heb je ooit wel eens sony oordopjes gehad? zoja hoe vind je ze in vergelijking daarmee? kzit namelijk te twijfelen tussen sony's en philips, de prijs is ongeveer tzelfde.Drawer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:55:
Heb laatst deze gehaald:
Philips SBC HE 261
Mooie dopjes, ook niet te duur en daarom gekocht. Komt goed geluid uitLekkere bass. Beter geluid zal ik toch niet uit mijn mp3 kunnen halen
.
Philips SBC HE 261
* Frequentiebereik 12-22.000 Hz
* Ca. 1 meter snoer en 3,5 mm plug
* Incl. opbergdoosje en drie verwisselbare kapjes
[afbeelding]
Goededkope, maar best goeie dopjes.
Verwijderd
Neen, sorry, de ex71's niet gehoord.Maarten L schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:39:
Ooit de sony ex71 gehoort? Wil namelijk wel eens weten welke dan beter zijn en of ik dan misschien weer eens nieuwe moet kopen..
Ja, tis een beetje raar. Zag het ook staan op die website, maar in het stukje dat ik bij het object zelf zag staan stond free worldwide shipping. Ik zocht ze net op op ebay, en ze stonden er niet meer tussen. Raar!-Stef- schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:17:
[...]
Da's mooi.
Het kan aan mij liggen maar ik lees: "Shipping to all other countries is $12." en Nederland behoort dat tot "all other countries". Verder zie ik niet waar op die site je de pluggen kan bestellen. Je link laat ze wel zien maar that's it.
Hier zie je de link van mijn gekochte dopjes:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:B:EOT:BENL:3
Misschien dat ze terug binnen een tijdje terug op ebay geplaatst worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 19:52 ]
ik wel.esox-oc schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:47:heb je ooit wel eens sony oordopjes gehad? zoja hoe vind je ze in vergelijking daarmee? kzit namelijk te twijfelen tussen sony's en philips, de prijs is ongeveer tzelfde.
2 paar sony doppen(een in oorschelp en een in oor(gehoor gang) gehad en 1 philips. (wel meer philip's maar dat was lang geleden)
ik koop best veel van philips (pap werkt er) maar de philips klonk mij veel te bassering.
ik hou best van bass, maar dan moet wel alleen de bass diep klinken, en niet all het geluid. wat bij de philips dus wel gebeurde.
voor de philips had ik in oorschelp sony's, maar die gingen alleen vrij snel slijten, de draad werd om een of andere reden heel dik en krulde op en werd brokelig. ik had toch iets meer verwacht van de bijna 30 euro die ze kosten.
maar het geluid was wel goed, en voor outside ear dopies was de bass best goed,
nu heb ik de Sony MDR-EX71SL (zie starter post) en ik moet zeggen WOW! diepe bass en verder mooi helder geluid. draad is ook duidelijk beter (en veel dunner) en ze zitten goed.
dat is wel allemaal onder voorwaarden dat je de goede rubber doppies erop doet zodat ze goed afsluiten maar niet te groot zijn, maar je krijgt er 3 maten bij, dus dat moet lukken.
[ Voor 24% gewijzigd door Countess op 30-11-2004 20:08 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Nee, geen Sony zelf gehad, weleens paar keer gehoord, maar dat was gewoon ff snel in de klas en op andere mp3 enzo. Dus dat is niet te vergelijken. Kan ze wel vergelijken met de dopjes die standaard bij mijn mp3 zaten.esox-oc schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:47:
[...]
heb je ooit wel eens sony oordopjes gehad? zoja hoe vind je ze in vergelijking daarmee? kzit namelijk te twijfelen tussen sony's en philips, de prijs is ongeveer tzelfde.
Meer bass,
strakkere bass,
betere draad (ook erg belangrijk vindt ik) heel soepel,
geen volumeregeling (zit alleen maar in de weg, op mp3 zit ook al een)
zitten beter.
Verwijderd
Hey,
Mijn Sony oordopjes
http://www.sonystyle.com/...Headphones_FontopiaEarbud
zijn zojuist uitgestorven me linker doet ut niet meer.
Nu zoek ik voor niet al teveel geld nieuwe, het liefst ook met in-ear gedoe (blijven ze beter zitten en klinkt beter).
Ik wil het liefst beter klinkende oordopjes tot 40 euro.
Wie kan mij helpen
Oja, bass speel bij mij ook wel een grote rol
Mijn Sony oordopjes
Nu zoek ik voor niet al teveel geld nieuwe, het liefst ook met in-ear gedoe (blijven ze beter zitten en klinkt beter).
Wie kan mij helpen
En ,welke van de in dit topic al aangedragen en besproken dopjes lijken jou zelf interessant? Even om te voorkomen dat dezelfe informatie elke pagina van dit topic gerecycled blijft worden...
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Om nog maar eens te vragen naar mijn gevonden dopjes van 5 pagina's terug:

Deze 'noise cancelling' oordopskes van TBS... zullen die wel echt zo goed werken? Ik vind het idee erachter wel geinig: omgevingsherrie opvangen en een tegensignaal meesturen. Echter als er een te grote vertraging tussen zit hoor je je herrie alleen maar met negatieve echo...
Daarnaast, ook niet onbelangrijk: hoe klinken die dingen. Iemand ze al eens gehoort? Is er een beetje basweergave, of vraag ik dan al teveel van die dingen?

Deze 'noise cancelling' oordopskes van TBS... zullen die wel echt zo goed werken? Ik vind het idee erachter wel geinig: omgevingsherrie opvangen en een tegensignaal meesturen. Echter als er een te grote vertraging tussen zit hoor je je herrie alleen maar met negatieve echo...
Daarnaast, ook niet onbelangrijk: hoe klinken die dingen. Iemand ze al eens gehoort? Is er een beetje basweergave, of vraag ik dan al teveel van die dingen?
offtopic:
M'n vorige vragen in het grote oordopjestopic werden ook altijd genegeert, ligt t nou gewoon aan mij?
M'n vorige vragen in het grote oordopjestopic werden ook altijd genegeert, ligt t nou gewoon aan mij?
[ Voor 19% gewijzigd door RSpliet op 30-11-2004 23:16 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Als er niemand reageert zijn der denk ik gewoon geen ervaringen met deze dopjes en het noise cancelling systeem.. Misschien wel op andere engelse forums
Als je van bas houdt is de EX71 je beste vriend. Zitten iets boven je budget, zo'n 44,95.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:23:
Hey,
Mijn Sony oordopjes
Wie kan mij helpen
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Heb nog eventjes gegoogled, maar ook zonder succes. Een persoon gevonden die ze heeft geprobeert, en die vond ze niks omdat ze niet goed in de oren pasten (en kon daardoor het noise-cancelling systeem niet testen)metal14 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:17:
Als er niemand reageert zijn der denk ik gewoon geen ervaringen met deze dopjes en het noise cancelling systeem.. Misschien wel op andere engelse forums
Schaadt het niet, dan baat het niet
Heb ook E2's. De foampjes kan je wassen en als je ze goed verzorgd gaan ze een tijdje mee. Uiteindelijk zal je er wel nieuwe moeten kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:15:
Ik heb sinds vorige week de E2c van Shure. Ik heb ze besteld bij Ideal sound, een ebayshop.
http://stores.ebay.com/iDealSound
Prachtige service! Levering gratis, verzonden als gift --> geen invoertaxen!
Totaalkost 77EURO.
Zes dagen later had ik ze al thuis!!
Ik vraag me alleen af hoe lang die mousjes zullen blijven meegaan. 'k Hoop ze eventueel te kunnen wisselen met iemand anders die een andere maat van mousjes gebruikt.
Ik raad dus zeker de shure dopjes aan. Hij is wel redelijk prijzig, maar het kwaliteitsverschil is echt enorm.
[ Voor 41% gewijzigd door jvvv op 30-11-2004 23:32 ]
Kon ze nergens voor die prijs vinden, dus ben ik maar naar de BCC in enschede gegaan en heb ze daar gekocht voor 49,95 euro.THW Arie schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:23:
[...]
Als je van bas houdt is de EX71 je beste vriend. Zitten iets boven je budget, zo'n 44,95.
Mja... als die extra 10 euro dan nog heel erg uitmaakt, zou ik voor de ex51 gaan. Die zijn rond de 40 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:23:
Hey,
Mijn Sony oordopjes
Wie kan mij helpen
Verwijderd
Het gaat mij er tenminste ook om dat hij niet snel problemen gaat geven. Mijn huidige Sony's hebben het begeven na een half jaartje, en hij is nergens anders in geweest dan in mijn mp3speler.KrewCial schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:56:
[...]
Kon ze nergens voor die prijs vinden, dus ben ik maar naar de BCC in enschede gegaan en heb ze daar gekocht voor 49,95 euro.
[...]
Mja... als die extra 10 euro dan nog heel erg uitmaakt, zou ik voor de ex51 gaan. Die zijn rond de 40 euro.
Dus 50 euro zou ik best wel willen uitgeven, zolang het maar ook echt kwaliteit heeft en niet zo snel kapot gaat
Zijn er trouwens dan ook webshops waar ik het kan kopen, ik woon namelijk in Purmerend en beschik niet over een vervoersmiddel (auto)
Ik heb zonet m'n creditcardafschrift ontvangen. De EX71 (white) heeft mij omgerekend € 46,79 gekost (incl. verzendkosten). Besteld bij audiocubes, en binnen 3 dagen ontvangen. 
Het is dus zelfs goedkoper dan bij de BCC.
Het is dus zelfs goedkoper dan bij de BCC.
Ja hoor, probeer maar eens de startpost door te lezen als het niet teveel moeite is.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:35:
[...]
Het gaat mij er tenminste ook om dat hij niet snel problemen gaat geven. Mijn huidige Sony's hebben het begeven na een half jaartje, en hij is nergens anders in geweest dan in mijn mp3speler.
Dus 50 euro zou ik best wel willen uitgeven, zolang het maar ook echt kwaliteit heeft en niet zo snel kapot gaat
Zijn er trouwens dan ook webshops waar ik het kan kopen, ik woon namelijk in Purmerend en beschik niet over een vervoersmiddel (auto)
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
heb net de Shure e2c bestelt. Had sowieso nieuwe oordoppen nodig want vorig week was mijn jas gestolen met mijn oordopjes erin (gelukkig had ik mijn ipod eruit gehaald). Zoals velen heb ik ze van iDealsound gekocht voor 77 euro. Nu wordt het afwachten dus. Ik vond de ER-6i mooier maar ik had een budget en ga er niet over.
Ik ben alleen bang dat je misschien je gehoor kan beschadigen. of is dat niet erger dan gewone oordopjes?
Ik ben alleen bang dat je misschien je gehoor kan beschadigen. of is dat niet erger dan gewone oordopjes?
Verwijderd
Mijn probleem ik wil graag in-ear doppies, maar ik hou helemaal niet zo van enorme bass! wat is er toch met bass.. ik vind het zo zonde van de rest van het geluid als zon bass er doorheen komt... zal wel aan mij liggen maar denken producenten hier ook aan of ben ik in mijn eentje?
nou kennelijk valt de bass met de e2c mee, en zeker bij de E3. tenminste dat is wat ik lees op het netVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:32:
Mijn probleem ik wil graag in-ear doppies, maar ik hou helemaal niet zo van enorme bass! wat is er toch met bass.. ik vind het zo zonde van de rest van het geluid als zon bass er doorheen komt... zal wel aan mij liggen maar denken producenten hier ook aan of ben ik in mijn eentje?
Verwijderd
tja maar dat is zo duur. Toch wel veel geld.Chillmeister schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:39:
[...]
nou kennelijk valt de bass met de e2c mee, en zeker bij de E3. tenminste dat is wat ik lees op het net
Dat is juist veel minder dan bij gewone dopjes. Waarschijnlijk zet je die vrij hard om het omgevingsgeluid te overstemmen. In-ear dopjes dempen de geluiden uit de omgeving zodra je ze indoet. Die zal je dus niet veel harder zetten. In het eerste geval is de geluidsdruk op je oren veel groten en zal je ze dus eerder beschadigen.Chillmeister schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:28:
In theorie kan je in-ear dopjes wel te ver in je oor drukken en zo dingen beschadigen. In de praktijk blijkt dit echter erg moeilijk te zijn.
Al-met-al merk je met in-ear dojes eerder dat je ze te hard hebt staan en zal je het volume dus eerder naar beneden aanpassen en dus meer rekening houden met je gehoor.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ik weet niet of ik je hier helemaal gelijk in kan geven. Gewone dopjes zet je natuurlijk harder maar veel geluid vervliegd wel zegmaar. Bij in ears wordt het geluid erg geconcentreerd het oor in gepompt en daarmee zou je natuurlijk ook je oor kunnen beschadigen. Het geluid kan door de goede afsluiting namelijk ook niet weg.
/me Januszjes heeft ook in-ears hoor daar niet van
Ik heb nu de Packard Bell AudioDream, en daar zitten ook hele mooie dopjes bij (waar imho goed geluid uit komt!). Ergens heb ik gelezen dat de dopjes gelijkwaardig zijn aan de MX300 van Sennheiser? Kan iemand dit misschien bevestigen? Of heeft het zin om nog andere dopjes te kopen? Ik zat dan meer te denken aan de MX400 (startpost!) of misschien wel iets anders...
Ik heb in de trein veel mensen gezien die met hun walkman/mp3-speler krampachtig boven het achtergrondgeruis proberen uit te komen. Ofwel ze worden veel te hard gezet met als gevolg dat men ruimschoots boven de norm (bv 92db een half uur lang, mijn vriendin is audicien ;-)) uitkomt voor veilig oordoppen gebruik. Uiteraard kan je met inearpluggen ook je gehoor verpesten, maar dit is absoluut niet nodig aangezien je op normaal niveau toch de muziek goed kunt horen met of zonder achtergrondgeluid. De neiging om het harder te zetten is niet aanwezig, waardoor je veel minder vlug de zogenaamde gehoor-tax bereikt. Deze tax is het aantal db waaraan het gehoor een bepaald aantal minuten blootgesteld mag worden, zonder dat het gehoor beschadigd wordt.Januszjes schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:08:
Ik weet niet of ik je hier helemaal gelijk in kan geven. Gewone dopjes zet je natuurlijk harder maar veel geluid vervliegd wel zegmaar. Bij in ears wordt het geluid erg geconcentreerd het oor in gepompt en daarmee zou je natuurlijk ook je oor kunnen beschadigen. Het geluid kan door de goede afsluiting namelijk ook niet weg.
En dat geluid vervliegt met open pluggen? Hmm ik denk eerder dat je met het (oversturende) lawaai wat deze low-budget plugjes produceren bovenop het toch al lawaaige bus/trein of vliegtuig geluid mag tellen, dubbel lawaaige toestanden dus, over doof worden gesproken....
[ Voor 15% gewijzigd door boekhour op 01-12-2004 20:40 ]
vraagje:
is er ook zo'n soort topic voor "over the ear" headphones? want doppen lijken me relaxt maar ik zit ook zo'n soort ding te overwegen voor aan mn gloednieuwe iPod... iemand?
is er ook zo'n soort topic voor "over the ear" headphones? want doppen lijken me relaxt maar ik zit ook zo'n soort ding te overwegen voor aan mn gloednieuwe iPod... iemand?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Hoe was je die foampjes dan? Gewoon met water best, of mag je ook zeep gebruiken. 'k Zou ze misschien kunnen kapot maken met het gebruik van zeep.jvvv schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:31:
[...]
Heb ook E2's. De foampjes kan je wassen en als je ze goed verzorgd gaan ze een tijdje mee. Uiteindelijk zal je er wel nieuwe moeten kopen.
In het begin staat het bij mij meestal te hard, na een tijdje heb je dit door en verminder je vanzelf het volume. Bij mijn vorige dopjes stond het volume van mijn Ipod bijna constant op het maximum. Nu staat het meestal een klein beetje over de helft. Met die gewone dopjes moet je het precies harder zetten om het geluid goed te laten overkomen, bij deze dopjes heb je dit veel minder waardoor je de muziek niet meer "te" luid zet.Chillmeister schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:28:
heb net de Shure e2c bestelt. Had sowieso nieuwe oordoppen nodig want vorig week was mijn jas gestolen met mijn oordopjes erin (gelukkig had ik mijn ipod eruit gehaald). Zoals velen heb ik ze van iDealsound gekocht voor 77 euro. Nu wordt het afwachten dus. Ik vond de ER-6i mooier maar ik had een budget en ga er niet over.
Bij die shure dopjes is het dus echt niet dat je overdreven luid de bas hoort. Hij is er gewoon juist op de manier die hij moet zijn. Bij de meeste oordopjes hoor je bijna geen verschil tussen verschillende bastonen. Bij de shures hoor je duidelijk dat de bas veel lager kan gaan. Er is een groot verschil tussen luider en lager. 'k Weet niet hoe het zit met de ex71's, maar de shure E2c's zijn echt wel een aanrader.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:32:
Verwijderd
bedankt, ik heb toch besloten om de sony Sony MDR-EX81SL te nemen. Nog steeds duur maar die (geloof het of niet ik vind dat 'belangrijk') zien er mooier uit en zijn de helft goedkoper. beter te doen en toch goed geloof ik. hoewel de bass daar duidelijk aanwezig is. ik zal er mee leren leven denkik.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:19:
[...]
Bij die shure dopjes is het dus echt niet dat je overdreven luid de bas hoort. Hij is er gewoon juist op de manier die hij moet zijn. Bij de meeste oordopjes hoor je bijna geen verschil tussen verschillende bastonen. Bij de shures hoor je duidelijk dat de bas veel lager kan gaan. Er is een groot verschil tussen luider en lager. 'k Weet niet hoe het zit met de ex71's, maar de shure E2c's zijn echt wel een aanrader.
Bedankt in ieder geval!
Verwijderd
Ooit de sony ex71 gehoort? Wil namelijk wel eens weten welke dan beter zijn en of ik dan misschien weer eens nieuwe moet kopen.. :)[/quote]Maarten L schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:39:
Ik raad dus zeker de shure dopjes aan. Hij is wel redelijk prijzig, maar het kwaliteitsverschil is echt enorm.
Ik heb ze allebei in mijn bezit en de E2's zijn hoorbaar een klasse beter dan de EX71's. Als je van de EX71's naar de E2's gaat zul je merken hoeveel mooier de Shures klinken, maar vooral als je dan je EX71's weer pakt merk je heel sterk het verschil; ik zou voor geen geld meer terugwillen naar de EX71's. Ze klinken in vergelijking met de Shures dof, overdreven bassy (ik weet het, de E2's zijn ook aardig bassy, maar op een nauwkeurigere manier) en schel in het hoog. De ervaring is gewoon weg.
Het veschil wordt helemaal groot met een goede source. Ik heb recentelijk het genoegen gehad de dopjes te kunnen beluisteren op een Rio Carbon en sindsdien ben ik echt toe aan een nieuwe speler..
denk dat we beide blij van onze aankopen zullen zijn. kreeg een mailtje binnen dat ze inmiddels verstuurd zijnVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:37:
[...]
bedankt, ik heb toch besloten om de sony Sony MDR-EX81SL te nemen. Nog steeds duur maar die (geloof het of niet ik vind dat 'belangrijk') zien er mooier uit en zijn de helft goedkoper. beter te doen en toch goed geloof ik. hoewel de bass daar duidelijk aanwezig is. ik zal er mee leren leven denkik.![]()
Bedankt in ieder geval!
De volumeaanduiding op je source heeft helemaal niks te maken met het uiteindelijke volume dat je oor in gaat. Het is redelijk logisch dat je je Ipod harder moet zetten bij andere dopjes, omdat die meestal een wat hogere weerstand hebben dan de standaard-meegeleverde dopjes. Daardoor zal je het verlies aan out-put gaan compenseren met een hoger volume (is niet het zelfde).Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:19:
[
In het begin staat het bij mij meestal te hard, na een tijdje heb je dit door en verminder je vanzelf het volume. Bij mijn vorige dopjes stond het volume van mijn Ipod bijna constant op het maximum. Nu staat het meestal een klein beetje over de helft. Met die gewone dopjes moet je het precies harder zetten om het geluid goed te laten overkomen, bij deze dopjes heb je dit veel minder waardoor je de muziek niet meer "te" luid zet.
Gewoon water+zeep en wat ronddraaien tss je vingers. Je ziet wel dat na één of twee wasbeurten ze er wat slechter uitzien. Ook beschadig je ze een beetje elke keer je ze er af doet.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:19:
[...]
Hoe was je die foampjes dan? Gewoon met water best, of mag je ook zeep gebruiken. 'k Zou ze misschien kunnen kapot maken met het gebruik van zeep.
Verwijderd
Ok ik heb de almachtige (in mijn ogen dan he) broer geraadpleegd, en potdikkie ik heb gekozen voor kwaliteit en niet stijl. dus ik ben ook gezwicht voor de e2c.... en die broer heeft gelijk ook een paar gekocht... nu hopen dat het ook daadwerkelijk geweldig klinkt!!Chillmeister schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:48:
[...]
denk dat we beide blij van onze aankopen zullen zijn. kreeg een mailtje binnen dat ze inmiddels verstuurd zijn
ben ik de enige die de AB-vriendelijk tussenplug van bijv. de EX71's behoorlijk irritant vind?
het voegt gewicht toe een de draad en daardoor gaat met name de linker dop nogal eens aan je oor "trekken" Vooral als je een jas aanhebt en je speler in je binnenzak, dan wordt het ding bij lopen alsals het ware naar beneden gewerkt en gaat ie helemaal aan je oor lopen trekken....
zomaar een vraag of er meer mensen zijn met dit verschijnsel/probleem.
het voegt gewicht toe een de draad en daardoor gaat met name de linker dop nogal eens aan je oor "trekken" Vooral als je een jas aanhebt en je speler in je binnenzak, dan wordt het ding bij lopen alsals het ware naar beneden gewerkt en gaat ie helemaal aan je oor lopen trekken....
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik vind hem ook niet nodig, maar heb er geen last van. De oplossing is namelijk simpel: Leg de draad ook door je nek. Hiermee sla je drie vliegen in een klap. Je linker oor draagt het gewicht van de connector niet meer, het stuk draad dat voor je langs loopt is korter en er komt geen knip in de kabel bij de zilverkleurige splitsing. Doordat de hoofddraad normaal naar beneden hangt en het draadje naar het rechter dopje omhoog moet, maar er aan de onderkant uitkomt, gebeurd dat normaalgesproken wel. Leg je de draad door je nek, dan komt die ook van rechts...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ik gebruik de remote van m'n player, dus ik ben blij dat er zo'n tussenstuk bij zit, anders had ik kilometers kabels. Kan ik m'n speler thuis laten liggen en op school muziek luisteren..
Maar waarom hebben bij Sony eigenlijk niet een EX71sl en een EX71lp versie, zodat je kunt kiezen tussen met of zonder verlengkabel? Want de EX51 heeft wel een lp versie met gewone snoer en 90° plug. Je zou dus ook voor deze kunnen kiezen als je het echt zo irritant vindt. Maar dan heb je wel rubber ipv. silliconen en (dacht ik) iets kleiner frequentiebereik.

Maar waarom hebben bij Sony eigenlijk niet een EX71sl en een EX71lp versie, zodat je kunt kiezen tussen met of zonder verlengkabel? Want de EX51 heeft wel een lp versie met gewone snoer en 90° plug. Je zou dus ook voor deze kunnen kiezen als je het echt zo irritant vindt. Maar dan heb je wel rubber ipv. silliconen en (dacht ik) iets kleiner frequentiebereik.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Hoe bestel je die E2c's via die site? Ik zie nergens waar ik een bestelling kan plaatsen?Chillmeister schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:28:
ik moest ook even zoeken. Dit is de link van de ebay winkel iDealsound. Voor een of andere rede staan de E2c onder categorie ' Sennheiser'. De directe link voor de E2c is http://cgi.ebay.com/ws/eB...&item=5735496486&tc=photo-Stef- schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:15:
[...]
Hoe bestel je die E2c's via die site? Ik zie nergens waar ik een bestelling kan plaatsen?
Het enige wat ik niet kon uitwerken is hoe je moest aangeven dat ze het als 'gift' moesten versturen, dus ik heb tijdens het betalen met paypal bij 'note' gezet of ze het als gift konden versturen.
Aha bedankt!Chillmeister schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:47:
[...]
ik moest ook even zoeken. Dit is de link van de ebay winkel iDealsound. Voor een of andere rede staan de E2c onder categorie ' Sennheiser'. De directe link voor de E2c is http://cgi.ebay.com/ws/eB...&item=5735496486&tc=photo
Het enige wat ik niet kon uitwerken is hoe je moest aangeven dat ze het als 'gift' moesten versturen, dus ik heb tijdens het betalen met paypal bij 'note' gezet of ze het als gift konden versturen.
Heb er elke dag last vanYellowCube schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:09:
ben ik de enige die de AB-vriendelijk tussenplug van bijv. de EX71's behoorlijk irritant vind?
Klote dopjes!!! Geluid is prima, maar het is altijd gekloot met die dingen, dat tussenstuk blijft vaak haken onder je trui/jas en dan vliegt er weer een dopje uit.
Verneukt de hele dopjes
Verwijderd
Dopjes pleuren bij mij altijd uit me oren, hoe komt dat?
Heb ik sinds de eeuwen oude game boy dopjes tot de standaard sony doppies al...
Altijd pleuren ze d'r uit...
Iemand tips?
Iemand tips?
Misschien grotere dopjes? Probeer gewoon eens andere maten. Of overweeg anders misschien oor-clips (weet even niet hoe ze heten) van die losse koptelefoons óp je oren.
Verwijderd
Ja al aan die clips gedacht, maar zijn hier alleen van die gare philps "ik heb vandaag geen zin om muziek voor je te maken" dingen met doorzichtige af-breek pootjes.
Enige is zo'n nekband apparaat, zie je dr wel vet hip uit maar t bergt lastig op.
Die standaard creative dopjes die bij me oude muvo zaten bleven wel zitten, maar na 2 maanden gebruik viel eerst rechts uit, en week er na ook links.
Ben nou ( een beetje ) van plan zo'n Zen XTRA 30gb te kopen, misschien zit daar iets goeds bij
en bovendien is 64 mb en 2 uur batterij-tijd ook niet echt leuk af en toe.
Enige is zo'n nekband apparaat, zie je dr wel vet hip uit maar t bergt lastig op.
Die standaard creative dopjes die bij me oude muvo zaten bleven wel zitten, maar na 2 maanden gebruik viel eerst rechts uit, en week er na ook links.
Ben nou ( een beetje ) van plan zo'n Zen XTRA 30gb te kopen, misschien zit daar iets goeds bij
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 18:51 ]
Ah probleem opgelost dus, voor diegenen die last van dat tussenstuk hebben.dribbel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:27:
sony heeft ook een EX71lp
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Reken maar niet te hard op goeie standaarddopjes hoorVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:48:
Ben nou ( een beetje ) van plan zo'n Zen XTRA 30gb te kopen, misschien zit daar iets goeds bijen bovendien is 64 mb en 2 uur batterij-tijd ook niet echt leuk af en toe.

Ja ik heb het ook wel. Ik prefereer eerlijk gezegd sowieso dopjes waar de draden naar de 2 kanten even lang zijn. Maar ik kan er wel mee leven, en ik ben erg tevreden met het geluid van de dopjes. Als ik m'n discman in de binnenzak van m'n jas doe heb ik er minder last van omdat de draad dan korter is en bijna tot aan die plug in m'n zak zit. Misschien soldeer ik er zelf nog wel een keer een nieuwe draad aan als dat gaat. Maar ze zijn nu nog vrij nieuw en ik heb daar nog niet zo'n zin in.YellowCube schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:09:
Neem dopjes met rubbertjes met uitstulpingen, zoals Philips en Sony hebben, of neem in-ear dopjes.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:43:
Dopjes pleuren bij mij altijd uit me oren, hoe komt dat?
Iemand tips?
Dopjes met haakjes achter de oren zijn ook vaak wel feest in jou geval!
Omdat het linkeroordopje van m'n Sennheiser MX4 er mee ophield heb ik een paar weken geleden de Sennheiser MX450 gekocht. Nu ik ze een tijdje heb beluisterd kan ik concluderen dat ze me uitstekend bevallen. De MX4 was al een hele vooruitgang ten opzichte van iPod oordopjes die ik eerst had. De MX450 geeft, in vergelijking met de MX4 vooral een veel helderder geluid. De bas is met de MX450 ook veel beter hoorbaar en soms zelfs voelbaar. Wat me voornamelijk ook opvalt is dat het stereo effect veel groter is dan met de MX4 en de iPod oordopjes. Ik hoor nu veel duidelijker het verschil tussen links en rechts en hoor ook beter geluiden zich verplaatsen. (bijv in Jean Michel Jarre - Band In The Rain). Bovendien hebben deze oordopjes het voor elkaar gekregen dat ik iets hoorde in een nummer dat ik nog niet eerder heb gehoord en dat vind ik al een hele prestatie
.
Ik heb de Sennheiser MX450 maar met een beperkt aantal oordopjes hebben kunnen vergelijken, te weten de Sennheiser MX4, de iPod oordopjes (2de versie) en standaard Sony oordopjes (op dit plaatje te zien om je een idee te geven). De Sennheiser MX450 steekt hier met kop en schouders boven uit, met de MX4 als goede tweede. De iPod oordopjes vond ik vroeger goed klinken, maar nu ik ze vergelijk MX4 en de MX450 vergelijk zijn de iPod oordopjes veelste dof. En de standaard Sony oordopjes? Ik heb er 1 dag mee gelopen (kan geen dag zonder muziek
), maar dat nooit meer. Wat een blik was dat
.
Al met al ben ik zeer tevreden met deze oordopjes. Het is jammer dat ik ze niet kan vergelijk met de MX400, want dat zou natuurlijk een stuk interessanter zijn.
De oordopjes hebben me €17,99 gekost.
Ik heb de Sennheiser MX450 maar met een beperkt aantal oordopjes hebben kunnen vergelijken, te weten de Sennheiser MX4, de iPod oordopjes (2de versie) en standaard Sony oordopjes (op dit plaatje te zien om je een idee te geven). De Sennheiser MX450 steekt hier met kop en schouders boven uit, met de MX4 als goede tweede. De iPod oordopjes vond ik vroeger goed klinken, maar nu ik ze vergelijk MX4 en de MX450 vergelijk zijn de iPod oordopjes veelste dof. En de standaard Sony oordopjes? Ik heb er 1 dag mee gelopen (kan geen dag zonder muziek

Al met al ben ik zeer tevreden met deze oordopjes. Het is jammer dat ik ze niet kan vergelijk met de MX400, want dat zou natuurlijk een stuk interessanter zijn.
De oordopjes hebben me €17,99 gekost.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Ik gebruik al een tijdje de oordoppen van B&O en ben er heel erg tevreden over. Eerst met een discman en nu eindelijk met de Ipod Mini, maar echt super kwaliteit! Weet alleen niet wat ze kosten en kan er niet zoveel over vinden (Wie wel). Heb ze namelijk gekregen.
deze dus: http://www.audioreview.com/PRD_126024_2750crx.aspx
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 21:32 ]
Leuk cadeautje dan:Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:31:
Ik gebruik al een tijdje de oordoppen van B&O en ben er heel erg tevreden over. Eerst met een discman en nu eindelijk met de Ipod Mini, maar echt super kwaliteit! Weet alleen niet wat ze kosten en kan er niet zoveel over vinden (Wie wel). Heb ze namelijk gekregen.
http://i-shopping4u.com/bang_olufsen_a8_earphone.html
US$130
Ter vergelijking: De EX71's kosten daar $50
Ik had eens earphones gezien, met een lichte kromming in het plastic gedeelte net bij de overgang tussen draad en phone zeg maar. Deze zaten zeer goed, maar ik wist niet welk type earphone dit was. Nu weet ik niet welke deze zijn. Als merk gok ik Sony, ik weet het niet zeker... 
Kan iemand mij helpen met het vinden van deze earphones?
Ik hoop dat ze in de prijsklasse van rond de 20 euro zitten, want ik zoek namelijk earphones van rond de 20 euro, met vooral veel draagcomfort...
Kan iemand mij helpen met het vinden van deze earphones?
Ik hoop dat ze in de prijsklasse van rond de 20 euro zitten, want ik zoek namelijk earphones van rond de 20 euro, met vooral veel draagcomfort...
Verwijderd
Ik zag een tijdje terug iemand iets posten over in-ear oordopjes die niet van hard plastic maar van flexibel spul zijn. Ik ben motorrijder en dit lijkt me fijn onder m'n helm.
Ik dacht dat Dixons ze gewoon verkocht maar die weten van niets.
Weet iemand het merk hiervan ??
Ik dacht dat Dixons ze gewoon verkocht maar die weten van niets.
Weet iemand het merk hiervan ??
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 16:27 ]
Verwijderd
Op Ebay worden de Sony 71 dopjes voor veel goedkoper verkocht (rond de 30 euro).
Heeft iemand ervaring met Ebay?
Ik bedoel, et is een stuk goedkoper. Er is alleen geen garantie.

15 euro bij de MM. Erg fijne dopjes, zitten lekker stevig, en een fijne diepe, maar zeker niet te harde bas
hiero dus
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik heb de mijne bij i-shopping4u besteld, 37 euro (lang leve de lage dollarkoers) en gratis verzenden. In het witVerwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:50:
Op Ebay worden de Sony 71 dopjes voor veel goedkoper verkocht (rond de 30 euro).
Verwijderd
Ik heb geen creditcard of paypal...en ik weet ook niet hoe dat werkt. Echt jammer...want ik wilde heel graag de witte, maar die is nergens te krijgen. Ieder geval niet voor zo n prijs.Bigs schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:06:
[...]
Ik heb de mijne bij i-shopping4u besteld, 37 euro (lang leve de lage dollarkoers) en gratis verzenden. In het witZe gaan morgen op de post als het goed is.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 23:13 ]
Goed, het is me dit weekend dan toch gelukt: ik ben een van silicoontjes kwijt geraakt van mijn sony ex71 doppen. De kleinste maat.
Oftewel: zijn er nog mensen bereid om hun ongebruikte kleine silicoontjes te ruilen tegen mijn medium of large silicoontjes?
anders boor ik me oor uit en zorg ik dat die mediums gaan passen
Oftewel: zijn er nog mensen bereid om hun ongebruikte kleine silicoontjes te ruilen tegen mijn medium of large silicoontjes?
anders boor ik me oor uit en zorg ik dat die mediums gaan passen
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Heb je de witte versie? Zoja, dan wil ik best ruilen (medium graagRudedadude schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:58:
Dat was ik er nog bij vergeten, ik heb de zwarte versie... Helaasch dus.
Verwijderd
Wat grappig... Ik zie nu dit pas staan in de op:
Dat is de reden dat itsontoday eind mei 2003 het topic Wat zijn goede oordopjes opent. Twee delen, 2000 reacties en tientallen dopjes later heeft hij echter nog steeds geen echt antwoord op deze vraag.
Was het helemaal vergeten.
Dat is de reden dat itsontoday eind mei 2003 het topic Wat zijn goede oordopjes opent. Twee delen, 2000 reacties en tientallen dopjes later heeft hij echter nog steeds geen echt antwoord op deze vraag.
Was het helemaal vergeten.
Verwijderd
Is dat zo? ..o zou iemand me dan heel ff kunnen uitleggen want bij de sign-up moest ik een credit card toevoegen. Ik wil dus met mijn bankrekening betalen. Hoe dan?Bigs schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:40:
Paypal kun je ook gewoon gebruiken met je bankrekening.. is makkelijk en niet super duur ofzo.
dat wil ik ook weten. heb beide in mijn paypal staan. CC en bankrekening. Maar tijdens het betalen kon ik toch alleen kiezen om met CC te betalen. (misschien omdat de verkoper amerikaans is?)Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:40:
[...]
Is dat zo? ..o zou iemand me dan heel ff kunnen uitleggen want bij de sign-up moest ik een credit card toevoegen. Ik wil dus met mijn bankrekening betalen. Hoe dan?
Verwijderd
Nou ik heb de Sony MDR-EX71SL gekocht en ze bevallen me tot nu toe erg goed. Alleen dat gekloot altijd met dat snoertje. Daar moet toch een betere oplossing voor komen. Hij is nu veel te lang, ik kan het wel allemaal in mijn zak proppen, maar elke keer als ik mijn ipod mini eruit haal komt dat snoer mee. Gek dat er nog niks voor bestaat.
Ik heb gewoon het snoertje op de ideale lengte afgeknipt en heb er een nieuwe mooie plug aangesoldeerd. Nu werken m'n sharp md 33's weer perfect. Het solderen is wel een beetje priegelig, maar uiteindelijk is het resultaat prima.
Verwijderd
Kan Iemand Me Hier Helpen Met Mijn Dilemma?
Ik heb bij de Harense Smid de Sony EX71SP bijna besteld, ik moet nog eerst een aanbetaling doen voordat ik het kan bestellen..
Maar de dopjes kosten dus 55 euro en dan heb ik het begin Januari..
Nou heb ik nog niet besteld.. dus..
Weet iemand een (Nederlandse) winkel waar ik em ook kan kopen/bestellen en of het goedkoper is?
BVD
Ik heb bij de Harense Smid de Sony EX71SP bijna besteld, ik moet nog eerst een aanbetaling doen voordat ik het kan bestellen..
Weet iemand een (Nederlandse) winkel waar ik em ook kan kopen/bestellen en of het goedkoper is?
BVD
Verwijderd
Ik heb die doppies vandaag bij Raf in Amsterdam gekocht voor 55 euro.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:55:
BVD
Ik heb hier de kleine siliconen dopjes nog ongebruikt liggen en heb wel oren naar een reserve-paar medium! Hoe gaan we dat ff regelen?Rudedadude schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:58:
Goed, het is me dit weekend dan toch gelukt: ik ben een van silicoontjes kwijt geraakt van mijn sony ex71 doppen. De kleinste maat.
anders boor ik me oor uit en zorg ik dat die mediums gaan passen![]()
Bij de BCC zijn ze 50 dacht ik en hebben ze hem meestal wel op voorraad.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:55:
BVD
oww wacht jij wil de SP ik dacht de LP...
[ Voor 6% gewijzigd door Satch op 06-12-2004 17:49 ]
Verwijderd
Wat is het verschil tussen de SL, SP en LP?metal14 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:47:
[...]
Bij de BCC zijn ze 50 dacht ik en hebben ze hem meestal wel op voorraad.
Als ik het goed heb is:Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:57:
[...]
Wat is het verschil tussen de SL, SP en LP?
SL draad met verlengstuk , L vormige mini jack
SP draad met verlengstuk , rechte mini jack
LP lang draad , rechte mini jack
verlengstuk is 1 meter en gewone draad 0,5 en met 1lang draad is gewoon 1 meter dacht ik.
Als ik het fout heb moet iemand me even verbeteren.
Dit klopt dus niet

[ Voor 22% gewijzigd door Satch op 06-12-2004 18:54 ]
Ik begrijp dat NrG_82 eerst was, maar mocht dat onverhoopt niks worden dan houd ik me aanbevolen. Ook voor de mediums. Ik heb de kleintjes niet eens getest dus die zijn nog 100% nieuw.Rudedadude schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:58:
anders boor ik me oor uit en zorg ik dat die mediums gaan passen![]()
eej en ik dan, ik psmeek al sinds het vorige deel om te ruilen
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Maak me dus geen moer uit welke ut is.metal14 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:47:
[...]
Bij de BCC zijn ze 50 dacht ik en hebben ze hem meestal wel op voorraad.
Zolang het maar iets heeft met 71
Verwijderd
Ik heb ze vandaag nog bij BCC gezien voor 50 euro. Daar hebben ze het meestal wel op voorraad.
Als iemand nog medium silicoontjes voor de EX71 (white) in de aanbieding heeft... be my guest.
reserve silicoontjes zijn altijd welkom
[ Voor 18% gewijzigd door Mawlana op 06-12-2004 21:45 ]
Heb je ze al vergeven, of ken ik mijn small nog ruilen voor jou medium? Bij nader inzien gebruik ik de small toch niet en een paar reserve is nooit verkeerd...Rudedadude schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:58:
edit:
Ik lees nu een paar vorige reacties om te ruilen; Ik kan wel bijna een ruil volgorde in de topic start zetten. De gene die het eerst vroeg bovenaan...
[ Voor 20% gewijzigd door DeeD2k2 op 06-12-2004 23:25 ]
Wow, nu zijn er drie aanbiedingen van mensen die wel mediums willen ruilen tegen small. En dat terwijl ik me bedacht dat als het echt nodig zou zijn ik nog wel aan de mediums zou kunnen wennen. Maar goed, small zit mij beter, dus ik wil graag met iemand ruilen.
Bij voorkeur ruil ik irl, dat vind ik nog net wat vertrouwder dan die dingen in een envelop stoppen.
In dat geval zoek ik iemand die in Rotterdam kan ruilen. Wanneer dat niet kan gaat NrG_82 voor.
Er zou idd bijna een apart ruiltopic voor gemaakt worden. Ik heb al eerder de boot een beetje afgehouden, omdat ik altijd dacht dat ik die dingen niet kwijt zou raken. Nu ik er toch eentje kwijt ben kom ik er pas achter hoe vervelend dat is...
Bij voorkeur ruil ik irl, dat vind ik nog net wat vertrouwder dan die dingen in een envelop stoppen.
In dat geval zoek ik iemand die in Rotterdam kan ruilen. Wanneer dat niet kan gaat NrG_82 voor.
Er zou idd bijna een apart ruiltopic voor gemaakt worden. Ik heb al eerder de boot een beetje afgehouden, omdat ik altijd dacht dat ik die dingen niet kwijt zou raken. Nu ik er toch eentje kwijt ben kom ik er pas achter hoe vervelend dat is...
[ Voor 22% gewijzigd door Rudedadude op 06-12-2004 23:52 ]
Hmm ik woon in Groningen dus ik kom niet zo één twee drie in R'dam helaas. Maar via de post moet ook wel lukken denk ik. Sorry Christiano007...
Volgende keer beter...
Weet iemand van 't bestaan van een paar goede doppen (met de bass a la Philips) met een 2,5" aansluiting in plaats van een 3,5" aansluiting? Mijn Sendo X vreet alleen 2,5" namelijk. Een (klein) convertertje of een niewe kabel tot aan die connector halverwege m'n Sony doppen is ook goed...
Convertortjes zijn er zat, loop gewoon de electronica boer eens binnen.Jainoxi schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:20:
Weet iemand van 't bestaan van een paar goede doppen (met de bass a la Philips) met een 2,5" aansluiting in plaats van een 3,5" aansluiting? Mijn Sendo X vreet alleen 2,5" namelijk. Een (klein) convertertje of een niewe kabel tot aan die connector halverwege m'n Sony doppen is ook goed...
Verwijderd
kan iemand mischien uitleggen hoe het betalen bij i-shopping4u werkt, wanneer je geen credit card hebt. Het prijsverschil voor de Sony MDR-EX71SL is natuurlijk wel interresant.
je moet een paypal acount hebben, volgens mij kun je via de bank geld overmaken naar die acount of geld uitgeven met zo'n acount met je creditcardVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:15:
kan iemand mischien uitleggen hoe het betalen bij i-shopping4u werkt, wanneer je geen credit card hebt. Het prijsverschil voor de Sony MDR-EX71SL is natuurlijk wel interresant.
mail de mensen van i-shopping4u gewoon, heb ik ook paar keer gedaan, zeer snel antwoord.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
He, ik heb zelf ook de Sony MDR-EX71 en ben dringend op zoek naar de mediums hiervan (mis er 1tje). Indien je het graag wilt ruilen tegen small of large, mail me maar even.
Ik heb net mijn EX71SL setje binnen gehad (pakje helemaal onder de chineese postzegels
)
En ik moet zeggen dat het echt super is. Vergeleken met mijn PMX60. Wat is de bus opeens rustig zeg
En ik moet zeggen dat het echt super is. Vergeleken met mijn PMX60. Wat is de bus opeens rustig zeg
ik wacht nog op mijn Shures. Maar de tracking van USPS is echt waardeloos, want het geeft nog steeds aan dat ze vertrokken zijn op 1 December uit San Fransisco 11pm.
Verwijderd
ja die van mij op 3 dec. maar best logisch want het is UNITED STATES postal service.. dus niet nederlands, wanneer ze dus uit amerika zijn weggevlogen heb je geen bál meer aan dat tracking nummer....Chillmeister schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:01:
ik wacht nog op mijn Shures. Maar de tracking van USPS is echt waardeloos, want het geeft nog steeds aan dat ze vertrokken zijn op 1 December uit San Fransisco 11pm.
Weet iemand of er ook oordopjes te koop zijn waarbij je het snoer niet in de nek hoeft te leggen en een soortgelijke kwaliteit/prijs hebben als de EX71's?
[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 07-12-2004 19:00 ]
Denk dat ik dan misschien de keren hiervoor dat ik iets uit de states bestelt had meer geluk had, maar dat was met FedEx waar je gewoon je packet kon tracken tot aan je deur. k heb heiro gelezen dat sommige mensen ongeveer een weekje moesten wachten. Ben gewoon ongeduldig denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:25:
[...]
ja die van mij op 3 dec. maar best logisch want het is UNITED STATES postal service.. dus niet nederlands, wanneer ze dus uit amerika zijn weggevlogen heb je geen bál meer aan dat tracking nummer....gewoon nog ff wachten.. hoe lang duurt dat gemiddeld? ik wil ze zo graag voor zaterdag hebbben
Verwijderd
Ik heb net de Sony E71 gekocht. Maar ik wil hem dus laten inspelen. Kan ik hem aan mijn stereo aansluiten om het daar te laten inspelen? Of moet ik hem echt aan mijn mp3 speler aansluiten?
Verwijderd
Ik heb de Sony E71 en de Senheisser MX450 ff getest:
En ik moet zeggen, dat Senheisser het echt niet slecht doet hoor. Er komt echt geweldig en mooi geluid uit die dingen, alleen de bass hoor je niet echt goed, bovendien is de draagcomfort niet optimaal. Ze zitten niet slecht, maar ook niet lekker.
De beroemde Sony E71:
Draagcomfort is super, de bass is ook echt geweldig!! Maar het geluid is (nu nog ) veel minder dan de Senheisser mx 450. Ik weet niet of het nog gaat verander, maar ik hoop het echt.
En ik moet zeggen, dat Senheisser het echt niet slecht doet hoor. Er komt echt geweldig en mooi geluid uit die dingen, alleen de bass hoor je niet echt goed, bovendien is de draagcomfort niet optimaal. Ze zitten niet slecht, maar ook niet lekker.
De beroemde Sony E71:
Draagcomfort is super, de bass is ook echt geweldig!! Maar het geluid is (nu nog ) veel minder dan de Senheisser mx 450. Ik weet niet of het nog gaat verander, maar ik hoop het echt.
Weet je al wat je doet? Hebben we een via-TPG-ruil-deal of heb je iemand in de buurt gevonden die kan ruilen?Rudedadude schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:50:
Wow, nu zijn er drie aanbiedingen van mensen die wel mediums willen ruilen tegen small. En dat terwijl ik me bedacht dat als het echt nodig zou zijn ik nog wel aan de mediums zou kunnen wennen. Maar goed, small zit mij beter, dus ik wil graag met iemand ruilen.
Heb mijn shure e2c binnen.
Postbode zei dat het versturen duurder was dan de inhoud zelf, dus hij vond het een beetje vreemd (op het pakket stond een waarde van 5 dollar
).
Verwijderd
ik ook!Chillmeister schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:20:
Heb mijn shure e2c binnen.Postbode zei dat het versturen duurder was dan de inhoud zelf, dus hij vond het een beetje vreemd (op het pakket stond een waarde van 5 dollar
).
moet even wennen aan draagcomfort, maar de foam dopjes zitten het lekkerst (small, groter dan dat past never nooit). Ze klinken tot nu toe heel goed, je merkt het verschil zekers wanneer je het volume hard zet. Ze klinken wel goed maar nog een beetje 'dof'. Is 24 uur lang genoeg voor inspelen? of is iets van 8 ook al genoeg
Verwijderd
ja foam zit beste.. wie heeft er trouwens van die enorme oren als die medium dingen eroppassen.. whoah. maar die zijn zo lelijk maargoed. 24 uur inspelen.. dat tasje erbij.
máf
Dit topic is gesloten.