Verwijderd
door stands, komen de speakers meer op 'oorhoogte' dus zullen de hoge tonen beter doorkomen.
Je eigen stands maken is altijd leuker
heb je ook een hoop lol aan
maar als je daar geen zin in heb, deze zien er goed uit.
wel cool
is beter voor je geluid overigens
heb je ook een hoop lol aan
maar als je daar geen zin in heb, deze zien er goed uit.
wel cool
is beter voor je geluid overigens
Wat kosten die stands? Vind ze er erg mooi uit zien. Kan je ze ook vullen? en krijg je er ook spikes bij?
Verder ontkoppel je je speakers ook van de grond zodat de bas strakker is. (je hebt geen hele vloer/kast die meemoet bewegen)
Verder ontkoppel je je speakers ook van de grond zodat de bas strakker is. (je hebt geen hele vloer/kast die meemoet bewegen)
Vandaag is het feest en morgen ook.
Daar hebben wij de korte van (30cm hoog ofzo) alleen de speakers die erop staan zijn een schande om hier te posten...Op woensdag 27 maart 2002 11:12 schreef koen het volgende:
gewoon even langs IKEA gaan
[afbeelding]
Jutis luidsprekerhouders €39,- per paar...
Mooie dingen zijn die stands bovenaan btw.
Ik heb zelf de Atacama 6. Deze is dus 60 cm hoog en dat is de meest voorkomende hoogte voor speakerstands. Als de tweeter maar zo'n beetje op oorhoogte zit. Het zijn verder hele mooie stands en in deze prijsklasse vindt je niks beters/mooiers. Wel wil ik je erop wijzen dat de zilvere stands minder mooi zijn dan dan ze op de foto lijken. Zit gewoon een goedkoop verfje overheen dat meer op grijs dan op zilver lijkt. Hij is trouwens met zand te vullen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Er zitten ook spikes bij voor de grondplaat, maar niet voor de bovenplaat. Zelf heb ik mijn speakers met dubbelzijdig tape vastgemaakt aan de bovenplaat. Als je een nog iets betere stand wil kun je voor de Atacama se24 gaan. Deze is wat groter en steviger, maar ook wat minder mooi vind ik.
Nog ff over die ikea dingen, ik heb dezelfde en die heb ik volgens mij voor 45 Gulden ofzo gekocht..zijn wel leuke stands, maar niet echt optimaal voor grote speakers. Die steen onderaan is zo'n 15 bij 15 cm, dus als je een stel speakers met een beetje gewicht erop zet vallen ze zo om op een zachte ondergrond..Op woensdag 27 maart 2002 11:12 schreef koen het volgende:
gewoon even langs IKEA gaan
[afbeelding]
Jutis luidsprekerhouders €39,- per paar...
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Nou het is iig zo dat je wat laag kwijtraakt als je ze op stands zet en je ze eerst op de grond had staan.Op woensdag 27 maart 2002 11:08 schreef GeJe het volgende:
Wat kosten die stands? Vind ze er erg mooi uit zien. Kan je ze ook vullen? en krijg je er ook spikes bij?
neh ze stonden eerst op dozen ... (holle dozen)
maarreh ja je kan ze vullen ...
kosten iets van € 110,- p. paar
maarreh ja je kan ze vullen ...
kosten iets van € 110,- p. paar
Om precies te zijn:
€ 109,- voor de matzwarte
€ 129,- voor glanzend zilver/zwart
€ 109,- voor de matzwarte
€ 129,- voor glanzend zilver/zwart
Pagina: 1