Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.842 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 08 november 2004 @ 17:29:
[...]

Dat zeg ik ook niet. En ik weet dat je supporter wordt voor de extra features. Maar je zou een extra feature ook kunnen zien als snel kunnen surfen over de hattrick site. Je moet geen voordelen krijgen t.o.v. niet supporters, dat bedoel ik niet.

[...]

My thoughts exactly

Ik weet waarom ik hattrick supporter heb genomen, en waarom ik 20 euro per jaar betaal, voor de extra features. Maar ik zou het niet onaardig vinden als 'wij' als betalende spelers, een snellere site zouden zien (in tijden van traagte).
je betaalt niet echt voor de extra features (dat zeggen ze wel maar kost in principe natuurlijk niets). ze hebben het geld gewoon nodig voor servers & bandbreedte. Mooi toch, anders zou de site vol staan met banners :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gottrick.bitxs.com/

De GOT-Ratings zijn weer up-to-date!

Ook de andere facts zijn natuurlijk te bekijken op de FED-Stat site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Heren, en dame, er staat een oproepje van Thije op GoTtrick met het verzoek voor feedback hoe de Fed stats nog mooier zouden kunnen.

Reageer even ajb op GoTtrick dan overlegt Thije die in contact is met de maker, even hoe en wat er mogelijk is.

http://gottrick.bitxs.com/ > GoT Nieuws > Fed-stats

Thanks voor de feedback alvast!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08 10:25
yared schreef op 08 november 2004 @ 18:34:
Heren, en dame, er staat een oproepje van Thije op GoTtrick met het verzoek voor feedback hoe de Fed stats nog mooier zouden kunnen.

Reageer even ajb op GoTtrick dan overlegt Thije die in contact is met de maker, even hoe en wat er mogelijk is.

http://gottrick.bitxs.com/ > GoT Nieuws > Fed-stats

Thanks voor de feedback alvast!
@Yared: heb je de 8 bits ontvangen? Heeft geen haast hoor, maar ik vroeg het me alleen af.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 08 november 2004 @ 19:03:
[...]

@Yared: heb je de 8 bits ontvangen? Heeft geen haast hoor, maar ik vroeg het me alleen af.
Komt in orde Dreamtheater.. Donderdag is de 8-bitsdag ;) Dus dan zal ik hem posten. Nog even in spanning wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:15
koentjuh schreef op 08 november 2004 @ 17:36:
Wat ik wle een leuke optie zou vinden, was dat supporters max 10 minuten moeten wachten voordat het wedstrijdverslag te zien is... Dat soort dingen zouden wel mogen van mij :)
Inderdaad, dit was ook meer het idee waar ik het over had. Geen noemenswaardig voordeel, maar zulke dingen bijvoorbeeld sneller. :)

We zitten op 1 lijn :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld, sta nog in de wachtrij. Even kijken of dit een grotere uitdaging is dan CM03/04 :)

[noob]Als ik dit allemaal zo lees, lijkt het erop dat geld erg belangrijk is. Hoeveel spelers heb je ongeveer nodig, dan verkoop/ontsla ik de rest?[/noob]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-08 14:47
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 20:12:
Ik heb me ook aangemeld, sta nog in de wachtrij. Even kijken of dit een grotere uitdaging is dan CM03/04 :)

[noob]Als ik dit allemaal zo lees, lijkt het erop dat geld erg belangrijk is. Hoeveel spelers heb je ongeveer nodig, dan verkoop/ontsla ik de rest?[/noob]
UITEINDELIJK moet je gewoon 22 spelers hebben, 11 voor zondag, 11 voor woensdag. Maar als je begint moet je sowieso daar nog niet aan gaan beginnen, lees paar posts hierboven ff. Je moet niet meteen willen promoveren, wat toch een onmogelijk opgave gaat worden aangezien je waarschijnlijk een team krijgt op P7 :9
succes alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow heb ik ff voor weinig een leuke keep gekocht .. 19 jaar 4.5 miljoen waard in solid vorm voor 5.6 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:41

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:14:
[...]

Komt in orde Dreamtheater.. Donderdag is de 8-bitsdag ;) Dus dan zal ik hem posten. Nog even in spanning wachten ;)
Wel op GoTtrick plaatsen he! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel cool. zondag haalde mijn hongaar het hoogste aantal sterren van alle 19 jarige spelers in heel Nederland (dus alle soorten trainees). OK er zullen er veel ook op woensdag spelen maar toch :) 6 sterren best redelijk.

edit hij staat ook al als enige 19 jarige in het all star u20 elftal van hatstats :P

weet iemand trouwens wat je het beste kan doen als je vindt dat je speler in national team hoort maar toch niet geselecteerd wordt? Mijn griek haalt steeds 7 sterren en andere spelers op zijn plaats maar 5 of 5.5. En toch wil hij hem niet selecteren :(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 08 november 2004 @ 20:17:
[...]

UITEINDELIJK moet je gewoon 22 spelers hebben, 11 voor zondag, 11 voor woensdag. Maar als je begint moet je sowieso daar nog niet aan gaan beginnen, lees paar posts hierboven ff. Je moet niet meteen willen promoveren, wat toch een onmogelijk opgave gaat worden aangezien je waarschijnlijk een team krijgt op P7 :9
succes alvast ;)
Hier wil ik even op inhaken.
Sommige mensen waaronder ikzelf kiezen ervoor zo min mogelijk spelers te nemen. Dit zodat ik meer geld kan besteden aan het basisteam en minder contractkosten heb wekelijks.

Een risico is dat wanneer je meerdere blessures krijgt je spelers te kort komt ;) Mijn huidige aantal spelers is: 18. Basiselftal waar 3 trainies in spelen, 3 andere trainies, een reserve keeper, en een aantal andere reserves + een clown (speler die populair is met GOED leiderschap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mja, maar ik bedoel ik koop er niet speciaal mensen voor in mn basisteam... 1 op elke plek hooguit, de rest zijn "half nutteloze YP's" enzo hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:08:
http://gottrick.bitxs.com/

De GOT-Ratings zijn weer up-to-date!

Ook de andere facts zijn natuurlijk te bekijken op de FED-Stat site.
jeej 1 na hoogst gekwalificeerde VIII. De magische 30* grens is nog niet bereikt doordat 2 spelers brak bezig waren :(

Volgende week weer een poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 20:53:
[...]

Hier wil ik even op inhaken.
Sommige mensen waaronder ikzelf kiezen ervoor zo min mogelijk spelers te nemen. Dit zodat ik meer geld kan besteden aan het basisteam en minder contractkosten heb wekelijks.

Een risico is dat wanneer je meerdere blessures krijgt je spelers te kort komt ;) Mijn huidige aantal spelers is: 18. Basiselftal waar 3 trainies in spelen, 3 andere trainies, een reserve keeper, en een aantal andere reserves + een clown (speler die populair is met GOED leiderschap)
Zo doe ik het ook. Ik betaal me helemaal scheel aan expenses (4 ton per week) en heb een verlies als ik een week uitspeel van 2 ton. Als ik thuisspeel, heb ik een winst van om en nabij de 2 ton, dus gaat mooi gelijk op zo. Voor de rest heb ik 16 spelers (waarvan er 9 te koop staan ..)

Overigens heeft alleen Pielewiepers een groter stadion dan ik heb (geloof ik). Mijne is 95000 groot. Dus kom daar maar eens overheen ipv beetje te janken over stadions van 66.666 .. :p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

19 spelers, duur genoeg :9
en das inclusief meespelend coach
zelfs mijn clown en toiletjuffrouw speelt mee

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 22:55
Ahh nice, dat Arenasizer doet het leuk. Ik zie daar dat mijn stadion verdacht dicht in de buurt ligt bij wat het ongeveer hoort te zijn, daar waar mn stadion werd uitgebreid om een manier tegen mijn zin. Ik ga dit seisoen lekker promoveren uit IX, ik begin het een beetje te snappen, dan gaat het echt beginnen geloof ik.

Wel jammer dat ik ineens een onverklaarde boete van 75k kreeg voor het aanvragen van een 2e team. Ik heb geen team aangevraagd, misschien mn broertje ofzo maar ik vind het wel kut, dat geld kan ik duidelijk beter gebruiken op mijn niveau.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft Xanathorn wellicht een oplossing voor mijn probleem? :)

hij is dus nasty met solid leadership en die bondscoach vindt dat dat zijn TS te veel gaat beinvloeden (en dat zijn extra sterren opwegen hiertegen).

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op 08 november 2004 @ 23:43:
Ahh nice, dat Arenasizer doet het leuk. Ik zie daar dat mijn stadion verdacht dicht in de buurt ligt bij wat het ongeveer hoort te zijn, daar waar mn stadion werd uitgebreid om een manier tegen mijn zin. Ik ga dit seisoen lekker promoveren uit IX, ik begin het een beetje te snappen, dan gaat het echt beginnen geloof ik.

Wel jammer dat ik ineens een onverklaarde boete van 75k kreeg voor het aanvragen van een 2e team. Ik heb geen team aangevraagd, misschien mn broertje ofzo maar ik vind het wel kut, dat geld kan ik duidelijk beter gebruiken op mijn niveau.
Ik zou dat toch even gaan vragen aan een GM, want als jij het niet gedaan hebt is een boete onterecht. Wellicht dat je met een GM kan afspreken dat je je broertje molesteert en dat de boete dan vervalt :P

Edit: wat is er aan de hand vandaag????? In 7 uur tijd nog geen enkele post 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
idd stil ... :)

kheb weer een nieuwe trainee erbij.. me andere heeft zijn U20 kansen verspilt dus heb ik een betere gekocht die wel geen u20 kansen heeft maar iig goedpassen + onvoorspelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@ph4ge welke Arenasizer bedoel je?

Wanneer je broertje bijvoorbeeld jouw emailadres gebruikt dan heb je een probleem.
Kaart het even aan via het juiste kanaal (niet ht-mail) en dan kunnen ze er tzt een antwoord opgeven.

Iemand een idee hoe het internet in Hongarije is geregeld?
* yared heeft geen zin om komende zomer 85KM naar Budapest te reizen elke keer dat ie zijn HT-shot nodig heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 09 november 2004 @ 16:18:

Iemand een idee hoe het internet in Hongarije is geregeld?
* yared heeft geen zin om komende zomer 85KM naar Budapest te reizen elke keer dat ie zijn HT-shot nodig heeft :9
Beetje stad heeft wel een inetcafé. Ze leven daar ook niet meer in de pre-historie..;)

85km reizen voor een internetverbinding is niet nodig Yared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 09:09:
[...]

Ik zou dat toch even gaan vragen aan een GM, want als jij het niet gedaan hebt is een boete onterecht. Wellicht dat je met een GM kan afspreken dat je je broertje molesteert en dat de boete dan vervalt :P

Edit: wat is er aan de hand vandaag????? In 7 uur tijd nog geen enkele post 8)7
tsja.. maandag, dinsdag gare HT dagen dus er valt weinig te vertellen hé? en als je uit de beker bent is woensdag ook al kut. donderdag ook. vrijdag en zondag eigenlijk alleen niet :PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 16:46:
[...]

Beetje stad heeft wel een inetcafé. Ze leven daar ook niet meer in de pre-historie..;)

Geef de stad op, dan regelen Equus en ik het adres B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 16:46:
[...]

Stad? wie zei daar 'stad' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor ik daar goedkope en makkelijke Oostblok chickies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 17:57:
Hoor ik daar goedkope en makkelijke Oostblok chickies :D
Je kent Yared nog niet goed genoeg denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De herenliefde is ook een mogelijkheid uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 14-08 09:01
Mwoah, Yared wil wel, maar Renate en de kids liggen dwars denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Jongens... kan dat onderwerp over herenliefde en Yared niet ergens anders Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bye-puke.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff stel je niet zo aan man. waren ff paar flauwe opmerkingen. bah dat moraalridderige altijd op GoT. wordt ik soms behoorlijk misselijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:45:
pff stel je niet zo aan man. waren ff paar flauwe opmerkingen. bah dat moraalridderige altijd op GoT. wordt ik soms behoorlijk misselijk van...
word zonder t dus ;)

maareh als we dan toch ontopic gaan, heeft iemand antwoord op mijn eerdere vraag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:45:
lol.. mijn post wat net zo onzinnig bedoelt als die van jou hoor lieverd :) Voor moraalridderrij moet je toch echt bij Yared zijn (nofi :+ :P :>)
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 20:00:
[...]

word zonder t dus ;)

maareh als we dan toch ontopic gaan, heeft iemand antwoord op mijn eerdere vraag? :P
uh... vraag je nu iets inhoudelijks ? Pfffff O+

/edit
Je kan kijken of ze een nationaal team site hebben oid. Bij die van Nederland kun je bij bepaalde personen je speler opgeven en dan helpen zij je ermee verder geloof ik. Hebben ze dat niet, gewoon de bondscoach ff mailen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Loona35 op 09-11-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 09 november 2004 @ 20:31:
[...]

lol.. mijn post wat net zo onzinnig bedoelt als die van jou hoor lieverd :) Voor moraalridderrij moet je toch echt bij Yared zijn (nofi :+ :P :>)

[...]

uh... vraag je nu iets inhoudelijks ? Pfffff O+

/edit
Je kan kijken of ze een nationaal team site hebben oid. Bij die van Nederland kun je bij bepaalde personen je speler opgeven en dan helpen zij je ermee verder geloof ik. Hebben ze dat niet, gewoon de bondscoach ff mailen :)
ja dat is het dus juist. die wil niet meewerken, ondanks dat mijn speler veel beter is dan wat er nu staat. puur omdat ie nasty is met solid leadership. Mijn mening is dus dat die extra 2 sterren (en dus beter verdediger) veruit opweegt tegen dat nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:05:
[...]

ja dat is het dus juist. die wil niet meewerken, ondanks dat mijn speler veel beter is dan wat er nu staat. puur omdat ie nasty is met solid leadership. Mijn mening is dus dat die extra 2 sterren (en dus beter verdediger) veruit opweegt tegen dat nadeel.
Ja inderdaad. Kijk, als het een half sterretje was geweest, dan had ik denk ik ook gezegd, hou die gast nog maar even bij je eigen cluppie. Maar als die gast gewoon keihard 2 sterren meer haalt, dan kan ie er toch niet omheen?

Misschien eens posten in hun nationale forum? Of zou dat niet mogen. Om daar de discussie los te maken tussen de managers over zulke vraagstellingen?

En meteen maar even een polletje, wat hier overigens helemaal niks mee te maken heeft :)

Poll: Speel jij nog in de KNVB beker?
Jazeker
Nee, helaas
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=25248&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 24% gewijzigd door Sandyman538 op 09-11-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:05:
[...]

Ja dat is niet slim van hem :/

misschien idd via forums enzo gaan zeuren.. en de NL coach vragen of ie je wil steunen.. via veel steun zoeken van de meerderheid kun je nog wat bereiken wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Mensen ronde 4 zit er weer op. En dit keer heeft Frizza gewoon alle 10 de wedstrijden goed voorspeld!! _/-\o_ (op de bonuswedstrijd na dan!)

De scores zijn dus als volgt:

Frizza 13
Pjotrski 9
ottooo 9
BurningMetal 9
hoedjevanpapier 8
Ronald_Koeman 8
MaestroTim 8
Marcel_Meessen 7
Sandyman538 7
Thije 7
hestaatje 6
pruimtabak 6
Wubmaster 6
neudeboules 6
Damien79 6
GaMbiNo_GoT 6
Tommilio 6
Brainpower 6
Gandalf-NL 5
Technolove 5
Kroesio 5

En dan de stand:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
ottooo
30
4
2
Damien79
26
4
3
Frizza
26
4
4
Pjotrski
26
4
5
hestaatje
25
4

De toto van week 5 staat er ook alweer op:

Korreweg Sport - Stiphout Vooruit
Eibergse Boys - Racing Selwerd FC
Demons VF - The Bleating Dolly's United
RKVV Dommelsch - FC Wanhoop
CEB Noordkop - FC Maarsen
FC Vork - De Bergse Krabben
Cruel Intensions 2003 - MacLentz
Timberteam - The Goalkillers
Koekhinne United - Nocturnal Supremacy
FC Noodster - SandstorM
Pavos salvajes - America de Cali F.C.

Dus succes mensen!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier verbaas ik me natuurlijk niet over, ik dacht laat ik het slotoffensief dit jaar is vroeg inzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:48:
hier verbaas ik me natuurlijk niet over, ik dacht laat ik het slotoffensief dit jaar is vroeg inzetten
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Fins vlaggetje erbij.. op naar zondag :)

Toto gaat beetje sucky bij mij :P

[ Voor 32% gewijzigd door GandalfTheGrey op 10-11-2004 00:29 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog maar 13 spelers waarvan 1 clown, een coach en een speler die verkocht gaat worden vandaag. Als mijn tegenstander slim is, koopt hij de andere 3 die voor weinig te koop staan ook nog op. Is hij een ronde verder in de beker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 22:02

Ottooo

Vuurvlieg

Nog steeds bovenaan bij de Toto! :*)

Meteen maar even de nieuwe toto ingevuld, voor ik het straks weer vergeet. Zou toch zonde zijn bij deze tussenstand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 08:05:
Heb nog maar 13 spelers waarvan 1 clown, een coach en een speler die verkocht gaat worden vandaag. Als mijn tegenstander slim is, koopt hij de andere 3 die voor weinig te koop staan ook nog op. Is hij een ronde verder in de beker :p
Zit hier nog een strategie achter, volgens mij ben je dan hard op weg om walk-over te worden. Je hebt geen man meer om op te stellen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit weldegelijk een strategie achter

Heb net deze aangekocht:

Gunnar Foldgast (46853613)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 880

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: inadequate

En daar komt deze bikkel bij:

Sigurd Adserballe (46437397)
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Powerful

Nationality: Danmark
Total Skill Index (TSI): 3 950

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: inadequate Set Pieces: weak

Zoals je ziet allebij Denemarken, dus die ga ik ff heel goed trainen ..

Verder heb ik dan nog 2 (als ik veel mazzel heb) 3 miljoen over. Ga ik nog wat talenten van aankopen.

Op dit moment staan respectivelijk een Titanic en Supernatural in mijn aanval.. op mijn middenveld 2 Supernatural middenvelders en in de verdediging een Supernatural keep en Supernatural Defender (en dan nog een Brilliant 5,5 ster defender). Dus 7 basismensen. Moet 4 versterkingen bijkopen, waarvan 1 al gekocht is. De ander komt vanavond, dus heb nog 2 speler nodig voor de basis.

Edit: verder verkoop ik aan het eind van dit seizoen mijn Titanic playmaker (levert wel iets van 5 miljoen op) en haal ik 2 Nederlandse supertalenten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Sjees van dit soort stats kan ik alleen nog maar droomen :( Zit in VIII en ben al blij met een speler die op goed staat :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

traint er iemand hier nog defenders? Deze wil ik jullie niet onthouden:

Alberto Sánchez (46837752)
A popular guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.

Nationality: Chile
Total Skill Index (TSI): 3 410
Wage: 893 €/week
Owner: Como Tarro
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: solid Set Pieces: weak

Echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 11:42:
traint er iemand hier nog defenders? Deze wil ik jullie niet onthouden:

Alberto Sánchez (46837752)
A popular guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.

Nationality: Chile
Total Skill Index (TSI): 3 410
Wage: 893 €/week
Owner: Como Tarro
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: excellent
Scoring: solid Set Pieces: weak

Echt een koopje.
Tsja, ik train defenders. Ik zie alleen het nut niet van al die bijstats die een speler alleen maar duurder maken. Ik vind passen als bijstat wel belangrijk, maar dat is bij deze maar matig. Als aanvallende verdediger voldoet ie wel, al is zijn conditie ook slecht (overigens wel een bizarre YP, als je zoiets trekt, weet je niet waar je moet kijken. Wow, passable playmaking, shit, solid scoren, fuck, excellent verdedigen B)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de prijs dat ie erop staat (2.2 ofzo) vind ik hem niet duur.

Edit: rofl over jouw laatste stukkie.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik paar geblesseerde heb speel ik maar met 9 man vanmiddag. Mijn vraag is krijg je ook training als je met 9 man begint(dit is toch het minimum?) en als er dan iemand uitvalt door een blessure en je dus met 8 man in het veld staat.

Ik stel nooit reservespelers op op woensdag.

Resumerend :)
-is het minimum 9? (toch?)
-krijg je training als er vervolgens 1 speler uitvalt en je maar met 8 man in het veld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:27:
Aangezien ik paar geblesseerde heb speel ik maar met 9 man vanmiddag. Mijn vraag is krijg je ook training als je met 9 man begint(dit is toch het minimum?) en als er dan iemand uitvalt door een blessure en je dus met 8 man in het veld staat.

Ik stel nooit reservespelers op op woensdag.

Resumerend :)
-is het minimum 9? (toch?) Ja
-krijg je training als er vervolgens 1 speler uitvalt en je maar met 8 man in het veld staat?geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met 8 spelers ineens een WO krijgt verlies je iig 10% supporters, deze gok wil je toch niet nemen neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel geen A-spelers op. Desnoods koop ik 2 brakke harrys voor 1k die ik rna ontsla ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:04:
Ik stel geen A-spelers op. Desnoods koop ik 2 brakke harrys voor 1k die ik rna ontsla ofzo..
Maak je niet zo druk over je A-spelers man. Ik speel het hele seizoen en vorig seizoen al met A-spelers op de woensdag. Er wordt er maar 1 per linie gewisselt, en de blessures, valt reuze mee hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Vanavond spanned, geen tijd om mijn opstelling te maken gehad, dus heb maar wat snel in mekaar zitten flansen terwijl ik een bakkie Soup en Zo naar binnen slurpte.

Vorige week al bijna eruit gekieperd.

Kunnen we al spreken van een trend omdat ik hoor iedereen klagen over het feit dat altijd net na het nieuwe seizoen is begonnen veel mensen een onverwachte vormcrisis krijgen.
Bij mij is het echt trainen, heb zelfs nu een speler in SLECHT vorm... die gaat er volgende week echt uit, dan maar verlies en op zoek naar een nieuwe reusachtig keeper :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 10 november 2004 @ 13:29:
[...]

Maak je niet zo druk over je A-spelers man. Ik speel het hele seizoen en vorig seizoen al met A-spelers op de woensdag. Er wordt er maar 1 per linie gewisselt, en de blessures, valt reuze mee hoor... :)
Euh.. ja het is allemaal harstikke interessant wat jij doet enzo, maar ik manage mijn team en bepaal wat er gebeurt :) Ik koop wel ff een def voor <10k ofzo. Moet toch nog een speler hebben. Ik heb er nu 22 inclusief coach.

Maar mijn vraag is nog niet beantwoord. Weet iemand het? Het staat nergens namelijk.

@yared mijn gehele b-team is slecht/zwak/matig in vorm :) Als ik iedereen moet ontslaan dan... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon A-spelers opstellen. Dat gebeurt irl ook. Zo moet je HT ook benaderen vind ik.

Mijn beste spits, keeper, en verdediger spelen altijd. Ook op de woensdag om zo extra ervaring op te doen. Blessures neem ik op de koop toe. Als er al 1 geblesseerd raakt is dat meestal een pleister of voor 1 week.
Ik heb altijd 10 doktoren en fysio's in dienst, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

IRL in "echte" vriendschappelijke wedstrijden spelen echt niet alle toppers :) Zeker niet als ze 2 wedstrijden per week hebben, worden ze juist ontlast :)

Alleen eventueel op spelritme op te doen na een lange blessure of iets dergelijks, verder juist de kans voor andere spelers om zich te laten gelden

[ Voor 37% gewijzigd door GandalfTheGrey op 10-11-2004 13:54 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 10 november 2004 @ 13:53:
IRL in "echte" vriendschappelijke wedstrijden spelen echt niet alle toppers :) Zeker niet als ze 2 wedstrijden per week hebben, worden ze juist ontlast :)

Alleen eventueel op spelritme op te doen na een lange blessure of iets dergelijks, verder juist de kans voor andere spelers om zich te laten gelden
Als je een tekort aan spelers hebt, om welke rede dan ook, dan zal de coach altijd A-spelers opstellen om het tekort aan te vullen. Dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een spelertje gekocht. moest er toch nog 1 hebben. ik heb maar 4 dokters en 1 fysio omdat ik geen geld heb voor meer :) vandaar dat ik het niet riskeer a-spelers op te stellen. Bovendien heb ik 3 geblesseerden. Waarvan er wel 1 speelt. die is 32 met pleister dus als ie een schop krijgt is het toedeledokie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen bedankt voor het leveren van z'n waarde! Ik heb nog even een overzichtje gemaakt per divisie;

DivisieAantalGem. waardeHoogsteWaarde
ERE160,2Pielewiepers60,2
II0000
III340,8_Fonz46,3
IV529,6kdbunited43,2
V1017,0Tha Groove's20,5
VI75,47Cyclops1010,4
VII32,6SpeedAddict4,1
VIII40,88Doodindesloot1,1
IX11Pewwy1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Hmz... iemand hier is me zwaar aan het inmaken :P
Luca Roger van Junior buitte in de 59e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 5. Hierna verlaagde Junior het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.

FC Tweakers.net - Junior Stars: 0 - 5 (momenteel)

[ Voor 9% gewijzigd door Yoeri op 10-11-2004 14:17 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@KdB Netjes, zit ik precies rond het gemiddelde van mijn divisie (VI)

@crazy-horse oke, true :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:35:
[...]

Euh.. ja het is allemaal harstikke interessant wat jij doet enzo, maar ik manage mijn team en bepaal wat er gebeurt :) Ik koop wel ff een def voor <10k ofzo. Moet toch nog een speler hebben. Ik heb er nu 22 inclusief coach.

Maar mij
Verder nergens om hoor, maar als je zulke dingen post, dan denk ik dat je soort van tips of meningen van anderen wilt horen. Als je alleen maar post om te posten dat je nieuwe spelers gaat kopen hebben we er niks aan.

Dus ik denk, ik vertel even wat ik dan doe, dat blessures meevallen etc. Dat was meer de strekking van mijn verhaal. Hoe je je team runt moet je natuurlijk zelf weten, maar als ik zulke dingen zou posten, zou ik het wel interessant vinden hoe de rest van de gemeenschap er over denkt...

Maar als jij alleen meldingen doet, dan zal ik mijn mening, en de gang van zaken bij 'mijn' club voortaan achterwege laten.

@mensen die nog beker spelen: Heel veel succes in de beker vanmiddag/vanavond. Hoop dat ik het nog 1 ronde uithou, zal lastig worden, maar als het wel lukt, zit ik voor het eerst in ronde 6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:10:
Iedereen bedankt voor het leveren van z'n waarde! Ik heb nog even een overzichtje gemaakt per divisie;

TABEL
Als ik het zo bekijk moet mijn team dit seizoen nog 2 miljoen in waarde stijgen om voor de VIIde divisie oppeil te komen...

Das nog al wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:01

GaMbiNo

1337

RareGast schreef op 10 november 2004 @ 14:31:
[...]

Als ik het zo bekijk moet mijn team dit seizoen nog 2 miljoen in waarde stijgen om voor de VIIde divisie oppeil te komen...

Das nog al wat....
Ik denk dat deze tabel wel is samengesteld uit gegevens van de betere clubs. Ik denk dat de gemiddelde GoT'ter een beter team heeft dan de gemiddelde hattricker namelijk aangezien GoT'ters redelijk fanatieke spelers zijn. Als je een overzicht over alle teams zou maken vallen de waardes vast lager uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 10 november 2004 @ 13:30:
Vanavond spanned, geen tijd om mijn opstelling te maken gehad, dus heb maar wat snel in mekaar zitten flansen terwijl ik een bakkie Soup en Zo naar binnen slurpte.

Vorige week al bijna eruit gekieperd.

Kunnen we al spreken van een trend omdat ik hoor iedereen klagen over het feit dat altijd net na het nieuwe seizoen is begonnen veel mensen een onverwachte vormcrisis krijgen.
Bij mij is het echt trainen, heb zelfs nu een speler in SLECHT vorm... die gaat er volgende week echt uit, dan maar verlies en op zoek naar een nieuwe reusachtig keeper :X
ik heb er ook al 2 uitgezet dit seizoen.. ze daalde vorig seizoen al en dit seizoen kelderen ze kei hard door .. :/

is mijn eerste echte vormcrisis tot nu toe.. seizoenen ervoor nooit echt last gehad ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoeri schreef op 10 november 2004 @ 14:17:
Hmz... iemand hier is me zwaar aan het inmaken :P
Luca Roger van Junior buitte in de 59e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 5. Hierna verlaagde Junior het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.

FC Tweakers.net - Junior Stars: 0 - 5 (momenteel)
0-7 eindstand:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 10 november 2004 @ 14:17:
[...]

Verder nergens om hoor, maar als je zulke dingen post, dan denk ik dat je soort van tips of meningen van anderen wilt horen. Als je alleen maar post om te posten dat je nieuwe spelers gaat kopen hebben we er niks aan.

Dus ik denk, ik vertel even wat ik dan doe, dat blessures meevallen etc. Dat was meer de strekking van mijn verhaal. Hoe je je team runt moet je natuurlijk zelf weten, maar als ik zulke dingen zou posten, zou ik het wel interessant vinden hoe de rest van de gemeenschap er over denkt...

Maar als jij alleen meldingen doet, dan zal ik mijn mening, en de gang van zaken bij 'mijn' club voortaan achterwege laten.
Nou nou je hoeft niet zo in de verdediging te schieten hoor :)
Ik kan het alleen niet hebben dat een speler geblesseerd raakt. Vandaar dat dat geen optie was voor mij. Dank je wel voor je tips ;)

Weet iemand al het antwoord op mijn vraag? Krijg je training als je met 9 man start er valt iemand uit en je hebt geen wissels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Maar gelukkig was het maar een oefenwedstrijd :) En dan maakt de uitslag helemaal niks uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Heb even Mobiele punten gekocht, om via mijn gsm wedstrijden te volgen.
Is er iemand die uit ervaring kan vertellen, of het mogelijk is om bijv. alleen de tweede helft te volgen via sms?

Dus, 1e helft kan je nog thuis volgen. Dan moet je weg, en zet je de tracking aan..
Kan dit?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08 10:25
hoedjevanpapier schreef op 10 november 2004 @ 15:50:
Heb even Mobiele punten gekocht, om via mijn gsm wedstrijden te volgen.
Is er iemand die uit ervaring kan vertellen, of het mogelijk is om bijv. alleen de tweede helft te volgen via sms?

Dus, 1e helft kan je nog thuis volgen. Dan moet je weg, en zet je de tracking aan..
Kan dit?
Goede vraag. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en ben ook zo verslaafd aan HT (en benieuwd wat het gaat worden) dat ik er hard over het denken ben om wat van die credits te kopen. Ik heb er nog geen ervaring mee... en ook ik kan niet de hele tweede helft volgen.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Starmaker en Yoeri, wanneer twee GoT fed leden tegenmekaar spelen kun je in de fed solliciteren naar de functie van Tweakeroid.

Die functie hebben we gecreerd om meer GoT'rs tegen mekaar te laten spelen :D

grrr... twee weken geleden een gast die MOTS speelde, vorige week een NORMAL, en nu heb ik het gevoel weer tegen een typetje te spelen en overal rode, gele kaarten en blessures.

Het is financieel ook zo verrekte intressant voor lagere divisies om verder te komen dat het gewoon niet leuk meer wordt nu zo'n beetje 80% vd teams meespeelt.

Wellicht een eigen cup, of een voorselectie, of whatever, maar dan is het in ieder geval weer een stuk relaxder spelen.

[ Voor 54% gewijzigd door yared op 10-11-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Bagger, het is 2-2 met nog 20 minuten te gaan... :|
Ik heb niet echt gekeken naar de penaltievolgorde dus ik hoop maar dat ik snel mag scoren. B)

edit: en dan krijg je ineens binnen 5 minuten 3 doelpunten tegen en wordt 1 van de betere mids eruitgetrapt... :'(

[ Voor 34% gewijzigd door GaMbiNo op 10-11-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
GaMbiNo schreef op 10 november 2004 @ 18:25:
Bagger, het is 2-2 met nog 20 minuten te gaan... :|
Ik heb niet echt gekeken naar de penaltievolgorde dus ik hoop maar dat ik snel mag scoren. B)

edit: en dan krijg je ineens binnen 5 minuten 3 doelpunten tegen en wordt 1 van de betere mids eruitgetrapt... :'(
beker of friendly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damn... een verlenging hier... 1 - 1 na 90 minuten voetbal. De tegenstander 2x 58% balbezit... als dat maar goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen het spijt me ik meld me nu officieel af van de meeting ga het niet redden, het leek me heel leuk en was enthousiast maar meisie gaat ff voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Beker, ik lig er uit dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie 0-3 overwinning met PIC in de beker. Zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Grom 1e verlieswedstrijd in tijden (verwacht ik, 2-0 ahter). Tegen iemand die 4e staat in VII :) Komen mijn reservespelertjes uit IX het veld op sjokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Zo... das niet goed voor je hart. Zulke verlengingen. Maar gelukkig voor mij scoorde ik in de 101e minuut de verlossende 1 - 2. Waardoor ook ik door ben naar bekerronde 6! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
GaMbiNo schreef op 10 november 2004 @ 18:53:
[...]

Beker, ik lig er uit dus...
klote :/

congratz aan iedereen die wel door is!

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 10-11-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl, ik moet naar de begindagen van HARDTRANCE gaan geloof ik als ik daar nog ergens een solid midfield wil aantreffen. Maar wel door in de beker, omdat die gast niet gekeken had wie ik allemaal verkocht had .. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Argh screw mijn 1e keeper is geblesseerd geraakt voor twee weken. Nu maar 9 dokters op hem gezet hopen dat dat helpt. Maar ben bang nou weet het wel zeker dat ie dus niet meedoet zondag. En ik heb maar 1 echte keeper, doordat ik een keer flink moest bezuinigen. Dus dat wordt hopen op aanstaande zondag een goede pull kan alles verhelpen. Goh wat spannend. :D

Zal zaterdagavond na het stappen wel even heel spannend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*geen trainees eruit geschopt dus ik ben blij :9

bovendien mn aankoop geen miskoop, beste van het veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op 10 november 2004 @ 19:41:
Argh screw mijn 1e keeper is geblesseerd geraakt voor twee weken. Nu maar 9 dokters op hem gezet hopen dat dat helpt. Maar ben bang nou weet het wel zeker dat ie dus niet meedoet zondag. En ik heb maar 1 echte keeper, doordat ik een keer flink moest bezuinigen. Dus dat wordt hopen op aanstaande zondag een goede pull kan alles verhelpen. Goh wat spannend. :D

Zal zaterdagavond na het stappen wel even heel spannend worden :)
Waarom stel je dan ook in godesnaam je 1e keer op? Koop een matige keeper voor 5k ofzo als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Een mooi affiche volgende week in de beker!! :) Deze wedstrijd werd namelijk vorig seizoen ook al eens gespeeld, toen in de GoT-cup, en volgende week mogen wij, als Gotters, het weer tegen elkaar opnemen, maar nu in de KNVB-beker. Het affiche is als volgt:

SandstorM - Nocturnal Supremacy

Wat een lol he. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow die 2e Deen is ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 10 november 2004 @ 19:59:
Een mooi affiche volgende week in de beker!! :) Deze wedstrijd werd namelijk vorig seizoen ook al eens gespeeld, toen in de GoT-cup, en volgende week mogen wij, als Gotters, het weer tegen elkaar opnemen, maar nu in de KNVB-beker. Het affiche is als volgt:

SandstorM - Nocturnal Supremacy

Wat een lol he. :D
hehe, ik zie het ook net. Dacht ik eindelijk een thuiswedstrijd te spelen....
@Sandyman, doe is wat aan die wereldklasse-aanval man. Dat ga ik toch nooit winnen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Zijn er ook mensen die minder gestandariseerde doelstellingen hebben? Zelf ben ik namelijk mijn team aan het verNederlandsen. Afgelopen seizoen had ik namelijk precies 1 Nederlander en dat was mijn reservekeeper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zo sta je in de 84ste minuut met 1-0 achter
Zo scoor je in 2 minuten 4 keer en win je met 1-4
:) 8)7 Dat kan echt alleen in HT-land!

Naja iig door naar de volgende ronde! En speel WEER uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
damn nu al 2 weken achter elkaar me trainee eruit getrapt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke spelers Fonz_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op 10 november 2004 @ 20:43:
Zijn er ook mensen die minder gestandariseerde doelstellingen hebben? Zelf ben ik namelijk mijn team aan het verNederlandsen. Afgelopen seizoen had ik namelijk precies 1 Nederlander en dat was mijn reservekeeper. :)
What's the point? Behalve dan dan je niet die 20% extra loon betaald. Ik vind het juist wel leuk al die nationaliteiten. Volgens mij heb ik er een stuk of 20 rondlopen :D(van de 23 spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond ik ook :D .. nu nog 2 miljoen te besteden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien wie er supporter van je club is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:07:
Hoe kan je zien wie er supporter van je club is?
Gewoon op supporter optie klikken in je linker menu.. dat is het eerste wat er komt te staan volgens mij. /edit.. ohneen dan zie je wie jij supportert.. rechts zie je dan de optie "jouw supporters"

maaruh.. het zijn er 0 in jouw geval hoor dus die optie heb je misschien niet eens ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Loona35 op 10-11-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 20:33:
[...]

hehe, ik zie het ook net. Dacht ik eindelijk een thuiswedstrijd te spelen....
@Sandyman, doe is wat aan die wereldklasse-aanval man. Dat ga ik toch nooit winnen :D
Daar hoopte ik nu ook eindelijk op, en bij mij is het wel gelukt ;)

Doe trouwens eens wat aan je verdediging, zo kan mijn wereldklasse aanval toch nooit scoren man... reusachtig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 21:46:
[...]

What's the point? Behalve dan dan je niet die 20% extra loon betaald. Ik vind het juist wel leuk al die nationaliteiten. Volgens mij heb ik er een stuk of 20 rondlopen :D(van de 23 spelers)
Ik had er dus ook een stuk of 20 rondlopen. Leek mij wel weer leuk om meer Nederlanders te krijgen. Binnenkort ga ik maar voor de leuke Nederlandse namen zoals Johan Derksen.

Ik ben in ieder geval blij dat spelers met namen zoals Kim Kwon, Kęsgailas Rekobrackis en Baltasar-Nepomuk Dallabona verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 10 november 2004 @ 22:09:
[...]

Gewoon op supporter optie klikken in je linker menu.. dat is het eerste wat er komt te staan volgens mij. /edit.. ohneen dan zie je wie jij supportert.. rechts zie je dan de optie "jouw supporters"

maaruh.. het zijn er 0 in jouw geval hoor dus die optie heb je misschien niet eens ;)
neehoor 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Hebben jullie eigenlijk veel contact met je oude-league genoten?

Ik spreek hun zelfs meer dan mijn huidige league. Naast GoT heb ik daar heel veel contact. Erg gezellig altijd! Een kerel heb ik inmiddels al 19 wedstijden tegen gespeeld zelfs... Altijd elkaar aanmoedigen en helpen met dingen.

Hebben jullie mensen buiten je league en buiten got ?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.