Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Groningen ligt zeker niet centraal genoeg?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
(komt de rest van Nederland ook eens ergens
Signatures zijn voor boomers.
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 17-05-2004 13:45 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anders gaan er hier eerst 100 replies komen waar er gemelpt wordt over 'waar het zal plaatsvinden' etc....
https://fgheysels.github.io/
Degene die het topic start organiseert toch ook?
ik mail niet voor niks
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Als je andere topics leest, is het altijd in Utrecht. Volgens mij kun je dat het beste aanhouden, en direct een paar data noemen.whoami schreef op 17 mei 2004 @ 13:47:
Ik denk zowiezo dat het een goed idee is dat de P&W crew al een locatie (of een aantal locaties) voorstelt.
Anders gaan er hier eerst 100 replies komen waar er gemelpt wordt over 'waar het zal plaatsvinden' etc....
Mee eens, dan wil ik ook nog wel iets organiserenJanoz schreef op 17 mei 2004 @ 13:48:
Ik stel Delfzijl voor zodat we het uiteindelijk op een compromis in Groningen kunnen gooien
Ik zat zelf eigelijk te denken aan een van de waddeneilanden. Dan kunnen we een beetje opboksen tegen de mensen uit het zuiden van het land.Janoz schreef op 17 mei 2004 @ 13:48:
Ik stel Delfzijl voor zodat we het uiteindelijk op een compromis in Groningen kunnen gooien
Er zijn veel sexy dametjes en er is veel volk dat graag nerds in elkaar slaat.
Auto!
--
Utrecht ligt centraal voor iedereen. Maar opzich maakt het me niet veel uit? Maar wie organisteert het nu precies?
Niet voor Belgen.questa schreef op 17 mei 2004 @ 13:57:
Utrecht ligt centraal voor iedereen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In belgie is de benzine goedkoper!
Een van de mensen die woont in de plaats waar de meeting zich voordoetquesta schreef op 17 mei 2004 @ 13:57:
Maar wie organisteert het nu precies?
[withstupid.gif]
[withstupidagain.gif]CaptBiele schreef op 17 mei 2004 @ 13:50:
Ehm ik denkt dat Eindhoven wel een goede locatie is.... Ook toegankelijk voor de belgen onder ons
Er zijn veel sexy dametjes en er is veel volk dat graag nerds in elkaar slaat.

.modbreak: check je mail, er is een beleid omtrend het plaatsen van dat soort plaatjes
.banbreak: vergeet nu eens niet wie van ons 2 de banrechten had prutser, tot over een week
.modbreak: nou, als je dat doet dan kom ik naar je huis en buig ik al je bananen recht (ofzo)

.bugbreak: gaaf, alweer een OW
[ Voor 49% gewijzigd door curry684 op 17-05-2004 14:39 ]
* Creepy stelt Rotterdam voor, dan geven we D2k wel een schop om het te organiseren
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Uh alle crewmeets zijn ook al in RotjeknorCreepy schreef op 17 mei 2004 @ 14:12:
Meeting![]()
* Creepy stelt Rotterdam voor, dan geven we D2k wel een schop om het te organiseren

Moeten we alleen nog een gek vinden die daar woont en het wil organiseren dus, maar ik zag geloof ik CaptBiele zichzelf al aanbieden
Tja, dat weten wij gewone stervelingen niet
Ook prima, ook al is het anderhalf uur rijden vanuit LeidenEindhoven is op zich wel een fijne centrale locatie, er zijn geloof ik ook veel P&W-volkeren uit NO-Belgie, en middels A50, A67, A2, A58 is Eindhoven vanaf alle richtingen goed bereikbaar.
Moeten we alleen nog een gek vinden die daar woont en het wil organiseren dus, maar ik zag geloof ik CaptBiele zichzelf al aanbieden
Ach, zo heeft er 1 #devschuur meubel geen excuus om niet te komen dus die sleep ik wel mee
[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 17-05-2004 14:20 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
*bookmarked*
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
COMMENCE FINGER-POINTING!
* .oisyn wijst naar curry
Wat nu, dat gaat geld kosten?
Maar Kvind het wel een leuk idee, uhm Ergens tussen Maastricht, Eindhoven, Maaseik, Aken
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Als het dan in Eindhoven moet lijkt me dat een goed idee.oisyn schreef op 17 mei 2004 @ 14:24:
Dus curry organiseert het? Woei
COMMENCE FINGER-POINTING!
* .oisyn wijst naar curry
* P_de_B wijst ook naar Curry
* RedRose wijst ook naar Curry684 als organisatorisch hoofd
[ Voor 9% gewijzigd door RedRose op 17-05-2004 14:34 ]
* RobIII woont omg. EindhovenRedRose schreef op 17 mei 2004 @ 14:33:
* RedRose lijkt het ook wel grappig.... Wie woont er in Eindhoven dan? En, wat is er te doen?![]()
* RedRose wijst ook naar Curry684 als organisatorisch hoofd
De terrasjes zijn wel leuk, er is een lasergame hal, een poolhal...tja, stratum met wat kroegen e.d... Wat wil je er gaan doen?
Ik ben wel voor een P&W meeting, omg. eindhoven zou leuk zijn. Count me in!
<h1>* RobIII wil dus graag organiseren!!!</h1>
[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 17-05-2004 14:43 . Reden: zo, even abusen dat je niet meer kunt editen na modbreak :) ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij

Ik wil best organiseren, maar dan wil ik wel genoeg inschrijvingen...
Loop ik een ban op als ik alle tweakers naar een niet bestaand iets laat komen?
[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 17-05-2004 14:46 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Oh als het omg. Eindhoven is wil ik wel overwegen te komen op de fiets \o/RobIII schreef op 17 mei 2004 @ 14:43:
LOL
@ Curry684 edit.
Ik wil best organiseren, maar dan wil ik wel genoeg inschrijvingen...
haha... dus een voorstel van plaats is meteen een aanmelding als vrijwilliger.curry684 schreef op 17 mei 2004 @ 14:42:
Hey CaptBiele was de vrijwilliger, en zolang ik nog een rood jasje draag ga ik geen usermeet organiserenDaarnaast, hoeveel meer is er te organiseren dan "die en die datum tussen 13:00 en 20:00 op de Markt, zoek de enige aanwezige groep mensen met meer laptops dan vrouwen"
Ehm, ik wil dat best regelen, maar dan moet het wel na half augustus zijn.
Of ik regel het, en ik ben er zelf niet
Als ik het zou mogen regelen, zou ik iig een dresscode instellen. Veel te korte broek, vaal Star Trek T-shirt, en brilletje doet ook altijd goed.
[ Voor 13% gewijzigd door CaptBiele op 17-05-2004 14:47 ]
Als "organisator" moet je de groep leiden, net als mod. op een forumcurry684 schreef op 17 mei 2004 @ 14:42:
Hey CaptBiele was de vrijwilliger, en zolang ik nog een rood jasje draag ga ik geen usermeet organiserenDaarnaast, hoeveel meer is er te organiseren dan "die en die datum tussen 13:00 en 20:00 op de Markt, zoek de enige aanwezige groep mensen met meer laptops dan vrouwen"
Ik wordt wat minder enthousiast nu...CaptBiele schreef op 17 mei 2004 @ 14:46:
Als ik het zou mogen regelen, zou ik iig een dresscode instellen. Veel te korte broek, vaal Star Trek T-shirt, en brilletje doet ook altijd goed.
Vrouwencurry684 schreef op 17 mei 2004 @ 14:42:
zoek de enige aanwezige groep mensen met meer laptops dan vrouwen"
Je zit hier nog niet erg lang he?questa schreef op 17 mei 2004 @ 15:06:
Ik heb alle vertrouwen in Rob!
Over mij
Van die grieten die je kunt downloaden... www.downloadnueenvriending.nl/geengezeik
lol.... 2 maanden om precies te zijn
ff zereneus, tenzij de meeting na half augustus is, kan ik het niet regelen....
[ Voor 31% gewijzigd door CaptBiele op 17-05-2004 15:14 ]
Sorry, account switch! Maar het was meer om jou te stimuleren!

Als we ervan uitgaan dat het in Eindhoven of Utrecht is, wie heeft er zin en tijd om te komen?
Ik wil geen boze users ontmoeten die zielige whoami in elkaar willen slaan omwille van oude slotjes enzo.
https://fgheysels.github.io/
Als dat de reden is wil ik je wel beschermen en ja, ik denk dat dat wel lukt tegen de gemiddelde nerdwhoami schreef op 18 mei 2004 @ 14:36:
Nou, ik niet.
Ik wil geen boze users ontmoeten die zielige whoami in elkaar willen slaan omwille van oude slotjes enzo.

• Willen we iets gaan doen of alleen terras hangen en chicks kijken?
• Hebben we een budget om iets mee te gaan doen of moet ik er van uit gaan dat een tweaker arm is?
• Wordt het E'hoven?
Over mij
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
[insert withstupid.gif]MSalters schreef op 18 mei 2004 @ 15:03:
Voor E'hoven, mits in weekend.
Om het een beetje concreet te maken:RobIII schreef op 18 mei 2004 @ 14:58:
• Over welke termijn hebben we het?
• Willen we iets gaan doen of alleen terras hangen en chicks kijken?
• Hebben we een budget om iets mee te gaan doen of moet ik er van uit gaan dat een tweaker arm is?
• Wordt het E'hoven?
• Over welke termijn hebben we het?
Wat mij betreft een weekend in Juni
Ik neem aan dat iets als bowlen, lasergamen, paintballen en daarna wat eten/drinken etc. wel in het budget past? Wij developers verdienen toch allen goed
• Wordt het E'hoven?
Wat mij betreft accoord
Als hier niet teveel bezwaar op komt kunnen we misschien de startpost editten met een poll voor de exacte datum en de activiteit?
[ Voor 40% gewijzigd door FireWood op 18-05-2004 15:22 ]
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 18-05-2004 15:27 ]
Over mij
Waarom dan gaan bowlen?P_de_B schreef op 18 mei 2004 @ 15:07:
Ik neem aan dat iets als bowlen, lasergamen, paintballen en daarna wat eten/drinken etc. wel in het budget past? Wij developers verdienen toch allen goed

Wat mij betreft is juni/juli allebei ok, maar dat hangt van de exacte datum af.
Leef je uit, knal ik deze wel dichtRobIII schreef op 18 mei 2004 @ 15:26:
@Mods: Zal/mag ik een nieuw topic openen "[Meeting] Voorstel P&W meeting III" ofzo, met een mooie (concrete) topicstart en een poll voor data (als in datumsJe weet nooit met devvers..) en eventuele mogelijke activiteiten?

Ik leef me _vanavond_ wel effe uit... Ben nu druk (te doen alsof ik) aan 't werk (ben)
Over mij
Plak hier dan een TR in tegen die tijd?RobIII schreef op 18 mei 2004 @ 15:54:
[...]
Ik leef me _vanavond_ wel effe uit... Ben nu druk (te doen alsof ik) aan 't werk (ben)
Whatever makes you happy
Over mij
dus dan kan iedereen rustig gaan, geen angst voor botte bijlen enzo
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
D2k schreef op 18 mei 2004 @ 16:21:
Ik kom niet
dus dan kan iedereen rustig gaan, geen angst voor botte bijlen enzo
wat?
ben toch al een nepnerd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Oei, manager tegenwoordig of WW?D2k schreef op 18 mei 2004 @ 16:52:
[...]
wat?
ben toch al een nepnerden coden doe ik ook niet meer
Als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel, Rob III. Ik woon ook in Ehv.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Wat hulp/ideeën is nooit weg. Ik open straks (na 21.00 denk ik) een nieuw topic. Ik zal hier een linkje plaatsen (en een TR voor curry684... vindt 'ie geil ofzoGrijze Vos schreef op 18 mei 2004 @ 17:25:
Eindhoven? * Grijze Vos stemt voor.
Als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel, Rob III. Ik woon ook in Ehv.
Over mij
Werkt Rob niet tot 5?RobIII schreef op 18 mei 2004 @ 18:13:
[...]
Wat hulp/ideeën is nooit weg. Ik open straks (na 21.00 denk ik) een nieuw topic. Ik zal hier een linkje plaatsen (en een TR voor curry684... vindt 'ie geil ofzo)

Grapjas
Aniewee, ik ben bezig met het topic, ik plaats hier zometeen een linkje.
Over mij
[rml][ Meeting] Voorstel P&W meeting III[/rml]
Over mij
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dit topic is gesloten.