Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
Ik denk dat dat hele verhaal van Wubmaster misschien wel een plekje verdient in de OP, of in de FAQ :)

Goed verhaal, en zo kan iedereen leuk starten met hattrick!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:03

GaMbiNo

1337

Damn, mijn enige centrale verdediger krijgt net zijn tweede gele kaart bij een stand van 1-1. :/

Nu wordt het vrij lastig denk ik om nog een ronde verder te komen.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 03 november 2004 @ 18:09:
Ik denk dat dat hele verhaal van Wubmaster misschien wel een plekje verdient in de OP, of in de FAQ :)

Goed verhaal, en zo kan iedereen leuk starten met hattrick!
Jij bent goed bezig Sandyman538 :P

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ben begonnen met scoren trainen en gestopt met winger training en heb nu 7 trainees gekocht (ja ik weet het eentje teveel, maar kon het niet laten de laatste)

Han Poels (36068195) (3M voor betaald) potentiele u-20 speler, denk het zelf niet
TSI = 4 170 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Head]

Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: outstanding Set Pieces: weak

Ármann Valdimarsson (15926841) (4.6M, wel veel, maar was een beetje dronken :))
TSI = 22 970 , 21 years, passable form
Has passable experience and wretched leadership abilities

Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: supernatural Set Pieces: wretched

Tjitse Roozenburg de Bree (45858480) (1.1M)
TSI = 960 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities

Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: inadequate Defending: wretched
Scoring: passable Set Pieces: inadequate

Anko van de Huet (45415387) (850k)
TSI = 2 290 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities

Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: solid Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: weak

Kasper Elzinga (44902345) (1M)
TSI = 1 410 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities

Playmaking: disastrous Passing: excellent
Scoring: passable Set Pieces: weak

Bryan van der Vaart (45852887) (1.5M)
TSI = 2 430 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Unpredictable]

Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: poor Defending: solid
Scoring: solid Set Pieces: weak

Eduard Friesacher (35968697) (4,5M, ja dat is heelveel en kon het gewoon niet laten, werd wel eerst verkocht voor 6M en daarna voor 8M, volgens de voorgaande eigenaar en de u-20 coach moet hij deze week outstanding worden en u-20 speler)
TSI = 5 420 , 18 years, excellent form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Technical]

Playmaking: wretched Passing: excellent
Scoring: formidable Set Pieces: inadequate

Heb voornamelijk nederlanders gekocht behalve die laatste en die uit Ijsland, maar dat kwam gewoon doordat ik toen niet meer nuchter was anders had ik hem nooit gekocht voor die prijs, dacht waarschijnlij ktoen dat hij wel international was ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En deze jongen ligt dus gewoon doodleuk uit de beker. 2-0 achter. Had dus niet moeten PIC'en vrees ik.

Toch best wel een schande voor een V team. Vorig seizoen ben ik ook tot de 4e ronde gekomen als VI team wat ik toen wel een prestatie vond.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:58:
[...]

8)7
Ik had mezelf als Jackinthebox ingelogd om het hele nieuwsgebeuren rond Theo van Gogh te volgen. Met dit account kon dat nog niet...
Maar, vanaf nu ben ik dus ECHT WubMaster hier :z
Waarom vraag je niet gewoon een nickchange aan onder het account Jackinthebox? Dan kun je overal bij en je behoudt je history aan berichten en rechten (SG, HK) die je in het verleden hebt gekregen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
* Loona35 Ligt uit de cup :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 14-09 21:58
Het mag wat kosten, maar ik moet zeggen, erg lekkere spelers hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
The Dolf schreef op 03 november 2004 @ 18:35:
En deze jongen ligt dus gewoon doodleuk uit de beker. 2-0 achter. Had dus niet moeten PIC'en vrees ik.

Toch best wel een schande voor een V team. Vorig seizoen ben ik ook tot de 4e ronde gekomen als VI team wat ik toen wel een prestatie vond.
Zo'n schande is dat niet. Ik ben ook nog lang niet zeker: verlenging. Tegenstander een VI-er die 3 kansen heeft gehad en mijn team 1. Balbezit is ook in zijn voordeel (rond de 55%). Ben benieuwd! Volgens mij heb ik vorige week wel penaltynemers ingesteld bij dit bekerelftal...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik ben in ieder geval door in de beker als V speler ;) 0 - 5 :) en een hattrick voor 1 van mijn spitsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
dreamtheater schreef op 03 november 2004 @ 18:46:
[...]

Zo'n schande is dat niet. Ik ben ook nog lang niet zeker: verlenging. Tegenstander een VI-er die 3 kansen heeft gehad en mijn team 1. Balbezit is ook in zijn voordeel (rond de 55%). Ben benieuwd! Volgens mij heb ik vorige week wel penaltynemers ingesteld bij dit bekerelftal...
Wel als je de statistieken bekijkt. En waarom ik als tactiek 'attack on the wings' had gekozen is mij nog steeds een raadsel.
Baal hier enorm van. Beker verkloot (ervaring, financiën) en in mijn league sta ik ook al weer zevende.

Vrijdag zal ik weer een lekkere vormdaling krijgen zodat ik het dit seizoen weer eens kan vergeten.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer door in de beker met een keurige 0-4 overwinning, mooie stats, PIC en een uitzinnige supporterschare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik genaaid door de match-engine, zie mijn wedstrijd: klik! :'(

Wat ik ook niet snap is dat ik uit moest spelen terwijl ik in een lagere divisie speel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Damn, dat is wel lekker trainees inkopen met dat budget, maar wil je zo graag nu al promoveren naar II. , want het was volgens mij slimmer en leuker om gewoon vette talenten te kopen ipv die paar voor 4m+.
(Btw, als je toch al geld teveel hebt, heb je nog interesse in een ex-u20 HK aan het einde vh seizoen ? ;))

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri moet nog tot morgenvroeg wachten
Mijn spelers zitten in de VS voor een oefenwedstrijdje en deze wordt pas om 01.00 gespeeld :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
The Dolf schreef op 03 november 2004 @ 19:02:
[...]

Wel als je de statistieken bekijkt. En waarom ik als tactiek 'attack on the wings' had gekozen is mij nog steeds een raadsel.
Baal hier enorm van. Beker verkloot (ervaring, financiën) en in mijn league sta ik ook al weer zevende.

Vrijdag zal ik weer een lekkere vormdaling krijgen zodat ik het dit seizoen weer eens kan vergeten.
Ik ben bij penalty's uitgekomen. Nog 1 kans voor mijn ploeg in de extra tijd, maar die ging er niet in.

Overigens, ik sta 6e in mijn league met 3 punten. Als mijn ploeg nu uitgeschakeld wordt is de situatie dus volledig vergelijkbaar...

Nu even een beetje geluk hebben :9

[edit]5e ronde is binnen :*) Bij de penalty's uiteindelijk met 5-4 gewonnen :*) [edit]

[ Voor 29% gewijzigd door dreamtheater42 op 03-11-2004 21:52 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Hoe bedoel, betere talenten? Op zich heb ik al hele goeie toch? En die Oostenrijker dan? Maar dat komt ook doordat ik pas deze week echt kon gaan kopen, omdat ik pas mijn wingers verkocht had en dat ineens mijn ZA middenvelder werd verkocht had ik wat meer geld over, dus vandaar die Oostenrijker. Ik hoef niet perse u-20 spelers, gewoon voor mijn eigen team en passing vond ik belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ff een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld net. In de 81e minuut scoren ze hun eerste doelpunt 1-3. Vanaf de 85e tik ik er nog 4 in 1-7 :D met een hattrickje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:57
Bedankt voor julie reacties 8) Hier heb ik zeker wat aan, ben meteen mn middenvelders goed aan het trainen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Valkje schreef op 03 november 2004 @ 19:35:
Bedankt voor julie reacties 8) Hier heb ik zeker wat aan, ben meteen mn middenvelders goed aan het trainen!
Als je dat de komende 32 weken doet, willen we graag het uiteindelijke resultaat daarvan horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb me vandaag een nieuw goed/slecht coach aangekocht. De training die mijn spelers vrijdag krijgen, is dat dan al het effect van deze coach of nog van mijn vorige coach?

Dan nog iets waarvan ik bijna zeker ben maar toch nog even bevestiging... Als je middenvelden traint, helpt het niet als je de 2 flankspelers naar het midden laat spelen zeker? Ik geloof iets gelezen te hebben dat je max 3 IM's mocht hebben om trainingsverlies te voorkomen?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
JEEEEJ deel 28 :D
Vandaag heerlijk met 6-0 gewonnen dus dat zit wel snor.

Hoeveel moet ik voor een vleugelspeler betalen die goed vleugelspel heeft en redelijk conditie (max 19 jaar) ?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De fouten die ik in het begin gemaakt heb 8)7 Ik kende verder bijna niemand die speelde en heb heel veel verkloot in m'n eerste anderhalve seizoen. Grotendeels veroorzaakt door mijn slechte gewoonte om geen, of veel te weinig, regels enzo te lezen. Pas na anderhalf seizoen vond ik GoT en andere sites met tactieken en speluitleg en dat was maar net op tijd want een trainingsprogramma had ik niet en ik stevende met 200 per uur op de -500K af. In mijn derde seizoen begon dus alles lekker te lopen en promoveerde ik uit de VIII met 1 gelijk spel in de eerste wedstrijd en 13 overwinningen. Nu zit ik in mijn vierde seizoen en dus in de VII en hopelijk kan ik volgend seizoen in de VI uitkomen. (divisie is erg zwak met 3 bijna 4 WO's en maar 1 echte concurrent die zondag op bezoek komt)

Enkele fouten van mij in het begin:
-spelers op de verkeerde plek zetten (aha hij kan passen dus er maar op al IM) :?
-stadion uitbreiden naar 7600 :?
-maandag passen trainen, dinsdag algemeen, woensdag conditie enz enz..... :?
-counteren wanneer dat nergens op sloeg, net als pressie spelen :?
-geen enkele vorm van trainen op de lange termijn met jonkies :?
-geen benul van TS, zelfvertrouwen en (helemaal erg) vorm :?

Nu gaat het gelukkig de goeie kant op, sinds maandag sta ik weer in de plus met goeie vooruitzichten op financieel gebied en best wel een lekker team dus nu kan het echt gaan beginnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Iedereen die nog in de cup ziet veel succes verder :)
Ik ga morgenochtend maar een Internationale Friendly regelen :Y)

@Tim feli, ik zal die jongen morgen op school even uitlachen :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

GaMbiNo schreef op 03 november 2004 @ 18:13:
Damn, mijn enige centrale verdediger krijgt net zijn tweede gele kaart bij een stand van 1-1. :/

Nu wordt het vrij lastig denk ik om nog een ronde verder te komen.... ;(
En toch nog door....even daarna scoorde ik 2-1 en verder is er niks meer gebeurd... :7

En zo zit ik zomaar in de 5e ronde terwijl ik met 2 rondjes vooraf al tevreden was geweest. :)
Ook erg lekker die 150K bezoekerinkomsten uit een uitverkocht stadion.

Volgende week krijg ik een vrij sterk IV ploeg thuis dus dan zal het wel einde oefening zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op 03 november 2004 @ 21:59:
[...]

En toch nog door....even daarna scoorde ik 2-1 en verder is er niks meer gebeurd... :7

En zo zit ik zomaar in de 5e ronde terwijl ik met 2 rondjes vooraf al tevreden was geweest. :)
Ook erg lekker die 150K bezoekerinkomsten uit een uitverkocht stadion.

Volgende week krijg ik een vrij sterk IV ploeg thuis dus dan zal het wel einde oefening zijn.
Helaas volgende week weer uit. En wel tegen een V-er (zelfde als mijn team dus). Jammer maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik moet zeggen dat de beker wel wat makkelijker is geworden (zul je zien, lig ik er de volgende ronde uit ;) ) maar als ik naar mijn doelsaldo kijk van de bekerwedstrijden... Damn, heb er 4 gespeeld (zoals iedereen waarschijnlijk ;) ) en heb 26 doelpunten gemaakt, en maar liefst 1 tegen gekregen... Het haalt wel de spanning er wat uit. Maar ach, dat komt wel weer in de volgende ronde(s) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit uit de beker tegen en VIde klasser. hij speelde wel met 1ste team maar toch balen. I hate myself :P

mankit: leuke spelers heb je gekocht. alleen die prijzen zijn wel erg hoog. 1.1 voor een passable :P die teameigenaar zal wel heel blij zijn. natuurlijk haal je het geld er over paar jaar makkelijk uit. Toch leuk zo'n dag van spenderen :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 14-09 21:58
Ja precies , dat idee heb ik ook.. 4 rondes 23 doelpunten en 1tje tegen

Overigens wacht me volgende week een lastige tegenstander. Benieuwd of ik daar niet wat potten kan breken. Hij mag nl thuis.. dus briljant (oud) middenveld kan ik wel tegen me verwachten..

Maar we zullen het zien..
Ben vanaf volgende week dinsdag toch zeker 2 weken niet online wegens verhuizing dus hattrick gaat even op ene laag pitje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Iedereen die door is in de cup, gefeliciteerd!!

Iedereen die eruit ligt, jammer joh! Volgend jaar beter!

Ik heb in ieder geval mijn Slovense bezoeker uit de Slovense 3de divisie verneederd met mijn 2de elftal met 6-1 :D

Wel grappig vond ik zelf :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

De toto ronde 4 staat weer op gottrick!

Stiphout Vooruit - Ketenix
FC Torretjes - Bacchanaal United
Ruyven's Boys - Knuppel Utd
Kings Squad - JodenElf
FC ten boer - Manolo
FC Jansen - CCF United
Arshay FC - De Kozakken
blue and white boys - Fiets 'em d'r in
Hoog boys - TeamRico
The Neurotics - F.C. HCP
la la la - Roman FC

Succes iedereen! :)

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heeft iemand nog iets van een clown te koop staan (popular/solid), of een lijstje met clowns die te koop staan (meen die hier een voorbij te hebben zien komen). Ben nu al tijdje op zoek, maar na ruim 300 spelers bekeken te hebben nog niks gevonden.

Hoop dat iemand hier me hierbij kan helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 03-11-2004 23:53 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol je moet ook niet bij elke speler naar zijn stats kijken :P

clowns gaan voor een vast bedrag altijd weg. Ik meen iets van 65500 dus als je op die prijs zoekt krijg je clowns...

nogmaals prijs is niet 100% zeker, maar ik dacht het.

edit: 67 500 is het. als je op die prijs zoekt vind je clowns

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:34
Grmbl, vandaag ingemaakt door een VI divisie team met wonderbaarlijk(oud) middenveld. Pech gehad, en volgend seizoen weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 14-09 08:49
3-0 gewonnen, mijn aanvaller die de slechtse speler was scoorde 3 maal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
4-0 verloren tegen een Amerikaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
SpeedAddict schreef op 03 november 2004 @ 23:36:
Heeft iemand nog iets van een clown te koop staan (popular/solid), of een lijstje met clowns die te koop staan (meen die hier een voorbij te hebben zien komen). Ben nu al tijdje op zoek, maar na ruim 300 spelers bekeken te hebben nog niks gevonden.

Hoop dat iemand hier me hierbij kan helpen :)
Ja vorige week had ik er een aangeboden, maar die isinmiddels weg helaas.
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 00:12:
lol je moet ook niet bij elke speler naar zijn stats kijken :P

clowns gaan voor een vast bedrag altijd weg. Ik meen iets van 65500 dus als je op die prijs zoekt krijg je clowns...

nogmaals prijs is niet 100% zeker, maar ik dacht het.

edit: 67 500 is het. als je op die prijs zoekt vind je clowns
wat is dit voor onzin Hein?

je zou nog kunnen zeggen dat er veel weggaan @ 10k omdat hun TSI vaak 0 is en daardoor 10k het max bod is. Maar 67500.. huhw? Ik ben toch maar even gaan checken voor de allerzekerheid, maar ik kreeg echt niet oppeens alleen maar clowns. Hoe kom je in hemelsnaam aan die theorie joh? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Toevallig staat er voor die prijs wel 1 te koop,maar goed, voor die ene die er wel is, zijn er 100 die het niet zijn voor dezelfde prijs.

Anyway, heb er 1 gevonden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
loona35 schreef op 04 november 2004 @ 08:33:
[...]

Ja vorige week had ik er een aangeboden, maar die isinmiddels weg helaas.

[...]

wat is dit voor onzin Hein?

je zou nog kunnen zeggen dat er veel weggaan @ 10k omdat hun TSI vaak 0 is en daardoor 10k het max bod is. Maar 67500.. huhw? Ik ben toch maar even gaan checken voor de allerzekerheid, maar ik kreeg echt niet oppeens alleen maar clowns. Hoe kom je in hemelsnaam aan die theorie joh? :D
Hein heeft gelijk, alleen het bedrag klopt niet.

Als je clowns wil vinden moet je zoeken op een bedrag van 79.500. Er zitten dan ook een paar nepclowns tussen, maar de meesten zijn echte clowns. Geen idee hoe dit ontstaan is maar het klopt echt wel!
En de meeste clowns hebben een TSI wat boven de 0 ligt. Een paar honderd is toch wel gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 09:25:
[...]

Als je clowns wil vinden moet je zoeken op een bedrag van 79.500. Er zitten dan ook een paar nepclowns tussen, maar de meesten zijn echte clowns. Geen idee hoe dit ontstaan is maar het klopt echt wel!
En de meeste clowns hebben een TSI wat boven de 0 ligt. Een paar honderd is toch wel gebruikelijk.
ben het net even wezen checken, maar met dat bedrag heb je er idd veel.
haha dan haal ik reactie maar terug .. wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En weer de beker gewonnen. Nu 4 wedstrijden gespeeld, 24 voor en 0 tegen.
En mijn topscorer Borch heeft nu al 14 doelpunten in de beker gemaakt, en hij staat daarmee op een derde plaats in de topscorerslijst van NL.

Op naar de volgende week !!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 04 november 2004 @ 09:35:
[...]

ben het net even wezen checken, maar met dat bedrag heb je er idd veel.
haha dan haal ik reactie maar terug .. wel grappig :)
Gaan wij lopen twijfelen aan mijn intregriteit! Potverdrie! Ik zal je eens een ouderwetse draai om je oor geven :P

ps ik testte dus op 67500 en kreeg meteen 1 clown. stom toeval dan denk ik, maar ik wist wel dat de theorie klopte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 11:21:
[...]

Gaan wij lopen twijfelen aan mijn intregriteit! Potverdrie! Ik zal je eens een ouderwetse draai om je oor geven :P

ps ik testte dus op 67500 en kreeg meteen 1 clown. stom toeval dan denk ik, maar ik wist wel dat de theorie klopte :)
Vind je het gek dat ik aan jou intregriteit twijfel.. 9/10 praat je poep :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aanstaande zondag moet ik tegen een team zonder eigenaar. Als ik dan 'speel het rustig' doe, heeft dat dan nog effect als het een Walk-over wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
@Foray

Zie je wel dat die spelers dan wel solid of excellent passing hebben? Heb de markt bekeken en ik denk dat spitsen met passing het meest zullen opbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Appesteijn schreef op 04 november 2004 @ 11:50:
Aanstaande zondag moet ik tegen een team zonder eigenaar. Als ik dan 'speel het rustig' doe, heeft dat dan nog effect als het een Walk-over wordt?
Ja, altijd doen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 04 november 2004 @ 11:23:
[...]

Vind je het gek dat ik aan jou intregriteit twijfel.. 9/10 praat je poep :>
nou doe je het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 09:25:
[...]

Ik had er toevallig 1 nodig en ja hoor, jullie hebben helemaal gelijk :D. Een hoop clowns voor 79.500! Ik denk dat dit vooral is om ze makkelijker te vinden, aangezien er geen zoekopties zijn voor eigenschappen van de speler.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Royz schreef op 04 november 2004 @ 13:56:
[...]

Ik had er toevallig 1 nodig en ja hoor, jullie hebben helemaal gelijk :D. Een hoop clowns voor 79.500! Ik denk dat dit vooral is om ze makkelijker te vinden, aangezien er geen zoekopties zijn voor eigenschappen van de speler.
Vergeet niet dat 79.500 een hoop geld is voor een beginnend team. En meestal zijn clown compleet nutteloze spelers die uitblinken in waardeloze eigenschappen.
Voor elk team dat al een seizoen of 3 bezig is is 80.000 peanuts. Toch heb ik er nog geen, maar dat komt doordat het denk ik in mijn situatie weinig nut heeft.
Ik heb namelijk maar 1 speler met solid leadership en dat is een pleasant guy. Maw, hij is teamleider en ik denk dat hij ruimschoots voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat dat algemeen bekend was? En zeker bij teams die al seizoenen spelen. Kennelijk niet, nouja leer je nog eens wat van een übern00b :)

trouwens dat hele clown gebeuren geloof ik niet zo hoor... Als het echt zo'n issue was en het echt uitmaakte waren ze ook wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 14:19:
[...]

Vergeet niet dat 79.500 een hoop geld is voor een beginnend team. En meestal zijn clown compleet nutteloze spelers die uitblinken in waardeloze eigenschappen.
Voor elk team dat al een seizoen of 3 bezig is is 80.000 peanuts. Toch heb ik er nog geen, maar dat komt doordat het denk ik in mijn situatie weinig nut heeft.
Ik heb namelijk maar 1 speler met solid leadership en dat is een pleasant guy. Maw, hij is teamleider en ik denk dat hij ruimschoots voldoet.
Ik heb nu ruim geld, en een goed coach met zwak leidersschap. Om dat een beetje te compenseren koop ik maar een clown. Heb nu erg veel geld, dankzij mijn speler die ik heb verkocht voor 1.5 miljoen. :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Clowns voegen niet zo bijzonder veel toe als ik het goed begrepen heb uit een interview van die ene zweedse gast die dit spelletje in elkaar heeft geflanst.

Kortom zonde van de uitgave lijkt mij.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op 04 november 2004 @ 14:59:
Clowns voegen niet zo bijzonder veel toe als ik het goed begrepen heb uit een interview van die ene zweedse gast die dit spelletje in elkaar heeft geflanst.

Kortom zonde van de uitgave lijkt mij.
Clowns KUNNEN wel wat toevoegen, maar alleen als ze teamleider zijn.
De enige manier waarop je dat zeker weet is door maar 1 speler met solid leadership te hebben en dat is dan je clown. Die is dan zeker teamleider en dat schijnt inderdaad een klein maar gunstig effect te hebben op de TS.
Heb je echter vier spelers met solid leadership dan is de kans klein dat je clown teamleider is. Dit schijnt af te hangen van het leadership niveau achter de comma en dat kun je niet achterhalen.
Overigens is een pleasant of symphathetic speler met solid leadership vrijwel net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Damien over de clowns zie dreamtheater :), ikzelf heb er maar 1 met solid leadership hij is helaas sympathiek ipv populair. dus een semi-clown

@BrainPower toto weer ingevuld :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja ach, zit in de 8ste devisie doe liever aan goede spelers dan aan een clown en trouwens ik wil dat mijn team serieus genomen word dus helemaal geen plek voor clowns :+ hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Een clown heb je ook niet voor zijn voetbalkwaliteiten ;) juist om je TS hoog te houden en zo dus je goede spelers beter te laten renderen.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 16:43:
Een clown heb je ook niet voor zijn voetbalkwaliteiten ;) juist om je TS hoog te houden en zo dus je goede spelers beter te laten renderen.
Laten we in godesnaam niet weer de periodiek terugkerende clown-discussie hervatten. In de openingspost staat een link en in verschillende topics (zie topic 1 t/m heel veel) is dit uitgebreid aan de orde gekomen.

Edit: niet speciaal op gandalf gericht.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:48:
[...]

Laten we in godesnaam niet weer de periodiek terugkerende clown-discussie hervatten. In de openingspost staat een link.

Edit: niet speciaal op gandalf gericht.
Inderdaad! Ik ben hier de clown! En niemand anders! :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:50:
[...]

Inderdaad! Ik ben hier de clown! En niemand anders! :+ :+ :+
Hehehe ik was ook aan het dollen hoor begrijp het hele :+ gedoe wel :p heb er alles over gelezen.

Ok nu weer on-topic.....erhm.......ohja heb de toto ingevult :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

LOL Thije :)

@MetalMeijer np :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wow, nieuw mijlpaal bereikt!

Er zijn nu 150 teams geregistreerd op GoTtrick! :)

* NiMu83 trots is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei

Your team has received 71 400 € because Gilbert Palsterman (22534686), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 040 000 €.

hoogste ooit :) wat is het record qua mother club money/ former club money binnen onze fed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 04 november 2004 @ 14:19:
[...]

Het kán wel dat ze redelijke voetballers zijn...

Ik heb er nu één te koop staan die met zwak vorm al 2,5 ster als aanvaller haalt. Ik wil nog wat extra in mijn team investeren, dus vind het zonde om hem aan te houden als speler...

Het gaat om deze gozert:

Florin Vieru (46472621)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 720 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nols_b
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:39:
[...]

Het kán wel dat ze redelijke voetballers zijn...

Ik heb er nu één te koop staan die met zwak vorm al 2,5 ster als aanvaller haalt. Ik wil nog wat extra in mijn team investeren, dus vind het zonde om hem aan te houden als speler...

Spelernaam + baggerstats
Verder nergens om hoor, maar het verhaal slaat helemaal nergens op. Die gast haalt ten eerste geen 2.5 ster in een zwakke vorm. Ten tweede heeft ie nog nooit een wedstrijd bij jou gespeeld, omdat je hem vandaag voor 44.444 hebt gekocht. Ten derde heb je hem meteen weer op de lijst gezet voor een belachelijke prijs van 100.000. Ik vind het zonde dat je zo iemand koopt, terwijl je liever goed in je team investeert, of ik begrijp het verkeerd, maar dan ga je het zeker nog een keer proberen het mij uit te leggen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 04 november 2004 @ 22:21:
[...]

Verder nergens om hoor, maar het verhaal slaat helemaal nergens op. Die gast haalt ten eerste geen 2.5 ster in een zwakke vorm. Ten tweede heeft ie nog nooit een wedstrijd bij jou gespeeld, omdat je hem vandaag voor 44.444 hebt gekocht. Ten derde heb je hem meteen weer op de lijst gezet voor een belachelijke prijs van 100.000. Ik vind het zonde dat je zo iemand koopt, terwijl je liever goed in je team investeert, of ik begrijp het verkeerd, maar dan ga je het zeker nog een keer proberen het mij uit te leggen! 8)7
Idd, die gast levert echt geen 100k op. Zelfs een 17 jarige met diezelfde stats levert dat soms nog net op.

Ik zou voor die speler nog niet eens 10k willen betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 17:24
Die gozer heeft bij zijn vorige eigenaar 2 sterren behaald in de enigste wedstrijd die hij ooit heeft gespeeld.

offtopic:
Heeft er iemand intresse in een uitstekend vleugelspeler, heb hem alleen veel te goedkoop op de lijst gezet en de prijs moet nodig omhoog 8)7
Robbie van Gool 37966472

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

doodindegoot schreef op 04 november 2004 @ 23:23:
Die gozer heeft bij zijn vorige eigenaar 2 sterren behaald in de enigste wedstrijd die hij ooit heeft gespeeld.

offtopic:
Heeft er iemand intresse in een uitstekend vleugelspeler, heb hem alleen veel te goedkoop op de lijst gezet en de prijs moet nodig omhoog 8)7
Robbie van Gool 37966472
ruik ik hier een transferad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Brainpower schreef op 04 november 2004 @ 23:30:
[...]

ruik ik hier een transferad? :)
Ik ruik niets, ben verkouden :P
Ik dacht met mijn duffe kop dat ik een andere speler op de lijst zette en dan krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

doodindegoot schreef op 04 november 2004 @ 23:32:
[...]

Ik ruik niets, ben verkouden :P
Ik dacht met mijn duffe kop dat ik een andere speler op de lijst zette en dan krijg je dit.
Sja van dat soort fouten leer je alleen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Het enigste wat ik er van leer dat ik niet met mijn duffe kop achter de computer moet gaan zitten. Ik zou hem moeten kunnen verkopen voor een paar ton, nu moet ik blij zijn als ik er al 100k voor krijg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

als ie echt wat waard is word hij echt nog wel opgeboden :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heeft het wel iets, je team managen vanaf een inbelverbinding in Brooklyn :P

zag dat m'n mannen zondag is genaaid, gelijkspel i.p.v. de overwinning, maar afgelopen woensdag is de volgende bekerronde behaald. Volgende week thuiswedstrijd, dus cashen :7 en hij moet nog te winnen zijn ook.

p.s. post niet teveel, anders moet ik straks zoveel teruglezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
GandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 23:42:
Kun je anders niet zelf omhoogbieden
Dan verlies je wel wat aan transferkosten, maar als het goed is maakt dat niet zoveel uit als je daardoor die speler kunt houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heerlijke trainingsupdate vandaag. Het enige vervelende is dat ik nu een verdediger te koop heb staan met uitstekend verdedigen i.p.v. goed, waarmee ik hem te koop zette :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou volgens mij wel positief:

Waarde € 1.531.000,- naar € 1.645.000,-
TSI van 15,310 naar 16,450
Conditie van 102 naar 125
Vorm van 121 naar 119

Is wel goed volgens mij :D Nu de training maar aanpassen op pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een leuke update vandaag.

TSI + 15470
form +7/-4
defending +3 !

onder meer een nieuwe trainee die ik woensdag heb gekocht ging gelijk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn chinese 18 jaar nu naar goed scoren [ goed passen]

verder vormdaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 09:04:
mijn chinese 18 jaar nu naar goed scoren [ goed passen]

verder vormdaling
Redelijk goede TU.

Verdedigen: +1 (mijn eerste goede trainee ooit naar magnificent def. :) )
Vorm: +6/-5 (eindelijk begint mijn A-aanval weer een beetje in vorm te raken :) )
TSI: +2300/-1370

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Een 18 jarige naar formidabel positiespel. :9
Dat kwam nog iets eerder dan verwacht, erg lekker dus...

Verder Vorm +3 / -3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Yoeri schreef op 05 november 2004 @ 07:59:
[...]

Kun je anders niet zelf omhoogbieden
Dan verlies je wel wat aan transferkosten, maar als het goed is maakt dat niet zoveel uit als je daardoor die speler kunt houden :)
Mag dat dan? Niet dat ik straks allemaal boze mensen op mijn dak krijg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
doodindegoot schreef op 05 november 2004 @ 09:57:
[...]

Mag dat dan? Niet dat ik straks allemaal boze mensen op mijn dak krijg >:)
Zeker mag dat. Ik heb het zelf al een paar keer per ongeluk gedaan en daar krijg je zeker geen problemen mee. Waarom zou je er ook problemen meer krijgen? Jij mag toch ook het openingsbod bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Niet echt een super update dit keer :)

TSI: + 1290/-430
Vorm: +2/-5
Verdedigen: +1 (een aanvaller :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
dreamtheater schreef op 05 november 2004 @ 10:04:
[...]

Zeker mag dat. Ik heb het zelf al een paar keer per ongeluk gedaan en daar krijg je zeker geen problemen mee. Waarom zou je er ook problemen meer krijgen? Jij mag toch ook het openingsbod bepalen.
lol, ik kan dat niet eens omdat ik 180k in de min sta. Weet ik ook meteen weer de reden waarom ik hem ging verkopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matige TU

TSI 620 -310 310
Vorm 6 -7 -1
Ervaring 1 0 1

vorm daling vooral in b-team en juist in a-team wat omhoog. dus mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vorm +4/-5
Scoren +0
TSI +1560

Mijn mids en B-team zijn hopeloos in vorm, verdedigers en aanvallers zijn super in vorm, ik zie het liever wat gelijker verdeelt, of zelfs helemaal andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
WTF, al mn basis spelers zijn zowel in vorm als in TSI en skills erg naarbeneden! Terwijl ik in mn competitie toch alles makkelijk win. Ik heb helemaal niks gedaan, waar slaat dit op?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op 05 november 2004 @ 11:59:
WTF, al mn basis spelers zijn zowel in vorm als in TSI en skills erg naarbeneden! Terwijl ik in mn competitie toch alles makkelijk win. Ik heb helemaal niks gedaan, waar slaat dit op?
das helaas gewoon pech had ik 2 weken geleden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Deze wil je toch alleen al hebben vanwege zijn prachtige naam :) Staat nu te koop voor 300k

Marcos Antonio de Moraes Hoefel (3979020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
loona35 schreef op 05 november 2004 @ 12:23:
Deze wil je toch alleen al hebben vanwege zijn prachtige naam :) Staat nu te koop voor 300k

Ik ruik veel transferads vandaag. Komt misschien doordat ik niet verkouden ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drama TU...
Waar ik +2 scoren verwachtte werd dit de trainingsupdate:
Vorm +2/-8 (voor de 6e keer vormverlies op rij...) :'(
TSI +2400/-1850
Scoren +0.... :'(
Ervaring afgelopen woensdag +2. My coach has arrived (goed/redelijk).

:|

Edit: de nieuwe feature van HAM op je wijzigingen 1 voor 1 te tonen, met een zelf te kiezen vertraging en van je speler met het minste TSI naar het hoogste TSI is wel erg leuk! (/me baalt wel dat de eerste keer meteen bagger is)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: de nieuwe feature van HAM op je wijzigingen 1 voor 1 te tonen, met een zelf te kiezen vertraging en van je speler met het minste TSI naar het hoogste TSI is wel erg leuk! (/me baalt wel dat de eerste keer meteen bagger is)
Is gekopieert van Buddy, waar ik me maar geregistreerd heb :)
Om voor 't eerst ook maar eens update weer te geven:
TSI +620
Vorm +1
Set pieces +24

Vorm van middenvelders is; matig, goed, uitstekend, uitstekend, uitstekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
dreamtheater schreef op 05 november 2004 @ 12:24:
[...]

Ik ruik veel transferads vandaag. Komt misschien doordat ik niet verkouden ben :P
Het is niet eens mijn speler, mister speurneus... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

loona35 schreef op 05 november 2004 @ 12:23:

Wat dacht je van Antonio David Gonzalez Hernández. 8)

En het is nog een goede spits ook, scoorde ooit 7 (!) keer in 1 wedstrijd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
loona35 schreef op 05 november 2004 @ 13:01:
[...]

Het is niet eens mijn speler, mister speurneus... :z
Hmmm...misschien dan toch maar eens mijn neus laten nakijken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
GandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 23:42:
Je had helemaal gelijk, we zitten nu al boven de 3 ton. Ik ben zeer tevreden en kan met een gerust hart weer verder spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, erg leuke TU vandaag. Vorm iets omhoog en iets omlaag dus dat gaat nog wel en verder +4 defending. 8) Da's de eerste keer dat ik meer dan 2 stijgers heb, 2 gaan er morgen op de TL.

TU:
Defending: +4!!
TSI: +1070/-310
Vorm: +7/-7
Ervaring: +1

Zometeen op naar AHOY voor Rammstein. _/-\o_ (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Volgens mij doe ik iets verkeerd :/

Positiespel van één vleugelspeler is van zwak naar slecht
TSI is met 260 gedaald
en vorm zijn er drie gestegen en twee gedaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Skills kunnen dalen als ze ouder dan 27 zijn geloof ik.

Mooie TU:

Positiespel +1/0
Vorm +5/-7
TSI +2010/-1580

Mijn 18 jarige mid naar formidabel :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
PM: +1 (18y formidabel)
Form: +8 / -3
TSI: 5140 / -1930

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 12:37:
Drama TU...
Waar ik +2 scoren verwachtte werd dit de trainingsupdate:
Vorm +2/-8 (voor de 6e keer vormverlies op rij...) :'(
TSI +2400/-1850
Scoren +0.... :'(
Ervaring afgelopen woensdag +2. My coach has arrived (goed/redelijk).

:|

Datvind ik echt gaaf. bij uddy is het pats alle TU.... buddy gaat het per speler... maakt de TU echt spannend en leuk :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.