Waar is HunterPro's gesloten - geopende en wederom gesloten topic heen gegaan? Het kan ook aan andere dingen liggen dat ik dit niet meer kan vinden...
Was die laptop niet van jou dan...?HunterPro schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:28:
we zitten gezellig in het restaurant
* HunterPro is nu echt officieel een nerd![]()
*logt weer uit*

Ik ben in Eindhoven gearriveerd, gezellig met mophor meegereden
Ik voel me nu behoorlijk beroerd, koppijn, buikpijn enzo. Heeft ook met de tijd van de maand te maken hoor, lag niet aan het eten
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ben ook wee thuis.. koud buiten ook. Niet kunnen roken in de trein zuigt.
heb maar een treintaxi vanaf hengelo gepakt... anders moest ik lopen. Pauper-automaat heeft nog wel 2x 2 euro van me ingeslikt dus ik had niks te drinken

en waar is m'n topic heen? vuile trashapen

en waar is m'n topic heen? vuile trashapen
[ Voor 14% gewijzigd door HunterPro op 21-11-2004 01:52 ]
Verwijderd
Too much info, en waar blijven die picsDark Blue schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:09:
[...]
...Ik voel me nu behoorlijk beroerd, koppijn, buikpijn enzo. Heeft ook met de tijd van de maand te maken hoor, lag niet aan het eten
Morgen load ik wel die paar piccies up die ik met mn telefooncam geneemt heb.... ?
* SillyJW is gewoon ff dronkei g k?
* SillyJW is gewoon ff dronkei g k?
hmja ja, waar is dat topic heen?
volgens mij was het een sterk verhaal dat ie wifi had en dat dat postje van dattie in een restaurant zat gewoon een bot is
waar blijven de pics?
volgens mij was het een sterk verhaal dat ie wifi had en dat dat postje van dattie in een restaurant zat gewoon een bot is
waar blijven de pics?
Stoer; Marduq
* Rickets is ook weer thuis.
* Rickets aait McVirusS; iedereen kan verkeerd rijden
* Rickets aait McVirusS; iedereen kan verkeerd rijden
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
dat was _zo_ kansloos en slecht en verneukt door een paar mensen (heb er geen andere woorden voor) dat ik in overleg met een admin heb besloten dat ie in de trashcan blijft. Helaas
Verwijderd
Jaja, geef anderen maar weer de schuldHunterPro schreef op zondag 21 november 2004 @ 04:16:
dat was _zo_ kansloos en slecht en verneukt door een paar mensen (heb er geen andere woorden voor) dat ik in overleg met een admin heb besloten dat ie in de trashcan blijft. Helaas

Mogguh 
Ik vraag me af of we een record hebben gebroken met dat topic, maar liefst 33 topicreports
Anywayz, ik vond het heel gezellig gisteren
Ik vraag me af of we een record hebben gebroken met dat topic, maar liefst 33 topicreports

Anywayz, ik vond het heel gezellig gisteren
[ Voor 20% gewijzigd door crisp op 21-11-2004 10:49 ]
Intentionally left blank
zekers 
Volgende keer wel ff een beter jaargetijde kiezen
En een station waar het meetingpoint niet buiten is omdat ze de oude stationshal weggehaald hebben. Zijn ze daar eigenlijk ooit nog een keer klaar met verbouwen? of is het de bedoeling dat het er zo gaar uitziet?
Volgende keer wel ff een beter jaargetijde kiezen
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ik zit nu bij mn vriend, heb geen cardreader hier... maar wél internet... en thuis wel een cardreader maar geen internet 
Dus maandag een cardreader mee naar school

Dus maandag een cardreader mee naar school
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
* André
Gisteravond met Oscar en Tobias in de trein, en bij Amersfoort moesten zij er uit. Dus ik dacht ik ga even maffen, hoor ik opeens "dit is de stoptrein naar Leeuwarden". Ik kijk om me heen en zie dat de hele trein leeg is dus als een gek de trein uit gerend en zie dat we al in Zwolle waren. In de verte stond nog een trein. Na een sprintje kon ik die nog net halen, en dat bleek ook nog de goeie te zijn. Toen durfde ik niet meer te slapen en ben dus wakker gebleven tot aan Assen alwaar mijn lieftallige vrouw met de auto klaar stond. Al met al lag ik om half 3 op bed.
Gisteravond met Oscar en Tobias in de trein, en bij Amersfoort moesten zij er uit. Dus ik dacht ik ga even maffen, hoor ik opeens "dit is de stoptrein naar Leeuwarden". Ik kijk om me heen en zie dat de hele trein leeg is dus als een gek de trein uit gerend en zie dat we al in Zwolle waren. In de verte stond nog een trein. Na een sprintje kon ik die nog net halen, en dat bleek ook nog de goeie te zijn. Toen durfde ik niet meer te slapen en ben dus wakker gebleven tot aan Assen alwaar mijn lieftallige vrouw met de auto klaar stond. Al met al lag ik om half 3 op bed.
* Rowanov wenst iedereen een goede 's morgens
Ga je deze platen nog opsturen naar het fotomuseum?SillyJW schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:34:
goeiesmorregus..
Wie haalt het dan ook in zijn hoofd om in die uithoek te gaan wonen
Anyway, waar blijven die pics? En dan geen brakke telefoonpics
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Mooi verhaal Andre 
Ik was ook nog even doorzakken, waarbij ik even over het hoofd heb gezien dat er al een niet geringe hoeveelheid bier geconsumeerd was. Resultaat: 4 uur thuis, net-niet verslapen voor een bijles, met een brakke kop lesgeven en proberen de stof net iets sneller te snappen dan de leerling.
En m'n band blijkt lek. Dan ben ik gister naar huis gelopen denk ik
Ik was ook nog even doorzakken, waarbij ik even over het hoofd heb gezien dat er al een niet geringe hoeveelheid bier geconsumeerd was. Resultaat: 4 uur thuis, net-niet verslapen voor een bijles, met een brakke kop lesgeven en proberen de stof net iets sneller te snappen dan de leerling.
Het grote HWC-topic staat op 600crisp schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:48:
Mogguh
Of... ...je was zo verdoofd dat het brakke rij-comfort je niet is opgevallenVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:11:
Dan hebben ze bijna een verdubbeling van de collectieRowanov schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:59:
* Rowanov wenst iedereen een goede 's morgens
Ga je deze platen nog opsturen naar het fotomuseum?
En ik geloof dat Pelle nog een paar platen geschoten had alleen die kan in het weekend niet online

* Willem miste alleen waxle met z'n lekkere wijven

was leuke meetink
O ja mijn mening is onveranderd: Amsterdam en U2 zuigen nog steeds
Pauper 2e klas. Moet zeggen dat het in de eerste niet veel beter was na Amersfoort met een stel bejaarden links van me (die al lang in bed hadden moeten liggen). Oz vond de meeting ook weer erg gezellig. Lief spontaan bar-meisje ook.André schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:51:
* OzBoz
Gisteravond met Oscar en Tobias in de trein, en bij Amersfoort moesten zij er uit. Dus ik dacht ik ga even maffen, hoor ik opeens "dit is de stoptrein naar Leeuwarden".
* drm agrees. Was alleen een beetje jammer van die baard.Lief spontaan bar-meisje ook.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
en het feit dat 'fully airconditioned' in het amsterdams blijkbaar wat anders betekent dan 'hier kun je normaal ademhalen'.
LOL, ja Toto trekt volle zalen.. maar dan alleen de nummers die de rest niet kentwillem169 schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:16:
[...]
O ja mijn mening is onveranderd: Amsterdam en U2 zuigen nog steeds

Zo vol 

Beter weinig mensen bij goeie muziek dan kuddedieren bij baggerherrie
O ja puur toeval dat 3 mensen van Toto houden in dat kleine groepje

Beter weinig mensen bij goeie muziek dan kuddedieren bij baggerherrie
O ja puur toeval dat 3 mensen van Toto houden in dat kleine groepje

Maar ik hou dan ook van vanaleswillem169 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:46:
O ja puur toeval dat 3 4 mensen van Toto houden in dat kleine groepje
Maar de eerste stelling dat A`dam zuigt... compleet mee eens
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Als je doelt op de rook walm die in die tent hing... idd!HunterPro schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:26:
en het feit dat 'fully airconditioned' in het amsterdams blijkbaar wat anders betekent dan 'hier kun je normaal ademhalen'.
* André vond de meeting ook zeker gezellig
Dan zie je de personen acchter de nick eens
Dan zie je de personen acchter de nick eens
Yellow vind het hip dat jullie het hip gehad hebben. Waar zijn de duizend pagina lange foto reportages?
|{ brrr }] |
Verwijderd
Mja, Pelle is internetimpotent in het weekend, ik heb geen idee hoe laat z'n werkdag begint, maar daar moet ie toch wel even kans kunnen zien wat foto's online te kwakken
Pics \o/
1 - in het fotomuseum galerie'tje

2 - idem

3 - lief klein blaadje

4 - mophor, André, HunterPro en de hand van crisp

5 - mophor, André, HunterPro, het hoofd van crisp en de hand van Clay

6 - het achterhoofd van McVirusS, OzBoz, Cheatah, Rowanov, disjfa, SillyJW

7 - wederom mophor, André en HunterPro, nu zonder random ledematen die ineens in beeld verschenen

8 - Clay en mophor

9 - disjfa, cel-ed, Canaria en de arm van André

10 - crisp, mophor, Rickets en Clay

11 - disjfa, cel-ed, Canaria, André en (kl)(c)utter

12 - HunterPro, SillyJW, Rowanov, crisp, mophor en Rickets

13 - disjfa, cel-ed, Canaria, André en (kl)(c)utter

14 - McVirusS
, willem169 en drm

15 - Cheatah en de helft van XangadiX

16 - XangadiX, OzBoz, HunterPro, SillyJW en Rowanov

17 - mophor, Dark Blue, Rickets en Clay

18 - McVirusS en willem169

19 - en wederom cel-ed, Canaria, een Drentse boer en (kl)(c)utter

Goed, dat wast... het was erg gezellig, jammer alleen van de metro die niet meer reed, en van de nachtbus die wel reed maar er 1000 uur over deed naar de Arena toe.. verder veel gelachen, beetje gedronken en lekkere saté gegeten
1 - in het fotomuseum galerie'tje

2 - idem

3 - lief klein blaadje

4 - mophor, André, HunterPro en de hand van crisp

5 - mophor, André, HunterPro, het hoofd van crisp en de hand van Clay

6 - het achterhoofd van McVirusS, OzBoz, Cheatah, Rowanov, disjfa, SillyJW

7 - wederom mophor, André en HunterPro, nu zonder random ledematen die ineens in beeld verschenen

8 - Clay en mophor

9 - disjfa, cel-ed, Canaria en de arm van André

10 - crisp, mophor, Rickets en Clay

11 - disjfa, cel-ed, Canaria, André en (kl)(c)utter

12 - HunterPro, SillyJW, Rowanov, crisp, mophor en Rickets

13 - disjfa, cel-ed, Canaria, André en (kl)(c)utter

14 - McVirusS

15 - Cheatah en de helft van XangadiX

16 - XangadiX, OzBoz, HunterPro, SillyJW en Rowanov

17 - mophor, Dark Blue, Rickets en Clay

18 - McVirusS en willem169

19 - en wederom cel-ed, Canaria, een Drentse boer en (kl)(c)utter

Goed, dat wast... het was erg gezellig, jammer alleen van de metro die niet meer reed, en van de nachtbus die wel reed maar er 1000 uur over deed naar de Arena toe.. verder veel gelachen, beetje gedronken en lekkere saté gegeten
U roept, wij draaienVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:15:
Mja, Pelle is internetimpotent in het weekend, ik heb geen idee hoe laat z'n werkdag begint, maar daar moet ie toch wel even kans kunnen zien wat foto's online te kwakken
Verwijderd
Ik wou al zeggen, Dark Blue was er toch ook? Je hebt een aantal keer goed voor elkaar gekregen haar weg te moffelen 
Ik zat niet naast Rickets namelijk
Ik zat niet naast Rickets namelijk
Tsk ik moet meer dan vier minuten wachten op mijn foto's
|{ brrr }] |
Ik ben wel fotogeil, ik sta op meer dan de helft
Jij zat gewoon irritant overal in beeld

Ow Pelle, nogmaals gefeliciteerd met je Mini-golf overwinning.
Als ik in de trein zit en me verveel dan speel ik wel es een potje ja
Het was ook zeker gezellig en het bier vloeide rijkelijk. Alleen moest zonnodig de kleinste kroeg uit heel Amsterdam uitgezocht worden

muziek uit was niet erg
die ging daarna weer aan
die ging daarna weer aan

Inderdaad een lul.. maar in die kleinste kroeg van Nederland was het anders krap geweest. Meisje achter de bar zwaaide nog wel enthousiast naar buiten vond ik. Wilde zeker nog goedkoop een site ritselenAndré schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:46:
[...]
...was een kutkroeg, die lul achter de bar deed zelfs de muziek uit om te vragen of we wat gingen bestellen. We waren net 2 minuten binnen
DB heeft nog wel (verrassings) foto's.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:32:
Ey, was Pelle er wel trouwens, die staat nergens op de foto
InderdaadAndré schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:46:
alleen de kroeg waar we daarna heen gingen was een kutkroeg, die lul achter de bar deed zelfs de muziek uit om te vragen of we wat gingen bestellen.
Ik ging vragen of hij een bon kon maken, ipv elke keer apart afrekenen. Nou, dat kon dus mooi niet, en op een hele belerende toon kreeg ik te horen 'want dan weten we allebei waar we aan toe zijn' ofzo
Rare kerel

Dat was Hugo, achter de bar. Hugo is met gebruiksaanwijzing. Een hele dikke.
@Hunterpro hieronder
met een wat?
@Hunterpro hieronder
met een wat?
[ Voor 20% gewijzigd door SillyJW op 22-11-2004 12:57 ]
Precies, ik wist gewoon op welke momenten ik buiten beeld moest blijven
hoewel ik niet echt winnares in het 'buiten beeld blijven' was, Canaria dook weg toen ik een foto wilde maken, erg lame imho, en Hunter deed toen ook maar mee. Wat overigens wel weer een hele suggestieve foto opleverde.
Ik zit nu op school en hoewel er speculaties waren dat er op maandag thuis internet zou zijn, is dat er nog niet.
Ja

...leuke spijkerbroek trouwens... strak in 't kruis?

Eej don't blame me.. zou nooit mijn eigen kruis op de foto zetten.Dark Blue schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:22:
[...]
Janou weet ik waarom mijn flitser telkens ongewenst aanstond
![]()
...leuke spijkerbroek trouwens... strak in 't kruis?
Je bent toch abo?Dark Blue schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:22:
Ik zit nu op school en hoewel er speculaties waren dat er op maandag thuis internet zou zijn, is dat er nog niet.Ik heb hier meen ik geen webspace.
http://www.tweakers.net/my.tnet/fotoalbum
Erg hippe foto's; nu nog wachten op DB's foto's!
offtopic:
* Rowanov bedankt drm [edit]en Pelle[/edit] voor de push-message
* Rowanov bedankt drm [edit]en Pelle[/edit] voor de push-message
[ Voor 14% gewijzigd door Rowanov op 22-11-2004 15:15 ]
Verwijderd
Bwuh?SillyJW schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:47:
Dat was Hugo, achter de bar. Hugo is met gebruiksaanwijzing. Een hele dikke.
Andere Hugo
tenminste... dat weet ik natuurlijk niet zeker. Waar was je zaterdag jongstleden?
tenminste... dat weet ik natuurlijk niet zeker. Waar was je zaterdag jongstleden?
Eej DB, je hoeft ze niet te ontwikkelen hoor.. digitale foto's.
Deze stond nog niet in het rijtje, maar wel op Pelle's server

[ Voor 41% gewijzigd door Rowanov op 22-11-2004 18:52 ]
Wat was de omschrijving? Whitebalance?Rowanov schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:51:
Deze stond nog niet in het rijtje, maar wel op Pelle's server![]()
[afbeelding]
Ik vond hem wel sfeervol en erg herfstig. Onder het mom van niet Lulle maar Pelle alsnog maar geplaatst
moesten er nou nog foto's ontwikkeld worden ofzo
pff een beetje nerd heeft gewoon digitaal...
pff een beetje nerd heeft gewoon digitaal...
Tja, volgens mij waren dit alle foto's al?
DarkBlue heeft nog pix.. mail ze anders ff naar iemand met webspace..André schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:58:
Tja, volgens mij waren dit alle foto's al?
Note to self: directory browsing ff disablen.. die nieuwsgierige users ook altijdRowanov schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:51:
Deze stond nog niet in het rijtje, maar wel op Pelle's server![]()
[afbeelding]
Ik ga even kijken of ik ze vanaf hier erop kan gooien.
Was inderdaad wel gek, sta je daar bij de fotograaf, begint hij aan je CF kaartje te pulken in de hoop dat het filmpje eruit komt... oh, verrek, ze waren digitaal!
Nee, even zonder gekheid. Even zien hoe lief mijn T.net fotoalbum is
Yeay!

wat een shitload is dat zeg, 4 afbeeldingen per keer er doorheen gooien en dan telkens per ongeluk de ongeresizede versie pakken, waarop Tweakers hikt, boert en zegt dat je het met vriendelijkere formaatjes opnieuw mag proberen

Btw, de foto's zijn geresized om ze wat kleiner te houden en ook wat in kwaliteit omlaaggeschroefd. En een keer de levels iets omhoog gegooid want mijn LCDtje laat mn foto's lichter zien dan ze later op t scherm komen... vandaar. Door Photoshops batch zal niet elke foto individueel er geweldig uitzien
Was inderdaad wel gek, sta je daar bij de fotograaf, begint hij aan je CF kaartje te pulken in de hoop dat het filmpje eruit komt... oh, verrek, ze waren digitaal!

Nee, even zonder gekheid. Even zien hoe lief mijn T.net fotoalbum is
Yeay!
wgmeetnov04 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
wat een shitload is dat zeg, 4 afbeeldingen per keer er doorheen gooien en dan telkens per ongeluk de ongeresizede versie pakken, waarop Tweakers hikt, boert en zegt dat je het met vriendelijkere formaatjes opnieuw mag proberen

Btw, de foto's zijn geresized om ze wat kleiner te houden en ook wat in kwaliteit omlaaggeschroefd. En een keer de levels iets omhoog gegooid want mijn LCDtje laat mn foto's lichter zien dan ze later op t scherm komen... vandaar. Door Photoshops batch zal niet elke foto individueel er geweldig uitzien

[ Voor 179% gewijzigd door Dark Blue op 23-11-2004 13:41 ]
Het was wel een teken van volwassenheid overigens dat niet iedereen met een cam liep te flitsen, bij andere meetings was dat wel anders.
Idd, vond het wel prettig zo. Een paar foto's dan blijft het leuk.cutter schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:48:
Het was wel een teken van volwassenheid overigens dat niet iedereen met een cam liep te flitsen, bij andere meetings was dat wel anders.
Dat zeg je nou wel, maar stiekem sta je op bijna alle foto'sAndré schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:33:
[...]
Idd, vond het wel prettig zo. Een paar foto's dan blijft het leuk.
Das omdat ze anders met elkaar moeten pratencutter schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:48:
Leuke foto's.. zelfs Canaria nog een keer, niet snel genoeg weggedoken wellicht.
Wat dat betreft miste ik m'n 50mm f/1.8 op 800 ISO toch wel hoor.. alles wat je nu niet flitst, is bewogen met zo'n compacte prul-camcutter schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:48:
zeg Drm waarom zijn mijn en cheatahs nick nog niet geel? (of paars)
ik geef jouw alvast de eerste:

gele kaart!

gele kaart!
Stoer; Marduq
Go Xanga Go trepeneer hier een daar nog es wat

Woei, en nu een OW teruggeven, kijken wie langer volhoudt
vuile ninh had er geen zin an ofzoKarp schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:47:
klopt het dat ik een prototype mis op die foto's?
XangadiX:
zeg Drm waarom zijn mijn en cheatahs nick nog niet geel? (of paars)
[afbeelding]
gele kaart!
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Die vuile ninh die zou echt wel komen. Misschien dat ie mij miste om handje vast te houden omdat er een onverlaat met een trein te laat kwam aankakken. Ik was wel benieuwd of Ninh sneller liep dan dat ie kartte
Roflmao!, auw, onder de gordel :o!!!!!111OzBoz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:56:
[...]
Die vuile ninh die zou echt wel komen. Misschien dat ie mij miste om handje vast te houden omdat er een onverlaat met een trein te laat kwam aankakken. Ik was wel benieuwd of Ninh sneller liep dan dat ie kartte
* XangadiX ziet dat zijn nick nog zwart is

Stoer; Marduq
* HunterPro ziet dat XangadiX's nickname inmiddels rood is, dat het weer fijn is, en dat het wel weer es tijd wordt voor een meeting.
Wie vinden dit ook?
Meeten is altijd goed; maar het hangt van de datum af of ik kan komen
Ik denk dat veel mensen 'Rotterdam' gaan roepen, dus doe ik daar ook vrolijk aan mee!
sweet, ik heb geen idee of ik dan tijd heb (maar ik heb dr eigenlijk wel zin in).
openkat.nl al gezien?
Open dan ff een nieuw topic
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dan moet er wel iets zijn om in de TS te zetten
Voorstel: "Wie heeft er zin in een meeting"
That will do
That will do
Dit topic is gesloten.