Dan startie niet eens op (de kaart dan, je ziet nooit wat), probeer maar. Ik kan je wel wat oordoppen aanbevelen voor je het doet

Q-Tecs hebben wel die hele hoge W rating, maar hun efficientie is ver te zoeken. Meeste voedingen hebben 65-70% effiecientie. O.a. van de Zalman PSUs is dat veel hoger (vanwege active PFS ofzo

ben echt newb wat dat betreft). Dus aan jou de keuze... op de lange duur een goeie 'echte' xxxWatt voeding die minder inhapt op je energierekening en stiller is omdattie minder warmte produceert, maar nu wel een grotere hapt neem uit je portomonnee, of andersom...(ik ging voor optie 1 en heb geen spijt van die extra 25-30 pleuro voor een 400 ZM ipv 550 Q-Tec)
XeNoBiTe schreef op 25 oktober 2004 @ 14:51:
Had ik nou maar een paar daagjes gewacht met het aanschaffen van die NV5. Dat ding maakt nu al zo'n irritant ratelgeluid. Hij irriteert me nu meer dan de oude fan...
Nou zijn er drie mogelijkheden:
1. We gaan met z'n allen Arctic Cooling een megamail sturen met klachten over het geluid/ratel.
2. Je plakt een fan over deze k*tfan heen die de lucht erdoorheen blaast.
3. 22 euro over de bank gesmeten en de oude heatsink er weer opzetten...
Iemand nog een vierde mogelijkheid?
Aiaiaiaiai, plots prijs ik mij niet meer zo ongelukkig dattik al 3 weken op mn NV5 zit te wachten...
Ik vind optie 1 de beste...aanmodderen helpt niet veel

, hoewel het natuurlijk maar de vraag is of ze luisteren/je nieuwe krijgt.
Ik heb iig mn order voor de ATi 1 Silencer maar weer terug laten zetten naar de oude Rev 3, die schijnt iig in orde te zijn.
Optie 4...de welpassende Zalman kloon van Coolermaster proberen?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21967503
Moet toch ook zo'n 8cm fan aan te hangen zijn zoals de ZM? Misschien dattie dan niet zo heet wordt...(hoewel dat nog maar op 1 review gebaseerd is. Een ander kreeg er wel lagere temps mee op een 9600Pro zwaar overclocked)
of misschien toch niet...
http://forums.hardwarezon...ad.php?s=&threadid=837655
Oke vergeet dat ding maar

. Kan ik beter wachten op de nieuwe Zalman versie.
Nog meer mensen met een NV5 die problemen hebben (of juist niet natuurlijk...)? Tis wel ineens een explosie zeg...
[
Voor 48% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 25-10-2004 15:06
]