[Meeting] \o/ Nabespreking \o/ P&W meeting III: 10 juli!!!! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.078 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)

Definitieve datum: 10 juli 2004! Meer info volgt... :)

.oisyn kwam afgelopen maandag met het voorstel om maar weer eens een P&W meeting te houden. Ergens in dat topic heb ik per ongeluk gereageerd en ben ik meteen tot organisator gebombardeerd :+

Bij deze dus een voorstel voor een P&W meeting.

Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/pwnerd1.gif
Disclaimer
Ik, RobIII, hang nu al wat jaartjes en zo'n 2381 posts hier rond @GoT. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen nog nooit een echte GoT-meeting mee te hebben gemaakt. Sterker: Behalve een nep-tweaker (VenCo :P ) ken ik niemand IRL. Het zal voor mij dan ook wel een beetje vreemd zijn een meeting te organiseren. Ik doe (samen met mijn 'dinnetje) erg mijn best om deze meeting leuk en gezellig te laten verlopen. Ideeën en tips zijn altijd welkom.
Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/pwnerd2.gif
Waar?
We hebben eigenlijk al zo'n beetje besloten dit in de wereldstad Eindhoven te houden. Waarom? Omdat dit lekker centraal ligt (er zijn immers ook .be tweakers in ons midden), goed te bereiken is en er genoeg vertier voor ons is te vinden. Verder profiteer ik, als verse organisator, extra van het feit dat ik E'hoven aardig ken en zo dus beter mijn taak kan uitvoeren.
Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/pwnerd3.gif
Wanneer?
Tja, daar zijn we nog niet helemaal over uit. Vandaar dat ik zometeen een poll zal starten om te kijken wanneer er de meeste animo is. Deze poll zul je verderop in deze post aantreffen. Eén ding is zeker: het zal plaatsvinden in 't weekend. Heb je een week-OV, dan adviseer ik je vast te gaan sparen :)

edit:

Vooralsnog ziet het er naar uit dat het 10 juli wordt

Omdat het nogal een drukke dag wordt (zie de rest van deze post), stel ik voor om op tijd (zeg, 12:00?) te beginnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/pwnerd4.gif
Wat gaan we doen?
Tja, alles kan en alles mag. We kunnen naar een striptent :P, hoewel niet alle tweakers 18+ zullen zijn ;)
Serieus, we kunnen gaan lasergamen, poolen, terrashangen of iets anders gaan doen. Hoewel ik zelf nogal voor ben om iets "actiefs" te gaan doen alvorens ergens te gaan hangen, is dit natuurlijk ook nogal afhankelijk van het budget en het weer.

Ook hiervoor zal ik 2 polls openen. Eén om het budget te peilen, en één om te peilen wat we willen gaan doen. Mijn voorstel is echter een beetje als volgt:

Nadat we verzameld hebben gaan we met z'n allen naar "iets" toe om daar elkaar wat beter te leren kennen in een spelletje pool / snooker / paintball / lasergame / tafelvoetbal / tenentellen of whatever. Als we daarmee klaar zijn gaan we, mits het weer het toe staat, een beetje terras hangen. Wellicht zijn er nog wat tweakers zonder 'dinnetje, die kan ik dan nog wel wat tips geven "hoe ze 'n mooie chick te scoren met kort rokje" :+

Allemaal nog een beetje erg vaag, maar ik hoop dat er wat meer uit de polls zal komen.
Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/pwbbq.jpg
Bonus!
Voor degenen die van barbeque :9 houden heb ik nog een extra-tje in petto. Omdat mijn 'dinnetje ook van BBQ-en houdt en we dit erg gezellig vinden, wil ik bij deze voorstellen om na afloop bij ons thuis een BBQ te houden. Ik en mijn 'dinnetje hebben allebei een auto (een Ford Ka voor haar O+ , een Rover 620 voor moi). We kunnen dus zo'n 8 tweakers meeslepen naar Gemert om daar het heerlijke sappige vlees van een loei van een BBQ te nuttigen. Op onze rekening uiteraard. Meer tweakers? Dan zullen jullie zelf voor vervoer moeten zorgen helaasch...

Wil je BBQ-en dan verwachten we wel dat je zelf wat drank mee brengt, de rest zorgen wij voor.

Ben je enigszins bekend met het fenomeen Gemert, dan heb je vast ook wel eens gehoord van Time-Out. Hoewel wijzelf nogal nuchter zijn over deze disco (en er eerlijk gezegd nogal op uitgekeken zijn) kunnen we eventueel na de BBQ daar nog een drankje en een BrEeZAh-chick dansje nuttigen :+

Mensen die zelf vervoer hebben moeten maar zien wat ze doen. Ik ben in ieder geval bereid effe op en neer te sjeezen naar E'hoven of Helmond om tweakers na de BBQ en na het uitgaan af te droppen op het station. Om practische redenen kan ik niet naar allebei de stations toe rijden. Mocht je willen BBQ-en en niet uitgaan, dan is dat geen probleem. Ik rij wel effe op en neer.

Foto is in de winter (met sneeuw) genomen...
Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/pwsignup.gifAanmelden?
l33t als ik ben heb ik effe een inschrijfpagina'tje gedevved. Inschrijven doe je dus op http://www.devcorner.nl/new/pwinschrijfding.asp . Sta je er niet in, dan doe je niet mee. Schrijf je dus op tijd in! Ik ga uit van de gegevens in de lijst op mijn site, niet van de "aanmeldingen" in dit topic.

Op deze manier kan iedereen in 1 oogopslag zien wie er nog meer komt, welke datums waarschijnlijk zijn en welke niet, hoeveel mensen er nog willen "after-meeten" enzovoorts.

En dan nu: de polls:

Poll: Wanneer gaan we Meeten?
Vervallen. Zie aanmeldingsformulier.

Poll: Wat gaan we doen?
Pool / snooker
Lasergamen
Paintballen
Chicks checken @terras
Punniken
Mijn laatste project uitvoerig bespreken!
Ik heb een beter idee!
Rondhangen...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=9556&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat is het budget voor deze meeting?
0-10 euro (student hé :X )
10-20 euro
20-50 euro
50-100 euro
100+ euro, als het maar leuk wordt!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=9553&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Intresse in de BBQ?
Vervallen. Zie aanmeldingsformulier.

Hou er dus rekening mee dat je op tijd inschrijft! Hoe eerder, hoe beter!

Ik hoop dat ik zo'n beetje alles heb.

OEH! Aanhang (vriendin/vriend/vrouw/man) welkom natuurlijk! Onder het motto: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :Y)

[ Voor 79% gewijzigd door curry684 op 18-06-2004 23:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele mooie start en uitstekende organisatie.. : ) maar geen bijdrage nodig in BBQ? misschien is het wel handig.. dat een aantal mensen wat vlees meebrengen ofzo :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:17:
Hele mooie start en uitstekende organisatie.. : ) maar geen bijdrage nodig in BBQ? misschien is het wel handig.. dat een aantal mensen wat vlees meebrengen ofzo :P
'dinnetje werkt @Keurslager :9 en daar valt wel wat mee te regelen.
Ik wil best de BBQ betalen, tenzij er straks 50+ man komt :X

* RobIII is nu onderweg naar huis om een inschrijfpagina de devven. Tot zo!

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 18-05-2004 21:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:49

TeeDee

CQB 241

• Ik vind het best.
• Uhm, ik woon in H.I.Ambacht, mensen uit de omgeving (kan er +/- 2 of 3 meenemen) kunnen meerijden
• Tis wel een Honda Civic :X
• BBQ + TimeOut!
• Slaapgelegenheid? (nofi, maar als ik ga stappen wil ik ook wel eens een pilsje drinken vandaar en aangezien ik hoogstwaarschijnlijk met de auto kom... :))
• Super tof dat je het wil regelen!
• Bijdrage in de BBQ evt. in de vorm van drank oid?

Mocht het makkelijker zijn om met de trein te komen dan wil ik dat ook graag even horen.

Spank you!
@P_de_B: slaapgelegenheid vind ik eigenlijk 1 van de grootste factoren eik.

[ Voor 7% gewijzigd door TeeDee op 18-05-2004 22:09 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mooie startpost!

Ik woon in het Noorden des lands en wil best wat mensen meenemen. Ik ben dus van plan met de auto te gaan (maar met de trein zal ook wel lukken)

Misschien kunnen we wel even nadenken over een slaapgelegenheid. Net als TeeDee gaat een biertje bij de karbonade er wel in :9

Ik heb trouwens gestemd op lasergamen, maar poolen ofzo is ook prima, het lijkt me alleen wel leuk eerst iets actiefs te doen, en niet direct om 12 uur de kroeg in te duiken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ok, inschrijven kan vanaf nu:
http://www.devcorner.nl/new/pwinschrijfding.asp

Ik reageer zo op jullie replies... 1 minuutje geduld nog a.u.b.
Wat betreft een slaapmogelijkheid... We hebben een logeerkamer mét hemelbed. Die zal ik reserveren voor een tweaker die een 'dinnetje meebrengt (en natuurlijk zorg ik dan ook voor een webcam op die kamer :P )

Verder kunnen er een aantal in de kamer slapen, maar dan dien je wel zelf voor een matras/luchtbed/zak stro te zorgen :Y) Verder weet ik hier in de buurt een prima hotelleke (http://www.hoefpoort.nl) als je dat prefereert.

Wat betreft drank meenemen voor de BBQ: Da's wel een goed idee :Y) (Ook in startpost nu)

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 18-05-2004 22:37 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Er zit een bug in je script, als ik aanvink dat ik wil blijven slapen, maar niet aanvink dat ik van je vriendin afblijf gaat slapen ook op nee :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
P_de_B schreef op 18 mei 2004 @ 22:28:
Er zit een bug in je script, als ik aanvink dat ik wil blijven slapen, maar niet aanvink dat ik van je vriendin afblijf gaat slapen ook op nee :P :+
Da's "behaviour by design" en dus geen bug :+ :P

@P_de_B: Wil je nog 1 keertje het formulier invullen? Ik heb een veldje "eigen vervoer" erin opgenomen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 18-05-2004 22:43 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Oei je hebt wel meteen grootse plannen :D

* curry684 was gewoon van plan vanuit Woensel naar Centrum te fietsen, wat te zuipen en vreten en weer vol en tevreden en zat terug te fietsen...

Maar Gemert is wel een eind fietsen, dan zal ik toch echt een BuMa-mobiel mee moeten nemen.... hum.... * curry684 twijfelt nog even....

(voorlopig dus even 'nee/nee/nee/nee' ingevuld ;) )

(ik geloof trouwens dat er op de Markt cafe's zijn met WLAN :D )

[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 18-05-2004 22:56 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ff kijken of ik ook kom, zo ja, dan kom ik met de auto.

Gezien de hielenlikker die ik ben, ben ik best bereidt wat P&W mods te verplaatsen met behulp van m'n auto :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Oeh... Belangrijk dingetje vergeten. Even TS aanpassen:

Aanhang (vriendin/vriend/vrouw/man) welkom natuurlijk!

Ik zal zometeen ook even het inschrijfformulier aanpassen... Hang in there! :Y)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

Uhm, ik wil mijn aanmelding wijzigen, kan dat? :+ Mooie startpost en <HK>pics van het vriendinnetje graag voor ik daar een beslissing over neem :+ </HK>

Moet uit Den Haag komen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem met de trein. :)

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
RedRose schreef op 18 mei 2004 @ 23:15:
Uhm, ik wil mijn aanmelding wijzigen, kan dat? :+ Mooie startpost en <HK>pics van het vriendinnetje graag voor ik daar een beslissing over neem :+ </HK>

Moet uit Den Haag komen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem met de trein. :)
Pics? Komen eraan! (Your wish is my command _/-\o_ )

Je aanmelding wijzigen is simpel: Vul je Nick opnieuw in, zet alle opties zoals je ze wil hebben en klik op opslaan. Sim-pel :Y)

Eindhoven is erg goed bereikbaar met de trein, en alles is op zo'n 5 tot 15 min. loopafstand te beleven... Dus dat mag geen probleem zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.limburg.demon.nl/ilse.jpg

Goedgekeurd? :+

Meer feauteau's op [rml]RobIII in "[ pics] post je vriendin."[/rml]

edit:
Komt Dark Blue wel eens in P&W? :+
.
.
Ja dus 8)

[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 19-05-2004 00:08 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

RobIII schreef op 18 mei 2004 @ 23:17:
Pics? Komen eraan! (Your wish is my command _/-\o_ )
:+
Eindhoven is erg goed bereikbaar met de trein, en alles is op zo'n 5 tot 15 min. loopafstand te beleven... Dus dat mag geen probleem zijn.
Precies, dan kan ik altijd kijken of ik nog bij je vriendin wil blijven pitten. ;)
Goedgekeurd? :+
Ja hoor, ik ben blij voor je! :+

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

RobIII schreef op 18 mei 2004 @ 23:17:
[...]

[edit] Komt Dark Blue wel eens in P&W? :+
Nog niet in 2004 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Bedankt rob! Tegek dat je dit zo goed aanpakt en dat je er zoveel moeite voor doet. Ik moet even kijken hoe het zit met vakantie en voor met vervoer.

* pjvandesande hoor de P_de_B iets zeggen over Ik woon in het Noorden des lands en wil best wat mensen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

RobIII, je inschrijfding doet het niet. Unclosed quotation mark in de buurt van ').

Gebruik je geen Parametrized Querys? Tssk 8)7

ASP:
1
2
3
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' 
Unclosed quotation mark before the character string ')'. 
/new/includes/database.asp, line 25 

[ Voor 42% gewijzigd door TeeDee op 19-05-2004 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Waar blijft EfBe eigelijk? Ik heb hem nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
questa schreef op 19 mei 2004 @ 09:06:
Waar blijft EfBe eigelijk? Ik heb hem nog niet voorbij zien komen.
Die is heel eng IRL :+

En laten we als alles definitief is even wat afspreken over vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 10:51

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Hmm ga op 19 juli weg met het vliegding, alle tijden daarvoor wil ik wel komen.. wacht ng ff de definitieve dtum af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

P_de_B schreef op 19 mei 2004 @ 09:08:
[...]
En laten we als alles definitief is even wat afspreken over vervoer.
Jij rijd toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Hehe.. leuk idee .oisyn & RobIII :)
Bij het lezen van jullie topictitel in Active Topics hoopte ik eigenlijk dat het een Devmeeting zou worden B) ( t'is te verwachten in PW )
Maar misschien komt dat nog een keer hier op GoT :)
Ik wens jullie veel plezier in Eindhoven ( en maak die BrEeZaH-sletjes gek }) )

* glashio gaat nie mee, maar wacht wel op jullie GoT-verslag/topic

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
TeeDee schreef op 19 mei 2004 @ 09:04:
RobIII, je inschrijfding doet het niet. Unclosed quotation mark in de buurt van ').

Gebruik je geen Parametrized Querys? Tssk 8)7

ASP:
1
2
3
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' 
Unclosed quotation mark before the character string ')'. 
/new/includes/database.asp, line 25 
Damned! Voeg je 1 veldje toe.... *poef*

Heb dit nogal snel in elkaar geflanst en had geen zin om daar stored procedures voor te gaan schrijven. Heb gewoon de SQL statements in de ASP gegooid :X Doe ik anders nooit...

't is opgelost nu. Excuses :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 19-05-2004 09:42 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:06
Om parametrized qries te kunnen gebruiken, hoef je geen SP's te gebruiken hoor.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

whoami schreef op 19 mei 2004 @ 09:47:
lees: whoami komt ook naar de meeting, ook al vindt ie Nederland eng ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Hmmm Creepy, jij spreekt/begrijpt blijkbaar nog geen Vlaams .

[ Voor 8% gewijzigd door whoami op 19-05-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
whoami schreef op 19 mei 2004 @ 09:47:
Jahaaaa... Weet ik :(

Ik had, zoals ik al zei, gewoon effe quick'n'dirty de sql in de asp geflikkerd. Normaliter gebruik ik wél stored procedures (of je dat nu leuk vindt of niet :P ), maar dat is een ander topic :)

Kunnen we weer on-topic? ;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Creepy schreef op 18 mei 2004 @ 22:57:
Ff kijken of ik ook kom, zo ja, dan kom ik met de auto.

Gezien de hielenlikker die ik ben, ben ik best bereidt wat P&W mods te verplaatsen met behulp van m'n auto :P
* .oisyn meldt zich :P

Niet 17/07 trouwens, dan is mijn pa jarig

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 19-05-2004 14:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

.oisyn schreef op 19 mei 2004 @ 14:04:
[...]

Jongen dan doen we niet die dag, we willen jou niet missen!
Alvast gefeliciteerd! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
.oisyn schreef op 19 mei 2004 @ 14:04:
[...]

Waar is je inschrijving dan :?
http://www.devcorner.nl/new/pwinschrijfding.asp

(Zie ook startpost)

edit:

Heb startpost even beetje opgeschoond en 2 polls eruit gehaald. :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 19-05-2004 15:14 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh, daar ha'k even overheen gelezen
* aangemeld, onder voorbehoud ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Jongens... Ik heb pas 9 inschrijvingen... Ik had wat meer "storm" verwacht.
Vandaar deze kleine, subtiele kick ;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

RobIII schreef op 20 mei 2004 @ 21:41:
Jongens... Ik heb pas 9 inschrijvingen... Ik had wat meer "storm" verwacht.
Vandaar deze kleine, subtiele kick ;)
Niet iedereen wil gezien worden met een enorme collectie nerds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Alarmnummer schreef op 20 mei 2004 @ 21:50:
[...]

Wat doe jij dan iedere dag op je werk? ;)

En waar blijven de Belgjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Alarmnummer schreef op 20 mei 2004 @ 21:50:
[...]

En ik zie jou toch genoeg in P&W om je op z'n minst voor je fatsoen aan te melden ;) Doe je het niet voor je zelf, dan doe je het voor je mede-tweakers :Y)

edit:

Ik zie net dit topic. Daar moet je voor je eigen voer zorgen :X Als ik dan toch de keuze had, dan wist ik het wel! P&W Rulez! :Y)

Nou alleen nog effe zorgen dat we het aantal aanmeldingen evenaren :/

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 21-05-2004 00:23 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Ik kijk de kat nog even uit de boom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Kom op jongens! Aanmelden die hap. Zo eng kan het toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik zit me af te vragen of de devvers niet een collectieve vakantie hebben genomen ofzo... :?

Ik vind het wel ERG weinig response, of ligt dat aan mij :?

Ik heb dit topic al gespammed in RobIII in "HK Meubel BBQ meeting !" , maar de response daarop was te verwachten (HK hé :X )

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
RobIII schreef op 21 mei 2004 @ 16:48:
Ik zit me af te vragen of de devvers niet een collectieve vakantie hebben genomen ofzo... :?

Ik vind het wel ERG weinig response, of ligt dat aan mij :?
Ik begrijp het ook niet. Zou het vooroordeel over bleke, iele wereldvreemde mannetjes die in leven blijven op Dr. Pepper toch opgaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

P_de_B schreef op 21 mei 2004 @ 16:51:
[...]

Ik begrijp het ook niet. Zou het vooroordeel over bleke, iele wereldvreemde mannetjes die in leven blijven op Dr. Pepper toch opgaan? :)
HO! Ik drink GEEN Dr. Pepper (of iets wat op Cola lijkt!) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Creepy schreef op 21 mei 2004 @ 16:53:
[...]

HO! Ik drink GEEN Dr. Pepper (of iets wat op Cola lijkt!) :+
Nee, maar jij hebt je ook al opgegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:07
bijten jullie?

:X

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

* curry684 laat z'n banknopje thuis. Nee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

whoami schreef op 21 mei 2004 @ 10:34:
Ik kijk de kat nog even uit de boom. :)
* NMe jaagt de kat uit de boom met een hoop herrie
Zo, die kat is weg, whoami komt. :+

* NMe is bang voor Eindhoven sinds hij Theo Maessen in actie heeft gezien. :+

En ik kan geen vrij krijgen van mijn werk. :( (Te laat mijn vakantieformulier ingeleverd i.c.m. een lullige baas is nie fijn. :().

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

NMe84 schreef op 21 mei 2004 @ 17:09:
[...]

En ik kan geen vrij krijgen van mijn werk. :( (Te laat mijn vakantieformulier ingeleverd i.c.m. een lullige baas is nie fijn. :().
Uh het gaat om 6 weekenden, moet je die allemaal werken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

curry684 schreef op 21 mei 2004 @ 17:10:
[...]

Uh het gaat om 6 weekenden, moet je die allemaal werken? :?
Jah... ;( Onderbezetting van het personeel vanwege de vakantie in combinatie met de vele ontslagen die bij Laurus/Edah zijn gevallen en gaan vallen... (ben maar een vakkenvullertje :P)

Bij meeting nr. IV ben ik van de partij, erewoord. :D

edit:
En nou niet stiekem het nummertje III in deze topictitel aan gaan passen en me dan aan mijn woord gaan houden he? :X

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 21-05-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 10-09 14:31
Fixor het nederlands eens in de datum poll, als ik "het liefst" zie (overtreffende trap enzo) dan kies ik een datum :|

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
MSalters schreef op 21 mei 2004 @ 20:39:
Fixor het nederlands eens in de datum poll, als ik "het liefst" zie (overtreffende trap enzo) dan kies ik een datum :|
:?

Nu beter dan?
Ik P&W-meet bij voorkeur op: ...
(Wel bedankt voor je aanmelding overigens :Y) ) Nu de rest nog....

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 21-05-2004 21:04 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Weekend van werk en vakantie dunnen mijn opties wel een beetje uit. Verder ben ik hier al niet zo lang meer geweest ;)
HF dus heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Voor de duidelijkheid: Dit zal een P&W meeting zijn zonder mij. ( iets met een vliegtuig, 3000 mijl enzo.. )

Nee ik kom niet, tenzij iemand anders een ticket voor mij en mijn vrouw betaald, en onderdak verschaft :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dusty schreef op 21 mei 2004 @ 21:45:
Voor de duidelijkheid: Dit zal een P&W meeting zijn zonder mij. ( iets met een vliegtuig, 3000 mijl enzo.. )

Nee ik kom niet, tenzij iemand anders een ticket voor mij en mijn vrouw betaald, en onderdak verschaft :+
1 woord: absurd
/me schudt zijn hoofd in teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik begin me af te vragen of we het dan niet beter wat eerder in juni of desnoods in augustus moeten houden... Wat jullie?

Overigens ben ik wel vastberaden dit tot een tevredenstellend einde te brengen!

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 21-05-2004 22:51 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RobIII schreef op 21 mei 2004 @ 22:51:
Ik begin me af te vragen of we het dan niet beter wat eerder in juni of desnoods in augustus moeten houden... Wat jullie?

Overigens ben ik wel vastberaden dit tot een tevredenstellend einde te brengen!
Augustus zou mij inderdaad wat beter uitkomen i.v.m. vrij vragen, eerder in juni dan weer niet, i.v.m. vrij vragen. :)
Maar ik denk dat je de "doelperiode" al te ver moet uitsmeren, wordt een beetje lastig met plannen zolang er geen zekerheid is over de precieze datum; je kan moeilijk van iedereen verwachten dat ze alle genoemde dagen vrij houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021

CaptBiele

No Worries!

curry684 schreef op 18 mei 2004 @ 22:52:
* curry684 was gewoon van plan vanuit Woensel naar Centrum te fietsen, wat te zuipen en vreten en weer vol en tevreden en zat terug te fietsen...
Als de meeting nu zelfs na half augustus is, kan ik ook mee. En zal ik waarschijnlijk curry kunnen meenemen in de auto. (ik zuip ook niet)....

En ik denk dat mensen dan niet in de knoei komen met vakantie enzo, dus de respons zal groter zijn.... imo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik zal het iig overwegen om te komen, Ik wil .oisyin wel eens IRL ontmoeten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

wasigh schreef op 22 mei 2004 @ 12:21:
nou, dat wil je niet hoor Hans :P ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 10-09 14:31
RobIII schreef op 21 mei 2004 @ 22:51:
We kunnen altijd nog P&W IV dan doen.

PS. Hoe update je je aanmelding?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

MSalters schreef op 22 mei 2004 @ 13:20:
[...]

We kunnen altijd nog P&W IV dan doen.

Dat vroeg ik mij ook al af, maar de devver die dit geprutst heeft staat geen updates toe volgens mij. :+

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MSalters schreef op 22 mei 2004 @ 13:20:
[...]

Als je je bedacht hebt, of je wil de data wijzigen, voer dan je Nick opnieuw in en vink de juiste data aan (of alles uit als je niet meer mee wil doen).
:)

En .oisyn wil je idd niet irl ontmoeten, denk dat ik me maar eens uit ga schrijven nu ik zie dat hij komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik heb augustus erbij gegooid. Aanmeldingen/wijzigingen welkom!

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

curry684 schreef op 22 mei 2004 @ 14:41:
[...]

[...]

:)

En .oisyn wil je idd niet irl ontmoeten, denk dat ik me maar eens uit ga schrijven nu ik zie dat hij komt :+
Uitschrijven kan waarschijnlijk niet. Buiten dat het script dat vast niet toestaat, zijn mondelinge en getypte afspraken bindend. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Even voor de duidelijkheid (ja, ik snap het grapje wel), uitschrijven kan dus ook gewoon: Nick invullen, verder niks aan vinken en op opslaan klikken.

* RobIII is l33t developer :Y)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

NMe84 schreef op 22 mei 2004 @ 21:22:
[...]

Uitschrijven kan waarschijnlijk niet. Buiten dat het script dat vast niet toestaat, zijn mondelinge en getypte afspraken bindend. :Y)
Lees anders die quote ff uit m'n post :z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
:'( Abdul Rahman heeft zich al uitgeschreven... Had ik maar niks gezegd :(

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 23-05-2004 00:07 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobIII schreef op 23 mei 2004 @ 00:06:
:'( Abdul Rahman heeft zich al uitgeschreven... Had ik maar niks gezegd :(
haha sorry :D .. ik twijfel nu of ik wil / kan komen : ) magoed, ik kom misschien, en ik schrijf me dan weer op tijd in : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Niet cker, leuk initiatief!

Als je iets meer weet, uitslag vd polls etc. hoor je meer! (ikke ken eindhoven ook totaal niet, en ik ken geen tweakers, moet hun sociale dinges nog ff inschatten.)

O, btw: reacties welkom! (probeer me maar over te halen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021

CaptBiele

No Worries!

goede toevoeging, die 28 augustus! Ik heb me daarvoor ingeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Hoegroot wil je de groep hebben dan? Ik vind een kleine groep juist leuker, leer je iedereen beter kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
questa schreef op 23 mei 2004 @ 14:50:
Hoegroot wil je de groep hebben dan? Ik vind een kleine groep juist leuker, leer je iedereen beter kennen.
Op zich heb je misschien gelijk, maar ik vind persoonlijk 9 man wel wat weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
12 inschrijvingen op het moment... Dat begint er meer op te lijken.. Maar: <zingt>Er kan nog méééééhéééér bij!</zingt> :Y)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

wasigh schreef op 22 mei 2004 @ 12:21:
dan mag je eerst wel even mijn nick goed leren te spellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

.oisyn schreef op 23 mei 2004 @ 16:19:
[...]

dan mag je eerst wel even mijn nick goed leren te spellen :Y)
hoezo? nu begrijp je blijbaar ook dat ik jou bedoel >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb 10 P&W posts, mag ik nu ook komen, of gaan .oisyn en Curry mij dan slaan? :P :>

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

RobIII schreef op 23 mei 2004 @ 16:13:
12 inschrijvingen op het moment... Dat begint er meer op te lijken..
Een lekkere kleine groep vind ik vaak wel wat gezelliger.

Maar hoe zit het precies met aanhang, ik heb me vriendin gevraagt of ze mee wou maar zit nu met het probleem dat ik moet uitleggen waarom het ook voor haar intressant is. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Zeg 'r maar dat RobIII komt, dan komt ze wel :9~ :+

En anders vertel je gewoon wat voor programma we in petto hebben. En dat ze niet de enige meid is...

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

questa schreef op 24 mei 2004 @ 09:36:
[...]

Een lekkere kleine groep vind ik vaak wel wat gezelliger.

Maar hoe zit het precies met aanhang, ik heb me vriendin gevraagt of ze mee wou maar zit nu met het probleem dat ik moet uitleggen waarom het ook voor haar intressant is. :z
Wat is er nou leuker dan samen met een stelletje gastjes, die vaker Star Trek zien dan de zon, en praktisch leven op Dr. Pepper, op stap gaan? :+

[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 24-05-2004 10:12 . Reden: Dubbele ontkenning :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
NMe84 schreef op 24 mei 2004 @ 10:09:
[...]

Wat is er nou niet leuker dan samen met een stelletje gastjes, die vaker Star Trek zien dan de zon, en praktisch leven op Dr. Pepper, op stap gaan? :+
Behalve schildpadden bestuderen niet veel nee :+

(Oh, en sex natuurlijk :+ )

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

RobIII schreef op 24 mei 2004 @ 09:40:
Zeg 'r maar dat RobIII komt, dan komt ze wel :9~ :+
Ze keek me met een sip gezicht aan en zei: 'Die is al bezet' :'(
RobIII schreef op 24 mei 2004 @ 09:40:
En anders vertel je gewoon wat voor programma we in petto hebben. En dat ze niet de enige meid is...
Ik zou is kijken wat ik kan doen!

[ Voor 7% gewijzigd door pjvandesande op 24-05-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik wel })
Even voor mijn duidelijkheid, het gaat geen programmeer-bijeenkomst worden ? ( ik denk aan eigen code show'en/discusseren , nieuwe tip's/ideeen uitwisselen , ect. ect.) dusssssssss....
  • (eigen) Compu's Aanwezig ?
  • Ruimte met tafels & stoelen
  • I-net ? (we need google :9)
of zoiets als
  • Chillen
  • Zuipen & Blowen
  • Wijven versieren
  • Kassa van het cafe modden :P
  • Vals spelen aan de fruitautomaat ( we blijven dev'ers O-) )
[2d post]
  • Wijven versieren
O-) * glashio leeft al 5 jaar trouw aan z'n lieve O+ vriendin*,
en houd niet van dronken zijn == :r

[/2d post]
*rechts

[ Voor 21% gewijzigd door glashio op 24-05-2004 15:13 . Reden: Correctie ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik ben er an sich ook wel voor om een middagje / dagje te "lannen" ofzo. Ik heb materiaal zat in huis (24 poorts switch, Inet (Chello), Server met zat ruimte enzovoorts) om bij ons in de tuin te lannen (we hebben een carport in de tuin, dus droog zitten kan ook nog :) )

Maar ik neig toch meer naar de "hey, ik kan ook andere dingen dan computeren!" kant ;)
Wat jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 24-05-2004 14:27 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
glashio schreef op 24 mei 2004 @ 14:18:
[...]
Ik wel })
Even voor mijn duidelijkheid, het gaat geen programmeer-bijeenkomst worden ? ( ik denk aan eigen code show'en/discusseren , nieuwe tip's/ideeen uitwisselen , ect. ect.) dusssssssss....
  • [s]
  • (eigen) Compu's Aanwezig ?
  • Ruimte met tafels & stoelen
  • I-net ? (we need google :9)
of zoiets als
  • Chillen
  • Zuipen & Blowen
  • Wijven versieren2 jaar getrouwd :)
  • Kassa van het cafe modden :P
  • Vals spelen aan de fruitautomaat ( we blijven dev'ers O-) )

[ Voor 13% gewijzigd door P_de_B op 24-05-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
P_de_B is dus al eensch met * RobIII :D

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Zuipen \o/

[/HK]

Maar de strekking is duidelijk hoop ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

Ik zal blij zijn eens niet code te zien inderdaad. En het er ook niet over te hebben. :P

Zuipen! \o/

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Zuipen \o/

Alleen zit ik dus helaasch de complete maand augustus volgeboekt (Formule1, feesten e.d.)

offtopic:
3000ste post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zuipen \o/

offtopic:
11552e post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Zuipen \o/

Maar ik moet wel terugrijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 24 mei 2004 @ 17:03:
Zuipen \o/
Maar ik moet wel terugrijden :(
offtopic:
Heeft ivy ook geprobeerd van het weekend, resultaat: een paar honderd euro lichter :| !
Ivy kan niet zonder zijn bolide, maar ook niet zonder een biertje.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

* Creepy heeft geen Bob maar drinkt geen druppel alcohol als ie met de auto is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
2 glaasjes mag nog :*)
Maar dan ook geen druppel méér. Dus met ivy kan ik (sorry jongen :> ) geen medelijden hebben

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 24-05-2004 17:18 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

RobIII schreef op 24 mei 2004 @ 14:26:
"hey, ik kan ook andere dingen dan computeren!"
Jij? :?

Maar ik ben ook voorstander van een gezellige meeting, gewoon lekker chille op een teras en mezelf vol freten bij RobIII O-)

Kom anders gewoon naar een bijeenkomst van dotNED, daar gaat het op de borrel ook alleen over coden.

[ Voor 3% gewijzigd door pjvandesande op 24-05-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobIII schreef op 24 mei 2004 @ 17:17:
2 glaasjes mag nog :*)
Maar dan ook geen druppel méér. Dus met ivy kan ik (sorry jongen :> ) geen medelijden hebben
Ik ook niet met mezelf, ben nuchter genoeg (leuke woordspeling) om te beseffen dat áls je met alcohol op gaat rijden, er een zeer groot risico is dat dat je heel veel centjes kan gaan kosten.. :) En voíla, bewijs wordt geserveerd in de vorm van een geel papiertje.

Was meer geschreven met de insteek 'kijk mij eens schaam-schaam, leer er allen van..' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ja ik ook ja :+
questa schreef op 24 mei 2004 @ 17:20:
[...]
Maar ik ben ook voorstander van een gezellige meeting, gewoon lekker chille op een teras en mezelf vol freten bij RobIII O-)
Ik verheug me er nu al op :Y) :9~ :9 :9~ :Y)
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 17:28:
[...]
Was meer geschreven met de insteek 'kijk mij eens schaam-schaam, leer er allen van..' ;)
't is al goed jochie :> Kom maar, krijg je een kusje van * RobIII :>
Ik bedoelde het ook niet om met het vingertje te wijzen hoor... Maar, afgezien van de geldboete snap je dat je het niet alleen daarvoor moet laten hé? :>

(Nog nooit zoveel kiss-smileys gebruikt :+ )

/smileyfeest

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 24-05-2004 17:33 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, Ivy heeft nog nooit zoveel kisses op één dag toegewezen gekregen, gezien het feit hij al zijn leven lang webdev'er is.. O+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 17:34:
Sterker nog, Ivy heeft nog nooit zoveel kisses op één dag toegewezen gekregen, gezien het feit hij al zijn leven lang webdev'er is.. O+
Schrijf je maar in dan! En vergeet dan niet aan te vinken dat je blijft slapen... Daar zijn helaas geen smileys voor hier, maar je snapt wel wat ik bedoel hé? /knipoog

})

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 17:28:
Ik ook niet met mezelf, ben nuchter genoeg (leuke woordspeling) om te beseffen dat áls je met alcohol op gaat rijden, er een zeer groot risico is dat dat je heel veel centjes kan gaan kosten.. :) En voíla, bewijs wordt geserveerd in de vorm van een geel papiertje.
Als dat je enige reden is om niet te rijden met alcohol op... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op 24 mei 2004 @ 17:42:
[...]

Als dat je enige reden is om niet te rijden met alcohol op... :/
Zal nog eens mijn hart legen (...) in de vorm van mijn weekend-avonturen! ;)
/me is smart enough om te snappen dat centjes niet alleen in het spreekwoordelijke spel zitten bij rijden met alcohol op..
Maar Ivy leert snel!

En meeting bijwonen gaat niet lukken, sorry RobIII; je deed nog wel zo je best met de 'promotionele kiss-smileys' :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Komt er nog een live-band? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
questa schreef op 24 mei 2004 @ 18:59:
Komt er nog een live-band? :+
Kun je een instrument spelen? Dan ja :+

Voor de rest: Komaan mensen! Nog maar 12 aanmeldingen :(
(Dat is overigens voor mij wél genoeg om er mee door te gaan...)

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 25-05-2004 01:59 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

RobIII schreef op 25 mei 2004 @ 00:20:
[...]

Kun je een instrument spelen? Dan ja :+
Een cd'tje van de Chemical Brothers doet het beter bij mij! O-)
RobIII schreef op 25 mei 2004 @ 00:20:

Voor de rest: Komaan mensen! Nog maar 12 aanmeldingen :(
(Dat is overigens voor mij wél genoeg om er mee door te gaan...)
Mag Questa ook non-gotters er heen sleuren?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste