Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronde verder!!! :D :D

5-4 in verlenging gewonnen, bleek achteraf veel beter. naja, wel een leuke avond gehad. Alleen middenvelder +6, beetje balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:46:
[...]

ja het gaat erg hard, maar ook nog eens steeds harder lijkt het wel.
.. ik had het over dit topic hé Hein. Niej over ... ok ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-07 13:22

GaMbiNo

1337

Over genaaid gesproken, check deze friendly die ik net met 0-6 gewonnen heb dan eens:

s.c. ALOD
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: redelijk (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: wereldklasse (oud)
Linkeraanval: briljant (oud)

tegen mijn ratings:

GaMbiNo's

Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

Nou gaat het natuurlijk maar om een friendly maar ik heb ze niet vaak gekker gezien. 8)7

Edit: 8 kansen voor mij en slechts 1 voor hem. :X

[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 17-11-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-07 20:54

Quintus

Eg wel! Dus....

Schrijf je nu in voor de GoT Cup.
De cup begint woensdag tussen de zevende en achtste competitiewedstrijd, oftewel op

1 december.

Concreet wil dat zeggen dat je nog een friendly of bekermatch kan hebben voor volgende week en een voor de week erna.

Als je meedoet met de cup, regel dan de wedstrijd op

24 november

GEEN friendlies meer, of je geeft forfait op je eerste cup wedstrijd.
Er zal ook nog een functie komen uit je uit te schrijven op de site in geval dit nodig zou zijn.

Klopt niet helemaal, wil wel graag de 24e nog een friendly spelen ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

GoT-HT Meeting Update : Fotoos!

Afbeeldingslocatie: http://img69.exs.cx/img69/8099/0980bT_sm1.jpg
vlnr: Thije, MaestroTim, Crazy Horse, Metalmeijer, HoedjevanPapier, Yared

Daar zijn ze dan, de fotoos van de GoT-HT meeting 2004

Wil je weten waar een foto overgaat, noem het nummer dan even en onze GoTmeetinggidsen helpen je op weg :)

Linkje naar het prachtige verslag van HvP!

fotoos vorig jaar in mapje GoTmeeting2003 ;)

JP kun je beide mapjes (nieuwe url voor 2003) opnemen ajb in de nieuwe OP, thx

[ Voor 48% gewijzigd door yared op 17-11-2004 20:33 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Quintus schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:16:

Als je meedoet met de cup, regel dan de wedstrijd op

24 november

Klopt niet helemaal, wil wel graag de 24e nog een friendly spelen ;)
Moet natuurlijk na zijn :7 Even aanpassen

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel leuk al die gezichten bij de namen :) wil volgende keer best komen als ie beetje hier in de buurt wordt gehouden. jammer wel dat jullie Heineken drinken op die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Thije hoe lang bij jij man? Iets van 2 meter nog wat? :?

Kapot lang volgens mij :p

Ziet er gezellig uit :Y)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
stelletje ouwe knakkers :+

leuk om mensen zo eens te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:31:
Thije hoe lang bij jij man? Iets van 2 meter nog wat? :?

Kapot lang volgens mij :p

Ziet er gezellig uit :Y)
2:02 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Superfotos !!!

En weer een ronde verder in de beker. Jammer alleen dat mijn topscoorder in de beker, Patrick Borch er voor 6 weken uit is geschopt..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 22:32

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn goede keeper voor 135.000 de deur uitgedaan (viel mij eigenlijk een beetje tegen) en meteen maar op koopjes jacht gegaan, voor de broodnodige versterking.

één nieuwe spits, een talentvolle middenvelder/vleugelspeler en een matige keeper die op het punt staat om redelijk te worden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Sebastián Vasco
TSI = 570 , 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie:   slecht      Keepen:     rampzalig
Positiespel:    zwak        Passen:     redelijk
Vleugelspel:    slecht      Verdedigen:     zwak
Scoren:     redelijk        Spelhervatting:     slecht

Janus Drenth
TSI = 470 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:   zwak        Keepen:     rampzalig
Positiespel:    redelijk        Passen:     slecht
Vleugelspel:    matig       Verdedigen:     slecht
Scoren:     slecht      Spelhervatting:     matig

Per Askenbom
TSI = 1 590 , 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie:   waardeloos      Keepen:     matig
Positiespel:    rampzalig       Passen:     rampzalig
Vleugelspel:    rampzalig       Verdedigen:     rampzalig
Scoren:     rampzalig       Spelhervatting:     slecht

Nu nog op de één of andere manier een super-middenvelder (mijn geld is op...) en ik ben weer tevreden.

Verwijderd

Ik bied voor alle 3 1k per stuk :)

Brr... wat een spelers. Snel weer verkopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:33:
Ik bied voor alle 3 1k per stuk :)

Brr... wat een spelers. Snel weer verkopen.
Beetje respect voor de kleinere teams he. Volgens mij ben je zelf ook nog maar een stumpertje in het grote hattrick land, dus zou maar een beetje op je woorden passen :)

(vind die 1e speler anders een leuke speler voor een hoop teams hoor!)

Anoniem: 125165

Vandaag mijn friendly met 2-7 verloren, terwijl mijn stats zeker niet de mindere waren...
Boeien, maar 't lijkt een beetje op 't verhaal van Gambino.

* Anoniem: 125165 is verder diep bedroefd over het overlijden van een vriend van vroeger en heeft voor de hele familie maar rouwboeketen bij Euroflorist besteld... :'(
Hattrick wordt hierdoor toch weer in een beter perspectief geplaatst...

• Loona35
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:35:
[...]
Beetje respect voor de kleinere teams he. Volgens mij ben je zelf ook nog maar een stumpertje in het grote hattrick land, dus zou maar een beetje op je woorden passen :)

(vind die 1e speler anders een leuke speler voor een hoop teams hoor!)
zeker die spits is niet verkeerd voor een beginner :)

Verwijderd

loona35 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:48:
[...]

zeker die spits is niet verkeerd voor een beginner :)
ja ok die valt nog enigszins mee, maar die nadere 2 zijn gewoon niks. een middenvelder met zwakke conditie :?

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

zo waneer begon de GoT CuP ook alweer? Ik ben gisteren thuis door een cluppie uit het hoge noorden geveegd met 1-3. En ben kan me dus weer gaan vervelen op woensdag.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vanaf het volgende seizoen neem ik ook supporter, tenminste, als ik geld heb en als ik mijn team een beetje op de rails heb. Dan kom ik ook bij de GoT federatie :o

• Loona35
Iemand eigenlijk antwoord nog op die vraag van mij eerder?

Is het erg om je oude coach te behouden als speler?

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Nee

• Swanfield
@Wub: Gecondoleerd

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

@ Wub
Gecondoleerd man! :'(

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 23-07 19:39
Ja gecondoleerd. Altijd erg om iemand te verliezen.

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:38:
[...]

ja ok die valt nog enigszins mee, maar die nadere 2 zijn gewoon niks. een middenvelder met zwakke conditie :?
Ze zullen waarschijnlijk geen van allen spelen a.s. zondag.
Die keeper heb ik vooral gekocht omdat hij heel dicht op redelijk zit en mijn andere twee keepers ook bijna gaan stijgen (1e keeper goed -> uitstekend (ik denk nog 1 week), 2de keeper redelijk -> goed (1 of 2 weekjes)). Van die andere twee keepers ga ik er waarscijnlijk eentje verkopen na zijn skill-stijging zodat deze nieuwe keeper mijn nieuwe reserve wordt. Hierna schakel ik weer over naar positiespel trainen.

En wat die middenvelder betreft: ik heb hem voor zeer weinig gehaald en hij's beter dan mijn huidige back-ups op het middenveld. :)

@Wub: gecondoleerd dude

[ Voor 3% gewijzigd door Ottooo op 18-11-2004 09:53 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:42
@Wubmaster: gecondoleerd

Gisteren in de verlenging van MetalMeijer gewonnen, 5 - 4. Wat een wedstrijd, ik kon het helaas na de eerste helft niet meer live volgen...

Maar op naar bekerronde 7, dat is nog nooit vertoond 8)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

euh, hoe weet jij dat ie heel dicht op redelijk zit?

@Wub, gecondoleerd

[ Voor 18% gewijzigd door Jacman op 18-11-2004 10:02 ]

psn-id: Jacman

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:01:
@Wubmaster: gecondoleerd

Gisteren in de verlenging van MetalMeijer gewonnen, 5 - 4. Wat een wedstrijd, ik kon het helaas na de eerste helft niet meer live volgen...

Maar op naar bekerronde 7, dat is nog nooit vertoond 8)
Tsja, wat zal ik zeggen...gefeliciteerd hoor Sandyman. Ik had verwacht dat je een beter middenveld ging halen en mij met je bovennatuurlijke aanval ging opeten, dus heb ik ook maar gepict 8)7

Gisteren een HT-mail gehad van een Pool die totaal verbijsterd was, waarom ik voor 693k zijn 29 jarige aanvaller (met alleen solid scoren) had gekocht. Hij wist niets van het hele coach-gebeuren af. Die gast zei wel dat ie sinds zijn 'passable' ervaring al 5 bekerwedstrijden heeft gespeeld. Bij mij gisteren ook 1, dus al 12 ervaringspunten. Dus over 15 weken is hij mijn nieuwe goed trainer met goed leiderschap.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 10:32 ]

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-07 10:47
Ottooo schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:51:
[...]

Ze zullen waarschijnlijk geen van allen spelen a.s. zondag.
Die keeper heb ik vooral gekocht omdat hij heel dicht op redelijk zit en mijn andere twee keepers ook bijna gaan stijgen (1e keeper goed -> uitstekend (ik denk nog 1 week), 2de keeper redelijk -> goed (1 of 2 weekjes)). Van die andere twee keepers ga ik er waarscijnlijk eentje verkopen na zijn skill-stijging zodat deze nieuwe keeper mijn nieuwe reserve wordt. Hierna schakel ik weer over naar positiespel trainen.

En wat die middenvelder betreft: ik heb hem voor zeer weinig gehaald en hij's beter dan mijn huidige back-ups op het middenveld. :)

@Wub: gecondoleerd dude
Ik vind het geen slechte aankopen. Het zouden vrij goede aankopen zijn geweest als de leeftijd van die 3 spelers 17/18 zou zijn geweest. Met name die 21-jarige keeper, dat schiet wat trainen betreft niet op. Verder zul je die middenvelder zo snel mogelijk naar een behoorlijke conditie moeten zien te krijgen, want anders haalt hij denk ik nog geen 2 sterren in redelijke vorm... Maar al met al kun je er wel wat mee als beginnend team.

@Wub: gecondoleerd. Ik heb een flinke tijd geleden iets soortgelijks meegemaakt. Zwaar k*t. Sterkte!

@W00fer: je bent welkom. Als je geen geld hebt kun je altijd nog een supermarkt/tankstation overvallen ;) (beschouw dit ajb niet als een tip!)

@MetalMeijer: bij mij is vorige week een 33-jarige speler na 42 ervaringspunten pas een stapje omhoog gegaan. Positief denken kan geen kwaad, maar het kon best wel eens meer dan een seizoen duren voordat hij weer omhoog gaat...

[ Voor 14% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-11-2004 10:48 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

dreamtheater schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:32:
@MetalMeijer: bij mij is vorige week een 33-jarige speler na 42 ervaringspunten pas een stapje omhoog gegaan. Positief denken kan geen kwaad, maar het kon best wel eens meer dan een seizoen duren voordat hij weer omhoog gaat...
Het is idd random, maar met 42 ervaringspunten heb je dan ook wel een exotisch geval in je selectie :P

Verwijderd

Ik heb 2 vragen:

Vraag 1 .. wat is het beste wat ik kan doen tegen een team dat constant attack in middle doet.

Ik speel 3-5-2 en ga daar niet van afwijken, want ervaring in een andere tactiek heb ik niet.

Wat heb ik:

- Supernatural keep

- Supernatural defender
- Brilliant defender die in solid form 6 ster haalt (misschien wordt ie deze week verkocht en haal ik weer een Supernatural defender)

- Supernatural mid (bijna Titanic)

- Supernatural aanvaller
- Titanic aanvaller

verder wordt mijn middenveld nog aangevuld met 2 excellent 17 jarige playmakers in passable vorm en weak stamina (halen allebei 2,5 ster)

Voor de rest is alles te verwaarlozen (niet noemenswaardig)

Vraag 2:

Is er ook ergens een site, waarin wordt aangegeven wat specialities doen voor je speler? Dus als ik een unpredictable defender heb ... krijg ik dan meer tegengoals ofzo?

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 21:09
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:05:
[...]

Het is idd random, maar met 42 ervaringspunten heb je dan ook wel een exotisch geval in je selectie :P
Precies, zo ging mijn speler al naar 5 oefenpotjes en 2 bekerwedstrijden omhoog in ervaring, terwijl ik hem daarvoor van een duits team had gekocht waar die net uit de jeugd was gehaald... (dus kale ervaring toen die bij mij kwam)

Erg random dus.. :)

• koentjuh
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:43:
Ik heb 2 vragen:

Vraag 1 .. wat is het beste wat ik kan doen tegen een team dat constant attack in middle doet.

Ik speel 3-5-2 en ga daar niet van afwijken, want ervaring in een andere tactiek heb ik niet.

Wat heb ik:

- Supernatural keep

- Supernatural defender
- Brilliant defender die in solid form 6 ster haalt (misschien wordt ie deze week verkocht en haal ik weer een Supernatural defender)

- Supernatural aanvaller
- Titanic aanvaller

verder wordt mijn middenveld nog aangevuld met 2 excellent 17 jarige playmakers in passable vorm en weak stamina (halen allebei 2,5 ster)

Voor de rest is alles te verwaarlozen (niet noemenswaardig)

Vraag 2:

Is er ook ergens een site, waarin wordt aangegeven wat specialities doen voor je speler? Dus als ik een unpredictable defender heb ... krijg ik dan meer tegengoals ofzo?
Wanneer die echt een mega goedecenturm aanval is, zou ik aan de kant waar zijn vleugel het slechts is je def opofferen en die in het centrum zetten..

Maar mijn ervaring leert dat je eigenlijk het beste van je eigen krachten uit kan gaan, wanneer ik def's verschuif loopt het op de een of andere manier altijd slechter dan wanneer ik gewoon met 3-4-3 1 central def zou spelen

Verwijderd

Maar moet ik gewoon normal gaan spelen, of misschien zelf wel Attack in middle doen ... Counterattack?

Ik speel namelijk tegen De Turfstekers. En die heeft een aanval van om en nabij de 16 ster. Ikzelf haal een verdediging van 20 ster. Zijn middenveld is wel weer beter dan de mijne en mijn aanval is net iets slechter dan zijn verdediging.

Overigens kwam ik dit tegen:

Wie moet ik kiezen als aanvoerder ?
Kies de speler met de hoogste ervaring. Indien je meerdere spelers hebt met dezelfde ervaring, kies dan degene met het hoogste leiderschap.

Ikzelf heb altijd degene als aanvoerder gemaakt die het hoogste leiderschap had. Klopt dit wel en moet ik echt die speler aanvoerder maken die over het hoogste ervaring beschikt?

Wat nou als ik een solid experienced speler heb, met weak leadership, en een speler met weak experience en passable leadership .. wie moet ik dan aanvoerder maken?

Edit verder vraag 2 gevonden alleen de site doet het niet:

Mijn speler heeft een van de speciale vaardigheden: onvoorspelbaar, koppen, technisch, krachtig, snelheid. Wat moet ik ermee?
Op http://www.databased.at/h..._nl/h_specialities_nl.asp staan netjes de voor- en nadelen van deze vaardigheden uitgelegd:

Edit: deze doet het wel http://www.hottrick.org/S...ticle-artid-7-page-1.html

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 12:52 ]

• dreamtheater42
@ _Fonz: wat de aanvoerder betreft: volgens mij is dat een afweging tussen leiderschap en ervaring, waarbij beide ongeveer evenveel van belang zijn. Ik probeer altijd een aanvoerder te kiezen met minimaal matig ervaring en matig leiderschap. Als je er dan een hebt met uitstekend ervaring en matig leiderschap is dat een prima aanvoerder. Een aanvoerder met matig ervaring en goed leiderschap is echter ook prima.

Zojuist een nieuwe trainee gekocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Kalervo Lintunen (47490135)  
17 years, passable form, healthy  
A sympathetic guy who is fiery and dishonest. 
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities. 

Speciality: Powerful

Nationality:  Suomi  
Total Skill Index (TSI):   960 
Wage:  844 €/week  including 20% Bonus  

Stamina:    passable   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    poor   Passing:    wretched   
Winger:    inadequate   Defending:    solid   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    wretched

Ik heb er 450k voor betaald, wat een vrij normale prijs is voor een dergelijke speler. Verder denk ik dat hij ongeveer halverwege excellent is, dus nog een weekje of 3/4 trainen vermoed ik.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• koentjuh
Beetje laat, was druk met verhuizingen enzo, maar zag dat mijn portugees, zoals ik gedacht had, na 2 weken naar uitstekend was gegaan.

Gonçalo Silva
TSI = 1 390 , 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak

Even in de portugeze u-20 database gezet, en zag dat die nu 4de van portugal is, maar even reeel, zoiemand is nu toch eigenlijk al kansloos voor u-20?

Verwijderd

Zijn de GoT-Stats al bijgewerkt? Ik zie ineens wel pijlen met wie er omhoog gaat en omlaag enzo, maar volgens mij zijn dit nog de cijfers van vorige week. Klopt dat? Of ik ben scheel dat kan ook.

Verwijderd

dreamtheater schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:06:
@ _Fonz: wat de aanvoerder betreft: volgens mij is dat een afweging tussen leiderschap en ervaring, waarbij beide ongeveer evenveel van belang zijn. Ik probeer altijd een aanvoerder te kiezen met minimaal matig ervaring en matig leiderschap. Als je er dan een hebt met uitstekend ervaring en matig leiderschap is dat een prima aanvoerder. Een aanvoerder met matig ervaring en goed leiderschap is echter ook prima.

Zojuist een nieuwe trainee gekocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Kalervo Lintunen (47490135)  
17 years, passable form, healthy  
A sympathetic guy who is fiery and dishonest. 
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities. 

Speciality: Powerful

Nationality:  Suomi  
Total Skill Index (TSI):   960 
Wage:  844 €/week  including 20% Bonus  

Stamina:    passable   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    poor   Passing:    wretched   
Winger:    inadequate   Defending:    solid   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    wretched

Ik heb er 450k voor betaald, wat een vrij normale prijs is voor een dergelijke speler. Verder denk ik dat hij ongeveer halverwege excellent is, dus nog een weekje of 3/4 trainen vermoed ik.
ik heb mijn twijfels over die 3/4 weken. Is zeer lastig in te schatten door zijn redelijke conditie en matige vleugelspel. Als ie ie high-matig vleugelspel heeft, kan het wel even duren. Ter vergelijking ik had vorig seizoen een speler met redelijk vleugel en redelijk verdedigen met een TSI van 1280 8)7

Edit: ik zie dat ik de beste centrale, linker en rechterverdediging heb (met afstand) van GoT. Ik ben tevens het team dat het meest in onbalans is van heel GoT. applaus voor mezelf _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 15:25 ]

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07 21:10
Zondag heb een zeer belangrijke wedstrijd voor de boeg. Ik moet namelijk thuis tegen de nummer 2 "de Kuipertjes"(ik ben zelf "A2 united [502481]" koploper in IX.92). Hij haalt meestal meer sterren dan mijn team. Hij speelt altijd 5-3-2 met centrumaanval en ik meestal 3-5-2 met vleugelaanval en een extra aanvallende middenvelder in het centrum naast de 2 aanvallende buitenspelers en 2 normale middenvelders of ook wel eens met dezelfde tactiek en dan met centrumaanval.

Nu is mijn vraag eigenlijk hoe ik het beste tegen de kuipertjes kan gaan spelen?
Gewoon m'n eigen tactiek aanhouden met vleugelspel of toch wat aanpassen aan de tegenstander?

Iemand tips en/of suggesties?

En nog iets: hoe lang houden jullie eigenlijk vast aan een bepaalde trainingsprogramma, bijv korte pass?

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:54:
[...]

ik heb mijn twijfels over die 3/4 weken. Is zeer lastig in te schatten door zijn redelijke conditie en matige vleugelspel. Als ie ie high-matig vleugelspel heeft, kan het wel even duren. Ter vergelijking ik had vorig seizoen een speler met redelijk vleugel en redelijk verdedigen met een TSI van 1280 8)7

Edit: ik zie dat ik de beste centrale, linker en rechterverdediging heb (met afstand) van GoT. Ik ben tevens het team dat het meest in disbalans is van heel GoT. applaus voor mezelf _/-\o_
Ik had een tijdje geleden een soortgelijke speler gekocht met een beduidend lager TSI (700) en een lager salaris (660). Die was trouwens duidelijk laag solid. Verder heb ik ook wel eens een speler gehad met een TSI van 400 die al excellent werd (natuurlijk vrijwel geen bijstats). Maar ik ben het met je eens dat het zeer lastig in te schatten is. Het kan ook 2 weken zijn of 6; daar komt dan maar wat geluk bij kijken ;) Een miskoop is het denk ik sowieso niet.

Overigens, ik weet me te herinneren dat we hier laatst probeerden uit te zoeken wat HT 12X in vredesnaam was. Nou, ik ben derachter :*) (ik dacht tenminste dat ik er hier geen post meer over heb gezien)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
12X is an online "betting"-emulation game for HT players in Hellas and Cyprus. It 
will emulate the traditional football betting of Greece and Cyprus. However, there 
will be two major differences:

1. There will be **NO REAL BETTING OR MONEY** involved. We may, however, give
 a small prize to the winner (e.g., a subscription to HT supporter).

2. The games will be selected from Hattrick (mainly from the Greek and Cypriot leagues). 

Players will have to register to "12X". Every week a few games will be selected.
 Registered players can then login and predict the results of these games: 1 for a 
home win, X for a draw and 2 for a win of the
away team. After the end of the games, the results and predictions of the players
 will be published on the site.

"12X" requires minimal or no interaction with HT servers: At the very most, I may 
write a routine to verify the selected games and, later, "automatically" download 
their match pages. The number of games will be up to 13 (probably less than 13).

PS: I classified this program as a "Cup manager", because there is no 
suitable "program type" in the drop-down selection box of the form.

Ik kom hierbij doordat hij bij de CHPP programma's staat.

[ Voor 16% gewijzigd door dreamtheater42 op 18-11-2004 15:30 ]

@allen
Dank voor jullie medeleven.
Helaas gaat het (Hattrick)leven door.

Ehockey TU
Scoren +2
Ervaring +0
Baggerupdate :P

• dreamtheater42
lochtejans schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:23:
Zondag heb een zeer belangrijke wedstrijd voor de boeg. Ik moet namelijk thuis tegen de nummer 2 "de Kuipertjes"(ik ben zelf "A2 united [502481]" koploper in IX.92). Hij haalt meestal meer sterren dan mijn team. Hij speelt altijd 5-3-2 met centrumaanval en ik meestal 3-5-2 met vleugelaanval en een extra aanvallende middenvelder in het centrum naast de 2 aanvallende buitenspelers en 2 normale middenvelders of ook wel eens met dezelfde tactiek en dan met centrumaanval.

Nu is mijn vraag eigenlijk hoe ik het beste tegen de kuipertjes kan gaan spelen?
Gewoon m'n eigen tactiek aanhouden met vleugelspel of toch wat aanpassen aan de tegenstander?

Iemand tips en/of suggesties?

En nog iets: hoe lang houden jullie eigenlijk vast aan een bepaalde trainingsprogramma, bijv korte pass?
Iemand die 5-3-2 speelt zou je makkelijk moeten kunnen kloppen op het middenveld! Maar ik heb even naar jullie teams gekeken en ik denk dat het lastig wordt, want hij haalt met 5-3-2 een beter middenveld dan jij met 3-5-2. Het enige wat echt waardeloos is, is zijn aanval. Misschien kun je overwegen om 3-5-2 te spelen met 2 wingers naar het midden (gebruik dan bij voorkeur gewone middenvelders of wingers met positiespel capaciteiten). Hierdoor krijg je denk ik een middenveld wat wel tegen het zijne op kan (ook omdat je een thuiswedstrijd speelt). Dan is het misschien ook interessant om aanval door het midden te proberen. Je vleugels liggen toch lam, en zijn aanval is zo beroerd dat jou verdedigers die ook wel moeten kunnen hebben als ze door die strategie iets omlaag gaan. Maar misschien hebben andere GoT-ers betere ideeen...

Verder wordt het erg lastig denk ik.

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:22
Een snifje random geluk is ook altijd handig bij zo'n kraker. >:)

Verwijderd

lochtejans schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:23:

Net zolang totdat het geen rendement meer oplevert (of niet genoeg). Btw korte pass trainen is niet aan te raden. Train hoofdskills zoals scoring, playmaking, keeper of defending.

Vb: 17 jaar solid pm ... train ik rustig door tot minstens supernatural pm. Dan is ie een jaartje of 20/21 Daarna verkoop ik 1 a 2 van zulke bikkels en koop weer inner mids van 17 jaar. Train ik dus weer 3 of 4 hattrick seizoenen lang. In totaal 3x16 week = 48 weken. Dus ga er maar vanuit, dat ik minstens voor een 17 jarige een jaar nodig heb. Voor mensen die ouder zijn, moet je daar een week per jaar (van zn hattrick leeftijd) bij optellen. Dus mocht je 21 jarigen trainen duurt het geen 7 week voordat een innermid een stapje hoger is, maar 7+4 = 11 week.

Vergelijken we dat met elkaar, is een solid pm in 3,5 seizoenen 7 stapjes hoger geklommen, daar waar een 21 jarige in 3,5 seizoen max 3 stapjes hoger klimt.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GoT-HT Federatie Update / creditcard service vervallen

Doordat de winkel op HT tegenwoordig heel makkelijk de mogelijkheid biedt om online te betalen middels vele Nederlandse banken schaf ik de service in principe af waarbij mensen gebruik konden maken van mijn creditcard om supporter te worden.

In principe, want uitzonderingen kunnen gemaakt worden als dat nodig mocht zijn.

De afgelopen twee jaar heb ik ruim 200x hiermee geholpen en het is toch enigzins omslachtig.

Wel met veel plezier gedaan en mochten er mensen zijn die andere diensten weten die we zouden kunnen bieden laat het dan gerust horen.

Afbeeldingslocatie: http://img67.exs.cx/img67/9230/onlinebankieren.jpg

* yared hoopt dat maar veel mensen supporter mogen worden voor die 20 euries en we ze kunnen verwelkomen in de federatie!

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 18-11-2004 17:11 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

@ yared: ah, dat is goed nieuws!! heb zelf ook flink wat mensen aan supporterschap geholpen, maar dit werkt perfect.
Mooie vooruitgang binnen hattrick :)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-07 09:58
HET GROTE ARISTOS' TRAINING-EFFECTIVITEITS ONDERZOEK
UPDATE
--------------------------------------------------------------------

Ik ben weer even aan het rekenen geslagen om te onderzoeken welke training het meeste oplevert. Let op: Ik heb geenszins de bedoeling gehad een waterdichte bereking te maken, deze berekeing is puur als indicatie bedoeld en puur voor interesse!

Uitgangspunten:
-Aantal trainees per week | Aantal weken per levelstijging
Playmaking: 6+4 (half) | 7
Winger: 4+4 (half) | 5
Scoring: 6 | 6,5
Keeper: 2 | 5
Defending: 10 | 8

-Je begint met 17 jarigen die solid zijn.

-De prijzen die gebruikt zijn, zijn van HAM TPE is. Deze prijzen worden veronderstelt correct te zijn.

-Er is gekeken naar de training na 40 weken. Dit lijkt relevant voor 3 seizoenen.

Limitations
-In hoeverre zijn de prijzen van HAM TPE correct?
-In hoeverre begint iedereen met 17 jarige?
-In hoeverre gebruikt met 40 weken training?
-In hoeverre gebruikt men de 50% trainingsplaatsen bij pm en winger?
-Ik ben ervanuit gegaan dat de spelers 17 jaar blijven tijdens de 40 weken, dit klopt natuurlijk niet met de werkelijkheid.

------------------------------------------------------------------------

Maar nu de RESULTATEN:
(De resultaten zijn in millioenen euro's WINST. De bovenstaande limitations en aannames in oog nemend.)

Playmaking: 26.5 million 95%
Winger: 19.7 million 71%
Scoring: 24.4 million 88%
Keeper: 13.1 million 47%
Defending: 27.8 million 100%

Kortom defending is volgens deze berekening op het moment de beste training, kort gevolgt door midfield.
Winger en keeper zijn daarentegen minder attractief.

Interessant, ik heb dit onderzoek ook op 24 februari gedaan, opmerkelijk is dat vooral winger en scoring stukken minder interessant zijn geworden!

Verwijderd

Jammer dat je Sperhervatten er niet bij gedaan hebt.. Naar mijn idee levert dat namelijk minimaal het dubbele op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:52:
[...]

Jammer dat je Sperhervatten er niet bij gedaan hebt.. Naar mijn idee levert dat namelijk minimaal het dubbele op.
Kun je dat misschien even voor me voorrekenen?

• dreamtheater42
Mooi werk! Zeer interessant om te lezen. Keep us updated!

Verwijderd

Mijn onderzoek wees uit dat, als je spelers met minimaal uitstekend verdedigen zou trainen op spelhervatten, je per seizoen ongeveer 2 keer zo veel winst maakt dan met het trainen op scoren, verdedigen, vleugelspel of positiespel, die elkaar niet veel ontlopen.

Probleem met het trainen van dit soort spelers is het te investeren vermogen. Je hebt daar dus (naast je normale selectie van plm. 15 man) 35 uitstekende verdedigers voor nodig (met minimaal redelijk SH).

Deze investering kost je dus zo'n 35 * 450k = 16 mln

Je verkoopt ze voor ongeveer 1,5 miljoen.

Dus reken maar uit..

(met dank aan MOD-Marrc) :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:05:
Mijn onderzoek wees uit dat, als je spelers met minimaal uitstekend verdedigen zou trainen op spelhervatten, je per seizoen ongeveer 2 keer zo veel winst maakt dan met het trainen op scoren, verdedigen, vleugelspel of positiespel, die elkaar niet veel ontlopen.

Probleem met het trainen van dit soort spelers is het te investeren vermogen. Je hebt daar dus (naast je normale selectie van plm. 15 man) 35 uitstekende verdedigers voor nodig (met minimaal redelijk SH).

Deze investering kost je dus zo'n 35 * 450k = 16 mln

Je verkoopt ze voor ongeveer 1,5 miljoen.

Dus reken maar uit..

(met dank aan MOD-Marrc) :)
Beetje lullige vraag, ik heb het zelf natuurlijk ook een paar keer goed uitgerekend, maar dat wist je wel ;). Wat ik nog wel duidelijk wilde maken is dat je 16M moet hebben voor je trainees!
Als je eenmaal zoveel geld hebt zul je toch ook minstens 14 miljoen in je A-team willen steken, wat neerkomt op een startkapitaal van 30M. Daarbij wordt natuurlijk alsnog je A-team verzwakt.
Gegeven mijn onderzoekje zijn er maar enkele spelers op GoT die zoveel geld hebben ;)

Conclusie: op lange termijn is het financieel zeker lekker, maar begin pas als je voldoende geld hebt en weet dat je op de lange termijn pas kan oogsten.

Verwijderd

Errr waarom zou je 35 uitstekende defenders nodig moeten hebben? Helpt dat veel in combinatie met SH? Overigens hoe oud zijn die uitstekende defenders dan, als je ze koopt ... Als ze 17 zijn, kan je nooit van je leven 35 bij elkeer krijgen voor 16 miljoen ofzo.

Zowiezo is het al erg moeijlijk om een uitstekende verdediger voor 450.000 te halen.

Ik zal die loser van een Marcc wel eens vragen (zit bij me in de competitie) hoe dat nou precies zit.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 19:37 ]

Kijk, dat SH trainen is iets wat een vriend van me en ik regelmatig hebben besproken.
Je hebt er inderdaad veel goede spelers voor nodig (hoeven niet per sé verdedigers te zijn) en dus een groot startkapitaal. Dat kapitaal heeft die vriend van me waarschijnlijk eind volgend seizoen bij elkaar (30+ Miljoen).

Ik zal jullie in de loop van het volgende seizoen ook berichten over zijn voortgang. Als ik zelf dat kapitaal bij elkaar heb (over 2.5 seizoen denk ik), zal ik me ook storten op de SH markt!
Wij hebben inderdaad ook berekend dat SH bij goede spelers (eigenlijk minimaal formidabel) in theorie zo'n 40M per 1.5 seizoen op KAN leveren, uitgaande van het ultieme scenario. En dat is echt big business!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Anoniem: 125165 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:55:
Kijk, dat SH trainen is iets wat een vriend van me en ik regelmatig hebben besproken.
Je hebt er inderdaad veel goede spelers voor nodig (hoeven niet per sé verdedigers te zijn) en dus een groot startkapitaal. Dat kapitaal heeft die vriend van me waarschijnlijk eind volgend seizoen bij elkaar (30+ Miljoen).

Ik zal jullie in de loop van het volgende seizoen ook berichten over zijn voortgang. Als ik zelf dat kapitaal bij elkaar heb (over 2.5 seizoen denk ik), zal ik me ook storten op de SH markt!
Wij hebben inderdaad ook berekend dat SH bij goede spelers (eigenlijk minimaal formidabel) in theorie zo'n 40M per 1.5 seizoen op KAN leveren, uitgaande van het ultieme scenario. En dat is echt big business!
En ik maar denken dat Hattrick een voetbalspel was.... 8)7

Tgaat hier alleen maar over de beste manier om geld te verdienen... :+

Verwijderd

Anoniem: 125165 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:55:

kdbunited is op dit moment de gelukkige eigenaar van:

1 coach
2 keepers (formidabel en goed)
22 uitstekende verdedigers
2 formidabele verdedigers
3 uitmuntende verdedigers
7 uitstekende aanvallers
3 formidabele aanvallers
4 uitmuntende aanvallers
6 middenvelders/wingers (waarop de winst beduidend lager is)

Het afgelopen seizoen heb ik inderdaad aardig wat winst gemaakt. Misschien 15-20M. Daar staat wel tegenover dat het switchen van training me zo'n 5 miljoen gekost heeft. Ook zakken op dit moment de prijzen van op sh getrainde uitstekende spelers snel, omdat er steeds meer mensen zijn die dit gaan trainen. Ik ben bang dat de spelers die ik nu koop op uitstekend beduidend minder gaan opleveren over een seizoen. Op formidabele verwacht ik nog wel een flinke winst te behalen, het aanbod daarvan is vele kleiner :)

Wat wel leuk is Wubmaster, ik besprak dit in de set pieces fed met o.a. muhcoj, en daar kwamen we ook uit op een maximum ronde de 30-40M per seizoen! Alleen moet je daarvoor geen 30M maar 100M oid hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat wat heeft uitstekend defending nou met SH trainen te maken. Waarom bijv niet uistekende playmakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:05:
Maat wat heeft uitstekend defending nou met SH trainen te maken. Waarom bijv niet uistekende playmakers...
Op verdedigers maak je veel meer winst. 't Is de minst belangrijke positie in HT en dus willen velen wel een iets mindere speler met hoge sh achterin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ik snap het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:11:
[...]
Wat wel leuk is Wubmaster, ik besprak dit in de set pieces fed met o.a. muhcoj, en daar kwamen we ook uit op een maximum ronde de 30-40M per seizoen! Alleen moet je daarvoor geen 30M maar 100M oid hebben ;)
Ik zei toch ook 1.5 seizoen? en verder was mijn 'KAN' groot en ik zei ook nog 'ultieme scenario'... Lijkt me voldoende toch? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 19-11-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte update. beste 2 spelers weer minder in vorm :( (weak) en niemand een skill omhoog. het is een erg kloteseizoen. wie wil met me ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 07:18:
slechte update. beste 2 spelers weer minder in vorm :( (weak) en niemand een skill omhoog. het is een erg kloteseizoen. wie wil met me ruilen?
Had tot deze week ook steeds grote vormdaling, maar nu +9 -2 (waarvan 1 trainer) dus je hoeft niet te treuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

heerlijke TU :)

Mijn 19e jarige mid naar uitmuntend (redelijk passen)

PM +2
Vorm +3/-8
TSI +2.020/-1.350
Ervaring +1

Nog een vraagje:
Mijn tegenstander speelt 3-5-2 met 4 aanvallende middenvelders, wat kan je hier het beste tegen doen?

[ Voor 33% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-11-2004 08:24 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ah een hele mooie TU :D

positiespel +2
TSI +130
Vorm +4

Ben wel te vreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 08:14:
Nog een vraagje:
Mijn tegenstander speelt 3-5-2 met 4 aanvallende middenvelders, wat kan je hier het beste tegen doen?
Gewoon je middevelder positioneren waar ze het beste tot hun recht komen dus aanvallend of verdedigend en misschien je 2 vleugel verdedigers op verdedigend zetten als ze daardoor beter presteren.

Neem aan dat jou middenveld gewoon beter is dan die van hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

jep als ik mijn normale ratings haal wel :)
Heb nu gewoon me eigen settings staan, maar misschien is er dus iets om die 4 aanvallende mids te neutraliseren

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en voor de 6e achtereenvolgende week:
vorm -5 (allen basisspelers) +3 (allen reserve)
Ik begin het nu nogal irritant te vinden. Ook me spits is nu 6 weken achtereen in vorm/waarde gedaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 08:52:
jep als ik mijn normale ratings haal wel :)
Heb nu gewoon me eigen settings staan, maar misschien is er dus iets om die 4 aanvallende mids te neutraliseren
Nou ik zou mij er niet al te druk om maken. Zou je gewoon aan je eigen spel houden en dan komt het wel goed denk ik. In princiepe is dus zo'n aanvallende middenvelder verdedigens dus weer zwakker dus als je je middenvelders op normaal zet dan ben je zowiezo sterker dacht ik. Als je middenveld normaal al sterk is dan lijkt het me dat je wel gewoon moet gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Mijn eerste TU die ik hier post en gelijk een goeie!
TSI +790
Vorm +0 (mijn B-team is achteruit gegaan)
Vleugelspel +4 (een van mijn spelers is vorige week 1 vooruit gegaan en deze week weer!!!)
Ervaring +1

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

m0nk

16-09-2003 15.15

TSI: 170 (+980/-810)
Form: -3 (+1/-4)
Winger: 1 (+1/-)

Mijn 18 jarige winger van excellent naar formidable :)
Form is een beetje jammer.. TSI ook...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Best een lekkere update deze keer :)
Voor het eerst in 10 weken (of zoiets) weer eens een behoorlijke stijging van de vorm. Verder is de TSI van mijn volledige A-team (op 1 speler na) gestegen :)

Vorm: +8/-2
Def: +1 (19-jarige yp naar outstanding)
TSI: +3.860/-400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 23-07 19:39
Normaal vermeld ik hier nooit m'n training maar deze is wel erg lekker:

Defending +6(!) Allemaal trainees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 13:39

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Was het echte leven ook maar zo lekker..

Total revenue 193 459
Total expenses -53 749
Expected income/loss 247 208

trainingsupdate is nog onbekend aangezien thuis de pc in puin ligt..

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Een tijdje terug heb ik in 1 van deze topics een url gevonden die ik in mn favorieten kon zetten, zodat ik automatisch inlog bij hattrick als ik erop klik (dus niet steeds handmatig inloggen)

Weet iemand deze url toevallig nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mannen even een vraagje over verdedigers trainen: als je 3-5-2 speelt en je traint op verdedigen krijgen dan alleen de drie verdedigers training? Dus als je 8 verdedigers wilt trainen speel je zondags (competitie) 3-5-2 (3 verdedigers gaan trainen) en friendly 5-4-1 (5 verdedigers gaan trainen) dus in totaal trainen zo alle 8 verdedigers elke week???

Heb ik het zo goed begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:12:
Mannen even een vraagje over verdedigers trainen: als je 3-5-2 speelt en je traint op verdedigen krijgen dan alleen de drie verdedigers training? Dus als je 8 verdedigers wilt trainen speel je zondags (competitie) 3-5-2 (3 verdedigers gaan trainen) en friendly 5-4-1 (5 verdedigers gaan trainen) dus in totaal trainen zo alle 8 verdedigers elke week???

Heb ik het zo goed begrepen?
Ja! haha zie hier onder :D

[ Voor 32% gewijzigd door Swanfield op 19-11-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Damien2004 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:15:
[...]

Erhm geloof het wel ja. Maar een friendly geeft niet de zelfde trainings push dan een compentitie wedstrijd. Dus een compentitie wedstrijd geeft je meer geloof ik.

En volgens mij mag je ook niet meer dan 3 centrale verdedigers opstellen ofzo? Weet ik niet zeker hoor maar er was iets met 3 of niet meer dan 3 ergens mee anders kreeg je geen training :p
je kan maximaal 10 verdedigers per week trainen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:15:
[...]

Erhm geloof het wel ja. Maar een friendly geeft niet de zelfde trainings push dan een compentitie wedstrijd. Dus een compentitie wedstrijd geeft je meer geloof ik.

En volgens mij mag je ook niet meer dan 3 centrale verdedigers opstellen ofzo? Weet ik niet zeker hoor maar er was iets met 3 of niet meer dan 3 ergens mee anders kreeg je geen training :p
Laten we hier even wat duidelijkheid scheppen B)

Trainees die in friendlies spelen krijgen NET ZOVEEL training als trainees die in competitiewedstrijden of in bekerwedstrijden spelen. Als je 3-5-2 in de competitie speelt en 5-3-2/5-4-1 in friendlies dan train je 8 verdedigers op precies dezelfde manier!

En je mag inderdaad niet meer dan 3 centrale verdedigers opstellen (of innermids wat dat betreft). Je mag wel zonder vleugelspelers spelen, maar daar zie ik het nut niet van in. Je kan het best met 1 of 2 centrale def. en 1/2 vleugelverdedigers spelen. Mijn ervaring is dat spelen met 1 cd en 2 vleugeldefs (op verdedigend gezet) de meeste sterretjes en de beste verdedigende ratings oplevert. Als je vleugelverdedigers op verdedigend zet, tellen de vleugelskills van die verdedigers nauwelijks meer en zijn vrijwel alleen de verdedigende ratings van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tnx :p ben nog maar nieuw, maar wist dat er iets was met een limiet dus is wel belangrijk om te weten. Ik dacht toch echt dat friendlies voor trainen minder was maar blijkbaar niet daar ben ik ook wel happy mee om dat te weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:33:
Tnx :p ben nog maar nieuw, maar wist dat er iets was met een limiet dus is wel belangrijk om te weten. Ik dacht toch echt dat friendlies voor trainen minder was maar blijkbaar niet daar ben ik ook wel happy mee om dat te weten :p
Het enige wat spelers in friendlies minder krijgen dan spelers in competitiewedstrijden/bekerwedstrijden is ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@dreamtheater: Ja dat wist ik :D Nou helemaal helder :D tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Een tijdje terug heb ik in 1 van deze topics een url gevonden die ik in mn favorieten kon zetten, zodat ik automatisch inlog bij hattrick als ik erop klik (dus niet steeds handmatig inloggen)

Weet iemand deze url (Met daarin dus gebruikersnaam + passw) toevallig nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
DaFreakR schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:55:

Weet iemand deze url (Met daarin dus gebruikersnaam + passw) toevallig nog?
Deze vraag had je hierboven ook al een keer gesteld. Probeer je te beperken tot maar 1 keer de vraag stellen ajb.

En helaas weet ik niet het antwoord op je vraag. Je zou eens terug kunnen proberen te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
dreamtheater schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:57:
[...]

Deze vraag had je hierboven ook al een keer gesteld. Probeer je te beperken tot maar 1 keer de vraag stellen ajb.

En helaas weet ik niet het antwoord op je vraag. Je zou eens terug kunnen proberen te zoeken...
Sorry, was niet mn bedoeling om hem 2x in 1 topic te stellen... maar zag dat er een nieuw topic was, dus vandaar dat ik m daar ook ff in stelde...

Heeft hier echt heel lang geleden ooit eens gestaan, misschien wel een jaar terug....

Ik hoop dat iemand t nog weet! Kan t zelf nl niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
EINDELIJK... mijn cyprus trainee eens gestegen.. zucht :)

als iemand friendly wil.. challange me!

F.C. Flower Power
Bloempje

/edit

@ ronald koeman.. heerlijk! :D

ik maar 2 trainees in de +

[ Voor 22% gewijzigd door Loona35 op 19-11-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
hmm, ik heb 8 trainees die allemaal binnen een week of 3 van redelijk pm naar goed pm moeten springen..

Daar zitten ook 2 van 20 jr bij. Zal ik die daarna gelijk verkopen of gewoon dit seizoen nog doortrainen zodat ze misschien nog 1 lvl stijgen voor het einde van het seizoen of het begin van t jaar daarna?

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tromgeroffel...
Na 7 weken gemiddelde vormdaling is het zover!
Vorm:....
+14/-3! :D :)
Scoren +2 (19y uitmuntend, 19y briljant)
TSI viel dan weer iets tegen met +2850/-510, maar dat is lekker B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

-5/+5 doodsaai

@blinkymichiel, als je tijd hebt gewoon doortrainen paar seizoen tot world class
kort trainen en verkopen loont niet, alleen lange termijn planning loont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
blinkymichiel schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:37:
hmm, ik heb 8 trainees die allemaal binnen een week of 3 van redelijk pm naar goed pm moeten springen..

Daar zitten ook 2 van 20 jr bij. Zal ik die daarna gelijk verkopen of gewoon dit seizoen nog doortrainen zodat ze misschien nog 1 lvl stijgen voor het einde van het seizoen of het begin van t jaar daarna?
Ik zou die 20 jarigen doortraingen naar uitstekend, op goed leveren ze echt weinig op. Dan begin volgend seizoen verkopen en nieuwe 17 jarige trainees kopen.

Bij mij is ook eindelijk de vorm weer omhoog na vele weken vormdaling.

vorm +8
TSI + 2370

@ Yared: Dat is waar, maar 21 vind ik wat te oud voor een uitstekende om door te trainen. Die jongere trainees uiteraard wel doortrainen!

[ Voor 10% gewijzigd door Unex op 19-11-2004 14:06 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:13:
Kortom defending is volgens deze berekening op het moment de beste training, kort gevolgt door midfield.
Winger en keeper zijn daarentegen minder attractief.[/b]
Top dat je dit onderzoek even gedaan hebt :) alleen ga je hierbij wel uit van 10 trainees voor defending en met een 5-3-2 opstelling ben je behoorlijk kansloos in je wedstrijd
* Tim spreekt uit ervaring!!
DaFreakR schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:55:

Weet iemand deze url toevallig nog?
Hmmm, lees toch echt alles door, maar dit ben ik hier niet tegen gekomen. Moet toch eens een leesbrilletje kopen ;)

@ ronald_koeman: kortom, komende 2 maanden geen stijgingen meer ;)

mijn TU:
defending: +3
form: +5/-4
value: +2890/-3220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:01:
-5/+5 doodsaai

@blinkymichiel, als je tijd hebt gewoon doortrainen paar seizoen tot world class
kort trainen en verkopen loont niet, alleen lange termijn planning loont
Ben ik het niet helemaal mee eens. Blinky gaf aan dat hij 2 20-jarige spelers had die binnenkort naar solid pm gingen. Die 2 zijn ongeveer bejaard voordat ze worldclass pm hebben :P
Ik stel voor; train die 2 minimaal door naar uitstekend of misschien zelfs naar formidabel of uitmuntend. Tegen het eind van volgend seizoen zouden ze in elk geval formidabel moeten zijn (hangt ook af van je coach, assistenten). Dat levert je toch wel wat geld op. Doortrainen tot world class schiet niet op bij die 2.

Als je andere trainees 18 jaar of jonger zijn, dan is doortrainen naar world class wel zwaar aan te bevelen!

edit: ik zie dat ik weer niet de eerste ben...

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 19-11-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
[...]
Hmmm, lees toch echt alles door, maar dit ben ik hier niet tegen gekomen. Moet toch eens een leesbrilletje kopen ;)
Kan goed al 10 / 11 maanden geleden zijn dat dit is gepost hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
dreamtheater schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:08:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Blinky gaf aan dat hij 2 20-jarige spelers had die binnenkort naar solid pm gingen. Die 2 zijn ongeveer bejaard voordat ze worldclass pm hebben :P
Ik stel voor; train die 2 minimaal door naar uitstekend of misschien zelfs naar formidabel of uitmuntend. Tegen het eind van volgend seizoen zouden ze in elk geval formidabel moeten zijn (hangt ook af van je coach, assistenten). Dat levert je toch wel wat geld op. Doortrainen tot world class schiet niet op bij die 2.

Als je andere trainees 18 jaar of jonger zijn, dan is doortrainen naar world class wel zwaar aan te bevelen!

edit: ik zie dat ik weer niet de eerste ben...
idd.. ik had laatst een 23 jarige met uitstekend/scoren goed/passen voor 1,3 miljoen verkocht. Training duurde even maar het was zeker de moeite waard zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:13:
[...]

Kan goed al 10 / 11 maanden geleden zijn dat dit is gepost hoor....
Als ik me niet vergis was dat gewoon een link als:
http://www.hattrick.org/C...ame=teamname&password=xxx
Of iets dergelijks.

Los van dat het toch maar een kleine moeite is om even je naam in te voeren is het ook door HT verboden om op een dergelijke manier in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[newbee mode aan] Is vleugelspel nu ook een bij skill? En is voor een vleugelspeler positie spel ook belangrijk?

Kortom als ik een oude rot voor een jong ventje wil vervangen kan ik dan uit de voeten met een redelijk posisitie spel en redelijk vleugelspel? Is dat een beetje het soort speler waar ik dan voor moet zoeken als ik op posisitie spel train?

[newbee mode uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:50:
[newbee mode aan] Is vleugelspel nu ook een bij skill? En is voor een vleugelspeler positie spel ook belangrijk?

Kortom als ik een oude rot voor een jong ventje wil vervangen kan ik dan uit de voeten met een redelijk posisitie spel en redelijk vleugelspel? Is dat een beetje het soort speler waar ik dan voor moet zoeken als ik op posisitie spel train?

[newbee mode uit]
Voor zover ik weet is positiespel wel een beetje van belang voor vleugelspelers. Het wordt pas echt van belang als je je vleugelspelers "naar het midden" laat spelen.
Als je een vleugelspeler aanvallend of normaal wil gebruiken, dan kun je er het beste voor zorgen dat zijn vleugelskills zo hoog mogelijk zijn. Liever goed vleugel met matig positiespel dan redelijk vleugel met redelijk positiespel.
Je kan ook overwegen om een uitstekende vleugspeler met nauwelijks bijstats te kopen, die kan het best redelijk doen en zijn niet zo heel erg duur. Met name als hij dan ook nog wat ervaring en/of passing skills heeft!
En ja, vleugelskills zijn absoluut skills. Niet voor niets trainen redelijk wat mensen binnen GoT hierop!

@loona: die 1,3 miljoen is nogal een mazzeltje. Voor een dergelijke speler zou ik nooit meer dan 700.000 overhebben. Tenzij hij al bijna formidabel zou zijn, dat veranderd de zaak. Voor 1,3 miljoen heb je een formidabele spits met matig/redelijk passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:22
code:
1
http://www.hattrick.org/Common/default.asp?loginname=gebruiker&password=wachtwoord&actionType=login

[ Voor 10% gewijzigd door bodiug op 19-11-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Er komt binnen 5 minuten een nieuw topic aan. Een week geen tijd hebben om te kijken en dan gaat het ineens weer lekker snel zeg. Er is nog niets van gekomen om er echt voor te gaan zitten en aangezien ik zo weer weg moet, zal de verbeterde en nieuwe OP nog even op zich moeten laten wachten.

We kunnen mooi hier weer verder, en een slotje is inmiddels aangevraagd.

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.