Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee, je komt niet onder het gebruik van een PC uit. Waarom zou dat een probleem zijn?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
omdat ik daar een kabel of bluetooth dongle voor nodig heb welke ik niet heb en niet speciaal ga aanschaffen hiervoor!
Waarom heeft nokia eigenlijk de verplaats optie weggehaald ;( dat was juist zo ideaal!

Dan verplaatste die gewoon alles totdat het kaartje vol was.... even overzetten in je nieuwe foon en het nog een keer herhalen..
Nu heb je alleen maar een kopieer functie en mag je daarna alles handmatig 1 voor 1 gaan selecteren.
Erg gebruiksonvriendelijk imho :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dennis,

Wat wordt je nieuwe telefoon?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
D3NN1S schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:40:
omdat ik daar een kabel of bluetooth dongle voor nodig heb welke ik niet heb en niet speciaal ga aanschaffen hiervoor!
Waarom heeft nokia eigenlijk de verplaats optie weggehaald ;( dat was juist zo ideaal!

Dan verplaatste die gewoon alles totdat het kaartje vol was.... even overzetten in je nieuwe foon en het nog een keer herhalen..
Nu heb je alleen maar een kopieer functie en mag je daarna alles handmatig 1 voor 1 gaan selecteren.
Erg gebruiksonvriendelijk imho :(
Er is een proggie vcard en daarmee kan je vcards maken. Daarnaast kan je gewoon alles kopieren naar je sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Edit-spuit 11

[ Voor 90% gewijzigd door Solosmots op 10-11-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15455

Kan iemand mij vertellen of het onderdeel wat op de onstaande foto is afgebeeld verkrijgbaar is?
Ik kan het namelijk nergens vinden ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.kwarksnuiver.nl/6600.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 15455 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:58:
Kan iemand mij vertellen of het onderdeel wat op de onstaande foto is afgebeeld verkrijgbaar is?
Ik kan het namelijk nergens vinden ;(
[afbeelding]
Eh..da's het hele moederbord. Misschien op ebay? Anders wellicht van een oude nokia 6600 met gaar scherm/toetsenbordje?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Weet iemand hoe ik de productie datum kan zien op een Nokia 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Ik heb 'n probleem met m'n 6600. Ik kan niet meer sms'en. Kan WEL Mms'en en met m'n SIM-kaart kan ik in andere foons wel gewoon sms'en dus daar ligt 't niet aan.

Gaat als volgt:

*Ik typ sms, kies afzender en klik op send. Zie schermpje (1/3de beeld) : bericht wordt verzonden.
*Daarna zie je rechtsboven 't bakje met pijltje staan aangezien ie verzonden wordt. Echter blijft deze staan ipv dat ie verdwijnt als bericht verzonden is.
*ga naar outbox. Daar staat mn bericht met de melding: Bericht uitgesteld tot **:** (tijd) waarna hij t opnieuw gaat proberen om te verzenden. Maar dit blijft ie gewoon telkens uitstellen.

En dus kan ik al 1/2 jaar geen sms meer sturen met die telefoon :( . Wat moet ik doen (behalve andere telefoon kopen :P) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:54
Hallo,

ik heb deze telefoon ook, en ik heb de oudste firmware. Nu ben ik benieuwd of deze inmiddels al de updaten is?
En of dit nog kan bij een Nokia Service point?

Groeten,

Benjamin

Give 2 Get

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste