Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.978 views sinds 30-01-2008

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
deepspace schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:09:
[...]

Dus :? Dan maken ze het spul goedkoper en verkopen gewoon meer (net als de normale "min of meer" budget setjes). Maar nee, dan gelooft men nooit dat het spul zoveel beter is dan de andere dingen. Dus ze moeten de prijs uit zijn verband rukken zodat ze weinig verkopen, waardoor er automagisch het stikkertje high-end op geplakt wordt, en nog verdienen ze er zat aan. Briljant uit het oogpunt van marketing en merknaam hooghouden :) , maar voor de rest is het gewoon bullshit!
helemaal mee eens :)

One World Concepts

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25
Pics van de Parasound die ws binnenkort hier staat:

http://i8.ebayimg.com/02/i/02/c6/2e/2b_1_b.JPG
http://i20.ebayimg.com/02/i/02/c6/34/c8_1.JPG
http://i20.ebayimg.com/01/i/02/c6/34/cd_1.JPG

Specs & Features:

Continuous Power Output
> 80 watts RMS x 6, 20 Hz - 20 kHz, 8 ohm , all channels driven
> 120 watts RMS x 6, 20 Hz - 20 kHz, 4 ohm , all channels driven

Continuous Power Output - Bridged
> 180 watts RMS, 20 Hz - 20 kHz, 8 ohm, each bridged channel, 3+4, 5+6

Current Capacity
30 amperes peak, per channel

Slew Rate
> 130 V/µsecond

Frequency Response
20 Hz - 120 kHz, +0/-3 dB

Total Harmonic Distortion
< 0.05% at full power
< 0.02% typical levels

IM Distortion
< 0.03%

TIM
Unmeasureable

Dynamic Headroom
> 2 dB

Interchannel Crosstalk
> 76 dB at 1 kHz
> 55 dB at 20 kHz

Input Impedances
50 kohm per channel, without looping inputs 1/2 to Ch. 3/4 or Ch. 5/6
25 kohm per channel, if looping inputs 1/2 to either Ch. 3/4 or Ch. 5/6
17 kohm per channel, if looping inputs 1/2 to both Ch. 3/4 and Ch. 5/6

Input Sensitivity
1.0 V

S/N Ratio
> 110 dB, input shorted, IHF A-weighted

Damping Factor
> 800 at 20 Hz

Dimensions
19" wide x 5 1/4" high x 19" deep (6 1/8" high with feet)

Weight
50 lbs. net

• Massive 1.2 kVA Power Transformer
• 90,000 uF Computer-grade Capacitors in the Power Supply
• Multiple Polystyrene Film Bypass Capacitors in the Power Supply
• Cascode Class A Input Stages with Matched J-FET Pairs
• Hand Picked Complementary Transistors in High Voltage Driver Stages
• 24 50 MHz, 15 Ampere Output Transistors, Beta-Matched Complementary Pairs
• Can be powered with external DC source
• Output Transistors Direct-Coupled to Speakers Without LRC Networks
• Linear Tracking, Instantaneous Acting DC Servos
• High-Bias Class A/AB Operation
• Gold-Plated Metal Structure RCA Input Jacks
• Multiple Temperature Sensors and Silver-Cadmium Relay Protection
• FR-4 Glass Epoxy Circuit Boards, Double-Sided for Precision
• Proprietary Quick-Settling Bias Circuits Obviates Warm-Up Period
• Custom Designed Audiophile-Grade AC Power Cord
• Configurable for Multi-Channel Home Theater, Multi-Zone Stereo, Biamp or
Triamp Operation

:Y) _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door JT op 15-11-2004 13:15]

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-03 07:40
Lijkt me inderdaad wel eens leuk om zo'n 18k cd speler uit elkaar te halen en onderdeel voor onderdeel te kijken hoe duur het in totaal zou zijn.

EDIT JT da's inderdaad wel een beest zeg ;). Had um ook zien staan op HTforum of heb je um daar niet gekocht?

[Voor 30% gewijzigd door @baddon op 15-11-2004 13:15]

• JT
Het lijkt me een beetje van allebei. Als je meer produceert dan hen je meer schaalvoordeel. Als je een amp van 10.000 euro verlaagt naar 5000 euro dan wil dat echt niet zeggen dat de hoeveelheid die je dan meer verkoopt genoeg is om te compenseren.

Aan de andere kant, met een hoge prijs is het lekker p1mp en exclusief enzo en ook het psychologische effect speelt mee.
Abaddon1 schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:13:
Lijkt me inderdaad wel eens leuk om zo'n 18k cd speler uit elkaar te halen en onderdeel voor onderdeel te kijken hoe duur het in totaal zou zijn.

EDIT JT da's inderdaad wel een beest zeg ;). Had um ook zien staan op HTforum of heb je um daar niet gekocht?
Dat was de 855 volgens mij, 5 kanaals.

[Voor 36% gewijzigd door JT op 15-11-2004 13:17]

• B_FORCE
  • Niet online
Abaddon1 schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:13:
oow dat zou altijd mee vallen.
Echt alles is te duur, ALLES als je puur naar de onderdleen kijkt.
Er zitten natuurlijk ook nog kosten aan zoals arbeids loon en misschien nog wat belastingen etc.

Je kan nooit zomaar iets open schroeven en dan als conclusie hebebn het is veels te duur, want dat is altijd zo.

Ik bouw bv zelf mijn effect bakjes voor mijn gitaar en dan ben ik hooguit 50 euro kwijt terwijl ze in de winkel voor 100 euro of meer worden verkocht.

One World Concepts

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 10:57

voodooless

Sound is no voodoo!

Bij deze nog eens mijn HT:

http://deepspace9.xs4all.nl/~christiaan/img_0129.jpg
[ Overzicht van het geheel, DIY fronts en center ]

http://deepspace9.xs4all.nl/~christiaan/img_0130.jpg
[ Marantz SR-5400 & CD-5400 ]

http://deepspace9.xs4all.nl/~christiaan/img_0131.jpg
[ Achterkant, weinig plaats, maar het gaat net ]

http://deepspace9.xs4all.nl/~christiaan/img_0132.jpg
[ 21" Philips CRT + 17" Illyama LCD, met resp DVD en TV op beeld, daarboven de DIY center ]

http://deepspace9.xs4all.nl/~christiaan/img_0133.jpg
[ Lelijk DIY Shiva subje met poster film poster van The Wall erboven. Ook is een van de surround speakers te zien. Daar schaam ik me een beetje voor :| => Eltax plastic crap (niet alles van eltax is crap, maar dit wel) ]

http://deepspace9.xs4all.nl/~christiaan/img_0134.jpg
[ Mijn bank/bed + nog een rear :r ]

Kortom: weinig plaats, niet ideaale setup, maar toch heel erg leuk :) Owja, voor mensen gaan zeuren: Nee, ik heb geen TV, en nee, ik heb geen DVD-speler. De PC voldoet prima :)

[Voor 9% gewijzigd door voodooless op 15-11-2004 14:00]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• B_FORCE
  • Niet online
deepspace schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:56:
Heel verhaal met veel leuke plaatjes :P
Vervelend heh, student zijn, :) ;) heb je nou niet echt de ruimte die je wilt hebben.
Ik ben iig al blij dat ik mijn speakers in het verlengde van mijn kamer kan hebben dat scheelt al behoorlijk.
Ik zou eignelijk iets verder moeten zitten maarja dat gaat ook niet. Ach tis fftjes behelpen, maargoed.
(Wat ik wel balen ivnd is dat mijn vorige kamer 'thuis' een betere akoestiek had dan deze kamer, maargoed zo heb je altijd wat te klagen) :D

One World Concepts

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[ 21" Philips CRT + 17" Illyama LCD, met resp DVD en TV op beeld, daarboven de DIY center ]

[afbeelding]
[ Lelijk DIY Shiva subje met poster film poster van The Wall erboven. Ook is een van de surround speakers te zien. Daar schaam ik me een beetje voor :| => Eltax plastic crap (niet alles van eltax is crap, maar dit wel) ]

[afbeelding]

Kortom: weinig plaats, niet ideaale setup, maar toch heel erg leuk :) Owja, voor mensen gaan zeuren: Nee, ik heb geen TV, en nee, ik heb geen DVD-speler. De PC voldoet prima :)
zie ik daar een voedingskabel en interlink/speakerkabels samengeknoopt zitten met klitteband? Zou ik persoonlijk niet zo doen met het oog op storing.....

[Voor 3% gewijzigd door BonBon op 15-11-2004 14:38]

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:36
Mooie fronts heb je daar! DIY neem ik aan? Heb je er wat specs van?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• Verbal Kint
  • Laatst online: 22:09

Verbal Kint

The man with the plan

JT schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:13:
Pics van de Parasound die ws binnenkort hier staat:

Specs & Features:

Continuous Power Output
> 80 watts RMS x 6, 20 Hz - 20 kHz, 8 ohm , all channels driven
> 120 watts RMS x 6, 20 Hz - 20 kHz, 4 ohm , all channels driven
Dat is idd een flinke bak. Lijkt met die helicopterview ook wel wat op mijn versterker, alleen is die kleiner van formaat. Wat me wel opvalt is dat het vermogen behoorlijk inzakt bij een lagere impedantie. Idealiter heb je: 80w @ 8ohm -> 160w @ 4ohm. Maar goed, 6 kanalen is ook wel wat meer dat gewoon stereo natuurlijk..

Great minds think alike!

• B_FORCE
  • Niet online
ideale versterkers bestaan niet :P ;)
dit is vrij net zo hoor, 80 W @ 8 ohm en 120 W @ 4 ohm

One World Concepts

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 15:43
Leuk versterkertje JT, wat voor pre zit er bij ?

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-03 07:40
Erg leuke set Deepspace. Zelfgemaakte dingen vind ik meer waarde hebben dan gekochte dingen. Je moet er echter wel de tijd voor hebben.

EDIT
Je pc voldoet zeker prima om strax je beamer met DVI aan te sturen ;)

[Voor 23% gewijzigd door @baddon op 15-11-2004 15:23]

Anoniem: 111211

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Idd niet een ideale setup, maar wel erg mooi ;)
Bevallen je fronts nog? (beetje domme vraag misschien, maar ja 8)7 )

• JT
Verbal Kint schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:47:
[...]
Dat is idd een flinke bak. Lijkt met die helicopterview ook wel wat op mijn versterker, alleen is die kleiner van formaat. Wat me wel opvalt is dat het vermogen behoorlijk inzakt bij een lagere impedantie. Idealiter heb je: 80w @ 8ohm -> 160w @ 4ohm. Maar goed, 6 kanalen is ook wel wat meer dat gewoon stereo natuurlijk..
Erm, inzakt ? Hij geeft dan toch echt 40w meer...of lees ik verkeerd ofzo 8)7
Rappie schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:17:
Leuk versterkertje JT, wat voor pre zit er bij ?
Zolang ik niet genoeg geld heb. mijn Pioneer VSX-D812 :P

Anoniem: 61805

Ah, als we vooruit gaan lopen op spullen die nog moeten komen, doe ik dat ook even ;)

Ik heb alweer een hele tijd een NAD 916 en die bevalt prima. Nu ben ik helemaal 'over the moon' dat ik een tweede gevonden heb en die komt deze week :)

http://pooh.selwerd.nl:81/projects/img/NAD916-3.thumb.jpg
(clickable)

http://pooh.selwerd.nl:81/projects/img/NAD916-4.thumb.jpg
(clickable)

Door het rooster heen kun je de triple-mono(zo noem ik het maar) setup goed zien, 3 voedingen , 3 heatsinks e.d. en met de tweede erbij dus zometeen 6 voedingen e.d. :) Oh ja, ik draai zometeen alles in gebridgde modus, dus 6x 90 watt RMS

overzichtje(meer foto's als je op deze klikt):

http://pooh.selwerd.nl:81/projects/img/marksmediacenter-3.thumb.jpg

Duidelijk te zien dat er nu links een enorm gat zit waar de 916 moet komen te staan (leuk he, die voorpret ;)) en dan maar 'ns sparen voor een meubel o.i.d.

M'n setup staat in het topic een deel geleden, vandaar dat ik alleen even link (kleine dingen veranderen steeds, maar ja)

Oh ja, nu met deze versterker komt er eindelijk een einde aan de twijfel "moet ik nou nog iets met m'n versterking gaan doen of m'n aandacht verleggen richting speakers?"

Speakers dus! De plannen bestaan om 4x de Carat te gaan bouwen en 1x de Carat Center ...ook al wordt het zelfbouw, toch maar even een oudejaarslot kopen

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 61805 op 15-11-2004 17:51. Reden: linkje toegevoegd]

• B_FORCE
  • Niet online
Anoniem: 61805 schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:19:
blablabla... foto's etc ;)
Speakers dus! De plannen bestaan om 4x de Carat te gaan bouwen en 1x de Carat Center ...ook al wordt het zelfbouw, toch maar even een oudejaarslot kopen
Ik heb ook naar de Carat geluisterd, ik kan me herinneren dat ik ze niet echt laag vond gaan. Hoog was hij wel echt heerlijk.
Maargoed dat zijn meningen ik neem aan dat je ze al uitgebreid beluisterd heb.
Door het missen van laag, heb ik de quints mk2 genomen, hierdoor hield ik ook geld over.
Deze quints ga ik alleen nog wel ff flink onder het mes nemen, want de filters in de dingen kunnen stukken beter.
De Scirocco is ook een aanrader, maar erg veel bas en erg gevoellig kwa plaatsing (bas reflex aan de achterkant)
hij was overigens ook te duur voor mij.

One World Concepts

Anoniem: 107110

nou dan eindelijk maar is mijn "HT" posten
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/O9T62R588RZ2/p.jpeg
een totaal overzicht
http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/78R284D53H3R/URF77RFWVG54/JPEG/1100537779//2tc5
de zitplaats
http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/Z1AS58BKL45C/53C3V2R1JF67/JPEG/1100537800//2tc5
de aparatuur
http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/1HUXP3D2PN3B/Y81Z83V7RJM7/JPEG/1100537779//2tc5
de amp O+
http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/0892VCWY0D67/99VOP015KMX4/JPEG/1100537780//2tc5
de platenspeler
http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/8IP9Y1JM7A4T/DX69H460F3Z4/JPEG/1100537780//2tc5
mijn DIY zuilt(jes) :9
http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/JDN5351HDK95/JH5T032EVZ2M/JPEG/1100537799//2tc5
en nog een keer

de specs
bron:
-grundig dvd/cd speler :r
-NAD c-420 tuner :>
-dual cs 508 platenspeler (ik heb de bijpassende oude amp ook nog liggen)

versterking:
NAD c320BEE

speakers:
DIY trapezium 2 van Speaker&Co (seas coaxiaal driver)

Beeld:
oude grundig ktv

er moet nog wat geupgrade worden maar het is nu al heel behoorlijk
voor suround heb ik geem geld (oftewel ik luister liever goed stereo)

als eerst zal er nog een NAD cd speler bij komen om de grundig :r te vervangen
want met m'n nieuwe speakers kan ik somig kwaliteits verlies daar niet meer op af schrijven
hmm dat hifi spul fokt dus echt ;) (heb je het een geupgrade moet het ander er weer aan)
maar tot ik weer is geld heb luister en kijk ik prima zo

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 18:59
Waarom ga je nog een NAD cd-speler erbij kopen? Bedoel je geen DVD-speler? :)

nee ik bedoel wel degelijk een cd speler
want zo als je al kunt lezen hou ik voornamelijk van een cdtje en is een dvdtje een leuke aanvulling
die grundig doet het voor dvd prima maar in de cd weergave laat ie nogal wat liggen
dus een mooie cd speler er bij

• Dupje
Anoniem: 107110 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:30:
nee ik bedoel wel degelijk een cd speler
want zo als je al kunt lezen hou ik voornamelijk van een cdtje en is een dvdtje een leuke aanvulling
die grundig doet het voor dvd prima maar in de cd weergave laat ie nogal wat liggen
dus een mooie cd speler er bij
Ahzo. Hoe bevalt de cd-speler die je nu hebt van NAD? Ik heb zelf al een dvd-speler van NAD, maar ooit moet er toch wel ook een losse cd-speler bijkomen :) Als ik ooit eens alles heb zal het toch wel meer naar de dvd richting uitgaan dan cd's (dus ook receiver in plaats van losse versterker) :)

[Voor 12% gewijzigd door Dupje op 15-11-2004 18:32]

Dupje schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:31:
[...]

Ahzo. Hoe bevalt de cd-speler die je nu hebt van NAD? Ik heb zelf al een dvd-speler van NAD, maar ooit moet er toch wel ook een losse cd-speler bijkomen :)
He??
waar zie jij dan een NAD cd speler staan dan?? 8)7
Heeft ie nog niet man ;)

dat is nu het probleem ik draai nu m'n cd's op die dvd speler :(

• Dupje
Anoniem: 111211 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:33:
[...]

He??
waar zie jij dan een NAD cd speler staan dan?? 8)7
Heeft ie nog niet man ;)
Je hebt gelijk, het is een tuner 8)7
* Dupje kruipt weer onder z'n steen met z'n kleurboeken :/ :p

[Voor 5% gewijzigd door Dupje op 15-11-2004 18:36]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

BonBon schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:23:
zie ik daar een voedingskabel en interlink/speakerkabels samengeknoopt zitten met klitteband? Zou ik persoonlijk niet zo doen met het oog op storing.....
Yep, dat heb je goed gezien, en geen enkel probeem met storing (anders had ik dat ook niet gedaan :)
Anoniem: 111211 schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:48:
Bevallen je fronts nog? (beetje domme vraag misschien, maar ja 8)7 )
Zeker niet dom :) Ze bevallen op zich nog uitstekend. Ik ben er wel achter dat ze een beetje basslui zijn. Er is wel diepe extensie, maar het is net te zacht. Misschien iets te diep getuned. Nouja, is niet zo'n ramp, de sub vangt het wel op. Maar toch, soms mis ik wat punch. Ik maak me daar verder niet zo druk om, want het klinkt nog steeds uitstekend. Maar er zijn wel plannen voor vervanging. Echter zal dat nog wel even duren, aangezien ik daarmee wil wachten tot ik uit huis ben.
Cannondale schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:24:
Mooie fronts heb je daar! DIY neem ik aan? Heb je er wat specs van?
Specs zeggen altijd zo weinig. Kijk liever in het topic voor meer info: [rml][ DIY] mijn nieuwe 2.5 weg zuilen (pix!)[/rml]

Verder, bedankt voor al het lof :)

@no_no_no: Mooie speakers! erg interessante vorm ook! Nu nog een "echte" tv of beamer (net als ik overigens) :+

ja na het geluid beviel de vorm mij idd ook heel erg (ik was igenlijk van plan een boupaket te halen en dan de vorm van de kast te veranderen met behoud van in houd e.d. maar deze vond ik zo leuk dat ik me bijna helemaal aan de bouwtekening heb gehouden ;) )
tja de nieuwe cd speler en platenspeler gaan toch echt voor de tv (al ben ik bang dat die het niet zo lang uit houd :X )

• JT
deepspace schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:47:
[...]

Zeker niet dom :) Ze bevallen op zich nog uitstekend. Ik ben er wel achter dat ze een beetje basslui zijn. Er is wel diepe extensie, maar het is net te zacht. Misschien iets te diep getuned. Nouja, is niet zo'n ramp, de sub vangt het wel op. Maar toch, soms mis ik wat punch. Ik maak me daar verder niet zo druk om, want het klinkt nog steeds uitstekend. Maar er zijn wel plannen voor vervanging. Echter zal dat nog wel even duren, aangezien ik daarmee wil wachten tot ik uit huis ben.
Ik heb wel vaker dingen hier over gehoord van mensen die een Marantz hebben.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

JT schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:12:
[...]

Ik heb wel vaker dingen hier over gehoord van mensen die een Marantz hebben.
Ik denk niet dat het de Marantz is. Maar een andere amp zal het uitwijzen..

[Voor 8% gewijzigd door voodooless op 15-11-2004 19:20]

Anoniem: 100231

B_FORCE schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:52:
[...]

Ik heb ook naar de Carat geluisterd, ik kan me herinneren dat ik ze niet echt laag vond gaan. Hoog was hij wel echt heerlijk.
Door het missen van laag, heb ik de quints mk2 genomen, hierdoor hield ik ook geld over.
Deze quints ga ik alleen nog wel ff flink onder het mes nemen, want de filters in de dingen kunnen stukken beter.
De Scirocco is ook een aanrader, maar erg veel bas en erg gevoellig kwa plaatsing (bas reflex aan de achterkant)
Hier ben ik het mee eens ik miste gewoon teveel bij de carat, ben dus voor scirocco gegaan en ze doen het heerlijk! Mn afwerking is nog niet helemaal strak, dus de plannen zijn zown hout pakket kope en fineer en afbouwe in de kerstvakantie! maar ze staan nu al heerlijk te spelen!

http://img96.exs.cx/img96/3830/set1.jpg
Zoals je ziet afwerking is niet echt top, vind ik dan...

edit:

even het plaatje geresized is niet goeie grote maar die weet ik zo niet die maten..

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 15-11-2004 23:26. Reden: [IMG=500] Does the trick ;)]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:05
Anoniem: 100231 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:21:
[afbeelding]
Doet me aan Eltax speakers denken :P

edit:

De kleine versie dan...

[Voor 9% gewijzigd door Xander op 15-11-2004 19:26]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

XanderH schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:25:
[...]

Doet me aan Eltax speakers denken :P

edit:

De kleine versie dan...
foto ziet er vet raar uit http://www.speakerenco.nl/speaker2.php?id=36
zo ziet ie er op site uit is al heel verschil. In het echt zien ze er ook beter uit dan op de foto

• B_FORCE
  • Niet online
mm, ik wilde mijn speakers eerst ook fineren. Toch niet gedaan, ik vind het er dan zo uit zien als ik ze gewoon gekocht heb en dat wil ik juist niet. Het moet er gewoon nog zelfbouw uitzien.
@ yash, hoe groot is jou kame rongeveer, ik (en mijn broer ook trouwens) had last van veel te veel bas. Dat vertelden ze me ook bij speaker en co dat je wel een wat grotere kamer eigenlijk nodig hebt voor deze dingen. Plaatsing was ook vrij lastig bij mij.

ps.
Wat zijn je overige specs daar?

(die tv meubel heb ik ook :P)

(helaas had ik niet genoeg geld voor de Scirocco's dus daarom heb ik die niet gekocht, was ergens ook wel jammer)

[Voor 11% gewijzigd door B_FORCE op 15-11-2004 20:36]

One World Concepts

• Rappie
no_no_no leuke tafeltjes waar je in het donker over kan struikelen :D

Verder zien de DIYs er wel goed uit ...

B_FORCE schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:30:
mm, ik wilde mijn speakers eerst ook fineren. Toch niet gedaan, ik vind het er dan zo uit zien als ik ze gewoon gekocht heb en dat wil ik juist niet. Het moet er gewoon nog zelfbouw uitzien.
@ yash, hoe groot is jou kame rongeveer, ik (en mijn broer ook trouwens) had last van veel te veel bas. Dat vertelden ze me ook bij speaker en co dat je wel een wat grotere kamer eigenlijk nodig hebt voor deze dingen. Plaatsing was ook vrij lastig bij mij.

ps.
Wat zijn je overige specs daar?

(die tv meubel heb ik ook :P)

(helaas had ik niet genoeg geld voor de Scirocco's dus daarom heb ik die niet gekocht, was ergens ook wel jammer)
Hmmz mn kamer is opzich wel redelijk 3.5/4 meter breed en 6 meter lang ongeveer misschien zelfs nog wel 7 oid

Specs:
sr 4400
speaker n co scirocco
diy utp speakerkabel
xbox
goedkope dvd speler (gaat vervangen worden door arcam dv 79)
Binnenkort komt er ook nog een svs en op ten duur misschien ook nog wel nieuwe reciever!

Thnx rappie zie zien er nog wel redelijk uit maar mijn mal was paar mm te groot en bij de 1ste te diep ingesteld :S het speelt voorlopig nog wel maar met kerstvakantie gak het ombouwne

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 100231 op 15-11-2004 21:04]

Anoniem: 99283

Anoniem: 100231 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:21:
[...]

[afbeelding]

edit:

even het plaatje geresized is niet goeie grote maar die weet ik zo niet die maten..
samsung tv :r Dat kreng heb ik ook, als je hem in standby mode zet gaat ie piepen :S

• Xander
Anoniem: 99283 schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:11:
[...]

samsung tv :r Dat kreng heb ik ook, als je hem in standby mode zet gaat ie piepen :S
Is het weleens in je opgekomen dat dat gewoon een defect kan zijn? Ga er gewoon eens mee terug naar de winkel??

Lijkt me sterk dat alle samsung tv's piepen in standby.

B_FORCE schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:52:
[...]

Okee, nou, het is van mij een eerste idee rondom zelfbouwspeakers, dat gaat ook nog wel even duren voordat de uiteindelijke kogel door de kerk gaat. Ik ga wel vrij snel een center zelf bouwen (Carat Center zoals het nu staat), daarna kan ik nog heel wat kanten uit, ik ga zeker verder kijken dan alleen de Carat. Ik hou ook een kanaal over op m'n beide NAD 916's dus een passieve sub om het allerlaagst aan te vullen zit ook nog in de mogelijkhedenportefeuille. We'll see

Rappie schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:37:
no_no_no leuke tafeltjes waar je in het donker over kan struikelen :D

Verder zien de DIYs er wel goed uit ...
ja ik weet het :( ze zijn van m'n vriendin en mijn tenen vinden ze idd heel erg !@$$%&
je moet soms een beetje opofferen voor een relatie he ;)

• Xander
Anoniem: 107110 schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:14:
[...]

ja ik weet het :( ze zijn van m'n vriendin en mijn tenen vinden ze idd heel erg !@$$%&
je moet soms een beetje opofferen voor een relatie he ;)
Zolang ze niet gaan klagen over "te grote luidsprekers" o.i.d. heb je het nog redelijk getroffen hoor ;)
Anoniem: 61805 schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:07:
[...]

Okee, nou, het is van mij een eerste idee rondom zelfbouwspeakers, dat gaat ook nog wel even duren voordat de uiteindelijke kogel door de kerk gaat. Ik ga wel vrij snel een center zelf bouwen (Carat Center zoals het nu staat), daarna kan ik nog heel wat kanten uit, ik ga zeker verder kijken dan alleen de Carat. Ik hou ook een kanaal over op m'n beide NAD 916's dus een passieve sub om het allerlaagst aan te vullen zit ook nog in de mogelijkhedenportefeuille. We'll see
Die NAD versterker zijn eigenlijk gewoon 3 mono-versterkers in 1 behuizing? Zijn gewoon 3 volledig onafhankelijke versterkermodules?

• B_FORCE
  • Niet online
dat nemen ze er maar bij te grote speakers en anders bouw ik later wel een eigen luister ruimte voor mezelf , no way dat ik een naar plastic setje luister (geen aanval op mensen die dat genoeg vinden hoor, maar als je der eenmaal voorbij bent gegroeid, brrr.)

ps.
Een paar gafe setje vandaag mensen top 8) _/-\o_
(helaas kan ik niets posten heb geen digi cam :'( )

[Voor 19% gewijzigd door B_FORCE op 15-11-2004 23:26]

One World Concepts

XanderH schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:17:
[...]

Die NAD versterker zijn eigenlijk gewoon 3 mono-versterkers in 1 behuizing? Zijn gewoon 3 volledig onafhankelijke versterkermodules?
Ja, inderdaad, het zijn eigenlijk 3 NAD 912's in 1 behuizing en per versterkermodule kun je kiezen uit 2x30 watt of 1x90 watt gebridged. Nu heb ik zometeen 2 NAD 916's en alle kanalen gebridged levert dus 6 monoblocken op van elk 90 watt RMS. (of 12(!!) 30 watt kanalen, maar dat ga ik niet doen).

Ik was eigenlijk op zoek naar een 216THX maar dit kost me ten eerste minder en de uniformiteit rondom en het 6 monoblock-idee sprak me wel aan.

• JT
Is het niet interessanter om je speakers te bi-ampen ? Houd er trouwens ook rekening mee dat je niet kan bruggen als je 4 ohm speakers hebt en hard wilt spelen.

JT schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:48:
Is het niet interessanter om je speakers te bi-ampen ? Houd er trouwens ook rekening mee dat je niet kan bruggen als je 4 ohm speakers hebt en hard wilt spelen.
Waarom zou ik niet kunnen bruggen als ik 4 ohm-speakers aansluit en hard wil spelen? Er zit gewoon een bridge-knopje achterop elke module en ze hebben ook de specs gewoon in de manual staan:

Bridged (Monophonic) Mode
Continuous average power output into 8 ohms 90W (19.5 dBW)
(Min power/channel, 20Hz-20kHz, no more than rated distortion)
IHF dynamic headroom at 8 ohms +2 dB
IHF dynamic power 8 ohms 140W (21.5 dB)
(maximum short term power per channel) 4 ohms 170W (22.3 dBW)

Bi-ampen is ook een optie, maar dan moet ik wel speakers hebben die aan 30 watt voldoende hebben. (wat alweer 65W(IHF en niet RMS) aan 4 ohm is )

Ik zie wel even, ik kan een hoop kanten op i.i.g. ;)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:30
BonBon schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:23:
[...]

Met speakerkabels ga je zoiezo geen last krijgen van storing, daar hangt een te lage impedantie aan om storing te krijgen en er zit geen versterking meer na.
Maar ook met interlinks is het eigenlijk nooit een probleem. Ik heb wel eens een testje gedaan: flink wat stroom door een 230V kabel laten lopen, interlink erlangs houden, versterker vol open met kanaal geselecteerd (zonder signaal uiteraard, zodat je alleen het stoor signaal hoort): helemaal stil, alleen een beetje ruis van de amp.
Uit ervaring weet ik dat dat soort storing eigenlijk alleen een issue is bij microfoon niveau signalen, en dan eigenlijk ook alleen maar als ze langs grote hoeveelheden licht (multi-)kabels lopen (die zitten op dimmers, op 50% is altijd feest). Daar zit zoveel versterking op, en zulke lage signaal niveaus, daar is het wel een probleem. Thuis, met line level signalen en zonder dikke trossen multikabels van het licht door kabelgoten, heb je eigenlijk nooit problemen :).
Anoniem: 61805 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:11:Waarom zou ik niet kunnen bruggen als ik 4 ohm-speakers aansluit en hard wil spelen? Er zit gewoon een bridge-knopje achterop elke module en ze hebben ook de specs gewoon in de manual staan:
Van mij mag je hoor, maar realiseer je wel dat als je een 4 Ohm speaker aan gebrugde versterkerkanalen hangt, dat dat voor de versterker een belasting is van 2 Ohm. En daar zijn je versterkers eigenlijk niet voor gemaakt.

Biampen heeft bovendien grote voordelen, onder andere dat je harder kan spelen met minder vermogen. Klinkt onwaarschijnlijk he? Kijk hier maar eens waarom.

Jag schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:31:
[...]
Van mij mag je hoor, maar realiseer je wel dat als je een 4 Ohm speaker aan gebrugde versterkerkanalen hangt, dat dat voor de versterker een belasting is van 2 Ohm. En daar zijn je versterkers eigenlijk niet voor gemaakt.

Biampen heeft bovendien grote voordelen, onder andere dat je harder kan spelen met minder vermogen. Klinkt onwaarschijnlijk he? Kijk hier maar eens waarom.
Euhm, in de specs van de 916/912 staat per versterker paar in ongebridgde modus een specificatie opgegeven voor 2 ohm

IHF dynamic power
8 ohms 48W (16.8 dBW)
4 ohms 65W (18 dBW)
2 ohms 85W (19.3 dBW)

In de gebridgde modus staat die 2 ohm er niet meer bij, maar dit betekend toch dat ik 4 ohm aan zo'n gebridgde module kan hangen (het staat er per slot van rekening).

Maar, dat is een interessant stuk over bi-amping! Dank! Ik ga zeker de mogelijkheid meenemen om een speaker per versterkerpaar aan te sluiten. Dan nog blijft het 1 versterker per speaker zonder enige cross-interference tussen de kanalen. We'll see :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:30
Anoniem: 61805 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:50:
[...]

Euhm, in de specs van de 916/912 staat per versterker paar in ongebridgde modus een specificatie opgegeven voor 2 ohm

IHF dynamic power
8 ohms 48W (16.8 dBW)
4 ohms 65W (18 dBW)
2 ohms 85W (19.3 dBW)

In de gebridgde modus staat die 2 ohm er niet meer bij, maar dit betekend toch dat ik 4 ohm aan zo'n gebridgde module kan hangen (het staat er per slot van rekening).

Maar, dat is een interessant stuk over bi-amping! Dank! Ik ga zeker de mogelijkheid meenemen om een speaker per versterkerpaar aan te sluiten. Dan nog blijft het 1 versterker per speaker zonder enige cross-interference tussen de kanalen. We'll see :)
In dat geval heb ik niks gezegd over die 2 Ohm belasting.

Oh ja, een nadeel van biamping: je hebt meer speakerkabel nodig :). Ik gebruik zelf vier aderige speakerkabel ervoor, ziet er ook netter uit.

• JT
Er staat geen continu vermogen bij op 2 ohm. En aangezien het heel mooi is om 2 ohm continu te kunnen draaien, lijkt mij dat ze dat er wel bij zouden zetten als het gewoon normaal kon !

Jag schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:54:
[...]
Oh ja, een nadeel van biamping: je hebt meer speakerkabel nodig :). Ik gebruik zelf vier aderige speakerkabel ervoor, ziet er ook netter uit.
LOL, ik gebruik nu 3 gevlochten utp-kabels(12 paren) per speaker... nah ja, ik kan er ook wel 6(24 paren) in elkaar vlechten :)
JT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 01:02:
Er staat geen continu vermogen bij op 2 ohm. En aangezien het heel mooi is om 2 ohm continu te kunnen draaien, lijkt mij dat ze dat er wel bij zouden zetten als het gewoon normaal kon !
Nou, het gaat ook nog steeds om het aansturen van 4 ohm speakers op een gebridgde module, niet 2. Er staat gewoon een waarde opgegeven voor 4 ohm dus het lijkt mij geen enkel probleem om dat aan te sluiten, anders zouden ze *dat* er wel bijzetten imho ;)

• JT
Als je een 4 ohm speaker aansluit op een gebrugde versterker, dan ziet iedere eindtrap maar 2 ohm. Er zit een verschil tussen 2 ohm nominaal en 2 ohm dip. Nominaal is continu. Een dip is maar een zeer korte tijd. In die korte tijd kan hij het maximale vermogen leveren van 85w. Maar er staat geen conyinuvermogen bij op 2 ohm omdat hij dat niet aan kan bij hoge volumes. Anders was dat er wel bij gezet, dat is dan mooie reclame.

Er staat toch ook niet bij dat je niet op een halve ohm mag draaien ? Probeer dat maar is, wedden dat dat ding met een paar seconden, zo niet eerder uitstaat ?

[Voor 16% gewijzigd door JT op 16-11-2004 02:04]

JT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 02:02:
Als je een 4 ohm speaker aansluit op een gebrugde versterker, dan ziet iedere eindtrap maar 2 ohm. Er zit een verschil tussen 2 ohm nominaal en 2 ohm dip. Nominaal is continu. Een dip is maar een zeer korte tijd. In die korte tijd kan hij het maximale vermogen leveren van 85w. Maar er staat geen conyinuvermogen bij op 2 ohm omdat hij dat niet aan kan bij hoge volumes. Anders was dat er wel bij gezet, dat is dan mooie reclame.

Er staat toch ook niet bij dat je niet op een halve ohm mag draaien ? Probeer dat maar is, wedden dat dat ding met een paar seconden, zo niet eerder uitstaat ?
Er staat een 'maximum short term power per channel' aangegeven voor 2 ohm, en die is 85 watt. Nominaal zal die dus lager liggen(het wattage dus). Als je geen 2 ohm speakers op 1 zo'n trap kan aansluiten *staat er imho helemaal geen waarde voor 2 ohm*(en die staat er dus wel), er staat daarentegen *geen* waarde voor een half ohm en dat ga ik dus ook niet proberen.

Maar we dwalen af, er werd gezegd dat ik geen 4 ohm speaker vol op die gebrugde trap kon zetten. Nou, aangezien er een 2 ohm waarde per 30 watt trapje staat en dus ook een 4 ohm waarde per gebrugde eindtrap, durf ik het wel aan om er een 4 ohm speaker op aan te sluiten. De 'theorie' zal zijn dat een 'normale' versterker helemaal geen opgave heeft voor 2 ohm en als je die brugt en daar een 4ohm speaker op aansluit heb je 2 ohm per trap(wat dus buiten de specs van die versterker ligt). Deze kan dat gewoon hebben, daar ben ik 100% van overtuigd.

Anoniem: 99283 schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:11:
[...]

Alleen 1 keer bij mij heb er verders niet last van want zet um er nooit op :D

/me Triple_A heeft een set andere front speaers gekocht!! >:)
Enne.. Ja het zijn de DCM's geworden waar ik het aan het begin van dit topic al over had O+

• Xander
JT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 02:02:
Tsja, anders probeerd hij eens 2 versterkers te bridgen met 4 ohm speakers en kijkt ie of ze dan uitslaan, weten we dat ook meteen :P
Anoniem: 111211 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:53:
/me Triple_A heeft een set andere front speaers gekocht!! >:)
Enne.. Ja het zijn de DCM's geworden waar ik het aan het begin van dit topic al over had O+
Had jij nou ook al een Pioneer D714 gekocht, of ben ik nou in de war? :)

Wat heb jij op het moment nu allemaal staan thuis eigenlijk, ik zie vrij veel posts van je hier maar kan me zo even niet bedenken wat je zelf had :P

XanderH schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:41:
Had jij nou ook al een Pioneer D714 gekocht, of ben ik nou in de war? :)

Wat heb jij op het moment nu allemaal staan thuis eigenlijk, ik zie vrij veel posts van je hier maar kan me zo even niet bedenken wat je zelf had :P
Het was wel gepland dat ik die receiver zou krijgen ja ;)
Nou zie ik ook weer allemaal andere mooie interressante aanbiedingen, dus ik ben er nog niet helemaal uit.

Ik zal als mijn sets naar mijn wensen zijn ook wel ff wat pics posten. :9

• Verbal Kint

Verbal Kint

The man with the plan

JT schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:07:
[...]

Erm, inzakt ? Hij geeft dan toch echt 40w meer...of lees ik verkeerd ofzo 8)7

[...]
Inzakken ja. Dat hij meer vermogen geeft is niet meer dan logisch, minder zou een natuurwetenschappelijk wonder zijn ;). Alleen, alles minder dan een verdubbeling van het vermogen bij het halveren van de impedantie betekend inzakken. Dat doet elke versterker want anders zou je bij een minieme impedantie oneindig veel vermogen moeten leveren, en dat kan helaas nog niet. De mate waarin de "verdubbelingsregel" nog wel op gaat zegt in het algemeen iets over de stabiliteit en belastbaarheid van een versterker. Wat ook al in het hele NAD-wel-niet-bruggen verhaal naar voren kwam.

Great minds think alike!

• JT
Nee, inzakken betekent minder :) Dat doet mijn Pioneer bijvoorbeeld :P Gemeten dan. 8 ohm doettie 5x80w gemeten en 4 ohm wordt dat 5x70. Das geen wonder :P

En nou je het hebt over de stabiliteit: de gegevens opgegeven door Parasound, is gemeten bij alle 6 de kanalen tegelijk aangestuurd van 20hz tot 20khz :) Dat het vermogen van een versterker niet verdubbeld maar de helft meer wordt, is heel normaal. Mijn vaders Marantz PM78 met een huuuge voeding doet ook 2x95/2x155.

• Verbal Kint

Verbal Kint

The man with the plan

JT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:32:
Nee, inzakken betekent minder :) Dat doet mijn Pioneer bijvoorbeeld :P Gemeten dan. 8 ohm doettie 5x80w gemeten en 4 ohm wordt dat 5x70. Das geen wonder :P

En nou je het hebt over de stabiliteit: de gegevens opgegeven door Parasound, is gemeten bij alle 6 de kanalen tegelijk aangestuurd van 20hz tot 20khz :) Dat het vermogen van een versterker niet verdubbeld maar de helft meer wordt, is heel normaal. Mijn vaders Marantz PM78 met een huuuge voeding doet ook 2x95/2x155.
Tjonge, het is duidelijk dat ik me al iets te lang met enkel nog hifi bezig hou. Versterkers die minder vermogen gaan leveren, het moet niet gekker worden. :Y)

..en dat de getallen van de PS indrukwekkender zijn omdat het niet stereo maar 6 kanalen zijn ben ik met je eens, dat had ik in eerste instantie ook al opgemerkt. :)

Great minds think alike!

• JT
Nou ja, het had iets te maken met de voedingsspanning ofzo. Hinke of iemand met natuurkunde ofzo kan dat vast wel beter uitleggen :P In de manual van de Pioneer staat ook dat je niet lager dan 6 ohm mag aansluiten, maar who cares voor die 10w :P

Ook ff spammen: m'n Nad 902 eindtrap staat te koop, zie m'n sig (gericht aan iedereen :P )

[Voor 47% gewijzigd door JT op 16-11-2004 13:02]

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-04 19:54

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Na heel lang dit topic gevolgd te hebben en ook al jaren (nu zo'n 3 jaar) een 5.1 setje te hebben wil ik ook wel is showen hoe dat bij mij is ze werk gaat.

De totaalopstelling:

http://www.m3x.nl/homecinema/118_1819.JPG

Van onder naar boven:

- Mijn A/V Reciever. De JVC RX-5022R

- De centerspeaker van me Magnat Cubus 5.1 A setje.

- En me tv; De Sony KV-21FQ10

Close up van de versterker:

http://www.m3x.nl/homecinema/118_1811.JPG

Specs JVC RX-5022R:

Uitvoervermogen
Bij Stereo-werking:
Kanalen voor: 100 W per kanaal, min. RMS, beide kanelen aangedreven in 8 ohm
bij 1 kHz en met totaal maximaal 0,9% aan harmonische
vervorming. (IEC268-3/DIN)

Bij Surround-werking:
Kanalen voor: 100 W per kanaal, min. RMS, aangedreven in 8 ohm bij 1 kHz en
met totaal maximaal 0,8% aan harmonische vervorming.

Kanaal midden: 100 W, min. RMS, aangedreven in 8 ohm bij 1 kHz en met totaal
maximaal 0,8% aan harmonische vervorming.

Kanalen achter: 100 W per kanaal, min. RMS, aangedreven in 8 ohm bij 1 kHz en
met totaal maximaal 0,8% aan harmonische vervorming.

De surround speakers zoals ze in alle hoeken van de kamer hangen:

http://www.m3x.nl/homecinema/118_1824.JPG

Een close up van de surroundspeakertjes:

http://www.m3x.nl/homecinema/118_1825.JPG

En de actieve subwoofer:

http://www.m3x.nl/homecinema/118_1823.JPG

Kon het niet laten en zowaar nog wat gevonden :)

De subwoofer:

Active subwoofer, band-pass
40/80 watts

RMS/max. power output 40/80 watts
Frequency response 23-400 Hz
Configuration Active subwoofer, band-pass
Dimensions (W/H/D) 190/245/360 mm

De sattelietspeakertjes:

Product: Satellites
Configuration: 2 way satellites
Power output (RMS/Max.): 35/70 watts (each)
Impedance: 4-8 ohms
Frequency response: 52-25.000 Hz
Recommended power requirement: > 20 watts
Dimensions (WxHxD): 110 x 120 x 110 mm
Finishing: black

De specs van de TV dan nog even:

- Audio
Automatische volumeregeling Ja
Uitgangsvermogen (muziek) (L,R) (W) 2 x 10
Uitgangsvermogen (RMS) (L,R) (W) 2 x 5

- Beeld
16:9-modus Ja
Automatische ruisonderdrukking Ja
Beeldtechniek FD Trinitron®
Rotation Coil Ja
Beeldverhouding 4:3
Beeldformaat (cm) 55
Beeldformaat (inch) 21
Zichtbaar beeldformaat (cm) 51
Zoom Ja

Dit alles word aangestuurd vanuit me pc. Er loopt een s-video kabel naar me tv voor het beeld en een spdif-kabeltje (noem je dat zo?) van me geluidskaart naar me versteker die daardoor alles veilloos kan doorvoeren aan de surroundset.

Ben er zeer tevreden mee voor nu. Ben tenslotte nog een student op kamers met een klein budget :)

edit: ja sorry hoor, deed verstuur bericht in plaats van bekijk bericht toen ik bezig was...en op de eerste pic staat wel een speaker maar ja kijken is ook een vak natuurlijk ;)

[Voor 103% gewijzigd door MixingMastersM op 16-11-2004 15:00]

• JT
NOFI, maar een pic van een tv en een receiver en zelfs ZONDER speakers op de pic zegt weinig...maw: MEER PICS !!!

Anoniem: 99283

Mooie speakers :9

• Xander
JT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:25:
NOFI, maar een pic van een tv en een receiver en zelfs ZONDER speakers op de pic zegt weinig...maw: MEER PICS !!!
Iedereen kan weleens te vroeg op submit klikken :P

• Anoniem: 42423
  • Niet online
Zow eindelijk alle shit binnen (behalve de sub)

http://members.lycos.nl/iuwr/buh.JPG

Yamaha RX-V1400RDS
Magnat Vector Needle zuilen 2x
Magnat Vector Center
Magnat Vector 16 (de rears, niet op de foto)
Playstation 2 Silver Satin
Crystal Xbox LE Halo 2 pack
Platinum Gamecube LE Zelda Pack

alles zilver.

Iemand een idee, hoe ik mijn rears een beetje normaal kan ophangen? Die Vector 16's wegen nogal wat .. Denk wel een kilo of 3 ..

En ja dit is geen goede setup, maar het is nu nog een beetje behelpen. Ben student en woon in een sloophuis, maar ga vanaf 1 maart ergens anders heen. Heb nu alvast DE shit! Zoals ik al zei: d'r gaat een betere TV komen. Of Plasmascherm, OF LCD TV, OF een Beamer.

Edit ... waar moet ik alle shit kwijt :'(

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-11-2004 15:02]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Wel veel consoles zeg :+

De setup is idd niet ideaal, maar als student moet je je behelpen ;) Hang die rears gewoon op aan wat haken die je aan de muur schroeft. Als het toch een sloophuis maakt dat toch niets uit. 3 Kg is niet echt veel hoor. Mijn center weegt ruim 12 Kg ;) Een simpel haakje houdt dat wel uit.

• Niet online
Denk dat ze zelfs nog wel zwaarder wegen ... Ennuh ik wil niet in de speakers schroeven ..

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:10:
Denk dat ze zelfs nog wel zwaarder wegen ... Ennuh ik wil niet in de speakers schroeven ..
ff op de weegschaal zetten ;) 12 Kg halen ze zeker niet ;) Als je niet wil schroeven (of als er geen andere mogelijkheden zijn op de speaker) zou ik gaan zoeken naar speakerstands. Zelf maken kan natuurlijk ook. Ben je voor een kaar euro klaar.

• JT
Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:10:
_/-\o_ @ RTC user icon :P

• Niet online
Het probleem is, ik wil ze op 1.80 hoogte en iets naar beneden gericht en ook iets naar binnen gericht. Dat klinkt toch beter vind ik, dan stands waarbij de speakers statisch naar voren zijn gericht (al dan niet naar binnen).

Edit: nu nog een sub en dan kunnen we pas echt van RTC genieten =)

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-11-2004 15:27]

• JT
Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:22:
Edit: nu nog een sub en dan kunnen we pas echt van RTC genieten =)
Met mijn speakers heb ik geen sub nodig om van die lekker ranzige 60hz hardcore basjes te genieten :P

• Verbal Kint

Verbal Kint

The man with the plan

Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:22:
Het probleem is, ik wil ze op 1.80 hoogte en iets naar beneden gericht en ook iets naar binnen gericht. Dat klinkt toch beter vind ik, dan stands waarbij de speakers statisch naar voren zijn gericht (al dan niet naar binnen).
Vogel heeft een systeem waarbij de luidspreker wordt "ingeklemt". Misschien dat dat wat is?

Great minds think alike!

Ik vroeg me af, is €200,- een beetje een redelijke prijs voor een 2e hands Marantz SR5200?
Het is al een "ouder" model, maar toch nog erg mooi :)

Ik heb nl echt geen ID van wat zo'n ding nog waard is 8)7

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 08:17
Anoniem: 111211 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:13:
Ik vroeg me af, is €200,- een beetje een redelijke prijs voor een 2e hands Marantz SR5200?
Het is al een "ouder" model, maar toch nog erg mooi :)

Ik heb nl echt geen ID van wat zo'n ding nog waard is 8)7
200 is zeer redelijk ..

laatst mijn eigen sr4300 van de hand gedaan voor 250,-

[Voor 6% gewijzigd door xdc op 16-11-2004 21:47]

slimmehotspot.nl

• Niet online
Kan het trouwens kwaad, om achterin de speaker te boren? Raak je dan geen bedrading enz?

Anoniem: 115273

ja je hebt zeker kans dat je bedrading kapot boord, en als je heel veel pech hebt zit je door je filter te boren als die aan de achterkant zit

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Sowieso nooit in speakers boren! Plak er dan een ''balkje'' op ofzo.

@Triple_A:

Die DCM's, waar kan ik die mee vergelijken? Ik ken het hele merk niet, is het ''high-end'' ofzo?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Iemand op zoek naar een leuk subje? >:)
Barry_Loef schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:55:
Sowieso nooit in speakers boren! Plak er dan een ''balkje'' op ofzo.

@Triple_A:

Die DCM's, waar kan ik die mee vergelijken? Ik ken het hele merk niet, is het ''high-end'' ofzo?
Nou ik weet niet of je het tot "high end" kan rekenen, maar hoge kwaliteit is het zeker wel. :)
De nieuwprijs van die set die ik koop, was 2-3 jaar terug 1400 gulden per set.. hehe, nee ze gebruiken niet dezelfde verkopers technieken als Bose gebruikt :P
Het is een amerikaans merk BTW, denk dat het ongeveer met B&W's en JBL's uit dezelfde prijsklasse te vergelijken is :)

[Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 111211 op 16-11-2004 20:03]

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-03 17:15
updeetje:
Eindelijk eens wat afgemaakt.
Sub1 was het eerste slachtoffer:

Subje van zo 20 a 25 liter met een Infinity 120.3SE
Versterker is een conrad, die me overigens prima bevalt. Op het projekt dat nu ter afwerking in de garage ligt te drogen, een URPS, draait het rare ding met 4 8 Ohm drivers (de 20cm uit infinity kappa400) parallel.... Niet heel hard getest maar was bij behoorlijk niveau geen probleem.
Bovendien m'n center afgefabriekt.

Zin.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ziet er netjes uit :D

Anoniem: 88625

Redheinz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:52:
updeetje:
Eindelijk eens wat afgemaakt.
Sub1 was het eerste slachtoffer:
[afbeelding]
Subje van zo 20 a 25 liter met een Infinity 120.3SE
Versterker is een conrad, die me overigens prima bevalt. Op het projekt dat nu ter afwerking in de garage ligt te drogen, een URPS, draait het rare ding met 4 8 Ohm drivers (de 20cm uit infinity kappa400) parallel.... Niet heel hard getest maar was bij behoorlijk niveau geen probleem.
Bovendien m'n center afgefabriekt.
[afbeelding]
Kun je die subwoofermodule ook aansluiten op een versterker met 1 coaxiable digitale uitgang, of weet iemand een oplossing Zou niet welke module ik het best e kan kopen voor mn eigen sub woofer projectje hier een paar fotos btw

http://img119.exs.cx/img119/7278/Afbeelding12.jpg
http://img119.exs.cx/img119/3310/Afbeelding13.jpg
http://img119.exs.cx/img119/5140/Afbeelding14.jpg
http://img119.exs.cx/img119/7799/Afbeelding15.jpg
http://img119.exs.cx/img119/1311/Afbeelding19.jpg
http://img119.exs.cx/img119/534/Afbeelding20.jpg

Dit zijn schrale foonpikkies komt omdat ik geen digitale camera bij had op mn werk maar als hij af is maak ik fatsoenlijke fotoos met een echte camera

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 88625 op 16-11-2004 22:06]

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-04 12:53
Plaatjes doen ut niet...

Nu wel ;)

[Voor 24% gewijzigd door DryIce op 16-11-2004 22:12]

• Redheinz
Je moet iets beter uitleggen wat je wilt, Vlugge_Jappie....

Ik gok dat je een surround-receiver hebt waar je 5 speakers op aangesloten hebt en dat je een tulp-subwoofer-out-aansluiting hebt.
Dan kan je iedere sub-amp kopen die je wilt.
kijk eens rond op ls-shop. Staat ook een leuk verhaaltje over vergelijk tussen budget-sub-amps van zo 100 a 200 euro.
Die hebben ook alle merken staan. Ik neem aan dat speakerenco kent.
De conrad modules zijn prima. Ik heb de 300518 en de 301044. Beide zijn goed.
Hypex heeft een nieuwe amp: de DS1.2 voor 135,-. Aanrader op budget (let wel op de 6dB bassboost bij 24 Hz).
Wat voor woofer ga je erin hangen?

Edit...
Sorry, beter lezen.
1 digitale coax-uitgang??????
Welke versterker heb je?
Je kunt evt. de high-input (speaker-aansluiting) gebruiken parallel aan je speakers.
Digitaal in heeft dat ding natuurlijk niet. Ik ken alleen de sitronik versterkers met DSP die een PCM-ingang hebben.

[Voor 21% gewijzigd door Redheinz op 16-11-2004 22:15]

Zin.

• Barry
@Redheinz:

Prachtige speakers man! Erg mooi design _/-\o_ . Heb je misschien wat meer foto's van de subwoofer? :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Redheinz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:12:
Je moet iets beter uitleggen wat je wilt, Vlugge_Jappie....

Ik gok dat je een surround-receiver hebt waar je 5 speakers op aangesloten hebt en dat je een tulp-subwoofer-out-aansluiting hebt.
Dan kan je iedere sub-amp kopen die je wilt.
kijk eens rond op ls-shop. Staat ook een leuk verhaaltje over vergelijk tussen budget-sub-amps van zo 100 a 200 euro.
Die hebben ook alle merken staan. Ik neem aan dat speakerenco kent.
De conrad modules zijn prima. Ik heb de 300518 en de 301044. Beide zijn goed.
Hypex heeft een nieuwe amp: de DS1.2 voor 135,-. Aanrader op budget (let wel op de 6dB bassboost bij 24 Hz).
Wat voor woofer ga je erin hangen?

Edit...
Sorry, beter lezen.
1 digitale coax-uitgang??????
Welke versterker heb je?
Je kunt evt. de high-input (speaker-aansluiting) gebruiken parallel aan je speakers.
Digitaal in heeft dat ding natuurlijk niet. Ik ken alleen de sitronik versterkers met DSP die een PCM-ingang hebben.
Dit is m

zie namelijk bij die subwoofer modules rood + wit L + R

http://img68.exs.cx/img68/4653/plaatje.jpg

Komt een 300 wat auto woofer in bij 8 ohm

http://img68.exs.cx/img68/8601/DSC626.jpg

Naast mn TV staat hij, Camera baterijen weer s op dus later betere fotoos

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 88625 op 16-11-2004 22:42]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat is geen digitale uitgang, maar gewoon cinche ;) Kun je iedere sub-amp aanhangen!

• Barry
Da's een Pioneer :).

• Redheinz
Is geen digitale uitgang, gewoon analoog.
Kan je gewoon in 1 van beide (links of rechts) stoppen op de subamp.
Welke woofer en heb je wat meer data van het kastje? inhoud en BR-poort lengte/oppervlakte?
Kastje ziet er zo op die brakke pix knap uit.
Hoeveel wil je uitgeven voor een sub-amp?

De subwoofer is gefineerd met koto-fineer (lekker cheap, oefenen) en daarna gebeitst.

De woofer heb ik al een tijdje en zat eerst in een mega-bak (100 liter Bass-reflex). Hij komt nu parallel aan de fronts met m'n andere subamp denk ik (conrad 300518).
Voor het beukwerk bij film heb ik nu een XLS12 met PR15.
Verder komt er voor bij de PC >:) nog een URPS met 4 20cm woofertjes zoals gemeld en als fronts alcone laplace, maar dat is weer een volgend afmaak-iets (alles staat al een jaar weg te rotten wegens tijd/ruimtegebrek (toen)).

[Voor 59% gewijzigd door Redheinz op 16-11-2004 22:53]

Zin.

Redheinz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:43:
Is geen digitale uitgang, gewoon analoog.
Kan je gewoon in 1 van beide (links of rechts) stoppen op de subamp.
Welke woofer en heb je wat meer data van het kastje? inhoud en BR-poort lengte/oppervlakte?
Kastje ziet er zo op die brakke pix knap uit.
Hoeveel wil je uitgeven voor een sub-amp?
Rond de 100/150 Euro maar ik wil m niet uit Duitsland ben een beetje huiverig met dingetjes bestellen in het buiteland, maar daarom vind ik Speaker en Co wel een mooie winkel

Wil daarbij ook een andere Speaker kopen van Seas/Vifa/Peerless brobeer het type speaker wel aan te passen op mn ontwerp,Moet gewoon weg een woofer hebben met een bas waar je bang van wordt.

Hij trouwens ongeveer vierkant met 40 x 40 x 50 lbh
(zie hier op het form weleens programmatjes waarmee je dat uit kan rekenen? Snap dr nog steeds geen hol van :X )

• Redheinz
Buitenmaten neem ik aan? Hoe dik is het MDF en wat wil je met die Bass-reflex (?) gleuf? Kastje is een aanraadsel bij je woofer? Welke woofer is het?
In die programmaatjes kan je de parameters van je woofer invullen en dan experimenteren met grootte/type/tuning (Bass reflex) van een kast. In principe is een vlakke weergave (zo laag mogelijk met dezelfde hardheid (dB)) het best. Hoewel je hierbij ook weer rekening moet houden met de filters van je subwoofer-versterker... Is dus (natuurlijk :P ) zeker niet zaligmakend. Er zijn nog andere factoren die de kwaliteit beinvloeden: o.a.
1. Hoe hard wil je dat ie kan
2. Strakheid van het geluid
3. diepgang
4. de woofer zelf, waar is ie voor gemaakt?

[Voor 66% gewijzigd door Redheinz op 16-11-2004 23:07]

Zin.

Redheinz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:00:
Buitenmaten neem ik aan? Hoe dik is het MDF en wat wil je met die Bass-reflex (?) gleuf? Kastje is een aanraadsel bij je woofer? Welke woofer is het?
In die programmaatjes kan je de parameters van je woofer invullen en dan experimenteren met grootte/type/tuning (Bass reflex) van een kast. In principe is een vlakke weergave (zo laag mogelijk met dezelfde hardheid (dB)) het best. Hoewel je hierbij ook weer rekening moet houden met de filters van je subwoofer-versterker... Is dus (natuurlijk :P ) zeker niet zaligmakend. Er zijn nog andere factoren die de kwaliteit beinvloeden: o.a.
1. Hoe hard wil je dat ie kan
2. Strakheid van het geluid
3. diepgang
4. de woofer zelf, waar is ie voor gemaakt?
Ow deze module wat ? http://www.speakerland.nl/DS%201.2.htm

Donderdag word hij zwart metalic lak gespoten lak voor een nieuwer type Volvo dacht ik, dus vrijdag staat hij weer thuis dan wat meer info/betere fotoos

Weet alleen nog niet welke woofer ik wil hebben van speakerland want ik weet de maat ook niet precies van het gat morgen meer...

1 Als het maar niet boomerig is
2 Hij hoeft niet persee strak te gaan als dat ten koste van de diep gang gaat kies ik voor meer diepgang
3 Hij moet erg diep gaan
4 Hij is gemaakt als aan vulling voor muziek/film en als aan vulling voor mn 2 kefs q5 geloof ik

Geluid wat je wilt hebben beschrijven, is knap lastig :)

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 88625 op 16-11-2004 23:26]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dus je maakt eerst een kast, en gaat dan eisen stellen :? Vaag hoor... Die amp zou ik btw niet nemen. Kijk eens naar de conrad amp, heb je meer (niet alleen vermogen maar ook features) voor het zelfde geld. Of een DT-150, die zal wel ietsje duurder zijn.

deepspace schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:26:
Dus je maakt eerst een kast, en gaat dan eisen stellen :? Vaag hoor... Die amp zou ik btw niet nemen. Kijk eens naar de conrad amp, heb je meer (niet alleen vermogen maar ook features) voor het zelfde geld. Of een DT-150, die zal wel ietsje duurder zijn.
nouw het zijn geen eisen, wil dr gewoon het beste van maken, want ik denk dat een hifi woofer beter klinkt dan een autowoofer :?

ampje zie ik nog wel goed komen maar een hifi woofer weet ik gewoon niet welke ik moet hebben en als ik toch zoon ampje thuis laat komen wil ik dr meteen een nieuwe woofer bij hebben

maar het moet geen miskoop worden

is het geld wel waard denk ik ow en is zoon SEAS Subwoofer wat of raad iemand mij iets anders aan ???

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 88625 op 16-11-2004 23:43]

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 20:25
Anoniem: 88625 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:38:
[...]

Dit is m

zie namelijk bij die subwoofer modules rood + wit L + R

[afbeelding]

Komt een 300 wat auto woofer in bij 8 ohm

[afbeelding]

Naast mn TV staat hij, Camera baterijen weer s op dus later betere fotoos
Zelfde speakers als die van mij? :P. 3 weg van kenwood.

Hier mijn setup, 4x kenwood surround en de center een satalite van Creative.

http://members.home.nl/w.voortman/IMG_0690.jpg
http://members.home.nl/w.voortman/IMG_0693.jpg
http://members.home.nl/w.voortman/IMG_0694.jpg

Beetje brakka foto's, was ff nfsu2 aan het spelen op breedbeeld 8)

tv is trouwens een deawoo 72cm flatscreen.
reciever is de jvc rx5042 (5x 100watt)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 88625 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:39:
maar het moet geen miskoop worden
Dit lijkt mij wel een geschikte btw http://www.speakerland.nl/HS-130.htm
zoals ik al zei, kijk eens naar die dingen die ik je gaf. Mivoc en Thommessen hebben ook leuke modules voor een aardige prijs.
is het geld wel waard denk ik ow en is zoon SEAS Subwoofer wat of raad iemand mij iets anders aan ???
Je kunt niet zomaar een woofer kopen en die in je al gemaakte BR kast doen. Waarschijnlijk zal de gekozen woofer geen goede curve geven. Je moet echt de kast op de woofer aanpassen en niet anderson, anders wordt het zoeken wel best moeilijk. Maar het is zonde van het mooie kistje om nu wat anders te zoeken. Als je meer info geeft dan is er vast wel een leuke woofer te vinden die zal passen.

• cypress3d
  • Laatst online: 27-05 12:11
velen van jullie zijn in het bezit van een beamer, zouden jullie wat fotos willen plaatsen van een xbox of ps2 spel in actie op de beamer? Ik overweeg om zelf een beamer te kopen maar heb nog niet gezien hoe een game console erop zo'n groot sscherm uitziet.:7

[Voor 91% gewijzigd door cypress3d op 17-11-2004 01:08]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Rappie
gisteren even een GC met mario double dash etc. aangeschaft voor 98,- .... Heb nog maar 1 potje gespeeld op de beamer, maar zal vanavond even kijken of ik een screen kan maken ....

Best moeilijk nog die keuze tussen de PS2, GC en XBOX. Daarom ben ik maar met de goedkoopste begonnen en kan ik ondertussen gamen terwijl die andere nog even in prijs doorzakken :)

• Redheinz
Vlugge_Jappie:
Voor 100 a 150 zou ik op dit moment die hypex DS1.2 of detonation 109 kopen. Ik heb zelf die 2 conrads en ze zijn
prima, maar van hypex en detonation verwacht ik iets meer kwaliteit. Vermogen is wel van belang maar niet zaligmakend.
Het verschil tussen 100 en 200 watt is maar 3dB in output (2 maal vermogen = 3dB = net hoorbaar, 10dB ervaaart een mens als 2 maal zo hard).
Zo rond de 200 euro kom je bij detonation DT150 of een thommessen 1.4 wat mij aanspreekt. Vooral bij de DT150 kan je lekker veel instellen qua bass-boost.
Eerst kast maken en dan woofer kiezen is de verkeerde volgorde jammer genoeg, maar misschien is het zaakje nog te redden.
Eerst ga je beslissen wat je doelen zijn:
Compact <-> Groot
Bass-reflex/passief membraan <-> gesloten
Sound quality en/of Sound pressure
Vervolgens ga je op zoek naar een woofer die aansluit bij je wensen: Niet alle woofers doen het goed in een klein kistje. Dat
hangt af van de parameters.
40*40*50 bij 3 cm (?) dik:
Inhoud ~= 50 liter, als je die versterker in wilt bouwen dan hou je nog ongeveer 45 liter over.
Je wilt diepgang in een klein boxje:
Peerless XLS12 met Passief membraan XLS12P komt bijna bij 20 Hz, sluit waarschijnlijk mooi aan bij DS1.2, Kosten: ca. 300,-, BR-gleuf moet dicht.
Raveland AXX1212: komt ca. tot 30 Hz. Sluit mooi aan op conrad versterkers en instelbare versterkers, kosten ca. 80,-.
Gesloten box met XLS12: diepgang tot ca. 30 Hz, conrad of instelbare versterker, zal minder hard gaan maar hard zat, betere kwaliteit.
Veel 12" woofers zullen het wel kunnen doen in een 50 liter gesloten behuizing. En zal afhankelijk van de kwaliteit van de woofer betere of slechtere kwaliteit leveren.
Bovendien zal jij al rekening moeten gaan houden met het feit of een woofer ueberhaupt past in het gat dat je hebt gemaakt....
Maar er zijn nog zat andere woofers die goed/erg goed zijn.....
Je moet natuurlijk zelf ook een beetje zoeken. En ga eens kloten met winisd enzo.

Zin.

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Redheinz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:07:
Vlugge_Jappie:
Voor 100 a 150 zou ik op dit moment die hypex DS1.2 of detonation 109 kopen. Ik heb zelf die 2 conrads en ze zijn .... enz.
Die Hypex modules, hoe goed zijn die nou bijv. tegenover een Marantz MA6100 mono ampje? Iemand ervaringen met met die dingen op een sub?

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:19
hypex module bevalt me zeer goed. 'm nameten kan ik niet, maar als je ziet hoe serieus Hypex bezig is (zie buitenlandse DIY fora) moet dat wat goeds te betekenen hebben IMHO.

module heeft totaal geen ruis, wordt nagenoeg niet warm, zeer goed filter ingebouwd (24dB/okt) en voldoende vermogen.

19,2kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

• Redheinz
@_XipHiaS_
Hangt van je doel af. De versterker van zo'n hypex zal m.i. niet per definitie beter zijn. Je hebt alleen meer comfort:
fase-schakelaar of traploze regeling
High-level-input
Subsonic filter
Lowpass filter
bassboost: Bij de goedkopere modellen meestal vast of niet, bij de duurdere instelbaar.
Dus als je een subwoofer met een vlakke respons hebt en die sluit je aan op je sub-out van je surround-versterker maakt het m.i. niet uit.
Ikzelf gebruik beide methodes: Mijn LFE-sub zit op een eindversterker, mijn fronts-sub zit op een sub-amp omdat je de filters nodig hebt (low-pass).

Volgens mij heeft de DS 1.2 een 12dB/octaaf lowpass en een 24dB/oct. subsonic.
De HS-serie heeft 24dB filters, verder kan ik me bij Motorfret aansluiten.

Zin.

Anoniem: 110233

Cougar> foto van je rears, kun je die nog maken, zijn niet te zien op je foto's

Wat vind je trouwens van die daewoo tv? Ik heb dezelfde, het beeld vind ik echt supermooi, alleen komt er een piep uit de voeding, bij jou ook?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee