disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
[evil]kan ik ook gaan stalken
André schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:09:
Ik heb de benodige nummers al verzameld via MSN, alleen nu spamt een of andere gek me op mijn mobiel

zeg heren, wat IS het middagprogramma dan (en kan iemand dat in bold zetten); als we naar de idfa gaan oid dan moet je ook zorgen dat je weet hoe je er komt (ik persoonlijk heb geen idee namelijk)
[ Voor 70% gewijzigd door XangadiX op 18-11-2004 14:45 ]
Stoer; Marduq
Is dat goed bereikbaar vanaf CS ?
That's the spirit. Het was idd op loopafstand van CS.willem169 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:04:
hmz oke eten om 20:00 moet wel lukken dan
Is dat goed bereikbaar vanaf CS ?
Spannend
[ Voor 26% gewijzigd door André op 18-11-2004 15:19 ]
if idfa then hangt af van welke docu('s) je wilt zien waar het is...XangadiX schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:43:
* XangadiX zet het eten dus maar om 20:00
zeg heren, wat IS het middagprogramma dan (en kan iemand dat in bold zetten); als we naar de idfa gaan oid dan moet je ook zorgen dat je weet hoe je er komt (ik persoonlijk heb geen idee namelijk)
(zelf kom ik denk ik pas bij het eten ivm "moet rustig aan doen op advies v/d dokter" en ben daarna ook weer weg ivm 90% kans op duizeligheid en koppijn jeej

De vraag blijft dan natuurlijk over of we dan nog kunnen lopen en zo nee is het nog op kruipafstand.....André schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:19:
[...]
That's the spirit. Het was idd op loopafstand van CS.
disjfa.nl

Yes, de open dag is van 10.00 's ochtends tot 16.00 's middags. M.a.w. ik kan wel tegen achten in A'dam zijn. Of ik geld heb om mn eten te betalen is een tweede maar daar ga ik vanavond even over peinzen
[ Voor 23% gewijzigd door Dark Blue op 18-11-2004 16:22 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
- er is blijkbaar een middagprogramma Huntpro had iets over een expositie in Huis Marseille (*)
- daarna wordt er ergens gebierd en gegeten, het laatste iig in die toko van Xan, om 20.00 uur
- daarna was er de mogelijkheid tot bieren in die kleine toko van SillyJW in de Zoutsteeg (*)
- daarna was er om 2300 uur een jazzy feest van Xan ook geloof ik
/me treint vanaf eindhoven naar den bosch, naar utrecht naar amsterdam, mensen die dezelfde route ergens volgen: even laten weten ofzo, is wel gezellig om te meeten
/me heeft nog geen flauw idee hoe laat en waar we eigenlijk afspreken
/me heeft geen idee wie Dark Blue dan liever niet ziet verschijnen, maar imho is elke aanwezige een pluspunt (zeker in deze barre tijden. En we kunnen altijd nog over fonts praten

/me hoopt een iets meer tijdgebonden programmatje te zien hier, vooral voor de middag
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:46 ]
* SillyJW wacht met spanning af
Dan kan ik tante Helen ook ff inlichten hoe en wat.
Ok dan Dark B. That's da spirit!
[ Voor 10% gewijzigd door SillyJW op 18-11-2004 21:54 ]
ETEN IS OM 20:00 in DE SCHUTTER
(kleine voetboogsteeg)
dat dat al duidelijk is
WICKEDJAZZ SOUNDS IS va 19:00 open, maar er is eten voor en dus kunnen we daar beter later heengaan
over naar pelle en hunterproAll at the lovely beach-spot (in the wintertime? Yes but they have been building accomodation) and there is busses going there all night...
Door open: 19.00-03.00 hrs
Dinner till 22.00 hrs
( http://www.wickedjazzsounds.com )
Stoer; Marduq
Maar ik ga dus 't eten halen
Moet lukken.
Gezelligwillem169 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:10:
* André ook niet
Maar ik ga dus 't eten halenWaarschijnlijk rond 18:00 a 18:30 vanaf R'dam CS
Moet lukken.
* André neemt deze trein:
Tijd | Station | Spoor | Richting | Reisdetails |
13:57 | Assen | 2 | Zwolle | Intercity 750 NS |
14:06 | Beilen | |||
14:15 | Hoogeveen | |||
14:28 | Meppel | |||
14:48 | Zwolle | |||
15:27 | Amersfoort | |||
15:57 | Amsterdam Centraal | 11a |
Dus ik hoef niet over te stappen in Amersfoort, en mensen die mee willen rijden vanaf daar moeten dus om 15:27 in Amersfoort zijn.
Vertrek Rotterdam CS: 18:30, aankomst Amsterdam CS: 19:35
't Lijkt dat HTML in PM's niet meer werkt, maar dat kan natuurlijk een templatefoutje zijn.OzBoz:
Welke mod doet HunterPro even een PM waar met grote letters in staat dat ie de startpost es ff moet aanpassen.
Ik heb 't dus in kleine letters gedaan, is dat ook goed?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

omdat één gradient nooit genoeg is
Goed, het plan!
Wij komen tezamen op station Amsterdam Centraal, om 14:00. Om 14:15 stappen wij op lijn 1, 2 of 5 (afhankelijk welke eerder is) richting de keizersgracht. Bij de halte keizersgracht stappen wij uit, en wandelen wij in de richting van nummer 401 (aan de kant van Warenhuis Metz).
Op nummer 401 zit Huis Marseille, thuisbasis van de Stichting voor Fotografie. Hier is altijd wel genoeg aan materiaal om je ogen uit te kijken.
Zodra we genoeg foto's hebben gekeken gaan we op zoek naar een kroeg in de buurt om de lusten van het gele gerstennat te doorgronden. Zo rond een uur of half acht hobbelen wij naar een ander transportatiemiddel (welk ik nog met dhr X moet uitkiezen
Zodra wij voldaan zijn van drank en spijzen kruipen enkelen onder ons terug naar het station, anderen gaan een hip jazzfeest van WickedJazz meemaken.
Kosten van dit alles:
Reis CS -> Huis Marseille (strippenkaart
Huis marseille: 3 euro / museumjaarkaart (en ik probeer ze op locatie wel over te praten tot korting
Eten: naar ik meen een euro of 20 pp max voor een maaltijd (X?)
Feest: werkelijk geen idee (zal wel ergens in het topic staan
Ik ga de topicstart zo aanpassen
En als ik om 16:00 in Amsterdam aankom bel ik wel waar jullie zitten. En waarom met de tram naar de keizersgracht: dat is maar 1 tot 1.8 km lopen volgens map24, hooguit 10 minuten dus
[ Voor 39% gewijzigd door André op 19-11-2004 13:11 ]
Held!drm schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:21:
[...]
't Lijkt dat HTML in PM's niet meer werkt, maar dat kan natuurlijk een templatefoutje zijn.
Ik heb 't dus in kleine letters gedaan, is dat ook goed?
@HunterPro, neem aan gewoon bij meetingpoint in de hal van CS of bij een rookpaal
Is er nog een lijst van mensen die komen? Dat scheelt straks teleurgestelde W&G'ers die net iets te laat op CS waren, alwaar de grote groep al vandaan vertrokken was.. het zou niet de eerste keer zijn
[ Voor 184% gewijzigd door Rowanov op 19-11-2004 14:17 ]

Verwijderd
Dat betekend
1208 eindhoven
1230 den bosch
1302 utrecht cs
1321 duivendrecht
1326 amstel
1334 cs
nemen meer mensen ergens die route op die tijd, of ga ik gewoon de allereerste zijn @cs?
voor mij tel nr -> mail of msn
Niet iedereen is perfect hewillem169 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:24:
Jij gaat vanuit Berkel? Hoe heet je? Mijn vrouw komt daar vandaan
Maar romanov, welke treinen heb je verder dan. Mischien kan ik meerijden.
En kan iemand mij een telefoon nummer toesturen zodat als ik te laat ben jullie nog wel kan vinden (heb zelf geen mobiel
disjfa.nl
Eten: bij de schutter kost een (goeje) sate een euro of 8 en sparerips een euro of 12 daar komt het drinken natuurlijk nog bij; wij rekenen met zijn 2e meestal 30 euro af
WJS: 5 euro aan de deur + kosten voor de bus
* XangadiX begeeft zich morgen overigens rond een uur of 14:30 meteen naar de keizersgracht 401; dat is bij hem om de hoek en bespaard hem weer een wandeling naar het station
[ Voor 28% gewijzigd door XangadiX op 19-11-2004 14:32 ]
Stoer; Marduq
Rowanovwillem169 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:24:
Echte naam is Rowan Knulst.willem169 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:24:
Eh, ik neem vanaf Berkel de Hofplein lijn richting Den Haag; Laan van NOI (Nieuw Oost Indie). Als het goed is komt de trein vanaf Rotterdam Centraal daar ook langs, maar of hij daar stopt vraag ik me af...disjfa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:26:
[...]
Maar romanov, welke treinen heb je verder dan. Mischien kan ik meerijden.
En kan iemand mij een telefoon nummer toesturen zodat als ik te laat ben jullie nog wel kan vinden (heb zelf geen mobiel)
Maar ik ga ff ns.nl aanslingeren.
Hmm volgens de ns site bestaat het station waarvandaan ik ga bestaat niet en laan van noi bestaat ook al niet
Het was een spook in de opera
[ Voor 59% gewijzigd door disjfa op 19-11-2004 14:59 ]
disjfa.nl
Eej lul, wij (HP en ondergetekende) komen denk ik om 13:30 aan op CS. Dat komt vooral door luiheid (niet overstappen) maar had het er met HP ook al over om ff wat te happen dan. Dat zal wel ff snelle hap binnen CS worden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:26:
ik ben er al om 13.34, omdat ik er anders pas om 14.04 ben en ik wil denk ik wel even wat eten voordat we verder gaan.
Verwijderd

Als er nog schokkende programmawijzigingen plaatsvinden, laat mij dat dan ff weten via sms ofzo.. ben maandag pas weer online
Die van mij 5 mins later dus als je een langharige meneer langs ziet rennen dan moet je ff gek gaan doen en dan herken ik je welRowanov schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:29:
Als het goed is komt mijn trein daar om 12:56 binnenrollen
disjfa.nl

maar moi weet van nix.
* SillyJW is misschien niet W&G hardcore genoeg?
[ Voor 26% gewijzigd door SillyJW op 19-11-2004 19:01 ]
Nee, komt omdat HunterPrutser niet de ts kan aanpassen wegens spiritueel misplaatstheidSillyJW schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:00:
Maar hoeveel/wie komen er nu allemaal. Ik hoor iedereen praten over SMS etc..,
maar moi weet van nix.
* SillyJW is misschien niet W&G hardcore genoeg?
Ik geloof linksom... Maar iig 5 mins later dan de hofpleinlijn
[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 19-11-2004 19:30 ]
disjfa.nl
MSN me maar of reply voor aanpassingen..
Moet erbij komen wie waar verzamelt? CS/Huis Marseille/Schutter? Ik rommel wel wat.Wie gaan er mee?
bold: CS 14.30 | italic: Huis Marseille 15.00 | underline: De Schutter 20.00 *
Untagged: Wel mee, maar nog niet vernomen waar we die gaan tegenkomen..
• HunterPro *14.27
• Pelle
• disjfa
• Rickets
• OzBoz *14.27
• McVirusS
• mophor
• SillyJW
• Rowanov
• drm
• Prototype
• Clay
• crisp
• XangadiX
• Willem169
• Dark Blue
• clutter
• André *belt
• Cheatah
• Genoil
• Shadow3333
• cel-ed
• Blues
• Oh, When?
• Waxle
• Theunage
• B-Top
Totalité: 27
Is '0900-willem' een grapje? Lachuh
[ Voor 199% gewijzigd door SillyJW op 20-11-2004 12:10 ]
En wie was jij ook al weerMcVirusS schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:48:
Als het goed is komen ik, Pelle en drm ook gewoon om 14:00 op CS aan.
Nee das van zijn diensten die hij in de latere uren verleent. Zie ook de commercials op SBS6SillyJW schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:54:
Is '0900-willem' een grapje?
In de startpost sta ik gewoon bold hoorSillyJW schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:54:
Zullen we anders een frisch lijstje maken?
MSN me maar of reply voor aanpassingen..
Moet erbij komen wie waar verzamelt? CS/Huis Marseille/Schutter? Ik rommel wel wat.
Is '0900-willem' een grapje?
[ Voor 11% gewijzigd door Rickets op 19-11-2004 23:35 ]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
okidoki
[ Voor 10% gewijzigd door SillyJW op 19-11-2004 23:46 ]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Maar dus wel dé Willem. Dan verander ik de tussenstand ff naar 25.OzBoz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:29:
[...]
Nee das van zijn diensten die hij in de latere uren verleent. Zie ook de commercials op SBS6
[ Voor 6% gewijzigd door SillyJW op 20-11-2004 00:37 ]
Ik pak toch niet opAndré schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:25:
Pff, ik ben er niet pas om 20:00, ik ben er al om 16:00, en ik bel wel 1 van jullie om te kijken waar jullie zitten.
nee ik pak om 11:15 de trein vanuit hengelo naar deventer en die rijdt door richting amsterdam CS. Zijn we half uurtje eerder, komt wel goed. Wij zitten trouwens 1e klas, dus kom niet met je pauper-OV aanzetten
Tsjah, als je stoer wil doen moet je dat vooral doenHunterPro schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 01:18:
als de brandweer?
nee ik pak om 11:15 de trein vanuit hengelo naar deventer en die rijdt door richting amsterdam CS. Zijn we half uurtje eerder, komt wel goed. Wij zitten trouwens 1e klas, dus kom niet met je pauper-OV aanzetten
Ik kijk even hoe laat ik ga dan, ws 12:06 ofzo (zelfde trein dus), moet nog even zien.
[ Voor 11% gewijzigd door prototype op 20-11-2004 01:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Welke vreetschuur op het CS kan ik jullie aantreffen?
Intentionally left blank
maar ben er iig om 14:00 op a'cs
hmz, ik moet het ns lot tarten door in utrecht een overstapraam van 6 minuten te riskeren. Maar gezien vertragingen door ongelukken van vorige week, en gisternacht gok ik vandaag op goeie ns karma
[ Voor 57% gewijzigd door Clay op 20-11-2004 11:27 ]
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Dat is toch nog vrij ruim? (Tenzij je van de ene kant van CS naar de andere moet, maar dat is alleen maar conditie verhogendClay schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:19:
hmz, ik moet het ns lot tarten door in utrecht een overstapraam van 6 minuten te riskeren. Maar gezien vertragingen door ongelukken van vorige week, en gisternacht gok ik vandaag op goeie ns karma(en anders ben ik 14:04 op a'cs)
Excuses voor het ongemak
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:52:
hehe, als ik me goed herinner van de vorige meeting hebben jullie samen een beetje een laurel & hardy uitstraling
Welke vreetschuur op het CS kan ik jullie aantreffen?
Alles verloopt volgens plan, ik zit nu op de AKI open dag ... die overigens nog erg rustig is

Maar, ik ga even de NS raadplegen. Hm, gunstig! Het is maar 2 uur reizen

De Schutter aan Voetboogstraat 13/15 he? Da's dan Station - Prins Hendrikkade - Damrak - Rokin - Taksteeg in ofzo en dan ben je er?
Ik heb iig het nummer van Hunterpro, maar das dan ook het enige, zou wel aardig zijn als hij even opneemt als ik helemaal verdwaal
[ Voor 16% gewijzigd door Dark Blue op 20-11-2004 11:51 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Nouja ik pak zo lekker de trein en zie jullie vanzelf wel. We moeten zo te zien toch een half uurtje wachten op HP en Oz
disjfa.nl
Ik heb volgens dat laaste lijstje nu 13 man die hebben afgesproken op CS. Er zijn er nog 9 die bevestigd hebben dat ze komen, maar nog niet expliciet hebben gemeld dat ze de 14.00 14.30 uur deadline op CS halen.
Dat wordt best gezellig in de chaos die cs heet.
Ik ben er pas langsgelopen... volgens mij was er iets met het meetingpoint..
@Dark Blue
Als je A'dam CS uitloopt, neem je éen van de trams die aan de linkerkant staan opgesteld (tram 9 bv) (en bv niet tram 1
Ja, ik weet ook enkele trams aan de rechterkant zijn een optie, maar dat ik weet ff niet uit mn hoofd welke wel en welke niet.
[ Voor 54% gewijzigd door SillyJW op 20-11-2004 12:29 ]

veel plezier.
Today's subliminal thought is:

Verwijderd
Vuile afhakerwillem169 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:29:
Zullen we niet stiekum in Rotterdam afspreken?![]()

vuile klutter

Ajo

* HunterPro is nu echt officieel een nerd

*logt weer uit*
Ik ben al weer terugBrummetje schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:15:
Hafe FuN!:P
was leuk
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Was die laptop niet van jou dan...?HunterPro schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:28:
we zitten gezellig in het restaurant
* HunterPro is nu echt officieel een nerd![]()
*logt weer uit*

Ik ben in Eindhoven gearriveerd, gezellig met mophor meegereden
Ik voel me nu behoorlijk beroerd, koppijn, buikpijn enzo. Heeft ook met de tijd van de maand te maken hoor, lag niet aan het eten

en waar is m'n topic heen? vuile trashapen
[ Voor 14% gewijzigd door HunterPro op 21-11-2004 01:52 ]
Verwijderd
Too much info, en waar blijven die picsDark Blue schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:09:
[...]
...Ik voel me nu behoorlijk beroerd, koppijn, buikpijn enzo. Heeft ook met de tijd van de maand te maken hoor, lag niet aan het eten
* SillyJW is gewoon ff dronkei g k?
volgens mij was het een sterk verhaal dat ie wifi had en dat dat postje van dattie in een restaurant zat gewoon een bot is
waar blijven de pics?
Stoer; Marduq
* Rickets aait McVirusS; iedereen kan verkeerd rijden
Verwijderd
Jaja, geef anderen maar weer de schuldHunterPro schreef op zondag 21 november 2004 @ 04:16:
dat was _zo_ kansloos en slecht en verneukt door een paar mensen (heb er geen andere woorden voor) dat ik in overleg met een admin heb besloten dat ie in de trashcan blijft. Helaas

Ik vraag me af of we een record hebben gebroken met dat topic, maar liefst 33 topicreports

Anywayz, ik vond het heel gezellig gisteren
[ Voor 20% gewijzigd door crisp op 21-11-2004 10:49 ]
Intentionally left blank
Volgende keer wel ff een beter jaargetijde kiezen
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Dus maandag een cardreader mee naar school
Gisteravond met Oscar en Tobias in de trein, en bij Amersfoort moesten zij er uit. Dus ik dacht ik ga even maffen, hoor ik opeens "dit is de stoptrein naar Leeuwarden". Ik kijk om me heen en zie dat de hele trein leeg is dus als een gek de trein uit gerend en zie dat we al in Zwolle waren. In de verte stond nog een trein. Na een sprintje kon ik die nog net halen, en dat bleek ook nog de goeie te zijn. Toen durfde ik niet meer te slapen en ben dus wakker gebleven tot aan Assen alwaar mijn lieftallige vrouw met de auto klaar stond. Al met al lag ik om half 3 op bed.
Dit topic is gesloten.