Het Nintendo DS topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
hmm ik heb deze thread echt helemaal gevolgd van begin tot einde

ik was eigenlijk uitgegaan van de inkoopactie, die werd gecanceld
toen dacht ik : nou ja, dan wachten we wel tot ie hier uit is

nu ik alles weer bekijk en lees ben ik eigenlijk blij dat ik geen 200 euro voor een DS heb neergelegd...

ik wordt er niet warm of koud van; wat ik normaal wel heb bij nieuwe producten van nintendo, die rush om het ook te willen hebben, is nu totaal niet aanwezig

- leuk zo'n ontwerp met 2 schermen en touchscreen, maar waar zijn de innovatieve spellen die er echt iets nieuws mee doen? (en dan bedoel ik fatsoenlijke spellen, en niet spellen die gebouwd zijn aan de hand van de functies (zoals dat van sega))
- de graphics zijn nog steeds niet echt super, maar ok, dat is nou eenmaal niet nintendo's prioriteit blijkbaar
- hij ziet er nog steeds lomp en lelijk uit
- hij is veel te duur
- wireless leuk en aardig, maar de kans dat er ooit iemand zal zijn die ik ken en ook een DS heeft schat ik 1 op 100.000

dus voorlopig laat ik em maar links liggen, de gba (en de gba sp) waren voor mij immers ook al een grote teleurstelling die ik alleen gebruik tijdens het wachten op het vliegveld 2x per jaar

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

m0nk

16-09-2003 15.15

heb hem gelukkig ook gecancelled, word ook niet echt warm van binnen als ik de foto's en graphics zie.. mischien later nog wel, eerst even kijken of hij echt aanslaat en welke titels er allemaal voor komen...

Heb gisteren dus maar weer een xbox gekocht :+
Mijn oude heb ik een half jaar geleden verkocht,. maar miste hem toch..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

moet zeggen dat zodra je speelt de graphics heel erg meevallen... ze moeten alleen niet dat doen wat je bij metroid prime hunters demo hebt, dat dat beest op je smoel springt.. dan zit je echt direct tegen een afgrijzelijk gezoomde bitmap aan te kijken :(

weet iemand overigens hoe het kan dat ik geen fuck zie in NetStumbler? Hoorde daar mensen over tijdens pictochat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Ja dhu........ moet je niet met je smoel tegen een muur gaan staan in Halo2 of metroid prime2 dan ziet er ook lelijk uit. Het is een portable geen console.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

I know.. maar het viel me gewoon tegen ;)
Zorg dan dat je texture van hogere resolutie is als je dat soort dingen van plan bent te gaan maken. En het was wel heel ernstig vond ik hoor... echt Atari2600 bijna ..

Als je dat soort dingen doet als beesten die VOLLOP op je view springen, dan moet je gewoon zorgen dat dat iig een hogere texture heeft.. spreekt voor zich lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

1 het is een demo

2 Atari achting is wel erg overdreven :)

Ik heb dat filmpje ook gezien, was inderdaad lelijk maar de transpirantie van de metroid was dan wel weer vet.

Kijk als developer moet je keuzes maken. Of hele goede textures op de omgeving of en wat minder op andere plekken of goede textures op characters en de omgeveing lelijk.

Maar ja het is een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja een demo, geen beta... ik heb er verder niet zo heel goed naar gekeken. Vond 't echt mooi hoor metroid.. Zit idd tussen N64 en Cube in. Maar juist daarom viel dat me heel erg tegen.. alsof je in een pak kleurenvlokken voor op je brood keek, zo grof ;)

Maar het kan inderdaad wel dat OMDAT het een demo is ze een kleinere cartridge hadden en tbv de size maar dit hadden gekozen...

.. dat dan weer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Apnia, had je er geen ander spel bij gekocht dan? Hoe zijn de ervaringen daar mee dan?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

nee ik koop 't voor developer purposes eigenlijk... niet zozeer voor de games... mits er zometeen dope online games komen.. dat boeit me wel, maar singleplayer echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:50:
hmm ik heb deze thread echt helemaal gevolgd van begin tot einde

ik was eigenlijk uitgegaan van de inkoopactie, die werd gecanceld
toen dacht ik : nou ja, dan wachten we wel tot ie hier uit is

nu ik alles weer bekijk en lees ben ik eigenlijk blij dat ik geen 200 euro voor een DS heb neergelegd...

ik wordt er niet warm of koud van; wat ik normaal wel heb bij nieuwe producten van nintendo, die rush om het ook te willen hebben, is nu totaal niet aanwezig

- leuk zo'n ontwerp met 2 schermen en touchscreen, maar waar zijn de innovatieve spellen die er echt iets nieuws mee doen? (en dan bedoel ik fatsoenlijke spellen, en niet spellen die gebouwd zijn aan de hand van de functies (zoals dat van sega))
- de graphics zijn nog steeds niet echt super, maar ok, dat is nou eenmaal niet nintendo's prioriteit blijkbaar
- hij ziet er nog steeds lomp en lelijk uit
- hij is veel te duur
- wireless leuk en aardig, maar de kans dat er ooit iemand zal zijn die ik ken en ook een DS heeft schat ik 1 op 100.000

dus voorlopig laat ik em maar links liggen, de gba (en de gba sp) waren voor mij immers ook al een grote teleurstelling die ik alleen gebruik tijdens het wachten op het vliegveld 2x per jaar
Sorry, maar ik snap echt niet dat ge hier niet warm van wordt als ge dat van ieder ander Ninty console wel werd. Dit is toch geweldig, wie heeft het ooit in zen hoofd gehaald om zoiets inelkaar te steken? De spellen, zijn mss aan de magere kant ja, maar dat zegt nx over de console, en over toekomstige games. Wat de graphix betreft. In de tijd van de eerste GBA kon er ook ee console gemaakt worden met betere grafix, want ik vind de grafix van de gba op niet veel trekken. Dat ie lelijk is, kan ik in komen, hoewel ik hem zelf zeer stijlvol vindt (Psp, is (jammer genoeg) een stuk schoner). En te duur, alle. mss om te importeren, maar als die hier zelfs €180 gaat kosten, dan is is mss €30 duurder als de gba bij lancering, en ge krijgt zoveel meer (zelfs als ge met datum rekening houdt). Kans van 1 op 100000 ja dat ken ik dat zou bij mij ook zo zijn, maar is dat niet ook al zo met de gba? Als ze het game over internet (en hopelijk ook met pictochat) mogelijk maken, dan interesseert mij dat niet eens. Kan ik lekker in me bedje gamen of onder in de kamer (dan ziet mama mij ook nog eens :d)
Dus ik snap echt niet waarom ge hier niet voor warm loopt. Wat had de gc meer als de n64? snellere chips, en dat is het!!! De DS is tenminste nog een echte vernieuwing! Als ik het geld had, had ik hem al maanden geleden ge preordered!
S2S schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:48:
Kijk als developer moet je keuzes maken. Of hele goede textures op de omgeving of en wat minder op andere plekken of goede textures op characters en de omgeveing lelijk.

Maar ja het is een demo.
Maar het is toch mogelijk juist dat beest alleen een hogere res te geven? Of zit ik ram mis?
apNia schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:04:
Ja een demo, geen beta... ik heb er verder niet zo heel goed naar gekeken. Vond 't echt mooi hoor metroid.. Zit idd tussen N64 en Cube in. Maar juist daarom viel dat me heel erg tegen.. alsof je in een pak kleurenvlokken voor op je brood keek, zo grof ;)

Maar het kan inderdaad wel dat OMDAT het een demo is ze een kleinere cartridge hadden en tbv de size maar dit hadden gekozen...

.. dat dan weer wel..
Het hele spel is nog niet af, daarom dat de demo werd meegegeven. Dus aangezien het nog niet af is, is het wel een soort van beta en kan er dus nog veel aan veranderen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik geef er niets om of mensen hem nou wel of niet willen...
Het enigste wat mij boeit: Wanneer komt ie nou binnen!!! pFFFFF, kan niet meer wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

als mensen m hier al hebben ;)
werkt wifi gewoon met een wifi-kaartje in je pc?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat velen van ons nog tot na de kerst zullen moeten wachten nintendo gaat waarschijnlijk pas na de kerstdagen nieuwe voorraad leveren ik heb mijn order bij play-asia dus ook maar veranderd naar een jap DS in de hoop dat ik die wel op tijd krijg (2 december)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello! --> http://www.dshandheld.com/index.php?article=36

Ik denk dat de europeaanse release echt relaxed gaat worden. Als ie hier uitkomt, hebben we veel meer spellen beschikbaar, veel meer accesoires, misschien meerdere kleuren en kunnen gewoon gelijk met de DS online spelen enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog steeds niet binnen, begint frustrerend te worden.

Ook geen antwoord gehad op de mail naar importmadness 2 dagen terug, nu nog maar een gestuurd..

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Little Bear schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:18:
Nog steeds niet binnen, begint frustrerend te worden.

Ook geen antwoord gehad op de mail naar importmadness 2 dagen terug, nu nog maar een gestuurd..
Naar welk e-mailadres heb je gestuurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met gamestop.com ?

kwam via nvidia op die site, maar leveren hun snel, niet, over maanden,

Wel mooie pakketjes bij elkaar DS + 6 spellen + mobile kit voor maar 400 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
ik had gestuurd naar webmaster@im... orders@im... en info@im...

stond wel html in de site, mss dat hun filter die eruit gepikt heeft

nu gewoon tekst verstuurd naar orders@im...

im... staat dus voor importmadness.com :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2019
apNia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:42:
heb 'm gekocht bij dat winkeltje in hoofddorp.. fucking e175 man! zonder game, dat dan weer wel.. 't was de laatste :D
Bedoel je Illusion Games? Broertje werkt daar, hij had de DS kunnen testen. Hij vertelde over een demo waarbij je (letterlijk) over de touchscreen blaast en daarmee een papieren bootje over een beekje beweegt. En een ander spelletje waarbij je de aandacht van langslopende meisjes moet trekken door in de mic dingen te roepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
UniT schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:31:
[...]

Hij vertelde over een demo waarbij je (letterlijk) over de touchscreen blaast en daarmee een papieren bootje over een beekje beweegt. En een ander spelletje waarbij je de aandacht van langslopende meisjes moet trekken door in de mic dingen te roepen. :P
Ik denk dat daar de voice recognition in werking treed. Hoe harder je blaast, hoe harder het geluid, des te sneller vaart je bootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2019
Binz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:17:
[...]

Ik denk dat daar de voice recognition in werking treed. Hoe harder je blaast, hoe harder het geluid, des te sneller vaart je bootje :)
Lijkt me ook idd. Touchpad is daar ongevoelig voor (of je moet echt retehard kunnen blazen :P ). Maar om ff aan te geven hoe dat eruit ziet als je het spel speelt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Eerlijk gezegd vind ik de DS wat tegenvallen, als ik zo de filmpjes zie...
Ik had er meer van verwacht eigenlijk...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

rajackar schreef op maandag 01 november 2004 @ 14:22:
Ik hoop heel erg dat de screens die wij zien direct uit het ram gevist zijn en dus niet door de filters zijn gegaan zodat dit probleem eigenlijk niet bestaat maar ik ben bang dat dit bij een stille hoop gaat blijven.
Ze ZIJN uit het RAM gevist. Als je bijv. een filmpje kijkt van de DS die uit de hand is gefilmd, zie je dat de graphics beter zijn:

Het schermpje is kleiner i.r.l. , dus je ziet minder 'foutjes' a.k.a. 'blokjes'.

Mijn mening is dat de DS en PSP beide fantastische hebbedingetjes zijn. De PSP is iets meer om te showen aan je vrienden e.d. "Kijk eens wat voor cools ik hier heb." De DS heeft dat ook; misschien wel meer door het touchscreen, maar de DS richt zich ook een beetje op de gameplay. Ik zie mezelf eerder plezier hebben aan een DS dan aan een PSP. Als ik een film wil kijken, doe ik dat wel thuis bij de Home Cinema, wil ik muziek luisteren pak ik me MP3-speler. Wil ik gamen, pak ik me.... DS.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Nieuws van Lik-sang:

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3523

Waarschijnlijk kijgt iedereen dus een Japanse DS.

Aangezien mario64 (US) ook helemaal uitverkocht is suggereren ze om als tweede keus de Japanse game in te stellen, om op deze manier de game sneller te kunnen leveren.

MAAR: heeft deze game ook Engels, aangezien alle games uit Japan alleen Japans hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Als ik zo eens lees, is er dus best wel rommeling met bestellingen bij online winkels.
Ik denk dat ik maar gewoon wacht op de europese release.
Aangezien mario64 (US) ook helemaal uitverkocht is suggereren ze om als tweede keus de Japanse game in te stellen, om op deze manier de game sneller te kunnen leveren.

MAAR: heeft deze game ook Engels, aangezien alle games uit Japan alleen Japans hebben?
Ik denk dat je daar van moet uitgaan.
Bij japanse games zit meestal geen taalkeuze op, zover ik weet. (net als dat duitsers alles in het duits moeten hebben, denk)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Binz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 09:57:
Nieuws van Lik-sang:

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3523

Waarschijnlijk kijgt iedereen dus een Japanse DS.

volgens mij wel, maar de teksten in mario64 zijn ZO obvious dat je ze niet nodig hebt. daarnaast kan je alle vertalingen op gamefaqs vinden.

voorbeeld; je praat met 'n roze bom en hij zegt "ok, i'll prepare the canon for you"
of je praat met koopa the quick "hey i wan't to race mario, do you know where he is?" (zoek de rode pet)
plus de JAP versie heeft 'n kick ass boxart dus dat maakt 't nog cooler ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

RSP schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:55:
plus de JAP versie heeft 'n kick ass boxart dus dat maakt 't nog cooler ook :)
én duurder. Lik-Sang zou op z'n minst goeie service kunnen tonen dat ze die 10 $ extra lieten vallen voor mensen die al besteld hadden. Dit is gewoon te zwak voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Yes...net mijn DS opgehaald bij Illusion games. Heb Urban Asphalt er bij want Mario DS was op.
Had deze gereserveerd, maar kon hem pas vandaag ophalen omdat ik tentames had de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

S2S schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:37:
Yes...net mijn DS opgehaald bij Illusion games. Heb Urban Asphalt er bij want Mario DS was op.
Had deze gereserveerd, maar kon hem pas vandaag ophalen omdat ik tentames had de afgelopen week.
Waar ergens zit jouw 'Illusion Games'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Hoofddorp zit hij. Heb hem daar nu ook gereserveerd :) Over 2 weken krijgen ze weer nieuwe binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Jep maar dat zijn dan wel Jap DS-en vertelde hij, maar dat maakt niets uit want het menu heeft meerdere talen. Verder zijn alle DS-en nu verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 19:46
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar Illusion Games met de vraag of ze mij op de reserveringslijst kunnen zetten. Gelijk gevraagd of ze die dingen ook versturen, anders moet ik op en neer 400 km rijden :(

Zonet nog gebeld met de Gameshop Enschede, daar hebben ze steeds geen informatie over wanneer de leverbaar is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
nope ze versturen helaas niet.
Denk dat ze er ook doorheen zijn want gisteren waren 50 van de 65 DS'en al gereserveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Milenco schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:51:
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar Illusion Games met de vraag of ze mij op de reserveringslijst kunnen zetten. Gelijk gevraagd of ze die dingen ook versturen, anders moet ik op en neer 400 km rijden :(

Zonet nog gebeld met de Gameshop Enschede, daar hebben ze steeds geen informatie over wanneer de leverbaar is :'(
Euhh wat is hun mailadres / site?

Ik kan het namelijk niet vinden via zoekmachine's etc.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
schnumi schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:02:
Euhh wat is hun mailadres / site?

Ik kan het namelijk niet vinden via zoekmachine's etc.
Ik heb wel een adres en telefoonnummer voor je:
Illusion Games BV
Martkplein 282
2132 CZ Hoofddorp
023-55 78 548

Heeft iemand hier de DS nog via eBay gekocht?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Icelus schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:14:
[...]
Ik heb wel een adres en telefoonnummer voor je:
Illusion Games BV
Martkplein 282
2132 CZ Hoofddorp
023-55 78 548

Heeft iemand hier de DS nog via eBay gekocht?
Ok bedankt is ook goed. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
er zijn er nog zat te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ja en dan krijg je of bakstenen of DS-en met dead pixels, met kleine bedragen heb ik geen problemen om iets op ebay te halen.

Maar een DS liever van een internetshop of in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Erg nuttige "laten we eens een flame war uitlokken" post/artikel.

Kan ik net zo goed nieuws: Miyamoto: 'Nintendo gaat binnen drie tot vier jaar online' vermelden, kun je met je DS 3 tot 4 jaar wachten voor daadwerkelijke online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Ik heb hem ook maar via ebay besteld: http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=8149830923

Ik was in totaal 198 euro kwijt voor de NDS + Mario 64 + verzendkosten (Global Express Mail, 3-5 dagen). Gelukkig heb ik een creditcard van iemand kunnen lenen :)

Nu maar hopen dat die volgende week een keertje binnen komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik denk dat ik bij play-asia ook maar switch naar de JPN versie.

Persoonlijk vind ik die zwarte NDS er een stuk bter uitzien! Als die redelijk snel beschikbaar is wacht ik daar wel op...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik vertrouw die eBay zooi echt niet :P
Maar goed, ik krijg waarschijnlijk de Japanse. Moet goedkomen, ff taaltje wijzigen en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Xrenity schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:59:
Ik vertrouw die eBay zooi echt niet :P
Maar goed, ik krijg waarschijnlijk de Japanse. Moet goedkomen, ff taaltje wijzigen en spelen maar :)
Ik normaal ook niet, maar ik had al met die kerel over IRC gesproken, en ik krijg straks een tracking number. Daarnaast is je ebay spul tot 230 euro ofzo verzekerd, dus dat scheelt natuurlijk ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
hij is binnen! 8)

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/429/Picture1209.jpg

[IMG-640x480]http://img75.exs.cx/img75/1213/Picture1210.jpg[/IMG]

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/4608/Picture1211.jpg

[IMG-640x480]http://img75.exs.cx/img75/9540/Picture1212.jpg[/IMG]

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/1284/Picture1213.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/5530/Picture1214.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/5609/Picture1215.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img73.exs.cx/img73/9348/Picture1114.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Is zo'n Ds nou goed speelbaar. Ik bedoel: Houd het nou lekker vast en is de besturing van het touchscreen nu makkelijk?
Aangezien er al een paar mensen de Ds hebben, ben ik hier erg benieuwd naar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
ja, het werkt heerlijk, beter als verwacht! misschien dat het erg onhandig zou zijn, maar hij is erg accuraat, en het werkt totaal niet onhandig. maar ik heb dan ook wel enig ervaring met touchscreens (oa ipaq, p800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( ik had eerst bij www.buyritegames.com besteld... want daar waren ze net geupdate met preorder dus ging daar maar bestellen had 4 stuks besteld.

maarja.. kreeg geen mail terug NIKS!!!.. geen geld overgenomen.. -.-"" dus NO DS :'(

later af ging ik bij liksang japanse versie bestellen... oh my god!... 4dagen later een mail terug dat ik em januari binnen krijg of ik mag cancel hmz...-.-""""

hoofddorp is me laatste hoop i think :? maar als ik daar ga bestellen denken jullie dat ze wel hebben??

thnx for alles _/-\o_

wil die DS zo graag .><"""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Ik heb via E-bay gekocht van iemand die een hele resem van die dingen geimporteerd heeft. Omdat ik geen creditcard heb, heb ik het zo maar gedaan. Ben benieuwd... Krijg m woensdag/donderdag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kwaza schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:14:
[...]

Ik heb via E-bay gekocht van iemand die een hele resem van die dingen geimporteerd heeft. Omdat ik geen creditcard heb, heb ik het zo maar gedaan. Ben benieuwd... Krijg m woensdag/donderdag aan.
Link misschien? :P

Heb al wel een vermoeden namelijk. :) Stuur anders eens een mail naar dit adres: schnumi@hotmail.com

[ Voor 14% gewijzigd door schnumi op 28-11-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:44:
hoofddorp is me laatste hoop i think :? maar als ik daar ga bestellen denken jullie dat ze wel hebben??
moet je ff bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

kwaza schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 09:02:
[...]

Ze ZIJN uit het RAM gevist. Als je bijv. een filmpje kijkt van de DS die uit de hand is gefilmd, zie je dat de graphics beter zijn:
Helaas is het wel duidelijk dat de DS geen hardware texture filtering kan maar als ik de reviews zo lees is dat maar een matig gemis. Ik heb er iig wel weer erg zin in.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
kan je de DS al in amerika bestellen, hoe duur is dat, hoeveel zijn de verzendkosten naar nederland ??? kan je ookal games meebestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:46:
kan je de DS al in amerika bestellen, hoe duur is dat, hoeveel zijn de verzendkosten naar nederland ??? kan je ookal games meebestellen ?
Echt normaal vind ik het zwaar irri als iemand zegt ga is google gebruiken ofzo maar deze vragen slaan alles |:(

Ik bedoel de vorige 20 pages gaan over het importeren uit amerika en japan en kijk lekker op een website als je wilt weten wat het kost

edit : Gaat nou alleen de boxart van de japanse versie anders zijn of is hij helemaal japans ?
Want ik vind het niet erg om een taaltje te switchen of een niet leesbare handleiding te hebben maar meer nadelen wil ik eigenlijk niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:54:
Echt normaal vind ik het zwaar irri als iemand zegt ga is google gebruiken ofzo maar deze vragen slaan alles |:(

Ik bedoel de vorige 20 pages gaan over het importeren uit amerika en japan en kijk lekker op een website als je wilt weten wat het kost

edit : Gaat nou alleen de boxart van de japanse versie anders zijn of is hij helemaal japans ?
Want ik vind het niet erg om een taaltje te switchen of een niet leesbare handleiding te hebben maar meer nadelen wil ik eigenlijk niet :)
Ik heb begrepen dat de boxart anders is, handleiding alleen Japanes (Aziatische versie die in Januari uitkomt bevat ook Chinees en Engels), geen Metroid demo en een 100V voeding. Alle DS'en zijn verder hetzelfde. Op de Japanse DS kun je dus ook bijv. Duits/Engels als taal instellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Icelus op 28-11-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik heb een vraagje.. uhh is die winkel van hoofddorp vandaag open??

zo nee..

hoe laat zijn ze morgen open??

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:09:
hey,

ik heb een vraagje.. uhh is die winkel van hoofddorp vandaag open??

zo nee..

hoe laat zijn ze morgen open??

thnx
Nee, lijkt me niet dat ze vandaag open zijn (even bellen?)
Meeste winkels in Hoofddorp gaan op maandag om 13:00 open maar ik zou vanaf 10:00/11:00 gewoon proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zouden ze dit nog gaan toevoegen in de Europese versie?
Thank you for your e-mail. We are excited to hear that you purchased your Nintendo DS and that you are loving it!

In regard to your question, while the Nintendo DS does feature a sleep mode, which is activated when closing the lid during play or PictoChat, players must manually take the Nintendo DS out of sleep mode by opening the lid. The function of having the system come out sleep mode when another Nintendo DS is nearby was not incorporated into North American Nintendo DS systems because the hardware developers at Nintendo Company, Limited (NCL) did not have time to add this feature to the final product. Please note that I have not heard of any plans to incorporate this feature into future production runs.

For more details on this as they are announced, or for more information on the DS and its games, please stay tuned to www.nintendods.com.

Sincerely,

Nintendo of America Inc.
Christie Hamilton
Van WarpPipe forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Kan me het niet voorstellen dat ze het in de EU versie wel erin stoppen, zou niet eerlijk zijn tegenover JAP en USA kopers.

Verder als dit wel het geval is dan zullen ze wel een frimware update uitbrengen voor de Jap en USA versies.

Maar ik ken de verhaaltjes van Nintendo wel zo langzamerhand ik game te lang hun producten.

Met mario 64 op de N64 was dit ook het geval er zat wat opbouw in en dan met name in de muntjes, die je zo zag verschijnen in de JAP versie dus ging iedereen roepen dat het er in de USA en EU versie uit gehaald zou worden...niet dus en zo zijn er wel meer dingen.

Maar mij stoort het niet dat deze functie er niet op ziet. Hij werkt verder prima.

En hoofddorp heeft er geen 1 meer!
Hij vertelde wel dat hij binnen 2 weken een nieuwe lading verwacht, het zijn dan wel JAP ds-en, maar dat maakt niet uit menu is in Engels alleen de boekjes niet.

Hij zou er ongeveer 80 binnen krijgen en ongeveer 45 waren er zaterdag ochtend tegen 10:30 al gereserveerd dus jullie moeten snel zijn. Verder vertelde hij me dat Mario DS de JAP versie meerdere talen heeft waaronder Engels.

[ Voor 27% gewijzigd door S2S op 28-11-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
S2S schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:33:
Kan me het niet voorstellen dat ze het in de EU versie wel erin stoppen, zou niet eerlijk zijn tegenover JAP en USA kopers.

Verder als dit wel het geval is dan zullen ze wel een frimware update uitbrengen voor de Jap en USA versies.

Maar ik ken de verhaaltjes van Nintendo wel zo langzamerhand ik game te lang hun producten.

Met mario 64 op de N64 was dit ook het geval er zat wat opbouw in en dan met name in de muntjes, die je zo zag verschijnen in de JAP versie dus ging iedereen roepen dat het er in de USA en EU versie uit gehaald zou worden...niet dus en zo zijn er wel meer dingen.

Maar mij stoort het niet dat deze functie er niet op ziet. Hij werkt verder prima.

En hoofddorp heeft er geen 1 meer!
Hij vertelde wel dat hij binnen 2 weken een nieuwe lading verwacht, het zijn dan wel JAP ds-en, maar dat maakt niet uit menu is in Engels alleen de boekjes niet.

Hij zou er ongeveer 80 binnen krijgen en ongeveer 45 waren er zaterdag ochtend tegen 10:30 al gereserveerd dus jullie moeten snel zijn. Verder vertelde hij me dat Mario DS de JAP versie meerdere talen heeft waaronder Engels.
Hoezo oneerlijk tegenover USA en Japan? Is het wel eerlijk dat die in Europa pas 4 maanden uitkomt, en een stuk duurder is?

Ik denk trouwens ook niet dat er een nieuwe firmware komt, simpelweg omdat je die dingen niet kunt flashen (dacht ik).

Mailtje wat ik vanochtend heb ontvangen van Illusion Games:
Hallo Milenco Mulder
Momenteel zijn onze DS uit verkocht we krijgen weer nieuwen lading
binnen over 2 weken als je je zelf wild verzekeren van een DS zou hem
reserveren zo dat je hem zeker heb momenteel hebben we 46 reserveringen
en krijgen we er maar +- 60 binnen

Mvg
Ramin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Icelus schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:07:
[...]
........geen Metroid demo bij Japanse versie........
Geen first hunt! Dat zou heel jammer zijn, als we de Japanse versie opgestuurd krijgen via Lik-Sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Binz schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:58:
[...]

Geen first hunt! Dat zou heel jammer zijn, als we de Japanse versie opgestuurd krijgen via Lik-Sang.
wtf? is dat al bevestigd? Zou wel erg jammer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Sjit, ja! Ik zie ook eigenlijk nu pas dat de Metroid-demo ook niet vermeld staat bij het US-systeem. Het is dus ook niet mogelijk hem erbij te claimen. Dat zou wel jammerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
misschien handig voor de mensen die het verschil tussen de DS en PSP willen zien: Sir_Killalot in "Say hello to... PlayStation Pocket!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Sir_Killalot schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:19:
misschien handig voor de mensen die het verschil tussen de DS en PSP willen zien: Sir_Killalot in "Say hello to... PlayStation Pocket!"
Helaas is het verschil in gameplay niet te zien...
(al lijkt mij die Ridge Racer niks ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hihi ik had de laatste uit hoofddorp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DANK JULLIE ALLEMAAL!!!!

ik ging naar hoofddorp bellen en ze waren open.. :D

en ze zeiden dat iemand se DS niet meer wilt...

dus ze hadden nog 1 op voorraad dus meteeen naar hoofddorp GEKOCHT!! _/-\o_

YEAH!!

maar ik heb 1 dode pixel :? ....is het bij jullie ook zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:48:
DANK JULLIE ALLEMAAL!!!!

YEAH!!

Feli! :)

1 dode pixel is wel jammer :( Heb je er veel last van? Kan je er misschien een hi-res foto van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:48:
DANK JULLIE ALLEMAAL!!!!
YEAH!!
Tering jij bent lucky :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Daarom deed hij hem dus weg..... 1 dooie pixel kunnen hun ook niets aan doen, helemaal omdat hij geimporteerd is. Ik had er gelukkig geen, heb daar in de winkel ff naar de schernpjes gekeken voordat ik hem kocht.

Maar het zijn aardige lui in die shop, zal er wel is wat vaker langs gaan.

Btw ik krijg volgende week Mario DS net van ebay afgehaald.

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 28-11-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh.. ik ging meteen terug bellen..

hun seiden als je 3 of meer dode pixel dan pas mag ik terug ruilen via nintendo ofzo.. vaag heid-.-"""

maarja
ben al blij met DS..... anders later af.. ff stiekem bij buren omruilen van die kleine kindertjes:p hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
S2S schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:25:
Daarom deed hij hem dus weg..... 1 dooie pixel kunnen hun ook niets aan doen, helemaal omdat hij geimporteerd is. Ik had er gelukkig geen, heb daar in de winkel ff naar de schernpjes gekeken voordat ik hem kocht.

Maar het zijn aardige lui in die shop, zal er wel is wat vaker langs gaan.

Btw ik krijg volgende week Mario DS net van ebay afgehaald.
Ik denk dat hij gewoon nog int doosje zat en belde dat hij hem niet af kwam halen :) (of werkt dat anders daar in Hoofddorp?)
En 1 dode pixel schijn je haast niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als ik met metroid hunter speel..

uhh ik zie wel duidelijk een rooie pixel..-.-'"

maarja maak niet so veeel uit 3 maanden garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Xrenity schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:31:
[...]

Ik denk dat hij gewoon nog int doosje zat en belde dat hij hem niet af kwam halen :) (of werkt dat anders daar in Hoofddorp?)
Ik zou het niet weten, het lijkt me niet, wat jij zegt kan ook wel.

Maar soms kunnen dooie pixels weer gaan werken, zijn het slapende pixels :)
En het ligt er ook aan waar hij zit, als hij midden op het scherm zit zou ik me er groen, geel en paars aan ergeren......jij rood :P

Btw ik heb ook ff screen covers besteld bij een shop in Hong Kong was maar 5 euro met verzenden.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 28-11-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de japanse mario 64 heeft 2 talen seggen se???

jap en eng... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik weet het.... maar ik heb nu toch de USA versie van ebay gewonnen, wel betalen natuurlijk maar het bieden heb ik gewonnen.

En nu heb ik dus niets meer nodig de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me dode pixel ligt beetje in de linker kant midden

maarja... hoop dat die snel wakker gaat worden O-)

anders over 2weken de japanse ophalen dan ff aan hun vragen.. wat ik moet doen...

vind wel zonder 175 betaald en dan een dode pixel maarja..
hehe ben al blij genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

m'n gba sp had ook een dooie pixel (gekocht bij nederlandse releasedatum), toen kreeg ik wel een nieuwe (nee de pixel ging niet uit zichzelf weer werken)

Ik heb uitgerekend dat als er 1 dooie pixel op een gba schermpje zit dat dat overeenkomt met een klasse 5 15" tft-scherm (=laagste klasse)

Ik ga er iig vanuit dat als ik een DS koop in Nederland dat ik 'm mag ruilen als er een dooie pixel op zit. Omdat dit import is ligt het ietsje anders natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/DooiePixels.jpg

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne wordt tussen 1 en 10 december geshippeed van lik-sang.

Dit duurde langer dan ik had verwacht maarja en heb ook al via
www.decalgirl.com
een zelf ontworpen skin voor mijn DS besteld
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.opdenbuijs30/Image1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de psp graphix een beetje wazig. Ze zijn idd mooier als die vna de ds maar de ds zen grafix zijn veel scherper, vandaar pixelation :).
Digital-DNA schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:23:
m'n gba sp had ook een dooie pixel (gekocht bij nederlandse releasedatum), toen kreeg ik wel een nieuwe (nee de pixel ging niet uit zichzelf weer werken)

Ik heb uitgerekend dat als er 1 dooie pixel op een gba schermpje zit dat dat overeenkomt met een klasse 5 15" tft-scherm (=laagste klasse)

Ik ga er iig vanuit dat als ik een DS koop in Nederland dat ik 'm mag ruilen als er een dooie pixel op zit. Omdat dit import is ligt het ietsje anders natuurlijk.

[afbeelding]
Ik denk dat er zoveel dodepixels zijn, omdat nintendo zich echt moet haasten en de tft fabricanten alles op alles zetten om de vraag bij te kunnen houden. Waren er ook zoveel gba's met dodepixels als nu DS'en??

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Net een FedEx confirmation gekregen dat mijn zending verstuurd gaat worden... Stond niet bij van welke Shop, maar dit moet dus van Importmadness zijn.... dus ik denk dat ik hem maandag/dinsdag zal hebben :)
1 weekje te laat maar jah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat betaal je nu ongeveer voor een DS dan? Kun je straks de games er ook op spelen die hier uit komen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:16:
Net een FedEx confirmation gekregen dat mijn zending verstuurd gaat worden... Stond niet bij van welke Shop, maar dit moet dus van Importmadness zijn.... dus ik denk dat ik hem maandag/dinsdag zal hebben :)
ik gvd nog niet wanneer had je em gepre-ordered? ik de 3de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:59

RayNbow

Kirika <3

Bor_de_Wollef schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:26:
Kun je straks de games er ook op spelen die hier uit komen?
NDS is regio vrij

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Voor games wel ja, wireless multiplay niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sir_Killalot schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:12:
Voor games wel ja, wireless multiplay niet :)
Heb ik anders niets over gehoord ;) lijkt me stug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dit is alleen een vergelijking die niet represenatatief is. Ridge Racer DS lijkt een matige N64 poort te worden zonder graphische upgrades. De graphics van de PSP zijn inderdaad beter, maar het verschil is toch iets minder groot dan de screenshots van de twee Ridge Racers tonen. Als je de screenshots en filmpjes van Asphalt(een rechtstreekse poort vanaf de N-Gage, dus ook niet echt represenatatief) neemt dan ziet het er veel mooier uit. Maar dat is al uitgebreid hier aan sprake geweest.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
S2S schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:42:
[...]

Heb ik anders niets over gehoord ;) lijkt me stug!
was ff in de war met de PSP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Sur_G schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:16:
Hier hetzelfde, inculsief tracking number! Nice.

Order komt idd van importmadness

heb trouwens 6 november preorder gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongens.

Het geld rolt naar binnen!!! 8)
November 25, 2004 - Nintendo has raised its sales targets for the new Nintendo DS system, which has already launched in America and is scheduled to launch in Japan late next week. At its latest earnings briefing, the company revealed that it expects the DS to sell 5 million units in the financial year ending March of 2005. Software sales estimates remain at 15 million units.

The hardware number is up significantly from the company's original May estimate of 3.5 million units, and even its later upward revision to 4 million. Nintendo revealed at the recent earnings briefing that it's been able to increase production of the DS to meet retailer demand, which has amounted to over two million systems in Japan alone. It also revealed that sales of the DS have been strong in America.

Surprisingly, the company actually expects an increase in Game Boy Advance sales to accompany the strong performance by the DS. Originally scheduled to ship 14 million units during the financial year ending March 2005, GBA hardware sales are now expected to reach 16 million. Of this number, 15 million are expected to be of the SP variety. GBA software is also expected to perform better than original estimates, with Nintendo targeting 77 million cartridges, up from the original 70 million target.

Strong sales of GBA software should be expected given some of the numbers Nintendo has revealed. Pokemon Emerald has crossed the million mark in its Japanese release, the company revealed. Meanwhile, the Famicom Mini lineup of titles (Classic NES series in America) has sold a total of 4.23 million units in Japan alone.

Sony's PSP, scheduled for release in the next couple of weeks in Japan, could be the only product capable of stopping Nintendo's continued dominance of the portable gaming market. Nintendo doesn't seem to be worried, though, with a company representative stating, in relation to the NDS, "Their concepts are different, so they can co-exist."
http://ds.ign.com/articles/568/568983p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Little Bear schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:24:
[...]

Hier hetzelfde, inculsief tracking number! Nice.

Order komt idd van importmadness

heb trouwens 6 november preorder gedaan
Waaaaaaaaaaat? Ik heb nog geen 2e verzendbevestiging gekregen :( Ik had geloof ik op 9 nov. de pre-order geplaatst, hoop dat ik die mail maandag ook krijg.....
Is dit trouwens de 2e mail die je krijgt van importmadness wat betreft de verzending ervan?

*EDIT*
Inmiddels heb ik de verzendbevestiging ook in de mailbox!!! Whaaaaa, dit is te gek...hopen dat ik em dinsdag of woensdag binnen krijg! En natuurlijk dat die sukkels van de douane mijn pakketje niet opmerken, ze moeten gewoon door blijven slapen!
*EDIT*

[ Voor 21% gewijzigd door ck2000nl op 29-11-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enige die het zo ontzettend lomp vind dat nin weer achter de feiten aanrent ?

Ik bedoel je snapt toch wel dat er veel verkocht worden bij een launch ??

Nu krijg je er toch weer veel mensen bij die dan toch maar wachten tot de psp er ook is omdat ze nu niet aan een ds kunnen komen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:35:
Ben ik nou de enige die het zo ontzettend lomp vind dat nin weer achter de feiten aanrent ?

Ik bedoel je snapt toch wel dat er veel verkocht worden bij een launch ??

Nu krijg je er toch weer veel mensen bij die dan toch maar wachten tot de psp er ook is omdat ze nu niet aan een ds kunnen komen volgens mij.
Puur verkoopstrategie :)

Ze maken met opzet te weinig exemplaren, zodat iedereen het nieuws gaat vermelden dat ze zijn uitverkocht (gratis reclame), nintendo maakt weer wat meer, en de hype is geboren :)

imo dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt mario kart met japanese ds the same launch??/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Volgens Gamespot staat mario kart gepland op 9 december. Zie ik nog niet gebeuren eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Little Bear schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:18:
Volgens Gamespot staat mario kart gepland op 9 december. Zie ik nog niet gebeuren eigenlijk ...
Nintendo had eerst wel bevestigd dat Mario Kart bij de JP release zou zitten, maar nu staat op hun site dat de release datum onbekend is (発売予定日:未定)
bron: http://www.nintendo.co.jp/ds/software/mariokartds/index.html

[ Voor 30% gewijzigd door Milenco op 29-11-2004 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3de gepre-ordered nix nopes nada geen bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

ik krijg 'm hopelijk deze week binnen :P
hij is vorige week verstuurd vanuit Florida, incl mario DS :D

* Licko wil m hebbe!!!

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik baal echt dat ik hem bij Play-asia heb staan. Maar ik had hem eerst bij DVDBO staan dus dat had geen steek uitgemaakt. Misschien toch maar bij importmadness orderen en hopen dat ik in golf 2 of 3 zit...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:21:
Ik baal echt dat ik hem bij Play-asia heb staan. Maar ik had hem eerst bij DVDBO staan dus dat had geen steek uitgemaakt. Misschien toch maar bij importmadness orderen en hopen dat ik in golf 2 of 3 zit...
Ik heb mail van play-asia gehad dat alle ds pre-orders die nog open staan voor kert verstuurd zijn mensen die een usa ds hadden staan krijgen waarschijnlijk een jap unit tenzij je echt een usa wilt maar dan moet je ff langer wachten zelfde voor de games als je je order wijzigd naar jap games gaat je set nog binnen een week de deur uit.

Maar het heeft niet zo'n haast voor mij iig hij komt vanzelf wel ik heb toch nog zoveel liggen
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.