Het Grote Gamecube Topic Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.902 views sinds 30-01-2008

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06 17:51

SD5k

>4&X

De standaart Nintendo franchises zijn wel een goed excuus om nieuwe dingen kwa gameplay en graphics uit te testen. Mij hoor je echt niet klagen. :)

Anoniem: 19372

Het enigste minpunt aan de GC vind ik dat er te weinig iets serieuzere racegames voor zijn ala MX unleashed.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 22:24

Wiebbe

<none />

MaxBurn schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:16:
Ben maar weer eens begonnen met SSBM. Had alle chars etc al maar nu ook maar eens alle target test afgemaakt

Dream Land N64 als stage erbij ..jeeej! :)
Dat haast ska-achtige deuntje is grappig :D

edit:

ok ik heb nu:

Alle 51 Events (ook alle 51 afgemaakt)
Alle Characters
Alle Stages

en ik heb geen Sound test ? :(
Ik wil sound test dus maar kan hem nergens vinden. :)

edit2: ok ik denk dat ik Yoshi's Island past stage nog niet heb :( Ik had de sandbag trophy al...blijkbaar moet ik nog verder slaan voor deze stage in de homerun contest...

edit3: kolere..net homerun 408 meter gehaald..pfft..en daarna 15 minute melee voltooid... echt geestdodend eentonig :P

jaaaaa..heb de soundtest ! woei! Eindelijk grooven op Dr. Mario, Mario Bros. 2, 3, big blue :P etc :D 8)

ps: Geen idee waarom ik nu ineens weer SSBM doe ;)
euhm 408 is nie zo ver ;0
ik was laatst op een lanparty waar iemand me evne liet zien hoe je homeruns moest slaan met gannong doef, rond de 3200 meter..

was echt ziekelijk maar ik stond er zelf naast :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
kaspur schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:58:
[...]

* Persoonlijk vind ik de controller gewoon matig, de psx controller blijft toch echt de beste controller ooit. Vooral het vierkantje op de gc controller die te klein is, en de Z toets geven mij het gevoel alsof er gewoon slecht over nagedacht is.
Ik vind de GC-controller de beste van de drie, de analoge stick voelt bijvoorbeeld veel beter aan dan die van de andere twee consoles. De PS2-controller heeft veel te losse sticks, en de D-pad is brak. Waarom bestaat de D-pad uit losse knoppen, dat vind ik echt niet prettig spelen. Ook de vormgeving is slecht, het voelt gewoon erg slecht aan.

De XBox controller heb ik even geprobeerd toen de eerste demo-units beschikbaar waren, maar dat vond ik een ramp. Ik heb vrij grote handen, maar ik kon met geen mogelijkheid bij alle knoppen op de controller. De Controller-S vind ik veel beter, maar heeft ook een aantal ernstige fouten. Er zit op de bovenkant van de sticks een viertal puntjes, als je erg lang achter elkaar speelt(2 á 3 uur) kan dit erg irritant aanvoelen. De triggers zijn ook verschrikkelijk, als ik Burnout 3 een uurtje speel krijg ik al een enorme pijn in mijn rechter-wijsvinger. De d-pad voelt ook nog eens aan alsof die op water drijft, wat ik niet erg prettig vind.

Het enige kritiek dat ik op de controller van de GameCube heb is dat de d-pad veel te klein is, waar ik enorme problemen mee heb gehad tijdens Rogue Squadron en Metroid Prime. Buiten de grootte van de d-pad vond ik hem juist goed aanvoelen in tegenstelling tot die van de andere twee consoles.
* Oude franchises niet te innnovatief willen benaderen. Hoeveel kritiek is er wel niet geleverd toen cellshaded zelda ww uitkwam of zeepkisten mario kart ? Hadden ze daar misschien niet beter nieuwe franchises voor kunnen bedenken met die visuele styl en hun oude franchises op de zelfde weg uit te breiden ? Ook het hele mario "uitmelk" gedrag met de mario party, golf, tennis en nu binnenkort baseball spellen, geven mij het gevoel om alleen het aanbod in de schappen wat te verzachten om toch nieuwe content te kunnen aanbieden aangezien de 3rd party devvers steeds vaker de gamecube overslaan.
Het is altijd al zo geweest dat juist de beroemde franchises de meest innovatieve spellen krijgen. Als Nintendo dat niet had gedaan had de hele gamesindustrie er nu waarschijnlijk heel anders uitgezien. Trouwens welke kritiek was er op de cellshaded Zelda? Toen het eerste filmpje werd getoond was er behoorlijk wat kritiek op de stijl, maar de meeste kritiek werd verstomd toen het spel uitkwam. De enige kritiek die overbleef was dat het spel overkwam alsof het niet af was(door de zoektocht tegen het einde) en ging niet over de cellshading. De kritiek op Mario Kart DD was trouwens dat het spel juist niet vernieuwend genoeg was en dat de nieuwe karts niets toevoegden. De innovatie is juist een van de belangrijkste punten die de spellen van Nintendo juist zo leuk maakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik kreeg net Winning Eleven 6 binnen, maar ik kan niet saven. Volgens zegt 'ie dat ik een 251 blocks memory card nodig heb :| Kan iemand dat bevestigen? En als ik dan toch een nieuwe moet hebben, weet iemand hoe ik een save file van internet op mijn memory card kan krijgen? Er bestaan toch USB memory cards of zo?

edit: Aha, dus DAT is die Max Drive waar iedereen het over had :D Iemand een adresje waar je zo'n ding goedkoop kunt aanschaffen?

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 25-11-2004 16:48 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Paper Mario 2 blijft wel boeien :)

Ben gister begonnen aan chapter 5. Nog 2 (en een half) chaptertjes dus, dan kan ik beginnen met metroid prime 2 (ben zowaar blij dat ie nog niet bezorgd is :P ). Moet overigens wel zeggen dat ik het backtracken in chapter 4 wel erg irri vormen vond aannemen. Tot nog toe is chapter 3 mijn favo... Maar, hoe dan ook, geweldig spel :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:06

S2S

Ik heb Prime2, erg vet. En super verslavend.......snel verder met mijn huiswerk.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Wiebbe schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:10:
[...]
euhm 408 is nie zo ver ;0
ik was laatst op een lanparty waar iemand me evne liet zien hoe je homeruns moest slaan met gannong doef, rond de 3200 meter..
was echt ziekelijk maar ik stond er zelf naast :P
mja t record is 30.000 meter...
ik heb nooit gezegd dat 408 veel is..had t nodig voor de stage meer niet. verder boeit homerun me totaal niet :)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2004 17:18 ]

ma ma ma ma ma macron one

Anoniem: 115248

die pal/ntsc/jap moet je de tv fabrikanten boos aankijken -> elke werelddeel heeft eigen tv standaard (en dat blijft ook nog wel zo)
Jamaar als je ziet dat het met een simpele bootdisk al mogelijk is om ook ntsc spellen op je gamecube te spelen... Dan was het ook heus wel mogelijk geweest voor nintendo om dat gewoon standaard in te bouwen. En als ze bang zijn dat iedereen dan gaat importeren, dan moeten ze europese spellen maar niet zo achterlijk veel later uitbrengen. ;)

Mijn problemen met de controller beperken zich vooral tot het snoertje... dat is gewoon te kort! Het gebeurt me vrij regelmatig dat ik perongeluk de hele gamecube een stukje naar voren trek, of dat het stekkertje losschiet. Erg irritant allemaal. De snoertjes van de snes-controllers zijn net even 30 cm langer, en dat speelt toch een stuk lekkerder. (Maar het is wel een vooruitgang ten opzichte van de N64, die had nóg kortere snoertjes). Als de wavebird een rumble-functie zou hebben, dan had ik er waarschijnlijk wel eentje gekocht (al vind ik hem best wel prijzig).

De vierpuntsdruktoets is inderdaad ook te klein... maar hij zit ook op een vervelende plek vind ik. Je moet je duim best wel in een onnatuurlijke positie houden om er mee te spelen. Maar sinds ik zo'n hori-controller erbij heb is het niet zo'n issue meer voor me. ;)

edit: LOL!
(Spoiler van een grappig Paper Mario 2 moment)
spoiler:
Ik ben nu bezig met chapter 5. En één van die matrozen met wie je gestrand bent is overduidelijk zo'n X-Naut in vermomming. En zonet zei hij: "Hey you! Yes, you behind the TV. It's probably really obvious to you who I am. But don't you go and tell Mario!" :p Lollig. In chapter 4 zat ook al zo'n moment dat een doorgang werd bewaakt door een koopa en je eerst toestemming moest gaan vragen aan de burgemeester. En waar Goombella toen over zei dat dat was omdat je het level anders te snel zou uitspelen. _/-\o_ "Whoops, I probably broke through the 4th wall there... let's pretend it never happened." Wat een heerlijk spel is dit toch. :D

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 25-11-2004 20:11 ]

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens Nintendo krikt de winst weer aardig omhoog. :P
TOKYO Nintendo, the world's biggest maker of hand-held game machines, on Thursday raised its annual profit and sales forecasts following the release of its newest portable video-game player last weekend in the United States.

Net income at the company, which popularized such characters as Donkey Kong and Mario the Plumber, will probably total ¥90 billion, or $876 million, in the 12 months ending March 31.

The estimate compared with an earlier forecast of ¥84 billion and net income of ¥33 billion a year ago, the company said.

Nintendo expects profit to almost triple this year because of demand for its Nintendo DS player and game software.

The company began selling the DS in the United States on Sunday, accompanied by a $40 million ad campaign aimed at protecting Nintendo's 95 percent share of the portable game market from Sony.

Full-year sales will probably total ¥540 billion, up from an earlier estimate of ¥530 billion, Nintendo said.

DS shipments for the fiscal year ending March 31 should total five million units, Nintendo said in a statement accompanying its release of final first-half earnings.

"This is the honeymoon period for the DS," said Amir Anvarzadeh, director of Japanese equity sales at KBC Financial Products in London. "Sony will take a significant and notable market share from Nintendo over the next 12 months."

For the six months to Sept. 30, net income totaled ¥46.4 billion, which compared with a loss of ¥2.9 billion a year earlier, Nintendo said. Operating profit, or sales minus the cost of goods sold and administrative expenses, rose 39 percent to ¥40 billion in the first half from ¥28.8 billion a year earlier.

The DS is at the center of Nintendo's push to defend its dominance of the $4 billion hand-held game market as Sony prepares to enter portable gaming for the first time.

Sony will start selling the PlayStation Portable, or PSP, console in Japan on Dec. 12. The company expects to ship 500,000 PSPs to Japanese retailers by the end of the year and three million worldwide by March 31.

The PSP will be able to play videos and music in addition to games, using an optical disc designed by Sony, the company has said. Nintendo's DS has two screens, one of which is touch sensitive, and has voice recognition capabilities
Ze hebben de verwachting dus omhoog geschroevd naar 876 miljoen US dollars! 8)

En iedereen maar klagen dat het slecht gaat met Nintendo. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:03:
Mijn problemen met de controller beperken zich vooral tot het snoertje... dat is gewoon te kort!
Verlengsnoeren worden bij bosjes op ebay etc. aangeboden voor een paar euro max. Werkt prima :)

• MetroidPrime
Voor iedereen die bang is dat de opvolger van de GameCube geen online spellen zal krijgen omdat Nintendo niet denkt dat daar toekomst in zit een citaat van Shigeru Miyamoto:
Online gaming will become mainstream in the next three to four years, and this is the direction Nintendo will take.
Bron: Famitsu

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En ook hier heeft Nintendo het helemaal juist. Nu is online gaming op de console echt nog niet groot hoor. Kijk maar naar het aantal Xbox live gebruikers in vergelijking met het totaal aantal verkochte xboxen bijv.

Als Nintendo over 3 jaar online gaat dan zal het wel een standaard zijn. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik ken eigenlijk niemand die Xbox Live gebruikt terwijl ik toch aardig wat Xboxers ken. De meeste gebruiken Live 1-3 weekjes en kappen er dan mee. Ze spelen ook allemaal MP in splitscreen in plaats van op XB Live.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 25-11-2004 21:44 ]

• MetroidPrime
schnumi schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:36:
En ook hier heeft Nintendo het helemaal juist. Nu is online gaming op de console echt nog niet groot hoor. Kijk maar naar het aantal Xbox live gebruikers in vergelijking met het totaal aantal verkochte xboxen bijv.

Als Nintendo over 3 jaar online gaat dan zal het wel een standaard zijn. :)
In dat interview zei Miyamoto dat Nintendo veel eerder dan iedereen verwacht online zal gaan met de DS. Ik verwacht over een jaar al de eerste Nintendo-online titel te hebben gespeeld. ;)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
schnumi refereerde naar de Revolution :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaxBurn schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:49:
Juistem. En aangezien Nintendo vaak zegt dat de DS een soort van voorproefje word voor de Revolution belooft het nog veel goeds. :)

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:49:
Die komt in 2006 uit en het zou vreemd zijn als je dan wel al online kon met de DS, maar dat de Revolution zonder online titels gelanceerd wordt.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:57:
[...]

Die komt in 2006 uit het zou vreemd zijn als je dan wel al online kon met de DS, maar dat de Revolution zonder online titels gelanceerd wordt.
Tuurlijk maar het is Nintendo he. ;)

Die gaan alleen voor kwaliteit en hebben altijd gezegt dat ze gewoon een goede online service neer willen zetten.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MetroidPrime schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:50:
Voor iedereen die bang is dat de opvolger van de GameCube geen online spellen zal krijgen omdat Nintendo niet denkt dat daar toekomst in zit een citaat van Shigeru Miyamoto:

[...]

Bron: Famitsu
Hadden ze dat maar een jaartje of 3 eerder besloten...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Als je het feitelijk bekijkt... 80-90% van de mensen gebruikt geen Live, maar zeikt wel dat Nintendo zoiets niet heeft :D

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo. Chapter 5 ook uit. Het einde nadert!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:06

S2S

Ze hadden gewoon met de Cube moeten experimenteren met het online gebeuren. Ik zie ook wel dat het online nu nog niet huge is, maar MS en Sony lopen nu wel voor en de now how is er nu ook., ze hebben zelfs nu het netwerk klaar en kunnen zo de volgende generatie spelcomputers eraan hangen.

Nintendo moet het nog allemaal goed zien te maken en alle kinderziektes er uit werken iets wat MS en Sony niet meer hoeven.

Kijk het is wel makkelijk om te zeggen het word toch niet veel gebruikt als je zelf geen Xbox hebt. Maar 1 miljoen mensen die een abo op Xbox live hebben is natuurlijk achterlijk veel, en online gamen is gewoon leuk tijd vermaak.
Alleen het system link gebeuren is al leuk, iets wat bijna iedere Xbox game heeft.
En dan mooi via Xlink online, echt lachu...niet dat ik het nou extreem veel doe, maar ik heb de keus.

De gamers van een Xbox en een PS2 hebben tenminste de keus om online te gaan iets wat wij Cube gamers niet hebben, op een enkel game na.

Ik ben wel blij dat ze het eindelijk in zien., beter laat dan nooit.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 25-11-2004 23:50 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Captain N
S2S schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:48:
Nintendo moet het nog allemaal goed zien te maken en alle kinderziektes er uit werken iets wat MS en Sony niet meer hoeven.
Ik ben het eens met je verhaal, om het feit dat Sony daar net zo zeer last van zal hebben na. Zij hebben ook geen eigen netwerk namelijk, voor zover ik weet.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rukapul schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:12:
[...]

Verlengsnoeren worden bij bosjes op ebay etc. aangeboden voor een paar euro max. Werkt prima :)
Goh. Het was nog nooit bij me opgekomen dat er misschien verlengsnoeren voor zouden bestaan. :> Daar moet ik er maar snel eentje van aanschaffen dan.
Jaja. Nou, ik geloof het pas als ik het zie. ;) Nintendo is altijd behoorlijk... euhm... "optimistisch" over hun eigen toekomst. Beloven altijd gouden bergen enzo. Rond de tijd dat die modem-adapters voor de GC uitkwamen werd er ook al aangekondigd dat nintendo bezig was aan verschillende cube-spellen die allemaal online zouden gaan. Of op nintendo.nl staat bijvoorbeeld nog steeds te lezen:
Online spelen
Nintendo zal zowel een 56K Modem Adapter als een Breedband Adapter uitbrengen voor Nintendo GameCube. De preciese toepassingen zullen in een later stadium worden aangekondigd, maar vergis je niet - de Nintendo GameCube is volledig uitgerust om online gaming naar nieuwe hoogten te tillen.
Tsja... een leugen kun je het niet noemen... die adapter is er, dus in principe is hij er inderdaad voor uitgerust. Maar ik zou toch niet durven beweren dat die 2 fantasy star spellen online gaming naar nieuwe hoogten hebben getild.

En nu deze quote... het klinkt heel mooi hoor. Maar ik hoop dat ze het deze keer echt kunnen waarmaken. Laat ze eerst maar eens een concrete aankondiging doen van een DS spel dat echt gaat uitkomen, en wat zeker weten online gaat. Liefst ook nog een first party. Op Crystal Chronicles online zit ik eigenlijk niet echt te wachten.
Ze hadden gewoon met de Cube moeten experimenteren met het online gebeuren. Ik zie ook wel dat het online nu nog niet huge is, maar MS en Sony lopen nu wel voor en de now how is er nu ook.
Precies. Het is gewoon een gemiste kans. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze in het verleden, toen niemand er nog op zat te wachten, al een paar keer hebben geëxperimenteerd met online-dingetjes. En nu de tijd er dan eindelijk rijp voor lijkt te zijn vinden ze het ineens niet winstgevend meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38
Captain N schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:11:
Ik kreeg net Winning Eleven 6 binnen, maar ik kan niet saven. Volgens zegt 'ie dat ik een 251 blocks memory card nodig heb :| Kan iemand dat bevestigen? En als ik dan toch een nieuwe moet hebben, weet iemand hoe ik een save file van internet op mijn memory card kan krijgen? Er bestaan toch USB memory cards of zo?

edit: Aha, dus DAT is die Max Drive waar iedereen het over had :D Iemand een adresje waar je zo'n ding goedkoop kunt aanschaffen?
ik heb voor dat spel juist een losse memcard gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
S2S: Wat heeft Sony dan geleerd met online ?

Xbox heeft Live, sony heeft niets. De enige reden dat de PS2 wel online games heeft is omdat de third party's daar om de een of andere reden WEL kiezen om servers te gaan draaien.

Het enige wat Sony gedaan heeft t.o.v Nintendo is meer reclame voor online gaming, verder is het online "model" exact hetzelfde als bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Glorix Jim schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:09:
ik heb voor dat spel juist een losse memcard gekocht :)
Ja, dat moet ik dus ook doen. Maar als ik dan toch een nieuwe ga kopen, kan ik er net zo goed gelijk een kopen die ik via USB op m'n PC kan aansluiten, zodat ik een save file met alle namen/clubs/whatever erop kan zetten :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zeg GCShop meneer, wanneer gaan jullie Prime 2 verzenden? :P

EDIT: Zojuist zie ik :P

[ Voor 19% gewijzigd door Willybubba op 26-11-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb het hier nog niet zien langskomen, maar in datzelfde interview dat Miyamoto had met Famitsu zei hij dat op de komende E3 de final versie van de nieuwe Zelda speelbaar zal zijn. In de tussentijd zullen er geen filmpjes worden vrijgegeven. Super Mario 128 zal pas worden getoond als er een releasedate uitgekozen is voor het spel. Nintendojo heeft de Engelse vertaling van het interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik heb maar eens via cubezone.nl (--> gcshop) MP2 een tijd geleden besteld, prijs is hetzelfde als dat je het rechtstreeks bij gcshop doe maar ik dacht misschien heb CZ er wat aan dus maar zo gedaan. Kan nu alleen geen status zien van of iets verstuurd is want ik kon niet met me login via de cubezone actie bestellen (hoezo actie alleen..elke actie die gc met cz heeft is dezelfde prijs als normaal :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:48:
Ze hadden gewoon met de Cube moeten experimenteren met het online gebeuren. Ik zie ook wel dat het online nu nog niet huge is, maar MS en Sony lopen nu wel voor en de now how is er nu ook., ze hebben zelfs nu het netwerk klaar en kunnen zo de volgende generatie spelcomputers eraan hangen.

Kijk het is wel makkelijk om te zeggen het word toch niet veel gebruikt als je zelf geen Xbox hebt. Maar 1 miljoen mensen die een abo op Xbox live hebben is natuurlijk achterlijk veel, en online gamen is gewoon leuk tijd vermaak.
Alleen het system link gebeuren is al leuk, iets wat bijna iedere Xbox game heeft.
En dan mooi via Xlink online, echt lachu...niet dat ik het nou extreem veel doe, maar ik heb de keus.

De gamers van een Xbox en een PS2 hebben tenminste de keus om online te gaan iets wat wij Cube gamers niet hebben, op een enkel game na.

Ik ben wel blij dat ze het eindelijk in zien., beter laat dan nooit.
Nintendo kon met de NES, Snes etc al online in Japan. Die weten wel hoe zoiets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 14-06 21:24

TdV

Willybubba schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:11:
Zeg GCShop meneer, wanneer gaan jullie Prime 2 verzenden? :P

EDIT: Zojuist zie ik :P
De mijne staat nog op "betaald; in behandeling" Ik hoop wel dat ze hem ook versturen vandaag (of zouden ze wachten op andere spellen die tegelijk besteld zijn, zal toch niet? das halflife2 ce voor 10 dec)

EDIT: terwijl ik dit typ veranderd de status naar verzonden O-)

[ Voor 10% gewijzigd door TdV op 26-11-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Inderdaad..ik wou het nog zeggen maar liet het maar achterwege ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens nog een vraagje. Weet iemand hier toevallig hoe die gameswinkel in Zwolle heet? Daar vlakbij de Mycom aan het einde van de winkelstraat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
schnumi schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:40:
Nintendo kon met de NES, Snes etc al online in Japan. Die weten wel hoe zoiets werkt.
Ze weten hoe console-bankieren en software downloaden via je console gaat ja, voor iets als Xbox Live zullen ze eens bij Xband te raden moeten gaan :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15
hehe ja, vandaag echt alles tegelijk; Metroid Prime 2, ToS, PoP2, dus was nogal druk. :p Maar goed, dat betekent dus wel dat ik een MP2 en ToS hier heb liggen voor mezelf en EINDELIJK kan spelen. :Y) Alleen ga ik zo naar de bios dus het moet wachten tot morgen. Baal nog steeds dat het hoesje niet holografisch is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Ja, dat ie niet holografisch is is echt balen. :(
Heel jammer maarja.

De game zelf is heerlijk, goeie donkere sfeer, binnen 10 seconden had ik de controls weer door. :)

Alleen muziek is niet veel veranderd, ze gebruiken nog muziek uit deel 1.. Wel jammer, maar verder erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:21:
[...]

Ze weten hoe console-bankieren en software downloaden via je console gaat ja, voor iets als Xbox Live zullen ze eens bij Xband te raden moeten gaan :)
Nee hoor, de GBC en GBA zijn al online gegaan via de mobiele telefoon. Mario Kart Super Circuit was een van de weinige titels van Nintendo die online zijn gegaan op de GBA. Chu Chu Rocket ondersteunde geloof ik ook online gaming. Nintendo heeft dus toch wel enige online ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Officieel via Nintendo, of via iets als Warppipe?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 16:28
zag touwens vandaag op xlink kai opeens een Nintendo DS arena......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:10:
Officieel via Nintendo, of via iets als Warppipe?
Dat was officieel via een online-service van Nintendo. De service is in 2000 gelanceerd en vorig jaar opgeheven geloof ik. Planet GameCube had een in 2001 een kort nieuwsbericht over de bekendmaking van de online ondersteuning voor MK:SC

Hoe ver is iedereen eigenlijk in MP2:Echoes? Ik heb na precies 3,5 uur 15% van alle items, maar wel 40% van alle scans. Door dat nieuwe scansysteem zie je minder snel dingen over het hoofd. Ik miste aan het begin het Metroid gevoel wel een beetje, maar dat is nu helemaal teruggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb MP2 ook gekocht hoor. En ToS ook maar gelijk. Het begin van metroid is wel heftig zeg, ik schrok me rot. :p Met zulke verrassingen tijdens metroid heb je geen resident evil meer nodig!

Maar ik heb echt maar een piepklein stukje gespeeld... tot aan het eerste savepoint. Je wilt toch altijd heel even kijken hoe alles aanvoelt als je net een nieuw spel hebt, maar nu ga ik toch eerst Paper Mario uitspelen.

Van ToS moet ik eerst de handleiding maar eens gaan bestuderen... ik snapte er geen snars van. ;) Tijdens de gevechten... heb je überhaupt wel zelf de controle over iemand? Iedereen begint gewoon op elkaar in te rammen en het lijkt weinig uit te halen of ik ook nog meedoe. Tijdens m'n tweede gevecht heb ik de controller niet eens aangeraakt en ik won toch. :p
Maar met een beetje geduld kom ik daar vast wel uit. De sfeer en de graphics en de muziek en het introfilmpje... het was allemaal echt top. Echt weer helemaal hetzelfde gevoel als bij die oude snes-rpg's... zalig. Ik kan niet wachten om er echt aan te beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor degenen die WE6FE hebben... kan je misschien ergens instellen dat je wat langer op bijv de schietknop kan duwen? Als je nu langer dan een halve miliseconde B in duwt schiet je snoeihard over :P Of moet ik er gewoon maar op oefenen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Gebruikt er iemand een VGA-box icm met de Gamecube? Ik heb voor mijn dreamcast een VGA-Box en dat speelt super. Ik zat nu te kijken naar een multi-system VGA-box, zodat ik niet voor elk systeem een box moet kopen.

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Eindelijk Paper Mario 2 binnen, toppertje. Ik moest meteen denken aan Gamekings, die gast die die teksten wegdrukte .... verhaal .... ja ach, kijk, Nintendo maakt ook best een aardige zelfspot grap mbt Peach, die altijd ontvoerd wordt door Bowser en gered wordt door Mario .... in het begin van het spel al .... zowieso, de gesprekken alleen al, erg leuke subtiele humor. De details, bijvoorbeeld dat gevecht op de achtergrond op de marktplaats als je aan het praten bent, erg lachen!

Ook Metroid 2 gekocht, kon het niet laten. SP Nintendo games .... het voelt als een eeuwigheid geleden :). Vorige week een PS2 game Gradius V gekocht, van de week geruild, maar maakt een herrie .... geen idee, de rest van de DVDs en CDs doen het goed, het is namelijk een CD. Zal wel persing of type schijf in combinatie met mijn PS2 zijn, was een game a la Ikaruga, net zo moeilijk in ieder geval (Ikaruga = het moeilijskte spel wat ik ooit gespeeld heb :)). Dan maar ruilen vandaag, denk dat Prince of Persia 2 mee gaat :). Damn, in 1 maand, allebei de vervolgen op mijn favoriete Cube games!!! Weet niet welke ik uiteindelijk ga spelen, allemaal ff checken natuurlijk, maar 3 games afwisselen, dat werkt niet! Gelukkig komt World of Warcraft volgende maand pas pfew :)!

Metroid is erg tof trouwens, gameplay wordt toch anders. In het begin krijg je al andere vijanden, ik gok dat de moeilijkheidsgraag mij wel bevalt. Ook anders suits, beams, visors, dat maakt de gameplay nu anders. De interfaces zijn over het algemeen hetzelfde (gelukkig), hoewel ik het scrollen door je log in MP1 wel wat beter vond, maar dit heeft ook wel wat, het irriteert me niet of zo! Ik las ook een nieuwe move, een walljump achtig iets, zag het in een filmpje (als je het openingsscherm aan laat staan), erg tof!!!

Visual lijkt het iets scherper, als ik voor een deur ga staan lijken de textures iets gedetaileerder. Niet dat het boeit, want visueel vond ik de vorige al top. Ik ben pas net begonnen, maar vind de sfeer erg goed. Ik hou nu wel alles bij, schrijf het op als ik in een kamer iets zie waar ik later pas bij terug kan komen, dat onthoud ik echt niet!

Interface van je scanner is beter, je kunt goed zien wat je wel en niet gescanned hebt! Topspel in ieder geval, voor als dat nog niet duidelijk was :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb ook MP2 gekocht, maar had na het eerste stukje toch iets van "meer van hetzelfde". Eerst PM2 uitspelen, daarna eens echt verdiepen in MP2. Kan toch niet geloven dat het meer van hetzelfde zou zijn.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeuj, MP2 op de stoep :D

Maar idd eerst ff Paper Mario 2 uitspelen, duurt toch niet lang meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
er zijn nu echt 10 mensen die eerst PM2 uitspelen voordat ze aan MP2 beginnen, waaronder ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Maegrim schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:35:
er zijn nu echt 10 mensen die eerst PM2 uitspelen voordat ze aan MP2 beginnen, waaronder ik :)
En ik :)
Kheb MP2 ook bij play.com besteld dus krijg ik volgende week pas gok ik, maakt t een stuk makkelijker om PM2 eerst af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
[Klaag uurje]
Heb ik Metroid Prime 2 als één van de eerste besteld bij dvdbox, krijg ik hem:
- 3 dagen telaat binnen
- geen preorder bonus
[/klaag uurtje]

Straks even alle aggresie wegstoppen en prime spelen :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maegrim schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:35:
Ik toch echt eerst MP2, maar ik had beide games ongeveer tegelijkertijd.

MP2 meer van hetzelfde? Het begin misschien, lees het boekje eens, gameplay heeft wel wat wijzigingen. Anders suits, andere visors, DUS ook vijanden / bosses anders benaderen. Verder, ja het ziet er hetzelfde uit, is dat een reden om geen MP2 uit te brengen? Als iets GOED werkt, ga dat dan niet drastisch veranderen. Daarnaast, het is op dezelfde console, dus kan het niet drastisch technisch gaan veranderen, simpel toch? En wat verwacht men dan van eem MP game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb em net ff een uurtje gespeeld (ff testen, dat kan ik dan weer niet laten :P) en ik moet zeggen dat ik hem qua sfeer tot nu toe al beter vand dan 1, met name doordat je nu echt het idee krijgt dat er een grote dreiging is door alle dooie lijken die her en der liggen en zo. Je voelt je weer heerlijk geisoleerd, zoals het een Metroid game betaamt!

Maar toch eerst Paper Mario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Willybubba schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:50:
Ik heb em net ff een uurtje gespeeld (ff testen, dat kan ik dan weer niet laten :P) en ik moet zeggen dat ik hem qua sfeer tot nu toe al beter vand dan 1, met name doordat je nu echt het idee krijgt dat er een grote dreiging is door alle dooie lijken die her en der liggen en zo. Je voelt je weer heerlijk geisoleerd, zoals het een Metroid game betaamt!

Maar toch eerst Paper Mario :)
*paar lichte spoilers maybe*

Dude, ik wou echt precies dezelfde reply tikken zowat. Iedereen zegt dat het begin meer van hetzelfde is, maar vond het begin juist erg vet. Die grotten zijn erg nice, veel beter level design vind ik dan in deel 1 (meer sfeer). Ook dat muziekje in het begin weer lekker duister en creepy. Nadeel vind ik wel dat als er een vijand in de buurt is het geluid heel chaotisch wordt etc (net zoals in deel 1), dat vind ik echt minder. Wel weer cool was het Super Metroid Theme tijdens die log van die Space Troopers. :) Alleen beetje jammer dat ik voorbij het save station liep daarna en dus doodging bij die baas en nu dus het hele stuk opnieuw moet doen. :'(

Edit: oh ja, kep ook ff ToS gespeeld met m'n broertje. Hij is echt cool vind ik. Lekker old skool RPG weer, heb er nu al zin in om dat spel helemaal uit te vinden, de mannetjes lekker sterk te maken, etc. Maar goed, die staat nu echt helemaal onderaan m'n prioriteitlijstje gezien ik die dus samen speel en dus niet vaak kan spelen (bovendien moet ik eerst nog PM2, HL2 en MP2E uitspelen :p).

[ Voor 15% gewijzigd door Thijs op 27-11-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het is echt een goeie tijd om een gamer te zijn nu :)

(En een iets minder goeie tijd om de portemonnee van een gamer te zijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:32:
[Klaag uurje]
- 3 dagen telaat binnen
- geen preorder bonus
[/klaag uurtje]

Same here. :) Ook pas vandaag binnengekregen. En geen bonus. wel jammer idd had hem al een paar maanden als preorder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
iedereen heeft MP2 maar ik niet :(
Voortaan maar niet meer via cz --> gc bestellen. Heeft cubezone er eigenlijk nog voordeel van Thijs ? Daarom deed ik het namelijk via CZ ipv rechtstreeks bij GC ;)..ik dacht daar heb CZ wat aan.

sowieso niet meer want ik kon niet met me eigen account bestellen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 27-11-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Damn, ik zou deze cube echt heel erg graag willen hebben....

http://image.lik-sang.com...e/panasonic-gamecube1.jpg

http://image.lik-sang.com...ge/panasonic-gamecube.jpg

edit: Zie ik het nou goed.... Zit er een dvd-speler op :D
at MaxBurn: Dat ding is inderdaad flink duur, op ebay zag ik em een tijdje geleden voor 400 dollar.... Nou dan maar een DVD-speler en een losse Gamecube....

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 27-11-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Die kennen we wel hoor ;)
Leuk ding, maar duurrrr...
sommige hier hebben hem wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jups, ik heb er een, zie m'n sig :) D'r ligt nu Winning Eleven 6 Final Evolution in :) Maar iedereen heeft het hier te druk met PM2/MP2, of heeft het spel niet ;( ... of heeft geen zin op mij te reageren :P

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 27-11-2004 18:05 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MaxBurn schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:28:
iedereen heeft MP2 maar ik niet :(
Voortaan maar niet meer via cz --> gc bestellen. Heeft cubezone er eigenlijk nog voordeel van Thijs ? Daarom deed ik het namelijk via CZ ipv rechtstreeks bij GC ;)..ik dacht daar heb CZ wat aan.

sowieso niet meer want ik kon niet met me eigen account bestellen ;)
Ja, echt verrot dat we hem pas op de release kregen ipv een dag ervoor. Dan zijn er namelijk altijd wat mensen die hem het weekend niet kunnen spelen. Maar goed, CZ krijgt een provisie ja, dus als je via CZ bestelt steun je daar idd CZ mee. Verder maakt het qua afhandeling helemaal niets uit. En als je account het niet doet moet je me maar even mailen, kan ik zo fixen. :p

Ben net verder gegaan met PM2 maar zit nu vast tussen chapter 4 en 5.

spoiler:
ik moet Bobbery spreken, maar zijn huis is dicht en via die steegjes kom ik er niet bij :?

Ik heb trouwens ook MP2 multiplayer gedaan. Vond het niet erg cool ofzo. De sfeer is er gewoon niet naar en baalde dat ik meteen al kon zien hoe de dark en light beam werkten. :'( Enige coole is dat je snel kan wegrollen etc, maar ech 'fun' vond ik het niet.

Edit: en WE6 heb ik niet, dus daarom reageer ik er ook niet op. :+ BTW, die Panasonic Cube vind ik LELIJK. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Thijs op 27-11-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben net verder gegaan met PM2 maar zit nu vast tussen chapter 4 en 5.

spoiler:
ik moet Bobbery spreken, maar zijn huis is dicht en via die steegjes kom ik er niet bij :?
spoiler:
Gebruik Yoshi om over het water te komen bij zijn huis en dat huis wat op slot zit. Via daar kom je wel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou heb mijn eerste paar uurtjes in MP2 erop zitten en het bevalt me prima. 8)

Graphics zijn aanzienlijk vooruit gegaan, textures van hogere kwaliteit, veel scherper, lighting effects zijn echt _/-\o_ en alles loopt smooth op 60fps. 8)

Ook de filmpjes tussendoor zijn goed gedaan, vind ik een goede sfeer geven, vooral het elevator gedeelte is een stuk verbeterd veel leuker gedaan. :)

Trouwens Captain N ik heb WE6: FE wat is ermee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Doe je aan msn? Dan kan iedereen hier even rustig verder praten over MP2 en PM2 :P

dinozaurplanet [apenstaartje] hotmail [punt] com

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Thijs wat ik bedoelde is dat je met zon CZ actie geen account kan linken aan je bestelling. Heb dus geen idee hoe het met me pakketje MP2 staat ...

(maand geleden al betaald)

overigens, CZ op zich vind ik wel ok alleen die users daar...OMFG ...wat een iVBO puberberg.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 27-11-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo, Half-Life 2 uitgespeeld... nu is het weer tijd voor Nintendo games :)

Wat een fantastisch spel is HL2 trouwens! Ik denk dat mijn nummer 1 games allertijden (DKC serie en MP) er een collega bij hebben, zo niet van hun plek zijn verdrongen! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 28-11-2004 02:25 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46739

Ik heb pas sinds kort een Gamecube en ben bezig met Zelda The Windwaker en dat is echt een geweldig spel :)

Ik ben altijd al een Nintendo fan geweest en Met Zelda op de Snes heb ik echt enorm veel plezier gehad net als nu met de Wind Waker :)

Ik kan me nog herinneren dat ik echt vast zat met Zelda op de Snes en er was toen zo'n Nintendo telefoon helpdesk. Die kon je gewoon midden in de nacht bellen. Je vertelde gewoon waar je vat zat en zei praatte je erdoorheen echt geweldig :P

Nu is er internet, maar dat had ik toen nog niet en als je echt niet verder kwam belde je die gasten die gewoon 's nachts aan de telefoon zaten :P Vroeger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik kan me nog herinneren dat ik echt vast zat met Zelda op de Snes en er was toen zo'n Nintendo telefoon helpdesk. Die kon je gewoon midden in de nacht bellen. Je vertelde gewoon waar je vat zat en zei praatte je erdoorheen echt geweldig :P
Dat heb ik bij Secret of Mana vaak mogen doen zeg. Sodeju. Dat waren de tijden toen gamefaqs.com nog niet bestond :D

Nu bezig met Paper Mario. Zit echt veel humor tussen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Flake op 28-11-2004 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfffff.... die Pit Of 100 Trials, of hoe het daar ook heet, is wel erg zeg!! Ik kreeg vlak na chapter 6 te horen dat ik een "A Level Player" was geworden... en ik heb nu ook al aardig wat keren omhoog geleveled... al lekker veel ster-aanvallen... dus ik dacht: kom, ik ben onderhand wel klaar voor die Pit.

Het is opzich best verslavend... telkens 1 kort gevecht per verdieping. Het "ah nog één verdieping lager..."-gevoel komt dan echt wel boven bij mij. ;)

Afijn, 3 uur later ben ik nu dus dood gegaan op level 83... grrrr. En in die hele pit is geen enkel save-block! De sadisten! Je hebt wel telkens na 10 verdiepingen de kans om er weer uit te gaan... maar ja... dan moet je al dat werk weer overnieuw doen. Het leek me verstandiger om gewoon maar door te gaan. Je verdient als een gek starpoints als je zo bezig bent, ik heb minstens 6 keer kunnen opwaarderen... allerlei exotische badges gevonden... en nu is het allemaal weer weg. :'( Game over, foetsie, kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. Het lijkt wel een ouderwets nes-spelletje... ook urenlang gamen zonder te kunnen saven. De volgende keer toch maar even wat beter voorbereiden en heel veel paddestoelen inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze maand is wel raak, half november PM2 gekocht .... nu eind november MP2 en PoP2. Prince of Persia is ook weer super, beter zelfs. Eindelijk een beetje boss fights, en niet zo rampzalig als die uit PoP1. PoP1 was top, maar de eindbaas was een domper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
iedereen is MP2 aan het spelen ..weeehhh ;(
naja..kan gebeuren :)
wel jammer want ik heb volgende week Zondag dan pas tijd om MP2 te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ook wel leuk om te vermelden. Gisteren bij Dit was het nieuws op Ned 2 had 1 van die gasten Nintendo T-shirt aan. 8)

Die met die groene 1-up paddestoel van Mario. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:08:
iedereen is MP2 aan het spelen ..weeehhh ;(
naja..kan gebeuren :)
wel jammer want ik heb volgende week Zondag dan pas tijd om MP2 te spelen :'(
Vreemd he, ik heb D3 al een tijdje niet meer gezien, waardoor zou dat toch komen. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Weet iemand of dit: http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=111964 de echte Nintendo RGB kabel is ? zoja, dan bestel ik hem :P (als ie weer op voorraad binnen is).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 14-06 21:24

TdV

geen originele, die heeft geen "gold-plated connector"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd voor zover ik weet ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
echt tof, iedereen zit MP2 al te spelen en ik heb die van mij nog steeds niet binnen! :( Pre-order je de game lekker braaf bij gamecom shop, betaal je keurig je geld weken voor de release, krijg je het nog niet op tijd..... echt super irritant, net nu het heerlijk weekend is en ik het zou willen spelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thnx voor de info van RGB kabel. Ik wil namelijk wel de echte hebben :) mijn dank is groot !
Straks maar eens even gaan Animal Crossen. Laatste dag vis-wedstrijd.

edit: ik heb nu 5november tickets gekregen van Tom Nook. Alleen ik kan ze helemaal niet aan hem kwijt. Hoe lever je die dingen in ?

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 28-11-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op zondag 28 november 2004 @ 03:25:
Pfffff.... die Pit Of 100 Trials, of hoe het daar ook heet, is wel erg zeg!! Ik kreeg vlak na chapter 6 te horen dat ik een "A Level Player" was geworden... en ik heb nu ook al aardig wat keren omhoog geleveled... al lekker veel ster-aanvallen... dus ik dacht: kom, ik ben onderhand wel klaar voor die Pit.

Het is opzich best verslavend... telkens 1 kort gevecht per verdieping. Het "ah nog één verdieping lager..."-gevoel komt dan echt wel boven bij mij. ;)

Afijn, 3 uur later ben ik nu dus dood gegaan op level 83... grrrr. En in die hele pit is geen enkel save-block! De sadisten! Je hebt wel telkens na 10 verdiepingen de kans om er weer uit te gaan... maar ja... dan moet je al dat werk weer overnieuw doen. Het leek me verstandiger om gewoon maar door te gaan. Je verdient als een gek starpoints als je zo bezig bent, ik heb minstens 6 keer kunnen opwaarderen... allerlei exotische badges gevonden... en nu is het allemaal weer weg. :'( Game over, foetsie, kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. Het lijkt wel een ouderwets nes-spelletje... ook urenlang gamen zonder te kunnen saven. De volgende keer toch maar even wat beter voorbereiden en heel veel paddestoelen inslaan.
Die pit ben ik ok wel eens aan begonnen. Maar bij Level 40 heb ik dat afgekapt omdat ik er gewoon geen zin meer in had. De enige badges die ik gebruik zijn meestal de HP+5 badges, de rest kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat die zoveel beter zouden zijn, of ze moeten een HP+15 hebben, maar dat zal wel niet.

Net toen ik dacht dat het spel eigenlijk best wel makkelijk was ben ik doodgegaan bij
spoiler:
Magnus Von BlaBla 2.0 in Chapter 7
.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
aaap schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:37:
edit: ik heb nu 5november tickets gekregen van Tom Nook. Alleen ik kan ze helemaal niet aan hem kwijt. Hoe lever je die dingen in ?
Op de laatste dag van de maand is het raffle day en dan heb je voor 5 van die tickets 1 kans in de loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

aaap schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:37:
Thnx voor de info van RGB kabel. Ik wil namelijk wel de echte hebben :) mijn dank is groot !
Als je alles 'official' nintendo wil hebben dan snap ik dat :)
Maar voor de kwaliteit hoef je het niet te laten, dat verschil zie je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Heb MP2E uit! Doet een aantal dingen beter dan Prime, andere slechter. Sommige toevoegingen zijn goed, andere slecht. Groot verschil is echter dat ik Prime stukken leuker vind om te spelen. Zal deels te maken hebben met het feit dat de nieuwigheid er een beetje af is, maar er zijn ook duidelijke redenen aan te geven waarom in mijn ogen Echoes minder leuk is dan Prime. Zal daar nu niet op ingaan ivm spoilers ed.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp2e_firstrun.jpg

Denk dat ik MP2E niet vaak zal (uit)spelen, daar waar ik van Prime geen genoeg kon krijgen omdat ie zo leuk was. Heb nu zelfs geen goesting om 100% te halen of aan Hard te beginnen. Speel ik liever Prime nog een keer uit, dit keer met m'n voeten ofzo ;) Nou ja wie weet gaat het hetzelfde als bij Metroid Fusion die ik eerst niks vond maar die nu bij mij als topper te boek staat. Voorlopig ben ik een beetje teleurgesteld en dat terwijl er nauwelijks sprake van hoge verwachtingen van mijn kant waren itt tot bij deel 1 :P
Elroy schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:32:
[Klaag uurje]
- 3 dagen telaat binnen
- geen preorder bonus
[/klaag uurtje]

Wanneer heeft DVDBO MP2E naar je verzonden? Heb namelijk Half-Life² bij DVDBO besteld en die is de 17e verzonden, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Nou is HL² langs andere wegen te verkrijgen dus het leed is niet al te groot, maar toch, hoop niet dat ie foetsie is en ik 8 weken moet wachten.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Vandaag weer ToS gespeeld, begin het nu eindelijk beetje te snappen etc, want in het begin bakten we er weinig van. :+ Ben nu met PM2 weer verder, maar zit weer vast, begin me steeds meer een n00b te voelen hiero. :p MP2E nog niet verder gespeeld, eerst PM2 maar doen.

offtopic:
@MaxBurn: ja, je kan het factuurnr invullen en zo als nog de status checken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:19:
Vandaag weer ToS gespeeld, begin het nu eindelijk beetje te snappen etc, want in het begin bakten we er weinig van. :+ Ben nu met PM2 weer verder, maar zit weer vast, begin me steeds meer een n00b te voelen hiero. :p MP2E nog niet verder gespeeld, eerst PM2 maar doen.

offtopic:
@MaxBurn: ja, je kan het factuurnr invullen en zo als nog de status checken. ;)
Vertel maar, ToS .... hoe speelt het? Je kunt het toch ook met 2 mensen spelen? Dan heeft ieder een AI-CPU-karakter extra, of niet?

Bij Sudeki op de Xbox moest je heeeeeel erg op je medespelers letten die echt domme actie's deden, valt het hier wel mee? Bij Sudeki was:

Defensive: in een hoekje staan en ik laat me helemaal in elkaar slaan
Offensive: ik val aan, ontwijk niets en laat me OOK helemaal in elkaar slaan
Er was nog een tussenversie, dat was een combo .... (eindresultaat hetzelfde trouwens). Daarom werkt turnbased denk ik beter op console, behalve als het goed is uitgewerkt .... aldus, hoe is de uitwerking?

Ik zag het ergens draaien en het zag er wel lekker Japans uit! Top dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

ToS nu 2 dagen gespeeld. Is een leuk spel tot nu toe. Het speelt vrij makkelijk maar later kan je ook combo's gaan maken met meerdere spelers, nu nog een beetje op 'A' drukken en af en toe wat magic specifiek selecteren. De spelers uit je team kan je vrij makkelijk orders geven, en heb nog geen echt domme dingen gezien van de AI. Gewoon goed instellen en het moet goed gaan.
Het enige waar ik me tot nu een beetje aan geergerd heb zijn de stemmen en conversaties. Ik had ze liever in de originele taal, japans. Nu klinkt het wat gemaakt en erg amerikaans.

Maar het verhaal is leuk de gameplay en graphics tot nu toe ook. Dus ik blijf het nog zeker spelen.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:58:
[...]

Die pit ben ik ok wel eens aan begonnen. Maar bij Level 40 heb ik dat afgekapt omdat ik er gewoon geen zin meer in had. De enige badges die ik gebruik zijn meestal de HP+5 badges, de rest kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat die zoveel beter zouden zijn, of ze moeten een HP+15 hebben, maar dat zal wel niet.
?!?!
De HP+5 badge is zo'n beetje de meest nutteloze badge die ik totnutoe ben tegengekomen. Dan kun je net zo goed gelijk je HP opwaarderen zodra je 100 starpoints hebt... dan is het ook +5. Waarom zou je daar je BP aan verspillen?

Maar Happy Heart en Happy Flower badges vind ik toch wel heel erg handig bijvoorbeeld. Heartfinder en Flowerfinder ook. En verder heb ik nog een defense+1 en attack+1 ingeschakeld staan geloof ik. Ik vind het wel een leuk uitgewerkt systeem. Geen ingewikkelde statistieken, maar gewoon een beetje schuiven met die badges en dan kun je het spel toch redelijk aanpassen aan je eigen smaak.

Maar ik had vandaag even geen zin meer in paper mario na het Pit-drama van gisteren. Dus heb alvast een beetje MP2 gespeeld. Ik ben nu ook in de dark world geweest... en vond het daar knap irritant. Je energie loopt veel sneller leeg dan ik had verwacht! Je bent echt helemaal afhankelijk van die stomme bubbels. De helft van de tijd stond ik gewoon een beetje suf te wachten in zo'n bel totdat m'n energytanks weer waren volgelopen. Maar goed, ik vind het totnutoe nog niet overdreven moeilijk, dus dat valt dan wel weer mee. In de computers van de Space Pirates rondsnuffelen was weer ouderwets leuk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
@ D3
En welk cijfer geef je MP2:E?? (en MP1??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
ToS, tja... ik doe het dus met z'n 2en, maar de computer is idd niet erg dom. Je kan echt instellen hoevaak ze magic moeten gebruiken, waar ze moeten gaan staan en hoe/wie ze moeten aanvallen etc. Werkt prima. De conversaties zijn idd soms een beetje debiel. :+ Verder erg coole game hoor, zit een echt (oud) Final Fantasy sfeertje in vind ik.

Bij Paper Mario 2 gebruik ik voornamelijk badges met special moves. Power Smash, Quake Hammer, Power Bounce (ow die is zo chill!), Multibounce, etc. Ik upgrade ook altijd m'n FP en BP zowat zodat ik lekker veel special moves kan gebruiken. :p Ben nu bij een baas in chapter 6, dus het schiet al aardig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:50

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik begin nu eindelijk ook een klein beetje handig te worden in de battles van ToS.
Net ook mijn eerste U-Attack combo gevonden! Nu wil ik er natuurlijk meer vinden :)

Het is soms wel even lastig wanneer een van de spellcasters geen TP meer heeft, dan loopt die meestal naar voren en kan dan flinke klappen krijgen :(

Verder is alles op zich wel te doen, maar ik ben een behoorlijke perfectionist dus ik wil dolgraag de "optimale" aanvalscombinaties vinden enzo...

Als ik zo kijk naar mijn receptenlijstje, dan ben ik echt nog maar net aan het begin. 5 recepten ofzo en het ziet er naar uit dat er wel zo`n 80 verschillende zijn 8)7

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Twee Dee schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:50:
Ik begin nu eindelijk ook een klein beetje handig te worden in de battles van ToS.
Net ook mijn eerste U-Attack combo gevonden! Nu wil ik er natuurlijk meer vinden :)

Het is soms wel even lastig wanneer een van de spellcasters geen TP meer heeft, dan loopt die meestal naar voren en kan dan flinke klappen krijgen :(

Verder is alles op zich wel te doen, maar ik ben een behoorlijke perfectionist dus ik wil dolgraag de "optimale" aanvalscombinaties vinden enzo...

Als ik zo kijk naar mijn receptenlijstje, dan ben ik echt nog maar net aan het begin. 5 recepten ofzo en het ziet er naar uit dat er wel zo`n 80 verschillende zijn 8)7
LOL, ja, de game is dan ook 2 discs groot dus snel zal je er wel niet door heen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Paper Mario begint nu toch ten einde te lopen gok ik... ben nu onderweg richting
spoiler:
de maan
waar chapter 7 zich afspeelt. Tot nu toe is chapter 5 mijn favoriet.

Helaas door de week werken zodat ik pas savonds ff kan gamen, maar goed... Heb ik iig iets om naar uit te kijken als er niks te doen is @ werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
D³ schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:04:

[...]
Wanneer heeft DVDBO MP2E naar je verzonden? Heb namelijk Half-Life² bij DVDBO besteld en die is de 17e verzonden, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Nou is HL² langs andere wegen te verkrijgen dus het leed is niet al te groot, maar toch, hoop niet dat ie foetsie is en ik 8 weken moet wachten.
MP2 is bij mij rond de 17e a 18e verzonden.
Maar de pakjes gaan nu via een ander land, namelijk via duitsland.
Ik had mijn pakje vorige week woensdag verwacht, maar kreeg hem gisteren. :/
Ik was zelf ook een beetje bang dat ik 8 weken moest wachten op prime :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Speelt ToS net zoals ToP op de snes? Die vond ik namelijk erg cool (go Cless) en heb er ook wel heel veel uren ingestoken. Van de week MP2 gekocht, maar daar ben ik denk ik morgen of overmorgen al wel doorheen, nu zo'n 10.5u erop zitten. Dus tijd voor een nieuwe game :) en ToS lijkt me toch ook wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens ook nog de timing-tutor badge. _/-\o_
Hij kostte wel asociaal veel geld, weet het bedrag niet eens meer maar veel was het wel, maar dan heb je ook wat! Er komt dan een klein uitroeptekentje in beeld op de momenten dat je extra op A kunt drukken om je bewegingen "stylish" te maken. Echt, het publiek gaat helemaal uit hun dak als je dat onder de knie krijgt! Sterren-energie wordt dan ook weer lekker snel aangevuld. :) Sommige aanvallen hebben wel 2 of 3 "stylish" momenten, en als je die allemaal goed weet te timen krijg je haast nog meer sterren dan als je 'appeal' doet.

Dat publiek is echt een fantastische aanvulling op het spel. Eerst vond ik het er alleen grappig uitzien, maar nu vind ik het al zo vanzelfsprekend dat elke andere turnbased rpg die ik hierna speel wel heel erg kaal zal gaan aanvoelen. :p Mensen die turnbased saai vinden hebben nu echt geen excuus meer... gevechten in PM2 zijn net zo intens als "gewone" gevechten in elk ander spel. Gewoon je beurt afwachten is er niet meer bij. En als je echt heel goed bent in het blocken hoef je totaal geen schade te lijden. (hoewel ik blocken met B nog steeds wel erg lastig vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo net even Wario ware incl. besteld :) echt een \o/ game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb trouwens ook nog de timing-tutor badge.
Hij kostte wel asociaal veel geld, weet het bedrag niet eens meer maar veel was het wel, maar dan heb je ook wat! Er komt dan een klein uitroeptekentje in beeld op de momenten dat je extra op A kunt drukken om je bewegingen "stylish" te maken. Echt, het publiek gaat helemaal uit hun dak als je dat onder de knie krijgt! Sterren-energie wordt dan ook weer lekker snel aangevuld. Sommige aanvallen hebben wel 2 of 3 "stylish" momenten, en als je die allemaal goed weet te timen krijg je haast nog meer sterren dan als je 'appeal' doet.
Waar haal je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:36

NoTimeRemains

I know

@Willybubba -> Timing Tutor Badge
spoiler:
Timing Tutor
BP: 1
FP: 0
Makes an exclamation mark over Mario or his partner during an attack. If you
press A when the exclamation mark appears, you will do a "Stylish" move which
earns you more Star Power, and gets the audience going.

-This can be bought off Charlieton for 120 coins.

Lees deze ook even:
spoiler:
-Charlieton-

Charlieton, the merchant in Rogueport Plaza, restocks his inventory every time
you leave Rogueport and return. He'll never have all of these items at once.
Also, you can find Charlieton in the Pit of 100 Trials, but his stock changes
prices as you get deeper and it is more like a regular store than his specialty
store.

Attack FX C: 120
Boo's Sheet: 24
Double Pain: 36
Dried Shroom: 2
Earth Quake: 18
Hammerman: 180
Jammin' Jelly: 120
Jumpman: 180
Mega Rush: 60
Repel Cape: 18
Shooting Star: 36
Slow Go: 12
Stop Watch: 24
Timing Tutor: 120
Ultra Shroom: 120
W Emblem: 360

Here's what he sells in the Pit of 100 Trials. The price rises as you continue
to unreal heights, but this is the lowest his items will ever go. Darn
monopoly...

Fire Flower: 10
Honey Syrup: 10
Maple Syrup: 20
Mushroom: 5
Super Shroom: 20
Thunder Rage: 20

[ Voor 67% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-11-2004 09:04 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 16:48
Anoniem: 115248 schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:46:
Ik heb trouwens ook nog de timing-tutor badge. _/-\o_
Hij kostte wel asociaal veel geld, weet het bedrag niet eens meer maar veel was het wel, maar dan heb je ook wat! Er komt dan een klein uitroeptekentje in beeld op de momenten dat je extra op A kunt drukken om je bewegingen "stylish" te maken. Echt, het publiek gaat helemaal uit hun dak als je dat onder de knie krijgt! Sterren-energie wordt dan ook weer lekker snel aangevuld. :) Sommige aanvallen hebben wel 2 of 3 "stylish" momenten, en als je die allemaal goed weet te timen krijg je haast nog meer sterren dan als je 'appeal' doet.

Dat publiek is echt een fantastische aanvulling op het spel. Eerst vond ik het er alleen grappig uitzien, maar nu vind ik het al zo vanzelfsprekend dat elke andere turnbased rpg die ik hierna speel wel heel erg kaal zal gaan aanvoelen. :p Mensen die turnbased saai vinden hebben nu echt geen excuus meer... gevechten in PM2 zijn net zo intens als "gewone" gevechten in elk ander spel. Gewoon je beurt afwachten is er niet meer bij. En als je echt heel goed bent in het blocken hoef je totaal geen schade te lijden. (hoewel ik blocken met B nog steeds wel erg lastig vind).
Ja, erg cool die turn-based gevechten, lekker vlot. Maar die stylish moves kan je ook zonder die badge hoor :). Al moet je ze dan wel zelf uitvinden, beetje lastig soms.

Earth Tremor en Art Attack ga je dan veeel meer gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

heb een bestelling via play.com lopen. Hij is ruim een week geleden verstuurd maar nog niet aangekomen. Bij play ben ik gewend dat die binnen enkele dagen binnen is.

Ik zie dat er een nummer verschijnd in mijn ordering history. Is dat een tracking nummer van een vervoerder of zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:27:
[...]

Ja, erg cool die turn-based gevechten, lekker vlot. Maar die stylish moves kan je ook zonder die badge hoor :). Al moet je ze dan wel zelf uitvinden, beetje lastig soms.
Ja ik weet dat het ook zonder kan. Maar de momenten waarop je op A moet drukken zijn soms best onlogisch... voordat ik die badge vond had ik er maar 2 ontdekt. Zodra ik ze eenmaal kende heb ik de timing tutor ook weer uitgezet en een andere badge daarvoor in de plaats. :p

Maar dan nog blijft het 1 van de nuttigste badges die ik gevonden heb.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.