Maar ik ben benieuwd naar het 'hoe coöperatief is GR2".
Ik heb Ghost Recon 2 eens even uit de kast getrokken bij iemand anders en het is inderdaad zeer teleurstellend: totaal geen offline multiplayer en online jammerlijk weinig...

Wat betreft offline multiplayer zou je eens naar de Conflict serie kunnen kijken (voor zover dat je die nog niet allemaal hebt uitgespeelt

)
Nou, het lijkt me dat vanwege de grootte van DVD spellen deze kwalitatief beter zijn dan CD's (qua visueel bedoel ik dan, niet gameplay). Dat vind ik toch wel belangrijk.
Een PS2 heeft 32MB geheugen, genoeg dus qua CD om 20x het totale geheugen te flushen (en veel spellen gebruiken niet eens zoveel opslag voor het visuale gebeuren of hebben zoveel levels, daarnaast: graphics/textures worden meermalen gebruikt in 1 spel). Nee: grootte zegt niet veel over beeldkwaliteit, maar meer over de extra's (filmpjes, verschillende soundmodi en talen, dummyfiles etc.).
Ter voorbeeld: Socom 2 is 4,33GB groot, hiervan is 2,38GB van de filmpjes en 1,21GB van het geluid en spel bevat 5 talen. Het spel wat je uiteindelijk écht speelt is kleiner als een CD...
een rgb-kabel, aan de ene kant zit een scart aansluiting voor de tv, maar de stekker aan het andere uiteinde, steek je die gewoon in je playstation? Of heb je nog een verloopstekker nodig voor het video signaal?
Nee: PS2 AV connector direct in je Playstation - en Scart in je TV.
weet iemand ongeveer de lengte van de blaze ultimate scart?
Het zou mij verbazen als hij langer is als 7 ft.
verlengsnoeren voor je controller: zitten hier nog nadelen aan? Bv dat je conroller minder reageert of zo?
Third Party controllers (zoals MadCatz Dual Force 2) willen nog wel eens problemen geven met budget kabelverlengers (met de originele DualShock 1 + 2 controllers nog niet meegemaakt). Dit komt omdat het nogal dunne parallelle draadjes zijn die nogal wat storing opvangen en signaalverlies ondervinden. Daarnaast is het ook afhankelijk van het communicatieIC in de controller, sommige budgetcontrollers zijn nu eenmaal zeikerds wat betreft benodigde signaallevels (hetzelfde geld ook voor sommige memorycards en andere serieele apparatuur).
[
Voor 46% gewijzigd door
Verwijderd op 27-01-2005 21:21
]