Het Nintendo DS topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:04:
waarschijnlijk krijg ik de mijne vanavond als het goed is (ptt levert grote paketten bijna altijd 's avonds tenminste bij mij dan)

:-D

importmadnessss!!
Wel gelijk van alles en nog wat foto's maken he!!!!!! _/-\o_

En nee, we hebben nooit never nooit genoeg aan foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vanavond? Levert importmadness dan niet enkel tijdens kantooruren?

Geeft wel hoop, maybe dat de mijne vanavond ook nog aankomt dan :-D

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Import madness levert niets! Het is of ptt/ups of weet ik veel wat!
En jij hebt een DS besteld? Snap je wel hoe zo'n ding werkt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 23-11-2004 17:30 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Zal wel uitgebreide handleiding bijzitten zeker? O-)

Was al aan het gamen op een Atari 2600, zoon ding met 8 kleuren, denk wel dat ik genoeg weet om de DS te tackelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmmm, vanavond dus niet... dan morgen, want anders hebben we niets aan de 2day shipping gehad als het 3 dagen worden... :/

[ Voor 16% gewijzigd door Sur_G op 23-11-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:04:
waarschijnlijk krijg ik de mijne vanavond als het goed is (ptt levert grote paketten bijna altijd 's avonds tenminste bij mij dan)

:-D

importmadnessss!!
Ik denk gewoon dat dat woensdag gaat worden, 21e verstuurd....maar volgens mij zijn die bezorgdiensten nooit op zondag open. Misschien zijn ze pas afgelopen maandag bij FEDEX afgeleverd :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:14:
[...]

Wel gelijk van alles en nog wat foto's maken he!!!!!! _/-\o_

En nee, we hebben nooit never nooit genoeg aan foto's.
Als ik em morgen binnen heb, zal ik wat foto's maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn iedereen hier doet moeilijk. :o

Ik wacht wel gewoon tot EU release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik doe ook importen :P
Iemand uit mn klas heeft oom @ amerika, en die stuurt ze dan waarschijnlijk op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol heb hem net een paar dagen geleden bij importmadness besteld en toen stond er nog niet SOLD OUT. Dus ik krijg hem vanzelf wel een keer binnen. :)

Voorlopig heb ik het gewoon zo druk man, Half Life 2, Halo 2, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Mario Power tennis.

etc etc etc. :P Damn.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
schnumi schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:47:
Lol heb hem net een paar dagen geleden bij importmadness besteld en toen stond er nog niet SOLD OUT. Dus ik krijg hem vanzelf wel een keer binnen. :)

Voorlopig heb ik het gewoon zo druk man, Half Life 2, Halo 2, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Mario Power tennis.

etc etc etc. :P Damn.
En dan nog al je bijbaantjes om al dat moois te kunnen betalen :D Maarruh heb je Tales Of Symphonia voor de Cube ook al gespeeld? Zit er aan te denken om die de volgende week te kopen :Y)

Hoop dat er nog een Zelda game komt voor de DS...of was dat al aangekondigd? Ben nu helemaal verslaafd aan The Minish Cap, echt een super game! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik hoor dat ze weer een four swords achtige game gaan doen.. tuurlijk joh, lekker doorgaan met je GBA-like games op de DS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:10:
Ik hoor dat ze weer een four swords achtige game gaan doen.. tuurlijk joh, lekker doorgaan met je GBA-like games op de DS!
Ik denk dat juist Nintendo de 'standard' neerzet. Dus ik denk ook niet dat het GBA-like wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:14:
[...]

Ik denk dat juist Nintendo de 'standard' neerzet. Dus ik denk ook niet dat het GBA-like wordt.
Ik snap je hele post eigenlijk niet? Het spel wordt een nieuw deel in de Zelda: Four Swords serie en dus alweer door Capcom gemaakt. Ik heb niets tegen Capcom en hun Zelda's zijn niet slecht, maar Nintendo maakt veel betere Zelda's. Ik snap ook niet waarom ze Capcom er steeds voor vragen. Wat is er mis met een nieuwe epische single-player 2D-Zelda? Minish Cap lijkt me wel leuk en ik ga hem zeker kopen zodra ik een DS heb, maar het lijkt me niet een Zelda van het niveau van Zelda III en Zelda IV.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 23-11-2004 19:34 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:32:
[...]

Ik snap je hele post eigenlijk niet? Het spel wordt een nieuw deel in de Zelda: Four Swords serie en dus alweer door Capcom gemaakt. Ik heb niets tegen Capcom en hun Zelda's zijn niet slecht, maar Nintendo maakt veel betere Zelda's. Ik snap ook niet waarom ze Capcom er steeds voor vragen. Wat is er mis met een nieuwe epische single-player 2D-Zelda? Minish Cap lijkt me wel leuk en ik ga hem zeker kopen zodra ik een DS heb, maar het lijkt me niet een Zelda van het niveau van Zelda III en Zelda IV.
Oh ik dacht dat Nintendo die zelda maakte. :/

Ik vraag me trouwens af hoe ver dat expansion slot gaat. Bij de Nintendo 64 had je zo'n ding dat je erin douwde (expansion slot) en dan kreeg je veel mooiere textures. Misschien gaat Nintendo heel laat nog een expansion maken waar een derde processor in zit ofzo? En dan games maken die speciaal mooi zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

IK ZIE OP XLINK AL EEN DS TESTROOM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ck2000nl schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:59:
[...]

En dan nog al je bijbaantjes om al dat moois te kunnen betalen :D Maarruh heb je Tales Of Symphonia voor de Cube ook al gespeeld? Zit er aan te denken om die de volgende week te kopen :Y)

Hoop dat er nog een Zelda game komt voor de DS...of was dat al aangekondigd? Ben nu helemaal verslaafd aan The Minish Cap, echt een super game! 8)
Ja ook gespeeld maar nog niet uitgespeeld. :P Hoe kan het ook anders met zoveel toppers.

Overigens zeer leuke RPG hoor Tales of Symphonia. Binnenkort ook maar eens kijken of Baten Kaitos wat is. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
MetroidPrime schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:32:
[...]

The minish cap is zeker weten van een hoog niveau, hier een quote uit de nieuwe Power Unlimited review ervan: "Dit is gewoon een machtig mooi meesterwerk, beter dan Capcom's eerdere 2 mobiele Zelda's (Oracles), en daarmee komt het op de eenzame hoogte van Link to the past en Link's Awakening. Eigenlijk is de game zelfs beter dan deze klassiekers...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:59:
IK ZIE OP XLINK AL EEN DS TESTROOM :D
Wat bedoel je?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ja we zijn al bezig met vooronderzoek voor DS ondersteuning. Sommige van ons team hebben al een DS.

Waar we achter zijn, en wat we eigenlijk al vermoede is dat het proprietary protocol gewoon wi-fi gebruikt.
En dan kunnen we het voor 90% zeker tunnelen, want het doet er niet toe hoe de data er uit ziet, gewoon in KAI er in, en aan de andere kant er weer uit.

Heb het net allemaal met onze programmeur besproken, het ziet er goed uit!
Hij krijgt zelf zijn DS binnenkort en dan gaat het echte werk gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 23-11-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:37:
[...]

Oh ik dacht dat Nintendo die zelda maakte. :/

Ik vraag me trouwens af hoe ver dat expansion slot gaat. Bij de Nintendo 64 had je zo'n ding dat je erin douwde (expansion slot) en dan kreeg je veel mooiere textures. Misschien gaat Nintendo heel laat nog een expansion maken waar een derde processor in zit ofzo? En dan games maken die speciaal mooi zijn? :o
De expansie slot, wat jij bedoeld, op de N64 was een gehuegen slot, en het lijkt me njiet dat de ds zoiets ook heeft. Je moet voor het expansion slot sowieso meer naar functionaliteit kijken als naar power. Tenzij Nintendo het gba slot heeft uitgebreid, kan zoiets zelfs niet.
Ik hoop op een zelda in de oot stijl! Mooi 3d. Ik heb nx tegen 2d zelda, maar (ja ik weet het...) ik vond ze niet zo boeiend als oot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
OpifexMaximus schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:05:
[...]

Bij de zaak waar ik was niet. Misschien binnenkort nog eens proberen. 150 dollar inclusief Metroid. Dat is dus zo'n 112.50 in euro's. Ik twijfel. Ik kan net zo goed een gewoon systeem kopen en tijdens de vlucht films gaan kijken.

Overigens heb ik wel even kunnen spelen en vind ik dat touchscreen vooralsnog vreselijk irritant (die sticks bij de nieuwste systemen vind ik dan ook irritant, geef mij maar een vierpuntsdruktoets. :P).
Erm, die metroid die je erbij krijgt is slechts een demo. Dus lang niet het hele spel.
Dat je t even weet ;)

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:37:
[...]
Ik vraag me trouwens af hoe ver dat expansion slot gaat. Bij de Nintendo 64 had je zo'n ding dat je erin douwde (expansion slot) en dan kreeg je veel mooiere textures. Misschien gaat Nintendo heel laat nog een expansion maken waar een derde processor in zit ofzo? En dan games maken die speciaal mooi zijn?
Die beter textures waren volgens mij mogelijk doordat je het interne geheugen uitbreide (4 -> 8 MB ?)
Een extra processor zou in principe wel kunnen. Dit is hetzelfde idee dat de SNES gebruikte (Super-FX chip); een co-processor die naast de hoofdprocessor opereert.
Hier waren vorig jaar al geruchten over.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:
[...]

De expansie slot, wat jij bedoeld, op de N64 was een gehuegen slot, en het lijkt me njiet dat de ds zoiets ook heeft. Je moet voor het expansion slot sowieso meer naar functionaliteit kijken als naar power. Tenzij Nintendo het gba slot heeft uitgebreid, kan zoiets zelfs niet.
Ik hoop op een zelda in de oot stijl! Mooi 3d. Ik heb nx tegen 2d zelda, maar (ja ik weet het...) ik vond ze niet zo boeiend als oot.
Je kunt een GBA cartridge slot gebruiken voor wat je wil, ook een geheugen uitbreiding als je dat wil. Sterker nog, Nintendo heeft een geheugen uitbreiding-cartridge voor de GBA zelf in ontwikkeling gehad die single-pak linkgames zou moeten verbeteren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Expansies en of uitbreidingen en Nintendo in een zin, breek me de bek niet los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:12:
[...]
Je kunt een GBA cartridge slot gebruiken voor wat je wil, ook een geheugen uitbreiding als je dat wil. Sterker nog, Nintendo heeft een geheugen uitbreiding-cartridge voor de GBA zelf in ontwikkeling gehad die single-pak linkgames zou moeten verbeteren.
Inderdaad, dat is mogelijk: de ontvangen data daarop tijdelijk opslaan. Maar werk geheugen via gba toevoegen lijkt me niet mogelijk (let op, dat is wat ik denk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:10:
[...]

Inderdaad, dat is mogelijk: de ontvangen data daarop tijdelijk opslaan. Maar werk geheugen via gba toevoegen lijkt me niet mogelijk (let op, dat is wat ik denk)
Maar werkgeheugen is toch precies hetzelfde als wat Nintendo met die uitbreiding probeerde te doen? Cartridge geheugen staat er om bekend dat het (bijna) net zo snel is als de RAM van een console.

Ik verwacht trouwens niet dat Nintendo zo'n soort uitbreiding uitbrengt, maar het is technisch mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

S2S wat is jouw link met XLink? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal je maar gebeuren... :/
Dead Pixel?
A minority of new DS owners have encountered this problem. Nintendo responds.

November 22, 2004 - Now that the Nintendo DS is now ready for purchase, many new owners have reported the dreaded "dead pixel" syndrome on their system. So far, only a small percentage of Nintendo DS owners on our message boards have reported the problem.

"Dead pixel" is an LCD screen defect where one dot on the LCD screen remains a single color no matter what's happening on the screen. It's a distracting flaw that occurs in the LCD technology, and anything from LCD televisions to laptops, Game Gears to Game Boys have fallen victim to the dead pixel. And unless Sony's upcoming handheld is forged by the hand of God Himself, the PSP will encounter the problem in its life-cycle as well. It's a tough defect to track during the manufacturing process, so problem screens will occasionally slip through and end up in final consumer product.
Nintendo has offered an official statement via customer support emails to readers that have inquired about the "Dead Pixel" issue.

"With a small number of Nintendo DS screens, one or two dots on the screen may appear to be "stuck" on a particular color, such as white or red. This effect is caused when a particular pixel (the dots that make up the screen) is not working properly, even with the high quality standards set by LCD manufacturers. You will find this situation is common in many LCD devices, (PC monitors, televisions, cell phones, etc.).
It's important to understand that this issue will remain limited to the pixels you have already noticed. The problem will not get any worse and you should not expect to see the problem in any other areas of the screen.

We suggest that you use your system for a few weeks to determine whether this interferes with your enjoyment of game play. If, after using your system for awhile, you feel that this tiny dot is too distracting, the Nintendo DS does carry a one-year warranty. We are happy to inspect and, if necessary, fix your system at no charge within the warranty period."

If you encounter this problem with your Nintendo DS system, head to the company's Customer Support section of its website: http://www.nintendo.com/consumer/.
bron: http://ds.ign.com/articles/568/568084p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

@apNia

Ben er moderator van het forum, irc channel en in Xlink zelf. Verder help ik mensen met technical support en test er zaken en zoek dingen uit.

Ik ben niet een van de programmeurs, maar ik overleg wel veel met hun, ik weet dus wat er gaande is met DS stuff etc... gister nog een heel gesprek gehad met de programmeur van xlink, maar dat heb ik al geplaatst.

Maar dan onder de naam soul2soul, S2S is een afkorting :)

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 24-11-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nice :)
Stel je voor dat het al gefixed is voordat ik m'n DS binnenheb :D
Waar kan ik een beetje op de hoogte blijven van jullie bevindingen? Ik koop die DS eigenlijk alleen maar voor dat soort dorky dingen, niet zozeer voor de games :)

surrounded >> ik hoor die amerikanen aan de lopende band klagen over dooie pixels...

[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 24-11-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

surrounded >> ik hoor die amerikanen aan de lopende band klagen over dooie pixels...
Als ze dat maar gefixt hebben tegen de tijd dat het speeltje in europa uit is ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Echt al bestond het hele bovenste scherm uit dooie pixels, ik zou 'm met liefde behandelen, er tegenaan kruipen in bed en 'm liefkozen alsof er geen morgen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:50:
Echt al bestond het hele bovenste scherm uit dooie pixels, ik zou 'm met liefde behandelen, er tegenaan kruipen in bed en 'm liefkozen alsof er geen morgen is!
Dan zou ik vreemdgaan en alsnog zorgen dat ik goed werkende versie heb. :p

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Rakkerzero schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:28:
[...]

Als ze dat maar gefixt hebben tegen de tijd dat het speeltje in europa uit is ;)
hoe kunnen ze dit fixen?

zelfs een GBA kan hier last van hebben, en de PSP zal dit waarschijnlijk ook kunnen hebben. Elk beeldscherm dat op TFT gebaseerd is heeft de kans dat er dode pixels in zullen zitten en dat is niet anders bij een DS.

Ze kunnen wel een productie eisen aanpassen dat DS met 1 kapotte pixel niet meer mogen verkocht worden, maar zelfs bij monitoren is de grens 1 pixel.. zoms zelfs meer..

dus ik denk niet dat ze het kunnen fixen
:P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
scherm vervangen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ja ze kunnen het per DS vervangen, maar dan nog zal het productie proces het mogelijk maken dat er een dode pixel in een DS scherm zit..

Het is nou eenmaal een moeilijk proces waarbij de kans dat er 1 pixel niet goed werkt helaas groot is.

Dus het probleem oplossen zal denk ik niet gaan, maar de fouten herstellen natuurlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Toen de GBA SP uitkwam heb ik ook veel op diverse forums gelezen over dode pixels. Na een tijdje is iedereen van de schrik bekomen en wordt de qualiteitscontrole opgevoerd bij Nintendo. Nu moeten ze gewoon heel veel leveren voor de PSP uitkomt. En haastige spoed is zelda goed... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:32:
[...]

Maar werkgeheugen is toch precies hetzelfde als wat Nintendo met die uitbreiding probeerde te doen? Cartridge geheugen staat er om bekend dat het (bijna) net zo snel is als de RAM van een console.

Ik verwacht trouwens niet dat Nintendo zo'n soort uitbreiding uitbrengt, maar het is technisch mogelijk.
Ohja, nu weet ik het weer. Die 64DD voor de Nintendo 64 kwam nooit uit. Dat ding zou de N64 transformeren in een onwijs snelle ding a la PS2. :)

En dan expansion slot zat onderaan de N64. Hopelijk is de DS expansion slot net zo goed (of nog beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

inderdaad.. het kan wel degelijk vervangen worden door je productieproces aan te passen op het zwakke punt.. als er nu een zooi DS'es van de band rollen met fouten dan gaan ze onderzoeken waar de fout ligt, om in ieder geval het percentage omlaag te krijgen..
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:05:
[...]

Ohja, nu weet ik het weer. Die 64DD voor de Nintendo 64 kwam nooit uit. Dat ding zou de N64 transformeren in een onwijs snelle ding a la PS2. :)

En dan expansion slot zat onderaan de N64. Hopelijk is de DS expansion slot net zo goed (of nog beter).
*cry* :'(

[ Voor 45% gewijzigd door apNia op 24-11-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:05:
[...]

Was de DD niet bedoeld om zelf textures te kunnen maken en savegames te verdelen over internet?
En ik meen dat de dd in Japan wel is uitgekomen.
Het werk geheugen is mss even snel als een gba cardridge, maar het werkt anders. Daarom dat ik ergens zei dat als Ninty het heeft aan gepast ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
In Hoofddorp kan je em voor 220 incl Mario kopen bij Illusion Games (oid)

Dim+ gaat em voor 250 zonder een spel verkopen. (wel natuurlijk incl MP First Hunt)

Verdienen ze aardig wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Er zijn zat mensen met geld en zonder geduld idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dimension Plus zijn echt gigantische afzetters wat import stuff betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Maar illusion games doet het wel aardig. Als je er van uit gaat dat de NL prijs €180 zou worden (speculaties natuurlijk).
Dan incl mario komt de prijs van €220 aardig in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46
Binz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:14:
Maar illusion games doet het wel aardig. Als je er van uit gaat dat de NL prijs €180 zou worden (speculaties natuurlijk).
Dan incl mario komt de prijs van €220 aardig in de buurt.
Zijn deze bij Illusion Games al beschikbaar dan en nog niet uitverkocht? En versturen ze die dingen ook? Linkje? :P

* Milenco heeft erg veel belangstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Nintendo Benelux over de DS:
De verwachting is dat de DS in Nederland omstreeks maart 2005 op de markt zal komen. Over de exacte prijs is nog niks bekend.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:15:
Het werk geheugen is mss even snel als een gba cardridge, maar het werkt anders. Daarom dat ik ergens zei dat als Ninty het heeft aan gepast ...
Het is in de praktijk niet zo heel erg anders geloof ik, het ROM-geheugen van een cartridge krijgt een mapping in de geheugen address-space van de GBA bij een normaal spel. Het verschil is dat je nu een write-mogelijkheid er aan toevoegt, maar dat mag geen probleem zijn. Zelfs als het al zo is dat het op een andere manier werkt dan normaal geheugen, dan is het een kwestie van een speciale library maken en versturen naar de devvers. Een hardwarematige oplossing zou niet nodig moeten zijn, het kan softwarematig opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Is het nog mogelijk om hem ergens te kopen? Overal is hij uitverkocht...
lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

@apNia: Ik heb twee .html files over de DS: "Nintendo DS: Memory Maps & I/O" en "NitroROM File System Specifications". Aangezien jij er op wou proggen enzo, wil je ze misschien hebben. Als je email in je profiel correct is mail ik ze als je interesse hebt ;)Weet niet of dit onder warez valt, maar 't was idd uit een (nutteloze?)warez release :P Wel leuk om te hebben lijkt me

[ Voor 11% gewijzigd door Wekkie op 24-11-2004 17:42 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

hmmmm, nu baal ik wel een klein beetje :(
Ik had gehoopt hem vandaag binnen gehad te hebben... maar niets.
Terwijl hij maandag verstuurd is met Fedex 2-day shipping :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
offtopic:
@apNia: Ik heb twee .html files over de DS: "Nintendo DS: Memory Maps & I/O" en "NitroROM File System Specifications". Aangezien jij er op wou proggen enzo, wil je ze misschien hebben. Als je email in je profiel correct is mail ik ze als je interesse hebt ;)
/me Interesse heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wekkie >> give it to me baby :D
Nee is geen warez trouwens.. gaat om technische specificaties, een feit =)

of upload 't voor iedereen =)

[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 24-11-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In a recent issue of Famitsu, Miyamoto talks to one of the writers about Nintendo's plans for the future. In terms of DS news, it's revealed that the DS will be going online sooner than we all think and that both Square-Enix and Nintendo are working on the DS' online capabilities. This is all part of Nintendo's plan to begin moving into the online scene.
Das mooi. Nu weten we zeker dat de DS online wordt gezet (door Nintendo zelf). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

MOTHER FACKIN HELL! SQUARE AAN ONLINE GAMES =DDD

Ik kreeg zonet een e-orgasme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:32:
Nintendo Benelux over de DS:

[...]

[...]
Het is in de praktijk niet zo heel erg anders geloof ik, het ROM-geheugen van een cartridge krijgt een mapping in de geheugen address-space van de GBA bij een normaal spel. Het verschil is dat je nu een write-mogelijkheid er aan toevoegt, maar dat mag geen probleem zijn. Zelfs als het al zo is dat het op een andere manier werkt dan normaal geheugen, dan is het een kwestie van een speciale library maken en versturen naar de devvers. Een hardwarematige oplossing zou niet nodig moeten zijn, het kan softwarematig opgelost worden.
Ok dan :) Ik was maar mijn bedenkingen aan het expliceren :d Zou natuurlijk mooi zijn als het gaat (maar niet mooi als ze het gingen doen -> extra investeringen :()

Oh, laten we Nintendo Benelux allemaal dreigbrieven sturen, zodat ze de prijs hetzelfde laten voor de benelux release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Linkjes:
ds_mem.html
ds_fs.html

Ik weet niet of jullie er wat aan hebben ;)
offtopic:
Wie weet was het alleen voor bedrijven onder contract oid :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wekkie op 24-11-2004 19:46 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets interessants gevonden: http://gear.ign.com/articles/568/568247p3.html

Blijkt dus dat de DS wel wakker wordt uit sleep als iemand in de buurt komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Sur_G schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:02:
hmmmm, nu baal ik wel een klein beetje :(
Ik had gehoopt hem vandaag binnen gehad te hebben... maar niets.
Terwijl hij maandag verstuurd is met Fedex 2-day shipping :/
Same thing here...

Wel op een dag zal het nu ook nie aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Importmadness verstuurt toch alles via FedEx, hebben zij dan geen tracking number zodat we zelf bij fedex kunnen nagaan waar die dingen nu zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Voor technische info:
Nintendo DS Wiki

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Team Xlink werkt al aan een online-dienst voor de DS, zoals ze al hebben voor de Xbox _/-\o_

http://www.teamxlink.co.uk/

[ Voor 15% gewijzigd door Sjoan op 24-11-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Heb hier ook nog niks ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb ook bij importmadness besteld!

Misschien dat de douane ze eruit heeft gevist en wij binnenkort een rekening kunnen verwachten. :|

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ze hebben wel gegarandeerd dat wij geen taxes hoefden te betalen, heb zelfs de mail nog ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 19:46
ck2000nl schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:41:
Ze hebben wel gegarandeerd dat wij geen taxes hoefden te betalen, heb zelfs de mail nog ergens.
Maar ze werden toch vanuit Canada verzonden? Dat betekend dat je alsnog kans hebt 'gepakt' te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Hoop het niet, ik haat degene die deze ***regel heeft bedacht |:( Ze willen echt overal geld aan verdienen he, die prutsers...

• ck2000nl
Ik heb een zeer merkwaardige mail terug van Importmadness:
Hi

We are currently experiencing problems with our FedEx account; you order should be sent by Friday hopefully.

Would you like to cancel or keep the order?

Thanks

Customer Care
ImportMadness
297 Royal Appian Cres
Concord, Ontario
L4K 5K9
Canada
Fax: (905) 417 1177

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Niks verstuurd dus, gewoon nog aan het wachten in Canada...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• apNia

apNia

wees blij.. ik zit hier een beetje te pezen tot Lik Sang met wat boeiends komt =(

Verwijderd

Iemand hier bij play-asia besteld en ook al iets verstuurd gehad ik heb de melding gekregen dat de usa DS "hard to source at this time and we suggest you choose an alternative to ensure fast delivery" :'(

• apNia

apNia

dat is helemaal irritant.. Ga dan voor die importmadness ofzo... waar die andere jongens 'm ook van hebben gekregen... ik zit zelfs te denken om er zo veel voor neer te tellen :(

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wiebbe schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:28:
[...]

hoe kunnen ze dit fixen?

zelfs een GBA kan hier last van hebben, en de PSP zal dit waarschijnlijk ook kunnen hebben. Elk beeldscherm dat op TFT gebaseerd is heeft de kans dat er dode pixels in zullen zitten en dat is niet anders bij een DS.

Ze kunnen wel een productie eisen aanpassen dat DS met 1 kapotte pixel niet meer mogen verkocht worden, maar zelfs bij monitoren is de grens 1 pixel.. zoms zelfs meer..

dus ik denk niet dat ze het kunnen fixen
:P
Een andere kwaliteit/soort scherm pakken ofzo.

• Little Bear
  • Niet online
ck2000nl schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:07:
Ik heb een zeer merkwaardige mail terug van Importmadness:

[...]
Strange ik heb deze mail niet gehad...

Ook nog altijd geen DS voor de moment en zodadelijk is er niemand thuis...

Wat gebeurd er eigenlijk als er niemand is om te ontvangen? Laten ze dan bericht na of komen ze een keer terug ?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik ben blij dat ik niet gepreorderd heb.. als ik zie in wat voor stress-situaties jullie terecht komen, ik zou ook verwacht hebben het apparaat op dinsdag of uiterlijk woensdag te krijgen.
Maar goed, ik moet nog Zelda: The Minish Cap, Zelda: aLTTP en Zelda: Oracle of Ages uitspelen, da's ook de reden dat ik gewoon wacht met het bestellen/kopen van een DS.
Little Bear schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:12:
[...]
Wat gebeurd er eigenlijk als er niemand is om te ontvangen? Laten ze dan bericht na of komen ze een keer terug ?
Ik weet niet wat Fed-Ex doet, maar de ene maatschappij geeft het dan bij de buren af, en de andere komt een andere dag terug.

[ Voor 35% gewijzigd door Tarin op 25-11-2004 12:24 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• ck2000nl
Little Bear schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:12:
[...]

Strange ik heb deze mail niet gehad...

Ook nog altijd geen DS voor de moment en zodadelijk is er niemand thuis...

Ik heb ze zelf gemaild met een request voor een tracking number ;) Ik kreeg dat als reply :)

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Das best shit. Waarschijnlijk is er dus nog geen enkele DS verstuurd naar ons. Das vet balen man. :(

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

apNia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:27:
dat is helemaal irritant.. Ga dan voor die importmadness ofzo... waar die andere jongens 'm ook van hebben gekregen... ik zit zelfs te denken om er zo veel voor neer te tellen :(
dat heeft toch geen nut meer?

aangezien je nu je DS pas krijg in januari :P
kan je net zo goed wachten bij jou shop

• SD5k

SD5k

>4&X

Na-na Nanana, ik heb daarnet lekker Mario 64 DS en Metroid Prime: Hunters gespeeld. :P

Ze hadden nog een paar DS-jes voor de verkoop, maar die worden verloot onder de geinteresseerden. * SD5k hoopt zaterdag een DS onder zn kussen te hebben. :+

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Thelema schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:06:
Na-na Nanana, ik heb daarnet lekker Mario 64 DS en Metroid Prime: Hunters gespeeld. :P

Ze hadden nog een paar DS-jes voor de verkoop, maar die worden verloot onder de geinteresseerden. * Wiebbe hoopt zaterdag een DS onder zn kussen te hebben. :+
euhm, het is leuk als je niet alleen een brag post maakt maar ook een post met ervaringen, bevindingen en dat soort dingen..

nu is het alleen een beetje opscheppen...

ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar de thumbstrap en hoe die speelt!

maaruh, waar heb jij gespeeld, waarom mocht jij spelen en onderwie verloten ze ze dan?

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Waattt??? Pff, bestel ik hem daar omdat je gratis upgrade krijgt naar Fedex, blijkt die FedEx helemaal geen zin mer te hebben want met deze vertraging kon het ook gewoon via Airmail verstuurd worden en dan had ik hem volgens mij morgen wel ipv aankomende maandag of dindsdag als het met FedEx wordt verstuurd morgen(wat nog niet eens zeker is).. :( :(

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

ik heb 'm gister al binnen gekregen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/mario64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/nintendods.jpg

bevindingen?
- thumbstrap is wennen maar werkt goed, zeker voor metroid
- mario is cool, ook voor de mensen die 'm al op de n64 hebben gespeeld
- yoshi is nog steeds een vervelend dier
- pictochat werkt geweldig, 30 meter is wel rond 't maximum maar in open ruimtes kom je 'n stuk verder
- warppipe & teamxlink zijn al aan 't werk
- multiplayer werkt vlekkeloos
- je moet de unit vaak uitzetten (als je 'n instelling aanpast bijvoorbeeld)
- de schermpjes zijn erg degelijk
- de gba SP adapter werkt bij het US model

[ Voor 62% gewijzigd door RSP op 25-11-2004 14:38 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

Wiebbe schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:09:
[...]

euhm, het is leuk als je niet alleen een brag post maakt maar ook een post met ervaringen, bevindingen en dat soort dingen..

nu is het alleen een beetje opscheppen...

ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar de thumbstrap en hoe die speelt!

maaruh, waar heb jij gespeeld, waarom mocht jij spelen en onderwie verloten ze ze dan?
Kom kom, niet gelijk zo overreageren. Nou vooruit, hier mijn bevindingen:

Wat een prachtig apparaat. Het voelt heerlijk solide aan, ziet erg geweldig is, is van een goed formaat (L en R trigger drukken veel lekkerder dan op de GBA SP).
Wat me gelijk opviel was een mooie stereogeluid wat het ding produceert, echt prachtige kwaliteit voor een handheld.
Daarnaast voelde het touch-screen ook daadwerkelijk als iets nieuws. Je kunt nu razendsnel door de menu's en dergelijke heen.

Mario 64 voelde als vanouds, maar toch waren wel wat nieuwe dingen merkbaar. Dat geklaag wat ik in reviews las over de controls vond ik zelf wel meevallen.

Metroid Prime is ook een must have voor mij. De nieuwe besturing alleen al voegt wel wat toe, ik las trouwens dat er 5 control scemes zijn. Maar de standaart voelt al erg goed aan, hoewel het eigenlijk een compleet ander spel is wanneer je het zonder lock speelt.
Overgens kun je in de Hunters demo alleen een training doen en de multiplayer stand (die laatste heb ik niet kunnen testen omdat de andere doosjes dicht moesten blijven)

Dat duimgeval speelt lekkerder met MP omdat je anders spastische houdingen aan moet nemen met dat pennetje.

Ohja, ik heb er ook nog stiekem een EZ-Flash II Powerstar 512Mbit in gedaan, en dat werkte gewoon prima.

Verwijderd

Topicstarter
RSP schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:35:
ik heb 'm gister al binnen gekregen :)
[afbeelding]
[afbeelding]

bevindingen?
- thumbstrap is wennen maar werkt goed, zeker voor metroid
- mario is cool, ook voor de mensen die 'm al op de n64 hebben gespeeld
- yoshi is nog steeds een vervelend dier
- pictochat werkt geweldig, 30 meter is wel rond 't maximum maar in open ruimtes kom je 'n stuk verder
- warppipe & teamxlink zijn al aan 't werk
- multiplayer werkt vlekkeloos
- je moet de unit vaak uitzetten (als je 'n instelling aanpast bijvoorbeeld)
- de schermpjes zijn erg degelijk
- de gba SP adapter werkt bij het US model
Waaaaaat. :o

Meer foto's!

Verwijderd

waar heb je hem besteld?

• Little Bear
  • Niet online
Net ook maar mailtje gestuurd naar importmadness, maybe dat ze al meer weten...

Verwijderd

Ik hoop dat nintendo nog wat gaat overwerken want ik wou de eerste golf afwachten en dan half december bestellen zodat ik met kerst op mijn dse zou kunnen spelen :)

Maar dat kan ik volgens mij wel vergeten :)

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

ik heb 'm gekregen via importmadness, fedex, 2 dagen... maar hij stond ook al 2 maand in de preorder :P

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

O. :P Krijg hem pas over een paar weken (of ik heb pech en dan word het pas na kerst).

Trouwens Mario 64 DS ziet er zeer lekker uit op die pics hierboven zeg! Strakke textures. 8)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

RSP schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:17:
ik heb 'm gekregen via importmadness, fedex, 2 dagen... maar hij stond ook al 2 maand in de preorder :P
ach hoe lang je hem in de pre-order had staan maakt niks uit blijkt uit ervaring :P
maar wij willen shotjes ervaringen alles!

• Q-bone
  • Laatst online: 22:43

Q-bone

Dusss...

imiddels ook al bekend of er mp3's op werken? en hoelang de accu mee gaat?

bla?

• MetroidPrime

MetroidPrime

Q-bone schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:28:
imiddels ook al bekend of er mp3's op werken? en hoelang de accu mee gaat?
De accu gaat volgens Nintendo rond de 10 uur mee(op verschillende forums wordt dit bevestigd) en je kunt er geen MP3-tjes op afspelen zonder third-party add-on.

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

OK, je kunt dus de Amerikaanse NDS gebruiken in combinatie met een oplader voor de Europese GBASP? Waar stond trouwens die SP ook alweer voor? Want toevallig heb ik gisteren de Limited Edition GBASP met Zelda Minish Cap gekocht. Volgens mij is die over 3 jaar nog beschikbaar, maar okee...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Wekkie

Wekkie

Yeah

GolbeZeromus schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:18:
OK, je kunt dus de Amerikaanse NDS gebruiken in combinatie met een oplader voor de Europese GBASP? Waar stond trouwens die SP ook alweer voor? Want toevallig heb ik gisteren de Limited Edition GBASP met Zelda Minish Cap gekocht. Volgens mij is die over 3 jaar nog beschikbaar, maar okee...
Dat kan. SP staat voor Special Project.

Beetje laat om nu nog een SP te kopen, vind ik. Tenzij je natuurlijk helemaal weg bent van Zelda :P

Heeft iemand nog wat aan die 2 html files gehad? O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Wekkie op 25-11-2004 21:21 ]

I've got a feeling...

• Q-bone
  • Laatst online: 22:43

Q-bone

Dusss...

maar met software (3the party) dan zou het dus wel kunnne (mp3 afspelen) en kan je dan geheugen kaarten gebruiken zou dat makkelijk gaan?

bla?

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Voor degene die de DS bij DVDboxoffice besteld hebben, ik heb een emailtje gestuurd met de vraag hoe het nou zit. Ik kreeg hier het volgende antwoord op:
Dear Valued customer,

Thank you for emailing us with regard to your Nintendo DS order.

At this time the supply of Nintendo DS handhelds is extremely constrained to say the least. This constraint means that there is not enough supply of Nintendo DS handhelds to keep up with the current demand in the North American market place.

All North American retailers of this product did not receive enough Nintendo DS handhelds on release to meet their demand. The unfortunate result of this tight supply is that we will not be able to fill all of our orders in a short period of time.

At DVD Box Office we are committed to filling all of our orders on a first come first served basis and this does not change for the Nintendo DS. Our hope is that Nintendo will be able to ramp up supply as soon as possible so we can fill all of our orders in a timely fashion. At this time we are shipping as many Nintendo DS handhelds that we can get our hands on.

We will email you as soon as your order is invoiced and shipped out from our warehouse.

At this time we cannot estimate when all of our orders will be filled as Nintendo has not informed us with an exact time frame on when they will have enough handhelds to meet the current demand.

We are sorry about the delay in shipping your order and thank you for your patience. Please feel free to email us anytime if you have any further comments or questions.

Specs Computer

• S2S

S2S

Jep, wist ik al...mooi mijn order gecanceled. Ik ga op zoek naar een andere site/shop.
Maar ze lullen uit nekje....ik heb ook maar is dvdsoon gemailed gewoon voor de gein.

Dear Sir;

Unfortunately we have not received any of the Nintendo DS as of yet and
do not have an ETA for the arrival. As we do not have a surplus coming
in I would be able to say 4 - 6 weeks before it will ship. I apologize
for the inconvenience.

------------------------------
Natasha Bonfield
Customer Service Center
Centre De Service à la Clientèle
DVDSoon.com

• apNia

apNia

Ben ik de 1e van deze thread die z'n DS heeft? :D :D

edit: dammit iemand was me voor :(

heb 'm gekocht bij dat winkeltje in hoofddorp.. fucking e175 man! zonder game, dat dan weer wel.. 't was de laatste :D

[ Voor 63% gewijzigd door apNia op 25-11-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vet man! Ik wil er ook 1.

[ Voor 162% gewijzigd door S2S op 26-11-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Q-bone schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:05:
maar met software (3the party) dan zou het dus wel kunnne (mp3 afspelen) en kan je dan geheugen kaarten gebruiken zou dat makkelijk gaan?
De DS heeft geen ingang voor geheugen kaarten(als je de gamecards even niet meerekent) of intern geheugen voor het opslaan van MP3-bestanden. Een software-only oplossing zou daarom niet werken, je zou een hardwarematige uitbreiding moeten hebben zoals de Advanced Music Player of de GBA Movie Player moeten hebben om het spelen van MP3-bestanden mogelijk te maken. Het voordeel is dan weer wel dat de GBA-MP3-spelers vrijwel allemaal op de DS zouden moeten werken, dus je hoeft niet te wachten tot iemand er een maakt specifiek voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Wekkie schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:19:
[...]
Beetje laat om nu nog een SP te kopen, vind ik. Tenzij je natuurlijk helemaal weg bent van Zelda :P
Volgens mij is dit juiste de tijd om een sp te kopen, iedereen gaat em nu namelijk tweedehands dumpen voor laaage bedragjes (aangezien ie nieuw nog maar 90 euro is). Heb ik mooi weer wat te doen in de trein :z
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.