gsmdokter.nl
Ik zelf had het bij een belhuis gekocht, maar die hebben ze bijna alleen in Rotterdam.
Verwijderd
gsmdokter.nl
Verwijderd
Eve char: Warock <TEST>
dit scherm krast ontzettend snel. ik had de telefoon meegenomen naar lowlands (stom!) en toen ik terugkwam kon ik haast niets meer lezen van het scherm. maar gauw een niew frontje gekocht op marktplaats, en nu is mijn scherm weer krasvrij. zit er zelfs over te denken om gewoon een stukje glas in mijn oude frontje te plakken, dat is tenminste krasbestendig.sPENKMAN schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:48:
Verdomme, ik heb nu al een paar dikke krassen in mijn beeldscherm zittenIk ben er nog extra attent op geweest. De mobiel zit niet bij mijn sleutels in de broekzak, ligt niet op zijn scherm op tafel. En toch is het scherm beschadigd.
Hebben jullie hier ook snel last van (dat er krassen op het scherm komen)
Zo ja: Hoe lossen jullie dit op? Polijsten?
Zo nee: Hoe draag jij je gsm bij je?
Verwijderd
had ik ook, formattere die telefoonByte_Me schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:27:
ik heb een ringtone probleempje. als ik een ringtone maak van een sampletje dat ik uit een mp3tje knip, dan krijg ik die niet ingesteld als ringtone. ik verstuur hem via pc suite naar de telefoon, dus hij wordt automatisch omgezet naar mono wav. vervolgens kan ik hem selecteren in de profiel manager, hij gaat ook gewoon spelen. maar als ik hem dan selecteer als ringtone, kan de telefoon hem niet afspelen als ik gebeld word. ik krijg gewoon een standaard nokia deuntje. iemand enig idee wat dit kan zijn???
ja, ja, nee, ja.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:25:
Byte_Me.....die frontjes van jouw, is da beetje van goede kwaliteit???? Want ik heb al slechte verhalen gehoord en gezien van fake-frontjes..... Verstuur jij ook naar Belgie? Maak je je gsm niet kapot bij het verwisselen van frontjes? Heb je nog duidelijkere fotoos aub?
Dank
Verwijderd
Ik heb net hetzelfde probleem sinds vandaag !!!! Plots doet m'n trilfunctie het niet meer ! Ik hoor wel nog zo een geluidje van de motor die niet wil werken.Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:37:
Hey ik heb een raar probleem!
Mijn trilmotertje van me 6600 doet het niet meer!
Hij geeft wel signaaltjes dat ie moet trillen, maar hij trilt niet meer!
Weet iemand waar dat aan kan liggen? Voorzover ik weet is ie niet gevallen dus daarom vind ik het raar.
En de garantie is er af want ik heb er een ander frontje opgezet dus dat is ook klote.
Hebben meer mensen last van dit probleem?
Het is wel k*t want het is een veels dure telefoon en ik heb hem net![]()
Iemand enig idee hoe het verholpen kan worden?
Thnx!
nee, ik zou wachten tot de garantie is verlopenVerwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:47:
[...]
Ik heb net hetzelfde probleem sinds vandaag !!!! Plots doet m'n trilfunctie het niet meer ! Ik hoor wel nog zo een geluidje van de motor die niet wil werken.
Ik heb nog garantie denkek. Binnendragen?
Verwijderd
[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 13:00 . Reden: DOM DOM DOM ]
4.09Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:23:
Kan de Nokia 6600 eigenlijk goed overweg met MMC kaarten van 512 MB? Ik heb er een van Transcend op het oog, maar ik heb gelezen dat hij trager 'kan' worden. Heeft iemand al 512 MB MMC kaarten (met TTM erop) voor de Nokia 6600?
Ik las ook dat dit probleem opgelost zou zijn vanaf een bepaalde firmware. Welke firmware moet je dan minimaal hebben?
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 15:18 ]
Jah dit topic, bij een nieuwe firmware kan je hier meestal wel verwachten dat men dat post. Volgens mij is er niet specifiek een website die de firmware's bijhoud. In geval van nood kan je altijd een nokia service point bellen, lijkt me.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:17:
Ah oke ik heb zelf de v 5.27.0 28-06-04
Dat zou geen probleem moeten zijn dus
Is er trouwens een site om na te gaan wat de laatste firmware is.. op die manier blijven we up-to-date.
Freelance tweaker
ok, wat raak ik ook alweer kwijt bij het formateren. als ik een backup maak naar mmc, en die vervolgens weer terugzet, is ie dan weer zoals eerst? of moet ik ook alle programma's die op c staan opnieuw installeren? (zijn er maar een paar overigens)jozy schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:30:
[...]
had ik ook, formattere die telefoon
codes had ik al gegeve
dan doet hij hwe wel
Verwijderd
Ik heb de laatste firmware (juni) als ik mijn foon op stil zet en het trillen aan... dan trilt ie alleen. Is dat wat dat ding doet?D-Devil schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:03:
Heb mijne terug van reparatie, de accu gaat niet lang mee, 2 dagen is hij helemaal leeg.
Nu mis ik mijn empty.wav file, dat is het bericht zonder gleuid voor trilfunctie in de mode "stil"
In de openingspost staat het ook, maar die link is d00d.
als je nog een leeg mediabestand wil hebben dan kan je dat ook opnemenD-Devil schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:03:
Heb mijne terug van reparatie, de accu gaat niet lang mee, 2 dagen is hij helemaal leeg.
Nu mis ik mijn empty.wav file, dat is het bericht zonder gleuid voor trilfunctie in de mode "stil"
In de openingspost staat het ook, maar die link is d00d.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Verwijderd
Gebruik je de nieuwste versie van SmartMovie?Glashelder schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:27:
Ik heb een probleem met Smartmovie. Wordt de hele tijd na 10 seconden tijdens het spelen afgesloten en soms zelfs sneller. Heb de telefoon opnieuw gestart, smartmovie opnieuw geinstalleerd...wat nu?
via agenda/vergadering en dan geen stil te kiezen(oid) kan je een alarm bij een afspraak toevoegen.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:05:
Ik vind het een wereld-telefoon!! Wat ik alleen mis, is de mogelijkheid om een afspraak met alarm te maken, kan je misschien iets downloaden daarvoor?
Koop anders eens een setje screen-protectors. Gebruik ik voor mijn iPAQ en houdt je scherm mooi. En als het te erg wordt qua krassen haal je de oude eraf en plak je er een nieuwe op. Zo blijft je scherm behouden.sPENKMAN schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:48:
Verdomme, ik heb nu al een paar dikke krassen in mijn beeldscherm zittenIk ben er nog extra attent op geweest. De mobiel zit niet bij mijn sleutels in de broekzak, ligt niet op zijn scherm op tafel. En toch is het scherm beschadigd.
Hebben jullie hier ook snel last van (dat er krassen op het scherm komen)
Zo ja: Hoe lossen jullie dit op? Polijsten?
Zo nee: Hoe draag jij je gsm bij je?
* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Waarschijnlijk niet. Het is en blijft een OS. Vastlopers horen daar kennelijk hoe dan ook bij.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:43:
Wat ik nog niet heb gezien, is de 5.27.0 flash nu ook vrij van het WSOD probleem ?
even testen of ik wel berichten kan sturen, 1e keer hierVerwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:47:
[...]
Ik heb net hetzelfde probleem sinds vandaag !!!! Plots doet m'n trilfunctie het niet meer ! Ik hoor wel nog zo een geluidje van de motor die niet wil werken.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
[ Voor 73% gewijzigd door Byte_Me op 11-01-2005 12:48 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Byte_Me op 11-01-2005 13:35 ]
werkt nietjozy schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:30:
[...]
had ik ook, formattere die telefoon
codes had ik al gegeve
dan doet hij hwe wel
Verwijderd
oke, perfecto!EnsconcE schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:26:
[...]
via agenda/vergadering en dan geen stil te kiezen(oid) kan je een alarm bij een afspraak toevoegen.
Misschien is het verstandig om je toestel te laten updaten. Daarmee komen alle fabrieksinstellingen weer terug.
don't worry, be happy...
Verwijderd
Verwijderd
Ben je op dat moment wel verbonden met pc suite mrouter ?Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:00:
Ik heb een probleem met het programma remote s60. Ik kan geen verbinding maken. Hij zegt dat de poorten in gebruik zijn. Ik heb al extra poorten aangemaakt. Seriele verbinding via pc suite werkt wel. Wie kan mij helpen of een uitleg geven. Ik wil namelijk m'n 6600 als webcam gebruiken.
Bedankt voor de reacties alvast
[ Voor 95% gewijzigd door Byte_Me op 12-01-2005 01:14 ]
Verwijderd
Nee er zit helaas geen Fligt Mode op, de mode om je gsm te gebruiken zonder dat je telefoon is ingeschakeld. Ik heb zelf een P800 en ik kan 'm in de Flight Mode zetten ( om alléén de PDA functies te gebruiken bv in ziekenhuis ) maar er moet wel altijd een simkaart in het toestel zitten.Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:53:
Is 't eigenlijk mogelijk de 6600 op te starten zonder sim ?
Ik zit nog met een T-Mobile simlock en verwacht een dezer dagen m'n nieuwe sim, maar ik wil eigenlijk even een beetje klooien.
[ Voor 14% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 13-01-2005 16:28 ]
The "Flight profile" can be used when on a plane or in any other place where using cellular phones is restricted by law (hospitals etc). You can also simply take advantage of this mode to work with PDA and not be disturbed by any phone calls, SMS messages etc. When enabling the "Flight profile" you will be asked to remove your SIM card and reboot the phone. As some applications (like the Menu) are designed by Nokia to only work when the phone is enabled, System Tools contain its own applications selector.
[ Voor 65% gewijzigd door Glashelder op 13-01-2005 16:29 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Tis nu al effe geleje deze post...Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:47:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Triss op 14-01-2005 20:37 ]
Support engineer
Verwijderd
Verwijderd
Het zou wel moeten lukken als je maar uitkijkt met bestanden overschrijven.Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:28:
effe een andere vraag ik ben van plan om een multmedia memory card van 512 mb in mijn 6600 te prikken en een bluetooth dongle voor de overdracht (ir werkt wel maar traag)
maar ik heb een 128 mmcard erin met een orginele route66 2005 mobiel die wil ik dus wel overzetten
nu dacht ik: 128 mb card in mn cardreader en alle info op mn hd zetten
512 mb daarna erin en van mn harddisk weer terug op mn nieuwe memory card
en weer terug in mn phone
gaat dit lukken? iemand al zoiets geprobeerd?
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 20:26 . Reden: tiepvauten ]
Verwijderd
Ik heb de officiele houder van Nokia zelf. Daar klikt ie prachtig in vast. Daarbij heb ik een koppelstuk welke naast de radio geschroefd kan worden. Erg netjes allemaal, en goedkoper. Enige nadeel: hij past niet in m'n nieuwe wagen. boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus ligt ie nu in de kast.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:25:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor mijn Nokia 6600 in de wagen en heb één van de volgende twee op het oog:Nu weet ik nog niet welke te nemen, al zie ik op het eerste gezicht geen verschillen. Maar dat is op zich niet het probleem.
.
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
[ Voor 6% gewijzigd door Jerrycan op 19-01-2005 13:35 ]
je kunt gewoon een extra batterij met zo'n desktoplader kopen, die zijn erg handigJerrycan schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:34:
Hallo daar,
2 vragen:
* zijn er al goede alternatieven (eventueel van Nokia zelf) voor de standaard batterij? Sinds ik aan het bluetoothen ben vergeet ik um telkens aan de lader te hangen in de auto.![]()
Minder vaak hoeven opladen zou dan wel handig zijn.
* het is standaard mogelijk in de telefoon om aan een bluetooth apparaat (zoals m'n bluetek G2 headset) een standaard profiel te hangen. Leek me erg handig omdat mijn telefoon overdag op stil staat, en ik hem in de auto weer ingeschakeld op profiel algemeen wil hebben. Maar werken ho maar. Iemand suggesties?
Verwijderd
Maar die moet je in je auto vastzetten. BOREN dus. Dat wil ik niet.Jerrycan schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:29:
[...]
Ik heb de officiele houder van Nokia zelf. Daar klikt ie prachtig in vast. Daarbij heb ik een koppelstuk welke naast de radio geschroefd kan worden. Erg netjes allemaal, en goedkoper. Enige nadeel: hij past niet in m'n nieuwe wagen. boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus ligt ie nu in de kast.
Nee joh. Ik heb er eentje die ik rechts naast de radio schoof. Die bleef achter de radio vastzitten. Dan zijn er nog schroefloze die je om het kader van de radio heen doet. Ook erg mooi. Ik rij in ene leasewagen dus NOOIT BOREN.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:45:
[...]
Maar die moet je in je auto vastzetten. BOREN dus. Dat wil ik niet.
Is dat toevallig een Mr Handsfree carkit?Jerrycan schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:15:
[...]
Nee joh. Ik heb er eentje die ik rechts naast de radio schoof.
Neej zo'n ding noemen ze een Dashmount... dat is juist voor naast de radio, voor alle carkits, zodat je niet hoeft te boren in je dashboardjobcohen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:12:
[...]
Is dat toevallig een Mr Handsfree carkit?
don't worry, be happy...
Verwijderd
Zo te zien wel...jobcohen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:46:
Is dat ding dat hier op het plaatje wordt aangegeven met nummer 2 (dat langwerpige ding wat erachter zit) dan ook zoiets dergelijks?
[afbeelding]
don't worry, be happy...
Hoe bedoel je prioriteit? De enige prioriteit die ik kan vinden is foreground of background met Task Spy. Hiermee kan je pioriteit niet veranderen, maar dat lijkt me ook niet echt nodig.Glashelder schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:33:
Weet iemand of het mogelijk is om de prioriteit van programma's te wijzigen?
[ Voor 68% gewijzigd door Glashelder op 24-01-2005 18:20 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 00:46 ]
Lekker!
[ Voor 126% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 31-01-2005 16:32 ]
Verwijderd
Bij welke stap in de tutorial loop je precies vast?Alles op de gsm staat juist ingesteld (gnubox) maar de instellinge om de services manueel te zetten op pc vind ik niet
Verwijderd
2. Goto Bluetooth settings and Deactivate everything else in Local services than Bluetooth serial port, note the com port you set as bluetooth serial portBij welke stap in de tutorial loop je precies vast?
Verwijderd
Stap voor stap vanaf Windows XP NL: Start -> Configuratiescherm -> Bluetooth ConfiguratieVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:28:
[...]
2. Goto Bluetooth settings and Deactivate everything else in Local services than Bluetooth serial port, note the com port you set as bluetooth serial port
Ik heb 2 mogelijkheden: Bluetooth Configuration en Blutooth apparaten
Bij de 2de mogelijkheid staat er niets van services en bij het eerste komt een waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is
Verwijderd
Thnx...maar ik geraak dus niet in die configuratie, dan geeft hij waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is en dat ik het moet aansluiten, terwijl de nokia toch verbonden is met MRouter...en ook als er geen verbinding is geeft hij hetzelfde (en na de waarschuwing gebeurt er niets)Stap voor stap vanaf Windows XP NL: Start -> Configuratiescherm -> Bluetooth Configuratie
Ga dan naar het 4e tabblad (Lokale Services) en daar moet je alles op "Handmatig" zetten behalve de Seriële Bluetooth-port. Onthoud dan op welke COM-poort deze service draait
Verwijderd
Vreemd. Het Bluetooth-icon in je tray ziet er normaal uit? Blauw met wit moet ie zijn, maar soms is ie bij mij ook blauw met rood omdat ie dan de dongle niet kan vindenVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:52:
[...]
Thnx...maar ik geraak dus niet in die configuratie, dan geeft hij waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is en dat ik het moet aansluiten, terwijl de nokia toch verbonden is met MRouter...en ook als er geen verbinding is geeft hij hetzelfde (en na de waarschuwing gebeurt er niets)
Verwijderd
Altijd blauw met rood geweest...Vreemd. Het Bluetooth-icon in je tray ziet er normaal uit? Blauw met wit moet ie zijn, maar soms is ie bij mij ook blauw met rood omdat ie dan de dongle niet kan vinden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 19:10 ]
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om de hele drivers-reut overnieuw te installeren? Staan in dit topic ook nog wel wat tips en trucs voor. Lijkt me dat er ergens iets corrupt is.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:15:
[...]
Altijd blauw met rood geweest...
Maar ik heb toch geen problemen met mRouter
Mss eens kijken naar andere driver voor BT dongle dan?
*edit*
andere driver is er niet
Als ik rechts klik op het BT icoon en Start using bluetooth neem, dan zegt ie: "Your bluetooth software license does not include use with this bluetooth device en dan vraagt ie naar een license file
Verwijderd
Blijkbaar is XP sneller met de drivers te installeren dan de drivers vanop de cd. Ik heb 2 iconen naast mijn klokje, 1 blauw met wit (van xp) en 1 blauw met rood (van Epox, driver die bij de dongle zit) Maar die tweede herkent dus niets omdat xp die al herkend (vermoed ik). Maar in Bluetooth Apparaten (zoals xp het noemt) is er niets te vinden van services...en de software van Epox zelf zegt dat ie geen apparaat kan vindenHeb je al geprobeerd om de hele drivers-reut overnieuw te installeren? Staan in dit topic ook nog wel wat tips en trucs voor. Lijkt me dat er ergens iets corrupt is.
Blauw met rood wil overigens zeggen dat je je dongle eigenlijk niet kunt gebruiken, om wat voor reden dan ook. Blauw met wit wil zeggen dat je dongle aanwezig is en bruikbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 02:11 ]
Ja, ben er ook mee bezig geweest. Gewoon een 2,5mm jackplug (mannetje) met 3 zwarte ringetjes halen en een 3,5mm stereo jackplug (vrouwtje) met 2 zwarte ringetjes. En die aan elkaar bakken.m277755 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:53:
Ik zou graag naar geluidjes van mijn telefoon willen luister door een setje oordopjes, en eventueel misschien ook af en toe door computerboxjes, bestaat er een soort verloop kabeltje van nokia geluidsaansluiting naar mini-jack (3,5mm). Ik ben ook wel bereid om zoiets zelf te klussen, maar ik heb nog niet kunnen vinden wat voor aansluiting nokia gebruikt, of in wel gaatje mijn telefoon het lekker vindt (om het maar even zo te zeggen).
Is hier iemand die hier iets van weet, of misschien zelf zoiets heeft?
Eve char: Warock <TEST>
Ik gebruik Ultra MP3. Maar de kwaliteit voor MP3 muziek is over het algemeen wel bagger. Ik bedoel als het geluid bij de bron al slecht is, zal het met een ander koptelefoontje niet veel beter worden.jobcohen schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:42:
welke mp3-speler gebruiken degenen die zo'n speciaal koptelefoontje willen aansluiten? Ik heb al eens ultra mp3 geprobeerd, maar de kwaliteit hiervan vond ik niet echt super.
Wat ik altijd doe is bij mrouter instellingen de vinkjes voor de compoorten die hij gebruikt uitzetten en weer aanzetten. Dan is de verbinding ook verbroken. Ik weet niet of het de netste manier is, maar het is wel snel en makkelijk
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq