Het Grote Gamecube Topic Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne heet pharrel. ;)

Sinds Harvest Moon ben ik volledig door m'n leuke ideeen voor personages in games heen. Daar moest je echt alles zelf een naam geven, om gek van te worden. Op een gegeven moment had ik ook kippen rondlopen die wasmand en cactus heetten. :p Op het laatst weet je van gekkigheid niet meer wat je moet verzinnen.

Maar op Paper Mario terugkijkend... ik vind het in bijna elk opzicht een verbetering ten opzichte van PM op de N64. Behalve op het gebied van humor. Om TTYD heb ik zeker ook wel vaak moeten lachen, maar ik heb er toch lang niet zoveel echt onvergetelijke momenten aan over gehouden als toen op de N64. Een taart bakken met de prinses, bowser's dagboek lezen, het murder mystery bij die pinguins... de grappen bleven maar komen. Die goomba had ook vaak humoristischer commentaar op de omgevingen enzo... en... tsja... nouja, ik heb daar gewoon hele goede herinneringen aan. :p Ik heb het idee dat alle verhaal-elementen toen ook beter in elkaar grepen.

PM2 vond ik ietsje serieuzer, en ook wat meer een verzameling losse avonturen. Maar voor de rest... het is groter, uitdagender, een nog beter vecht-systeem, de e-mails zijn een erg leuke toevoeging, en hoe verder je komt hoe beter de graphics worden. Absoluut één van de beste games die voor de cube verkrijgbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:31
En was de pit of 100 trials de moeite waard? M.a.w. ligt er iets leuks op de bodem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

LiToKi schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:19:
En was de pit of 100 trials de moeite waard? M.a.w. ligt er iets leuks op de bodem? :)
psst, dat is allang gespoilerd, niet zo heel ver meer terug...
spoiler:
Zoek naar een groot spoilerblok! ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik ben begonnen de openingspost een beeeetje op te frissen. Vanmiddag ga ik verder. Ik denk dat ik huidige toppers gewoon heel erg in ga korten en er PM2, MP2E, ToS, enz neerzet.

Trouwens, de breedte van het forum is echt pittig gekrompen..resultaat: bijna al me pics in de OP worden door React geresized :( Mag die dus ook iets verkleinen :/ (is trouwens ook de reden waarom D3's logo helemaal gek werd met de nieuwe layout :D)

[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 03-12-2004 10:02 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Twee Dee schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:36:
[...]

psst, dat is allang gespoilerd, niet zo heel ver meer terug...
spoiler:
Zoek naar een groot spoilerblok! ;)
Ah, gemist, thnx :). Nieuwsgierigheid en 'het-niet-voor-mezelf-willen-spoilen'-gevoelens bekruipen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Eindelijk, Metroid Prime 2 binnen! Direct in m'n cube gestopt en een paar uur gespeeld. Eerste reactie: WOW! :| _/-\o_ De graphics zijn echt een stuk beter. Scherpere textures, betere belichting, mooie sfeervolle nieuwe locaties.... :*) en de gameplay is nog steeds steengoed, net als MP.

Wat ik ook mooi vind, is dat er meer video inzit, ook al is het met ingame-graphics. Het verhaal komt zo goed naar voren, ook al blijft het natuurlijk eenzaam op avontuur gaan.......

Opvallend was tot nu toe dat als je na een save-game nog even net dat kleine stukje door wilt spelen, je direct weer veel verder komt en langer door blijft spelen. Vervolgens denk je "oke, even doorspelen tot dat ene save-point dan", maar dan ben je weer een uur verder. _/-\o_

Ik kan dus niet wachten tot ik vanavond thuis ben en ik weer kan spelen.... en dat terwijl ik ook HALO2 en PES4 heb.... Metroid Prime 2 (en ook deel 1) hebben echt die extra factor dat je door wilt spelen.... de gameplay is gewoon verrassender, sfeervoller... en vooral verslavender. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Een maat van mij noemt zijn karakters altijd AAD. Zo lekker duf ook. :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nintendo gaat films maken.

De Japanse videogame-producent Nintendo is van plan een eigen productiemaatschappij op te zetten om zo zelf de vele populaire games te kunnen verfilmen.

Nintendo werkt momenteel de plannen uit en wil in 2006 de eerste film op de markt te brengen, welk spel daarvoor aan de basis staat is nog onbekend. Als het doorgaat is het bedrijf de allereerste gameproducent met een eigen film-afdeling.

Eerder werden Nintendos Pokémon en Super Mario Bros. al verfilmd. Voor de komende film willen we het onnavolgbare Duck Hunt alvast nomineren.

Bron
Kijk, daar zie ik wel wat in. Hopelijk beginnen ze met Zelda oid.
Alhoewel het natuurlijk wel lastig is om iets als MP te verfilmen, qua pak met een echte actrice erin.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Vanitas schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:07:
[...]

Alhoewel het natuurlijk wel lastig is om iets als MP te verfilmen, qua pak met een echte acteur erin.
...actrice. :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Vanitas schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:07:
[...]

Alhoewel het natuurlijk wel lastig is om iets als MP te verfilmen, qua pak met een echte acteur erin.
Daar is als ik het goed heb John Woo al mee bezig. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
My bad, sorry...

Maar als ze de hele tijd in dat pak zit heb je er ook niks aan. ;) :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

:)

Zojuist ben ik gevraagd door Nintendo om mee te doen aan een enquete over Donkey Konga en een eventueel vervolg hierop. Kennelijk hebben ze een selectie gedaan over de members en gekeken wie dat spel in zijn collectie heeft staan in de VIP-catalogus.

50 sterren levert het op, was wel geinig. Meer mensen deze enquete gehad?

Je krijgt vragen of je tevreden was met de muziekkeuze in het spel, het aantal nummers, of je het leuk vind dat er covers worden gebruikt, wat je van de kwaliteit van die covers vindt, wat je favoriete 5 nummers zijn die in Donkey Konga zitten, en wat je liever hebt in een evt. vervolg van Donkey Konga: één disc per muziekgenre, of een disc met meerdere muziekgenres. Ohja, ook of je graag Nederlandstalige muziek in het vervolg van Donkey Konga wil zien... :X :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:03:
:)

Zojuist ben ik gevraagd door Nintendo om mee te doen aan een enquete over Donkey Konga en een eventueel vervolg hierop. Kennelijk hebben ze een selectie gedaan over de members en gekeken wie dat spel in zijn collectie heeft staan in de VIP-catalogus.

50 sterren levert het op, was wel geinig. Meer mensen deze enquete gehad?

Je krijgt vragen of je tevreden was met de muziekkeuze in het spel, het aantal nummers, of je het leuk vind dat er covers worden gebruikt, wat je van de kwaliteit van die covers vindt, wat je favoriete 5 nummers zijn die in Donkey Konga zitten, en wat je liever hebt in een evt. vervolg van Donkey Konga: één disc per muziekgenre, of een disc met meerdere muziekgenres. Ohja, ook of je graag Nederlandstalige muziek in het vervolg van Donkey Konga wil zien... :X :)
"Heb je even voor mij" links links rechts links links rechts "maak wat tijd voor me vrij" beiden beiden klap beiden beiden klap :P

Ik vond persoonlijk het aantal verschillende nummers wat karig. Mijn idee: downloadbare nummers voor op je memory card (of een speciale versie hiervan).

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 03-12-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38

TdV

Er staat weer vanalles in de sterrencatalogus; ik heb animal crossing besteld. Ook een mario kart vlag (1.500sterren ) en een zelda gba pakket (voor 15.000 sterren wie heeft dat nou?).

[ Voor 6% gewijzigd door TdV op 03-12-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

Vanitas schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:57:
[...]

My bad, sorry...

nog nooit een speedrun gedaan met fusion? :+ :P :9 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 03-12-2004 14:15 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
wow, er staat nu wel veel in ja.
DVD Mario Bros. :D
Legend of Zelda melodies.

Zo wil ik het wel vaker zien.

Ik heb zelf ook AC besteld. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 03-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Vanitas schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:57:
[...]

My bad, sorry...

Als je de film in minder dan anderhalf uur volledig bekijkt, heeft ze aan het einde geen helm op en als je er minder dan 1 uur over doet draagt ze het pak helemaal niet. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 03-12-2004 14:21 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ben al behoorlijk bezig met aanpassen .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Eerste keer dat er zowaar nog iets interessants in staat. Ik heb bijna 8500 sterren (Moet MP2:E nog bij komen) dus ik wil een keer wat uitgeven. Die DVD is wel geestig alleen is de film gewoon TE slecht. Metroid Fusion heb ik al...had graag Metroid Zero Mission gehad.
Wordt denk ik gewoon doorsparen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Die film is erg slecht ja :P
Toch ...dr zit nu tenminste het een en ander in dit keer...De focus ligt veel te veel op die nutteloze achtergrondjes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
TdV schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:58:
Er staat weer vanalles in de sterrencatalogus; ik heb animal crossing besteld. Ook een mario kart vlag (1.500sterren ) en een zelda gba pakket (voor 15.000 sterren wie heeft dat nou?).
Vloog net ook even naar nintendo.nl, en zag idd dat de sterrencat (al)weer geupdate was.
Verleden keer duurde het maanden voor er weer wat nieuws kwam :P

Heb ook Animal Crossing genomen...
Gefeliciteerd! Je hebt met succes je sterren geruild tegen een Animal Crossing (Nintendo GameCube) uit de sterrencatalogus van Nintendo! We sturen het naar dit adres dat je hebt opgegeven:

[heel verhaal]

Vee plezier met je cadeau uit de sterrencatalogus!
Het Nintendo team
Nu maar hopen dat ie voor kerst binnen is :P

De Mario Kart vlag zag ik verdulleme niet (meer) staan. Hoe ziet dat ding er uit? Afbeelding van het doosje zeg maar?

[ Voor 18% gewijzigd door ironx op 03-12-2004 16:10 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ja ik zat ook al te zoeken maar ik zag die ook niet. Ik heb bijna 4000 punten en ik wil ook weleens wat uitgeven.

Aan die achtergrondjes en screensavers heb ik vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 07:38

TdV

Er waren nog maar 3 vlaggen toen ik ac. bestelde, al weer uitverkocht dus. Het was een zwart-wit geblokte vlag met het mario kart "logo" erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik had 5200 sterren, nu 6XX na AC :D
GC Topic Openingspost ondertussen zwaar aangepast, alle graphics etc aangepast aangezien de nieuwe layout van GoT minder breedte toelaat (width 607 naar 575, 32 pixels verschil maar..argh)..alle graphics waren vern*....
Ben ook begonnen de huidige toppers e.d aan te passen.

edit: tevens de opmaakrommel van Captain N verwijderd ;) ([i] etc midden in de tekst o.a)

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 03-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Dingen die je moet editen aan de openingspost:

- Metroid Prime 2 staat bij "games in de maak".
- Pikmin 2 ook, kan je zetten bij huidige toppers.
- Plaatje van Freeloader klopt niet; is van oude versie die niet goed werkt (nieuwe versie heeft ander hoesje)
- Games in de maak: Mario Tennis --> is toch Mario POWER Tennis?
- Packs: Mario Kart Pak voor 149,-- euro klopt niet meer.
- Packs: Colloseum --> Colosseum :p
- Bij must-haves mogen wel wat meer games (MP, Zelda)
- De eerste 2 huidige toppers (FF:CC en MGS:TTT) zijn niet echt nieuw meer.

Ok, sommige dingetjes zijn beetje mierenneukerij, maar toch, ik zeg het maar ff. Verder is ie wel aardig oké aan het worden moet ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
FF:CC en MGS:TTS <-- sja ...zoveel is er niet he
De rest is bekend, komt vanzelf wel, alleen freeloader meuk wist ik niet.
Rest is idd gemierenneuk :)..heb t ook druk en ik weet zelf ook wat er allemaal niet klopt.
tis meer van: wat mis je bij huidige toppers etc?

Games in de maak aanpassen moet ook gebeuren maar kan niet alles tegelijk.
Wel bedankt voor de input :)

Captain N: Heb jij Colosseum naar colloseum veranderd vorig topic? Ik dacht toch echt zeker te weten dat ik het goed gespeld had 2 topics geleden. Meteen een tip voor de toekomst: communiceer een beetje wat je aanpas in een nieuw GC topic.. zo sluipen er fouten en bugs in ;d

Zijn er nog plannen voor een HGGCT Deel 50 meeting ? :D

D3: Is dat Topic made by: deel alleen voor de mensen die t eerste topic gestart hebben ? :)
Heb inmiddels over de laatste 10 topics zoveel veranderd dat ik t zelf geen update meer noem :)

Edit: Thijs--> Wat bedoel je met freeloader? ..ik heb op tig sites gekeken incl. GCshop en OVERAL staat dat hoesje...
Edit2: inmiddels gevonden, alleen op codejunkies. GCshop gebruikt de oude afbeelding :P

[ Voor 116% gewijzigd door Max|Burn op 03-12-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MaxBurn schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:32:
D3: Is dat Topic made by: deel alleen voor de mensen die t eerste topic gestart hebben ? :)
Heb inmiddels over de laatste 10 topics zoveel veranderd dat ik t zelf geen update meer noem :)
Dat 'topic made by' heb ik niet verzonnen dus zal mij boeien wie daar in vermeld staat :P

Trouwens maakt ons ds-je nog steeds deel 50? Waar zit die gast? ds? DEEEE ESSSS?!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
FF:CC en MGS:TTS <-- sja ...zoveel is er niet he
De rest is bekend, komt vanzelf wel, alleen freeloader meuk wist ik niet.
Rest is idd gemierenneuk :)..heb t ook druk en ik weet zelf ook wat er allemaal niet klopt.
tis meer van: wat mis je bij huidige toppers etc?

Games in de maak aanpassen moet ook gebeuren maar kan niet alles tegelijk.
Wel bedankt voor de input :)

Captain N: Heb jij Colosseum naar colloseum veranderd vorig topic? Ik dacht toch echt zeker te weten dat ik het goed gespeld had 2 topics geleden. Meteen een tip voor de toekomst: communiceer een beetje wat je aanpas in een nieuw GC topic.. zo sluipen er fouten en bugs in ;d

Edit: Thijs--> Wat bedoel je met freeloader? ..ik heb op tig sites gekeken incl. GCshop en OVERAL staat dat hoesje...
Edit2: inmiddels gevonden, alleen op codejunkies. GCshop gebruikt de oude afbeelding :P
hehe oke, hoeft ook niet meteen of course, maar dacht; nu je er toch mee bezig bent... ;) En wij kunnen geen mooi plaatje vinden van de voorkant dus hebben we maar de oude... volgende keer als ik er eentje krijg zal ik hem zelf wel inscannen, zo te zien is dat plaatje nogal 'rare'. ;)

Wel kut, ik wil nu ei'k verder met PM2 maar m'n broertje heeft m'n memcard geleend om zijn saves te kopieren. :( En ophalen heb ik geen zin in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
topic made by etc mag er van mij eigenlijk helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Thijs schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:25:
[...]
En wij kunnen geen mooi plaatje vinden van de voorkant dus hebben we maar de oude
misschien geen mega kwaliteit maar--->

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/flnewphotoshopsmall.jpg

Bovenstaande is gcshop formaat trouwens :P
Gewoon de officiele pic in ander perspectief gezet etc met photoshop :)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 03-12-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Wow, ik moet toch zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van ToS. De eerste paar uur voelde het een beetje cliche aan, zeker die N64/PS kwaliteit world-map. Maar na een uurtje of 20 spelen is het spel in mijn ogen verheven van een matig rpg'tje naar een diepgaande rpg van de bovenste plank. Vooral het verhaal blijkt ineens helemaal niet zo cliche te zijn en als je de gameplay een beetje in de vingers hebt (dit duurde bij mij wel ff, ondanks dat ik de voorgangers ook wel gespeeld heb), en je kunt de kent de betere spells... _/-\o_

Overigens hele onverwachte verwijzingen naar verhalen uit spellen als Secret of Mana en Final Fantasy VI...

[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 03-12-2004 22:31 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel voor bij Captain N thuis, zodat we allemaal zijn 64DD kunnen onderkwijlenbewonderen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
hm..ik zie dat het Free Loader plaatje op gcshop is geupdate :)
Geen dank hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@Maxburn: Uh... Niet dat ik weet :P Ik had trouwens telkens als ik wat veranderd had het gepost, dus als je de eerste 2 bladzijdes even doorbladerd kom je alles wel tegen :P

@Surrounded: Ik ben bang dat het een beetje krampjes wordt op mijn 13 m2 :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MaxBurn schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:43:
hm..ik zie dat het Free Loader plaatje op gcshop is geupdate :)
Geen dank hoor ;)
hehe ja, ik wou gister replien maar toen was GoT vet traag en kreeg ik tot 2x toe een 404. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:02:
[...]
Trouwens maakt ons ds-je nog steeds deel 50? Waar zit die gast? ds? DEEEE ESSSS?!
Ik ben d'r nog steeds, don't worry! atm druk bezig met the minish cap.

Voor deel 50 had ik al ergens een lijstje gemaakt met dingen die ik wou aanpassen maar ben hem volgens mij kwijtgeraakt :+ |:(. Naja, begin dit weekend wel ff overnieuw.

oh enne.. nintendo-europe ligt plat :o :(, blijkbaar hebben ze teveel goodies in de catalogus gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Thijs schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:25:
[...]

hehe oke, hoeft ook niet meteen of course, maar dacht; nu je er toch mee bezig bent... ;) En wij kunnen geen mooi plaatje vinden van de voorkant dus hebben we maar de oude... volgende keer als ik er eentje krijg zal ik hem zelf wel inscannen, zo te zien is dat plaatje nogal 'rare'. ;)

Wel kut, ik wil nu ei'k verder met PM2 maar m'n broertje heeft m'n memcard geleend om zijn saves te kopieren. :( En ophalen heb ik geen zin in. :+
Welke versie is die zogenaamde nieuwe freeloader dan? Want mijn 1.06b werkt nogsteeds prima met alle spellen die ik koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:21:
[...]

Welke versie is die zogenaamde nieuwe freeloader dan? Want mijn 1.06b werkt nogsteeds prima met alle spellen die ik koop.
Geloof dat 1.06 juist de nieuwste is. De eerst batch was 1.04 en die was teruggeroepen en vervangen door 1.06b. Maarja, mijn versie van 1.04 doet het ook goed met alle games die ik tot nu toe heb, geloof alleen dat een paar bagger third party games wat problemen gaven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1.06b is idd de nieuwste.

Eerst had je de 1.04 maar die gaf veel problemen en is teruggeroepen idd. Daarna had je de 1.06 en de 1.06b dacht ik. Die laatste is dus de beste versie. Gebruik hem alleen maar voor WE6:FE :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Aaargh @ pit of 100 trials!

Ik was op level 100, ga ik daar dood! Dammit!
spoiler:
Volgende keer na level 50 maar eens terug naar de ingang om die Strange Sack vol met shrooms te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:25:
Aaargh @ pit of 100 trials!

Ik was op level 100, ga ik daar dood! Dammit!
Ik weet hoe je je voelt (bijna). Ik had datzelfde op level 83 de eerste keer dat ik probeerde. Het is vooral frustrerend omdat je allemaal hele coole badges vind, en ik had ook m'n max HP en BP al veel hoger gemaakt door alle sterren die je met de gevechten wint... en dan ben je dat allemaal kwijt. Dat is wel een Aaargh waard ja. :p

Dat wat je zei in je spoiler-balkje is een erg goed idee!

@Captain N: hm ja... dat wordt misschien inderdaad wel een beetje krap als alle regulars op komen dagen. ;) Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens voor de mensen die het nog niet wisten. Allemaal wel even stemmen op ons topic he!

http://verk.gathering.tweakers.net/

En dan onder: Beste topicstart. Kun je stemmen voor deel 48. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Deel 48 zit vol met bugs etc([i], allignment, en nu met nieuwe layout ook het logo en alle graphics), vraag me af waarom niet 47 of 49 erin staat. Is dit niet om te ruilen ? :)

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 04-12-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaxBurn schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:11:
Deel 48 zit vol met bugs etc([i], allignment, en nu met nieuwe layout ook het logo en alle graphics), vraag me af waarom niet 47 of 49 erin staat. Is dit niet om te ruilen ? :)
Nee staat al vast. Deel 48 was toen het nieuwste deel en die heeft iemand ingezonden vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:29:
[...]
Geloof dat 1.06 juist de nieuwste is. De eerst batch was 1.04 en die was teruggeroepen en vervangen door 1.06b. Maarja, mijn versie van 1.04 doet het ook goed met alle games die ik tot nu toe heb, geloof alleen dat een paar bagger third party games wat problemen gaven :z
Ah, mooizo. Ik dacht al dat er een NOG nieuwere was. Ik heb zelf de 1.04 en de 1.06b. Die laatste kreeg ik gratis van DimPlus omdat ik een oude versie had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paper Mario: The Thousand-Year Door ownt toch wel errug hard! :D heb nu al 2 Crystal Stars en moet nu naar Glitzville met het vliegtuig, ben ik alleen nog niet helemaal uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was ik bij de Bart Smit.. Haha, denk ik, Call of Duty United Offense zie ik daar liggen, mijn volgende game(misschien, vanwege de LAN-support) en ik kijk benieuwd op de achterkant.. He GEEN BROADBAND teken..... :( :( :( :( :( Maar hoe zit dit nou. In de Power Unlimited stond dat de Xbox en Ps2 versie online zouden gaan, maar dat op de Gamecube hij LAN zou hebben.... En wat ook nog is, Xbox heeft wel LAN-support, alleen heet dit System Link.... Call of Duty heeft volgens de achterkant niet eens multiplayer.... En trouwens, komt Super Monkey Ball 3 ooit nog eens uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! Ik heb het dark suit gevonden in MP2. Nu kan ik tenminste een klein beetje meer op m'n gemak rondlopen in die darkworld (alhoewel ik vind dat je energie nog steeds best wel snel terugloopt, maar goed... het is wel een verbetering met eerst).

Ik begin me er nu wel steeds meer aan te ergeren dat voor bijna elke middelgrote tegenstander dat hysterische muziekje er wordt ingegooid. Waar is dat toch voor nodig? Vooral bij de Space Pirates gebeurt het. Terwijl sommige Ing veel gevaarlijker zijn, maar dan blijft de muziek wel gewoon normaal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb de darksuit bijna denk ik maar vraag me af wat het nut is..ben echt al in veel gebieden geweest en heb nergens te kort energy. Gewoon steeds capsules opblazen en energy zuigen maar.
Wellicht in de tempel nodig maar goed, ben er bijna :)

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 04-12-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik kwam toenet toevallig dit plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgslave.com/descargas/wallpapers/misc/images/20_jpg.jpg

Mooi he. Ik heb em nu als background.
HIValicious schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:15:
[...]

nog nooit een speedrun gedaan met fusion? :+ :P :9 ;)
Nee, maar dan krijg je toch plaatjes te zien van Samus zonder pak.
Kijk dat is wel goed, maar ik zei dat ALS ze de hele tijd in het pak zit, dan heb je er niks aan.
MetroidPrime schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:21:
[...]

Als je de film in minder dan anderhalf uur volledig bekijkt, heeft ze aan het einde geen helm op en als je er minder dan 1 uur over doet draagt ze het pak helemaal niet. ;)
Gewoon doorspoelen. :P

[ Voor 69% gewijzigd door Vanitas op 04-12-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
.

[ Voor 100% gewijzigd door Vanitas op 04-12-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Holy shit yess!!!

Ik heb net op Cubezone MP2:Echoes gewonnen!!!

En ik heel bewust eerst ToS gekocht omdat ik net MP op hard uitgespeeld had en even prime-rust wilde...

Winnen is cool, YES!!!

(Oh, en ik ben dan natuurlijk niet Gerwin ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
volgens mij heb ik echt een miljard keer meegedaan met die compo's. nooit wat gewonnen (altijd goed geantwoord)
MP2 had ik al dus sja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Jaren geleden nog Resident Evil pakket (1, 2 en 3) voor de GameCube gewonnen op InsideGamer (was toch nog € 110,00). Vond het toen nog wel een leuke site, maar tegenwoordig is het volgens mij echt een kleuter-school.

Je kan geen bericht lezen of de reacties zijn weer van het ultra-hoge weldenkende niveau van: Xbox rulez, GameCube zuigt, PlayStation 2 is de king :X
Laatst nog een reactie neergezet over Halo 2 (die ik zelf dus ook heb) over het feit dat ik het nogal popup-erig vondt. En ja hoor, gelijk een ban aan mn broek. Goh wat een professioneel gedrag :?
't Is dan ook een site waar ik al weken niet meer kom, koken maar lekker gaar in d'r sop daar.

Maar het lijkt wel of er echt geen 1 normale serieuse Nederlandse gamers-site (meer) is waar men normaal op elkaars reacties reageert... toch wel jammer.

Maar godzijdank zijn er nog wel forum's ala GoT _/-\o_

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Daar heb je helemaal gelijk in, ik kom alleen nog maar op de NL fora om dingen te koop aan te bieden, voor de rest ga ik altijd naar GOT, Dextrose.com, eurogamer en cube-europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gisteren officieel MP2:E gekregen. Hij mag dus nu de GC in, maar ik wil toch eerst PM2 uitspelen. Vandaag de pit gedaan t/m level 80. Toen had ik nog wel door kunnen gaan maar ik vond het risico te groot. Ook jammer dat ik level 70 heb overgeslagen mbv die mol. Maar daar lag een badge die mij niet zo boeide (lijste van wat waar ligt staat op Nintendo.nl).

Nu maar eens door met het verhaal. Maar eerst eens het geheime karakter opzoeken!

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 05-12-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:51:
Vandaag was ik bij de Bart Smit.. Haha, denk ik, Call of Duty United Offense zie ik daar liggen, mijn volgende game(misschien, vanwege de LAN-support) en ik kijk benieuwd op de achterkant.. He GEEN BROADBAND teken..... :( :( :( :( :( Maar hoe zit dit nou. In de Power Unlimited stond dat de Xbox en Ps2 versie online zouden gaan, maar dat op de Gamecube hij LAN zou hebben.... En wat ook nog is, Xbox heeft wel LAN-support, alleen heet dit System Link.... Call of Duty heeft volgens de achterkant niet eens multiplayer.... En trouwens, komt Super Monkey Ball 3 ooit nog eens uit???
Op gamespot zag ik dat hij voor 1player is. En ja, de PU maakt wel eens een foutje he B) ik lees het blad ook, voor de fun, want erg veel waarde hecht ik niet aan de revieuws daar :> droge humor hebben ze namelijk wel :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat Donkey Kong Jungle Beat in japan verschijnt in 2 versies: één gewone, en eentje met Konga Controllers erbij. Goed nieuws! Ik ben persoonlijk niet echt geïnteresseerd in Donkey Konga, maar ik kan niet wachten op Jungle Beat. :D Ik hoop dat ze het in europa ook op die manier aan gaan pakken.
Bihldorff: um, we're doing Jungle Beat, I guess that's not a big secret, we’re allowed to talk about that, which is awesome.

PGC: Yeah, Bill’s favorite game!

Bihldorff: Yes, my favorite game, too.

Trinen: Yeah, that game is like, the magic of the original Super Mario Brothers to me. Just pure brilliance.
(stukje uit interview met 2 mensen van NOA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klinkt echt goed. Op verschillende sites word die game nu al als zeer goed beschouwd.

Ga dat spel zeker halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Gisteren Donkey Konga gekocht, maar dat is nog niet makkelijk zeg. Dat eerste niveau is echt ronduit simpel, maar bij niveau 2, Chimp, moet je toch wel redelijk snel meppen. Ik houd mijn hart nu al vast voor Gorilla mode. Ik heb echter wel gemerkt dat je het niet te lang moet spelen. Als je na 2 uur stopt en je doet je GC uit, dan draait heel de wereld even voor je ogen. Nog nooit meegemaakt eigenlijk.

Wel vandaag eindelijk Paper Mario 2 uitgespeeld. Gisteren ook de Pit van 100 Trials gedaan en ik heb hem ...... niet gehaald. :D Level 90 ben ik gekomen, toen ben ik er maar uitgegaan. Wat wel jammer is dat je nu alleen daar nog een beetje EXP. points kan halen. En dan alleen vanaf level 70 of zo, als de vijanden en beetje exotisch worden. Zelfs van
spoiler:
de Shadow queen
kreeg ik maar 1 EXP point. ;(

Wat ook wel leuk is, is dat je na het uithalen van PM2 gewoon weer terug kan gaan naar Rogueport, en daar al je nog te doen dingen alsnog kunt doen. Lees: Het trouble centre vervolmaken.

Denk dat ik eerst maar eens serieus ga beginnen aan MP2E. Eerlijk gezegd heb ik er helemaal geen zin :D. Het moet-gevoel is eigenlijk overheersender.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Daar heb ik ook een beetje last van. Ik ben nu veel te gehaast met MP2 bezig en wil ik stiekem liever PoP:WW spelen (die game moet ik zelfs nog kopen).
Komt wel bij kijken dat ik gewoon echt mijn tijd wil nemen voor MP2:E! Ik denk sneller door PoP:WW heen te kunnen gaan,

Welke level hebben de mensen die aan het laatste hoofdstuk zijn begonnen trouwens? Ik zit volgens op level 25...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:10:
Wel vandaag eindelijk Paper Mario 2 uitgespeeld. Gisteren ook de Pit van 100 Trials gedaan en ik heb hem ...... niet gehaald. :D Level 90 ben ik gekomen, toen ben ik er maar uitgegaan. Wat wel jammer is dat je nu alleen daar nog een beetje EXP. points kan halen. En dan alleen vanaf level 70 of zo, als de vijanden en beetje exotisch worden. Zelfs van "spoiler" kreeg ik maar 1 EXP point. ;(
Ja dat is inderdaad wel erg jammer. Wat maakt het nou uit of we lekker willen doorlevelen tot in het oneindige? :p Ze hadden dat gewoon toe moeten laten. Op het laatst kreeg ik ook voor ieder gevecht 1 ster.... schiet echt niet op om die manier nog je stats te verhogen.

Maar het is wel (iets) beter gedaan als in Paper Mario 1. Daar kreeg je op een gegeven moment helemaal GEEN sterren meer voor simpele vijanden. :(
Wat ook wel leuk is, is dat je na het uithalen van PM2 gewoon weer terug kan gaan naar Rogueport, en daar al je nog te doen dingen alsnog kunt doen. Lees: Het trouble centre vervolmaken.
Ja, ik moet me daar nog eens in verdiepen. Zo vlak na het uitspelen had ik er niet echt zin meer in, maar over een tijdje ga ik gewoon weer terug en een beetje door die wereld heen wandelen. :) (en vijand #72 proberen te ontdekken). Dat trouble center heb ik eigenlijk nooit wat mee gedaan. Alleen 1 opdracht dat iemand een kookboek wou hebben, omdat ik toevallig ergens een kookboek had gevonden.
Denk dat ik eerst maar eens serieus ga beginnen aan MP2E. Eerlijk gezegd heb ik er helemaal geen zin :D. Het moet-gevoel is eigenlijk overheersender.
Ik moet zeggen, het bevalt mij totnutoe een stuk beter dan ik had verwacht. Misschien is het omdat ook de simpele vijanden nu een stuk sterker zijn, dat ik de space pirates bijvoorbeeld niet meer zo intimiderend vind. In MP1 kreeg ik elke keer zowat een hartverzakking als er weer eens een paar tevoorschijn sprongen. Nu is het meer zoiets van: Jahoor, daar heb je hun ook weer. Ik zal jullie eens even platbombarderen met een stel missiles. ;) Ik speel lang niet meer zo voorzichtig als in het eerste deel. Ik ben wel bang dat de moeilijkheidsgraad verderop nog een stuk omhoog geschroefd gaat worden en ja, dan zal ik wel weer in de problemen komen. Maar totnutoe vind ik het allemaal goed te doen, veel leuke puzzels ook!

Wel jammer van die ammo voor de dark/light beam. Het irriteert me alleen maar. Wanneer heb je nou ooit die dark beam nodig? De light beam gebruik ik de hele tijd in de dark world, dus de dark beam wordt automatisch aangevuld. Maar die dark beam gebruik ik vervolgens eigenlijk alleen maar omdat het nu eenmaal moet om de light aan te vullen... nooit omdat het nou zo'n überkrachtig wapen is. Misschien hadden ze Ikaruga toch eerst wat nauwkeuriger moeten bestuderen voordat ze dat concept jatten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb Level 30 gehaald met mijn Mario, en jullie? Ik ben nu wel erg benieuwd naar Paper Mario 1 geworden eigenlijk. Ik heb hem al drie jaar liggen of zo, maar nooit aan toegekomen. Net zoals Mario en Luigi SS Saga. Daarbij zit ik vast.

Wel makkelijk hoor, op een gegeven moment moest je ergens 100 muntjes betalen geloof ik. Aangezien ik net die muis of zo 100 muntjes had betaald had ik dus geen ene fuck. Dus je weet misschien al wat de eerste troubles zullen opleveren. ;) Ik heb ze ook nog lang allemaal niet gedaan hoor.

Als ik nu MP2E speel, krijg ik het idee dat ze Halo of zo willen nadoen, terwijl ik dat spel alleen gezien heb ik de reclames... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik vindt MP2E tot nu toe nog te makkelijk.. (ben nog niet zo ver, stukje na darksuit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:32:
Ik heb Level 30 gehaald met mijn Mario, en jullie? Ik ben nu wel erg benieuwd naar Paper Mario 1 geworden eigenlijk. Ik heb hem al drie jaar liggen of zo, maar nooit aan toegekomen. Net zoals Mario en Luigi SS Saga. Daarbij zit ik vast.

Wel makkelijk hoor, op een gegeven moment moest je ergens 100 muntjes betalen geloof ik. Aangezien ik net die muis of zo 100 muntjes had betaald had ik dus geen ene fuck. Dus je weet misschien al wat de eerste troubles zullen opleveren. ;) Ik heb ze ook nog lang allemaal niet gedaan hoor.

Als ik nu MP2E speel, krijg ik het idee dat ze Halo of zo willen nadoen, terwijl ik dat spel alleen gezien heb ik de reclames... :/
Hoe bedoel je "nadoen" dan? Met die mariniers ofzo?

Dan zou het dus andersom zijn want MP2:E lijkt volgens velen juist erg op de voorganger MP.

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 05-12-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

schnumi schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:18:
[...]

Hoe bedoel je "nadoen" dan? Met die mariniers ofzo?

Dan zou het dus andersom zijn want MP2:E lijkt volgens velen juist erg op de voorganger MP.
Precies, dat stukje ja. Ben nog niet verder gegaan dan dat eigenlijk. Kheb net mijn eerste Energy Tank gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:14:
Ik vindt MP2E tot nu toe nog te makkelijk..
Ja jij. :p
Dat verbaast me nou eens helemaal niks!

Ik vind de details echt prachtig in dit spel. Bijvoorbeeld in sommige kamers zitten allemaal vlindertjes, en als je jezelf dan oprolt komen die af op het licht van de morphball... zweeft er een hele kudde vlinders om je heen. _/-\o_

De sfeer in de dark world is ook heel goed getroffen. Niet alleen ziet alles er heel vreemd uit, maar alles klinkt er ook anders. Alle geluiden zijn een beetje dof, alsof je onder water zit maar dan anders. Ik krijg er echt zo'n heel apart gevoel bij, alsof ik op een plaats ben waar ik nooit had mogen komen.

Maar het is me wel opgevallen dat je geen vogels meer uit de lucht kan schieten. In MP1 wel. Als je goed mikte, dan kon je die vogels die heel hoog vliegen (alleen nog maar kleine stipjes eigenlijk) raken. ;) In MP2 lukt dat me niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
vogels in de verte niet nee maar er zijn vrij grote groepen met vogels en vleermuisachtigen die je kan raken hoor :)

De Dark beam doet het trouwens erg goed tegen (light) Aether beestjes..

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 05-12-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:41:
vogels in de verte niet nee maar er zijn vrij grote groepen met vogels en vleermuisachtigen die je kan raken hoor :)
Ja maar dat beschouw ik gewoon als vijanden. Ik vond het juist leuk dat je die vogels kon raken omdat ik eerst dacht dat ze gewoon bij de scenery hoorden. Toen ik er voor het eerst 1tje raakte had ik echt zoiets van: "wow, cool detail!"

En over de scenery gesproken, die grote vergezichten in MP2 zijn eigenlijk best wel nep. :/
Op de kleine internet-filmpjes die ik van het spel had gezien zag het er nog best goed uit, maar in het echt viel het me vies tegen. Ik heb vaak het idee dat ik tegen een muurschildering aan zit te kijken op een paar meter afstand (wat in feite ook zo is :p), in plaats van een wijds landschap.
De Dark beam doet het trouwens erg goed tegen (light) Aether beestjes..
Ja, het werkt opzich wel aardig. Maar ik vind het niet zo effectief als dat de lightbeam is tegen de Ing. Bovendien zijn die Aether beestjes ook niet echt heel gevaarlijk (wat ik totnutoe ben tegengekomen), dan vind ik het een beetje verspillen van ammo. Maar ja, tegelijkertijd vul je er wel je light-ammo mee aan, dus moet je het wel doen. Het hele systeem voelt gewoon niet echt goed uitgebalanceerd vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeker 10 min naar de achterkant van beide doosjes in de winkel staan staren, maar uiteindelijk heb ik toch voor PM2 gekozen ipv ToS. Ik ben nooit zo van de RPG's geweest vroeger dus leek Paper Mario een betere introductie in het genre. Tot nu toe geen spijt gehad; ik vermaak me momenteel prima.
Ik zou haast zeggen dat PM2 meer een authentiek mario-sfeertje heeft dan bijvoorbeeld SMS. Gek genoeg vind ik het aan de andere kant ook wel een beetje jammer dat zo'n leuk spelconcept gebruikt wordt voor WEER een mario avontuur. Ik vraag me af of de papieren wereld zich niet veel beter zou lenen als decor voor een reeks nieuwe, op zichzelf staande karakters. Hoe dan ook een echte kraker. (En misschien dat ik ToS later ook nog eens een keertje oppik......als ik weer geld heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nu je het toch over ToS hebt...

Heeft iemand hem al, en bevalt hij een beetje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:14
GolbeZeromus schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:10:
Gisteren Donkey Konga gekocht, maar dat is nog niet makkelijk zeg. Dat eerste niveau is echt ronduit simpel, maar bij niveau 2, Chimp, moet je toch wel redelijk snel meppen. Ik houd mijn hart nu al vast voor Gorilla mode. Ik heb echter wel gemerkt dat je het niet te lang moet spelen. Als je na 2 uur stopt en je doet je GC uit, dan draait heel de wereld even voor je ogen. Nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Wij hebben net dit weekend onze 2e bongo controller kunnen bemachtigen :) Volgende week samen met vrienden met 4 man bongo-en :) Ik vind dit echt het ultieme spel om gewoon eens lekker te spelen zonder moeilijk gedoe. Wel afwisselen, want na een paar songs zijn m'n ogen uitgedroogd van het turen. Hypothese: vrouwen slaan op het ritme, mannen op het zicht :P

Eerste level is makkelijk, chimp mode wil op silver nog wel en met wat moeite ook wel op gold (ken een meisje wat binnen een kleine week zich door ape en chimp mode heeft heengetrommeld en ook al bij de eerste poging goud had bij het eerste gorilla liedje :X).

Overigens liepen we vandaag in multiplayer (met 2 bongo's) wel tegen iets vervelends aan: aan het begin van elk liedje gingen de bollen heel schokkerig van rechts naar links, terwijl dat in singleplayer nooit voorkomt en ook eerder met 1 bongo + normaal joypad niet opgevallen was. Volgende week maar eens met een andere (non-digital meuk) tv proberen, maar anders lijkt het er toch op dat de cube het niet bij kan houden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:13:
Ik ben d'r nog steeds, don't worry!
Woohoo!

Minish Cap ook maar eens proberen, FSA is me goed bevallen dus een nieuwe 2D Zelda gaat er vast wel in. Onlangs MM nog eens een slinger gegeven (4e keer oid), maar het spel kan me echt niet boeien. Ik geef het op :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:45:
Ik zou haast zeggen dat PM2 meer een authentiek mario-sfeertje heeft dan bijvoorbeeld SMS.
Is ook niet zo moeilijk, behalve mario zelf was er weinig mario-sfeer in dat spel te bekennen. ;)
Gek genoeg vind ik het aan de andere kant ook wel een beetje jammer dat zo'n leuk spelconcept gebruikt wordt voor WEER een mario avontuur. Ik vraag me af of de papieren wereld zich niet veel beter zou lenen als decor voor een reeks nieuwe, op zichzelf staande karakters.
Nee... je kan dat argument gebruiken bij elk van de (vele!) spin-offs van de mario serie, maar niet bij de rpg's hoor. :p De manier waarop de geschiedenis van mario en nintendo in die spellen wordt verwerkt is echt fantastisch. Zo ongelooflijk veel kleine grapjes en verwijzingen en insiders-jokes... dat zou met een hele nieuwe serie allemaal lang niet zo goed werken. Mario -Tennis, -Baseball, -Pinball, -Golf, -Paint en -Kart... daar valt er allemaal wel wat voor te zeggen om eens wat nieuws te proberen. Maar laten ze alsjeblieft de rpg-serie voor mario houden. :)

Dat IGN-artikel heeft wel een bepaalde snaar geraakt bij veel mensen geloof ik. :p Voorheen hoorde je nooit iemand over de overexposure van Mario en vrienden. Maar sinds dat stuk is gepubliceerd zie ik overal op het internet mensen die dat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Vanitas schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:04:
Nu je het toch over ToS hebt...

Heeft iemand hem al, en bevalt hij een beetje??
Ik ben er op dit moment mee bezig en het bevalt me heerlijk! Ik lees hier en daar wel dat het verhaal een doorsnee-RPG verhaal is maar daar merk ik niks van (weinig RPG's op de Cube hè ;) ). De karakters worden erg leuk uitgewerkt en bij veel dialogen lig je dus helemaal dubbel.

Er is ook zo ongelooflijk veel om uit te vinden in het spel. Door combinaties van aanvallen te gebruiken in een unison attack (speciale aanval die "opgeladen" wordt door combo's") kun je geheime bonusaanvallen krijgen. Door combinaties uit te proberen van verschillende EX-skills kun je speciale EX-bonussen krijgen die echt van alles kunnen beïnvloeden. In dorpen als je mensen aanspreekt met een andere character als avatar kun je andere reacties krijgen enzovoort enzovoort...
Daarbij is het combat-systeem erg diep. Ook al is het real-time combat, gewoon hack en slash zal je niks opleveren!

Ik ben er in ieder geval helemaal aan verslingerd, en het stukje wat ik net heb geschreven beschrijft eigenlijk nog maar het topje van de ijsberg van de gevoelens die ik heb ontwikkeld voor ToS O+

[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 06-12-2004 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:14:
Ik vindt MP2E tot nu toe nog te makkelijk.. (ben nog niet zo ver, stukje na darksuit)
Hij is moeilijker dan MP1 in het begin hoor. Niet TE moeilijk ofzo, de simpele normale enemies zijn wat lastiger, meer hitpoints. Leuker eigenlijk :P

Maar te makkelijk... niet in vergelijking met MP.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Twee Dee schreef op maandag 06 december 2004 @ 07:59:
[...]

Ik ben er op dit moment mee bezig en het bevalt me heerlijk! Ik lees hier en daar wel dat het verhaal een doorsnee-RPG verhaal is maar daar merk ik niks van (weinig RPG's op de Cube hè ;) ). De karakters worden erg leuk uitgewerkt en bij veel dialogen lig je dus helemaal dubbel.

Er is ook zo ongelooflijk veel om uit te vinden in het spel. Door combinaties van aanvallen te gebruiken in een unison attack (speciale aanval die "opgeladen" wordt door combo's") kun je geheime bonusaanvallen krijgen. Door combinaties uit te proberen van verschillende EX-skills kun je speciale EX-bonussen krijgen die echt van alles kunnen beïnvloeden. In dorpen als je mensen aanspreekt met een andere character als avatar kun je andere reacties krijgen enzovoort enzovoort...
Daarbij is het combat-systeem erg diep. Ook al is het real-time combat, gewoon hack en slash zal je niks opleveren!

Ik ben er in ieder geval helemaal aan verslingerd, en het stukje wat ik net heb geschreven beschrijft eigenlijk nog maar het topje van de ijsberg van de gevoelens die ik heb ontwikkeld voor ToS O+
Dat klinkt iig positief. Kan je het combat-systeem een beetje vergelijken met Sudeki??
Die heb ik namelijk zelf ook en dat vond ik zeer leuk uitgewerkt.

En hoe zit het met de speelduur, op de achterkant van het doosje staat dat je er 80 uur over doet. Dat lijkt me nogal veel (vooral voor de huidige games). Of is dat enkel als je de hele wereld wilt onderzoeken en elk item wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Vanitas schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:58:
Dat klinkt iig positief. Kan je het combat-systeem een beetje vergelijken met Sudeki??
Die heb ik namelijk zelf ook en dat vond ik zeer leuk uitgewerkt.

En hoe zit het met de speelduur, op de achterkant van het doosje staat dat je er 80 uur over doet. Dat lijkt me nogal veel (vooral voor de huidige games). Of is dat enkel als je de hele wereld wilt onderzoeken en elk item wilt hebben.
Sudeki ken ik helaas niet, dus ik kan iig geen vergelijking maken :)
Ik zit nu op iets van 22 uur in het spel (ook een beetje idle-tijd hier en daar) en ik heb echt het idee dat er nog veel gaat komen... Ik ben nog met de eerste disc bezig en heb ook nog erg veel lege plekken in bijvoorbeeld mijn recepten boekje (nog iets om te verzamelen dus ;) ).
Verder terug in dit topic vertelde iemand geloof ik het uitgespeeld te hebben in 47 uur, zonder veel sidequests te doen enzo.

Als je dit genre kent dan kun je het dus makkelijk sneller dan 80 uur uitspelen, maar er is dus zeker de mogelijkheid om de 80 uur te vullen als je echt alles tot op het naadje wilt uitzoeken...

En dan is er zelfs nog de replay-waarde... Als je klaar bent met spelen dan unlock je (geloof ik) een moeilijkere setting, en je kunt ook bepaalde eigenschappen in een nieuwe save-game "kopen", dus je kunt bijvoorbeeld bepaalde monster-informatie (ook te verzamelen ;) ) meenemen naar een nieuw spel of bijvoorbeeld de EXP laten verdubbelen of halveren.
Daarbij kun je voor elk character ook kiezen om andere skills te krijgen (door het kiezen van een S-type of T-Type voor je character) en zijn er ook verschillende endings mogelijk (voorzover ik gelezen heb)...

Als je wilt kun je dus echt blijven gaan met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:45:
Dat IGN-artikel heeft wel een bepaalde snaar geraakt bij veel mensen geloof ik. :p Voorheen hoorde je nooit iemand over de overexposure van Mario en vrienden. Maar sinds dat stuk is gepubliceerd zie ik overal op het internet mensen die dat vinden.
'dat' ign artikel....heb je daar een link van? Ik weet nl niet hoe oud deze is maar ik denk namelijk dat de eerste klachten over overexposure kwamen na sunshine. Deze is imho het eerste Mario platform spel dat niet echt een grote verbetering met zich meebracht. Ik denk namelijk dat wanneer een spel echt goed is of dus wel mega verbeteringen heeft mensen er niet genoeg van krijgen. (zie fps shooters)

En natuurlijk het feit dat zowel paper mario, mario tennis, mario golf en mariokart allemaal sequels of erm triquels :? zijn. Op de n64 waren (mario)tennis en golf tenminste nog orgineel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Sagat schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:16:
'dat' ign artikel....heb je daar een link van? Ik weet nl niet hoe oud deze is maar ik denk namelijk dat de eerste klachten over overexposure kwamen na sunshine. Deze is imho het eerste Mario platform spel dat niet echt een grote verbetering met zich meebracht. Ik denk namelijk dat wanneer een spel echt goed is of dus wel mega verbeteringen heeft mensen er niet genoeg van krijgen. (zie fps shooters)

En natuurlijk het feit dat zowel paper mario, mario tennis, mario golf en mariokart allemaal sequels of erm triquels :? zijn. Op de n64 waren (mario)tennis en golf tenminste nog orgineel.
Je vergelijkt appels met peren:
Er zit een groot verschil tussen een single player spel en een multiplayer spel (want mensen zijn zelden verslaafd aan de single-player van een FPS). Een single player spel zal veel minder uren "interessant" blijven om te spelen, bij een multiplayer game is elk spel weer anders, dit zorgt ervoor dat het minder snel verveelt.

offtopic:
fps shooters? Dubbel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'dit' ign artikel
Deze is imho het eerste Mario platform spel dat niet echt een grote verbetering met zich meebracht. Ik denk namelijk dat wanneer een spel echt goed is of dus wel mega verbeteringen heeft mensen er niet genoeg van krijgen.
Eigenlijk is dat helemaal niet waar. Ik kom die opmerking wel vaker tegen met betrekking tot Mario Sunshine. Maar als je er over nadenkt, tussen Super Mario Bros 3 en Super Mario World zat ook geeneens zoveel verschil. De enige echte toevoeging is dat je op Yoshi kunt rijden. De enige toevoeging van Sunshine is die waterspuit. Die 2 dingen hebben allebei ongeveer evenveel invloed gehad op de gameplay. (En dan zal ik Mario's gameboy-avonturen nog buiten beschouwing laten, want die voegden ook allebei heel weinig toe aan de voorgaande delen.)

Het grootste probleem van Sunshine vond ik juist dat het teveel verschilde van Mario64 qua sfeer. Het is allemaal zo realistisch. Echte gebouwen, realistische havens... bijna geen koopa troopas en goombas te bekennen. Met een andere hoofdpersoon had het gemakkelijk door kunnen gaan voor een nieuwe franchise. Als ik een mario-spel speel dan wil ik over groene grasvelden met grote paddestoelen rennen, ik wil een woestijnlevel, een spookhuis en een lava-level. :p Als ze dat gedaan hadden was het volgens mij veel positiever ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Twee Dee schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:25:
[...]

Je vergelijkt appels met peren:
Er zit een groot verschil tussen een single player spel en een multiplayer spel (want mensen zijn zelden verslaafd aan de single-player van een FPS). Een single player spel zal veel minder uren "interessant" blijven om te spelen, bij een multiplayer game is elk spel weer anders, dit zorgt ervoor dat het minder snel verveelt.

offtopic:
fps shooters? Dubbel? :P
fps shooters is zeker dubbel, het is weer maandag. Maargoed, ik denk dat fps single player ook voor veel mensen nog spannend is....denk aan een half life 2, call of duty etc.....(misschien zelfs metroid hoewel dat natuurlijk weer een fpA is EN multiplayer heeft)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Super Mario World was qua vrije opzet in de worldmap, graphics, geluid en puzzel-achtige levels wel een stapje verder hoor :) Heel veel variatie in mogelijkheden voor mario zelf, yoshi, die kleurblokjes, de grote variatie in de levels en enemies zelf..etc

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:03:
Super Mario World was qua vrije opzet in de worldmap, graphics, geluid en puzzel-achtige levels wel een stapje verder hoor :) Heel veel variatie in mogelijkheden voor mario zelf, yoshi, die kleurblokjes, de grote variatie in de levels en enemies zelf..etc
Ja maar toch, dat zijn allemaal maar details (zeker graphics en geluid!). Mensen doen net alsof elk deel uit de Mario serie een enorme revolutie was ten opzichte van de voorganger... en dat die vooruitgang nu ineens helemaal stil is komen te staan met Sunshine. Maar dat is gewoon niet waar. Het is gewoon een verfijning ten opzichte van mario64. Net zoals dat Mario World de puntjes op de i zette ten opzichte van smb3.

Als je ziet hoeveel bewegingsvrijheid je hebt in Sunshine dankzij de waterspuit... dat kon gewoon allemaal nog niet in Mario64. Zeker in die grote overkoepelende wereld kan ik me eindeloos vermaken door soepel vanaf de grond met een achterwaardse salto op een zonnescherm te springen... vanaf daar naar het dak van een gebouw door te stuiteren. En vanaf dat dak zweef je met die waterspuit weer soepeltjes naar het hoogste punt van de klokketoren. Zoveel bewegingsvrijheid en een gevoel van 100% perfecte controle heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Het is jammer dat het zich niet gewoon in het mushroom kingdom afspeelt, dan was het een echte topper geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nu maar eens door met het verhaal. Maar eerst eens het geheime karakter opzoeken!
Enlighten me! :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:13:
[...]
Voor deel 50 had ik al ergens een lijstje gemaakt met dingen die ik wou aanpassen maar ben hem volgens mij kwijtgeraakt :+ |:(. Naja, begin dit weekend wel ff overnieuw.
Ondertussen is er ook wel meer aangepast ..als ik me niet vergis stamde dat lijstje af van deel 47 :P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:19:
[...]
Als je ziet hoeveel bewegingsvrijheid je hebt in Sunshine dankzij de waterspuit... dat kon gewoon allemaal nog niet in Mario64.
uhhh ? .. "eg wel" :P Wat dacht je van de Wing Cap man..kon minutenlang rondvliegen..onder bruggetjes door enzo :D Ik had zelf juist een "vrijer" gevoel in M64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn, je lijstje onderin je naam klopt niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:06:
uhhh ? .. "eg wel" :P Wat dacht je van de Wing Cap man..kon minutenlang rondvliegen..onder bruggetjes door enzo :D Ik had zelf juist een "vrijer" gevoel in M64.
Ik wil niet verzanden in een eindeloze welles/nietes discussie... maar uh... nietes! :p
Vliegen was leuk, maar lang niet zo nauwkeurig als de Fludd. Bovendien kon het ook maar tijdelijk. Misschien heb jij meer tijd gestoken in het beheersen van die wingcap, en ik juist meer aandacht besteed aan de fludd-trucjes... maar voor mij was Fludd echt de ultieme vrijheid, de wingcap alleen maar een (hele) leuke gimmick. Als je er nauwkeurig mee moest landen op een specifieke plaats dan vond ik dat telkens heel erg lastig.

(wat trouwens niet wegneemt dat ik Mario64 wel een betere game vind dan Sunshine. Alleen de controls in Sunshine vind ik een verbetering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
spoiler:
Ms Mows denk ik dat ie bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:23:
[...]

Ik wil niet verzanden in een eindeloze welles/nietes discussie... maar uh... nietes! :p
Vliegen was leuk, maar lang niet zo nauwkeurig als de Fludd. Bovendien kon het ook maar tijdelijk. Misschien heb jij meer tijd gestoken in het beheersen van die wingcap, en ik juist meer aandacht besteed aan de fludd-trucjes... maar voor mij was Fludd echt de ultieme vrijheid, de wingcap alleen maar een (hele) leuke gimmick. Als je er nauwkeurig mee moest landen op een specifieke plaats dan vond ik dat telkens heel erg lastig.

(wat trouwens niet wegneemt dat ik Mario64 wel een betere game vind dan Sunshine. Alleen de controls in Sunshine vind ik een verbetering).
Over die nauwkeurigheid ben ik het met je eens. Maar de fludd is in SMS ook maar tijdelijk (totdat je tank leeg is). Of is daar een workaround voor eh... is dit een nietus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik ben het met surrounded eens wat het Mario betreft hoor. Met SMS kon je echt hele coole acrobatische bewegingen uitvoeren, mede dankzij die Fludd. Dat was in M64 niet zo. Daarentegen vond ik het sfeertje in SMS ook idd wat tegenvallen... die nieuwe gasten, pianta's ofzo?, vond ik maar beetje weird en a-Mario. Gelukkig kom je die niet veel tegen in PM2 en die die dus wat meer oldskool. 8) Mario evolueert helemaal niet zo in grote stappen als men denkt. Telkens is het 1 nieuw aspect wat het verandert. (Ok, M64 tov SMW2 is natuurlijk wel een hele grote stap).

En ik vind ook dat er nu TEVEEL Mario games komen (of beter gezegd: games waar per se Mario in de hoofdrol moet spelen, zo leuk vind ik hem eigenlijk niet eens). Zelfde geldt voor Zelda games, op de GBA is het niet meer bij te houden als je ziet hoeveel Zelda's daarop uitkomen. Nu lijkt ook Metroid opeens meer delen te krijgen. MP2 was nog maar net aangekondigd of een Metroid voor op de DS stond al op de planning. En Metroid: Zero Mission ontdekte ik pas nadat ik een review in de PU had gezien. :X Wat dat betreft vind ik het toch leuker als het eventjes stil blijft en dan er gewoon 1 vet nieuw deel komt ipv alles tegelijk, zoals 'vroeger'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:23:
[...]Als je er nauwkeurig mee moest landen op een specifieke plaats dan vond ik dat telkens heel erg lastig.
gewoon de pound uitvoeren :D Fludd vind ik jammer omdat t ding maar een korte tijd kan hoveren (logisch ivm gameplay maar toch..) Met M64 kun je dus als je al je tricks combineer echt machtige dingen doen ;d (als je juist wallkicks etc uitvoer kan je zelfs op het kasteel komen ZONDER dat je 120 sterren heb) Ik vond SMS juist heel erg op M64 lijken qua gameplay, het is hooguit nauwkeuriger maar echt meer mogelijkheden..neuh ..imo niet. Al die acrobatische zooi ging ook al in M64.

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik echt jammer vind aan SMS is dat je niet gewoon in een soort kasteel speelt en dat je daar overal heen kan, nu is de sfeer anders. Die pianta's, nou ja, wat zal ik daarvan zeggen, die zijn gewoon ANDERS.. Niet leuk bij mario passend.. En een tweede ding dat ik jammer vind zijn de rooie muntjes. Dat vind ik nou typisch luiheid van de ontwerpers... Maak dan een paar extra levels erbij of/en een hele extra wereld... Dat zou veel meer hebben toegevoegd aan deze mario... Op zich is het spel okay, maar toch net niet helemaal... Ook een groot minpunt vind ik dat je 1 level hebt, en daaarin moet je meerdere opdrachten uitvoeren... Bij M64 had je dat echt elk level anders was en dat vind ik dan toch ook wel heel erg mooi.
Maar toch vergeet ik deze puntjes van kritiek altijd, want het is wel een goed spel en het is natuurlijk wel een MARIO-GAME, en dat geeft je echt zo'n mario-gevoel. :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik heb mario 64 altijd maar tot 118 sterren gehaalt, kan iemand me nu eindelijk vertellen wat er op dat dak is :P

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Zucht schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:30:
Ik heb mario 64 altijd maar tot 118 sterren gehaalt, kan iemand me nu eindelijk vertellen wat er op dat dak is :P
spoiler:
Yoshi, een wingcap box en een kanon :)

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:30:En een tweede ding dat ik jammer vind zijn de rooie muntjes. Dat vind ik nou typisch luiheid van de ontwerpers... Maak dan een paar extra levels erbij of/en een hele extra wereld... Dat zou veel meer hebben toegevoegd aan deze mario... Op zich is het spel okay, maar toch net niet helemaal... Ook een groot minpunt vind ik dat je 1 level hebt, en daaarin moet je meerdere opdrachten uitvoeren... Bij M64 had je dat echt elk level anders was en dat vind ik dan toch ook wel heel erg mooi.
De rode muntjes en de meerdere opdrachten per level komen anders rechtstreeks uit M64 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:54:
spoiler:
Yoshi, een wingcap box en een kanon :)
spoiler:
en 100 levens, die je zeker hard nodig zult hebben als je alle 120 sterren al hebt :P

Waarom SMS mij niet zo heel erg heeft geboeid?
* Shines? Ik wil sterren!
* Fludd... tja.... uh.... het is nieuw, maar of het nou erg leuk is :?
* Waar zijn de bende's koopa's en goomba's?
* Waar is het kasteel?
* Pianta's?
* Al die domme gebouwen etc...

Het doet mij sterk denken aan SMB2, het voelt gewoon niet als een Mario game. Alsof het eerst een ander spel was (zoals SMB2 dus) en ze er later ff snel Mario in gezet hebben.

Wat betreft al die andere Mario games... tja... Mario Party 1 was leuk, 2 ging wel, de rest heb ik niet eens meer naar gekeken. Smash Bros is leuk, en die andere games zijn op zich ook wel geinig.... maar niet om warm van te lopen. Net zoals ik niet warm loop van Fifa 2031 ofzo :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Op zich ben ik het wel eens met de "overexposure" van Mario. Daar moet ik wel bij zeggen dat Mario games over het algemeen nog steeds van (erg) goede kwaliteit zijn. Zo ben ik momenteel met 3 mario games bezig (PM2, M&L SS en Mario 64 DS). Wat ik ook jammer vind is dat Nintendo opeens met TE grote snelheid games maakt. Neemt niet weg dat het supergoeie games zijn maar de impact ervan wordt kleiner en de games waar lang naar uit wordt gekeken lijken het toch niet helemaal waar te kunnen maken (Zoals SMS). Stiekem verwacht men dat elke Mario game het genre herdefinieert. Ik denk echter dat Nintendo van zijn experimenten op de GC heeft geleerd en dat de Revolution ook een revolutie gaat worden.

SMS vond ik een prima game maar op zich had het van idd best een meer Mario-achtige setting mogen krijgen. De FLUDD is idd leuk maar de "oldskool" levels vind ik nog steeds het beste. Ik ben nu eindelijk met M64 bezig (op de DS) en tot nu toe vind ik SMS beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario .... ja, ach, ik heb er wel een zwak voor .... de hele zooi van Nintendo eigenlijk .... als de games nu slecht waren .... maar dat zijn ze niet. Het is tenminste herkenbaar .... vooral die MultiPlayer games .... maar ik vind wel dat ze wel weer wat nieuws mogen verzinnen .... Pikmin en Eternal Darkness van een leuk begin .... ga ma lekker door met verzinnen zou ik zeggen. Ze blijven toch met innovatieve gameplay komen. Je kan van andere developpers ook zeggen dat ze, hoewel ze nieuwe game-series verzinnen, ze blijven steunen op achterhaalde gameplay (FPS bijvoorbeeld), dat kun je van onze Japanners niet zeggen!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.