Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat is ook geweldig, maar vrij duur in vergelijking met bowlen. Heeft iedereen dat geld er voor over?Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 19:04:
in de categorie grote-groepen activiteiten is lasergamen of karten wellicht ook errug tof
Dat heb ik vaker gehoorddrm schreef op 28 oktober 2004 @ 13:56:
* drm is waarschijnlijk ook wel van de partij
Moet even kijken of ik niet toevallig nog wat anders moest doen die zaterdag.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Wel commentaar leveren maar niet zelf aanmelden en komen?
Ligt daar iets van een station in de buurt?
Nee... Helemaal niks...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Stoer; Marduq
Van mij mag je ook zelf een volledig vullend dagprogramma roepen en als mensen het leuk vinden ook daadwerkelijk organiseren, bedenk dan alleen wel dat je dan de taak van organisator volledig op je neemt
Ik durf niet op /13 meetingen te komen, ik ben nooit aan deze kant van de schutting te vindenAndré schreef op 30 oktober 2004 @ 00:29:
[...]
Wel commentaar leveren maar niet zelf aanmelden en komen?
Daarnaast was ik wel op de /14 meeting.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Btw. bluf dat /14 dan een schutting meeneemt!
ik geloof dat ik ook wat mis met die avatars hier....
de Harde Kern heeft een eigen lair in de diepten der IRC... #devschuur is voor velen van ons (en ook voor velen nietLarixk schreef op 31 oktober 2004 @ 21:15:
ik kom ook al een aantal jaartjes regelmatig op de /13 maar voel me nog niet actief, erkend en bekend genoeg om naar een dergelijke meeting te komen. Die hele groepssfeer hier gaat echt compleet langs me heen, is er een verborgen kelder in de devschuur waar men gezellig zit te ouwehoeren? Of gaat het hier om een harde kern die niet te doordringen is?
Maar komt vooral!
Mwah, vooral op IRC leer je anderen anders kennen, en een beetje lullen op ICQ/MSN wil ook wel helpen.Larixk schreef op 31 oktober 2004 @ 21:15:
ik kom ook al een aantal jaartjes regelmatig op de /13 maar voel me nog niet actief, erkend en bekend genoeg om naar een dergelijke meeting te komen. Die hele groepssfeer hier gaat echt compleet langs me heen, is er een verborgen kelder in de devschuur waar men gezellig zit te ouwehoeren? Of gaat het hier om een harde kern die niet te doordringen is?
Verwijderd

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Deze keer slepen willem169 en ik drm wel mee, dus dat komt wel goed
Briljant! Ik moet heel diep graven maar ben bang dat de alcohol in de afgelopen 6 jaar net dat stukje heeft vernield. Volgens mij heeft het wat te maken met de link in mijn sig en dan zou het zelfs pre /13 zijn. Wat is de creation date van het ding, dan kan ik misschien wat meer herleiden.Tom schreef op 27 oktober 2004 @ 22:38:
@DeFeCt:
Deze kwam ik toevallig tegen op een HELE oude webspace van mij... /13 prehistoric pronkstunk
Kan me niet meer herinneren naar aanleiding van wat het is gemaakt, maargoed, wel humor
Echt super dat je dit nog hebt!
Today's subliminal thought is:
ook niet hip?

Intentionally left blank
* disjfa schuift aan en trekt een retro biertje naar zn handcrisp schreef op 01 november 2004 @ 23:53:
* crisp is ook niet vet retro of hip; als de hippen hun cultuurding gaan doen ga ik wel toekijken met een biertje in mijn hand
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Je staat dan iig niet alleen te kijken, dat kan ik je verzekeren. Ik denk zelfs dat HP en Oz ook naast je staan met een gevulde hand
disjfa.nl
Niets anders dan dat je op een terras zit hoordisjfa schreef op 02 november 2004 @ 00:16:
Het word alleen nadelig als iedereen aan de kant staat te kijken met een hand vol. Dan is er niets meer te zien en dan staan we daar maar te kijken
Dan zeg ik: "Hé disjfa, doe's wat hips!" ..... "that's an order!"disjfa schreef op 02 november 2004 @ 00:16:
Het word alleen nadelig als iedereen aan de kant staat te kijken met een hand vol. Dan is er niets meer te zien en dan staan we daar maar te kijken
Intentionally left blank
"prut"
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit is dus de keiharde bevestiging dat je komtdrm schreef op 02 november 2004 @ 00:20:
...en op dat moment schuif ik ook aan met een biertje.
"prut"
"prut", "en alstie op is.....pakken we een nieuwe"
Das wel hip
disjfa.nl
~ Gottfried Leibniz
flauw is als je er 3 besteltHunterPro schreef op 02 november 2004 @ 00:41:
kom we bestellen gewoon een voorgerecht voor mophor en zeggen dat ie het zelf besteld heeft. Of is dat flauw?
dit kan wel
Verwijderd
tja, zal ik wel weer zijn danVerwijderd schreef op 02 november 2004 @ 00:38:
Ik moet iemand vinden om de hele avond LUL te noemen.
Anywayz, zijn hier mensen uit omg., Rotterdam die vanaf Rotterdam CS naar Amsterdam gaan reizen?
En? Is er al meer bekend?HunterPro schreef op 31 oktober 2004 @ 14:50:
Vandaag en morgen ga ik met wat mensjes de ideeën uitdestilleren tot een werkbaar programma.

Ik zit nog steeds te klooien met die dag... Moet die avond nl. draaienAndré schreef op 04 november 2004 @ 09:56:
Potverdikke, werd ik gisteren uitgenodigt voor een verjaardag van een vriend van me op 20 novemberDie feesten bij hem zijn altijd wel gaaf...maar hij heeft dikke pech, ik heb toegezegd op de meeting te komen dus ik kom. Trouwens, hij is 11-11 jarig waarom dus dan pas vieren
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Choices, /13 of mama. Uhm, Yellow heeft meer angst voor mama dan voor jullie
|{ brrr }] |

en Yellow: jammer dat je niet komt. Volgende keer beter?
Is dat niet een beetje zonde van de tijd? Dat restaurant. Een kroegje heeft meestal toch ook wel een schaaltje nootjes, tosti als je geluk hebt.André schreef op 04 november 2004 @ 10:00:
En idd: is het al bekend wat we gaan doen? Voor mijn part pakken we een leuk kroegje, gaan we eten in een leuk restaurantje, en gaan we daarna nog weer naar een kroegje
Neh
anders val ik om
schaaltje nootjes en een tosti zijn uit recente ervaring ook een slechte bodem gebleken. alhoewel ik ze ook voor het zuipen had moeten nuttigen, maargoed, detail.
[ Voor 60% gewijzigd door Clay op 04-11-2004 19:10 ]
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door IschaGast op 05-11-2004 10:55 ]
hoe staat het met de concrete plannen?
Stoer; Marduq
Maar idd, concrete plannen?
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:42:
Nou ik ben benieuwd haha!

* Dark Blue heeft natuurlijk ja gestemd
En ik neem if mogelijk mijn huisgenoot mee tot aan Amsterdam, die wilde wel mee maar had niet zo'n zin in W&G geleuter
[ Voor 50% gewijzigd door Dark Blue op 07-11-2004 13:05 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Moet het programma natuurlijk wel duidelijk zijn

Ach we hebben nog een krappe twee weken...

Hmmm
McVirusS
Verwijderd
Kijk we snappen best dat je bang bent voor represailles, maar om nu helemaal naar Joegoslavië te vluchten...
Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar aangezien er meerdere mensen uit R'dam komen (jij, Pelle en drm?) kunnen we misschien de auto pakken en kosten delen?willem169 schreef op 09 november 2004 @ 10:41:
KloptHelemaal niet gek zelfs
McVirusSkom je op de ZZR?
Intentionally left blank
Dat hebben wij voor hem geregeldVerwijderd schreef op 09 november 2004 @ 12:36:
[...]
Kijk we snappen best dat je bang bent voor represailles, maar om nu helemaal naar Joegoslavië te vluchten...
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
als ie diablo'd ken "2dan ?:P"Dark Blue schreef op 07 november 2004 @ 13:02:
Woei, meer dames op de meeting!! \o/
* Dark Blue heeft natuurlijk ja gestemd
En ik neem if mogelijk mijn huisgenoot mee tot aan Amsterdam, die wilde wel mee maar had niet zo'n zin in W&G geleuterhij Diablo't liever...
kent ie mij mischien wel
Aha, is het nu officieel
* André heeft het niet zo op die groenen, maar oke, je mag mee
Wie gaat er even een bowlingbaan regelen (of een aantal pooltafels reserveren, of een spannende speurtocht uitzetten) en een restaurant reservering doen?
Het begint nu redelijk kort dag te worden...
* Pelle kijkt naar XangadiX, HunterPro en ook wel een beetje naar DeFeCt
* XangadiX kent de mensen daar, en dacht dat het nooit kwaad kon alvast te informeren, ik moet nog wel bevestigen
Ik heb zelfs een ontzettend leuk feest klaarliggen in blijburg waar ik iedereen die zin heeft mee naar toe kan slepen. ( http://www.wickedjazzsounds.com ) voor niet al te veel.
de rest mag iemand anders regelen
ik ben namlijk nog steeds tegen poolen en bowlen, en voor een museum, en voor musea hoef je niet te reserveren
[ Voor 37% gewijzigd door XangadiX op 11-11-2004 13:14 ]
Stoer; Marduq
ik heb door drukte alom niet superveel tijd gehad om dingen te regelen. Supertof dat je dit zo hebt opgepakt. Ik ga er iig zijn en ik denk dat men ook niet echt problemen heeft om te komen.
Is dat feest een dansfeest of kun je ook ergens zitten en babbelen? Denk namelijk dat dat voor een groot deel van de mensen ook wel interessant is.
Het leek mij een leuk plan om overdag naar Huis Marseille te gaan. Hier is een expositie van de stichting voor Fotografie (linkje). Ik denk dat genoeg mensen zich daar de ogen kunnen uitkijken; mensen die er genoeg van hebben kunnen natuurlijk zich vermaken op een terrasje in de buurt. Hierna gaan we naar de restauratie-voorziening die XangadiX geregeld heeft, en daarna naar het vast enorm toffe jazzy chillout feest van wickedjazzsounds.
Wil iedereen die komt het volgende formulier invullen en posten? Dan kan ik zometeen mijn list-o-matic(TM) er overheen halen om een lijst op te stellen. Zorg ook dat je een kloppend mailadres in je profiel hebt staan; mijn stoere software gaat namelijk pogen dit weer terug te halen naar leesbare tekens waarna een lijst ontstaat met verified mailadressen die ik voor veel geld kan verkopen, euh kuch, jullie een mailtje op kan sturen met bevestigingen overal van. Thanks:
#begin#
Naam: vul je naam in
Doet mee met programma overdag: ja / nee
Wil dan overdag museum of terras: museum / terras
Eet mee: ja / nee
Feest mee: ja / nee
Vindt mophor een lul: ja / nee
#end#
Ik vul 'm dus ook maar ff in
#begin#
Naam: Tobias Oort
Doet mee met programma overdag: Yup
Wil dan overdag museum of terras: Museum
Eet mee: Jawel
Feest mee: Ja, zelfs dat
Vindt mophor een lul: Yup *positive*
#end#
Thanks !
[ Voor 4% gewijzigd door HunterPro op 11-11-2004 16:01 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
| #begin# Naam: disjfa Doet mee met programma overdag: Yup Wil dan overdag museum of terras: zolang er gezelligheid is. Eet mee: Jawel Feest mee: Ligt eraan tot hoelaat Vindt mophor een lul: Yup *positive* (duh :z) #end# |
Ik moet geloof ik een trein eerder hebben dan HunterPro om nog thuis te komen dus ik zie nog wel ff tot hoe laat ik blijf maar verder is alles goed
disjfa.nl
jawel, dat kan natuurlijk ook; eerlijk gezegd ben ik nog nooit in blijburg geweest, maar wickedjazz begint heel rustig op een babbeltempo en geluidsniveau en wordt harder naarmate de avond vordert; dus maak je daar geen zorgen over; ik heb nog nooit iemand naar wjs genomen die het niet leuk vond.Is dat feest een dansfeest of kun je ook ergens zitten en babbelen? Denk namelijk dat dat voor een groot deel van de mensen ook wel interessant is.
nee helaas, de locatie laat niet toe dat er schermen hangen die echt iets toevoegen, maar inderdaad ik werk veel bij wjs, vandaar dat ik dit feestje aanraadHet leek mij een leuk plan om overdag naar Huis Marseille te gaan. Hier is een expositie van de stichting voor Fotografie (linkje). Ik denk dat genoeg mensen zich daar de ogen kunnen uitkijken; mensen die er genoeg van hebben kunnen natuurlijk zich vermaken op een terrasje in de buurt. Hierna gaan we naar de restauratie-voorziening die XangadiX geregeld heeft, en daarna naar het vast enorm toffe jazzy chillout feest van wickedjazzsounds. (XX: moet jij dan niet werken ? )
maar ik denk serieus dat iedereen het leuk vind, en voor 5 euro hoeft niemand iets te laten. Overigens een lekkere sate bij de schutter kost iets van 8 of 9 euro, dat lijkt me ook heel schappelijk toch?
1
2
3
4
5
6
7
8
| #begin# Naam: xangaidx Doet mee met programma overdag: Yup Wil dan overdag museum of terras: ja whatever; gewoon leuk Eet mee: Jawel Feest mee: Jawel Vindt mophor een lul: euh #end# |
[ Voor 8% gewijzigd door XangadiX op 11-11-2004 16:10 ]
Stoer; Marduq
Naam: crisp
Doet mee met programma overdag: ja
Wil dan overdag museum of terras: terras
Eet mee: ja
Feest mee: nee
Vindt mophor een lul: ja
#end#
Intentionally left blank
Verwijderd
Naam: Cheatah
Wil dan overdag museum of terras: whatever
Feest mee: ja
Vindt mophor een lul: ja, maar dat is een feit, geen mening
#end#
Je mag me mailen op edwin@cheatah.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 16:18 ]
Naam: André
Wil dan overdag museum of terras: terras
Feest mee: ja
Vindt mophor een lul: wie niet
#end#
Verwijderd
Als ik nu beloof net als jullie braaf karig zonder voorgerecht te eten, als een trouw huisdier achter iedereen aan loop en vooral m'n mond niet open zal trekken met een mogelijkerwijs afwijkende mening dan die van de gevestigde(re) orde, mag ik dan mee?
#begin#
Naam: mophor
Doet mee met programma overdag: ja, iig middag
Wil dan overdag museum of terras: beiden
Feest mee: hangt van tijdstippen en bereikbaarheid af
Vindt mophor een lul: ik niet
#end#
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 17:11 ]
Verwijderd
#begin#
Naam: klutter
Doet mee met programma overdag: nopes
Wil dan overdag museum of terras: n.v.t.
Feest mee: als het maar niet te laat wordt
Vindt mophor een lul: mophor, mophor wtf is mophor
#end#
wtf! geen voorgerechten?!?!Als ik nu beloof net als jullie braaf karig zonder voorgerecht te eten
#begin#
Naam: Peter N
Wil dan overdag museum of terras: boeie
Feest mee: ja hoor
Vindt mophor een lul: nou vooruit dan
#end#
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Naam: Genoil
Doet mee met programma overdag: waarschijnlijk niet
Wil dan overdag museum of terras: waarschijnlijk niet
Eet mee: denk het wel
Feest mee: waarschijnlijk niet
Vindt mophor een lul: ja, als mophor goed zoekt tussen z'n benen vindt hij een lul
#end#
==edit==
* Genoil heeft ineens een spoedklus die dwars door dat weekend heen loopt
Ik ben waarschijnlijk die zaterdag aan het werk. Ik zit op de Nieuwe Herengracht in Amsterdam dus langlopen en zwaaien mag wel
[ Voor 37% gewijzigd door Genoil op 12-11-2004 12:12 ]
Dit topic is gesloten.