Ik wil oordopjes kopen (maximaal 25 euro), maar ik zie verschillende merken, zoals sony, en sennheiser (mx450). Welke raden jullie nou aan?
En is de sennheiser mx400 beter of de mx450?
Verwijderd
Zie de sp.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:11:
Ik wil oordopjes kopen (maximaal 25 euro), maar ik zie verschillende merken, zoals sony, en sennheiser (mx450). Welke raden jullie nou aan?
Ik ga je in de gaten houden, ik ga zeker meedoen.Gutteguttegut schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:54:
Ik heb mail van audiocubes...
[...]
Hmm..ik denk dat ik maar eens een IA ga starten.
Verwijderd
Haters everywhere but I don’t really care
Normaalgesproken hoor je na de betaling gelijk een orderbevestiging te krijgen en staat je bestelling in de order history. Dat was bij mij wel het geval namelijk.matthijst schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:37:
Vraagje: heb van die Sony EX71SL wit besteld op Audiocubes, maar geen orderbevestiging ontvangen![]()
Geld is wel afgeschreven bij Paypal. Als ik inlog op de site zie ik de order ook niet in orderhistory staan... Audiocubes reageert voorlopig niet op emails (van zaterdag en van gisteren)...
Iemand enige ervaring met bestellen bij AC? Hoor je ueberhaupt wel een orderbevestiging te krijgen? En zijn die gasten altijd zo slooooooooom met email beantwoorden?
En: wanneer wordt het tijd om VISA te bellen om geld terug te laten storten
Als er een IA komt ben ik benieuwd naar de prijs van een wit setje EX71SL, mooie vervanger voor die standaard dopjes van een iPod.BadVibes schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:09:
[...]
Ik ga je in de gaten houden, ik ga zeker meedoen.![]()
Lijkt me dat volgende iig worden aangeboden:
- Sharp HP-MD33
- Sony MDR-EX71SL wit & zwart
- Sony MDR-EX81SL wit & zwart
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
+ sony mdr e888 ? of wat audio technica's ?BadVibes schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:09:
[...]
Ik ga je in de gaten houden, ik ga zeker meedoen.![]()
Lijkt me dat volgende iig worden aangeboden:
- Sharp HP-MD33
- Sony MDR-EX71SL wit & zwart
- Sony MDR-EX81SL wit & zwart
Ik heb de EX71 en ik ben het met je eens. Al moet ik erbij zeggen dat het ook ligt aan persoonlijke voorkeur. Zo ben ik helemaal niet echt fan van het in-ear principe.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:55:
[...]
Iedereen heeft het altijd maar over dezelfde sony's. Zo geweldig zijn ze niet. Niet van geluid en niet om te dragen (I h8 in-ear).
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar die Sony's worden nogal erg ge-hyped in deze thread. Niet geheel terecht vind ik.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik zeg er wel even bij dat ik niet een groot assortiment ga voeren voor die IA, ik zie dat dat soort IA's veel werk zijn en vaak heel lang gaan lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:55:
[...]
+ sony mdr e888 ? of wat audio technica's ?![]()
Iedereen heeft het altijd maar over dezelfde sony's. Zo geweldig zijn ze niet. Niet van geluid en niet om te dragen (I h8 in-ear).
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar die Sony's worden nogal erg ge-hyped in deze thread. Niet geheel terecht vind ik.
Verwijderd
Hoe laag moet die prijs dan wel niet worden? Ik heb ze bij iShopping4u gekocht voor 37,65 euro (levertijd 6/7 dagen). Veel goedkoper zullen ze niet te krijgen zijn. Prima contact, geen verzendkosten en verzonden als gift vanuit HK.Poekoek schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:27:
[...]
Als er een IA komt ben ik benieuwd naar de prijs van een wit setje EX71SL, mooie vervanger voor die standaard dopjes van een iPod.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb een jaar genoten van mx500's, die zijn door een onhandigheid kapot gegaan. Vervolgens de mx450's besteld, die vond ik veel en veel slechter klinken. Geen aanrader wat mij betreft. Nu kan het natuurlijk zijn dat de mx550 wel ok is, ik ga de volgende keer denk ik weer de mx500 kopen (ondanks dat ik geen volumeregeling nodig heb).Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:11:
Verwijderd
De mx500 geven inderdaad het beste geluid voor dat geld.Nadelen zijn de kwetsbaarheid (mijn paar ging na 2 maanden al kapot) en de draagcomfort, dat niet al te hoog is. Ook vallen ze vrij gemakkelijk uit je oor, zeker als je geen kussentjes gebruikt. Ook de volumeregeling kan voor gekraak zorgen en soms verander je het volume ongewenst. Maar ondanks deze nadelen absoluut een aanrader.musicfreak schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:30:
[...]
Ik heb ene jaar genoten van mx500's, die zijn door een onhandigheid kapot gegaan. Vervolgens de mx450's besteld, die vond ik veel en veel slechter klinken. Geen aanrader wat mij betreft. Nu kan het natuurlijk zijn dat de mx550 wel ok is, ik ga de volgende keer denk ik weer de mx500 kopen (ondanks dat ik geen volumeregeling nodig heb).
Komen er dan nog verzendkosten bij? En zou je me een linkje naar het product kunnen geven, kom er niet bepaald uit op die website (-Stef- schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:33:
[...]
Hoe laag moet die prijs dan wel niet worden? Ik heb ze bij iShopping4u gekocht voor 37,65 euro (levertijd 6/7 dagen). Veel goedkoper zullen ze niet te krijgen zijn. Prima contact, geen verzendkosten en verzonden als gift vanuit HK.
Verwijderd
http://i-shopping4u.com/sony_mdr_ex71sl.htmlPoekoek schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:03:
[...]
Komen er dan nog verzendkosten bij? En zou je me een linkje naar het product kunnen geven, kom er niet bepaald uit op die website ()
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik stel hier maar even een vraagje over die IA (geen zin om me eerst helemaal te registreren op die site). Heb je enig idee wat de verzendkosten per setje worden (dus als ik gewoon 1 setje bestel)? Dan kan ik nl. beoordelen of het het waard is om bij de IA de dopjes te bestellen of via i-Shopping (€ 38,- en daar komen geen extra kosten bij)
Verwijderd
tnx aan zo,n antwoord heb ik wat ...dan ga ik denk ik maar voor de senheiser pxm60 of 40Mooooody schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:04:
Bij sporten is een band de meest betrouwbare oplossing vind ik.
Als je intensief bezig bent zijn in-ear dopjes trouwens hardstikke irritant. Je hoort dan namelijk je eigen hartslag heel duidelijk in je oren bonken. Ook krijg je een beknellend gevoel als je lichaam warmer wordt en gaat zweten.
Verwijderd
snel, geen verzendkosten maar je had ze goedkoper kunnen krijgen bij earplugstore....Servor schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:38:
Goed, knoop doorgehakt en een Shure E3c besteld bij iDealsound op Ebay. Wat zijn de ervaringen met de levering? Ik heb direct betaald via Paypal. Klopt het dat je ook voor Nederland geen verzendkosten hoeft te betalen? Ben erg benieuwd iig!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 13:38 . Reden: typo ]
Nog geen 16 Euro bij Computeruniverse Duitslandpinojo123 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:44:
Ik denk dat ik de volgende keer deze eens ga proberen.
http://www.mp3man.nl/product/12073
Als iemand deze al heeft dan wil ik graag de ervaringen weten.
Verwijderd
Die zitten nog steeds in je oor dus zou dat bonken blijven .pinojo123 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:44:
Ik heb zelf de sony ex71in tijdens het hardlopen en ben hier niet tevreden over .
Je hoort elke stap doorbonken in je oor.
Ik moet wel zeggen dat het geluid zeer mooi is en daarover niets dan lof.
Maar ik had ze gekocht voor het hardlopen.
Ik denk dat ik de volgende keer deze eens ga proberen.
http://www.mp3man.nl/product/12073
Als iemand deze al heeft dan wil ik graag de ervaringen weten.
Verwijderd
haal daar 20 euro vanaf en je hebt wat ik ervoor moest betalen.Servor schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:44:
Wat is goedkoper? Ik heb nu 140 euro betaald omgerekend.
Beste/interessantste/eenvoudigste is CreditCard (CC).Dakoina schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:16:
Is de beste/interessantste/eenvoudigste (?) betaalmethode met paypal, of juist niet?
Verwijderd
$179 is zelfs maar €135Servor schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:44:
Wat is goedkoper? Ik heb nu 140 euro betaald omgerekend.
[ Voor 85% gewijzigd door matthijst op 19-01-2005 18:24 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Dat is snel!! Als ze bij de IA ook zo snel gaan leveren..Motorola_V600 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:31:
Ik heb ze net binnen!!![]()
Supersnelle levering van AudioCubes. Perfect! Zaterdag betaalt, woensdag in huis!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Erasmo op 20-01-2005 12:00 ]
Verwijderd
Dat hoop ik ook voor jullieBadVibes schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:43:
[...]
Dat is snel!! Als ze bij de IA ook zo snel gaan leveren..![]()
Kun je een klein reviewtje geven van de (geluids)kwaliteit/comfort? Misschien heb ik het gemist maar... welke bron (mp3/cd/md speler) gebruik je?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
[ Voor 12% gewijzigd door Menesis op 20-01-2005 19:04 ]
Mixed Reality dev
Verwijderd
hoeveel heb je ervoor betaald?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:53:
Zo, mijn Shure E2C's zijn besteld bij iDealSound...
Ben eens benieuwd wanneer we ze gaan hebben
Ik heb ze gisteren ook besteld(shure e2c) via ebay voor $85incl verzending dat is dus ongeveer 65 euro. Is dat een beetje goedkoop?
Verwijderd
mooie prijs !Davitos schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:04:
[...]
Ik heb ze gisteren ook besteld(shure e2c) via ebay voor $85incl verzending dat is dus ongeveer 65 euro. Is dat een beetje goedkoop?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
als je dit al een orgasme vind, luister over 3 dagen nog eensVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:05:
uiteindelijk is via earplugstore niet goedkoper . vanwege douane..
Ik zou ze via Idealsound kopen ben je uiteindelijk goedkoper uit..
ik heb de E3's binnen en ik moet zeggen.. een waar oorgasme..
Verwijderd
Mijn e3's klinken inderdaad ook niet echt mooi op dit moment.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:10:
[...]
als je dit al een orgasme vind, luister over 3 dagen nog eens![]()
Ik vond ze redelijk tegenvallen aan het begin, heel scherp en schel met hoge tonen, maar inspelen verrichht bij de E3's wonderen
okeejVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:05:
uiteindelijk is via earplugstore niet goedkoper . vanwege douane..
Ik zou ze via Idealsound kopen ben je uiteindelijk goedkoper uit..
ik heb de E3's binnen en ik moet zeggen.. een waar oorgasme..
{Offtopic} Ook ik wil graag een nieuwe speler kopen. Ik wil mijn minidisc gaan vervangen voor een hd/flash mp3speler. Even snel een vraagje tussendoor: wat is qua kwaliteit beter? Flash of HD? {Offtopic}maxjuh schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:17:
[...]
okeejDan koop ik het lekker bij Idealsound en als ik dan toch bezig ben zit ik te overwegen om dan maar gelijk mijn mp3 cd speler te gaan vervangen door een hd mp3 speler.
[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 21-01-2005 16:10 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:10:
[...]
als je dit al een orgasme vind, luister over 3 dagen nog eens![]()
Ik vond ze redelijk tegenvallen aan het begin, heel scherp en schel met hoge tonen, maar inspelen verrichht bij de E3's wonderen
Motorola_V600 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:35:
[...]
{Offtopic} Ook ik wil graag een nieuwe speler kopen. Ik wil mijn minidisc gaan vervangen voor een hd/flash mp3speler. Even snel een vraagje tussendoor: wat is qua kwaliteit beter? Flash of HD? {Offtopic}
Eeeh, wel eens gezien hoe lang de batterijen van een iAudio G3 meegaan? Tot 50 uur!! Of een iRiver iFP 795/895? Tot 40 uur! En dat op 1 AA-batterij. Dus dat is niet echt een argument.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:28:
ik zeg hd. en alleen om de redenen dat er meer op kan en de batterijen langer meegaan..
[ Voor 14% gewijzigd door NrG_82 op 21-01-2005 16:32 ]
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
Ok bij elke flash ik gehad heb dan sorryNrG_82 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:29:
[...]
Eeeh, wel eens gezien hoe lang de batterijen van een iAudio G3 meegaan? Tot 50 uur!! Of een iRiver iFP 795/895? Tot 40 uur! En dat op 1 AA-batterij. Dus dat is niet echt een argument.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 16:35 ]
Verwijderd
En nu weer praten over doppies!Motorola_V600 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:49:
Bedankt voor de reacties![]()
Sorry dat ik het topic een beetje laat afdwalen, maar ik moet dit nog even kwijt:![]()
Ik was idd een beetje onvolledig in mijn vraagstelling. Ik bedoelde de geluidskwaliteit.
Verder moet hij zo klein mogelijk zijn, wil ik geen interne batterij erin hebben en moet hij wel wát opslagcapaciteit hebben. Dan kom ik op de micro-hd spelers uit, namelijk de iRiver H10 of op de flashspelers met de (tot nu toe) hoogste capaciteit (2gb), de iAudio 5. Nadeel is dat flashgeheugen erg duur is in verhouding tot de micro-hd's.
Als nu de geluidskwaliteit van flashspelers nadrukkelijk beter zou zijn dan die van de micro-hd's, dan is een flashspeler met een hoge opslagcapaciteit voor mij het beste, omdat ze ook nog een stukje kleiner zijn dan de micro-hd's
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 16:56 . Reden: spelling viel wel heel erg op ]
Probeer eens de quicksearch bovenin beeld, zoeken op "apple ear" ("in" van in-ear geeft teveel resultaten) en dan AND gebruiken *klik*. Dan zie je dat je over het algemeen veel beter af met met de EX71sl's.Poekoek schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:32:
Weet iemand hoe de geluidskwaliteit is van de Apple in-ear dopjes. Is wellicht een alternatief voor de Sony EX71SL's. En weet iemand wellicht ook welke van deze 2 doppensetjes beter is of dat ze te vergelijken zijn met elkaar. Sorry als deze vraag al eerder is voorbijgekomen, maar kon de vraag zo niet vinden in deze topic.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
Haal de antenne uit je radio, zet je radio aan en sluit je doppies aan. Hoe lang daar zijn vele discussies over geweest. Lees First Post maar staat het netjes in.. Ik vind 24 uur lang genoeg, meestal ben ik dan te ongeduldig om het langer vol te houden... Maar 48 uur lijkt me wel voldoende. Je kan ook gewoon je dopjes aanluiten op je speler en dan net als eerder vermeld 3 dagen lang gewoon luisteren en dan speel je ze in weze ook in.. terwijl je luisterd. Als het goed is zal je dan het verschil horen ....Servor schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:05:
Nog even heel snel dan, hoe speel je je E3's ook alweer goed in? En hoe lang? En hoe hard?
Verwijderd
Idd, dat je echt het gevoel hebt dat je in de muziek zit. Dat je iedere noot van die piano kan horen en onderscheiden, dat je (als je een symfonieorkest luistert natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:56:
[...]
En nu weer praten over doppies!Ik ben er zo blij mee. Ben ik de enige die er bijna van staat te springen!? Als je luistert naar de kwaliteit en denkt: whoaaah.. Mijn moeder snapt er niets van, dat ik ga glunderen als ik het verschil hoor... Ik draag sinds ik in-ear heb ook geen andere dingen meer.. Valt me dan altijd zo tegen!!
Verwijderd
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat dat schadelijk voor je trommelvlies zou zijn => Hoe zou Shure de producten mogen verkopen als het niet veilig zou zijn? (Tegen gevaren van een te hoog volume waarschuwen ze, hiertegen niet) Trouwens.. Jij zei dat je naar de audioloog zou gaan voor aangemeten opzetstukjes. Hoe is dat verder afgelopen?vraagje: is het goed als de dopjes je oor vacuum zuigen als je ze uit wil doen? Is dat niet slecht voor je gehoor?
Vacuum? Da's niet goed nee.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:20:
Mee eens.. Mijn mamma vindt het gruwelijk dat ik zo de straat op ga en het verkeer niet meer hoor.. maar het is echt net alsof de muziek in je hoofd wordt gespeeld.. En idd bij symfonie.. Elke keer als ik beethoven op zet dan waan je je idd als dirigent... Zooo goed...
Als ze over dat geld zeuren zeg ik gewoon: Liever zoveel geld aan oordopjes dan aan bier of drugs... en tja dat werkt!... het is haast zonde om ze uit te doen..
vraagje: is het goed als de dopjes je oor vacuum zuigen als je ze uit wil doen? Is dat niet slecht voor je gehoor?
Niet persoonlijk bedoeld hoor maar met zulke vragen kom je op mij wat vreemd over. Kennelijk heb je ooit gelezen of gehoord over het fenomeen "inspelen" of "breaking in" en kan je niet wachten om dit bij je nieuwe E3's te doen maar je weet niet precies wat het was of hoe het moet. Ik vraag me dan ook af of je het verschil dat je eventueel mocht horen dan ook echt hoort of dat je het denkt te horen.Servor schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:05:
Nog even heel snel dan, hoe speel je je E3's ook alweer goed in? En hoe lang? En hoe hard?
Verwijderd
Ik heb het aan m'n pappie verteld en die ging eens navragen bij audiologen... ik durf dat namelijk niet daar zo op af stappen en vragen... Maar ik heb gehoorapparaten van dichtbij mogen bekijken en de grootte van die opening lijkt verdacht veel op die van m'n E3's dus uitsluiten doe ik niets..Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:40:
[...]
Het lijkt me sterk dat dat schadelijk voor je trommelvlies zou zijn => Hoe zou Shure de producten mogen verkopen als het niet veilig zou zijn? (Tegen gevaren van een te hoog volume waarschuwen ze, hiertegen niet) Trouwens.. Jij zei dat je naar de audioloog zou gaan voor aangemeten opzetstukjes. Hoe is dat verder afgelopen?
Verwijderd
Ik ga met die dingen dus niet over straatVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:20:
Mee eens.. Mijn mamma vindt het gruwelijk dat ik zo de straat op ga en het verkeer niet meer hoor.. maar het is echt net alsof de muziek in je hoofd wordt gespeeld.. En idd bij symfonie.. Elke keer als ik beethoven op zet dan waan je je idd als dirigent... Zooo goed...
Als ze over dat geld zeuren zeg ik gewoon: Liever zoveel geld aan oordopjes dan aan bier of drugs... en tja dat werkt!... het is haast zonde om ze uit te doen..
vraagje: is het goed als de dopjes je oor vacuum zuigen als je ze uit wil doen? Is dat niet slecht voor je gehoor?
Verwijderd
Ik zou daar toch maar mee uitkijken want ik las toevallig een paar weken geleden dit: http://www6.head-fi.org/f...?t=100347&highlight=blood-Stef- schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:43:
[...]
Vacuum? Da's niet goed nee.Maar het uitdoen van je dopjes schaadt je trommelvlies niet nee, omdat dat verre van een vacuum oplevert.
Geloof mij, dat zal best lukken. Ik vroeg het alleen omdat ik nieuwsgierig was naar ieders ervaringen met en opvattingen over inspelen. Ben zelf al 10 jaar bezig met hifi en geluid dus dat gaat echt wel goed komen, maak je daar maar geen zorgen over. Hou dat belerende toontje maar voor je dus alsjeblieft.
Verwijderd
Today, I tried getting a real good seal. I put water on the triflanges.
Ja, met water krijg je inderdaad een dichtere seal, maar dan zou de druk inderdaad te laag kunnen worden, maar ik denk niet dat Navasis d'r oortjes zo indoetDie jongen trok zijn ety's er4p te hard/snel/ruw uit zijn oor en had naar eigen mening zijn trommelvlies gescheurd. Hij zegt zelfs dat het bloedde!
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 11:25 . Reden: ik zeg Beethoven's 9e de Finale.. en 6e het begin :> ]
Verwijderd
Keel / neus / oren / mond staan allemaal met elkaar in contact, d'r loopt zelfs een buisje van achter je trommelvliezen naar neus/keel => Hou je neus en mond dicht, blaas maar eens uit, en doe tijdens het uitblazen je mond open / dicht, je hoort je trommelvlies dan trillen. Offtopic: Als dit buisje dicht komt te zitten, krijg je een oorontsteking door de bacterien die niet weg kunnen gevoerdVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:14:
dat doet trouwens ook wat van het geluid af want als ik dan bijv een kauwgom kauw en m'n mond dicht hou is het geluid anders dan als ik mijn mond open doe... raar!
Hij had water gedaan op het stukje dat in je oor zit, niet op de dopjes zelfDaar kunnen ze niet heel goed tegen vrees ik. hoewel je schijnbaar wel kan zweten, dan stoppen ze maar zodra ze droog zijn gaan ze weer verder...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 11:37 ]
Verwijderd
Dankje. jullie zijn allemaal zo aardigVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:34:
[...]
Keel / neus / oren / mond staan allemaal met elkaar in contact, d'r loopt zelfs een buisje van achter je trommelvliezen naar neus/keel => Hou je neus en mond dicht, blaas maar eens uit, en doe tijdens het uitblazen je mond open / dicht, je hoort je trommelvlies dan trillen. Offtopic: Als dit buisje dicht komt te zitten, krijg je een oorontsteking door de bacterien die niet weg kunnen gevoerd
Nog even over het aanmeten van dopjes: Kan je niet beter naar een audicien gaan ipv een audioloog? Sommige vestigingen van Hans Anders hebben namelijk ook een audicien aanwezig -Ze verkopen ook hoortoestellen-, en niet te bang zijn om iets aan te pakken om te gaan doen
En over het vacuum: Het schijnt te helpen als je tijdens het uitdoen je oor iets omhoog / omlaag trekt om te zorgen dat er toch een luchtstroom tussen je oor en de buitenlucht komt.
Verder over je E3c's - Zijn ze al een beetje ingespeeld, of nog niet?
Edit:
[...]
Hij had water gedaan op het stukje dat in je oor zit, niet op de dopjes zelf
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 11:51 . Reden: iets vergeten ]
Verwijderd
Ten opzichte van wat? En hoeveel beter klonken de EX71's?Ze waren slechts 13 euro bij mediamarkt en voldoen erg goed.
Verwijderd
Grenzen vervagenVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:49:
p.s. water vind ik over het algemeen gewoon te link..
x
Ten opzichte van mijn oude sony dopjes. De EX71 klinken wel beter, maar ik zou er geen 37 euro extra aan uit willen geven.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:53:
[...]
Ten opzichte van wat? En hoeveel beter klonken de EX71's?
Verwijderd
Bij mijn weten geen winkel, maar er loopt wel een inkoopactie: http://www.inkoopacties.net/ia/vyqvwc68/1 van iemand van GoTJaspur schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:27:
Hi
Is er ook een winkel in nederland die witte Sony MDR-EX71 oordopjes verkoopt?
Aha, maar geen andere site's oid? Inkoopacties duurt lang voordat het binnen is.Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:43:
[...]
Bij mijn weten geen winkel, maar er loopt wel een inkoopactie: http://www.inkoopacties.net/ia/vyqvwc68/1 van iemand van GoT
x
Welke is die met de hoek van 90 graden? Weet iemand dat al?Ojjorz schreef op woensdag 03 november 2004 @ 20:35:
[...]
SL slaat op het soort eindplug wat er aan zit. Je hebt namelijk ook de EX-71LP met een andere plug. Namelijk recht of met een hoekje van 90graden. Ik weet niet welke welke is, maar het heeft dus wel een betekenis
Prijs boeit nietNrG_82 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:26:
Zeker niet voor die prijs! Voor zover ik weet worden ze niet verkocht in het wit in Nederland. Bovendien kost de zwarte uitvoering bij de goedkoopste zaak die ik aangetroffen heb in Nederland al € 48,95 ex. verzendkosten (hermeselectronics.nl). Ik zou dus even je geduld bewaren..
[ Voor 56% gewijzigd door repsaj op 23-01-2005 16:51 ]
x
Verwijderd
LP lijkt met een L-vormige plug, de SL is met een rechte plug.Jaspur schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:46:
[...]
Welke is die met de hoek van 90 graden? Weet iemand dat al?
Aha,Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:34:
[...]
LP lijkt met een L-vormige plug, de SL is met een rechte plug.
Hier staan ze onder elkaar: http://www.bizrate.com/bu...59--390-,cat_id--482.html
x
Verwijderd
Dat lijkt me welDaar heeft het verlengsnoer een hoek van 90 graden en die andere kabel van 0,5 meter heeft een rechte? Is dat zo?
ow das mooiVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:46:
[...]
Dat lijkt me welIn de startpost staat een lengte van 1m voor het verlengsnoer, als ik me niet vergis.
x
Verwijderd
Ik heb geen idee of ze in Nederland te halen zijn... Over die L/M/S earplugs, die zitten er allemaal bij.Jaspur schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:50:
[...]
ow das mooi
Maar is er verder helemaal geen Nederlandse site/winkel waar je 'm kan halen?
Owja, iedereen heeft het over medium, small en large dopjes.. Zitten die er allemaal standaard bij?
Ok,Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:58:
[...]
Ik heb geen idee of ze in Nederland te halen zijn... Over die L/M/S earplugs, die zitten er allemaal bij.
x
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq