Het Grote Gamecube Topic Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

* NoTimeRemains schaamt zich :'( :( heeft MP2:E nu al 5 dagen maar heeft nog maar 1 uur gespeeld... is zwaar verslaafd aan PM:TTYD :+

Het is wel een mooie game maar ik denk dat ik er pas verder aan ga als ik PM uitgespeeld heb!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik moet mezelf ook aan het lijstje toevoegen dat eerst PM2 uitspeeld en dan pas aan MP2 gaat beginnen (ik krijg hem ook pas officieel op 4-12). PM2 is wel echt een leuke game al moet ik wel zeggen dat ik na ToS en PM2 wel aan iets aktievollers toeben. MP2 en PoP:WW zijn dus welkome aanvullingen op mijn collectie.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:35:
heb een bestelling via play.com lopen. Hij is ruim een week geleden verstuurd maar nog niet aangekomen. Bij play ben ik gewend dat die binnen enkele dagen binnen is.

Ik zie dat er een nummer verschijnd in mijn ordering history. Is dat een tracking nummer van een vervoerder of zo???
Ik weet niet wat er aan de hand is met play.com of met de post daar.
Bijna een maand geleden heb ik er Discworld Noir besteld. Na twee weken nog niet ontvangen. Hebben ze nu opnieuw opgestuurd. Bijna weer twee weken, en weer niets. ToS op 21 november en MP2E op 25 november verstuurd. Aangezien de tendens over het algemeen is dat als het er na 5 dagen nog niet is, het helemaal niet meer komt, vrees ik dat ik nog wel eens heel lang kan wachten voordat ik ook maar iets ga spelen.
Ik heb bijna het idee dat iemand bij de post gewoon alle pakketjes van play.com eruit jat! :( :( :(

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:37:
[...]

Ik weet niet wat er aan de hand is met play.com of met de post daar.
Bijna een maand geleden heb ik er Discworld Noir besteld. Na twee weken nog niet ontvangen. Hebben ze nu opnieuw opgestuurd. Bijna weer twee weken, en weer niets. ToS op 21 november en MP2E op 25 november verstuurd. Aangezien de tendens over het algemeen is dat als het er na 5 dagen nog niet is, het helemaal niet meer komt, vrees ik dat ik nog wel eens heel lang kan wachten voordat ik ook maar iets ga spelen.
Ik heb bijna het idee dat iemand bij de post gewoon alle pakketjes van play.com eruit jat! :( :( :(
Dat zou wel heel PIEP zijn. Heb donky konga besteld bij play, voor mijn kinderen voor sinterklaas. Wil het toch echt wel deze week hebben.
Wat voor risico loop ik als ik het nu zelf ga kopen. Als PLay toch nog binnen komt, kan ik het dan terug sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:12:
[...]

Dat zou wel heel PIEP zijn. Heb donky konga besteld bij play, voor mijn kinderen voor sinterklaas. Wil het toch echt wel deze week hebben.
Wat voor risico loop ik als ik het nu zelf ga kopen. Als PLay toch nog binnen komt, kan ik het dan terug sturen??
Ja gelukkig zijn de mensen van play.com dit soort situaties wel gewend. Je kunt zelfs je order cancellen als je pakketje al binnen is; dan stuur je hem gewoon terug. Zo ook als hij nog niet binnen is; stuur ze een mailtje en leg de situatie uit. Naar mijn ervaring maken ze nergens een probleem van :)

Dit itt Royal Mail :(

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play.com gebruikt toch ook royalmail van parcelforce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Bleh, ben nu in chapter 7 en zo te zien moet ik nog HEEL VEEL doen voordat ik dus echt verder kan. Heb nu wel een coole badge gekocht: kan je van partner wisselen zonder dat het je een beurt kost. Kost wel 7 BP, dus moet nog ff 1 of 2 levels stijgen voordat ik hem kan gebruiken (ik ben nogal gehecht aan de badges die ik nu draag :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

is er ook een badge waarmee ik mijn FP kan aanvullen (niet geleidelijk)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

HIValicious schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:02:
is er ook een badge waarmee ik mijn FP kan aanvullen (niet geleidelijk)
Jup! Da's de FP+ badge... als ik mij niet vergis heb ik die gevonden of gekocht ergens in chapter 1... Standaard +5 FlowerPower!

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:31
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:37:
[...]

Ja ik weet dat het ook zonder kan. Maar de momenten waarop je op A moet drukken zijn soms best onlogisch... voordat ik die badge vond had ik er maar 2 ontdekt. Zodra ik ze eenmaal kende heb ik de timing tutor ook weer uitgezet en een andere badge daarvoor in de plaats. :p

Maar dan nog blijft het 1 van de nuttigste badges die ik gevonden heb.
Hehe, ok :).

En ik vind ze tot nu toe wel logisch zitten eigenlijk, bij sommige party members kan je 't ook zien (zoals Koops, die heeft dan een framepje of 2 'afwijkende' animatie). En ze zitten toch meestal op een actie moment? (ik heb die badge niet, vind ze zelf uit tot nu toe :)). Vlak na 't raken van een tegenstander, vlak ervoor, aan 't einde van een move, of vlak voordat je een move doet enz.

En dat blocken met B, die superguards, zijn echt lastig soms, zoals bij die Fuzzies... (helemaal irritant zijn die Fuzzies die FP stelen :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

iNSaNe-oNe schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:28:
[...]

Jup! Da's de FP+ badge... als ik mij niet vergis heb ik die gevonden of gekocht ergens in chapter 1... Standaard +5 FlowerPower!
dat bedoelde ik niet ... is er geen move/badge (-geen item) waar bij ik FP bijkrijg aanvult?

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-11-2004 15:54 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vanitas schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:43:
@ D3
En welk cijfer geef je MP2:E?? (en MP1??)
Een 8 denk ik, Prime een 10 uiteraard!
Elroy schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:38:
MP2 is bij mij rond de 17e a 18e verzonden.
Maar de pakjes gaan nu via een ander land, namelijk via duitsland.
Ik had mijn pakje vorige week woensdag verwacht, maar kreeg hem gisteren. :/
Ik was zelf ook een beetje bang dat ik 8 weken moest wachten op prime :P
Bedankt. Dan heb ik nog enige hoop dat ik hem binnenkort zal ontvangen :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik zag vanmiddag MP2 bij de FRS liggen, dus ik kijken.
De voorkant is iig wel mooi, maar de achterkant.
Dat lijkt echt nergens op, het lijkt wel of ze die ff in een middag in mekaar hebben geschopt. Best jammer.
D³ schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:35:
[...]
Een 8 denk ik, Prime een 10 uiteraard!
Thnx.

Eigenlijk best wel vreemd, opvolgers van games worden meestal beter.
Maar toch krijgen ze bijna nooit een hogere score.
Zal wel komen door het gevoel van het vorige deel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:45:
Dat lijkt echt nergens op, het lijkt wel of ze die ff in een middag in mekaar hebben geschopt. Best jammer.

[...]

Thnx.

Volgens mij komt dat omdat de orginaliteit score meestal een duikvlucht makt en het bijna nooit het gevoel van verbazing dat je tijdens het eerste deel had kan evenaren.Na
Er zijn maar weinig sequels die beter waren dan het orgineel.
Ik ben nu iig ook lekker aan de MP2 en ik vermaak me prima :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:45:

[...]

Thnx.

Wat heeft de hoes nu met spelplezier te maken? Als je het spel speelt en uit hebt, wat maakt die hoes dan nog uit? Voorkant vind ik best cool, achterkant is zowieso niet boeiend. En zelfs al had het een slechte voorkant, als het spel goed is :).

Ik had trouwens tot nu toe gewoon hetzelfde gevoel bij Prime, ik moet het nog verder spelen, kan niet PoP2, MP2 en PM2 tegelijkertijd spelen he :). Of iets beter of slechter is, ja da's per persoon verschillend. Bij Gamespot krijgt íe erg hoog in ieder geval. Ik weet in ieder geval dat er andere visors en beams zijn, DUS anders puzzels en boss fights, en dat maakt het spel nu top. Althans, ik vond het puzzelen en de boss fights het leukste aan MP1. Het lijkt me dat backtracking door de light en dark world moeilijker wordt, of valt dat mee? Ik schrijf het in ieder geval allemaal op, als ik iets zie wat ik pas later kan doen .... ik onthoud dat echt niet, zeker als ik het alleen in het weekend speel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verdorie wat is dit nou...ik wacht nog steeds op MP2E :(
Net naar huis gebeld: geen pakje binnen gekomen. Ik heb toch echt een bevestiging gehad en ik zie toch echt een betaling aan GC (4 weken geleden) met daarbij het betreffende factuurnummer :(

:'(

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 29-11-2004 18:44 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat de spellen: Call of Duty: Finest Hour en Super Monkey Ball 3 LAN-functie hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die superguards zijn idd lastig te timen. Het is nl. erg moeilijk te trainen omdat je nooit precies weet wanneer een beest aanvalt (tenminste niet zonder veel oefenen).

Wel heb ik al 2 keer een volledige level up aan sterrenpunten gescoord in een enkel gevecht met groene fuzzies. Gewoon die beesten elke keer laten bij spawnen. Elke nieuwe is ook gewoon weer sterren waard. Dat doe je net zolang totdat je 100 sterren hebt (meer lukt niet). Kost je wel je publiek maar je bent wel meteen level up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nog even over Paper Mario 2, heeft iemand Hooktail verslagen met dat ding wat begint met "Cr" en eindigt op "icket"? Want ik was bijna dood en toen kwam haar tweede vorm. Gelukkig was ik supergeconcentreerd op dat moment (op een niet natuurlijke manier eigenlijk, maar okee) en toen heb ik haar alsnog verslagen. Zonder dus dat Cricket ding te hebben gebruikt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[blond] Ohja daarom kwam ik maar niet voorbij hooktail >:) [/blond]

[ Voor 19% gewijzigd door Bianca op 29-11-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Thijs / daaf258 / Twee Dee :

Is ToS fullscreen ? ik heb nog steeds nachtmerries van Square-Enix's conversies van rpg's naar pal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:21:
@ Thijs / daaf258 / Twee Dee :

Is ToS fullscreen ? ik heb nog steeds nachtmerries van Square-Enix's conversies van rpg's naar pal :X
Het verschil is dat deze van Namco is :P

Maar ik weet niet of deze FS is, want ik heb de US versie.

[ Voor 12% gewijzigd door GZ op 29-11-2004 20:54 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:57:
Nog even over Paper Mario 2, heeft iemand Hooktail verslagen met dat ding wat begint met "Cr" en eindigt op "icket"? Want ik was bijna dood en toen kwam haar tweede vorm. Gelukkig was ik supergeconcentreerd op dat moment (op een niet natuurlijke manier eigenlijk, maar okee) en toen heb ik haar alsnog verslagen. Zonder dus dat Cricket ding te hebben gebruikt.
spoiler:
Ja, maar die badge zelf heet niet "cricket". Ik weet niet meer precies hoe hij heet... "hammer fx" ofzoiets. In ieder geval als je dat gebruikt maakt je hamer het geluid van een krekel, heel vreemd. En daar wordt hooktail misselijk van en dan zijn al z'n aanvallen een stuk minder krachtig. Ik heb eerst 3x dat hele kasteel doorgelopen op zoek naar een "cricket", totdat ik erachter kwam dat ik hem allang in m'n inventory had alleen dat ie anders heette. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Toch moet ik zeggen dat dat blokken met B mij aardig afgaat. Heel het spel al. Ik hoop niet dat ik zo al te opschepperig overkom :P Dat ontwijken met A vind ik rather useless, er gaat welgeteld 1 punt minder schade af als normaal.

Gisterenavond had ik hem bijna uit. Toch wel heel mooi, op het einde zit er nog een mooi Final Fantasy 4 achtig riedeltje aan. Maar uiteindelijk de laatste hoofdvijand niet verslagen. Denk dat ik aankomend weekend pas weer voor het eerst de kans heb om
spoiler:
The Shadow Queen terug dr graf
in te trappen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 29-11-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik heb ook zo'n Guard Damage ding waarbij er dus nog minder afgaat als je wordt geraakt met A dus is goed te doen. ;)

En ToS is full screen dacht ik ja, niet eens op gelet ei'k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:54:
[...]

spoiler:
Ja, maar die badge zelf heet niet "cricket". Ik weet niet meer precies hoe hij heet... "hammer fx" ofzoiets. In ieder geval als je dat gebruikt maakt je hamer het geluid van een krekel, heel vreemd. En daar wordt hooktail misselijk van en dan zijn al z'n aanvallen een stuk minder krachtig. Ik heb eerst 3x dat hele kasteel doorgelopen op zoek naar een "cricket", totdat ik erachter kwam dat ik hem allang in m'n inventory had alleen dat ie anders heette. :p
spoiler:
Daar had ik enorm veel geluk, Mario had nog 1 of 2 HP en daarna miste Hooktail 2 keer een aanval -> "Lucky!". Daarna kwam ik pas achter die badge :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Wie heeft die nieuwe prince of persia al gespeelt en wat vond je ervan?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Weet iemand hier of Kirby's Air Ride een beetje leuk is? En dan vooral of het geschikt Sinterklaas-cadeau-materiaal is :P Ik heb maar weinig meningen gevonden over dit spel in de cube-topiques en de reviews op internet lopen nogal uiteen wat scores betreft (van 5 tot 9).

De reden dat ik de aankoop van KAR overweeg is omdat ik op zoek ben naar een vrolijk spel, niet extreem moeilijk, liefst zowel leuk in SP als MP. Ik zag dat Lamsh het gespeeld had en er wel over te spreken was. Meer ervaringen? :)

Zucht > Er is een demo beschikbaar van de nieuwe PoP. Voor de pc dan, maar het spel is hetzelfde :) Kan je het misschien zo proberen? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Zucht schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:00:
Wie heeft die nieuwe prince of persia al gespeelt en wat vond je ervan?
Heb hem vandaag uitgespeeld op de xbox (gamecube versie is hetzelfde).

Wat een top game!! _/-\o_ Eerste spel sinds tijden waar ik de moeite voor genomen heb om hem uit te spelen. Afgezien van wat slow-downs is het een mooie game met een tof verhaal. Ik begrijp alleen het eindfilmpje niet dus als iemand mij ff wil uitleggen wat er nou precies aan de hand is... graag.

O ja, heb er ongeveer 10/15 uur over gedaan en het heeft me het nodige bloed, zweet en tranen gekost. Tis een behoorlijk pittig spelletje :7

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 05:56

admiral866

The King Personality Disorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah joh maakt niks uit .

Voordat de grote groep ooit zulke dvd,s kan branden zijn we al een console verder.

Geen bedreiging voor nintendo imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Bedenk wel dat dit een modchip is waarmee je alleen de BIOS (tijdelijk) door een ander programma kan vervangen, je kunt er geen gekopieerde mini-DVD's mee afspelen. Het is dus eigenlijk een MAX Drive Pro in modchip vorm, dus zoveel zal er niet veranderen.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2004 00:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

LiToKi schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:15:
[...]

spoiler:
Daar had ik enorm veel geluk, Mario had nog 1 of 2 HP en daarna miste Hooktail 2 keer een aanval -> "Lucky!". Daarna kwam ik pas achter die badge :/
spoiler:
Ik denk haast dat nintendo bewust hooktail niet te moeilijk heeft gemaakt...ik had dat ding dus ook niet (dacht ik), en heb eigenlijk pas na dit gevecht de geluidseffecten veranderd |:( maar kwam wel in een keer langs hookstail. Wel goombella en Koops beide in moeten zetten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:11:
De reden dat ik de aankoop van KAR overweeg is omdat ik op zoek ben naar een vrolijk spel, niet extreem moeilijk, liefst zowel leuk in SP als MP. Ik zag dat Lamsh het gespeeld had en er wel over te spreken was. Meer ervaringen? :)
Ik heb 'm ook... maar ik speel het bijna nooit. Eigenlijk alleen de eerste paar dagen, ik raakte er héél snel op uitgekeken.

De controls zijn gewoon zo suf. Ten eerste hoef je al geeneens de A-knop in te drukken om gas te geven... dat gaat automatisch. Maar ik vind het juist wel een goed gevoel om een knop ingedrukt te moeten houden tijdens een racespel. Ik weet niet waarom maar... het voelt gewoon heel zweverig om met Kirby te racen. Het voelt nooit... "lekker"... zoals een echt goed racespel zal ik maar zeggen.

Om goed een bocht door te komen moet je wel A indrukken. Dan minder je drastisch veel vaart... kun je je voertuigje de goede kant op draaien... en zodra je A weer loslaat krijg je een kleine boost. Sufste manier om bochten te nemen ooit. Het blijft gewoon frustrerend om zoveel snelheid te moeten minderen.

Als eerste finishen is niet bepaald moeilijk (eerder lachwekkend simpel), maar je krijgt allerlei rare uitdagingen om het toch nog wel lastiger te maken. Verplicht met een bepaald voertuig racen, als derde finishen, 3x achter elkaar eerste worden op een bepaalde baan... etc etc. Allemaal dingen waar ik totaal geen behoefte aan had... ik wil gewoon simpel racen en snelle tijden neerzetten. :)

Misschien is het als sinterklaaskado nog interessant (voor een klein kind?), als je het goedkoop kunt vinden. In die eerste paar dagen heb ik me er nog wel een beetje mee vermaakt. Sommige banen zitten best leuk in elkaar... het heeft z'n momenten... maar zoals gezegd raakte ik er wel erg snel op uitgekeken. Als ik het een cijfer moest geven zou dat ook iets rond de 5 zijn denk ik.

Als je een vrolijk nintendo-racespelletje zoekt dat niet al te serieus is, dan lijkt MarioKart me een oneindig veel betere keus. :)

...

Ik ben weer tot de 80ste verdieping afgedaald in die Pit of 100 Trials. Alleen nu was ik zo verstandig om eruit te gaan in plaats van nog verder proberen te komen. Ik heb nu een badge waarmee ik constant onder stroom sta tijdens gevechten. Als zo'n irritante fuzzy probeert m'n HP op te zuigen krijgt hij een schok en rent huilend weer weg. >:)

Ik heb ook iets waarmee kleinere vijanden direct dood schijnen te gaan zodra je ze aanraakt in een level, zodat je er niet mee hoeft te vechten. Maar die heb ik nog niet uit kunnen proberen.

De attack-power van m'n partner is nu +1. Ik kan 20 voorwerpen dragen ipv 10... leuke badges liggen er in die pit. :) En de volgende keer dat ik het probeer ben ik nu waarschijnlijk ook wel sterk genoeg om helemaal tot de bodem af te dalen hoop ik. Ik moet gewoon weten wat daar is... het is zonder twijfel het moeilijkste gedeelte van het hele spel... ze kunnen het niet maken om niet iets heel spectaculairs op de bodem neer te zetten... toch? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:03:
Ik heb 'm ook... maar ik speel het bijna nooit. Eigenlijk alleen de eerste paar dagen, ik raakte er héél snel op uitgekeken.
...
Misschien is het als sinterklaaskado nog interessant (voor een klein kind?), als je het goedkoop kunt vinden. In die eerste paar dagen heb ik me er nog wel een beetje mee vermaakt. Sommige banen zitten best leuk in elkaar... het heeft z'n momenten... maar zoals gezegd raakte ik er wel erg snel op uitgekeken. Als ik het een cijfer moest geven zou dat ook iets rond de 5 zijn denk ik.
Als je een vrolijk nintendo-racespelletje zoekt dat niet al te serieus is, dan lijkt MarioKart me een oneindig veel betere keus. :)
Ok, senks :)
Nja, voor een kind... tis voor een meisje :+ En ze houdt niet van al te moeilijke dingen of van a-vrolijke dingen :P Mariokart is er al, vandaar dat ik dit overwoog :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Heb eergisteren ToS uitgespeeld in 47 uur in 9 dagen heh het was de moeite waard 80 uur is gezegd en ik heb vast een boel gemist. Verder is de replaywaarde erg hood door de extra's en multiple ending variaties. Ik denk dat ik nu maar eens het hele spel ga spelen met een andere character, hierdoor krijg je ook wat andere zaken schijnbaar.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
alle goden...

eindelijk MP2E binnen om 12:30 ...staat 5 minuten later de rijles instructeur voor de deur..ik zou om 15:00 rijden maar zn planning klopte niet..of ik mee kon naar amsterdam..en terug. (ik naar amsterdam, in a'dam rijd een ander, ik reed weer terug...)
dus ik mee om 13:10 ...vroemvroem enzo... (4de les pas....aiai...)
terug natuurlijk.. FILE.

was pas 17:00 thuis...

waarom dit verhaal? omdat ik nog steeds geen MP2E heb gespeeld ! argh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:46:
[...]

Heb hem vandaag uitgespeeld op de xbox (gamecube versie is hetzelfde).

Wat een top game!! _/-\o_ Eerste spel sinds tijden waar ik de moeite voor genomen heb om hem uit te spelen. Afgezien van wat slow-downs is het een mooie game met een tof verhaal. Ik begrijp alleen het eindfilmpje niet dus als iemand mij ff wil uitleggen wat er nou precies aan de hand is... graag.

O ja, heb er ongeveer 10/15 uur over gedaan en het heeft me het nodige bloed, zweet en tranen gekost. Tis een behoorlijk pittig spelletje :7
What he said :). Behalve, ik ben pas in het begin en speel hem wel op de Cube!!! Superspel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

MaxBurn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
alle goden...

eindelijk MP2E binnen om 12:30 ...staat 5 minuten later de rijles instructeur voor de deur..ik zou om 15:00 rijden maar zn planning klopte niet..of ik mee kon naar amsterdam..en terug. (ik naar amsterdam, in a'dam rijd een ander, ik reed weer terug...)
terug natuurlijk.. FILE.

WTF doe je hier dan als eerste :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
alle goden...

terug natuurlijk.. FILE.

Haha, je krijgt iig wel waar voor je geld. :D
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:20:
[...]

Wat heeft de hoes nu met spelplezier te maken? Als je het spel speelt en uit hebt, wat maakt die hoes dan nog uit? Voorkant vind ik best cool, achterkant is zowieso niet boeiend. En zelfs al had het een slechte voorkant, als het spel goed is :).
Dat heb ik ook niet gezegd, ik vind de box-art (achterkant enkel) gewoon bagger.

[ Voor 28% gewijzigd door Vanitas op 30-11-2004 17:25 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben ook erg benieuwd naar PoP:WW. SoT vond ik werkelijk geweldige game, maar eerst moet PM2 uit en dan ook nog eens MP2... (en mijn NDS is onderweg!!!!)

Druk druk druk druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Deddiekoel schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:56:
Ik ben ook erg benieuwd naar PoP:WW. SoT vond ik werkelijk geweldige game, maar eerst moet PM2 uit en dan ook nog eens MP2... (en mijn NDS is onderweg!!!!)

Druk druk druk druk
Naar aanraden van Okyah ben ik de demo nu aan het downloaden :) Duurt nog maar 9 uur :P 472 mb :D

Nou moet hij het waard zijn ook :)

Ik zag Resident Evil liggen bij de Bart Smit voor 14,99 heeft iemand anders deze game ook en zoja is het wat :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ben ik de enige of is MP2:E juist makkelijker dan Metroid Prime? Aan het begin van het spel vond ik het nog wel redelijk moeilijk, maar het lijkt alleen maar makkelijker te worden naarmate je verder komt. Ik had alleen problemen met 1 bepaalde guardian, maar toen ik zijn moves doorhad was het verslaan daarvan niet meer dan een simpel puzzeltje. Hopelijk wordt het later in het spel wat moeilijker.
Zucht schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:31:
[...]
Ik zag Resident Evil liggen bij de Bart Smit voor 14,99 heeft iemand anders deze game ook en zoja is het wat :)
Resident Evil is IMHO een van de echte must-haves op de GameCube!

[ Voor 28% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2004 19:41 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zucht schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:31:
Naar aanraden van Okyah ben ik de demo nu aan het downloaden :) Duurt nog maar 9 uur :P 472 mb :D
Nou moet hij het waard zijn ook :)
Oh oh :X
Nja, SoT was erg koel ieg, WW nog niet geprobeerd, maarja, 472mb is toch niets? :P
;)
Mjah, ligt er een beetje aan of je van RE houdt. Heb je ooit een RE gespeeld? Dit is dus de oude RE van de PS1, maar dan met een zooi veranderingen en een totaal andere engine en behoorlijk ok-e graphics. (Echt, behoorlijk heel erg imo.) Ik had vroeger RE op de PS1 gespeeld (deels) en ik had wel zin om het nog eens te spelen. Ik heb het spel vorig jaar ergens gehaald en me er een paar dagen goed mee vermaakt :)
Het heeft wel irritante dingen, hoor (zoals erg weinig kogels soms, niet heel veel saves) maar als je na een paar uurtjes opnieuw begint gaat het allemaal een stuk soepeler :)
En als je het 's nachts speelt in het donker is het ook behoorlijk spannend :Y)
Maarja, als je met de besturing kan leven is het een behoorlijk goede aankoop voor 20 eypo imo :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:56:

Druk druk druk druk
PoP:SoT vind een van de beste games. Dus WW wil ik ook wel graag hebben.
Maar MP vind ik ook heel leuk, dus ik ben een beetje aan het twijfelen.
Of PoP:WW, of MP2:E. (Tenzij dat jullie zo aardig zijn en gewoon MP of WW voor me kopen :) )

Welke zal ik kiezen??

Ik heb net een paar reviews gelezen, maar over beide zijn ze wel entousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik heb volgens mij een fout in MP2E ontdekt : je kan schieten met de Dark en Light beam zonder ammo te hebben.
Gewoon chargen.
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is, erg slecht door het testen heen gekomen.
Ik heb dus ongelimiteerde ammo, gewoon hele tijd opladen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Duh dat was wel de bedoeling. :P

Hoe wil je anders op deuren schieten zonder ammo om verder te komen. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een NFSU vanonder het stof gehaald en heb eindelijk eens de cheats opgezocht... http://www.consolecheatco...eedundergroundcheats.html

Maar als ik die wil ingeven in main menu gebeurt er niks.
Er staat bijvoorbeeld "press down" , maar als je dat doe verspringt je cursor gewoon in het menu. Ook moet je "press z" doen, maar dan opent ie gewoon het help-menu.

Al iemand die dit geprobeerd heeft met succes? Wie kan me helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
gewoon indrukken die handel en niet kijken waar wat er op het scherm gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Ik ben op de bodem geweest! :D Van de Pit of 100 Trials welteverstaan. Jaja, helemaal afgedaald tot de 100ste verdieping. 8) En eenmaal aangekomen zag ik daar...
spoiler:
...Bonetail, de broer van Hooktail. Een heuse eindbaas, dat kon er nog wel bij. Volgens Goombella (tattle) was het de sterkste tegenstander uit het hele spel, sterker nog dan de grote eindbaas! Oei oei oei. Het is dus een skelet-versie (bonetail) van Hooktail. Alleen kan deze je bevriezen, vergiftigen en in brand steken. En natuurlijk ook nog gewoon bijten en op je stampen. Hij heeft, hou je vast, 200 Hp... en alsof dat allemaal nog niet genoeg is vult hij z'n eigen Hp ook nog eens om de haverklap aan met HP+20 hartjes. En alsjeblieft, hou vooral ook in gedachten dat je dat leuke beestje alleen kunt bereiken door eerst een tocht van 2 uur te maken door die 100 verdiepingen met op het laatst een paar HELE pittige gevechten, zonder de mogelijkheid om te saven, en zonder de mogelijkheid om je energie aan te vullen in een hotel ofzo. Het enige dat je heel af en toe tegen komt is een verkoper die tegen woekerprijzen een paar items aanbied. Ik heb er 4 paddestoelen gekocht voor 150 muntjes per stuk (!!!), en ik had ze allevier hard nodig. Maar... ik heb hem dus wel verslagen. 8) Het gevecht duurde echt lang, minstens 20 minuten. Bijna al mijn partners zijn erbij overleden. En op het laatst had ik zelf ook nog maar 6Hp over en waren al mijn items op. Maar toen gebeurde er een wonder, en kreeg ik een BINGO!! die mijn Hp weer volledig aanvulde. :p Daardoor lukte het me op het nippertje om hem te verslaan... phew... wat een intens gevecht zeg. Zo beleef je nog eens plezier aan je gamecube. :)
De beloning was een badge waarmee alle schade die vijanden je toedoen in een directe aanval, voor de helft wordt terugkaatst. Dus zij pakken van mij 8Hp --> gaat er bij hun 4Hp vanaf. Ik weet nog niet of ik hem ga gebruiken... het spel zal er wel erg makkelijk van worden denk ik. En de grootste beloning is voor mij toch de voldoening dat ik het gehaald heb. ;) Voor iedereen die het ook wil proberen: bereid je in godsnaam goed voor! Je kunt echt niet genoeg paddestoelen en Fp-drankjes bij je hebben! En als je halverwege de afdaling het gevoel hebt dat je het niet gaat halen... ga eruit bij de eerstvolgende uitgang! Echt... het wordt per verdieping alleen maar moeilijker. Als je denkt dat je het niet zult halen, dan is dat waarschijnlijk ook zo.
Hidde schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:55:
Ik heb volgens mij een fout in MP2E ontdekt : je kan schieten met de Dark en Light beam zonder ammo te hebben.
Gewoon chargen.
Neehoor, dat staat ook gewoon in de handleiding volgens mij. En als je in je logbook gaat zoeken naar de eigenschappen van die guns staat het daar volgens mij ook.
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is, erg slecht door het testen heen gekomen. Ik heb dus ongelimiteerde ammo, gewoon hele tijd opladen... :(
Ik zou het eerder een slechte zaak vinden als dit niet zo was. Sommige kamers hebben alleen maar deuren die je met een light of dark beam kunt openmaken. Als je dan toevallig door je ammo heen zou zijn zit je dus voorgoed opgesloten en kun je niks anders doen dan je gamecube resetten. Dat zou pas een slordige fout zijn. Het opladen is gewoon iets voor noodgevallen. Tijdens een hectisch gevecht heb je er imo weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hidde schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:55:
Gewoon chargen.
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is, erg slecht door het testen heen gekomen.
Ik heb dus ongelimiteerde ammo, gewoon hele tijd opladen... :(
Zodra je de light en de dark beam krijgt staat er in beeld iets van:
When you run out of ammo, charge your weapon to fire a normal shot
Het gechargede schot is wel veel zwakker dan een normaal charged schot(en volgens mij ook dan een normaal schot). Ik krijg de indruk dat het de bedoeling was dat je dit kon gebruiken om nog steeds deuren te kunnen openen zodra je ammo op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Aja klopt, stom van me, met die deuren.
Enne, Dark beam is zeker wel normaal, light beam beduidend even sterk als een normaal schot van je normale beam.
Maar die chargede zonder ammo van de dark vind ik aardig sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Wat ik overigens erg slecht vind aan Tales of Symphonia is dat als je met meerdere spelers bezig bent, de rest gewoon buiten beeld raakt! Als player 1 toevallig ff naar links loopt en player 2 staat rechts te knokken dan zie je niet meer wat je als player 2 aan het doen bent en is het maar beetje in het donker op A raggen. Erg slecht dat het beeld niet gewoon uitzoomt, begin me er namelijk mateloos aan te ergeren. Iemand toevallig hier een goede oplossing voor? Want met z'n allen op 1 vijand meppen is ook niet erg fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanitas schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:33:
[...]

Of PoP:WW, of MP2:E. (Tenzij dat jullie zo aardig zijn en gewoon MP of WW voor me kopen :) )

Welke zal ik kiezen??

Eerst PoP:WW en daarna MP2:E.
Althans, da’s mijn stappenplan ;)
Ik verwacht langer aan MP2:E te zitten als ik beide voorgangers met elkaar vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

iedereen druk bezig met zijn MP2 en MP:2e, maar ik heb eindelijk mijn Naruto Gekitou Ninja Taisen! 3 binnen !

Heerlijk spel weer, mooi (maar dat vond ik 2 ook) speelt weer fantastisch, en ontzettend veel characters te onlocken..

enige nadeel is dat je soms wel HEEL veel geld nodig hebt om characters te onlocken :/ (owja en het is in het japans ;) soms beetje vervelend bij missies enzo)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:33:
[...]

Welke zal ik kiezen??

Daarom heb ik ook beide liggen. Ik speel zelfs eerst PoP:WW, niet omdat die beter is of zo, beide gewoon goeie games .... maar ik wil ff een game die lekker doorspeelt. Niet dat 'ie simpel is, maar bij Metroid schrijf ik alles op, zodat ik niet dingen in bepaalde ruimtes vergeet!

Tussendoor speel ik ook nog wat PM2. Ik weet niet hoe ik net die tweede skill van Goombella om moet gaan, hoe werkt die nu precies? Niet die spring-skill dus (duh :)). Hoe ga je met vijanden om, waar je huidige aanvallen niet op werken? Alleen items of speciale attacks met badges werken dan? Dat defenden vind ik trouwens wel cool bedacht, zowieso blijven die gevechten boeiend, allesbehalve saai :). Ben pas net begonnen, maar moet dus wat rotsblokmonsters afmaken ;), daarnaast kom ik dus niet achter hoe ik die skill moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

welke skill? tattle? dan krijg je alleen info over je enemy

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:13:
[...]
Tussendoor speel ik ook nog wat PM2. Ik weet niet hoe ik net die tweede skill van Goombella om moet gaan, hoe werkt die nu precies? Niet die spring-skill dus (duh :)). Hoe ga je met vijanden om, waar je huidige aanvallen niet op werken? Alleen items of speciale attacks met badges werken dan? Dat defenden vind ik trouwens wel cool bedacht, zowieso blijven die gevechten boeiend, allesbehalve saai :). Ben pas net begonnen, maar moet dus wat rotsblokmonsters afmaken ;), daarnaast kom ik dus niet achter hoe ik die skill moet gebruiken.
Je bedoelt 'tattle'? Je kiest dan een vijand, er verschijnt een vizier en een kleiner vizier, druk op A als de kleinere in het midden van de grotere is. Dit is gewoon een action command, dat staat altijd onderin beeld.

Dan krijg je informatie over de vijand. Die rotsblok-bastards krijg je in het begin niet dood met je hamer of door springen (dat laatste doet zonder een speciale badge pijn :P). Dus óf rennen óf earth tremor gebruiken óf al hun aanvallen super guarden ( B ). En dat laatste is redelijk goed te doen bij hun, ze zijn makkelijk te timen :). Later wordt je sterker en krijg je
spoiler:
een betere hamer, een Yoshi, een Bom-omb en een Shade als party-members, sterkere special moves enzovoort, dan zijn ze makkelijker :P
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:33:
of door springen (dat laatste doet zonder een speciale badge pijn :P).
Ja die badge zoek ik nog! Dat je ook gewoon op vijanden kunt springen die stekels hebben. Het was altijd één van mijn favoriete badges in Paper Mario op de N64... maar in TTYD heb ik hem nog steeds niet gevonden (ben net begonnen aan chapter 7). Waar is die badge ergens te vinden??\

Wat een gezeur trouwens vlak voor Chapter 7.
spoiler:
Dat je General White moet vinden.
Ik wist niet of ik er nou om moest lachen of huilen. Aan de ene kant is het best wel grappig gedaan, maar van de andere kant ook wel heel erg irritant eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:00:
[...]

Ja die badge zoek ik nog! Dat je ook gewoon op vijanden kunt springen die stekels hebben. Het was altijd één van mijn favoriete badges in Paper Mario op de N64... maar in TTYD heb ik hem nog steeds niet gevonden (ben net begonnen aan chapter 7). Waar is die badge ergens te vinden??\

Wat een gezeur trouwens vlak voor Chapter 7.
spoiler:
Dat je General White moet vinden.
Ik wist niet of ik er nou om moest lachen of huilen. Aan de ene kant is het best wel grappig gedaan, maar van de andere kant ook wel heel erg irritant eigenlijk.
spoiler:
Volgens mij ligt die badge onder Rogueport, als ik me het goed herinner... Dan moet je met Vivian langs een kamer met spikes uit de grond. Ik geloof in een kamer naast die van de TYD achter een deur met tralies. Er zijn daar trouwens wel meer dingen te krijgen met Vivian/Bobbery ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Thijs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:19:
Wat ik overigens erg slecht vind aan Tales of Symphonia is dat als je met meerdere spelers bezig bent, de rest gewoon buiten beeld raakt! Als player 1 toevallig ff naar links loopt en player 2 staat rechts te knokken dan zie je niet meer wat je als player 2 aan het doen bent en is het maar beetje in het donker op A raggen. Erg slecht dat het beeld niet gewoon uitzoomt, begin me er namelijk mateloos aan te ergeren. Iemand toevallig hier een goede oplossing voor? Want met z'n allen op 1 vijand meppen is ook niet erg fijn...
als ik het me goed herinner is er een optie in het spel om tijdens een gevecht niet in te zoomen, dat zou uitkomst kunnen bieden?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:16:
[...]

spoiler:
Volgens mij ligt die badge onder Rogueport, als ik me het goed herinner... Dan moet je met Vivian langs een kamer met spikes uit de grond. Ik geloof in een kamer naast die van de TYD achter een deur met tralies. Er zijn daar trouwens wel meer dingen te krijgen met Vivian/Bobbery ;)
spoiler:
Aha! Met vivian! Ja natuurlijk. :) Dat ik daar zelf niet opgekomen ben... ik heb het een tijdje zitten proberen op de rug van Yoshi... heel hard rennen. En toen besloot ik dat er zeker nog een ander bij je party moest komen die kan vliegen ofzo. Hehe... maar ja, met vivian moet het lukken. Ga gelijk even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:33:
[...]

Je bedoelt 'tattle'? Je kiest dan een vijand, er verschijnt een vizier en een kleiner vizier, druk op A als de kleinere in het midden van de grotere is. Dit is gewoon een action command, dat staat altijd onderin beeld.

Dan krijg je informatie over de vijand. Die rotsblok-bastards krijg je in het begin niet dood met je hamer of door springen (dat laatste doet zonder een speciale badge pijn :P). Dus óf rennen óf earth tremor gebruiken óf al hun aanvallen super guarden ( B ). En dat laatste is redelijk goed te doen bij hun, ze zijn makkelijk te timen :). Later wordt je sterker en krijg je
spoiler:
een betere hamer, een Yoshi, een Bom-omb en een Shade als party-members, sterkere special moves enzovoort, dan zijn ze makkelijker :P
.
Thanx, gaan we proberen. Maaruh, volgens mij moet je die gasten pakken omdat
spoiler:
anders de deuren niet opengaan, toch?
. Maar dat wordt in het begin dus of items gebruiken, of superguarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:19:
Bij opties/customize kun je Battlezoom aan/uit zetten, het beeld staat dan als het goed is constant uitgezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal is blij, hij krijgt Animal Crossing en en router omk online te spelen..... :*) :*) :*) :*) :*) _/-\o_ _/-\o_
wtf is er aan de hand met het forum, een hele andere lay-out, best wel vaag

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

huh?

je kan Animal crossing online spelen???
ik d8 dat je alleen codes kon uitwisselen om items enzo te krijgen, maar je kan er echt mee online?
Dan is het spel misschien toch wel iets interessanter ;)

offtopic:
die layout is idd erg vreemd, je kan hem bij voorkeuren bij my react terug veranderen naar die oude, vind ik toch wat fijner..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij kan je idd met AC niet online hoor... :?

Wat ook goed werkt tegen die stekel-steen-beesten in PM2 is de quake hammer, dan liggen ze op hun kop en kan je er gewoon op springen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:56:
[...]

Thanx, gaan we proberen. Maaruh, volgens mij moet je die gasten pakken omdat
spoiler:
anders de deuren niet opengaan, toch?
. Maar dat wordt in het begin dus of items gebruiken, of superguarden.
spoiler:
Je bent in dat kasteel bij Petalburg? Niet hooktail, maar die daarvoor :P? Daar liggen overal POW-blocks achter de struiken/bomen, daar kom je 'gratis' doorheen zo'n beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Willybubba schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:31:
Volgens mij kan je idd met AC niet online hoor... :?
Animal Crossing is idd niet online.
Ik heb AC en een BBA thuis en ik zie nergens een optie voor online. Daarnaast staat het ook niet in de handlieiding, op de hoes en wordt er in geen enkele review melding van gemaakt. Lijkt me duidelijk dus.
Multiplayer is het btw ook niet echt want je kan alleen om de beurt spelen en elkaar brieven sturen oid.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, (sorry) mijn fout, ik krijg Animal Crossing :) en ik heb een Breedband Adapter, voor het online spelen van Mario Kart en binnenkort (waarschijnlijk) 1080 avalnche en (heel heel heel misschien) Super Monkey Ball 3 en (hier zit ik over te twijfelen) Call of Duty:United Offense...... Ik bedoelde niet het online spelen van Animal Crossing... Phoeh als dat nou is zou kunnen....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heeft er iemand Need for Speed Underground 1 ? ik vind het best wel *** omdat je echt super slecht de weg en bochten ziet :( bij NFS: Hot Persuit 2 was alles duidelijk enzo, maar nu niet meer :( (ik heb nog geen RGB kabel maar zou daar mega verschil inzitten bij die game? ) want zo race is niet leuk... lijkt ook wel of alles "blurry" is :?

Ook mis ik de optie van de camara IN de auto (dus dat je alleen de weg zit) volgens mij hebben ze die er gewoon uitgehaald. Erg jammer. als iemand wel de camara weet wil die het dan even melden :>

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:39:
Ben ik de enige of is MP2:E juist makkelijker dan Metroid Prime? Aan het begin van het spel vond ik het nog wel redelijk moeilijk, maar het lijkt alleen maar makkelijker te worden naarmate je verder komt. Ik had alleen problemen met 1 bepaalde guardian, maar toen ik zijn moves doorhad was het verslaan daarvan niet meer dan een simpel puzzeltje. Hopelijk wordt het later in het spel wat moeilijker.
Bossfights zijn niet echt moeilijker, met hier en daar een uitzondering. Alledaagse vijanden zijn zeker wel lastiger dan de US versie van Prime, dit is ook 1 van de redenen dat ik MP2E niet zo heel geslaagd vind. Ben zelf van mening dat de focus in Metroid niet op de combat moet liggen (vandaar dat ik het lock-on mechanisme zo ideaal vind). In MP2E vind ik veel van de vijanden net te lastig om uit te schakelen/teveel een obstakel, waardoor exploren minder uitnodigend is en ook het van oudsher aanwezige respawnen begint te irriteren.

En als je een bossfight eenmaal doorhebt is ie meestal makkelijk :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

1 woord! Zeikstralen :) Het is ook nooit goed he!

[ Voor 37% gewijzigd door S2S op 01-12-2004 20:41 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik wil mn 1 van mn gamecubes de deur uit gaan doen met een hoop zooi erbij. Alles netjes in hun bijbehorende doosjes.

• Spulletjes:
-Paarse GC(of zwarte als die de voorkeur heeft)
-Witte GBA
-Zilveren GBA (Nieuw!)
-Breedband adapter 2x (Nieuw!)
-Joystick - emerald green (Import)
-Joystick - Spicey orange (Import)
-Joystick - Black
-Joystick - Paars
-Joystick (3rd party, als reserve :P)
-GC/GBA Linkkabel officieel 2x
-GC/GBA Linkkabel 3rd party 1x
-Freeloader

• Spellen:
-Zelda 4 Swords(NTSC)
-Zelda Collectors edition
-Vieuwtifull Joe
-Ikaruga
-F Zero GX
-Mario Kart DD
-P.N 03

Dit is natuurlijk ideaal voor de mensen die graag 4 swords met meer man willen spelen, of mario Kart DD met 2 cubes willen linken. Met deze spullen kun je zo een LAN party gaan beginnen mocht je zelf al 1 cube hebben...

Wat denken jullie wat ik hiervoor kan vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Sur_G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:45:

zooi nintendo spullen

Wat denken jullie wat ik hiervoor kan vragen?
25 euro neem ik alles over ;)

serieus: denk dat je beste even alle normale prijzen kan opschrijven en dan alles delen door 2. en dat dan proberen te vragen (voor een leuk prijsje heb ik wel intresse in 2x breedband adapter....) u mag me mailen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Dutchie! op 01-12-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik heb met ToS inderdaad al geklooid met die zoomfunctie maar dat mag ook niet baten. :(

M'n broertje is het huis uit en aangezien we zo'n beetje elke game samen hebben gekocht hebben we zojuist de collectie verdeeld... met pijn in m'n hart heb ik een paar games af moeten staan (ok, als ik wil kan ik ze binnen 5 mins ophalen maar toch :p). Staat toch minder mooi, zo'n klein rijtje games. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 01-12-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
aaap schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:15:
Heeft er iemand Need for Speed Underground 1 ? ik vind het best wel *** omdat je echt super slecht de weg en bochten ziet :( bij NFS: Hot Persuit 2 was alles duidelijk enzo, maar nu niet meer :( (ik heb nog geen RGB kabel maar zou daar mega verschil inzitten bij die game? ) want zo race is niet leuk... lijkt ook wel of alles "blurry" is :?
Ik ken NFS Hot Persuit niet maar dacht eigenlijk dat bij NFSU de moeilijkheidsgraad juist moest komen van het slechte zicht. Wat is er nog moeilijk aan dat spel als je precies ziet waar je moet sturen? Dat was echter wat ik me bedacht toen ik het spel voor het eerst speelde en alles ook zo donker vond: gewoon die races een aantal keer doen en dan weet je bij welk donkere vlek je moet sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hahah, nee door 2 delen schiet niet op... dan kom ik al snel op iets van 500 euro...
Ik zat eerder te denken aan iets van de helft van dat bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Rukapul schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:50:
[...]

Ik ken NFS Hot Persuit niet maar dacht eigenlijk dat bij NFSU de moeilijkheidsgraad juist moest komen van het slechte zicht. Wat is er nog moeilijk aan dat spel als je precies ziet waar je moet sturen? Dat was echter wat ik me bedacht toen ik het spel voor het eerst speelde en alles ook zo donker vond: gewoon die races een aantal keer doen en dan weet je bij welk donkere vlek je moet sturen :P
Ja maar ik race ongeveer zo... Als een gek rijde :P hmm ik zie een flat voor me... aaap nadert erg dicht het flat gebouw... ow we moeten naar links ! piepppppppppppppppp bang, half tegen de muur.... verder race.... weer wreed hard natuurlijk.... aha een bocht met van die rode pijlen naar rechts.. (yes dat zag ik optijd) ik insturen... BENG staat er opeens een klein verrot hekje wat ik niet zag. Dit gaat elke race zo :( is echt niet leuk. Bij NFS:HP zie je de 9/10 wel de bochten en dan kun je ze mooi scherp nemen enzo. Met precisie erlangs sturen enz... maar met dit niet. Maar misschien ligt het aan mijn TV + dat ik geen RBG kabel heb....

Is het de game ook nog erg blurry bij NFS:U 2 ?? want dan weet ik dat ik die _niet_ moet halen. Want nu kan ik niet leuk racen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, nu net naar het
spoiler:
Shadow Fortress
gegaan, chapter 8 dus. Zal vast niet heel lang meer duren, maybe morgen nog even en dan wordt het tijd voor Metroid Prime 2 :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
sinds de nieuwe layout is het gc topic echt compleet verneukt..ik probeer het aan te passen maar ik heb het echt pittig druk. tijdelijk maar me oude E3 logo neergegooit, D3's logo zag er namelijk niet meer uit (compleet in stukken gehakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Onder Myreact kun je gewoon de oude layout weer aannemen. Stukken beter vind ik zelf. Dat GoT logotje ziet er niet uit vind ik in de nieuwe layout.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:26:
Onder Myreact kun je gewoon de oude layout weer aannemen. Stukken beter vind ik zelf. Dat GoT logotje ziet er niet uit vind ik in de nieuwe layout.
Ja dat kan nog 2 maanden, daarna niet meer. Of je moet betalende abonnee worden.
Bij mij dansen de letters ook een beetje voor m'n ogen van die nieuwe layout... :p Ben er niet echt enthousiast over, maar ja... het zal uiteindelijk wel weer wennen.

Ik zit nu ook in chapter 8 met Paper Mario. Vlak voor het laatste gevecht denk ik. Alleen dan wordt je een vraag gesteld, en ik heb om te treiteren daarop het "verkeerde" antwoord gegeven. ;) En toen... nouja, dat moet je zelf maar een keer proberen. (wel eerst saven!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:39:
Of je moet betalende abonnee worden.
Serieus? :? Dat is suf :/ Naja, whatever.

Ik begin de besturing van WE6FE al wat meer onder de knie te krijgen, maar echt heel makkelijk is het nog niet :P Gelukkig heb ik een huisgenootje die zich vrijwillig af laat slachten :D

Iemand trouwens nog enig idee waar ik die Max Drive kan kopen? Of heeft iemand ervaring met die USB kaart die op lik-sang staat?

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 02-12-2004 01:55 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:48:
[...]

Serieus? :? Dat is suf :/ Naja, whatever.
Ja, het is echt waar. Dat paars was niet professioneel genoeg qua uitstraling... okee, daar kan ik opzich wel inkomen, (maar haal dan dat lachebekje-logo helemaal weg als het je daarom gaat. :p)
Vanaf 1 december zal de nieuwe lay-out voor iedere bezoeker op het forum beschikbaar zijn. Ook zal dan de oude paarse lay-out nog twee maanden te kiezen zijn. Na 31 januari 2005 is de oude lay-out alleen nog beschikbaar voor abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Suffe zooi. Naja, de wereld vergaat niet :P

Ik bedoelde dus DEZE memory card. Ik zie voor het eerst op Lik-sang nu ook trouwens dat je ook van Lik-sang Europe kan kopen. Beetje jammer alleen dat dan de prijs van die card niet +/- 30 euro, maar 50 euro is.

De verzenkosten zijn zelfs nog minder. Vanuit H-K kost het 6$, vanuit Europa 5 euro 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 02-12-2004 02:13 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Zeg surrounded, zit jij ook wel eens NIET achter je gc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vrees dat MP2 nog even zal moeten wachten. Moet de komende tijd veel naar het buitenland heb dus weinig tijd voor PM2. Wel verwacht ik dit weekend mijn NDS te hebben dus ik kan wel Mario DS spelen als ik in vreemde landen zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
als ze de layout nou naar het midden schuiven zoals eerst vindt ik het nog wel te pruimen. (/me kijkt even in de properties)

edit: forum centreren :)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 02-12-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg heb gewoon tijd tekort. :P

Moet Paper Mario 2, Metroid Prime 2 nog uitspelen en binnenkort komt daar Mario Power Tennis bij.

En morgen kan ik mijn Nintendo DS van het postkantoor afhalen en krijg ik ook al Mario 64 DS binnen. 8)7

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Wanneer komt mario power tennis dan uit? Die wil ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier nog even niet denk ik.

In de US is hij al wel uit vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Dan moet ik toch nog maar een poosje wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Er zijn 2 nieuwe scans van een nieuwe speler in Resident Evil 4:
Plaatje 1 Plaatje 2
Ik heb er even linkjes van gemaakt, want het kan spoilerig overkomen ;) :P

Ik heb MP2:E jammer genoeg nog niet zo lang kunnen spelen (tijd gebrek :P), maar toch even wat opmerkingen.
Hetgene wat ik jammer vindt is de menu navigatie. Het ziet er misschien wel leuk uit, maar ik vind het echt onhandig. Eigenlijk is dat het enige minpunt :P

Voor de rest vondt ik dat het verhaal me in het begin echt goed kon boeien.
De hele tijd het gevaar van het duistere achter je aan, is echt goed uitgewerkt :)

En dat MP2:E makkelijker lijkt, komt omdat we allemaal ervaren Metroid Prime spelers zijn :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op donderdag 02 december 2004 @ 06:44:
Zeg surrounded, zit jij ook wel eens NIET achter je gc?
Jahoor. ;)
Als het aan mij lag zou ik er nog veel vaker achter zitten. Op vrije dagen kan ik me er echt uren achter elkaar mee vermaken. Maar meestal heb ik niet eens zo gek veel tijd eigenlijk. :?

Vanmorgen wel Paper Mario even uitgespeeld. Leuk eindgevecht, en ook wel een goed einde... bevredigend in ieder geval. Ik vind dat Nintendo zich er nog weleens makkelijk vanaf maakt qua eindfilmpjes, maar deze kon ermee door.

Weet iemand wat vijand #72 is in de tattle-log? Ik heb ze allemaal behalve die 72 dus. Dan wil ik die eigenlijk ook nog wel even opzoeken.

Dat menu-systeem in MP2 is inderdaad prut. Als je voor het eerst iets gaat lezen is het tenminste nog anders gekleurd. Maar daarna nog eens een keer wat opzoeken kun je wel vergeten. En zo goed vind ik het er eigenlijk niet eens uitzien ook nog. Vergeleken met de rest van de presentatie komt het eigenlijk een beetje amateuristisch op me over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
haha ja, idd, vaak schiet ik ook door als ik iets wil zoeken. Het onderverdelen in subgenres is dan wel weer fijn vind ik.

Wat voor naam hebben jullie eigenlijk aan die Yoshi gegeven bij Paper Mario 2? Ik heb hem Jo-sjie genoemd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn Yoshi heet Yoshi :P

Ben nu in de grote ondergrondse kamer... de enemies worden nu lastiger, vet hoge defense, dat suckt :(

Maarja... won't be long now :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
De mijne heet Yosti :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Die van mij heet Usagi.

Denk dat dit totaal niet boeiend is voor mensen die alleen maar lezen, hoe heten die ook alweer? Lurkers toch?

Laat ik maar niet een andere zinloze discussie op gang brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijne heet ook Yoshi, lekker origineel dus ;)

Ik wil me ook maar eens aan die 100 level put gaan wagen. Eerst maar eens wat shrooms inslaan.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.