Het Nintendo DS topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.979 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DS Hardware start up filmpje --> http://www.gamespot.com/d...ario64ds_ds_1112_m300.asx (bovenaan).
Heel interesant, hij laat ook zien hoe je makkelijk boter, kaas en eieren kan spelen met pictochat. :D

En kijk ook onderaan op die pagina, heel wat nieuwe Super Mario 64 DS filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: Welke webstore is uiteindelijk het goedkoopst voor een NDS+mario 64ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Milenco schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:16:
[...]

Goed nieuws dus voor de mensen die hem bij Gamestop hebben besteld!
Later op het Nintendo DS forum van IGN was te lezen dat dit een fout was van Gamestop. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:53:
[...]

En vergeet je de import kosten want spul van lik-sang boven de 100e wordt er 9 van de 10x uitgevist en ik spreek uit ervaring, dat gaat je dan nog tussen de 40-50e aan invoerrecten,btw en dounae kosten erbij kosten zeker als je DHL,UPS en al die andere snelle verzend diensten hebt.

Je maakt de minste kans op onderschepping met de goedkope SAL/economy airmail verzend optie, duurt 10 dagen maar wordt er zelden uitgevist.
Weet je zeker dat het +- 10 dagen duurt via Airmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:01:
[...]
Weet je zeker dat het +- 10 dagen duurt via Airmail?
Bij mij wel, ik ken wel anderren waarbij het 12-14 duurde maar dat is dan ook de max.
Maar onthoud wel je bent nooit 100% zeker dat ze je er niet uit vissen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 09:40:
[...]

Bij mij wel, ik ken wel anderren waarbij het 12-14 duurde maar dat is dan ook de max.
Maar onthoud wel je bent nooit 100% zeker dat ze je er niet uit vissen.
Dank je.

Ik ga em bij Lik-sang bestellen. Je krijgt bij je NDS van 130 euro ook een $20 coupon. Die coupon ga ik gebruiken voor Mario 64ds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik laat de mijne mooi bij play-asia staan. Als de pre-orders idd zo hard gaan vrees ik ervoor om niet bij de eerste lading te zitten als ik nu nog ergens anders bestel. Daarnaast heeft Play-asia toch een strakke prijs!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:06:
Ik laat de mijne mooi bij play-asia staan. Als de pre-orders idd zo hard gaan vrees ik ervoor om niet bij de eerste lading te zitten als ik nu nog ergens anders bestel. Daarnaast heeft Play-asia toch een strakke prijs!
Same here ik heb hem al 7-8 week staan bij play-asia en mijn order heeft nog steeds als shipping date 22 november dus ik ga ervan uit dat ik wel bij de eerste lading zit.

Super Mario 64 DS (For Nintendo DS™, US) 1 US$ 39.90 (~31.67 EUR) US$ 39.90 (~31.67 EUR)
Release date: 21. Nov, 2004

Nintendo DS (US) 1 US$ 169.00 (~134.13 EUR) US$ 169.00 (~134.13 EUR)
Release date: 21. Nov, 2004

Sum US$ 208.90 (~165.79 EUR)

Shipping US$ 26.80 (~21.27 EUR)

Total US$ 235.70 (~187.06 EUR)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Voor lik-sang'ers.. ik heb 'm in de pre-order, maar nog geen mail om 't te confirmen... jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ben benieuwt of ik ook bij de eerste shipping zit bij play-asia of niet. :P

Heb een order staan van de Nintendo DS + Mario 64 en nog een aparte voor Spiderman 2. :)

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 14-11-2004 11:45 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
apNia schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:42:
Voor lik-sang'ers.. ik heb 'm in de pre-order, maar nog geen mail om 't te confirmen... jullie wel?
Als het goed is kan je bij je account op Lik-Sang.com je pre-order bevestigen door je shipping en betaling te kiezen.

Nu staat er bij mij:

'Special Pre-order received - Confirmed '

Ik heb hier nog geen mail over gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:57

S2S

Ik heb gepreoderd bij dvdboxoffice zo'n 2 maanden geleden. Krijg mijn spul altijd netjes en op tijd, tja we zien wel.
Maar ik denk waar we nu ook preorderen dat ze bijna nergens de DS versturen op launchday, tenzij ze eerder binnen zijn. En al helemaal niet bij winkels buiten Amerika.

Ook is het pakje aardig groot en de kans dat het dan 2 weken bij de douane ligt is dan ook groter. Maar dvdboxoffice doet iets vaags? Op mijn pakje van Zero Mission staat dat het vanaf brussel kwam en deze was ongeveer zo groot als die van de DS dus ik heb goede hoop.

Ik denk dat ik over 3 weken wel in het bezit ben van een ds, tenzij ze hem onderweg jatten!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:43:
Ben benieuwt of ik ook bij de eerste shipping zit bij play-asia of niet. :P

Heb een order staan van de Nintendo DS + Mario 64 en nog een aparte voor Spiderman 2. :)
Wat is nou slimmer de 110 v van 21 nov of de 220 v van 2 dec bestellen ....Ik bedoel het is nog geen 2 weken verschil maar je hebt wel gelijk een goede adapter .
Alleen wat k me afvraag is dan alles in het japans als je die van 220 besteld?

edit : ow er staat ook geen prijs meer achter de ds :( dus ze zullen wel te goedkoop zijn geweest

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hu? Ik snap je niet?
USA is 110 volt en Japan ook, dus bij beide een adapter waar je niets aan hebt.

Maar als je je een beetje had verdiept dan wist je dat je gewoon je EU SP adapter kan gebruiken voor de USA DS. Maar dat weet je het nu ;)

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 14-11-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoho ik verzin het zelf niet :)

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-evv.html

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-ckm.html

En ik heb me wel verdiept en ik heb ook een spadapter maar heb er liever gelijk een goede bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play-asia is gestopt met het aannemen van pre-orders dat voorspelt weinig goeds, ik hoop echt dat ik geen re-confirmation mail van ze krijg anders doe ik ze wat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe ik zag het net ook. ;)

Ik heb nog geen email gekregen dus ik hoop dat alles goed komt. Ik denk dat ze het gewoon uit voorzorg hebben gedaan. Heb ze wel gelijk een email gestuurd met de vraag of hij nog gewoon 22 november verstuurd word of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je nog altijd een converter voor de die ingang van de stroom nodig azie heeft namelijk andere pinnetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Binz schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:13:
Als het goed is kan je bij je account op Lik-Sang.com je pre-order bevestigen door je shipping en betaling te kiezen.

Nu staat er bij mij:

'Special Pre-order received - Confirmed '

Ik heb hier nog geen mail over gekregen.
Klopt het trouwens dat verzending via luchtpost niet meer mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:41:
dan heb je nog altijd een converter voor de die ingang van de stroom nodig azie heeft namelijk andere pinnetjes
Ja wel als je de Nederlandse SP adapter niet gebruikt, maar blijkbaar willen jullie het niet geloven? Koop dan gewoon maar een convertor, blijkbaar hebben jullie geld zat!

[ Voor 50% gewijzigd door S2S op 14-11-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe zit dat eigenlijk bij importmadness? Heb hem daar besteld, maar UK is toch gewoon dezelfde adapter als we hier hebben? Of vergis ik me nu zo?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 22:00

RayNbow

Kirika <3

Little Bear schreef op maandag 15 november 2004 @ 02:40:
Hoe zit dat eigenlijk bij importmadness? Heb hem daar besteld, maar UK is toch gewoon dezelfde adapter als we hier hebben? Of vergis ik me nu zo?
Volgens mij levert importmadness een US adapter en al zouden ze een UK adapter leveren, die past hier niet in het stopcontact. Voor een UK adapter heb je dus een converterstukje nodig.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
BAUKstEr schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:01:
[...]

Klopt het trouwens dat verzending via luchtpost niet meer mogelijk is?
Ik heb gewoon airmail kunnen selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat gedoe allemaal zeg, ik hoop dat Nintendo inderdaad de productie heeft opgeschroefd want er is nog maar een week te gaan en ik ga echt balen als mijn NDS'je er dan niet komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hoe groot is nou de kans dat mijn lik sang pakketje (2 DS'en en mario64) er uit gepikt wordt? Heb 't via UPS gedaan...

Also, ik zit ook een groot amerikaans forum met een minstens zo grote thread als deze (deel 1 en 2 bij elkaar opgeteld ;)) en daar hebben die amerikanen bij zaken als Best Buy al kunnen spelen op dat ding. Anyways, je hoort steeds meer signalen van dat soort zaken dat ze het de 16e (morgen dus) al verkopen. Ik krijg kramp in m'n blaas de spanning!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:19:
Hoe groot is nou de kans dat mijn lik sang pakketje (2 DS'en en mario64) er uit gepikt wordt? Heb 't via UPS gedaan...

Also, ik zit ook een groot amerikaans forum met een minstens zo grote thread als deze (deel 1 en 2 bij elkaar opgeteld ;)) en daar hebben die amerikanen bij zaken als Best Buy al kunnen spelen op dat ding. Anyways, je hoort steeds meer signalen van dat soort zaken dat ze het de 16e (morgen dus) al verkopen. Ik krijg kramp in m'n blaas de spanning!!!
2ds-en en 1 game uhm das best een groot pakje, tja je weet het nooit wat ze eruit pakken.
Maar ik kan je wel vertellen dat ik Zelda four swords had besteld niet bij Lik-sang maar ergens anders, bij deze game zat een gratis cube-gba link cable waardoor het pakje dus groter was en deze heeft inderdaad 2 weken bij de douane gelegen.

Het is dus afwachten.

PS: welk forum is dat, ik ben altijd in voor DS nieuws.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 15-11-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Binz schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:09:
Ik heb gewoon airmail kunnen selecteren...
Wanneer heb jij je bestelling nog geplaatst dan? Ik heb namelijk dit antwoord van Lik-Sang terug:

Dear Bauke Huijbers,

Regret that the shipment method of surface mail is not available right now because the local post offices recently changed their rules for accepting Ground Shipments, so that we are unfortunately currently unable to continue offering this service to our clients any more.

Normally, we provide global priority, arimail, dhl, ems and ups for options only, would you mind to choose a kind of these available shipping methods for your order?

Sorry for any inconvenience caused.

For any further question or concern, please don't hesitate and feel free to contact us again.

Greetings from Hong Kong,
Sylvia Chen

----- Original Message -----
From: "BAUKstEr"
To: <webform@lik-sang.com>
Subject: Shipping via Ground not possible? [.34060.]

> Hi,
>
> I have some items in pre-order. I'd like to order them. Upon finishing the order I'm presented with 3 methods for shipping. None of them are for regular air/groundmail. I don't mind waiting a while. Kindly inform me how I can get to use the air/groundmail option.
>
> Kind regards,
>
> BAUKstEr

- edit:
En nu is er ook nog 1 van de 2 NDS-en uit mijn winkelwagen verwijderd!

[ Voor 7% gewijzigd door BAUKstEr op 15-11-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Shipping via Airmail: $25.00 (~19.26 EUR)
Shipping via DHL: $27.00 (~20.80 EUR)
Shipping via UPS: $33.00 (~25.42 EUR)
Shipping via EMS: $35.00 (~26.96 EUR)

Ik kan nog steeds deze vier opties kiezen, zelfs als ik switch tussen DHL en airmail blijven deze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Zeker 1 per klant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt maar 1 ds per klant pre-orderen.
Omdat ze zoveel mogelijk klanten een DS willen bieden.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:45:
Ik wil um ook wel pre-orderen, ma ik vertrouw dat niet bij de doane, en ik heb niet zomaar €50 voor taksen over :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:46:
[...]

Ik wil um ook wel pre-orderen, ma ik vertrouw dat niet bij de doane, en ik heb niet zomaar €50 voor taksen over :s
Ach dat heb ik er wel voor over, sterker nog ik ga er van uit dat ik dat extra moet betalen, als het dan niet zo is dan is dat mooi meegenomen.

Is beter dan maanden wachten :) want dat kan ik niet.
En terecht!

[ Voor 50% gewijzigd door S2S op 15-11-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hmm belooft niet veel goeds... :(
weer een reden om in Amerika te gaan wonen!

S2S - het forum van SomethingAwful.com, maar da's een betaald forum...
URL van de thread is http://forums.somethingaw...d.php?s=&threadid=1265275 , mocht je registreren ($10, maar ZEER ZEER ZEER de moeite waard, kijk anders even rond op http://forums.somethingawful.com alhoewel je echt een hele zooi forums mist, zoals bijvoorbeeld het games forum =))..

edit: ik heb bij lik-sang nog steeds 2 DS'es staan... ik snap er geen fuck meer van...

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 15-11-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Dat snap ik, maar twee dagen geleden kon ik de order nog afmaken met 2 stuks... Vandaar mijn verbazing.

Airmail is vandaag (in tegenstelling tot wat in Lik-Sang's reply verteld werd) weer wel beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ben benieuwt.

Ik kreeg vandaag 2 angstaanjagende emails binnen van zowel lik-sang als Play-asia.

Beide konden niks bevestigen en je moet maar gewoon afwachten. Play-asia krijgt trouwens de Nintendo DS pas binnen in de week na de release dus je hoeft niet te verwachten dat ze hem direct op de releasedag opsturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze 2 ds'en naar 1 klant sturen, dan bedienen ze eig toch ook 2 klanten en wat maakt het hun nu uit of ze 1 per klant of 2 verkopen, 2 verkocht is alleen maar mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem net ook pre ordered bij liksang, heb cc gegevens ingevoerd, en kreeg een bevestigingsmail.. hoop dat alles goed gaat zo :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

schnumi schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:34:
Ben benieuwt.

Ik kreeg vandaag 2 angstaanjagende emails binnen van zowel lik-sang als Play-asia.

Beide konden niks bevestigen en je moet maar gewoon afwachten. Play-asia krijgt trouwens de Nintendo DS pas binnen in de week na de release dus je hoeft niet te verwachten dat ze hem direct op de releasedag opsturen. :)
hoe lang geleden heb je bij LS de pre-order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik laat een amerikaan em op de release datum halen bij een shop die geen pre orders accept en dan gewoon met spoed opsturen als een 25 dollar gift in een wat grotere doos.

Kan zijn dat morgen de DS al verkocht wordt in sommige winkels _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop hem echt zo snel als mogelijk in huis te hebben. Ik ga volgende week voor mijn werk door europa toeren en kan dus wel wat draagbaar plezier gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik las ergens dat er mogelijk ook een Super smash bros naar de DS komt.
Weet iemand hier meer van?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Deddiekoel schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:45:
Ik hoop hem echt zo snel als mogelijk in huis te hebben. Ik ga volgende week voor mijn werk door europa toeren en kan dus wel wat draagbaar plezier gebruiken!
hij word sowieso toch pas de 23 gereleased?
dan moet hij wel heel snel komen want je hebt dan wel iets va n1 dag om hem binnen te krijgen

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:31:
[...]
hij word sowieso toch pas de 23 gereleased?
dan moet hij wel heel snel komen want je hebt dan wel iets va n1 dag om hem binnen te krijgen
21ste zeker? Ben zeer benieuwd naar ervaringen. Het begint waarheid te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

We hebben 't allemaal maar weer volgehouden... zal mij benieuwen.. even de amerikaanse forums afsnuffelen voor nieuwtjes ;)

Daar hebben ze natuurlijk alweer mogen testen bij van die winkels die zo'n demo-model hebben staan :(

[ Voor 33% gewijzigd door apNia op 17-11-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:01:
We hebben 't allemaal maar weer volgehouden... zal mij benieuwen.. even de amerikaanse forums afsnuffelen voor nieuwtjes ;)

Daar hebben ze natuurlijk alweer mogen testen bij van die winkels die zo'n demo-model hebben staan :(
Schandalig hé :( Het wordt tijd dat europa 1 wordt, zodat ook wij eens een eerste release krijgen, ipv japan of usa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inbegrepen bij elke DS doos.

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/564/564540/nintendo-ds-in-our-hands-20041108035132831-000.jpg

Yummo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

You didn't know yet? In dat geval, let op het gele FIRST HUNT. 't Is een demo he =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dude. Ik ben de topic starter. Ik weet alles. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 15:38

Wekkie

Yeah

Ik begin nu ook wel opgewonden te raken. Vind het alleen wel een groot gemis dat je niet kan linken met een GBA(SP) en dat je ook geen GBA games kan multiplayen met 2 DS'en :'(

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vind ik ook. En dat hij geen broodjes kan bakken schandalig!

Kijk het houd natuurlijk een keer op met functionaliteit toevoegen.
We hebben vast wel een GBA of GBC liggen om de oudere games te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wekkie schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:33:
Ik begin nu ook wel opgewonden te raken. Vind het alleen wel een groot gemis dat je niet kan linken met een GBA(SP) en dat je ook geen GBA games kan multiplayen met 2 DS'en :'(
Tja, wie weet komt er nog een expansion ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:13:
[...]

Tja, wie weet komt er nog een expansion ofzo.
Dit kan volgens mij niet opgelost worden door een expansion.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

S2S schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:13:
Vind ik ook. En dat hij geen broodjes kan bakken schandalig!
HAHAHAHAHA zit hier hardop te lachen S2S :D

Inderdaad, de backwardscompatibiliteit heb je vind ik cadeau. Ik hoop alleen niet dat de Nintendo DS SP ofzo ineens wel GBA link compatibliteit krijgt en dat ik weer voor lul sta, net als met de GBA destijds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Je moet het anders zien, met de SP sta je juist voor lul :P Dan ben je niet eens eens een echte gamer, omdat je niet gelijk een nieuwe gameboy kocht O-)of je hebt je GBA verkocht en een SP gehaald maar dat...telt niet :P

Backwards compatible is idd een bonus, maar als je al een GBA chip erin hebt, waarom dan niet ook iets verzinnen voor multiplayer imo? :/

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nog een week dan kunnen we de DS alweer verwachten, wat gaat de tijd eigenlijk weer snel! Hebben jullie de "Nintendo DS Official and Third Party Accessories" op Lik Sang nog gezien, der zit best wat leuk spul tussen:

-Aluminum Carry Case
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/nds-aluminium-carry-case.jpg
-Dual Screen Protector
-Multivolt AC Adapter [Europe]
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/sp-ac-adapter-euro4.jpg

De prijzen vallen ook mee!

• BAUKstEr
ck2000nl schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:04:
-Aluminum Carry Case
-Dual Screen Protector
Dat zijn precies de artikelen die ik bij de DS besteld heb hehehe })
Status: Preparing order

• ck2000nl
De echte must have accessoires voor de DS gebruiker ;) Hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk bij Lik-Sang? Heb mijn DS namelijk daar niet besteld.

Verwijderd

ck2000nl schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:22:
[...]
Dit kan volgens mij niet opgelost worden door een expansion.
Wie weet, misschien komt er wel een ds kaart uit die de gba multi player omlegt naar nintedo wireless of mss een ds kaart met een netwerk aansluiten. Maar, zelfs al zou dit kunnen, denk niet dat dit ooit gaat komen.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Waarom die case? De DS kun je al inklappen op het scherm te beschermen.
8)7

Lijkt me meer iets voor de PSP ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

rajackar schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:31:
Waarom die case? De DS kun je al inklappen op het scherm te beschermen.
8)7

Lijkt me meer iets voor de PSP ;)
Omdat ge anders uwe schonen ds kunt scratchen, en dat zou spijtig zijn. Maar idd, heeft meer nut bij psp.

• apNia

apNia

Of je mooie DS case krassen.. zo blijf je bezig met zo'n broodtrommel op zak ;)

• BAUKstEr
ck2000nl schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:18:
De echte must have accessoires voor de DS gebruiker ;) Hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk bij Lik-Sang? Heb mijn DS namelijk daar niet besteld.
Ongeveer $30,- afhankelijk van welke methode je kiest. Wel een beetje spijtig dat ze een stapel games wel gratis verzenden, maar zoiets als dit niet... Maar aan de andere kant: ik heb nu ook gewoon besteld, dus waarom zouden ze er ook niet op cashen he? :+

Verwijderd

Topicstarter
Vergelijkings filmpje van Super Mario 64 en Super Mario 64 DS @ Gamespot.

http://www.gamespot.com/d...html?gcst=m64ds_11176.asx

Ik zie eigelijk geen verschil! Alleen de textures zijn want mooier.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 15:22 ]

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:22:
Vergelijkings filmpje van Super Mario 64 en Super Mario 64 DS @ Gamespot.

http://www.gamespot.com/d...html?gcst=m64ds_11176.asx

Ik zie eigelijk geen verschil! Alleen de textures zijn want mooier.
Je praat je zelf tegen ;)

En de models zijn ronder maar ik heb dan ook veel filmpjes en pix gezien!
Conclusie het ziet er beter uit!

Verwijderd

Topicstarter
Alsnog een beetje jammer van het texture filtering. Ik vraag me af waarom dat niet gebruikt kan worden met de DS hardware.

Verwijderd

Topicstarter
NOG DRIE DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Ik heb al sinds Januari op dit ding zitten WACHTEN!

edit: Grappig, hij was op 21-01 aangekondigt. Dus nu zijn 10 maanden voorbij.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 18:07 ]

• BAUKstEr
Ja, ik ook en toch heb ik lekker voor Airmail gekozen 8)

Verwijderd

ck2000nl schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:04:
Nog een week dan kunnen we de DS alweer verwachten, wat gaat de tijd eigenlijk weer snel! Hebben jullie de "Nintendo DS Official and Third Party Accessories" op Lik Sang nog gezien, der zit best wat leuk spul tussen:

-Aluminum Carry Case
[afbeelding]
-Dual Screen Protector
[afbeelding]

De prijzen vallen ook mee!
Tja dat aluminium ziet er wel leuk uit maar op mee te nemen lijkt me een tasje makkelijker en ziet er ook niet slecht uit :

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-evl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik MOET EN ZAL ER EEN KRIJGEN
Afbeeldingslocatie: http://img28.exs.cx/img28/2563/ultrasound-ds.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door apNia op 19-11-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BTW Mario DS heeft al een eerste score 9.3

http://www.gamerz-edge.com/ds/reviews/sm64ds.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik snap de boeiendheid van Mario64DS _echt_ niet! Het is toch gewoon Mario64 met wat extra dingetjes basicly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gave review!

Ik heb echt een heel erg raar gevoel bij de DS op het moment. Het ene moment sta ik te stuiteren bij het idee dat ik em bijna heb en op het andere moment wil ik m'n order cancellen omdat het me tóch niks lijkt.
Na het lezen van deze review ben ik weer in fase 1 :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:36:
ik snap de boeiendheid van Mario64DS _echt_ niet! Het is toch gewoon Mario64 met wat extra dingetjes basicly?
Ben je niet stiekem een Sony Fanboy, je zet overal ????? bij.
En als je de review had gelezen dan wist je nu waar we laaiend over zijn. Minigames, Multiplayer, Sound en GRfX.

Oja en het is Mario 64!

Btw ik hoop dat we allemaal er 1 krijgen want wat ik allemaal lees op het internet hebben de winkels er nu nog maar een stuk of 30 binnen.

Ik heb 23 September gepreorderd lijkt me wel vroeg genoeg.
Maar ik las van 1 internetwinel daar hadden ze 6000 orders binnen gekregen en 1 gast die bij de eerste 200 zat moest al op de 2de ronde wachten!

[ Voor 66% gewijzigd door S2S op 19-11-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

ik heb hem pas vorige week gepreorderd bij liksang, maar hoop echt dat ik hem gewoon snel krijg... tis even afwachten..
Dat dubbele gevoel heb ik ook een beetje, maar ach, als ik hem niks vind kan ik hem echt nog wel kwijt aan iemand in NL voor een mooie prijs.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Volgens mij hebben ze bij Nintendo de populairiteit van de DS een beetje onderschat. Ik hoop ook wel dat ik em snel heb. Pre-order is van 7 oktober dus het zal erom spannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

S2S schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:43:
[...]

Ben je niet stiekem een Sony Fanboy, je zet overal ????? bij.
Zo zeg! Kort door de bocht! Ik ben 23, dan mag je toch wel van iemand verwachten dat ie geen last meer heeft van fanboyism! Ik zie de lol van de additionele dingen niet zozeer in... Ik vind een port (jaja, discutabel weer, bla bla) als main launchtitle echt weak... Leuk voor jochies die nog nooit Mario64 hebben gespeeld, maar ik zal vrees ik een groot deel van de tijd het gevoel hebben dat ik zit te herkauwen..

Trouwens, SP bezitters, kan je met de SP ook met de stekker in het stroomnet spelen? Voor als ie bijna leeg is en je toch door wilt gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Was ook maar een grapje!
Ik ben 25, en het maakt me niets uit dat ik Mario 64 herspeel op de DS.
En het gaat toch helemaal niet om Mario 64 je kunt ook een andere game kopen er komen genoeg genres uit met de launch.

Ik kijk ook wel uit naar Spidey 2 en Urban Asphalt.

En ja je kunt met de SP gewoon doorspelen als hij aan het opladen is.

[ Voor 35% gewijzigd door S2S op 19-11-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

hehe, ik heb juist enorm zin in mario64. Dat komt ook omdat ik geen N64 heb gehad en ik dus nog nooit fatsoenlijk m64 heb kunnen doen.
Van mij mogen ze wel meer ports gaan doen zolang dat maar niet te koste gaat van leuke orginele games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SM64DS heeft ook extra levels hoor. :/

36 Minigames die je moet unlocken. Veel meer special moves en powerups dan de N64 versie. En 3 extra characters.

Good enough for me. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja ik snap dat dus niet.. misschien ben ik na 19 jaar gamen een zeikerd geworden ofzo, maar als je echt Mario 64 hebt gespeeld kan dat toch niet echt zo boeien? De minigames lijken me nog wel leuk. Zoals die Zelda OOT die later uitkwam (Masterquest?) kon me ook echt niet bekoren. Terwijl ik gek was van OOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DS <> SP scherm vergelijkingen:

Vergelijking 1
Vergelijking 2
Vergelijking 3

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben wel blij omdat ik de N64 heb over geslagen (geen geld) dus ik kijk erg uit naar deze topper!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:06:
Ja ik snap dat dus niet.. misschien ben ik na 19 jaar gamen een zeikerd geworden ofzo, maar als je echt Mario 64 hebt gespeeld kan dat toch niet echt zo boeien? De minigames lijken me nog wel leuk. Zoals die Zelda OOT die later uitkwam (Masterquest?) kon me ook echt niet bekoren. Terwijl ik gek was van OOT.
Ik kan me hier wel in herkennen. Ik zal hem heus wel kopen. En voor 5 minuten is het natuurlijk wonderbaarlijk om zulke goede graphics op een handheld te zien. (voor het eerst F-Zero op de GBA kon ik eerst ook bijna niet geloven toen ik het speelde :)). Maar als ik daar eenmaal aan gewend ben zal het volgens mij meer een doorlopend deja-vu gevoel worden. Nieuwe dingetjes zijn leuk natuurlijk... maar ik word er toch nog niet echt warm of koud van. Als bonus bij een nieuw Mario-spel was het meer op z'n plaatst geweest volgens mij.
De enige troost is dat Nintendo zo onderhand toch wel bijna door alle ouwe zooi heen moet zijn die goed genoeg is om opnieuw uit te brengen. :p Op een bepaald moment moeten ze wel nieuwe dingen gaan verzinnen. (ik kan niet wachten op dat moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 14:32

RSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:43:
SM64DS heeft ook extra levels hoor. :/

36 Minigames die je moet unlocken. Veel meer special moves en powerups dan de N64 versie. En 3 extra characters.

Good enough for me. _/-\o_
Bovendien vind ik persoonlijk dat de Nintendo 64 nooit echt de aandacht heeft gehad die zij ('t is een vrouwelijk apparaat toch? je steekt er immers een cardridge in :D) verdiende.

Pas geleden heb ik mijn N64 weer onder het stof vandaan gehaald, en heremetij, wat heb ik een lol op dat ding (waaronder met Mario 64).

Ik vind de DS stiekempies toch een beetje een eerbetoon aan de N64, zei het wat opgepoetst/aangepast. Ik ben dus heel enthousiast over de DS.

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 19-11-2004 23:45 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wow! en de GBA een opgepoetste SNES :(
Je moet kritisch blijven vind ik. De meerwaarde van iets wat je ooit had (ik heb veel van die dingen dus al gehad of iig gespeeld) wat ineens DRAAGBAAR is, is imo nihil. Ik ben daarom, net als destijds met de GBA, voor nieuwe games, zoals Golden Sun een prachtig voorbeeld was. Het roept altijd een beetje ROM/emu gevoel op vind ik, dat gerecycle. Misschien is het omdat ik van Nintendo altijd beter verwacht :)
(NINTENDO FANBOY LOLOLOOLOLOLOL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

hmmm, zojuist order toch maar gecanceld. Het zijn een beetje dure tijden op het moment en ik gefet m'n geld liever uit aan MP2E en PM2 enzo.
Misschien dat ik em volgende maand alsnog ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
MP2E en PM2?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

offtopic:
MEtroid Prime 2: Echoes
Paper Mario 2

Uiteindelijk besloten dat 2 nieuwe games mijn geld meer waard waren.
Misschien komt er ook nog een pricedrop voor de DS aan en haal ik em liever iets later.
Komt bij dat ik vanavond nog een concert van de Toy Dolls heb wat geld gaat kosten en ik wil m'n vriendin nog mee uit eten nemen.

Ik ben natuurlijk wel erg benieuwd naar jullie ervaringen dus blijven posten als die dingen eenmaal binnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:17:
offtopic:
MEtroid Prime 2: Echoes
Paper Mario 2

Uiteindelijk besloten dat 2 nieuwe games mijn geld meer waard waren.
Misschien komt er ook nog een pricedrop voor de DS aan en haal ik em liever iets later.
Komt bij dat ik vanavond nog een concert van de Toy Dolls heb wat geld gaat kosten en ik wil m'n vriendin nog mee uit eten nemen.
Is het nu al carnaval dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

offtopic:
Engelse punk dude.
http://www.thetoydolls.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik weet wel wie de toy dolls zijn hoor :), ik was gisteren in 013 geweest met bambix in voorprogramma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Mjah. Er is wat discussie op het web dat de launchtitels van de DS sucken, als je naar de average score op gamerankings.com kijkt valt het best mee :) En besides, bij de launch zijn er nooit echt spectaculaire titels..

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whoa een nieuwe spel voor de DS. :o

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v175/krypt0nian/RPG.jpg

En zo gaat de DS TV Tuner eruit zien:

Afbeeldingslocatie: http://unit03.kokorokara.org/dssptuner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik de DS mooier begin te vinden dan de PSP. :o

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/release/nds-release6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/release/nds-release7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/release/nds-release8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/nintendo-ds/release/nds-release9.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:16:
Ik denk dat ik de DS mooier begin te vinden dan de PSP. :o
Was dat nog niet duidelijk dan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:24:
[...]

offtopic:
Ik weet wel wie de toy dolls zijn hoor :), ik was gisteren in 013 geweest met bambix in voorprogramma
offtopic:
Ik hoorde dat ze daar erg goed waren. Heb er ook enorm veel zin in.

Ik denk dat ik wacht totdat er een aantal echt goede games uit zijn. Mario 64 komt er sowieso omdat ik dus geen N64 heb gehad.
Maar daarnaast zou ik het nog ff niet weten.
Die TV tuner pic is fake btw. Er zijn nogal wat mock-ups. Hij wordt iig veel kleiner want hij gaat ook op de GBA werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij heel vaak bij launches of ze krijgen wel hoog maar dan koppen de cijfers later weer niet met de betere spellen.

Mario ds kreeg een 8,5 ofzo geloof ik en eerlijk gezegt gaat het me nog om 1st partygames en puzzlegames enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Haha :)

Iedereen twee pagina's terug ofzo maar pochen dat de touch screen zo geweldig precies zou zijn en dat het nog beter zou zijn dan een analoge stick, is het zó'n beetje het grootste minpunt in mario 64 dat de touch screen besturing brak is :X

En de multiplayer wordt ook nog eens afgezeken (omdat het eigenlijk geen volwaardige multiplayermode mag heten)

Daar heb je dus mijn punt. De mogelijkheden zijn er wel, maar je kan niet echt zeggen dat er sprake is van innovatie in de gameplay. In feite is het gewoon een gameboy-on-steroids.

[ Voor 43% gewijzigd door pagani op 20-11-2004 18:04 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.