Wellicht herinneren sommigen onder jullie nog de P&W meeting III van vorig jaar. Misschien ook niet. Welnu, ik hoor van een aantal mensen *kuch* -NMe- en P_de_B */kuch* en wat anderen ondertussen dat deze meeting dit jaar wel weer voor herhaling vatbaar zou zijn. En wie ben ik om daar dan iets tegen in te brengen? Vandaar dat ik nu kom met een nieuw voorstel-topic.
Het idee is simpel:
- Schraap wat nerds uit /14
- Gooi die bij elkaar en mix dat met:
- Wat gezelligheid
- Een biertje/palm-pje als je dat lust (en al 16+ bent
)
- Een uitstapje (brrrr, die enge /wereld en /reality in trekken ja!)
- Een BBQ
- Effe shaken en er is weer een nieuwe /14 meeting

Nu heb ik een beetje een dilemma:
Aan de andere kant is het me prima bevallen en vond ik het erg leuk om het te organiseren. Ik zou het dan ook graag dit jaar weer doen. In grote lijnen hetzelfde, misschien een tikje actiever, en met wat meer mensen. Daarom deze opzet:

Wij devvers, 1337 als we zijn, hebben zo nu en dan de "drang" om met anderen te kunnen babbelen over bits en bytes, design patterns, algoritmes, sql-queries en allerlei andere geile woorden. Helaas lukt dat de gemiddelde /14-er niet echt met zijn/haar oma, neef of chick die je in de cyberkroeg bent tegengekomen. Die trekken dan doorgaans een gezicht als in
Wat doen /14-ers dan? Juist! Wij meeten! Ergens in een centrale plaats in ISO-3166/528. Om ISO-3166/056 niet geheel uit te sluiten zelfs bij voorkeur een tikkie zuidelijker. En dan zit je midden bij ons in de straat
Helaas blijkt echter, zo concludeerden we vorig jaar, de gemiddelde /14 nerd toch wel erg angstvallig te zijn om zijn IDE te verlaten en daarom heb ik een (toegegeven, wellicht gewaagd) voorstel voor jullie in petto:

Ik persoonlijk hang ook redelijk wat rond in /13 en niet geheel on-toevallig heb ik daarom gekozen voor het aldaar geliefde Comic-Sans font voor deze titel
Omdat /13 en /14 IMHO toch wel behoorlijk wat raakvlakken hebben, ook gezien het feit dat onze schutting die ons scheidt daar behoorlijk onder lijdt, lijkt het me wel geschikt om de /13 freaks ook uit te nodigen om zo de opkomst wat op te krikken. Het schijnt zelfs dat er meiden zitten in /13
Mijn voorstel is dus om /13 en /14 te verenigen en gezamenlijk deze meeting door te brengen. Mocht het niet bevallen (het schijnt dat /13-ers beter gekleed gaan
Ben je altijd zo langdradig?

...Enniewee. Ik zei dus: Laten we ons samen pakken en gezamenlijk meeten. Ik mik eigenlijk op een opkomst van 20+ mensen en mijn motto is (net als vorig jaar): Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Concrete plannen heb ik nog niet, maar zeker is dat ik weer wil gaan barbe-knoeien (ditmaal zonder party-crashers). Zolang de opkomst niet overweldigend blijkt te worden wil ik dit zelfs gratis kijk, nu worden ze wakker... aanbieden aan alle mensen die komen opdagen. Zie het maar als een lokkertje
Schiet nou op! Ik moet al 10 minuten plassen en ik weet nog steeds niet waar die BBQ is!
Right. Net als vorig jaar ben ik van plan om een aantal vragen concreet beantwoord te zien worden. Deze zijn:
- Wanneer gaan we meeten?
- Wat gaan we doen?
- Wat is ons budget? (i.v.m. activiteiten)
- Hoeveel mensen komen er BBQ-en?
- Is er behoefte om te blijven overnachten?
- Hoe vangt een koe een haas?
Voorlopig echter ga ik het houden op dit voorstel topic en wil ik graag wat feedback op de vragen of /13 wel welkom is (*steekt hand op
En nu mag je gaan plassen
En die BBQ?
Die komt er toch wel. Of er nu een meeting komt of niet
En mijn vriendinnetje, mag die ook mee? Als het toch gratis is?
Nogmaals mijn motto: Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Als je niet heel je familie en schoonfamilie mee sleurt en het nog ergens in de verte met /13 of /14 te maken heeft mag het mee komen. Vooral voor een wat evenwichtiger balans tussen het man en vrouwvolk is het zelfs erg wenselijk om je eigen dinnetje mee te brengen en niet allemaal op de mijne te springen
Bedenk wel dat ik best wel een BBQ kan sponsoren voor een leuk groepje mensen, maar dat ook ik niet zwem in het geld. Mocht de opkomst enorm worden dan kan het dus zijn dat er een (kleine) vergoeding voor gevraagd kan worden. Blijft het aantal mensen ergens tussen de...zeg...10 en 30 liggen dan zal dit niet snel gebeuren.
En wanneer?
Wat mij betreft ergens tussen half/eind juli en begin september. Ook daar zal een poll voor geopend worden om zo te kunnen "turven" op welke datum de opkomst het hoogst zal zijn.
Ga nou plassen!...tssssk...
Mocht je nou toch popelen om meer te weten te komen, bekijk dan het topic van vorig jaar nog eens totdat er meer gegevens komen van de/een organisatie voor deel IV.
offtopic:
Is dit nu de langste P&W post ooit?
Is dit nu de langste P&W post ooit?
Update:
Poll d'r bij. Ik weet dat het grappig is om /13 te jennen, maar stem nou niet op "nee" tenzij je gewoon een echt goede reden hebt om /13 niet mee te laten gaan. Motiveer dat dan ook even in een post. Ook stel ik het niet op prijs als er op "slinkse wijze" allerlei "blinde linkjes" worden geplaatst in andere topics om zo een keuze (be it ja of nee) wat meer votes te geven.
Poll: /13 Mag mee!
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Update 2
Ow, en (een deel van) de pics van vorig jaar: hierrrrrrrrr, met dank aan -NMe-
Update 3
INSCHRIJVEN doe je op >> www.pwmeeting.nl <<
[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 22-10-2005 04:27 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij