Sinds kort ben ik de trotse vader van een setje B&W DM560. Ik heb ze 2e hands weten te bemachtigen, en ze zijn in nieuwstaat. Als vloerstaanders vind ik ze iétsjes te klein, een speakerstand biedt dus de perfecte oplossing! Na enige tijd zoeken op het net blijkt dat er orginele exemplaren gemaakt zijn voor de luidsprekers. Ik dus heel blij, want ook orgineel valt na te diy'en. Dat bleek achteraf ietsjes lastiger te worden omdat er maar één enkele afbeelding van de speakerstands te vinden is, en dat is deze:

Het lijkt een simpel project(je), échter heb ik graag de exacte maten en kleuren. Ik wil 'em dus écht hetzelfde hebben. Er komen nog foto's van het project, maar eerst wil ik vragen of iemand (toevallig) nog een plaatje van de speakerstands heeft waarop het ontwerp duidelijker te zien is, of misschien heeft iemand ze thuis staan en wilt de exacte maten doorgeven.
Ik zou er erg blij mee zijn, want hier op de grond vind ik het maar niks
.

Het lijkt een simpel project(je), échter heb ik graag de exacte maten en kleuren. Ik wil 'em dus écht hetzelfde hebben. Er komen nog foto's van het project, maar eerst wil ik vragen of iemand (toevallig) nog een plaatje van de speakerstands heeft waarop het ontwerp duidelijker te zien is, of misschien heeft iemand ze thuis staan en wilt de exacte maten doorgeven.
Ik zou er erg blij mee zijn, want hier op de grond vind ik het maar niks
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz