Het Grote PS2 Topic - Part V

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.380 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
Scorperito schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:02:
Eej, ik vrees dat ik morgen geld ga uitgeven aan een starterspack :P (hopen dat ze em hier binnen hebben) :)
als je maar uit Rotterdam wegblijft dan, want daar ga ik morgen shoppen ;-)

overigens zeiden ze in Utrecht dat die dingen met de post (?) kwamen en ze niet wisten of ze ze 's morgens, 's middags of eind van de dag zouden hebben

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:28:
(MGS3 spoiler)
spoiler:
Gisterenavond bij The End gekomen. Wat een nar zeg :P Heel de tijd lopen loeren naar die ouwe, paar keer schoten op hem gelost. Gaat hij op een gegeven moment wat eten. Ik weer lekker kruipen richting de plek waar hij naar mijn idee zat. Hoor ik opeens een stem achter me. Yikes. Staat die idioot ineens achter me :D Schrok me de ziekte. Schiet ie me gelijk KO. Toen kwam ik in de gevangenis en had ik geen zin meer :P
Haha heel herkenbaar :D Bossfights zijn erg cool moet ik zeggen, ben je The Sorrow al tegengekomen? Echt een bossfight kun je het niet noemen, vrij apart :P Typisch Kojima.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

D³ schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:55:
[...]
Haha heel herkenbaar :D Bossfights zijn erg cool moet ik zeggen, ben je The Sorrow al tegengekomen? Echt een bossfight kun je het niet noemen, vrij apart :P Typisch Kojima.
Nee, die heb ik nog niet gezien. Komt vanzelf wel ;)

Maar ja, vandaag kreeg ik RE4 ook nog eens binnen. Twee toppers, weinig tijd ;( Gelukkig ben ik vrijdag vrij. Heb in geen eeuwen al geen echte gamedag meer gehad, maar as vrijdag wordt er zeker 1 :D

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20

SkyStreaker

Move on up!

Heeft iemand A Bard's Tale al gespeeld?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik ben alweer helemaal hooked aan Metal Gear 3. Weer een goede game hoewel ik het vorige deel denk ik beter vind. Dit word vooral veroorzaakt door de slechte en onoverzichtelijke camerabesturing. Het komt regelmatig voor dat je de vijand niet goed kunt zien of dat het sneaken moeilijk gaat omdat er automatisch word gewisseld tussen 3rd person en 1st person view.

Wie heeft GT4 trouwens al gespeeld? Ik zit een beetje te twijfelen of ik deze wel ga aanschaffen (ik heb het grote gt4 topic wel gezien).

Ik heb trouwens nog steeds geen proef kunnen doen met een dual layer dvd. Iemand anders die dit al wel gedaan heeft?

offtopic:
@tranztaz, mooi om te zien dat je weer alive and kicking bent

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGS3??? gewoon gedownload en op je hd gezet ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gewoon import. Dit soort games zijn altijd veel eerder via import te verkrijgen. Dat zul je wel vaker merken hier in het topic. Bovendien komen sommige games hier niet eens uit. Die worden door veel mensen ook uit het buitenland gehaald.

Iemand al Devil May Cry 3 gespeeld trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Infinity Firmware 1.39 is uit...

@ Bor, alive ja... kicking nog niet zo helemaal hoor, bedankt trouwens ;)

Hmmm, DMC3... binnenkort... :D

Supervage game trouwens waar ik jullie aandacht op wil richten: http://www.gamespot.com/p...nhominid/screenindex.html

@ Bor 2: Er zijn alleen nog JAP demoversies van uit voor zover ik weet... DMC3

[ Voor 44% gewijzigd door SkyStreaker op 19-01-2005 11:55 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:11

Polycom

Poes van goud

Weet iemand wanneer mgs3 uitkomt?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Europese release van MGS3: 3 maart 2005

Dit kun je v bekijken bij www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand toevallig mercenaries gespeeld? Als ik de review van IGN mag geloven schijnt het een topgame te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46

scorpie

Supra Addict

* scorpie is net de gelukkig eigenaar geworden van een playstation 2 starterspack! \o/

mag em morgen ophalen (eerder hadden ze em echt niet binnen, dus wazig dat ze er al wel in utrecht waren..)

* scorpie blij :D
nu nog ff iets van games scoren.. MGS3 + GT4 :D (moet nog wel "lang" wachten dan zeg)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
* Bor wil pictures van de staterspack! Wat zit er allemaal in?

Hoe langer ik MGS3 speel hoe meer ik mij irriteer aan de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

/me TTz advies aan Bor geeft: stop dan even met spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 19-01-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:04:
* scorpie wil pictures van de staterspack! Wat zit er allemaal in?

Hoe langer ik MGS3 speel hoe meer ik mij irriteer aan de camera.
mag em morgen ophalen (eerder hadden ze em echt niet binnen, dus wazig dat ze er al wel in utrecht waren..)
Maare, er zit dus in:
  1. pstwo
  2. memory card
  3. 2 controllers
  4. DVD remote

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
tranztaz schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:16:
/me TTz advies aan Bor geeft: stop dan even met spelen :P
Da's lastig: ik wil weten hoe het verhaal verder gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja, kom ik nou eens is op een vraagje. Er zijn schijnbaar 2 soorten PS2 DVD-remotes. Ik heb die ene zonder CD erbij en er is er een MET CD. Nu heb ik bij laten vertellen dat die CD een update bevat voor de PS2 zodat je meer mogelijkheden hebt, die je ook alleen via die bediening kan doen en niet via de andere die ik heb. Wat zijn nu precies deze aanpassingen? Of ben ik verkeerd geinformeerd en heb ik dat al?

SCPH-50004 PS2, DVD Driver 3.00E / Remote SCPH-10420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Als ik em morgen in huis heb zal ik het posten voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb de dvd remote met cd gehad. Deze cd update de dvd driver (en hiervoor ben je bijna 2 mb op een memorycard kwijt). Echt nieuwe features heb ik nooit kunnen ontdekken. Wat ik jammer vond is dat je een memorycard slot kwijt bent als je de dvd-remote-dongle gebruikt. Deze gaat namelijk in zo'n slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:53
Bor_de_Wollef schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:19:
Ik heb de dvd remote met cd gehad. Deze cd update de dvd driver (en hiervoor ben je bijna 2 mb op een memorycard kwijt). Echt nieuwe features heb ik nooit kunnen ontdekken. Wat ik jammer vond is dat je een memorycard slot kwijt bent als je de dvd-remote-dongle gebruikt. Deze gaat namelijk in zo'n slot.
ik heb die remote ook, een van de nieuwe features is scan mode 3 toegevoegd, daarvoor had je er slechts 2, na die update kan je dus veel sneller spoelen

maar dat is alweer een tijdje terug en ik heb een ps2 uit september 2001, dus misschien hebben de nieuwere ps2's al de nieuwe dvd drivers en maakt het dus geen verschil in dat geval

[ Voor 15% gewijzigd door Hertog_Martin op 19-01-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ah, kijk... Ik kan dacht ik 4 of 5 snelheden. Voor zover niks nieuws onder de zon, denk ik. Wat ik trouwens wel mis, is de afspeeltijd makkelijker opvragen. Ik moet eerst 3, 4 keer drukken aleer ik daar ben.

Als je trouwens in het hoofdmenu bent, waar je de browser en de config kan instellen kan je op het driehoekje drukken (zoals helemaal rechtsonderin staat) en daar kan je zien welke PS2-versie je hebt, alsmede welke DVD-driver ;)

Dit is trouwens wel een informatief linkje voor wat betreft DVD kijken op de PS2 (Engels):
http://www.ps2home.co.uk/dvd.htm

[ Voor 50% gewijzigd door SkyStreaker op 19-01-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mijn dvd remote heb ik verkocht toen ik een (cheapo) dvd speler kocht. Dat ging toch vele malen makkelijker. Ik heb trouwens ook mensen gezien met een namaak remote (dwz non sony) maar dat werkte toch niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Scorperito schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:38:
[ME=64049]
, dus wazig dat ze er al wel in utrecht waren..)
dat zeiden ze maar ik ben niet meer in Utrecht geweest. Wel in Rotterdam maar daar hebben ze hem dus nog steeds niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zit net even Shin Megami Tensei : Nocturne te spelen.

Op zich een best, best vage RPG. De graphics zien er verzorgd uit.

Ik vind het battle-systeem redelijk vernieuwend (je kan praten en dingen krijgen zoals geld of potions, maar je kan ze ook bij je party laten toevoegen om later met je mee te vechten enzo ;))

Het navigeren door een gebouw is wat... Dungeon-achtig, maar niet te druk of onduidelijk, gelukkig maar... ;)

Maar ja, ik ben geen reviewer dus hier (ik ben dus echt hardcore RPG en het spel speelt lekker, ik raad hem nu al aan :+)

Ik moet je wel even zeggen dat dit niet een makkelijk RPG-tje is waar je zomaar door heen ramt a la sommige Final Fantasy's :P

http://www.gamespot.com/p...tenseinocture/review.html

(opvolger van Nocturne)

http://www.gamespot.com/p...uner/preview_6096447.html

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 19-01-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Stelletje lijers bij de dixons :(

Heb je em eenmaal gereserveerd en betaald, denk je dat je em kan ophalen wanneer die binnenkomt, komt hij helemaal niet binnen ()@)@%$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
denk je dat je em kan ophalen wanneer die binnenkomt, komt hij helemaal niet binnen
Hebben ze aangegeven dat ie er al zou zijn dan? Anders voldoen ze nog steeds aan jouw regel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die Aziaten zijn geweldig in het verzinnen van de meest vreemde games ooit... (Je zou denken dat ze aan de Acid of de paddo's zitten ofzo wanneer ze spelletjes bedenken...)

Als je Katamari Damachi (ik wacht met smart op het nog uit te komen deel 2) met plezier gespeeld heb en je gelooft niet dat het nog vager kan... Speel dan maar eens Stretch Panic...
Een iets zeg ik je: rekken en strekken zoals dit... :+ :P

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 20-01-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Katamari Damacy is vrij wazig idd:
Afbeeldingslocatie: http://oak.cats.ohiou.edu/~ms322801/katamaripandas.gif
Tja :P

Is er een mogelijkheid de padding/dummy files uit een ISO te halen trouwens? Lijkt me namelijk sterk dat bovenstaande Katamari 3GB is, dus de rest zal wel opvulling zijn. Scheelt weer wat GB's op mn niet al te grote 40GB HD.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Scorperito schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:01:
Stelletje lijers bij de dixons :(

Heb je em eenmaal gereserveerd en betaald, denk je dat je em kan ophalen wanneer die binnenkomt, komt hij helemaal niet binnen ()@)@%$
ik heb pakket vandaag gehaald, je raadt het nooit, bij Dixons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

En ik heb em nog steeds niet binnen ;( :/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Heeft iemand al een leuke pic van de startersset?

Edit: Aha, hier dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7051319F.gif

[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 21-01-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Op 17 december een PStwo Starterspack besteld bij Intertoys.

Still waiting.... :/

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Beste mensen,

Ik heb een playstation met harde schijf , netwerkadapter en hd advance. Nu werkt alles perfect (spellen kopieren en spelen). Het probleem is dat winhiip de mbr van de harde schijf niet herkent terwijl hij wel geformatteerd is met de hd advance. Toen dacht ik dus om gewoon even de harde schijf te formatteren met winhiip (dat kan n.l. ook) . Zo gezegd zo gedaan. Yesl, hij ziet hem. Ik installeer een image, gaat allemaal goed. Ik speel hem , gaat ook goed. Maar dan sluit ik hem weer aan op mijn pc en dan gaat het mis . Hij herkent de mbr niet .

Mijn vraag is dus :
-Kan ik de oude mbr verwijderen, omdat die mischien in de weg zit?
-Waarom herkent winhiip z'n eigen mbr niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 21:35

gws24

Thinking is hard!

-=Arjan=- schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:09:

Had je hem gepre-ordered ofzo want zover ik weet was de release datum van dit pakket 14 januari. En voor alle mensen die er een willen kopen: het is meer geluk hebben dat ie ergens op voorraad is want netzoals de kale PStwo aan het einde van vorig jaar is dit pakket erg slecht leverbaar. Bij mij in de winkel hebben we er nu 2x 32 binnen gehad die zo weg waren en waarschijnlijk krijgen we er volgende week weer 32.
Escrimador schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:57:
overigens zeiden ze in Utrecht dat die dingen met de post (?) kwamen en ze niet wisten of ze ze 's morgens, 's middags of eind van de dag zouden hebben
Klopt! Sony levert ze zelf niet direct uit maar verstuurd ze per pakketdienst (dus per post) en die kunnen op elk moment van de dag komen.

Heb er gisteren trouwens zelf wel 1 te pakken kunnen krijgen (voordeel natuurlijk dat ik zelf in de winkel werk }) ) en ben er zeer tevreden mee, vannacht toch iets later naar bed gegaan.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Pre-order inderdaad, aanbetaling van €25,-

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom herkent winhiip z'n eigen mbr niet meer?
Laat je de game-index weer updaten na het plaatsen van images? Welke versie van WinHiip gebruik je? Welke versie van HDadvance gebruik je? Hoe groot is je harddisk? Gebruik je 48bit LBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Pfft heb je nog geluk.. mijn ma heeft em maar gelijk helemaal betaalt, omdat we er vanuit gingen dat ie de 20e echt binnen zou komen... ik zit er nou maar aan te denken om em ergens anders te halen waar ie nu echt op voorraad is en dan m'n geld terughalen bij de dixons..

offtopic:
(Voor iedereen die denkt dat ik em van m'n ma krijg ofzo... dat is niet zo, zit midden in tentamenweken en ik kan em dus niet zelf halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Dat is helemaal kl*te :|

Zou me eigenlijk helemaal niks verbazen als ik nog tot eind januari op dat ding zit te wachten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Escrimador schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:54:
[...]

Nou mensen, ik heb weer nieuws.. de knakkers bij de dixons hierzo beweren na mijn zoveelste telefoontje Sony zelf gebeld te hebben om te vragen waar die pstwo's blijven, en dat ze als antwoord hebben gekregen dat geen enkele dixons ze nog heeft gekregen. Zie gequote message hierboven, dat is dus dikke stierenstront.

Ik ga gewoon rondbellen waar ze hem nu wel hebben, en dan kan dit dixons filiaal fluiten naar mijn 180,-. Beetje je geld krijgen, en je vervolgens geen zak meer inzetten voor je klant, tsss ik zou em eigenlijk een les marketing moeten geven... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:50:
[...]
Laat je de game-index weer updaten na het plaatsen van images? Welke versie van WinHiip gebruik je? Welke versie van HDadvance gebruik je? Hoe groot is je harddisk? Gebruik je 48bit LBA?
48bit lba gebruik ik . Versie 1.6.5 heb ik van winhiip. Maar hoe update je de game index?

Dank je wel voor je response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Scorperito schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:52:
[...]

Ik ga gewoon rondbellen waar ze hem nu wel hebben, en dan kan dit dixons filiaal fluiten naar mijn 180,-. Beetje je geld krijgen, en je vervolgens geen zak meer inzetten voor je klant, tsss ik zou em eigenlijk een les marketing moeten geven... :(
No offence maar vooruit betalen is natuurlijk altijd dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Uh-huh, maar m'n ma had de beste intenties en de veronderstelling dat ie de 20e ook echt kwam.. lees m'n eerdere berichten maar :)

Verder heb ik hem nu gereserveerd bij de gameshop (ga hem vanmiddag ophalen, daar is ie op voorraad), en de dixons kan m'n rug op (owee als ze het lef hebben om geldbonnen te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.6.5 is iig de laatste versie - met eerdere versies waren wat problemen, vandaar dat mensen wordt aangeraden om een schone start te maken om niet die oude bugs mee te nemen.

Wat betreft die game-index: normale geperste versies van Hdloader / Hdadvance maken die weer opnieuw aan tijdens booten. Er zijn ook patches die dit niet doen (alleen moet je dan booten middels PSX exploit en Hdloader op je memcard zetten).

Je kan de WinHiip auteur eens inlichten over jouw probleem, wellicht dat hij het aan de WinHiip zijde kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Bedankt voor je support.

Mischien kloppen de game-indexes niet van de hd advance die ik gebruik . Ik heb een originele. Kan het ook zijn dat, omdat ik de eerst keer mijn hdd liet formatteren door hd advance dat daardoor nog iets is overgebleven?. Want ookal ontkoppel ik de hdd van mijn pc heel even, hij ziet de mbr weer niet na het aansluiten.

Ik ga die knakker van winhiip wel even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nou, ik heb dan eindelijk mijn PStwo, met gt3 en oh-my-god, wat is die PStwo klein zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Escrimador schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:54:
[...]

ik heb hem ook sinds woensdag, ook bij de dixons weg :)
Scorperito schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:58:
Nou, ik heb dan eindelijk mijn PStwo, met gt3 en oh-my-god, wat is die PStwo klein zeg...
idd, ik wist dat ie klein was, maar toen ik em openmaakte en van bovenaf keek dacht ik dat ze een PSP gestuurd hadden :+

[ Voor 41% gewijzigd door Magic op 22-01-2005 18:04 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Weet iemand trouwens hoe het zit met de compatibiliteit van psx accesoires op de ps2? Ik meen me te herinneren dat Sony daar nog lekker reclame mee maakte... probeer ik m'n stuurtje van m'n psx op de ps2, doet niks...
Ligt het nu aan de ps2 die gewoon niet 100% backwards compatible is of aan het madcatz (*kuch*) stuurtje? (eigenlijk weet ik het al, maargoed :+ :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Ik heb de maker van winhiip gemaild , maar geen reactie gekregen. Blijkbaar te druk. Over de game-index gesproken . Het zou kunnen dat die niet compatibel is met winhiip omdat winhiip eigenijk gemaakt is voor de Hdloader?. Hopelijk kan je me nog helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaterdag 22 januari 2005 13:03 / zondag 23 januari 2005 17:03
Ik heb de maker van winhiip gemaild , maar geen reactie gekregen
Nee, die ligt niet ieder uur hijgend bij zijn mailbox, het is wereldwijd weekend ;)
Het zou kunnen dat die niet compatibel is met winhiip omdat winhiip eigenijk gemaakt is voor de Hdloader?
Aangezien Hdadvance eigenlijk een gemodde Hdloader is kan het ook heel goed dat Hdadvance niet compatible is met zichzelf ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Heb een vraagje over de lijst met online coöperatieve online games die ik eerder dit topic tegen kwam, daar staat Ghost Recon 2 bijvoorbeeld bij. Maar ik ben benieuwd naar het 'hoe coöperatief is GR2". Als ik de reviews lees lijkt het enige coöperatieve aan GR2 twee coöperatieve battles (Assault en Supremacy) en daarnaast heb je alleen nog maar een PvP mode (Last Man Standing).

Ik vraag dit omdat ik op zoek ben naar een opvolger voor mijn Ghost Recon - Jungle Storm verslaving. In Jungle Storm had je echte missies die je samen kon doen en daar gaat mijn voorkeur ook zeker naar uit in een nieuwe game.

Kan iemand uit ervaring zeggen hoe GR2 online is? Of weet iemand een goeie game (liefst shooter, maar hoeft niet) waar je lekker samen online missies kan doen a la Jungle Storm?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
Hoe bedoel je niet compatible met zichzelf? .

Maargoed Hebben meer mensen hier een hd advance, Zo ja hoe zijn hun ervaringen met winhiip / hd advance combinatie?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
het zal wel een n00b vraag zijn, maar als de je controller op analog staat (ledje brandt) dan moet je toch die joysticks kunnen gebruiken?

ik ben virtua fighter 4 evo aan het proberen, maar sommige moves moet je een draai aan die joysticks geven en dan lukt me echt niet met die toetsjes

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de je controller op analog staat (ledje brandt) dan moet je toch die joysticks kunnen gebruiken?
Analoog kan ook op de knoppen slaan (want die zijn bij een DualShock 2 controller dan ook analoog ipv digitaal zoals de DualShock 1 controllers). Check of je spel het heeft over buttons of stick movement ;)
Hebben meer mensen hier een hd advance, Zo ja hoe zijn hun ervaringen met winhiip / hd advance combinatie?..
Eigenlijk dezelfde ervaringen als die in dit en het eerder genoemde topic staan: oudere versies (1.6.3 bijv.) hadden wat problemen bij introductie van 48bit LBA/defragmentation met partitie-/gamelist integriteit, maar dat is hier niet meer een probleem. WinHiip is wat dat betreft hier favoriet, al zijn er ook alternatieven (HDL_Dump en FAPLink bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 12:59
heeft iemand een site hoe je laser goed kan instellen want ik heb een nieuwe laser bestelt voor mij PS2 want de oude laser is kapot hij last geen cd's meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een site hoe je laser goed kan instellen want ik heb een nieuwe laser bestelt voor mij PS2 want de oude laser is kapot hij last geen cd's meer
[google=laser repair guide playstation 2]
[google=measure tracking focus coil ps2]
[google=adjusting voltage laser PS2]
[google=Adjusting the PS2 Laser Unit]
[google=PS2 Laser Calibration]
Andere handige thread: http://fileforums.com/showthread.php?t=56313 en natuurlijk de link in de openingspost van dit topic
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik het MGS3 weer opgepakt en beer weer volledig hooked. Ik heb net The Pain verslagen. Het is weer een super game. Ik heb besloten mij minder te gaan irriteren aan de camera (althans, dat ga ik proberen) want het is zonde om deze goede game niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
3V3RT schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:51:
Hoe bedoel je niet compatible met zichzelf? .

Maargoed Hebben meer mensen hier een hd advance, Zo ja hoe zijn hun ervaringen met winhiip / hd advance combinatie?..
Ik zou zeggen: lees het topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
-=Arjan=- schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:09:

Vandaag heb ik 'm opgehaald. :Y)

Geduld is een schone zaak.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen (eigenlijk weet ik dat al). Heb je er games bij gekocht of had je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik doe niet aan geduld ;)
Heb em nu welgeteld 5 dagen... gt3 pwnage! :D 1081PK sterke Supra muhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:39:
Ik het MGS3 weer opgepakt en beer weer volledig hooked. Ik heb net The Pain verslagen. Het is weer een super game. Ik heb besloten mij minder te gaan irriteren aan de camera (althans, dat ga ik proberen) want het is zonde om deze goede game niet te spelen.
Ook na de tip van GZ (Motion Tracker) blijf ik de camera echt naadje vinden. Dat ding verandert ook niet als je naar First Person switched, beetje onhandig. Maar ik probeer me er net zo als jij zo min mogelijk aan te ergeren, de game is namelijk goed zat :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De game is inderdaad heel erg goed maar ik blijf de camera een enorme misser vinden helaas. Ik doe steeds mijn best om me er niet aan te ergeren, helaas lukt dat niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Weet iemand hoe het komt dat mijn ps2 zo erg krakend geluid maakt? Als die een cd wilt lezen dan gaat die kraken en duurt erg lang voor dat die cd gelezen heeft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Weet iemand hoe het komt dat mijn ps2 zo'n krakend geluid maakt
Lees de PS2 de cd's nog wel goed? Wellicht is de laser brak en moet de PS2 erg zijn best doen om de cd uberhaubt nog te kunnen lezen. Heb je hem al eens schoongemaakt? Zie de topicstart voor info over schoonmaken (eigen risico). Verder op in dit topic staan ook posts over het vervangen van de laser. Bovendien zijn er shopt die PS2 reparaties uitvoeren. Heb je hetzelfde probleem met DVD's ook?

[offttopic] Nederlands svp [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Hij moet erg veel moeite doen om DVD spel te lezen... Maar wat maakt er zo'n tering klote krakend geluid het is soms zo irritant tijdens het game... Ik heb wel eens een paar keer tegen me ps2 geslagen dan kapt die er mee maar dat moet ik niet lang doen gaat volgens anders gaat me ps2 kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hou oud is jouw PS2? Wellicht heb je nog garantie, anders kun je zelf proberen hem open te maken om te kijken wat er mis is. Dat kunnen wij niet op een afstand voor je bekijken he.
Het is MIJN niet me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Ik heb mijn PS2 al zeker een jaar. Een paar dagen geleden heb ik mijn PS2 opengemaakt om al het stof er uit te halen maar hij doet nog steeds van die irritanten geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

@ D3 en Bor de Wollef.

Probeer anders gewoon zo vaak mogelijk in First Person View te kijken in een gebied. Kijk goed naar de bewegingen, want die mannetjes zijn ook vaak redelijk goed gecamoefleerd.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De camouflage is inderdaad een sterk punt van deze game! Dat is zeer mooi en goed uitgewerkt! Heb je verder nog tips om het spelen zo goed mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Bor_de_Wollef schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:59:
Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen (eigenlijk weet ik dat al). Heb je er games bij gekocht of had je die al?
Hij bevalt erg goed, dit is de eerste console die ik heb gekocht B) Hij's erg klein, mooi design, de home cinema lijkt wel een koelkast met die kleine vriend er naast :)

Ik heb er gelijk maar twee games bij genomen, Burnout en DTM Driver, gaaf! :D

M'n vriendin is ook al hooked :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:47:
@ D3 en Bor de Wollef.

Probeer anders gewoon zo vaak mogelijk in First Person View te kijken in een gebied. Kijk goed naar de bewegingen, want die mannetjes zijn ook vaak redelijk goed gecamoefleerd.
Dat doe ik juist ook, maar dat wil ik nou net niet! :P Steeds switchen is echt irritant. Jammer ook dat je nog steeds niet kunt bewegen in FP mode (gek genoeg kon dit in MGS PC wel). Geforceerde intrusion view in het gras is ook zoiets waarvan ik denk, moet dat nou?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die geforceerde intusion view is inderdaad irritant. Tot nu toe kan ik alleen maar concluderen dat ik het geen waardige opvolger vind van deel 2 (helaas). De setting is goed, het verhaal vind ik minder tot nu toe (het moet vast nog op gang komen) maar echt, de views verpesten het geheel. Het hele healing en camouflage systeem vind ik daarintegen wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Hoi,

ook ik heb sinds kort voor het eerst een PS2 gekocht.

Nu heb ik een vraag over de spellen: is het merendeel nou op DVD of toch nog op CD? Of zijn dat echt meer de oudere spellen?

Is er misschien een site waar je het formaat kunt zien per spel of zo?

Bedankt, D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dit maakt voor het spel niet uit....maar zover ik weet is het allemaal op DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

S913 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:16:
Kan iemand uit ervaring zeggen hoe GR2 online is? Of weet iemand een goeie game (liefst shooter, maar hoeft niet) waar je lekker samen online missies kan doen a la Jungle Storm?
*schop*

O-)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dalsium schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:16:
Hoi,

ook ik heb sinds kort voor het eerst een PS2 gekocht.

Nu heb ik een vraag over de spellen: is het merendeel nou op DVD of toch nog op CD? Of zijn dat echt meer de oudere spellen?

Is er misschien een site waar je het formaat kunt zien per spel of zo?

Bedankt, D.
Het merendeel zal toch echt op DVD uitkomen en of er een site is waar je een indicatie kan krijgen... tja, die zijn er niet echt, deze daarentegen, komt er een klein beetje in de buurt als je kijkt naar de sizes. Wat ik mij wel afvraag hoezo deze vraag?
Een andere kleine indicatie zou kunnen zijn, een nieuwe game die op CD wordt uitgebracht voor de ps2 zijn vaak wat goedkoper... Hoe idioot het ook klinkt... Dan kan er wel een tientje of 2 vanaf :/

Overigens, je hoeft je post niet te eindigen met bedankt en dergelijke. Het is hier vanzelfsprekend dat wij elkaar begroeten en bedanken ;)
tranztaz schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:58:
Heeft iemand A Bard's Tale al gespeeld?

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 27-01-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Je kunt het aan het hoesje ook zien. Er staat altijd een cd-rom of dvd-rom logo achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
Wat ik mij wel afvraag hoezo deze vraag?

Nou, het lijkt me dat vanwege de grootte van DVD spellen deze kwalitatief beter zijn dan CD's (qua visueel bedoel ik dan, niet gameplay). Dat vind ik toch wel belangrijk.

Als ik eens een spel via internet wil bestellen (zoals gezegd ik begin pas met spelen dus het aantal games dat ik ken is (nog) erg beperkt) dan kan ik dat eventueel in mijn afweging meenemen! Want ik wil niet puur en alleen op game-reviews afgaan, misschien lijkt een bepaald spel mij wel erg leuk, terwijl deze maar een laag cijfer krijgt.

Of is dat heel raar gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Waarom is een grotere game (in size) beter dan een kleinere? Gamplay over graphics zou ik zeggen. Ik ken echt legio DVD games op de PS2 die echt bagger zijn. Op cd zitten er enkele juweeltjes tussen. Jouw redenering gaat helaas totaal niet op. Lees reviews (handson reviews) en bepaal zelf hoe zwaar voor jou de zaken wegen waardoor een game bijvoorbeeld een laag cijfer krijgt). Ik kijk altijd de ign reviews want die komen bijna altijd wel met mijn mening en smaak overeen. Gamespot is ook aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Als je een goed overzicht van reviews van games wilt hebben, dan raad ik ook www.gamerankings.com aan....deze verzamelt ze van verschillende site, heeft ook de links en berekent het gemiddelde. Positieve is dat ze ook lijsten samenstellen met de beste spellen in een bepaalde categorie of platform. Heel handig als je wilt zien wat de beste spellen voor de PS2 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
Oke, zal eens op deze sites ervaring opdoen!

Nog wat andere vragen:

- een rgb-kabel, aan de ene kant zit een scart aansluiting voor de tv, maar de stekker aan het andere uiteinde, steek je die gewoon in je playstation? Of heb je nog een verloopstekker nodig voor het video signaal?

- weet iemand ongeveer de lengte van de blaze ultimate scart?

- verlengsnoeren voor je controller: zitten hier nog nadelen aan? Bv dat je conroller minder reageert of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik ben benieuwd naar het 'hoe coöperatief is GR2".
Ik heb Ghost Recon 2 eens even uit de kast getrokken bij iemand anders en het is inderdaad zeer teleurstellend: totaal geen offline multiplayer en online jammerlijk weinig... ;(
Wat betreft offline multiplayer zou je eens naar de Conflict serie kunnen kijken (voor zover dat je die nog niet allemaal hebt uitgespeelt :D)
Nou, het lijkt me dat vanwege de grootte van DVD spellen deze kwalitatief beter zijn dan CD's (qua visueel bedoel ik dan, niet gameplay). Dat vind ik toch wel belangrijk.
Een PS2 heeft 32MB geheugen, genoeg dus qua CD om 20x het totale geheugen te flushen (en veel spellen gebruiken niet eens zoveel opslag voor het visuale gebeuren of hebben zoveel levels, daarnaast: graphics/textures worden meermalen gebruikt in 1 spel). Nee: grootte zegt niet veel over beeldkwaliteit, maar meer over de extra's (filmpjes, verschillende soundmodi en talen, dummyfiles etc.).
Ter voorbeeld: Socom 2 is 4,33GB groot, hiervan is 2,38GB van de filmpjes en 1,21GB van het geluid en spel bevat 5 talen. Het spel wat je uiteindelijk écht speelt is kleiner als een CD...
een rgb-kabel, aan de ene kant zit een scart aansluiting voor de tv, maar de stekker aan het andere uiteinde, steek je die gewoon in je playstation? Of heb je nog een verloopstekker nodig voor het video signaal?
Nee: PS2 AV connector direct in je Playstation - en Scart in je TV.
weet iemand ongeveer de lengte van de blaze ultimate scart?
Het zou mij verbazen als hij langer is als 7 ft.
verlengsnoeren voor je controller: zitten hier nog nadelen aan? Bv dat je conroller minder reageert of zo?
Third Party controllers (zoals MadCatz Dual Force 2) willen nog wel eens problemen geven met budget kabelverlengers (met de originele DualShock 1 + 2 controllers nog niet meegemaakt). Dit komt omdat het nogal dunne parallelle draadjes zijn die nogal wat storing opvangen en signaalverlies ondervinden. Daarnaast is het ook afhankelijk van het communicatieIC in de controller, sommige budgetcontrollers zijn nu eenmaal zeikerds wat betreft benodigde signaallevels (hetzelfde geld ook voor sommige memorycards en andere serieele apparatuur).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:20:
Ter voorbeeld: Socom 2 is 4,33GB groot, hiervan is 2,38GB van de filmpjes en 1,21GB van het geluid en spel bevat 5 talen. Het spel wat je uiteindelijk écht speelt is kleiner als een CD...
Komt er nog eens bij dat veel games ook nog eens dummy-files hebben :/

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom PAL-AR het niet doet met NTSC games en vice versa? Terwijl het nochtans dezelfde codes zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor NTSC spellen heb je de NTSC codes nodig ;)
Can I use GameShark codes on my AR2 V2?
No, If you live in the USA, you'll need to buy the NTSC equivalent of AR2 V2. GameShark 2 V2 is also designed and manufactured by Datel, but it's distributed in the States by InterAct. NTSC codes are different to PAL codes and will usually have no effect. www.gameshark.com

What's the difference between AR2 V2 and GameShark 2 V2?
Although both products are designed, developed and manufactured by Datel, AR2 V2 will only work with PAL (eg European) games and GameShark 2 V2 will only work with NTSC (eg USA) games.
Misschien dat het al werkt als je de NTSC codelist.bin op je memorycard/USBstick zet(, eigenlijk nog nooit geprobeert :D en m'n enige NTSC DVD is de deur uit...)

NTSC: http://uk.codejunkies.com/downloads/ARMaxUpdateUSA050504.xps
PAL: http://uk.codejunkies.com/downloads/ARMAX_332_530.xps

Je moet alleen wel even (met bijv. SaveBuilder) checken of de codelist.bin file wel in de juiste folder staat (MCx:\BESLES-00000 DATEL\) en zo nodig verplaatsen (anders kijkt je ARmax op de verkeerde plek op je memorycard, tenslotte kijkt de NTSC versie ergens anders als de PAL versie).

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ehhhh... watblief?

Ik weet dat mijn mp3-speler gezien wordt op mijn usb-stick, en de bin wordt ook gezien. Maar las ik ga updaten oid. dan komt het bestand corrupt op mijn memorycard te staan. Met AR-MAX EVO NTSC.

[ Voor 85% gewijzigd door SkyStreaker op 27-01-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

AAAAAH ik heb ontwenningsverschijnselen :X

Ik moet nog leren voor een tentamen morgen maar ik wil ps2'en. Nouja, even doorbikkelen, volgende week ben ik namelijk VRIJ en ga gt3 uitspelen (hoop dat het lukt, nu op 10,7% ofzo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

De laatste tijd heb ik steeds vaker last van Disc Errors met m'n PS2. Vooral met Films. Nu heb ik een tijd gezocht hier en op google en het blijkt dat ik lang niet de enige ben met dit probleem. Eerst dacht ik dat m'n laser gewoon wat vuil was, dus heb ik deze schoongemaakt met een cleaning cd. Dit hielp echter niks.
Dus bij deze trok ik de conclusie dat de laser van mijn PS2 wel eens versleten kon zijn, aangezien bij heel veel mensen dit het geval was. Nu wil ik deze graag vervangen door een KHS-400C laser ipv een nieuwe Sanyo (die er al inzit), want men is hier meer tevreden over. Het probleem is echter dat ik een R-type moederboard heb die alleen Sanyo lasers schijnt te ondersteunen.
Nu is mijn vraag dus kan ik mijn PS2 dusdanig aanpassen dan er een 400C laser op kan?
Zelf heb ik al wel gevonden dat het doormiddel van het verplaatsen van een bepaalde resistor kan. Maar ik kan geen plaatsjes vinden welke resistor dit is en waar deze terecht moet komen.
Andere zeggen dat het gewoon helemaal niet mogelijk is.
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met dit en zoja is het mogelijk om de Sanyo laser te vervangen dooreen KHS-400C?

Het modelnummer van m'n PS2 is: SCPH-30004 R (PAL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wellicht weet www.hotbit.nl dit, die gasten weten verdomde veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb net The Fear verslagen in MGS3. Wat een mietje zeg. Een paar welgemikte schoten en het gevecht was over. Ik ben nu bezig met het sniper gevecht met The End.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MGS3 PAL extras:

• new 'DUEL MODE' which allows players to battle through the game's 'Boss Fights' independently, and details the rich variety of adversaries Snake faces during the course of the game.

• A 'DEMO THEATRE' has also been created, and can be used to play the game's stunning link sequences in order to enjoy the many dramatic plot twists in order.

• new 'European Extreme' difficulty level, which is designed for hardened veterans of Snake's jungle environment

• two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode

• the PAL version will also feature many face paint designs not seen in the existing versions of the game, while the winning designs from Konami's global camouflage creation competition will also be included.

http://www.worthplaying.c...22977&mode=thread&order=0

Mag ook meedoen met de 'PlayStation 2 network gaming Beta Trial in 2005'. Geen idee wat dat inhoudt eigenlijk, hopelijk is het niet teveel werk :P Kan er niks over vinden op ps.nl

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
# two new levels in the light-hearted 'Snake Vs Monkey' mode
Is er uberhaubt iemand die die mode echt speelt dan?!

Weinig nieuwe leuke toevoegingen in de PAL versie als ik zo vrij mag zijn.
PlayStation 2 network gaming Beta Trial in 2005'.
Dat is het normale beta programma. Je krijgt af en toe dvd's met crippled games opgestuurd die je vervolgens online kunt spelen (vaak voor een beperkte tijd). Ik heb hier een behoorlijk stapeltje van deze dvd's liggen waarvan de hoesjes zelfs nog nooit geopend zijn. Er zitten gewoon nooit leuke games tussen. De leuke games die mee gaan in de beta tests zijn dermate crippled dat al het interessante er af is. De eerst online hit moet ik in ieder geval nog tegen komen op de PS2. Hopelijk brengt 2005 meer beta-vermaak dan afgelopen jaar waarin het hele betatest verhaal nogal een teleurstelling was door weinig animo en onstabiele servers / verbindingen. Er zijn redelijk wat beta testers hier dacht ik trouwens.

[ Voor 66% gewijzigd door Bor op 01-02-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nu maar hopen dat er een Japanse Director's Cut/Substance/Integral versie komt. Het kan niet zo zijn dat PAL-versie extra krijgt over de Japanse versie. Dat gaat tegen alle principes in.

[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 01-02-2005 20:43 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wie kan me helpen want ik heb een vraag; Ik wil namelijk een ps2 gaan kopen 8) maar ik weet niet of ik de ps1 memory card kan gebruiken en namelijk voor spellen als GTA San Andreas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:07:
Mensen wie kan me helpen want ik heb een vraag; Ik wil namelijk een ps2 gaan kopen 8) maar ik weet niet of ik de ps1 memory card kan gebruiken en namelijk voor spellen als GTA San Andreas?
Kan niet, je kan alleen ps1 games opslaan op een ps1 memory card :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt als een bus, dus voor GTA1, GTA 2 en GTA in London kun (moet!) je wél een PS1 memorycard gebruiken.
Wanneer u een PlayStation 2-spel speelt, moet u een PlayStation 2-geheugenkaart gebruiken. Het is niet mogelijk om een PlayStation-spel op een PlayStation 2-geheugenkaart of om een PlayStation 2-spel op een PlayStation-geheugenkaart op te slaan.

http://193.58.207.107/p_sn_li.asp?UID={299BD73E-3A5C-4EF4-96E9-23DA20688A9F}

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Apocrypha schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 00:24:
De laatste tijd heb ik steeds vaker last van Disc Errors met m'n PS2. Vooral met Films. Nu heb ik een tijd gezocht hier en op google en het blijkt dat ik lang niet de enige ben met dit probleem. Eerst dacht ik dat m'n laser gewoon wat vuil was, dus heb ik deze schoongemaakt met een cleaning cd. Dit hielp echter niks.
Dus bij deze trok ik de conclusie dat de laser van mijn PS2 wel eens versleten kon zijn, aangezien bij heel veel mensen dit het geval was. Nu wil ik deze graag vervangen door een KHS-400C laser ipv een nieuwe Sanyo (die er al inzit), want men is hier meer tevreden over. Het probleem is echter dat ik een R-type moederboard heb die alleen Sanyo lasers schijnt te ondersteunen.
Nu is mijn vraag dus kan ik mijn PS2 dusdanig aanpassen dan er een 400C laser op kan?
Zelf heb ik al wel gevonden dat het doormiddel van het verplaatsen van een bepaalde resistor kan. Maar ik kan geen plaatsjes vinden welke resistor dit is en waar deze terecht moet komen.
Andere zeggen dat het gewoon helemaal niet mogelijk is.
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met dit en zoja is het mogelijk om de Sanyo laser te vervangen dooreen KHS-400C?

Het modelnummer van m'n PS2 is: SCPH-30004 R (PAL)
Even een tip: ik had ook haperingen bij mijn ps2. Sony dus gebeld en zij raden mij aan om de calibratie van de laser opnieuw uit te voeren. Staat in het boekje beschreven. heeft bij mij gewerkt :Y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk boekje is dat? :P Want in de handleiding heeft nog nooit iets gestaan over laser-recalibratie afaik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Heb je een boekje opgestuurd gekregen dan? Lijkt me overigens een vage actie van Sony omdat met het openen van de PS2 gelijk ook de garantie vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:46:
Heb je een boekje opgestuurd gekregen dan? Lijkt me overigens een vage actie van Sony omdat met het openen van de PS2 gelijk ook de garantie vervalt.
Tenzij het gewoon een vriendelijke tip is als de PS2 al buiten de garantie valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zit erover te denken om ook een playstation aan te schaffen, echter ik twijfel of ik dan een ps2 of psTwo zal kopen. Ik heb dit topic doorgelezen om wat te weten te komen over het verschil tussen die 2 maar voor zover ik kan zien is alleen het uiterlijk en de herrie het verschil.

Ik vind die dikke ps2 eigenlijk het mooist en heb ook een voorkeur voor de zilveren versie. Aangezien ik vaak mensen naar het typenummer zie vragen, vroeg ik mij af of er defecten zitten in bepaalde typenummers??
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.