| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Maar dan doet ge u zelf toch wel heel veel pijn denk ikck2000nl schreef op 08 november 2004 @ 23:23:
Heb je strax de DS helemaal uit de USA over laten komen en dan sluit je em aan op 220
Wat de bedoeling van Nintendo is geweest is om WiFi te gebruiken voor online gaming en het proprietary protocol voor lokale link-ups. Het proprietary protocol is een geoptimaliseerd protocol dat daardoor minder stroom verbruikt dan WiFi. Het is dus niet logisch om WiFi voor LAN-gaming te gebruiken. Wat je dus krijgt in games is een keuze tussen LAN(linkup) en online. Het is dus niet nodig om zowel WiFi als het proprietary protocol te scannen, ze dienen allebei een ander doel. Dat is ook wat Nintendo zelf heeft gezegd(zie de E3-persconferentie). Je hoeft dus niets te kiezen. In Pictochat staat er trouwens ook nergens "online" genoemd.S2S schreef op 08 november 2004 @ 23:10:
Juistdan moet de software/games het aan kunnen zetten, en wie zegt dat Metroid/Picto of Mario niet gaat scannen over beide protocollen of er een mutlipay is zodra je op mutliplay klikt. Beetje onlogish om het handmattig te laten kiezen, das nou niet echt gebruiksvriendelijk voor kinderen en a-technische mensen. En nintendo houdt van simpel.
Kijk dat weet je niet voordat je het zelf hebt en het uitgeprobeerd hebt. En weet je nou nog niet dat Nintendo nooit alles verklaptDe batterij schijnt ook meer dan 12 uur mee te gaan.
Third parties mogen WiFi waarschijnlijk gebruiken zoals ze dat zelf willen. Dat blijkt wel uit het feit dat er 1 developer connectivity met de pc aan het testen is geweest. Het kan dus best zijn dat er een third-party komt met een spel die zowel WiFi als het proprietary protocol gebruiken, maar dat is dan hun zaak.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik snap best dat iedereen graag WIL dat pictochat online gaat maar ik zou er niet al te hard op rekenen.
Ik verwacht echter wel dat er binnen vrij korte tijd een icq/msn client komt van één of andere homebrewer. En dan gaan de pannen natuurlijk echt van het dak. Hoewel het natuurlijk jammer is dat WiFi nog niet zo versprijd is in Nedeland.r
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Als je thuis een WiFi access point neerzet kan je DS daarmee verbinden. Dat access point verbind je met je kebel/adsl modem en je DS kan het Internet op. Dit is theoretisch want er is nog geen ds internet browser maar die zal er waarschijnlijk wel gaan komen.Licko schreef op 09 november 2004 @ 09:31:
ik ben nogal newb op t gebied van wifi, maar is t nu mogelijk om gewoon vanuit je huis te connecten naar ds'en over de hele wereld? of moet je dan bij een bepaald acces point zitten?
Uiteraard is het het makkelijkst om gewoon een router te kopen met access point ingebouwd. Die kosten tegenwoordig ook niet veel meer.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Als ik nu alleen een wifi adaptor koop voor me comp, zonder ap, kan de ds daar ook op verbinden als er spellen voor zijn? Want men vriendin heeft een laptop en dan zou het handig zijn als zij draadloos op internet kon, via mijne. En het zou dan mooi uitkomen als me DS daar ook op kanrajackar schreef op 09 november 2004 @ 09:53:
[...]
Als je thuis een WiFi access point neerzet kan je DS daarmee verbinden. Dat access point verbind je met je kebel/adsl modem en je DS kan het Internet op. Dit is theoretisch want er is nog geen ds internet browser maar die zal er waarschijnlijk wel gaan komen.
Uiteraard is het het makkelijkst om gewoon een router te kopen met access point ingebouwd. Die kosten tegenwoordig ook niet veel meer.
Als je een WiFi kaart in je pc zet kun je net als met een gewone netwerk kaart internet delen aanzetten in windows of een linux routertje bouwen.Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 10:08:
[...]
Als ik nu alleen een wifi adaptor koop voor me comp, zonder ap, kan de ds daar ook op verbinden als er spellen voor zijn? Want men vriendin heeft een laptop en dan zou het handig zijn als zij draadloos op internet kon, via mijne. En het zou dan mooi uitkomen als me DS daar ook op kan
Een losse router met access point is het makkelijkst, zeker als je ook een laptop in huis hebt. Je hoeft er dan nooit rekening mee te houden dat de "deelpc" aanstaat.
Ik vraag me alleen nog af hoe de DS omgaat met WiFi encryptie e.d. Ik heb nog niks over WEP of WPA ondersteuning gehoord.
Jezus christus ik kan echt niet wachten op dit ding !
Verwijderd
Op IGN hebben ze hun DS al binnen gekregen. Een leuk stukje waarin ze precies beschrijven hoe alles aanvoelt en hoe het verpakt zit enzo. (Zelfs de kleur van het plastic waar hij inzit wordt beschreven.

Ik heb totnutoe bij elke Nintendo console gehad dat toen ik hem voor het eerst zag, hij kleiner was dan ik had verwacht. Je kent ze alleen van foto's, en dan lijken ze altijd groter op een 1 of andere manier. Als ik hem dan voor het eerst zelf in handen had was ik telkens weer aangenaam verrast.
En nu staat daar een foto van een hand die de NDS verpakking vasthoudt... en dat is weer veel kleiner dan ik had verwacht. Hij houdt hem gewoon losjes tussen duim en wijsvinger.
Moet je deze weer eens uit de kast trekken!!Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 11:04:
Ik heb totnutoe bij elke Nintendo console gehad dat toen ik hem voor het eerst zag, hij kleiner was dan ik had verwacht. Je kent ze alleen van foto's, en dan lijken ze altijd groter op een 1 of andere manier. Als ik hem dan voor het eerst zelf in handen had was ik telkens weer aangenaam verrast.

Zag 'm laatst weer.. jezus hahaha! GIGANTISCH!
Ken 't trouwens.. was ook geshocked toen ik m'n PSX kreeg... op een of andere manier is 't altijd veel groter in je hoofd dan 't eigenlijk is..
[ Voor 75% gewijzigd door apNia op 09-11-2004 12:43 ]
Mja, alleen Mario Kart en Mario Classic werkten ermee geloof ik. Hoop dat ze dat nu idd beter aanpakken.apNia schreef op 09 november 2004 @ 12:32:
Twijfelen jullie trouwens ook over in hoeverre nintendo dat 'single player cartridge' gebeuren zal doorvoeren? Dat beloofde ze ook met de GBA en dat was echt JANKEN..
[...]
Moet je deze weer eens uit de kast trekken!!
[afbeelding]
Ken 't trouwens.. was ook geshocked toen ik m'n PSX kreeg... op een of andere manier is 't altijd veel groter in je hoofd dan 't eigenlijk is..
Tesla Model Y RWD (2024)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Volgens mij ondersteunen vrijwel alle first- en second-party games die multiplayer modes hebben dit. De Super Mario Advance-serie, Mario Kart, Advance Wars 1 & 2, F-Zero Maximum Velocity(de andere in de serie waarschijnlijk ook, maar dat weet ik niet zeker), Classic NES-serie, Game & Watch Gallery 4 en Kirby: Nightmare in Dreamland ondersteunen het in ieder geval. Dit is nog maar een klein aantal titels die het ondersteunen, er zijn nog veel meer third-party spellen die het ondersteunen. Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.apNia schreef op 09 november 2004 @ 12:32:
Twijfelen jullie trouwens ook over in hoeverre nintendo dat 'single player cartridge' gebeuren zal doorvoeren? Dat beloofde ze ook met de GBA en dat was echt JANKEN..
[...]
Moet je deze weer eens uit de kast trekken!!
[afbeelding]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=1294
Ze zijn misschien niet onze beste vrienden, die mannen van MS, maar van concurentiestrijd kennen ze alles. Ze hebben dan ook al meerdere bedrijven eruit geconcureerd, daarom is het interessant om zoiets als dit te lezen
Ik weet ook wel dat dit niet helemaal objectief is, omdat MS enkel voor de DS gaan developen, maar het wilt toch al iets zeggen.
Nou op z'n minst gezegd ben ik geen groot fan van Microsoft...Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 18:52:
Dit vond ik wel zeer interessant.
Ze zijn misschien niet onze beste vrienden, die mannen van MS, maar van concurentiestrijd kennen ze alles. Ze hebben dan ook al meerdere bedrijven eruit geconcureerd, daarom is het interessant om zoiets als dit te lezen
Ik weet ook wel dat dit niet helemaal objectief is, omdat MS enkel voor de DS gaan developen, maar het wilt toch al iets zeggen.

Ik denk dat de PSP zeker niet populairder wordt dan de DS. Dat kan je eigelijk al zien aan de populairiteit op internet en forums. We zijn al bij Nintendo DS topic deel 2. Bij de PSP topic zijn ze nog onder ~500 replies. Zelfde geldt voor FOK!, daar zijn de DS topics vele malen populairder.
Verwijderd
gek schermpje?Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:47:
Ik krijg toch weer het vermoeden dat de psp, een ps2 port console wordt. Door dat extra gekke schermpje van de DS zal je zien dat software makers toch net wat meer worden gemotiveerd om het te gebruiken. Voor de rest wordt het natuurlijk weer simpel weg een kwestie van smaak.(duh...) Ik ben zowiezo verplicht om de DS aan te schaffen, anders is me gameboy (ik weet t, tis een nieuwe soort apparaat...)reeks niet compleet. Ben zeer benieuwd naar de verdere ontwikkelingen op games handheld gebied, hopen dat de concurentie positief wordt!
dit is een positive stap richting dualmonitor gaming hoor...
(het idee dat je bijv bij COD/battlefield/whatever 2 monitoren kan gebruiken, 1 voor je fp view, en de andere voor de chat/map/healt enz), dat idee is er al best lang.
het bied veel meer mogelijkheden dan de psp qua creativiteit en vernieuwing (not a fanboy, just a fan of new/cool tech)
Dit is niet zomaar een leuke extra.. ik denk eerder the next best thing to photorealistic graphics (de grafischekaarten tegenwoordig krijgen toch bijna niks extras mee, alleenmaar dat ze beter en sneller zijn... niet dat ik dat erg vind (ben ook weer toe aan een upgrade (jajaja... 3d monitoren even niet mee gerekend, dat duurt nog veel te lang)
arx:
dat er naar gekeken word en een + zou zijn aan het spel wil niet zeggen dat je het perse moet hebben, en wie heeft het over een 19"... voor het zelfde geld word het een 5" schermpje waar alle data compact op staat... nouja het idee spreekt mij enorm aan.
edit 2 alweer...
hier een linkje van de FP
nieuws: De status van dual-display gaming onderzocht bij THG
(het gaat vooral over een breederbeeld, maar in de laatste quote worden ook leukere elementen aangehaald...)
(bedenk eens hoeveel mogelijkheden er zijn

[ Voor 20% gewijzigd door ixl85 op 09-11-2004 23:25 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ze zullen het vanzelf merken als ze zelf eens een keer een handheld op de markt brengen hoe moeilijk het is om van Nintendo te winnen.Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 18:52:
Dit vond ik wel zeer interessant.
Op handheld gebied heeft Nintendo gewoo een grotere naam. Dus hebben mensen automatisch meer vertrouwen in Nintendo dan Sony. Als je praat over de console zelf. Voor spellen is dit heel verschillend.Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 20:29:
[...]
Nou op z'n minst gezegd ben ik geen groot fan van Microsoft...![]()
Ik denk dat de PSP zeker niet populairder wordt dan de DS. Dat kan je eigelijk al zien aan de populairiteit op internet en forums. We zijn al bij Nintendo DS topic deel 2. Bij de PSP topic zijn ze nog onder ~500 replies. Zelfde geldt voor FOK!, daar zijn de DS topics vele malen populairder.
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 09-11-2004 23:08 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Denk toch dat vele ps'ers naar de psp gaan, hoewel de batt tegen zit en de andere vernieuwingen niet zo vernieuwend zijn (film, muziek...).Rakkerzero schreef op 09 november 2004 @ 23:05:
[...]
Ze zullen het vanzelf merken als ze zelf eens een keer een handheld op de markt brengen hoe moeilijk het is om van Nintendo te winnen.
[...]
Op handheld gebied heeft Nintendo gewoo een grotere naam. Dus hebben mensen automatisch meer vertrouwen in Nintendo dan Sony. Als je praat over de console zelf. Voor spellen is dit heel verschillend.
Verwijderd
Dat komt vast wel goed denk ik. Ik maak me veel meer zorgen over het online gebeuren. Ik heb zo'n vermoeden dat Nintendo, nadat hij gereleased is, opeens heeeel stil gaat worden over de wifi-online mogelijkheden. Ik denk dat ze vooral wireless gaan promoten. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik vrees het ergste.apNia schreef op 09 november 2004 @ 12:32:
Ik weet het.Zag 'm laatst weer.. jezus hahaha! GIGANTISCH!
Dat zegt niet zoveel. Het Grote Gamecube Topic is nu alweer bezig met deeltje 48 (hard op weg naar 49!), terwijl Het Playstation 2 Topic nog steeds met deel V bezig is.Dat kan je eigelijk al zien aan de populairiteit op internet en forums. We zijn al bij Nintendo DS topic deel 2. Bij de PSP topic zijn ze nog onder ~500 replies.
PS2'ers zijn gemiddeld MTV publiek, niet lullen maar spelen (in mijn mening ook te zien in meer sport- en actiespellen/minder spellen met diepgang)
Nintendo is vaak de oude garde die meer kwaliteit en diepgang verwacht.
Daarom denk ik dat wij liever ouwehoeren
Laat ook alsjeblieft hier niemand tegen in gaan -- het er mee eens zijn mag -- want anders drijven we offtopic en krijgen we weer zo'n discussie
[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 10-11-2004 01:22 ]
Een echt SP MPH op de DS zou mij zeer aanspreken.
Moet ik wel zeggen dat het kiddy imago van de GB serie wel is vermindert met de GBA en GBA SP.
Ik weet alleen dat je bij First Hunt 3 SP modes hebt. De eerste moet je door een level heen lopen om de controle onder de knie te krijgen. Bij de tweede moet je (steeds sterkere) monsters killen, en bij de derde een zo snel mogelijke tijd neerzetten met de morph ball.rajackar schreef op 10 november 2004 @ 08:45:
Ik had een tijdje geleden begrepen dat de single player modus van MPH niet meer was dan een soort botmaych tourney maar dat filmplje op IGN lijkt toch echt een SP level. Weet iemand hoe dit nou zit?
Een echt SP MPH op de DS zou mij zeer aanspreken.
I've got a feeling...
Geen SP avontuur dus. Jammer. Dat maakt het voor mij toch een stuk minder.Wekkie schreef op 10 november 2004 @ 09:03:
[...]
Ik weet alleen dat je bij First Hunt 3 SP modes hebt. De eerste moet je door een level heen lopen om de controle onder de knie te krijgen. Bij de tweede moet je (steeds sterkere) monsters killen, en bij de derde een zo snel mogelijke tijd neerzetten met de morph ball.
daar kun jede DS bestellen voor $249 canadese dollars ( ongeveer 150-160 €) inclusief verzenden
Ik heb een aantal keer GBA-spellen bij ze besteld, de eerste keer helaas niet beschermend genoeg verpakt, maar latere keren wel.kenny89 schreef op 10 november 2004 @ 09:54:
heeft iemand ervaring met dvdboxoffice?
daar kun jede DS bestellen voor $249 canadese dollars ( ongeveer 150-160 €) inclusief verzenden
Wel duurt het vrij lang voordat je het in huis hebt, bij mij 1 tot 4 weken. Maar goed, je zal hem in ieder geval wel voor maart 2005 in huis hebben
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
daarnaast heeft de PSP 'n soort i-pod achtige aantrekkings kracht. alleen is de PSP niet overpriced
[ Voor 28% gewijzigd door RSP op 10-11-2004 11:10 ]
of zijn er betere/goedkopere oplossingen voor wifi?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Je kan beter een goedkoop AP kopen (tenminste, het hangt een beetje af van wat je al aan netwerk heb liggen thuis).
Als je alleen een USB-modem met 1 pc hebt, kan je het best een draadloze router/modem-combo aanschaffen, kost je tussen de €130 en de €250 (voor sitecom resp. draytek).
Als je al een ethernetmodem met ingebouwde NAT-router (met of zonder switch) hebt, ben je denk ik het goedkoopst uit bent met een switch (als je die nog niet hebt) en een los accesspoint, of een router/accesspoint.
Maar goed, het is niet echt aan te raden om zomaar dingen aan te schaffen zonder je er eerst in te verdiepen, zeker als het over in veiligheidsopzicht gevaarlijke dingen gaat zoals wel en niet befirewallde modems en draadloze netwerken (als je die wagenwijd open laat, kan iedereen vanaf jullie stoep spammailtjes en virussen versturen), zeker als je nog niet weet wat de DS zelf aan eventuele WEP etc.-encryptiemogelijkheden aan boord heeft.
maar wat jullie "niet duur" vinden, vind ik nogal veel
dus t wordt of zo'n ding, of zo'n kaartje
maar ik w8 zowiezo af tot er meer over bekend is
Ik zag pas bij Mediamarkt Rotterdam (die in het centrum) een stapel 11 mbit accespoints voor iets van €30 ofzo, da's een heel aardige oplossing als je al een router hebt.Licko schreef op 10 november 2004 @ 12:18:
ja dat snap ik
maar wat jullie "niet duur" vinden, vind ik nogal veel130-250 euro, is bijna een 2e ds bij wijze van spreken. heb t huis een router met 2 pc's, werkt allemaal goed, dus een nieuwe router is nix
dus t wordt of zo'n ding, of zo'n kaartje(kweet de namen niet eens
)
maar ik w8 zowiezo af tot er meer over bekend is
een accesspoint ram je gewoon als losse client in het netwerk in tegenstelling tot een wireless router die direct op het modem zit?
Was dat mediamarkt rotterdam?Tarin schreef op 10 november 2004 @ 12:23:
[...]
Ik zag pas bij Mediamarkt Rotterdam (die in het centrum) een stapel 11 mbit accespoints voor iets van €30 ofzo, da's een heel aardige oplossing als je al een router hebt.
di heeft namelijk ook nog voor de mensen die een wifi router + usb dongle voor 59 € ( in breda nu voor 49€ doordat het een nieuw finiaal is)
we kunnen na deze mooie analyse natuurlijk gerust zeggen dat Nintendo gamers socialer zijn dan Playstation fansVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 01:05:
[...]
Dat zegt niet zoveel. Het Grote Gamecube Topic is nu alweer bezig met deeltje 48 (hard op weg naar 49!), terwijl Het Playstation 2 Topic nog steeds met deel V bezig is.En 't is nou niet bepaald zo dat de gamecube ook qua verkoopaantallen 10x zo populair als de PS2 is.
Nintendo-gamers praten denk ik gewoon meer over hun hobby ofzo. Als je op de topics over Playstation (-2 en -Portable) kijkt, gaat het vaak toch over technische zaken. Op de Nintendo worden veel meer de spellen zelf besproken en wat mensen er van vinden etc.
hoe heten die dingen? heb hier namelijk een router.. en ben wel benieuwd (wel makkelijk voro je DS en voor mn vrienden die wel eens met hun lappie komen)Tarin schreef op 10 november 2004 @ 12:23:
[...]
Ik zag pas bij Mediamarkt Rotterdam (die in het centrum) een stapel 11 mbit accespoints voor iets van €30 ofzo, da's een heel aardige oplossing als je al een router hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door ixl85 op 10-11-2004 13:07 ]
Verwijderd
Maar kan je ook spellen online tegen andere mensen spelen of dat weer niet?
Beter is ff afwachten.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
jajajaapNia schreef op 10 november 2004 @ 14:23:
Geef soul2soul groot gelijk.. wachten jullie nou eventjes tot er meer bekend is over die online play shit.. voorlopig denk ik dat we pas de 1e games over een jaar ofzo tegemoed mogen zien (afgezien van homebrewers misschien)... en dan zijn dit soort dingen een stuuuuuk goedkoper...
maar ik wil weten of er een plug is voor een router voor draadloos inet (een normale router dus)... dat is (buiten de DS) heel handig omdat hier vaak mensen met lappies zijn (wireless inet voor hun, scheelt een boel kabelrommel)
We weten al wel dat de WiFi 802.11b compliant is end dus wel wordt opgepakt door WiFi routers. Het is alleen wel beter met het wachten op de eerste online games, Nintendo komt hoogstwaarschijnlijk met een alternatief voor accesspoints voor online gaming. Het is in ieder geval wel bekend dat je voor de online-service Demasked geen accesspoint nodig zal hebben om het internet op te kunnen.S2S schreef op 10 november 2004 @ 14:17:
Warom nu al routers en accespoints kopen? Er wordt hier de hele tijd gezegt dat er geen WI-FI in de launch games zit? En we weten ook niet dat als er wel WI-FI in de games zitten of dat opgepakt wordt door standaard accesspoints en router.
Beter is ff afwachten.
oooOOo ik hoop zo dat de DS een succes wordt.
Want eigenlijk is dit allemaal oude koek, maar het ziet er verschrikkelijk vet uit voor een handheld. En dat willen de mensen!
Wie het wel wil checken www.gamefront.de 1/4 van boven.
Btw niet helemaal het mag dan wel WI-FI compliant zijn maar dat wil niet zeggen dat ze de data versturen op een standaard manier zodat router's het kunnen oppakken.
[ Voor 22% gewijzigd door S2S op 10-11-2004 15:02 ]
HahahahaS2S schreef op 10 november 2004 @ 14:58:
Check niet de nieuwe filmpjes van Ridge Racer op de PSP, je slaat stijl achter over.
ja idd, die kerel gaat rustig met 250 door een super scherpe bocht...
First Hunt ja, das de demo. Volledige versie heeft wel een single player modus natuurlijk.rajackar schreef op 10 november 2004 @ 09:12:
[...]
Geen SP avontuur dus. Jammer. Dat maakt het voor mij toch een stuk minder.
edit: Ohja, ik zag gister de DS op CNN!! Heel kort!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 16:04 ]
Verwijderd
Als het WiFi compatible is, dan kan een router het toch wel oppakken.S2S schreef op 10 november 2004 @ 14:58:
Btw niet helemaal het mag dan wel WI-FI compliant zijn maar dat wil niet zeggen dat ze de data versturen op een standaard manier zodat router's het kunnen oppakken.
I've got a feeling...
Ik zit er ook aan te denken hem bij importmadness te halen, alleen ik heb nog niemand kunnen vinden met een creditcard helaas, dus ik ben bang dat ik op een afstandje zal moeten wachten tot januarick2000nl schreef op 10 november 2004 @ 17:54:
Heb vandaag via www.importmadness.co.uk maar een bestelling geplaatst voor de DS + de Mario game. Kostte me totaal 255.- Dollar, ongeveer 200.- Euro dus. Je krijgt ook zo'n 50% korting op "FedEx 2 day shipping", dus met 2 a 3 dagen na de launch zou ik em moeten hebbenIs eigenlijk omgerekend niet eens zoveel duurder dan dat als ik em in Nederland zou kopen! Moet ik wel ergens een GBA SP adapter zien te regelen, iemand enig idee waar die dingen een beetje goedkoop te zijn te krijgen?
Het antwoord daarop is simpel, als de data op een manier verstuurd wordt dat het niet door de routers opgepakt kan worden, dan is de DS niet WiFi-compliant meer. De DS voldoet gewoon aan een standaard en daar is alles al in gedefinieerd, ook de manier waarop de data verstuurd wordt. Daarom is het ook een standaard, om ervoor te zorgen dat alle apparatuur die het ondersteund met elkaar kan communiceren.S2S schreef op 10 november 2004 @ 14:58:
ik vind nergens de verzendkosten ...
145€ voor een DS
-----> @tarin , i know
maar ik wil het weten hoeveel het kost als je alleen de ds koopt , want ik kan nergens de shipping costs vinden
[ Voor 35% gewijzigd door k5052 op 10-11-2004 19:41 ]
Je komt daar totaal (Mario + DS + verzendkosten) op net iets minder dan 200 eur uit.kenny89 schreef op 10 november 2004 @ 18:50:
hoeveel kost het om via importmaddness alleen de ds te kopen ?
ik vind nergens de verzendkosten ...
145€ voor een DS, niet slegt
Je kan ook betalen via PayPal zie ik net..misschien iets voor mezelf om te overwegen
GrappenmakerMilenco schreef op 10 november 2004 @ 19:42:
bij http://www.toysnjoys.com/ds.html ben je 180 dollar kwijt voor de DS incl Mario 64. Daarbij nog eens 10 dollar verzendkosten kom je uit op 146 euro
Je kan ook betalen via PayPal zie ik net..misschien iets voor mezelf om te overwegen

Kies eens voor de gein: "USPS Global Express (Europe, 3-9 days) Customers responsible for duty charges"

Mail van die zaak (Importmadness):
Hi,
When purchasing the DS system you must select airmail as your shipping option. On the day of release your order will be shipped via FedEx and you will not be charged the extra 8.99 GBP shipping fee. Also you will NOT have to pay any duties or taxes on your order.
Thanks
Customer Care
ImportMadness
297 Royal Appian Cres
Concord, Ontario
L4K 5K9
Canada
Fax: (905) 417 1177
[ Voor 33% gewijzigd door ck2000nl op 10-11-2004 20:01 ]
Maar is het ook een echt avontuur?Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 15:27:
[...]
First Hunt ja, das de demo. Volledige versie heeft wel een single player modus natuurlijk.
Ik had namelijk al op meerdere plaatsten gelezen dat de SP modus uit niet meer dan een soort training voor de MP modus bestaat. Vergelijkbaar met Unreal tournament zeg maar.
Hmm, wazig. Ik liep echt met het idee rond dat de echt versie ook zo zou zijn.
Weer een dikke meevaller voor mij iig.
Super Mario 64 DS (For Nintendo DS™, US) 1 US$ 39.90 (~31.67 EUR) US$ 39.90 (~31.67 EUR)
Release date: 21. Nov, 2004
Nintendo DS
(US) 1 US$ 169.00 (~134.13 EUR) US$ 169.00 (~134.13 EUR)
Sum US$ 208.90 (~165.79 EUR)
Shipping US$ 26.80 (~21.27 EUR)
Total US$ 235.70 (~187.06 EUR)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Op welke site heb je dit besteld? De prijs klinkt best goed namelijk:)Super Mario 64 DS (For Nintendo DS™, US) 1 US$ 39.90 (~31.67 EUR) US$ 39.90 (~31.67 EUR)
Nintendo DS
(US) 1 US$ 169.00 (~134.13 EUR) US$ 169.00 (~134.13 EUR)
Sum US$ 208.90 (~165.79 EUR)
Shipping US$ 26.80 (~21.27 EUR)
Total US$ 235.70 (~187.06 EUR)
PC heeft wifi.
DS kan via wifi informatie van andere wifi apparaten ontvangen en ernaartoe verzenden.
Wat zou er gebeuren als je PC wifi kan en das informatie naar je DS kan sturen?
Precies.
Idd.Digital-DNA schreef op 11 november 2004 @ 17:43:
Ik ga denk ik niet een DS importeren, wat als er weer 's een dooie pixel opzit oid?
Ik vind het sowieso beter om dure apparaten in europa, sterker nog nederland te kopen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
I've got a feeling...
Maar ik denk niet dat Nintendo dooie pixels in zijn schermpje heeft zitten.
Verwijderd
Dat schijnt anders best vaak voor te komen bij de GBA SP. Het is ook wel iets waar ik bang voor ben ja. Op zo'n klein schermpje valt het ook gelijk veel meer op dan op een laptop of tv-scherm.S2S schreef op 11 november 2004 @ 19:52:
Dooie pixels? Nog nooit van gehoord op een DS? Nou het weerhoudt me er niet van om hem te importeren. Stel dat er 1 dooie pixel op zit dan hoeven ze hem niet te vervangen er is eeen soort wet voor dit soort dingen. Een scherm van een Laptop mag ook een aantal dooie pixels hebben.
Ik koop hem toch het liefste in Nederland, inclusief Nintendo's eigen 24 maanden garantie. En ik hoop vurig dat er bij de Nederlandse release ook een paar andere kleuren beschikbaar zijn.
Wat niet wegneemt dat ik wel blij ben dat veel mensen hier hem importeren.
Het hangt van de grootte en resolutie af hoeveel pixels er defect mogen zijn. Bij de GBA sp is dat iig. 0 en ze ruilen hem ook om als je er 1 hebt. De DS zal niet veel schelen dus ik denk ook dat er 0 dode pixels mogen zijn. (dit is een of andere iso norm, geen zin om het op te zoeken)S2S schreef op 11 november 2004 @ 19:52:
Dooie pixels? Nog nooit van gehoord op een DS? Nou het weerhoudt me er niet van om hem te importeren. Stel dat er 1 dooie pixel op zit dan hoeven ze hem niet te vervangen er is eeen soort wet voor dit soort dingen. Een scherm van een Laptop mag ook een aantal dooie pixels hebben.
Dat hoop ik ook. Een mooie donkerblauwe zou wel mooi zijn natuurlijk.Ik koop hem toch het liefste in Nederland, inclusief's Nintendo's eigen 24 maanden garantie. En ik hoop vurig dat er bij de Nederlandse release ook een paar andere kleuren beschikbaar zijn.
Dat was met dat presentatie waar het ff niet lukte.And Nintendo has a few tricks up its sleeve for this thumb shoe. Super Mario 64 DS will have a control configuration specifically for it that will "emulate" the original Nintendo 64's analog stick on the touch screen. How this will work in practice remains to be seen, but so far we're a believer in the thumb shoe control after experiencing it with Metroid Prime Hunters: First Hunt.

De zilver kleur begin ik nu ook heel mooi te vinden.
Check ook: IGN feature a day
#1 --> http://ds.ign.com/articles/564/564819p1.html -The Alarm Clock
#2 --> http://ds.ign.com/articles/565/565126p1.html -The Wrist Strap
#3 --> http://ds.ign.com/articles/565/565545p1.html -The Hinge
ck2000nl schreef op 12 november 2004 @ 01:14:
Op die plaatjes lijkt ie niet eens zo groot...hoe is eigenlijk de breedte ervan? Vergelijkbaar als 2 SP's naast elkaar of smaller?
Zo dus:Binz schreef op 10 november 2004 @ 14:48:
Ook leuk ter vergelijking:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]

Maar echt ck2000nl dat is echt talloze pagina's ter sprake gekomen
Click your way through!
apNia schreef op 12 november 2004 @ 09:24:
Las van een amerikaan dat ie net wel/net niet in je zak te proppen is... dus tight!
Maar echt ck2000nl dat is echt talloze pagina's ter sprake gekomen
Click your way through!
amerikanen dragen ook strakke broeken
of ie wel of niet in me broekzak past, zal me een zorg zijn. heb meestal toch een jas aan
Dat zou betekenen dat hij komende maandag uit zou komen....
En trouwens check gamer.nl even. In Japan is de Nintendo DS al meer dan 2 miljoen keer gepreorderd.
Misschien word de Nintendo DS op de launchdag al meer verkocht als de Xbox over de gehele periode vanaf de release in Japan.
[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 12-11-2004 16:17 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar bijna alle nintendo systemen worden veel gepreorderd en lopen de eerste 2 weken goed. Kijk naar de N64 en de Gamecube.
Maar na die 2 weken verkoopt het voor geen meter meer, afgezien van de Gameboy's, dus hopen dat het met de DS goed gaat.
2 Miljoen is wel HEEL erg goed volgens mij. Ik hoop dat Nintendo een extra tandje bij de productie zet zodat de schade van het initiele nee-verkopen beperkt blijft!S2S schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:52:
Ik moet het allemaal zien gebeuren, maar dat de DS al zoveel is gepreorderd is mooi.
Maar bijna alle nintendo systemen worden veel gepreorderd en lopen de eerste 2 weken goed. Kijk naar de N64 en de Gamecube.
Maar na die 2 weken verkoopt het voor geen meter meer, afgezien van de Gameboy's, dus hopen dat het met de DS goed gaat.
Ter vergelijking: van de GBA werden er 1.5 miljoen verkocht 1 maand na de release.
De Nintendo DS is nu al 2 miljoen keer gepreorderd 1 maand voor de release. En dat is toch al een heel groot verschil.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Volgens mij een stuk minder, naar wat ik mij kan herinneren. Maar dat lijkt me alleen maar logisch, aangezien de game markt weer fel gegroeid is...Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:57:
Hoe lag het dan met de pre-orders van de GBA?
vind het echt jammer maarja prioriteiten ( en der zijn der niet veel boven consoles van nintendo's maar op jezelf wonen en motoren zijn er twee van !:P)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
DAS WEL KLOTENintendo Company Ltd has the kind of headache most companies dream about. On one hand Nintendo is confronting greater than expected consumer demand for its upcoming DS handheld. On the other hand--and here comes the headache--if Nintendo can't meet increased demand, consumers who can't locate a DS to purchase when it goes on sale December 2 might decide to spend their handheld budget on a PSP instead. Sony's new handheld comes to market in Japan just 10 days after the DS, on December 12.
For now, the market is aggressively seeking out the DS. According to yesterday's Nikkei Journal, Nintendo has revealed that pre-orders of the Nintendo DS have reached 2 million units, double the company's initial expectations.
Zijn ze gek! Ik verwacht minstens 10 miljoen!Nintendo is now reforecasting sales of the DS in its current fiscal year (which ends March 31, 2005) up from 3.5 million to 4 million.
Prijs €182.49 voor de DS + mario 64 + shipping 1-3 dagen DHL
* Binz heeft 'm meteen besteld!
Da's best netjes, maar wat komt er daar nog bovenop in verband met importbelasting?Binz schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:17:
***Lik-Sang heeft de prijs bekend gemaakt***
[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 13-11-2004 11:38 ]
Gelukkig verstuurd Lik-Sang pakketjes vaak als gift. Aangezien het pakketje niet al te groot is wordt de kans wat kleiner dat ie er tussen uit wordt gehaald.
Is dat een pakket waar je uit kan kiezen?Binz schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:17:
Waar zie je die staan dan? Of gewoon een optel som.
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 13-11-2004 11:58 ]
Nintendo heeft 't gelukkig door dat slechte beschikbaarheid slecht is voor de NDS ^_^Nintendo heeft besloten de productie van de Dual Screen op te voeren. Dit vanwege het feit dat de vraag groot is en het aanbod kleiner.
Nintendo is van plan nog een fabriek te plaatsen in China, wat de derde zal gaan worden, die zich gaat specialiseren in het vervaardigen van Dual Screens. Als gevolg van de grote vraag heeft Nintendo zijn verwachte afzet van de Dual Screen bijgesteld. In plaats van 3,5 miljoen verwacht Nintendo voor 31 maart 2005 nu 4 miljoen Dual Screens te verkopen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
En vergeet je de import kosten want spul van lik-sang boven de 100e wordt er 9 van de 10x uitgevist en ik spreek uit ervaring, dat gaat je dan nog tussen de 40-50e aan invoerrecten,btw en dounae kosten erbij kosten zeker als je DHL,UPS en al die andere snelle verzend diensten hebt.Binz schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:17:
Je maakt de minste kans op onderschepping met de goedkope SAL/economy airmail verzend optie, duurt 10 dagen maar wordt er zelden uitgevist.
Verwijderd
Goed nieuws dus voor de mensen die hem bij Gamestop hebben besteld!Nintendo DS waarschijnlijk een week eerder
Iedereen die een Nintendo DS besteld heeft bij Gamestop heeft een email gekregen waarin stond dat de release datum verschoven was van 22 naar 15 november. Dit is geen officiële verschuiving overigens.
Nintendo is op dit moment bezig om hun opslagplaatsen vol te gooien met honderdduizenden Nintendo DS units. Deze worden zo snel mogelijk naar de retailers verzonden waardoor het dus mogelijk is dat een aantal retailers ze eerder gaat verzenden. Degene die hun DS bij die retailers besteld hebben mogen dus eerder spelen met Nintendo's nieuwe kindje.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1589
Dit topic is gesloten.