Het Nintendo DS topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.983 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:02:
dat de touch screen zo geweldig precies zou zijn
Het is ook geweldig precies. Begrijp je dat nog steeds niet. :/
johnnyv.nl schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:02:In feite is het gewoon een gameboy-on-steroids.
Ik denk dat je in de war bent met de PSP.

Oh nee laat maar, ik ben toch een fanboy. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Haha :)

Iedereen twee pagina's terug ofzo maar pochen dat de touch screen zo geweldig precies zou zijn en dat het nog beter zou zijn dan een analoge stick, is het zó'n beetje het grootste minpunt in mario 64 dat de touch screen besturing brak is :X

En de multiplayer wordt ook nog eens afgezeken (omdat het eigenlijk geen volwaardige multiplayermode mag heten)

Daar heb je dus mijn punt. De mogelijkheden zijn er wel, maar je kan niet echt zeggen dat er sprake is van innovatie in de gameplay. In feite is het gewoon een gameboy-on-steroids.
Ja, je moet natuurlijk op basis een poort zeggen dat er geen innoverende gameplay komt. 8)7 De launchtitels die er nu komen zijn gehaast in elkaar gezet, dat kun je aan sommige spellen ook wel een beetje merken. De echte innovatie zullen we pas zien over een maandje of twee op z'n minst, dan hebben de developers wat meer tijd gehad om de mogelijkheden van het systeem te onderzoeken. Het is nu wel erg vroeg om te zeggen dat er geen echte innovatie op de DS zal zijn. Wacht eerst maar een jaartje, dan weten we pas hoe alle spellen de mogelijkheden zullen benutten.

Dat de touchscreen besturing slecht is in Super Mario 64DS hoeft niet te zeggen dat dat ook in andere spellen ook zo zal zijn, IGN is zelfs zeer lovend geweest over het functioneren van de touchscreen in combinatie met het thumb-pad in Metroid Prime: Hunters.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Op http://www.importmadness.co.uk/ is er meer nieuws voor degene die de DS hebben besteld:
SOLD OUT!

UPDATE 16/11/04:

All orders placed from today(16/11/04) and in the future will be filled 3 weeks after release date.

UPDATE 11/11/04:

All orders placed on (11/11/04) through (16/11/04) will be filled during release week. All previous orders will be shipped on release day.
Gelukkig had ik em de 9e al besteld, dus als alles meezit kan ik de 24e of de 25e al van de DS genieten!! :D

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha :)

Iedereen twee pagina's terug ofzo maar pochen dat de touch screen zo geweldig precies zou zijn en dat het nog beter zou zijn dan een analoge stick, is het zó'n beetje het grootste minpunt in mario 64 dat de touch screen besturing brak is :X

En de multiplayer wordt ook nog eens afgezeken (omdat het eigenlijk geen volwaardige multiplayermode mag heten)

Daar heb je dus mijn punt. De mogelijkheden zijn er wel, maar je kan niet echt zeggen dat er sprake is van innovatie in de gameplay. In feite is het gewoon een gameboy-on-steroids.
Kijk dat je geen fan van de Ds bent moet je zelf weten ,maar nu al de ds afrekenen ??

Kijk naar de eerste eye toy bijv ...dat was grappig ,maar om nu te zeggen geweldig ?

En dat zal ook steeds beter worden gebruikt in spellen net zoals de extra functies van de ds waarin de ontwikkelaars nog handigheid moeten zien te krijgen .
Ik bedoel ze hebben jaren als schapen games gemaakt en ineens is er orginele hardware met nieuwe! functies nog wel .
Maar idd een luie ontwikkelaar kan beter voor de psp gaan ontwikkelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Godverdomme zeg. Ik barst echt helemaal vol van allerlei gave ideeen! Ik ga echt pissed worden als er nou niet een developer langs komt met een echt cool game-concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, al eens de gba tv tuner gezien?? die was niet eens zo groot als de sp, dus waarom zou deze groter zijn als een oudere? Is de techniek verslechterd???
Sorry Johnny maar dat is gewoon belachelijk. De gb was het origineel, toen kwam de gameboy pocket, wat een gb op dieët was. Toen de color, die ook gb-on-steroids is, de gba is de gbc-on-steroids en de ds, volgens u, een gba-on-steroids. Dat maakt dus van de psp een gba-rip-off-on-steroids. Niet belachelijk doen, een Riva tnt is een 2d kaart-on-steroids en een gf 6000 een fx-on-steroids (maar dan wel heel veel steroids :))
En de PS 2 is een psx-on-steroids Dus met uwe belachelijke redenering moet ge niet afkomen, de ds is inoverend, terwijl de psp gewoon een veel betere gba is.
Iets echt inoverends is er niet meer geweest na de eerste 3d kaart en de laatste echte vernieuwing in cpu land (is behalve de 64-bit van AMD) de overstap van 16-bit 286 naar 32-bit 386. Dus uwe redenering geldt dan voor alle vernieuwingen. Op zich hebt ge natuurlijk gelijk, ge spreekt de waarheid, maar om te zeggen dat de ds gewoon een simpele verbetering van de gba is, terwijl de psp we zo geweldig vernieuwend is, is hypocriet. Film en mp3 is totaal geen vernieuwing van de psp. GBA kan dit allemaal, zelfs tv kijken! Probeer dat laatste maar eens met een psp...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:49:
Op http://www.importmadness.co.uk/ is er meer nieuws voor degene die de DS hebben besteld:

[...]

Gelukkig had ik em de 9e al besteld, dus als alles meezit kan ik de 24e of de 25e al van de DS genieten!! :D
ik blij dat ik em de 3de heb gepre-ordered!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ck2000nl schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:49:

[...]

hmm,

ik heb hem bij lik-sang al de 2e van oktober in de pre-order gegooit, dus ik verw8 eigenlijk wel een beetje dat ik hem ook op tijd krijg :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij het nou schelen wanneer je hem heb gepreordered. :/

Net zo erg als je post hoe snel je download gaat ofzo. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

tja, misschien dat je het leuk vind om te weten wanneer andere mensen hem krijgen?
Maar het ging mij er meer om dat mensen die hem besteld hadden bij importmadness.com wel weten dat ze hem zeker weten zullen binnen krijgen na de release.

En ik eigenlijk nog maar moet afwachten. Ik heb trouwens intotaal er 193 euro + verzend kosten voor neergelegd, wat dan voor een DS + Mario64DS is.

Ik heb zelf bijna nooit M64 op de N64 gespeeld dus ik hoop dat hij me goed kan boeien. Aangezien de games ook allemaal geimporteerd moeten worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:23:
Kan mij het nou schelen wanneer je hem heb gepreordered. :/

Net zo erg als je post hoe snel je download gaat ofzo. :Y)
Anders ga je ff mensen de grond in flamen..In dit geval kan het best interessant zijn om te weten wanneer je hem hebt ge-pre-ordered. Ik ben zelf wel benieuwt welke winkels nog DS's over hebben, zodat als ik hem vandaag pre-order, hij nog de 21ste verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

Wiebbe schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:30:
tja, misschien dat je het leuk vind om te weten wanneer andere mensen hem krijgen?
Maar het ging mij er meer om dat mensen die hem besteld hadden bij importmadness.com wel weten dat ze hem zeker weten zullen binnen krijgen na de release.

En ik eigenlijk nog maar moet afwachten. Ik heb trouwens intotaal er 193 euro + verzend kosten voor neergelegd, wat dan voor een DS + Mario64DS is.

Ik heb zelf bijna nooit M64 op de N64 gespeeld dus ik hoop dat hij me goed kan boeien. Aangezien de games ook allemaal geimporteerd moeten worden :/
De DS is net zo als alle andere Gameboy's regiovrij. Je kan dus gewoon games in Nederland kopen en op je USA DS spelen :)

offtopic:
Ruzbeh houd het gezellig ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik flame toch niet! :(

Nouja, anyways, ik denk maar dat ik ook Astro Boy voor de GBA ga kopen met me DS. Die spel is MOOI. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:30:

het is dus 176 euri i.p.v 193 euro want het geld word pas op de launch dag afgeschreven en de verzendkosten worden er niet bij gerekent als ik hun mails mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Al dat gewiebel over preorderdata :)
Lees dit en het maakt niets meer uit http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is uitt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:18:
[...]

het is dus 176 euri i.p.v 193 euro want het geld word pas op de launch dag afgeschreven en de verzendkosten worden er niet bij gerekent als ik hun mails mag geloven.
dan ben ik volgens mij nogal genaaid :P
This email confirms that you have paid Lik-Sang.com o/b Pacific Game Technology (Holding) Limited (paypal@lik-sang.com) $236.80 USD using PayPal.

This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *LIKSANG COM".
wat omgerekend op 193 nog wat uit kwam op dat moment :P
edit:
Doh, ik krijg er een 20 dollar bon bij :P dat is natuurlijk voor de verzend kosten :P

het is trouwens wel krom.. als ik hem gewoon bij bijv importmadness had besteld had ik hem wel snel binnen gehad ^_^

maar zo lang ik hem eerder heb dan mijn vriendenkring vind ik alles goed :P (ja triest ik weet het)

Ik hoop nou eindelijk dat nintendo weer een keer boven de mark komt te staan aangezien ze de laatste paar jaren steeds meer markt aan het verliezen waren. Maar met al 2 miljoen preorders in japan zal het wel stuk lopen denk ik

[ Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 21-11-2004 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Ik heb de mijne op 21 september bij dvdboxoffice besteld, heb daar goede ervaringen mee. Ik hoop dat ie op tijd komt!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand hoe het zit bij pre-orders van Play-Asia?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Wiebbe schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:04:
het is trouwens wel krom.. als ik hem gewoon bij bijv importmadness had besteld had ik hem wel snel binnen gehad ^_^

maar zo lang ik hem eerder heb dan mijn vriendenkring vind ik alles goed :P (ja triest ik weet het)
Mee eens (ik heb of die site niet goed in de gaten gehouden, of ze hebben heel laat een prijs gekoppeld)

En mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

GeFEliCItEeRd DS, welcome 2 the world!

Nou maar hopen dat dvdboxoffice de mijne snel verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
S2S schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:30:
GeFEliCItEeRd DS, welcome 2 the world!

Nou maar hopen dat dvdboxoffice de mijne snel verstuurd.
Heeft dvdboxoffice nog DS's over? Op hun site kan ik niets vinden, en ik moet nog steeds ergens een order plaatsen :S dvdboxoffice is opzich wel erg goedkoop, 212 euro voor de NDS, Mario 64, Asphalt Urban GT én verzendkosten. Nu alleen maar hopen dat ze er nog wat hebben liggen, en dat ik daar ook niet 3 weken moet wachten zoals nu al bij importmadness het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik weet niet of ze er nog over hebben? Ik heb hem daar al 23 September besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Milenco schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:59:
[...]

Heeft dvdboxoffice nog DS's over? Op hun site kan ik niets vinden, en ik moet nog steeds ergens een order plaatsen :S dvdboxoffice is opzich wel erg goedkoop, 212 euro voor de NDS, Mario 64, Asphalt Urban GT én verzendkosten. Nu alleen maar hopen dat ze er nog wat hebben liggen, en dat ik daar ook niet 3 weken moet wachten zoals nu al bij importmadness het geval is.
Ik vrees dat elke webshop wel door zijn eerste levering gaat, want de vraag is groter dan het aanbod. Als ik Importmadness mag geloven dan komt de 2e levering van de DS apparaatjes, pas in de loop van de komende 3 weken. Importmadness stelt zijn klanten trouwens best goed op de hoogte, want ik zie zo 1 2 3 nog geen verdere informatie staan bij andere webshops die de DS aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kleine update aan startpost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de nintendo ds komt pas in 2005 hier in nederland uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:22:
Maar de nintendo ds komt pas in 2005 hier in nederland uit?
Waarschijnlijk pas in maart en misschien zelfs nog later. De verwachte verkoopprijs is £129,- wat omgerekend rond de €190,- ligt. We krijgen hem dus veel later en waarschijnlijk wordt hij zelfs veel duurder. Ik wacht in ieder geval de officiele aankondiging van Nintendo of Europe af, als het officieel wordt dat de DS zo duur wordt importeer ik hem wel. Het tekort aan units in de VS zal dan waarschijlijk al opgelost zijn tegen die tijd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:30:
[...]

Waarschijnlijk pas in maart en misschien zelfs nog later. De verwachte verkoopprijs is £129,- wat omgerekend rond de €190,- ligt. We krijgen hem dus veel later en waarschijnlijk wordt hij zelfs veel duurder. Ik wacht in ieder geval de officiele aankondiging van Nintendo of Europe af, als het officieel wordt dat de DS zo duur wordt importeer ik hem wel. Het tekort aan units in de VS zal dan waarschijlijk al opgelost zijn tegen die tijd.
Dat £129,- is toch echt een gerucht ofzo. :/

Buitengewoon duur hoor. Ik denk zelf 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:38:
[...]

Dat £129,- is toch echt een gerucht ofzo. :/

Buitengewoon duur hoor. Ik denk zelf 150 euro.
Reken maar van niet. In EU komen er altijd nog belastingen van dit en dat en zus en zo overheen.

Dat word denk ik zo rond de 175 euro.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schnumi schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:07:
[...]

Reken maar van niet. In EU komen er altijd nog belastingen van dit en dat en zus en zo overheen.

Dat word denk ik zo rond de 175 euro.
Nee TUURLIJK NIET

Kijk dan naar de gamecube! 99 dollar in de VS, 99 euro in Europa.

Die belastingen en shit krijg je pas als je als end-user gaat zitten importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:13:
[...]

Nee TUURLIJK NIET

Kijk dan naar de gamecube! 99 dollar in de VS, 99 euro in Europa.

Die belastingen en shit krijg je pas als je als end-user gaat zitten importeren.
Voor de duidelijkheid 1 dollar is niet hetzelfde als 1 Euro. €99,- is momenteel ongeveer gelijk aan $129,-. De GBASP kost in de VS trouwen $79,95 en hier kost de GBASP €99,95. Dat is ook al een prijsverschil van ongeveer $60/€45.

Dat van die belastingen klopt trouwens wel, ooit gehoord van BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:/

Ik weet nou ook wel dat 1 euro geen 1 dollar is. Maar als het 150 dollar in de VS is, hoe kan het nou hier NIET 150 euro worden? De prijs wordt bepaald door Nintendo toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:38:

Ik weet nou ook wel dat 1 euro geen 1 dollar is. Maar als het 150 dollar in de VS is, hoe kan het nou hier NIET 150 euro worden? De prijs wordt bepaald door Nintendo toch?
De adviesprijs wordt bepaald door Nintendo of Europe en de adviesprijs in de VS wordt bepaald door Nintendo of America. Dit zijn twee onafhankelijke bedrijven(ze hebben wel hetzelfde moederbedrijf), dus het is heel goed mogelijk dat er een groot prijsverschil is. De GameCube kost in de VS geen $99 maar $79,99. Je betaald hier dus 62% meer voor een GC of een GBA dan in de VS. De DS kost in de VS 149,99. Reken daar die 62% erbij en dan kom je op ongeveer € 186,- uit. Toevallig is dit precies de £129 die ik eerder genoemd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pffffffff.

De europese prijs is hier nog niet bekend! PUNT! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik sluit me bij MetroidPrime aan...
Gezien het verleden was de prijs hier altijd een stuk hoger i.v.m The States.
Dus de DS zal hier wel op zon 170-180 euro uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sur_G schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:13:
Ik sluit me bij MetroidPrime aan...
Gezien het veleden was de prijs hier altijd een stuk hoger i.v.m The States.
Dus de DS zal hier wel op zon 170-180 euro uit gaan komen.
Speculeer wat je wil. Ik wacht gewoon netjes op de officiele bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

...jah over speculeren gesproken, wanneer komt dat ding eigenlijk hier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:18:
[...]

Speculeer wat je wil. Ik wacht gewoon netjes op de officiele bericht.
Ik snap eigenlijk niet dat zo een fanboy als jij kan wachten tot maart voor je de DS hebt. Heb hem zelf ook besteld sinds 6 november, hoop hem over een paar dagen te hebben!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah, zou best eens waar kunnen zijn. -> 130pond en maart 2005(als het niet later wordt, vanwege problemen met levering). Maar ik ga echt NIET 4 maanden wachten voor een product die ik NU voor een goedkopere prijs kan krijgen.

Ik vraag me trouwens af welke demo ze er bij gaan doen als het geen First hunt wordt...

[ Voor 11% gewijzigd door Sur_G op 21-11-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Tering die amerikanen op forum maar pronken met hun DS =(
Ik kan wel janken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
apNia schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:24:
Tering die amerikanen op forum maar pronken met hun DS =(
Ik kan wel janken ..
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hier bijvoorbeeld...

Als je er toevallig toch bent, let dan even op het nieuwe logo van Warp Pipe Technologies. Het DS logo zit in dat logo verwerkt! Ik vraag me af of dat blijvend is of alleen vanwege de lancering van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gba movie player (met de compactflash kaartje) werkt ook in de ds, dus met de ds kunnen we nu al film kijken (moeten we er wel een hebben :)) Take That psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:30:
De gba movie player (met de compactflash kaartje) werkt ook in de ds, dus met de ds kunnen we nu al film kijken (moeten we er wel een hebben :)) Take That psp :)
Volgens mij kan de PSP al standaard films afspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoan schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:40:
[...]
Ja, da klopt, ma de psp is nog niet uit hé :)
En de psp kan ook alleen maar gamen, film kijken en muziek spelen. De gba kon dit, de ds kan dit, maar de ds kan nog veel meer, zoals een fotocamera is mogelijk (wat de gbc ook al had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:30:
Is het ook al bekend of dat EazyFlash ding (of hoe het dan ook heet) werkt met de DS? Dat apperaat waarmee je dus GBA spellen kon downloaden van je PC op zo'n flashkaart en die dan kon spelen op je GBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:19:
[...]
Is het ook al bekend of dat EazyFlash ding (of hoe het dan ook heet) werkt met de DS? Dat apperaat waarmee je dus GBA spellen kon downloaden van je PC op zo'n flashkaart en die dan kon spelen op je GBA?
Dus warez op je gba... Denk nt dat ze het apprecieren dat ge daar over bezig zijt. Die pongel dient ook voor interessantere dingen, zoals homebrew...
Maar ik meen wel dat een van die dingen (met een II erachter) het deed in een preview model.
Maar ik denk dat de ds sowieso geen ds spellen zal kunnen laden van een gba kaart. Allez, dat lijkt met toch.
OMFG De Pictochat gebruikt dus toch wifi?! http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=12945

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finally, a note for UK Nintendo fans... *do not* accept the fact that when the DS becomes available here, 4 months after everyone else, you will have to pay over £150 for it.. more than twice the retail US price. In my opinion, this policy is absolutely disgusting - I just bought my DS on ebay - i paid $230 for it - £7 less then it will cost me in *March* when it's released over here. I'm just glad that some enterprising guy in the USA got my extra dollars - and not Nintendo. Do not let Nintendo rape you for double the retail price on the DS. Buy from a good ebay seller - make a stand against this sinical marketeering.

bron :
http://www.teamxlink.co.uk/

Is dat alleen in de uk of gaat hij hier ook ong (pond x 1,5 ? ) 225 euro kosten ?

Of heb ik dat gemist in dit topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Sjoan schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:40:
[...]

ja en ook zo verschrikkelijk schrijfbaar die schijfjes! Afbeeldingslocatie: http://www.gamersgallery.com/gallery/images/thumbs_up.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 01:45:
Finally, a note for UK Nintendo fans... *do not* accept the fact that when the DS becomes available here, 4 months after everyone else, you will have to pay over £150 for it.. more than twice the retail US price. In my opinion, this policy is absolutely disgusting - I just bought my DS on ebay - i paid $230 for it - £7 less then it will cost me in *March* when it's released over here. I'm just glad that some enterprising guy in the USA got my extra dollars - and not Nintendo. Do not let Nintendo rape you for double the retail price on the DS. Buy from a good ebay seller - make a stand against this sinical marketeering.

bron :
http://www.teamxlink.co.uk/

Is dat alleen in de uk of gaat hij hier ook ong (pond x 1,5 ? ) 225 euro kosten ?

Of heb ik dat gemist in dit topic ?
Er is nog geen officiele prijs bekendgemaakt, maar zoals ik een paar posts terug gepost heb, wijst het erop dat hij rond de €190,- gaat kosten. Hoe die gasten bij XLink aan dat bedrag zijn gekomen is mij in ieder geval een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik zou maar niet op de Xlink forums en Warppipe forums kijken! Want de DS word wel gewoon opgepakt door de PC, Pictochat verstuurd zelfs data wat network stumbler kan waarnemen.....lijkt er op dat ik gelijk krijg.

En dat mag ook wel na al dat beterweten van sommige hier.......op dit nieuws heb ik gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik las ook over NetStumbler die een signaal oppakt bij pictochat:
Nintendo Co.,Ltd.
Nintendo Co.,Ltd.
11-1 HOKOTATE-CHO
KAMITOBA, MINAMI-KU
KYOTO 601-8501
JAPAN

Ik hoor ook idd dat de XLink jongens 90% zeker weten dat ze dit kunnen fixen.
Stel je voor dat je dan ook maar 1 cartridge nodig gaat hebben !!!!

BTW: http://s94929141.onlinehome.us/ds.mov << BAHAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Heb vandaag een mailtje gekregen van ImportMadness dat mijn bestelling is verstuurd!!!

w00tttttt :D

Wat me wel opviel dat is dat er gewoon "Shipping Method AIR MAIL - UK or International (5-7 Business Days)" staat. Hebben anderen die hier ook hebben besteld ook hetzelfde staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Little Bear schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:25:
[...]

Ik snap eigenlijk niet dat zo een fanboy als jij kan wachten tot maart voor je de DS hebt. Heb hem zelf ook besteld sinds 6 november, hoop hem over een paar dagen te hebben!
Ja hoe moet ik betalen danz. Ik heb geen credit card en die van me ouders mag ik sowieso niet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

ck2000nl schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:44:
Heb vandaag een mailtje gekregen van ImportMadness dat mijn bestelling is verstuurd!!!

w00tttttt :D

Wat me wel opviel dat is dat er gewoon "Shipping Method AIR MAIL - UK or International (5-7 Business Days)" staat. Hebben anderen die hier ook hebben besteld ook hetzelfde staan?
haha, is dat goed dat ik nu jouw post lees-> bedankt!
Ik had zonet al me mail gecheckt en zag een boel junkmail dus maar gedelete(trashcan) zie ik jouw post... ik zo hmmmm, laat me nog eens goed checken. En inderdaad zat er een order confirmation bij van Import madness :)
Vandaag verstuurd!!! hahah, yes yes

Maar bij mij staat ook 5-7 days? Misschien dat het systeem dit niet kon verwerken ofzo... want ze weten toch dat alle DS'en die nu deze weken verstuurd worden allemaal pre-orders zijn en dus allemaal via FedEx verstuurd moeten worden. Dus volgens mij zit dat wel snor...

Heeft iemand hier de DS al? Zo nee dan lijkt het er toch sterk op (mochten we hem dus binnen 2 dagen binnen krijgen) dat de mensen die via Importmadness hebben besteld hem het snelst en voordeligst binnen krijgen(t.o.v andere import shops).
Ik wil hierbij mijn dank aan _/-\o_ Lars77 _/-\o_ blijken voor de tip om hem bij IM te bestellen, ik was net op tijd.

[ Voor 17% gewijzigd door Sur_G op 22-11-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:40:
Ik zou maar niet op de Xlink forums en Warppipe forums kijken! Want de DS word wel gewoon opgepakt door de PC, Pictochat verstuurd zelfs data wat network stumbler kan waarnemen.....lijkt er op dat ik gelijk krijg.

En dat mag ook wel na al dat beterweten van sommige hier.......op dit nieuws heb ik gewacht.
Jij had niet gelijk, iemand anders van XLink had gelijk. Maar dat even terzijde. ;)

Het enige wat ik steeds heb gezegd is gebaseerd op wat Nintendo zelf bekend heeft gemaakt. Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat het niet te tunnelen was, want in theorie kun je alles tunnelen. Sonic Adventure 2 Battle op de GameCube kun je bijvoorbeeld tegenwoordig ook tunnelen over het internet en dat spel heeft niet eens ondersteuning voor de BBA.

Ik lees op het forum van XLink en ook die van Warp Pipe erg weinig (technische) details, daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Afbeeldingslocatie: http://home.comcast.net/~eblaine79/NintendoDS/DSPocketSP-Zelda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even veel licht en scherp als een computer monitor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Postal Insurance 0.00
Madness Cash 0.00
Shipping Method FedEx International Priority 2-3 Days
Payment Method PAY BY CREDIT CARD
Total 270.92 USD

Item Number Title Platform Shipped Credit Check Cancellation
230014 Super Mario 64 DS Nintendo DS 11/21/2004 OK N/A
230000 Nintendo DS Nintendo DS 11/21/2004 OK N/A

Toch iets verkeerd gedaan bij de bestelling dudes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Little Bear schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:12:
Postal Insurance 0.00
Madness Cash 0.00
Total 270.92 USD

Ik snap je niet. :o

/me zit op tweakers.net te posten op de Nintendo DS headline (als meer_daden), ff de negatievelingen kei en keihard aanpakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Little Bear schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:12:
Postal Insurance 0.00
Madness Cash 0.00
Total 270.92 USD

....dan ga ik toch ff contact zoeke met Madness...:(

Update: Hmmm, jij hebt bij shipping ook daadwerkelijk FedEx gekozen ik en "ck2000NL" hebben dat niet gedaan, kijk maar naar ons totaal bedrag ligt een stukje lager. Jjij gaat waarschijnlijk 270.92 dollar betalen terwijl ik voor hetzelfde op een bedrag uitkom van 253.76 dollar. De actie was ook FREE upgrade van standard mail naar Fedex, dus ik neem aan dat als je standard mail kiest, hij dan zonder extra betaling wordt upgegrade naar FedEx

[ Voor 31% gewijzigd door Sur_G op 22-11-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:30:
[...]

Jij had niet gelijk, iemand anders van XLink had gelijk. Maar dat even terzijde. ;)

Het enige wat ik steeds heb gezegd is gebaseerd op wat Nintendo zelf bekend heeft gemaakt. Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat het niet te tunnelen was, want in theorie kun je alles tunnelen. Sonic Adventure 2 Battle op de GameCube kun je bijvoorbeeld tegenwoordig ook tunnelen over het internet en dat spel heeft niet eens ondersteuning voor de BBA.

Ik lees op het forum van XLink en ook die van Warp Pipe erg weinig (technische) details, daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Het is goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:40:

Hoho daar moet ik wel kijken voor mijn xbox :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Na al dat nieuws over de ds, kon ik me niet meer inhouden en heb ik vandaag de ds gekocht bij dvdboxoffice :)

Ds + Mario 64x4 voor €180-200 (ligt aan de koers hoeveel het wordt ;) ) :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb hem daar ook besteld op de 23st september. Hoop dat ie snel geshipped word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

bah ik heb die van mij pas anderhalf week geleden gepreorderd, Pas in Januari 2005 waarschijnlijk bij lik-sang.. naja ik cancel hem gewoon en kijk nog wel of ik hem koop.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:21:
[...]

haha, is dat goed dat ik nu jouw post lees-> bedankt!
Ik had zonet al me mail gecheckt en zag een boel junkmail dus maar gedelete(trashcan) zie ik jouw post... ik zo hmmmm, laat me nog eens goed checken. En inderdaad zat er een order confirmation bij van Import madness :)
Vandaag verstuurd!!! hahah, yes yes

Maar bij mij staat ook 5-7 days? Misschien dat het systeem dit niet kon verwerken ofzo... want ze weten toch dat alle DS'en die nu deze weken verstuurd worden allemaal pre-orders zijn en dus allemaal via FedEx verstuurd moeten worden. Dus volgens mij zit dat wel snor...

Heeft iemand hier de DS al? Zo nee dan lijkt het er toch sterk op (mochten we hem dus binnen 2 dagen binnen krijgen) dat de mensen die via Importmadness hebben besteld hem het snelst en voordeligst binnen krijgen(t.o.v andere import shops).
Ik wil hierbij mijn dank aan _/-\o_ Lars77 _/-\o_ blijken voor de tip om hem bij IM te bestellen, ik was net op tijd.
ja klopt want als je hem bij lik-sang had besteld had je nog 3 weken moeten wachten heb zelf ook een order confirmation gehad :-D heb even gemailed of ik hem nou wel via fed-ex krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Sur_G schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:39:
[...]

hmm, dan ga ik toch ff contact zoeke met Madness...:(

Update: Hmmm, jij hebt bij shipping ook daadwerkelijk FedEx gekozen ik en "ck2000NL" hebben dat niet gedaan, kijk maar naar ons totaal bedrag ligt een stukje lager. Jjij gaat waarschijnlijk 270.92 dollar betalen terwijl ik voor hetzelfde op een bedrag uitkom van 253.76 dollar. De actie was ook FREE upgrade van standard mail naar Fedex, dus ik neem aan dat als je standard mail kiest, hij dan zonder extra betaling wordt upgegrade naar FedEx
Zou het dan niet logischer zijn als je shipment ook naar FedEx was gewijzigd? Ik heb bij mijn bestelling ook niets gezien van een of andere actie. Heb gewoon FedEx genomen omdat ik daar goede ervaringen mee heb, en dat ze een snellere levertijd hadden is natuurlijk mooi meegenomen.

Nu ja we zien wel, ik hoop in elk geval hem binnen 2-3 dagen te hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Laatst online: 23-07 01:32
Hihi, ik heb hem gister even gekocht, bij de local BEST BUY.
Je zal maar de luxe hebben dat je net toevallig voor cursus 3 weken in amerika zit ;)

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

_.-SuperstaR-._ schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:21:
Je zal maar de luxe hebben dat je net toevallig voor cursus 3 weken in amerika zit ;)
kans er in dat je er 2 koopt daar voor me en mee terugneemt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
maak daar 3 van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm :D Ikke!

Edit :

Kreeg net een mail van Play-Asia met een kleine review van de Ds en moet je kijken wat ze daar nou belangrijk vinden :

When turning on the unit you will be able to select your preferred language (English, French, Italian, German, Spanish or Japanese), your nick name, date, time and birthday. Finally after bypassing the important health and safety warning :+ _/-\o_
the built-in OS lets you select between booting up a Nintendo DS™ or Gameboy™ game, use the built-in Pictochat function, connect to a second DS console or browse through a variety of options.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:16:
Uhm :D Ikke!

Edit :

Kreeg net een mail van Play-Asia met een kleine review van de Ds en moet je kijken wat ze daar nou belangrijk vinden :

When turning on the unit you will be able to select your preferred language (English, French, Italian, German, Spanish or Japanese), your nick name, date, time and birthday. Finally after bypassing the important health and safety warning :+ _/-\o_
the built-in OS lets you select between booting up a Nintendo DS™ or Gameboy™ game, use the built-in Pictochat function, connect to a second DS console or browse through a variety of options.
Was alang bekend!!!!! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Nou, ik ben bang dat dat er niet inzit jongens. Geen eigen vervoer, en woensdag gaan we weer terug. En de lokale bestbuy is nog altijd bijna 2 uur rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
lekker lokaal :(

edit: die smilie klopt dus echt niet he, : ( != :(

[ Voor 69% gewijzigd door Maegrim op 22-11-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Van de frontpage:
De Nintendo DS verandert van eigenaar voor 149 dollar, terwijl Europeanen vanaf maart 2005 maar liefst 186 euro zullen moeten neertellen voor deze handheld.
Kan iemand de startpost aanpassen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
_.-SuperstaR-._ schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:51:
Nou, ik ben bang dat dat er niet inzit jongens. Geen eigen vervoer, en woensdag gaan we weer terug. En de lokale bestbuy is nog altijd bijna 2 uur rijden :)
Als je dat nou eerder had gezegd.. kon je denk ik wel een paar DSen verkopen (in kerstmispapier meenemen) en wel beetje winst maken. (10 euro per ds ofzo :))

Die dingen zijn gewiiiiild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
idd, had je een handeltje in op kunnen zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

_.-SuperstaR-._ schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:21:
Heb jij hem moeten reserveren of ben je gewoon de winkel ingelopen en heb je er eentje ter plekke gekocht?
Hidde schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:51:
Als je dat nou eerder had gezegd.. kon je denk ik wel een paar DSen verkopen (in kerstmispapier meenemen) en wel beetje winst maken. (10 euro per ds ofzo :))

Die dingen zijn gewiiiiild!
Als jij de invoerpremies betaald. :) Eentje mag je volgens mij nog wel meenemen omdat die goedkoper is dan 150 euro, maar bij een tweede gaat dit al niet meer op.

[ Voor 39% gewijzigd door Opi op 22-11-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
OpifexMaximus schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:08:
[...]

Heb jij hem moeten reserveren of ben je gewoon de winkel ingelopen en heb je er eentje ter plekke gekocht?

[...]

Als jij de invoerpremies betaald. :) Eentje mag je volgens mij nog wel meenemen omdat die goedkoper is dan 150 euro, maar bij een tweede gaat dit al niet meer op.
Ik ben gewoon naar binnen gelopen en heb er 1 meegenomen.
Niet gereserveerd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Nog wat pics van de launch:

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121033427519.jpg Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121033330147.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121033148355.jpg Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121033057467.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121033021891.jpg Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121033007704.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/567/567979/nintendo-ds-launches-in-the-us-20041121032942549.jpg :9

Hier meer

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
touching is good <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Zou je die meiden ook mogen "touchen"? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:43:
Van de frontpage:
[...]

Kan iemand de startpost aanpassen?
Dat is allemaal nog niet officieel, maar wel heel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Leuke post van een amerikaan :D
There was some kind of accident on LaGrange road about 200 feet before where I get on I-55 (How fucking IRRITATING) in the Chicago burbs, and I'm stopped a little behind a school bus, and I see these kids fucking around on what appears to be a DS... So I reach in to my bag, get out my DS, fire up Pictochat and see 3 people in chat room 1.

I couldn't bring myself to draw cocks, so I did some anime keke ^_^ smiley faces, then was finally able to move up enough to get on the highway.

Dumb kids can't spell for shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:20:
[...]

* rajackar zit op tweakers.net te posten op de Nintendo DS headline (als meer_daden), ff de negatievelingen kei en keihard aanpakken. :P
offtopic:
Zie maar één post van je hoor. En wat is ie stoer :X

Misschien ben je overal al omlaag gemod vanwege je niveau :Y)

Verder denk ik niet dat het ook maar iemand iets uitmaakt wat jij op de FP uitspookt en hoe stoer je daarmee denkt te zijn.

BTW al iets bekend over homedev software op de DS? Lijkt me daar het ideale apparaat voor.

[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 22-11-2004 23:04 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rajackar schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:03:
[...]

offtopic:
Zie maar één post van je hoor. En wat is ie stoer :X

Misschien ben je overal al omlaag gemod vanwege je niveau :Y)

Verder denk ik niet dat het ook maar iemand iets uitmaakt wat jij op de FP uitspookt en hoe stoer je daarmee denkt te zijn.
3 posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

_.-SuperstaR-._ schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:11:
Ik ben gewoon naar binnen gelopen en heb er 1 meegenomen.
Niet gereserveerd dus.
Bij de zaak waar ik was niet. Misschien binnenkort nog eens proberen. 150 dollar inclusief Metroid. Dat is dus zo'n 112.50 in euro's. Ik twijfel. Ik kan net zo goed een gewoon systeem kopen en tijdens de vlucht films gaan kijken.

Overigens heb ik wel even kunnen spelen en vind ik dat touchscreen vooralsnog vreselijk irritant (die sticks bij de nieuwste systemen vind ik dan ook irritant, geef mij maar een vierpuntsdruktoets. :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

rajackar schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:03:
[...]BTW al iets bekend over homedev software op de DS? Lijkt me daar het ideale apparaat voor.
nog niks... ik verwacht eerst dat XLink die shit online weet te krijgen... dan zullen langzamerhand devkits gemaakt worden of uitlekken.. sweet jesus ik wil er zo graag aan devven.. hopelijk is 3D wel een beetje simpel via een Direct3D/openGL achtig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

apNia schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 01:39:
[...]

nog niks... ik verwacht eerst dat XLink die shit online weet te krijgen... dan zullen langzamerhand devkits gemaakt worden of uitlekken.. sweet jesus ik wil er zo graag aan devven.. hopelijk is 3D wel een beetje simpel via een Direct3D/openGL achtig iets.
Ik hoop op de eerste emu's ;)
De DS lijkt me kractig genoeg om SNES, Mega Drive, wat arcade en misschien wel een N64 te emuleren.

En natuurlijk zou ik graag een webbrowser oid zien. En wat dachten we van een Terminal server client via DS WiFi?
De mogelijkheden lijken wel eindeloos ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:54:
[...]

ja klopt want als je hem bij lik-sang had besteld had je nog 3 weken moeten wachten heb zelf ook een order confirmation gehad :-D heb even gemailed of ik hem nou wel via fed-ex krijg
Heb je al antwoord terug gekregen van Madness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:59:
[...]

Ik hoop op de eerste emu's ;)
De DS lijkt me kractig genoeg om SNES, Mega Drive, wat arcade en misschien wel een N64 te emuleren.

En natuurlijk zou ik graag een webbrowser oid zien. En wat dachten we van een Terminal server client via DS WiFi?
De mogelijkheden lijken wel eindeloos ;)
Die eerste (SNES) spreekt voor zich, aangezien er snes emulators bestaan voor gba, Mega Drive zou ook wel moeten, gaan denk ik. En de N64 zal prob niet te emuleren zijn, wegens te moeilijk.
En van de webbrowser ben ik het helemaal mee eens, maar ik heb us gelezen dat nintedo hieraan zo bezig zijn.
Edit: Blijkbaar bestaat er nog maar 1 werkende snes simulator http://www.pocketsnes.net/ maar dit maakt alleen maar duidelijk dat het op de ds zeker gaat :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:04:
[...]

Heb je al antwoord terug gekregen van Madness?
nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nieuws van Importmadness:

Afbeeldingslocatie: http://www.choi.speedxs.nl/temp/DS_News.jpg

Dus alle pakketjes lopen via FEDEX: w00ttt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik baal een beetje van mijn pre-order bij lik-sang ;(

Geen idee hoe lang het nog gaat duren. Zelf zeggen ze dat ze al pre-orders hadden staan vanaf maart!

Er wordt weing nieuws geleverd, en ik heb het idee dat ze maar weinig shipping krijgen.

Ach ja, ik zie het wel

(btw. wel goed voor mijn studie dat het nog langer duurt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

RUMOUR:

Het schijnt dat Nintendo is vergeten om aan dvdboxoffice te leveren! En dat betekend dat ik dan ben genaaid :(

Maar het is nog niet zeker, en het klinkt ook niet als Nintendo. En mocht het wel zo zijn dan maakt Nintendo het wel in orde.

Ik ga mijn order nog niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Binz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:28:
Er wordt weing nieuws geleverd, en ik heb het idee dat ze maar weinig shipping krijgen.
Je zou haast denken dat ze het druk hebben :+
Wat is de status van je order? (te zien onder "Mijn account" op Lik-sang.com) De mijne staat sinds vanochtend op Order received ondanks wat probleempjes met de PayPal verified-status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
BAUKstEr schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:19:
[...]

Wat is de status van je order? (te zien onder "Mijn account" op Lik-sang.com) De mijne staat sinds vanochtend op Order received ondanks wat probleempjes met de PayPal verified-status...
Dit staat er al vanaf de bekendmaking van de prijzen:

Special Pre-order received - Confirmed

Ik heb een CC, dat gaat wel heel soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk krijg ik de mijne vanavond als het goed is (ptt levert grote paketten bijna altijd 's avonds tenminste bij mij dan)

:-D

importmadnessss!!
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.