Definitieve datum: 10 juli 2004! Meer info volgt... 
.oisyn kwam afgelopen maandag met het voorstel om maar weer eens een P&W meeting te houden. Ergens in dat topic heb ik per ongeluk gereageerd en ben ik meteen tot organisator gebombardeerd
Bij deze dus een voorstel voor een P&W meeting.
![]() | Disclaimer Ik, RobIII, hang nu al wat jaartjes en zo'n 2381 posts hier rond @GoT. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen nog nooit een echte GoT-meeting mee te hebben gemaakt. Sterker: Behalve een nep-tweaker (VenCo |
![]() | Waar? We hebben eigenlijk al zo'n beetje besloten dit in de wereldstad Eindhoven te houden. Waarom? Omdat dit lekker centraal ligt (er zijn immers ook .be tweakers in ons midden), goed te bereiken is en er genoeg vertier voor ons is te vinden. Verder profiteer ik, als verse organisator, extra van het feit dat ik E'hoven aardig ken en zo dus beter mijn taak kan uitvoeren. |
![]() | Wanneer? Tja, daar zijn we nog niet helemaal over uit. Vandaar dat ik zometeen een poll zal starten om te kijken wanneer er de meeste animo is. Deze poll zul je verderop in deze post aantreffen. Eén ding is zeker: het zal plaatsvinden in 't weekend. Heb je een week-OV, dan adviseer ik je vast te gaan sparen edit: Vooralsnog ziet het er naar uit dat het 10 juli wordt Omdat het nogal een drukke dag wordt (zie de rest van deze post), stel ik voor om op tijd (zeg, 12:00?) te beginnen. |
![]() | Wat gaan we doen? Tja, alles kan en alles mag. We kunnen naar een striptent Serieus, we kunnen gaan lasergamen, poolen, terrashangen of iets anders gaan doen. Hoewel ik zelf nogal voor ben om iets "actiefs" te gaan doen alvorens ergens te gaan hangen, is dit natuurlijk ook nogal afhankelijk van het budget en het weer. Ook hiervoor zal ik 2 polls openen. Eén om het budget te peilen, en één om te peilen wat we willen gaan doen. Mijn voorstel is echter een beetje als volgt: Nadat we verzameld hebben gaan we met z'n allen naar "iets" toe om daar elkaar wat beter te leren kennen in een spelletje pool / snooker / paintball / lasergame / tafelvoetbal / tenentellen of whatever. Als we daarmee klaar zijn gaan we, mits het weer het toe staat, een beetje terras hangen. Wellicht zijn er nog wat tweakers zonder 'dinnetje, die kan ik dan nog wel wat tips geven "hoe ze 'n mooie chick te scoren met kort rokje" Allemaal nog een beetje erg vaag, maar ik hoop dat er wat meer uit de polls zal komen. |
![]() | Bonus! Voor degenen die van barbeque Wil je BBQ-en dan verwachten we wel dat je zelf wat drank mee brengt, de rest zorgen wij voor. Ben je enigszins bekend met het fenomeen Gemert, dan heb je vast ook wel eens gehoord van Time-Out. Hoewel wijzelf nogal nuchter zijn over deze disco (en er eerlijk gezegd nogal op uitgekeken zijn) kunnen we eventueel na de BBQ daar nog een drankje en een BrEeZAh-chick dansje nuttigen Mensen die zelf vervoer hebben moeten maar zien wat ze doen. Ik ben in ieder geval bereid effe op en neer te sjeezen naar E'hoven of Helmond om tweakers na de BBQ en na het uitgaan af te droppen op het station. Om practische redenen kan ik niet naar allebei de stations toe rijden. Mocht je willen BBQ-en en niet uitgaan, dan is dat geen probleem. Ik rij wel effe op en neer. Foto is in de winter (met sneeuw) genomen... |
![]() | Aanmelden? l33t als ik ben heb ik effe een inschrijfpagina'tje gedevved. Inschrijven doe je dus op http://www.devcorner.nl/new/pwinschrijfding.asp . Sta je er niet in, dan doe je niet mee. Schrijf je dus op tijd in! Ik ga uit van de gegevens in de lijst op mijn site, niet van de "aanmeldingen" in dit topic. Op deze manier kan iedereen in 1 oogopslag zien wie er nog meer komt, welke datums waarschijnlijk zijn en welke niet, hoeveel mensen er nog willen "after-meeten" enzovoorts. |
En dan nu: de polls:
Poll: Wanneer gaan we Meeten?
Vervallen. Zie aanmeldingsformulier.
Poll: Wat gaan we doen?
• Pool / snooker
• Lasergamen
• Paintballen
• Chicks checken @terras
• Punniken
• Mijn laatste project uitvoerig bespreken!
• Ik heb een beter idee!
• Rondhangen...
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wat is het budget voor deze meeting?
• 0-10 euro (student hé :X )
• 10-20 euro
• 20-50 euro
• 50-100 euro
• 100+ euro, als het maar leuk wordt!
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Intresse in de BBQ?
Vervallen. Zie aanmeldingsformulier.
Hou er dus rekening mee dat je op tijd inschrijft! Hoe eerder, hoe beter!
Ik hoop dat ik zo'n beetje alles heb.
OEH! Aanhang (vriendin/vriend/vrouw/man) welkom natuurlijk! Onder het motto: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
[ Voor 79% gewijzigd door curry684 op 18-06-2004 23:46 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij