oftewel met spellen lukt het niet of slecht.
hoe kan ik dan screenshots maken? via tv-in van een tv kaart?
weet iemand of die ook zwart-wit beeld geeft bij het afspelen van import spellen met gebruik van een composiet kabel?
Bor, kan je die even doorsturen naar mij? Dank jeBor_de_Wollef schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:58:
Hmm, jammer dat pakken ze dus niet. Het gebruiken van roms is ook nogal omslachtig. Je moet een asci file aanmaken met alle filenamen, die op hun beurt weer niet te lang mogen zijn en geen vreemde tekens mogen hebben. Jammergenoeg zijn vrijwel alle c64 games in zip formaat, maar dat ondersteund ie niet. Voordat je dus een cd vol hebt ben je wel weer een aardige tijd zoet. Jammer hoor...
offtopic:
thanks voor het uitgebreide antwoord op mijn mail!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Wat wil je doorgestuurd hebben dan? De game lijst moet ik ook nog maken, of bedoel je de emulator zelf?! Mail me anders even, da's handiger dan hier op GoT.tranztaz schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:56:
[...]
Bor, kan je die even doorsturen naar mij? Dank je
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Die zijn er nauwelijks. Alleen Hori (Japanse fabrikant) maakt kwaliteitcontrollers die zich kunnen meten met de controllers van Sony. Andere fabrikanten zijn Chinese cheap-ass troep. Gewoon geen vergelijking. Overigens kun je altijd zelf een controller bouwen met speelhalkwaliteit onderdelen, zie deze site.Lars schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:31:
Weet iemand of er betere kwaliteit controllers zijn dan de originele ps2-controller?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Bij je TVkaart moet je dan natuurlijk wel NTSC selecteren voor je NTSC importjesweet iemand of die ook zwart-wit beeld geeft bij het afspelen van import spellen met gebruik van een composiet kabel?
Wát gaat er precies elke keer kapot? De analoge sticks, de pads, de knoppen, kabels, connectoren, behuizing of wat?Weet iemand of er betere kwaliteit controllers zijn dan de originele ps2-controller? Want na enkele maanden intensief PES4 en GTA:SA spelen is de controller alweer lam. Hij werkt nog wel, alleen merk je het vooral bij PES dat de controller niet meer direct reageert.
Perfecte oplossing voor de mensen die van zelfbouw houden en geen geld voor een X-Arcade. Kwestie van een oude controller pakken, en aan de printspoortjes van de contaktvlakken draadjes maken naar je andere keys/sticks. Pak dan wel een originele, want veel van die Hong Kong rommel gaat vervelend doen als je de draadjes gaat verlengen.Overigens kun je altijd zelf een controller bouwen met speelhalkwaliteit onderdelen, zie deze site.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 16:37 ]
Waar heb je die besteld? Kun je iets zeggen over de bedrading/afscherming van die kabel?Demon_Eyez schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:21:
Ik ben in midddels van het idee afgestapt om van Sony een RGB SCART te halen.
55 Euro! wat een grappenmakers...:r
Inmiddels deze besteld. Zal een update geven over de beeldkwaliteit als ik hem heb![]()
[afbeelding]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Da's volgens mij bij de Sony kabel ook zo.ari3 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:05:
[...]
Waar heb je die besteld? Kun je iets zeggen over de bedrading/afscherming van die kabel?
Ik heb zelf inmiddels een originele Japanse PS1 RGB-kabel binnengekregen. In de 21-pin connector zit een klein printje met de benodigde condensatoren. Wat mij tegenviel is dat er wel een mantelbescherming op de kabel zelf zit maar niet om het kapje van de 21-pin connector... De keten als geheel is dus niet volledig afgeschermd.
Verwijderd
Neehoor, die krijgen juiste extra GoT Service uiteraard....Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:58:
[...]
Zeg natuurlijk ook niet antraxbomb hangen ze gelijk op.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Original Sony my ass, komen gewoon uit China. $36 is te veel... moet ongeveer $15 zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:26:Ik heb toen een nieuwe lens op internet besteld ( http://www.the-console-corner.com/ps2_replacement_lens.htm ).
Moeilijk te zeggen zonder het te zien, maar hier wat suggesties:Heeft iemand enig idee wat dit probleem zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank!
Ten 1e: Wij tweakers groeten elkaar standaard, groeten hoeft niet
[ Voor 23% gewijzigd door SkyStreaker op 11-01-2005 21:41 ]
Verwijderd
Was om 19.15 maandag. Niet iemand uit wateringen gehad? ( als er extra service is voor GoT 'ers dan bel ik nog wel keertjesain onez schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:57:
[...]
Neehoor, die krijgen juiste extra GoT Service uiteraard....
Ben al de hele week al savonds aan het werk nu ook, en nog geen mail-, powder- of Antraxbombs aan de lijn gehad, jammer wel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 22:26 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dat zou ik wel willen, maarreh, @home en hotmail vinden elkaar nu niet lievv he?Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:25:
[...]
Wat wil je doorgestuurd hebben dan? De game lijst moet ik ook nog maken, of bedoel je de emulator zelf?! Mail me anders even, da's handiger dan hier op GoT.
Erg apart als je die aan de praat krijgt, aangezien de pinout van een Japanse "scart" heel anders is dan de pinout van een euro-scart:ari3 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:05:
[...]
Ik heb zelf inmiddels een originele Japanse PS1 RGB-kabel binnengekregen.
Klik met je rechtermuisknop op plaatje, kopieer url van het plaatje (http://www.tvcables.co.uk/images/items/IXOS-XPP01.jpg), haal de dubdirs weg, en je hebt http://www.tvcables.co.uk/ ! Typ vervolgens "playstation" in in het "search" veld, en je komt terecht bij http://www.tvcables.co.uk/cgi-bin/tvcables/XPP01.htmlari3 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:05:
[...]
Waar heb je die besteld? Kun je iets zeggen over de bedrading/afscherming van die kabel?
[ Voor 54% gewijzigd door Schweino op 12-01-2005 09:16 ]
Lol! Is dat zo? Dan moet daar dus een verloopje tussen? Dat zal de kwaliteit ook niet echt ten goede komen. Wellicht een handige tip voor de startpost. Als ik vanavond tijd heb wil ik daar toch nog even aan werken.Schweino schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:10:
[...]
Erg apart als je die aan de praat krijgt, aangezien de pinout van een Japanse "scart" heel anders is dan de pinout van een euro-scart:
http://www.gamesx.com/avpinouts/rgb21pinj.htm
De controller gaat niet kapot, ik bedoel,alle toetsen werken nog, maar bv de analoge stick is elke weerstand kwijt, en je voelt dat er speling zit op de knopjes,vooral op de R + L toetsen. Het is vooral goed merkbaar bij PES, omdat daar de timing erg belangrijk is. Ik hoopte dan ook dat er ergens een japanse fabrikant de moeite had genomen om een "deluxe"" versie van de ps2-controller te maken van betere materialen. Die mag van mij dan meer kosten dan de standaard controller, als hij dan ook maar langer dan een jaar meegaat.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:31:
[...]
Wát gaat er precies elke keer kapot? De analoge sticks, de pads, de knoppen, kabels, connectoren, behuizing of wat?
[...]
Perfecte oplossing voor de mensen die van zelfbouw houden en geen geld voor een X-Arcade. Kwestie van een oude controller pakken, en aan de printspoortjes van de contaktvlakken draadjes maken naar je andere keys/sticks. Pak dan wel een originele, want veel van die Hong Kong rommel gaat vervelend doen als je de draadjes gaat verlengen.
Andere handige starter: http://www.shoryuken.com/...ve/index.php/t-18815.html
Dat is mij bekend. Ik heb deze kabel specifiek gekocht voor gebruik met mijn eveneens Japanse XSelect-D4. Ik gebruik deze transcoder met een 25inch arcade monitor. Wanneer ik de PS2 aansluit via component en een 480i spel draai dan zie ik een zichtbare trilling in het beeld. Ik ga dit weekend even testen of het transcoderen van RGBC->RGBHV een beter resultaat oplevert als YPbPr->RGBHV.Schweino schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:10:
Erg apart als je die aan de praat krijgt, aangezien de pinout van een Japanse "scart" heel anders is dan de pinout van een euro-scart:
Ja, het kan veel beter. Een kabel van EUR 8 is zeer waarschijnlijk niet goed afgeschermd. Zie ook eerder berichten van mij en euss in dit topic.sain onez schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:23:
Ik heb zelf een universele rgb kabel voor sony (zowel voor ps1 als 2) kostte me ook 8e bij replay, en werkt zoals in de startpost het verschil word weergegeven.
Koop nooit accesoirres maar wel altijd een RGB kabel bij al me consoles
Maar het kan dus nog veel beter, of is dat niet enkel marketing!?
[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 12-01-2005 11:27 . Reden: 3 vergeten... ;) ]
[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 12-01-2005 14:12 ]
Mensen moeten gewoon de topicsearch gebruiken, maar sowieso, de pstwo is gewoon een ps2 dus boeit het eigenlijk niettranztaz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:12:
/me TTz stelt voor om een apart PSTwo topic. Daarin kan je dan de (steeds weer terugkomende) post over het wel en wee van het apparaat kwijt. 'Het wel en wee van de PSTwee' ofzo
Neej das ook niet wat ik wil, maar indd misschien een kleine verzameling van de gebruikerservaringen met de nieuwe versie. Over het internet verspreid lees je toch wel veel kleine (slechte) dingetjes. Wat ik me afvraag is de frequentie van deze problemen. Gebeurt het nou vaak of zijn het gevallen op zich die ook voorkomen bij de eerdere versies van de ps2tranztaz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:12:
/me TTz stelt voor om een apart PSTwo topic. Daarin kan je dan de (steeds weer terugkomende) post over het wel en wee van het apparaat kwijt. 'Het wel en wee van de PSTwee' ofzo
[ Voor 89% gewijzigd door SkyStreaker op 12-01-2005 15:29 ]
[ Voor 103% gewijzigd door SkyStreaker op 12-01-2005 16:20 ]
Verwijderd
Toch vind ik het geen verkeerd initiatief...Bor_de_Wollef schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:24:
Ik denk niet dat je daarmee een echt groot bereik krijgt. Hoeveel % van de bezoekers van deze thread heeft een PStwo?
Ik ben iig 1 van de gelukkigeBor_de_Wollef schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:24:
Ik denk niet dat je daarmee een echt groot bereik krijgt. Hoeveel % van de bezoekers van deze thread heeft een PStwo?
[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2005 00:13 ]
Verschillende sites melden dat t zowel voor kan komen bij omgebouwde ps2's als originele....Bor_de_Wollef schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 08:15:
Komen de problemen ook niet extra naar voren als de PStwo word omgebouwd?
/me Is de aanvulling niet goed Bor?Bor_de_Wollef schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 08:15:
Komen de problemen ook niet extra naar voren als de PStwo word omgebouwd?
[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 13-01-2005 12:52 ]
/me TTz denkt aan passief koelen...Bor_de_Wollef schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:10:
Ik heb de aanvulling nog niet kunnen lezen, maar ik vertrouw er absoluut op dat ie goed is![]()
Hopelijk heb ik vanavond tijd om het een en ander aan te passen. Ik heb al veel "aanpassingsmogelijkheden" gezien voor de Two om de problemen op te vangen. Iemand die zich hier al aan gewaagd heeft?
[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 13-01-2005 13:24 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 13:47 ]
Ik denk dat Tranztaz doelt op het zelf passief koelen van de probleemveroorzakende onderdelen.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:46:
Uhm. Hoe wil je een HDD in de PS-Two stoppen?
Daarnaast ide PS-Two NIET passief gekoeld. Er komt duidelijk een luchstroom uit de achterkant.
Juist. Dat klopt, maar ik bedoel een gepatchte HD Loader (die met USB werkt) via de MC voor de PSTwo, zowiezo zijn het wat generieke tips voor zowel PS2 als PSTwoFreezerator schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:39:
Stomme vraag maybe, maar er staat gebruik een HDloader ipv van een modchip. Welke HDloaders werken op de PS2two dan? Zelf heb ik hem nu pas een week, en hij doet het vooralsnog erg goed. Kan alleen nog nergens een HDloader voor de PS2two vinden.
Ik bedoel zelf passieve koeling aanbrengen zoals Bor al aangeeft, ik had wel wat duidelijker kunnen wezen idd.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:46:
Uhm. Hoe wil je een HDD in de PS-Two stoppen?
Daarnaast ide PS-Two NIET passief gekoeld. Er komt duidelijk een luchstroom uit de achterkant.
Verwijderd
Zooooow, da's toch al een hele 2 maanden niet?Koffiezuiper schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 02:39:
Heb totaal geen problemen met mijn slim Ps2. Heb het dingetje sinds de release en hij doet het nog prima.
Platinum wordt een game echt nog niet na twee maandjes hoorVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:03:
Ok. Duidelijk![]()
Weer wat over games: Na welke periode gaan games goedkoper worden? San-Andreas behoord allang platinum te gaan, maar is dat nog lang niet. Leuk, dat platinum, maar het staat gewoon voor grabbelbak materiaal. Een game wordt echt niet platinum bij zoveel verkochte exemplaren helaas
Over het algemeen, meende ik na 6-8 maanden voor een regionale release. Een platinum-titel IS juist een titel die heel veel is verkocht, een opnieuw goedkoper uitgebracht wordt. In principe is het onzin natuurlijk, de titel in een blauw of zilveren doosje, maak gewoon die game goedkoper. Het is natuurlijk nooit verkeerd om in de winkel te vragen naar de actuele prijs he? Anders kunnen ze je bedonderen waar je bijstaat natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:03:
Ok. Duidelijk![]()
Weer wat over games: Na welke periode gaan games goedkoper worden? San-Andreas behoord allang platinum te gaan, maar is dat nog lang niet. Leuk, dat platinum, maar het staat gewoon voor grabbelbak materiaal. Een game wordt echt niet platinum bij zoveel verkochte exemplaren helaas
[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 13-01-2005 15:27 ]
tranztaz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:08:
[...]
"van deze titel houden wij de prijs niet meer kunstmatig hoog"
Helpt dit echt de laser te ontlasten ?tranztaz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:16:
..........................
Ook wil ik graag even benadrukken: Gebruik uitsluitend A-merk DVD±R mensen! Verbatim, Ritek, Philips, Sony, DataWrite (TDK), Mitsui of FujiFilm
In feite wel, het spul schijnt gewoon beter te reflecteren / makkelijker in te lezen. Ik heb het persoonlijk bij hotbit gehoord. Hij zei dat vooral de SCPH-50004 om deze aandacht vraagt.
Zal toch eens veranderen van merk dan, gebruik nu Arita. Is niet echt duur spul denk. Aangezien de problemen met de SCPH-50004 hetzelfde lijken te zijn als met de PSTwo lijkt het de paar centen wel extra waard.tranztaz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:55:
[...]
In feite wel, het spul schijnt gewoon beter te reflecteren / makkelijker in te lezen. Ik heb het persoonlijk bij hotbit gehoord. Hij zei dat vooral de SCPH-50004 om deze aandacht vraagt.
Daarbij is het ook wel zo dat A-merk spul minder snel degradeert, dus, toch best logisch.
Verwijderd
Voor zover ik weet hetzij hetzelfde als op de PSX/PSone danwel gaat het nooit werken omdat er té specifieke PSX routines gebruikt worden.tranztaz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:56:
Weet iemand ook hoe ik Action Replay / Gameshark-cd's voor de PS1 kan laten werken met PS1 games op de PS2?
Als het goed is krijg ik hem maandag binnen, dan post ik meteen hoe de afwerking/afscherming en kwaliteit is.ari3 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:05:
[...]
...
[ Voor 42% gewijzigd door Demon_Eyez op 14-01-2005 12:19 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 14:58 ]
mmm ik had meer gehoopt op een plug en play systeemVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:54:
Met een PC als router heb je een crosscable nodig (en de standaardkabels zijn dat NIET). Wat betreft netwerkzut zou je eens kunnen kijken in de NT Faq onder het kopje Internet Delen (Hoe deel ik Internet ?).
Ik heb als het goed is ook de laatste serie zwarte PS2.Wat betreft die ARMax disk: ik heb zo'n laatste serie zwarte grote PS2 en die heeft geen bootproblemen. Dat hij de ARmax niet herkend is eerder uitzondering dan regelmaat (maar het komt dus wel eens voor). Wellicht dat als je een ouder type PS2 hebt dat het dan vaker mis gaat (en dan vooral die series die bekend staan om laserproblemen of als DVD+R/-R zeikers)
[ Voor 7% gewijzigd door Pittie op 14-01-2005 16:47 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Only dead fish go with the flow
Ren snel naar de intertoysEscrimador schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:26:
ik zit nu al tijdje te wachten op dat PSTwo starterpack (met al die accessoires) en ze zouden de 15e binnen komen. Nu hoorde ik ergens anders weer dat het na de 20e wordt.
Heb vandaag weer aantal webshops/winkels een email en belletje gedaan, maar niemand heeft hem nog en weten ook niet wanneer te verwachten
de fans hiero misschien inside information?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Kan iemand bevestigen of sony deze pakketten al heeft verspreid? zoja dan moet ik even een belletje plegenShailesh schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:06:
[...]
Ren snel naar de intertoys. Bij de intertoys hier (alexandrium, naast de mediamarkt), hadden ze zowel het killzone pakket als het starter pack. mm had hem nog niet...vreemd genoeg
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
please leg uit hoe je dat met ftp voor elkaar hebt gekregen,D³ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:15:
Heb MGS3 inmiddels uit, rank Crocodile
Iets anders, ik kan nu via FTP m'n memorycard bereiken en heb m'n savegames overgeheveld als backup. Kan ik deze later gewoon weer terugzetten, savefiles hebben geen speciale behandeling nodig oid?
[ Voor 6% gewijzigd door BpeterB op 14-01-2005 21:24 ]
[ Voor 3% gewijzigd door BpeterB op 14-01-2005 21:49 ]
Verwijderd
Met oa Execftp, Nport, PS2OS-server etc kun je dat...BpeterB schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:23:
[...]
please leg uit hoe je dat met ftp voor elkaar hebt gekregen,
40 euro... daar heb je een USB muis, toetsenbord én nog wel veel meer voor (zelfs een USB dockingstation kost dacht ik minder)BpeterB schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:48:
voor mensen die een toetsenbord en muis willen aansluiten aan de ps2, is dit misschien een optie?.heb er zelf geen ervaring mee
http://www.psxshop.nl/pro...208319aaedc498372bc7e18a1
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 22:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door BpeterB op 14-01-2005 22:12 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 14-01-2005 23:20 ]
Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:14:
Niet goedkoop is niet echt een optie. Het is een mogelijkheidEn dan een waarvoor ik zeker niet zal kiezen
offtopic:
tranztaz, check je mail
Het lijstje lijkt een beetje incompleetBor_de_Wollef schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:40:
Ik lees regelmatig zaken waarin modelnummers van de PS2 naar voren komen. Omdat ik mij niet kan voorstellen dat iedereen weet welk model PS2 men heeft heb ik een handig lijstje in de startpost gezet.
De sfeer in de jungle is rather spannend als je het mij vraagt. Ik speel op Normal, dus echt heel veel mannetjes kom je niet tegen. Daarnaast is het noodzaak om zo stil mogelijk te blijven. Gelukkig kruipt Snake redelijk vlot vind ik, dus ook de camo gaat lekker.Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:27:
@GolbeZeromus:
Hoe is MGS3? Ik zit er over te denken om deze ook aan te schaffen. Ik hoor alleen nogal wisselende verhalen. Hoe is de sfeer van de game nu het meer jungle is?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Dan heb je een v9 (met IR tussen power/reset) van regio 4 (PAL) in Aqua uitvoeringjohnnyv.nl schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:16:
[...]
Het lijstje lijkt een beetje incompleet(ik heb een scph 50004AQ)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 05:36 ]
Dat had ik door, maar bedoelde meer dat het lijstje niet compleet is waardoor je alsnog mensen krijgt die niet weten welke versie ze hebbenVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:11:
[...]
Dan heb je een v9 (met IR tussen power/reset) van regio 4 (PAL) in Aqua uitvoering
- PS2 Version Guide
- PStwo versions
- [google=scph 50004AQ version]
Verwijderd
PS2 PAL versie herkenning | |||||
Versie | Model | Board | Bios | Serienummer | Overige |
V3 | SCPH 30002 (AUS) SCPH 30003 (UK) SCPH 30004 (EUR) | GH-007 | 020 | C0000000-C3087669 | 10 beh.schroeven, geen exp.bay-schroef Ilink |
V4 | SCPH 30002 (AUS) SCPH 35002 (AUS) SCPH 30003 (UK) SCPH 35003 (UK) SCPH 30004 (EUR) SCPH 35004 (EUR) SCPH 30004R (EUR) | GH-010 | 030 | C3087670-C3500967 | geen exp.bay-schroef, 'Caution' label onderzijde Gap vs noGap Ilink |
V5 | SCPH 30002R (AUS) SCPH 30003R (UK) SCPH 30004R (EUR) | GH-015 | 040 | C3596912-C4581353 | V5 vs V6 connector IR sensor |
V6 | SCPH 30002R (AUS) SCPH 30003R (UK) SCPH 30004R (EUR) | GH-015 | 040 | C4659923-C5xxxxxx | V5 vs V6 connector IR sensor |
V7 | SCPH 39002 (AUS) SCPH 39003 (UK) SCPH 39004 (EUR) | GH-019 GH-022 | 080 | AC-00xxxxx | IR sensor |
V8 | SCPH 39002 (AUS) SCPH 39003 (UK) SCPH 39004 (EUR) | GH-019 GH-022 | 090 | AC-00xxxxx | IR sensor |
V9 | SCPH-50002 (AUS) SCPH-50003 (UK) SCPH-50004 (EUR) | GH-023 | 111 | FCxxxxxxx | DVD driver 3.00 IR sensor |
V10 | SCPH-50002 (AUS) SCPH-50003 (UK) SCPH-50004 (EUR) | GH-026 | 111 | FCxxxxxxx | DVD driver 3.02E/U IR sensor |
V11 | SCPH-50002 (AUS) SCPH-50003 (UK) SCPH-50004 (EUR) | GH-027 | 111 | FCxxxxxxx | IR sensor |
V12 | SCPH-70002 (AUS) SCPH-70003 (UK) SCPH-70004 (EUR) | GH-035 | Slimline PSTwo |
[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:30 ]
Daaronder, onder het kopje "HDLoader" wordt de bovenstaande regel dus al overtredenBepaalde programma's die op dit moment op het Internet verkrijgbaar zijn bieden de mogelijkheid een normale ide harddisk samen met de PS2 te gebruiken. Dit bevind zich echter in een nogal grijs gebied. Het is niet de bedoeling links te posten naar dit soort programma's of sites waar deze programma's te vinden zijn.
Let op: ondersteuning voor harddisks van max 120 GB
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 16-01-2005 14:10 ]
Erger jij je ook aan de camera of ligt het aan mij? In MGS/MGS2/MGSTTS heb ik er geen problemen mee omdat je daar radar hebt. Maar in MGS3 loop ik constant naar first person te switchen om te kijken waar guards lopen en hoe de omgeving in elkaar steekt. Default camerastandpunt is meestal veel te dichtbij en biedt nauwelijks overzicht. Gelukkig kun je met R3 de camera nog enigszins beïnvloeden.GolbeZeromus schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:06:
De sfeer in de jungle is rather spannend als je het mij vraagt. Ik speel op Normal, dus echt heel veel mannetjes kom je niet tegen. Daarnaast is het noodzaak om zo stil mogelijk te blijven. Gelukkig kruipt Snake redelijk vlot vind ik, dus ook de camo gaat lekker.
Ik ben nog niet heel ver, heb er misschien net 4 uur achtergezeten, waarvan de eerste twee uur een soort van intro is. Maar vandaag ben ik wel van plan een aardig eind te komen.
f.k.a D³
HDLoader is dood, HDadvance is gewoon een geperste versie van HDloader die door wat mensen uit de scene gepatcht is. de lui achter HDAdvance hebbe niets te maken met de originele HDLoader lui (Sjeep). Zou je de memcard-versie van HDLoader downloaden en met HDLPatch het een en ander veranderen dan heb je _precies_ dezelfde hdloader als de hdadvance die te koop is. Dus ook 48bit ata support etc. Je kunt zelfs de skin compleet veranderen. Het enige lastige is dat je zonder modchip een exploit moet gebruiken om het op te starten van je memcard.Schweino schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:10:
Overigens: HDLoader is dood, het nieuwe project heet HDAdvance (http://www.hdadvance.com) en v2.1 is inmiddels de nieuwste versie. Deze ondersteunt een maximale grootte van 200GB ipv 120GB.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Mijn batterij wordt het meest gebruikt voor de Motion detector kan ik je wel zeggen. Camera's zijn beter geweest ja. R3 gebruik ik dan ook veelvuldig. In de jungle zijn er wel vaak bomen die het zicht flink belemmeren.D³ schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:29:
[...]
Erger jij je ook aan de camera of ligt het aan mij? In MGS/MGS2/MGSTTS heb ik er geen problemen mee omdat je daar radar hebt. Maar in MGS3 loop ik constant naar first person te switchen om te kijken waar guards lopen en hoe de omgeving in elkaar steekt. Default camerastandpunt is meestal veel te dichtbij en biedt nauwelijks overzicht. Gelukkig kun je met R3 de camera nog enigszins beïnvloeden.
Misschien moet ik die motion detector ook eens meer gaan gebruiken. Weinig gedaan vanwege de batterij.GolbeZeromus schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:14:
Mijn batterij wordt het meest gebruikt voor de Motion detector kan ik je wel zeggen. Camera's zijn beter geweest ja. R3 gebruik ik dan ook veelvuldig. In de jungle zijn er wel vaak bomen die het zicht flink belemmeren.
Dan staat je nog heel wat moois te wachten, vooral de laatste paar uur zijn echt fantastisch!spoiler:Ik ben nu op het punt dat ik terugmoet naar het warehouse om die card key te gebruiken.
f.k.a D³
Verwijderd
Dat ondersteunde Gametech's versie van Hdloader 1.0 vorig jaar alHDAdvance 2.1 Japan version and HDAdvance 2.1 PAL version support Japanese input. So, you can input the original Japanese name for Japanese game! HDAdvance 2.1 is released. Go here to find where can you get one
HDloader 48bit ondersteund ook prima >128GB <131072 TB harddisken, iets wat HDadvance niet hardop durft te zeggen (up to max. 200GB supported).Overigens: HDLoader is dood, het nieuwe project heet HDAdvance (http://www.hdadvance.com) en v2.1 is inmiddels de nieuwste versie. Deze ondersteunt een maximale grootte van 200GB ipv 120GB.
Een exploit heb je niet eens nodig, je kan de Hdloader ELF ook met ARMax booten vanaf USBstick (de PSX trigger exploit is alleen wel sneller/handiger voor regelmatig gebruik, lastig is het zeker niet). Via exploit booten is ook simpel op een ongemodde PS2 - voor de eenmalige installatie op een ongemodde PS2 kun je kiezen uit een ARMax/Sharkport/Xport+savegame of SwapMagic + gebrand schijfje.Het enige lastige is dat je zonder modchip een exploit moet gebruiken om het op te starten van je memcard.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 03:35 ]
hadden hem niet meer dit weekend. Ben vandaag intertoys, bartsmit en dixons afgegaan en ze zeggen allemaal dat ze ze morgen krijgernShailesh schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:06:
[...]
Ren snel naar de intertoys. Bij de intertoys hier (alexandrium, naast de mediamarkt), hadden ze zowel het killzone pakket als het starter pack. mm had hem nog niet...vreemd genoeg
Only dead fish go with the flow
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 18-01-2005 13:50 ]
Ik gebruik de batterij ook niet constant, maar kennelijk laadt de batterij op als je de Motion Detector niet gebruikt. Dus stukjes waar je zeker van bent dat er niets is, kun je gewoon belopen zonder MD.D³ schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:31:
[...]
Misschien moet ik die motion detector ook eens meer gaan gebruiken. Weinig gedaan vanwege de batterij.
[...]
Dan staat je nog heel wat moois te wachten, vooral de laatste paar uur zijn echt fantastisch!
Al gelukt met de laser? Je moet volgens mij namelijk 2 contactjes aan de achterkant van de laser desolderen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:26:
Gisteren kreeg ik dan het pakketje thuis en vandaag ben ik begonnen met de inbouw van de nieuwe lens. Maar nu krijg ik de PS2 niet aan de praat!Uit het oogje van de lens komt ook geen rood laserstraaltje, iets wat de vorige nog wel deed. Naar mijn weten heb ik alle kabeltjes goed aangesloten, maar hij leest simpelweg geen data! Zelfs geen muziek CD's meer. Ik krijg telkens de melding: no data) Heeft iemand enig idee wat dit probleem zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq