Het Nintendo DS topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.980 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:48

Licko

ZVDK

net slecht nieuws gehad :(
xal de DS ergens anders moeten bestellen. een kennis van me is op dit moment in Maleisie. iemand enig idee of er daar nog DS'en te koop zijn? :)
hoe zat t nou met de taal van mario ds daar? :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Licko schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:00:
net slecht nieuws gehad :(
xal de DS ergens anders moeten bestellen. een kennis van me is op dit moment in Maleisie. iemand enig idee of er daar nog DS'en te koop zijn? :)
hoe zat t nou met de taal van mario ds daar? :)
De DS zou in Azie(behalve Japan) pas een hele tijd na de Europese lancering te koop zijn in verband met de huidige tekorten geloof ik.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:35:
Ben ik nou de enige die het zo ontzettend lomp vind dat nin weer achter de feiten aanrent ?

Ik bedoel je snapt toch wel dat er veel verkocht worden bij een launch ??

Nu krijg je er toch weer veel mensen bij die dan toch maar wachten tot de psp er ook is omdat ze nu niet aan een ds kunnen komen volgens mij.
Snap je het niet? Het gaat ver boven de verwachteningen van Nintendo zelf. Das toch mooi? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Tja het forum gaat af en toe ook zo hard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:16:
[...]

De DS zou in Azie(behalve Japan) pas een hele tijd na de Europese lancering te koop zijn in verband met de huidige tekorten geloof ik.
Dacht dat de DS begin Januari in Azië zou worden uitgebracht?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/nds_black.jpg

Black DS
Sneak Peek at Black Nintendo DS Version

Here is a first sneak peek at the black Nintendo DS version. Nintendo first intended to release the Nintendo DS worldwide in different color variations, but decided to go with the silver one only for maximum production efficiency.

The original Game Boy Advance SP launched in three colors in Japan: Silver, Blue, and Black, with the first two reaching the US in its launch as Platinum and Cobalt. Black was released as Onyx a few months later.
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3523
(iets naar beneden)

[ Voor 7% gewijzigd door T-Junkie op 29-11-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die ziet er al een stuk beter uit :) (minder cheap plastic imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Icelus schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:22:
[...]

Dacht dat de DS begin Januari in Azië zou worden uitgebracht?
Dat zou wel vreemd zijn aangezien de markt voor videogames in Europa veel groter is dan die in Azie(buiten Japan dan).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:40:
[...]

Dat zou wel vreemd zijn aangezien de markt voor videogames in Europa veel groter is dan die in Azie(buiten Japan dan).
Next to the US version of the Nintendo DS at November 21, and the Japanese version of the Nintendo DS at December 2, Nintendo will also release an Asian version of the system. Unfortunately, the Asian system is announced for January 2005, and not for December as reported on some web sites.
http://www.liksang.com/news.php?artc=3523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo mijn status bij play-asia is veranderd van pre-order/backorder naar order recieved woohoo wellicht dat ie nog deze week de deur uitgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

In andere woorden: Europa wordt weer genaaid. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:03:
[...]

In andere woorden: Europa wordt weer genaaid. :(
Japan en de rest van Azië krijgen bijna altijd gelijktijdig Nintendo/Sony apparatuur. Europa is normaal altijd als laatste aan de beurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat bekend over de europese versie van de DS?

Ik wou eerst wachten op het moment dat de DS goed leverbaar is in de usa, maar toen kwamen er berichten van dei sleep-mode. Zouden er nog meer veranderingen komen in de europese versie of helemaal geen? En die zwarte DS is natuurlijk het mooist!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoppaaa net mario 64 ds binnengehad ds :) ds zelf nog niet maar komt waarschijnlijk omdat ik nu pas thuis ben en ze de ds niet door de brievenbus kunnnen doen.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:36:
[...]

Die ziet er al een stuk beter uit :) (minder cheap plastic imho)
Hier heb je foto's waar je ziet dat de DS niet uit cheap plastic is gemaakt: http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. ik moet ’m hebben !!
Heb ’m nu besteld @ DVDBO (ben benieuwd ?)
Plus dat m’n ma nu @ Singapore is, maar Singapore heeft Nintendo al hard laten vallen heb ik helaas moeten constateren toen ik er laatst was.
Als dit alles mislukt vraag ik m’n neef @ Chicago of ’ie me er een wilt sturen :)

Go DS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:26:
hoppaaa net mario 64 ds binnengehad ds :) ds zelf nog niet maar komt waarschijnlijk omdat ik nu pas thuis ben en ze de ds niet door de brievenbus kunnnen doen.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Goed man!! Gefeliciteerd...
En een post terug had je nog niet eens een bevestiging gehad :P
Ik hoop dat de mijne ook snel komt, 5-11 ge orderd bij IMadness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Dus Importmadness verstuurd 2 pakketjes als je de DS en Mario hebt besteld? Lijkt me toch niet?

[ Voor 36% gewijzigd door ck2000nl op 29-11-2004 17:09 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess weer een update gahd mijn status is veranderd naar preparing order het gaat de goede kant op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol gisteren de japanse versie van de ds besteld bij play-asia en word nu al voorbereid om verstuurd te worden :)

op 6 dec wordt hij verstuurd (ong) zit nu nog te wachten tot dat zwarte beschermtasje binnen is denk ik \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:39:
Yess weer een update gahd mijn status is veranderd naar preparing order het gaat de goede kant op :P
Jep, ik heb nu ook preparing order @ play-asia.com en heb een emailbericht gekregen dat de eerste lading Japanse DSen zijn verzendt.. Zou de onze erbij zitten?
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:13:
[...]

Jep, ik heb nu ook preparing order @ play-asia.com en heb een emailbericht gekregen dat de eerste lading Japanse DSen zijn verzendt.. Zou de onze erbij zitten?
O+
Maybe ik zit te wachten op mijn "your order has been shipped" emailtje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:10:

Ik wou eerst wachten op het moment dat de DS goed leverbaar is in de usa, maar toen kwamen er berichten van dei sleep-mode. Zouden er nog meer veranderingen komen in de europese versie of helemaal geen? En die zwarte DS is natuurlijk het mooist!!! >:)
het schijnt dat de europese versies niet worden aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46
Ik heb zonet even #nds geregistreerd op irc.tweakers.net
Misschien kunnen we daar lekker lullen over de NDS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:06:
Dus Importmadness verstuurd 2 pakketjes als je de DS en Mario hebt besteld? Lijkt me toch niet?
toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand douane probs gehat met de mooie dsjes.

Persoonlijk vind ik de zilvere DS een stuk stijlvoller als de zwarte.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik krijg geen DS signaal met netstumbler... lees op devforums dat je dan weer een 802.11b nodig hebt... helaas...

een jongen heeft al wel het pictochat signaal weten op te vangen, en de binaire data die een single cartridge/multiplayer verstuurt...

Voor devs (S2S, jij?) is http://www.dual-scene.com/ boeiend om in de gaten te houden..

Voor iedereen die die DS wilt zien, ik woon in omgeving Amsterdam en zit op de Hogeschool van Amsterdam. Dus mocht je eens langs willen droppen om er mee te spelen(slash druk van de pan te halen), be my guest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik kreeg vorig week maandag al een email waarin stond dat mijn DS en Mario verstuurd waren. Tot nu toe niks ontvangen en reageren op email doen ze ook al niet.

Hmmm beloofd niet veel goeds :(

NB: Dit was dus ook bij importmaddness

[ Voor 10% gewijzigd door Sperminator op 29-11-2004 19:18 ]

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Ik zit nog heel erg te twijfelen over de games die ik erbij zou nemen. Bijvoorbeeld: Ridge Racer of Urban Asphalt GT?

Ridge Racer ziet er dan wel uit als een lamme N64 port, dat stuurtje is wel cool. Asphalt ziet er weer mooier uit en heeft gavere wagens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:10:

Wat voor berichten zijn er dan gekomen over die sleep-mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Dat ze het wakker worden van de DS uit sleep mode erin stoppen als er een andere DS bij in de buurt komt.

Ze denken dat ze dat in de EU versie stoppen, nou ik ken Nintendo langer dan vandaag en die praatjes van extra features in games en consoles in de EU versie hoor ik al jaren.

Het lijkt me stug, tenzij we een bios update kunnen doen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:54:
Ik zit nog heel erg te twijfelen over de games die ik erbij zou nemen. Bijvoorbeeld: Ridge Racer of Urban Asphalt GT?

Ridge Racer ziet er dan wel uit als een lamme N64 port, dat stuurtje is wel cool. Asphalt ziet er weer mooier uit en heeft gavere wagens..
Ga voor asphalt ik heb hem op de n-gage qd en het is een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperminator schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:18:
Ik kreeg vorig week maandag al een email waarin stond dat mijn DS en Mario verstuurd waren. Tot nu toe niks ontvangen en reageren op email doen ze ook al niet.

Hmmm beloofd niet veel goeds :(

NB: Dit was dus ook bij importmaddness
ik heb mario ds al alleen nog de ds zelf was niemand vandaag thuis (was vandaag geleverd) dus zal wel een briefje krijgen dat ik em op kan halen.

komt bij importmadness dus allemaal goed!!

was overgens geen fed-ex.

en nu maar hopen dat er geen dode pixels op zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:41:
[...]

Ga voor asphalt ik heb hem op de n-gage qd en het is een geweldig spel.
Wel jammer dat het voor de DS een poort is van De N-gage. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb Asphalt erg vermakelijke game, en ik houdt normaal niet zo van race games. Lang niet zo slecht als dat mensen beweren. Loopt lekker soepel op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
http://www.dignews.com/feature.php?story_id=6628

Leuk interview met zo'n gast van TeamXLink die bezig zijn met een tunnel opzetten voor DS's. Dan kan je dus via internet een LAN game doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

GVDorie!! Pfff, dus als ze mijn DS'je ook gewoon normaal verstuurd hadden, dan had ik hem vandaag al binnen :(
IM met hun 2dagen FedEx BS :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Sur_G schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:43:
GVDorie!! Pfff, dus als ze mijn DS'je ook gewoon normaal verstuurd hadden, dan had ik hem vandaag al binnen :(
IM met hun 2dagen FedEx BS :r
Als je gaat kijken naar dat tracking nummer krijg je dan ook dit:

Not found
No scan record for the following shipments has been received by our system yet. Please try again later or contact Customer Service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah dat krijg ik ook, wat je dan moet doen is het tracking nummer uit de mail kopieren en dan apart bij TRACKING het nummer zelf invoeren, dan werkt het wel. Ik krijg al 2 dagen te zien dat het pakketje nog niet eens bij FedEx is aangeleverd...

Update: Ik heb zonet weer op die link geklikt uit de mail en nu doet ie het wel meteen. Ik krijg nu het volgende

Date/Time: Nov 29, 2004 6:43 pm

Status: Pickup status

Comments: Pre-routed meter pkg picked

Estimated delivery date: Dec 1, 2004 by 12:00 pm

Dus kan waarschijnlijk morgen ook NIET spelen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

pfoe pfoe ik ga eens lekker genieten van m'n DS zometeen ;)

XLink moet echt opschieten met dat tunnelen.. wordt zo badass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
hhmmm, ik zit nog steeds te twijfelen om mijn DS (lik-sang) toch via DHL te laten verschepen ipv airmail.

Als het pakje bij de douane aankomt betaal je dan de 19% btw over de DS EN de game die er bij zit, dus over de totale waarde van het pakketje. Of alleen over de DS zelf?

En stel DAT ie bij de douane terecht komt, blijft ie dan echt twee weken liggen daar?

damn, ik kan niet wachten!

edit:

airmail = 2-4 weken, tot $100 verzekerd, geen tracking mogelijk, maar kleiner risico dat de douane hem eruit pikt

DHL = 2-3 dagen, volledig verzekerd, wel tracking mogelijk, grote kans op douane.
(dan wordt 2-3 dagen, 2 weken :? )

edit2:

Te LAAT: Momenteel mijn status: order processing!

[ Voor 29% gewijzigd door Binz op 30-11-2004 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 14:32

RSP

Hee, het multiplayeren wordt geen probleem, van play asia:
Wireless link compatibility

We have tested linking up a Japanese Nintendo DS™ along with a US Nintendo DS™ model with positive results. Despite earlier rumours, you can link consoles from different regions without any problems. We have tested this feature using the Pictochat application as well as the Mario 64 DS mini game download function.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:41:
hhmmm, ik zit nog steeds te twijfelen om mijn DS (lik-sang) toch via DHL te laten verschepen ipv airmail.

Als het pakje bij de douane aankomt betaal je dan de 19% btw over de DS EN de game die er bij zit, dus over de totale waarde van het pakketje. Of alleen over de DS zelf?

En stel DAT ie bij de douane terecht komt, blijft ie dan echt twee weken liggen daar?

damn, ik kan niet wachten!

edit:

airmail = 2-4 weken, tot $100 verzekerd, geen tracking mogelijk, maar kleiner risico dat de douane hem eruit pikt

DHL = 2-3 dagen, volledig verzekerd, wel tracking mogelijk, grote kans op douane.

edit2:

Te LAAT: Momenteel mijn status: order processing!
airmail kan ook onderschept worden heb ik al meerder malen gehad toen ik iets bij lik-sang bestelde.

Import kosten zijn over het totaalbedrag incl verzenkosten dus 19% daarvan en dan een paar % importkosten ik heb berekend dat als mijn bestelling van play-asia ter waarde van 190e onderschept wordt ik bijna 50 euro import moet betalen en dat ie er dan zeker 2 week kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
Misschien handig voor de mensen die nog gaan importeren

als je het al met koerier laat verzenden kan je beter met DHL dan met FEDEX laten versturen
bij DHL moet je wel meteen betalen maar bij FEDEX krijg je achteraf een factuur waarop ze nog eens ongeveer 10 euro extra rekenen aan voorschot kosten.

overigens gaan beiden bedrijven nogal raar met de dollar koers (het is altijd duurder) om en krijg je nooit wat je verwacht :P

ONTOPIC:

Ik heb gisteren een NintendoDS via Ebay gekocht tezamen met Mario 64DS, hopen dat het goed gaat (al gaat tot nu toe alles goed via ebay)

[ Voor 2% gewijzigd door Donnie Darko op 30-11-2004 11:46 . Reden: dom foutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Donnie Darko schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:29:ONTOPIC:

Ik heb gisteren een GameBoy DS via Ebay gekocht tezamen met Mario 64DS, hopen dat het goed gaat (al gaat tot nu toe alles goed via ebay)
IK vind het knap dat jij een Gameboy Ds hebt besteld. We hebben hier namelijk over de Nintendo DS.

maargoed.
Ik moet nog steeds wat geld bij elkaar schrapen om een DS te kunnen aanschaffen. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:48

Tuxie

En WeL nU!

Maak je maar geen zorgen, via DHL is alleen maar gunstiger. Je hebt hem sneller en dat met de douane valt ook wel mee, ik heb ook wel eens flashcards geimporteerd uit China en laten bezorgen met DHL, geen hond die er naar kraait. Als die importshops slim zijn plakken ze er een gele sticker op (kadootje) en hoef je dus geen importrechten / belasting te batalen en kijkt de douane er niet eens naar. En die importshops in buitenland nemen het toch al niet zo nauw met de regels dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
w000t, bij mij werkt die FedEx link nu ook :D

---> Estimated delivery date: Dec 1, 2004 by 8:00 pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
Rakkerzero schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:47:
[...]

IK vind het knap dat jij een Gameboy Ds hebt besteld. We hebben hier namelijk over de Nintendo DS.

maargoed.
Ik moet nog steeds wat geld bij elkaar schrapen om een DS te kunnen aanschaffen. :(
hehe :P ja nintendo DS bedoel ik ook.. pff het is toch ook gewoon een luxe gameboy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Donnie Darko schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:45:
[...]
hehe :P ja nintendo DS bedoel ik ook.. pff het is toch ook gewoon een luxe gameboy :P
En de GameCube een luxe NES... :*) :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo mijn Ds is verscheept van play-asia volgens de tracking moet ik hem in max 5 dagen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

RSP schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:48:
Hee, het multiplayeren wordt geen probleem, van play asia:

[...]

:)
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen...

De enige motivatie achter dat gerucht was dat enkele Pokemon spellen voor de GBA uit verschillende regio's niet compatible waren bij de multiplayer mode, maar dat was omdat het feitelijk gewoon verschillende spellen zijn.

Enkele stresskippen hebben dat enorm opgeblazen waardoor deze geruchten ontstonden.

Dat neemt trouwes niet weg dat als Nintendo besluit verschillende versies van spellen in verschillende regio's te releasen ze niet compatible met elkaar hoeven te zijn, maar je kunt ze wel gewoon op iedere DS spelen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Grrr, mijn order van de 16e stond eerder deze week op order received toen weer op order processing en nu weer op order received... Ik blijf wel lekker bij de US-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:15:
[...]

Voor iedereen die die DS wilt zien, ik woon in omgeving Amsterdam en zit op de Hogeschool van Amsterdam. Dus mocht je eens langs willen droppen om er mee te spelen(slash druk van de pan te halen), be my guest ;)
HvA Leeuwenburg toevallig ?
Ik zit in dezelfde IAM klas als Harm. (zul je wel kennen gezien je WDF link in je profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel het spel nog geen ds :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

WOOHOO, mijn NDS is ook verstuurd door Play-asia. Het zal wel de Japanse versie zijn dus ik hoop en bid dat ik die ook engelse taal zal hebben (hoewel ik 99% zeker ben dat dit wel kan). Mario 64 DS zit er ook bij. Ik hoop dat ik hem voor het einde van de week heb...

TNT heeft hem iig opgepakt en hij is momenteel "In Transit"

Volgens de site van Play-asia zou het 2-4 dagen moeten duren!

[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 30-11-2004 17:48 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, mijn Japanse DS @play-asia.com is nog altijd niet verstuurd :( Wanneer hebben jullie em geordered? (ik 9 november + feel the magic en mario)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Die van mij is zaterdag verstuurd, maar ik heb nog niets mogen ontvangen. Als alles meezit heb ik hem morgen. Gaat alles z'n gangetje heb ik hem donderdag of vrijdag. Als ik pech heb...krijg ik hem pas over 2 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:03:
Damn, mijn Japanse DS @play-asia.com is nog altijd niet verstuurd :( Wanneer hebben jullie em geordered? (ik 9 november + feel the magic en mario)
10 oktober besteld vandaag verstuurd een jap DS ipv een usa DS want die zijn echt niet meer aan te komen, dan maar geen metroid hunters demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Donnie Darko schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:45:
[...]

ja of een armoedige Cube.. zo ken ik er nog een paar ;)
x KeN x schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:30:
[...]

HvA Leeuwenburg toevallig ?
Ik zit in dezelfde IAM klas als Harm. (zul je wel kennen gezien je WDF link in je profiel)
hehehe yep =)
Harm ken ik sinds m'n 14e ofzo... dus die kent me wel.. ask him =)

[ Voor 38% gewijzigd door apNia op 30-11-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:03:
Besteld op 12-10-2004 en vandaag verstuurd. Japanse DS + Amerikaanse Mario 64 DS!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:45:
WOOHOO, mijn NDS is ook verstuurd door Play-asia. Het zal wel de Japanse versie zijn dus ik hoop en bid dat ik die ook engelse taal zal hebben (hoewel ik 99% zeker ben dat dit wel kan). Mario 64 DS zit er ook bij. Ik hoop dat ik hem voor het einde van de week heb...

TNT heeft hem iig opgepakt en hij is momenteel "In Transit"

Volgens de site van Play-asia zou het 2-4 dagen moeten duren!
Alleen zit er geen Engelse handleiding bij.

Damn echt relaxed, krijg je de amerikaanse of de Japanse Mario?

Heeft iemand al zekerheid of Mario64 (JAP) Engelse taal heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:47:
[...]

Alleen zit er geen Engelse handleiding bij.

Damn echt relaxed, krijg je de amerikaanse of de Japanse Mario?

Heeft iemand al zekerheid of Mario64 (JAP) Engelse taal heeft?
MJa.. Handleiding is ook nt echt nodig hé :) Je zet hem aan en het wordt vanzelf duidelijk.. (Touch here)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen.. de mario Ds JAP versie..

heeft 2 talen!!...

Jap\Eng

dus maak je geen zorgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:36:
[...]

MJa.. Handleiding is ook nt echt nodig hé :) Je zet hem aan en het wordt vanzelf duidelijk.. (Touch here)
Als je de usa versie hebt wel de japanse ds staat standaard in jap modus op de site van play-asia staat een stappenplan hoe je je jap ds op engels ingesteld krijgt.

http://www.nintendo.com/c.../ds/settings.jsp#language

alstublieft

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 20:14
ik ga vrijdag naar de Verenigde Staten... zit me af te vragen of het leuk is om zo'n DS te gaan kopen.....

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:05:
ik ga vrijdag naar de Verenigde Staten... zit me af te vragen of het leuk is om zo'n DS te gaan kopen.....
Mocht hij je niet bevallen kan je deze altijd nog in V&A plaatsen, met een beetje geluk ben je hem dezelfde dag kwijt voor een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:05:

.
Als je er nog een kunt vinden aangezien er praktisch geen winkel is die nog een DS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

ook leuk:
A growing number of DS owners are reporting a screen asking if they want to activate a rumble feature.
With certain flash carts, when setting the alarm, the Nintendo DS will ask you "Would you like the Rumble Feature to accompany the alarm?".
bron: http://www.dual-scene.com

edit:
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus om een vermoedelijke rumble uitbreiding.

[ Voor 17% gewijzigd door rajackar op 01-12-2004 09:16 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

En jah guys....hij is binnen!!!
FedEx heeft hem 5 min geleden gebracht... ben ff aan het spelen, Mario DS ruleerd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Normaal ligt hij bij mijn ouders nu, maar ik ben niet thuis voor 16u00 |:(

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is er nu bijna als de douane niet moeilijk doet:

01 dec 2004 09:52 Amsterdam Import Received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

According to other posts on the same thread, it appears as if Nintendo's "proprietary" wireless protocol is nothing more than standard 802.11b with some tweaks
Mooi, dacht ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Sur_G schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:18:
En jah guys....hij is binnen!!!
FedEx heeft hem 5 min geleden gebracht... ben ff aan het spelen, Mario DS ruleerd! _/-\o_
Cool man, die van mij komt er bijna aan denk ik:

Dec 1, 2004 10:05 am On FedEx vehicle for delivery AMERSFOORT NL

...woon zelf in Zwolle :D Moet denk ik niet al te lang duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah hij is echt vet!
Die jongens van FedEx zijn snel, ik teken voor het pakketje meneertje loopt weg.
Ik ga terug naar boven en ga achter de laptop zitten ff melden dat ik hem heb. Krijg ik gelijk een mail binnen dat er is getekend voor het pakketje en dat ie nu binnen moet zijn bij mij... 3 min laten :P
Anyway Mario is relaxed en metroid ziet er goed uit!!

offtopic:
wel wennen joh, die nieuwe GOT look

[ Voor 7% gewijzigd door Sur_G op 01-12-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ja, ik vind de nieuwe layout van GoT zo wit...doet bijna pijn aan m'n ogen :P

Ik wacht nog steeds op mijn pakje :( Je pakje was dus "veilig" door de douane heen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah ben al overschakeld naar de out GOT layout...
jah hij is veilig door customs gekomen.... jammer dat je hem nog niet hebt...
De jouwe was eerder verwacht als de mijne... mijn stond voor 12 uur vandaag de jouwe om 10 uur. Ik heb de mijne om 10 uur gekregen...

Update:
Ohw... hij is bijna leeg.. goed dat ik die SP lader heb.. ff erin pluggen en verder spelen!!

[ Voor 17% gewijzigd door Sur_G op 01-12-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em gvd nog steeds niet word onderhand een beetje gek wel al mario 64ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie

T-Junkie

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/forum/DSCN1925ed.jpg
http://mudskip.blogspot.c...er-mario-64-ds-on-tv.html
http://bugeyeds.blogspot....ery-interesting-news.html

Of dit echt waar is dat weet ik niet.

[ Voor 11% gewijzigd door T-Junkie op 01-12-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Het is waar. Maar het is niet waar dat de DS dit bewust uitzendt.
Dit is namelijk normale electrische straling die vrijkomt. Op dual-scene.com was iemand die het met een laptop had geprobeerd en kreeg soortgelijke resultaten.
Gewoon straling en meer niet dus.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb wat inside nieuws over de DS en Xlink, kuch* kuch* (DS)Pictochat online, meer mag ik niet zeggen.

Binnenkort meer.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 01-12-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:29:
Ik heb wat inside nieuws over de DS en Xlink, kuch* kuch* (DS)Pictochat online, meer mag ik niet zeggen.

Binnenkort meer.
Dit wist iedereen toch al? :) maar toch leuk dat je het nog even meld :p. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijne van dvdboxoffice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Oja dus we konden al Mario DS en Metroid Hunters online spelen.....oops nu verspreek ik me. ;)

binnenkort ..:get SxLinKeD:..

..:soul2soul:..
TeamXlink

[ Voor 16% gewijzigd door S2S op 01-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje aangezien ik nergens hier in de stad een stepdown converter kan vinden vroeg ik me af of een 3rd party gba sp lader of een usb gba sp lader kabel ook zouden werken met een japanse DS.
Ik heb namelijk geen gba sp dus ook geen officiele nintendo lader dus iemand ervaring hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:50:
Even een kort vraagje aangezien ik nergens hier in de stad een stepdown converter kan vinden vroeg ik me af of een 3rd party gba sp lader of een usb gba sp lader kabel ook zouden werken met een japanse DS.
Ik heb namelijk geen gba sp dus ook geen officiele nintendo lader dus iemand ervaring hiermee ?
De voltages die een DS nodig heeft om opgeladen te worden zijn over de hele wereld gelijk, ALLEEN de adapter moet op 220 werken. En dus niet 1 van 110 volt in de muur pluggen. Heb je een Mediamarkt in de buurt? Vraag daar om een vervangende GBA SP adapter, kost je niet meer dan 10.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SWEET MOTHER OF JESUS s2s dat Xlink gebeuren is waarvoor ik m'n DS heb gekocht.. please add me op MSN :D

Hoe soon kunnen we online? En wat is er bekend over de hardware? ik lees op de XLink forums en warppipe forums dat het direct naar een WLAN NIC op je moet op je PC, en dat 't niet direct op een router kan ofzo...

Also, is het mogelijk met 1 cartridge? :D

nrrrghh.. moet... s2s.. op ... MSN hebben... ik...sterf... anders...

[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 01-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb je toegevoegd! m00nst0rm@..... etc.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Info hier zou ook leuk zijn s2s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik weet het......maar ik mag niet te veel zeggen. Ik wil jullie niet met een dooie mus blij maken.
Maar het komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Inmiddels is mijn DS + Mario ook veilig aangekomen, en de douane mag doorgaan met koffie drinken :D Nu ff aan de USB oplaadkabel en zo ff spelen! De GBA games zien er gelijk ook een stuk mooier uit op de DS in vergelijking met mijn GBA met after burner. Misschien dat ik zo nog wat foto's maak....als ik tijd over heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie

T-Junkie

(Advanced) GBA SP Power Grip
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecontrol.de/img/medium/sl-5813-sbk_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecontrol.de/img/medium/sl-5812-ssv_1.jpg
groter plaatje: http://www.gamecontrol.de/img/large/sl-5813-sbk_1.jpg
link: http://www.speed-link.com/
direct link: http://www.speed-link.com...ang=de&sys_id=16&pb_id=26

Weet iemand al of er zo'n uitbreiding is voor de DS of dat hij eraan komt?
( Kan het bij de DS, ik heb namelijk nog geen foto van de onderkant kunnen vinden. Zit er een klepje o.i.d. onderop? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Fuck ik heb hem ook besteld bij importmadness.
Zelfs nog geen 1 email gehad van Fedex, En die eikels reageren helemaal niet op mij email.
Damn wat zit ik toch te balen dat jullie hem nu wel al hebben :(

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik krijg hem als het goed is morgen binnen! 8)

Mario komt jammergenoeg een paar dagen later maarja. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

schnumi schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:25:
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen! 8)

Mario komt jammergenoeg een paar dagen later maarja. :)
Ik hoop dat ik m morgen heb :(

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Accuklepje:
Afbeeldingslocatie: http://www.charmainesheh.nl/images/DS/PICT1305_EDITED2.JPG
(ff klikken voor grotere foto)

Afbeeldingslocatie: http://www.charmainesheh.nl/images/DS/PICT1308_EDITED.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.charmainesheh.nl/images/DS/PICT1312_EDITED.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:44:
Accuklepje:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Scherp beeld! _/-\o_

Maak AUB foto's van Super Mario 64 DS ingame!!! VEEL FOTO's.

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kwaza schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:43:
[...]

Ik hoop dat ik m morgen heb :(
Heb al bij een ander persoon besteld kwaza. Ben bang dat het mis gaat namelijk. Houd me anders aub op de hoogte via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Hahahaha, nog meer foto's? Heb net mijn Digicam opgeborgen :P Misschien zo na het eten :) Heb het ff druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
ck2000nl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:56:
Hahahaha, nog meer foto's? Heb net mijn Digicam opgeborgen :P Misschien zo na het eten :) Heb het ff druk!
Ik zou die eerste foto even weghalen, met dat nummer achterop kunnen mensen namelijk jouw DS registreren :S
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.