[Meeting v5 rc2] W&G goes Amsterdam - PICS!!!!11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Howdy folks!

Nadat het vorige topic gigantisch de poep in draaide, leek het mij gezellig eens een nieuw topique te openen. Vorige keer ging het allemaal stuk op keuzes. Goed, dan halen we toch gewoon de keuzes weg?

Waar gaan we heen?

Amsterdam. We gaan 's middags proberen een of enkele culturele activiteit(en) te beleven, waarna we middels het bekende patroon terras-voer-bier de rest van de dag vullen.

Waarom Amsterdam?

De laatste paar meetings waren Utrecht en Rotterdam. Leek mij leuk om eens te varieren. Daarom Amsterdam. Bovendien is er vast nog genoeg cultureels te leven :)

Wanneer gaan we dit doen?

Op een zaterdag. En wel de zaterdag 20 november 2004.

Wat gaan we doen?

We gaan proberen niet alleen lam bier te drinken, maar ook nog redelijk creatief uit de hoek te gaan komen. Desnoods wordt er voor papier, hardbacks en potloden gezorgd voor een herdefiniering van het woord 'groepsstadsschetsen'.
Het zou leuk zijn als mensen in de eerste honderd posts ideeën voor activiteiten in Amsterdam aandragen. Dit zodat de discussie niet weer uit de hand loopt. Naast de opmerkingen in die eerste honderd posts zal ik me zwaar laten hangen naar de heren Pelle, Oh, when? en XangadiX.

Wie gaan er mee?
confirmed unconfirmed afgezegd

HunterPro
• Pelle
XangadiX
Rickets
Cheatah
disjfa
André
• crisp
• Johnny
OzBoz
RCA
• Genoil
• BtM909
Shadow3333
• cel-ed
Blues
0900-willem
Clay
• McVirusS
• LuCarD
• Devega
• zirus
• Oh, When?
• mophor
• SillyJW
• DeFeCt
Waxle + lekkere wijven
• Dennis
Dark Blue
Prototype
Theunage
Yoozer bij deze verplicht te komen :+ O-)
• Yellow
• Rowanov
• Karp (als ie tussen nu en vrij snel werkeloos wordt :+)
• drm
B-Top
• ... jij? :)

Stats:
Aangemeld:    37 (!) :)
Confirmed:    17
Unconfirmed:  19
Afgezegd:      1

* HunterPro out :)

[ Voor 80% gewijzigd door HunterPro op 01-11-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Nou niemand reageert hier, da's ook niet leuk voor HunterPro ;)
Goed idee, dat we wat creatiefs gaan doen. Ik zal nog eens wat nadenken over de invulling van het creatief uit de hoek komen.
Amsterdam/zaterdag is voorlopig geen probleem voor mij.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

uhm, ja wat ik zei, museum of gezellig de schetsboeken mee in het vondelpark (ow wacht het is geen zomer meer...)

zoiets dus :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ga met z'n allen in het vondelpark distributed wireless een website met informatie over het vondelpark bakken?

Pfff, ga gewoon poolen ofzo, wie wil er nou met een groep tweakers iets cultureels gaan doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

hangt toch echt van de datum af of ik mee doe.
maar ja waarom cultureel ?
Is W & G niet creatief genoeg dan :P

nou ja hopenlijk doen er veel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Bier drinken in Amsterdam is cultureel ;)

Verder hoop dat het er ooit van komt en ik ga waarschijnlijk wel van de partij zijn :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Er zijn echt genoeg leuke culturele activiteiten, geloof me :) En het programma voor die dag is nog vast te stellen. Als ik hoor dat veel mensen toch liever met een stuk hout tegen een witte bal rossen dan zal dat mogelijk een integraal onderdeel van de meeting uit gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Er zijn echt genoeg leuke culturele activiteiten, geloof me :)
Wat zit er dan voor leuks b.v. rond het station in de buurt? :)
* Clay komt nooit in amsterdam eigenlijk
Als ik hoor dat veel mensen toch liever met een stuk hout tegen een witte bal rossen
:? baseball! :+

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 15:41

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, ligt er aan wat voor cultureels we gaan doen. Maar voor een didactische dag is altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 13:46

André

Analytics dude

Assen was geen optie dus, jammer :P . Amsterdam is voor mij wel goed bereikbaar met de trein, dan kan ik de auto thuis laten staan en een biertje extra happen. Maar eerst maar eens wachten op de datum, ik heb al veel weekenden volgeplanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik wil wel mee, mits het een vrije zaterdag betreft :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Clay schreef op 24 oktober 2004 @ 20:55:
[...]

Wat zit er dan voor leuks b.v. rond het station in de buurt? :)
* Clay komt nooit in amsterdam eigenlijk
• Tijdelijke locatie Stedelijk Museum in het oude PTT gebouw (8>
• Wetenschapsmuseum Nemo B)
• Scheepvaartsmuseum :?
• Nieuwe Apple store B)
• Koffiewinkels waar ze ook koffie verkopen :7
• Een buurt die niets met W&G te maken heeft maar wel in de buurt van het station is :o

Maar ik zou eigenlijk niet weten waarom het dicht bij het station in de buurt zou moeten zijn...Amsterdam is best klein als je de weg weet.

* Genoil weet de weg maar doet eigenlijk nooit iets cultureels in Amsterdam...

XangadiX, jij woont toch ook 'hier'? Misschien wel een idee om binnenkort even een pre-meeting te houden in het kader van wee-en-gee-ontvangstcommitee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:15

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als crisp ook komt zou ik het misschien overwegen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
datum toegevoegd :) En crisp is het ook aan het overwegen kan ik uit betrouwbare bron zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik heb net ook uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat ene André dit wel een hele gunstige datum zou vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha ja Bier lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Als ik de zaterdag vrij heb en nog eens 17 euro over heb om de trein te betalen ben ik ook van de partij maar ik moet eerst even mijn agenda raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

* OzBoz meldt zich, onder voorbehoud.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Helaas da's geen vrije zaterdag. Heb al een andere afspraak staan die dag.

Jammer, want A'dam is een leuke lokatie. D'r is genoeg te doen in het centrum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Woudloper schreef op 24 oktober 2004 @ 23:26:
Jammer, want A'dam is een leuke lokatie. D'r is genoeg te doen in het centrum...
Heb je bij toeval ook voorbeelden :) Ik hoor van iedereen dat het wel leuk is maar weinig leuke ideee`n :) Naast de apple store natuurlijk ;) :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Volgens de website van de gemeente Amsterdam is de nummer één atractie nog steeds de rondvaartboot :P

Er zijn de nodige restaurants aldaar. Verder kan je geloof ik ook nog een soortement van ludieke puzzel achtige toch doen door de jordaan, of je laten rondleiden over de wallen (door de medisch centrum west doctor).

Op de website heb je ook nog Amsterdam Surprise voor wat verrasende zaken mbt Amsterdam...

edit:
De beroemde brouwerij bezoeken is natuurlijk ook een leuke afwisseling, met het proeven na afloop natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Woudloper op 24-10-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

crisp

Devver

Pixelated

Johnny schreef op 24 oktober 2004 @ 21:57:
Als crisp ook komt zou ik het misschien overwegen...
wil je me aanraken? :P

20-11 heb ik geloof ik nog niets staan; je pikt er dus precies de goede datum uit want alle zaterdagen daarvoor en daarna heb ik al andere afspraken. Zie dit dus als een aanmelding onder voorbehoud :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24491

Misschien 's-avonds naar Boom Chicago? Is erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 24491 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:56:
Misschien 's-avonds naar Boom Chicago? Is erg leuk.
Tot hoe laat duurt dat? Ik moet bijvoorbeeld om 23:36 de trein terug hebben. Als dan zoiets tot 12 uur duurt mis je al een hoop mensen (er zijn meer mensen die rond die tijd richting trein moeten neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

crisp schreef op 24 oktober 2004 @ 23:54:
[...]

wil je me aanraken? :P

20-11 heb ik geloof ik nog niets staan; je pikt er dus precies de goede datum uit want alle zaterdagen daarvoor en daarna heb ik al andere afspraken. Zie dit dus als een aanmelding onder voorbehoud :)
Ik zou het wel gezellig vinden, Utrecht is ook al weer jaaaaren geleden volgens mij. Bovendien is het wel goed voor de gemiddelde leeftijd.

Ik zou overigens nog niet echt suggesties hebben voor wat-te-doen. Bier, eten enzo is altijd goed. Maar ik ken Amsterdam ook te slecht, alleen dingen als de Escape enzo, beetje hip doen maar het niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HunterPro schreef op 24 oktober 2004 @ 23:58:

Tot hoe laat duurt dat? Ik moet bijvoorbeeld om 23:36 de trein terug hebben. Als dan zoiets tot 12 uur duurt mis je al een hoop mensen (er zijn meer mensen die rond die tijd richting trein moeten neem ik aan).
http://www.boomchicago.nl/Section/The-Shows/BestOfBoom

De shows beginnen om 20:15, moet te doen zijn. Echter nog geen programma voor november, maar ik ben al een keer eerder geweest en het is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

crisp schreef op 24 oktober 2004 @ 23:54:

Datzelfde heb ik dus ook, en dan heb ik 20 nov ook al iets maar dat moet ik dan maar even omzetten. En over wat we gaan doen: wel iets waar je met elkaar kunt lullen, dus geen show ofzo. En ik ga dan ook om 23:36 met Hunterpro in de trein weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Oeh. dat is lastig, Ik ken wel leuke plekken, maar met een grotere groep is het gewoon lastiger. Voor een groep met meer dan 10 mensen, zou je uit fatsoen van te voren iets moeten afspreken met de kroegbaas etc. vooral bij de diverse (kleinere) cafee`s etc. (anders weigeren ze je soms gewoon de toegang..)

Anyway vlak bij centraal, zit nu het nieuwe stedelijk in het voormalige kpn gebouw;

http://www.stedelijk.nl/oc2/page.asp?PageID=691
programma;
http://www.stedelijk.nl/oc2/page.asp?PageID=113
Verder zit op de 11`de verdieping een prachtig restaurant/club met een prachig uitzicht over het centrum van amsterdam.
http://www.ilove11.nl
Maar zo te lezen zitten ze niet echt te wachten op grote groepen mensen, die allemaal aan een lange tafel willen zitten. (overdag zou het, een beetje verspreid niet zo erg zijn denk ik, maar s`avonds weer wat lastiger)
Ik moet 4 en 18 november daar vj`n, en ik kan voorzichtig informeren, maar ik moet nu geen ruzie/overlast met die organisatie krijgen natuurlijk.

Naast het kpn-gebouw zit 'nemo', zelf nooit binnen geweest.

Over poolen, mm het enige wat ik kan bedenken is 'the last waterhole' ook vlak bij cs. coffeeshop/hotel/bar/ en live optredens, en een paar pool tafels. maar iets te klein voor een club met meer dan 10 mensen.

Vondelpark; filmmuseum of het blauwe theehuis, kan je aardig vertoeven.

Maar even terug te komen;
* iets creatiefs, cultureel`s of een activiteit doen.

* lekker eten, en niet al te duur. Dan moet je met een groep volgens mij toch op de wallen/zeedijk zitten. (mischien wel gesplitst in kleinere groepen)
-- Surinaams/chinees roti tent aan het begin van de warmoesstraat;
-- the bird?! thais eetcafee/snackbar waar voor je neus het eten wordt klaargemaakt, (wel een kleine tent)
-- of chinees; nam-kee tegenover boedisten-tempel.
-- verder zitten er een aantal andere leuke eettenten rond nieuwmarkt, van kaasfondue tot spicy thai..

* verder een plek waar je een biertje kan drinken/relaxen en kletsen, na-hangen tot iedereen weer naar huis gaat.

Kwa vervoer, als mensen met de auto komen, het schijnt dat je hem goedkoop bij de arena neer kan zetten, en dan tevens er een metro-ticket erbij krijgt. Al weet ik dit niet 100% zeker. Ik woon zelf in de jordaan, en echt de parkeerprijzen zijn niet leuk meer in het centrum. Tevens rijd er continue de wielklem brigrade langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2935

* Anoniem: 2935 meldt zich ook
Nam Kee is altijd goed :) Rondvaart heb ik altijd al eens willen doen. Scheepvaartmuseum kan ik niet aanraden. Nemo was 10 jaar geleden errug cool... :P

Laten we Madamme Tusseaud's niet vergeten, op de Dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
leuke van rondvaart is natuurlijk ook dat je lekker kan babbelen en mogelijk een biertje drinken enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

heh amsterdam is 5 minuten treinen voor mij :P
denk wel dat ik kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47
* Willem ook onder voorbehoud :)

Alleen wil iemand m'n handje vast houden als we eventueel de metro nemen?!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Op het spui naar de beiaard, das een biercafe, kun je lekker varieren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

willem169 schreef op 25 oktober 2004 @ 08:20:
* Pelle ook onder voorbehoud :)

:D

Ik ken Amsterdam niet zo goed (en dat heeft een reden ;)) dus ik ga me niet opwerpen om activiteiten en locaties te verzinnen :P
Ik ben niet zo moeilijk, beetje actief doen is nooit verkeerd, en als er ergens op de dag een keer een goed stuk vlees gegeten wordt met een stevige hoeveelheid bier erbij dan vind ik alles prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2935

willem169 schreef op 25 oktober 2004 @ 08:20:
Ik heb zo'n vermoeden dat er in de Amsterdamse metro altijd wel iemand is te vinden die je handje wil vasthouden...daar heb je ons niet voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Maar 't is zo'n grote enge stad!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

< tourguide
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

20e is een prima datum :)
* Clay meldt zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 21:07
* McVirusS meldt zich ook aan onder voorbehoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baal Baal Baal ...........* bonkt hoofd tegen de muur * |:(

Helaas dacht ik doe eens mee, moet ik WERKEN
Grrrrrrrr :(
nou ja volgende keer beter.
dan vraag ik er wel speciaal vrij voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Als ik geen wedstrijd heb, dan ben ik er ook... :)

Lekker in buurt van mij... Altijd handig.

Misschien iets van dit lijstje...?
http://www.amsterdamexcursions.com/

Maar de "Lekkere Leernicht" toer lijkt me persoonlijk niks.... :X

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

niet? joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Jammer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Die laatste trein is opzich wel handig, ik denk dat er meer mensen(waaronderik) die moeten halen. We kunnen ergens gaan stappen tot 8 uur inde ochtend waar ik eigenlijk niet zo voor ben :) . Misschien iemand met een oversized kamer ergens in A´dam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Als het een wat later in de middag begint kan ik ook al wel komen, aangezien ik eerst even langs de open dag van de HKU moet :)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

* Anoniem: 9542 meldt, ook onder voorbehoud nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-01 14:01

SillyJW

der Gemutlichkeit

* SillyJW meldt zich, onder voorbehoud..
Anoniem: 4364 schreef op 25 oktober 2004 @ 03:39:[...]
Over poolen, mm het enige wat ik kan bedenken is 'the last waterhole' ook vlak bij cs. coffeeshop/hotel/bar/ en live optredens, en een paar pool tafels. maar iets te klein voor een club met meer dan 10 mensen.[...]
Om te voorkomen dat we voor een dichte deur staan: Last Waterhole is verhuisd naar het Leidseplein. ;) Als we willen gaan poolen, zou ik zeggen Club 8. Grote, gezellige poolhangout, waar ik wat mensen ken, dus dan is er wellicht iets meer te regelen.
Ik woon zelf in de jordaan, ..
Dag buurman Afbeeldingslocatie: http://www.nwillem.nl/images/smilies/bye.gif

[hardop-denk-modus]
Een ander idee is misschien om bij ons in A'dam de drukkerij te bezoeken. Dat past nog wel aardig in het W&G thema. Dan moeten we hier wel iets leuks te doen hebben. (workshopje ofzow..) We zitten hier naast Brouwerij 't IJ, dus dan hebben we het brouwerij bezoekje, dat iemand voorstelde ook gelijk op een alternatieve manier gehad.
[/hardop-denk-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

In zo`n glazen rondvaartboot zitten tussen de japanse toeristen, een keer gedaan.. maar dat vond ik dus niks.

Dan kan je beter met een aantal mensen voor een paar uur een boot huren, je eigen koers varen, drank & muziek aan boord, en mischien hier en daar nog bij een cafe aanleggen. Afgelopen koninginnendag nog gedaan, met 25 freaks en dj`s op een boot, al stampend door de gracht, dikke fun. :) Maar november is al bijna winter.. niet leuk als het dan regent.

btw. ik meld me ook aan, onder voorbehoud..
(toch leuk weer oud-collega`s ontmoeten etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Kijk aan, al redelijk wat regulars, ik weet bijna 100% zeker dat ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
'bijna 100% zeker'... pfff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even de W&GFaq definitief invulling geven vind ik ook wel een aardige optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
'even'... jij wilde er een weekend van maken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Anoniem: 9542 schreef op 25 oktober 2004 @ 15:37:
Even de W&GFaq definitief invulling geven vind ik ook wel een aardige optie :D
Da's een goed plan. Allemaal naar het Internetcafé (EasyInternet bv) of allemaal een laptop met WIFI mee (bij Wardrivemap staat vast nog wel een open AP...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat de content produceren voor die dag geen optie is, het is denk wel een unieke gelegenheid de koppen eens bij elkaar te steken (onder het eten ofzo) en misschien wat coordinatietaken verdelen.

Ik heb niet echt een idee hoe we dit concreet invulling kunnen geven, maar wellicht anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik heb geen zin meer me op te werpen om de hele dag te plannen, maar ik heb wel goede contacten bij een erg gezellig en niet te duur cafe/restaurant ( de schutter) waar we kunnen eten met een grotere groep; wel even op tijd aangeven wanneer en hoeveel natuurlijk.

genoil >> mail/msn maar even ;)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 21:44

DeFeCt

je wéét toch

Jee, mag ik ook nog komen of kom ik daarvoor te weinig in /13 ? :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
DeFeCt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 17-06 21:07
Van mij mag je komen DeFeCt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 21:44

DeFeCt

je wéét toch

wat een warmte! O+

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ja he morphor met zn goede idee`en :z Straks gaat hij nog een voorgerecht nemen :z :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien kunnen we daar vast een afspraak over maken

als ik maar niet weer naast jou op de bowling baan kom te staan. Is lang wachten tot al die ballen in de goot zijn doorgerold ;)

misschien moeten we wel vast afspreken dat iedereen elkaars naam goed schrijft. wat willem169 betreft maakt al niemand echt fouten meer volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
XangadiX schreef op 25 oktober 2004 @ 16:56:
ik heb geen zin meer me op te werpen om de hele dag te plannen, maar ik heb wel goede contacten bij een erg gezellig en niet te duur cafe/restaurant ( de schutter) waar we kunnen eten met een grotere groep; wel even op tijd aangeven wanneer en hoeveel natuurlijk.

genoil >> mail/msn maar even ;)
ja wat dat "ontvangst/organisatie-commitee" betreft moet je je verder niet teveel voorstellen hoor, was mss een iets te entousiaste reactie gezien mijn eigen planning voor de komende weken...misschien dat er even een paar mensen naar het Amstelstation gaan om de mensen die vanaf daar met de metro onder de grond gaan hun handje vast te houden ;)

verder vind ik het wel lastig om dingen te bedenken voor een relatief grote groep verschillende mensen van een verschillende leeftijd. de kroegen waar ik kom zijn nou niet echt representatief, laat staan groot genoeg :)

club8 wat iemand zei is trouwens best wel een pleurisend fietsen vanuit het centrum!

[ Voor 6% gewijzigd door Genoil op 25-10-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Jeuj, gewoon weer de ouwe club bij elkaar heren? ;)
Of ben ik offcieel geen /13'er meer :P

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 14:59
* Dennis is ook geen /13'er meer iig. Vroegah, toen Tom en dUSTY er nog bij waren enzo. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro stemt voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Grafitti bezichtigen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Dennis schreef op 25 oktober 2004 @ 20:48:
* Dennis is ook geen /13'er meer iig. Vroegah, toen Tom en dUSTY er nog bij waren enzo. ;(
Tom? die was er nooit :P En voor een BBQ bij Dusty in de tuin is het te koud (en ver) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door OzBoz op 25-10-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
1x was Tom er wel, toen was die lekkere chick knappe vriendin van hem ook nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue komt ook :w O+

ik hoop niet op louter koude ijsvlagen :{ . En anders verschuil ik me achter Hunterpro :Y)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Dennis schreef op 25 oktober 2004 @ 22:28:
1x was Tom er wel, toen was die lekkere chick knappe vriendin van hem ook nog mee.
Ow toen wij buiten zaten en Tom en naam-kwijt binnen op de stoel :) Dat telt niet Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Pacific Ocean / Charlotte. :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Toch knap hoor Dennis dat je zelf haar naam nog weet :P Zo Vroegah kan het dan toch niet geweest zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik kom ook, (samen treinen tobias? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
prototype schreef op 26 oktober 2004 @ 01:13:
Ik kom ook, (samen treinen tobias? :P)
moet ff kijken, ben waarschijnlijk wat eerder (moet wat andere zeuai regelen in a'dam en lijkt me ook handig voor 'de groep' er te zijn zodat wat dingen vooraf gedaan kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

HunterPro schreef op 26 oktober 2004 @ 01:15:
[...]

moet ff kijken, ben waarschijnlijk wat eerder (moet wat andere zeuai regelen in a'dam en lijkt me ook handig voor 'de groep' er te zijn zodat wat dingen vooraf gedaan kunnen worden :)
'sgoed :)

PS) neem even dat chickie van IO mee ;), heb ik nog speelgoed voor in de trein O-)

[ Voor 16% gewijzigd door prototype op 26-10-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

(...bewaart de lieve vrede...)

[ Voor 163% gewijzigd door Dark Blue op 26-10-2004 01:39 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dark Blue schreef op 26 oktober 2004 @ 01:21:
Hm, plans changed. Ik luister liever naar m'n iPod dan het ge'oh van 2 nerds als ik voor 2 uur in de trein zit :Y)
Tsss, we wilde jou er toch niet bij ;)
En voor zover ik weet heeft Tobias net als ik ook een ipod dus lekker puhuh! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mochten we nog wat restaurants zoeken in A'dam, laat het ff weten. Dan kan ik een lijstje maken met leuke / normaal betaalbare restaurants :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

prototype schreef op 26 oktober 2004 @ 01:40:
[...]

Tsss, we wilde jou er toch niet bij ;)
En voor zover ik weet heeft Tobias net als ik ook een ipod dus lekker puhuh! :P ;)
Kijk je wel uit kleintje.. voor je het weet kom je mij tegen in de trein. Hoewel ik zal proberen het op-1-na grootste dorp in NL over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

OzBoz schreef op 26 oktober 2004 @ 09:53:
[...]

Kijk je wel uit kleintje.. voor je het weet kom je mij tegen in de trein. Hoewel ik zal proberen het op-1-na grootste dorp in NL over te slaan.
Kom jij ook? Hmm, nu moet ik echt even nadenken... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

20ste staat geplant voor meeting :)
< zal ook aanwezig zijn als er niets tussen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we kunnen ook naar redbus gaan en kijken hoe de servertjes erbij hangen. Of naar telecity 2, bloemetje leggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Anoniem: 9542 schreef op 26 oktober 2004 @ 19:08:
we kunnen ook naar redbus gaan en kijken hoe de servertjes erbij hangen. Of naar telecity 2, bloemetje leggen....
Eej we zitten hier niet in hoe heet het daar... waar ze over moederborden lullen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
en het lijstje groeit en groeit... :) 30 man :o (weliswaar unconfirmed :))

[ Voor 34% gewijzigd door HunterPro op 26-10-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Count me in!

Deze datum komt verdacht goed uit, past precies tussen alle andere afspraken in.
Is het geen ideetje om naar een expositie ofzo te gaan? Zoiets als dit lijkt me wel de moeite en nog enigsinds 'on-topic'.
Tevens kunnen we met pen, papier en graffiti onze creatieve lusten gaan botvieren. (heeft de stad er ook nog wat aan >:))

Theun verheugt zich er al op! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

confirmed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Ik wil wel comfirmen omdat ik nu nog kan.. maar de laatste tijd een beetje zooi in mijn agenda. Wil wel graag weer een gezellig samenzijn. Lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle kruipt spinnend tegen Ozboz aan...
maar komen er nog lekkere wijven?

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
als jij er een paar in je rugzak meeneemt moet het geen probleem zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Wordt geregeld ;)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Kom je op de Monster waxle? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay confirmt *; >> ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

OzBoz schreef op 26 oktober 2004 @ 23:26:
Ik wil wel comfirmen omdat ik nu nog kan.. maar de laatste tijd een beetje zooi in mijn agenda. Wil wel graag weer een gezellig samenzijn. Lang geleden.
Dus klaar, geen gezeik, je komt. Het staat nu vast in je agenda.

Word wel een redelijk grote groep zo, altijd gezellig. En ik neem aan dat Pelle en aanverwante hobbyisten voor de nodige compensatie-apparaten zorgen om deze momenten vast te leggen op de gevoelige chip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
144 :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

André schreef op 27 oktober 2004 @ 09:14:
Word wel een redelijk grote groep zo, altijd gezellig.
Reken er maar op dat 30% één of twee dagen vantevoren afzegt hoor.. jij bent duidelijk een meeting-n00b dus :+
En ik neem aan dat Pelle en aanverwante hobbyisten voor de nodige compensatie-apparaten zorgen om deze momenten vast te leggen op de gevoelige chip :)
Ik neem wellicht m'n Ixus mee; ik ga echt niet de hele dag met m'n fotogear sjouwen.

XangadiX > kan jij dan alvast een voor-reservering maken voor dat restaurantje van je? Als we daar even een tijdstip voor prikken (tussen 18.00 en 19.00 oid) dan hoeft er alleen voor die middag nog wat geregeld te worden.
DeFeCt, jij bent ook uit Amsterdam, jij weet ook vast wel wat boeiends :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

offtopic:
Houd wel ff de NS site in de gaten, want rond Amsterdam wordt er in het weekend gewerkt aan het spoor, vooral de richtingen Utrecht, Gouda, Leiden hebben regelmatig te maken met werkzaamheden in het weekend. Houd daar dus rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

HunterPro zat me ineens te ICQ'en (waarom niet msn? :)). Maar Yellow kan ook wel komen om dezelfde groep mensen als altijd weer eens te zien :)

20 November lukt wel. Over dingen die leuk zijn in Amsterdam, Yellow heeft nog een free coupon voor floaten ergens aan de keizersgracht.

offtopic:
wIlLeM*169 heeft de coolste naam van iedereen

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Pelle schreef op 27 oktober 2004 @ 10:51:
[...]

Reken er maar op dat 30% één of twee dagen vantevoren afzegt hoor.. jij bent duidelijk een meeting-n00b dus :+
Ik moet zeggen dat aantal cancel's in W&G vaak wel meevallen. Tis in elk geval geen HK waar er 50 aanmeldingen zijn en er uiteindelijk 2 man in Utrecht een meeting hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.