Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
je moet toch een system map op je MMC hebben lijkt mij :?

anyway, maakt ook niet uit. zet die .sis file gewoon in de root. deze kun je openen via bestandsbeheer en dan wordt hij geinstalleerd.

[ Voor 55% gewijzigd door Byte_Me op 23-03-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik wil mijn Nokia 6600 laten flashen naar de nieuwste firmware bij een ServicePoint. Ik hoorde dat je dan wel je data zou verliezen. Nu een vraag aan iemand die hier ervaring mee heeft, wat wordt er verwijderd? Ik vraag me af of ook alle instellingen (mail, mms, valuta, contacten, etc etc) worden verwijderd of alleen plaatjes e.d.. Iemand die dit kan toelichten? En is het mogelijk dit eerst te backupen en daarna terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
gewoon een backup naar mmc maken, zonder mmc naar servicepoint gaan, laten updaten, thuis mc erin en backup terugzetten.

o ja, als je telefoon unlockt is krijg je hem gelockt terug, moet je wel ff rekening mee houden. gelukkig zijn ze vrij simpel te unlocken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:00:
gewoon een backup naar mmc maken, zonder mmc naar servicepoint gaan, laten updaten, thuis mc erin en backup terugzetten.

o ja, als je telefoon unlockt is krijg je hem gelockt terug, moet je wel ff rekening mee houden. gelukkig zijn ze vrij simpel te unlocken O-)
Waarom locked ze hem dan eigenlijk? Ik heb dit ding los in de winkel gekocht en daarna mijn prepaid erin gezet vanuit een oudere telefoon. Ik vind het vreemd dat ze hem dan gaan locken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:53:
je moet toch een system map op je MMC hebben lijkt mij :?

anyway, maakt ook niet uit. zet die .sis file gewoon in de root. deze kun je openen via bestandsbeheer en dan wordt hij geinstalleerd.
Er staat geen system map bij mij op mn kaart :/ maar het is wel gelukt op die manier die je had beschreven! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:13:
[...]

Waarom locked ze hem dan eigenlijk? Ik heb dit ding los in de winkel gekocht en daarna mijn prepaid erin gezet vanuit een oudere telefoon. Ik vind het vreemd dat ze hem dan gaan locken eigenlijk.
ja, ik weet niet precies waarom. hij springt weer terug naar de oorspronkelijke instellingen of zo, was een beetje vaag verhaal. bij mij was ie iig weer gelockt. ik was al bang dat ik een paar dagen niet zou kunnen bellen en naar een vaag bedrijfje moest gaan om te unlocken. gelukkig doet google wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik had problemen met het afspelen van wavs als ringtone, dit heb ik via een omweg opgelost. door wav of mp3 files om te zetten naar AMR, met dit programma:

http://www.miksoft.net/mobileAMRconverter.htm

worden ze wel zonder problemen als ringtone afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 14:38
jobcohen schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:05:
[...]

Nee, de 6600 kan maar één bluetooth verbinding houden. Een 6670 of nieuwere toestellen kunnen wel meerdere verbindingen aan.
Heb je dit uitgeprobeerd? Ik heb het idd gelezen, maar ik wil het echt 100% zeker weten, anders zou ik TomTom Mobile en een carkit tegelijk kunnen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 16:17
Niet uitgeprobeerd, maar weet het 100% zeker. Probeer maar eens, terwijl je een bluetoothconnectie met bijv. je pc hebt, te connecten met een ander BT-apparaat. Dan geeft hij iets aan als: Meerdere verbindingen niet mogelijk! Dus met een nokia6600 zal het je echt niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vaag probleempje. Als ik een bijvoorbeeld muziekbestand naar mijn telefoon stuur en deze vervolgens opsla komt die automatisch in mijn telefoongeheugen terecht. Het is daarna onmogelijk deze te verplaatsen naar mijn 128MB MMC geheugen. Ik heb het met SeleQ verplaatst maar dan ziet hij het bestand niet. Hoe lost ik dit op? Ik wil mijn Gallerij op het MMC geheugen hebben en niet op dat kleine telefoongeheugen.

EDIT:
Ook blijft hij bestanden via Bluetooth naar het telefoongeheugen sturen, die is te klein voor een aantal bestanden en dan lukt de overdracht niet. Hoe kan ik dat veranderen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
kent iemand een (shareware) programma om met de camera op te nemen? het liefst zonder de 9 seconden limiet

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
donald, er zijn genoeg voorgangers voor jou die dat prbleem hebben aangehaald. daarnaast is hierboven ook nog een link te vinden met programma's waar wat jij zoekt vast te vinden is.
Byte_Me schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:44:
ik had problemen met het afspelen van wavs als ringtone, dit heb ik via een omweg opgelost. door wav of mp3 files om te zetten naar AMR, met dit programma:

http://www.miksoft.net/mobileAMRconverter.htm

worden ze wel zonder problemen als ringtone afgespeeld.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:18
GoTSauron, bij je telefoon zit een handleiding, daar staat het allemaal in!!

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 09:58:
Ik zit met een vaag probleempje. Als ik een bijvoorbeeld muziekbestand naar mijn telefoon stuur en deze vervolgens opsla komt die automatisch in mijn telefoongeheugen terecht. Het is daarna onmogelijk deze te verplaatsen naar mijn 128MB MMC geheugen. Ik heb het met SeleQ verplaatst maar dan ziet hij het bestand niet. Hoe lost ik dit op? Ik wil mijn Gallerij op het MMC geheugen hebben en niet op dat kleine telefoongeheugen.

EDIT:
Ook blijft hij bestanden via Bluetooth naar het telefoongeheugen sturen, die is te klein voor een aantal bestanden en dan lukt de overdracht niet. Hoe kan ik dat veranderen?
Je kan ergens bij je berichten-instellingen instellen dat inkomende berichten op je mmc gezet worden ipv het telefoongeheugen. Waarschijnlijk is dan je probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:22:Je kan ergens bij je berichten-instellingen instellen dat inkomende berichten op je mmc gezet worden ipv het telefoongeheugen. Waarschijnlijk is dan je probleem opgelost.
Ja dat heeft het opgelost, bedankt.

Nu had ik daarnet een aantal gratis ringtones gedownload, midi files. Ik heb ze naar mijn telefoon gestuurd, in de gallerij gegooid en in de lijst bij Profielen kan ik ze selecteren en beluisteren. Maar nadat ik ze geselecteerd hebt werkt het nog steeds niet, de telefoon speelt nog steeds een andere beltoon af, terwijl ik echt het goede Profiel heb gekozen.

Ook had ik een aantal spelletjes erop geinstalleerd (.sis files), zoals Doom 3. Alleen het beeld ziet er heel vreemd uit, helemaal groen en blauw en allemaal blokjes, absoluut niet zoals het hoort. Is het zo dat je een andere firmware of een bepaalde driver moet hebben voordat je het kan spelen?

Ik heb firmware 4.09.1 ben wel van plan te gaan upgraden bij de shop, maar weet niet of dit het zal oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:46:
Nu had ik daarnet een aantal gratis ringtones gedownload, midi files. Ik heb ze naar mijn telefoon gestuurd, in de gallerij gegooid en in de lijst bij Profielen kan ik ze selecteren en beluisteren. Maar nadat ik ze geselecteerd hebt werkt het nog steeds niet, de telefoon speelt nog steeds een andere beltoon af, terwijl ik echt het goede Profiel heb gekozen.
zie mijn post een stukje hierboven.
Ook had ik een aantal spelletjes erop geinstalleerd (.sis files), zoals Doom 3. Alleen het beeld ziet er heel vreemd uit, helemaal groen en blauw en allemaal blokjes, absoluut niet zoals het hoort. Is het zo dat je een andere firmware of een bepaalde driver moet hebben voordat je het kan spelen?
nee. dit is bij sommige spellen zo omdat ze niet voor de 6600 zijn bedoeld.
Ik heb firmware 4.09.1 ben wel van plan te gaan upgraden bij de shop, maar weet niet of dit het zal oplossen.
nee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, ok. Maar ik heb helemaal geen wav files, ik heb gewoon midi files. Die zouen het moeten doen dacht ik, aangezien er een heleboel ringtones zo ie zo al midi files zijn. Ik ga het toch even proberen, met een ander bestand van een cdtje die ik hier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
waarom zou je een midi-ringtone willen als je een wav/mp3 kan gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:39
mp3? sinds wanneer? :?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
of je leest even de laatste 20 posts :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Of je kijkt zelf even waar het over gaat :z.... Juist ja, een ringtone!

Mp3 bestanden kun je wel gewoon afspelen met een 6600, maar niet als ringtone gebruiken.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed, ik heb nu midi bestanden, wav (8Hz, 16Bit), AMR geprobeerd. Op MMC en telefoongeheugen, maar niks mocht baten, hij speelt ze prima af, maar als er wordt gebeld kiest hij toch een andere. Doe ik dan nog iets fout (waarschijnlijk...).

Ook heb ik even 3D Rally Pro Contest (1.21) geprobeerd, die werd hier namelijk genoemd en is voor de Nokia 6600. Maar ook voor dit spel zijn de beelden heel vreemd, allemaal rare kleuren en blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
iPodje schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:29:
Of je kijkt zelf even waar het over gaat :z.... Juist ja, een ringtone!

Mp3 bestanden kun je wel gewoon afspelen met een 6600, maar niet als ringtone gebruiken.
Ik heb hierboven gepost hoe je van een mp3tje een ringtone kan maken. daar ging het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik een 6600, tevens heb ik de firmware laten upgraden, omdat de oudste versie 3.42.1 er nog op stond. Nu heb ik 5.27.0. Nu las ik net op internet dat inmiddels 5.53.0 uit is. Heeft iemand enig idee of er belangrijke aanpassingen zijn aangebracht in 5.53.0 t.o.v. 5.27.0?? Ik heb namelijk 25 euro moeten betalen voor de upgrade (viel helaas net buiten de garantie...) en zou het zonde geld vinden als 5.53.0 toch weer veel beter blijkt te zijn!

P.s. ik stel deze vraag, omdat ik ook nog een 6230 heb, en dit toestel wil nog wel eens gevoelig zijn voor oudere firmware, ik weet niet hoe dat met de 6600 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Enig idee hoe die T-mobile screensaver kan worden vervangen door een leuke screensaver?
(het liefst gratis ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:23:
Sinds kort heb ik een 6600, tevens heb ik de firmware laten upgraden, omdat de oudste versie 3.42.1 er nog op stond. Nu heb ik 5.27.0. Nu las ik net op internet dat inmiddels 5.53.0 uit is. Heeft iemand enig idee of er belangrijke aanpassingen zijn aangebracht in 5.53.0 t.o.v. 5.27.0?? Ik heb namelijk 25 euro moeten betalen voor de upgrade (viel helaas net buiten de garantie...) en zou het zonde geld vinden als 5.53.0 toch weer veel beter blijkt te zijn!

P.s. ik stel deze vraag, omdat ik ook nog een 6230 heb, en dit toestel wil nog wel eens gevoelig zijn voor oudere firmware, ik weet niet hoe dat met de 6600 zit?
geld betalen voor een firmware update??? ik weet niet hoor, bij mij koste het niks, en ik had ook geen bon bij me oid. dus ook zonder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp van de imei code in het toestel checken ze de garantie en die was net verlopen. Ik heb ook nog een 6230 en daarbij was het wel gratis, omdat die nog ruim binnen de garantie viel. Je hebt dus wel gelijk; upgraden is gratis MITS het toestel nog in de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
weet toevallig iemand hoe ik een applicatie automatisch kan opstarten? Er is een folder:
e:\system\sw_autoexec, en daarin staan bestanden die automatisch worden gestart. Ik wil daar handmatig iets aan toevoegen, maar ik weet niet hoe zo'n bestand eruit ziet. Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon een soort shortcut zou zijn, of een batch-achtig bestand, maar er staan allemaal rare tekens in (gekeken met notepad en winhex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Je kan met e-profiles automatisch een applicatie laten opstarten als je een profiel selecteert. Zo start bij mij de klok op om de wekker in te stellen als ik hem op 'slaap'profiel zet. Bedoel je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:10:
Met behulp van de imei code in het toestel checken ze de garantie en die was net verlopen. Ik heb ook nog een 6230 en daarbij was het wel gratis, omdat die nog ruim binnen de garantie viel. Je hebt dus wel gelijk; upgraden is gratis MITS het toestel nog in de garantie valt.
kan je dat ook op internet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 19:40
Ok ik heb nu me 6600 gevaarte zo'n beetje een jaar, maak er in principe gewoon normaal gebruik van.

[Domme vraag mode]
Hoe zie ik in hemelsnaam wat me firmware versie is.
En wat zouden de voordelen zijn om deze te updaten.
[/Domme vraag mode]

:X :X\

edit:
nog een domme vraag :P

Is er al een programma om de contacts en agenda te synchroniseren met outlook 2003.
PC Suite (laatste versie) kan maar tot xp, heb toch eigenwijs geprobeerd het over te zetten, maar zonder succes :(

[ Voor 33% gewijzigd door Suicyder op 31-03-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
jobcohen schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:50:
Je kan met e-profiles automatisch een applicatie laten opstarten als je een profiel selecteert. Zo start bij mij de klok op om de wekker in te stellen als ik hem op 'slaap'profiel zet. Bedoel je zoiets?
nee, ik bedoel dat een applicatie automatisch wordt gestart tijdens het booten van de telefoon. tenzij je dat met e-profiles ook kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:26:
Is er al een programma om de contacts en agenda te synchroniseren met outlook 2003.
PC Suite (laatste versie) kan maar tot xp, heb toch eigenwijs geprobeerd het over te zetten, maar zonder succes :(
Ik sync gewoon met Outlook 2003 hoor. Geen probleem. Geinstalleerd op een Windows XP laptop en met bluetooth kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:07:
[...]

Ik sync gewoon met Outlook 2003 hoor. Geen probleem. Geinstalleerd op een Windows XP laptop en met bluetooth kaartje.
Dan toch echt maar een keer mijn outlook nakijken. Want hij laat wel zien dat hij bezig is met het overzetten, maar ik kan niet vinden waar het terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Gevonden :P
Schrik me de pleuris van alle afspraken en contactpersonen meer ineens O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Byte_Me schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:18:
[...]

nee, ik bedoel dat een applicatie automatisch wordt gestart tijdens het booten van de telefoon. tenzij je dat met e-profiles ook kunt doen.
booten = opstarten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ja, booten is opstarten, net zoals bij de computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Byte_Me schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:46:
weet toevallig iemand hoe ik een applicatie automatisch kan opstarten? Er is een folder:
e:\system\sw_autoexec, en daarin staan bestanden die automatisch worden gestart. Ik wil daar handmatig iets aan toevoegen, maar ik weet niet hoe zo'n bestand eruit ziet. Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon een soort shortcut zou zijn, of een batch-achtig bestand, maar er staan allemaal rare tekens in (gekeken met notepad en winhex).
Volgens mij bedoel je deze, niet gratis maar het werkt wel.

http://www.psiloc.com/index.html?id=162

[ Voor 4% gewijzigd door EnsconcE op 01-04-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Dat lijkt er idd akelig veel op! E-profiles kan dat trouwens niet, heb het gisteren nog even getest voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:26:
[Domme vraag mode]
Hoe zie ik in hemelsnaam wat me firmware versie is.
En wat zouden de voordelen zijn om deze te updaten.
[/Domme vraag mode]
Firmware checken is *#0000#

Het ligt een beetje aan jezelf of je het wil laten updaten. Loopt alles zonder problemen en heb je geen hinderlijke vastlopers, dan zou ik het laten zoals het is. Ik had 3.42. en dat was gewoon bagger. Ik had veel vastlopers, ik werd uit applicaties gegooid enz. enz. Heb firmware laten updaten naar 5.27 en dit is een heel verschil. Maar dit is dus puur persoonlijk.

P.s. mocht je gaan updaten, vergeet dan niet even een backup te maken op je pc met de pc suite van Nokia. Je telefoon wordt namelijk geheel teruggezet naar de fabrieksinstellingen en je krijgt hem dus weer 'kaal' terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:42:
[...]

Firmware checken is *#0000#

Het ligt een beetje aan jezelf of je het wil laten updaten. Loopt alles zonder problemen en heb je geen hinderlijke vastlopers, dan zou ik het laten zoals het is. Ik had 3.42. en dat was gewoon bagger. Ik had veel vastlopers, ik werd uit applicaties gegooid enz. enz. Heb firmware laten updaten naar 5.27 en dit is een heel verschil. Maar dit is dus puur persoonlijk.

P.s. mocht je gaan updaten, vergeet dan niet even een backup te maken op je pc met de pc suite van Nokia. Je telefoon wordt namelijk geheel teruggezet naar de fabrieksinstellingen en je krijgt hem dus weer 'kaal' terug.
thx.. heb V4.09.1
Tot nu toe alleen soms problemen met me Route 66, die loopt eens in de zoveel tijd gewoon spontaan vast zonder specifieke reden.

Denk dat ik het maar zo laat dan :), zo erg erger ik me er ook niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb een 256MMC erin zitten en heb daar TomTom mobile eropgezet maar er zit geen .sis bestandje bij dus wil het ook niet werken.
Hoe krijg ik hem alsnog aan het werk. 8)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
als er geen .sis bestand bij zit werkt het volgens jou dus niet? TomTom bestaat uit een paar losse mappen met bestanden. Als je die via een card-reader op je geheugenkaart zet werkt het gewoon hoor. Maar misschien kan je beter in het TomTom Mobile topic je vraag plaatsen (volgens mij heb je dat ook al gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Waar ik sinds kort last van heb : Het tekentje dat er een sms wordt verzonden blijft aan staan, ik kan wel gewoon smsjes verzenden en ontvangen, ook na het opnieuw aan en uit zetten van de tel blijft dit teken er staan, heel vreemd..... Iemand enig idee?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hield hem even vast vandaag, maar die ik in mijn handen had was wit ipv. grijs. Of is dit de standaardkleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

xonide schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:46:
Waar ik sinds kort last van heb : Het tekentje dat er een sms wordt verzonden blijft aan staan, ik kan wel gewoon smsjes verzenden en ontvangen, ook na het opnieuw aan en uit zetten van de tel blijft dit teken er staan, heel vreemd..... Iemand enig idee?
Is dat niet toevallig het teken dat gesprekken doorgeschakeld worden?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

jobcohen schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:31:
Niet uitgeprobeerd, maar weet het 100% zeker. Probeer maar eens, terwijl je een bluetoothconnectie met bijv. je pc hebt, te connecten met een ander BT-apparaat. Dan geeft hij iets aan als: Meerdere verbindingen niet mogelijk! Dus met een nokia6600 zal het je echt niet lukken...
Ik heb anders geen enkel probleem om 5 bestanden tegelijk te ontvangen. Ik heb die melding wel eens in andere vorm gezien, namelijk: "max bluetooth verbindingen bereikt".

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
xonide schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:46:
Dan staat er waarschijnlijk nog een berichtje in je outbox. Die moet je dan verwijderen en het tekentje zal dan verdwijnen.

@DesertStorm: Dit is gewoon de standaardkleur, naast de witte heb je ook nog de 'rose'.

[ Voor 9% gewijzigd door jobcohen op 05-04-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Glashelder schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:21:
[...]

Ik heb anders geen enkel probleem om 5 bestanden tegelijk te ontvangen. Ik heb die melding wel eens in andere vorm gezien, namelijk: "max bluetooth verbindingen bereikt".
die vijf bestanden ontvang je niet tegelijk, maar achter elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Byte_Me schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:11:
[...]

die vijf bestanden ontvang je niet tegelijk, maar achter elkaar ;)
Hoe kom je daarbij :?

Ik kan vanaf mijn PC 5 bestanden tegelijk versturen naar m'n telefoon, en niet achter elkaar want de balkjes geven aan dat het bestand verzonden wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Glashelder op 05-04-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in Griekenland 2 covertjes gekocht. De ene (bordeaux) past mooi, maar de andere (zilver) steekt een beetje uit aan de linkerkant ter hoogte van het scherm.
Iemand met zelfde prob of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Glashelder schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:26:
[...]

Hoe kom je daarbij :?

Ik kan vanaf mijn PC 5 bestanden tegelijk versturen naar m'n telefoon, en niet achter elkaar want de balkjes geven aan dat het bestand verzonden wordt.
omdat je maar 1 connectie peer keer met je 6600 kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat is gewoon niet waar.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56074/full.jpg
En nee deze bestanden komen niet na elkaar, maar tegelijk (na het starten van de 2e bestandsoverdracht wordt mij nogmaals verzocht toestemming te geven voor de bluetooth connectie).

[ Voor 40% gewijzigd door Glashelder op 05-04-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Nou ik heb vandaag 5.53 erop gezet, maar verder nog geen verschillen gemerkt. Heb ook geen changelog oid gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Glashelder schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:40:
Dat is gewoon niet waar.

[afbeelding]
En nee deze bestanden komen niet na elkaar, maar tegelijk (na het starten van de 2e bestandsoverdracht wordt mij nogmaals verzocht toestemming te geven voor de bluetooth connectie).
dan worden ze gewoon in packets door elkaar heen gestuurd. het blijft 1 verbinding, namelijk die tussen je telefoon en je BT dongle. Mijn PC heeft ook maar 1 internetverbinding, en toch kan ik internetten, emailen en downloaden tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Solosmots schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:58:
Nou ik heb vandaag 5.53 erop gezet, maar verder nog geen verschillen gemerkt. Heb ook geen changelog oid gezien.
Gezet, of laten zetten?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Gezet maar daar ga ik hier niet verder op in ivm de policy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:46:
Snap ik. Kun je mij anders eens laten weten hoe je dat gedaan hebt? En waar je die nieuwe vind? Mail me of voeg me even toe in msn: wernerdebijl(onzin)@hotmail.com(onzin)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Solosmots schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:46:
Beste Solosmots,

Zou je mij aub ook een mailtje kunnen sturen?
Ik zou dat ook wel graag zelf doen als dat ten minste niet teveel risico inhoudt.
Mijn emailadres is : Pieter(kjkjk)Vrijens@hotmail(kdkdkd).com
Wat tussne haakjes staat hoort er natuurlijk niet bij (om emailscanners te misleiden)

Alvast bedankt,
Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Solosmots,
Zou u mij aub ook willen toevoegen (msn of email)=> (hfksfss)mathieu_dewaele@hotmail(dfjdfjdf).com) ivm die firmware upgrade. Ik heb al Belgie rondgelopen om een Nokia Centre te vinden, maar vindt er géén. U zou mij goed kunnen helpen,
Dank

PS , tussen haakjes hoort er niet bij :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hey!! Mss weten jullie et nog niet maar er is dus een of andere truukje waardoor de n6600 sneller wordt..
Op mijn telefoon werkt het niet maar blijkbaar op de n6600 wel.. Iemand heeft zelfs spmark04 getest voor het truukje en erna en er was een snelheid winst zichtbaar.
Linkje voor de spmark bench:http://www.vampent.com/forum/viewtopic.php?t=460&start=45
en op deze site kan je zien hoe je het moet doen: http://zainman.blogspot.com/ je moet een beetje naar beneden scrollen en dan vind je et :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Euh iedereen die ik nog moet mailen/msn'en, het kan wel, maar je hebt er vrij dure hardware voor nodig (€400 + ). Dus niet interessant voor eenmalig gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Laat 't dan maar! :)
Ik ga wel effe naar een servicepunt!
Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
To whom it concerns:
Eindelijk Eindelijk!

SanderTje! heeft als brave burger Oxygen Phone Manager gekocht, verder had ik sinds kort een nieuwe Class 1 Dongle van Sitecom, de CN-502. Aangezien Windows XP SP2 loopt te flippen met de officiële drivers van Sitecom, houd ik het bij de native drivers van XP voor Bluetooth-dongles.

Nu is het eindelijk ook zo dat Oxygen Phone Manager BT ondersteunt in XP SP2 met Microsoft Bluetooth-drivers..., bovendien is de interface er flink op vooruitgegaan... Zéér handig progje i.c.m. m'n 6600..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Foutje

[ Voor 96% gewijzigd door EnsconcE op 09-04-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 04:19:
To whom it concerns:
Eindelijk Eindelijk!

SanderTje! heeft als brave burger Oxygen Phone Manager gekocht, verder had ik sinds kort een nieuwe Class 1 Dongle van Sitecom, de CN-502. Aangezien Windows XP SP2 loopt te flippen met de officiële drivers van Sitecom, houd ik het bij de native drivers van XP voor Bluetooth-dongles.

Nu is het eindelijk ook zo dat Oxygen Phone Manager BT ondersteunt in XP SP2 met Microsoft Bluetooth-drivers..., bovendien is de interface er flink op vooruitgegaan... Zéér handig progje i.c.m. m'n 6600..
Ik heb de CN-500 en de trial van OPM.. En ik krijg het niet werkende :(
De agent staat op m'n telefoon, ik gebruik m-Router 3 icm Sitecom drivers. Naja. Geen verbinding actief, ik start de OPM_Agent en ga zoeken naar apparaten in OPM.. En het werkt gewoon niet. Vervelend, want dat programma zag er veelbelovend uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook de 6600 binnen met route 66, bevalt perfect, heb alleen een paar vraagjes.
1) wil graag een 1GB MMC plaatsen, mij wordt een TakeMS aangeboden, zou perfect draaien in de 6600, iemand ervaringen mee?
2) iemand ervaringen met de Canyon USB-BT adapter?
3) heb even gestoeid met de achtergronden, eigen ingestelde wil ik nu weer terugzetten naar standaard, maar.... waar staat die standaard foto, kan ém nergens vinden, heb al wel de ingestelde verwijderd, maar hij blijft die als achtergond houden terwijl hij uit het toestel is verwijderd. ra, ra, nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:15:
Heb nu ook de 6600 binnen met route 66, bevalt perfect, heb alleen een paar vraagjes.
1) wil graag een 1GB MMC plaatsen, mij wordt een TakeMS aangeboden, zou perfect draaien in de 6600, iemand ervaringen mee?
Ik geloof dat wat in de topic start staat nog geldig is. 512MB zou geen problemen op moeten leveren, met 1GB zou de telefoon iets trager kunnen worden.

Neem voor je geheugen een gerennomeerd merk, en ga niet 2€ bersparen en er met een B-merk er vandoor.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn 6600.

Ik heb sinds kort een bluetooth carkit(CK150). Deze werkt wel gewoon met een andere Nokia telefoon maar niet met de mijne. Ik heb wel gewoon connectie met de carkit. Ik kan ook op de carkit drukken op het redail knopje en dat werkt, ik hoor alleen geen geluid via de carkit. Ik zou niet weten wat ik nog meer in kan stellen in mijn telefoon. Alles staat naar behoren ingesteld. Weet iemand de standaard instellingen voor de carkit?

Bij het menu toebehoren staan drie 4 opties, hoofdtelefoon, hoorapparaat, tekttelefoon en handsfree, maar als ik op het menu druk toebehoren in gebruik kan ik niet kiezen uit handsfree??? Hoe zit dat en is dat het probleem???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Als ik te weinig info heb gegeven dan hoor ik het wel

Hij heeft dus gewoon verbinding met de carkit, maar het bellen ermee gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
3) heb even gestoeid met de achtergronden, eigen ingestelde wil ik nu weer terugzetten naar standaard, maar.... waar staat die standaard foto, kan ém nergens vinden, heb al wel de ingestelde verwijderd, maar hij blijft die als achtergond houden terwijl hij uit het toestel is verwijderd. ra, ra, nokia...
Je bedoelt dus waar je kan instellen om de achtergrond met de auto en telefoon te gebruiken? Dat kan je vinden in het menu - thema's - bewerken - achtergrond - Standaard
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Transcend 512mb in mijn Nokia 6600. Gaat echt prima, de kaart wordt goed herkend en draait dus prima. Ff zoeken op marktplaats en je hebt een nieuwe in een gesealde verpakking voor €40,- thuisbezorgd. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:57:
Ik heb een probleem met mijn 6600.

Ik heb sinds kort een bluetooth carkit(CK150). Deze werkt wel gewoon met een andere Nokia telefoon maar niet met de mijne. Ik heb wel gewoon connectie met de carkit. Ik kan ook op de carkit drukken op het redail knopje en dat werkt, ik hoor alleen geen geluid via de carkit. Ik zou niet weten wat ik nog meer in kan stellen in mijn telefoon. Alles staat naar behoren ingesteld. Weet iemand de standaard instellingen voor de carkit?

Bij het menu toebehoren staan drie 4 opties, hoofdtelefoon, hoorapparaat, tekttelefoon en handsfree, maar als ik op het menu druk toebehoren in gebruik kan ik niet kiezen uit handsfree??? Hoe zit dat en is dat het probleem???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Als ik te weinig info heb gegeven dan hoor ik het wel

Hij heeft dus gewoon verbinding met de carkit, maar het bellen ermee gaat dus niet.
Nou het duurt ook een tijd voordat er hierop mij gereageerd word :(, maar daarvoor reageer ik niet. Ik heb net met Nokia support gebeld en die zwoele belgische dame zei tegen mij dat het aan het bluetooth protocol lag zegmaar. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden, en ik hoop dat ik nog steeds een oplossing kan vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:38
Argh, vandaag heeft mijn joystickje het begeven! :( Kan niet in het menu scrollen, kan niks nu! :( Iemand hier ervaring mee? :?

=================================

Hij doet het weer! :P , komt volgens mij door al die regen gister.

[ Voor 30% gewijzigd door Ahmi op 14-04-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit hier al gepost is, maar het blijft intressant en het werkt:

speed up your series 60 device!

First go to ur To-do List (default app of ur N6600)

- Make a note and input as follows
Subject: Speed
Due Date: 01-29-2005(mm-dd-yy)
Priority: set to High
then press Done

- Make a second Note and input as follows
Subject: Qoukie
Due Date: 01-29-2005(mm-dd-yy)
Priority: set to Low
then press Done

- Do not exit yet, Press the Option of your Subject note w/c is Speed and Mark as done

- then Press the Option of your Subject note w/c is Qoukie and Mark as done

- Now, reboot ur mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Mij lijkt het maar vaag, maar ik heb het maar geprobeerd. Nu eens kijken of ik ook echt verschil merk...

Edit: misschien zit t tussen mn oren, maar verschil merk ik toch niet. Waaraan merk jij dan dat je telefoon sneller werkt??

[ Voor 38% gewijzigd door jobcohen op 14-04-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:05:
Mij lijkt het maar vaag, maar ik heb het maar geprobeerd. Nu eens kijken of ik ook echt verschil merk...

Edit: misschien zit t tussen mn oren, maar verschil merk ik toch niet. Waaraan merk jij dan dat je telefoon sneller werkt??
Copieren van data tussen applicaties, het switchen van applicaties verloopt veel smoother. Niet dat het ineens allemaal véél sneller gaat, maar een klein beetje lekkerder loopt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ja okee, maar hoe kan het dat door het intypen van een taak je telefoon (=processor?) sneller/efficiënter gaat werken? Volgens mij kan dat gewoon niet en zit het echt tussen je oren. Ik merk namelijk geen verschil... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jobcohen schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:34:
Ja okee, maar hoe kan het dat door het intypen van een taak je telefoon (=processor?) sneller/efficiënter gaat werken? Volgens mij kan dat gewoon niet en zit het echt tussen je oren. Ik merk namelijk geen verschil... :X
Agree.. Lijkt mij dus zowaar een hoax...! :)

Anderzijds... Misschien kan het ook wél. Conventionele processors kun je ook overklokken, dus waarom een ARM9 processor in je telefoon niet? Toch, het lijkt me sterk hoor.. Maar echt geheel onmogelijk lijkt het me niet. Vooralsnog zou ik eerst wel is harde cijfers willen zien of het te geloven is of niet. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:06:
[...]

Agree.. Lijkt mij dus zowaar een hoax...! :)

Anderzijds... Misschien kan het ook wél. Conventionele processors kun je ook overklokken, dus waarom een ARM9 processor in je telefoon niet? Toch, het lijkt me sterk hoor.. Maar echt geheel onmogelijk lijkt het me niet. Vooralsnog zou ik eerst wel is harde cijfers willen zien of het te geloven is of niet. :)
Harde cijfers zien? Het is hier wel tweakers.net hoor, dus zelf proberen stel ik voor.
Ik heb het dus vandaag ook geprobeerd op een Nokia 6630 en hier merk ik ook een verschil (zelfs een iets groter verschil).

Een collega van me die dezelfde telefoon heeft, vond die van mij ook sneller reageren. Maar jullie doen ermee wat je wil, ik vind het werken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:52:
[...]

Harde cijfers zien? Het is hier wel tweakers.net hoor, dus zelf proberen stel ik voor.
Ik heb het dus vandaag ook geprobeerd op een Nokia 6630 en hier merk ik ook een verschil (zelfs een iets groter verschil).

Een collega van me die dezelfde telefoon heeft, vond die van mij ook sneller reageren. Maar jullie doen ermee wat je wil, ik vind het werken. :Y)
Mijn ervaring met nokia is dat er een groot verschil kan zitten tussen de werking van 2 dezelfde telefoons. De kleur in de display, de snelheid van de telefoon e.d. Dus het zegt eigenlijk ook weer niks, maar aan de andere kant, blijven proberen(zoals eerder gezegd geloof ik eerder in het placebo effect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dus wel werkt; je logboek even op minimaal zetten. Dit heeft onlangs hier iemand gepost op het forum en dit werkt echt! De menu snelheid is wel degelijk hiermee verhoogd.

Menu>Logboek>Opties>Instellingen>Duur vermelding log> Zet dit op 1 dag of uiterlijk op 10 dagen, maar niet op 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Kan je de MMC geheugen direct aanspreken via bluetooth?

Dus kan je bestanden direct op je MMC pleuren als je een bluetooth dongle hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat mogelijk is, zit je alsnog met de beperking van 14kb/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Roflmao schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:43:
Kan je de MMC geheugen direct aanspreken via bluetooth?

Dus kan je bestanden direct op je MMC pleuren als je een bluetooth dongle hebt ?
ja. met pc suite kun je ze in bepaalde fodlers zetten, met EPOC file manager kun je ze overal neerzetten. maar een cardreader is ook wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Ik heb de bluetooth adapter van sitecom maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
En weer een probleem.

Windows XP geen SP2
PC suite voor 6600 nieuwste versie van Nokia site
Nokia 6600
V3.42.1
16-10-03
NHL-10

Sitecom bluetooth adapter, tot 100 meter, CN502 volgens mij typenaam...

Ik heb de bluetooth handleiding doorgenomen, PRECIES alles gedaan zoals er gezegd word, maar op het laatst komt er maar geen melding dat er een verbinding is, en ook de m-router pictogram verandert niet...

Hij zegt dus de toepassing kan gestart worden enzo ik klik op ok, maar de verbindingstekst komt maar niet en ook de m-router pictogram is hetzelfde (dus niet verbonden).
Wat is het probleem ?

Na heel veel gescheld en getier en gekloot is het toch gelukt. Probleem nummer 2 nu. PC suite ziet de usb device niet, terwijl de bluetooth pictogram groen met blauw is, en de m-router pictogram ook groen met blauw is, en verbonden is...

Ik zal effe pc suite opnieuw erop gooien kijken of het helpt.

Probleem is opgelost

Eerst was het bluetooth ding op com7

Zonder reden vloog dat ding naar com6. Waar hij perfect zonder problemen werkte...

Blijkbaar was com7 bezet door een programma :? (raar ik heb alles uitgezet? En zowiezo gebruik ik die poorten nooit? )

Maar ja het lukt dat is het belangrijkste...

[ Voor 53% gewijzigd door Roflmao op 18-04-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Kleine kickje;

Hoe kan je doen dat er automatisch vanaf de sim gelezen word als ik in contactpersonen kom ?

Als ik in contactpersonen kom moet ik nog daarna opties, sim-telefoonboek kiezen, vinnik beetje omslachtig eerlijk gezegd :/

Telefoon werkt zonder problemen 100% goed, wat voor verbeteringen geeft firmware update? Heb gelezen dat telefoon sneller reageert e.d. is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Roflmao, had ik ook, is erg irritant. Wat je moet doen is je telefoonboek kopieren van je simkaart naar je telefoon. Dit kan in 1 keer dus is maar een minuutje werk. Wanneer je dit hebt gedaan kun je met 1 druk op de 'joystick' naar je telefoonboek.

Dus Contacten>Markeringen Aan/Uit> Dit dus op aan zetten en alles selecteren> Kopieren naar Telefoon.

Suc6, als je er niet uit komt moet je t ff laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WCborstel schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:19:Ja, ben er ook mee bezig geweest. Gewoon een 2,5mm jackplug (mannetje) met 3 zwarte ringetjes halen en een 3,5mm stereo jackplug (vrouwtje) met 2 zwarte ringetjes. En die aan elkaar bakken.

Van die 2,5mm plug het middelste ringetje met rust laten, alleen de buitenste 2 pakken. Zo werkt het bij mij perfect. ;)
Beetje laat, maar toch:
is het niet zo dat die ringetjes isolatie is en het tussenliggende materiaal de connectie?
Bij stereo-jack met 2 ringetjes dus bijvoorbeeld: puntje voor 1e ringetje is links, tussen 2 ringetjes is rechts en achter 2e ring is massa. en zo ja hoe zit het dan bij die 3 ringetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
dat is omdat je dan ook nog een microfoon kan aansluiten. dus als je een microfoon heb dan zou je die op dat 2de ringetje kunnen aanlsuiten, of het werk is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat begrijp ik, alleen zit ik met de vraag: gaan de contacten nou over die ringetjes zelf, of over het metaal tussen de ringetjes, waarbij de ringetjes als isolatie dienen?
En welk deel van het stekkertje is dan precies waarvoor.
Ik moet namelijk voor mijn intercom op de motor van een 2,5 Nokia (dus met 3 ringetjes oftewel 4 delen metaal) naar een 3,5 stereo (dus met 2 ringetjes oftewel 3 delen metaal). Ik moet dus 2 draadjes gaan samenvoegen, maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
nee dat gaat over het metaal en voor zover ik het begrijp gaat het over de 2 buitenste metalen delen van de plug in de nokia. Je kan het anders nog gewoon testen door ze ff smaen te "knopen" en dan te testen voordat je de draadjes aan elkaar soldeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, thx, ik ga es ff met een electronica-fijn-soldeer-mannetje praten, kijken wat die kan regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:40:
@Roflmao, had ik ook, is erg irritant. Wat je moet doen is je telefoonboek kopieren van je simkaart naar je telefoon. Dit kan in 1 keer dus is maar een minuutje werk. Wanneer je dit hebt gedaan kun je met 1 druk op de 'joystick' naar je telefoonboek.

Dus Contacten>Markeringen Aan/Uit> Dit dus op aan zetten en alles selecteren> Kopieren naar Telefoon.

Suc6, als je er niet uit komt moet je t ff laten weten.
Dit had ik ook bedacht wil het jusit niet. Wil dat hij juist direct van sim afleest maar kan dus idd niet... (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflmao schreef op zondag 24 april 2005 @ 02:40:
[...]

Dit had ik ook bedacht wil het jusit niet. Wil dat hij juist direct van sim afleest maar kan dus idd niet... (helaas).
Nee is onmogelijk, de enige optie is zoals ik het zei. Nadeel hier van is dat wanneer je je simkaart een keertje in een andere foon wilt gebruiken, je eerst weer al die contacten moet kopieren en later weer terugzetten. Maarja hoe vaak komt dat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:52:
[...]

Ik dacht "niet geschoten is altijd mis" 8) , dus ik heb het ook ff geprobeerd, enne....
Heb het toestel net 2 weken en na de reboot klonk de welkomsttune voor de allereerste keer wel goed en bootte het ding ook sneller, DUS... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:17:
[...]

Ik dacht "niet geschoten is altijd mis" 8) , dus ik heb het ook ff geprobeerd, enne....
Heb het toestel net 2 weken en na de reboot klonk de welkomsttune voor de allereerste keer wel goed en bootte het ding ook sneller, DUS... B)
Heb het ook ff geprobeerd, omdat bij mij de welkomstune ook niet goed doorkomt en de menu's soms wat traag zijn. Bij mij heeft het echter niet geholpen, jammer! Heb onlangs een firmware update gedaan en dit heeft wel iets geholpen, maar het is nog niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi luitjes,

Ik ben Sacha en heb pas een 6600 aangeschaft (gebruik via Ebay) en dat ding is echt leuk.

Is wel één ding. Ik ontving ENKEL de telefoon+lader dus geen handleiding, installatiecd's, etc.

Ik vind geeneens hoe ik de telefoon moet vergrendelen 8)7

Kunnen jullie me wat helpen met download van de handleiding + originele cd-software ergens??

Tevens is de foon wat 'kaal' binnenin (geformateerd door vorige eigenaar denk ik) dus wat software en leuk spul op Sacha.Soleme@pandora.be zou ik echt SUPER vinden. Ik heb zo'n USB-kabel gekocht voor bestandsuitwisseling, ik hoop dat dit ding ook normaal werkt }:O

Alvast bedankt voor de hulpzame medemensen :Y)

P.S. ik heb deel I-V doorgelezen maar het bevat zoveel info dat het wat veel werd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@VintageSpeed, gewoon ff op de site van Nokia kijken, hier de link met handleidingen en software voor de 6600: http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6600/support.html

Suc6!

Gr. Bounzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:02:
@VintageSpeed, gewoon ff op de site van Nokia kijken, hier de link met handleidingen en software voor de 6600: http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6600/support.html

Suc6!

Gr. Bounzer.
Hey thx! Staat alles al in dat ik nog moest weten.

Iemand nog iets leuks door te mailen dat ik kan op me foon zetten _/-\o_

Al die betalende sites... }:O buuuh :P
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste