Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Nu wordt het vrij lastig denk ik om nog een ronde verder te komen....
Verwijderd
Jij bent goed bezig Sandyman538Sandyman538 schreef op 03 november 2004 @ 18:09:
Ik denk dat dat hele verhaal van Wubmaster misschien wel een plekje verdient in de OP, of in de FAQ![]()
Goed verhaal, en zo kan iedereen leuk starten met hattrick!
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 18:14 ]
Han Poels (36068195) (3M voor betaald) potentiele u-20 speler, denk het zelf niet
TSI = 4 170 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Head]
Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: outstanding Set Pieces: weak
Ármann Valdimarsson (15926841) (4.6M, wel veel, maar was een beetje dronken
TSI = 22 970 , 21 years, passable form
Has passable experience and wretched leadership abilities
Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: supernatural Set Pieces: wretched
Tjitse Roozenburg de Bree (45858480) (1.1M)
TSI = 960 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: inadequate Defending: wretched
Scoring: passable Set Pieces: inadequate
Anko van de Huet (45415387) (850k)
TSI = 2 290 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: solid Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: weak
Kasper Elzinga (44902345) (1M)
TSI = 1 410 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Playmaking: disastrous Passing: excellent
Scoring: passable Set Pieces: weak
Bryan van der Vaart (45852887) (1.5M)
TSI = 2 430 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Unpredictable]
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: poor Defending: solid
Scoring: solid Set Pieces: weak
Eduard Friesacher (35968697) (4,5M, ja dat is heelveel en kon het gewoon niet laten, werd wel eerst verkocht voor 6M en daarna voor 8M, volgens de voorgaande eigenaar en de u-20 coach moet hij deze week outstanding worden en u-20 speler)
TSI = 5 420 , 18 years, excellent form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Technical]
Playmaking: wretched Passing: excellent
Scoring: formidable Set Pieces: inadequate
Heb voornamelijk nederlanders gekocht behalve die laatste en die uit Ijsland, maar dat kwam gewoon doordat ik toen niet meer nuchter was anders had ik hem nooit gekocht voor die prijs, dacht waarschijnlij ktoen dat hij wel international was ofzo!
Toch best wel een schande voor een V team. Vorig seizoen ben ik ook tot de 4e ronde gekomen als VI team wat ik toen wel een prestatie vond.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Waarom vraag je niet gewoon een nickchange aan onder het account Jackinthebox? Dan kun je overal bij en je behoudt je history aan berichten en rechten (SG, HK) die je in het verleden hebt gekregen.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:58:
[...]
![]()
Ik had mezelf als Jackinthebox ingelogd om het hele nieuwsgebeuren rond Theo van Gogh te volgen. Met dit account kon dat nog niet...
Maar, vanaf nu ben ik dus ECHT WubMaster hier
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het mag wat kosten, maar ik moet zeggen, erg lekkere spelers hoormankit schreef op 03 november 2004 @ 18:14:
Veel geld
Zo'n schande is dat niet. Ik ben ook nog lang niet zeker: verlenging. Tegenstander een VI-er die 3 kansen heeft gehad en mijn team 1. Balbezit is ook in zijn voordeel (rond de 55%). Ben benieuwd! Volgens mij heb ik vorige week wel penaltynemers ingesteld bij dit bekerelftal...The Dolf schreef op 03 november 2004 @ 18:35:
En deze jongen ligt dus gewoon doodleuk uit de beker. 2-0 achter. Had dus niet moeten PIC'en vrees ik.
Toch best wel een schande voor een V team. Vorig seizoen ben ik ook tot de 4e ronde gekomen als VI team wat ik toen wel een prestatie vond.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Wel als je de statistieken bekijkt. En waarom ik als tactiek 'attack on the wings' had gekozen is mij nog steeds een raadsel.dreamtheater schreef op 03 november 2004 @ 18:46:
[...]
Zo'n schande is dat niet. Ik ben ook nog lang niet zeker: verlenging. Tegenstander een VI-er die 3 kansen heeft gehad en mijn team 1. Balbezit is ook in zijn voordeel (rond de 55%). Ben benieuwd! Volgens mij heb ik vorige week wel penaltynemers ingesteld bij dit bekerelftal...
Baal hier enorm van. Beker verkloot (ervaring, financiën) en in mijn league sta ik ook al weer zevende.
Vrijdag zal ik weer een lekkere vormdaling krijgen zodat ik het dit seizoen weer eens kan vergeten.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik ook niet snap is dat ik uit moest spelen terwijl ik in een lagere divisie speel
Damn, dat is wel lekker trainees inkopen met dat budget, maar wil je zo graag nu al promoveren naar II. , want het was volgens mij slimmer en leuker om gewoon vette talenten te kopen ipv die paar voor 4m+.mankit schreef op 03 november 2004 @ 18:14:
Shopping Fever !!!!
(Btw, als je toch al geld teveel hebt, heb je nog interesse in een ex-u20 HK aan het einde vh seizoen ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Mijn spelers zitten in de VS voor een oefenwedstrijdje en deze wordt pas om 01.00 gespeeld
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik ben bij penalty's uitgekomen. Nog 1 kans voor mijn ploeg in de extra tijd, maar die ging er niet in.The Dolf schreef op 03 november 2004 @ 19:02:
[...]
Wel als je de statistieken bekijkt. En waarom ik als tactiek 'attack on the wings' had gekozen is mij nog steeds een raadsel.
Baal hier enorm van. Beker verkloot (ervaring, financiën) en in mijn league sta ik ook al weer zevende.
Vrijdag zal ik weer een lekkere vormdaling krijgen zodat ik het dit seizoen weer eens kan vergeten.
Overigens, ik sta 6e in mijn league met 3 punten. Als mijn ploeg nu uitgeschakeld wordt is de situatie dus volledig vergelijkbaar...
Nu even een beetje geluk hebben
[edit]5e ronde is binnen
[ Voor 29% gewijzigd door dreamtheater42 op 03-11-2004 21:52 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Als je dat de komende 32 weken doet, willen we graag het uiteindelijke resultaat daarvan horenValkje schreef op 03 november 2004 @ 19:35:
Bedankt voor julie reactiesHier heb ik zeker wat aan, ben meteen mn middenvelders goed aan het trainen!
Dan nog iets waarvan ik bijna zeker ben maar toch nog even bevestiging... Als je middenvelden traint, helpt het niet als je de 2 flankspelers naar het midden laat spelen zeker? Ik geloof iets gelezen te hebben dat je max 3 IM's mocht hebben om trainingsverlies te voorkomen?
Life is simple, make choices, don't look back...
Vandaag heerlijk met 6-0 gewonnen dus dat zit wel snor.
Hoeveel moet ik voor een vleugelspeler betalen die goed vleugelspel heeft en redelijk conditie (max 19 jaar) ?
Groeten
Verwijderd

Enkele fouten van mij in het begin:
-spelers op de verkeerde plek zetten (aha hij kan passen dus er maar op al IM)
-stadion uitbreiden naar 7600
-maandag passen trainen, dinsdag algemeen, woensdag conditie enz enz.....
-counteren wanneer dat nergens op sloeg, net als pressie spelen
-geen enkele vorm van trainen op de lange termijn met jonkies
-geen benul van TS, zelfvertrouwen en (helemaal erg) vorm
Nu gaat het gelukkig de goeie kant op, sinds maandag sta ik weer in de plus met goeie vooruitzichten op financieel gebied en best wel een lekker team dus nu kan het echt gaan beginnen.
Ik ga morgenochtend maar een Internationale Friendly regelen
@Tim feli, ik zal die jongen morgen op school even uitlachen
En toch nog door....even daarna scoorde ik 2-1 en verder is er niks meer gebeurd...GaMbiNo schreef op 03 november 2004 @ 18:13:
Damn, mijn enige centrale verdediger krijgt net zijn tweede gele kaart bij een stand van 1-1.
Nu wordt het vrij lastig denk ik om nog een ronde verder te komen....
En zo zit ik zomaar in de 5e ronde terwijl ik met 2 rondjes vooraf al tevreden was geweest.
Ook erg lekker die 150K bezoekerinkomsten uit een uitverkocht stadion.
Volgende week krijg ik een vrij sterk IV ploeg thuis dus dan zal het wel einde oefening zijn.
Helaas volgende week weer uit. En wel tegen een V-er (zelfde als mijn team dus). Jammer maar niks aan te doen.GaMbiNo schreef op 03 november 2004 @ 21:59:
[...]
En toch nog door....even daarna scoorde ik 2-1 en verder is er niks meer gebeurd...
En zo zit ik zomaar in de 5e ronde terwijl ik met 2 rondjes vooraf al tevreden was geweest.
Ook erg lekker die 150K bezoekerinkomsten uit een uitverkocht stadion.
Volgende week krijg ik een vrij sterk IV ploeg thuis dus dan zal het wel einde oefening zijn.
Verwijderd
mankit: leuke spelers heb je gekocht. alleen die prijzen zijn wel erg hoog. 1.1 voor een passable
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 23:03 ]
Overigens wacht me volgende week een lastige tegenstander. Benieuwd of ik daar niet wat potten kan breken. Hij mag nl thuis.. dus briljant (oud) middenveld kan ik wel tegen me verwachten..
Maar we zullen het zien..
Ben vanaf volgende week dinsdag toch zeker 2 weken niet online wegens verhuizing dus hattrick gaat even op ene laag pitje..
Iedereen die eruit ligt, jammer joh! Volgend jaar beter!
Ik heb in ieder geval mijn Slovense bezoeker uit de Slovense 3de divisie verneederd met mijn 2de elftal met 6-1
Wel grappig vond ik zelf
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
De toto ronde 4 staat weer op gottrick!
Stiphout Vooruit - Ketenix
FC Torretjes - Bacchanaal United
Ruyven's Boys - Knuppel Utd
Kings Squad - JodenElf
FC ten boer - Manolo
FC Jansen - CCF United
Arshay FC - De Kozakken
blue and white boys - Fiets 'em d'r in
Hoog boys - TeamRico
The Neurotics - F.C. HCP
la la la - Roman FC
Succes iedereen!
http://gottrick.bitxs.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hoop dat iemand hier me hierbij kan helpen
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 03-11-2004 23:53 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
clowns gaan voor een vast bedrag altijd weg. Ik meen iets van 65500 dus als je op die prijs zoekt krijg je clowns...
nogmaals prijs is niet 100% zeker, maar ik dacht het.
edit: 67 500 is het. als je op die prijs zoekt vind je clowns
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 00:13 ]
Ja vorige week had ik er een aangeboden, maar die isinmiddels weg helaas.SpeedAddict schreef op 03 november 2004 @ 23:36:
Heeft iemand nog iets van een clown te koop staan (popular/solid), of een lijstje met clowns die te koop staan (meen die hier een voorbij te hebben zien komen). Ben nu al tijdje op zoek, maar na ruim 300 spelers bekeken te hebben nog niks gevonden.
Hoop dat iemand hier me hierbij kan helpen
wat is dit voor onzin Hein?Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 00:12:
lol je moet ook niet bij elke speler naar zijn stats kijken
clowns gaan voor een vast bedrag altijd weg. Ik meen iets van 65500 dus als je op die prijs zoekt krijg je clowns...
nogmaals prijs is niet 100% zeker, maar ik dacht het.
edit: 67 500 is het. als je op die prijs zoekt vind je clowns
je zou nog kunnen zeggen dat er veel weggaan @ 10k omdat hun TSI vaak 0 is en daardoor 10k het max bod is. Maar 67500.. huhw? Ik ben toch maar even gaan checken voor de allerzekerheid, maar ik kreeg echt niet oppeens alleen maar clowns. Hoe kom je in hemelsnaam aan die theorie joh?
Anyway, heb er 1 gevonden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hein heeft gelijk, alleen het bedrag klopt niet.loona35 schreef op 04 november 2004 @ 08:33:
[...]
Ja vorige week had ik er een aangeboden, maar die isinmiddels weg helaas.
[...]
wat is dit voor onzin Hein?
je zou nog kunnen zeggen dat er veel weggaan @ 10k omdat hun TSI vaak 0 is en daardoor 10k het max bod is. Maar 67500.. huhw? Ik ben toch maar even gaan checken voor de allerzekerheid, maar ik kreeg echt niet oppeens alleen maar clowns. Hoe kom je in hemelsnaam aan die theorie joh?
Als je clowns wil vinden moet je zoeken op een bedrag van 79.500. Er zitten dan ook een paar nepclowns tussen, maar de meesten zijn echte clowns. Geen idee hoe dit ontstaan is maar het klopt echt wel!
En de meeste clowns hebben een TSI wat boven de 0 ligt. Een paar honderd is toch wel gebruikelijk.
ben het net even wezen checken, maar met dat bedrag heb je er idd veel.dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 09:25:
[...]
Hein heeft gelijk, alleen het bedrag klopt niet.
Als je clowns wil vinden moet je zoeken op een bedrag van 79.500. Er zitten dan ook een paar nepclowns tussen, maar de meesten zijn echte clowns. Geen idee hoe dit ontstaan is maar het klopt echt wel!
En de meeste clowns hebben een TSI wat boven de 0 ligt. Een paar honderd is toch wel gebruikelijk.
haha dan haal ik reactie maar terug .. wel grappig
En mijn topscorer Borch heeft nu al 14 doelpunten in de beker gemaakt, en hij staat daarmee op een derde plaats in de topscorerslijst van NL.
Op naar de volgende week !!
Verwijderd
Gaan wij lopen twijfelen aan mijn intregriteit! Potverdrie! Ik zal je eens een ouderwetse draai om je oor gevenloona35 schreef op 04 november 2004 @ 09:35:
[...]
ben het net even wezen checken, maar met dat bedrag heb je er idd veel.
haha dan haal ik reactie maar terug .. wel grappig
ps ik testte dus op 67500 en kreeg meteen 1 clown. stom toeval dan denk ik, maar ik wist wel dat de theorie klopte
Vind je het gek dat ik aan jou intregriteit twijfel.. 9/10 praat je poepVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 11:21:
[...]
Gaan wij lopen twijfelen aan mijn intregriteit! Potverdrie! Ik zal je eens een ouderwetse draai om je oor geven
ps ik testte dus op 67500 en kreeg meteen 1 clown. stom toeval dan denk ik, maar ik wist wel dat de theorie klopte
Zie je wel dat die spelers dan wel solid of excellent passing hebben? Heb de markt bekeken en ik denk dat spitsen met passing het meest zullen opbrengen!
Ja, altijd doen dus..Appesteijn schreef op 04 november 2004 @ 11:50:
Aanstaande zondag moet ik tegen een team zonder eigenaar. Als ik dan 'speel het rustig' doe, heeft dat dan nog effect als het een Walk-over wordt?
Verwijderd
nou doe je het weer!loona35 schreef op 04 november 2004 @ 11:23:
[...]
Vind je het gek dat ik aan jou intregriteit twijfel.. 9/10 praat je poep
Ik had er toevallig 1 nodig en ja hoor, jullie hebben helemaal gelijkdreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 09:25:
[...]
Hein heeft gelijk, alleen het bedrag klopt niet.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Vergeet niet dat 79.500 een hoop geld is voor een beginnend team. En meestal zijn clown compleet nutteloze spelers die uitblinken in waardeloze eigenschappen.Royz schreef op 04 november 2004 @ 13:56:
[...]
Ik had er toevallig 1 nodig en ja hoor, jullie hebben helemaal gelijk. Een hoop clowns voor 79.500! Ik denk dat dit vooral is om ze makkelijker te vinden, aangezien er geen zoekopties zijn voor eigenschappen van de speler.
Voor elk team dat al een seizoen of 3 bezig is is 80.000 peanuts. Toch heb ik er nog geen, maar dat komt doordat het denk ik in mijn situatie weinig nut heeft.
Ik heb namelijk maar 1 speler met solid leadership en dat is een pleasant guy. Maw, hij is teamleider en ik denk dat hij ruimschoots voldoet.
Verwijderd
trouwens dat hele clown gebeuren geloof ik niet zo hoor... Als het echt zo'n issue was en het echt uitmaakte waren ze ook wel duurder.
Ik heb nu ruim geld, en een goed coach met zwak leidersschap. Om dat een beetje te compenseren koop ik maar een clown. Heb nu erg veel geld, dankzij mijn speler die ik heb verkocht voor 1.5 miljoen.dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 14:19:
[...]
Vergeet niet dat 79.500 een hoop geld is voor een beginnend team. En meestal zijn clown compleet nutteloze spelers die uitblinken in waardeloze eigenschappen.
Voor elk team dat al een seizoen of 3 bezig is is 80.000 peanuts. Toch heb ik er nog geen, maar dat komt doordat het denk ik in mijn situatie weinig nut heeft.
Ik heb namelijk maar 1 speler met solid leadership en dat is een pleasant guy. Maw, hij is teamleider en ik denk dat hij ruimschoots voldoet.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kortom zonde van de uitgave lijkt mij.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Clowns KUNNEN wel wat toevoegen, maar alleen als ze teamleider zijn.Damien2004 schreef op 04 november 2004 @ 14:59:
Clowns voegen niet zo bijzonder veel toe als ik het goed begrepen heb uit een interview van die ene zweedse gast die dit spelletje in elkaar heeft geflanst.
Kortom zonde van de uitgave lijkt mij.
De enige manier waarop je dat zeker weet is door maar 1 speler met solid leadership te hebben en dat is dan je clown. Die is dan zeker teamleider en dat schijnt inderdaad een klein maar gunstig effect te hebben op de TS.
Heb je echter vier spelers met solid leadership dan is de kans klein dat je clown teamleider is. Dit schijnt af te hangen van het leadership niveau achter de comma en dat kun je niet achterhalen.
Overigens is een pleasant of symphathetic speler met solid leadership vrijwel net zo goed.
@BrainPower toto weer ingevuld
Verwijderd
Laten we in godesnaam niet weer de periodiek terugkerende clown-discussie hervatten. In de openingspost staat een link en in verschillende topics (zie topic 1 t/m heel veel) is dit uitgebreid aan de orde gekomen.GandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 16:43:
Een clown heb je ook niet voor zijn voetbalkwaliteitenjuist om je TS hoog te houden en zo dus je goede spelers beter te laten renderen.
Edit: niet speciaal op gandalf gericht.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 16:50 ]
Verwijderd
Inderdaad! Ik ben hier de clown! En niemand anders!Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:48:
[...]
Laten we in godesnaam niet weer de periodiek terugkerende clown-discussie hervatten. In de openingspost staat een link.
Edit: niet speciaal op gandalf gericht.
Hehehe ik was ook aan het dollen hoor begrijp het heleVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:50:
[...]
Inderdaad! Ik ben hier de clown! En niemand anders!![]()
![]()
Ok nu weer on-topic.....erhm.......ohja heb de toto ingevult
@MetalMeijer np
Er zijn nu 150 teams geregistreerd op GoTtrick!
* NiMu83 trots is
Verwijderd
Your team has received 71 400 € because Gilbert Palsterman (22534686), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 040 000 €.
hoogste ooit
Verwijderd
Het kán wel dat ze redelijke voetballers zijn...dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 14:19:
[...]
Vergeet niet dat 79.500 een hoop geld is voor een beginnend team. En meestal zijn clown compleet nutteloze spelers die uitblinken in waardeloze eigenschappen.
Ik heb er nu één te koop staan die met zwak vorm al 2,5 ster als aanvaller haalt. Ik wil nog wat extra in mijn team investeren, dus vind het zonde om hem aan te houden als speler...
Het gaat om deze gozert:
Florin Vieru (46472621)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 720 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nols_b
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Verder nergens om hoor, maar het verhaal slaat helemaal nergens op. Die gast haalt ten eerste geen 2.5 ster in een zwakke vorm. Ten tweede heeft ie nog nooit een wedstrijd bij jou gespeeld, omdat je hem vandaag voor 44.444 hebt gekocht. Ten derde heb je hem meteen weer op de lijst gezet voor een belachelijke prijs van 100.000. Ik vind het zonde dat je zo iemand koopt, terwijl je liever goed in je team investeert, of ik begrijp het verkeerd, maar dan ga je het zeker nog een keer proberen het mij uit te leggen!Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:39:
[...]
Het kán wel dat ze redelijke voetballers zijn...
Ik heb er nu één te koop staan die met zwak vorm al 2,5 ster als aanvaller haalt. Ik wil nog wat extra in mijn team investeren, dus vind het zonde om hem aan te houden als speler...
Spelernaam + baggerstats

Idd, die gast levert echt geen 100k op. Zelfs een 17 jarige met diezelfde stats levert dat soms nog net op.Sandyman538 schreef op 04 november 2004 @ 22:21:
[...]
Verder nergens om hoor, maar het verhaal slaat helemaal nergens op. Die gast haalt ten eerste geen 2.5 ster in een zwakke vorm. Ten tweede heeft ie nog nooit een wedstrijd bij jou gespeeld, omdat je hem vandaag voor 44.444 hebt gekocht. Ten derde heb je hem meteen weer op de lijst gezet voor een belachelijke prijs van 100.000. Ik vind het zonde dat je zo iemand koopt, terwijl je liever goed in je team investeert, of ik begrijp het verkeerd, maar dan ga je het zeker nog een keer proberen het mij uit te leggen!
Ik zou voor die speler nog niet eens 10k willen betalen
Heeft er iemand intresse in een uitstekend vleugelspeler, heb hem alleen veel te goedkoop op de lijst gezet en de prijs moet nodig omhoog

Robbie van Gool 37966472
Wie het laatst lacht is traag van begrip
ruik ik hier een transferad?doodindegoot schreef op 04 november 2004 @ 23:23:
Die gozer heeft bij zijn vorige eigenaar 2 sterren behaald in de enigste wedstrijd die hij ooit heeft gespeeld.
offtopic:
Heeft er iemand intresse in een uitstekend vleugelspeler, heb hem alleen veel te goedkoop op de lijst gezet en de prijs moet nodig omhoog
Robbie van Gool 37966472
Ik ruik niets, ben verkouden
Ik dacht met mijn duffe kop dat ik een andere speler op de lijst zette en dan krijg je dit.
Sja van dat soort fouten leer je alleen maardoodindegoot schreef op 04 november 2004 @ 23:32:
[...]
Ik ruik niets, ben verkouden![]()
Ik dacht met mijn duffe kop dat ik een andere speler op de lijst zette en dan krijg je dit.

Verwijderd
zag dat m'n mannen zondag is genaaid, gelijkspel i.p.v. de overwinning, maar afgelopen woensdag is de volgende bekerronde behaald. Volgende week thuiswedstrijd, dus cashen
p.s. post niet teveel, anders moet ik straks zoveel teruglezen
Kun je anders niet zelf omhoogbiedenGandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 23:42:
als ie echt wat waard is word hij echt nog wel opgeboden
Dan verlies je wel wat aan transferkosten, maar als het goed is maakt dat niet zoveel uit als je daardoor die speler kunt houden
Waarde € 1.531.000,- naar € 1.645.000,-
TSI van 15,310 naar 16,450
Conditie van 102 naar 125
Vorm van 121 naar 119
Is wel goed volgens mij
Verwijderd
TSI + 15470
form +7/-4
defending +3 !
onder meer een nieuwe trainee die ik woensdag heb gekocht ging gelijk omhoog.
Redelijk goede TU.Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 09:04:
mijn chinese 18 jaar nu naar goed scoren [ goed passen]
verder vormdaling
Verdedigen: +1 (mijn eerste goede trainee ooit naar magnificent def.
Vorm: +6/-5 (eindelijk begint mijn A-aanval weer een beetje in vorm te raken
TSI: +2300/-1370
Dat kwam nog iets eerder dan verwacht, erg lekker dus...
Verder Vorm +3 / -3
Mag dat dan? Niet dat ik straks allemaal boze mensen op mijn dak krijgYoeri schreef op 05 november 2004 @ 07:59:
[...]
Kun je anders niet zelf omhoogbieden
Dan verlies je wel wat aan transferkosten, maar als het goed is maakt dat niet zoveel uit als je daardoor die speler kunt houden
Zeker mag dat. Ik heb het zelf al een paar keer per ongeluk gedaan en daar krijg je zeker geen problemen mee. Waarom zou je er ook problemen meer krijgen? Jij mag toch ook het openingsbod bepalen.doodindegoot schreef op 05 november 2004 @ 09:57:
[...]
Mag dat dan? Niet dat ik straks allemaal boze mensen op mijn dak krijg
TSI: + 1290/-430
Vorm: +2/-5
Verdedigen: +1 (een aanvaller
lol, ik kan dat niet eens omdat ik 180k in de min sta. Weet ik ook meteen weer de reden waarom ik hem ging verkopendreamtheater schreef op 05 november 2004 @ 10:04:
[...]
Zeker mag dat. Ik heb het zelf al een paar keer per ongeluk gedaan en daar krijg je zeker geen problemen mee. Waarom zou je er ook problemen meer krijgen? Jij mag toch ook het openingsbod bepalen.

Verwijderd
TSI 620 -310 310
Vorm 6 -7 -1
Ervaring 1 0 1
vorm daling vooral in b-team en juist in a-team wat omhoog. dus mag niet klagen.
Scoren +0
TSI +1560
Mijn mids en B-team zijn hopeloos in vorm, verdedigers en aanvallers zijn super in vorm, ik zie het liever wat gelijker verdeelt, of zelfs helemaal andersom.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
das helaas gewoon pech had ik 2 weken geleden ook.ph4ge schreef op 05 november 2004 @ 11:59:
WTF, al mn basis spelers zijn zowel in vorm als in TSI en skills erg naarbeneden! Terwijl ik in mn competitie toch alles makkelijk win. Ik heb helemaal niks gedaan, waar slaat dit op?
Marcos Antonio de Moraes Hoefel (3979020)
Ik ruik veel transferads vandaag. Komt misschien doordat ik niet verkouden benloona35 schreef op 05 november 2004 @ 12:23:
Deze wil je toch alleen al hebben vanwege zijn prachtige naamStaat nu te koop voor 300k
Verwijderd
Waar ik +2 scoren verwachtte werd dit de trainingsupdate:
Vorm +2/-8 (voor de 6e keer vormverlies op rij...)
TSI +2400/-1850
Scoren +0....
Ervaring afgelopen woensdag +2. My coach has arrived (goed/redelijk).
Edit: de nieuwe feature van HAM op je wijzigingen 1 voor 1 te tonen, met een zelf te kiezen vertraging en van je speler met het minste TSI naar het hoogste TSI is wel erg leuk! (/me baalt wel dat de eerste keer meteen bagger is)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 12:39 ]
Verwijderd
Is gekopieert van Buddy, waar ik me maar geregistreerd hebEdit: de nieuwe feature van HAM op je wijzigingen 1 voor 1 te tonen, met een zelf te kiezen vertraging en van je speler met het minste TSI naar het hoogste TSI is wel erg leuk! (/me baalt wel dat de eerste keer meteen bagger is)
Om voor 't eerst ook maar eens update weer te geven:
TSI +620
Vorm +1
Set pieces +24
Vorm van middenvelders is; matig, goed, uitstekend, uitstekend, uitstekend
Het is niet eens mijn speler, mister speurneus...dreamtheater schreef op 05 november 2004 @ 12:24:
[...]
Ik ruik veel transferads vandaag. Komt misschien doordat ik niet verkouden ben

Wat dacht je van Antonio David Gonzalez Hernández.loona35 schreef op 05 november 2004 @ 12:23:
Deze wil je toch alleen al hebben vanwege zijn prachtige naamStaat nu te koop voor 300k
En het is nog een goede spits ook, scoorde ooit 7 (!) keer in 1 wedstrijd.
Hmmm...misschien dan toch maar eens mijn neus laten nakijkenloona35 schreef op 05 november 2004 @ 13:01:
[...]
Het is niet eens mijn speler, mister speurneus...
Je had helemaal gelijk, we zitten nu al boven de 3 ton. Ik ben zeer tevreden en kan met een gerust hart weer verder spelenGandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 23:42:
als ie echt wat waard is word hij echt nog wel opgeboden
Verwijderd
TU:
Defending: +4!!
TSI: +1070/-310
Vorm: +7/-7
Ervaring: +1
Zometeen op naar AHOY voor Rammstein.

Positiespel van één vleugelspeler is van zwak naar slecht
TSI is met 260 gedaald
en vorm zijn er drie gestegen en twee gedaald
Mooie TU:
Positiespel +1/0
Vorm +5/-7
TSI +2010/-1580
Mijn 18 jarige mid naar formidabel
Form: +8 / -3
TSI: 5140 / -1930
Gezocht!
Router
Verwijderd
Datvind ik echt gaaf. bij uddy is het pats alle TU.... buddy gaat het per speler... maakt de TU echt spannend en leukVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 12:37:
Drama TU...
Waar ik +2 scoren verwachtte werd dit de trainingsupdate:
Vorm +2/-8 (voor de 6e keer vormverlies op rij...)
TSI +2400/-1850
Scoren +0....
Ervaring afgelopen woensdag +2. My coach has arrived (goed/redelijk).
Edit: de nieuwe feature van HAM op je wijzigingen 1 voor 1 te tonen, met een zelf te kiezen vertraging en van je speler met het minste TSI naar het hoogste TSI is wel erg leuk! (/me baalt wel dat de eerste keer meteen bagger is)
Dit topic is gesloten.