weet niet zeker... maar wie het ook waren ze voldeden erg aan jouw omschrijvingo die.. ..naja valt ,toch mee? plantachtigen ofzo toch. Die elite ing vind ik dan nog irritanter
En die kleine beestjes, nouja ik vind ze toch erg lastig. Misschien kan ik er beter gewoon voorbij lopen ipv ze proberen af te maken.
Lol! Inderdaad, dat was ook precies de reden dat ik hem kocht.Ik heb 1080 gekocht omdat ik dan via een actie de Zelda Collector's Edition gratis kon krijgen.
1080 op de N64 schijnt trouwens wel een goed spel te zijn, die moet ik nog eens proberen te vinden.
PC lijst lijkt me wel handing in de OP. Alleen maak van de prijs ook 32,50 van omdat dat in de meeste winkels de prijs gewoon is. (bartsmit,intertoys,dixons). Web winkels is meestal iets goedkoper, maar met verzendkostern erbij hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:00:
[...]
Ik weet nog niet of ik alle accessoires erbij ga zetten, dat zijn er namelijk behoorlijk véél! (en zoveel ruimte is er niet of de opening moet drie pagina's worden)
Deze kan ook weer terug in de startpost, de gamewinkel gamerelease.
van hun site:
Erg veel games zag ik in de lijst staanOver ons
Gamerelease is opgezet door twee enthosiante game liefhebbers in het zuiden van het land. De eerste website is ontworpen en gebouwd door een zeer toegewijde grafisch ontwerper. Na enige tijd is één van de twee oprichters ermee gestopt is de website verder gegaan met één eigenaar.
Juli 2004 heeft ook de laatste oprichter besloten met de website te stoppen. De website is toen uit de lucht gehaald en ter verkoop aangeboden.
September 2004 er is een nieuw enthosiant team opgestaan dat heeft besloten de Gamerelease website over te nemen en opnieuw in de lucht te brengen. En dat heeft geresulteerd in de website zoals hij er nu is. De huidige website heeft weinig weg van het orgineel.
Ook onze werkwijze is anders. Wij proberen jouw op de hoogte te houden van de nieuwste games en daarnaast jouw online bestelling zo snel mogelijk bij je thuis op de deurmat te krijgen. Dit proberen wij te doen tegen een zo scherp mogelijke prijs.
Hopelijk kunnen we aan uw verwachtingen voldoen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dat kunt uw ten alle tijden contact met ons opnemen.
verder krijgen we echt een super grote OP
D³ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:41:
[...]
Denk het niet.
Waarom niet??
Valt Echoes toch een beetje tegen?
[...]
2:08
Wow daz wel heel snel.![]()
Ik ga steeds dood bij metroid prime op hard.
Denk dat ik het wel zou kunnen halen, maar ik vind het niet echt een leuke baas (eerst vorm dan, de 2e vind ik wel origneel). En mijn record is 15 uur ofzo. Maar fusion kan ik wel onder 3 uur uitspelen, en dat find ik eigenlijk nog best wel knap.
[...]
Nee, alleen Metroid games. En HL houdt zelf geen tijd bij toch? Niet gek trouwens, 2-2,5 uur.
//edit MGSTTS schiet me nu te binnen. 1:30 op Extreme.
Trouwens van die eerdere link, Boost Guardian op Hard zonder ET - die baas had ik de meeste moeite mee. Grrr.
Daar haal ik m'n inspiratie ook vandaan.
De meeste moves kan ik wel, alleen dat bunny-hoppen

Dat lukt me gewoon echt niet, waardoor ik sommige dingen ook niet kan uitvoeren.
Ik heb em laatst 3x in 2 dagen uigespeeld. Dus nu zit op 12x.
Eigenlijk vern**k je je spelervaring wel met speedrunnen.
Maar ach je kan pas een goede speedrun maken als je het spel goed kent.
[ Voor 23% gewijzigd door Vanitas op 08-12-2004 22:46 ]
Ik vond de controls veel realistischer t.o.v de toen uitgekomen SSX (SSX1 of 2?)
[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 09-12-2004 08:51 ]
Heee, komt me bekend voorVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:03:
[...]
Lol had het zelfde alleen met mijn xbox eerst zo,n dure met audiostekkers daarna een cheapassrgb uit jap en huppa schitterend beeld
In mijn geval heb ik de scart open gehaald draadje 2 en 6 vastgesoldeerd aan normale audipluggen (male) en toen een gaatje in de scarthuls geprikt waar de draadjes doorgaan .
Met dit schema btw:
http://www.diyha.co.uk/electronics/scart.html
echt 5 minuten werk als je een soldeerbout hebt en het geluid is perfect bij mij.
Je hoeft geen gaatjes in de scart huls te prikken overigens, je kan de 2 audio draadjes netjes langs de "gewone" draad die uit de scart huls komt leggen.
mijn record is 1 uur 53, net onder de 2 uur grens....die game heb ik echt ziekelijk vaak gespeeldVanitas schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:37:
Maar fusion kan ik wel onder 3 uur uitspelen, en dat find ik eigenlijk nog best wel knap.
Verwijderd
1080 had ik ook gekocht om zo de zelda disc te bemachtigen.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:48:
Mijn 2 centen.
Echter had niet het gevoel een miskoop gedaan te hebben, vooral met z'n 2en is het een boel fun en behoorlijk boeiend.
De stunts zijn idd wat realistischer en de snelheid vind ik prima, ssx vond ik bv zwaar overdreven en waande me ergens met zero gravity.
*speelt nu MP1 en MP2:E aangezien ik de eerste nooit heb uitgespeeld, me tard*
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 09-12-2004 18:22 ]
DHL gekozen dus over 1-3 dagen moet het binnen zijn. Zal wel na het weekend worden neem ik aan.
weer ?Booth schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:03:
Woei, de sint heeft mij weer MarioKart: DoubleDash!! geschonken!
Verwijderd
bijna net zo erg als de intertoys
Pfff, verbaast me niks met Nintendo hoor.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:25:
Mystikal is zwaar shocked.... Bij de Bart Smit bij mij hadden ze Paper Mario 2 niet eens.... Ik viel bijna achterover van verbazing!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Hier (Bergen op Zoom) is de Bart Smit anders nog de enige met een fatsoendelijke verzameling Gamecube games (lees; rek vol). De overige winkels hebben amper nog wat. Zo stond hier Paper Mario er maar liefst een keertje of 3-4Maegrim schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:28:
bart smit...ewww
edit: en een intertoys voor de koopjes ^_^
[ Voor 13% gewijzigd door Maegrim op 09-12-2004 20:52 ]
Verwijderd
Bart Smit is bij mij in de buurt juist de enige winkel die het rek van de GameCube spellen niet kleiner heeft gemaakt, maar juist groter heeft gemaakt. Het rek met de SpongeBob Squarepants spullen moest wijken voor het nieuwe beter overzichtelijke GameCube rek.Maegrim schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:28:
bart smit...ewww
Ik kwam net op IGN GameCube en de site is nog lelijker geworden. Vreemd genoeg zijn de andere IGN sites hetzelfde gebleven?
48% Items
61% scans
125 missiles
8 energy tanks
Moet zeggen dat ik nu een heel zooi items weet te halen na het halen van me grapple, morgen maar hele game weer exploren, moet ze wel weer opnieuw vinden he
Net Grapple Guardian gehad. Ook weer wel erg makkelijk. bijna geen leven kwijt
D3? wordt het ergens nog bokmoeilijk ?
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 09-12-2004 21:17 ]
Boost Guardian ben ik meerdere malen doodgegaan, maar daar ben je al voorbij. Verder weinig problemen gehad. Grapple Guardian was idd een lachertjeMaxBurn schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:17:
Ik heb het tempo in MP2E er nu goed in. Ben er nog lang niet maar toch:
D3? wordt het ergens nog bokmoeilijk ?
f.k.a D³
Da’s een goede zaak ! (no pun intendedMetroidPrime schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:16:
[...]
Bart Smit is bij mij in de buurt juist de enige winkel die het rek van de GameCube spellen niet kleiner heeft gemaakt, maar juist groter heeft gemaakt. Het rek met de SpongeBob Squarepants spullen moest wijken voor het nieuwe beter overzichtelijke GameCube rek.

Ik kan er echt slecht tegen dat het bij de meeste winkels juist andersom is..
Bron: www.gamer.nlDe doelgroep waar gameontwikkelaars zich op richten, begint steeds groter te worden. Niet alleen die-hard, nooit buiten komende nerds kopen games, ook de mainstream massa is aan de joystick geraakt. Sony speelde hier handig op in met de EyeToy en Nintendo heeft nu een speeltje in dezelfde categorie klaar staan: de trommel controller die bij de game Donkey Konga geleverd wordt.
Het spel draait volledig om het vinden van het juiste ritme in een aantal melige, minigame-achtige modes, waarin je tikken op de trommels uiterst nauwkeurig gemeten worden. Er komt echter nog een geheel andere game op de markt die van deze trommels gebruik gaat maken. Donkey Kong: Jungle Beat is een platformgame die je op inventieve wijze door middel van de trommels moet bedienen. Nintendo heeft onlangs bevestigd dat de game in Europa op 4 februari in de winkel moet liggen.
Heb nu zelf alle nummers ge-complete op Chimp, maar die Gorilla mode is echt
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 09-12-2004 23:36 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Jup in de FRS in M'burg kon ik ze ook niet meer vinden. Als je moeilijk gaat doen dan vind je ze wel. Terwijl de Xbox en Playstation netjes een big rack hebben staan de gamecube games achter wat flut mix cdtjes enzo.x KeN x schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:23:
[...]
Da’s een goede zaak ! (no pun intended)
Ik kan er echt slecht tegen dat het bij de meeste winkels juist andersom is..

Middelburg? Grappig, ik woon in Vlissingen.aaap schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:59:
[...]
Jup in de FRS in M'burg kon ik ze ook niet meer vinden. Als je moeilijk gaat doen dan vind je ze wel. Terwijl de Xbox en Playstation netjes een big rack hebben staan de gamecube games achter wat flut mix cdtjes enzo.dacht eerst dat ze allemaal echt weg waren
![]()
Hier hebben ze bij de Bart Smit en de Intertoys altijd netjes alles op voorraad.
En even over DK: Jungle Beat. Ik zie mezelf echt geen hele platform game spelen met een stel trommels. Echt doodzone!!
een late reactie dan maar. maar kan je/kunnen we niet een tabelletje maken met gewoon wat accessoires en daarbij de laagste prijzen.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:00:
[...]
Ik weet nog niet of ik alle accessoires erbij ga zetten, dat zijn er namelijk behoorlijk véél! (en zoveel ruimte is er niet of de opening moet drie pagina's worden)
en uhm ja pagina's why niet?
This is the Way.
Verwijderd
Whoa! Dat is al lekker snel!!GolbeZeromus schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:34:
Goed nieuws voor surrounded (en voor de rest van de DK verslaafden) . Donkey Kong: Jungle Beat komt hier in de winkels op 4 februari
Mijn verwachtingen voor dit spel zijn erg hoog gespannen... ik hoop dat het ze ook echt kan waarmaken. Maar daar heb ik eigenlijk best veel vertrouwen in.
De controls zijn nou juist waarom ik er zoveel zin in heb.En even over DK: Jungle Beat. Ik zie mezelf echt geen hele platform game spelen met een stel trommels. Echt doodzone!!
Voor mensen die donkey konga al hebben: wat ik me nog afvraag is hoe je dat ding eigenlijk vast moet houden als je al 2 handen nodig hebt om te trommelen. Kun je de trommels dan gewoon op je schoot zetten zegmaar... blijft dat een beetje staan? Of moet je achter een tafel gaan zitten?
Nogmaals: Ik ben zelf pertinent TEGEN het vermelden van de laagste prijzen in een openingspost. Je heb er niks aan. De gemiddelde gamer stapt de winkel in en ziet ineens dat het spel/accesoire/cube 10-30 euro duurder is dan hij dacht..leuk ...HIValicious schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:04:
[...]
een late reactie dan maar. maar kan je/kunnen we niet een tabelletje maken met gewoon wat accessoires en daarbij de laagste prijzen.
Gewoon adviesprijzen noemen en hier en daar aangeven dat je het vaak voor een stuk goedkoper kan vinden. De link naar mezzin pricecompare zit er niet voor niets in.
Vraag me af of ik de enige ben die er zo over denkt ..
[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 10-12-2004 10:27 ]
In (reclame)filmpjes zie ik altijd mensen met dat ding tussen hun benen geklemd of gewoon op hun schoot.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:15:
De controls zijn nou juist waarom ik er zoveel zin in heb.Gewone platformgames zijn er al meer dan genoeg. Ik zie het al helemaal voor me hoe ik die aap al trommelend door de levels ga laten hollen.
![]()
Voor mensen die donkey konga al hebben: wat ik me nog afvraag is hoe je dat ding eigenlijk vast moet houden als je al 2 handen nodig hebt om te trommelen. Kun je de trommels dan gewoon op je schoot zetten zegmaar... blijft dat een beetje staan? Of moet je achter een tafel gaan zitten?
Maar ikzelf ga altijd met dat ding op de grond zitten. Op tafel dreunt een beetje teveel door.
tuurlijk, vooral doenVerwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:01:
Ja, maar ik wil hem het liefst van de bart smit, heb namelijk o.a., een kadobon gekregen voor sinterklaas, van bart smit, en ik vind het zonde, en het kost veel extra geld, om dan hem bij een andere winkel te gaan kopen.... (IK HEB ANIMAL CROSSING!!!)
iemand hier die jungle beat al heeft gespeeld? ik heb het op de PUGP een kwartiertje gespeeld, als nintendo er wat van heeft gebakken dat langer dan een uur leuk is, koop ik em
[ Voor 7% gewijzigd door Maegrim op 10-12-2004 10:29 ]
Verwijderd
Nee ik ook. Zulke aanbiedingen zijn altijd plaatselijk en vaak ook tijdelijk. Als een spel in groningen 10 euro goedkoper is gespot, dan heb ik er principe niks aan om dat te weten. En al kom ik een paar weken later toch perongeluk een keer in groningen is die actie misschien alweer voorbij.MaxBurn schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:25:
Vraag me af of ik de enige ben die er zo over denkt ..
Gewoon een regeltje erbij dat prijzen per winkel kunnen varieren, en dat het zinvol is om een beetje rond te kijken voordat je iets koopt. Dat lijkt me meer dan voldoende, gewoon adviesprijzen vermelden.
Ik moet toch eens beter opletten tijdens dat reclamefilmpje. (Maar meestal als ik hem zie zit ik me vooral te ergeren omdat het zo'n stom filmpje is dat het nintendo-gevoel totaal NIET over weet te brengen). Maar okee, gewoon op schoot dus of tussen je benen. Dat gaat wel lukken.In (reclame)filmpjes zie ik altijd mensen met dat ding tussen hun benen geklemd of gewoon op hun schoot.
Die staat er dus alVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:38:
Gewoon een regeltje erbij dat prijzen per winkel kunnen varieren, en dat het zinvol is om een beetje rond te kijken voordat je iets koopt. Dat lijkt me meer dan voldoende, gewoon adviesprijzen vermelden.
op www.nintendo.nl las ik het volgende:
breedband-adapter
Bevestig de Nintendo GameCube Modem Adapter op seriële uitgang 1 van de GameCube, en hij is gereed voor koppeling aan hogesnelheids breedbandnetwerken. Er zijn officiel nog geen specifieke aankondigingen gedaan over toekomstige functies van de Modem Adapter+AB342, maar de Nintendo GameCube is al wel helemaal geschikt voor online gaming. Houd deze site in de gaten voor het laatste nieuws over dit belangrijke accessoire.
stel je hebt dit ding, moet er dan net als bij de Xbox nog een abonnement afgesloten worden?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Online gamen met de Cube is helaas zo goed als dood te noemen, mocht je het toch willen dan zou ik eens met wat mensen op www.teamxlink.co.uk wat afspreken (er zitten altijd bedroevend weinig mensen in de Cube arena).Licko schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:37:
ik ben van plan een GC aan te schaffen, 99 euro is nixmaar wat zijn jullie ervaringen met t tunnelen? werkt het een beetje?
stel je hebt dit ding, moet er dan net als bij de Xbox nog een abonnement afgesloten worden?
waaaarhoedjevanpapier schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:41:
Zo, zojuist R Racer + Pac Man gehaald voor 15 euro tezamen
DUDE!hoedjevanpapier schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:41:
Zo, zojuist R Racer + Pac Man gehaald voor 15 euro tezamen
Waar?
Die wil ik ook erg graag
(alleen voor pacman
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 67% gewijzigd door Gormandize op 10-12-2004 12:49 ]
wrom doen zo weinig mensen het dan? werkt t voor geen meter? ok is er nix aan?Schweino schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:44:
[...]
Online gamen met de Cube is helaas zo goed als dood te noemen, mocht je het toch willen dan zou ik eens met wat mensen op www.teamxlink.co.uk wat afspreken (er zitten altijd bedroevend weinig mensen in de Cube arena).
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Gelukkig heeft oa teamxlink ervoor gezorgd dat je toch online kan spelen met deze 3 games.
Maar dan moet je dus ook nog eens een LAN-adapter aanschaffen.
Hoe meer LAN-enabled games er uit komen, hoe meer mensen voor hun gamecube een LAN-adapter kopen, hoe meer mensen online gaan gamen met de cube.
Daar komt nog eens bij dat de 3 spellen die wel online te spelen zijn een hoge bandwidth nodig hebben, waardoor het inderdaad sneller "laggy" wordt.
even wat netter gemaakt
[ Voor 21% gewijzigd door Gormandize op 10-12-2004 12:58 ]
De games die online kunnen (door third-party progjes) doen het goed, maar als online erg belangrijk voor je is en je dat als een must zie, kan je beter geen cube kopen. (auw, dat doet pijn om te zeggenLicko schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:37:
ik ben van plan een GC aan te schaffen, 99 euro is nixmaar wat zijn jullie ervaringen met t tunnelen? werkt het een beetje?
Je kunt beter WarpPipe gebruiken, daar is tenminste nog wel eens iemand online. Ik gebruik Xlink zelf alleen voor de Xbox, in dat deel van Xlink zijn er altijd wel een aantal mensen online.Schweino schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:44:
[...]
Online gamen met de Cube is helaas zo goed als dood te noemen, mocht je het toch willen dan zou ik eens met wat mensen op www.teamxlink.co.uk wat afspreken (er zitten altijd bedroevend weinig mensen in de Cube arena).
Wel vaag dat het eerst via duitsland naar belgië gaat en dan pas naar Amsterdam.
Ben ik dus niet de enigeVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:15:
De controls zijn nou juist waarom ik er zoveel zin in heb.Gewone platformgames zijn er al meer dan genoeg. Ik zie het al helemaal voor me hoe ik die aap al trommelend door de levels ga laten hollen.
Op je schoot werkt niet want dan vallen ze zeker weten. Op tafel staat ook niet stevig genoeg en heeft als nadeel dat het meer rammelt wat als klappen gedetecteerd kan worden. De beste methode die ik ken en die iedereen gebruikt die ik ken is door op een bank te gaan zitten, bongo's tussen je benen en dan je knieen/benen iets naar binnen knijpen om de bongo's vast te houden.... krijg je na verloop van tijd wel spierpijn vanVoor mensen die donkey konga al hebben: wat ik me nog afvraag is hoe je dat ding eigenlijk vast moet houden als je al 2 handen nodig hebt om te trommelen. Kun je de trommels dan gewoon op je schoot zetten zegmaar... blijft dat een beetje staan? Of moet je achter een tafel gaan zitten?
Dit topic is gesloten.