Gistermorgen een email gekregen dat Central Point 7 Sony HS94PS op voorraad had gekregen.
Ik meteen bellen bellen en vragen of het echt om de 12ms versie ging. Krijg ik later een email met bevestiging. Dus ik er meteen 1 bestellen en ik vraag aan hen wanneer ik hem krijg geleverd. Zegt een medewerker als je via rabo telebankieren direct overmaakt dan hebben wij het geld direct en versturen we er 1 dus kun je hem morgen verwachten. Ik dus direct naar de bank en het geld overmaken, terwijl ik tegelijk met een medewerker van Central Point aan de telefoon hang wordt het geld overgemaakt en zijn er nog 6 stuks op voorraad, dus ik helemaal blij want daar is er dan 1 voor mij en kan ik morgen (vandaag dus) het scherm verwachten.
Paar minuten later krijg ik nog netjes een bevestiging per mail dat het geld ontvangen is en het scherm die dag nog verzonden wordt als deze op voorraad is. Omdat ik altijd pech heb en alles wat ik bestel veel later komt, check ik online nog ff de voorraad en ja hoor nog 6 op voorraad! Ik helemaal blij, want wacht al zo lang op dit scherm.
Nu kijk ik vanmorgen nog ff de orderstatus op de site van Central Point en wat staat er:
Vanaf 27 januari 2005! pas uitlevering. Nee he denk ik heb ik toch niet weer pech. Dus ik meteen bellen, en ja hoor hebben ze alle voorraad naar iemand anders gestuurd

.
Terwijl de medewerker aan de telefoon mij gister bevestigde dat er 1 voor mij was!
Nou kan ik dus wachten, geld terug krijgen (zal wel niet vanzelf gaan allemaal) of iets anders uitzoeken. Maar ik wil zo graag het scherm!!
Sorry misschien off topic maar ik wilde het ff kwijt, wat een baaldag!
Moet ik nog langer wachten