This is the Way.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik weet niet wat er aan de hand is met play.com of met de post daar.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:35:
heb een bestelling via play.com lopen. Hij is ruim een week geleden verstuurd maar nog niet aangekomen. Bij play ben ik gewend dat die binnen enkele dagen binnen is.
Ik zie dat er een nummer verschijnd in mijn ordering history. Is dat een tracking nummer van een vervoerder of zo???
Bijna een maand geleden heb ik er Discworld Noir besteld. Na twee weken nog niet ontvangen. Hebben ze nu opnieuw opgestuurd. Bijna weer twee weken, en weer niets. ToS op 21 november en MP2E op 25 november verstuurd. Aangezien de tendens over het algemeen is dat als het er na 5 dagen nog niet is, het helemaal niet meer komt, vrees ik dat ik nog wel eens heel lang kan wachten voordat ik ook maar iets ga spelen.
Ik heb bijna het idee dat iemand bij de post gewoon alle pakketjes van play.com eruit jat!
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Dat zou wel heel PIEP zijn. Heb donky konga besteld bij play, voor mijn kinderen voor sinterklaas. Wil het toch echt wel deze week hebben.Ecco schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:37:
[...]
Ik weet niet wat er aan de hand is met play.com of met de post daar.
Bijna een maand geleden heb ik er Discworld Noir besteld. Na twee weken nog niet ontvangen. Hebben ze nu opnieuw opgestuurd. Bijna weer twee weken, en weer niets. ToS op 21 november en MP2E op 25 november verstuurd. Aangezien de tendens over het algemeen is dat als het er na 5 dagen nog niet is, het helemaal niet meer komt, vrees ik dat ik nog wel eens heel lang kan wachten voordat ik ook maar iets ga spelen.
Ik heb bijna het idee dat iemand bij de post gewoon alle pakketjes van play.com eruit jat!

Wat voor risico loop ik als ik het nu zelf ga kopen. Als PLay toch nog binnen komt, kan ik het dan terug sturen??
Ja gelukkig zijn de mensen van play.com dit soort situaties wel gewend. Je kunt zelfs je order cancellen als je pakketje al binnen is; dan stuur je hem gewoon terug. Zo ook als hij nog niet binnen is; stuur ze een mailtje en leg de situatie uit. Naar mijn ervaring maken ze nergens een probleem vanVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:12:
[...]
Dat zou wel heel PIEP zijn. Heb donky konga besteld bij play, voor mijn kinderen voor sinterklaas. Wil het toch echt wel deze week hebben.
Wat voor risico loop ik als ik het nu zelf ga kopen. Als PLay toch nog binnen komt, kan ik het dan terug sturen??
Dit itt Royal Mail
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
This is the Way.
Jup! Da's de FP+ badge... als ik mij niet vergis heb ik die gevonden of gekocht ergens in chapter 1... Standaard +5 FlowerPower!HIValicious schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:02:
is er ook een badge waarmee ik mijn FP kan aanvullen (niet geleidelijk)
... en oranje! :P
Hehe, okVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:37:
[...]
Ja ik weet dat het ook zonder kan. Maar de momenten waarop je op A moet drukken zijn soms best onlogisch... voordat ik die badge vond had ik er maar 2 ontdekt. Zodra ik ze eenmaal kende heb ik de timing tutor ook weer uitgezet en een andere badge daarvoor in de plaats.
Maar dan nog blijft het 1 van de nuttigste badges die ik gevonden heb.
En ik vind ze tot nu toe wel logisch zitten eigenlijk, bij sommige party members kan je 't ook zien (zoals Koops, die heeft dan een framepje of 2 'afwijkende' animatie). En ze zitten toch meestal op een actie moment? (ik heb die badge niet, vind ze zelf uit tot nu toe
En dat blocken met B, die superguards, zijn echt lastig soms, zoals bij die Fuzzies... (helemaal irritant zijn die Fuzzies die FP stelen
 ).
).
                    dat bedoelde ik niet ... is er geen move/badge (-geen item) waar bij ik FP bijkrijg aanvult?iNSaNe-oNe schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:28:
[...]
Jup! Da's de FP+ badge... als ik mij niet vergis heb ik die gevonden of gekocht ergens in chapter 1... Standaard +5 FlowerPower!
[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-11-2004 15:54 ]
This is the Way.
Een 8 denk ik, Prime een 10 uiteraard!
Bedankt. Dan heb ik nog enige hoop dat ik hem binnenkort zal ontvangenElroy schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:38:
MP2 is bij mij rond de 17e a 18e verzonden.
Maar de pakjes gaan nu via een ander land, namelijk via duitsland.
Ik had mijn pakje vorige week woensdag verwacht, maar kreeg hem gisteren.
Ik was zelf ook een beetje bang dat ik 8 weken moest wachten op prime
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
De voorkant is iig wel mooi, maar de achterkant.
Dat lijkt echt nergens op, het lijkt wel of ze die ff in een middag in mekaar hebben geschopt. Best jammer.
Thnx.
Eigenlijk best wel vreemd, opvolgers van games worden meestal beter.
Maar toch krijgen ze bijna nooit een hogere score.
Zal wel komen door het gevoel van het vorige deel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Volgens mij komt dat omdat de orginaliteit score meestal een duikvlucht makt en het bijna nooit het gevoel van verbazing dat je tijdens het eerste deel had kan evenaren.NaVanitas schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:45:
Ik zag vanmiddag MP2 bij de FRS liggen, dus ik kijken.
Dat lijkt echt nergens op, het lijkt wel of ze die ff in een middag in mekaar hebben geschopt. Best jammer.
[...]
Thnx.
Er zijn maar weinig sequels die beter waren dan het orgineel.
Ik ben nu iig ook lekker aan de MP2 en ik vermaak me prima
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Wat heeft de hoes nu met spelplezier te maken? Als je het spel speelt en uit hebt, wat maakt die hoes dan nog uit? Voorkant vind ik best cool, achterkant is zowieso niet boeiend. En zelfs al had het een slechte voorkant, als het spel goed isVanitas schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:45:
Ik zag vanmiddag MP2 bij de FRS liggen, dus ik kijken.
[...]
Thnx.
Ik had trouwens tot nu toe gewoon hetzelfde gevoel bij Prime, ik moet het nog verder spelen, kan niet PoP2, MP2 en PM2 tegelijkertijd spelen he
Net naar huis gebeld: geen pakje binnen gekomen. Ik heb toch echt een bevestiging gehad en ik zie toch echt een betaling aan GC (4 weken geleden) met daarbij het betreffende factuurnummer
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 29-11-2004 18:44 ]
Verwijderd
Wel heb ik al 2 keer een volledige level up aan sterrenpunten gescoord in een enkel gevecht met groene fuzzies. Gewoon die beesten elke keer laten bij spawnen. Elke nieuwe is ook gewoon weer sterren waard. Dat doe je net zolang totdat je 100 sterren hebt (meer lukt niet). Kost je wel je publiek maar je bent wel meteen level up!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[ Voor 19% gewijzigd door Bianca op 29-11-2004 20:20 ]
Verwijderd
Is ToS fullscreen ? ik heb nog steeds nachtmerries van Square-Enix's conversies van rpg's naar pal

Het verschil is dat deze van Namco isVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:21:
@ Thijs / daaf258 / Twee Dee :
Is ToS fullscreen ? ik heb nog steeds nachtmerries van Square-Enix's conversies van rpg's naar pal
Maar ik weet niet of deze FS is, want ik heb de US versie.
[ Voor 12% gewijzigd door GZ op 29-11-2004 20:54 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
GolbeZeromus schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:57:
Nog even over Paper Mario 2, heeft iemand Hooktail verslagen met dat ding wat begint met "Cr" en eindigt op "icket"? Want ik was bijna dood en toen kwam haar tweede vorm. Gelukkig was ik supergeconcentreerd op dat moment (op een niet natuurlijke manier eigenlijk, maar okee) en toen heb ik haar alsnog verslagen. Zonder dus dat Cricket ding te hebben gebruikt.
Gisterenavond had ik hem bijna uit. Toch wel heel mooi, op het einde zit er nog een mooi Final Fantasy 4 achtig riedeltje aan. Maar uiteindelijk de laatste hoofdvijand niet verslagen. Denk dat ik aankomend weekend pas weer voor het eerst de kans heb om
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 29-11-2004 21:02 ]
En ToS is full screen dacht ik ja, niet eens op gelet ei'k.
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:54:
[...]
spoiler:Ja, maar die badge zelf heet niet "cricket". Ik weet niet meer precies hoe hij heet... "hammer fx" ofzoiets. In ieder geval als je dat gebruikt maakt je hamer het geluid van een krekel, heel vreemd. En daar wordt hooktail misselijk van en dan zijn al z'n aanvallen een stuk minder krachtig. Ik heb eerst 3x dat hele kasteel doorgelopen op zoek naar een "cricket", totdat ik erachter kwam dat ik hem allang in m'n inventory had alleen dat ie anders heette.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
De reden dat ik de aankoop van KAR overweeg is omdat ik op zoek ben naar een vrolijk spel, niet extreem moeilijk, liefst zowel leuk in SP als MP. Ik zag dat Lamsh het gespeeld had en er wel over te spreken was. Meer ervaringen?
Zucht > Er is een demo beschikbaar van de nieuwe PoP. Voor de pc dan, maar het spel is hetzelfde
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Heb hem vandaag uitgespeeld op de xbox (gamecube versie is hetzelfde).Zucht schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:00:
Wie heeft die nieuwe prince of persia al gespeelt en wat vond je ervan?
Wat een top game!!
O ja, heb er ongeveer 10/15 uur over gedaan en het heeft me het nodige bloed, zweet en tranen gekost. Tis een behoorlijk pittig spelletje
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
Ah joh maakt niks uit .
Voordat de grote groep ooit zulke dvd,s kan branden zijn we al een console verder.
Geen bedreiging voor nintendo imho
Bedenk wel dat dit een modchip is waarmee je alleen de BIOS (tijdelijk) door een ander programma kan vervangen, je kunt er geen gekopieerde mini-DVD's mee afspelen. Het is dus eigenlijk een MAX Drive Pro in modchip vorm, dus zoveel zal er niet veranderen.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2004 00:07 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
LiToKi schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:15:
[...]
spoiler:Daar had ik enorm veel geluk, Mario had nog 1 of 2 HP en daarna miste Hooktail 2 keer een aanval -> "Lucky!". Daarna kwam ik pas achter die badge
 maar kwam wel in een keer langs hookstail. Wel goombella en Koops beide in moeten zetten.
 maar kwam wel in een keer langs hookstail. Wel goombella en Koops beide in moeten zetten.10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik heb 'm ook... maar ik speel het bijna nooit. Eigenlijk alleen de eerste paar dagen, ik raakte er héél snel op uitgekeken.Okyah schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:11:
De reden dat ik de aankoop van KAR overweeg is omdat ik op zoek ben naar een vrolijk spel, niet extreem moeilijk, liefst zowel leuk in SP als MP. Ik zag dat Lamsh het gespeeld had en er wel over te spreken was. Meer ervaringen?
De controls zijn gewoon zo suf. Ten eerste hoef je al geeneens de A-knop in te drukken om gas te geven... dat gaat automatisch. Maar ik vind het juist wel een goed gevoel om een knop ingedrukt te moeten houden tijdens een racespel. Ik weet niet waarom maar... het voelt gewoon heel zweverig om met Kirby te racen. Het voelt nooit... "lekker"... zoals een echt goed racespel zal ik maar zeggen.
Om goed een bocht door te komen moet je wel A indrukken. Dan minder je drastisch veel vaart... kun je je voertuigje de goede kant op draaien... en zodra je A weer loslaat krijg je een kleine boost. Sufste manier om bochten te nemen ooit. Het blijft gewoon frustrerend om zoveel snelheid te moeten minderen.
Als eerste finishen is niet bepaald moeilijk (eerder lachwekkend simpel), maar je krijgt allerlei rare uitdagingen om het toch nog wel lastiger te maken. Verplicht met een bepaald voertuig racen, als derde finishen, 3x achter elkaar eerste worden op een bepaalde baan... etc etc. Allemaal dingen waar ik totaal geen behoefte aan had... ik wil gewoon simpel racen en snelle tijden neerzetten.
Misschien is het als sinterklaaskado nog interessant (voor een klein kind?), als je het goedkoop kunt vinden. In die eerste paar dagen heb ik me er nog wel een beetje mee vermaakt. Sommige banen zitten best leuk in elkaar... het heeft z'n momenten... maar zoals gezegd raakte ik er wel erg snel op uitgekeken. Als ik het een cijfer moest geven zou dat ook iets rond de 5 zijn denk ik.
Als je een vrolijk nintendo-racespelletje zoekt dat niet al te serieus is, dan lijkt MarioKart me een oneindig veel betere keus.
...
Ik ben weer tot de 80ste verdieping afgedaald in die Pit of 100 Trials. Alleen nu was ik zo verstandig om eruit te gaan in plaats van nog verder proberen te komen. Ik heb nu een badge waarmee ik constant onder stroom sta tijdens gevechten. Als zo'n irritante fuzzy probeert m'n HP op te zuigen krijgt hij een schok en rent huilend weer weg.
Ik heb ook iets waarmee kleinere vijanden direct dood schijnen te gaan zodra je ze aanraakt in een level, zodat je er niet mee hoeft te vechten. Maar die heb ik nog niet uit kunnen proberen.
De attack-power van m'n partner is nu +1. Ik kan 20 voorwerpen dragen ipv 10... leuke badges liggen er in die pit.
Ok, senksVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:03:
Ik heb 'm ook... maar ik speel het bijna nooit. Eigenlijk alleen de eerste paar dagen, ik raakte er héél snel op uitgekeken.
...
Misschien is het als sinterklaaskado nog interessant (voor een klein kind?), als je het goedkoop kunt vinden. In die eerste paar dagen heb ik me er nog wel een beetje mee vermaakt. Sommige banen zitten best leuk in elkaar... het heeft z'n momenten... maar zoals gezegd raakte ik er wel erg snel op uitgekeken. Als ik het een cijfer moest geven zou dat ook iets rond de 5 zijn denk ik.
Als je een vrolijk nintendo-racespelletje zoekt dat niet al te serieus is, dan lijkt MarioKart me een oneindig veel betere keus.
Nja, voor een kind... tis voor een meisje
Alone at last
Just nostalgia and I
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
eindelijk MP2E binnen om 12:30 ...staat 5 minuten later de rijles instructeur voor de deur..ik zou om 15:00 rijden maar zn planning klopte niet..of ik mee kon naar amsterdam..en terug. (ik naar amsterdam, in a'dam rijd een ander, ik reed weer terug...)
dus ik mee om 13:10 ...vroemvroem enzo... (4de les pas....aiai...)
terug natuurlijk.. FILE.
was pas 17:00 thuis...
waarom dit verhaal? omdat ik nog steeds geen MP2E heb gespeeld ! argh
Verwijderd
What he said[FrEEzEr] schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:46:
[...]
Heb hem vandaag uitgespeeld op de xbox (gamecube versie is hetzelfde).
Wat een top game!!Eerste spel sinds tijden waar ik de moeite voor genomen heb om hem uit te spelen. Afgezien van wat slow-downs is het een mooie game met een tof verhaal. Ik begrijp alleen het eindfilmpje niet dus als iemand mij ff wil uitleggen wat er nou precies aan de hand is... graag.
O ja, heb er ongeveer 10/15 uur over gedaan en het heeft me het nodige bloed, zweet en tranen gekost. Tis een behoorlijk pittig spelletje
WTF doe je hier dan als eersteMaxBurn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
alle goden...
eindelijk MP2E binnen om 12:30 ...staat 5 minuten later de rijles instructeur voor de deur..ik zou om 15:00 rijden maar zn planning klopte niet..of ik mee kon naar amsterdam..en terug. (ik naar amsterdam, in a'dam rijd een ander, ik reed weer terug...)
terug natuurlijk.. FILE.
Haha, je krijgt iig wel waar voor je geld.MaxBurn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:
alle goden...
terug natuurlijk.. FILE.
Dat heb ik ook niet gezegd, ik vind de box-art (achterkant enkel) gewoon bagger.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:20:
[...]
Wat heeft de hoes nu met spelplezier te maken? Als je het spel speelt en uit hebt, wat maakt die hoes dan nog uit? Voorkant vind ik best cool, achterkant is zowieso niet boeiend. En zelfs al had het een slechte voorkant, als het spel goed is.
[ Voor 28% gewijzigd door Vanitas op 30-11-2004 17:25 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Druk druk druk druk
Naar aanraden van Okyah ben ik de demo nu aan het downloadenDeddiekoel schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:56:
Ik ben ook erg benieuwd naar PoP:WW. SoT vond ik werkelijk geweldige game, maar eerst moet PM2 uit en dan ook nog eens MP2... (en mijn NDS is onderweg!!!!)
Druk druk druk druk
Nou moet hij het waard zijn ook
Ik zag Resident Evil liggen bij de Bart Smit voor 14,99 heeft iemand anders deze game ook en zoja is het wat
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Resident Evil is IMHO een van de echte must-haves op de GameCube!Zucht schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:31:
[...]
Ik zag Resident Evil liggen bij de Bart Smit voor 14,99 heeft iemand anders deze game ook en zoja is het wat
[ Voor 28% gewijzigd door MetroidPrime op 30-11-2004 19:41 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Oh ohZucht schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:31:
Naar aanraden van Okyah ben ik de demo nu aan het downloadenDuurt nog maar 9 uur
472 mb
Nou moet hij het waard zijn ook

Nja, SoT was erg koel ieg, WW nog niet geprobeerd, maarja, 472mb is toch niets?
Mjah, ligt er een beetje aan of je van RE houdt. Heb je ooit een RE gespeeld? Dit is dus de oude RE van de PS1, maar dan met een zooi veranderingen en een totaal andere engine en behoorlijk ok-e graphics. (Echt, behoorlijk heel erg imo.) Ik had vroeger RE op de PS1 gespeeld (deels) en ik had wel zin om het nog eens te spelen. Ik heb het spel vorig jaar ergens gehaald en me er een paar dagen goed mee vermaaktIk zag Resident Evil liggen bij de Bart Smit voor 14,99 heeft iemand anders deze game ook en zoja is het wat
Het heeft wel irritante dingen, hoor (zoals erg weinig kogels soms, niet heel veel saves) maar als je na een paar uurtjes opnieuw begint gaat het allemaal een stuk soepeler
En als je het 's nachts speelt in het donker is het ook behoorlijk spannend
Maarja, als je met de besturing kan leven is het een behoorlijk goede aankoop voor 20 eypo imo
Alone at last
Just nostalgia and I
PoP:SoT vind een van de beste games. Dus WW wil ik ook wel graag hebben.Deddiekoel schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:56:
Ik ben ook erg benieuwd naar PoP:WW. SoT vond ik werkelijk geweldige game, maar eerst moet PM2 uit en dan ook nog eens MP2... (en mijn NDS is onderweg!!!!)
Druk druk druk druk
Maar MP vind ik ook heel leuk, dus ik ben een beetje aan het twijfelen.
Of PoP:WW, of MP2:E. (Tenzij dat jullie zo aardig zijn en gewoon MP of WW voor me kopen
Welke zal ik kiezen??
Ik heb net een paar reviews gelezen, maar over beide zijn ze wel entousiast.
Gewoon chargen.
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is, erg slecht door het testen heen gekomen.
Ik heb dus ongelimiteerde ammo, gewoon hele tijd opladen...
Hoe wil je anders op deuren schieten zonder ammo om verder te komen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Maar als ik die wil ingeven in main menu gebeurt er niks.
Er staat bijvoorbeeld "press down" , maar als je dat doe verspringt je cursor gewoon in het menu. Ook moet je "press z" doen, maar dan opent ie gewoon het help-menu.
Al iemand die dit geprobeerd heeft met succes? Wie kan me helpen aub?
Verwijderd
De beloning was een badge waarmee alle schade die vijanden je toedoen in een directe aanval, voor de helft wordt terugkaatst. Dus zij pakken van mij 8Hp --> gaat er bij hun 4Hp vanaf. Ik weet nog niet of ik hem ga gebruiken... het spel zal er wel erg makkelijk van worden denk ik. En de grootste beloning is voor mij toch de voldoening dat ik het gehaald heb.
Neehoor, dat staat ook gewoon in de handleiding volgens mij. En als je in je logbook gaat zoeken naar de eigenschappen van die guns staat het daar volgens mij ook.Hidde schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:55:
Ik heb volgens mij een fout in MP2E ontdekt : je kan schieten met de Dark en Light beam zonder ammo te hebben.
Gewoon chargen.
Ik zou het eerder een slechte zaak vinden als dit niet zo was. Sommige kamers hebben alleen maar deuren die je met een light of dark beam kunt openmaken. Als je dan toevallig door je ammo heen zou zijn zit je dus voorgoed opgesloten en kun je niks anders doen dan je gamecube resetten. Dat zou pas een slordige fout zijn. Het opladen is gewoon iets voor noodgevallen. Tijdens een hectisch gevecht heb je er imo weinig aan.Lijkt me dat dit niet de bedoeling is, erg slecht door het testen heen gekomen. Ik heb dus ongelimiteerde ammo, gewoon hele tijd opladen...
Zodra je de light en de dark beam krijgt staat er in beeld iets van:Hidde schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:55:
Ik heb volgens mij een fout in MP2E ontdekt : je kan schieten met de Dark en Light beam zonder ammo te hebben.
Gewoon chargen.
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is, erg slecht door het testen heen gekomen.
Ik heb dus ongelimiteerde ammo, gewoon hele tijd opladen...
Het gechargede schot is wel veel zwakker dan een normaal charged schot(en volgens mij ook dan een normaal schot). Ik krijg de indruk dat het de bedoeling was dat je dit kon gebruiken om nog steeds deuren te kunnen openen zodra je ammo op is.When you run out of ammo, charge your weapon to fire a normal shot
Enne, Dark beam is zeker wel normaal, light beam beduidend even sterk als een normaal schot van je normale beam.
Maar die chargede zonder ammo van de dark vind ik aardig sterk.
Eerst PoP:WW en daarna MP2:E.Vanitas schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:33:
[...]
PoP:SoT vind een van de beste games. Dus WW wil ik ook wel graag hebben.
Of PoP:WW, of MP2:E. (Tenzij dat jullie zo aardig zijn en gewoon MP of WW voor me kopen)
Welke zal ik kiezen??
Althans, da’s mijn stappenplan
Ik verwacht langer aan MP2:E te zitten als ik beide voorgangers met elkaar vergelijk.
Heerlijk spel weer, mooi (maar dat vond ik 2 ook) speelt weer fantastisch, en ontzettend veel characters te onlocken..
enige nadeel is dat je soms wel HEEL veel geld nodig hebt om characters te onlocken
 (owja en het is in het japans
 (owja en het is in het japans Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Daarom heb ik ook beide liggen. Ik speel zelfs eerst PoP:WW, niet omdat die beter is of zo, beide gewoon goeie games .... maar ik wil ff een game die lekker doorspeelt. Niet dat 'ie simpel is, maar bij Metroid schrijf ik alles op, zodat ik niet dingen in bepaalde ruimtes vergeet!Vanitas schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:33:
[...]
PoP:SoT vind een van de beste games. Dus WW wil ik ook wel graag hebben.
Of PoP:WW, of MP2:E. (Tenzij dat jullie zo aardig zijn en gewoon MP of WW voor me kopen)
Welke zal ik kiezen??
Tussendoor speel ik ook nog wat PM2. Ik weet niet hoe ik net die tweede skill van Goombella om moet gaan, hoe werkt die nu precies? Niet die spring-skill dus (duh
This is the Way.
Je bedoelt 'tattle'? Je kiest dan een vijand, er verschijnt een vizier en een kleiner vizier, druk op A als de kleinere in het midden van de grotere is. Dit is gewoon een action command, dat staat altijd onderin beeld.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:13:
[...]
Tussendoor speel ik ook nog wat PM2. Ik weet niet hoe ik net die tweede skill van Goombella om moet gaan, hoe werkt die nu precies? Niet die spring-skill dus (duh). Hoe ga je met vijanden om, waar je huidige aanvallen niet op werken? Alleen items of speciale attacks met badges werken dan? Dat defenden vind ik trouwens wel cool bedacht, zowieso blijven die gevechten boeiend, allesbehalve saai
. Ben pas net begonnen, maar moet dus wat rotsblokmonsters afmaken
, daarnaast kom ik dus niet achter hoe ik die skill moet gebruiken.
Dan krijg je informatie over de vijand. Die rotsblok-bastards krijg je in het begin niet dood met je hamer of door springen (dat laatste doet zonder een speciale badge pijn
Verwijderd
Ja die badge zoek ik nog! Dat je ook gewoon op vijanden kunt springen die stekels hebben. Het was altijd één van mijn favoriete badges in Paper Mario op de N64... maar in TTYD heb ik hem nog steeds niet gevonden (ben net begonnen aan chapter 7). Waar is die badge ergens te vinden??\LiToKi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:33:
of door springen (dat laatste doet zonder een speciale badge pijn).
Wat een gezeur trouwens vlak voor Chapter 7.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:00:
[...]
Ja die badge zoek ik nog! Dat je ook gewoon op vijanden kunt springen die stekels hebben. Het was altijd één van mijn favoriete badges in Paper Mario op de N64... maar in TTYD heb ik hem nog steeds niet gevonden (ben net begonnen aan chapter 7). Waar is die badge ergens te vinden??\
Wat een gezeur trouwens vlak voor Chapter 7.spoiler:Ik wist niet of ik er nou om moest lachen of huilen. Aan de ene kant is het best wel grappig gedaan, maar van de andere kant ook wel heel erg irritant eigenlijk.Dat je General White moet vinden.
als ik het me goed herinner is er een optie in het spel om tijdens een gevecht niet in te zoomen, dat zou uitkomst kunnen bieden?Thijs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:19:
Wat ik overigens erg slecht vind aan Tales of Symphonia is dat als je met meerdere spelers bezig bent, de rest gewoon buiten beeld raakt! Als player 1 toevallig ff naar links loopt en player 2 staat rechts te knokken dan zie je niet meer wat je als player 2 aan het doen bent en is het maar beetje in het donker op A raggen. Erg slecht dat het beeld niet gewoon uitzoomt, begin me er namelijk mateloos aan te ergeren. Iemand toevallig hier een goede oplossing voor? Want met z'n allen op 1 vijand meppen is ook niet erg fijn...
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
LiToKi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:16:
[...]
spoiler:Volgens mij ligt die badge onder Rogueport, als ik me het goed herinner... Dan moet je met Vivian langs een kamer met spikes uit de grond. Ik geloof in een kamer naast die van de TYD achter een deur met tralies. Er zijn daar trouwens wel meer dingen te krijgen met Vivian/Bobbery
Verwijderd
Thanx, gaan we proberen. Maaruh, volgens mij moet je die gasten pakken omdatLiToKi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:33:
[...]
Je bedoelt 'tattle'? Je kiest dan een vijand, er verschijnt een vizier en een kleiner vizier, druk op A als de kleinere in het midden van de grotere is. Dit is gewoon een action command, dat staat altijd onderin beeld.
Dan krijg je informatie over de vijand. Die rotsblok-bastards krijg je in het begin niet dood met je hamer of door springen (dat laatste doet zonder een speciale badge pijn). Dus óf rennen óf earth tremor gebruiken óf al hun aanvallen super guarden ( B ). En dat laatste is redelijk goed te doen bij hun, ze zijn makkelijk te timen
. Later wordt je sterker en krijg je
spoiler:.een betere hamer, een Yoshi, een Bom-omb en een Shade als party-members, sterkere special moves enzovoort, dan zijn ze makkelijker
Verwijderd
Bij opties/customize kun je Battlezoom aan/uit zetten, het beeld staat dan als het goed is constant uitgezoomd.Thijs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:19:
Wat ik overigens erg slecht vind aan Tales of Symphonia is dat als je met meerdere spelers bezig bent, de rest gewoon buiten beeld raakt! Als player 1 toevallig ff naar links loopt en player 2 staat rechts te knokken dan zie je niet meer wat je als player 2 aan het doen bent en is het maar beetje in het donker op A raggen. Erg slecht dat het beeld niet gewoon uitzoomt, begin me er namelijk mateloos aan te ergeren. Iemand toevallig hier een goede oplossing voor? Want met z'n allen op 1 vijand meppen is ook niet erg fijn...
Verwijderd
wtf is er aan de hand met het forum, een hele andere lay-out, best wel vaag
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:32 ]
je kan Animal crossing online spelen???
ik d8 dat je alleen codes kon uitwisselen om items enzo te krijgen, maar je kan er echt mee online?
Dan is het spel misschien toch wel iets interessanter
die layout is idd erg vreemd, je kan hem bij voorkeuren bij my react terug veranderen naar die oude, vind ik toch wat fijner..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Wat ook goed werkt tegen die stekel-steen-beesten in PM2 is de quake hammer, dan liggen ze op hun kop en kan je er gewoon op springen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:56:
[...]
Thanx, gaan we proberen. Maaruh, volgens mij moet je die gasten pakken omdatspoiler:. Maar dat wordt in het begin dus of items gebruiken, of superguarden.anders de deuren niet opengaan, toch?
Animal Crossing is idd niet online.Willybubba schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:31:
Volgens mij kan je idd met AC niet online hoor...
Ik heb AC en een BBA thuis en ik zie nergens een optie voor online. Daarnaast staat het ook niet in de handlieiding, op de hoes en wordt er in geen enkele review melding van gemaakt. Lijkt me duidelijk dus.
Multiplayer is het btw ook niet echt want je kan alleen om de beurt spelen en elkaar brieven sturen oid.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 16:58 ]
Ook mis ik de optie van de camara IN de auto (dus dat je alleen de weg zit) volgens mij hebben ze die er gewoon uitgehaald. Erg jammer. als iemand wel de camara weet wil die het dan even melden
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Bossfights zijn niet echt moeilijker, met hier en daar een uitzondering. Alledaagse vijanden zijn zeker wel lastiger dan de US versie van Prime, dit is ook 1 van de redenen dat ik MP2E niet zo heel geslaagd vind. Ben zelf van mening dat de focus in Metroid niet op de combat moet liggen (vandaar dat ik het lock-on mechanisme zo ideaal vind). In MP2E vind ik veel van de vijanden net te lastig om uit te schakelen/teveel een obstakel, waardoor exploren minder uitnodigend is en ook het van oudsher aanwezige respawnen begint te irriteren.MetroidPrime schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:39:
Ben ik de enige of is MP2:E juist makkelijker dan Metroid Prime? Aan het begin van het spel vond ik het nog wel redelijk moeilijk, maar het lijkt alleen maar makkelijker te worden naarmate je verder komt. Ik had alleen problemen met 1 bepaalde guardian, maar toen ik zijn moves doorhad was het verslaan daarvan niet meer dan een simpel puzzeltje. Hopelijk wordt het later in het spel wat moeilijker.
En als je een bossfight eenmaal doorhebt is ie meestal makkelijk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[ Voor 37% gewijzigd door S2S op 01-12-2004 20:41 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
• Spulletjes:
-Paarse GC(of zwarte als die de voorkeur heeft)
-Witte GBA
-Zilveren GBA (Nieuw!)
-Breedband adapter 2x (Nieuw!)
-Joystick - emerald green (Import)
-Joystick - Spicey orange (Import)
-Joystick - Black
-Joystick - Paars
-Joystick (3rd party, als reserve
-GC/GBA Linkkabel officieel 2x
-GC/GBA Linkkabel 3rd party 1x
-Freeloader
• Spellen:
-Zelda 4 Swords(NTSC)
-Zelda Collectors edition
-Vieuwtifull Joe
-Ikaruga
-F Zero GX
-Mario Kart DD
-P.N 03
Dit is natuurlijk ideaal voor de mensen die graag 4 swords met meer man willen spelen, of mario Kart DD met 2 cubes willen linken. Met deze spullen kun je zo een LAN party gaan beginnen mocht je zelf al 1 cube hebben...
Wat denken jullie wat ik hiervoor kan vragen?
25 euro neem ik alles overSur_G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:45:
zooi nintendo spullen
Wat denken jullie wat ik hiervoor kan vragen?
serieus: denk dat je beste even alle normale prijzen kan opschrijven en dan alles delen door 2. en dat dan proberen te vragen (voor een leuk prijsje heb ik wel intresse in 2x breedband adapter....) u mag me mailen
[ Voor 49% gewijzigd door Dutchie! op 01-12-2004 21:15 ]
M'n broertje is het huis uit en aangezien we zo'n beetje elke game samen hebben gekocht hebben we zojuist de collectie verdeeld... met pijn in m'n hart heb ik een paar games af moeten staan (ok, als ik wil kan ik ze binnen 5 mins ophalen maar toch
[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 01-12-2004 21:19 ]
Ik ken NFS Hot Persuit niet maar dacht eigenlijk dat bij NFSU de moeilijkheidsgraad juist moest komen van het slechte zicht. Wat is er nog moeilijk aan dat spel als je precies ziet waar je moet sturen? Dat was echter wat ik me bedacht toen ik het spel voor het eerst speelde en alles ook zo donker vond: gewoon die races een aantal keer doen en dan weet je bij welk donkere vlek je moet sturenaaap schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:15:
Heeft er iemand Need for Speed Underground 1 ? ik vind het best wel *** omdat je echt super slecht de weg en bochten zietbij NFS: Hot Persuit 2 was alles duidelijk enzo, maar nu niet meer
(ik heb nog geen RGB kabel maar zou daar mega verschil inzitten bij die game? ) want zo race is niet leuk... lijkt ook wel of alles "blurry" is
Ik zat eerder te denken aan iets van de helft van dat bedrag...
Ja maar ik race ongeveer zo... Als een gek rijdeRukapul schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:50:
[...]
Ik ken NFS Hot Persuit niet maar dacht eigenlijk dat bij NFSU de moeilijkheidsgraad juist moest komen van het slechte zicht. Wat is er nog moeilijk aan dat spel als je precies ziet waar je moet sturen? Dat was echter wat ik me bedacht toen ik het spel voor het eerst speelde en alles ook zo donker vond: gewoon die races een aantal keer doen en dan weet je bij welk donkere vlek je moet sturen
Is het de game ook nog erg blurry bij NFS:U 2 ?? want dan weet ik dat ik die _niet_ moet halen. Want nu kan ik niet leuk racen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii 
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ja dat kan nog 2 maanden, daarna niet meer. Of je moet betalende abonnee worden.Captain N schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:26:
Onder Myreact kun je gewoon de oude layout weer aannemen. Stukken beter vind ik zelf. Dat GoT logotje ziet er niet uit vind ik in de nieuwe layout.
Bij mij dansen de letters ook een beetje voor m'n ogen van die nieuwe layout...
Ik zit nu ook in chapter 8 met Paper Mario. Vlak voor het laatste gevecht denk ik. Alleen dan wordt je een vraag gesteld, en ik heb om te treiteren daarop het "verkeerde" antwoord gegeven.
Serieus?Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 01:39:
Of je moet betalende abonnee worden.
 Naja, whatever.
  Naja, whatever. Ik begin de besturing van WE6FE al wat meer onder de knie te krijgen, maar echt heel makkelijk is het nog niet
Iemand trouwens nog enig idee waar ik die Max Drive kan kopen? Of heeft iemand ervaring met die USB kaart die op lik-sang staat?
[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 02-12-2004 01:55 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii 
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ja, het is echt waar. Dat paars was niet professioneel genoeg qua uitstraling... okee, daar kan ik opzich wel inkomen, (maar haal dan dat lachebekje-logo helemaal weg als het je daarom gaat.
Vanaf 1 december zal de nieuwe lay-out voor iedere bezoeker op het forum beschikbaar zijn. Ook zal dan de oude paarse lay-out nog twee maanden te kiezen zijn. Na 31 januari 2005 is de oude lay-out alleen nog beschikbaar voor abonnees.
Ik bedoelde dus DEZE memory card. Ik zie voor het eerst op Lik-sang nu ook trouwens dat je ook van Lik-sang Europe kan kopen. Beetje jammer alleen dat dan de prijs van die card niet +/- 30 euro, maar 50 euro is.
De verzenkosten zijn zelfs nog minder. Vanuit H-K kost het 6$, vanuit Europa 5 euro

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 02-12-2004 02:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
edit: forum centreren
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 02-12-2004 10:51 ]
Moet Paper Mario 2, Metroid Prime 2 nog uitspelen en binnenkort komt daar Mario Power Tennis bij.
En morgen kan ik mijn Nintendo DS van het postkantoor afhalen en krijg ik ook al Mario 64 DS binnen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
In de US is hij al wel uit vandaar.
Plaatje 1 Plaatje 2
Ik heb er even linkjes van gemaakt, want het kan spoilerig overkomen
Ik heb MP2:E jammer genoeg nog niet zo lang kunnen spelen (tijd gebrek
Hetgene wat ik jammer vindt is de menu navigatie. Het ziet er misschien wel leuk uit, maar ik vind het echt onhandig. Eigenlijk is dat het enige minpunt
Voor de rest vondt ik dat het verhaal me in het begin echt goed kon boeien.
De hele tijd het gevaar van het duistere achter je aan, is echt goed uitgewerkt
En dat MP2:E makkelijker lijkt, komt omdat we allemaal ervaren Metroid Prime spelers zijn
Verwijderd
Jahoor.GolbeZeromus schreef op donderdag 02 december 2004 @ 06:44:
Zeg surrounded, zit jij ook wel eens NIET achter je gc?
Als het aan mij lag zou ik er nog veel vaker achter zitten. Op vrije dagen kan ik me er echt uren achter elkaar mee vermaken. Maar meestal heb ik niet eens zo gek veel tijd eigenlijk.
Vanmorgen wel Paper Mario even uitgespeeld. Leuk eindgevecht, en ook wel een goed einde... bevredigend in ieder geval. Ik vind dat Nintendo zich er nog weleens makkelijk vanaf maakt qua eindfilmpjes, maar deze kon ermee door.
Weet iemand wat vijand #72 is in de tattle-log? Ik heb ze allemaal behalve die 72 dus. Dan wil ik die eigenlijk ook nog wel even opzoeken.
Dat menu-systeem in MP2 is inderdaad prut. Als je voor het eerst iets gaat lezen is het tenminste nog anders gekleurd. Maar daarna nog eens een keer wat opzoeken kun je wel vergeten. En zo goed vind ik het er eigenlijk niet eens uitzien ook nog. Vergeleken met de rest van de presentatie komt het eigenlijk een beetje amateuristisch op me over.
Wat voor naam hebben jullie eigenlijk aan die Yoshi gegeven bij Paper Mario 2? Ik heb hem Jo-sjie genoemd.
Ben nu in de grote ondergrondse kamer... de enemies worden nu lastiger, vet hoge defense, dat suckt
Maarja... won't be long now
Denk dat dit totaal niet boeiend is voor mensen die alleen maar lezen, hoe heten die ook alweer? Lurkers toch?
Laat ik maar niet een andere zinloze discussie op gang brengen...
Ik wil me ook maar eens aan die 100 level put gaan wagen. Eerst maar eens wat shrooms inslaan.
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

/u/35371/crop5a38c6f305163_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/4279/GoT_iZac.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/6197/Ecco1asterite.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/5976/crop67a33231e76cd_cropped.jpg?f=community) 
            /u/39899/Letter.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/5514/mzm_eyes_3.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/77091/Face_60.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/11181/crop57d7dae12e2dd_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/31831/crop55d04481a9771.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/28033/032.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/51038/okyahsaltozwaai.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/5055/pikmin_icon.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/5237/pp.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/51979/august3tn.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/71206/cosmo.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1239/2015_marty_e-copy.jpg?f=community) 
            /u/41560/crop61b0bb8e0b45a_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/2646/shine.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/25419/mrfamicom.jpg?f=community)