Het Grote PS2 Topic - Part V

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 25.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 00:35
Ik heb weer een vraag over de HD van de ps2...
Inmiddels is de harde schijf die ik wil gaan gebruiken voor m'n ps2 vrijgekomem.
Deze heb ik dus in mn ps2 gehangen (geformateerd als ntfs) of moet dit als fat32?
Daarna HDadvance op een cdtje gebrand (4x), maar deze krijg ik niet aan de praat (in combinatie met magic swap 3.0) Daarna het zelfde geprobeert met HDloader, en dit werkt ook niet.

Dus hoe krijg ik deze aan de praat? (A)
Verder ben ik in het bezit van een hdloader.elf (maar wat kan ik hiermee?) hoe moet ik deze runnen op mn ps2?
Moet dit met behulp van action replay max? en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De harddisk moet in een PS2/Hdloader formaat ingedeeld worden. Hdloader/Hdadvance doen dit automatisch als ze merken dat de schijf nog niet is ingedeeld (gewoon booten met je originele CD/DVD schijfje terwijl de harddisk aangesloten zit, hulp bij (C)omzeilingen hoef je hier niet te verwachten op het forum). Windows zelf begrijpt geen jota van deze partitie-indeling, behalve speciale PC-tools zoals WinHiip, hdldump etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-08 13:51
Hallo,

Sinds vandaag heb ik mijn slide card binnen gekregen. Nu heb ik de ps2 mini maar het wil nog niet echt lukken. Hoe hebben jullie het installeerd?

Ik heb deze handleiding gebruikt:

http://www.psxshop.nl/faq_info.php/faqPath/1/faqdesk_id/6

En hoe werkt het programma precies? Toch gewoon disc laden, gebrande dvd erin en gamen maar?

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hallo,

Ik ben nu zo ver dat ik de swap disc kan laden en dat je dan een dvd kan booten. Echter hij boot een gebrande dvd niet en een gebrande film dvd ook niet.

De normale dvd spel speelt hij dan weer wel af.

Syphon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ten eerste, je hoeft niet elke keer te beginnen met "hallo" en te eindigen met je naam of nick hoor. Alleen de tekst is voldoende. Wanneer je 2 dingen na elkaar hebt te vertellen kun je dat het beste in hetzelfde bericht doet, daar is bv de edit tag voor.

In die link staat een interessante screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.swapmagic3.com/fantavision_screen005.jpg

Is dit een andere fantavision die we hier op de markt hebben of is deze screenshot gewoon zo brak?

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 08-02-2005 19:41 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Sorry maar hier heb ik nog niet veel aan he. Ik denk gewoon dat de handleiding een beetje oud is. Maar wat zo kut is dat nog niet lukt om alles perfect te bevestigen, stap b wil maar niet lukken. Nu heb ik stap b/c het zelfde gedaan maar dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schelden waarderen we hier ook niet zo heel erg; sterker nog, het zorgt er voor dat mensen vaak geen antwoord meer geven. Bel gewoon ff je leverancier op en leg hem jouw probleem voor, hij heeft er waarschijnlijk dagelijks mee te maken. Hier op GOT houden we ons niet bezig met 'hoe gekopieerde troep aan de praat te krijgen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 00:35
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:18:
De harddisk moet in een PS2/Hdloader formaat ingedeeld worden. Hdloader/Hdadvance doen dit automatisch als ze merken dat de schijf nog niet is ingedeeld (gewoon booten met je originele CD/DVD schijfje terwijl de harddisk aangesloten zit, hulp bij (C)omzeilingen hoef je hier niet te verwachten op het forum). Windows zelf begrijpt geen jota van deze partitie-indeling, behalve speciale PC-tools zoals WinHiip, hdldump etc.
okej bedankt voor deze uitleg dan ga ik in het weekend maar weer verder rommelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:18

SkyStreaker

Move on up!

Wat zijn trouwens de symptonen van een laser in het verval? Ik heb de laatste tijd nogal vaak dat ik het PS2-logo zie en bij de ene CD/DVD duurt het wat langer dan bij de ander voordat het spel ook daadwerkelijk opstart... :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 31-08 18:32
Heeft iemand ervaring met dit apparaatje:

http://www.vdigi.com/inde...gcategory&id=67&Itemid=28

Werkt o.a. voor Xbox, PS2 en GC.

Zou wel nice zijn, GT4 in 720p of 1080i :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn trouwens de symptonen van een laser in het verval? Ik heb de laatste tijd nogal vaak dat ik het PS2-logo zie en bij de ene CD/DVD duurt het wat langer dan bij de ander voordat het spel ook daadwerkelijk opstart...
Sommige spellen hebben ook wat meer beveiliging en daardoor leeserrors - of eerst laden en daarna pas het scherm initialiseren. Terwijl andere spellen kleine laadtijden hebben en als eerste het scherm initialiseren (bijv. met een statisch intro/'loading'-scherm).
De symptomen van een slechte laser zijn:
- steeds slechter lezen van schijfjes op de lange duur
- steeds minder media lezen op de lange duur
- DVD's niet lezen en CD's weer wel op de lange duur
- x-/+R niet lezen en originele media weer wel op de lange duur
(met op de lange duur bedoel ik dat hij dit eerst wel probleemloos deed)
Zou wel nice zijn, GT4 in 720p of 1080i
Je bronresolutie is nog steeds zo laag als wat je PS2 output, dus hetzelfde effect als een klein plaatje resizen met je tekenprogramma of digitale zoom gebruiken van je budgetcamera. Ofwel: je kwaliteit gaat daar niet mee omhoog, de jaggies worden gewoon mee resized...
Gran Turismo 4 ondersteund trouwens zelf al progressive scan en HDTV (480i normal-TV, 480p en 1080i) in widescreenformat (screenshots en review: http://www.firingsquad.com/games/gran_turismo_4/). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 31-08 18:32
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:20:
[...]
Je bronresolutie is nog steeds zo laag als wat je PS2 output, dus hetzelfde effect als een klein plaatje resizen met je tekenprogramma of digitale zoom gebruiken van je budgetcamera. Ofwel: je kwaliteit gaat daar niet mee omhoog, de jaggies worden gewoon mee resized...
Gran Turismo 4 ondersteund trouwens zelf al progressive scan en HDTV (480i normal-TV, 480p en 1080i) in widescreenformat (screenshots en review: http://www.firingsquad.com/games/gran_turismo_4/). ;)
Uhm, volgensmij output de PS2 met GT4 wel degelijk in een hogere resolutie dan 640x480 wanneer men 1080i selecteerd. Dat blijkt hier wel uit: http://www.thrillinghill..../480p_versus_1080i?full=1

Alleen is interlaced kwalitatief minder aantrekkelijk dan progressive.
De reden dat ik zo'n VGA box wil is omdat mijn LCD tv wel 1280x768 aankan wat valt onder HDTV, maar geen Component aansluiting heeft en naar alle waarschijnlijkheid geen HD signaal snapt. Maar hij heeft ook een VGA aansluiting en daarom wil ik het op die manier wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, volgensmij output de PS2 met GT4 wel degelijk in een hogere resolutie dan 640x480 wanneer men 1080i selecteerd.
Ik heb nooit anders gezegd ;)

Als je TV geen aparte component ingang heeft (hetzij RGBS danwel YPrPb) dan is alleen je Dsub ingang geschikt voor resoluties hoger dan standaard Pal-TV. Of jij dat dan VGA kan noemen ligt weer aan de gebruikte resolutie en scan/refreshrates zoals ik in je aparte topic heb uitgelegd. Check sowieso wat de native resolutie is van het scherm (welke je hebt weten nu nl. nog steeds niet na 5 postings) en welke inputs hij accepteerd, want aan allerlei conversie heb je niets en zal alleen je wazigheid toenemen.
interlaced kwalitatief minder aantrekkelijk dan progressive.
Theoretisch: ja. In de praktijk zijn de verschillen niet zo groot als je zou denken (staat oa ook in diverse reviews [zoals hierboven] te lezen dat een verdubbeling van de bandbreedte niet zorgt voor een perceptieve verdubbeling van de beeldkwaliteit). Het menselijk oog/waarneming is een 'raar' en subjectief ding wat dat betreft ;)
In sommige gevallen kan juist interlaced zorgen voor een hogere kwaliteit (vooral als beperkte bandbreedte een eis is), zoals ook in jouw geposte plaatje naar voren komt: http://www.thrillinghill..../480p_versus_1080i?full=1 (progressive bevat jaggies vanwege beperkte resolutie terwijl de interlaced dat niet heeft met de hogere resolutie). Kortom: een hoge native resolutie vanaf de bron is belangrijker dan welke conversie dan ook.

Daarom is een VGA/Progressive passtrough zo belangrijk als je kwaliteitsverlies een schande vindt ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Weet je dat ik hier helemaal scheel van ga kijken :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Info over de PS3, wellicht een release al voor de E3:
volgens de Amerikaanse website GameSpot hebben vertegenwoordigers van Sony Computer Entertainment America (SCEA) nu aan de site verklaard dat de Playstation 3 al gepresenteerd zal worden op een evenement dat voor de E3 zal plaatsvinden.

Alhoewel de vertegenwoordigers nog niets kwijt wilden over de exacte datum van het evenement, meldden zij wel dat het in ieder geval niet de GDC betreft.
Volgens de roadmap van Sony, waar nauwkeurig alle data omtrent Sony producten wordt vermeld, zal de eerste presentatie van de Playstation 3 voor het einde van Sony's fiscale jaar plaatsvinden. Gezien het feit dat het fiscale jaar van het Japanse bedrijf op 31 maart eindigd, zou een presentatie eind maart niet onwaarschijnlijk zijn.

Daarbij moet echter opgemerkt worden dat zowel Sony als Microsoft en Nintendo traditioneel events houden is Las Vegas voorafgaand aan de E3. Vorig jaar gebruikte Sony een dergelijk event al om de PSP aan te kondigen. Als Sony dus dit event gaat gebruiken om de Playstation 3 te presenteren is het zeer goed mogelijk dat ook concurrenten Microsoft en Nintendo hun evenement zullen aangrijpen om hun nieuwe console te showen.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik hoop dat Sony ook geluistert heeft naar haar klandizie wat betreft de PS2. Zwakke laser, enigzins slecht intern design, goedkopere componenten.

Wat ik graag in de volgende PS# wil zien is:

+ Stabiele electronica
+ Hogere resolutie(s)
+ DVD & Blu-ray mogelijkheden
+ Geïntegreerde HDD
+ USB Opslag (wanneer hierboven niet kan, desnoods PS2 PS3 USB sticks)
+ DVI en/of S-VHS out (hoe meer aansluitmogelijkheden out-of-the-box, hoe beter)
+ 7.1 of hogere opstelling voor geluid.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 10-02-2005 12:10 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Als ze in ieder geval maar van die dure (en kleine) memory kaartjes afstappen :)

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:45:
Als ze in ieder geval maar van die dure (en kleine) memory kaartjes afstappen :)
Forget it.. die memory-kaarten leveren veel te veel geld op om ze af te schaffen.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Daarom zeg ik: Desnoods PS3 USB sticks :)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
tranztaz schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:13:

Wat ik graag in de volgende PS# wil zien is:

+ Stabiele electronica
+ Hogere resolutie(s)
+ DVD & Blu-ray mogelijkheden
+ Geïntegreerde HDD
+ USB Opslag (wanneer hierboven niet kan, desnoods PS2 PS3 USB sticks)
+ DVI en/of S-VHS out (hoe meer aansluitmogelijkheden out-of-the-box, hoe beter)
+ 7.1 of hogere opstelling voor geluid.
Denk dat 7.1 er zeker niet in zal zitten, het aantal personen dat een 7.1 opstelling heeft is te klein voor developers om daar aandacht aan te besteden.
Denk ook dat er geen HDD in zal zitten (zou ik ook wel mooi vinden). Als het meer richting de PSX zou gaan (dus dat je 'm ook als videorecorder kan gebruiken) dan zal er wel een HDD in zitten.
Las in ieder geval al wel dat er Blu-ray in zal zitten....

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Er is in ieder geval voldoende speculatie. Check ook deze site voor images (fake of niet) en info over de PS3. Wat ik zelf een hele mooie vind is dit design:

Afbeeldingslocatie: http://home.btconnect.com/hgi/ps3/ps333.jpg

(clickable)

[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 10-02-2005 12:46 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

als ik mijn ps2 (new 8)) aansluit op mijn tv zonder rgb krijg ik dan groen beeld bij afspelen van dvd's?

This is the Way.

Verwijderd

Nee, alleen met een RGB kabel in RGB modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
tranztaz schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:13:Wat ik graag in de volgende PS# wil zien is:
...
Ik wil daar aan toevoegen:
+ Standaard aansluitingen voor video/geluid signalen, dus geen propriëtaire connectors meer zodat je tenminste kwaliteitskabels kunt kopen.
+ draadloos netwerk ingebouwd
+ draadloze controllers
+ Sony zou een technologie-push moet initiëren naar ontwikkelaars. Dit zou bijvoorbeeld kunnen inhouden dat ze licentiehouders verplichten te ontwikkelen voor hoge resoluties en 16:9 verhouding. Voor legacy-televisies kan het beeld automatisch naar lage kwaliteit geschaald worden.
+ Autoswitching voeding voor zowel 100/110/220V
+ Gemotoriseerde lade voor de disc, geen cheap-ass handbediend klepje
+ front-loading, beslist geen top-loading. Top-loading is een debiele ontwerpbeslissing. Je kunt dan apparatuur niet meer stapelen of op een plank in een AV-meubel plaatsen
+ Bij voorkeur geen optische of magnetische media meer, maar mask-ROM cassettes. Snel laden, goedkoop te produceren, nauwelijks slijtage, gaat lang mee, save-games in de cassette dus geen noodzaak voor extra geheugenkaartjes
+ Als er dan toch optische media gebruikte moet worden dan met caddies voor de discs tegen het krassen. Dit had al sinds de CD standaard moeten zijn, maar men koos (verkeerd) te bezuinigen
+ Geen regiocoderingen meer, wel zware kopieerbeveiliging en een service waarbij beschadigde originele discs/cassettes vervangen worden tegen kostprijs.
+ Geen actieve koeling want dit is altijd hoorbaar en is een slijtage onderdeel
+ Geen alles-in-één machine. Liever gewoon een spelcomputer. Het prijspunt waar men op mikt zorgt ervoor dat er beknibbeld wordt op de kwaliteit en implementatie. Dit zien we terug in de PS2 die gewoon een crap DVD/CD-speler is zowel kwalitatief als qua features.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou al blij zijn als ze datgene wat ze maken ook daadwerkelijk promoten en supporten. Dus minder teleurstellingen bij gebruikers (zoals bijv. is gebeurt met I-link, harddisk, USB etc.) en meer openheid voor third party ontwikkelaars. :P
Bij voorkeur geen optische of magnetische media meer, maar mask-ROM cassettes. Snel laden, goedkoop te produceren, nauwelijks slijtage, gaat lang mee, save-games in de cassette dus geen noodzaak voor extra geheugenkaartjes
Ik zie anders weinig Mask-ROM groter dan 128M en al kán het goedkoper geproduceerd worden als flash geheugen dan nog zie ik het niet goedkoper worden als DVD/CD media. Aan ROM-carts zitten ook weer een boel nadelen (zie bijv. de N64) ;)
offtopic:
(De laatste keer dat ik met Masked-ROM heb geklooit was met een Commodore :D)

Voor de rest kan ik het wel vinden in een hoop van je suggesties, al betwijfel ik je laatste punt: "geen alles in 1 machine", aangezien je toch met de markt mee wil en je met een Gigaflop machine zit die multipurpose ingezet kán worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Vraagje: klopt het dat de read speed van de memory card erg laag is? Als ik van PS2 MC > PC transfer gaat dat met iets van 8KB/s (via FTP dus), als ik naar de memorykaart schrijf (PC > PS2 MC) gaat dat veel sneller. Normaal of klopt er iets niet aan mijn instellingen?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ok dank je :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Wellicht een apart topic waard?

Ik blijf het toch een heel belangrijk punt vinden: Stabielere electronica, Sony zou verdorie eens moeten kijken naar de XBX of de NGC, die laserelementen zijn veel beter...(lees: stabieler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand WAAROM de ps2 in heel nederland is uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:53:
Vraag van mij en antwoord van Sony:

Hallo,

Het PS2-mini starterspack (+DVD-AB, +8mb, +extra contoller) is op dit moment (12-02-05) overal uitverkocht. Wordt deze weer leverbaar? Zo ja, wanneer wordt deze dan verwacht?

Het antwoord is:

U heeft gelijk in het feit dat er momenteel een voorraad probleem is, hierdoor kunnen wij u niet een exacte datum doorgeven wanneer er nieuwe consoles geleverd worden.
Er wordt getracht dit zo snel mogelijk op te lossen.
U kunt er wel van uit gaan dat er weer een starterspack ter beschikking wordt gesteld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PlayStation Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 19:44

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:53:
Is deze boot: http://itvibe.com/news/3060/ al aangekomen? In december heeft Sony enorme problemen gehad met leveringen, misschien zijn dit nog wat naweeën ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

is er een disc waarmee ik ook imports kan spelen (geen modchips ofzo)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je ervan om die vraag in de search te gooien of bij een shop te kijken? ;)

[search=import games op PS2]
[search=slide card ps2] [search=swap magic ps2] [search=fliptop ps2]
- http://www.psxshop.nl/index.php/cPath/21_186
- http://www.futuremax.nl/index.php?cPath=28_47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In MGS3 " The End " Verslagen.=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al de tekken 5 demo gespeeld .
het ziet er veel belovend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:23

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:53:
[...]

Het antwoord is:

U heeft gelijk in het feit dat er momenteel een voorraad probleem is, hierdoor kunnen wij u niet een exacte datum doorgeven wanneer er nieuwe consoles geleverd worden.
U kunt er wel van uit gaan dat er weer een starterspack ter beschikking wordt gesteld.

Met vriendelijke groet,
PlayStation Benelux
uhhuh, dat heb ik eerder gehoord; namelijk toen de pstwo net uit was en na de eerste leveringen niet meer leverbaar was. Later hebben ze gezegd dat ie begin januari dit jaar in de vorm van het starterspakket wel voldoende op voorraad zou zijn. Je raadt het al: Na de eerste twee leveringen was ie niet meer leverbaar (en die leveringen waren ook al niet de beloofde aantallen en te laat).

Ik denk dat we (werk bij een winkelketen) de pstwo in totaal maar iets van 8 dagen op voorraad hebben gehad terwijl ie al een paar maanden uit is. Om even de "nood" te schetsen: normaal verkopen we rond de feestdagen (zeg heel december) zo'n 1500 playstations in onze vestiging, dit jaar een schamele 250 door leveringsproblemen.

Persoonlijk denk ik dat door het uitbrengen van de pstwo de vraag te groot is voor Sony om aan te voldoen (verkeerd ingeschat of bewust vanwege markt technische redenen) en dat ze er de voorkeur aan geven om eerst Japan en Amerika te bevoorraden. Net zoals met de games zijn wij (europa) als laatste aan de beurt :'(

EDIT:
Nog wel leuk trouwens: eerst kwam er elke donderdag een vertegenwoordiger van sony langs om te kijken hoe alles erbij stond enz. Nu er weer leveringsproblemen zijn, terwijl er gezegd was dat er voldoende voorraad zou zijn, is hij al een paar weken niet langs geweest })

[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 13-02-2005 01:51 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op de HTS ooit eens meegedaaan aan een management-game. Moest je computers enzo verkopen. In het begin ben je voorzichtig met de aantallen, en heb je een lage voorraad. Voorzichtig schroef je de aantallen op, en verkoop je meer en meer EN je maakt een hele leuke winst. Daarna gaat het heeeeeel hard. Zo hard dat je niet meer aan de vraag kan voldoen. Wat doen je klanten dan: die zoeken een andere leverancier of merk...

Mag van Sony toch wel verwachten dat ze dat voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 01:43:
[...]
uhhuh, dat heb ik eerder gehoord; namelijk toen de pstwo net uit was en na de eerste leveringen niet meer leverbaar was. Later hebben ze gezegd dat ie begin januari dit jaar in de vorm van het starterspakket wel voldoende op voorraad zou zijn. Je raadt het al: Na de eerste twee leveringen was ie niet meer leverbaar (en die leveringen waren ook al niet de beloofde aantallen en te laat).

Ik denk dat we (werk bij een winkelketen) de pstwo in totaal maar iets van 8 dagen op voorraad hebben gehad terwijl ie al een paar maanden uit is. Om even de "nood" te schetsen: normaal verkopen we rond de feestdagen (zeg heel december) zo'n 1500 playstations in onze vestiging, dit jaar een schamele 250 door leveringsproblemen.

Persoonlijk denk ik dat door het uitbrengen van de pstwo de vraag te groot is voor Sony om aan te voldoen (verkeerd ingeschat of bewust vanwege markt technische redenen) en dat ze er de voorkeur aan geven om eerst Japan en Amerika te bevoorraden. Net zoals met de games zijn wij (europa) als laatste aan de beurt :'(
I.p.v. te zeuren kun je als winkelketen natuurlijk ook gewoon PStwo importeren uit Azië en Amerika. Zolang de grote ketens onder de plak zitten bij de "officiële" Europese importeur zullen winkels nooit zelf hun voorraad kunnen regelen. Ook zullen de prijzen hierdoor schrikbarend hoog blijven omdat er geen prijsconcurrentie op het inkopen van PS2 hardware en software plaatsvind. Het wordt hoog tijd dat de NMA hier eens naar gaat kijken. In alle winkels kost een nieuwe PS2 hetzelfde... Dat is natuurlijk erg verdacht...

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 13-02-2005 13:22 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

ari3 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:19:
[...]
I.p.v. te zeuren kun je als winkelketen natuurlijk ook gewoon PStwo importeren uit Azië en Amerika. ...
En dan niet vergeten te vermelden: Ja kan alleen of Aziatische of Amerikaanse spellen erop spelen he? Dan kan je nog importeren wat je wil. Je zal zeker merken dat 99% niet meer intresse heeft en gerust op zoek gaat naar een 2e handsje.

offtopic:
Best wel 'slik' betreffende de PS3... Woei!

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 13-02-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ari3 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:19:
I.p.v. te zeuren kun je als winkelketen natuurlijk ook gewoon PStwo importeren uit Azië en Amerika. Zolang de grote ketens onder de plak zitten bij de "officiële" Europese importeur zullen winkels nooit zelf hun voorraad kunnen regelen. Ook zullen de prijzen hierdoor schrikbarend hoog blijven omdat er geen prijsconcurrentie op het inkopen van PS2 hardware en software plaatsvind. Het wordt hoog tijd dat de NMA hier eens naar gaat kijken. In alle winkels kost een nieuwe PS2 hetzelfde... Dat is natuurlijk erg verdacht...
|:( Wat Tranztaz dus zegt: Aan japanse of amerikaanse pstwo's hebben wij echt helemaal niets omdat de gemiddelde consument gewoon zijn games bij de winkel haalt en niet zelf importeert. Verder moet je niet vergeten dat het bypassen van Sony een risico vormt en zou kunnen leiden tot het slechter leverbaar worden van andere artikelen van Sony (jah mag officieel niet maar gebeurt echt wel).

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:04:
[...]
|:( Wat Tranztaz dus zegt: Aan japanse of amerikaanse pstwo's hebben wij echt helemaal niets omdat de gemiddelde consument gewoon zijn games bij de winkel haalt en niet zelf importeert. Verder moet je niet vergeten dat het bypassen van Sony een risico vormt en zou kunnen leiden tot het slechter leverbaar worden van andere artikelen van Sony (jah mag officieel niet maar gebeurt echt wel).
Pfff... wat een onzin... Je kunt als winkel regiocodering echt wel uitleggen hoor. En al helemaal als daardoor spellen 50% goedkoper worden of maanden eerder leverbaar zijn.

Het is de onwil van Europese winkeliers, die alles maar slikken van Sony, dat PS2 hardware en software hier zo duur en slecht leverbaar zijn. Grote ketens kunnen best groot inkopen bij buitenlandse leveranciers en zo de Sony Europa tussenhandel omzeilen. In de meeste Aziatische landen zie je prijsconcurrentie op console spellen. In Europa is dat helemaal niet omdat de prijzen van PAL-spellen kunstmatig hoog gehouden worden door bewust te weining te produceren. Er is gewoon onvoldoende omzetsnelheid om de prijzen omlaag te krijgen. En de omzetsnelheid zal nooit toenemen zolang Sony Europa een monopolie houdt op de distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
tranztaz schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:37:
[...]
En dan niet vergeten te vermelden: Ja kan alleen of Aziatische of Amerikaanse spellen erop spelen he?
Ja, een winkel die Aziatische of Amerikaanse PS2s vekoopt heeft dan natuurlijk ook een ruim assortiment spellen uit die regio liggen. Lijkt me geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

ari3 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:52:
[...]
Ja, een winkel die Aziatische of Amerikaanse PS2s vekoopt heeft dan natuurlijk ook een ruim assortiment spellen uit die regio liggen. Lijkt me geen enkel probleem.
Dat snap jij, dat snap ik... Maar het zal je verbazen, veel van de rest van het legio... niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ari3 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:48:
Pfff... wat een onzin... Je kunt als winkel regiocodering echt wel uitleggen hoor. En al helemaal als daardoor spellen 50% goedkoper worden of maanden eerder leverbaar zijn.
Sorry hoor, maar dan begrijp jij de realiteit niet echt. Ja, ik kan die regiocodering wel uitleggen maar hoeveel consoles denk je dat we dan verkopen? De meeste consumenten zijn geen tweakers en haken al bijna af als je uitlegt waarom een memorycard noodzakelijk is voor de meeste spellen. Als je dan ook nog met die regiocodering aan komt zetten waarbij ze EN een NTSC compatible tv moeten hebben EN alleen geimporteerde spellen kunnen spelen.. de concurrent is om de hoek zal ik maar zeggen waar ze een gewone ps2 kunnen kopen.

edit:
Plus het feit dat je als winkel dan een dubbel assortiment moet gaan voeren: europese en amerikaanse/japanse spellen cq ps2's waardoor je komt te zitten met twee leveranciers, twee keer zoveel rompslomp, twee keer zoveel plek nodig in de winkel etc. Als winkel wil je namelijk niet dat de mensen met een europese ps2 geen spellen bij je kunnen kopen want dat is nog altijd de overgrote meerderheid en die markt wil je niet kwijt
ari3 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:52:
Ja, en een week later komt die klant boos terug omdat de ps2 geen spellen speelt gekocht bij een andere winkel: "ja meneer, alleen spellen die u bij ons koopt kunt u spelen", ik zie het al voor me.

Ik ben het ook niet eens met die regiocodering (wil ook nieuwe spellen het liefst snel en goedkoop hebben) en dat we als winkel daardoor onder de plak zitten bij Sony. Maar de economische realiteit is nou eenmaal niet anders.

[ Voor 15% gewijzigd door gws24 op 14-02-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hoi, heb niet alles gevolgd, maar wil dit even kwijt.

Ik koop niet veel spellen, alleen de echte goede (dus niks van EA of andere US/westerse shit). Voor Goede spellen wil ik wel 67 euro betalen. De toppers hebben ook meestal wat extra's, zie MGS2 of FFX, dat is ook wel leuk, maar dat terzijde.

67 Euro voor Fifa 2006 of NFS is idd veel te veel. Dan begrijp ik als mensen zeggen: "De spellen zijn echt veel te duur". True, 90% van alles wat je ziet is idd garbage, maarja.

Mijn punt: Denk niet dat (minder dure) NTSC-games in 'normale' winkels een succes is.
Er worden genoeg spellen tegen de (voor veel gevallen idd) te dure prijs verkocht, maar je hoort niemand klagen.

Ik ga niet zeiken dat ik 65 euro voor Tony Hawk's Thug Life 8 te duur vind en dat de prijzen omlaag moeten, ik koop die rotzooi gewoon niet.

Voor MGS3 (die ik 'al ietsje eerder' had) zou ik zeker 80 euro neerleggen. Ik koop liever 1 super spel van 80 Euro, dan 4 van die lo-fi spellen voor 20 euro, die ik amper speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

gws24 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:54:
Ja, en een week later komt die klant boos terug omdat de ps2 geen spellen speelt gekocht bij een andere winkel: "ja meneer, alleen spellen die u bij ons koopt kunt u spelen", ik zie het al voor me.

Ik ben het ook niet eens met die regiocodering (wil ook nieuwe spellen het liefst snel en goedkoop hebben) en dat we als winkel daardoor onder de plak zitten bij Sony. Maar de economische realiteit is nou eenmaal niet anders.
Precies mijn punt.

En om mijzelf even te quoten:
tranztaz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:08:
[...]

Een platinum-titel IS <knipknip> Ik persoonlijk vind in mijn bescheiden mening een platinum titel een beetje schijnheilig: "van deze titel houden wij de prijs niet meer kunstmatig hoog"
Het zijn dergelijke titels waar ik rustig op wacht, platina of gewoon 2e hands. Al een tijdje ben ik het gezeik van de prijzen zat. Let maar op. Straks de XB2 en de PS3, nieuwere systemen, nieuwere titels, zullen ze gerust 80 of 90 Euro voor vragen... HALLO NEOGEO anyone? Over 1 of 2 jaar zullen de prijzen van de oudere generatie 'console' pas sterk dalen. Zo is het altijd al geweest.

[ Voor 48% gewijzigd door SkyStreaker op 14-02-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05-2022
heeft iemand ervaring met Faplink?
of met xlink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ja, ik.

Maar meestal worden deze niet gebruikt voor legale doeleinden (niet bij mij iig), dus het is niet toegestaan dat ik er iets over zeg.

Maar probeer faplink+how eens op google en je zult een stuk verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

LOL, je mag best uitleggen hoe het werkt hoor :) Als je het maar niet expliciet over illegale doeleinden hebt, bijv. : "Pak dan je net gedownloade ISO en doe dit en dat" is heel anders dan "Pak de ISO die je gebruiken wilt en doe dit en dat." :)

Faplink +FAQ
Faplink +How (idd ;))
Faplink +manual
Faplink +instructions

Zo moet je leren denken op google, dan kom je veel (juiste) resultaten tegen.

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 14-02-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
thanks..
een cursus engels zal toch geen kwaad kunnen...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

hack your pstwo to support a hard disk
Zo kun je dus via een omweg, toch final fantasy xi spelen op de PStwo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week dinsdag heb ik mijn pstwo online laten registeren voor onder andere online gamen maar nog geen speciaal disk gekregen voor online duurt dit altijd zo lang? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 19:30

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dit duurde bij mij zo'n 4 weken. Post (met 2 DVD's) kwam helemaal uit Zwitserland. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 16-02-2005 16:03 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:06

Polycom

Poes van goud

hehe ik weet nog wel toen ik een ps2 had gekocht 3 jaar terug. Toen kreeg ik ook zo'n kaart en die moest ik opsturen en dan kreeg ik een gratis demo disk.

Heeft 5 maanden geduurd voordat ik die disk kreeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou goed service van SONY :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:53:
[...]

Vraag van mij en antwoord van Sony:

Hallo,

Het PS2-mini starterspack (+DVD-AB, +8mb, +extra contoller) is op dit moment (12-02-05) overal uitverkocht. Wordt deze weer leverbaar? Zo ja, wanneer wordt deze dan verwacht?

Het antwoord is:

Met vriendelijke groet,
PlayStation Benelux
Antwoord van Dixons:
Geachte heer Hendriks,

Bij navraag is gebleken dat dit pakket helaas niet meer geleverd wordt door Sony.

Met vriendelijke groet,

Jos van de Wiel
Dixons.nl

:? :? :? :? :? :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik was dus gister bij de e-plaza in rotterdam en voor mij ging dus ook iemand vragen voor een psTwo. Er stond namelijk wel een groot bord en 2 dozen (die dus leeg bleken te zijn). De verkoper vertelde dat ze er elke week 3 binnen kregen. Je moest jezelf op de wachtlijst laten zetten als je er 1 wilde en op die wachtlijst stonden 21 personen. Dan ben je dus over 8 weken aan de beurt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 week geleden bij bartsmit.com besteld, keek ik de volgende dag op hun site zie ik dat je niet meer kunt bestelen alleen reserveren. :*)

Ps; Nu w8 ik alleen op mijn Swap magic paket want ik heb geen 1 spel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Zojuist ratchet and clank 2 uitgespeeld, erg leuk en verslavend spel. nou zat ik er aan te denken om ratchet and clank 1 te halen, alleen ben ik bang dat dat een teleurstelling word aangezien deel 2 veel meer opties/wapens heeft. Is deel 1 dan nog wel de moeite waard? anders ga ik zekers deel 3 halen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er in mgs3 geen ander manier om stealth camouflage te krijgen zonder alle kikkers te schieten door het spel heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Magic schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:42:
Zojuist ratchet and clank 2 uitgespeeld, erg leuk en verslavend spel. nou zat ik er aan te denken om ratchet and clank 1 te halen, alleen ben ik bang dat dat een teleurstelling word aangezien deel 2 veel meer opties/wapens heeft. Is deel 1 dan nog wel de moeite waard? anders ga ik zekers deel 3 halen.
Ik heb deel 1 en het speelt heel leuk en het is uit als platinum-titel voor 19,95 of 14,95 bij Intertoys, zo uit het blote hoofd. Let wel dat, het is net zo kort als RK2. Maar voor de rest gewoon een leuk, goed spel die je zeker met plezier zal spelen! :)

Verwijderd

Ik kreeg gisteren post van T for telecom of ik een alternatief voor me PStwo wilde hebben

een X-box of een Senseo 8)7 |:( 8)7 :?

:O Sony kan pas met een tijdsbestek van 2 tot 4 maanden de pstwo leveren :'(

maar gelukkig heb ik al een PS2 O-)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:23:
Ik kreeg gisteren post van T for telecom of ik een alternatief voor me PStwo wilde hebben

een X-box of een Senseo 8)7 |:( 8)7 :?

:O Sony kan pas met een tijdsbestek van 2 tot 4 maanden de pstwo leveren :'(

maar gelukkig heb ik al een PS2 O-)
Wat moet je dan met 2 ps2? Back-up ps2-tje of een HD-PS2 en de ander voor originele spellen?
Anders zou ik echt toch die XBX er bij nemen, kan nooit kwaad toch?

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:23:
[...]
Sony kan pas met een tijdsbestek van 2 tot 4 maanden de pstwo leveren :'(
Vaag, juist vandaag zijn er onverwacht een paar (met nadruk op paar als in weinig) pstwo's bij ons binnengekomen na een maand van niet leverbaar zijn.

Gws24 snapt niet helemaal meer waar Sony mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
@ het uitverkocht-probleem:

Haha! Eigen schuld allemaal!

Moeten jullie maar niet voor de allerbeste console kiezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
TIP: kijk eens op marktplaats. daar doen ze ook nieuwe pstwo's weg
omdat ze die bijv bij een gsm abbo hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in mgs3 de stealth camouflage _/-\o_
echt leuk man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:31:
ik heb in mgs3 de stealth camouflage _/-\o_
echt leuk man
Heb je dat zelf gedaan, of met een manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:28:
[...]

Heb je dat zelf gedaan, of met een manual?
manual natuurlijk, je moet alle 64 keroton frogs schieten door het hele spel heen. Als je het zonder behulp van het internet probeert, gaat je dit echt niet lukken. Sommige kikkers zijn echt heel sneaky verstopt. Ik gebruikte deze site.

http://www.consolecheatco...etalgearsolid3cheats.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:41:
[...]

manual natuurlijk, je moet alle 64 keroton frogs schieten door het hele spel heen. Als je het zonder behulp van het internet probeert, gaat je dit echt niet lukken. Sommige kikkers zijn echt heel sneaky verstopt. Ik gebruikte deze site.

http://www.consolecheatco...etalgearsolid3cheats.html
dat wilde ik toch even zeggen :P

ik had hem meteen de 1e keer op hard gedaan, 26 uur inclusief ps2 uur laten aanstaan onder het eten, en alle cutscenes kijken, heel erg veel codecgesprekken voeren.

Ben nu begonnen met het zoeken van de kikkers, zonder manual.
Ik heb zo'n geel pak, en als je dat aandoet en in het spel gaat, dan hoor je een kikkerachtig geluid wanneer er een kikker in dat gebied zit. Dan pak je de scope en zoeken maar.

Best wel leuk dit, zo 1 gebiedje per dag, saven en verder met mijn huiswerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Faust schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 04:31:
[...]

Best wel leuk dit, zo 1 gebiedje per dag, saven en verder met mijn huiswerk :P
Hoort dat juist niet andersom te wezen :P :P :+

offtopic:
Woei! alweer bijna PS2 Deel 6!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
tranztaz schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:52:
[...]

Hoort dat juist niet andersom te wezen :P :P :+

offtopic:
Woei! alweer bijna PS2 Deel 6!!! _/-\o_
Ach komop! Even lekker ontspannen alvorens de studie te hervatten B)

Mja, ej vraagje btw, hoe komt het dat de gamecube al op topic 51 zit? Zeker als je kijkt naar populariteit, doelgroep, aantal verkochten gamecubes tov PS2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat de gamecube al op topic 51 zit? Zeker als je kijkt naar populariteit, doelgroep, aantal verkochten gamecubes tov PS2's.
Het gerucht gaat dat PS2 gebruikers geen tijd hebben om te posten en druk bezig zijn met spelen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:49:
[...]
Het gerucht gaat dat PS2 gebruikers geen tijd hebben om te posten en druk bezig zijn met spelen :P :+
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog winkels die de oude (grotere) PS2 verkopen? Die van mij begint namelijk enige kuren te vertonen en ik wil voor de zekerheid een nieuwe erbij halen omdat ik HD Loader gebruik en dan heb ik natuurlijk aan dat nieuwe kleine ding geen fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:49:
[...]
Eens! Ik ben zo druk bezig geweest met MGS3 dat ik amper tijd over had voor andere dingen (zelfs mijn GoT bezoek was erg laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 13:35
Als 't goed is valt deze week Xenosaga Episode II bij mij in de bus. Heb ik ook wel erruge zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:42:
[...]

Eens! Ik ben zo druk bezig geweest met MGS3 dat ik amper tijd over had voor andere dingen (zelfs mijn GoT bezoek was erg laag).
Kijk, dat noem ik nou toewijding *traantje wegpinkt* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:34:
Zijn er eigenlijk nog winkels die de oude (grotere) PS2 verkopen?
Voorzover ik weet niet. Sony levert alleen nog de nieuwe versie dus ben je aangewezen op de 2e hands markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de shops uit de startpost kunnen proberen, maar ik vermoed dat de spoeling zeer dun zal zijn idd. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dan vraag ik mij af... Hoe gaat de PSTwo om met games als FFXI dan? Dat spel kun je dan alleen via een USB-HDD spelen?

Vraag: Welke game zou jij graag op de PS2 willen zien van de oude games?

Ikzelf zou heel, heel graag Streets Of Rage (vooral 2) op de PS2 willen zien. Lijkt mij dus geweeeeldig!

Nou had je op de PS2 al een soort beat-'m-up (weet de titel even niet) en dat heb ik met plezier gespeeld. Weet iemand nog zo'n soort trouwens voor de PS2?

[ Voor 60% gewijzigd door SkyStreaker op 20-02-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
tranztaz schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:00:
Dan vraag ik mij af... Hoe gaat de PSTwo om met games als FFXI dan? Dat spel kun je dan alleen via een USB-HDD spelen?

Ikzelf zou heel, heel graag Streets Of Rage (vooral 2) op de PS2 willen zien. Lijkt mij dus geweeeeldig!

Nou had je op de PS2 al een soort beat-'m-up (weet de titel even niet) en dat heb ik met plezier gespeeld. Weet iemand nog zo'n soort trouwens voor de PS2?
Ik zou graag vagrant story zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Side scrolling beat-em ups. Een goede Outrun opvolger, old school games (c64 / amiga achtig) lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:44:
Side scrolling beat-em ups. Een goede Outrun opvolger,
______ _/-\o_ ____________________________ _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 20-02-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Dan vraag ik mij af... Hoe gaat de PSTwo om met games als FFXI dan?
Niet (in ieder geval niet een ongemodde)
Dat spel kun je dan alleen via een USB-HDD spelen?
Nee, de pstwo beschikt alleen over usb 1.1 dus het zou wel heel langzaam gaan en er is ook geen support vanuit Sony voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 09:08

AntiPasta

d1 m0z4rella

Wat ik nog wel zou willen zien:

-Nights Into Dreams _/-\o_
-compilatie van wat latere Street Fighter games
-Ikaruga (de PS2 is toch meer de shmup-machien van nu)
-soort Metal Slug compilatie

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

AntiPasta schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:08:
[...]

-soort Metal Slug compilatie
Heb gisteren metal slug 3 gekocht. Een ontzettend verslavend spel moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Gta San Andreas gekocht en het is een woest spel :*) >:)
Maar ik heb een vraag namelijk kun je mischien dat analog soort joystick (weet niet hoe dat ding heet ) uitzetten zodat je gewoon met de pijlen speelt ? (de 4 pijlen links rechts enz.)
Tijdens het spelen als ik op dat knop druk waar een rode lamp brand gebeurt er niets.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag nog een HDAdvance besteld bij www.bugfix.nl voor me buurjongen. Zaterdag al binnen! en ook nog eens slidetool voor bijna nix erbij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:47
Een spel dat ik nog eens zou willen zien: Perfect Dark! Dat was echt een meesterlijk spel in de multiplayer zeg, eindeloos lang gespeeld! Hoe zit het eigenlijk met Perfect Dark Zero? Zijn ze daar nog mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik heb laatst outrun en afterburner op Sega Ages cd's gespeelt .Erg leuk moet ik zeggen. De graphics zijn opgepoetst maar nog wel in de originele stijl :) Nu eens kijken of ik golden axe ook ergens kan vinden.

GTA San Andreas koop ik zeker niet, na GTA vond ik GTA Vice City ook al zo'n uitmelk principe. Niets nieuws onder de zon bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het gaat om de vrijheid in de spel welk spel heeft zoveel vrijheid en mogelijk heden als gta San Andreas. En er valt weinig te verbeteren omdat vice city goed uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear en Respect gaat Gta - San Andreas pownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:40:
Maar het gaat om de vrijheid in de spel welk spel heeft zoveel vrijheid en mogelijk heden als gta San Andreas. En er valt weinig te verbeteren omdat vice city goed uitzag.
Het is gewoon hetzelfde elke keer, dat gaat vervelen - en snel ook. Maar ja, ik zit ook niet meer in die doelgroep.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 21-02-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
kga a.s. weekend met een maat mgs3 uitspelen

kben benieuwd of het gaat lukken :P

ervaring heb ik wel, MGS2 en 1 op de European Extrem en Extreme mode uitgespeeld :D

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Alweer meer dan 1000 posts in dit topic. Tijd voor Het Grote PS2 Topic - Part VI

Gelieve nieuwe reacties in het nieuwe topic te plaatsen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 21-02-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

't is tijd voor deel VI Bor ;) _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 21-02-2005 15:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.