Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:28:
[...]

Heb je ook adressen ofzo? thnx
gsmdokter.nl

Ik zelf had het bij een belhuis gekocht, maar die hebben ze bijna alleen in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen rij ik even op en neer naar Nederland (ben NLer maar woon in België) wie weet er waar ik een auto houder kan kopen voor de Nokia 6600. Liefst één die je kan bevestigen aan je ventilatie in je dashboard.

Ik ben morgen in Noord Brabant. Nu las ik dat ze die misschien bij de Etos hadden of bij de Halfords. Iemand een idee?

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:28:
[...]

Heb je ook adressen ofzo? thnx
www.nokia.nl
daar kan je alle service points van nokia zelf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verdomme, ik heb nu al een paar dikke krassen in mijn beeldscherm zitten :/ Ik ben er nog extra attent op geweest. De mobiel zit niet bij mijn sleutels in de broekzak, ligt niet op zijn scherm op tafel. En toch is het scherm beschadigd.

Hebben jullie hier ook snel last van (dat er krassen op het scherm komen)

Zo ja: Hoe lossen jullie dit op? Polijsten?

Zo nee: Hoe draag jij je gsm bij je?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17
ik heb nog geen enkele kras op mn scherm. ik gebruik ook geen hoesje o.i.d. De telefoon is al groot en dik genoeg zo! Wel let ik er altijd op dat ik het scherm naar de binnenkant doe als ik m in mn broekzak steek. Ik steek m dus ook alleen in mn broekzak, nooit in mn jaszak of binnenzak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
sPENKMAN schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:48:
Verdomme, ik heb nu al een paar dikke krassen in mijn beeldscherm zitten :/ Ik ben er nog extra attent op geweest. De mobiel zit niet bij mijn sleutels in de broekzak, ligt niet op zijn scherm op tafel. En toch is het scherm beschadigd.

dit scherm krast ontzettend snel. ik had de telefoon meegenomen naar lowlands (stom!) en toen ik terugkwam kon ik haast niets meer lezen van het scherm. maar gauw een niew frontje gekocht op marktplaats, en nu is mijn scherm weer krasvrij. zit er zelfs over te denken om gewoon een stukje glas in mijn oude frontje te plakken, dat is tenminste krasbestendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik heb een ringtone probleempje. als ik een ringtone maak van een sampletje dat ik uit een mp3tje knip, dan krijg ik die niet ingesteld als ringtone. ik verstuur hem via pc suite naar de telefoon, dus hij wordt automatisch omgezet naar mono wav. vervolgens kan ik hem selecteren in de profiel manager, hij gaat ook gewoon spelen. maar als ik hem dan selecteer als ringtone, kan de telefoon hem niet afspelen als ik gebeld word. ik krijg gewoon een standaard nokia deuntje. iemand enig idee wat dit kan zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me.....die frontjes van jouw, is da beetje van goede kwaliteit???? Want ik heb al slechte verhalen gehoord en gezien van fake-frontjes..... Verstuur jij ook naar Belgie? Maak je je gsm niet kapot bij het verwisselen van frontjes? Heb je nog duidelijkere fotoos aub?
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
Byte_Me schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:27:
ik heb een ringtone probleempje. als ik een ringtone maak van een sampletje dat ik uit een mp3tje knip, dan krijg ik die niet ingesteld als ringtone. ik verstuur hem via pc suite naar de telefoon, dus hij wordt automatisch omgezet naar mono wav. vervolgens kan ik hem selecteren in de profiel manager, hij gaat ook gewoon spelen. maar als ik hem dan selecteer als ringtone, kan de telefoon hem niet afspelen als ik gebeld word. ik krijg gewoon een standaard nokia deuntje. iemand enig idee wat dit kan zijn???
had ik ook, formattere die telefoon :D
codes had ik al gegeve
dan doet hij hwe wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:25:
Byte_Me.....die frontjes van jouw, is da beetje van goede kwaliteit???? Want ik heb al slechte verhalen gehoord en gezien van fake-frontjes..... Verstuur jij ook naar Belgie? Maak je je gsm niet kapot bij het verwisselen van frontjes? Heb je nog duidelijkere fotoos aub?
Dank
ja, ja, nee, ja.

Stuur me ff een mailtje (zie profiel) dan blijft dit topic schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:37:
Hey ik heb een raar probleem!

Mijn trilmotertje van me 6600 doet het niet meer!
Hij geeft wel signaaltjes dat ie moet trillen, maar hij trilt niet meer!
Weet iemand waar dat aan kan liggen? Voorzover ik weet is ie niet gevallen dus daarom vind ik het raar.
En de garantie is er af want ik heb er een ander frontje opgezet dus dat is ook klote.

Hebben meer mensen last van dit probleem?

Het is wel k*t want het is een veels dure telefoon en ik heb hem net :(

Iemand enig idee hoe het verholpen kan worden?

Thnx!
Ik heb net hetzelfde probleem sinds vandaag !!!! Plots doet m'n trilfunctie het niet meer ! Ik hoor wel nog zo een geluidje van de motor die niet wil werken.
Ik heb nog garantie denkek. Binnendragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:47:
[...]

Ik heb net hetzelfde probleem sinds vandaag !!!! Plots doet m'n trilfunctie het niet meer ! Ik hoor wel nog zo een geluidje van de motor die niet wil werken.
nee, ik zou wachten tot de garantie is verlopen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de Nokia 6600 eigenlijk goed overweg met MMC kaarten van 512 MB? Ik heb er een van Transcend op het oog, maar ik heb gelezen dat hij trager 'kan' worden. Heeft iemand al 512 MB MMC kaarten (met TTM erop) voor de Nokia 6600?
Ik las ook dat dit probleem opgelost zou zijn vanaf een bepaalde firmware. Welke firmware moet je dan minimaal hebben?

[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 13:00 . Reden: DOM DOM DOM ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:23:
Kan de Nokia 6600 eigenlijk goed overweg met MMC kaarten van 512 MB? Ik heb er een van Transcend op het oog, maar ik heb gelezen dat hij trager 'kan' worden. Heeft iemand al 512 MB MMC kaarten (met TTM erop) voor de Nokia 6600?
Ik las ook dat dit probleem opgelost zou zijn vanaf een bepaalde firmware. Welke firmware moet je dan minimaal hebben?
4.09

en ik heb zelf 1 GB (kingmax), werkt prima, alleen flexcam slaat de foto's aanzienlkijk langzamer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke ik heb zelf de v 5.27.0 28-06-04

Dat zou geen probleem moeten zijn dus :Y)

Is er trouwens een site om na te gaan wat de laatste firmware is.. op die manier blijven we up-to-date.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:17:
Ah oke ik heb zelf de v 5.27.0 28-06-04

Dat zou geen probleem moeten zijn dus :Y)

Is er trouwens een site om na te gaan wat de laatste firmware is.. op die manier blijven we up-to-date.
Jah dit topic, bij een nieuwe firmware kan je hier meestal wel verwachten dat men dat post. Volgens mij is er niet specifiek een website die de firmware's bijhoud. In geval van nood kan je altijd een nokia service point bellen, lijkt me.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Heb mijne terug van reparatie, de accu gaat niet lang mee, 2 dagen is hij helemaal leeg.
Nu mis ik mijn empty.wav file, dat is het bericht zonder gleuid voor trilfunctie in de mode "stil"

In de openingspost staat het ook, maar die link is d00d.

Freelance tweaker

• Byte_Me
jozy schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:30:
[...]

codes had ik al gegeve
dan doet hij hwe wel
ok, wat raak ik ook alweer kwijt bij het formateren. als ik een backup maak naar mmc, en die vervolgens weer terugzet, is ie dan weer zoals eerst? of moet ik ook alle programma's die op c staan opnieuw installeren? (zijn er maar een paar overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Devil schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:03:
Heb mijne terug van reparatie, de accu gaat niet lang mee, 2 dagen is hij helemaal leeg.
Nu mis ik mijn empty.wav file, dat is het bericht zonder gleuid voor trilfunctie in de mode "stil"

Ik heb de laatste firmware (juni) als ik mijn foon op stil zet en het trillen aan... dan trilt ie alleen. Is dat wat dat ding doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
D-Devil schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:03:

als je nog een leeg mediabestand wil hebben dan kan je dat ook opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb een probleem met Smartmovie. Wordt de hele tijd na 10 seconden tijdens het spelen afgesloten en soms zelfs sneller. Heb de telefoon opnieuw gestart, smartmovie opnieuw geinstalleerd...wat nu?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een wereld-telefoon!! Wat ik alleen mis, is de mogelijkheid om een afspraak met alarm te maken, kan je misschien iets downloaden daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:27:
Ik heb een probleem met Smartmovie. Wordt de hele tijd na 10 seconden tijdens het spelen afgesloten en soms zelfs sneller. Heb de telefoon opnieuw gestart, smartmovie opnieuw geinstalleerd...wat nu?
Gebruik je de nieuwste versie van SmartMovie?
Er zijn problemen met de "oudere" versies van Lonelycatgames die afsluiten (toepassing "soundstream" oid geloof ik?).
Ik zou iig even de nieuwste versie proberen als je dat nu niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:05:
Ik vind het een wereld-telefoon!! Wat ik alleen mis, is de mogelijkheid om een afspraak met alarm te maken, kan je misschien iets downloaden daarvoor?
via agenda/vergadering en dan geen stil te kiezen(oid) kan je een alarm bij een afspraak toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
sPENKMAN schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:48:

Koop anders eens een setje screen-protectors. Gebruik ik voor mijn iPAQ en houdt je scherm mooi. En als het te erg wordt qua krassen haal je de oude eraf en plak je er een nieuwe op. Zo blijft je scherm behouden.

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat ik nog niet heb gezien, is de 5.27.0 flash nu ook vrij van het WSOD probleem ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:43:
Wat ik nog niet heb gezien, is de 5.27.0 flash nu ook vrij van het WSOD probleem ?
Waarschijnlijk niet. Het is en blijft een OS. Vastlopers horen daar kennelijk hoe dan ook bij.

kijk naar Microsoft :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

[...]

even testen of ik wel berichten kan sturen, 1e keer hier :)

Maar over dat niet meer trillen, dat had ik ook tot vandaag. Blijkbaar ligt het aan 1 van de 3 contactpunten van de accu, dus die ff schoonkrassen en hij deed het weer :)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Vastlopen zal 't punt niet zijn, als 'ie maar niet weer terug naar Nokia hoeft. Dan vind ik 't prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik wil mijn 6600 formateren, dat zou kennelijk een probleempje oplossen. ik heb zojuist mijn telefoongeheugen gebackupt naar de MMC. Als ik nou ga formateren en dan de backup terugzet, raak ik dan nog iets kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Als je gewoon via het menu zo'n back-up van je telefoongeheugen op je memory-card hebt gezet kan je zonder problemen je telefoongeheugen formatteren. Als je daarna in hetzelfde menu kiest: Tel.geh. herst. vanaf kaart (ofzoiets), dan heb je al je gegevens weer terug (contacten/instellingen profielen/thema's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
agenda ook? dat vind ik ook erg belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
oei, dat weet ik niet 100% zeker. Maar aangezien zulke gegevens ook op het telefoongeheugen worden opgeslagen en je een back-up maakt van het HELE telefoongeheugen lijkt het me dat dat er ook allemaal in blijft staan. Ik gebruik mn agenda niet zo vaak, daarom weet ik ook niet zeker of het blijft staan.

Edit:Toch wel, ik heb nog nooit mn agenda opnieuw moeten invullen ondanks dat ik al een paar keer heb moeten formatteren. Het blijft dus allemaal intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
tnx, dan ga ik het nu doen.

wacht nog een vraagje, maakt het iets uit of ik een soft format doe (*#7370#) of een hard-format (groen,3,* en telefoon aanzetten)?

[ Voor 73% gewijzigd door Byte_Me op 11-01-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
oei, geen idee. Ik heb nog nooit zo'n hard format gedaan dus ik weet niet precies wat er dan geformat wordt. Ik gebruik zelf altijd *#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Idd, bij een soft-format blijft alles behouden na het terugzetten van de reservekopie van je MMC.

maar helaas doen mijn eigen ringtones het nog steeds niet :(

Dan maar een hard-format gedaan. Weer alles behouden na terugzetten rezerve kopie, maar nog steeds geen eigen ringtones. de nokia tune wordt gewoon afgespeeld.

[ Voor 60% gewijzigd door Byte_Me op 11-01-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
daar kan ik je helaas niet mee helpen. totaal geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
jozy schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:30:
[...]

codes had ik al gegeve
dan doet hij hwe wel
werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:26:
[...]

via agenda/vergadering en dan geen stil te kiezen(oid) kan je een alarm bij een afspraak toevoegen.
oke, perfecto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
Misschien is het verstandig om je toestel te laten updaten. Daarmee komen alle fabrieksinstellingen weer terug.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het programma remote s60. Ik kan geen verbinding maken. Hij zegt dat de poorten in gebruik zijn. Ik heb al extra poorten aangemaakt. Seriele verbinding via pc suite werkt wel. Wie kan mij helpen of een uitleg geven. Ik wil namelijk m'n 6600 als webcam gebruiken.

Bedankt voor de reacties alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:00:
Ik heb een probleem met het programma remote s60. Ik kan geen verbinding maken. Hij zegt dat de poorten in gebruik zijn. Ik heb al extra poorten aangemaakt. Seriele verbinding via pc suite werkt wel. Wie kan mij helpen of een uitleg geven. Ik wil namelijk m'n 6600 als webcam gebruiken.

Bedankt voor de reacties alvast
Ben je op dat moment wel verbonden met pc suite mrouter ?
Ik kreeg altijd pas verbinding met remote s60 als ik al op die manier verbonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
fuck, nu is ook nog mn MMC corrupt.

al mn zooi pleite :(

edit: gelukkig kan getdataback er nog iets mee. kan ik iig mn filmpjes en foto's terughalen.

edit2: toch niet, alleen maar nutteloze zooi kon worden recovered :'(

[ Voor 95% gewijzigd door Byte_Me op 12-01-2005 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik ook een 6600 aangeschaft en ik ben helemaal verliefd!
Ik heb deel 1 en 2 doorgelezen en de startpost ik heb er veel aan gehad.

Toch blijf ik met wat vragen zitten:
-Ik wil het onnodige uit mijn menu gooien maar de map zoals "try&buy" kun je alleen rechtstreeks wissen als die leeg is. Met Seleq heb ik de bestanden grotendeels kunnen verwijderen, alleen kan ik "Photographer" niet vinden om te verwijderen. Weet iemand toevallig waar ik die kan wissen? Ook heb ik "cam pro" gedownload daardoor is "videorecorder" niet meer nodig, is deze ook te wissen?
-Bestaat er een overzicht van welke bestanden ik allemaal kan wissen zodat het hoofdzakelijke er op blijft staan en meer ruimte creeer?
-Hoe krijg ik mp3 muziek in de afspeellijst van ultramp3? Of heb ik een demoversie te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
iemand enig idee hoe ik een corrupte MMC weer aan de praat krijg? Ik blijf foutmeldingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Is 't eigenlijk mogelijk de 6600 op te starten zonder sim ?

Ik zit nog met een T-Mobile simlock en verwacht een dezer dagen m'n nieuwe sim, maar ik wil eigenlijk even een beetje klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:53:
Is 't eigenlijk mogelijk de 6600 op te starten zonder sim ?

Ik zit nog met een T-Mobile simlock en verwacht een dezer dagen m'n nieuwe sim, maar ik wil eigenlijk even een beetje klooien.
Nee er zit helaas geen Fligt Mode op, de mode om je gsm te gebruiken zonder dat je telefoon is ingeschakeld. Ik heb zelf een P800 en ik kan 'm in de Flight Mode zetten ( om alléén de PDA functies te gebruiken bv in ziekenhuis ) maar er moet wel altijd een simkaart in het toestel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Joepie, ik heb 'm al. Thema 'Blue' is echt super :9

Nu heb ik een T-Mobile abo, kan ik die "t'zones" knop (rechter v/d 2) ook anders instellen ?
Ik kan 't zo 1-2-3 niet vinden in de (PDF)handleiding.

B)

[ Voor 14% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 13-01-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Flight modus kan wel degelijk met System Tools

Afbeeldingslocatie: http://www.psiloc.com/img_upload/sTools3.jpg
The "Flight profile" can be used when on a plane or in any other place where using cellular phones is restricted by law (hospitals etc). You can also simply take advantage of this mode to work with PDA and not be disturbed by any phone calls, SMS messages etc. When enabling the "Flight profile" you will be asked to remove your SIM card and reboot the phone. As some applications (like the Menu) are designed by Nokia to only work when the phone is enabled, System Tools contain its own applications selector.

[ Voor 65% gewijzigd door Glashelder op 13-01-2005 16:29 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Fijn telefoontje zeg, vooral Salling Clicker (OS X icm BT) is een dream come true.

iTunes bedienen, incl coverart op de telefoon, Keynote en Pauperpoint bedienen, fotoalbums uit iPhoto bekijken, DVD speler, VLC, etc, lekker vanaf de bank 8 meter hier onder :9

Alleen zoek ik nog een progje om hele mappen op de MMC in één keer te kunnen legen, of zie ik nog iets over 't hoofd ? Alle filmpjes en foto's verwijderen gaat ietwat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
FExplorer of SeleQ (even googlen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
[...]

Tis nu al effe geleje deze post...
Maar ik had krak hetzelfde probleem.
Ik had de trilfunctie dan maar uitgezet. En kwas van plan om die binnen te doen.
Maar het duurde maanden vooraleer ik ginder geraakte... eens ginder geraakt probeerde ik hem de laatste keer uit... En toen werkte hij uit verassing terug... :D
Dus mja...de oplossing is me onbekend... Maar echt stuk was die dus niet dan..

Met die firmware van juni, zitten daar veel verbeteringen in? Wat was nu weer de code, om die firmware te zien???

[ Voor 9% gewijzigd door Triss op 14-01-2005 20:37 ]

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

SeleQ heb ik er op, FExplorer heb ik er op gehad maar 't lukt nog niet.
Ws. omdat het systeemmappen zijn, maar ik wis ze wel ff handmatig :)

Nu nog iets om die irritante T-Mobile screensaver uit te schakelen, :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een andere vraag ik ben van plan om een multmedia memory card van 512 mb in mijn 6600 te prikken en een bluetooth dongle voor de overdracht (ir werkt wel maar traag)
maar ik heb een 128 mmcard erin met een orginele route66 2005 mobiel die wil ik dus wel overzetten
nu dacht ik: 128 mb card in mn cardreader en alle info op mn hd zetten
512 mb daarna erin en van mn harddisk weer terug op mn nieuwe memory card
en weer terug in mn phone
gaat dit lukken? iemand al zoiets geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:28:
effe een andere vraag ik ben van plan om een multmedia memory card van 512 mb in mijn 6600 te prikken en een bluetooth dongle voor de overdracht (ir werkt wel maar traag)
maar ik heb een 128 mmcard erin met een orginele route66 2005 mobiel die wil ik dus wel overzetten
nu dacht ik: 128 mb card in mn cardreader en alle info op mn hd zetten
512 mb daarna erin en van mn harddisk weer terug op mn nieuwe memory card
en weer terug in mn phone
gaat dit lukken? iemand al zoiets geprobeerd?
Het zou wel moeten lukken als je maar uitkijkt met bestanden overschrijven.
Ik zou persoonlijk alles formatteren en dan alles in 1 keer goed fixe. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor mijn Nokia 6600 in de wagen en heb één van de volgende twee op het oog:Nu weet ik nog niet welke te nemen, al zie ik op het eerste gezicht geen verschillen. Maar dat is op zich niet het probleem.

Ik vraag me af hoe je die houdertjes weer uit je ventilatierooster haalt als ze eenmaal bevestigd zijn. Is dat moeilijk?
Ook ben ik benieuwd of die dingen niet rammelen of zo.. het lijkt me nl op de een of andere manier erg fragiel.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 20:26 . Reden: tiepvauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje. Normaal gesproken als je een smsje hebt gekregen of een oproep hebt gemist komt er te staan: 1 oproep gemist of 1 sms ontvangen. Sinds gistere komt er bij mij niets meer te staan. Heel erg raar. De smsjes komen nog wel gewoon aan maar ik kan pas zien of ik er een ontvangen heb als ik bij het tabblad berichten ben. Ik heb alles al geprobeert. acu eruit, sim eruit en geheugenkaartje eruit maar niets helpt. Kan iemand hier mij misschien helpen?
Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:25:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor mijn Nokia 6600 in de wagen en heb één van de volgende twee op het oog:Nu weet ik nog niet welke te nemen, al zie ik op het eerste gezicht geen verschillen. Maar dat is op zich niet het probleem.
.
Ik heb de officiele houder van Nokia zelf. Daar klikt ie prachtig in vast. Daarbij heb ik een koppelstuk welke naast de radio geschroefd kan worden. Erg netjes allemaal, en goedkoper. Enige nadeel: hij past niet in m'n nieuwe wagen. boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus ligt ie nu in de kast.

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Hallo daar,

2 vragen:
* zijn er al goede alternatieven (eventueel van Nokia zelf) voor de standaard batterij? Sinds ik aan het bluetoothen ben vergeet ik um telkens aan de lader te hangen in de auto. :|
Minder vaak hoeven opladen zou dan wel handig zijn.

* het is standaard mogelijk in de telefoon om aan een bluetooth apparaat (zoals m'n bluetek G2 headset) een standaard profiel te hangen. Leek me erg handig omdat mijn telefoon overdag op stil staat, en ik hem in de auto weer ingeschakeld op profiel algemeen wil hebben. Maar werken ho maar. Iemand suggesties?

[ Voor 6% gewijzigd door Jerrycan op 19-01-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Jerrycan schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:34:
Hallo daar,

2 vragen:
* zijn er al goede alternatieven (eventueel van Nokia zelf) voor de standaard batterij? Sinds ik aan het bluetoothen ben vergeet ik um telkens aan de lader te hangen in de auto. :|
Minder vaak hoeven opladen zou dan wel handig zijn.

* het is standaard mogelijk in de telefoon om aan een bluetooth apparaat (zoals m'n bluetek G2 headset) een standaard profiel te hangen. Leek me erg handig omdat mijn telefoon overdag op stil staat, en ik hem in de auto weer ingeschakeld op profiel algemeen wil hebben. Maar werken ho maar. Iemand suggesties?
je kunt gewoon een extra batterij met zo'n desktoplader kopen, die zijn erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Telecomtelecom heeft een accu van 1000 mAh, de originele is 850 mAh dus dat scheelt een beetje. Hij is iig niet duur.

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=29&gid=1

Verder hebben ze ook een mooie desktoplader, waar je zoals bovenstaand wordt gezegd 2 accu's mee kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerrycan schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:29:
[...]

Ik heb de officiele houder van Nokia zelf. Daar klikt ie prachtig in vast. Daarbij heb ik een koppelstuk welke naast de radio geschroefd kan worden. Erg netjes allemaal, en goedkoper. Enige nadeel: hij past niet in m'n nieuwe wagen. boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dus ligt ie nu in de kast.
Maar die moet je in je auto vastzetten. BOREN dus. Dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Weet iemand of het mogelijk is om de prioriteit van programma's te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:45:
[...]
Maar die moet je in je auto vastzetten. BOREN dus. Dat wil ik niet.
Nee joh. Ik heb er eentje die ik rechts naast de radio schoof. Die bleef achter de radio vastzitten. Dan zijn er nog schroefloze die je om het kader van de radio heen doet. Ook erg mooi. Ik rij in ene leasewagen dus NOOIT BOREN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
O.a. @halfords kan je losse beugels kopen die naast je auto radio schuiven. Op die beugel kan je een losse houder schroeven. Dan hoef je dus niet in je dashboard te boren.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Jerrycan schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:15:
[...]

Nee joh. Ik heb er eentje die ik rechts naast de radio schoof.
Is dat toevallig een Mr Handsfree carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
jobcohen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:12:
[...]

Is dat toevallig een Mr Handsfree carkit?
Neej zo'n ding noemen ze een Dashmount... dat is juist voor naast de radio, voor alle carkits, zodat je niet hoeft te boren in je dashboard

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Is dat ding dat hier op het plaatje wordt aangegeven met nummer 2 (dat langwerpige ding wat erachter zit) dan ook zoiets dergelijks?

Afbeeldingslocatie: http://www.mediakinetics.nl/mrhandsfree/genius/images/tekening1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMMmmm, allemaal wel leuk. Maar ik zoek een ventmount die je dus er gewoon af kan halen. Vandaar dat ik die twee van Arkon genoemd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
jobcohen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:46:
Is dat ding dat hier op het plaatje wordt aangegeven met nummer 2 (dat langwerpige ding wat erachter zit) dan ook zoiets dergelijks?

[afbeelding]
Zo te zien wel...

Die steek je tussen je slede van je radio en je dashboard. Geen boren of lijmen. IDEAAL!!!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Glashelder schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:33:
Weet iemand of het mogelijk is om de prioriteit van programma's te wijzigen?
Hoe bedoel je prioriteit? De enige prioriteit die ik kan vinden is foreground of background met Task Spy. Hiermee kan je pioriteit niet veranderen, maar dat lijkt me ook niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zou de prioriteit van UltraMp3 willen veranderen zodat die niet gaat schokken tijdens bluetooth overdrachten of als ik door het menu blader. Dat doet ie nu namelijk wel => irritant :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik kreeg het gisteravond voor elkaar om te internetten op m'n 6600 via de internetverbinding van m'n PC. Ik krijg nu telkens echter een error (systeemfout -34 en soms -1). Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat voor instellingen daarvoor maak je in je 6600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

lol ik post dit nu vanaf mijn telefoon via bluetooth :P

edit:
dit moet je ff doen, ik krijg NAT niet aan de praat, maar met een proxy werkt het prima (instellen in een echte browser, dus niet bij diensten.)

http://nokiafree.org/foru....php?t=62871&page=1&pp=40

[ Voor 68% gewijzigd door Glashelder op 24-01-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het toch via je pc doet kan je net zo goed controlfreak gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://mtvoid.com/ssDesktopControl.png Afbeeldingslocatie: http://mtvoid.com/ssDesktopControlGoogle.png Afbeeldingslocatie: http://mtvoid.com/ssTrackInfo.png
http://mtvoid.com

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.mahdar/GoT/controlfreak.jpg
zo heb je IE enzo op je telefoon 8)

Ken je gelijk je telefoon als afstandsbediening gebruiken voor alles op je pc. Ik gebruik het al een tijdje en het is mn favoriete applicatie geworden, vooral nu je met v2.1 fullscreen desktop controle hebt enzo }:O

btw lijstje met mn favo apps & games, misschien dat het anderen op ideeën brengt:

Controlfreak
SmartMovie
TomTom Citymaps
vNes
vBoy
Lock 'n Load
Rally Pro Contest
Micro Pool

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10
Zo, vanmiddag eindelijk mijn 6600 opgehaald bij KPN Business Centre in Den Bosch. Na een pokke-eind lopen vanaf de bushalte, heb ik het uiteindelijk dan toch weer gevonden.

Ze hebben mijn scherm schoon gemaakt, en hebben verder de nieuwe software versie er op gezet. (5.27) Een echte aanrader. Wat is mijn telefoon stabiel nu!, ik had hiervoor firmware 3. nogwat.

Mijn telefoon was echt helemaal van slag volgens mij. Toepassingen sloten vanzelf, kon nouwelijks bestanden verzenden, opstarten duurde bijna een kwartier... enz enz.

Hier dus een zeer tevreden Nokia 6600 (5.27) gebruiker! _/-\o_ :+

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

-nw topic

[ Voor 126% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 31-01-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort (4 dage geleden) me ook een 6600 aangeschaft, nu zit ik met 2 problemen:

1. Om de nokia met i'net te verbinden via BT. Alles op de gsm staat juist ingesteld (gnubox) maar de instellinge om de services manueel te zetten op pc vind ik niet |:( Gnubox geeft toch juiste output, dus daar zal het probleem niet liggen, maar als ik de services weet staan kan ik verder met de tutorial :)

2. DesktopMessage. Als ik connect komt er op de 6600: Ready, Connecting, Handshaking, Connected en onmiddelijk als hij geconnected is sluit de 6600 de toepassing |:(

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Alles op de gsm staat juist ingesteld (gnubox) maar de instellinge om de services manueel te zetten op pc vind ik niet
Bij welke stap in de tutorial loop je precies vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke stap in de tutorial loop je precies vast?
2. Goto Bluetooth settings and Deactivate everything else in Local services than Bluetooth serial port, note the com port you set as bluetooth serial port

Ik heb 2 mogelijkheden: Bluetooth Configuration en Blutooth apparaten
Bij de 2de mogelijkheid staat er niets van services en bij het eerste komt een waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:28:
[...]

2. Goto Bluetooth settings and Deactivate everything else in Local services than Bluetooth serial port, note the com port you set as bluetooth serial port

Ik heb 2 mogelijkheden: Bluetooth Configuration en Blutooth apparaten
Bij de 2de mogelijkheid staat er niets van services en bij het eerste komt een waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is
Stap voor stap vanaf Windows XP NL: Start -> Configuratiescherm -> Bluetooth Configuratie
Ga dan naar het 4e tabblad (Lokale Services) en daar moet je alles op "Handmatig" zetten behalve de Seriële Bluetooth-port. Onthoud dan op welke COM-poort deze service draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stap voor stap vanaf Windows XP NL: Start -> Configuratiescherm -> Bluetooth Configuratie
Ga dan naar het 4e tabblad (Lokale Services) en daar moet je alles op "Handmatig" zetten behalve de Seriële Bluetooth-port. Onthoud dan op welke COM-poort deze service draait ;)
Thnx...maar ik geraak dus niet in die configuratie, dan geeft hij waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is en dat ik het moet aansluiten, terwijl de nokia toch verbonden is met MRouter...en ook als er geen verbinding is geeft hij hetzelfde (en na de waarschuwing gebeurt er niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:52:
[...]

Thnx...maar ik geraak dus niet in die configuratie, dan geeft hij waarschuwing dat er geen BT apparaat gevonden is en dat ik het moet aansluiten, terwijl de nokia toch verbonden is met MRouter...en ook als er geen verbinding is geeft hij hetzelfde (en na de waarschuwing gebeurt er niets)
Vreemd. Het Bluetooth-icon in je tray ziet er normaal uit? Blauw met wit moet ie zijn, maar soms is ie bij mij ook blauw met rood omdat ie dan de dongle niet kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd. Het Bluetooth-icon in je tray ziet er normaal uit? Blauw met wit moet ie zijn, maar soms is ie bij mij ook blauw met rood omdat ie dan de dongle niet kan vinden :)
Altijd blauw met rood geweest...
Maar ik heb toch geen problemen met mRouter
Mss eens kijken naar andere driver voor BT dongle dan?

*edit*
andere driver is er niet
Als ik rechts klik op het BT icoon en Start using bluetooth neem, dan zegt ie: "Your bluetooth software license does not include use with this bluetooth device en dan vraagt ie naar een license file :?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Ik zou graag naar geluidjes van mijn telefoon willen luister door een setje oordopjes, en eventueel misschien ook af en toe door computerboxjes, bestaat er een soort verloop kabeltje van nokia geluidsaansluiting naar mini-jack (3,5mm). Ik ben ook wel bereid om zoiets zelf te klussen, maar ik heb nog niet kunnen vinden wat voor aansluiting nokia gebruikt, of in wel gaatje mijn telefoon het lekker vindt (om het maar even zo te zeggen ;) ).

Is hier iemand die hier iets van weet, of misschien zelf zoiets heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:15:
[...]

Altijd blauw met rood geweest...
Maar ik heb toch geen problemen met mRouter
Mss eens kijken naar andere driver voor BT dongle dan?

*edit*
andere driver is er niet
Als ik rechts klik op het BT icoon en Start using bluetooth neem, dan zegt ie: "Your bluetooth software license does not include use with this bluetooth device en dan vraagt ie naar een license file :?
Heb je al geprobeerd om de hele drivers-reut overnieuw te installeren? Staan in dit topic ook nog wel wat tips en trucs voor. Lijkt me dat er ergens iets corrupt is.

Blauw met rood wil overigens zeggen dat je je dongle eigenlijk niet kunt gebruiken, om wat voor reden dan ook. Blauw met wit wil zeggen dat je dongle aanwezig is en bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om de hele drivers-reut overnieuw te installeren? Staan in dit topic ook nog wel wat tips en trucs voor. Lijkt me dat er ergens iets corrupt is.

Blauw met rood wil overigens zeggen dat je je dongle eigenlijk niet kunt gebruiken, om wat voor reden dan ook. Blauw met wit wil zeggen dat je dongle aanwezig is en bruikbaar.
Blijkbaar is XP sneller met de drivers te installeren dan de drivers vanop de cd. Ik heb 2 iconen naast mijn klokje, 1 blauw met wit (van xp) en 1 blauw met rood (van Epox, driver die bij de dongle zit) Maar die tweede herkent dus niets omdat xp die al herkend (vermoed ik). Maar in Bluetooth Apparaten (zoals xp het noemt) is er niets te vinden van services...en de software van Epox zelf zegt dat ie geen apparaat kan vinden

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09-2017
m277755 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:53:
Ik zou graag naar geluidjes van mijn telefoon willen luister door een setje oordopjes, en eventueel misschien ook af en toe door computerboxjes, bestaat er een soort verloop kabeltje van nokia geluidsaansluiting naar mini-jack (3,5mm). Ik ben ook wel bereid om zoiets zelf te klussen, maar ik heb nog niet kunnen vinden wat voor aansluiting nokia gebruikt, of in wel gaatje mijn telefoon het lekker vindt (om het maar even zo te zeggen ;) ).

Is hier iemand die hier iets van weet, of misschien zelf zoiets heeft?
Ja, ben er ook mee bezig geweest. Gewoon een 2,5mm jackplug (mannetje) met 3 zwarte ringetjes halen en een 3,5mm stereo jackplug (vrouwtje) met 2 zwarte ringetjes. En die aan elkaar bakken.

Van die 2,5mm plug het middelste ringetje met rust laten, alleen de buitenste 2 pakken. Zo werkt het bij mij perfect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Ah dat is gewoon een 2,5 mm jack, dat scheelt alweer. Dat middelste ringetje is voor de mic zeker? Ik denk dat ik ook ga proberen te fixen dat ik er een mic op aan kan sluiten.

In ieder geval bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Is de geluidskwaliteit dan (veel) beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
Yep, het middelste ringetje is voor de microfoon. Ik heb er ook een volumregelaartje tussen gefrutseld. Dan hoef ik de telefoon niet elke keer uit mijn jas te halen om em luider of zachter te zetten.

En op de vraag of de kwaliteit beter is. Dat kan ik niet zeggen. De kwaliteit hangt ook af van wat voor koptelefoontje je er vervolgens zelf op zet. Ik heb nog nooit zo'n standaard koptelefoontje op deze telefoon geprobeerd. Mijn ervaring is dat standaard oordopjes vaak schel zijn en zeer doen aan je oren omdat ze gewoon rond zijn. Maar ik kan het mis hebben want ik heb nog nooit zo'n koptelefoontje van dichtbij gezien, laat staan geprobeerd. Ik gebruik nu mijn eigen Sony dopjes want die hebben het altijd goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Nou ik heb een leuk bugje gevonden geloof ik:
- Stel je wekker in en zet de telefoon uit
- Als de wekker gaat druk je op snooze en zet hem aan, voer je pincode niet in
- Wacht totdat de wekker gaat.

En idd je kan lang wachten... want hij gaat niet. Ik ben dus na het aanzetten weer in slaap gevallen en heb me een uur verslapen voor me eerste schooldag op het HBO :X

Ben overigens nog wonderbaarlijk op tijd aangekomen (2 min te laat :P)

Een ander 'probleem' wat ik heb is het volgende:

Ik maak bent BT een connectie naar mijn foon en sync. mijn agenda, dit gaat allemaal uitstekend. Echter wanneer een klaar ben wil ik de verbinding verbreken, tussen de actieve verbindingen op de 6600 kan ik niets terug vinden. Meestal zet ik BT gewoon uit van me foon omdat ik geen andere manier weet.

Echter hierdoor denk mijn pc dat de verbinding nog bestaat oid, het BT icoontje houd zijn groene kleur. Wanneer ik mijn pc afsluit krijg ik ook de melding dat BTMainWindows niet reageert met de vraag of ik het proces nu wil beeindigen.

Hoe stoppen jullie de BT connectivetie?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
welke mp3-speler gebruiken degenen die zo'n speciaal koptelefoontje willen aansluiten? Ik heb al eens ultra mp3 geprobeerd, maar de kwaliteit hiervan vond ik niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCborstel
jobcohen schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:42:
welke mp3-speler gebruiken degenen die zo'n speciaal koptelefoontje willen aansluiten? Ik heb al eens ultra mp3 geprobeerd, maar de kwaliteit hiervan vond ik niet echt super.
Ik gebruik Ultra MP3. Maar de kwaliteit voor MP3 muziek is over het algemeen wel bagger. Ik bedoel als het geluid bij de bron al slecht is, zal het met een ander koptelefoontje niet veel beter worden.

Wat ik veel belangrijker vind is:

1) dat ik nu mijn eigen koptelefoontje erop kan aansluiten en die zit lekker, verder gebruik ik em veel voor filmpjes enzo en bijna niet voor MP3. Daar heb ik een MP3stick voor en

2) ik heb er zoals veel mensen route66 bij en dat wilde ik ook op de motor gebruiken. En daar had ik een verloopje voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

sPENKMAN schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:09:

Hoe stoppen jullie de BT connectivetie?
Wat ik altijd doe is bij mrouter instellingen de vinkjes voor de compoorten die hij gebruikt uitzetten en weer aanzetten. Dan is de verbinding ook verbroken. Ik weet niet of het de netste manier is, maar het is wel snel en makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo doe ik het ook, maar ik zou graag willen dat ie meteen een sync doet zo gauw ik in de buurt ben.
Wanneer ik eeen BT connectie heb via de mRouter en ik verlaat mijn plekkie voor een paar minuten, moet ik als ik weer teug ben een manuele connectie openen. Zelf doet ie dit niet.
Ik ga dan naar de eigenschappen van mrouter zet het vinkje af bij de BT connectie en zet die weer op. Dan maakt ie een connectie. Kan dit ook automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
http://ngage.dcemu.co.uk/vsun.shtml

Eindelijk SNES games op je nokia, geweldig gewoon :)
Ik heb de voledige versie al getest en het werkt goed :)
Aanrader dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Dat heb ik ook ja, ik weet niet of dat zo te regelen is. Iemand anders?
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste