idd.. ik had laatst een 23 jarige met uitstekend/scoren goed/passen voor 1,3 miljoen verkocht. Training duurde even maar het was zeker de moeite waard zegmaardreamtheater schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:08:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Blinky gaf aan dat hij 2 20-jarige spelers had die binnenkort naar solid pm gingen. Die 2 zijn ongeveer bejaard voordat ze worldclass pm hebben
Ik stel voor; train die 2 minimaal door naar uitstekend of misschien zelfs naar formidabel of uitmuntend. Tegen het eind van volgend seizoen zouden ze in elk geval formidabel moeten zijn (hangt ook af van je coach, assistenten). Dat levert je toch wel wat geld op. Doortrainen tot world class schiet niet op bij die 2.
Als je andere trainees 18 jaar of jonger zijn, dan is doortrainen naar world class wel zwaar aan te bevelen!
edit: ik zie dat ik weer niet de eerste ben...
Verwijderd
Als ik me niet vergis was dat gewoon een link als:DaFreakR schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:13:
[...]
Kan goed al 10 / 11 maanden geleden zijn dat dit is gepost hoor....
http://www.hattrick.org/C...ame=teamname&password=xxx
Of iets dergelijks.
Los van dat het toch maar een kleine moeite is om even je naam in te voeren is het ook door HT verboden om op een dergelijke manier in te loggen.
[newbee mode aan] Is vleugelspel nu ook een bij skill? En is voor een vleugelspeler positie spel ook belangrijk?
Kortom als ik een oude rot voor een jong ventje wil vervangen kan ik dan uit de voeten met een redelijk posisitie spel en redelijk vleugelspel? Is dat een beetje het soort speler waar ik dan voor moet zoeken als ik op posisitie spel train?
[newbee mode uit]
Kortom als ik een oude rot voor een jong ventje wil vervangen kan ik dan uit de voeten met een redelijk posisitie spel en redelijk vleugelspel? Is dat een beetje het soort speler waar ik dan voor moet zoeken als ik op posisitie spel train?
[newbee mode uit]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Voor zover ik weet is positiespel wel een beetje van belang voor vleugelspelers. Het wordt pas echt van belang als je je vleugelspelers "naar het midden" laat spelen.Damien2004 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:50:
[newbee mode aan] Is vleugelspel nu ook een bij skill? En is voor een vleugelspeler positie spel ook belangrijk?
[newbee mode uit]
Als je een vleugelspeler aanvallend of normaal wil gebruiken, dan kun je er het beste voor zorgen dat zijn vleugelskills zo hoog mogelijk zijn. Liever goed vleugel met matig positiespel dan redelijk vleugel met redelijk positiespel.
Je kan ook overwegen om een uitstekende vleugspeler met nauwelijks bijstats te kopen, die kan het best redelijk doen en zijn niet zo heel erg duur. Met name als hij dan ook nog wat ervaring en/of passing skills heeft!
En ja, vleugelskills zijn absoluut skills. Niet voor niets trainen redelijk wat mensen binnen GoT hierop!
@loona: die 1,3 miljoen is nogal een mazzeltje. Voor een dergelijke speler zou ik nooit meer dan 700.000 overhebben. Tenzij hij al bijna formidabel zou zijn, dat veranderd de zaak. Voor 1,3 miljoen heb je een formidabele spits met matig/redelijk passen!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
code:
1
| http://www.hattrick.org/Common/default.asp?loginname=gebruiker&password=wachtwoord&actionType=login |
[ Voor 10% gewijzigd door bodiug op 19-11-2004 15:02 ]
Er komt binnen 5 minuten een nieuw topic aan. Een week geen tijd hebben om te kijken en dan gaat het ineens weer lekker snel zeg. Er is nog niets van gekomen om er echt voor te gaan zitten en aangezien ik zo weer weg moet, zal de verbeterde en nieuwe OP nog even op zich moeten laten wachten.
We kunnen mooi hier weer verder, en een slotje is inmiddels aangevraagd.
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29
We kunnen mooi hier weer verder, en een slotje is inmiddels aangevraagd.
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29
Dit topic is gesloten.