Iemand nog Maat-M dopjes over voor een sony ex71sl?
Te ruil voor Maat S/L
Te ruil voor Maat S/L
Het doosje van de Sharps is ongeveer 19x8x2 cmGutteguttegut schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:51:
Even een afwijkend vraagje:
I.v.m. de IA zou ik graag te weten komen welke afmetingen de verpakkingen ongeveer hebben van de Sharp HD-MP33S, de Sony MDR-EX71SL, de Sony MDR-EX81SL en de Sony MDR-E888SP.
Dus als iemand mij kan mailen, (liefst ook met fototje) graag....
Verwijderd
Je zei eerder dat je al een tijdje met HIFI audio bezig was, dus kunnen we een review verwachten?
Nou, of ik tijd heb voor een volledige review, dat denk ik niet, maar m'n eerste indrukken zijn positief. Beter dan welke oordoppen dan ik ooit zelf heb mogen horen, maar dit zijn dan ook m'n eerste echt 'dure' doppen. Op dit moment hangen ze aan m'n stereo om de drivers wat losser te krijgen. En dat klinkt gewoon goed. Het is nog te kort dag om echt lyrisch te worden omdat ik nog wat moet wennen aan het indoen en de juiste manier van dragen - ik heb gemerkt dat het geluid daar sterk afhankelijk van is, meer dan ik gedacht had.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:50:
[...]
Je zei eerder dat je al een tijdje met HIFI audio bezig was, dus kunnen we een review verwachten?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 20:02 ]
Oei
Mixed Reality dev
Verwijderd
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 14:36 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Gluten Parody op 26-01-2005 19:22 ]
Ik lees altijd overal dat je bij fatsoenlijke in-ear doppen toch écht wel 192kbps nodig hebt.. Eerst maakte het me nooit zoveel uit, nam ik gewoon 192kbps, zit je over het algemeen altijd goed. Maar nu ik er een 512mb speler voor tijdens het sporten bij heb besteld hecht ik voor een deel van mijn muziek ook wat meer waarde aan de bestandsgrootte.Gluten Parody schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:15:
O naja, als er bij de grijze ook smielies zitten
vind ik het prima hoor.Ik zie wel wat er komt.
@ Navasis: naar welke bitrate wil je gaan rippen?
Ik gebruik 160kpbs AAC, met iTunes dus. Verder
heb ik nog een stel 192 kbps VBR's. Is een 128
kbps mp3 nog te verteren of snak je dan naar meer?
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
[ Voor 5% gewijzigd door DeeD2k2 op 26-01-2005 20:47 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
zucht... als je er €234 voor gaat neerlegen ben je echt gek.Def_P schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:59:
Ik ben ook wezen kijken, hier in Nijmegen zit een shure dealer. En daar hebben ze de E3 op voorraad. En de rest kunnen ze bestellen. Maar in hun boekje staan geen E2/3C, alleen de E2/3/5. Zit hier erg veel verschil tussen?
Hij wist te vertellen dat ze weinig verkocht worden omdat ze vrijwel alleen bij draadloze setjes werden verkocht als ze de originele kapot hadden en dezelfde terug wouden.
Ik kon de dopjes niet proefluisteren (uit hygienische overwegingen, op zich wel logisch) maar wel jammer. De E3 moest 234 euro kosten, en de E2 was volgens de prijslijst 111 euro. Ik kon die wel bestellen maar dan moest ik hem ook afnemen.
Het viel mij op dat die E3 eruit zag alsof het ongeveer 4 euro waard was, simpel, fragiel en oud.
Misschien kunnen ze siw E3C nog wel bestellen, die ziet er al een stuk degelijker uit.
Op zich vind ik 111 euro genoeg geld voor een setje dopjes, maar als die het echt waard zijn dan heb ik het er nog wel voor over. Zijn er ergens zaken waar je ze(met bij betaling van de kosten voor een nieuw dopje) zou kunnen luisteren. Want een zak met 500 dopjes kost maar 20 euro, dus dat moet te doen zijn.
Wat een dingen zeg haha. Weet niet wat voor geluid er uit komt, maar die dingen zien er niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:44:
[...]
verder is er geen verschil. Weet je zeker dat je de E3 hebt gezien en niet de oude E1?
E1
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
Poekoek schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:55:
[...]
Wat een dingen zeg haha. Weet niet wat voor geluid er uit komt, maar die dingen zien er niet uit.
het schijnt dat ze beter klinken dan de E2s.Poekoek schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:55:
[...]
Wat een dingen zeg haha. Weet niet wat voor geluid er uit komt, maar die dingen zien er niet uit.
Verwijderd
Dat zou ik ook graag willen wetenjvvv schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:59:
[...]
het schijnt dat ze beter klinken dan de E2s.
Overigens, wanneer zijn de nieuwe sleeves voor de E2 er? (de sleeves van de E3 voor de E2)
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Je moet een geoefend oor hebben, ik zet mijn mp3's altijd in 192kbps en ik hoor wel degelijk een verschil met 128kbps. Maar als je altijd naar 128kbps luistert zal je weinig verschil merken.Gluten Parody schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:15:
O naja, als er bij de grijze ook smielies zitten
vind ik het prima hoor.Ik zie wel wat er komt.
@ Navasis: naar welke bitrate wil je gaan rippen?
Ik gebruik 160kpbs AAC, met iTunes dus. Verder
heb ik nog een stel 192 kbps VBR's. Is een 128
kbps mp3 nog te verteren of snak je dan naar meer?
Verwijderd
De E1 is de voorloper van de E3, ze hebben de zelfde driver, alleen heeft de E1 een andere (lelijkere) behuizing.jvvv schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 01:59:
[...]
het schijnt dat ze beter klinken dan de E2s.
Overigens, wanneer zijn de nieuwe sleeves voor de E2 er? (de sleeves van de E3 voor de E2)
Mijn stapel CD's is niet heel erg veel hoger dan m'n externe HD, toch heb ik 30gb aan mp3's, dus ja, dat is niet allemaal zelf geript..DeeD2k2 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:45:
@NrG_82
Ik kan/wil er niet tegen in gaan dat je geen verschil hoort. Dat ligt namelijk aan jou oren of aan de (maximale) kwaliteit van je MP3 speler (want het is me niet helemaal duidelijk of dat ook een iRiver is). Ik hoor het verschil namelijk wel.
Waar ik op wil reageren, is dat je dat kwaliteits verschil nog kleiner kan maken, door je CD direct naar de lage bitrate te rippen. Dit bespaard je namelijk het kwaliteitsverlies dat gepaard gaat met recoden. Daarnaast kan je het best versie 3.96.1 van LAME's encoder gebruiken voor dergelijke bitrates. Let wel even op met de nieuwe commandlines. Voor het rippen met de alt preset standard blijft versie 3.90.3 overigens de beste keus.
De MP3's waar je het in de laatste regel over hebt, heb je waarschijnlijk gedownload. Sommige gebruikers van P2P netwerken denken namelijk dat de muziek beter wordt als je het recode naar een hogere bitrate, of willen dat het betreffende nummer vaker van hun gedownload wordt. Ze staan er echter niet bij stil dat er geen kwaliteit "bijgetoverd" kan worden het risico zelfs groot is dat de kwaliteit erop achteruit gaat doordat de twee verschillende encoders verschillende dingen weggooien.
[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 27-01-2005 13:20 ]
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
Verwijderd
Het verschil in geluidskwaliteit merk ik zeker en is het ook meer dan waard. Zo'n kraak afentoe (als het niet te vaak is) heeft wel iets...NrG_82 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:12:
Dat zou best kunnen, maar het overgrote deel van mijn muziek is trance. Allemaal redelijk recent dus, meestal niet ouder dan een jaar of 6. Zou misschien wel kunnen dat sommige nrs rechtstreeks van vinyl geript zijn, maar hoe dit de geluidskwaliteit kan beïnvloeden heb ik al helemaal geen verstand van. Ik heb wel nrs in hoge kwaliteit VBR geript, van releasegroups en betrouwbare bron dus geen re-encoded spul, waar gewoon wat kraakjes in zitten. Zou best daardoor kunnen komen, maar dat weet ik dus niet zeker.
Had je misschien toch goedkopere doppen moeten kopen, nu hoor je de kwaliteit van de opnames veel beter. Maar de geluidskwaliteit zal hier wel ruimschoots tegenop wegen natuurlijk..
Misschien is het het koude weer.Rudedadude schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:49:
Klinkt mij niet bekend in de oren. Je hebt al de kleinste en als die niet te groot zin (wat ik me bijna niet kan voorstellen, dan zou het een stukje gewenning kunnen zijn. Misschien een siliconenallergie? (ik weet geeneens of dat bestaat, maargoed..)
Toch vreemd dat over de EX71's. Ik heb al redelijk wat oordopjes gehad en vind de 71' veruit het comfortabelst van allemaal. Ik voel het nauwelijks als ze in m'n oor zitten. En over dat koude weer; ik draag ze meestal ook op de fiets (wel zacht volume, anders hoor je het verkeer helemaal niet meerBARACUS schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:01:
[...]
Misschien is het het koude weer.
Kom net ook van buiten en voel mijn oren weer.
Even aankijken
Mixed Reality dev
meestal 3 dagenthomastvd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:44:
Ik heb ze nu ook besteld (Sony MDR-EX71SL (White)) bij shipping 4u. Het moet betaald worden via paypal. Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn geld van de bank op mijn paypal account staat?
Ze leken idd op die e1, maar er stonds echt e3 op. En vond het ook veel te veel geld, maar nog streeds ook 135 voor die E3's vind ik veel als ik ze niet eerst kan luisteren.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:44:
[...]
zucht... als je er €234 voor gaat neerlegen ben je echt gek.
Bij iDealsound op eBay zijn ze €135 incl. verzendkosten... en dat zijn dan de E3's
E3 = grijs
E3c = wit
verder is er geen verschil. Weet je zeker dat je de E3 hebt gezien en niet de oude E1?
E1
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Bluto op 27-01-2005 21:33 ]
Verwijderd
Ik zie dat je doorgaat voor een E5c, goede keuze!Bluto schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:30:
Ik verkoop mijn Shure E2C dopjes ivm. een upgrade.Check hier: http://www.marktplaats.nl...o/hoofdtelefoons/5446.htm
Ideetje: Kan misschien in de volgende startpost opgenomen worden dat dit geen opsomtopic moet worden van:thomastvd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:44:
Ik heb ze nu ook besteld (Sony MDR-EX71SL (White)) bij shipping 4u. Het moet betaald worden via paypal. Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn geld van de bank op mijn paypal account staat?
[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 27-01-2005 22:20 . Reden: €-teken was verdwenen ]
Ik bedoel niet dat met koud weer die dingen niet goed zitten meer dat ik gisteren net na een uur op de fiets in de vrieskou die dingen hebt geprobeerd.Menesis schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:22:
[...]
Toch vreemd dat over de EX71's. Ik heb al redelijk wat oordopjes gehad en vind de 71' veruit het comfortabelst van allemaal. Ik voel het nauwelijks als ze in m'n oor zitten. En over dat koude weer; ik draag ze meestal ook op de fiets (wel zacht volume, anders hoor je het verkeer helemaal niet meer)en ik heb geen verschil gemerkt tussen warm/koud weer. Maar goed, ik hoop voor je dat je eraan went ofzo. Of heb je per ongeluk de 51's?
Die zijn weer niet van siliconen geloof ik...
here the same. Zondag besteld en gister binnen gekregenGluten Parody schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:24:
Joehoe, mijn E3's zijn er! Net als Servor
de grijze gehad ipv de witte. En ze zijn
best mooi! Klinken nog een beetje nasaal,
maar met inspelen / pasvorm uitvogelen
komt dat vast helemaal goed.
iDealSound -> zondag besteld, donderdag
binnen = netjes!
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 14:37 ]
Verwijderd
lees m'n signature.. Ik ook... Maar eerst maar even ear-impressions laten maken voor m'n Shure E3's.. en kijken hoe dat klinktVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:32:
Ik ben aan et sparen voor UE10's
met de goede dollarkoers moet het haalbaar zijn
Als DeeD z'n startpost af heeft?
[ Voor 2% gewijzigd door NrG_82 op 28-01-2005 17:15 . Reden: Wrom verdwijnt dat €-teken toch steeds.. ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 16:57 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
als review bedoel je of gewoon in het algemeen?coptician schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:31:
Je bent pas echt cool als je ultimate ears belt en zegt dat je dopjes volledig voor jou wil laten maken.
Verwijderd
Verwijderd
heb je twijfels bij hun 3 driver systeem en daar wil je wat aan veranderencoptician schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:31:
Je bent pas echt cool als je ultimate ears belt en zegt dat je dopjes volledig voor jou wil laten maken.
Ik raak soms ook vermoeid van het luisteren naar m'n EX71's.. vooral als de bass hard staat. Dat merk je niet direct (omdat je de bass niet voelt zoals bij normale speakers), maar er zit dan toch een behoorlijke druk op je oren wat na een tijdje onprettig is. Zodra ik dan de bass zachter zet heb ik geen last meer.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:40:
Ik heb ook sinds een half jaar de EX-71SL's en over het algemeen ben ik er positief over. Het geluid dat eruit komt is mooi en het in-ear principe werkt erg lekker. Geen last van herrieschoppers in de bus enz. Ik heb wel sneller last van pijn in mn oren als ik lange tijd luister. Het komt zeker niet door het volume. Ik heb meer het idee dat mijn oren sneller "moe" worden. bij mijn oude (Sennheiser MX500) had ik daar nooit last van. Daarnaast vraag ik me af hoe lang het kabeltje mee gaat. Het stukje direct uit de connecter is toch al behoorlijk gaar aan het worden.
Verwijderd
Worden niet alle Ultimate Ears UE10 op bestelling op maat gemaakt, de prijs van ear molds is namelijk in de prijs inbegrepen. Als ik foto's van de UE10 zie, zijn ze allemaal compleet op kleur / vorm gemaakt.coptician schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:34:
Navasis:
Nee, echt gewoon speciaal laten maken, volledig from the ground up naar jouw wensen, ieder detail zoals je ze zelf wilt.
HugsteR:
Van mij mag het best wel een 4-driver systeem zijn.
http://www.ultimateears.com/UE-10_PRO.htm
Features:
Custom fit to your ears. Each pair is hand crafted off ear impressions you have made at your neighborhood audiologist or hearing aid center.
Why custom fit? Because a custom fit earphone delivers the ultimate in comfort. A sealed “custom” earpiece also means the low frequencies can “resonate” in the ear offering optimum bass response naturally, not accomplished by volume.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 20:40 ]
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoelt dat je kan zeggen: ik wil weinig bass, goed in het midden en perfect in het hoge ofzo... (maar dan in technische termen die ik niet kenVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:38:
[...]
Worden niet alle Ultimate Ears UE10 op bestelling op maat gemaakt, de prijs van ear molds is namelijk in de prijs inbegrepen. Als ik foto's van de UE10 zie, zijn ze allemaal compleet op kleur / vorm gemaakt.
[...]
Verwijderd
De UE-10pro is zo flat als het maar kan, en waarom zou je je equalizer niet downtunen voor het soort geluid dat je wilt?Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:29:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat je kan zeggen: ik wil weinig bass, goed in het midden en perfect in het hoge ofzo... (maar dan in technische termen die ik niet ken)
Dat lijkt wel perfect ja.. maar het prijskaartje is er eentje om van te schrikken
Verwijderd
Anna (ik dus) kan al die intelligente praat niet aan want ze snapt het niet meer en zwijgt bij deze dus maar en hoopt dat ze ooit zal snappen wat je zei (Waar is m'n Schaamsmiley!)Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:35:
[...]
De UE-10pro is zo flat als het maar kan, en waarom zou je je equalizer niet downtunen voor het soort geluid dat je wilt?
/me ziet het hele punt niet
Verwijderd
Onzin dat jij het niet aan zou kunnen. Je doet 5VWO, dus jij zou net zo slim moeten zijn als ikVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:44:
[...]
Anna (ik dus) kan al die intelligente praat niet aan want ze snapt het niet meer en zwijgt bij deze dus maar en hoopt dat ze ooit zal snappen wat je zei (Waar is m'n Schaamsmiley!)
heb je UE-10?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 22:07 ]
Verwijderd
(dit is al m'n tweede jaar op 5vVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:54:
[...]
Onzin dat jij het niet aan zou kunnen. Je doet 5VWO, dus jij zou net zo slim moeten zijn als ikKijk eens naar dit plaatje:
[afbeelding]
De x-as geeft de frequentie aan (de toonhoogte) en de y-as de afwijking ten opzichte van de 0 lijn. Als een punt op de grafiek hoger ligt dan 0, dan zal de toon daarop harder klinken: Bij de Sony's (bassy) zal dus een verhoging rond de 20 - 200 Hz (schatting) vertonen. Hoe vlakker (flat)deze grafiek is, hoe natuurgetrouwer deze het geluid weergeeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 22:01 . Reden: E3's en niet E3c's ]
Verwijderd
CorrectVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:58:
Deze grafiek geeft dus aan dat het bereik van UE5c niet alleen verder gaat dat die van Shure E5c's maar ook nog eens natuurgetrouwder geluid geeft in de hoge tonen? en dus 'beter' is?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:04:
Waarschijnlijk hangt het van nog wel meer factoren af, maar dit is toch een maatstaf voor hoe 'goed' een dopje klinkt.
Verwijderd
Nou ben ik benieuwd. Waar hangt de kwaliteit nog meer vanaf.. als ik ooit aan de UE10 of UE5 wil moet ik overtuigd zijn dat die een goede kwaliteit zijn en beter dan mijn Shure E3's..
Toch leer je redelijk snel, zo te zien snap je het alVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:44:
Anna (ik dus) kan al die intelligente praat niet aan want ze snapt het niet meer en zwijgt bij deze dus maar en hoopt dat ze ooit zal snappen wat je zei (Waar is m'n Schaamsmiley!)
Dat is dus een probleem wat ik ook zou hebben bij de aanschaf van zulke dure doppen. Eigenlijk zou ik ze dan toch echt eerst gehoord willen hebben. Eigenlijk zou er bij speciaalzaken gewoon een luisterexemplaar aanwezig moeten zijn (bij custom molds wel weer een lastig verhaal natuurlijk..), bij dure parfum heb je toch ook testers..Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:27:
Nou ben ik benieuwd. Waar hangt de kwaliteit nog meer vanaf.. als ik ooit aan de UE10 of UE5 wil moet ik overtuigd zijn dat die een goede kwaliteit zijn en beter dan mijn Shure E3's..
Verwijderd
de eeuwenoude (NrG_82 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:52:
He he kinderen, het is geen dating forum hè..![]()
![]()
[...]
Toch leer je redelijk snel, zo te zien snap je het al.De schaamsmiley mis ik hier ook behoorlijk. Zoiets [afbeelding] kan best goed van pas komen..
[...]
Dat is dus een probleem wat ik ook zou hebben bij de aanschaf van zulke dure doppen. Eigenlijk zou ik ze dan toch echt eerst gehoord willen hebben. Eigenlijk zou er bij speciaalzaken gewoon een luisterexemplaar aanwezig moeten zijn (bij custom molds wel weer een lastig verhaal natuurlijk..), bij dure parfum heb je toch ook testers..
Hij is bijna klaar... We zullen dus wel over de 1000 heen moeten. Dus nog even geduld, a.u.b.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:36:
de eeuwenoude () vraag van. wat zijn goede oordopjes dus.. wie weet het?
Zeker bij high-end dopjes moet je natuurlijk niet verwachten dat als je er 2x zoveel geld aan uitgeeft, het twee keer zo goed klinkt. Waarschijnlijk zal je de kwaliteitsverbetering tussen *noem een paar goedkope dopjes* en Shure E3 niet meer meemaken, maar verbetering van een overstap naar nog betere dopjes zal natuurlijk wel hoorbaar blijven. Dat de UE-10 beter klinken dan de Shure dopjes durf ik zo te beweren, als je naar de prijs en de reviews (van mensen die ook andere doppen hebben ge`had) kijkt. Verder heeft de UE-5 volgens mij twee drivers (de dingen die de lucht laten trillenNrG_82 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:52:
Dat is dus een probleem wat ik ook zou hebben bij de aanschaf van zulke dure doppen. Eigenlijk zou ik ze dan toch echt eerst gehoord willen hebben. Eigenlijk zou er bij speciaalzaken gewoon een luisterexemplaar aanwezig moeten zijn (bij custom molds wel weer een lastig verhaal natuurlijk..), bij dure parfum heb je toch ook testers..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 12:37 ]
Verwijderd
Als je handig genoeg bent met een soldeerbout, is het mogelijk om er een nieuw draadje aan te solderenfixxx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:46:
verdomme, krijg net draadbreuk in mn sony 71 dopjeskutzooi, weer nieuwe kopen
Verwijderd
geldt de garantie er misschien voor?fixxx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:02:
mjah zo handig ben ik niet, zit al te kijken, maar die shure's zijn me nog net iets te duur, deze dopjes heb ik ook nog niet zolang, wel vervelendmaarja bekend probleem
Verwijderd
bij digimania zijn ze te bestellen, of bedoel je dat niet?coptician schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:38:
Misschien zou ik eens KOSS-The Plug's moeten bemachtigen, maar dat wordt lastig.
Ja dat klopt, je bent steeds meer kwijt voor een steeds kleinere kwaliteitsverbetering. Maar dat is vaak zo als je iets perfects wilt.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:23:
Zeker bij high-end dopjes moet je natuurlijk niet verwachten dat als je er 2x zoveel geld aan uitgeeft, het twee keer zo goed klinkt. Waarschijnlijk zal je de kwaliteitsverbetering tussen *noem een paar goedkope dopjes* en Shure E3 niet meer meemaken, maar verbetering van een overstap naar nog betere dopjes zal natuurlijk wel hoorbaar blijven. Dat de UE-10 beter klinken dan de Shure dopjes durf ik zo te beweren, als je naar de prijs en de reviews (van mensen die ook andere doppen hebben ge`had) kijkt. Verder heeft de UE-5 volgens mij twee drivers (de dingen die de lucht laten trillen) en UE-10 drie, dus waarschijnlijk zit daar ook al een verbetering in.
Dit is de 1001ste postHoog tijd voor deel 4
Verwijderd
Ja klopt ze bieden de mini-xen 400 1gb aan waar in interesse in heb, die ik in Nederland niet kan vinden, maar hun prijzen zijn relatief veel hogere waarom ik hem daar niet wilde bestellen. De koptelefoons zijn echter wel normaal geprijsd.NrG_82 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:56:
Wel een enorm dure shop trouwens, digimania. Een H340 SE voor € 529! Die heb je ergens anders al onder de € 400.. De Koss The Plug kosten daar € 29, dat is wel weer een normale prijs of niet?
Verwijderd
Daar hebben we pay-pal voor. Je kan hiermee met je bankrekening geld overschrijven naar je pay-pal account.coptician schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:01:
Oh, het probleem zou nog meer zitten in lack of credit card/etc voor dit soort gelegenheden...
Ik hou het hier nog wel bij tot ik een credit card weet te bemachtigen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 15:08 ]
Mijn Shure E2C zijn te koop.Check marktplaats bij audio/hoofdtelefoons!!fixxx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:02:
mjah zo handig ben ik niet, zit al te kijken, maar die shure's zijn me nog net iets te duur, deze dopjes heb ik ook nog niet zolang, wel vervelendmaarja bekend probleem
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:34:
Mijn Sony EX71 dopjes doen plots raar sinds deze avond !!Mijn linkeroortje gaat beduidend minder dan mijn rechteroortje !!!!!!! Hij doet het nog, maar véél minder luid !
Heeft iemand nog zulke problemen gehad? Ook gaat het totaal volume stilder
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 15:46 ]
Verwijderd
Heb je al op oorsmeer gecontroleerd? Dat is meestal het geval als in-ears opeens een heel stuk minder hard klinken.
Qua lay-out zijn er geen problemen, en als de mods er geen problemen mee hebben, ga ik niet rushen, mijn tentamens leren en post ik hem vanavond...Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:23:
Dit is de 1001ste postHoog tijd voor deel 4
Verwijderd
en ook DAAROM ben ik als eerste gelijk voor E3's gegaan, ik heb al zoooo veel setjes sony's versleten aan draadbreuken (21's enzo) en ik wist gewoon dat ik meerdere setjes aan EX71's zou moeten kopen om de levensduur van E3's te evenaren.fixxx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:46:
verdomme, krijg net draadbreuk in mn sony 71 dopjeskutzooi, weer nieuwe kopen
Het scheint dat ze gewoon bij de free record shop liggen.coptician schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:38:
Misschien zou ik eens KOSS-The Plug's moeten bemachtigen, maar dat wordt lastig.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met de E2's maar bijvoorbeeld de kicks in Smack my bitch up en in Breathe van The Prodigy zijn op mijn E3's echt ziek wreed.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:36:
Kan iemand mij nog even adviseren of ik met bas gerelateerde muziek als electro, techhouse en techno beter voor de shure e2 of e3 kan gaan, omdat de e2 wat meer "bassy" zijn volgens de reviews?
Ik kan nl nie wachten om ze te bestellen;)
[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 30-01-2005 00:13 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq