Het Nintendo DS topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 18:47

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hij lijkt zo groot... zo groot als het scherm ongeveer... ach wie weet is ie heel licht =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

"Magicgate" does not guarantee compatibility with other products bearing MagicGate trademark.
Wat is dat MagicGate?

Wat wel gezged moet worden is dat de PSP wel een soepel tasje erbij heeft zitten!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat magicgate de aansluiting is voor de hoofdtelefoon annex afstandsbediening. Of heeft het nu iets met de memory stick te maken?? Of allebei :/ ;)
Mooi of niet, de DS is en blijft revolutionair, met dat alleen heeft nintendo zen naam weer waar gemaakt, nu maar hopen dat ie het blijft doen. Maar als we naar de pre-order cijfers kijken dan lijkt het me duidelijk :).
Hoeveel weken van intro? 3 zeker? En hoe lang kan je al pre-orderen?? Volgens mij vanaf begin/half oktober. Waar blijft PSP pre-order?? staat maar voor 2 weken na ds!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Magic Gate = Memory Stick :Y)

Het lijkt hier wel een PSP topic. :/

[ Voor 42% gewijzigd door Arx op 03-11-2004 18:17 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
"MagicGate" is a copyright protection technology that provides secure transfer and playback of commercial and copyright content.

Gehaald van memorystick.com

Als dit alleen geld voor de memorystick die erbij geleverd wordt is het niet zo heel erg. (uitbreiden met normale memorystick).
Indien dit hardwarematig is, wordt het lastiger.

Alle files moet je dan eerst omzetten naar een bepaald formaat (bijv. muziek naar Atrac3)
Dan pas op de speler.

edit:

Nu weer ontopic!

[ Voor 5% gewijzigd door Binz op 03-11-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:33

Wekkie

Yeah

Mario Kart DS to be a launch title in Japan. Will it make it to the US in time?

FireEmblem87 writes "With the release of the Nintendo DS less than three weeks away from its US release and due on the 2nd December in Japan, many have been wondering just whether or not the version of Mario Kart being shown off will actually be available from Day One... Well, now Nintendo has finally confirmed that it is due to hit alongside the Nintendo DS portable system upon the Japanese launch!

Source: Cubed3"
Van http://dslinux.com -> Cubed3

Ben erg benieuwd naar deze game! :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
apNia schreef op 03 november 2004 @ 16:25:
[...]
Ik weet niet of je de vergelijking hebt gezien met de N64 maar de gfx zijn zo goed hoor.. dus ik weet niet waar je het vandaan haalt, waarschijnlijk zit er in je gedachten nog iets dat de N64 heel mooi was, maar als je 'm aansluit valt dat tegen...
Dat zou kunnen, maar als je dan de grafische kracht van een N64 op zo'n ielig schermpje los laat zou er in principe heel wat mooiers uit moeten kunnen komen dan een recht-toe-recht-aan 3d wereldje. (afgezien van rayman zelf konden de graphics op de screenshots al gerenderd worden op een 486 bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Wat ik erg jammer vind is dat de spellen die nu voor de DS gepland staan eigenlijk lang niet zo innovatief zijn als de DS zelf.
Touchscreen is leuk maar bij de spellen die mij het meest aantrekken wordt het vaak voor niet meer dan analog control gebruikt. Dan was een analog stick misschien een betere optie geweest.

Ik begin zelfs met de gedachte te spelen om een PSP te halen. Dan heb ik m'n cube voor de Nintendo games (wat de cube heerscht nog steeds de pannen van het dak) en een PSP voor de stijl games die ik helaas op de cube moet missen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 08:36:
[...]

Dat zou kunnen, maar als je dan de grafische kracht van een N64 op zo'n ielig schermpje los laat zou er in principe heel wat mooiers uit moeten kunnen komen dan een recht-toe-recht-aan 3d wereldje. (afgezien van rayman zelf konden de graphics op de screenshots al gerenderd worden op een 486 bijv.)
dat is dus het verschil met een screenie maken van het scherm of het daadwerkelijk zien... of je nou een 320x240 screenie hebt van de DS of de N64, dan zie je 't verschil niet.. als je nou echt achter je breedbeeld zit of achter dat kleine DS scherm, dan valt het inderdaad erg mee... of je moet iets anders bedoelen .
rajackar schreef op 04 november 2004 @ 09:06:
Wat ik erg jammer vind is dat de spellen die nu voor de DS gepland staan eigenlijk lang niet zo innovatief zijn als de DS zelf.
Touchscreen is leuk maar bij de spellen die mij het meest aantrekken wordt het vaak voor niet meer dan analog control gebruikt. Dan was een analog stick misschien een betere optie geweest.
Het valt mij voornamelijk tegen dat ik naar verhouding met de N64 of de NGC veel meer 2D spellen zie... echt ik heb geen behoefte aan NOG meer SNES ports, eveneens als N64 ports btw. Maar het mag inderdaad dus wel wat innovatiever wat mij betreft.. maar denk omdat het een nieuw fenomeen is het touchscreen gamen nog in z'n kinderschoenen staat. Ze weten nog niet goed wat je er mee kan of op welke manier het echt lekker werkt. Zodra d'r dan nieuwe innovatieve ideeen komen gaat 't denk ik wat dat scherm betreft echt goed los =)

Vaak heb je ook dat devs niet genoeg tijd krijgen/vinden om hun spel af te coden bij de launch. Denk ook zeker ivm het touchscreen dat er niet veel ruimte is geweest lekker na te denken wat ze er mee konden uitspoken...

[ Voor 46% gewijzigd door apNia op 04-11-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de touch screen aanvoelt tijdens het spelen in de zin van een analoge controller. Vraag me af hoe stevig hij is, ik wil nog wel eens ruw met m'n controller omgaan, maar of een touch screen schermpje daar goed tegen kan :?

Verder vraag ik me af hoe het analoge deel is uitgewerkt. Bij een analoge stick schiet deze terug in de neutrale stand (dus bijv. stilstaan of recht vooruit kijken) maar omdat je duim niet terugschiet vraag ik me dus af of ze het meer als een muis zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 19:08

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat er best spellen komen die een soort van elastiese beweging hebben mbt de cursor op het touch screen. dus als je loslaat dat de cursor weer in het midden gaat staan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Rakkerzero schreef op 04 november 2004 @ 09:30:
Ik denk dat er best spellen komen die een soort van elastiese beweging hebben mbt de cursor op het touch screen. dus als je loslaat dat de cursor weer in het midden gaat staan.
Maar dan moet je wel weer je vinger op de juiste plek plaatsen, of ze moeten elke keer als je loslaat en weer drukt het midden van je 'pookje' op die plek plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

dat is iets wat je virtueel wel kan nabootsen natuurlijk... lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze dat niet zouden doen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik begin me steeds meer af te vragen of Nintendo niet een apparaat heeft gemaakt dat erg leuk te promoten is maar waarvan ze nog geen idee hebben wat ze er eigenlijk mee moeten.
Als er geen spellen uit gaan komen die én echt innovatief zijn en dus nooit op de PSP gespeeld zouden kunnen én (nog belangrijker) ook echt leuk zijn dan heeft de DS als kenmerken die bij de massa blijven hangen alleen slechtere graphics, minder power en een langere batterij tijd.
Sony pakt de veilige weg en Nintendo wil graag vernieuwen. Ik sta wat dat betreft helemaal achter Nintendo maar ik wil naast de praatjes over fantasticsche nieuwe spellen die anders en leuker zijn dan ik ooit heb gezien nu ook wel eens een echt goed voorbeeld van zo'n spel zien.
Ik vermaak me tot nu toe prima met de manier van spelen zoals deze nu is en als ik dat plezier nar een portable wil verplaatsen komt de PSP eigenlijk meer in de buurt.
Ik hoop dus echt dat Nintendo aan ons gamers kan gaan bewijzen waarom de DS leuker is en dat de DS dat ook echt is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ok, wat me dus echt opvalt: De games die écht gebruik maken van de touch screen hebben ongeveer GBA graphics, de games die eigenlijk niks met de touchscreen doen zien er wat meer N64 uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:00:
[...]

Ok, wat me dus echt opvalt: De games die écht gebruik maken van de touch screen hebben ongeveer GBA graphics, de games die eigenlijk niks met de touchscreen doen zien er wat meer N64 uit...
Nope. Kijk maar naar Puppy Times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 11:06:
[...]

Nope. Kijk maar naar Puppy Times.
Das dan ook de enige, en dat heeft gelijk een reden. Eén model in beeld, hooguit nog een puppy of twee erbij, en that's it. Geen heftige/snelle actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:09:
[...]

Das dan ook de enige, en dat heeft gelijk een reden. Eén model in beeld, hooguit nog een puppy of twee erbij, en that's it. Geen heftige/snelle actie.
Metroid Prime is touch screen en graphics net als mario 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
rajackar schreef op 04 november 2004 @ 11:23:
[...]

Metroid Prime is touch screen en graphics net als mario 64
Maar hoe touch screen, dient het gewoon als controller of speelt het zich ook echt af op de touch screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:24:
[...]

Maar hoe touch screen, dient het gewoon als controller of speelt het zich ook echt af op de touch screen?
Dat durf ik niet te zeggen maar ik denk van niet aangezien je er aardig voor jezelf voor zit als je het als analog control wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:09:
[...]

Daar gaat het niet om. De graphics kunnen gewoon displayed worden op de onderste scherm. Dat heb je ook met Metroid Prime, waar je de map en scherm met de 3d gedoe kan verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

[offtopic] het onderste scherm en het 3d gedoe Ruzbeh... [/offtopic]

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 04-11-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op 04 november 2004 @ 14:13:
[offtopic] het onderste scherm en het 3d gedoe Ruzbeh... [/offtopic]
Godverruhdomme miereneuker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 13:59:
[...]

Daar gaat het niet om. De graphics kunnen gewoon displayed worden op de onderste scherm. Dat heb je ook met Metroid Prime, waar je de map en scherm met de 3d gedoe kan verwisselen.
Ok, nuttig, een kaart dus, écht een innovatieve feature :Z
Feit is gewoon dat de enige games die tot nu toe écht gebruik maken van de leuke functionaliteiten van de DS er crap uitzien.
(op puppy life na, maar wie speelt dat nou ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 14:34:
[...]

Godverruhdomme miereneuker. :P
offtopic:
Je hebt nog steeds niet door dat constant stijl- en spellingsfouten maken ervoor zorgt dat je best dom overkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rajackar schreef op 04 november 2004 @ 15:02:
[...]

offtopic:
Je hebt nog steeds niet door dat constant stijl- en spellingsfouten maken ervoor zorgt dat je best dom overkomt?
Maak ik constant STIJL (wtf?) en spellingsfouten? Zolang ik gewoon geen breezertaal gebruik vind ik het wel best. ;)

De graphics zijn echt NOG beter dan ik dacht: http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 14:54:
[...]

Ok, nuttig, een kaart dus, écht een innovatieve feature :Z
Feit is gewoon dat de enige games die tot nu toe écht gebruik maken van de leuke functionaliteiten van de DS er crap uitzien.
(op puppy life na, maar wie speelt dat nou ;) )
Dat meen je toch niet he?

You will be proven wrong. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

johnny hold your horses, komt wel! verwacht van de DS games niet gelijk de maximale grafische mogelijkheid en de vetste games... dat ontwikkelt zich over jaren tijd.. altijd zo geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metroid Prime Hunters maakt goed gebruik van de DS imo. Samen met Super Mario 64 DS, Puppy Times, Feel the Magic XY/XX. Ook zijn ze kwa graphics sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
apNia schreef op 04 november 2004 @ 16:04:
johnny hold your horses, komt wel! verwacht van de DS games niet gelijk de maximale grafische mogelijkheid en de vetste games... dat ontwikkelt zich over jaren tijd.. altijd zo geweest..
I know, I know, maar ik heb het dan ook over de huidige releaselijst.

@Ruzbeh, is het zo moeilijk om te begrijpen waar ik op doel? De graphics kunnen dan wel aardig zijn maar ze gebruiken allemaal niet of nauwelijks de extra functionaliteiten, op puppy life na... Je lijkt wel een verstokte fanboy die dat soort zaken niet in kan zien 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 16:28:
[...]

I know, I know, maar ik heb het dan ook over de huidige releaselijst.

@Ruzbeh, is het zo moeilijk om te begrijpen waar ik op doel? De graphics kunnen dan wel aardig zijn maar ze gebruiken allemaal niet of nauwelijks de extra functionaliteiten, op puppy life na... Je lijkt wel een verstokte fanboy die dat soort zaken niet in kan zien 8)7
:/

WELKE EXTRA FUNCTIONALITEITEN BEDOEL JE DAN

En trouwens, het is Puppy Times. Je zegt steeds Puppy Life. }:O
En er is niks mis met Puppy Times... wie zou het spel niet willen spelen? Zeer indrukwekkend spel IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32

TdV

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:34:
[...]

En er is niks mis met Puppy Times... wie zou het spel niet willen spelen? Zeer indrukwekkend spel IMO.
ikke, ik hoop nog steeds op kitten times.... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou een versie van Gunbound op de DS helemaal fantastisch zijn? Dan kan niemand zo'n grote bek geven zoals op internet want dan speel je gewoon locally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:34:
[...]

:/

WELKE EXTRA FUNCTIONALITEITEN BEDOEL JE DAN

En trouwens, het is Puppy Times. Je zegt steeds Puppy Life. }:O
Gokje:

Wifi, Touch, Mic? :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Arx schreef op 04 november 2004 @ 17:54:
[...]

Gokje:

Wifi, Touch, Mic? :?
I'm with ^^

Het gehele marketingconcept is gebaseerd op het extra schermpje, touchscreen en wifi maar tot nu toe hebben we niet veel van deze features écht gebruikt gezien op de innoverende manier zoals ze bij nintendo beloven.

Overigens ben ik wel aan het twijfelen of ik hem ga halen, n64 remakes zijn voor mij interessant omdat dat de enige nintendo naast de virtual boy is die ik niet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 18:54:
[...]Het gehele marketingconcept is gebaseerd op het extra schermpje, touchscreen en wifi maar tot nu toe hebben we niet veel van deze features écht gebruikt gezien op de innoverende manier zoals ze bij nintendo beloven.
Ja dat zeg ik net toch. Metroid Prime gebruikt het als richt systeem net als een muis op PC (heel accuraat). Ook kan er met de volledige versie 16 mensen tegen elkaar spelen. Dus hier wordt de touchscreen en Wi-Fi gebruikt.

Super Mario 64 DS gebruikt niet constant de touchscreen, maar met de mini-games wordt er extensief gebruik van gemaakt. En ook met de menu, en ook soms in het spel dan moetje kiezen welke petje je wil, multiplayer is ook mogelijk met 4 mensen. Hier wordt dus goed gebruikt gemaakt van de touchscreen, maar niet ALTIJD. En dat hoeft ook niet. En er wordt Wi-Fi gebruikt.

In Feel the Magic XY/XX is zo ver ik weet een story-based grote collectie aan mini-games die. Er wordt dan echt extensief gebruik gemaakt van de touchscreen en ook de microfoon (als je de kaarsen moet uitblazen, deze mini-game kan je ook gewoon doen met de touchscreen). Van Wi-Fi wordt geen gebruik gemaakt zover ik weet. En daarboven op ziet het spel er goed uit, IMO.

Puppy Times vind ik helemaal te gek, daar wordt gebruik gemaakt van de touchscreen en de mic. De touchscreen om honden te aaien, frisbee te gooien en touwtje springen. :P En de mic om je honden op te roepen en ze commando's te geven.

Ik vind deze games gewoon goed gebruik maken van de DS features. Dus ik heb geen flauw idee waar je het over heb. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 19:42:
[...]

Ja dat zeg ik net toch. Metroid Prime gebruikt het als richt systeem net als een muis op PC (heel accuraat). Ook kan er met de volledige versie 16 mensen tegen elkaar spelen. Dus hier wordt de touchscreen en Wi-Fi gebruikt.

Super Mario 64 DS gebruikt niet constant de touchscreen, maar met de mini-games wordt er extensief gebruik van gemaakt. En ook met de menu, en ook soms in het spel dan moetje kiezen welke petje je wil, multiplayer is ook mogelijk met 4 mensen. Hier wordt dus goed gebruikt gemaakt van de touchscreen, maar niet ALTIJD. En dat hoeft ook niet. En er wordt Wi-Fi gebruikt.

In Feel the Magic XY/XX is zo ver ik weet een story-based grote collectie aan mini-games die. Er wordt dan echt extensief gebruik gemaakt van de touchscreen en ook de microfoon (als je de kaarsen moet uitblazen, deze mini-game kan je ook gewoon doen met de touchscreen). Van Wi-Fi wordt geen gebruik gemaakt zover ik weet. En daarboven op ziet het spel er goed uit, IMO.

Puppy Times vind ik helemaal te gek, daar wordt gebruik gemaakt van de touchscreen en de mic. De touchscreen om honden te aaien, frisbee te gooien en touwtje springen. :P En de mic om je honden op te roepen en ze commando's te geven.

Ik vind deze games gewoon goed gebruik maken van de DS features. Dus ik heb geen flauw idee waar je het over heb. O-)
Enfin, bij vrijwel alle zaken wordt het touchscreen dus gewoon asl een simpele analoge controller gebruikt, maar volgens mij ben je té fanboy om in te zien dat dat eigenlijk best triest is. (ze hadden vernieuwing beloofd, die zie ik tot nog toe niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat met die diertjes is echt gaaaaaaaar volgens mij... zo'n 10 jaar geleden had je op win 3.1 of 95 zo'n spel waar je al katjes en hondjes kon aaien met je muis... toen was dat leuk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
apNia schreef op 04 november 2004 @ 19:52:
Dat met die diertjes is echt gaaaaaaaar volgens mij... zo'n 10 jaar geleden had je op win 3.1 of 95 zo'n spel waar je al katjes en hondjes kon aaien met je muis... toen was dat leuk :|
Dogs idd, en de opvolger Cats :) (waren toen nog best leuk, maar ja, was toen ook wat jonger :P )

Maar denk wel dat het kids zal aanspreken.

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 18:54:
[...]

I'm with ^^

Het gehele marketingconcept is gebaseerd op het extra schermpje, touchscreen en wifi maar tot nu toe hebben we niet veel van deze features écht gebruikt gezien op de innoverende manier zoals ze bij nintendo beloven.

Overigens ben ik wel aan het twijfelen of ik hem ga halen, n64 remakes zijn voor mij interessant omdat dat de enige nintendo naast de virtual boy is die ik niet heb :)
Waarom heeft iedereen het steeds over N64 remakes? Er is er tot nu toe nog maar 1 aangekondigd en dat is Super Mario 64DS. Nintendo is zelf voornamelijk met nieuwe spellen bezig. Animal Crossing leek in het begin ook op een remake van de GC-/N64-versie, maar het is wel duidelijk dat het een nieuw deel in de serie is(die ook nog eens online play via Demasked ondersteund!).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 04 november 2004 @ 19:57:
[...]

Waarom heeft iedereen het steeds over N64 remakes? Er is er tot nu toe nog maar 1 aangekondigd en dat is Super Mario 64DS. Nintendo is zelf voornamelijk met nieuwe spellen bezig. Animal Crossing leek in het begin ook op een remake van de GC-/N64-versie, maar het is wel duidelijk dat het een nieuw deel in de serie is(die ook nog eens online play via Demasked ondersteund!).
Als er één is zullen er mee rkomen, en dat is ook helemaal niet erg. Het ging er emer om dat ik wacht op écht innoverend gebruik van de touch screen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 19:44:
[...]

Enfin, bij vrijwel alle zaken wordt het touchscreen dus gewoon asl een simpele analoge controller gebruikt, maar volgens mij ben je té fanboy om in te zien dat dat eigenlijk best triest is. (ze hadden vernieuwing beloofd, die zie ik tot nog toe niet echt)
:|

Watvoor vernieuwing wil jij dan? De touchscreen wordt niet gebruik als simpele analoge controller. Analoge controllers zijn niet zo per-pixel-precies als de touchscreen. Maar watvoor vernieuwing en innovatie verwacht jij eigelijk?

Als je het niet heb gedaan, kijk eens de Puppy Times filmpje. Ik vind de combinatie van alles gewoon heel indrukwekkend. De PSP zou zoiets nooit kunnen doen.

http://www.gamespot.com/ds/strategy/nintendogs/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:28:
[...]

:|

Watvoor vernieuwing wil jij dan? De touchscreen wordt niet gebruik als simpele analoge controller. Analoge controllers zijn niet zo per-pixel-precies als de touchscreen. Maar watvoor vernieuwing en innovatie verwacht jij eigelijk?

Als je het niet heb gedaan, kijk eens de Puppy Times filmpje. Ik vind de combinatie van alles gewoon heel indrukwekkend. De PSP zou zoiets nooit kunnen doen.

http://www.gamespot.com/ds/strategy/nintendogs/index.html
Sorry, maar ik ga toch echt niet meer de discussie met je aan. Als je te blind (dom?) bent om mijn standpunt in te zien heeft het weinig zin om me te gaan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 19:44:
[...]

Zoals ik al eerder zei (denk ik??!!)(en ik zei het niet alleen) zal dit na de launch wel veranderen. Metroid heeft is idd een goed voorbeeld van wat kan met ts! en cats ook, maar het kan allemaal prob wel beter.
Maar heb je zelf wel een id wat dan zo vernieuwend kan zijn als jij wilt? PictoChat is trouwens ook redelijk vernieuwend, gebruikt ook mooi de ds mogelijkheden (hopelijk ook voice chat B) ) en zeker voor een handheld!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:38:
[...]

Zoals ik al eerder zei (denk ik??!!)(en ik zei het niet alleen) zal dit na de launch wel veranderen. Metroid heeft is idd een goed voorbeeld van wat kan met ts! en cats ook, maar het kan allemaal prob wel beter.
Maar heb je zelf wel een id wat dan zo vernieuwend kan zijn als jij wilt? PictoChat is trouwens ook redelijk vernieuwend, gebruikt ook mooi de ds mogelijkheden (hopelijk ook voice chat B) ) en zeker voor een handheld!
Chatten kon met de nes ook al (in japan dan). Maar ik had er simpelweg meer van verwacht. Nu wordt het eigenlijk alleen nog maar als controller gebruikt terwijl ze het systeem aankondigden als zijnde een vernieuwing op spelgebied. Ik had wat meer écht nieuwe gameplaymogelijkheden gehoopt te zien. (ik zeg dus niet dat die niet nog gaan komen ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 20:41:
[...]Ik had wat meer écht nieuwe gameplaymogelijkheden gehoopt te zien. (ik zeg dus niet dat die niet nog gaan komen ;) )
Zoals? :? Zou leuk zijn als je gewoon voorbeelden noemt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:51:
[...]

Owww, zie dat dan niet in dat ie dat niet kan??? B) Straks gaat er iemand met z'n idee van door. :+

Maareh, rustig aan he jullie 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp wel dat niet iedereen zo euforisch wordt van de DS zoals ik, maar ik vraag me gewoon af van Johnny bedoeld. Innoverend gebruik van de touchscreen? Ja meestal raak je dat ding gewoon aan. Innoverend gameplay. Interactie met games via aanraking en spraak vind ik wel innoverend genoeg, IMO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je de DS pas echt goed kunt beoordelen als je er zelf op gespeeld hebt. Dat zegt iedereen die het heeft meegemaakt... filmpjes en plaatjes doen het geen recht. Om echt het spel te kunnen beïnvloeden door het aan te raken schijnt een ervaring opzich te zijn.
Het is maar wat je crap vindt. :) Ik persoonlijk vind die 2D games (want daar doelde je toch op?) er minstens net zo goed uitzien als de 3D games. Je ziet dan toch altijd wat meer de "artist's touch" zal ik maar zeggen. En het is ook logisch dat de stylus beter werkt in 2D dan in 3D. Geen last van dieptewerking etc. Helder en overzichtelijk, het lijkt mij veel beter. Je hebt misschien wel gelijk als je zegt dat in de 3D spellen nog weinig revolutionairs te zien is geweest.

Deze preview al gelezen? (Er staan nu trouwens een hele zooi hands-on verhalen van DS-spellen op IGN voor wie het weten wil). Ik vind dit echt heel erg leuk klinken. Stel je eens voor hoe dat aanvoelt, als de physics van dat balletje echt goed kloppen, om het dan te laten bewegen met je stylus... het is gewoon een hele nieuwe manier om spellen te spelen die we ons moeten gaan aanleren. :)
November 03, 2004 - Easily drawing the biggest lines at the Nagoya Nintendo World Touch! DS event was the new HAL Laboratory NDS Kirby title, Touch! Kirby's Magic Paintbrush. Nintendo had the game set up on eight kiosks and initially allowed players ten minutes play time. With crowds growing thick just minutes after the start of the show, the playtime was dropped down to a mere five minutes.

But what a great five minutes they were. Kirby looks like it's going to be one awesome DS title when finished.
Touch! Kirby is a side scrolling platformer that's played on the bottom NDS screen, with the top screen used to show a non-interactive map and Kirby statistics. The entire game is played using the stylus. To move Kirby, you tap him with the stylus. He then dashes forward. D-pad? Face buttons? They're not used at all, as far as we can tell.

Kirby's dash move is the only direct control you have over the character. Outside of this, you make Kirby move by manipulating the world. By drawing lines anywhere on-screen, you can create rainbow-colored platforms upon which Kirby can walk. These platforms are actually conveyor belts. If Kirby touches them, he automatically moves along them, climbing up slopes that you've drawn and moving toward the edge of platforms that you've drawn. The lines disappear a few seconds after you've drawn them.

(...)

It's possible to make Kirby perform some moves by drawing lines appropriately. Erecting a wall sends Kirby moving in the reverse direction; this is the only way to actually get him to turn around unless he hits a pre-made barrier. Also, while we didn't try this for ourselves, a video of Touch! Kirby shows a player drawing a loop. Kirby climbs the loop and accelerates on his way out, taking out enemies who lay in the path. Momentum seems to play a role in the game.

All the staple platformer gizmos feature in the game. You'll find springs, cannons, midway points and pre-made platforms. A few of the contraptions require that you use the stylus. Kirby will occasionally get stuck in bubbles. To free him, you merely tap the bubble with the stylus.

Of course, a Kirby game isn't a Kirby game unless it uses Kirby's copy-cat abilities. They're all in here, with Kirby having access to ten abilities that include a fire spray and the ability to charge through a level. You earn new abilities by making Kirby smash into key enemies. Performing the abilities is just a matter of touching Kirby with the stylus.

Just looking at the two levels of play featured in the demo, it was clear that Nintendo has put the unique gameplay system featured in Touch! Kirby to good use. The opening level served as an introduction to the game's controls in a pretty much danger-free environment, but things kicked into high gear for the second level, with Kirby remaining in mid air for most of the level.

We had to wait for over thirty minutes to get our hands on Touch! Kirby, but watching people play the game was so much fun that we didn't mind the wait. The new control scheme is definitely something people will want to try out. A release date hasn't been set for Touch! Kirby, but the demo looked pretty far along, meaning Kirby's fresh new adventure probably won't be too far off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

[...]

Chatten kon met de nes ook al (in japan dan). Maar ik had er simpelweg meer van verwacht. Nu wordt het eigenlijk alleen nog maar als controller gebruikt terwijl ze het systeem aankondigden als zijnde een vernieuwing op spelgebied. Ik had wat meer écht nieuwe gameplaymogelijkheden gehoopt te zien. (ik zeg dus niet dat die niet nog gaan komen ;) )
johnnyv.nl ik snap je weer niet hoor... wat WIL je nog meer met zo'n touchscreen?? dat ene XX/YY spel ofzo die gebruikt 't op allerlei manieren, wario ware ofzo.. echt onwijs veel manieren worden gebruikt...
ze hadden vernieuwing beloofd, die zie ik tot nog toe niet echt
en hoe wil je in godsnaam ontkennen dat het geen vernieuwing is? er komt voice recognition op, WLAN wat zich later zal uitbreiden naar online play en het touchscreen. Handheld gaming wordt 180 graden omgedraaid en jij ziet het nog niet echt? En dan Ruzbeh dom noemen en zet je 'm neer als een gehypede een fanboy? Die jongen lijkt ten minste te begrijpen waarover die 't heeft...
MetroidPrime schreef op 04 november 2004 @ 19:57:
Waarom heeft iedereen het steeds over N64 remakes?
Gewoon angst voor een herhaling van wat Nintendo ons heeft aangedaan met de GBA denk ik. Porten wordt een eitje weer, en ik zie 't gewoon al gebeuren. Hoe hard iedereen namelijk ook schreeuwde, Nintendo BLEEF ze porten bij de GBA. Ik durf m'n hand er voor in het vuur steken dat dat nu weer gebeurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Het hele punt is juist dat de vernieuwing in het apparaat en het potentieel zit en niet in de games.
Ik geeft toe dat er een paar games zijn die er leuk gebruik van maken maar dat zijn games a la wario ware en feel the magic.
Dat zijn eigenlijk alleen maar mini games. Ik moet de eerste echte game nog tegen komen waar ze de touchscreen leuk in passen in de echte game play. En kom nou niet met Metroid hunters of mario 64 aan zetten want daar is het niet meer dan compenseren voor het gebrek van een analoge stick.
over puppy times: Imo niet meer dan een tech demo. Ziet er leuk uit, functies worden leuk gebruikt maar ik kan me niet voorstellen dat dit iets is waar je jezelf dagen of weken in verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 19:08

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat er nu nog geen games die touchscreen gebruik maken, heeft misschien ook te maken omdat dit gewoon nieuw is. Ik bedoel hoeveel games heb je al gezien die uberhaupt touchscreen ondersteunt (photoplay niet meegerekent)? Ik eigenlijk geen.

Maar als straks de NDS is wat langer op de markt is, zullen er hoogst waarschijnlijk games uitkomen die iets meer gebruik zullen maken van de touchscreen.

De games die je nu ziet, zijn games gemaakt in de beginfase van de NDS. Voor de games die later uitkomen, hebben de makers wat langer de tijd gehad om de techniek achter de console te bestuderen en zullen die games wat meer gebruik maken van de techniek die de console eigenlijk aankan, de NDS in dit geval.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik sluit me dus wederom aan bij rajacker, tot nog toe dient het tweede scherm alleen als analoge controller of radar. Verder wordt de per-pixel-precisie nog door niets gebruikt (zal ook niet gebeuren want de gemiddelde gamer kan een pixel nieteens aanwijzen).

Wi-fi is niet innoverend of nieuw. Zoals gezegd kon je met de nes al online via een modem, multiplayeren op de portable kon al op de gameboy met de linkkabel, draadloosmultiplayeren op de gba met de pokemon wireless adapter. Dat er nu wi-fi in komt maakt in feite geen zak uit. Je zal toch eerst een andere speler moeten gaan zoeken en zorgen dat je binnen zeg 40 meter van elkaar blijft. Voor gamen op internet zul je een access point nodig hebben. Ben benieuwd hoeveel toegankelijke AP's je zult vinden met je gba :P Dus kun je alsnog weer thuis gaan spelen met je DS, wat eigenlijk weer weinig nut heeft omdat je dan net zo goed je gamecube aan kanzetten. Ik weet wel dat portable consoles een andere aantrekkingskracht hebben, maar echt innoverend blijft de DS totnog toe niet. Enige wat ik heb gezien waar het scherm écht op een nieuwe manier werd gebruikt was die pacman game, waar je obstakels in het scherm moest tekenen om je pacman te geleiden. Zoiets zag je ook in een mario game in het op de vorige pagina gepostte filmpje. Dat soort zaken zijn wat interessanter en nieuwer.

Verder ben ik écht benieuwd naar hoe het speelt, kan me niet echt indenken hoe je enigzins ergonomisch in de trein met een DS en je stylo in de hand kan spelen :P (linkerhand op de vierpuntsdruktoets, rechterhand de stylus, maar dan houdt je linkerhand dus ook in z'n eentje de DS vast). Nou weegt het natuurlijk niks, maar met die 10 uur batterij duur denk ik dat je in een ritje naar je vakantieoord best kramp gaat krijgen.

@rakkerzero: Ik sluit me ook bij jou aan, maar dat heb ik drie pagina's terug ook al gezegd. Er zullen in de toekomst vast games komen welke leuke nieuwe features brengen. Vergeet ook ff niet dat ik al gezegd heb dat ik hem waarschijnlijk ook gewoon ga kopen, al is het maar voor de collectie :)
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:51:
[...]

Weer een toonpunt van intelligentie :/

Moet ik voorbeelden gaan geven van nieuwe innovaties, hrm, als ik dat kon zou ik wel gamedesigner worden. Hey wacht, dat studeer ik ook :o

[ Voor 40% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik denk dat jullie helemaal gelijk hebben als je zegt dat er in de toekomst meer games komen die de touchscreen op een leuke manier gebruiken.
Maar met de launch moet je toch wel een beetje kunnen laten zien wat nou echt de sterke punten zijn. En dat kan wat mij betreft alleen met zeer overtuigende games.
Kortom, de NDS moet zijn nut nog helemaal gaan bewijzen. En dan heb je sony dat met een apparaat dat zich qua gameplay helemaal niet hoeft te bewijzen klaar staat om Nintendo de afgrond in te rammen.
Waarom zeg ik dat de PSP zich niet hoeft te bewijzen? Het doet precies wat de ps2 doet, en dat heeft zich duidelijk bewezen dacht ik zo. Niks beter maar ook niet echt een stap terug. En dan kom je op mijn grootste stuikelblok bij de DS. De DS is niet in staat om de kracht te leveren om games te draaien waar wij vandaag de dag aan gewend zijn. In principe is de DS qua graphics gewoon een stap terug. Ook heb ik in een interview gelezen dat developers maar weinig echt coole dingen kunnen doen met de 4mb(?) geheugen die de DS heeft. In vergelijking met de GBA allemaal heel cool maar als er een PSP om de hoek staat te wachten die dat allemaal wel kan heb je als Nintendo gewoon een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08 18:16

S2S

OOO ik hoor juist dat developers wel coole dingen kunen doen met de DS, en dat ze moeite hebben met de PSP vooral voordat ze de werkende modellen kregen.
Haddden ze allemaal PS2 grfx en models gebruikt zoals Sony ze opdroeg en toen kregen ze er een PSP en werkte het niet konden ze alles weer aanpassen. Koei Bijvoorbeeld.

En een stap terug? Hoe kom je daar bij , alle handhelds hadden voor kort nog steeds 2D grfx, dat word nu in deze generatie 3D.

En tja dat jij het met een home-console vergelijkt is al een fout, wat dat zijn portables niet.
Zo te horen weet je niet echt wat je wilt kopen, voor mij staat vast dat ik de DS haal omdat mij de games die bij de release zitten met aanspreken, kan ik van geen enkle PSP release game zeggen, dus die koop ik later.

De DS zijn 2 verschillende systemen ieder met sterke en zwakke punten, maar ik denk dat ik over 1,5 jaar in bezit ben van beide.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
S2S schreef op 05 november 2004 @ 10:25:
OOO ik hoor juist dat developers wel coole dingen kunen doen met de DS, en dat ze moeite hebben met de PSP vooral voordat ze de werkende modellen kregen.
Haddden ze allemaal PS2 grfx en models gebruikt zoals Sony ze opdroeg en toen kregen ze er een PSP en werkte het niet konden ze alles weer aanpassen. Koei Bijvoorbeeld.

En een stap terug? Hoe kom je daar bij , alle handhelds hadden voor kort nog steeds 2D grfx, dat word nu in deze generatie 3D.

En tja dat jij het met een home-console vergelijkt is al een fout, wat dat zijn portables niet.
Zo te horen weet je niet echt wat je wilt kopen, voor mij staat vast dat ik de DS haal omdat mij de games die bij de release zitten met aanspreken, kan ik van geen enkle PSP release game zeggen, dus die koop ik later.

De DS zijn 2 verschillende systemen ieder met sterke en zwakke punten, maar ik denk dat ik over 1,5 jaar in bezit ben van beide.
Topic wel gelezen :? De discussie gaat erover dat Nintendo tot nog toe maar weinig games heeft getoond die écht de innovatie op gameplaygebied zijn die ze aangekondigd hadden. De discussie gaat helemaal niet over graphics. En als dat zo zou zijn, zou de PSP simpelweg winnen, dat deze grafisch tot mee rin staat is (in ruil voor een véél kortere batterijduur) is een feit waar we nou eenmaal niet omheen kunnen.

En ik verwacht ook over 1,5 jaar zowel een ds als psp te hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ten opzichte van de GBA is de DS idd een grote stap voorwaarts. Maar helaas is er opeens een PSP die technisch gezien rondjes om de DS heen kan rennen.
Als Nintendo een sterkere DS had gebouwd was er geen enkele reden om een PSP te gaan halen. Nu moet je kiezen tussen grappige spelletjes met een touchscreen en twee schermen of grafisch coole games zoals we die nu op consoles gewend zijn.
Het argument dat je handhelds niet met consoles mag vergelijken gaat niet meer op als er opeens een handheld opduikt die de vergelijking mogelijk maakt.
En meer power in een handheld betekend meer dan alleen graphics. Dat betekend ook AI physics e.d. Ik hoop echt dat Nintendo en evt andere developers nog wat meer kunnen laten zien want ik wordt nou niet bepaald vrolijk van de games die nu aangekondigd zijn. Alleen Mario 64 lijkt me helemaal super.
Ik heb net btw die filmpjes van Ridge Racer op de DS gekeken en ik kan niet anders zeggen dan dat het er gewoon ruk uitziet. Al draait het wel lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 05 november 2004 @ 10:35:
Ten opzichte van de GBA is de DS idd een grote stap voorwaarts. Maar helaas is er opeens een PSP die technisch gezien rondjes om de DS heen kan rennen.
Als Nintendo een sterkere DS had gebouwd was er geen enkele reden om een PSP te gaan halen. Nu moet je kiezen tussen grappige spelletjes met een touchscreen en twee schermen of grafisch coole games zoals we die nu op consoles gewend zijn.
Het argument dat je handhelds niet met consoles mag vergelijken gaat niet meer op als er opeens een handheld opduikt die de vergelijking mogelijk maakt.
En meer power in een handheld betekend meer dan alleen graphics. Dat betekend ook AI physics e.d. Ik hoop echt dat Nintendo en evt andere developers nog wat meer kunnen laten zien want ik wordt nou niet bepaald vrolijk van de games die nu aangekondigd zijn. Alleen Mario 64 lijkt me helemaal super.
Ik heb net btw die filmpjes van Ridge Racer op de DS gekeken en ik kan niet anders zeggen dan dat het er gewoon ruk uitziet. Al draait het wel lekker soepel.
De DS moet ook niet gezien worden als directe concurent voor de PSP de DS is gewoon een stap naast de gba niet de opvolger van de GBA.
Als nintendo te weinig verkoopt met de DS zullen ze de "gba2" wel naar voren pushen en dat zal wel een portable cube zijn.

Ik ga gewoon voor de DS omdat het gewoon nintendo is en 1 ding weet je bij nintendo altijd zeker 1st en 2nd party games zijn altijd kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-08 16:42

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien ligt het aan mij maar als ik dat japanse DS filmpje bekijk zie ik allemaal touchscreen erin verwerkt enzo. (Yoshi die over getekende wolkjes moet lopen o.a?)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MaxBurn schreef op 05 november 2004 @ 10:50:
Misschien ligt het aan mij maar als ik dat japanse DS filmpje bekijk zie ik allemaal touchscreen erin verwerkt enzo. (Yoshi die over getekende wolkjes moet lopen o.a?)
Hebben we ook gezegd, en bij pacman wordt er getekend, maar verder tonen games er alleen kaarten of dient het als controller. De spaarzame beelden waar het in-game gebruikt wordt komen meestal uit mini-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb net ter vergelijking is op de PSP site van IGN zitten kijken maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar wel mooiere graphics gezien heb maar nog weinig games waar mijn hart sneller van gaat kloppen.
Het enige gave is dat de Devil May Cry serie is aangekondigd voor de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

johnnyv.nl schreef op 05 november 2004 @ 10:32:
[...]

Topic wel gelezen :? De discussie gaat erover dat Nintendo tot nog toe maar weinig games heeft getoond die écht de innovatie op gameplaygebied zijn die ze aangekondigd hadden. De discussie gaat helemaal niet over graphics. En als dat zo zou zijn, zou de PSP simpelweg winnen, dat deze grafisch tot mee rin staat is (in ruil voor een véél kortere batterijduur) is een feit waar we nou eenmaal niet omheen kunnen.

En ik verwacht ook over 1,5 jaar zowel een ds als psp te hebben >:)
Zeker heb ik die wel gelezen, maar ik zie dus wel ff iedereen over grfx lullen hier!

En ik vindt dat er wel genoeg innovatie in de games zitten, is maar hoe je het bekijkt. Alle games maken op een of andere manier gebruik van de touchscreen of het nou voor gameplay is of voor maps. Op andere portables was dit niet mogelijk, zo daar heb je je innovatie.

Maar ik hoef met niet te verdedigen, ik trek de DS innovatie niet in twijfel.
En ik heb het niet over hoe belangrijk grfx zijn, iedereen weet dat de PSP beter is met de grfx.

Waar het mij om gaat zijn de games en die vindt ik goed/innovatief genoeg op de DS. Neem nou bijvoorbeeld Ridge Race/Mario DS annaloge besturing via het touchscreen is nu mogelijk, wat we eerder niet konden op een portable.

Te veel innovatie is ook niet goed! Neem bijvoorbeeld de 64DD en de Virtual boy.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 05-11-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
S2S schreef op 05 november 2004 @ 11:18:
[...]

Zeker heb ik die wel gelezen, maar ik zie dus wel ff iedereen over grfx lullen hier!

En ik vindt dat er wel genoeg innovatie in de games zitten, is maar hoe je het bekijkt. Alle games maken op een of andere manier gebruik van de touchscreen of het nou voor gameplay is of voor maps. Op andere portables was dit niet mogelijk, zo daar heb je je innovatie.

Maar ik hoef met niet te verdedigen, ik trek de DS innovatie niet in twijfel.
En ik heb het niet over hoe belangrijk grfx zijn, iedereen weet dat de PSP beter is met de grfx.

Waar het mij om gaat zijn de games en die vindt ik goed/innovatief genoeg op de DS. Neem nou bijvoorbeeld Ridge Race/Mario DS annaloge besturing via het touchscreen is nu mogelijk, wat we eerder niet konden op een portable.

Te veel innovatie is ook niet goed! Neem bijvoorbeeld de 64DD en de Virtual boy.
Analoge besturing kan met een analoge stick ook en maps kun je ook op een groter (lees: psp) scherm weergeven. Waar blijft je innovatie dan :?

De 64DD was niks innoverends, zelfde idee als de sega mega cd, sega 32x etc.

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ja inderdaad het kan ook op een PSP scherm maar is deze touch...nee. De ds is de eerste handheld met een touchscreen dat is de innovatie.

Tja meningen verschillen, wat kan ik er nog van zeggen. Kunnen we wel door gaan het is niet innovatief wel innovatief.

Denk je er anders over koop je gewoon een PSP. Ik haal ze beide.

Maar voor sommige hier is de PSP de grotere innovatie? Toch...?
wat voor innovatie brengt dit systeem ons dan? ...Precies......de DS heeft wel duidelijk innovatie mischien juist wel weer iets te veel, want veel mensen zitten hier niet op te wachten en willen liever iets vertrouwds...betere grfx en een normale stick en geen gezeik van een dual screen/touchscreen.

Ik zie de DS dan ook nog wel floppen, en dan roepen de meeste hier weer (want zo gaat dat) waarom maken ze niet een gewone portable.

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 05-11-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
S2S schreef op 05 november 2004 @ 11:27:
Tja meningen verschillen, wat kan ik er nog van zeggen. Kunnen we wel door gaan het is niet innovatief wel innovatief.

Denk je er anders over koop je gewoon een PSP. Ik haal ze beide.

Maar voor sommige hier is de PSP de grotere innovatie? Toch...?
wat voor innovatie brengt dit systeem ons dan? ...Precies......de DS heeft wel duidelijk innovatie mischien juist wel weer iets te veel, want veel mensen zitten hier niet op te wachten en willen liever iets vertrouwds...beter grfx en een normale stick en geen gezeik van een dual screen/touchscreen.

Ik zie de DS dan ook nog wel floppen, en dan roepen de meeste hier weer (want zo gaat dat) waarom maken ze niet een gewone portable.
De PSP is niet innoverend, maar dat is ook niet de bedoeling ervan. De PSP biedt je gewoon ps2-achtige-kwaliteit in een portable. Nintendo kondigde aan een super innoverend, wereldvernieuwend concept te tonen. Ok, ze hebben de eventuele mogelijkheid hiertoe getoond (zijnde de DS) maar geen van de huidige features behalve het tekenen in sommige games biedt de innovatie die ze beloofden. Maar zoals ik nu al tien keer gezegd heb ga ik 'm toch halen voor de nintendo games (én de verzameling).

Ik denk dat het al dan niet slagen van de DS af zal hangen van de toekomstige games en van het gebruiksgemak, want ik twijfel nog steeds aan de ergonomie als je gaat spelen met een stylus én een vierpuntsdruktoets in de trein :)

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tja vind jij! En dat mag.
Ik vind het allemaal behoorlijk innoverend dat we nu een Metroid in 3d kunnen besturen op een handheld met de precisie van een pc muis.

Maar dat is mijn mening. En nu kap ik er mee want we denken er gewoon anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Niet vernieuwend genoeg zegt ge, maar kijk us naar uw pc, fijtelijk is uw touchscreen hetzelfde as u muis he. De DS is vernieuwend voor portables en zelfsconsole, hell, zelf tov pc is het vernieuwend met zen 2 schermen, maar fps'en met een soort van muis is toch al vernieuwend voor een console. Ik denk dat gij er niet iets te veel van verwacht. Moet niet gaan denken dat de game wereld ineens totaal anders gaat uitzien door het touchscreen.
Voor handheld is het geweldig vernieuwend en tov consoles ook, maar ik denk dus dat we de vernieuwingen eerder moeten gaan zoeken naar pc achtige besturing.
Trouwens over uw statement over de psp. Nintendo had ook een super snelle machine kunnen maken met 2 schermen en touchscreen, maar dan zou het ding het nog geen uur volhouden. Wat dat betref is Ninty realistisch geweest, ze wouden geen laptop aandrijven met een gameboy batt, wat psp wel wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Echt ik lees de domste dingen... je kon met de NES ook online, dus het is niet vernieuwend...
Alsof dat de ENIGE factor is die de grootheid van iets bepaald. Een andere (externe) factor is de groei van het internet. De makkelijkheid waarmee zo'n console zometeen online komt, geruchten dat het gratis gaat worden, in combinatie met de grootheid die i'net heden ten dage is, dat brengt gewoon iets nieuws en is COMPLEET niet te vergelijken met een NES die online kan.

Ook moet rekening gehouden worden met het feit dat de DS 3d kan processen over 2 schermen ipv 1. Als je dat op PSP kwaliteit zou knallen vreet dat batterijen. Het is denk ik een hele bewuste keuze geweest van nintendo, niet zozeer de geile positie van sony in de techmarkt.

Eens johnny, is vraag me ook af hoe handig het in het openbaar speelt. Maar then again, ik zou het nooit doen in het openbaar, gewoon uit HIPHEIDSOVERWEGINGEN ;)

Edit: Trouwens iemand dat spelletje met Mario en die wolkjes gezien? Dat is enoverend, afgezien van of je het LEUK vindt. Dat met die dieren is idd meer een techdemo. Een andere manier zou kunnen zijn om bepaalde logo's te tekenen op je karakter (wat geloof ik ook in een bepaalde game gebeurt) of wat dan ook. Die Japanners komen altijd met die gekke ideeen, en zo nu en dan slaat er eens wat aan. Just wait and see!

Edit 2: kijk eens http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Dan kan je het toch niet NIET vernieuwend noemen?

[ Voor 26% gewijzigd door apNia op 05-11-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ik heb een beetje dit topic door zitten spitten, maar heb een antwoord niet kunnen vinden (of erover heen gelezen): als ik de DS importeer vanuit Amerika, is de adapter dan wel 110-240 volt of zo. Of pastte de adapter van de SP erop?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ck2000nl schreef op 05 november 2004 @ 12:20:
Ik heb een beetje dit topic door zitten spitten, maar heb een antwoord niet kunnen vinden (of erover heen gelezen): als ik de DS importeer vanuit Amerika, is de adapter dan wel 110-240 volt of zo. Of pastte de adapter van de SP erop?
Staat wel ergens. Maar om antwoord te geven, hoogstwaarschijnlijk verschilt dit gewoon. Je hoort HEEL veel dat je je GBA SP adapter kan gebruiken, maar ik neem geen risico en koop bij de gewone electronicaboer een converter. Laat je dus ff adviseren bij zo'n zaak (desnoods (!!) de lokale Expert winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

johnnyv.nl schreef op 05 november 2004 @ 11:20:
[...]

Analoge besturing kan met een analoge stick ook en maps kun je ook op een groter (lees: psp) scherm weergeven. Waar blijft je innovatie dan :?

De 64DD was niks innoverends, zelfde idee als de sega mega cd, sega 32x etc.
Hieruit blijkt dat je niet goed begreep waar de 64DD voor bedoeld was. De 64DD was niet bedoeld voor uitbreidingen die op een 64DD waren uitgebracht te verkopen, maar om het mogelijk te maken dat gamers hun eigen levels,wapens, voertuigen en characters gingen maken en konden opslaan op een 64DD of konden versturen over het internet. Dat het in de praktijk daar niet echt van gekomen is doet niets af aan het feit dat er wel een innoverend idee achter zat. De MegaCD en de 32X waren iets compleet anders. De 32X was alleen bedoeld om de 16-bits Megadrive in een 32-bits console om te toveren. De MegaCD was bedoeld om spellen vanaf een CD te kunnen spelen. Dat komt niet eens in de buurt van het idee dat achter de 64DD zat!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ck2000nl schreef op 05 november 2004 @ 12:20:
Uhm goed nazoeken, een convertor kan betekenen dat je geld weg gooit.
Mijn USA cube draait ook gewoon op mijn PAL cube adapter. Ligt aan de afgegeven voltage die de adapters leveren, in het geval van de DS weet ik het niet zeker maar als alleen de ingevoerde voltage verschilt 110 of 230 wat ik wel aanneem kun je inderdaad de Nederlands SP adapter gebruiken.

Want portables werken met batterijen (accu’s) en batterijen zijn overal in de wereld hetzelfde en geven dus dezelfde voltages af.

Anders wacht je ff op mij ;) ik haal hem import kan het je over 4 weken wel vertellen.

[ Voor 32% gewijzigd door S2S op 05-11-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Precies. En dus een hele belangrijke factor in dit geheel is; IS HET PUBLIEK HIER KLAAR VOOR? Zijn we klaar voor spelen via internet? JA! Staat een nieuw soort gameplay nu stabiel genoeg? JA! Kijk bijv naar de eyetoy van Sony, dat heeft succes. Ik meen me nog iets van Las Vegas uit 1993 te herinneren waar de sega bestuurd kon worden via een ring die je op de grond legde. Dat heeft nooit succes gehad. Nu de markt groter is is de vraag naar zoiets ook wat groter, voortkomend (denk ik) uit verwendheid en dus verveling.

Internetplay is eigenlijk voor consoles imo (in westerse landen) pas succesvol sinds de Xbox. Breedband is er, het medium is bekend bij elke boerelul. Kortom, we zijn er klaar voor. Geen enkele reden dus ook om voorbeelden als de MegaCD (waar ik heel veel plezier overigens van heb gehad), de 32X en de 64DD te vergelijken met de DS.

Heerlijk zo'n discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

S2S schreef op 05 november 2004 @ 12:50:
[...]

Mijn USA cube draait ook gewoon op mijn PAL cube adapter. Ligt aan de afgegeven voltage die de adapters leveren, in het geval van de DS weet ik het niet zeker maar als alleen de ingevoerde voltage verschilt 110 of 230 wat ik wel aanneem kun je inderdaad de Nederlands SP adapter gebruiken.

Want portables werken met batterijen (accu’s) en batterijen zijn overal in de wereld hetzelfde en geven dus dezelfde voltages af.

Anders wacht je ff op mij ;) ik haal hem import kan het je over 4 weken wel vertellen.
converter werkt wel toch? Die gasten adviseren wel beetje.. toch :(
JE MAAKT ME ONZEKER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 05 november 2004 @ 09:27:Verder wordt de per-pixel-precisie nog door niets gebruikt (zal ook niet gebeuren want de gemiddelde gamer kan een pixel nieteens aanwijzen).
Wat gebruikt Metroid Prime dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Nou het is precies zoals ik het zeg! Ze adviseren convertors om die te verkopen ;) Vaak heb je er geen nodig en gooi je dus je geld weg.

De cube heeft een externe adapter eigenlijk alle nintendo consoles dus ook snes/n64, en de consoles werken intern op zeg maar 12 volt. Zo'n adapter geeft dus 12 volt af maar krijgt hier in Nederland 240 volt en zet die om naar 12 volt. Een japanse adapter krijgt 110 volt en zet het om naar 12 volt.... snap je de uitput is 12 volt en daar gaat het om.

Dat is waarschijnelijk ook zo met de DS anders zei Nintendo niet dat je de SP adapter kan gebruiken in Japan.

Wat ik je adviseer is wacht met het kopen van een convertor tot je zeker weet dat je er 1 nodig hebt, kun je altijd later wel aan komen.

Wat bewijs, mischien ook handig voor de mensen die een USA cube hebben.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/usa_cube.jpg
USA cube

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/EU_cube.jpg
PAL cube

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/EU_adapter.jpg
PAL adapter

[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 05-11-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
S2S schreef op 05 november 2004 @ 12:50:
[...]

Over 4 weken pas hehe, hij komt 22 november al uit in de US...maar goed...ik w8 eerst jouw reactie wel af! Waar heb je trouwens een pre-order geplaatst? Ik ben bang dat het pakketje wordt aangehouden door de douane en dat ik dus alsnog BTW moet betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ck2000nl schreef op 05 november 2004 @ 13:37:
[...]

Over 4 weken pas hehe, hij komt 22 november al uit in de US...maar goed...ik w8 eerst jouw reactie wel af! Waar heb je trouwens een pre-order geplaatst? Ik ben bang dat het pakketje wordt aangehouden door de douane en dat ik dus alsnog BTW moet betalen :(
Uhm ja, duurt even voor dat het verzonden word, en ik haal hem uit Canada www.dvdboxoffice.com . De kans is groot dat hij bij de Nederlandse douane komt te liggen omdat het nog al een groot pakket is. Dus ik reken op 4 weken.

Btw heb ff wat pix van mijn USA/PAL cube en adapter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 13:07:
[...]

Wat gebruikt Metroid Prime dan?
Zucht, géén pixel-precisie in de zin van dat je op de pixel precies iets moet doen, dat zou ook nutteloos zijn 8)7 Álles wat metroid prime doet kan ook met een analoge controller wat betreft de besturing. Maar je blijft maar doorhameren terwijl iedereen deze discussie wil afsluiten :X

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
S2S schreef op 05 november 2004 @ 13:40:
[...]

Uhm ja, duurt even voor dat het verzonden word, en ik haal hem uit Canada www.dvdboxoffice.com . De kans is groot dat hij bij de Nederlandse douane komt te liggen omdat het nog al een groot pakket is. Dus ik reken op 4 weken.

Btw heb ff wat pix van mijn USA/PAL cube en adapter gemaakt.
Oke, want ik zat namelijk te kijken op de site www.gamestop.com Daar is ie zelfs met verzendkosten goedkoper dan bij DVDBoxoffice. Ben alleen niet zo gek op de BTW heffing als ie bij de douane wordt tegen gehouden :P Dan wordt het een duur apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

valt wel mee, denk ik. Ik gok op zo'n 30 - 40 euro extra en dat heb ik er nog wel voor over. Mischien wel minder ik heb er geen verstand van!

Btw gamestop heeft dacht ik een DS stop hehehehehehe geen preorders meer!

[ Voor 47% gewijzigd door S2S op 05-11-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Dacht ook eerst dat ze geen pre-orders meer aan zouden nemen, maar het is nog steeds mogelijk...net ff gecheckt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ck2000nl schreef op 05 november 2004 @ 14:20:
Dacht ook eerst dat ze geen pre-orders meer aan zouden nemen, maar het is nog steeds mogelijk...net ff gecheckt!
Ik weet het niet! Ik lees overal dat ze stopten, zo er maar niets bestellen straks dan krijg je er geen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 05 november 2004 @ 13:44:
[...]

Zucht, géén pixel-precisie in de zin van dat je op de pixel precies iets moet doen, dat zou ook nutteloos zijn 8)7 Álles wat metroid prime doet kan ook met een analoge controller wat betreft de besturing. Maar je blijft maar doorhameren terwijl iedereen deze discussie wil afsluiten :X
Noooouuu... :P

Je kan met een analoge controller ook wel tekenen. Maar dat maakt een touchscreen niet overbodig. Een touchscreen is gewoon heel flexibel en makkelijk.

Hoe dan ook, de Nintendo DS zal voor zorgen voor unprecendented success. 8)
Zelf gok ik ongeveer op.. mwuah.. minimaal 30 miljoen units verkocht aan het eind van 2005. If Nintendo can deliver, that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

importmadness.co.uk

195 euro voor ds spel en upgrade van normale shipping naar fed ex

en garantie dat er geen tax over heen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik lik sang hoor.. zit het iig goed! een van de grootste bedrijven ter wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

apNia schreef op 05 november 2004 @ 15:38:
ik lik sang hoor.. zit het iig goed! een van de grootste bedrijven ter wereld..
Ik zit ook bij Liksang. Al best een tijd ook dus als ze volgens een wachtrij werken zit ik denk ik wel goed.
Mocht de DS voor mij toch tegenvallen dan raak ik em vast nog wel kwijt aan iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rajackar schreef op 05 november 2004 @ 15:42:
[...]

Ik zit ook bij Liksang. Al best een tijd ook dus als ze volgens een wachtrij werken zit ik denk ik wel goed.
Mocht de DS voor mij toch tegenvallen dan raak ik em vast nog wel kwijt aan iemand ;)
Aan mij. :P

Ik heb niks gepre-ordered. Ook geen zin in. Ik loop liever geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

lik sang loop je geen risico's denk ik Ruz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op 05 november 2004 @ 16:25:
lik sang loop je geen risico's denk ik Ruz!
Ok, maar hoe moet je betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ridge Racer DS filmpjes gezien. Tis gewoon geport. :/ Lijkt precies de N64 versie.

Maar de N64 spel is wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op 05 november 2004 @ 13:58:
valt wel mee, denk ik. Ik gok op zo'n 30 - 40 euro extra en dat heb ik er nog wel voor over. Mischien wel minder ik heb er geen verstand van!

Btw gamestop heeft dacht ik een DS stop hehehehehehe geen preorders meer!
Ik denk dat het nog wel wat meer wordt dan 30-40e , ik heb een ds + mario64 besteld a 190 euro incl shipping daar komt 6% invoerechten overheen en daar overheen nog 19% btw is dus bijna 50 euro.
Ik heb de mijne besteld bij play-aisa met TNT shipping dus de shipping is 4-6 dagen dan 2 week douane dus ik hoop hem voor de kerst te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik haat EU met hun stomme invoer rechten! Hebben ze een sterke munt, moeten we nog méér betalen :s
Ik zou er direct ene pre-orderen als er geen xtra invoer rechten waren :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Er gaat nu een gerucht dat Nintendo binnenkort de launchdatum en prijs van de DS in de EU bekend zal gaan maken. De lancering zal ergens rond het einde van maart vallen met een verwachte adviesprijs van rond de € 186,- (volgens mij is dit van Ponden naar Euro's omgerekend en daarom niet een rond bedrag). Ook zullen er zo'n 20-25 launchtitels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 05 november 2004 @ 18:45:De lancering zal ergens rond het einde van maart vallen met een verwachte adviesprijs van rond de € 186,- (volgens mij is dit van Ponden naar Euro's omgerekend en daarom niet een rond bedrag). Ook zullen er zo'n 20-25 launchtitels zijn.
Ja daaaaaaaaag. :/

In de VS is het iets van 120 euro.

WAAROM ZIJN WIJ ALTIJD GENAAID. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 19:07:
[...]

Ja daaaaaaaaag. :/

In de VS is het iets van 120 euro.

WAAROM ZIJN WIJ ALTIJD GENAAID. |:(
btw, invoerechten,ditributie etc..

Maargoed ik ben blij dat ik de usa versie heb besteld zelfs met invoerechten ben ik max 240 kwijt maar heb ik hem wel bijna 4 maand eerder en niet eens zoveel duurder, stel een ds gaat 180e kosten dan zullen de games ook wel rond de 35-40e gaan belanden heb ik uiteindelijk maar iets van 20e extra betaald en hem toch veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha gast bestel hem dan bij import madness 195 euro + spel fed-ex 2 day shipping upgrade dus heb je hem binnen 2 dagen en garantie dat er geen tax of importheffingen op komen fed-ex is dat nooit namelijk staat ook nog eens op de site en je hebt hem dan al 24ste ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 20:46:
haha gast bestel hem dan bij import madness 195 euro + spel fed-ex 2 day shipping upgrade dus heb je hem binnen 2 dagen en garantie dat er geen tax of importheffingen op komen fed-ex is dat nooit namelijk staat ook nog eens op de site en je hebt hem dan al 24ste ofzo
Goeie tip man!
Ik heb hem ook maar gelijk daar besteld, scheelt veel in verzend kosten.
Heb Mario 64 DS erbij gepakt....

Is een mooi bedrag bijelkaar en dat inc FED EX shipping, gegarandeerd snel aan de deur!! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Sur_G op 05-11-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja? :o

HOE MOET JE BETALEN DAN!! Credit card zeker? Ik kan alleen rembours betalen joh, heb niet eens een bankrekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 21:09:
Ja? :o

HOE MOET JE BETALEN DAN!! Credit card zeker? Ik kan alleen rembours betalen joh, heb niet eens een bankrekening!
Jah, met CC. Als je geintresseerd bent in het online kopen van producten, dan kun je bijna niet zonder CC. Ik weet nog een 5 jaar geleden, toen ik geen CC had... Pff was dat een moeilijk gedoe met geld overmaken via de bank en via Western Unione/Money transfer... Pff, ben nu echt wel blij met mn Master Cardje(ook al is het een studenten card, hij voldoet goed).

Maar ik zou jouw sowiezo aanraden om ff een giro of bank rekening te openen(meestal krijg je een leuke premium). Want ik neem aan dat ook jij volgend jaar, als je 18 word, een abonnement wilt afsluiten? Dan heb je een rekening nummer nodig.

Om ff weer ontopic te kopen, misschien hebben je ouders een CC? Of een vriend/Oom/kennis van je? Dan schiet je het geld alvast voor aan die persoon.
Verder zou ik geen oplossing meer weten voor je, succes
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.