Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuk of 5 vrienden van me spelen HT dus daar heb je contact mee en ook een stuk of wat ouwe leaguegenoten en 2 van mijn huidige compo...

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
****************GoT Cup ***********************

Morgen donderdag zullen de inschrijvingen voor de nieuwe editie van de GoT Cup opengaan. Diegenen die al uit de beker zijn kunnen al inschrijven, zij die er nog inzitten hebben nog tijd tot en met de donderdag VOOR de zevende competitiewedstrijd.

Meer info op de site morgen, die overigens een serieuze lik verf aan het krijgen is maar nog lang niet af is. Maar morgen is een belgische feestdag, dus ik heb een hoop tijd om een hoop af te krijgen :)

Life is simple, make choices, don't look back...

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 18:20
Nou afgelopen nacht tegen een argentijns elftal gespeeld.
4-0 gewonnen, maar wel een vleugelspeler voor een paar weken eruit geschopt. :(

[ Voor 4% gewijzigd door died_laughing op 11-11-2004 08:10 ]

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mijn 2de elftal is vernederd :'(

Maarja was maar een friendly :)

Vol goede moed op naar zaterdag! :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Swanfield
Kan niet mee doen met de GoT cup :( heb me al op gegeven voor een andere niets zeggende cup :'(

Volgend jaar ben ik er bij!

ps. Weet iemand hoeveel centen je aan het eind van het seizoen krijg voor de behaalde resultaten? Die link op GoT-site doet het niet bij mij namelijk...

[ Voor 40% gewijzigd door Swanfield op 11-11-2004 09:24 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Damien2004 schreef op 11 november 2004 @ 09:15:
Kan niet mee doen met de GoT cup :( heb me al op gegeven voor een andere niets zeggende cup :'(

Volgend jaar ben ik er bij!

ps. Weet iemand hoeveel centen je aan het eind van het seizoen krijg voor de behaalde resultaten? Die link op GoT-site doet het niet bij mij namelijk...
alsje

http://www.databased.at/h...dex.asp?starter=bonuscalc

• Swanfield
Tnx :D Ziet er naar uit dat ik derde word en niet promoveerd maar ik moet zeggen dat de beloning van niet promoveren ook al erg bevredigend is :D

Afijn alles is nog mogelijk maar 3de word ik denk ik sowieso

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 22:38

Ottooo

Vuurvlieg

Dit keer maar weer eens meedoen met de cup :)

Vorig jaar was ik helemaal vergeten mezelf in te schrijven...

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:57

Xanathorn

Mmorpg addict

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 07:08:
heeft Xanathorn wellicht een oplossing voor mijn probleem? :)

hij is dus nasty met solid leadership en die bondscoach vindt dat dat zijn TS te veel gaat beinvloeden (en dat zijn extra sterren opwegen hiertegen).
We hebben 2 controversial/solid en 2 sympathetic/solid in ons eigen Nederlands elftal en ik heb niet echt het idee dat dat erg negatief is voor de teamspirit.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 13:32
Hoppa, weer door naar ronde nummer 6. En weer onverwachts :*)
2-1 gewonnen in een uitwedstrijd tegen een redelijke sterke V-er. Het had ook 6-0 kunnen worden want ik heb nog niet vaak zoveel kansen in een wedstrijd gehad. Hoe dan ook, dit is weer erg mooi!

Volgende week tegen een zeer sterke V-er, maar dan wel thuis. Dus weer lekker PICcen denk ik en dan maar kijken wat ervan komt!

Oh ja mensen, ff een vraagje.
Een van mijn spelers (een 34-jarige winger die 3.5 sterretjes haalt in goede vorm)had matig ervaring en goed leiderschap. Na de wedstrijd van gisteren heeft hij redelijk ervaring. Ik wil zelf geen redelijke coach en heb ook geen zin om nog 2 seizoenen te wachten tot hij solid wordt. Ook is hij niet goed genoeg om nog lang in mijn A-elftal of cupteam mee te draaien. Eigenlijk is hij dat nu al niet meer.

Hoeveel kan ik voor deze gast vragen? Ik ben erover aan het denken om hem voor 300 of 400k erop te gooien.

[ Voor 42% gewijzigd door dreamtheater42 op 11-11-2004 12:30 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• vargo
  • Laatst online: 12-08 16:21
Gisteren heb ik een 27 jarige 4 / 4.5 sterren aanvaller (ik meen solid scoring, solid passing, excellent experience ofzo) gekocht voor 450K: wat kost zo'n speler normaal (buddy is vrijwel verlopen bij mij)?

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:56:
[...]

Waarom stel je dan ook in godesnaam je 1e keer op? Koop een matige keeper voor 5k ofzo als reserve.
Omdat ik dus geldproblemen heb ;)

• dreamtheater42
vargo schreef op 11 november 2004 @ 13:37:
Gisteren heb ik een 27 jarige 4 / 4.5 sterren aanvaller (ik meen solid scoring, solid passing, excellent experience ofzo) gekocht voor 450K: wat kost zo'n speler normaal (buddy is vrijwel verlopen bij mij)?
Ik denk dat dat best een aardige prijs is. Maar hij zal toch geen 4 sterren halen in redelijke vorm denk ik. Misschien in goede/uitstekende vorm.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Even een vraagje.

Wat gebeurd er als ik GEEN reserve-spits opstel, en er moet een spits gewisseld worden. Word er dan niks vervangen, of pakt ie mijn reserve winger/middenvelder?

Dit ivm met tactische overwegingen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

SpeedAddict schreef op 11 november 2004 @ 13:56:
Even een vraagje.

Wat gebeurd er als ik GEEN reserve-spits opstel, en er moet een spits gewisseld worden. Word er dan niks vervangen, of pakt ie mijn reserve winger/middenvelder?

Dit ivm met tactische overwegingen ;)
Hij pakt dan de volgende in het rijtje geloof ik. Je winger dus.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

GoT-HT Federatie

Een van onze leden heeft de federatie verlaten omdat hij zich niet kon vinden in een beslissing.

Inhoudelijk doet het er niet toe wat er zich heeft afgespeeld, maar de beslissing is genomen in overleg.

Wanneer je lid word van een federatie ben je tot niets verplicht. Het is tenslotte voor de fun en vrijwilligers zorgen ervoor dat het leuk blijft.
Echter, wanneer je echter jezelf opgeeft voor een 'functie' binnen de fed dan horen daar verantwoordelijkheden bij en die moeten worden nageleefd.

Op GoT, GoTtrick en op het HT forum zijn er regels. Wanneer je daar bijvoorbeeld 200 postings en 20 polletjes plaatst met onzin puur om te geinen met je vrienden of om te zieken kijk je ook niet raar op als je forumrechten ontnomen werden. Dit slechts ter illustratie en is ook niet hetgeen er gebeurd is ;)

Als je gaat lopen kloten met die verantwoordelijkheid maak je andere mensen niet happy. :(

Er zijn zat federaties naar de kloten gegaan door dit soort grapjes en ik mag hopen dat iedereen het ermee is dat het daar hier veel te leuk voor is. :D

Yared is trouwens blij dat de beslissing gewoon geaccepteerd is en als iemand daarom de fed verlaat is dat diens eigen keuze maar vinden we dat wel jammer.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Swanfield
@ Yared: Zoals Johan het zou zeggen:"Lijkt me logisch"

:D

Verwijderd

Damien2004 schreef op 11 november 2004 @ 09:14:
Mijn 2de elftal is vernederd :'(
Ah welnee joh ;-)

gg nog!

Verwijderd

vargo schreef op 11 november 2004 @ 13:37:
Imo absoluut niet slim. Beter koop je voor dat geld een uitstekend/zwak ofzo. Lijkt me stukken beter.

passen is maar 20% voor een spits, maar je betaald er flink voor.

• Little Bear
  • Niet online
@ Damien: als je de got cup wil doen zeg je die andere cup toch gewoon af?

PS, ben ook vernederd in een friendly thuismatch met 0-7 gisteren...

Verwijderd

pffff, wat een hoop leeswerk. Ben je even 1,5 week niet hierzo, tientallen pagina's achterstand. Ben er maar even doorheen gescand B)

offtopic:
(voor de mensen die het willen weten, marathon is uitgelopen, half dood en door een hel gegaan, maar de medaille is binnen)

Gisteren de bekerronde overleefd. Volgende week een pittige wedstrijd, maar ik ga er vol voor! :)

By the way, heb zin in de meeting!!! :)

• NiMu83
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:01:
pffff, wat een hoop leeswerk. Ben je even 1,5 week niet hierzo, tientallen pagina's achterstand. Ben er maar even doorheen gescand B)

offtopic:
(voor de mensen die het willen weten, marathon is uitgelopen, half dood en door een hel gegaan, maar de medaille is binnen)

Gisteren de bekerronde overleefd. Volgende week een pittige wedstrijd, maar ik ga er vol voor! :)

By the way, heb zin in de meeting!!! :)
Welcome back!
Je hebt het er naar je zin gehad zie ik? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vads/ht-oranje/teams/timberteam.jpg

Was thije stiekem ook mee? :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Little Bear schreef op 11 november 2004 @ 01:55:
****************GoT Cup ***********************

Morgen donderdag zullen de inschrijvingen voor de nieuwe editie van de GoT Cup opengaan. Diegenen die al uit de beker zijn kunnen al inschrijven, zij die er nog inzitten hebben nog tijd tot en met de donderdag VOOR de zevende competitiewedstrijd.

Meer info op de site morgen, die overigens een serieuze lik verf aan het krijgen is maar nog lang niet af is. Maar morgen is een belgische feestdag, dus ik heb een hoop tijd om een hoop af te krijgen :)
Inschrijving doet het nog niet? Ik doe iig weer mee!

Verwijderd

Vraagje ivm mn reisplanning HT-meeting.

Tot hoe laat gaat dat bowlen duren? Vanaf 4 tot?
En waar gaan we eten? In de stad of in de buurt van de RAI?

Dit ivm mijn terugreisplanning

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:35:
[...]

Inschrijving doet het nog niet? Ik doe iig weer mee!
Uhm...is de site al bekend dan?

Verwijderd

Gottrick toch?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Is mij niks bekend. Dat zou littlebear effe contact met me moeten opnemen.

Aangezien ik de admin van GoTtrick ben :P

• Swanfield
Ja zou idd graag mee willen doen met de GoT cup maarja die andere cup heb ik nu al toegezegd :(

A.s. woensdag heb ik al een friendly komt dat dan niet in botsing met de GoTcup? Zo niet dan doe ik toch stiekem mee ;)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op 11 november 2004 @ 17:00:
Ja zou idd graag mee willen doen met de GoT cup maarja die andere cup heb ik nu al toegezegd :(

A.s. woensdag heb ik al een friendly komt dat dan niet in botsing met de GoTcup? Zo niet dan doe ik toch stiekem mee ;)
Uiteraard begint de got cup niet woensdag al!!! Er is nog niks bekend verder over de poules etc...Dus je kan naar mijn weten gewoon woensdag een friendly spelen

Verwijderd

Xanathorn schreef op 11 november 2004 @ 12:07:
[...]

We hebben 2 controversial/solid en 2 sympathetic/solid in ons eigen Nederlands elftal en ik heb niet echt het idee dat dat erg negatief is voor de teamspirit.
is het gangbaar dat ik bv de bondscoach aanspreek hierover en ik hiermee jouw reply meeneem? en zo ja, vind je het ok dat ik jouw reply ook aan hem toe mail?

• Little Bear
  • Niet online
@ Damien het blijf maar een spel he, van die andere af te zeggen zal niemand gewond geraken }) enneuh... de cup begint idd pas over een 3 weken B)

@ Hein de site is ook nog niet online gebracht, ben er nu nog volop mee bezig. Ik stuur een posting op got en een nieuwsbrief op HT als ze online komt.

@ Brainpower don't worry, i keep you informed :9

Verwijderd

hey hattrick is veranderd. je kan nu op de skills enzo klikken.

Verwijderd

echt zwaar irritant en nutteloos. ik weet toch zelf wel hoe hoog een skill is? is denk ik puur voor nieuwe teams. hopelijk kan het ook worden uitgezet in de erg nabije toekomst.

Verwijderd

hmm een hattrick forum :P
nog eens niet in de gate :D

speel het nu al een tijdje. Vind het opzich wel lachen.
begin nu zelf ook steeds beter te worden.
voor mn teaminfo kijk @ team topmarcel :D:D
deze woensdag al een friendly geregeld maar de week ernaar kan iedereen me weer uitdagen :d

• Loona35
Wanneer is die meeting eigenlijk ? :P

• Loona35
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:48:
hey hattrick is veranderd. je kan nu op de skills enzo klikken.
kansloze optie zeg :/

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 11-11-2004 18:26 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Little Bear schreef op 11 november 2004 @ 17:19:
@ Brainpower don't worry, i keep you informed :9
Ach tis jou kindje :P Ik maak me er niet druk om... :)

@ loona35
Ach ze zullen we veel vragen over hebben gehad. Ik stoor me er niet aan. Zal het iig niet gebruiken maar wie weet komt het ook nog eens van pas :P

[ Voor 29% gewijzigd door NiMu83 op 11-11-2004 18:39 ]

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik hoop morgen mijn eerste formidabele spits te hebben. Als hij dan ook nog in vorm stijgt ben ik helemaal blij.... :)

Anders heb ik hem volgende week als het goed is...

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:17

GaMbiNo

1337

Ik denk dat deze feature nog wel aangepast gaat worden.
Er storen zich nogal wat mensen aan die lelijke groene teksten.

Ik snap de feature overgens ook niet.... echte beginners hoeven de stats tot hooguit goed/solid maar te kennen en het lijkt me niet dat dat nou zo lastig kan zijn...

Hopelijk wordt het iets optioneels en kan je het dus uitzetten in de prefs.

Verwijderd

RareGast schreef op 11 november 2004 @ 19:00:
Ik hoop morgen mijn eerste formidabele spits te hebben. Als hij dan ook nog in vorm stijgt ben ik helemaal blij.... :)

Anders heb ik hem volgende week als het goed is...
Nice, zelf hoop ik morgen ook mijn eerste formidabele speler te hebben, maar dan in de verdediging. Vorm is jammer genoeg maar matig maar vorige week is volgens mij de stijgende curve begonnen bij hem wat betreft de vorm. (hoop ik dan ;) )

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
hey, ik ook morgen alst goed is mn eerste formidabel (verdedigen) :9 haalt 4* vanaf redelijk vorm, lekkerrr B)

[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 11-11-2004 20:24 ]

• RareGast
Joss schreef op 11 november 2004 @ 20:13:
hey, ik ook morgen alst goed is mn eerste formidabel (verdedigen) :9 haalt 4* vanaf redelijk vorm, lekkerrr B)
Die van mij is dus zwak in vorm en heeft nog nooit meer dan 3 sterren gehaald. Een andere spits heeft al 3*1/2 gehaald. Maar die is eigenlijk nog maar net uitstekend. Maar is dan wel weer goed in vorm

Verwijderd

idd wel irritant al die groenen dingen. Daarbij is het ook niet correct, want als je bij de vorm van een speler klikt, dan linkt ie naar de spelersvaardigheden. :?

• s_de_hoog
  • Niet online
GaMbiNo schreef op 11 november 2004 @ 19:02:
Ik denk dat deze feature nog wel aangepast gaat worden.
Er storen zich nogal wat mensen aan die lelijke groene teksten.
Als ik het commentaar van Johan en Tjecken op global lees, dan zal dat wel niet.
Het komt er op neer: wij waren er na een paar dagen aan gewend (de ht's hebben het al 3 maanden getest ofzo), dus dat zal bij jullie ook wel zo zijn.

offtopic:
wit-russich vlaggetje is onderweg :9

[ Voor 7% gewijzigd door s_de_hoog op 11-11-2004 21:12 ]

Waar gehackt wordt vallen spaanders

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@crazy-m 'team topmarcel'?
kan niks vinden B)

@crazy-horse, er komt nog een update van MaestroTim, maar vanaf 16.00, tot ... wat je wil.
We eten in de buurt, shoarmatent of pizzeria :9

@loona komende ZATERDAG 13 NOVEMBER! :D
Leuk als je komt

GoT-HT meeting is dus dit weekend al dus komt allen, gezellig!
MaestroTim onze man_van_de_organisatie >:) zal morgen nog een totaal posting maken met nummers waar je ons kunt bereiken.

We gaan vanaf 16.00 bowlen en daarna pizzaatje of shoarmaatje halen.
Lekker relaxed en gezellig, tis vlakbij Station Rai

* yared moet zijn ben nu in omdat hij morgen een 'breakfastmeeting' heeft.
wie verzint zoiets nou weer :X

[ Voor 57% gewijzigd door yared op 11-11-2004 21:23 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

ik zie echt totaal het nut niet hiervan. in een woord heb je toch ook geen link naar het alfabet waarin een bepaalde letter staat? gewoon ff 20 gradaties leren, hoe moeiulijk moet het zijn? Ik snap die lui echt de laatste tijd niet. ze proberen het steeds makkelijker te maken maar waarom? niemand vraagt hierom.

• Little Bear
  • Niet online
******************** GoT Cup *****************

De inschrijvingen voor de GoT Cup zijn vanaf nu terug online!

Inschrijven kan op http://users.skynet.be/fa881279/cup2004

Good Luck!

@ Brainpower: My baby is born! 8)7 It's a ... thing O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Little Bear op 11-11-2004 21:32 ]

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Omg, tis weer eens zover...

Zoals veel oudgedienden nog wel kunnen herinneren krijgt Thije om het seizoen ofzo last van zijn, laten we het voorzichtig benoemen, grotere gevoelens. >:)

Wie kan zich nog PM_Thije herinneren, of was het nou SM_Thije... :P
Shit, kan die anderen nu even niet meer naar boven halen, maar het zijn er meer geweest.

Anyway, vanaf nu mogen we onsere Thije aanspreken met Sir_Thije 8)7 _/-\o_

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben na aandringen van H3!N maar eens lid geworden van jullie Fed. Ik speel nu voor de 2e keer in de 6e, team: B.J. United (210000), en promoveren naar de 5e zit er helaas nog niet in. Ik zal dit draadje gaan volgen zodat jullie mij kunnen verlichten met jullie hattrick wijsheden :P
Ook aangemeld op Gottrick en misschien jullie cup ff meepakken

specs

• Joss
  • Nu online
makkelijke teamID :9

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 21:23:
ik zie echt totaal het nut niet hiervan. in een woord heb je toch ook geen link naar het alfabet waarin een bepaalde letter staat? gewoon ff 20 gradaties leren, hoe moeiulijk moet het zijn? Ik snap die lui echt de laatste tijd niet. ze proberen het steeds makkelijker te maken maar waarom? niemand vraagt hierom.
Waarom zou je ze leren? Ik vroeg mij vandaag pas af wat er na uitstekend kwam en ik speel nu al 4 maanden O-)
Als je er net mee begint moet je je daar ook helemaal niet mee bezig houden.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

• yared

yared

No Scope, Bitch!

lekker makkelijk onthouden je team id...

* yared moet zijn eigen nog steeds opzoeken :D

@foray, ik heb naast mijn pc twee lijstje hangen
1> Hattrick levels echt alles op een half a4tje
2> BF radio commands

ik ga dat soort onzin echt niet in me kop stampen... doe dit voor me lol, niet voor me werk :D

ot/ ik tik steeds meer 'me' in ipv 'mij', superergelijk
komt door de / me en het me in het engels lijkt me/mij :9

[ Voor 65% gewijzigd door yared op 11-11-2004 23:10 ]

• Swanfield
Zo heb mij ingeschreven voor de GoTcup :D

Niet door vertellen he, dat ik ineens moet afhaken voor die andere beker })

Hoop dat ik de eerste ronde uberhaubt overleef :p

• Ottooo
  • Laatst online: 12-08 22:38

Ottooo

Vuurvlieg

Ik doe ook mee hoor :)

[edit]

Heb ik inschrijversnummer 13, lekker voorteken is dat weer :/

[ Voor 64% gewijzigd door Ottooo op 11-11-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljante post van non HT-Global: (moet je echt even helemaal doorlezen :D)
I have a serious problem that I need a little help with .... :(

I need some advice on what could be a life changing decision. Thanks in advance guys and gals, I really don't have anyone else to turn to.

Even though I've given her everything, I've suspected for some time now that my girlfriend has been having an affair, and I don't know what to do about it. You know, the usual signs -- phone rings, I answer, someone hangs up. She started going out 'with the girls' a lot recently although when I ask which girls it is always "Just some friends from work, you don't know them".

I always look out for her taxi coming home but she always walks up the drive. Although I do hear a car setting off, as if she has got out of the car round the corner. Why? Is it not a taxi? I recently picked her mobile up just to see what time it was and she went beserk and got very upset that I should never touch her phone again and why was I checking up on her?

Anyway, I have never approached the subject with her. I think deep down I just didn't want to know the truth but last night she went out again and I decided to check on her.

I decided I was going to hide behind the car which would give me a view of the whole street so I could see which car she gets out of. It was a while. I crouched behind the my car and I noticed a small rip on the edge of my Hattrick T-shirt.

Should I just ebay it or hang on to it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 14:51

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb me voor het eerst in 4 seizoenen ingeschreven voor de GoT-cup. Ben benieuwd! :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tim

Geweldig dit soort humor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UneXisT schreef op 11 november 2004 @ 21:50:
Ik ben na aandringen van H3!N maar eens lid geworden van jullie Fed. Ik speel nu voor de 2e keer in de 6e, team: B.J. United (210000), en promoveren naar de 5e zit er helaas nog niet in. Ik zal dit draadje gaan volgen zodat jullie mij kunnen verlichten met jullie hattrick wijsheden :P
Ook aangemeld op Gottrick en misschien jullie cup ff meepakken
woei! welkom :)
user icon is ook al lekker bijgeschaafd afgelopen 4 jaar :P

PS waar is onze promoter met vlaggetjes?!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 01:51:
[...]

woei! welkom :)
user icon is ook al lekker bijgeschaafd afgelopen 4 jaar :P

PS waar is onze promoter met vlaggetjes?!
die is net terug van de kroeg ;) .. ik had yared al belooft vanmiddag om morgen vroeg de nieuwe leden update te doen. Hopelijk vergeet ik het niet O-)

@ MaestroTim
LOLLL .. kan ie nog droger hehehe :D :'( :D

/edit
trusten :>

[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 12-11-2004 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, de gifbeker was dus nog niet leeg. Na 3 weken van zware daling, hebben we er gewoon een 4e aangeplakt. Gewoon niet leuk meer om nu een opstelling te maken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd wakker en dacht ach ik check ff de TU en ga weer tukken :)

TSI 820 -370 450
Vorm 5 -2 3
PM 1 0 1

Mijn eerste uitstekende speler ooit!! En nog wel 18 jaartjes ook :P(en een week te vroeg).

ik kan weer met een gerust hart slapen. truste.

Edit ik ga denk ik ook maar voor mijn eerste briljante centrale aanval. Dat lijkt mij wel wat :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik zag net deze speler op de transferlijst:

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goed

Wat is zoiets nou waard om op te bieden, het lijkt mij een redelijke speler om in mijn elftal te hebben, zodoende een tegenstander eens te verrassen door wat aanvallender te gaan werken bvb

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Woei, mijn 1e brilliant speler ooit _/-\o_

En zo op het 1e oog lijkt de vormcrisis in mijn team grotendeels voorbij. Hopelijk blijft de lijn nu eens even omhoog doorlopen.

Tevreden, so far, iig totdat ik de precieze updates gezien heb. Moet het hier op mijn werk met Tommatrick doen, en die is nu niet zo heel snel ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 11 november 2004 @ 21:18:
@crazy-m 'team topmarcel'?
kan niks vinden B)
Top marcel (360667)

Land: Nederland
Regio: Noord-Brabant
Stadion: Top marcel Arena
Taal: Nederlands

Hij is er toch echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Team waarde +€20.000,-
TSI +200
Vorm +6
TS +1 bedaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Vorm +2/-2
Scoren +1 18 jarige naar goed

Vormcrisis lijkt te stabliseren na op 4 weken +7/-32 te hebben gehad...

PS: al 21 inschrijvingen voor de cup, gaat lekker zo 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Little Bear op 12-11-2004 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoeri schreef op 12 november 2004 @ 08:11:
Ik zag net deze speler op de transferlijst:

Wat is zoiets nou waard om op te bieden, het lijkt mij een redelijke speler om in mijn elftal te hebben, zodoende een tegenstander eens te verrassen door wat aanvallender te gaan werken bvb
Als ie 45 jaar is, zou ik hem niet kopen. M.a.w., meer info nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 09:31:
Als ie 45 jaar is, zou ik hem niet kopen. M.a.w., meer info nodig.
my mistake :)

21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Volgens transfervergelijking is hij 300.000 waard, maar ik las hier onlangs dat er teveel waarde gehecht wordt aan nutteloze bijstats... vandaar mijn vraag hier

Volgens mij is dit een goeie jongen om in het middenveld te zetten als extra aanvaller bvb?

[ Voor 21% gewijzigd door Yoeri op 12-11-2004 09:38 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:17

GaMbiNo

1337

Yoeri schreef op 12 november 2004 @ 09:36:
[...]

my mistake :)

21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Volgens transfervergelijking is hij 300.000 waard, maar ik las hier onlangs dat er teveel waarde gehecht wordt aan nutteloze bijstats... vandaar mijn vraag hier

Volgens mij is dit een goeie jongen om in het middenveld te zetten als extra aanvaller bvb?
Of je nou iemand op het middenveld inzet met als opdracht extra aanvaller of gewoon voorin als normaal aanvaller maakt niks uit.
maw. zo'n aanvaller heeft geen middenveldstats nodig wat jij volgens mij denkt. ;)

Deze spits heeft leuke bijstats en ik denk dat je voor deze wel op minstens 275K moet rekenen.

[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 12-11-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
HT was blijkbaar nog niet volledig up to date, aangezien er nog een paar spelers gestegen zijn :o

vorm +4/-2
scoren +2 2 18 jarigen naar goed :P

Strax nog eens kijken, misschien zijn ze dan allemaal naar goed :Y)

In elk geval enorm goeie TU, zeker vergeleken met vorige weken

[ Voor 13% gewijzigd door Little Bear op 12-11-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 12 november 2004 @ 09:43:
[...]

Of je nou iemand op het middenveld inzet met als opdracht extra aanvaller of gewoon voorin als normaal aanvaller maakt niks uit.
maw. zo'n aanvaller heeft geen middenveldstats nodig wat jij volgens mij denkt. ;)

Deze spits heeft leuke bijstats en ik denk dat je voor deze wel op minstens 275K moet rekenen.
Je hebt idd geen ruk aan redelijk positiespel in dit geval. Verder is de TSi ook wel interessant om te weten(al wordt die waarschijnlijk vertekend door redelijk positiespel en goed spelhervatten). Maar mijn verwachting is dat deze speler er voor meer dan 3 ton uitgaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Vrij matige TU
Vorm: +8/-7 (het is in elk geval positief :)
TSI: +3070/-760
Def: +1 (32 jaar oude spits 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Bagger, mijn team lijkt wel niet uit de vormcrisis te komen... Twas weer dramatisch.

Maar wel 3 trainees gesprongen, 1 19 jarige spits naar Formidabel (helaas slecht in vorm) en 2 18 jarige spitsen naar uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Verdedigen: +3 (18j formidabel, 20j uitstekend, 24j redelijk)
vorm enzo week niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[newbee mode=on]

Ik vroeg mij af, je kan individuele orders mee sturen verdedigend/aanvallend/normaal. Nu heb ik spelers die dus 0,2 of 0,3 meer presteren (beter zijn dus) dan normaal.

Dus speler a. haalt op normaal 2,4 en met aanvallend 2,6. Wat is het nadeel als ik hem op aanvallend zet ipv normaal?

Ik heb 5 middenvelders waarvan er 1 extra mid. is en de overige 4 gewoon middenvelders zijn. Alle 4 zijn aanvallend beter dan normaal of verdedigend, moet ik ze dan op aanvallend allemaal zetten?

[newbee mode=off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op 12 november 2004 @ 11:44:
[newbee mode=on]

Ik vroeg mij af, je kan individuele orders mee sturen verdedigend/aanvallend/normaal. Nu heb ik spelers die dus 0,2 of 0,3 meer presteren (beter zijn dus) dan normaal.

Dus speler a. haalt op normaal 2,4 en met aanvallend 2,6. Wat is het nadeel als ik hem op aanvallend zet ipv normaal?

Ik heb 5 middenvelders waarvan er 1 extra mid. is en de overige 4 gewoon middenvelders zijn. Alle 4 zijn aanvallend beter dan normaal of verdedigend, moet ik ze dan op aanvallend allemaal zetten?

[newbee mode=off]
Als ze aanvallend beter presteren, zet ze dan gewoon lekker aanvallend neer.
Middenvelders gebruiken op normaal 50% van hun verdedigingsvaardigheid en 50% van hun passing vaardigheid. Als hun passing stat beter is dan hun verdedigende stat, zet ze dan op aanvallend. Dan verschuif je de verhouding 50/50 naar bijvoorbeeld 80/20 (willekeurige aanname).
Je middenveld zal er in ieder geval niet door verzwakken. Je aanval zal sterker worden, je verdediging iets zwakker. Maar je aanval neemt méér toe dan je verdediging afneemt. Hopelijk snap je wat ik bedoel :)

TU:
value: +4330/-1400
form: +3/-4
exp: +1

gelukkig m´n belangrijkste mid weer omhoog in vorm, die heb ik hard nodig deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Eindelijk weer een TU die me op het goede spoor brengt, heeft wel weken geduurd die vormdip..

vleugel: +1
vorm: +16/-3
tsi: +6390/-480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PM: +2 (20 jaar -> uitmuntend(die er deze week waarschijnlijk uit gaat), 18 jaar -> uitstekend)
vorm: -7/6 1
tsi: 2140/-650 1490

PM wel ok, alleen kan ik zoals mijn voorganger ook wel een vorm +13 gebruiken!

[ Voor 15% gewijzigd door Unex op 12-11-2004 13:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 12:36:
[...]
Hopelijk snap je wat ik bedoel :)
Ja denk het wel :D

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*****MEETING*****

update deelnemerslijst voor de GoT-meeting, check even of hij klopt.

- StArMaKeR (vanaf 16:00 uur)
- hoedjevanpapier (vanaf 16:00 uur)
- Thije (vanaf 16:00 uur)
- MaestroTim (vanaf 16:00 uur)
- Yared (vanaf 16:00 uur)
- MetalMeijer (vanaf 16:00 uur)
- Crazy-Horse (onder voorbehoud)
- Wubmaster (vanaf 20:00 uur)
- SANbuca (borrelen)
- Timminio-Mestra + sjmichiel (ondervoorbehoud)

Voor een overzicht van morgen verwijs ik nog even naar de posting van yared:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/972189/1

we zijn ook mobiel bereikbaar:
Yared: 0628908189
Tim: 0614743020

aanvullingen/reacties graag hieronder :)

tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 12:36:
[...] Dan verschuif je de verhouding 50/50 naar bijvoorbeeld 80/20 (willekeurige aanname).
Nog een kleine toevoeging mbt tot 'willekeurige aanname' ;)
Ik heb sterk de indruk dat 't van 50/50 naar **/0 gaat. Maw, de verdedigingsvaardigheid wordt geheel niet meegewogen. Waarschijnlijk zal 't iets zijn van 80/0. In totaal wordt er dus iets minder van de speler benut, maar er zijn 2 redenen om toch zo'n order te geven:
1. Het relatieve verschil tussen z'n 'verdedigen-' en 'passen-'skill is groot.
2. Je hebt bijv. een sterke verdediging en wilt per se je aanval wat versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way:

2 bowlingbanen zijn gereserveerd, morgen van 5 tot 6. tot dan :)

@ kdb: zou ook kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

heerlijke TU:

PM +2 (1 uitmuntend, 1 formidabel :))
Vorm +4/-9
TSI +1850/-1490
Ervaring +1

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 13:13:
[...]

Nog een kleine toevoeging mbt tot 'willekeurige aanname' ;)
Ik heb sterk de indruk dat 't van 50/50 naar **/0 gaat. Maw, de verdedigingsvaardigheid wordt geheel niet meegewogen. Waarschijnlijk zal 't iets zijn van 80/0. In totaal wordt er dus iets minder van de speler benut, maar er zijn 2 redenen om toch zo'n order te geven:
1. Het relatieve verschil tussen z'n 'verdedigen-' en 'passen-'skill is groot.
2. Je hebt bijv. een sterke verdediging en wilt per se je aanval wat versterken.
Bij beide spelers is de skill verdedigen: matig en passen: goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben er vandaag ook achter gekomen, dat je zelfvertrouwen dus nog 3 stappen hoger kan, namelijk: lichtelijk overdreven, compleet overdreven, extreem overdreven. Is er al iemand hier die dat ooit heeft behaald?

Moet zeggen dat die nieuwe funtie wel lachen is, maar heb er zelf niet veel aan. Weet zelf nu ook al bijna wel wat voor mogelijke niveaus er allemaal zijn, behalve dat van dat overdreven. Die wist ik dus niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 13:42:
Zo, ben er vandaag ook achter gekomen, dat je teamspirit dus nog 3 stappen hoger kan, namelijk: lichtelijk overdreven, compleet overdreven, extreem overdreven. Is er al iemand hier die dat ooit heeft behaald?

Moet zeggen dat die nieuwe funtie wel lachen is, maar heb er zelf niet veel aan. Weet zelf nu ook al bijna wel wat voor mogelijke niveaus er allemaal zijn, behalve dat van dat overdreven. Die wist ik dus niet.
Niet je teamspirit, maar het zelfvertrouwen hoor :)

wel grappig, had het nog niet gezien. Ook geen aankondiging gezien of heb ik daar overheen gekeken?

@damien: zeker wel op aanvallend zetten!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het even aangepast. Heb er zelf ook nog nooit iets over gelezen. Maar goed, dan weten we het nu. Ben benieuwd wie het hier als eerste gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht ik het nog redden dan denk ik dat ik nog even langs wip ik zou dan ff bellen naar tim of yared

groetjes kroesjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 13:51:
[...]
@damien: zeker wel op aanvallend zetten!!
Zou ik ook doen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 13:09:
*****MEETING*****

update deelnemerslijst voor de GoT-meeting, check even of hij klopt.

- StArMaKeR (vanaf 16:00 uur)
- hoedjevanpapier (vanaf 16:00 uur)
- Thije (vanaf 16:00 uur)
- MaestroTim (vanaf 16:00 uur)
- Yared (vanaf 16:00 uur)
- MetalMeijer (vanaf 16:00 uur)
- Crazy-Horse (onder voorbehoud)
- Wubmaster (vanaf 20:00 uur)
- Susande (borrelen)
- Timminio-Mestra + sjmichiel (ondervoorbehoud)

Voor een overzicht van morgen verwijs ik nog even naar de posting van yared:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/972189/1

we zijn ook mobiel bereikbaar:
Yared: 0628908189
Tim: 0614743020

aanvullingen/reacties graag hieronder :)

tot morgen!
Sjonge jonge jonge jonge! Er komt helemaal geen Susande??!?!?! Welke ei is op dat idee gekomen?

SANbuca (Sandra) komt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit redelijk uniek: ik heb namelijk een vraag! :P

Is het (nog steeds) zo dat als je een geblesseerde speler coach maakt, deze meteen van z'n blessure is genezen? Mijn 32-jarige goed/redelijk speler wil supergraag coach worden en kan nog steeds lekker mee met m'n team, maar is nu nog 4 weken geblesseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het opgeven van de Martinozen voor de GoT-cup verliep probleemloos. Complimenten voor de site! Toch weer jammer als je op een set dames in bijzondere pose klikt het volgende beeld moet aanschouwen:

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/parmartinos/images/jammer.jpg

Rest mij u allen een briljante meeting toe te wensen.

[ Voor 8% gewijzigd door Par_Martinos op 12-11-2004 17:35 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Meet meet meet, wie komt er nog meeeeeer gezelllliiiiggg!!

@Par_martinos; viespeuk :9
toch erop klikken he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:59:
Meet meet meet, wie komt er nog meeeeeer gezelllliiiiggg!!
Voor alle zekerheid: Crazy-horse en ik zijn te bereiken onder 0614680076 (verwacht geen problemen overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
yared schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:59:

@Par_martinos; viespeuk :9
toch erop klikken he >:)
Viespeuk??? Ik bedoel: Ik ben de slankheid zelve!! ;)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met trots presenteer ik u......

Teodor Strömerberg (11701413)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 101 610
Loon: 72 912 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Frizza United
Waarschuwingen: 2

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

voor een kleine 6,8miljoen euro tekende hij een contract voor 6 seizoenen. Misschien te duur maja boeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne TU vandaag, allereerste formidabele speler 8) en ook nog een positieve vormupdate. Team staat er nu lekker voor eigenlijk, hopelijk blijft dat ook nog een week of 10 zo dan ben ik tevreden. ;) Wel vreemd dat een van mijn verdedigers een TSI daling heeft gehad terwijl hij nog dezelfde vorm heeft en getraind is. :?

TU:
Def: +1 (18j naar formi)
Vorm: +8/-3
TSI: +1040/-260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Frits: leuk leuk leuk, maar maak jij je elftal nu niet een beetje über-kwetsbaar?

@MetalMeijer: kunnen we niet gewoon allemaal een gele puntmuts opzetten, een snorretje onder onze neus tekenen, goud-groene penty´s aantrekken en op rolschaatsen komen? Dan herkennen we elkaar toch zowiezo wel? of niet soms?

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Al eerder gemeld, maar nu officieel, twee nieuwe leden bij onze fed! Geef ze een warme knuffel in deze koude tijden van vorst en vormdaling in Nederland.

Aanschouw onze eerste one-day-hero Pewwy met zijn team Pewwy Utd. Vorig jaar nog 6e in de XI, dit jaar 1e! Wens hem succes toe met het knokken voor een promotie. Het gastenboek van Pewwy en de Peewees is hier te vinde.

Het 2e team dat bij ons aansloot heeft zich wel al voorzien van een prachtig logo! BJ Tarro is al 1x kampioen geworden 2 seizoenen terug heeft men van de promotiesnoepjes geproeft. Dat smaakt naar meer dus het verdedigen en verbeteren van de huidige 2e positie gebeurt dan ook met volle overgave. Wens hem dit jaar succes etc. in zijn gastenboek.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.kloppenburg/Hattrick_logo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:35:

@MetalMeijer: kunnen we niet gewoon allemaal een gele puntmuts opzetten, een snorretje onder onze neus tekenen, goud-groene penty´s aantrekken en op rolschaatsen komen? Dan herkennen we elkaar toch zowiezo wel? of niet soms?
Wat een toeval zeg, zo ga ik altijd gekleed :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.