Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
m277755 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:24:
Wat ik altijd doe is bij mrouter instellingen de vinkjes voor de compoorten die hij gebruikt uitzetten en weer aanzetten. Dan is de verbinding ook verbroken. Ik weet niet of het de netste manier is, maar het is wel snel en makkelijk
Nou het is beter dan BT op de 6600 zonder pardon uitgooien, dan loopt dat BT tray programma vast en moet ik rebooten om weer opnieuw connectie te maken.

Goede tip dus, bedankt :)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Carel schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:53:
http://ngage.dcemu.co.uk/vsun.shtml

Eindelijk SNES games op je nokia, geweldig gewoon :)
Ik heb de voledige versie al getest en het werkt goed :)
Aanrader dus !
Het activeren gaat via sms neem ik aan? Weet je zo wat dat kost, want ik kan het zo niet terug vinden, en na het activeren, kan je hem dan gewoon blijven gebruiken of is het maar voor een bepaalde periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wisten jullie trouwens dat Quickword/Quicksheet voor de 6630 perfect werkt op de 6600?

Hm zie nu dat dat gewoon op de website van quickoffice staat. Toch vreemd dat je bij hun geld moet betalen terwijl je het gewoon gratis via nokia.com kan downloaden.
50 dollar :D

[ Voor 53% gewijzigd door Glashelder op 08-02-2005 13:56 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Afgelopen zaterdag heb ik nieuwe firmware gekregen... Op dit moment is het nog steeds versie 5.27.0 28-06-04. Dat jullie het even weten :7

Verwijderd

-Kick-

Ik ben ook benieuwd of de 6600 goed met een 1 gig over weg kan (zo ja, welk merk en versie van firmware/os van de telefoon)

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Ja dat kan hij goed, zonder ervaring maar hier zijn al een aantal mensen geweest die dat hebben gezegd. het mooiste is de nieuwste firmware omdat deze sneller is dan zijn voorgangers. ik weet dat het werkt met 4.09 en met de 3 serie geloof ik ook maar die is standaard al langzaam. het is gewoon het beste om de nieuwste firmware te hebben.

Verwijderd

Moet er nu MMC of SD geheugen in?

Ik kan SD 1 gig van ScanDisk pricewatch: Secure Digital Card 1GB (SanDisk) of 1 gig van transcend MMC pricewatch: MultiMedia Card 1GB (Transcend)

MMC of SD?

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17
Er moet MMC in. SD heeft dezelfde vorm en is dezelfde grootte, alleen is deze iets dikker dan MMC. Daarom past deze er niet in.

Verwijderd

Ik heb net de software op mijn telefoon laten upgraden. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

*#0000# dus... 5.27

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn contacten backuppen naar mijn mmc kaart? Ik wil mijn 6600 formatteren, maar ik krijg het niet voor elkaar de contacten te backuppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe dan gewoon via je simkaart, eikol!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:52:
doe dan gewoon via je simkaart, eikol!! }:O
Mja, daar kan je dus alleen een naam en een nummer op zetten, alle aanvullende informatie die je zelf nog bij een contact gezet hebt gaat dan verloren, of wordt als een tweede contact met de zelfde naam opgeslagen. Erg handig en overzichtelijk is het dus niet.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:50:
Hoe kan ik mijn contacten backuppen naar mijn mmc kaart? Ik wil mijn 6600 formatteren, maar ik krijg het niet voor elkaar de contacten te backuppen...
Heb je geen BlueTooth dongle in je pc? Dan kan je namelijk er met een paar klikken een keurige backup van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:50:
Als je je telefoongeheugen wilt formatteren kun je op een geheugenkaartje een back-up maken van je telefoongeheugen. Dit werkt als volgt:

- ga naar menu - instrumenten - geheugen
- druk op opties - reservek. tel. geh.
- nu wordt er een backup van je telefoongeheugen op je mmc gezet.
Als je dan je telefoon formatteert middels de code *#7370# of *#7780# kan je daarna je backup weer terugzetten middels:
- menu - instrumenten - geheugen
- druk op opties - herst. vanaf kaart
- nu worden al je contacten, profielinstellingen, e.d. teruggezet zoals je ze voor het laatst hebt opgeslagen.

Succes! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag weet iemand ook of deze mcc kaart werkt in de nokia 6600
het gaat om een Apacer 256MB Multi Media Card
als ik deze er in stop krijg ik de melding dat de mcc card beschadigt is maar hij is nieuw
en darana vraagt de nokia of ik de mcc kaart wil formateren doe ik dat kan ik er nog niet op komen en blijft de zelfde fout geven
op de pc kan ik wel alles doen met deze mmc kaart
wie o wie heeft de oplossingen voor mij

• Napsju
Welke firmware gebruik je dan?

Lekker!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Hey,

Toen ik mijn 6600(firmware V3.42.1, 16-10-03, NHL-10) pas had speelde hij wél MP3's en wav's af als beltoon. Inmiddels speelt hij telkens de standaard nokia tune af. Wat ik ook doe, hij speelt alleen de standaard toon. Ik heb de telefoon ook al gereset met *#7370# en*#7780# maar ook dit wil niet baten. Wie weet raad?

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Braggus schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:00:
Hey,

Toen ik mijn 6600(firmware V3.42.1, 16-10-03, NHL-10) pas had speelde hij wél MP3's en wav's af als beltoon. Inmiddels speelt hij telkens de standaard nokia tune af. Wat ik ook doe, hij speelt alleen de standaard toon. Ik heb de telefoon ook al gereset met *#7370# en*#7780# maar ook dit wil niet baten. Wie weet raad?
Mp3's doen het op 4.09 en hoger niet. wav's moeten het gewoon doen. welke versie heb je nu btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik zoek eigenlijk nog iets om te internetten op de 6600, via een inbelaccount.

Ik heb wel een Wanadoo account die in (meen ik) Amsterdam inbelt, dus het gaat gewoon van de belminuten af. Echter krijg ik 'm niet aan de praat.. wie weet meer ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
EnsconcE schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:33:
[...]

Mp3's doen het op 4.09 en hoger niet. wav's moeten het gewoon doen. welke versie heb je nu btw.
Heb nog steeds versie 3.42.1

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Ik heb afgelopen dinsdag nieuwe firmware op mijn telefoon laten zetten, ik was toch in de buurt. Het is 5,27 geworden, voor zover ik weet is dat de nieuwste (dat zeiden ze in de winkel iig wel).

Ik wist niet preceis hoe oud mijn telefoon was (2ehands), maar het was gratis, dus minder oud dan een jaar.

Positief effect is dat alle t-mobile troep er nu uit is. Programma's doen het nu ook beter, ik kreeg ETI camcorder nooit aan de gang op de oude firmware (ongeveer 3,41). Met deze firmware gaat dat perfect, de filmpjes zijn van redelijke kwaliteit en opnemen kan tot oneindig :P

Ik heb gelezen dan camcoder van philips beter is, maar die krijg ik nog steeds niet goed aan de gang. Als ik geluid aan zet loopt ie vast als ik hem laat opnemen, onafhankelijk van andere instellingen. Als ik geluid uit zet neemt ie wel op, maar als ik het filmpje dan afspeel krijg ik alleen maar roze ruis (rare boel hoor :P ). Ik vind het zowizo een raar programma, het lijkt of het inzoomd op de linker bovenhoek en dat over het hele scherm uitvergroot, dat kan nooit voordelig zijn lijkt met.

Enigsinds negatief is wel dat ik een mapje met 8xx midi's niet kan openen met beheer nu. Met de oude firmware ging het wel, het duurde wel lang maar toch. Met FExplorer lukt het in beide versie's niet, na een tijdje zegt ie dan toepassing afgesloten. Zo heel erg vind ik het niet, ik ga die midi's er toch afgooien (lekker boeiend als je ook wav's en mp3 kan)

Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ok :Z :z :Z :Z :z :Z :Z :z :z :Z :z :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn 1 jaar oude nokia teruggekregen van een reparatie. De toetsjes (vooral de 2 en de groene beltoets) deden het slecht tot zeer slecht. Zo te zien hebben ze er nu nieuwe covers opgedaan, en de contactjes schoongemaakt.

Ik vind het echter vreemd dat die toetsjes zo snel al slecht werden. Ik bel niet veel (en SMS al helemaal nauwelijks), dus dat is het niet. Ik denk dat het door stof komt. Ik hou het ding normaalgesproken de hele dag in mijn broekzak. Stofophoping was bijv. goed te zien in de buurt van de batterijaansluiting als je het klepje aan de achterkant weghaalt.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit probleem gehad hebben? Een vriend van me heeft dezelfde telefoon (die nog ouder is), en die heeft nergens last van. Misschien heb ik wel hele stoffige broekzakken? Een beschermhoesje wil ik liever niet, althans niet zo'n lomp zwart ding met plastic doorkijkvenstertjes. Zouden er nog andere oplossingen zijn?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wordt helemaal gestoord hier van dat #%#$%#$%# frontje. Hoe maak je die los? Las op internet dat je met een schroevendraaier de 2 pinnetjes moet losdrukken zodat ie loskomt, dan steek je een naald tussen cover en toetsenbord en dan losmaken, maar als ik verder ga dan breekt ie!

%#$%# nokia af en toe..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ik heb het als volgt gedaan: gewoon onderaan beginnen met een pinpas o.i.d. de cover loswrikken van het middengedeelte. op deze manier langzaam naar boven gaan. Als het goed is kan je zo de cover stukje bij beetje loshalen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Nou poging twee tot het bestellen van een 512MMC kaartje, de vorige webshop ligt beetje overhoop, zal wel ff duren eer ik mijn geld heb.

Maar mijn god wat is een cardreader een genot IPV grote bestanden kopieren via BlueTooth, het staat er allemaal in no-time op.

Ik kan blijkbaar mijn nokia 6600 MMC (die er standaard bij zat, 32MB) niet uitlezen via de cardreader, ben ik de enigste met dit 'probleem'?

Daarnaast heb ik de Nokia 6600 MMC geformatteerd voor wat extra ruimte, die apps die daarop stonden (o.a. een browser en een soort word) zou ik wel even terug willen halen, is dit mogelijk of zijn die gewoon pleite. Op nokia.com kan je de browser wel downloaden maar verdere apps kan ik zo niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

sPENKMAN schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:10:
Maar mijn god wat is een cardreader een genot IPV grote bestanden kopieren via BlueTooth, het staat er allemaal in no-time op.

Ik kan blijkbaar mijn nokia 6600 MMC (die er standaard bij zat, 32MB) niet uitlezen via de cardreader, ben ik de enigste met dit 'probleem'?
Die ervaring heb ik ook ja, met de cardreader duurt het 2 secs en over bluetooth zou het 2 uur duren :z

Mijn standaard Nokia 32 mb kaartje doet het wel zonder problemen in de cardreader, ik weet niet waardoor dat zou kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

sPENKMAN schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:10:
Nou poging twee tot het bestellen van een 512MMC kaartje, de vorige webshop ligt beetje overhoop, zal wel ff duren eer ik mijn geld heb.

Daarnaast heb ik de Nokia 6600 MMC geformatteerd voor wat extra ruimte, die apps die daarop stonden (o.a. een browser en een soort word) zou ik wel even terug willen halen, is dit mogelijk of zijn die gewoon pleite. Op nokia.com kan je de browser wel downloaden maar verdere apps kan ik zo niet terug vinden.
Quickoffice?

http://www.nokia.com/nokia/0,6771,64931,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik heb een tijdje geleden autolock geinstalleerd, programma beviel niet, dus weer verwijderd. ik heb al mn MMC een keer opnieuw geformateerd, mn telefoon een hardware reset gegeven. maar nu kom ik erachter dat het nog steeds op mn 6600 staat, en zelfs altijd automatisch opstart. het is namelijk geinstalleerd op mn z-schijf. ik snap nbiet hoe dat mogelijk is, want dat is een ROM schijf (read only!!!) en ik kan het er dus ook niet van verwijderen. iemand enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
die heb ik ook op mijn 7610 maar ik heb nooit autolock geinstalleerd. Volgens mij hoort dit gewoon bij de firmware en is bedoeld voor de ingebouwde autom. blokkering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
dat zou natuurlijk ook kunnen. maar dan nog, waarom draait autolock automatisch terwijl ik hem niet heb ingesteld? kan het programma niet vinden in de instellingen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een nokia 6600 opgehaald met route 66 2005. Nu lees ik dat er reg veel mogelijk mee is. Maar lees ook dat alles van je computer naar de 6600 gestuurd moet worden.
Dit gebeurt met een dongle, maar hier lees ik veel problemen over, ikzelf heb hier een cd liggen met sp2 voor xp maar nog niet er opgezet dit moet dan schijnbaar wel.
Maar nu mijn vraag,
Welke dongle of sowieso wat is de beste manier om iets van je computer naar de 6600 te zetten.
Kan het wiel nog wel een keer uitvinden, maar jullie hebben al zo veel ervaring mee.

Gr Fred

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:34:
Heb gisteren een nokia 6600 opgehaald met route 66 2005. Nu lees ik dat er reg veel mogelijk mee is. Maar lees ook dat alles van je computer naar de 6600 gestuurd moet worden.
Dit gebeurt met een dongle, maar hier lees ik veel problemen over, ikzelf heb hier een cd liggen met sp2 voor xp maar nog niet er opgezet dit moet dan schijnbaar wel.
Maar nu mijn vraag,
Welke dongle of sowieso wat is de beste manier om iets van je computer naar de 6600 te zetten.
Kan het wiel nog wel een keer uitvinden, maar jullie hebben al zo veel ervaring mee.

Gr Fred
koop gewoon een cardreadertje, goedkoper, eenvoudiger en sneller.

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Byte_Me schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:12:
[...]

koop gewoon een cardreadertje, goedkoper, eenvoudiger en sneller.
Eenvoudiger zou ik niet zo snel zeggen. Je moet even wat meer werk steken in het instellen van van bluetooth dan voor een cardreader, maar je wil niet iedere keer dat je een programma wil installeren, of foto's overzetten op de pc de memorycard eruit moeten halen. Dan moet ik ook nog even opmerken dat het instellen van bluetooth ook niet zoveel werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
m277755 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:14:
[...]

Eenvoudiger zou ik niet zo snel zeggen. Je moet even wat meer werk steken in het instellen van van bluetooth dan voor een cardreader, maar je wil niet iedere keer dat je een programma wil installeren, of foto's overzetten op de pc de memorycard eruit moeten halen. Dan moet ik ook nog even opmerken dat het instellen van bluetooth ook niet zoveel werk is.
er zijn anders genoeg mensen die allerlei problemen hebben met BT, waaronder ik (misschien dat ik daardoor een beetje bevooroordeeld ben). Maar ik kan je verzekeren dat als je grote files naar je 6600 wil kopieren (denk aan kaarten voor navigatie, of films) dan ga je je BT verbinding vervloeken. een cardreadertje is dan een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Glashelder schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:20:
Wordt helemaal gestoord hier van dat #%#$%#$%# frontje. Hoe maak je die los? Las op internet dat je met een schroevendraaier de 2 pinnetjes moet losdrukken zodat ie loskomt, dan steek je een naald tussen cover en toetsenbord en dan losmaken, maar als ik verder ga dan breekt ie!

%#$%# nokia af en toe..
een naald? je moet een normaal (geen scherp) mes hebben. dit schuif je in de naad, tussen het frontje en de behuizing, aan de onderkant. zo wrik je hem open. als de onderkan los is werk je je weg naar boven. je voelt vanzelf op welke plekken je kracht moet zetten met het mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Byte_Me schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:50:
[...]

een naald? je moet een normaal (geen scherp) mes hebben. dit schuif je in de naad, tussen het frontje en de behuizing, aan de onderkant. zo wrik je hem open. als de onderkan los is werk je je weg naar boven. je voelt vanzelf op welke plekken je kracht moet zetten met het mes.
Niet met een mes doen! gewoon met je nagel gaat perfekt! Belangrijkste is dat je eerst de gehele onderkant doet! en dan naar boven werken!

Succes ;)

jaja ik ben och laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Byte_Me schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:44:
[...]

er zijn anders genoeg mensen die allerlei problemen hebben met BT, waaronder ik (misschien dat ik daardoor een beetje bevooroordeeld ben). Maar ik kan je verzekeren dat als je grote files naar je 6600 wil kopieren (denk aan kaarten voor navigatie, of films) dan ga je je BT verbinding vervloeken. een cardreadertje is dan een uitkomst.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik zelf ook een cardreader aangeschaft voor de grote bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dan toch maar een Sweex usb adaptor gekocht, dit werkt allemaal goed, maar kan ik nu met dit ding bijvoorbeeld,
* In een keer alle foto's naar mijn computer halen
* kan ik met dit ding mijn contacten op de computer beheren, en dan weer terug sturen.
* en wat kan ik met pcsuite doen, omdat als ik deze installeer ik een verdiending met de telefoon moet hebben en dit lukt mij niet.

Zijn misschien allemaal al vragen die al eens gesteld zijn maar kan er zo niet een oplossing voor vinden.

Alvast bedankt weer,

Gr Fred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik firmware v 3.42.1
ik moet hem zeker laten update naar de nieuwste versie
zo ja welke is dit
en waar kan ik dit het beste laten doen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jobcohen schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:41:
Ik heb het als volgt gedaan: gewoon onderaan beginnen met een pinpas o.i.d. de cover loswrikken van het middengedeelte. op deze manier langzaam naar boven gaan. Als het goed is kan je zo de cover stukje bij beetje loshalen. Succes!
Nou ik heb hem net is even losgemaakt, kijken of ik wat kon doen aan de ellende die ik heb met de 2: ik moet hem redelijk hard indrukken wil hij hem pakken.

Tijdens het losmaken ging ik zweten als een gek; was beetje bang dat ik hem kapot zou maken. Maar.. het apparaat is los. Zo maar is zien of we er wat aan kunnen doen.

Edit: En het contactje werkt weer...

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 28-02-2005 03:10 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:04:
[...]

ik gebruik firmware v 3.42.1
ik moet hem zeker laten update naar de nieuwste versie
zo ja welke is dit
en waar kan ik dit het beste laten doen
v 5.nogiets

bij een nokia service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Vandaag zag ik bij een klasgenoot die een 3650 heeft iets leuks op zijn telefoon.
Hij had er onder het zwarte bluetoothbolletje zeg maar "Regio 073" staan. Dat klopt, mijn school is in Den Bosch.

Dit wil ik ook wel op mijn 6600, maar hoe heet het, en hoe stel ik het in?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Dat is cel-informatie dacht ik. Maar volgens mij ondersteunen sowieso niet alle providers dat (Vodafone weet ik zeker van wel). Je kan op de 6600 wel zoiets dergelijks instellen maar hoe dat moet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SanderTje! schreef op maandag 28 februari 2005 @ 03:05:
[...]

Nou ik heb hem net is even losgemaakt, kijken of ik wat kon doen aan de ellende die ik heb met de 2: ik moet hem redelijk hard indrukken wil hij hem pakken.

Tijdens het losmaken ging ik zweten als een gek; was beetje bang dat ik hem kapot zou maken. Maar.. het apparaat is los. Zo maar is zien of we er wat aan kunnen doen.

Edit: En het contactje werkt weer...
Ah, toch iemand die ook dit probleem had. Bij mij deed de 2 en de beltoets het ook nauwelijks meer. Ik had echter nog garantie, dus gewoon naar de orange shop gebracht en die hebben o.a. een nieuwe cover erop gezet. Was ik wel blij mee, want die oude had wat krassen op de display.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
ik heb zojuist mijn software laten updaten bij het nokia service point, afijn werkt perfect nu maar....
waar zijn al die automatische woorden gebleven?? lijkt wel of die telefoon ineens stom is geworden ofzo.. ik kan niet eens de simpelste woorden automatisch laten vormen in smsjes :? mn telefoon snapt niets van die combinaties.. is hier een soort pakket voor ofzo? ik heb echt geen zin om die woorden allemaal zelf in te gaan voeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb week geleden de cardreader van sitecom gekocht....maar die leest dus mooi mijn 6600 kaartje niet ;(

Paar keer heen en weer gemaild met sitecom, hun raadde aan terug te brenge en nieuwe te proberen....maja ik zoek wel andere oplossing en waarschijnlijk werkt ie wel als ik een eigen geheugenkaartje voor 6600 koop (sandisk oid)

(cardreader werkt met andere kaartjes trouwes wel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
joon schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:36:
ik heb zojuist mijn software laten updaten bij het nokia service point, afijn werkt perfect nu maar....
waar zijn al die automatische woorden gebleven?? lijkt wel of die telefoon ineens stom is geworden ofzo.. ik kan niet eens de simpelste woorden automatisch laten vormen in smsjes :? mn telefoon snapt niets van die combinaties.. is hier een soort pakket voor ofzo? ik heb echt geen zin om die woorden allemaal zelf in te gaan voeren :(
staat T9 wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo ja, staat ie wel op Nederlands?
Ik heb nl. ook een keer gehad dat m'n woordenboek op Engels stond, en dan herkent ie idd bizar weinig woorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Laatst online: 20-12-2024
Sinds kort heb ik ook een 6600, alleen heb ik 1 probleempje.
Het groene knopje linksboven om bijv. oproepen aan te nemen werkt niet. Op zich is dit niet zo'n heel groot probleem, want je kunt de oproepen ook aannemen via de linker "functie toets". Wat ik mij afvroeg: De frontjes die Byte_me in z'n sig heeft staan, zouden die dit probleem kunnen oplossen? Als ik namelijk het frontje eraf haal en gewoon op die knop druk werkt het wel. het lijkt wel aan het keypad te liggen, die maakt niet echt lekker contact ofzo. Verder vroeg ik mij af of iemand weet of die Groene knop ook een "belangrijke" functie heeft bij Tom Tom mobile?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:58:
[...]

En zo ja, staat ie wel op Nederlands?
Ik heb nl. ook een keer gehad dat m'n woordenboek op Engels stond, en dan herkent ie idd bizar weinig woorden ;)
waar zie ik die instellingen?

EDIT: Nevermind! kheb het al gevonden! yes nu werkt het eindelijk goed.. kheb zelfs contact gehad met de nokia careline en die zegt gewoon laks van ja stuur em maar trug ofzo.. :?

[ Voor 25% gewijzigd door joon op 04-03-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
xonide schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:25:
Het groene knopje linksboven om bijv. oproepen aan te nemen werkt niet. Op zich is dit niet zo'n heel groot probleem, want je kunt de oproepen ook aannemen via de linker "functie toets". Wat ik mij afvroeg: De frontjes die Byte_me in z'n sig heeft staan, zouden die dit probleem kunnen oplossen? Als ik namelijk het frontje eraf haal en gewoon op die knop druk werkt het wel. het lijkt wel aan het keypad te liggen, die maakt niet echt lekker contact ofzo. Verder vroeg ik mij af of iemand weet of die Groene knop ook een "belangrijke" functie heeft bij Tom Tom mobile?
Geen belangrijke functie, alleen een inkomend gesprek aannemen als je gebeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Laatst online: 20-12-2024
Wat dus ook kan met de headset die ik erbij heb neem ik aan? Prima..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Omdat ik t juiste antwoord niet echt vind, hier toch de vraag:

Ik heb een cardreader gekocht, en zou nu graag mijn origineel nokia 32mb kaartje beschrijven.
Ik heb al meerdere keren gelezen dat mensen daar moeilijkheden mee hadden (omwille van de fat12 indeling ipv fat32), maar dé oplossing vind ik nergens.

dus: Weet er iemand de juiste manier om ervoor te zorgen dat het originele nokia-kaartje ook leesbaar is in een cardreader?

Ik heb al gehoord dat dat via pc suite kan; maar pc suite wil bij mij niet veel doen! Het wil pas echt zn functies weergeven als er een connectie is via infrarood of bluetooth (en dat kan ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
ik maak gebruik van de cardreader van de hp photosmart 7945 en die heeft er totaal geen problemen mee. Heb je alle drivers/software up-to-date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
xonide schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:25:
ik denk dat dat wel gaat werken, heb trouwens ook nog wel een los keypadje voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:30:
Vandaag zag ik bij een klasgenoot die een 3650 heeft iets leuks op zijn telefoon.
Hij had er onder het zwarte bluetoothbolletje zeg maar "Regio 073" staan. Dat klopt, mijn school is in Den Bosch.

Dit wil ik ook wel op mijn 6600, maar hoe heet het, en hoe stel ik het in?
Als je naar "messages" gaat heb je daar ergens "settings" of "instellingen" hier kun je het aanpassen. Onder Cell Info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

En het werkt alleen bij Vodafone voor zover ik weet. KPN doet er niet meer aan ( :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik vind het een leuke telefoon, nu ik dit allemaal lees wil ik het ook.
Wat is een goeie datakabel? Bluetooth lijkt me het beste, welke is het goedkoopst en kan je nog wel mee overweg?
Daarnaast erger ik me aan de 9 seconden filmpjes, is dit te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Hidde schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:30:
Ik vind het een leuke telefoon, nu ik dit allemaal lees wil ik het ook.
Wat is een goeie datakabel? Bluetooth lijkt me het beste, welke is het goedkoopst en kan je nog wel mee overweg?
Daarnaast erger ik me aan de 9 seconden filmpjes, is dit te verhogen?
m277755 in "Nokia 6600 - Deel 5"

Er is al veel besproken in dit en voorgaande topics, gebruik de zoekfunctie rechtbovenin even om in het topic zelf te zoeken. Scheel je ook een hoop lezen ;)

Ik heb eindelijk mijn 512 Trancend kaartje binnen, ben nu de boel aan het kopieren, van route66 mmc naar hdd ging heerlijk (120MB in 2,5 min) alleen het schrijven gaat wel erg langzaam (zelfde gegevens alleen volgens windows duurt het 35 min).

Ik neem aan dat dit aan de kaartjes zelf ligt ivm lees/schrijf snelheid?

[ Voor 23% gewijzigd door sPENKMAN op 08-03-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een transcend kaart (512) en dat werkt perfect en sneller dan het standaard Nokia kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
sPENKMAN schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:46:
[...]

m277755 in "Nokia 6600 - Deel 5"

Er is al veel besproken in dit en voorgaande topics, gebruik de zoekfunctie rechtbovenin even om in het topic zelf te zoeken. Scheel je ook een hoop lezen ;)

Ik heb eindelijk mijn 512 Trancend kaartje binnen, ben nu de boel aan het kopieren, van route66 mmc naar hdd ging heerlijk (120MB in 2,5 min) alleen het schrijven gaat wel erg langzaam (zelfde gegevens alleen volgens windows duurt het 35 min).

Ik neem aan dat dit aan de kaartjes zelf ligt ivm lees/schrijf snelheid?
ligt aan je BT verbinding, voor zulke dingen kun je echt beter een cardreadertje hebben. kosten ets van 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz...ik heb hier ook een Nokia 6600 waar ik een WAV wil mee afspelen.
De speler begint heel kort (en ziet ook niet de juiste lengte van het bestand) en daarna stopt hij er mee. Als ik verder spoel doet hij hetzelfde, ik hoor maar een heel klein stukje.
Firmware versie 3.42.1...
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Verkeerde topic... Sorry :)

[ Voor 88% gewijzigd door earthknake op 10-03-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Heb de Hama usb 2.0 Card Reader 9in1 (uit de fnac) met laatste firmware en drivers en toch kan ik t nokia kaartje niet beschrijven, noch lezen.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Jack3770 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:13:
Heb de Hama usb 2.0 Card Reader 9in1 (uit de fnac) met laatste firmware en drivers en toch kan ik t nokia kaartje niet beschrijven, noch lezen.
Iemand een oplossing?
formateren? mmc medic proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Byte_Me schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:49:
ligt aan je BT verbinding, voor zulke dingen kun je echt beter een cardreadertje hebben. kosten ets van 10 euro.
Tis via cardreader :+ 800KB/ps (het lezen) haal je never via BT hoor :P Maar ik ben er al achter dat het aan veel kleine files ligt. Dan dropt de snelheid gigantisch naar beneden.
Jack3770 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:13:
Iemand een oplossing?
Het standaard nokia kaartje van 32MB? Ik heb dus hetzelfde probleem...
Ik weet niet hoe het bij Jack zit, maar bij mij verschijnt het station geeneens in de disk manager van XP pro. Dus formatteren is wat lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

even een vraagje

Is het mogelijk om, als je TomTom met een bluetooth GPS muis gebruikt ook gelijktijdig verbinding met je bluetooth carkit open te houden?

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
telkens al ik mijn telefoon opstart, dan krijg ik een foutmelding:

Toepassing afeslagen
ePSwitcher
KERN-EXEC 3

enig idee wat ikhiermee aanmoet en hoe ik er vanaf kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:44:
Hmz...ik heb hier ook een Nokia 6600 waar ik een WAV wil mee afspelen.
De speler begint heel kort (en ziet ook niet de juiste lengte van het bestand) en daarna stopt hij er mee. Als ik verder spoel doet hij hetzelfde, ik hoor maar een heel klein stukje.
Firmware versie 3.42.1...
Iemand enig idee?
Kickje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
FunFactory schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:05:
even een vraagje

Is het mogelijk om, als je TomTom met een bluetooth GPS muis gebruikt ook gelijktijdig verbinding met je bluetooth carkit open te houden?
Nee, de 6600 kan maar één bluetooth verbinding houden. Een 6670 of nieuwere toestellen kunnen wel meerdere verbindingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:06:
telkens al ik mijn telefoon opstart, dan krijg ik een foutmelding:

Toepassing afeslagen
ePSwitcher
KERN-EXEC 3

enig idee wat ikhiermee aanmoet en hoe ik er vanaf kom?
ePSwitcher? Extended Profiles ofzo? Lijkt me geen standaard-toepassing of wel? Anders probeer even dat programma wat dus vastloopt overnieuw te installeren..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel eens het programmaatje bluecam geprobeerd?

blueCam transforms your mobile phone into a wireless webcam. For this you need a Java enabled mobile phone with an integrated camera. To transfer the pictures to your PC the mobile phone and the PC should be equipped with a bluetooth interface.The transferred camera pictures can be archived on the PC and be published additionally directly over FTP on your Web server.The mobile telephone must support the Java APIs JSR82 (Bluetooth) and JSR135 (mobile Media). Mobile phones like the Nokia 6600 and SIEMENS S65 have the appropriate conditions. Additionally you need a windows based PC who has a bluetooth interface either integrated or by means of a bluetooth usb stick. blueCam consists of two programms which communicate with each other via bluetooth. One application is running on the mobile phone and the other one on the PC.

Of zijn dit de twee reguliere programmaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Het lijkt me dat dit wat anders is dan waarmee we tot nu toe webcammen met de telefoon (Softcam en remote s60). Als ik het goed begrijp is blucam een java programma.

Het lijkt me wel interessant, maar om er nou voor te gaan betalen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Dat moet ook voor softcam en remote s60, het lijkt mij dat dit geheel goedkoper is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Weet iemand wat je moet instellen om je gmail op je telefoon te bekijken? Ik heb al wat instellingen gevonden in het 6630 topic, maar dit lijkt niet te werken. Er komt te staan; 'Verbinding wordt gelegd via Internet Acces' en daar blijft het bij.
Bij gmail heb ik pop3 aangeklikt, verder niks en in mn 6600 heb ik het volgende ingesteld:

Mailboxnaam: GMail
Toegansp. in gebr.: Internet Access (kan ook kiezen Orange MMS en Orange World)
Mijn e-mailadres: username@gmail.com
Server uitg. mail: smtp.gmail.com
Bericht zenden: Meteen
Kopie naar mij: Nee
Handtek. opnemen: Nee
Gebruikersnaam: username
Wachtwoord: *****
Server inkom. mail: pop.gmail.com
Mailboxtype: POP3
Beveiliging: Aan
APOP beveil. inloggen: Uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
jobcohen schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:25:
Weet iemand wat je moet instellen om je gmail op je telefoon te bekijken? Ik heb al wat instellingen gevonden in het 6630 topic, maar dit lijkt niet te werken. Er komt te staan; 'Verbinding wordt gelegd via Internet Acces' en daar blijft het bij.
Bij gmail heb ik pop3 aangeklikt, verder niks en in mn 6600 heb ik het volgende ingesteld:

Mailboxnaam: GMail
Toegansp. in gebr.: Internet Access (kan ook kiezen Orange MMS en Orange World)
Mijn e-mailadres: username@gmail.com
Server uitg. mail: smtp.gmail.com
Bericht zenden: Meteen
Kopie naar mij: Nee
Handtek. opnemen: Nee
Gebruikersnaam: username
Wachtwoord: *****
Server inkom. mail: pop.gmail.com
Mailboxtype: POP3
Beveiliging: Aan
APOP beveil. inloggen: Uit
heb je al gegoogled? ik heb via google een tutorial gevonden die het stap voor stap uitlegde, en het werkte. wel via profimail trouwens.

al gevonden: http://tarek.typepad.com/...4/11/gmail_on_your_m.html

[ Voor 8% gewijzigd door Byte_Me op 16-03-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een de game Tomb Raider erop staan, maar krijg het met geen mogelijkheid geuninstalled/verwijderd!
Iemand ideeen hoe ik dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:13:
Ik heb een de game Tomb Raider erop staan, maar krijg het met geen mogelijkheid geuninstalled/verwijderd!
En dat mag dus niet. Lees de startpost nog maar eens over N-GAGE spellen.....

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:13:
Dat zal je inderdaad geheel zelf uit moeten zoeken O-)

Nou ik toch aan het typen ben, heeft de 6600 iets van een master volume, of master mute ofzo. Als ik de telefoon op stil zet en ik open ultramp3 (bijvoorbeeld) gaat ie gewoon vrolijk hardop brullen. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:46
Dat je voor mp3, ogg enz te kunnen luisteren extra software moet installeren weet ik en die heb ik inmiddels gevonden maar:
Kun je op een Nokia 6600 een gewone stereo koptelefoon (walkman oordopjes) aansluiten om naar MP3 enz te luisteren of gaat dat niet?
PS Ik heb nog geen Nokia 6600 maar ik overweeg er een te gaan kopen, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
hoe kom ik van die verdomde tzones af op me 6600 :)
en hoe installeer ik smartvideo zonder active sync van windows, want ik verbind me 6600 met de infraroodpoort en darmee wertk active sync niet :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:13
Ik ben geinteresseerd in deze telefoon, maar hoe zit het met de kwaliteit van de becijfering op de toetsjes: ik zag een demo-model bij de Mediamarkt waar de becijfering bijna geheel was weggevaagd. Komt dit door onvoorzichtig gebruik? Valt het in het normale, zorgzame, gebruik mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Laatst online: 10:16
Goeiedag,

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van één van de laatste Nokia 6600's. Ik heb het bijgeleverde geheugenkaartje van 32 mB in het toestel gestopt. Als ik echter via het menu 'extra' naar 'geheugen' ga, zegt ie: 'geen geheugenkaart geplaatst'
Is het de bedoeling dat ik die geheugenkaart eerst formateer (ik dacht dat er allerlei software van Nokia op stond) of zou de geheugenkaart meteen herkend moeten worden en is er iets mis met de telefoon?

gr,

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ParkOverall schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:44:
Ik ben geinteresseerd in deze telefoon, maar hoe zit het met de kwaliteit van de becijfering op de toetsjes: ik zag een demo-model bij de Mediamarkt waar de becijfering bijna geheel was weggevaagd. Komt dit door onvoorzichtig gebruik? Valt het in het normale, zorgzame, gebruik mee?
Nou dan had de Mediamarkt vast een dummy.. De kwaliteit van de toetsen is uitermate goed, na ruim een jaar intensief gebruik staat alles er nog puntgaaf op. Komt mede omdat het licht in de toetsen gegrafeerd is. Bij geen enkele toets kan ik verder slijtage ontdekken, dus ik zou me daarover maar geen zorgen maken.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

accel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:06:
Dat je voor mp3, ogg enz te kunnen luisteren extra software moet installeren weet ik en die heb ik inmiddels gevonden maar:
Kun je op een Nokia 6600 een gewone stereo koptelefoon (walkman oordopjes) aansluiten om naar MP3 enz te luisteren of gaat dat niet?
PS Ik heb nog geen Nokia 6600 maar ik overweeg er een te gaan kopen, vandaar mijn vraag.
Nee dat kan niet zomaar, de Nokia 6600 gebruikt 2,5 mm jack plug voor audio, waarbij microfoon en speakers over 1 plug gaan (2 draadjes) je oordopjes gebruiken 3,5 mm jack en alleen speakers gaat over 1 plug (stereo dus). Je zal dus zelf een verloopje moeten klussen van 2,5 naar 3,5 mm en rekening houden met de mic.
hoe kom ik van die verdomde tzones af op me 6600
en hoe installeer ik smartvideo zonder active sync van windows, want ik verbind me 6600 met de infraroodpoort en darmee wertk active sync niet
activesync is voor overdracht tussen pc en windows mobiles. Ik heb met het installeren van de divx codec van smartmovie in de war gezeten met activesync. Ik had toen de verkeerde versie van de divx codec voor smartmovie gedownload, ik denk dat dat het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
draayertje schreef op zondag 20 maart 2005 @ 01:23:
Goeiedag,

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van één van de laatste Nokia 6600's. Ik heb het bijgeleverde geheugenkaartje van 32 mB in het toestel gestopt. Als ik echter via het menu 'extra' naar 'geheugen' ga, zegt ie: 'geen geheugenkaart geplaatst'
Is het de bedoeling dat ik die geheugenkaart eerst formateer (ik dacht dat er allerlei software van Nokia op stond) of zou de geheugenkaart meteen herkend moeten worden en is er iets mis met de telefoon?

gr,

Rob
Niemand enig idee? Ik heb wel bedacht dat het waarschijnlijk niet eraan ligt dat het kaartje niet geformateerd is, want formateren kan helemaal niet als ie iedere keer zegt dat er geen geheugenkaart geplaatst is! Volgende stap: Zodra ik weer beschikking heb tot mijn cardreader ga ik kijken op het kaartje daarin te lezen is. Iemand andere suggesties, hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draayertje schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:13:
[...]

Niemand enig idee? Ik heb wel bedacht dat het waarschijnlijk niet eraan ligt dat het kaartje niet geformateerd is, want formateren kan helemaal niet als ie iedere keer zegt dat er geen geheugenkaart geplaatst is! Volgende stap: Zodra ik weer beschikking heb tot mijn cardreader ga ik kijken op het kaartje daarin te lezen is. Iemand andere suggesties, hoor ik dat graag!
Normaal gezien is deze al geformateerd en staat er allerlei onzinnige software op.Gewoon even formateren dus. Heb je geen card reader bij de hand, om te kijken wat je pc zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Maakt het veel uit wat je neemt, een Bluetooth verbinding met je mobiel of via een cardreader met een MMC? Kan je met beiden zelfde software erop zetten? Dat is het enige waarover ik twijfel, bluetooth of cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Als je even een stukje naar boven kijkt.....

met een cardreader gaat overdracht veel sneller dan met bt, maar met de cardreader moet je je mmc eruit halen (logisch) en bij bt niet. Via de cardreader is het ook wat lastiger om dingen van de c schijf (telefoongeheugen) op de computer te zetten, maar niet onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Als je bijvoorbeeld een stukje software op die MMC zet, moet je dan gewoon in de telefoon naar het extra geheugen gaan, filetje openen en dan installeert het zich ofzo? :S Dat snap ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Hidde schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:16:
Als je bijvoorbeeld een stukje software op die MMC zet, moet je dan gewoon in de telefoon naar het extra geheugen gaan, filetje openen en dan installeert het zich ofzo? :S Dat snap ik niet echt.
ja. gewoon als eerste fexplorer (of seleq) installeren, dat is de file explorer voor je 6600. met dat programma kun je eenvoudig de rest installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word zo moe van dat maar 9 seconden opnemen, maar hoe kan ik dat verlengen tot onbeperkt of in ieder geval langer??

Ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:27:
[...]

Normaal gezien is deze al geformateerd en staat er allerlei onzinnige software op.Gewoon even formateren dus. Heb je geen card reader bij de hand, om te kijken wat je pc zegt?
Oke, ik heb net ontdekt dat er bij mijn toestel een 32 mb SD kaartje geleverd is!! Las ik net in de handleiding dat er een MMC kaartje in moet! De SD kaart past er echter wel perfect in. Dan vanmiddag maar even terug naar de winkel, een goed kaartje halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En beschadigingetjes aan het scherm:

Ik wrijf het wat op met displex, ook niet het meest ideale middel, iemand betere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:36:
En beschadigingetjes aan het scherm:

Ik wrijf het wat op met displex, ook niet het meest ideale middel, iemand betere oplossingen?
Een nieuw frontje? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om een thematje via een card reader op mijn 512mb MMC kaartje te droppen. Toen ik het .sis bestandje erop wilde zetten wist ik niet waar het moest staan. Het kon alleen bij afbeeldingen, geluidfragmenten en videoclips, maar het daar erop zetten en later verplaatsen gaat ook niet.
Ik heb verder nog geen thema's op mijn telefoon staan en weet ook niet hoe ik ze er met de cardreader erop kan zetten
Hopelijk kan iemand mij helpen ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ik stuur thema's en andere .sis bestanden altijd via bluetooth naar mn telefoon. Zo komen ze in je inbox te staan en als je het 'bericht' dan opent wordt het vanzelf geïnstalleerd. Via een cardreader zou ik denken dat het bestand dus in de map e:\system\mail moet komen te staan, aangezien daar ook al je smsjes in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:20:
Ik heb geprobeerd om een thematje via een card reader op mijn 512mb MMC kaartje te droppen. Toen ik het .sis bestandje erop wilde zetten wist ik niet waar het moest staan. Het kon alleen bij afbeeldingen, geluidfragmenten en videoclips, maar het daar erop zetten en later verplaatsen gaat ook niet.
Ik heb verder nog geen thema's op mijn telefoon staan en weet ook niet hoe ik ze er met de cardreader erop kan zetten
Hopelijk kan iemand mij helpen ... :)
welk prgramma gebruik je om ze te verplaatsen?

ik gebruik zelf de cardreader van een hp photosmart. deze laat mij het bestandje overal neerzetten en met selq kan ik ze vervoglens verplaatsen, ook overal waar ik wil. je weet dat je een thema(sis altijd) moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cardreader is ingebouwd in de laptop, maar als ik het kaartje er in doe staan er nog steeds maar drie mappen, die van pictures geluid en filmpjes geen mappen voor sms dus. Ik weet verder niet hoe ik het bestandje erop moet zetten en hoe moet ik een .sis bestandje installeren en welke programmas heb ik nodig...ik snap er onderhand niet veel meer van..denk maar dat ik een bluetooth dongle ga kopen...
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste