Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:27:
PP is er niet denk ik. €200 is wel erg veel, nieuw zijn ze denk ik iets van 250.. Zie de pricewatch.
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:58:
@Autumn, 200 euro voor een 2e hands is behoorlijk aan de prijs. 150 euro voor een hele mooie, compleet met alles er op en er aan lijkt me meer in de buurt komen.
thanks voor het beantwoorden :)
ik denk dat ik toch maar een gloednieuwe voor 199,99 met t-mobile simlock koop in de winkel, i.p.v tweedehands dan.

edit: ik zie nu op verschillende sites dat de siemens sx1 bijna hetzelfde is als de nokia 6600 |:(
en ze zijn beiden voor dezelfde prijs te verkrijgen, nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen en welke beter is :?
vind de 6600 wel mooier... zucht al 2 jaar bezig met een symbian telefoon uit te kiezen en ervoor te sparen :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor de 6600 gaan. Meer gebruikersgemak en hij is mooier (al is dat natuurlijk smaak...). En je hebt wel gelijk dat als je voor 199 euro er eentje nieuw in de winkel kunt krijgen dan moet je dat doen en niet met 2e hands dingen gaan klooien. Op marktplaats worden de laatste tijd ook mooie Nokia 6630 telefoons aangeboden voor ongeveer 200 euro, misschien is dat iets voor je? Dan heb je een redelijk nieuwe foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:48:
Ik zou voor de 6600 gaan. Meer gebruikersgemak en hij is mooier (al is dat natuurlijk smaak...). En je hebt wel gelijk dat als je voor 199 euro er eentje nieuw in de winkel kunt krijgen dan moet je dat doen en niet met 2e hands dingen gaan klooien. Op marktplaats worden de laatste tijd ook mooie Nokia 6630 telefoons aangeboden voor ongeveer 200 euro, misschien is dat iets voor je? Dan heb je een redelijk nieuwe foon.
denk toch de 6600 heb infrarood nodig vandaar.

btw heeft iemand de 6600 bij de volgende winkels gekocht; dixons, mediamarkt, belcompany of bij t for telecom?
welke firmware heb je erbij gekregen en kan je je firmware daar laten updaten voor gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Je kan je firmware alleen laten updaten bij een Nokia Servicepoint.

Je zou even moeten informeren bij zo'n servicepoint of de firmware wel vernieuwd kan worden als er een simlock op zit. Ik zou niet vertrouwen op wat mensen bij een niet-nokia winkel zeggen.

Verwijderd

Nog een vraagje kan de 6600 covers verwisselen? ik dacht dat ik gehoord had dat het niet mogelijk was?---> maar je kan er wel covers voor kopen a 10 euro.. :?
:? Afbeeldingslocatie: http://www.nokia-phone-accessory.com/images/faceplates/6600/fpnok660002.jpg

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ja dit kan, ik heb er zelf ook 2 keer een ander kapje opgezet.
Het kost wat kracht maar het lukt wel :)

Verwijderd

Heeft er iemand hier ervaring met UltraMP3? Ik ben namelijk benieuwd of je de mp3-tjes die je op je telefoon zet ook als ringtone kunt gebruiken :P Kun je de mp3-tjes ook in je galerij zetten of moeten ze in je inbox van je telefoon blijven staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Nee je kan ze niet als ringtone gebruiken en als je ze in je inbox krijgt, kan je ze er niet zomaar uit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Laatst online: 20:17
Ik heb dit hele topic doorgekeken maar ik ben er nog steeds niet uit. Sommige mensen zeggen dat ze MMC cards kopen, anderen zeggen dat ze RS-MMC cards kopen.

Ik moet een 256 MB kaartje kopen, maar wat moet ik nou nemen voor mijn Nokia 6600? Een MMC of een RS-MMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Maakt niet uit! In de nokia 6600 gaan zowel gewone mmc-kaartjes, als RS-mmc-kaartjes (Let wel op: Bij die RS-mmc moet dan wel een verlengstukje zitten zodat ie er goed inpast).

Verder zou ik zeker eens het topic doorlezen zodat je zeker weet welk merk goed werkt, alhoewel 256mb niet echt een probleem mag vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Laatst online: 20:17
Ik heb gelezen dat ze vanaf 512 misschien problemen veroorzaken he? Geldt dat voor MMC en RS-MMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een Transcend 512mb MMC, werkt perfect, nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:14

WTM

Beste 6600 gebruikers,

Ik heb mijn nokia 6600 nu al ongeveer 1,5 jaar in gebruik. Ik heb het altijd een fijn toestel gevonden en sinds kort gebruik ik de nokia icm tomtom mobile 5.

Ik heb nog software (firmware?) versie 3.42 en deze wil ik graag laten updaten. Verder haperen wat toetsen (De groene knop en de "naar menu knop") en heb ik wat krassen op het beeldscherm, een nieuw frontje lijkt mij een goede oplossing.

Waar kan ik dit voordelig laten doen? Ik ben voor een software update al minimaal 25 euro kwijt (heb een aantal winkels gebeld). Tot nu toe lijkt een nokia service center in hilversum nog het goedkoopst.

Of kan ik dit ergens anders bij een niet officiele dealer laten doen? (Garantie heb ik toch al niet meer.. misschien in beverwijk?)

Verder zoek ik een goede houder voor in de auto, ik heb een peugeot 206 waar ik de houder in wil bevestigen. Ik zat te denken aan een mbc 19 icm met zo'n dashmount (die je bij de radiovast maakt).

Iemand met soortgelijke problemen al een keer ergens laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is een tijdje terug een keer gevallen op straat |:(

Nu is de tril functie beschadigt. Als ik hem nu bijv. een tik geef is de kans dat de tril functie het weer voor een tijdje doet, maar zou zomaar weer er mee kunnen kappen.

Zit de tril functie nu in de batterij of in de telefoon zelf.
Hoe of waar kan ik dit het beste laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

De trilmotor zit in de telefoon zelf.

Ik denk dat je het beste naar een nokia servicepoint kan gaan voor een reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
WizZie- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:39:
Ik heb gelezen dat ze vanaf 512 misschien problemen veroorzaken he? Geldt dat voor MMC en RS-MMC?
Geldt idd voor beide.
Maar er zijn al genoeg mensen die een kaartje van 512mb hebben zonder problemen (sommigen zelfs 1gb).
Ik zelf heb een transcend 512mb; geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Ik heb vandaag mijn nokia laten repareren in Hilversum (MD Products, officieel nokia service center, ze staan ook op de nokia site.)

Mijn firmware is geupgrade naar 5.27 en er is een nieuw frontje geplaatst / intern gereinigd en vuil verwijderd waardoor de toetsen het weer goed doen. Goedkoop zijn ze echter niet: 63 euro incl. btw voor dit alles! (Service verder wel goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
WTM schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:23:
Ik heb vandaag mijn nokia laten repareren in Hilversum (MD Products, officieel nokia service center, ze staan ook op de nokia site.)

Mijn firmware is geupgrade naar 5.27 en er is een nieuw frontje geplaatst / intern gereinigd en vuil verwijderd waardoor de toetsen het weer goed doen. Goedkoop zijn ze echter niet: 63 euro incl. btw voor dit alles! (Service verder wel goed...)
Hmm, interessant... Als je voor zo'n bedrag weer eigenlijk een 'brand-new' Nokia 6600 krijgt, ga ik dat misschien ook nog wel is doen. Ik woon helaas alleen niet in de buurt van Hilversum, dus ik moet even vragen of ze bij mijn dichtsbijzijnde punt dan ook zo'n zelfde beurt doen...

Maar dat is iets voor de toekomst eerst nog :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Mwah Brandnew is overdreven;

de achterkant is niet vervangen, mijn eigen achterklepje is gebleven. Andere nokia servicepunten kunnen het denk ik ook. Op de nokia site kun je kijken waar die servicepunten allemaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
WTM schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:28:
Mwah Brandnew is overdreven;

de achterkant is niet vervangen, mijn eigen achterklepje is gebleven. Andere nokia servicepunten kunnen het denk ik ook. Op de nokia site kun je kijken waar die servicepunten allemaal zitten.
Ok, in ieder geval dank voor de info...

Verder vond ik deze link nog net:
http://forums.mobileburn.com/archive/index.php/t-8905.html

Een hele mooie lijst met allemaal gratis applicaties, de een wat meer gedateerd dan de ander, voor de 6600 en andere toestellen die op het S60 platform draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
mijn camera ziet nu heel wazig omdat het stuk glas ervoor erg beschadigd is. is dit glas er niet uit te krijgen of is een nieuwe cam de enige oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Wat is een fatsoenlijke MP3 speler voor symbian? Ik gebruik nu ultraMP3, maar die heeft als nadeel dat ik niet hoor wanneer ik gebeld word. Is er een speler die gewoon stopt met spelen tijdens het bellen en de speaker/headset overdraagt aan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Ik vind ogg player wel een goed alternatief, gebruik hem zelfs op mijn 6680 (zie net dat je voor de 6600 de mp3 eerst moet omzetten naar ogg bestanden)

http://symbianoggplay.sourceforge.net/S60MMF.html

[ Voor 42% gewijzigd door Maite op 22-08-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Maite schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:58:
Ik vind ogg player wel een goed alternatief, gebruik hem zelfs op mijn 6680 (zie net dat je voor de 6600 de mp3 eerst moet omzetten naar ogg bestanden)

http://symbianoggplay.sourceforge.net/S60MMF.html
maar doet die ook wat ik vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Byte_Me schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:49:
[...]

maar doet die ook wat ik vraag?
Op mijn 6680 wel, maar ook UltraMp3 doet wat je vraagt op mijn N-gage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik heb hem al geinstalleerd, maar ik moet nog een ogg bestand maken om te testen.

• Byte_Me
mooi, met oggplay kan ik wel normaal gebeld worden. het geluid is nog vrij zacht, maar daar kan ik tijdens het encoden vast iets voor instellen.

• Byte_Me
lol... heb net ook ff ultramp3 geupdate en nou doet die het ook gewoon.

Verwijderd

Nog een kleine tip met betrekking op trage snelheden in de menu's van je 6600. De die-hards zullen het vast wel weten, maar goed. Check zo af en toe ff dmv je menuknop wat langer in te houden of je nog andere applicaties open hebt staan, dit komt de snelheid namelijk niet ten goede. Sluit deze vervolgens af en je zult zien dat ie iets soepeler loopt.

Owja je logboek op minder dagen instellen helpt ook, dus bijvoorbeeld maar op 10 dagen of 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Jack3770 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:33:
[...]

Geldt idd voor beide.
Maar er zijn al genoeg mensen die een kaartje van 512mb hebben zonder problemen (sommigen zelfs 1gb).
Ik zelf heb een transcend 512mb; geen problemen!
Ik heb zelf een onbekend merk 512 mb en ik heb geen problemen. volgens mij moet je grote bestanden wel vermijden, die kunnen de inhoud van je mmc flink verneuken (ik heb hier geen revaring mee).

Het enige probleem dat ik heb met m'n 512mb is dat m'n tel trager is, voor het laden van de gallerij duurt het laden langer dan een minuut. het menu duurt een seconde of 3 langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik gebruik zelf een 512mb kaartje van de Handyman (merk onbekend) en ik heb er geen enkel probleem mee. Wat EnsoncE al zegt; de gallerij laden duurt iets langer als normaal, maar niet langer dan 7 seconden bij mij. En het menu start alleen langzaam op als ik het de eerste keer gebruik na mn telefoon aangezet te hebben. Daarna doet hij het gewoon zoals het hoort. Er staan vrij grote bestanden op. Ik gebruik namelijk tomtom en daar staat de frankrijk plus-map op. Dit is een bestand van in de 200mb. Toch heb ik hiervan nog geen problemen gehad. Het lijkt er dus op dat het sterk van het merk kaartje en misschien ook wel van de firmware afhangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Ik heb een peak multimedia card en m'n firmware is 4.09. Voordat ik er wat vaker bestanden op had gekopieerd was deze ook veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ogg player is inderdaad een goeie, je kan dan ook je ogg bestanden gebruiken als ringtoon, leuk meegenomen dus!!!

Greetz

Verwijderd

Ik heb een Nokia 6600 die telkens een pop-upje tevoorschijn tovert waarin ie vraagt;
"Select access point:" met daaronder de verbindingsmogelijkheden, GPRS, GSM.
Dit pop-upscherm komt te pas en te onpas tevoorschijn ook als ik bezig ben op de telefoon, bellen, sms-en e.d.
Ik heb al geprobeerd te zoeken in de helpfunctie van de telefoon en ook hier op GoT maar dat heeft nog niks opgeleverd ook omdat ik niet zo goed weet welke keywords ik moet gebruiken.
Kan het ermee te maken hebben dat ik hem in Engeland heb gekocht (via E-bay) en het oorspronkelijk een Orangephone (UK) is en ik er nu een T-mobile-sim (NL) in heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Lijkt me meer dat er iets op de achtergrond verbinding probeert te maken.. Al de menuknop eens lang ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Het kan ook zijn dat de gebruiker van wie je hem gekocht hebt ingesteld heeft dat er een mailprogramma oid is dat probeert de email van de gebruiker op te halen. Heb je de telefoon wel gereset voordat je hem zelf in gebruik genomen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:38
Hoe krik je het geluidsniveau van een beltoon op...? Staat nu op max , maar dat is echt niets in vergelijking met andere nokia's.. :/

En kan je de smsjes die op de telefoon staan, ergens in pc suite vinden? :?

[ Voor 25% gewijzigd door Ahmi op 11-09-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd de menuknop al langer ingedrukt en dan staat er alleen de telephone en de contacts. Dat lijkt me in orde.
Van dat mailprogramma ga ik ff checken, anders idd maar resetten.
De contacts kan ik overzetten naar m'n geheugendisk maar kan dat ook met de agenda?

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:38
Achmedd schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:14:
Hoe krik je het geluidsniveau van een beltoon op...? Staat nu op max , maar dat is echt niets in vergelijking met andere nokia's.. :/

En kan je de smsjes die op de telefoon staan, ergens in pc suite vinden? :?

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik probeer nu al een tijdje om mijn 6600 te upgraden. Er is een Service Point in Almere, maar die reageren al niet eens op mails, hun site is al een eeuwigheid niet geupdate en ze lijken als winkel niet aan particulieren te leveren.

Gisteren in Amsterdam geweest, the Phonehouse op de van Baerlestraat. "Ja, dat kan hier normaal wel, maar degene die dat doet is er vandaag niet. Normaal hebben we een Service Point, maar hij is er nu gewoon niet". Ja, heb ik wat aan zeg, eventjes ruim een uur reizen voor niks.

Iemand uit (omg.) Almere die zijn 6600 heeft laten upgraden? En zo ja, waar?

• EnsconcE
DizzyWeb schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:33:
Ik probeer nu al een tijdje om mijn 6600 te upgraden. Er is een Service Point in Almere, maar die reageren al niet eens op mails, hun site is al een eeuwigheid niet geupdate en ze lijken als winkel niet aan particulieren te leveren.

Gisteren in Amsterdam geweest, the Phonehouse op de van Baerlestraat. "Ja, dat kan hier normaal wel, maar degene die dat doet is er vandaag niet. Normaal hebben we een Service Point, maar hij is er nu gewoon niet". Ja, heb ik wat aan zeg, eventjes ruim een uur reizen voor niks.

Tjah tis net wat je er voor over hebt, je kan ook naar die winkel in almere toe gaan . Daarnaast kun je hier kijken naar een dichtsbijzijnde locatie
http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html
waarschijnlijk ben je gewoon meer dan een uur nodig om buiten almere 1 te vinden. nederland is niet dik bezaait met nokia service points.

Verwijderd

Hmm mijn 6600 ligt al een tijdje stof te happen tbh. Hij wil niet meer opstarten (krijg Nokia-scherm, daarna nog een keer, daarna wit scherm, daarna héél even normaal beeld, desktop zeg maar ;), maar zonder dat ie om m'n pincode heeft gevraagd, en daarna weer wit scherm -> Nokiascherm en dáárna gaat ie weer uit)... Veilige modus wil niet werken omdat de pen-toets niet werkt (net als de 1, 4 en 7 :P ).. Ben benieuwd wat m'n verzekering hier van zegt. Hopelijk krijg ik gewoon een nieuwe want echt veel vertrouwen heb ik niet meer in dit toestel. Ik wil toch op z'n minst een nieuwe 6600, maar misschien nog wel liever een andere telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Mijn vader krijgt steeds de melding ; Meld u aan bij MMS Roaming.
Iemand een idee hoe ik deze melding stop zet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Gisteren in Amsterdam geweest, the Phonehouse op de van Baerlestraat. "Ja, dat kan hier normaal wel, maar degene die dat doet is er vandaag niet. Normaal hebben we een Service Point, maar hij is er nu gewoon niet
:D :'( :D

In Haarlem hier ook altijd. Dit houden ze al maanden vol. Volgens mij hebben ze gewoon geen service point. Ben er 4 keer geweest in 3 maanden ofzo, en elke keer 'was die er niet'

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
mregeling2005 schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:03:
Mijn vader krijgt steeds de melding ; Meld u aan bij MMS Roaming.
Iemand een idee hoe ik deze melding stop zet ?
Helemaal terugzetten naar fabrieksinstellingen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Solosmots schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:23:
[...]

Helemaal terugzetten naar fabrieksinstellingen..?
al gedaan, helpt niks.
En nog een heel irritant probleem.
TomTom 5 Mobile zet ik op de MMC kaart, kan ik gewoon opstarten, werkt gewoon.
Alleen na een keer of 5 opgestart te hebben , doet tomtom het niet meer.
Krijg wit scherm en keert gewoon weer terug naar het menu.!!!
Wie weet wat dit dan kan zijn.
Staat firmware 5.27.0 op. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:33:

Niet lullig bedoeld, maar je kunt toch ff van te voren bellen als je er heen gaat. Dan vraag je ff of het die dag mogelijk is om langs te komen voor een firmware upgrade. Reis je ook niet een uur voor niets. Kan het niet, dan kun je thuis blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
mregeling2005 schreef op maandag 19 september 2005 @ 08:31:
[...]

al gedaan, helpt niks.
En nog een heel irritant probleem.
TomTom 5 Mobile zet ik op de MMC kaart, kan ik gewoon opstarten, werkt gewoon.
Alleen na een keer of 5 opgestart te hebben , doet tomtom het niet meer.
Krijg wit scherm en keert gewoon weer terug naar het menu.!!!
Wie weet wat dit dan kan zijn.
Staat firmware 5.27.0 op. ??
Ik gok dat je een legale versie moet kopen, mocht dat niet zo zijn dan zou ik als ik jou was ff contact op nemen met de dealer waar jij TomTom vandaan heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:52
Hoi allemaal,

Ik heb sinds vandaag ook een 6600 maar 1 ding stoort me verselijk, al mijn contacten staan op mijn sim kaart, kan ik deze niet in 1x kopieren want ik wordt er helemaal krank jorem van om dat stuk voor stuk te doen.

gr.
Etienne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat kan wel..

Naar SIM telefoonboek-> Markeringen aan/uit -> Alles markeren ->Kopie naar contactpersonen

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
Glashelder schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:09:
Dat kan wel..

Naar SIM telefoonboek-> Markeringen aan/uit -> Alles markeren ->Kopie naar contactpersonen
Kei bedankt het werkt nu als de brandweer, en nu maar eens zien wat er allemaal te downloaden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Nokia Sensor
Weet niet of mensen hier het al gespot hebben, maar Nokia Sensor is alweer even beschikbaar voor de S60 toestellen, dus ook de 6600. Het gratis programmaatje werd onlangs al gepost in het grote Bluejack Topic, maar ik dacht dat het ook wel handig was om het hier in de aanbieding te gooien.

Met Sensor kun je een profiel instellen, een zogenaamd folio maken. Dit folio is dan zichtbaar voor andere mensen die ook Sensor gebruiken. Spot het programma andere mensen die ook deze tool gebruiken, dan kun je een geluid instellen. Een soort van vrijwillig gebluejacked worden eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/support/software/s001_desktop.jpg

Info: http://www.nokia.nl/NL/Support/Software/Sensor/index.html

Directe downloadlink, 716 kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
SanderTje! schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:03:
Nokia Sensor
Weet niet of mensen hier het al gespot hebben, maar Nokia Sensor is alweer even beschikbaar voor de S60 toestellen, dus ook de 6600. Het gratis programmaatje werd onlangs al gepost in het grote Bluejack Topic, maar ik dacht dat het ook wel handig was om het hier in de aanbieding te gooien.

Met Sensor kun je een profiel instellen, een zogenaamd folio maken. Dit folio is dan zichtbaar voor andere mensen die ook Sensor gebruiken. Spot het programma andere mensen die ook deze tool gebruiken, dan kun je een geluid instellen. Een soort van vrijwillig gebluejacked worden eigenlijk.

Info: http://www.nokia.nl/NL/Support/Software/Sensor/index.html

Directe downloadlink, 716 kb
Dit programma is zeker alleen beschikbaar voor nokia phones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
hoihoi,

ik weet niet of ik deze vraag mag stellen maargoed ik probeer het wel.

Mijn vriendin heeft een nokiaatje zonder bluetooth of ir. nou zag ik in het menu van de 6600 dat je een ringtone als multimedia bericht kan versturen.
omdat wappen met een prepay kaart nogal kost baar wordt, dacht ik dan doe ik dat met mijn abbo en dan stuur ik die ringtone wel door naar haar.

Ook een liedje vanaf de pc naar haar toe wordt zo wat makkelijker.

maar ik krijg foutmeldingen dat dit dus niet mogelijk is hoe kan dit nou?

gr.
Etienne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
niemand? die mij een lol kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het geluid bij een alarm is bijna niet te horen,is daar wat aan te doen :?
Als ik het toontje kies voor het alarm is het vrij hard maar als het alarm afgaat niet.
Ik heb overal al gezocht maar kan er niks over vinden.
Zijn er meer die daar last van hebben en dat opgelost hebben.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20
mijn trilmotor heeft het nu helemaal begeven...je hoort m wel maar er trilt verder niks!
weet iemand waar dat motortje zit..of ik dat zelf kan schoonmaken en in het ergste geval wat het kost om te laten maken of kan ik dan beter een nieuwe kopen!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Cool hier zit nog altijd leven in het topic :p
de trouwe 6600 eigenaars :p

Met die trilmotor heb ik ook even gehad, en werkte na een tijd gewoon terug...
Je kunt eens langs een service center gaan?

een reply op etienne001, je kunt je contacten van je sim wel allemaal in eens copieren, door ze allemaal te selecteren en dat te copieren :-)

Hebben jullie de gps optie van de phone al getest?
Het werkt dus prachtig, ben er juist mee van belgie naar spanje gerejen.
Je kunt een bluetooth gps module aanschaffen (rond 100euro)
een groter mmc kaartje (256-512mb)
en TomTom software.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
ja hij heeft het al eerdere een paar keer gedaan dat hij ermee ophield. en toen wel weer werkte. maar nu heeft ie er geen zin meer in helaas.

je weet niet toevallig waar hij zit...ik heb hem al helemaal open gehad maar wist niet wat de trilmotor zou moeten zijn.

servicepoint...wordt da ni een duur grapje?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Als hem op moet sturen wel, maar ga eerst gewoon even langs of vraag even naar de eventuele kosten. Het opsturen kosts je iig al €35 aan onderzoekskosten geloof ik.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

GPS icm met deze telefoon gaat inderdaad heel goed.
Het herberekenen van de route als je anders rijdt dan de gps verwacht gaat vlot, dus dat levert geen problemen op.

Het is alleen wel handig als je een fatsoenlijke houder hebt zodat je het scherm kan zien tijdens het rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Richard-- schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:02:
Het geluid bij een alarm is bijna niet te horen,is daar wat aan te doen :?
Als ik het toontje kies voor het alarm is het vrij hard maar als het alarm afgaat niet.
Ik heb overal al gezocht maar kan er niks over vinden.
Zijn er meer die daar last van hebben en dat opgelost hebben.??
Niemand :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 6600 met route66.

Werkt allemaal perfect alleen was is m,n accu bij het gebruik van route66 wel erg snel leeg.
Is dit bij jullie ook ?

De telefoon is net nieuw, en dit was na z,n 1ste keer volledig opgeladen te zijn na een dag alweer leeg. ( wel een aantal x keer route66 gebruikt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Mja hij moet steeds de kaartjes updaten, dat kost veel energie, en dan wil die accu wel :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Ik geef eerder het scherm de schuld, die staat constant aan, en ook de bluetooth verbinding zuipt stroom.
Dus ja dat klopt wel dat ie dan snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt opzich niks uit, maar dan weet ik iig dat het normaal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraagje,
ik wil TomTom mobile op me geheugenkaartje zetten...
alleen volgende is mijn vraag :

WAAR O WAAR OET IK AL DIE MAPPEN PLAATSEN????

in gebruikers handleiding staat : plaats al je mappen op de geheugenkaart, installeren en klaar!

lukt me niet zo ...

iemand een tip/ hulp / idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon op de root (ik noem het voor het gemak maar de 'hoofddirectory') zetten en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:27:
Hoi even een vraagje,
ik wil TomTom mobile op me geheugenkaartje zetten...
alleen volgende is mijn vraag :

WAAR O WAAR OET IK AL DIE MAPPEN PLAATSEN????

in gebruikers handleiding staat : plaats al je mappen op de geheugenkaart, installeren en klaar!

lukt me niet zo ...

iemand een tip/ hulp / idee?
weet jij zeker dat je het origineel hebt?

http://www.tomtom.nl/prod...69&Section=236&Language=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zo, ben nu een maand of twee in bezit van de nokia 6600 en werk(te) prima.

Werkte ja, ben laatst bij de dealer terug gewest met de klacht dat de foon diverse toepassingen niet meer kon openen en de foon "liep" ook een enkele keer vast, waardoor ik de batt. moest verwijdeen om hem aan de praat te krijgen.

Via een rep. bedrijf in Friesland het toestel laten opsturen naar De technische dienst van Nokia, waar zij nieuwe software hebben geplaatst in het toestel.

Vandaag opgehaal, blijkt dat ik helemaal niet gebruik kan maken van bleutooth, de foon geeft aan dat er een systeemfout is, de foon wordt dan ook errug traag en loopt dan ook weer bijna vast, heb ook alweer een systeemreset gedaan, maar mocht niet baten, wie weet een oploosing, of ben ik hem weer twee weken kwijt????

Heb nu, naar zegen, de niewste software en gebruik de bleutooth voor mijn headsetje, maar bleutooth kan ik niet openen in het menu van de foon.

Heeeeeeeelp.

ruud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
terug met die zooi
hun hebben het verprutst dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Weet iemand de code van control freak 2 op de nokia 6600...kan hem nergens vinden~!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

water_escape schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:44:
Weet iemand de code van control freak 2 op de nokia 6600...kan hem nergens vinden~!
Hier kan je 'm vinden...

Je zal 'm natuurlijk wel moeten kopen, want je hebt zojuist een warez-request gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor de tweede keer geven de 1, 4, 7 en potlood-button er de brui aan...
Gelukkig valt dit weer binnen de garantie van de verzekering..

Ik denk dat ik toch maar richting de clamshells/slides moet voor de volgende (begin volgend jaar mag ik weer wat nieuws uitzoeken, geloof ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:32:
En voor de tweede keer geven de 1, 4, 7 en potlood-button er de brui aan...
Gelukkig valt dit weer binnen de garantie van de verzekering..

Ik denk dat ik toch maar richting de clamshells/slides moet voor de volgende (begin volgend jaar mag ik weer wat nieuws uitzoeken, geloof ik :) )
Geluk heb je, ik moet wacht tot en met augustus totdat ik een nieuwe kan/mag uitzoeken. Nokia staat er bij mij bekend om dat de toetsen er de brui aangegeven, na ruim een jaar doet mijn 6600 het nog prima. Maar ik vermoed dat dat niet lang meer duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...na een jaar trouwe dienst ga ik mijn 6600 verkopen.....maar die zit vol herinneringen...(SMS) is er 1 of ander programmatje die mijn sms'jes kan overzetten op pc (of naar ander gsm ofzo) ? IK heb al beetje gezocht op symbian sites maar kan niks vinden

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:43:
....maar die zit vol herinneringen...(SMS) is er 1 of ander programmatje die mijn sms'jes kan overzetten op pc (of naar ander gsm ofzo) ......
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik binnen 2 maanden ook op een nieuw toestel over ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
oxygen kan dat gewoon, als ik mij niet vergis. Kan het alleen niet voor je testen, want ik krijg bluetooth niet meer geinstalleerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik m'n agenda en contactpersonen kan synchroniseren met outlook op de PC via een cardreader?
Bluetooth heb ik maar opgegeven net zoals de NokiaSuite. Die 2 krijg ik maar niet aan de praat. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Ik heb mijn nokia 6600 nu dik 1 jaar ik ben er zeer tevreden mee.
sinds enkele dagen ben ik bezig met de foon om filmpjes op te kijken. maar nu wou ik ook graag spelletjes installeren.

nu ik ga dat dus doen. ik zet carracer.jar en carracer.jad op mijn mmc kaart en ik wil hem installeren via me manager. gaat die install doen en stop die ermee en wilt die connecten met een accespoint. ik heb geen point ofzo alleen een fake (balgehakt (maar maakt geen connectie ofzo)) dus stop die ermee en ook met die installatie.

moet ik nog wat installeren daarvoor? of kan dit gewoon helemaal niet en moet ik een ander soort bestanden hebben voor het installeren (.sis/.app)

verder nooit foon ervaring gehad met zulke dingen dit is me eerste keer dat ik dit probeer.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Heeft iemand antwoord op mijn vraag hierboven?

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een Jar/Jad is een java bestand. Kan zijn dat het programma een licentie of iets dergelijks wil. Een Sis is zeg maar hetzelfde als een MSI op Windows. Een .app is een symbian executable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Weet iemand hoe je custom commands invoert bij irRemote? Ik krijg dat programma maar niet aan de gang..
Wat ik wil doen is de CCF-file importeren van een iPod Remote, zodat ik met m'n telefoon m'n iPod kan bedienen wanneer deze in het dock staat en aan de line-in van m'n stereo hangt. Ik kan hier echter echt 0,0 van begrijpen en vraag me af of iemand hier me dat stap voor stap uit kan leggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand soms hoe je ervoor kunt zorgen dat files die je via bluetooth verzend naar je 6600 op je MMC kaartje terechtkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:15:
Weet iemand soms hoe je ervoor kunt zorgen dat files die je via bluetooth verzend naar je 6600 op je MMC kaartje terechtkomen?
bij je inbox van je berichten instellen dat het op je mmc opgeslagen moet worden.

Berichten >> opties >> instellingen >> overige >> gebruikt geheugen.

mijn 6600 zit nogal onder de krassen, is het mogelijk om het voorfrontje te verwisselen voor een ander ? ik heb eigenlijk geen idee of de voorkant ook los kan.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:59
Byte_Me schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:27:
oxygen kan dat gewoon, als ik mij niet vergis. Kan het alleen niet voor je testen, want ik krijg bluetooth niet meer geinstalleerd :'(
Ik krijg het niet voor elkaar, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Biobakker schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:34:
[...]

bij je inbox van je berichten instellen dat het op je mmc opgeslagen moet worden.

Berichten >> opties >> instellingen >> overige >> gebruikt geheugen.

mijn 6600 zit nogal onder de krassen, is het mogelijk om het voorfrontje te verwisselen voor een ander ? ik heb eigenlijk geen idee of de voorkant ook los kan.
Ja, is best makkelijk. Met een dun plat voorwep (AH bonuskaart :) kun je aan de onderkant v/d telefoon het bovenste gedeelte loswrikken. Langs beide zijkanten omhoog ook de kaart laten glijden, dan popt de hele bovenkant los. Vervolgens schuif je de bovenkant naar boven en kun je hem zo loshalen.

Frontjes kun je krijgen op marktplaats. Neem wel een echte Nokia, want die (goedkope) neppers zijn van bizar slechte kwaliteit.

Het mooie is dat ook het plastic boven het schermpje onderdeel is van de bovenkant. En ook de toetsjes kun je vervangen, bijv. door doorzichtige toetsjes. Die zijn wel grappig, want dan schijnen de leds behoorlijk fel er doorheen.

[ Voor 14% gewijzigd door brama op 20-01-2006 16:37 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 08:16
Ff een stomme vraag (misschien) maar zal het qua snelheid van het reageren van mijn toestel uitmaken om mijn firmware te upgraden naar de nieuwste versie? Ik heb nu v 4.09.1 erop staan.
Ik heb vooral gedoe met Bluetooth met deze telefoon.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ballebek schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:28:
Ff een stomme vraag (misschien) maar zal het qua snelheid van het reageren van mijn toestel uitmaken om mijn firmware te upgraden naar de nieuwste versie? Ik heb nu v 4.09.1 erop staan.
Ik heb vooral gedoe met Bluetooth met deze telefoon.
Nou je zal het niet erg gaan merken. De processor in de 6600 is gewoon traag te noemen t.o.v. de nieuwe generatie Symbian Series 60 telefoons.

Volgende maand krijg ik de N70 binnen en dan zal de 6600 op de reservebank belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:19:
[...]

Bij welke stap in de tutorial loop je precies vast?
hoi ik ben er ook mee bezig maar krijg het nog niet zo voor elkaar ik loop vast bij stap 8
ik krijg dan de melding dat routing and remote niet op gestart zijn ,maar ik krijg ze ook niet opgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 08:16
Jammergenoeg is het topic een beetje dood maar toch nog even een kick;

Ik heb 2 6600's nu met een kapotte case (iets met tas onder wielen van auto) maar de ze werken nog prima, waar kan ik een complete nieuwe case vandaan halen (iemand ervaring mee?)
Ik heb ze al helemaal gestript.

Was al aan het zoeken geweest maar kom meestal op alleen de frontjes of ik moet het uit het buitenland halen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Ballebek schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:45:
Jammergenoeg is het topic een beetje dood maar toch nog even een kick;

Ik heb 2 6600's nu met een kapotte case (iets met tas onder wielen van auto) maar de ze werken nog prima, waar kan ik een complete nieuwe case vandaan halen (iemand ervaring mee?)
Ik heb ze al helemaal gestript.

Was al aan het zoeken geweest maar kom meestal op alleen de frontjes of ik moet het uit het buitenland halen.
ik heb er thuis nog een paar liggen, mocht je interesse hebben. moet je wel geduld hebben tot ik weer eens thuis kom, want ik werk in duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand zo of deze kaart gaat werken in mijn 6600?

Kingston 1GB MultiMediaCardplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:07:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Licht schopje met een domme vraag !.. Waar vind ik mRouter op mijn Pc ? en (het liefst een NL) een tutorial voor gnubox voor 6670 ?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:07:

Die zal waarschijnlijk wel werken. Het is alleen merkbaar als je er veel bestanden op hebt staan. De telefoon wordt dan merkbaar trager.

Mocht het niet werken kan je zo'n kaartje altijd zonder opgeef van reden terug sturen naar een webshop (even vanuit gegaan dat je hem online koopt). De wet "koop op afstand" maakt dat namelijk mogelijk.

Een gewone winkel zal hem vast ook wel terugnemen als je even aangeeft niet zeker te zijn van het goede functioneren.
Jelte,89 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 15:53:
Licht schopje met een domme vraag !.. Waar vind ik mRouter op mijn Pc ? en (het liefst een NL) een tutorial voor gnubox voor 6670 ?
mRouter start toch automatisch op wanneer je deze hebt geinstalleerd? Ik kan me anders nog wel herinneren dat ik me dood ergerde aan die software. Overal iconen welke je niet kan verwijderen op de normale manier.

En om nou te zeggen dat die suite lekker draait... niet bepaald :+

[ Voor 30% gewijzigd door sPENKMAN op 11-06-2006 18:57 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx sPENKMAN!

Hij werkt idd prima! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb wat problemen bij het synchroniseren van mijn 6600 met Lotus Notes. PC Suite kan ingesteld worden hiervoor maar bij het synchroniseren zelf krijg ik de foutmelding dat hij mijn ID nergens kan vinden welke gewoon op de gebruikelijke locatie staat. Er is ook geen optie om die in te stellen. Server instellingen en maildatabase zijn zonder meer goed.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik geef dit oude topic maar eens een schop met een vraag!

Ik heb ruim 250 contacten in mn telefoon staan (dus niet op mn sim geheugen.)
Nou heb ik een nieuwe telefoon en wil ik die dingen om gaan zetten.
Is hier een simpele manier voor? want er passen maar 150 contacts op mn sim kaart dus hij kopieerd de helft.
Daarna zou ik dan per contact (dus nog ruim 100 stuks) 1 voor 1 moeten gaan selecteren en die op de simkaart kopieren?

In oude nokia's had je de optie: Verplaatsen! ipv kopieren nog.. dan verplaatste je gewoon de boel.. en daarna nog een keer voor het restand.
Deze optie kan ik helaas niet vinden in de 6600.
Als ik al mn contacts selecteer, verdwijnt ook mn optie om ze via bluetooth te verzenden 8)7
Heeft 1 van jullie een simpel idee om deze contacts over te krijgen zonder al te veel rompslomp en zonder tussenkomst van een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Niemand enig idee?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste