Een spel dat ik nog eens zou willen zien: Perfect Dark! Dat was echt een meesterlijk spel in de multiplayer zeg, eindeloos lang gespeeld! Hoe zit het eigenlijk met Perfect Dark Zero? Zijn ze daar nog mee bezig?
Ik heb laatst outrun en afterburner op Sega Ages cd's gespeelt .Erg leuk moet ik zeggen. De graphics zijn opgepoetst maar nog wel in de originele stijl
Nu eens kijken of ik golden axe ook ergens kan vinden.
GTA San Andreas koop ik zeker niet, na GTA vond ik GTA Vice City ook al zo'n uitmelk principe. Niets nieuws onder de zon bijna.
GTA San Andreas koop ik zeker niet, na GTA vond ik GTA Vice City ook al zo'n uitmelk principe. Niets nieuws onder de zon bijna.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Maar het gaat om de vrijheid in de spel welk spel heeft zoveel vrijheid en mogelijk heden als gta San Andreas. En er valt weinig te verbeteren omdat vice city goed uitzag.
Het is gewoon hetzelfde elke keer, dat gaat vervelen - en snel ook. Maar ja, ik zit ook niet meer in die doelgroep.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:40:
Maar het gaat om de vrijheid in de spel welk spel heeft zoveel vrijheid en mogelijk heden als gta San Andreas. En er valt weinig te verbeteren omdat vice city goed uitzag.
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 21-02-2005 14:54 ]
kga a.s. weekend met een maat mgs3 uitspelen
kben benieuwd of het gaat lukken
ervaring heb ik wel, MGS2 en 1 op de European Extrem en Extreme mode uitgespeeld
kben benieuwd of het gaat lukken
ervaring heb ik wel, MGS2 en 1 op de European Extrem en Extreme mode uitgespeeld
Alweer meer dan 1000 posts in dit topic. Tijd voor Het Grote PS2 Topic - Part VI
Gelieve nieuwe reacties in het nieuwe topic te plaatsen.
Gelieve nieuwe reacties in het nieuwe topic te plaatsen.
[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 21-02-2005 15:15 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Dit topic is gesloten.