Ik heb afgelopen dinsdag nieuwe firmware op mijn telefoon laten zetten, ik was toch in de buurt. Het is 5,27 geworden, voor zover ik weet is dat de nieuwste (dat zeiden ze in de winkel iig wel).
Ik wist niet preceis hoe oud mijn telefoon was (2ehands), maar het was gratis, dus minder oud dan een jaar.
Positief effect is dat alle t-mobile troep er nu uit is. Programma's doen het nu ook beter, ik kreeg ETI camcorder nooit aan de gang op de oude firmware (ongeveer 3,41). Met deze firmware gaat dat perfect, de filmpjes zijn van redelijke kwaliteit en opnemen kan tot oneindig
Ik heb gelezen dan camcoder van philips beter is, maar die krijg ik nog steeds niet goed aan de gang. Als ik geluid aan zet loopt ie vast als ik hem laat opnemen, onafhankelijk van andere instellingen. Als ik geluid uit zet neemt ie wel op, maar als ik het filmpje dan afspeel krijg ik alleen maar roze ruis (rare boel hoor

). Ik vind het zowizo een raar programma, het lijkt of het inzoomd op de linker bovenhoek en dat over het hele scherm uitvergroot, dat kan nooit voordelig zijn lijkt met.
Enigsinds negatief is wel dat ik een mapje met 8xx midi's niet kan openen met beheer nu. Met de oude firmware ging het wel, het duurde wel lang maar toch. Met FExplorer lukt het in beide versie's niet, na een tijdje zegt ie dan toepassing afgesloten. Zo heel erg vind ik het niet, ik ga die midi's er toch afgooien (lekker boeiend als je ook wav's en mp3 kan)
Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb