P&W meeting IV: nabespreking **PICS INSIDE!** Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.833 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Modbreak:!!! Inschrijven kan vanaf nu allang niet meer op: www.pwmeeting.nl !!!

Wellicht herinneren sommigen onder jullie nog de P&W meeting III van vorig jaar. Misschien ook niet. Welnu, ik hoor van een aantal mensen *kuch* -NMe- en P_de_B */kuch* en wat anderen ondertussen dat deze meeting dit jaar wel weer voor herhaling vatbaar zou zijn. En wie ben ik om daar dan iets tegen in te brengen? Vandaar dat ik nu kom met een nieuw voorstel-topic.

Het idee is simpel:
  • Schraap wat nerds uit /14
  • Gooi die bij elkaar en mix dat met:
    • Wat gezelligheid
    • Een biertje/palm-pje als je dat lust (en al 16+ bent :Y) )
    • Een uitstapje (brrrr, die enge /wereld en /reality in trekken ja!)
    • Een BBQ :9
  • Effe shaken en er is weer een nieuwe /14 meeting
Pffff...en nu? :O
Nu heb ik een beetje een dilemma: Hoewel ik vorig jaar de organisatie op me heb genomen heb ik daar helaas een steekje laten vallen. Tevens vraag ik me af of iemand anders misschien wel heel graag een meeting zou willen organiseren. Ik wil anderen daar graag de kans voor geven. Ik wil niet iemand zijn/worden die alle leuke dingen zelf maar wil regelen. Ik sta dus geheel open voor anderen die deze taak op zich willen nemen.

Aan de andere kant is het me prima bevallen en vond ik het erg leuk om het te organiseren. Ik zou het dan ook graag dit jaar weer doen. In grote lijnen hetzelfde, misschien een tikje actiever, en met wat meer mensen. Daarom deze opzet:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59868/full.gif

Wij devvers, 1337 als we zijn, hebben zo nu en dan de "drang" om met anderen te kunnen babbelen over bits en bytes, design patterns, algoritmes, sql-queries en allerlei andere geile woorden. Helaas lukt dat de gemiddelde /14-er niet echt met zijn/haar oma, neef of chick die je in de cyberkroeg bent tegengekomen. Die trekken dan doorgaans een gezicht als in :?

Wat doen /14-ers dan? Juist! Wij meeten! Ergens in een centrale plaats in ISO-3166/528. Om ISO-3166/056 niet geheel uit te sluiten zelfs bij voorkeur een tikkie zuidelijker. En dan zit je midden bij ons in de straat :+ Wee degene die dit gaat narekenen, als je komt meeten kun je een flink pak spanking verwachten }) Als ontmoetingsplaats wil ik dan ook graag weer het hartje van Eindhoven gebruiken, net als vorig jaar. Dit omdat ik zelf in deze buurt aardig bekend ben en dat dus organisatorisch weer wat beter kan invullen en omdat het dan niet al te ver rijden is naar de (toch wel legendarische) BBQ. Die /HK mietjes bakken er niks van :+

Helaas blijkt echter, zo concludeerden we vorig jaar, de gemiddelde /14 nerd toch wel erg angstvallig te zijn om zijn IDE te verlaten en daarom heb ik een (toegegeven, wellicht gewaagd) voorstel voor jullie in petto:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59869/full.gif

Ik persoonlijk hang ook redelijk wat rond in /13 en niet geheel on-toevallig heb ik daarom gekozen voor het aldaar geliefde Comic-Sans font voor deze titel :Y)
Omdat /13 en /14 IMHO toch wel behoorlijk wat raakvlakken hebben, ook gezien het feit dat onze schutting die ons scheidt daar behoorlijk onder lijdt, lijkt het me wel geschikt om de /13 freaks ook uit te nodigen om zo de opkomst wat op te krikken. Het schijnt zelfs dat er meiden zitten in /13 :9~

Mijn voorstel is dus om /13 en /14 te verenigen en gezamenlijk deze meeting door te brengen. Mocht het niet bevallen (het schijnt dat /13-ers beter gekleed gaan ;) ) dan zitten we dus diezelfde avond gewoon weer veilig achter onze schutting en kunnen we gewoon doen alsof onze neus bloed :+

Ben je altijd zo langdradig? :Z
...Enniewee. Ik zei dus: Laten we ons samen pakken en gezamenlijk meeten. Ik mik eigenlijk op een opkomst van 20+ mensen en mijn motto is (net als vorig jaar): Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Concrete plannen heb ik nog niet, maar zeker is dat ik weer wil gaan barbe-knoeien (ditmaal zonder party-crashers). Zolang de opkomst niet overweldigend blijkt te worden wil ik dit zelfs gratis kijk, nu worden ze wakker... aanbieden aan alle mensen die komen opdagen. Zie het maar als een lokkertje ;) Ook zeker is dat ik Eindhoven wil gebruiken als meeting-point en dat ik, behalve het bekijken wat een "terras" nu eigenlijk is, iets wil gaan doen aldaar. Be it (het vorig jaar mislukte) laser-gamen, poolen en/of snookeren, oud-hollands tenentellen of een willekeurige andere activiteit. Hierbij lever ik me volledig over aan jullie en stel ik mij dus open voor suggesties.

Schiet nou op! Ik moet al 10 minuten plassen en ik weet nog steeds niet waar die BBQ is! :(
Right. Net als vorig jaar ben ik van plan om een aantal vragen concreet beantwoord te zien worden. Deze zijn:
  • Wanneer gaan we meeten?
  • Wat gaan we doen?
  • Wat is ons budget? (i.v.m. activiteiten)
  • Hoeveel mensen komen er BBQ-en?
  • Is er behoefte om te blijven overnachten?
  • Hoe vangt een koe een haas?
Deze zullen binnen niet al te lange tijd beantwoord kunnen worden middels het klikken op hyperlinks welke diverse bits zullen veranderen in de database om zodanig de uitslag van de bijbehorende polls te wijzigen.

Voorlopig echter ga ik het houden op dit voorstel topic en wil ik graag wat feedback op de vragen of /13 wel welkom is (*steekt hand op O+ ) en of jullie je kunnen vinden in het feit dat deze langdradige zemelzak weer een poging doet om nerds te ontmaskeren. Zou jij het liever doen, heb je ideeën of suggesties of wil je gewoon je € 0.02 kwijt, dan is dit de plaats om dat te melden. Ik wil dit topic in een later stadium, in combinatie met www.pwmeeting.nl, gaan gebruiken om de diverse polls te houden en om inschrijvingen middels mijn inmiddels befaamde 1337-Inschrijf-ScriptTM te gaan afhandelen, evenals het eventueel coördineren van de meeting.

En nu mag je gaan plassen :+

En die BBQ? :?
Die komt er toch wel. Of er nu een meeting komt of niet :Y) Mocht er een meeting komen dan is dat (voor alle duidelijkheid) na de meeting (net als vorig jaar). Er wordt dan alleen verwacht dat je zelf wat drank mee brengt. Eten, bouwzeil en muziekje wordt voor gezorgd.

En mijn vriendinnetje, mag die ook mee? Als het toch gratis is?
Nogmaals mijn motto: Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Als je niet heel je familie en schoonfamilie mee sleurt en het nog ergens in de verte met /13 of /14 te maken heeft mag het mee komen. Vooral voor een wat evenwichtiger balans tussen het man en vrouwvolk is het zelfs erg wenselijk om je eigen dinnetje mee te brengen en niet allemaal op de mijne te springen :+
Bedenk wel dat ik best wel een BBQ kan sponsoren voor een leuk groepje mensen, maar dat ook ik niet zwem in het geld. Mocht de opkomst enorm worden dan kan het dus zijn dat er een (kleine) vergoeding voor gevraagd kan worden. Blijft het aantal mensen ergens tussen de...zeg...10 en 30 liggen dan zal dit niet snel gebeuren.

En wanneer?
Wat mij betreft ergens tussen half/eind juli en begin september. Ook daar zal een poll voor geopend worden om zo te kunnen "turven" op welke datum de opkomst het hoogst zal zijn.

Ga nou plassen!...tssssk...

Mocht je nou toch popelen om meer te weten te komen, bekijk dan het topic van vorig jaar nog eens totdat er meer gegevens komen van de/een organisatie voor deel IV.

offtopic:
Is dit nu de langste P&W post ooit? :+

Update:
Poll d'r bij. Ik weet dat het grappig is om /13 te jennen, maar stem nou niet op "nee" tenzij je gewoon een echt goede reden hebt om /13 niet mee te laten gaan. Motiveer dat dan ook even in een post. Ook stel ik het niet op prijs als er op "slinkse wijze" allerlei "blinde linkjes" worden geplaatst in andere topics om zo een keuze (be it ja of nee) wat meer votes te geven.

Poll: /13 Mag mee!
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=67836&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Update 2
Ow, en (een deel van) de pics van vorig jaar: hierrrrrrrrr, met dank aan -NMe- :Y)

Update 3
INSCHRIJVEN doe je op >> www.pwmeeting.nl << B)

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 22-10-2005 04:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

* NMe aait RobIII. Nou zie ik waarom je er zo lang voor nodig had, je hebt gewoon een kilometer tekst zitten tikken al die tijd. :+

Ik ben vorig jaar niet gekomen, maar dit jaar kom ik zeker, mits ik tenminste op tijd een datum weet (>2 weken van tevoren, i.v.m. werk). Wat mij betreft mag jij, RobIII, het wederom regelen (tenzij er iemand is die het ook graag wil doen, dan gaan we wel stemmen ofzo :P).

En waarom nodig je /13 nou ook uit. Straks komt die enge willem169 (of erger: André :o) ook nog! :|
:+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 02:58:
* RobIII aait RobIII. Nou zie ik waarom je er zo lang voor nodig had, je hebt gewoon een kilometer tekst zitten tikken al die tijd. :+
:D
Ik ben vorig jaar niet gekomen, maar dit jaar kom ik zeker, mits ik tenminste op tijd een datum weet (>2 weken van tevoren, i.v.m. werk).
Dat komt wel goed. Ikzelf heb ook minimaal een maand paar weken nodig om alles te regelen (ook i.v.m. vakantie e.d.).
Wat mij betreft mag jij, RobIII, het wederom regelen (tenzij er iemand is die het ook graag wil doen, dan gaan we wel stemmen ofzo :P).
d:)b Da's één :P
En waarom nodig je /13 nou ook uit. Straks komt die enge willem169 (of erger: André :o) ook nog! :|
:+
Pffff.... dit is toch kans om die /13 lui eens lekker real-life te bashen? :P Ik snap niet wat daar het probleem mee is :+ Ik heb nog wel wat planken van een schutting liggen :D

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 03:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord op vraag 6 : Ze gaat achter een graspol zitten en doet het geluid van een wortel na.

Verder : Lijkt me leuk. Ik ben misschien niet zo erg actief op het forum ( alhoewel ik wel probeer om mensen te helpen ), maar gezien het feit dat ik in de buurt van Eindhoven woon....

enne.... een combinatie /13 en /14......wordt dat wel geaccepteerd ? ;)

Hang me er niet aan op, maar interesse is er hier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ow, RobIII is één dingetje vergeten in zijn startpost:

Mensen die vorig jaar naar de meeting kwamen hebben daarmee ingestemd met een 5-jarig P&W-meeting abonnement en zijn daarmee dus verplicht dit jaar weer te komen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:36
Oh. :/

Nou vooruit dan.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

nemen jullie die schutting dan mee, of moeten wij die meezeulen? :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Hmmm... klinkt gezellig allemaal :)

/13 uitnodigen heb ik geen problemen mee dus ook ik steek dan maar een handje op.

Ennuhh enge mensen zitten hier ook :+

Denk alleen niet dat dinnetje mee wil 8)7 (freak-overschot denk :X)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-07 10:25

pjvandesande

GC.Collect(head);

Vorig jaar was gewoon top! RobIII had alles prima geregeld, was alleen even aarzelen op het terras maar het was helemaal gezellig! Jammer dat de meeste alleen wat beter konden poolen dan ik, maar daar ben ik nog overheen gekomen.

De BBQ was gewoon echt helemaal top! Het vlees was lekker en de bier was koud.... alleen nu komt RobIII in eens met een ransig idee, het uitnodigen van de /13'rs 8)7
Wat moeten die mensen van /13 er nou, nouja behalven de vrouwen dan?
Ik als /14'r vind het veelste eng onder de niet /14 mensen! Moet niets hebben van de rest, behalven van het vrouwlijke schoon.
-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 03:26:

Mensen die vorig jaar naar de meeting kwamen hebben daarmee ingestemd met een 5-jarig P&W-meeting abonnement en zijn daarmee dus verplicht dit jaar weer te komen. O-)
Dat stond er dus in kleine letters op de batch! Maar vooruit ik ben der wel weer B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-06 09:04

D4Skunk

Kind of Blue

Zijn er misschien enkele Belgen die interesse vertonen ?

* D4Skunk is wel geïnteresseerd misschien B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 03:26:

:+ Afhankelijk van hoe en wanneer (weer Eindhoven? :X), heb het nogal druk momenteel. :)

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

D4Skunk schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:15:
Zijn er misschien enkele Belgen die interesse vertonen ?

* D4Skunk is wel geïnteresseerd misschien B)
Ik ben heel beniewd of Whoami deze keer wel komt. Zou leuk zijn!
Maar natuurlijk zou het ook leuk zijn als jij komt D4Skunk O-)
RedRose schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:19:
[...]

:+ Afhankelijk van hoe en wanneer (weer Eindhoven? :X), heb het nogal druk momenteel. :)
Sorry, je zit aan die 5 jaar vast :+

[ Voor 7% gewijzigd door pjvandesande op 01-06-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 12:07

TeeDee

CQB 241

Zoooo heee. Wat een end.

Maar goed:
• Vorig jaar toegezegd, helaas af moeten zeggen vanwege omstandigheden. Dit jaar wel!
• /13 mag, zolang ze maar niet de sfeer verzieken
• RobIII, jij mag het regelen :)
• Zoals reeds opgemerkt: graag ruim van te voren

Seau, en nu ga ik pissen.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

questa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:26:
[...]

Ik ben heel beniewd of Whoami deze keer wel komt. Zou leuk zijn!
Maar natuurlijk zou het ook leuk zijn als jij komt D4Skunk O-)

[...]
Whoami mag gerust met mij meerijden als hij dat wil... Het zou zelfs beter zijn, want Ik zie er tegen op om het hele eind alleen af te leggen....

Voor Belgen die geïnteresseerd zijn : ik woon i/d regio tssn Gent en BXL .
Voor mij is Eindhoven +/- 3 u rijden, dus ben ik niet van plan het hele eind alleen af te leggen...

* D4Skunk twijfelt nog ...drie uur heen + drie uur terug = zes uur ...
offtopic:
Misschien hotelletje/kamer met ontbijt boeken en een weekendje met m'n vrouwtje van maken. Terwijl ik aan het GOT'en ben kan zij dan gaan shoppen/vriendin in ?Veldhoven? gaan bezoeken...

[ Voor 34% gewijzigd door D4Skunk op 01-06-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

D4Skunk schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:41:
[...]

* D4Skunk twijfelt nog ...drie uur heen + drie uur terug = zes uur ...
offtopic:
Misschien hotelletje/kamer met ontbijt boeken en een weekendje met m'n vrouwtje van maken. Terwijl ik aan het GOT'en ben kan zij dan gaan shoppen/vriendin in ?Veldhoven? gaan bezoeken...
Dat klinkt als een goed idee! Ik weet niet hoeveel dinnetjes meekomen dit jaar. Maar mocht het druk zijn met vrouwen kan ik altijd kijken of ik die van mij zo ver krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

[...]
offtopic:
Misschien nog helemaal niet zo'n gek idee voor de mensen die willen blijven slapen. Hotelletje boeken.
Ligt er netulêk aan wat de faciliteiten van RobIII zijn :)

edit:
questa :)

offtopic:
Eerst nog een dinnetje scoren, zomer komt er aan dus zit wel goed... :)

[ Voor 12% gewijzigd door TeeDee op 01-06-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
[...]

Whoami mag gerust met mij meerijden als hij dat wil... Het zou zelfs beter zijn, want Ik zie er tegen op om het hele eind alleen af te leggen....
Ik versta geen zottegems. :+

Naja, ik zal nog zien, veel hangt af van de datum.
3 uur rijden is idd wel veel; en dan hebben we ook nog de werken in a'pen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dude, ik ga dat echt niet allemaal lezen :O

Heb je ergens een samenvatting met de kernpunten?

edit: toch maar even aan speedreading gedaan. Wat mij betreft mag je het weer organiseren, vorig jaar was het prima geslaagd :). WIl je nog meer weten?

[ Voor 45% gewijzigd door P_de_B op 01-06-2005 10:03 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

P_de_B schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:58:
Dude, ik ga dat echt niet allemaal lezen :O

Dingen doen, zuipen, vreten @ Rob's place en dan naar huis of daaro pitten. Rond juni/juli of september.
Voldoende zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
TeeDee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:00:
[...]

Dingen doen, zuipen, vreten @ Rob's place en dan naar huis of daaro pitten. Rond juni/juli of september.
Voldoende zo?
Ah, dank je :) Count me in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

whoami schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:54:
[...]

Ik versta geen zottegems. :+
Moh allei jongske, das echt nie vrie moelek zenne, en ast echt moe kank probere van es zulte's te klappen ook zenne, da kunne we dan wel zien hein.. tzalter ook van af hangen of da mij vrouken da zie zitten, dus kgoh nog nieks beloven hein.
Naja, ik zal nog zien, veel hangt af van de datum.
Dat zou voor mij ook nog wel een probleem kunnen vormen...
3 uur rijden is idd wel veel; en dan hebben we ook nog de werken in a'pen.
Die 3 uur rijden was A'pen inclusief, we zijn nl. een week of 3 geleden een vriendin van m'n vrouwtje gaan bezoeken tegen Eindhoven. 't Was wel buiten de spitsuren natuurlijk...
TeeDee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:00:
[...]

Voldoende zo?
Hmmz, der zou misschien toch beter iemand anders voor chauffeur spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
TeeDee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:50:
[...]

Misschien nog helemaal niet zo'n gek idee voor de mensen die willen blijven slapen. Hotelletje boeken.
Ligt er netulêk aan wat de faciliteiten van RobIII zijn :)

edit:
questa :)

offtopic:
Eerst nog een dinnetje scoren, zomer komt er aan dus zit wel goed... :)
Vorig jaar heb ik aangeboden dat er wel wat mensen konden overnachten. Dat kan wat mij betreft dit jaar ook wel weer, als het er niet teveel worden. Maar dat kun je straks invullen in mijn 1337-Inschrijf-ScriptTM :P
Mocht je een hotelleke zoeken, dan kan ik www.hoefpoort.nl wel aanraden :D

Ik zit hier nu met kleine oogjes en ben nog niet helemaal bij bewustzijn, maar so far so good! Leuke reacties en het ziet er al goed uit qua opkomst d:)b

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
* faabman wil als nepdevver eigenlijk ook wel eens wat die-hard programmeurs van dichtbij zien

Afhankelijk van de datum kom ik ook wel effies uit Alkmaar aankakken, eventueel kunnen er mensen meerijden...

Verder vind ik het eigenlijk helemaal niet vreemd om een financiële bijdrage te moeten leveren aan de BBQ...

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me meldt zich aan

/me stelt voor om dit topique sticky te maken

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Eindhoven zou wel verrekte hendig zijn als locatie :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

faabman schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:22:
[...]
Verder vind ik het eigenlijk helemaal niet vreemd om een financiële bijdrage te moeten leveren aan de BBQ...
Neither do I !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Rob's BBQ :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36932/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

IM IN :D

Kan ik sowieso met -NMe- samen reizen, is al wat gezelschap :P

Wat betreft /13, daar zit ik ook in, en hoe meer zielen, hoe meer vreugde iight?

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik zal een PayPal accountje openen :D
Effe serieus: Mijn dinnetje werkt bij een keurslager en ik kan daar dus leuk met korting wat inkopen. Als de opkomst niet al te groot wordt wil ik dus wel sponsoren (net als vorig jaar), maar als je er op staat om iets te doneren ben je daar natuurlijk vrij in :+
Ik ga vanavond of misschien morgenavond PWMeeting.nl effe inrichten met wat polls en mijn 1337-Inschrijf-ScriptTM want het begint al aardig storm te lopen Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/dance.gif

Overigens wat vervoer betreft; ik ben ook nog wel bereid de tweakers die niet al te ver hier vandaan wonen (als in 2 uur rijden) eventueel van te voren op te pikken en 's avonds op het station in Helmond / E'hoven af te gooien. Ik heb 2 auto's tot mijn beschikking, welke ook ingezet zullen worden om van E'hoven naar BBQ te komen. Tweakers die anderen willen meenemen is natuurlijk toppie, maar dat zul je dus even onderling moeten uitvechten. Vorig jaar bleek het in ieder geval goed te werken.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 11:49 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Misschien polletje in TS om te kijken of /13 mag komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Kayshin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:47:
Misschien polletje in TS om te kijken of /13 mag komen?
Da's dan ook meteen de enige poll die ik wil houden in dit topique. Ik probeerde in dit topic al zo weinig mogelijk polls te gebruiken totdat ik wat meer input had, maar vooralsnog ziet het er goed uit :D
Ik ga 'm wel effe maken.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
mowah, is een poll nodig? Laat die mensen gewoon komen.

En meebetalen aan de BBQ is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Wellicht dat een modje een alias (ik heb gehoord dat dat een kewle nieuwe feature is :P ) kan maken in /13 van dit topique? :Y)
P_de_B schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:52:
mowah, is een poll nodig? Laat die mensen gewoon komen.
Te laat :+
Maar vind ik ook hoor. Lijkt me ook dat de uitslag een overweldigend "ja" zal worden. En zo niet, dan doe ik net als de EU en nodig ik ze toch uit :P
P_de_B schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:52:
En meebetalen aan de BBQ is logisch.
Ik zal mijn rekeningnummer kenbaar maken op pwmeeting.nl. Zeikerds :P

[edit]
:( Wie heeft er "nee" gestemd? :P En waar is de motivatie daarvoor?

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 11:58 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Eindhoven... verrek zeg, das handig....
* 6K woont in E'hoven.... meerhoven zelfs

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Wie maakt eigenlijk het onderscheid tussen /13 en /14?

Ik bedoel, ik ben ibjv iemand die in beide zich thuis voelt (naask HK :+ )

Ze mogen toch komen, daar niet van ;)
Offeh, als ze daar zijn terwijl ze niet mogen: enne, wat is jou laatste prog? En in welke taal?
Ehm, t was un ehm, tja, ehm PRO-GRAM-MA wat dingen uitrekent enneh iets op het beeldscherm zet :D

[ Voor 1% gewijzigd door Kayshin op 01-06-2005 12:00 . Reden: typo's :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-07 03:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P_de_B schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:58:
Ja: stem tegen /13'ers op de /14 meeting :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
.oisyn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:59:
[...]

*pets* :+
Ga maar eens een Alias maken jij >:)

offtopic:
Overigens zijn dit soort topics altijd leuk voor je P&W Post-stats :P

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 12:03 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Okay, misschien loop ik iets te hard van stapel:

- Ik wil best rijden, mensen meenemen regio R'dam (woon zelf bij Zwijndrecht) op voorhand dat
- ik niet terug rij :) (dus in de buurt ergens blijven slapen) :P
- meebetalen is uiteraard logisch.

Hmm, ik wacht wel even op de pwmeeting.nl site :) RobIII schiet eens op man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
TeeDee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:06:
Hmm, ik wacht wel even op de pwmeeting.nl site :) RobIII schiet eens op man! :)
* RobIII heeft nog een job hoor :D
Als iemand voor vanavond een leuk design kan aanleveren *kuch* /13 *kuch* in een PSD-tje ofzo dan kan ik die vanavond wel slicen en in een www vorm gieten :+
En anders "design" ik er zelf 1 en moeten jullie het daar maar mee doen :P Je bent gewaarschuwd.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 12:08 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-06 17:45

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Als het in Eindhoven is, count me in :Y) Ik woon in Eindhoven dus das handig met vervoer en bier enzo ;)

Edit:
Tenminste, als je ook als niet die-hard /13-er of /14-er bent mag komen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Wacky op 01-06-2005 12:10 ]

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:00:

offtopic:
Overigens zijn dit soort topics altijd leuk voor je P&W Post-stats :P
Dan ken je de crewfora nog niet ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:08:
[...]
* RobIII heeft nog een job hoor :D
Wat denk je dat ik aan het doen ben? :+
Als iemand voor vanavond een leuk design kan aanleveren *kuch* /13 *kuch* in een PSD-tje ofzo dan kan ik die vanavond wel slicen en in een www vorm gieten :+
En anders "design" ik er zelf 1 en moeten jullie het daar maar mee doen :P Je bent gewaarschuwd.
Waarom design? Text only. Hopla. Makkelijk edoch functioneel.

offtopic:
en nu stop ik met me postcount. Bokkende apps :w
.oisyn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:10:
[...]
offtopic:
Zit daar ergens de reden dat gorgi_19 ook roze is zeker? Of komt dat uit A61?

[ Voor 22% gewijzigd door TeeDee op 01-06-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Zijn er meer mensen uit het schone limbur die via roermond of noordelijker moeten reizen, alsvast wat af te spreken met treinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:33:
/me stelt voor om dit topique sticky te maken
Als ik 'm sticky maak kan alleen RobIII nog reageren (buiten de crew uiteraard)
Hmm, maar kun je geen alias maken in hetzelfde forum? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Wacky schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:09:
Edit:
Tenminste, als je ook als niet die-hard /13-er of /14-er bent mag komen :P
Tuurlijk. We zijn niet zo kieskeurig. In principe is iedereen welkom, maar je moet niet raar kijken als er allerlei enge termen over de tafel vliegen :+

Ik heb trouwens een bug ontdekt in React: /13 + /14 = /4 :? :+
/27 bestaat niet :P
Kayshin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:10:
Zijn er meer mensen uit het schone limbur die via roermond of noordelijker moeten reizen, alsvast wat af te spreken met treinen ;)
* RobIII is ex-Limburger :D Sterker: Ik kom uit de buurt van Roermond oorspronkelijk.Mocht je geen vervoer hebben dan kan ik je wel oppikken in de ochtend ofzo. Ik zit waarschijnlijk toch in de buurt dan ('s weekends vaak bij mijn ouders)

:D REUVER! Lachuh! Ik woonde in Linne :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 12:17 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woei dat kan :D
Alias is sticky, maar omdat ie naar deze topic wijst dat geen sticky is kun je toch reageren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:11:
[...]

Als ik 'm sticky maak kan alleen RobIII nog reageren (buiten de crew uiteraard)
Hmm, maar kun je geen alias maken in hetzelfde forum? :D
hmm...
/me stelt voor om het dan toch maar niet sticky te maken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:14:
[...]

hmm...
/me stelt voor om het dan toch maar niet sticky te maken... 8)7
.oisyn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:12:
Woei dat kan :D
Alias is sticky, maar omdat ie naar deze topic wijst dat geen sticky is kun je toch reageren :Y)
Volges mij issie gestickied :D

[ Voor 6% gewijzigd door Kayshin op 01-06-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaahaa... ik was weer eens te langzaam... :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:22:
Jaahaa... ik was weer eens te langzaam... :( :P
Hehe, je hebt er dus 2 min over gedaan om dat bericht te typen, best lang voor zo'n klein regeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 woord: werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Zullen we het offtopic gehalte wat omlaag brengen? :P

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Ja belt mn stagebegeleider me gister op: Morgen mag je thuis werken :D
Das dus de hele dag GoT-ten, maar werkt wel beter zo. Rust voor mezelf, muziekje op, vet relaxd maar wel doorwerken :D

Gister ook al thuisgewerkt, 2 uur overgewerkt :+
RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:24:
Zullen we het offtopic gehalte wat omlaag brengen? :P
Sorry, zal er aan denken ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kayshin op 01-06-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
Kayshin & GHOst, hou het offtopic geneuzel ff achterwege aub; dat kan je doen via mail / irc / msn / whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wat doen we nou met die /13'ers?

Vorrig jaar was het leuk omdat de groep niet te groot was. Ik heb met iedereen kunnen praten en we paste precies om de tafel op het terras :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 02:39:
Het schijnt zelfs dat er meiden zitten in /13 :9~
Denk dat dit voor de meesten de reden zal zijn :+

Maargoed, 2 vrienden van me zijn ook /13 types (van die grafisch-vormgevers :X) ... gezellig volkje (wel weer eens wat anders dan die proggers :P)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

hmm P&W meeting :) Ik kom niet zo heel vaak in P&W (wordt te weinig over Delphi geblaat :D) maar ik ga toch proberen te komen (met uw aller goedvinden). Jammer dat het in Eindhovuhhh is en niet in Utrecht. Moet ik weer bij mijn ouders en/of vrienden en/of vriendin gaan pitten in plaats van thuis lekker op de grond in mijn slaapzakje :( :+

Na gut een donatie voor de BBQ en drank meeslepen lijkt me niets meer dan normaal :)

( heb ook niks tegen /13 trouwens)

[ Voor 6% gewijzigd door BoomSmurf op 01-06-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

U bent uitgenodigd op :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/got/robIIIMetText.jpg
of deze :p :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bull/got/robIIIMetText2.jpg

Misschien toch maar beter die van /13 ook uitnodigen, m'n fotosoep lijkt nergens op :+

[ Voor 22% gewijzigd door D4Skunk op 01-06-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:59:
[...]

Ga jij dit jaar het schandelijk ontbreken van de toenmalige admin goed maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 18-06 11:36
Curry was er toch vorig jaar?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~msalters/pw/evilmod.JPG
edit:
domme case-sensitive URLs

[ Voor 36% gewijzigd door NMe op 01-06-2005 14:04 . Reden: plaatje resized t.b.v. de layout ;) ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

D4Skunk schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:06:
U bent uitgenodigd op :
[afbeelding]
of deze :p :
[afbeelding]

Misschien toch maar beter die van /13 ook uitnodigen, m'n fotosoep lijkt nergens op :+
Probeer het nou niet! :P
P_de_B schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:11:
[...]

Ga jij dit jaar het schandelijk ontbreken van de toenmalige admin goed maken?
Zou wel leuk zijn. Whoami als post hunter zou toch eigelijk wel moeten komen!

Krijgen we trouwens nieuwe badges of moeten die van vorig jaar weer mee?

[ Voor 6% gewijzigd door pjvandesande op 01-06-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
questa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Probeer het nou niet! :P

[...]

Zou wel leuk zijn. Whoami als post hunter zou toch eigelijk wel moeten komen!

Ik zal nieuwe badges regelen :Y) Oops. Verkeerde url :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59882/full.jpg

curry684 toonde vorig jaar een sterk stukje pool, weten jullie nog? :+
Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/evilmod.gif
Tjek die ogen :+

Overigens, ook een reden om te komen: Creepy is sindsdien mod geworden. Wellicht maken wij op deze manier ook kans om onsterfelijk te geraken :P

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 14:15 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kayshin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:45:
IM IN :D

Kan ik sowieso met -NMe- samen reizen, is al wat gezelschap :P
Blijf jij maar thuis, engerd. :P
.oisyn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:10:
O-)
RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:12:
* RobIII is ex-Limburger :D Sterker: Ik kom uit de buurt van Roermond oorspronkelijk.Mocht je geen vervoer hebben dan kan ik je wel oppikken in de ochtend ofzo. Ik zit waarschijnlijk toch in de buurt dan ('s weekends vaak bij mijn ouders)

:D REUVER! Lachuh! Ik woonde in Linne :Y)
* NMe wijst naar zijn profiel. Ik woon ook in die plaats waar die engerd woont. :P Misschien ken je nog wat vrienden van me die in Linne wonen. :+
MSalters schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:30:
Curry was er toch vorig jaar?
[afbeelding]
edit:
domme case-sensitive URLs
Curry was geen admin devschuur. :P Creepy was er ook trouwens, en niet veel later was ie mod, dus er waren wel een paar rooien. :+
questa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:43:
Ik heb nog geen badge en die van Creepy is niet up to date. Om maar niet te spreken over al die mensen (heb je een grote tuin, RobIII? :P) die gaan komen en vorig jaar niet zijn geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:02:
[...]

Blijf jij maar thuis, engerd. :P
Je moet niet klagen :P
* Kayshin wijst naar zijn profiel. Ik woon ook in die plaats waar die engerd woont. :P Misschien ken je nog wat vrienden van me die in Linne wonen. :+
Ik ben niet eng, das je broertje al!
Ik heb nog geen badge en die van Creepy is niet up to date. Om maar niet te spreken over al die mensen (heb je een grote tuin, RobIII? :P) die gaan komen en vorig jaar niet zijn geweest. :+
Veel mensen = Gezellig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
drm was admin, en was het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, trouwens, voor die mensen die niet geloven dat het gezellig kan zijn tussen allemaal devvers: ik heb destijds de foto's die RobIII gemaakt heeft gemirrored en nooit meer verwijderd. Voorproefje voor jullie dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:12:
Hmm, trouwens, voor die mensen die niet geloven dat het gezellig kan zijn tussen allemaal devvers: ik heb destijds de foto's die RobIII gemaakt heeft gemirrored en nooit meer verwijderd. Voorproefje voor jullie dus. :P
Effe in de TS geknald :Y)
offtopic:
Heb je de TR van me gezien op dit topic?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:12:
Ik moet zeggen, dat ziet er heel gezellig uit :D

Ik kijk er alvast naar uit!

Al verdere ideeën buiten BBQ om wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

curry684

left part of the evil twins

Oeh Eindhoven, dan kom ik wel weer pilseners verconsumeren :Y)

welke idioot heeft trouwens al vanaf de Philips-proxy op die /13-poll gestemd, zo kan ik toch niet aangeven dat Andre en willem169 een eind op moeten tiefen :o

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 07:08
Hm, misschien dat ik ook wel even kom kijken. Ken ondertussen al genoeg andere nerds tweakers, dus ik heb niets meer te verliezen :P

Moeten we niet 's gaan pollen wanneer 't kan enzo? :P

Philips? Let's make things... better?

[ Voor 15% gewijzigd door Mithrandir op 01-06-2005 14:27 ]

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Mithrandir schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:26:
Hm, misschien dat ik ook wel even kom kijken. Ken ondertussen al genoeg andere nerds tweakers, dus ik heb niets meer te verliezen :P

Philips? Let's make things... better?
RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Da's dan ook meteen de enige poll die ik wil houden in dit topique. Ik probeerde in dit topic al zo weinig mogelijk polls te gebruiken totdat ik wat meer input had, maar vooralsnog ziet het er goed uit :D
Ik ga 'm wel effe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)

Hou www.pwmeeting.nl maar in de gaten. Ik denk dat ik vanavond effe een 1337-Inschrijf-ScriptTM d'r op dev :P Overigens wacht ik nog steeds op een /13-er die voor 18:00 een leuk design in elkaar flanst :P
curry684 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:31:
Omg je hebt een domain genomen :X
Je bent nurd of niet he :P
Lid zijn van de SIDN heeft zo z'n (€) voordelen :+

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 14:32 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

curry684

left part of the evil twins

Omg je hebt een domain genomen :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

RobIII schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:30:
[...]

Hou www.pwmeeting.nl maar in de gaten. Ik denk dat ik vanavond effe een 1337-Inschrijf-ScriptTM d'r op dev :P Overigens wacht ik nog steeds op een /13-er die voor 18:00 een leuk design in elkaar flanst :P

[...]

Je bent nurd of niet he :P
Ja, dat ze ook iets doen voor hun uitnodiging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Hm, die foto met die fan op de bbq was gewoon zwaar gejat :/

Afbeeldingslocatie: http://img198.exs.cx/img198/4573/vuur0oh.jpg <= * Mithrandir @ campzone

[ Voor 10% gewijzigd door Mithrandir op 01-06-2005 14:34 ]

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mijn bandbreedte! :'( :+
offtopic:
Heb je de TR van me gezien op dit topic?
Ja, maar we moeten even ten volste comtempleren wat we aanrichten als we dat advies van je opvolgen. O-)
Wacht maar op dat *kuch*1337*kuch* scriptje van RobIII, is wat makkelijker dan een poll. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 17:10
Hé questa, wij zouden het samen gaan organiseren!!!!
Welliswaar wordt het dan iets noordelijker, maar de vorige keer kwam er ook geen één belg. Terwijl we om die reden zo zuidelijk zaten...

verder goed idee natuurlijk :Y)

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

h.edink schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:47:
Welliswaar wordt het dan iets noordelijker, maar de vorige keer kwam er ook geen één belg. Terwijl we om die reden zo zuidelijk zaten...

Eindhoven is perfect AFAIK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

h.edink schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:47:

Was wel mijn bedoeling, maarja RobIII is ons voor en ik zie dat mensen Eindhoven nog waarderen ook 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

questa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:50:
Was wel mijn bedoeling, maarja RobIII is ons voor en ik zie dat mensen Eindhoven nog waarderen ook 8)7 O-)
Dan doen we toch gewoon een zomer- en een wintermeeting? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Dan doen we toch gewoon een zomer- en een wintermeeting? O-)
Ja, waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

questa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:50:
ik zie dat mensen Eindhoven nog waarderen ook 8)7 O-)
Uhuh, waarom naar lutjebroek als het in eigen stad ken :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Wintermeeting -> Snowboarden/Skieën?

(Ja, dat is een andere lichaamsbewegind dan met je had de muis bewegen en t toetsenbord bedienen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kayshin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:08:
Wintermeeting -> Snowboarden/Skieën?

(Ja, dat is een andere lichaamsbewegind dan met je had de muis bewegen en t toetsenbord bedienen ;) )
Eerst zomermeeting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Zuid-Friesland geen goed idee voor de locatie anders? :+ Kunnen we een melkrobot bezichtigen :)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Das te ver weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Jongens, laten we een beetje ontopic blijven. Mocht je het liever zelf organiseren (lees de TS) dan ben je welkom om je te melden. Eventuele andere meetings die je wil organiseren kun je je eigen topic voor openen en via irc / msn of andere bReEzAh communicatie methodes bepraten.
questa schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:28:
Eindhoven is voor mij een stukkie weg. Maar je moet er wat voor overhebben om bij RobIII te mogen eten :7

Had RobIII verder al ideën over wat we gaan doen. Wil je weer iets soort gelijks als vorig jaar?
:D _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 15:29 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Eindhoven is voor mij een stukkie weg. Maar je moet er wat voor overhebben om bij RobIII te mogen eten :7

Had RobIII verder al ideën over wat we gaan doen. Wil je weer iets soort gelijks als vorig jaar?

[ Voor 33% gewijzigd door pjvandesande op 01-06-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Ik denk dat poolen/terras zo standaard is, wil wel iets actiefs gaan doen eigenlijk.

Lasershooten lijkt me kewl. 2 teams maken zal denk ik geen probleem zijn, animo genoeg :D

Terras hoort er natuurlijk bij ;) BIER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Kayshin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:37:
Ik denk dat poolen/terras zo standaard is, wil wel iets actiefs gaan doen eigenlijk.

Lasershooten lijkt me kewl. 2 teams maken zal denk ik geen probleem zijn, animo genoeg :D

Terras hoort er natuurlijk bij ;) BIER!!!
Lasershooten, karten, paintballen, naar de hoeren, boomknuffelen enz... Ik sta open voor meer/andere suggesties. Maar bedenk wel dat sommige tweakers een beperkt budget hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 01-06-2005 15:42 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Budget moet niet zo'n probleem zijn, ff lasergamen opgezocht: http://www.lqehv.nl/
Zaterdag & Zondag 7,00 euro
Korting 2de game 0,50 euro
Korting vanaf 10 personen 0,50 euro

Ga uit van 2 potjes (Is wat ik doe met lasergamen) dus 6,50 eerste potje, 2e potje 6 euries = 12,50, lijkt me niet al te veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
Behold the kartmaster \o/

kuch... kruipt weer in hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
whoami schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:51:
Behold the kartmaster \o/

kuch... kruipt weer in hoekje.
Ik persoonlijk neig ook naar karten. Maar ook een potje lasergamen of paintballen is lachen. Maar misschien heeft iemand nog wel heel andere ideeën? Niemand iets origineels? Speurtochtje? :P

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kayshin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:48:
Budget moet niet zo'n probleem zijn, ff lasergamen opgezocht: http://www.lqehv.nl/
Zaterdag & Zondag 7,00 euro
Korting 2de game 0,50 euro
Korting vanaf 10 personen 0,50 euro

Ga uit van 2 potjes (Is wat ik doe met lasergamen) dus 6,50 eerste potje, 2e potje 6 euries = 12,50, lijkt me niet al te veel toch?
Vergeet het geld niet dat nodig is om daar te komen. (Bezine is niet gratis, en de trein voor velen ook niet in het weekend / in de vakantie.) Vorig jaar kwam men uit op een richtlijn van maximaal 50 euro die men uit wilde geven aan een meeting, en als je dan met lasergamen al €12,50 opmaakt, dan blijft er weinig geld over om te zuipen en om RobIII een bijdrage te geven voor de barbecue. (Willen of niet, die krijgt ie van mij iig wel. :P)

Hoe dan ook, lasergamen lijkt me wel grappig, maar een terras mag niet ontbreken aan een zichzelf respecterende meeting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen, lasergamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind karten ook een goed idee.

Hezemans. Member card a 2 euro is tegenwoordig verplicht. 1 heat (12 minuten) kost 12,50. Je kunt er ook 5 tegelijk kopen voor 50 euro

Ander idee: bowlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 12:31
Mithrandir schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:24:
Zuid-Friesland geen goed idee voor de locatie anders? :+ Kunnen we een melkrobot bezichtigen :)
Ik vond deze wel erg sterk :)
Altijd al een melkrobot in actie willen zien :+

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

-NMe- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Vergeet het geld niet dat nodig is om daar te komen. (Bezine is niet gratis, en de trein voor velen ook niet in het weekend / in de vakantie.) Vorig jaar kwam men uit op een richtlijn van maximaal 50 euro die men uit wilde geven aan een meeting, en als je dan met lasergamen al €12,50 opmaakt, dan blijft er weinig geld over om te zuipen en om RobIII een bijdrage te geven voor de barbecue. (Willen of niet, die krijgt ie van mij iig wel. :P)
Dat spreekt voor mij ook vanzelf ;)
Andere dingen zullen denk ik een heel stuk duurder uitkomen, en daar krijgen we als tweakers minder lichaamsbeweging bij :P
Met lasergamen (wat ik regelmatig doe }) ) is er tenminste wat beweging en heb je erna ook het gevoel van: EN NÚ BIER!!! omdat je je kapot hebt gewerkt ;)
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:07:
Ik vind karten ook een goed idee.

Hezemans. Member card a 2 euro is tegenwoordig verplicht. 1 heat (12 minuten) kost 12,50. Je kunt er ook 5 tegelijk kopen voor 50 euro

Ander idee: bowlen
Ik denk dat in dit verband bowlen of lasergamen het goedkoopste is.

Bowlen vind ik echter iets wat iemand veel sneller doet, ik wil iets exclusievers :+ wat niet al te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Karten is inderdaad wel leuk om te doen. Alleen kunnen we wel met ze alle zo'n baan op of moet te groep dan weer in tweeën gesplitst worden?

Met ze alle aan onze bot werken voor het [rml][ Alg] Nieuwe GoT contest?[/rml] :+
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste