Wiebbe schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:09:
[...]
euhm, het is leuk als je niet alleen een brag post maakt maar ook een post met ervaringen, bevindingen en dat soort dingen..
nu is het alleen een beetje opscheppen...
ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar de thumbstrap en hoe die speelt!
maaruh, waar heb jij gespeeld, waarom mocht jij spelen en onderwie verloten ze ze dan?
Kom kom, niet gelijk zo overreageren. Nou vooruit, hier mijn bevindingen:
Wat een prachtig apparaat. Het voelt heerlijk solide aan, ziet erg geweldig is, is van een goed formaat (L en R trigger drukken veel lekkerder dan op de GBA SP).
Wat me gelijk opviel was een mooie stereogeluid wat het ding produceert, echt prachtige kwaliteit voor een handheld.
Daarnaast voelde het touch-screen ook daadwerkelijk als iets nieuws. Je kunt nu razendsnel door de menu's en dergelijke heen.
Mario 64 voelde als vanouds, maar toch waren wel wat nieuwe dingen merkbaar. Dat geklaag wat ik in reviews las over de controls vond ik zelf wel meevallen.
Metroid Prime is ook een must have voor mij. De nieuwe besturing alleen al voegt wel wat toe, ik las trouwens dat er 5 control scemes zijn. Maar de standaart voelt al erg goed aan, hoewel het eigenlijk een compleet ander spel is wanneer je het zonder lock speelt.
Overgens kun je in de Hunters demo alleen een training doen en de multiplayer stand (die laatste heb ik niet kunnen testen omdat de andere doosjes dicht moesten blijven)
Dat duimgeval speelt lekkerder met MP omdat je anders spastische houdingen aan moet nemen met dat pennetje.
Ohja, ik heb er ook nog stiekem een EZ-Flash II Powerstar 512Mbit in gedaan, en dat werkte gewoon prima.