Iemand enig idee wat het unlocken van T.H.U.D. in Tony Hawks Underground doet? T.H.U.G. heeft geen eigen topic, vandaar dat ik het hier maar neerzet.
Verwijderd
Verder als onderstaand kom ik niet op de vraag waarom bepaalde devices niet werken:
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus en http://ps2dev.org/kb.x?T=689
de sleutel lijkt te liggen bij OHCI. Dus als je device UHCI, UHCI-alternate of EHCI standaard is en niet compatible is met OHCI gaat het niet werken.The USB interface is compatible with OHCI (Open Host Controller Interface) and is integrated in the I/O Processor from LSI Logic Corporation. The USB ports on the PS2 support most standard usb Keyboards and mice (compatibility issues may arise with a few brands) assuming that the game is programmed to support either keyboard or mouse input.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus en http://ps2dev.org/kb.x?T=689
>Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:10:
Iemand enig idee wat het unlocken van T.H.U.D. in Tony Hawks Underground doet? T.H.U.G. heeft geen eigen topic, vandaar dat ik het hier maar neerzet.
Play as T.H.U.D.
Successfully complete story mode on the sick difficulty setting to unlock T.H.U.D.
Play as T.H.U.D.:
Pick CHEAT CODES in the options prompt, the sumbit the code NOOO!!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 13:54 ]
kun je hd loader van memorycard booten als je geen omgebouwde ps2 hebt?
Lees het topic eens door...BpeterB schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:53:

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Helaas (nog) niet. Het MagicGate DRM van Sony maakt het vooralsnog onmogelijk om zelf gesigneerde executables te installeren op de memorycard.BpeterB schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:53:
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Installeren zonder modchip is misschien niet mogelijk, maar het booten van hdloader die al op een memcard zit wel, enige wat je ervoor nodig hebt is een legale psx spel en iemand kennen met een ps2 met hdloader al op memcard.ari3 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:43:
[...]
Helaas (nog) niet. Het MagicGate DRM van Sony maakt het vooralsnog onmogelijk om zelf gesigneerde executables te installeren op de memorycard.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Is SNES station op dit moment de beste SNES emulator op de PS2 wat betreft snelheid, compabiliteit etc.? Of zijn er nog betere?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Helaas (nog) niet. Het MagicGate DRM van Sony maakt het vooralsnog onmogelijk om zelf gesigneerde executables te installeren op de memorycard.
P5ycho in "Het Grote PS2 Topic - Part V"Installeren zonder modchip is misschien niet mogelijk
Verwijderd in "Het Grote PS2 Topic - Part V"
...

Ik denk dat je beter kan vragen of er wel andere zijnGolbeZeromus schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:55:
Is SNES station op dit moment de beste SNES emulator op de PS2 wat betreft snelheid, compabiliteit etc.? Of zijn er nog betere?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 01:52 ]
heb ik gedaan. en ik weet dat je om hd loader te installeren op je mc of een omgebouwde ps2 nodig hebt, of een MAX Evo.
Maar mijn vraag was kun je dan wel booten als je het eenmaal op een mc hebt staan.
had me namelijk latn vertellen dat dat niet kon, maar blijkbaar dus wel., nou iederren bedankt
[ Voor 19% gewijzigd door BpeterB op 07-01-2005 08:27 ]
Er zijn geen betere want er is er maar 1 en helaas laat het geluid soms nog wat te wensen over... Ik zit al een aardig lange, lange tijd in die scene dus ik kan je met zekerheid vertellen dat er geen andere versie op komst is. Of in ieder geval, niet dat de maker ons vertelt. Verder hoor ik ook niets over dat er iemand met de source bezig is. Hoe ergerlijk jammer het ook is.GolbeZeromus schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:55:
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Jawel, maar dat is nogal waardeloos. Dan kan ik toch net zo goed gewoon mijn originele HDLoader DVD booten? Het gaat er juist om dat je zonder disc kan booten zodat er geen slijtage aan de DVD-drive is...^^0nMe schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:50:
[...]
Installeren zonder modchip is misschien niet mogelijk, maar het booten van hdloader die al op een memcard zit wel, enige wat je ervoor nodig hebt is een legale psx spel en iemand kennen met een ps2 met hdloader al op memcard.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Die slijtage aan de drive wordt ook verminderd omdat je een HDloader versie gaat gebruiken die na booten de drive uitschakeld
Na hier gesearched te hebben, en op Google gezocht te hebben, zie ik inmiddels door de bomen het bos niet meer. Het zal misschien eerder gevraagd zijn allemaal maar ik kom er niet meer uit, en heb een paar vragen
Ik heb onlangs een Daewoo (DTG 2880-100D) 100Hz breedbeeld TV aangeschaft.
M'n PS2 was daarvoor aangesloten op een 50/60Hz Philips TV dmv. een kabel vanaf m'n PS2 die eindigt in 2 tulpstekkers (Audio L/R) en een S-Video (4-din) plug.
Deze plugs waren op hun beurt weer aangesloten op een SCART-plug en de SCART-plug op de A/V-2 van de TV . Behoorlijk beeld altijd gehad op die Philips met games én DVD's.
Nu ik die 100Hz breedbeeld heb zit ik eraan te denken om een RGB/SCART kabel aan te schaffen voor nog beter beeldkwaliteit. Na wat search werk heb ik gelezen dat RGB over SCART beter is als S-Video over SCART.
Op zoek naar de juiste kabel dus.
Maar welk merk of type?, aanzien de ene keer die 'bekende' Blaze kabels de hemel woren ingeprezen en de andere keer de grond ingeboord worden wat de kwaliteit betreft. Je schijnt deze RGB/SCART kabels dus ook van Sony zelf te hebben (beter afgeschermd ed.) Of zijn er naast Sony nog meer Kwaliteits RGB kabels?
Als ik het zo lees moet ik een kabel hebben die dus kan switchen tussen Game-mode en DVD-mode. Van wat ik begrijp word het beeld groen als ik naar een DVD wil kijken als ik een RGB/SCART (de welbekende Blaze ed.) kabel gebruik.
Maar nu:
Wordt dat groene beeld veroorzaakt door de DVD-mode die niet via RGB over SCART kan of;
wordt het veroorzaakt door één of andere kopier/regio beveiliging? Ik kom namelijk als oplossing voor het groene beeld ook tegen dat je een Region-X CD kan nemen.
Daar kan je dan uit afleiden dat het om een regio beveiliging gaat toch?
Dus wat als je nu een gemodde PS2 hebt die regio vrij is? Heb ik dan zowiezo geen groen beeld?
Waarom wil ik liever niet switchen? Het schijnt te zijn dat je dan het DVD-mode beeldsignaal met een ordinaire composite signaal verstuurd. Da's natuurlijk veel slechtere kwaliteit dan S-Video. En aangezien ik ook veel DVD's kijk wil ik blijven genieten van een mooi beeld zowel met games als met DVD's.
Iemands die hier misschien wat meer over weet te vertellen en wat aan te raden is?
Ik heb onlangs een Daewoo (DTG 2880-100D) 100Hz breedbeeld TV aangeschaft.
M'n PS2 was daarvoor aangesloten op een 50/60Hz Philips TV dmv. een kabel vanaf m'n PS2 die eindigt in 2 tulpstekkers (Audio L/R) en een S-Video (4-din) plug.
Deze plugs waren op hun beurt weer aangesloten op een SCART-plug en de SCART-plug op de A/V-2 van de TV . Behoorlijk beeld altijd gehad op die Philips met games én DVD's.
Nu ik die 100Hz breedbeeld heb zit ik eraan te denken om een RGB/SCART kabel aan te schaffen voor nog beter beeldkwaliteit. Na wat search werk heb ik gelezen dat RGB over SCART beter is als S-Video over SCART.
Op zoek naar de juiste kabel dus.
Maar welk merk of type?, aanzien de ene keer die 'bekende' Blaze kabels de hemel woren ingeprezen en de andere keer de grond ingeboord worden wat de kwaliteit betreft. Je schijnt deze RGB/SCART kabels dus ook van Sony zelf te hebben (beter afgeschermd ed.) Of zijn er naast Sony nog meer Kwaliteits RGB kabels?
Als ik het zo lees moet ik een kabel hebben die dus kan switchen tussen Game-mode en DVD-mode. Van wat ik begrijp word het beeld groen als ik naar een DVD wil kijken als ik een RGB/SCART (de welbekende Blaze ed.) kabel gebruik.
Maar nu:
Wordt dat groene beeld veroorzaakt door de DVD-mode die niet via RGB over SCART kan of;
wordt het veroorzaakt door één of andere kopier/regio beveiliging? Ik kom namelijk als oplossing voor het groene beeld ook tegen dat je een Region-X CD kan nemen.
Daar kan je dan uit afleiden dat het om een regio beveiliging gaat toch?
Dus wat als je nu een gemodde PS2 hebt die regio vrij is? Heb ik dan zowiezo geen groen beeld?
Waarom wil ik liever niet switchen? Het schijnt te zijn dat je dan het DVD-mode beeldsignaal met een ordinaire composite signaal verstuurd. Da's natuurlijk veel slechtere kwaliteit dan S-Video. En aangezien ik ook veel DVD's kijk wil ik blijven genieten van een mooi beeld zowel met games als met DVD's.
Iemands die hier misschien wat meer over weet te vertellen en wat aan te raden is?
[ Voor 3% gewijzigd door Demon_Eyez op 07-01-2005 17:02 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
De groene DVD wordt veroorzaakt door Sony's manier van DVD beveiliging. Hierdoor heb je met RGB groenig beeld, met nonRGB heb je dat niet. De meeste RGB DVD anti-green kabels doen niets anders dan de spanning op scart pinnen 8/16 onderbreken door tussen pin 8 Scart en pin 10 PS2 een schakelaar te zetten.
Zie ook: Verwijderd in "Het Grote PS2 Topic - Part IV"
Hardwarematig is het te omzeilen door je PS2 te modden (zie elders dan GoT), softwarematig met DVD region X.
Zie ook: Verwijderd in "Het Grote PS2 Topic - Part IV"
Hardwarematig is het te omzeilen door je PS2 te modden (zie elders dan GoT), softwarematig met DVD region X.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 19:06 ]
Thanx voor de supersnelle reactie!
Aangezien m'n PS2 dus al gemod is heb ik in elk geval geen last de beveiliging.
Nu nog het merk/type. Is zo'n Blaze wat de RGB-modus betreft goed of kan ik toch beter de Sony nemen?
Aangezien m'n PS2 dus al gemod is heb ik in elk geval geen last de beveiliging.
Nu nog het merk/type. Is zo'n Blaze wat de RGB-modus betreft goed of kan ik toch beter de Sony nemen?
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Die vraag is al vaker voorbij gekomen in dit topic. Het antwoord erop is makkelijk te vinden. Ik de praktijk komt het er eigenlijk op neer dat het niet zo veel uit maakt. Hoe merkgevoellig ben je?Demon_Eyez schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:37:
Thanx voor de supersnelle reactie!
Aangezien m'n PS2 dus al gemod is heb ik in elk geval geen last de beveiliging.![]()
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
De Sony RGB kabel heeft geen Green Switch (al kun je die ook zelf maken op basis van mijn eerder geposte info) of GunCon aansluiting en wel ferrietkerntjes aan de kabeleinden. De Blaze heeft geen coaxiale aderparen of ferrietkernen en open connectoren van de GunCon aansluiting. Theoretisch geeft de Sony RGB kabel het minste signaalverlies/storing. Hoe langer de kabel en des te meer electrische apparaten in de buurt van de kabel des te belangrijker de kabelkwaliteit en des te eerder jij in de praktijk verschillen kan zien.Is zo'n Blaze wat de RGB-modus betreft goed of kan ik toch beter de Sony nemen?
Het is ook sterk afhankelijk van de kwaliteit van je TV zelf. Veel mensen zien het verschil niet eens omdat hun TV al een behoorlijk brak Scart/RGB circuit bevat.In de praktijk komt het er eigenlijk op neer dat het niet zo veel uit maakt.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 19:12 ]
Ik heb die TV ook
Even tussendoor:
Ook kan hij niet om met nVidia TV-chips (3d-kaart op TV aansluiten), geloof me - daar heb ik UREN aan gespendeerd.
Ik heb een site gevonden:
www.destickerman.nl
Er daar heb je allemaal frontjes voor de ps2.. ziet er best dope uit!!
www.destickerman.nl

Lelijk gedaan daar bij de usb poorten.
ach dan plak je zelf een orange sticker eroverheen
Verwijderd
Grr.... net voor 149 een PS-Two gekocht, zie ik dat er voor 169 een value pack komt met gratis memorycard, extra controller en dvd-remote
Stelletje naaiers
Nu heb ik voor 31 euro die memorycard, een controller had ik nog liggen en een dvd-remote boeit me niet, maar toch, wel balen
Nu heb ik voor 31 euro die memorycard, een controller had ik nog liggen en een dvd-remote boeit me niet, maar toch, wel balen
Kan je hem niet terug brengen bij de winkel? Als je ergens een beter aanbod ziet (en als je in die winkel vaker iets koopt, lijken ze mij niet moeilijk hoeven te doen toch) dan mag je daar toch voor gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:34:
Grr.... net voor 149 een PS-Two gekocht, zie ik dat er voor 169 een value pack komt met gratis memorycard, extra controller en dvd-remoteStelletje naaiers
![]()
Je mag heb binnen zoveel dagen ruilen zonder reden, gewoon doen dus.
Zo, halve dag bezig geweest maar ik heb eindelijk HDLoader op de memory card gekregen. Met een reguliere AR MAX die ik nog had liggen, was behoorlijk wat gedoe maar het scheelt mij iig weer de EVO uitvoering kopen
Net MGS3 ff geprobeerd en het draait als een tiet. Geweldige uitvinding die HDLoader
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
D3 feli 
Werkte je stick niet mee, of liep je ergens anders tegenaan? Heb je de swapdisk methode gebruikt, de PS2savebuilder of iets anders?halve dag bezig geweest [...] was behoorlijk wat gedoe
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 21:40 ]
@ BOR, wellicht een idee voor de startpost om USB toetsenbordjes die werken er neer te zetten?
imac keyboards hebben ook nog makkelijk usb uitgangen aan keyboard zelf, waarop de muis hangt, beide worden herkend, zelfs gelust..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Kijk, dat is handige info
Verwijderd
Sja, hij is een stukje voor kerst aangeschaft, de memorycard is al geopend (en van een andere winkel), en de ps-two doos is ook al geopend (zegel verbroken). Nog even kijken of ik nog wat kan regelen met die gegarandeerde de goedkoopste actie (BCC)
Dank je
Met stick bedoel je zo'n USB flash stick? Die heb ik niet (gebruikt). Dit is wat ik heb gedaan:Werkte je stick niet mee, of liep je ergens anders tegenaan? Heb je de swapdisk methode gebruikt, de PS2savebuilder of iets anders?
• Media player van AR MAX gebruikt om een CD-R met Free HDLoader te kunnen booten
• HDD geformatteerd met HDLoader van CD-R
• AR MAX DVD in mn PC gestopt en geript
• Een .pws save met HDLoader.elf/Title.db etc toegevoegd aan de cheatsaves die standaard op de AR MAX DVD staan.
• ISO gemaakt van gewijzigde AR MAX rip
• HDD in PC gehangen en de vers gemaakte ISO naar de HDD overgezet
• Zelfde verhaal als stap 1, maar nu met HDLoader de gewijzigde AR MAX ISO gestart
• Memory card manager van AR MAX ISO gestart en de save met HDLoader gekopieërd naar m'n memorycard
• Bakkie thee gedronken
Deze kerel heeft dat helemaal uitgevogeld. Met guide in de hand zou dat op zich geen halve dag moeten duren, ware het niet dat ik bij elke stap zo'n beetje tegen een probleem aanliep
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik wil de startpost ook even updaten met het emulator overzicht. Wel stukje usb had je er in willen hebben? Ik heb nog geen kans gehad alles te lezen. Natuurlijk kun je mij een stukje mailen voor de startposttranztaz schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:43:
@ BOR, wellicht een idee voor de startpost om USB toetsenbordjes die werken er neer te zetten?
Ik maak zondag wel even een goed overzichtje voor je okay? 
Dinnetje-weekend namelijk
Dinnetje-weekend namelijk
[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 08-01-2005 01:27 ]
Staan wel geinige dingetjes bij op die site. Ook voor PSTwo (en Xbox etc.)Pu_Dy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:23:
Ik heb een site gevonden:
www.destickerman.nl
[afbeelding]
Iemand die zoiets op zijn console heeft geplakt ?
ik vind deze wel aardig:

(ook: Zwart carbon, wit carbon en goud chroom)
Direct link : http://destickerman.nl/ca...34b5ff146f23deeb9bd8a33f0
Misschien waard te vermelden in de startpost ?
[ Voor 33% gewijzigd door MenaceD op 08-01-2005 14:53 ]
Verwijderd
Een Packerd Bell 5135l toetsenbord werkt iig perfect, en die werkt weer met een 4 jaar oude Logitech Chipset
mijn 5jaar oude toetsenbord van Packer Bell kan ik niet testen, is niet usb.
En mijn muis, logitech Premium optical Wheel mouse (die hele simpele goedkoper versie, werkt niet)
En mijn muis, logitech Premium optical Wheel mouse (die hele simpele goedkoper versie, werkt niet)
Verwijderd
Misschien is het mooier deze lijst verder af te maken
Werkende toetsenborden
Packerd Bell 5135l
Logitech Cordless Desktop MX
Logitech Internet Navigator
Niet werkende toetsenborden
Niet bekend
Werkende muizen
Niet bekend
Niet werkende muizen
Logitech Premium Optical Wheelmouse
Logitech MX510
Ondersteunende games
Tony Hawk's Underground (online chat, menu)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 16:23 ]
Verwijderd
probleem met central station!
Had de network acces code ingevuld en beveiligingscode en drukte op accepteren. Loopt de playstation vast.
Nu is de code al gebruikt en kan ik me niet bij central aanmelden.
Op te lossen?
Had de network acces code ingevuld en beveiligingscode en drukte op accepteren. Loopt de playstation vast.
Op te lossen?
Ik heb inmiddels een nieuwe RGB SCART kabel (geen Blaze). Hij is 'Coldplated 'en heeft twee ferrietkernen aan de uiteinden van de kabel. Hij is helaas wel wat dunner als de originele Sony kabel, maar geeft toch weer net iets beter beeld als m'n oude Sony S-Video/SCART kabelVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:09:
[...]
De Sony RGB kabel heeft geen Green Switch (al kun je die ook zelf maken op basis van mijn eerder geposte info) of GunCon aansluiting en wel ferrietkerntjes aan de kabeleinden. De Blaze heeft geen coaxiale aderparen of ferrietkernen en open connectoren van de GunCon aansluiting. Theoretisch geeft de Sony RGB kabel het minste signaalverlies/storing. Hoe langer de kabel en des te meer electrische apparaten in de buurt van de kabel des te belangrijker de kabelkwaliteit en des te eerder jij in de praktijk verschillen kan zien.
[...]
Het is ook sterk afhankelijk van de kwaliteit van je TV zelf. Veel mensen zien het verschil niet eens omdat hun TV al een behoorlijk brak Scart/RGB circuit bevat.
De kabel heeft geen Green Switch , maar da's niet nodig.
Het inderdaad een heel leuk TV'tje.tranztaz schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:14:
[...]
Ik heb die TV ooken ik gebruik dat kabeltje waarmee je kan switchen in AV-1, die is ook RGB en ik vindt het prima kwaliteit. De TV can PAL B, PAL G, SECAM B, SECAM G en NTSC aan, 50Hz en 60Hz. Er zit ook op de printplaten van de TV bij de composietaansluiting van de voorkant, als het goed is een S-Video aansluiting, die kan je er ook op solderen mocht je dat willen. Wat de TV niet kan is progressive scan. Lukt niet.
Even tussendoor:
Ook kan hij niet om met nVidia TV-chips (3d-kaart op TV aansluiten), geloof me - daar heb ik UREN aan gespendeerd.
Progressive is inderdaad voorbehouden aan de veel duurdere breedbeelds of HDTV's helaas.
Voor S-Video heb een SCART-plug, die kan op AV-2 en heeft Audio L/R en een S-Video aanlsluiting.
Ik heb een Ati X800 Pro ViVo. Dus wie weet is er nog hoop
[ Voor 31% gewijzigd door Demon_Eyez op 08-01-2005 17:21 ]
in welke winkel komt die valuepack als ik vragen mag ?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:34:
Grr.... net voor 149 een PS-Two gekocht, zie ik dat er voor 169 een value pack komt met gratis memorycard, extra controller en dvd-remoteStelletje naaiers
![]()
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Demon_Eyez:
hoe duur was hij en waar heb je hem gekocht?
EYETOY GAMELIST:
- ATV Offroad Fury 2 [480p]
- Beyond Good and Evil [480p]
- Burnout 2: Point of Impact [480p]
- Burnout 3: Takedown [480p]
- Capcom Fighting Evolution [480p]
- Capcom Fighting Jam
- Crimson Tears [480p]
- Dragonball Z Budokai 3 [480p]
- ESPN NFL 2K5 [480p]
- Getaway, the
- Ghost Hunter [480p]
- Ghost In The Shell: Stand Alone Complex [480p]
- Gran Turismo 4
- Guilty Gear X [480p]
- Guilty Gear XX #Reload
- Guilty Gear Isuka [480p]
- Jak II [480p]
- Jak III [480p]
- Marvel vs. Capcom 2 [480p]
- Mortal Kombat: Deception [480p]
- NBA 2K3 [480p]
- NFL 2K3 [480p]
- Primal [480p]
- Prince of Persia: Sands of Time
- Ratchet & Clank: Going Commando [480p]
- Rayman 3: Hoodlum Havoc [480p]
- Rise To Honor [480p]
- Robotech: Battlecry [480p]
- Robotech: Invasion [480p]
- Showdown: Legends of Wrestling [480p]
- Shrek 2: The Game [480p]
- Smash Court Pro Tournament 2 [480p]
- SOCOM: U.S. Navy SEALs [480p]
- SOCOM II: U.S. Navy SEALs [480p]
- Soul Calibur II [480p]
- Splashdown: Rides Gone Wild [480p]
- SSX 3 [480p]
- Star Ocean Till the End of Time [480p]
- Star Wars: Bounty Hunter [480p]
- Star Wars: Jango Fett
- Syphon Filter: The Omega Strain [480p]
- Tekken 4 [480p]
- True Crime: Streets of LA [480p]
- Van Helsing [480p]
- Vexx [480p]
PS2 VGA COMPATIBLE GAMES:
Voor de lijstjes fetishisten (klikbaar):Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:16:
Misschien is het mooier deze lijst verder af te maken
[...]
EYETOY GAMELIST:
- Disney Move
- EyeToy Groove
- EyeToy: AntiGrav
- Eyetoy: Chat
- EyeToy: Play 2
- EyeToy: Play Platinum
- NickToons EyeToy
- Sega Superstars
- U Move Super Sports
SINGSTAR GAMELIST:- EyeToy Groove
- EyeToy: AntiGrav
- EyeToy: Play 2
- EyeToy: Play Platinum
- NickToons EyeToy
- Sega Superstars
- U Move Super Sports
- EyeToy Play 2
- Sega Superstars
- Singstar
- Singstar party
- U Move Super Sports
EYETOY COMPATIBLE TITLES LIST:- Eyetoy: Chat
- Sega Superstars
- Singstar
- Singstar party
- U Move Super Sports
- DDR Festival
- Get On Da Mic
- Harry Potter Azkaban
- Jackie Chan Adventures
- Junk TV
- LMA Manager 2005
- Man United Manager
- Singstar
- Singstar Party
- This Is Football 2005
- Urbz, the
ONLINE GAME LIST:- Get On Da Mic
- Harry Potter Azkaban
- Jackie Chan Adventures
- Junk TV
- LMA Manager 2005
- Man United Manager
- Singstar
- Singstar Party
- This Is Football 2005
- Urbz, the
(Sony's Officiele site vind je hier)
- 25 To Life
- Amplitude
- Area 51
- ATV Offroad Fury 2
- ATV Offroad Fury 3
- Backyard Wrestling 2
- Battlefield Modern Combat
- Burnout 3: Takedown
- Call Of Duty: Finest Hour
- Champions Of Norrath
- Cold Winter
- Colin McRae Rally 2005
- Crash N' Burn
- Destruction Derby Arenas
- ESPN NBA Basketball 2K4
- ESPN NFL Football 2K4
- ESPN NFL Football 2K5
- ESPN NHL Hockey 2K4
- Everquest Online Adventures
- EyeToy: Chat
- FIFA Football 2004
- FIFA Football 2005
- Final Fantasy XI
- Formula One 04
- Gran Turismo 4 Prologue Signature Ed
- Hardware: Online Arena
- IndyCar Series 2005
- Juiced
- Katamari Damacy
- Killzone
- LMA Manager 2005
- Madden NFL 2003
- Madden NFL 2004
- Madden NFL 2005
- Manchester United Manager 2005
- Medal Of Honor Rising Sun
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater
- Midnight Club 3:DUB Edition
- Midnight Club II
- Midnight Club II Platinum
- Monster Hunter
- Mortal Kombat: Deception
- MTX: Mototrax
- My Street
- NBA 2K3
- NBA Ballers
- NCAA Football 2005
- Need For Speed Underground
- Need For Speed Underground 2
- Net de Bomberman
- NFL Street
- NHL 2005
- NHL Hitz Pro
- Notorious: Die To Drive
- Pool Shark 2
- Rainbow Six 3
- Ratchet & Clank 3
- Resident Evil: Outbreak
- Risk: Global Domination
- Robotech: Invasion
- Serious Sam: Next Encounter
- Snowblind
- SOCOM US Navy SEALs Platinum
- SOCOM II: US Navy SEALs
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- SRS - Syndicate Street Racing
- SSX 3
- Star Wars: Battlefront
- Syphon Filter: The Omega Strain
- The Sims Bustin' Out
- This Is Football 2004
- This Is Football 2005
- Tiger Woods PGA Tour 2005
- Timesplitters Future Perfect
- TOCA Race Driver 2
- Tom Clancy's Ghost Recon 2
- Tom Clancy's Ghost Recon Jungle Storm
- Tony Hawk's Pro Skater 3
- Tony Hawks Pro Skater 4
- Tony Hawk's Underground
- Tony Hawk's Underground 2
- Tribes Aerial Assault
- Twisted Metal Black Online ( Inc Adapter)
- Warhammer 40,000 Fire Warrior
- World Championship Pool
- World Championship Snooker 2004
- World Rally Championship 4
- WWE Smackdown vs Raw
- XIII
LIGHT GUN GAME LIST:- 25 To Life
- Amplitude
- Area 51
- ATV Offroad Fury 2
- ATV Offroad Fury 3
- Backyard Wrestling 2
- Battlefield Modern Combat
- Call Of Duty: Finest Hour
- Champions Of Norrath
- Cold Winter
- Colin McRae Rally 2005
- Crash N' Burn
- Destruction Derby Arenas
- ESPN NBA Basketball 2K4
- ESPN NFL Football 2K4
- ESPN NFL Football 2K5
- ESPN NHL Hockey 2K4
- EyeToy: Chat
- FIFA Football 2004
- FIFA Football 2005
- Final Fantasy XI
- Formula One 04
- Gran Turismo 4 Prologue Signature Ed
- IndyCar Series 2005
- Juiced
- Katamari Damacy
- Killzone
- LMA Manager 2005
- Madden NFL 2003
- Madden NFL 2004
- Madden NFL 2005
- Manchester United Manager 2005
- Medal Of Honor Rising Sun
- Midnight Club 3:DUB Edition
- Midnight Club II
- Midnight Club II Platinum
- Monster Hunter
- MTX: Mototrax
- My Street
- NBA 2K3
- NBA Ballers
- NCAA Football 2005
- Need For Speed Underground 2
- Net de Bomberman
- NFL Street
- NHL 2005
- NHL Hitz Pro
- Notorious: Die To Drive
- Pool Shark 2
- Rainbow Six 3
- Ratchet & Clank 3
- Robotech: Invasion
- Serious Sam: Next Encounter
- Snowblind
- SOCOM US Navy SEALs Platinum
- SOCOM II: US Navy SEALs
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- SRS - Syndicate Street Racing
- SSX 3
- Star Wars: Battlefront
- The Sims Bustin' Out
- This Is Football 2004
- This Is Football 2005
- Tiger Woods PGA Tour 2005
- Timesplitters Future Perfect
- TOCA Race Driver 2
- Tom Clancy's Ghost Recon 2
- Tom Clancy's Ghost Recon Jungle Storm
- Tony Hawk's Pro Skater 3
- Tony Hawks Pro Skater 4
- Tony Hawk's Underground
- Tony Hawk's Underground 2
- Tribes Aerial Assault
- Twisted Metal Black Online ( Inc Adapter)
- Warhammer 40,000 Fire Warrior
- World Championship Pool
- World Championship Snooker 2004
- World Rally Championship 4
- WWE Smackdown vs Raw
- XIII
- Area 51 [ps1/Konami Hyperblaster]
- Death Crimson OX+ [ps2/Namco Guncon 2]
- Die Hard Trilogy [ps1/Konami Hyperblaster]
- Dino Stalker
- Elemental Gearbolt [ps1/Konami Hyperblaster]
- Endgame
- Gun Survivor - Bio Hazard [ps1/Namco Guncon]
- Gun Survivor 2: Bio Hazard Code: Veronica [ps2/Namco Guncon 2]
- Gun Survivor 3: Dino Crisis [ps2/Namco Guncon 2]
- Gun Survivor 4: Bio Hazard: Heroes Never Die [ps2/Namco Guncon 2]
- Gunbalina [ps1/Namco Guncon]
- Gunbarl [ps1/Namco Guncon]
- Gunbullet [ps1/Namco Guncon]
- Gunfighter II
- Gunvari Collection (collectiedisc met Gunbarl, Gunbullet, Gunbalina en Time Crisis) [ps2/Namco Guncon 2]
- Henry Explorers [ps1/Konami Hyperblaster]
- Horned Owl [ps1/Konami Hyperblaster]
- Leathal Enforcers Deluxe Pack [ps1/Konami Hyperblaster]
- Maximum Force [ps1/Konami Hyperblaster]
- Mighty Hits [ps1/Konami Hyperblaster]
- Mighty Hits Special [ps1/Konami Hyperblaster]
- Ninja Assault [ps2/Namco Guncon 2]
- Oh! Bakyuuun [ps1/Namco Guncon]
- Police 24/7
- Rescue Shot Bu-Bi-Bo [ps1/Namco Guncon]
- Resident Evil Survivor 2 Code Veronica
- Resident Evil: Dead Aim
- Revolution X [ps1/Konami Hyperblaster]
- Simple 1500 Series vol. ??: The Gun Shooting [ps1/Konami Hyperblaster]
- Simple 1500 Series vol. 63: The Gun Shooting 2 [ps1/Konami Hyperblaster]
- Snatcher [ps1/Konami Hyperblaster]
- Starsky & Hutch
- The Keisatsukan: Shinjuku 24-jikan [ps2/Konami Hyperblaster]
- Time Crisis [ps1/Namco Guncon]
- Time Crisis 2 [ps2/Namco Guncon 2]
- Time Crisis 3 [ps2/Namco Guncon 2]
- Time Crisis: Crisis Zone [ps2/Namco Guncon 2]
- Time Crisis: Project Titan [ps1/Namco Guncon]
- Vampire Night [ps2/Namco Guncon 2]
- Virtua Cop Elite
- Virtua Cop Rebirth [ps2/Namco Guncon 2]
I-LINK GAME LIST:- Death Crimson OX+ [ps2/Namco Guncon 2]
- Die Hard Trilogy [ps1/Konami Hyperblaster]
- Dino Stalker
- Elemental Gearbolt [ps1/Konami Hyperblaster]
- Endgame
- Gun Survivor - Bio Hazard [ps1/Namco Guncon]
- Gun Survivor 2: Bio Hazard Code: Veronica [ps2/Namco Guncon 2]
- Gun Survivor 3: Dino Crisis [ps2/Namco Guncon 2]
- Gun Survivor 4: Bio Hazard: Heroes Never Die [ps2/Namco Guncon 2]
- Gunbalina [ps1/Namco Guncon]
- Gunbarl [ps1/Namco Guncon]
- Gunbullet [ps1/Namco Guncon]
- Gunfighter II
- Gunvari Collection (collectiedisc met Gunbarl, Gunbullet, Gunbalina en Time Crisis) [ps2/Namco Guncon 2]
- Henry Explorers [ps1/Konami Hyperblaster]
- Horned Owl [ps1/Konami Hyperblaster]
- Leathal Enforcers Deluxe Pack [ps1/Konami Hyperblaster]
- Maximum Force [ps1/Konami Hyperblaster]
- Mighty Hits [ps1/Konami Hyperblaster]
- Mighty Hits Special [ps1/Konami Hyperblaster]
- Ninja Assault [ps2/Namco Guncon 2]
- Oh! Bakyuuun [ps1/Namco Guncon]
- Police 24/7
- Rescue Shot Bu-Bi-Bo [ps1/Namco Guncon]
- Resident Evil Survivor 2 Code Veronica
- Resident Evil: Dead Aim
- Revolution X [ps1/Konami Hyperblaster]
- Simple 1500 Series vol. ??: The Gun Shooting [ps1/Konami Hyperblaster]
- Simple 1500 Series vol. 63: The Gun Shooting 2 [ps1/Konami Hyperblaster]
- Snatcher [ps1/Konami Hyperblaster]
- Starsky & Hutch
- The Keisatsukan: Shinjuku 24-jikan [ps2/Konami Hyperblaster]
- Time Crisis [ps1/Namco Guncon]
- Time Crisis 2 [ps2/Namco Guncon 2]
- Time Crisis 3 [ps2/Namco Guncon 2]
- Time Crisis: Crisis Zone [ps2/Namco Guncon 2]
- Time Crisis: Project Titan [ps1/Namco Guncon]
- Vampire Night [ps2/Namco Guncon 2]
- Virtua Cop Elite
- Virtua Cop Rebirth [ps2/Namco Guncon 2]
- Ace Combat 4 (?)
- Age of Empires 2
- Armored Core 2
- Armored Core 2: Another Age
- Armored Core 3
- Armored Core 3: Silent Line
- Burnout (?)
- Grand Turismo 3 A-spec
- Kinetica (?)
- Motor GP 2 (?)
- Silentscope 2
- Time Crisis 2
- Top Gun (?)
- Unreal Tournament
USB MOUSE GAME LIST:- Age of Empires 2
- Armored Core 2
- Armored Core 3
- Burnout (?)
- Grand Turismo 3 A-spec
- Kinetica (?)
- Motor GP 2 (?)
- Silentscope 2
- Time Crisis 2
- Top Gun (?)
- Unreal Tournament
- Age of Empires II: The Age of Kings
- Armored Core 2
- Armored Core 3
- Conflict Desert Storm
- Half-Life
- Red Faction 2
- Rune Viking Warlord
- Silent Scope 2
- Soldier of Fortune
- Start Trek Voyager: Elite Force
- Unreal Tournament
USB KEYBOARD GAME LIST:- Armored Core 2
- Armored Core 3
- Conflict Desert Storm
- Half-Life
- Red Faction 2
- Rune Viking Warlord
- Silent Scope 2
- Soldier of Fortune
- Start Trek Voyager: Elite Force
- Unreal Tournament
- EverQuest Online Adventures
- Half-Life
- Red Faction 2
- Rune Viking Warlord
- Star Trek Voyager: Elite Force
- Soldier of Fortune
- Unreal Tournament
USB HEADSET GAME LIST:- Half-Life
- Red Faction 2
- Rune Viking Warlord
- Star Trek Voyager: Elite Force
- Soldier of Fortune
- Unreal Tournament
- ESPN NBA Basketball
- ESPN NCAA College Basketball
- ESPN NFL Football
- ESPN NHL Hockey
- FIFA Football 2004
- Karaoke Revolution
- Lord of the Rings, the: The Return of the King
- Madden NFL 2004
- Manhunt
- Medal of Honor: Rising Sun
- NASCAR Thunder 2004
- NBA Live 2004
- NBA Shootout 2004
- NCAA Final Four 2004
- NCAA Football 2004
- NCAA GameBreakers Football
- NCAA March Madness 2004
- NFL Gameday 2004
- NHL 2004
- NHL Faceoff 2004
- NHL Hitz Pro
- Sims, the: Bustin Out
- SOCOM II: U.S.Navy SEALs
- SOCOM: U.S. Navy SEALs
- SSX 3
- SWAT: Global Strike Team
- Tiger Woods PGA TOUR 2004
- Trivial Pursuit: Unhinged
WHEEL GAME LIST:- ESPN NCAA College Basketball
- ESPN NFL Football
- ESPN NHL Hockey
- FIFA Football 2004
- Karaoke Revolution
- Lord of the Rings, the: The Return of the King
- Madden NFL 2004
- Manhunt
- NASCAR Thunder 2004
- NBA Live 2004
- NBA Shootout 2004
- NCAA Final Four 2004
- NCAA Football 2004
- NCAA GameBreakers Football
- NCAA March Madness 2004
- NFL Gameday 2004
- NHL 2004
- NHL Faceoff 2004
- NHL Hitz Pro
- Sims, the: Bustin Out
- SOCOM II: U.S.Navy SEALs
- SSX 3
- Tiger Woods PGA TOUR 2004
- Trivial Pursuit: Unhinged
- 18 Wheeler: American Pro Trucker
- Auto Modellista
- Burnout
- Burnout 2: Point of Impact
- Burnout 3 Takedown
- Colin McRae 3
- Colin McRae Rally 4
- Colin McRae 2005
- Corvette
- Driven
- F1 2001
- F1 2002
- F1 Career Challenge
- Ferrari F355 Challenge
- Formula One 2001
- Formula One 2002
- Formula One 2003
- Formula One 2004
- Gran Turismo Concept: 2001 Tokyo
- Gran Turismo Concept: 2002 Tokyo-Geneva
- Gran Turismo 3 A-spec
- Gran Turismo 4
- Grand Prix Challenge
- Hot Wheels Velocity X
- Initial D: Special Stage
- Knight Rider
- Lotus Challenge
- Midnight Club II
- Motor Mayhem
- NASCAR Heat 2002
- NASCAR Heat 2: Road To The Championship
- NASCAR Thunder 2002
- NASCAR Thunder 2003
- NASCAR Thunder 2004
- NASCAR 2005: Chase for the Cup
- Need For Speed: Hot Pursuit 2
- Pro Race Driver
- R: Racing Evolution
- Rally Championship
- Rally Fusion: Race of Champions
- RoadKill
- Shox
- Smuggler´s Run 2: Hostile Territory
- Starsky & Hutch
- Street Racing Syndicate
- The Simpsons Hit & Run
- The Simpsons Road Rage
- Total Immersion Racing
- Test Drive
- Test Drive Off-Road: Wide Open
- Test Drive Eve of Destruction
- Twisted Metal Black Online
- World of Outlaws: Sprint Cars 2002
- World Rally Championship
- World Rally Championship II Extreme
- World Rally Championship IV
- V-Rally 3
CO-OP MULTIPLAYER GAMES:- Auto Modellista
- Burnout
- Burnout 3 Takedown
- Colin McRae 3
- Colin McRae Rally 4
- Colin McRae 2005
- Corvette
- Driven
- F1 2001
- F1 2002
- F1 Career Challenge
- Ferrari F355 Challenge
- Formula One 2001
- Formula One 2002
- Formula One 2003
- Formula One 2004
- Gran Turismo Concept: 2001 Tokyo
- Gran Turismo Concept: 2002 Tokyo-Geneva
- Gran Turismo 3 A-spec
- Gran Turismo 4
- Grand Prix Challenge
- Hot Wheels Velocity X
- Initial D: Special Stage
- Knight Rider
- Lotus Challenge
- Midnight Club II
- Motor Mayhem
- NASCAR Heat 2002
- NASCAR Heat 2: Road To The Championship
- NASCAR Thunder 2002
- NASCAR Thunder 2003
- NASCAR Thunder 2004
- NASCAR 2005: Chase for the Cup
- Need For Speed: Hot Pursuit 2
- Pro Race Driver
- Rally Championship
- Rally Fusion: Race of Champions
- RoadKill
- Shox
- Smuggler´s Run 2: Hostile Territory
- Starsky & Hutch
- Street Racing Syndicate
- The Simpsons Hit & Run
- The Simpsons Road Rage
- Total Immersion Racing
- Test Drive
- Test Drive Off-Road: Wide Open
- Test Drive Eve of Destruction
- Twisted Metal Black Online
- World of Outlaws: Sprint Cars 2002
- World Rally Championship
- World Rally Championship II Extreme
- World Rally Championship IV
- V-Rally 3
- Amplitude
- Army Men: Green Rogue
- Adventures of Cookie and Cream
- Armored Core 3
- Army Men: Air Attack 2
- ATV Offroad Fury 2
- Baldur's Gate: Dark Alliance
- Baldur's Gate: Dark Alliance II
- Batman: Rise of Sin Tzu
- Battle Engine Aquila
- Champions of Norrath
- Conflict: Desert Storm
- Conflict: Desert Storm II
- Conflict: Vietnam
- Contra: Shattered Soldier
- Cookie & Cream
- Crimson Sea 2
- Dark Alliance
- Dead or Alive 2: Hardcore
- Deer Hunter
- Defender
- Def Jam Vendetta
- Dynasty Warriors 3
- Endgame
- Everquest Online Adventures: Frontiers
- EyeToy: Groove
- Fallout: Brotherhood of Steel
- Gauntlet: Dark Legacy
- Ghost Recon
- Ghost Recon Junglestorm
- Ghost Recon 2
- Gladius
- Guitaroo-Man
- Half-Life
- Hidden Invasion
- Hunter: The Reckoning Wayward
- Hunter: Wayward
- James Bond 007: Everything or Nothing
- James Bond 007: Nightfire
- Killzone
- Legend of Alon D'ar
- Lord of the Rings: The Return of the King
- Madden NFL 2003
- McFarlane's Evil Prophecy
- Medal of Honor - Rising Sun
- Midnight Club II
- Mobile Suit Gundam: Federation vs. Zeon
- Mystic Heroes
- NBA Live 2003
- NBA Street Vol. 2
- NFL 2K3
- NFL Street
- Ninja Assault
- Project Eden
- Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
- Quake III: Revolution
- Rainbow Six 3
- Ratchet And Clank 3 - Up Your Arsenal
- Rumble Racing
- Samurai Warriors
- Sega Soccer Slam
- Sega Sports Tennis
- Serious Sam
- Shrek 2
- Silent Scope 2
- Silent Scope: Dark Silhouette
- Sims
- SOCOM: US Navy Seals
- SOCOM II: U.S. Navy SEALs
- Soldier of Fortune Gold
- Star Wars: Jedi Starfighter
- Star Wars: The Clone Wars
- Summer Heat Beach Volleyball
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Tekken Tag Tournament
- Tenchu 3: Wrath of Heaven
- TimeSplitters: Future Perfect
- TimeSplitters 2
- Time Crisis 2
- Time Crisis 3
- Tony Hawk's Pro Skater 4
- Tribes: Aerial Assault
- Twisted Metal: Black
- Unreal Tournament
- Vampire Night
- Wakeboarding Unleashed
- Winning Eleven serie
- Winback
- World Destruction League: Thunder Tanks
PROGRESSIVE SCAN COMPATIBLE GAMES:- Army Men: Green Rogue
- Adventures of Cookie and Cream
- Armored Core 3
- Army Men: Air Attack 2
- ATV Offroad Fury 2
- Baldur's Gate: Dark Alliance
- Baldur's Gate: Dark Alliance II
- Batman: Rise of Sin Tzu
- Battle Engine Aquila
- Champions of Norrath
- Conflict: Desert Storm
- Conflict: Desert Storm II
- Conflict: Vietnam
- Contra: Shattered Soldier
- Cookie & Cream
- Crimson Sea 2
- Dark Alliance
- Dead or Alive 2: Hardcore
- Deer Hunter
- Defender
- Def Jam Vendetta
- Dynasty Warriors 3
- Endgame
- Everquest Online Adventures: Frontiers
- EyeToy: Groove
- Fallout: Brotherhood of Steel
- Gauntlet: Dark Legacy
- Ghost Recon
- Ghost Recon Junglestorm
- Ghost Recon 2
- Gladius
- Guitaroo-Man
- Half-Life
- Hidden Invasion
- Hunter: The Reckoning Wayward
- Hunter: Wayward
- James Bond 007: Everything or Nothing
- James Bond 007: Nightfire
- Killzone
- Legend of Alon D'ar
- Lord of the Rings: The Return of the King
- Madden NFL 2003
- McFarlane's Evil Prophecy
- Medal of Honor - Rising Sun
- Midnight Club II
- Mobile Suit Gundam: Federation vs. Zeon
- Mystic Heroes
- NBA Live 2003
- NBA Street Vol. 2
- NFL 2K3
- NFL Street
- Ninja Assault
- Project Eden
- Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
- Quake III: Revolution
- Rainbow Six 3
- Ratchet And Clank 3 - Up Your Arsenal
- Rumble Racing
- Samurai Warriors
- Sega Soccer Slam
- Sega Sports Tennis
- Serious Sam
- Shrek 2
- Silent Scope 2
- Silent Scope: Dark Silhouette
- Sims
- SOCOM: US Navy Seals
- Soldier of Fortune Gold
- Star Wars: The Clone Wars
- Summer Heat Beach Volleyball
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Tekken Tag Tournament
- Tenchu 3: Wrath of Heaven
- TimeSplitters: Future Perfect
- TimeSplitters 2
- Time Crisis 2
- Time Crisis 3
- Tribes: Aerial Assault
- Twisted Metal: Black
- Unreal Tournament
- Vampire Night
- Wakeboarding Unleashed
- Winning Eleven serie
- Winback
- World Destruction League: Thunder Tanks
- ATV Offroad Fury 2 [480p]
- Beyond Good and Evil [480p]
- Burnout 2: Point of Impact [480p]
- Burnout 3: Takedown [480p]
- Capcom Fighting Evolution [480p]
- Capcom Fighting Jam
- Crimson Tears [480p]
- Dragonball Z Budokai 3 [480p]
- ESPN NFL 2K5 [480p]
- Getaway, the
- Ghost Hunter [480p]
- Ghost In The Shell: Stand Alone Complex [480p]
- Gran Turismo 4
- Guilty Gear X [480p]
- Guilty Gear XX #Reload
- Guilty Gear Isuka [480p]
- Jak II [480p]
- Jak III [480p]
- Marvel vs. Capcom 2 [480p]
- Mortal Kombat: Deception [480p]
- NBA 2K3 [480p]
- NFL 2K3 [480p]
- Primal [480p]
- Prince of Persia: Sands of Time
- Ratchet & Clank: Going Commando [480p]
- Rayman 3: Hoodlum Havoc [480p]
- Rise To Honor [480p]
- Robotech: Battlecry [480p]
- Robotech: Invasion [480p]
- Showdown: Legends of Wrestling [480p]
- Shrek 2: The Game [480p]
- Smash Court Pro Tournament 2 [480p]
- SOCOM: U.S. Navy SEALs [480p]
- SOCOM II: U.S. Navy SEALs [480p]
- Soul Calibur II [480p]
- Splashdown: Rides Gone Wild [480p]
- SSX 3 [480p]
- Star Ocean Till the End of Time [480p]
- Star Wars: Bounty Hunter [480p]
- Star Wars: Jango Fett
- Syphon Filter: The Omega Strain [480p]
- Tekken 4 [480p]
- True Crime: Streets of LA [480p]
- Van Helsing [480p]
- Vexx [480p]
(voor gebruik icm Blaze VGA Adapter of zelfbouw: www.ps2vga.tk)
- Arctic Thunder
- Burnout
- City Crisis
- FIFA World Cup 2002
- Final Fantasy 10
- Grand Theft Auto 3
- GT Concept
- Medal of Honor: Frontline
- Metal Gear Solid 2
- Mx2002
- Paris Dakar Rally
- Pro Evolution Soccer
- Ready 2 Rumble
- Shaun Palmer's Pro Snowboarders
- Smash Court Tennis Pro Tournament
- State of Emergency
- Tekken 4
- Tony Hawk Pro Skater 3
- Vampire Night
- Virtual Fighter 4
BREEDBEELD GAMES:- Arctic Thunder
- Burnout
- City Crisis
- FIFA World Cup 2002
- Final Fantasy 10
- Grand Theft Auto 3
- GT Concept
- Medal of Honor: Frontline
- Metal Gear Solid 2
- Mx2002
- Paris Dakar Rally
- Pro Evolution Soccer
- Ready 2 Rumble
- Shaun Palmer's Pro Snowboarders
- Smash Court Tennis Pro Tournament
- State of Emergency
- Tekken 4
- Tony Hawk Pro Skater 3
- Vampire Night
- Virtual Fighter 4
- 007 Nightfire [anamorphic]
- Ace Combat 04: Shattered Skies [anamorphic]
- Ace Combat 5: The Unsung War
- Ape Escape 2
- Beatmania IIDX 3rd Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 4th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 5th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 6th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 7th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 8th Style [letterbox]
- Burnout
- Burnout 2: Point of Impact [anamorphic]
- Burnout 3: Takedown [anamorphic]
- Catwoman
- Dog's Life
- Ecco the Dolphin
- ESPN NFL 2K5
- F1 Career Challenge
- F1 Championship 2001
- FIFA 2001
- Final Fantasy XI
- Getaway, the
- Ghost Hunter
- Ghost In The Shell: Stand Alone Complex
- Gran Turismo 3 A-spec [anamorphic]
- Gran Turismo 4 [anamorphic]
- Gran Turismo 4 Prologue [anamorphic]
- Gran Turismo Concept 2001 Tokyo [anamorphic]
- Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva [anamoprphic]
- Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Seoul [anamorphic]
- Grand Theft Auto 3 [anamorphic]
- Grand Theft Auto: San Andreas [anamorphic]
- Grand Theft Auto: Vice City [anamorphic]
- I-Ninja
- Jak and Daxter
- Jak II
- Jak III
- Katamari Damacy
- KillZone
- Madden NFL 2002
- Madden NFL 2003
- Madden NFL 2004
- Madden NFL 2005
- Manhunt
- Moto GP [anamorphic]
- Moto GP 2
- NBA 2K3
- NFL 2K3
- NBA Street Vol. 2
- NCAA Football 2002
- NCAA Football 2005
- Need for Speed Underground 2
- NFL Street
- Pac-Man World 2 [anamorphic]
- Primal
- R: Racing Evolution [anamorphic]
- Ratchet & Clank: Going Commando
- Red Dead Revolver
- Rise To Honor
- Sled Storm
- Smash Court Pro Tournament 2
- Soul Calibur II [anamorphic]
- Splashdown: Rides Gone Wild
- SSX
- SSX Tricky
- SSX 3
- Star Ocean Till the End of Time
- TransFormers
- Triple Play 2003
- True Crime: Streets of LA
- V-Rally
- Vampire Night
- Wallace & Gromit in Project Zoo
- WipeOut Fusion
- WRC: World Rally Championship
- WRC II
- WRC III
- WRC IV
- X-Files: Resist of Serve
DOLBY SURROUND GAMES:- Ace Combat 04: Shattered Skies [anamorphic]
- Ape Escape 2
- Beatmania IIDX 3rd Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 4th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 5th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 6th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 7th Style [letterbox]
- Beatmania IIDX 8th Style [letterbox]
- Burnout
- Burnout 2: Point of Impact [anamorphic]
- Burnout 3: Takedown [anamorphic]
- Catwoman
- Dog's Life
- Ecco the Dolphin
- ESPN NFL 2K5
- F1 Career Challenge
- F1 Championship 2001
- FIFA 2001
- Final Fantasy XI
- Getaway, the
- Ghost Hunter
- Ghost In The Shell: Stand Alone Complex
- Gran Turismo 3 A-spec [anamorphic]
- Gran Turismo 4 [anamorphic]
- Gran Turismo 4 Prologue [anamorphic]
- Gran Turismo Concept 2001 Tokyo [anamorphic]
- Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva [anamoprphic]
- Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Seoul [anamorphic]
- Grand Theft Auto 3 [anamorphic]
- Grand Theft Auto: San Andreas [anamorphic]
- Grand Theft Auto: Vice City [anamorphic]
- I-Ninja
- Jak and Daxter
- Jak II
- Jak III
- Katamari Damacy
- KillZone
- Madden NFL 2002
- Madden NFL 2003
- Madden NFL 2004
- Madden NFL 2005
- Manhunt
- Moto GP [anamorphic]
- Moto GP 2
- NBA 2K3
- NFL 2K3
- NBA Street Vol. 2
- NCAA Football 2002
- NCAA Football 2005
- NFL Street
- Pac-Man World 2 [anamorphic]
- Primal
- R: Racing Evolution [anamorphic]
- Red Dead Revolver
- Rise To Honor
- Sled Storm
- Smash Court Pro Tournament 2
- Soul Calibur II [anamorphic]
- Splashdown: Rides Gone Wild
- SSX
- SSX Tricky
- SSX 3
- Star Ocean Till the End of Time
- TransFormers
- Triple Play 2003
- True Crime: Streets of LA
- V-Rally
- Vampire Night
- Wallace & Gromit in Project Zoo
- WipeOut Fusion
- WRC: World Rally Championship
- WRC II
- WRC III
- WRC IV
- 007 Nightfire
- 2002 FIFA World Cup
- FIFA Soccer World Championship
- Maken Shao
- Star Wars: Starfighter
DOLBY PRO LOGIC II GAMES:- 2002 FIFA World Cup
- FIFA Soccer World Championship
- Maken Shao
- Star Wars: Starfighter
- Armored Core 3
- Castlevania: Lament of Innocence
- Crimson Tears
- DDR Festival
- Demon Stone
- Enter the Matrix
- ESPN NFL 2K5
- Final Fantasy X-2
- Final Fantasy X-2 International + Last Mission
- Fire Fighter FD 18
- Ghost Hunter
- Grand Theft Auto: San Andreas
- Gran Turismo 4
- I-Ninja
- Jak 3
- Jak & Daxter 2
- Katamari Damacy
- KillZone
- Manhunt
- NBA Street Vol. 2
- NCAA Football 2005
- NFL Street
- Primal
- Ratchet & Clank
- Red Dead Revolver
- Rise To Honor
- Soul Calibur II
- SSX Tricky
- Terminator 3
- Tomb Raider: The Angel of Darkness
- TransFormers
- Vexx
DOLBY DIGITAL GAMES:- Armored Core 3
- Castlevania: Lament of Innocence
- Crimson Tears
- DDR Festival
- Demon Stone
- Enter the Matrix
- ESPN NFL 2K5
- Final Fantasy X-2
- Final Fantasy X-2 International + Last Mission
- Fire Fighter FD 18
- Ghost Hunter
- Grand Theft Auto: San Andreas
- Gran Turismo 4
- I-Ninja
- Jak 3
- Jak & Daxter 2
- Katamari Damacy
- KillZone
- Manhunt
- NBA Street Vol. 2
- NCAA Football 2005
- NFL Street
- Primal
- Ratchet & Clank
- Red Dead Revolver
- Rise To Honor
- Soul Calibur II
- SSX Tricky
- Terminator 3
- Tomb Raider: The Angel of Darkness
- TransFormers
- Vexx
- Bouncer, the [alleen bij filmpjes]
- Final Fantasy X [alleen bij filmpjes]
- Final Fantasy X International [alleen bij filmpjes]
- Final Fantasy X-2 [alleen bij filmpjes, Dolby Digital EX]
- Final Fantasy X-2 International + Last Mission [alleen bij filmpjes, Dolby Digital EX]
- Gran Turismo 4 [alleen bij filmpjes]
- Metal Gear Solid 2 [alleen bij filmpjes]
- Metal Gear Solid 2: Substance [alleen bij filmpjes]
DTS GAMES:- Final Fantasy X [alleen bij filmpjes]
- Final Fantasy X International [alleen bij filmpjes]
- Final Fantasy X-2 [alleen bij filmpjes, Dolby Digital EX]
- Final Fantasy X-2 International + Last Mission [alleen bij filmpjes, Dolby Digital EX]
- Gran Turismo 4 [alleen bij filmpjes]
- Metal Gear Solid 2 [alleen bij filmpjes]
- Metal Gear Solid 2: Substance [alleen bij filmpjes]
- Grand Theft Auto: Vice City
- SSX 3
- Terminator 3
USB COMPATIBLE NETWERKADAPTERS (werkend met oa Tony Hawks):- SSX 3
- Terminator 3
- 3Com USB Network Ethernet
- Adapter 3C460B
- BAFO USB To Ethernet Adapter BF-310
- Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5D5050
- Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5U122-PC
- Compex LinkPort/UE202A USB 10/100MBPS Fast Ethernet Adapter
- CompUSA USB 10/100 Ethernet Adapter
- D-Link DSB-650 (Clear Casing)
- D-Link DSB-650TX
- D-Link DSB-H3ETX
- EdiMax USB Father Ethernet Adapter 10/100 EU-4201
- Farallon NetLINE 10/100 USB to Ethernet Adapter
- GetNet USB Ethernet Adapter
- GWC Tech USB Ethernet Adapter
- Hawking USB 10/100 Fast Ethernet Adapter (UF100) USB 10/100M
- Jinco USB Ethernet Adapter 10/100 Base-T UE-110
- Kouwell USB to Ethernet 588A
- Linksys USB100TX 10/100 USB Network Adapter
- Proxim (formerly Farallon) PN796 Netline 10/100 USB Adapter
- SMC EZNET-USB 2202 USB
- SOHO-USBNET/100 USB to Fast Ethernet Converter
- SOHOware 10/100 Mbps USB Network Adapter NUB100
- Sony Network Adaptor for PlayStation 2
- Surecom EP-1427X 100/10M USB Ethernet Adapter
- Target USB to 10/100M Fast Ethernet Converter
- Adapter 3C460B
- BAFO USB To Ethernet Adapter BF-310
- Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5D5050
- Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5U122-PC
- Compex LinkPort/UE202A USB 10/100MBPS Fast Ethernet Adapter
- CompUSA USB 10/100 Ethernet Adapter
- D-Link DSB-650 (Clear Casing)
- D-Link DSB-650TX
- D-Link DSB-H3ETX
- EdiMax USB Father Ethernet Adapter 10/100 EU-4201
- Farallon NetLINE 10/100 USB to Ethernet Adapter
- GetNet USB Ethernet Adapter
- GWC Tech USB Ethernet Adapter
- Hawking USB 10/100 Fast Ethernet Adapter (UF100) USB 10/100M
- Jinco USB Ethernet Adapter 10/100 Base-T UE-110
- Kouwell USB to Ethernet 588A
- Linksys USB100TX 10/100 USB Network Adapter
- Proxim (formerly Farallon) PN796 Netline 10/100 USB Adapter
- SMC EZNET-USB 2202 USB
- SOHO-USBNET/100 USB to Fast Ethernet Converter
- SOHOware 10/100 Mbps USB Network Adapter NUB100
- Sony Network Adaptor for PlayStation 2
- Surecom EP-1427X 100/10M USB Ethernet Adapter
- Target USB to 10/100M Fast Ethernet Converter
edit:
Correcties & Breedbeeld/Dolby compatibility toevoegingen door ari3 in "Het Grote PS2 Topic - Part V"
(en zelf nog Diverse HDTV-mode, Progressive Scan, Breedbeeld, DPLII, Online en USBnetwerkadapters toegevoegd, geen fut op dit moment om http://hdgames.net/ ook nog na te lopen)
Correcties & Breedbeeld/Dolby compatibility toevoegingen door ari3 in "Het Grote PS2 Topic - Part V"
(en zelf nog Diverse HDTV-mode, Progressive Scan, Breedbeeld, DPLII, Online en USBnetwerkadapters toegevoegd, geen fut op dit moment om http://hdgames.net/ ook nog na te lopen)
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:07 ]
Op te lossen door de support lijn te bellen vrees ik. Je kunt ook proberen de PS2 een uur of wat uit te laten staan (bv vannacht) en morgen nog eens te proberen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:32:
probleem met central station!
Op te lossen?
Overigens heb ik nog nooit een vastlopende ps2 gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 08-01-2005 17:21 ]
Bij de Dixons, zat in een kabel pakket samen met een verlengsnoer voor je joypad en een TosLink kabel. Pakket voor 20 Euro.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:16:
Demon_Eyez:hoe duur was hij en waar heb je hem gekocht?
Eigenlijk was ik eerst op zoek naar de originele RGB SCART kabel van Sony, maar niemand die hem hier in Zoetermeer verkoopt (ben in 8 winkels geweest).
Toen maar die bij Dixons gehaald. Als ik die van Sony (ga nog in Den Haag kijken)nog kan vinden, dan haal ik die alsnog.
support bellen, dan krijg je mij eraan 
dan nemen we al je gegevens op, en eventueel je code naar ons sturen, dan vragen we de info op, en kunnen we em unlocken/vervangen met andere unieke
Als ie zou aangeven dat ie geregistreerd is, zou het betekenen dat eventueel je username en password toch geaccepteerd is, dus loggen naar CS en dan ipv Nu registreren, kiezen voor 'hb me al eerder geregistreerd' en dan je login gegevens invullen, kijken of dat pakt..
dan nemen we al je gegevens op, en eventueel je code naar ons sturen, dan vragen we de info op, en kunnen we em unlocken/vervangen met andere unieke
Als ie zou aangeven dat ie geregistreerd is, zou het betekenen dat eventueel je username en password toch geaccepteerd is, dus loggen naar CS en dan ipv Nu registreren, kiezen voor 'hb me al eerder geregistreerd' en dan je login gegevens invullen, kijken of dat pakt..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Overal, sony levert de 'oude' packs niet meer en komt half januari met 3 nieuwe packs.Scorperito schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:16:
[...]
in welke winkel komt die valuepack als ik vragen mag ?
- de playstation two +1 controller
- Killzone pack (ps2+ spel killzone)
- Starters pack (ps2+memorycard+extra controller+dvd afstandbediening))
om hem te krijgen had je hem echter waarschijnlijk wel moeten reserveren, dit kon tot 6 januari, hiervoor had sony speciale bonnen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Ik ben inderdaad geregistreerd. Bij central station had hij mijn network code al verzonden en daarna liep hij vast. Dus ik had nog geen login gegevens kunnen invullen of wat er ook na die stap zou komen. Dus ik weet niet wat ik zou moeten invullen daar?sain onez schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:28:
support bellen, dan krijg je mij eraan
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 17:35 ]
het gewoon zo maandag even op de helpdesk neerleggen, dan zullen we waarschijnlijk vragen je code naar ons te sturen, zodat na controle hij door ons weer vervangen kan worden..
ook niet je pstwo via www.pstworegistration.com aangemeld, omdat dit dezelfde procedure betreft, die online registratie (op je pc) komt om hetzelfde neer als je aanmelden via ps2 op CS...
Dan zou je die op je pc verzonnen login kunnen hanteren...
ook niet je pstwo via www.pstworegistration.com aangemeld, omdat dit dezelfde procedure betreft, die online registratie (op je pc) komt om hetzelfde neer als je aanmelden via ps2 op CS...
Dan zou je die op je pc verzonnen login kunnen hanteren...
als je een neiuwe slimline pstwo koopt zit er een n.a. ingebakken, deze dien je te registreren middels op die site een account ahv je registratie code op achterkant van boekje pstwo manuel/starters pack, dit juist activeerd voor de pstwo klanten dat ze EN een Network Access Disk ontvangen maar tevens ook een game nl Hardware Online Arena, die dan tevens online te spelen valt, en het triggert een brief die je per post ontvangt voor de pincode om zo een 2e 3e gamehandle te kiezen om in verschillende clans te kunnen opereren...
Zou jij deze procedure al gevolgt hebben, dan kan je die username en password hanteren op CS, en zou het logisch zijn dat ie roept dat die al geregistreerd staat...
Net klaar met werken, nu weer die onzin herhalen
your welcome though
Zou jij deze procedure al gevolgt hebben, dan kan je die username en password hanteren op CS, en zou het logisch zijn dat ie roept dat die al geregistreerd staat...
Net klaar met werken, nu weer die onzin herhalen

your welcome though
Waarom gebruiken jullie uberhaubt central station? Dat heeft hier nog nooit goed gewerkt. Veel te traag, nooit interessante info. Voor mij een flop.
Dat niet alleen. dat grote witte rotvak bij de hoofdpagina is bagger. Hagelwit en heeft voor 3 dagen lang een groene vlek op mijn TV achtergelaten
worden los van elkaar verzonden, zal enkele werkdagen tussen zitten, deze pincode is enkel om meerdere gamehandles te mogen aanmaken...Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:40:
Die pincode zit bij de network disc? Of komt die los?
Daarna is het idd vrij nutteloos....
Maarja tis meer een configuratie disk, en tegenwoordig nodig voor registratie omdat cheating de hele community verziekt heeft, en men nu enkel via CS login erin kan, zodat je je even bedenkt voordat je gaat cheaten (ivm bans en dergelijke) FUN ANY-ONE....?!
Wordt er zo veel gecheat online dan? Central Station is gewoon een waardeloos product imho. Traag, onduidelijk, slechte navigatie, vaak storingen etc etc. Ik hoor er alleen maar negatieve dingen over. Ik wil gewoon games met hun eigen geintegreerde game browser. Dat het CS gedoe mag van mij gestolen worden. Dat is trouwens een mening die ik zeer vaak hoor.Sony maakt een slechte beurt met het CS verhaal als je het mij vraagt.sain onez schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:32:
[...]
worden los van elkaar verzonden, zal enkele werkdagen tussen zitten, deze pincode is enkel om meerdere gamehandles te mogen aanmaken...
Daarna is het idd vrij nutteloos....
Maarja tis meer een configuratie disk, en tegenwoordig nodig voor registratie omdat cheating de hele community verziekt heeft, en men nu enkel via CS login erin kan, zodat je je even bedenkt voordat je gaat cheaten (ivm bans en dergelijke) FUN ANY-ONE....?!
-- Verwijderd wegens het niet renderen van HTML --
[ Voor 100% gewijzigd door ari3 op 09-01-2005 13:25 ]
@ Hierboven: Jammer dat je geen html rechten hebt he?
(niet dat ik ze heb
)
In afwachting van die value pack heb ik maar even wat good old gran turismo gespeeld op de pc (dat uitlezen vanaf cd gaat wel verdomd langzaam zeg).
Even in een uurtje een Supra gebouwd met 906PK, en een top van 380km/h
\o/
In afwachting van die value pack heb ik maar even wat good old gran turismo gespeeld op de pc (dat uitlezen vanaf cd gaat wel verdomd langzaam zeg).
Even in een uurtje een Supra gebouwd met 906PK, en een top van 380km/h
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
@ari3, zie je die post kunnen aanpassen / verwijderen? Hij is hier mega lang en verkracht het overzicht nogal. Je kunt hem natuurlijk altijd naar mij mailen zodat ie in de topicstart kan.
[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 09-01-2005 11:52 ]
Ik denk dat een mod dat het beste kan aanpassen? of werkt html dan nog niet?Bor_de_Wollef schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:48:
@ari3, zie je die post kunnen aanpassen / verwijderen? Hij is hier mega lang en verkracht het overzicht nogal.
Valt mee, er zit een bug op de eerste CS Network Access DIsk nl. dat als je je network config file edit, of inziet, via edit, dan creeer je een bug dat je niet op CS kan komen, wel in games, en test van CS draait perfect, maar loggen lukt niet.Bor_de_Wollef schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:33:
[...]
Wordt er zo veel gecheat online dan? Central Station is gewoon een waardeloos product imho. Traag, onduidelijk, slechte navigatie, vaak storingen etc etc. Ik hoor er alleen maar negatieve dingen over. Ik wil gewoon games met hun eigen geintegreerde game browser. Dat het CS gedoe mag van mij gestolen worden. Dat is trouwens een mening die ik zeer vaak hoor.Sony maakt een slechte beurt met het CS verhaal als je het mij vraagt.
Die hele CS is enkel voor je online registratie, en houdt je rekening met al deze dingen is het tot redelijk toegankelijk...
Dat cheaten is helemaal de kop ingedrukt door deze login via CS (of enkel de account gegevens van CS) en is het toch wel succesvol
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een vraag over het modden van de PS2, ja ik weet het is niet legaal bla bla
Maar het gaat over de ventilator ervan! Dat ding stoort me gewoon ongelooflijk veel, en ik zou hem willen vervangen door een andere ventilator die veel stiller is. Weet iemand hoe je je PS2 ventilator moet modden? Ik zie namelijk maar een stroomdraadje daar lopen.
Groeten
Ik heb een vraag over het modden van de PS2, ja ik weet het is niet legaal bla bla
Maar het gaat over de ventilator ervan! Dat ding stoort me gewoon ongelooflijk veel, en ik zou hem willen vervangen door een andere ventilator die veel stiller is. Weet iemand hoe je je PS2 ventilator moet modden? Ik zie namelijk maar een stroomdraadje daar lopen.
Groeten
Verwijderd
Hoi,
Maar het gaat over de ventilator ervan! Dat ding stoort me gewoon ongelooflijk veel, en ik zou hem willen vervangen door een andere ventilator die veel stiller is. Weet iemand hoe je je PS2 ventilator moet modden? Ik zie namelijk maar een stroomdraadje daar lopen van de mobo naar de Fan.
Groeten
Maar het gaat over de ventilator ervan! Dat ding stoort me gewoon ongelooflijk veel, en ik zou hem willen vervangen door een andere ventilator die veel stiller is. Weet iemand hoe je je PS2 ventilator moet modden? Ik zie namelijk maar een stroomdraadje daar lopen van de mobo naar de Fan.
Groeten
Wellicht kun je hier iets vinden: http://www.richspsxparts.com/phpBB2/viewforum.php?f=2Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 02:01:
Hoi,
Groeten
Een forum over ps2 en psx repairs.
De startpost is weer aangepast met een up2date releaselijstje en het overzicht van emulatoren (met dank aan Euss).
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 10-01-2005 09:34 ]
Kleine toevoeging, hoewel nog vaag (link naar de homepage en zie, de homepage is leeg) : GBA emu voor de PS2
http://ps2emu.dcemu.co.uk/ps2boy.shtml, info + link.
Het rotte is, bijna alle sites (google) verwijzen naar: http://ps2boy.ps2newz.net en er staan reacties zoals mooie pagina e.d., maar hij is leeg (of het is sarcastisch bedoeld).
Op het moment doe ik een zoektocht naar een download, die ik dan meteen mirror.
@ Bor, over jouw DVD-9 vraag, de reacties lopen te sterk uiteen om een goed antwoord te geven. De een heeft meer succes dan de ander. Merken DVD, onder welke firmware gebrand e.d. Maar als je toch een richting in wil gaan, zou ik zeggen dat de ps2 redelijk tot goed DVD-9 ondersteunt met a-merken DVD+R. De ps2 ondersteunt immers native al DVD-9 films
http://ps2emu.dcemu.co.uk/ps2boy.shtml, info + link.
Het rotte is, bijna alle sites (google) verwijzen naar: http://ps2boy.ps2newz.net en er staan reacties zoals mooie pagina e.d., maar hij is leeg (of het is sarcastisch bedoeld).
Op het moment doe ik een zoektocht naar een download, die ik dan meteen mirror.
@ Bor, over jouw DVD-9 vraag, de reacties lopen te sterk uiteen om een goed antwoord te geven. De een heeft meer succes dan de ander. Merken DVD, onder welke firmware gebrand e.d. Maar als je toch een richting in wil gaan, zou ik zeggen dat de ps2 redelijk tot goed DVD-9 ondersteunt met a-merken DVD+R. De ps2 ondersteunt immers native al DVD-9 films
[ Voor 68% gewijzigd door SkyStreaker op 10-01-2005 10:45 ]
Ik ben in midddels van het idee afgestapt om van Sony een RGB SCART te halen.
55 Euro! wat een grappenmakers...:r
Inmiddels deze besteld. Zal een update geven over de beeldkwaliteit als ik hem heb
55 Euro! wat een grappenmakers...:r
Inmiddels deze besteld. Zal een update geven over de beeldkwaliteit als ik hem heb

[ Voor 144% gewijzigd door Demon_Eyez op 10-01-2005 14:34 ]
Verwijderd
Heb me pincode nu binnen, en CS zei dat hij me bijnaam en wachtwoord van me ps2 acount niet kende dus ik denk dat ik maar even ga bellen.
Ik kreeg net antwoord van Hotbit met de vraag of mijn PS2 dvd9 kan spelen. Hotbit vertelde mij dat dit inderdaad zo is (messiah 2). Het schijnt inderdaad nogal van de chip en de gebruikte media af te hangen.
Zal mij benieuwen hoe dat gaat met mijn Ripper 2 Deluxe GOLD.
Hotbit is wreed, goeie kerel ook. Woon er 18km vanaf, Franeker - Leeuwarden. Ik heb die man eens gesproken en zei ook eerlijk tegen mij dat hij de ps2 maar niks vond om om te bouwen. De laser is veel te zwak. XBOX, zegt ie - veel beter, veel stabieler.
Hotbit is wreed, goeie kerel ook. Woon er 18km vanaf, Franeker - Leeuwarden. Ik heb die man eens gesproken en zei ook eerlijk tegen mij dat hij de ps2 maar niks vond om om te bouwen. De laser is veel te zwak. XBOX, zegt ie - veel beter, veel stabieler.
[ Voor 68% gewijzigd door SkyStreaker op 10-01-2005 17:15 ]
Verwijderd
hoe zit het nou met de pstwo ? is het al mogelijk om daar divx op te kijken ? en kan hij al gebrande cdr lezen ?
De PS2Two is precies dezelfde hardware als de PS2. Simpelzat
Dus ja (reality player) en ja (gemod.)
[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 10-01-2005 18:08 ]
Verwijderd
Waar laat je hem modden die ook echt goed werkt, blijft werken.
Heb hier ook een ps1 die gemod is maar die moet je echt om de 5 minuten schoppen voordat het spel weer verder gaat.
( Heb net klantenservice gebeld en volgende week hebben ze de gegevens ofzo )
Heb hier ook een ps1 die gemod is maar die moet je echt om de 5 minuten schoppen voordat het spel weer verder gaat.
en het is onmogelijk om avi's af te spelen met een ongemodde ps2?tranztaz schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:07:
De PS2Two is precies dezelfde hardware als de PS2. SimpelzatDus ja (reality player) en ja (gemod.)
dan bedoel ik zonder chip.
want is het mogelijk om die avi af te kijken vanaf je HD van je ps2
of misschien de swop manier?
Niet van HD, wel kan je meende ik Reality player vanaf je MC starten, maar daar heb je weer iemand voor nodig met een gemodde ps2.Pittie schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:39:
[...]
en het is onmogelijk om avi's af te spelen met een ongemodde ps2?
dan bedoel ik zonder chip.
want is het mogelijk om die avi af te kijken vanaf je HD van je ps2
of misschien de swop manier?
Verder heb ik het er maar liever niet over eigenlijk...
okejtranztaz schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:03:
[...]
Niet van HD, wel kan je meende ik Reality player vanaf je MC starten, maar daar heb je weer iemand voor nodig met een gemodde ps2.
Verder heb ik het er maar liever niet over eigenlijk...
Miss kan dat lukken met die Action Replay Max, stick;)
Hey,
Ik had al een topic geopend, maar hier plaatjes bleek slimmer
Ik wil binnenkort voor mijn site verslagen gaan schrijven van spellen (re en previeuws)
het doel van mijn site is nix te rippen van andere site's, zo heb ik al wat artikels geschreven met eigen foto's e.d.
Nu wil ik dus ook eigen screenshots maken. iemand enig idee hoe dit moet?
via een emulator mischien? zo jah, weet iemand dan een goed werkende?
alvast bedankt
Ik had al een topic geopend, maar hier plaatjes bleek slimmer
Ik wil binnenkort voor mijn site verslagen gaan schrijven van spellen (re en previeuws)
het doel van mijn site is nix te rippen van andere site's, zo heb ik al wat artikels geschreven met eigen foto's e.d.
alvast bedankt
misschien via tv-in op je computer en dan een screenshot maken?Extera schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:31:
[ Voor 33% gewijzigd door Magic op 10-01-2005 21:44 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Volgens mij zijn daar speciale "dingen" voor. Heeft liksang niets op dit gebied?
ben totaal niet bekend met tv-in en tv kaarten, zou er best 1 aan willen schaffen, als ik zeker weet dat het ook werkt.
ga nu even googellen op liksang
//EDIT//
Ik weet eigenlijk niet waar ik naar moet zoeken...
VGA adaptors?
ga nu even googellen op liksang
//EDIT//
Ik weet eigenlijk niet waar ik naar moet zoeken...
VGA adaptors?
[ Voor 56% gewijzigd door Extera op 10-01-2005 22:07 ]
yup lijkt mij ook. Composite out van je ps2 pluggen in de port van de tvkaart, dan capturen met een programma voor filmpjes of shotsMagic schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:44:
[...]
misschien via tv-in op je computer en dan een screenshot maken?
Ik heb mijn ps2 nu al een jaartje of 3 en ik kon gewoon al vannaf het begin gekopierde cd/dvd afspelen.. 
maar een vriend van mij heeft ook een ps2 en die kan dat niet..
ben ik even lucky

ben ik even lucky
Dat kan, maar dat lukt je niet met spellen.Pu_Dy schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:16:
Ik heb mijn ps2 nu al een jaartje of 3 en ik kon gewoon al vannaf het begin gekopierde cd/dvd afspelen..
ben ik even lucky
Verwijderd
nSX2, PCSX2 en PS2Emu. Zet wel frameskip aan, want je zal een belabberde FPS halen - daarnaast zal niet alles goed werken. Als captureprogramma kun je dan bijv. HypersnapDX gebruiken.Extera schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:31:
alvast bedankt
Het beste werkt een TV/Capturekaart icm een Composiet of Svideo kabel icm een echte PS2.
Screenshot (HDadvance USA 2.00 DVD @ pcsx2_0.6 en Athlon XP 2000+):

Leuke foutmelding
Playstation? waar?
ik ga hem eens proberen op een vrije dag
proberen hoe GT3 eruit komt te zien
aan mijn pc kan het haast niet liggen (weet dat mijn systeem het niet haalt bij de PS2)
2,8 Ghz
1 GB intern
9800 Pro 128 mb
ik ga hem eens proberen op een vrije dag
proberen hoe GT3 eruit komt te zien
aan mijn pc kan het haast niet liggen (weet dat mijn systeem het niet haalt bij de PS2)
2,8 Ghz
1 GB intern
9800 Pro 128 mb
kan me geen antraxbomb herinneren..Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:39:
Waar laat je hem modden die ook echt goed werkt, blijft werken.
Verwijderd
Als je geinteresseerd ben in een goed VGA adapter voor je PS2, dan moet je het even laten weten. Het is zo namelijk dat ik veel ben tegenkomen en sommige waren echt sh*t kwaliteit
Verwijderd
Waarom zou iemand een VGA adapter willen voor zijn PS2? De PS2 kan prima zelf al die signaleringen (VGA, RGBS, PrPbY, Svideo, Composiet) uitvoeren
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 01:26 ]
met een tv kaart kan je toch gewoon je composiet kabel gebruiken voor screens?
kan ik geen scart gebruiken? en geeft composiet ook zwart-wit beeld bij import games?
ik ga zoiezo eerst die emulators eens testen
kan ik geen scart gebruiken? en geeft composiet ook zwart-wit beeld bij import games?
ik ga zoiezo eerst die emulators eens testen
Ik heb vroeger voor me AMIGA 500+ een philips monochrone rgb monitor gehad, terwijl ik de eerste uitvoering oude psx had, waarbij de video/audio niet via een speciale sony connector in console zat, maar gewoon met jackplugVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 01:22:
Waarom zou iemand een VGA adapter willen voor zijn PS2? De PS2 kan prima zelf al die signaleringen (VGA, RGBS, PrPbY, Svideo, Composiet) uitvoeren
Daardoor gebruikte je de gele voor de tvscart terwijl je em ook doorluste naar monitor waardoor je em dan idd op een monitor had draaien, wat er erg strak uitzag
Zo had later een maat van me vga box om zijn dreamcast direct op je monitor aan te sluiten zonder pc ertussen, wat erg strak beeld opleverde (5 jaar geleden soul calibur op een vette monitor was allemachtig prachtig, en nog
Verwijderd
Ik gebruik nog steeds een Amiga aRGBS monitor voor bij de PSX/PS2. Kwestie van de juiste draadjes met elkaar verbinden en eventueel de sync. aanpassen (afhankelijk van welk model monitor je hebt).
Wat betreft een VGA monitor, check mijn eerdere reply in dit topic voor een bouwprojectje
Wat betreft een VGA monitor, check mijn eerdere reply in dit topic voor een bouwprojectje
Verwijderd
Echt heel mooi zo een emulator, maar hoe download ik het bios van mijn eigen PS-Two af? Via ethernet? Dit is neem ik aan legaal? Anders negeer dit bericht maar
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 11:19 ]
Zoals ik al eerder zei: een goed werkende PS2 emulator is er niet.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:13:
Echt heel mooi zo een emulator, maar hoe download ik het bios van mijn eigen PS-Two af? Via ethernet?
Verwijderd
Wel toch? Ik zie hierboven een mooie screenshot van HD-Loader. Dit is neem ik aan legaal? Anders negeer dit bericht maar
HDloader is geen emulator hoor maar een manier om op de PS2 spellen op een hd te gebruiken.
Als je nou ook eens echt zou kijken in het topicBor_de_Wollef schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:22:
HDloader is geen emulator hoor maar een manier om op de PS2 spellen op een hd te gebruiken.

Het is een screenshot van HD loader geladen in een emulator

Verwijderd
De reden dat ik HDAdvance als voorbeeld PS2-applicatie gaf is omdat dit een standalone ELF file is en geen complete PS2 CD/DVD met alle 'ongemakken' (verwacht een echte bios, beveiliging, meerdere bestanden, specifieke hardwareroutines etc) van dien.
Bovenstaand screenshot was genomen met de "Internal HLE bios" van PCSX2 0.6. en dit is wat de pcsx2_faq.txt erover te zeggen heeft:
Bios dump util : http://ps2dev.org/kb.x?T=562 > http://ps2dev.org/files/dumpbios.zip
Verwacht er niet teveel van, tegen de tijd dat de 7GHz Opteron een oudje is kun je wellicht full-motion verwachten en is het gelijk ook het beta stadium ontgroeid.
Bovenstaand screenshot was genomen met de "Internal HLE bios" van PCSX2 0.6. en dit is wat de pcsx2_faq.txt erover te zeggen heeft:
Je kunt dus ook je eigen PS2 bios gebruiken (vragen naar downloads daarvan is net als hierboven al staat niet de bedoeling).Q: Does PCSX2 require a 'real' PS2 BIOS.
A: PCSX2 can use a 'real' BIOS, and is preferable to HLE
BIOS as it is more compatible. But HLE does work well
with many homebrew demos.
Q: Why not use HLE?
A: HLE is a difficult thing to do for a PS2. Game
developers use their own modules for each game. That
would mean we would have to HLE each module. This would
be a massive task, and not a good idea, as emulating
the real BIOS will mean compatibility with all released
games.
Q: Where do I get a BIOS?
A: You can dump the BIOS from your own PS2, DO NOT ask us
or anyone else for a BIOS, the BIOS is copyright of SONY
and is illegal to download, so we won't help you with
that.
Bios dump util : http://ps2dev.org/kb.x?T=562 > http://ps2dev.org/files/dumpbios.zip
Verwacht er niet teveel van, tegen de tijd dat de 7GHz Opteron een oudje is kun je wellicht full-motion verwachten en is het gelijk ook het beta stadium ontgroeid.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 11:32 ]
Mijn foutjohnnyv.nl schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:25:
[...]
Als je nou ook eens echt zou kijken in het topic![]()
Het is een screenshot van HD loader geladen in een emulator
Eigenlijk zijn de emulatoren alleen goed voor demo's en eenvoudige applicaties. Er echt op gamen gaat je niet lukken helaas.
Heeft iemand de c64 emulator al eens gebruikt? Kun je hiermee ook taps etc in zip formaat gebruiken?
Heeft iemand de c64 emulator al eens gebruikt? Kun je hiermee ook taps etc in zip formaat gebruiken?
Verwijderd
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:14:
[...]
Dus niet... PS2VICE 1.14 (die andere C84 emu) is over filesupport erg onduidelijk over:ps2dc64: Readme.txt
Formats supported:-
T64 - Single load progams only
PRG - Snapshots
P00 - snapshots.
ps2vice_1_14: README
Some broken things:
* P00 file loading
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 12:26 ]
Hmm, jammer dat pakken ze dus niet. Het gebruiken van roms is ook nogal omslachtig. Je moet een asci file aanmaken met alle filenamen, die op hun beurt weer niet te lang mogen zijn en geen vreemde tekens mogen hebben. Jammergenoeg zijn vrijwel alle c64 games in zip formaat, maar dat ondersteund ie niet. Voordat je dus een cd vol hebt ben je wel weer een aardige tijd zoet. Jammer hoor...
offtopic:
thanks voor het uitgebreide antwoord op mijn mail!
thanks voor het uitgebreide antwoord op mijn mail!
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 11-01-2005 12:59 ]
Dit topic is gesloten.