Mocht hij je niet bevallen kan je deze altijd nog in V&A plaatsen, met een beetje geluk ben je hem dezelfde dag kwijt voor een mooie prijsXL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:05:
ik ga vrijdag naar de Verenigde Staten... zit me af te vragen of het leuk is om zo'n DS te gaan kopen.....
Verwijderd
Als je er nog een kunt vinden aangezien er praktisch geen winkel is die nog een DS heeft.XL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:05:
ik ga vrijdag naar de Verenigde Staten... zit me af te vragen of het leuk is om zo'n DS te gaan kopen.....
.
ook leuk:
edit:
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus om een vermoedelijke rumble uitbreiding.
bron: http://www.dual-scene.comA growing number of DS owners are reporting a screen asking if they want to activate a rumble feature.
With certain flash carts, when setting the alarm, the Nintendo DS will ask you "Would you like the Rumble Feature to accompany the alarm?".
edit:
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus om een vermoedelijke rumble uitbreiding.
[ Voor 17% gewijzigd door rajackar op 01-12-2004 09:16 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
En jah guys....hij is binnen!!!
FedEx heeft hem 5 min geleden gebracht... ben ff aan het spelen, Mario DS ruleerd!
FedEx heeft hem 5 min geleden gebracht... ben ff aan het spelen, Mario DS ruleerd!
Normaal ligt hij bij mijn ouders nu, maar ik ben niet thuis voor 16u00

Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Mijne is er nu bijna als de douane niet moeilijk doet:
01 dec 2004 09:52 Amsterdam Import Received
Mooi, dacht ik al.According to other posts on the same thread, it appears as if Nintendo's "proprietary" wireless protocol is nothing more than standard 802.11b with some tweaks
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Cool man, die van mij komt er bijna aan denk ik:Sur_G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:18:
En jah guys....hij is binnen!!!
Dec 1, 2004 10:05 am On FedEx vehicle for delivery AMERSFOORT NL
...woon zelf in Zwolle
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Jah hij is echt vet!
Die jongens van FedEx zijn snel, ik teken voor het pakketje meneertje loopt weg.
Ik ga terug naar boven en ga achter de laptop zitten ff melden dat ik hem heb. Krijg ik gelijk een mail binnen dat er is getekend voor het pakketje en dat ie nu binnen moet zijn bij mij... 3 min laten
Anyway Mario is relaxed en metroid ziet er goed uit!!
Die jongens van FedEx zijn snel, ik teken voor het pakketje meneertje loopt weg.
Ik ga terug naar boven en ga achter de laptop zitten ff melden dat ik hem heb. Krijg ik gelijk een mail binnen dat er is getekend voor het pakketje en dat ie nu binnen moet zijn bij mij... 3 min laten
Anyway Mario is relaxed en metroid ziet er goed uit!!
offtopic:
wel wennen joh, die nieuwe GOT look
wel wennen joh, die nieuwe GOT look
[ Voor 7% gewijzigd door Sur_G op 01-12-2004 11:46 ]
Ja, ik vind de nieuwe layout van GoT zo wit...doet bijna pijn aan m'n ogen 
Ik wacht nog steeds op mijn pakje
Je pakje was dus "veilig" door de douane heen gekomen?
Ik wacht nog steeds op mijn pakje
Jah ben al overschakeld naar de out GOT layout...
jah hij is veilig door customs gekomen.... jammer dat je hem nog niet hebt...
De jouwe was eerder verwacht als de mijne... mijn stond voor 12 uur vandaag de jouwe om 10 uur. Ik heb de mijne om 10 uur gekregen...
Update:
Ohw... hij is bijna leeg.. goed dat ik die SP lader heb.. ff erin pluggen en verder spelen!!
jah hij is veilig door customs gekomen.... jammer dat je hem nog niet hebt...
De jouwe was eerder verwacht als de mijne... mijn stond voor 12 uur vandaag de jouwe om 10 uur. Ik heb de mijne om 10 uur gekregen...
Update:
Ohw... hij is bijna leeg.. goed dat ik die SP lader heb.. ff erin pluggen en verder spelen!!
[ Voor 17% gewijzigd door Sur_G op 01-12-2004 12:34 ]

http://mudskip.blogspot.c...er-mario-64-ds-on-tv.html
http://bugeyeds.blogspot....ery-interesting-news.html
Of dit echt waar is dat weet ik niet.
[ Voor 11% gewijzigd door T-Junkie op 01-12-2004 13:16 ]
Het is waar. Maar het is niet waar dat de DS dit bewust uitzendt.T-Junkie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:10:
[afbeelding]
http://mudskip.blogspot.c...er-mario-64-ds-on-tv.html
http://bugeyeds.blogspot....ery-interesting-news.html
Of dit echt waar is dat weet ik niet.
Dit is namelijk normale electrische straling die vrijkomt. Op dual-scene.com was iemand die het met een laptop had geprobeerd en kreeg soortgelijke resultaten.
Gewoon straling en meer niet dus.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb wat inside nieuws over de DS en Xlink, kuch* kuch* (DS)Pictochat online, meer mag ik niet zeggen.
Binnenkort meer.
Binnenkort meer.
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 01-12-2004 13:33 ]
Verwijderd
Dit wist iedereen toch al?S2S schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:29:
Ik heb wat inside nieuws over de DS en Xlink, kuch* kuch* (DS)Pictochat online, meer mag ik niet zeggen.
Binnenkort meer.
Oja dus we konden al Mario DS en Metroid Hunters online spelen.....oops nu verspreek ik me. 
binnenkort ..:get SxLinKeD:..
..:soul2soul:..
TeamXlink
binnenkort ..:get SxLinKeD:..
..:soul2soul:..
TeamXlink
[ Voor 16% gewijzigd door S2S op 01-12-2004 13:50 ]
Verwijderd
Even een kort vraagje aangezien ik nergens hier in de stad een stepdown converter kan vinden vroeg ik me af of een 3rd party gba sp lader of een usb gba sp lader kabel ook zouden werken met een japanse DS.
Ik heb namelijk geen gba sp dus ook geen officiele nintendo lader dus iemand ervaring hiermee ?
Ik heb namelijk geen gba sp dus ook geen officiele nintendo lader dus iemand ervaring hiermee ?
De voltages die een DS nodig heeft om opgeladen te worden zijn over de hele wereld gelijk, ALLEEN de adapter moet op 220 werken. En dus niet 1 van 110 volt in de muur pluggen. Heb je een Mediamarkt in de buurt? Vraag daar om een vervangende GBA SP adapter, kost je niet meer dan 10.-Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:50:
Even een kort vraagje aangezien ik nergens hier in de stad een stepdown converter kan vinden vroeg ik me af of een 3rd party gba sp lader of een usb gba sp lader kabel ook zouden werken met een japanse DS.
SWEET MOTHER OF JESUS s2s dat Xlink gebeuren is waarvoor ik m'n DS heb gekocht.. please add me op MSN 
Hoe soon kunnen we online? En wat is er bekend over de hardware? ik lees op de XLink forums en warppipe forums dat het direct naar een WLAN NIC op je moet op je PC, en dat 't niet direct op een router kan ofzo...
Also, is het mogelijk met 1 cartridge?
nrrrghh.. moet... s2s.. op ... MSN hebben... ik...sterf... anders...
Hoe soon kunnen we online? En wat is er bekend over de hardware? ik lees op de XLink forums en warppipe forums dat het direct naar een WLAN NIC op je moet op je PC, en dat 't niet direct op een router kan ofzo...
Also, is het mogelijk met 1 cartridge?
nrrrghh.. moet... s2s.. op ... MSN hebben... ik...sterf... anders...
[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 01-12-2004 14:17 ]
Ik heb je toegevoegd! m00nst0rm@..... etc.. toch?
Info hier zou ook leuk zijn s2s
Ik weet het......maar ik mag niet te veel zeggen. Ik wil jullie niet met een dooie mus blij maken.
Maar het komt goed
Maar het komt goed
Inmiddels is mijn DS + Mario ook veilig aangekomen, en de douane mag doorgaan met koffie drinken
Nu ff aan de USB oplaadkabel en zo ff spelen! De GBA games zien er gelijk ook een stuk mooier uit op de DS in vergelijking met mijn GBA met after burner. Misschien dat ik zo nog wat foto's maak....als ik tijd over heb
(Advanced) GBA SP Power Grip

groter plaatje: http://www.gamecontrol.de/img/large/sl-5813-sbk_1.jpg
link: http://www.speed-link.com/
direct link: http://www.speed-link.com...ang=de&sys_id=16&pb_id=26
Weet iemand al of er zo'n uitbreiding is voor de DS of dat hij eraan komt?
( Kan het bij de DS, ik heb namelijk nog geen foto van de onderkant kunnen vinden. Zit er een klepje o.i.d. onderop? )

groter plaatje: http://www.gamecontrol.de/img/large/sl-5813-sbk_1.jpg
link: http://www.speed-link.com/
direct link: http://www.speed-link.com...ang=de&sys_id=16&pb_id=26
Weet iemand al of er zo'n uitbreiding is voor de DS of dat hij eraan komt?
( Kan het bij de DS, ik heb namelijk nog geen foto van de onderkant kunnen vinden. Zit er een klepje o.i.d. onderop? )
Fuck ik heb hem ook besteld bij importmadness.
Zelfs nog geen 1 email gehad van Fedex, En die eikels reageren helemaal niet op mij email.
Damn wat zit ik toch te balen dat jullie hem nu wel al hebben
Zelfs nog geen 1 email gehad van Fedex, En die eikels reageren helemaal niet op mij email.
Damn wat zit ik toch te balen dat jullie hem nu wel al hebben
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen! 
Mario komt jammergenoeg een paar dagen later maarja.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik hoop dat ik m morgen hebschnumi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:25:
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen!
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Scherp beeld!ck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:44:
Accuklepje:
[afbeelding]
(ff klikken voor grotere foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak AUB foto's van Super Mario 64 DS ingame!!! VEEL FOTO's.
Dank.
Heb al bij een ander persoon besteld kwaza. Ben bang dat het mis gaat namelijk. Houd me anders aub op de hoogte via de mail.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hahahaha, nog meer foto's? Heb net mijn Digicam opgeborgen
Misschien zo na het eten
Heb het ff druk!
Ik zou die eerste foto even weghalen, met dat nummer achterop kunnen mensen namelijk jouw DS registrerenck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:56:
Hahahaha, nog meer foto's? Heb net mijn Digicam opgeborgenMisschien zo na het eten
Heb het ff druk!
Verwijderd
[/quote]
Door: Milenco
Ik zou die eerste foto even weghalen, met dat nummer achterop kunnen mensen namelijk jouw DS registreren
[quote]
Wat kan je registreren???? en wat gebeurd er dan???
Door: Milenco
Ik zou die eerste foto even weghalen, met dat nummer achterop kunnen mensen namelijk jouw DS registreren
[quote]
Wat kan je registreren???? en wat gebeurd er dan???
Lijkt mij dat dat het serienummer is en geen VIP code ofzo. Daarnaast is het uiteraard ook geen europese DS.Milenco schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:47:
[...]
Verwijderd
krijg deze week misschien me mario 64 binnen
en nog paar extra nintendo Ds
hoop dat ik morgen binnen krijg dan YEAH!!!
kan ik eindelijk spelen..
want verveel me beetje met metroid prime hunters in me eentje te spelen
hoop dat we snel online kunnen battlen.. dan metroid toernooitje houden???
en nog paar extra nintendo Ds
kan ik eindelijk spelen..
want verveel me beetje met metroid prime hunters in me eentje te spelen
hoop dat we snel online kunnen battlen.. dan metroid toernooitje houden???
Ga je die extra ds'en verkopen? Zoja dan wil ik er misschien eentje van je kopen.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:09:
krijg deze week misschien me mario 64 binnen![]()
en nog paar extra nintendo Ds![]()
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
Uhh.. ja.. maar die ik binnenkort binnen krijg ga ik 1 of 2 dsen op ebay leggen...[FrEEzEr] schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:21:
[...]
Ga je die extra ds'en verkopen? Zoja dan wil ik er misschien eentje van je kopen.
en paar is voor me eigen friends...
en moet nog paar extra Dsen bestellen voor paar friends...
uhh ik kan misschien wel een extra voor je bestellen als ze nog voorraad hebben...
217 euro voor de DS in EuropaPSP: 260 euro ; Nintendo DS: 217 euro
De PlayStation Portable komt pas 25 maart in Europa. Je zult dus nog even moeten wachten. Maar een (richt)prijs is er al.
Op de site van Gameplay.co.uk staat het al in de catalogus voor 179,99 pound sterling. Omgerekend komt dat op zo'n 260 euro uit.
Ook de Nintendo DS staat op de planning voor 25 maart en is volgens Gameplay 149,99 pound sterling waard. Zo'n 217 euro.
Sparen maar
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1912

Nog meer nieuws:
Meer dan half miljoen Nintendo DS units verkocht in Amerika
De week van Thanksgiving is erg succesvol gebleken voor Nintendo dit jaar. Hun nieuwe handheld, de Nintendo DS, is namelijk meer dan een half miljoen keer over de toonbank gegaan in de VS. Dat is meer dan negentig procent van de totaal aangeleverde voorraad voor het Amerikaanse vasteland. Tegen het einde van dit jaar, voorspelt Nintendo een miljoen units verkocht te hebben. Een hoeveelheid waar de iPod van Apple negentien maanden over deed.
Nintendo lijkt er dus goed aan gedaan te hebben door de Nintendo DS vlak voor Thanksgiving in Amerika te releasen. Niet alleen deze handheld beleefde echter een succes. Ook de Gamboy Advance en GameCube lieten goede verkopen zien. Gedurende de afgelopen week, wist men 800.000 GBA en GBASP units van eigenaar te doen wisselen. De nieuwe GameCube bundel met een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!! en een zilverkleurige NGC, is al meer dan 250.000 keer verkocht sinds de release midden november.
Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/24471
[ Voor 44% gewijzigd door Milenco op 01-12-2004 19:47 ]
Zo ik kan niet achter blijven nu ck2000nl fotos heeft gepost, zal ik ook zo mijn bijdrage moeten gaan leveren...
Foto's:
• High Res Foto - Achterkant DS doosje Voor Milenco
Video's:
--KLAAR--
• 1 - Startingup Mario DS
• 2 - Mario DS teken fun
• 3 - Mario DS tekenen met GOT part I
• 4 - Mario DS tekenen met GOT part II
• 5 - Mario DS adventure begint
• 6 - Mario DS leverl 1: Fly
• 7 - Mario DS leverl 1: Giant Mario
• 8 - Mario DS leverl 1: Mario's Moves
• 9 - Mario DS: YOSHI!!
• 10- Mario DS: Luigi's Cut's
• 11- Mario DS: Mini Game
• 12- Metroid Hunters: Intro (Groot - 50MB!)
• 13- Metroid Hunters: Ingame(Groot - 40MB!)
Zo ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en het jullie het wachten iets beter zal vergaan...
Foto's:
• High Res Foto - Achterkant DS doosje Voor Milenco
Video's:
--KLAAR--
• 1 - Startingup Mario DS
• 2 - Mario DS teken fun
• 3 - Mario DS tekenen met GOT part I
• 4 - Mario DS tekenen met GOT part II
• 5 - Mario DS adventure begint
• 6 - Mario DS leverl 1: Fly
• 7 - Mario DS leverl 1: Giant Mario
• 8 - Mario DS leverl 1: Mario's Moves
• 9 - Mario DS: YOSHI!!
• 10- Mario DS: Luigi's Cut's
• 11- Mario DS: Mini Game
• 12- Metroid Hunters: Intro (Groot - 50MB!)
• 13- Metroid Hunters: Ingame(Groot - 40MB!)
Zo ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en het jullie het wachten iets beter zal vergaan...
[ Voor 181% gewijzigd door Sur_G op 01-12-2004 21:51 ]
ik zie niks hoor...
[ Voor 5% gewijzigd door Maegrim op 01-12-2004 20:01 ]
Ik heb geen goede codec volgens dat ding. Heb wel de divx codec etc geinstalleerd dus.
OK, thnxMilenco schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:47:
[...]
Mja, ik had het in een ander forum gelezen, en als het waar zou zijn zou het toch erg vervelend zijnck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:32:
[...]
OK, thnxMaar volgens mij valt er nix te registeren
![]()
@ Sur: Nette foto's! Ben de filmpjes nu aan het downloaden
Mijn DS komt als alles meezit morgen of vrijdag binnen. Vandaag helaas niets gekomen. Ik kan hem ook niet tracken, aangezien de USPS dat alleen bij bepaalde pakketjes doet (en niet bij pakketjes met customs
Voor Milenco:

Nog meer requests voordat ik mijn digicam opberg?
[ Voor 10% gewijzigd door ck2000nl op 01-12-2004 20:57 ]
hahahhaa!!! nice man... jullie maken me jaloers!!! AAARGGH!!!
hey CK2000nl.. ben je aziatisch?
voor de rest nix meer:P have fun met je DS
hey CK2000nl.. ben je aziatisch?
Ben Chinees ja, hoezo?dragonzzzz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:04:
hahahhaa!!! nice man... jullie maken me jaloers!!! AAARGGH!!!
hey CK2000nl.. ben je aziatisch?![]()
Verwijderd
Hoe zit dat dat nou met die Mario DS 64x4 Jap versie?
Heeft die nou wel of geen engelse tekst (optie). Ik hoor hier en daar wel geruchten, maar heb nog nergens iets "officieels" gezien.
Ook wel balen dat de Jap DS geen MP First Hunt heeft.....toch maar voor de US dan.
PS wel jammer dat je die extra DS-en via E-bay wilt verkopen, had misschien wel interesse als ze niet te duur waren. (Zullen nog wel meer GoT-ters zijn die zo denken!)
Heeft die nou wel of geen engelse tekst (optie). Ik hoor hier en daar wel geruchten, maar heb nog nergens iets "officieels" gezien.
Ook wel balen dat de Jap DS geen MP First Hunt heeft.....toch maar voor de US dan.
PS wel jammer dat je die extra DS-en via E-bay wilt verkopen, had misschien wel interesse als ze niet te duur waren. (Zullen nog wel meer GoT-ters zijn die zo denken!)
ck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:55:
Voor Milenco:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hartelijk dank, was al een tijdje benieuwd naar de achterkant van de doos, en dat je dan ook nog de achterkant van Mario post, geweldig! (Y)
Bedankt voor de foto's! Top!
I've got a feeling...
Verwijderd
UH...... als je wilt kan ik nog bestellen, ga alsgoed is maandag weer met mijn leverancier contact nemenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:08:
Hoe zit dat dat nou met die Mario DS 64x4 Jap versie?
want moet nog paar nintendo Dsen bestellen voor mijn eigen vrienden:)
dus andere woorden als je wilt kan ik nog even vragen hoeveel voorraad ze hebben etc...dan kan ik ook meteen voor jullie bestellen als jullie willen:)
de prijs is rond de 230euro ( hangt van de koers etc af )
(dat is gestuurd naar mijn huis)
de setje is
Nintendo Ds US versie (dus metroid hunters
Alsgoed is hebben ze nog voorraad
IntrestingVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:27:
[...]
UH...... als je wilt kan ik nog bestellen, ga alsgoed is maandag weer met mijn leverancier contact nemen![]()
dus andere woorden als je wilt kan ik nog even vragen hoeveel voorraad ze hebben etc...dan kan ik ook meteen voor jullie bestellen als jullie willen:)
de prijs is rond de 230euro
de setje is
Nintendo Ds US versie (dus metroid hunters) + Mario 64 DS + SpiderMan en Mobile Kit (dat is hoesje voor ds enne voor je games)
[afbeelding]
Laat maar horen als je meer informatie hebt met betrekking tot dit soort acties
Ik zie het anders wel in het #NDS channel van irc.tweakers.net
Verwijderd
mijn pakket moet deze week binnen komen
maandag MOET ik ze binnen krijgen zeiden ze
dus als ik mijn Dsen binnen heb dan weet ik gewoon dat die leverancier goed bezig zijn
Jullie horen nog van me
maandag MOET ik ze binnen krijgen zeiden ze
dus als ik mijn Dsen binnen heb dan weet ik gewoon dat die leverancier goed bezig zijn
Jullie horen nog van me
hoe weten jullie dat de JAP versie geen Metroid prime hunters heeft?Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:27:
[...]
UH...... als je wilt kan ik nog bestellen, ga alsgoed is maandag weer met mijn leverancier contact nemen![]()
de setje is
Nintendo Ds US versie (dus metroid hunters) + Mario 64 DS + SpiderMan en Mobile Kit (dat is hoesje voor ds enne voor je games)
[afbeelding]

heb dat echt nergens gelezen, anders had ik nooit gekozen voor de Jap versie!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
ik wil ook een ds .. maar ik kan nergest een site vinden ofzo waar ik hem kan bestellen ?...
ik wil wel metroid prime hunters demo
Verwijderd
Metroid hunters zit enkel bij de eerste shipment van de usa ds en zal niet bij de jap versie zitten.Wiebbe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:50:
[...]
hoe weten jullie dat de JAP versie geen Metroid prime hunters heeft?
heb dat echt nergens gelezen, anders had ik nooit gekozen voor de Jap versie!
Is algemeen bekend en is ook wel te lezen bij import sites zoals lik-sang en play-asia.
Quote van play-asia:
Version Japanese
Box contents:
• Nintendo DS
• 110V AC adapter
• Manual (Japanese)
• Thumb Strap
• Stylus
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:54 ]
Verwijderd
Hmm op zich wel redelijk, alleen hoef ik Spiderman 2 niet ... en dat tastje plus hoesjes ook niet echt... of.... (is dat een EUR adapter die ik daar zie
=P ).
Edit: nvm, zie het nu car-adapter....heb geen auto.
Misschien als iemand Spiderman 2 wil .... en of die kit
Kan je dat tasje aan je riem doen?
Edit: nvm, zie het nu car-adapter....heb geen auto.
Misschien als iemand Spiderman 2 wil .... en of die kit
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:54 ]
ik denk dat je daar wel een beetje laat mee bent 
als je hem nu besteld komt hij zeker pas in januari en misschien zelfs nog wel later!
maar bepaalde sites waar je hem kan bestellen:
http://www.lik-sang.com (goede service, bestel ik al mijn import spil)
http://www.play-asia.com
http://www.importmadness.com/cgi-bin/home
je moet maar even kijken welke je wilt bestellen, ze zijn allemaal zo laat helaas..
als je hem nu besteld komt hij zeker pas in januari en misschien zelfs nog wel later!
maar bepaalde sites waar je hem kan bestellen:
http://www.lik-sang.com (goede service, bestel ik al mijn import spil)
http://www.play-asia.com
http://www.importmadness.com/cgi-bin/home
je moet maar even kijken welke je wilt bestellen, ze zijn allemaal zo laat helaas..
Verwijderd
Als ie niet te duur is heb ik wellicht interesse in die spiderman 2 die je eventueel over zou hebben.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
Hmm op zich wel redelijk, alleen hoef ik Spiderman 2 niet ... en dat tastje plus hoesjes ook niet echt... of.... (is dat een EUR adapter die ik daar zie=P ).
Misschien als iemand Spiderman 2 wil ....
zucht, heb ik ook echt weer...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:51:
[...]
Metroid hunters zit enkel bij de eerste shipment van de usa ds en zal niet bij de jap versie zitten.
Is algemeen bekend en is ook wel te lezen bij import sites zoals lik-sang en play-asia.
Quote van play-asia:
Version Japanese
Box contents:
• Nintendo DS
• 110V AC adapter
• Manual (Japanese)
• Thumb Strap
• Stylus
bestel hem ruim 2 maanden van te voren, krijg hem later dan mensen die hem bestellen op 12 november, en moet dan ook nog eens Hunters demo gaan missen..
als ik dat eerder wist had ik hem niet gekocht

had ik wel gewoon gewacht tot die hier uit was..
want met alleen Mario DS ben ik ook niet echt blij..
maar op lik-sang.com kan ik het echt nergens vinden, (niet dat ik je niet geloof hoor) maar vind het wel een beetje raar..
(staat trouwens ook niet bij de US dat hij er wel bij zit maar toch..)
[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 01-12-2004 22:00 ]
Verwijderd
Zat te denken aan 35 Euro, lijkt me redelijk.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:54:
[...]
Als ie niet te duur is heb ik wellicht interesse in die spiderman 2 die je eventueel over zou hebben.
http://www.importmadness.co.uk/warchaser schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:50:
ik wil ook een ds .. maar ik kan nergest een site vinden ofzo waar ik hem kan bestellen ?...
Verwijderd
Ach, als dat Xlink (Wiebbe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:59:
[...]
zucht, heb ik ook echt weer...
bestel hem ruim 2 maanden van te voren, krijg hem later dan mensen die hem bestellen op 12 november, en moet dan ook nog eens Hunters demo gaan missen..
maar op lik-sang.com kan ik het echt nergens vinden, (niet dat ik je niet geloof hoor) maar vind het wel een beetje raar..
Verwijderd
Je mist niks met metroid hunters t'is een saaie tech demo van nintendo om ff te showen oohhh kijk een 1st person fps de gameplay stelt niks voor t'is meer een leuk extratje.Wiebbe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:59:
[...]
zucht, heb ik ook echt weer...
euhm, wij zijn toch geen regelneven voor je?
ik ben nog nooit op die site geweest, maar ik neem aan dat ze wel informatie neerzetten over leverdata enzo?
ik betaal wel even veel, maar krijg wel 1 demo minder..
en ik wou hem gewoon heel graag spelen
ik ben nog nooit op die site geweest, maar ik neem aan dat ze wel informatie neerzetten over leverdata enzo?
maar het gaat mij me ook weer om het principe natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:02:
[...]
Je mist niks met metroid hunters t'is een saaie tech demo van nintendo om ff te showen oohhh kijk een 1st person fps de gameplay stelt niks voor t'is meer een leuk extratje.

ik betaal wel even veel, maar krijg wel 1 demo minder..
en ik wou hem gewoon heel graag spelen
verkoop jij die dingen via ebay? Of gebruik je gewoon even het plaatje voor een voorbeeld.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:27:
[...]
de setje is
[afbeelding]
Verwijderd
voor de duidelijk heid..
ik heb die plaatje gebruikt dat is het...
als voorbeeld..
maar die mobile kit krijg ik die the same alsgoed is??
maar als ik MIJN spullen binnen heb ga ik PICTURE maken voor jullie
wat er allemaal precies erin zit etc.....
dan kunnen we makkelijk erover praten etc.. wie wilt etc..waar ophalen offe versturen etc....
Hoop dat ik morgen binnen krijg. dan gaat alles lekker snel en iedereen snel DS
Want wilt Metroid Hunters Online battle spelen met jullie offe mario en andere games
ik heb die plaatje gebruikt dat is het...
als voorbeeld..
maar die mobile kit krijg ik die the same alsgoed is??
maar als ik MIJN spullen binnen heb ga ik PICTURE maken voor jullie
wat er allemaal precies erin zit etc.....
dan kunnen we makkelijk erover praten etc.. wie wilt etc..waar ophalen offe versturen etc....
Hoop dat ik morgen binnen krijg. dan gaat alles lekker snel en iedereen snel DS
Want wilt Metroid Hunters Online battle spelen met jullie offe mario en andere games
Mensen wat een heerlijk ding om op te gamen. Heb hem nog maar halve dag maar djees wat is hij mooi.
Hoe zit dat nu precies met die wifi om online mario te spelen, wil ik wel even testen vanavond
Hoe zit dat nu precies met die wifi om online mario te spelen, wil ik wel even testen vanavond
Life is simple, make choices, don't look back...
Ik wil ook wel mario ds online proberen als ik hem heb. Maar volgens mij kan je het alleen maar als je bij elkaar bent dan pas kan je testen.
Maar ik heb de DS nog niet dus kan niet gaan testen. En Xlink werkt niet nog met ds
Maar ik heb de DS nog niet dus kan niet gaan testen. En Xlink werkt niet nog met ds
Verwijderd
aii
NDS owns ^^
Krijg hem hopelijk samen met kev en dragonzz
NDS owns ^^
Krijg hem hopelijk samen met kev en dragonzz

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 22:54 ]
lolz!
zomaar antwoord je:P n00b
i know DS ownzzzzz!!
zomaar antwoord je:P n00b
i know DS ownzzzzz!!
[ Voor 28% gewijzigd door dragonzzzz op 01-12-2004 23:00 ]
Wat zouden de mensen met een DS ervan vinden over een paar weekjes een kleine meeting te houden? Kunnen we gelijk mooi de multiplayer-opties uitproberen, en wat tech-talk of weet ik het uitwisselen? Als er gelijk animo voor is kunnen we zoiets misschien wel organiseren?
Mensen, hoe kun je het schermpje van de DS het beste schoonmaken? Kan dat gewoon met een reiniger voor TFT schermen? Wacht nog op mijn screen protector van lik-sang
Verwijderd
is dat goed voor de touchscreen of wat???ck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:48:
Mensen, hoe kun je het schermpje van de DS het beste schoonmaken? Kan dat gewoon met een reiniger voor TFT schermen? Wacht nog op mijn screen protector van lik-sang
Mocht je nog zo'n DS-pakket over hebben kevkev ik ben ook héél erg geïnteresseerd
kan je dan zelfs contant geld geven, ben bereid heel nederland af te reizen ervoor
Ignorance Is Bliss
goddammit ik wil ook mario64 ineens =(
Metroid verveelt me..
Metroid verveelt me..
Verwijderd
Dat hele pakket kost je 230 euro? Als fok gelijk heeft is dat maar 15 euro meer als dat wij hier straks voor een kale DS moeten betalen.Nintendo Ds US versie (dus metroid hunters ) + Mario 64 DS + SpiderMan en Mobile Kit (dat is hoesje voor ds enne voor je games)
Als je er echt zo makkelijk aan kan komen dan heb ik eigenlijk wel interesse KevKev, hou ons op de hoogte.
@Milenco
Is straks niet meer nodig met Xlink KaiDS
TNT is lekker snel:
ophaaldatum 30 nov 2004
bestemming 's-hertogenbosch
afgeleverd
getekend door
datum tijd locatie status
02 dec 2004 04:44 Eindhoven Import Received
30 nov 2004 23:15 Hong Kong Shipped From Originating Depot
30 nov 2004 20:25 Hong Kong Consignment Received At Transit Point
30 nov 2004 19:41 Hong Kong Consignment Picked Up
Vandaag zou hij dus aangeboden kunnen worden. Jammer dat ik er zelf niet ben maar ik ga hem Zaterdag dan wel bij het postkantoor oppikken!!!
Net op tijd ook want ik moet komende week naar Polen of all places. Wel jammer dat ik de Metroid demo miskop, maar ik heb wel Mario 64 DS (US) dus daar vermaak ik me wel mee.
ophaaldatum 30 nov 2004
afgeleverd
getekend door
Vandaag zou hij dus aangeboden kunnen worden. Jammer dat ik er zelf niet ben maar ik ga hem Zaterdag dan wel bij het postkantoor oppikken!!!
Net op tijd ook want ik moet komende week naar Polen of all places. Wel jammer dat ik de Metroid demo miskop, maar ik heb wel Mario 64 DS (US) dus daar vermaak ik me wel mee.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Lol onze ds pakkten zijn samen gereisd ik heb exact dezelfde tijden alleen is de mijne naar arnhem ipv eindhoven:Deddiekoel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:23:
TNT is lekker snel:
ophaaldatum 30 nov 2004
afgeleverd
getekend door
02 dec 2004 08:05 Arnhem Out For Delivery
02 dec 2004 03:11 Arnhem Import Received
30 nov 2004 19:40 Hong Kong Consignment Picked Up
IRL is toch veel gezelligerS2S schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:05:
@Milenco
* Milenco nog steeds wachtende op zijn DS
Áls die vandaag komt, dan is het binnen en 2 uur, maar ik ga maar van het ergste uit, en dat die vandaag dus niet komt
Milenco heeft helemaal gelijk, IRL is veel leuker dan over Xlink Kai denk ik
.
Hoop dat mn DSje morgen binnen is dan kan ik alles uitproberen!!!:D:D
En milenco, is er nog wat boeiends bij #NDS gezegt? Ben nu namelijk op school en kan niet op IRC komen hehe
En milenco, is er nog wat boeiends bij #NDS gezegt? Ben nu namelijk op school en kan niet op IRC komen hehe
hebbe hebbe hebbe... ziet er goed uit! Ga volgende week naar de VS... zal me moeten beheersen!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Hij is inmiddels uit in Japan. 

Als je er niet blij mee bent, geef dan maar aan mij hoor!!!!!

Als je er niet blij mee bent, geef dan maar aan mij hoor!!!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 13:44 ]
Dat bedoel ikdragonzzzz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:53:
Milenco heeft helemaal gelijk, IRL is veel leuker dan over Xlink Kai denk ik.
#nds is redelijk rustig, weinig boeiende dingen gezegt.
Play-asia is trouwens wel ontiegelijk snel met verzenden
Dinsdag verstuurd, nu al thuis. Wat voor verzendmethode hebben jullie gekozen?
ik ga denk ik van het weekend ook bestellen op www.importmadness.co.uk :):)
zal wel lang duren voordat ie er is denk ik
Kan iemand met metroid even testen als je Create Game doet bij multiplayer en wacht op andere users hoe dan het netwerksignaal is.. bij mij is 't rood met geen enkel wit streepje.. als ik in een pictochat room zit is 't groen met alle streepjes wit... kan iemand dit puh-leeeeeese ff nagaan? =)
Verwijderd
M'n DS is nu ook eindelijk opgestuurd via play-asia.com
Hopelijk heb'k hem maandag
BTW iemand al pech gehad met de douane?
Hopelijk heb'k hem maandag
BTW iemand al pech gehad met de douane?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:46 ]
Mijn status is bij Lik-Sang al drie dagen PREPARING ORDER.
Maar mijn CC is wel al afgeschreven, beetje vreemd.....
edit: waarschijnlijk omdat ik expliciet om mario64 (US) gevraagd heb ipv (JPN)
komt waarschijnlijk deze week binnen.
Maar mijn CC is wel al afgeschreven, beetje vreemd.....
edit: waarschijnlijk omdat ik expliciet om mario64 (US) gevraagd heb ipv (JPN)
komt waarschijnlijk deze week binnen.
[ Voor 36% gewijzigd door Binz op 02-12-2004 16:53 ]
Hm. Op die site kán je hem niet meer bestellen (sold out).warchaser schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:31:
ik ga denk ik van het weekend ook bestellen op www.importmadness.co.uk :):)
Ik heb mijn exemplaar op 15/11 besteld, maar nog geen verzendbevestiging gehad helaas, ondanks de berichten waarin staat dat ze hem in de loop van de releaseweek zouden gaan versturen...
Geduld is een schone zaak.
... en oranje! :P
Verwijderd
TNT express shipping 30-11 verstuurd 2-12 binnenMilenco schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:43:
[...]
Dat bedoel ik
#nds is redelijk rustig, weinig boeiende dingen gezegt.
Play-asia is trouwens wel ontiegelijk snel met verzenden
Dinsdag verstuurd, nu al thuis. Wat voor verzendmethode hebben jullie gekozen?
Zo, nu ook lekker Mario DS 64 binnen!
Dit topic is gesloten.