3 kan ik niet, maar 10 is geen probleem. Alleen op de 10e komt de aanhang niet mee.
edit:
200e reply!
200e reply!
[ Voor 18% gewijzigd door pjvandesande op 04-06-2004 15:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door pjvandesande op 04-06-2004 15:00 ]
Dat hadden er 2000 moeten zijn tegen deze tijd... Dat valt me echt tegen.... Maar goed, met minder personen kunnen we elkaar nog beter leren kennen
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
That's spirit! Zijn we allemaal alleen wel zo diep en intressantRobIII schreef op 04 juni 2004 @ 15:07:
[...]
Dat hadden er 2000 moeten zijn tegen deze tijd... Dat valt me echt tegen.... Maar goed, met minder personen kunnen we elkaar nog beter leren kennen
Uh, dan kun je weer niet praten. Zijn jullie allemaal terrass schuuw? Ik kijk toch liever naar mooie vrouwen.... hoewel die dus meybe niet meegaat.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 15:29:
Ok, ik heb me ook maar even ingeschreven.
En wat dachten jullie van karten? *klik*
Ik snap je niet, maar oké.@h.edink:![]()
Ik weet nu nog niet of de aanhang wel mee kan, welke datum mag ik nou echt prikken. Rob deed al een voorstel, maar houden we die nu ook aan?
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
https://fgheysels.github.io/
whoami schreef op 04 juni 2004 @ 18:16:
Karten is \o/, maar dat doe ik al genoeg.
Maargoed, ik ga toch niet mee, dus wie ben ik.
Daar zoek je maar een stel nerds voor uit.glashio schreef op 03 juni 2004 @ 13:06:
[...]
Tja... dat is de bedoeling jah! Socializen en ZUIPEN! ... dat soort meetings heb ik al in me prive leven zat.
Ik zoek meer een Dev-meeting ala "Amiga Demo Scene CopyParty" maargoe.. ik blijf zoeken( NL is groot )
[ Voor 46% gewijzigd door RedRose op 04-06-2004 18:24 ]
Gezellig!whoami schreef op 04 juni 2004 @ 18:16:
Karten is \o/, maar dat doe ik al genoeg.
Maargoed, ik ga toch mee.
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 07-06-2004 15:28 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
RobIII schreef op 07 juni 2004 @ 15:28:
Eind volgende week hak ik de knoop door over de datum e.d., dus opschieten met aanmelden/wijzigen van je aanmelding als nodig!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Je denkt toch niet dat we de hele dag kunnen gaan karten he? Ik weet niet hoe het met jullie conditie zit, maar als ik 2 rondes gekart heb, kan ik een week lang niet meer bewegen. Bovendien heb je daarna in ieder geval nog iets om over te praten in plaats van je laatste project...questa schreef op 04 juni 2004 @ 16:32:
[...]
Uh, dan kun je weer niet praten. Zijn jullie allemaal terrass schuuw? Ik kijk toch liever naar mooie vrouwen.... hoewel die dus meybe niet meegaat.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
tja, erg kl*te dat de karts niet voor iedereen even geschikt zijn. Maar na 15 min is de lol er ook wel af hoor....LazySod schreef op 08 juni 2004 @ 06:22:
Karten is leuk ja, maar de meeste karts zijn simpelweg te klein voor sommigen (mij bijvoorbeeld - krap 1m90, en een stevig buikje) ... 15 minuten in een kart houd ik wel vol, maar nog langer en ik krijg overal kramp.
LazySod schreef op 08 juni 2004 @ 06:22:
een stevig buikje
pff, dat is niet voorbehouden aan mensen uit het zuiden des landscurry684 schreef op 08 juni 2004 @ 08:46:
[...]
![]()
Kom jij ook al uit het zuiden des lands? * curry684 gaat even inschrijving aanpassen
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Hoewel ik karten wel heel leuk vind, liever niet karten. Ik kom er altijd helemaal bezweet uit enzo. en m'n haar zit dat natuurlijk niks meerquesta schreef op 08 juni 2004 @ 08:31:
Maar willen de meeste nou karten of niet? Ik bedoel bij de meeting dan, wat je thuis doet intresseert me niet zo. Dat vertel je maar op de meeting!
[ Voor 3% gewijzigd door Riegstar op 08-06-2004 08:59 ]
Persoonlijk ben ik er wel voor te vinden. Zelfs met het krappe zitten, zweten, haar uit model en al die zever.questa schreef op 08 juni 2004 @ 08:31:
Maar willen de meeste nou karten of niet? Ik bedoel bij de meeting dan, wat je thuis doet intresseert me niet zo. Dat vertel je maar op de meeting!
Ik dacht dat jij wel wist dat ik uit het zuiden des lands komcurry684 schreef op 08 juni 2004 @ 08:46:
[...]
![]()
Kom jij ook al uit het zuiden des lands? * curry684 gaat even inschrijving aanpassen
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Ik heb de lol van karten nooit zo ingezien, moest gisteren weer een dag in een leen-Polo, stoel Sjon-style helemaal laagste stand gezet, en ik heb weer genoeg gekart voor het komende jaarP_de_B schreef op 08 juni 2004 @ 08:49:
[...]
Hoewel ik karten wel heel leuk vind, liever niet karten. Ik kom er altijd helemaal bezweet uit enzo. en m'n haar zit dat natuurlijk niks meer
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Sja, Hezemans is toch bij mij om de hoek en ze hebben er ook een terras, dus zal me niet boeien
* P_de_B heeft dan ook geen bezwaar tegen karten
\o/
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Zijn er foto's van het betreffende shirt? Zij het aan jouw lijf, zij het aan dat van Creepy? En waar is het te koop? Ik wil ook de laatste P&W mode!drm schreef op 08 juni 2004 @ 09:57:
[...]
\o/* drm loopt nog regelmatig l33t en wel door de stad te struinen met dat t-shirt in de hoop dat ik aangeklampt word door deze of gene nerd die met rooddoorlopen ogen mij krijsend vraagt "Whoa! Zit jij ook op got?!"
Is nog nooit voorgekomen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
* RedRose geeft CaptBiele alvast een pak slaagCaptBiele schreef op 08 juni 2004 @ 10:25:
volgens mij heb je met zo`n GoT t-shirt een verhoogde kans op een pak slaag...
Die wil ik hebben dus
UTFS noep!NMe84 schreef op 08 juni 2004 @ 09:59:
[...]
Zijn er foto's van het betreffende shirt? Zij het aan jouw lijf, zij het aan dat van Creepy? En waar is het te koop? Ik wil ook de laatste P&W mode!
Ik doelde meer op pics van iemand die zo'n shirt aan had, maar intussen herken ik wel een van die shirtontwerpen op een foto die ik ergens in een fototopic gezien heb... Zijn leuke ontwerpjes bij... Ik wil er ook een!curry684 schreef op 08 juni 2004 @ 10:53:
UTFS noep!
/14 Shirts,nu eindelijk echt *pics inside* X-rated
Beetje verlopen ondertussen
Join the club.
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 08-06-2004 11:12 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Been there, done that. Wel leuk overigensglashio schreef op 08 juni 2004 @ 11:16:
KartenIk dacht dat programeurs "CREATIEF" waren
Ga dan een bezoekje brengen aan "The Cave" in Amsterdam
[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 08-06-2004 11:26 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Jij wilt dus ook niet karten?glashio schreef op 08 juni 2004 @ 11:16:
KartenIk dacht dat programeurs "CREATIEF" waren
Ga dan een bezoekje brengen aan "The Cave" in Amsterdam
* glashio gaat ook niet mee, dus is een "bemoeial"
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
*iets over nerds zonder prive leven die hele nachten vage code aan het schrijven zijn*
HoiCreepy schreef op 11 juni 2004 @ 08:50:
[...]
*iets over nerds zonder prive leven die hele nachten vage code aan het schrijven zijn*
Mogguh trouwens, is de crew op dit vroege tijdstip ook al wakker, of zijn jullie nu voor uitslaapsletten aan het spelen?
drm schreef op 11 juni 2004 @ 01:43:
juli dan, gok ik[/open deur]
offtopic:
ondertussen doe ik lekker mee met kicken
Half 5? Das nog nix, ben afgelopen weekend weer eens tot half 7 opgebleven, zoals ik maar al te vaak doe.... Tot ergernis van mijn vriendin overigens.
Spamslet!
[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 11-06-2004 10:38 ]
P_de_B schreef op 10 juni 2004 @ 23:00:
Wanneer gaan we een beslissing over de datum nemen? Het lijkt erop dat het 3 of 10 juli gaat worden.
eigenlijk is dit een kickje in de hoop dat er nog mensen zijn die zich alsnog willen opgeven
Le-zenRobIII schreef op 07 juni 2004 @ 15:28:
Eind volgende week hak ik de knoop door over de datum e.d., dus opschieten met aanmelden/wijzigen van je aanmelding als nodig!
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 11-06-2004 15:33 ]
Over mij
18 juni? Das een vrijdag....
[ Voor 26% gewijzigd door Creepy op 11-06-2004 15:24 ]
Verwijderd
Vrijdag 18 juNi wordt de beslissing over de datum genomen...Creepy schreef op 11 juni 2004 @ 15:23:
[...]
18 juni? Das een vrijdag....
18 juli? Das een zondag...
* Creepy moet ook LE-ZEN dusVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:26:
[...]
Vrijdag 18 juNi wordt de beslissing over de datum genomen...
Da's dus over een week..
* RobIII zal voortaan ook wel wat dui-de-lij-ker zijn
Over mij
NijntjePluis komt ook?RobIII schreef op 11 juni 2004 @ 16:04:
[...]
* RobIII zal voortaan ook wel wat dui-de-lij-ker zijn
[afbeelding]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Over mij
[ Voor 6% gewijzigd door gorgi_19 op 14-06-2004 17:44 ]
Over mij
Misschien kunnen ze dan beter een webcam meenemen en kunnen we eventueel nog tips geven als mensen zich verschuilenCaptBiele schreef op 15 juni 2004 @ 08:29:
gr. Kan er helaas niet bij zijn.... ik hoop wel dat er real action shots genomen worden als er Gotters in elkaar gebeukt worden
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:26:
[...]
Vrijdag 18 juNi wordt de beslissing over de datum genomen...
Da's dus over een week.. nu
De dag is nog niet om
Over mij
Homo!Creepy schreef op 15 juni 2004 @ 08:42:
Zow.. ff m'n inschrijving aangepast
10 juli staat nu aan top
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 18-06-2004 13:49 ]
You can not update this message, it has been edited by someone else.
(interne identificatie: engine::update_message::message_locked)
[ Voor 151% gewijzigd door RobIII op 18-06-2004 20:20 ]
Over mij
[ Voor 74% gewijzigd door P_de_B op 18-06-2004 20:10 ]
[ Voor 100% gewijzigd door RobIII op 18-06-2004 20:18 ]
Over mij
Ja, ik had in mijn mailtje gezet dat ik op o.a. de 10e wel een auto kon jatten van ouders. Dus 8 auto's aanwezig.[b]
• Er zijn 7 auto's ter beschikking....
• ...Vergeet ik iets?
[ Voor 12% gewijzigd door FireWood op 18-06-2004 22:05 ]
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
Kun je niet een modje even lastig vallen? kunnen ze hun 1337 rechten eens nuttig gebruiken[b][message=21019443,noline]RobIII schreef op 18 juni 2004 @
AARGH! Ik kan mijn eigen topicstart niet aanpassen...
[...]
Dat is ik.P_de_B schreef op 18 juni 2004 @ 19:41:
Leuk! Slapen weet ik nog niet zeker, m'n collega gaat ook heen en het kan zijn dat we 's avonds gewoon weer terug rijden. Ik zal dit sowieso op tijd laten weten.
Heej ik woon hier in Eindhoven dus ik ken hier mensen heRobIII schreef op 18 juni 2004 @ 19:20:
De uitslag van wat we gaan doen: Het wordt (zie topicstart) dus waarschijnlijk chicks checken @ terras, maar ik probeer er iets mee te gaan doen (misschien deel ik wel buttons of t-shirts met die nerds uit de topicstart uit)
Druk op 'view message', edit tekst, mail door naar pwmods(at)t.net en komt wel goedAARGH! Ik kan mijn eigen topicstart niet aanpassen...
[...]
Aangepast in de DB.h.edink schreef op 18 juni 2004 @ 22:04:
[...]
Ja, ik had in mijn mailtje gezet dat ik op o.a. de 10e wel een auto kon jatten van ouders. Dus 8 auto's aanwezig.
Ik had .oisyn allang gemaild, nog voor ik de definitieve datum hier postte... Alleen ik had hem gevraagd de topicstart aan te passen met een linkje naar de post met "de uitslag" hier boven. Wat doet 'ie? Gooit 'ie alleen de definitieve datum bovenaan met "meer info volgtP_de_B schreef op 18 juni 2004 @ 22:54:
[...]
Kun je niet een modje even lastig vallen? kunnen ze hun 1337 rechten eens nuttig gebruiken
Pfff... Hij kent mensen... Opschepper... Als we hebben gemeet, kennen ze jou ook!curry684 schreef op 18 juni 2004 @ 23:45:
[...]
Heej ik woon hier in Eindhoven dus ik ken hier mensen he
Zoals ik al zei: .oisyn weet ervancurry684 schreef op 18 juni 2004 @ 23:45:
[...]
Druk op 'view message', edit tekst, mail door naar pwmods(at)t.net en komt wel goed
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 19-06-2004 02:57 ]
Over mij
Questa pikt zich van de lijst. Ik kan dus alle dagen maar net die 10 juli niet.RobIII schreef op 18 juni 2004 @ 19:20:
De uiteindelijke datum is 10 juli geworden.
questa schreef op 19 juni 2004 @ 16:06:
[...]
Questa pikt zich van de lijst. Ik kan dus alle dagen maar net die 10 juli niet.
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 19-06-2004 20:58 ]
Over mij
Dat deed ik omdat je had aangekondigd nog meer info te verstrekkenRobIII schreef op 19 juni 2004 @ 02:24:
Gooit 'ie alleen de definitieve datum bovenaan met "meer info volgt"
Die info is er dus allang...
Ik heb nog geen woord veranderd aan je startpost, je mailtje lees ik net pasRobIII schreef op 19 juni 2004 @ 02:24:
Ik had .oisyn allang gemaild, nog voor ik de definitieve datum hier postte... Alleen ik had hem gevraagd de topicstart aan te passen met een linkje naar de post met "de uitslag" hier boven. Wat doet 'ie? Gooit 'ie alleen de definitieve datum bovenaan met "meer info volgt"
Die info is er dus allang...
Ach, hij komt zelf niet, dus het zal hem waarschijnlijk wel aan z'n reet roesten
curry684 wijzigde dit bericht 18-06-2004 23:46 (79%)
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2004 18:16 ]
Over mij
Anders de mijne welquesta schreef op 21 juni 2004 @ 10:28:
Het was even schrikken, maar ik kwam er achter dat ik het weekend daarvoor, de 2e weg was en niet de 10e!
Mijn dag is weer goed!
Over mij
Dat kun je ook zien op http://www.devcorner.nl/new/pwinschrijfding.asp . Gewoon naar de blokjes kijken onder 10 jun...questa schreef op 23 juni 2004 @ 09:54:
Kan Rob niet even een lijstje maken in de startpost met wie er allemaal komen.
Over mij
Dan krijg ik: De pagina is niet gevondenRobIII schreef op 23 juni 2004 @ 10:18:
[...]
Dat kun je ook zien op http://www.devcorner.nl/new/pwinschrijfding.asp. Gewoon naar de blokjes kijken onder 10 jun...
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Ik vatte hem al! Maar wou rob een beetje stangen
Over mij
Wegblijven uit dit topic jij!!! Tenzij je ook komt
Moedigt Questa hem aan vanaf de zijlijn met bier
Over mij
Ik ben redelijk meegaand in deze, maar toch lijkt het me wel leuk iets 'actiefs' te doen voor het terras zitten. Als ik iets moeten noemen: LasergamenRobIII schreef op 23 juni 2004 @ 12:57:
Mijn conditie is zoals 'ie bij een nerd behoort te zijn: 0 komma noppes
Een marathon zul je mij niet zien lopen, maar verder ben ik wel te porren voor een potje tafeltennis (Pong anyone?) tot lasergamen, poolen of iets anders. Moet ik effe een pagina devven waar we onze ideeën kwijt kunnen, of gaan we in dit topic stemmen?
Ik stel voor dat de mensen die komen de 10e (dus anderen niet!) effe hier hun ideeën spuwen.
Same here.LazySod schreef op 23 juni 2004 @ 13:46:
Lasergamen ben ik ook voor, alsmede een goede partij pool. Ik ben redelijk makkelijk eigenlijk - zolang het maar niet te veel lichamelijke beweging betekent.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq