Dat kan...maar das toch standaard al aan op die nForce bordjes? Ik kan niet eens mn PCI MHzjes veranderen, alleen mn AGP
Dunno.. was gewoon een vraag.... ik kan ook alleen mijn AGP verbouwen.. maar maybe een ander bios ofzo..
@Fiddle: flash eens een uberbios in je mobo... kijken wat je dat kunt uitspoken.. die voeding mag je 8 dagen testen en dan als nog terug brengen als hij niet bevalt....
Zeiden ze ook bij mijn geheugen.... als de timings niet strak genoeg zouden zijn... (staan nu op 2-3-2-5 en die 3 wil geen 2 zijn) mocht ik het alsnog terug brengen..
@Fiddle: flash eens een uberbios in je mobo... kijken wat je dat kunt uitspoken.. die voeding mag je 8 dagen testen en dan als nog terug brengen als hij niet bevalt....
Zeiden ze ook bij mijn geheugen.... als de timings niet strak genoeg zouden zijn... (staan nu op 2-3-2-5 en die 3 wil geen 2 zijn) mocht ik het alsnog terug brengen..
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Ik heb sinds gister deze kaart erin zitten en heb de 66.81 WHQL drivers draaien.
Alleen loopt Call Of Duty nu vast na een tijdje spelen.
Alleen loopt Call Of Duty nu vast na een tijdje spelen.
Verwijderd
mijn oog is ook gevallen op dit plankje maar wat zijn eigenlijk de minimale voedings eisen?
specs:
* abit nforce2 rev2 mobo
* amd athlon xp 2600+ 333fsb
* 2x 256mb 400mhz @ 333mhz
* 120 maxtor sata
* GF4
* DVD en CDRW
voeding maar 250watt
ik ben dus van plan 6800le te kopen en iig de pipes en pixelsshaders open te gooien. kan ik dat halen met deze voeding? en eventueel overklokken?
specs:
* abit nforce2 rev2 mobo
* amd athlon xp 2600+ 333fsb
* 2x 256mb 400mhz @ 333mhz
* 120 maxtor sata
* GF4
* DVD en CDRW
voeding maar 250watt
ik ben dus van plan 6800le te kopen en iig de pipes en pixelsshaders open te gooien. kan ik dat halen met deze voeding? en eventueel overklokken?
Verwijderd
Ik kan niet echt een XFX vs Aopen review vinden..
Aangezien deze hetzelfde kost; wat is het verschil?
Aangezien deze hetzelfde kost; wat is het verschil?
hobzzz, 250W is te weinig hoor, ik zou toch minstens een goede 300W of een 350watt aanschaffen. Het kan werken hoor, maar het kan zijn dat je je voeding gaat overbelasten (dat wil je niet
). btw welke videokaart heb je nu?
XFX is beter verkrijgbaar dan de aopen denk ik. Het zijn allebei reference designs hoor, dus naam vershilt (ik denk dat aopen ook een slechte revisie heeft gehad)
XFX is beter verkrijgbaar dan de aopen denk ik. Het zijn allebei reference designs hoor, dus naam vershilt (ik denk dat aopen ook een slechte revisie heeft gehad)
[ Voor 5% gewijzigd door CaineTanathos op 28-10-2004 19:48 ]
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Verwijderd
GF4 mmx 440
maar okee was een slippertje van mij maar ja mn buget was toendertijd niet erg veel. wist zelf ook niet wat voor voeding erin had hangen dacht wel een 300watt.... maar nee... maar dankje dan zal ik ook ff een nieuwe voeding bietsen.. dankje
volgens mij is xfx beter aangezien deze 2ns geheugen heeft. en ik kan idd meer winkels die de xfx verkopen.
volgens mij is xfx beter aangezien deze 2ns geheugen heeft. en ik kan idd meer winkels die de xfx verkopen.
Heb nu de chip op 1.2v gezet en haal max. 400/850 12*1, 6vp's. Op zich vallen de scores me niet tegen. 03=10334 en 05=4092. Komt niet in de buurt van mijn vorige kaartje maar goed, ik denk dat ik alles zo houd.
Weet iemand misschien hoeveel er ongeveer nog te halen is als ik van 1.2v naar 1.4v zou gaan en of dit scheelt in mem speed (niet zo interessant maar toch leuk om te weten)
Weet iemand misschien hoeveel er ongeveer nog te halen is als ik van 1.2v naar 1.4v zou gaan en of dit scheelt in mem speed (niet zo interessant maar toch leuk om te weten)
Verwijderd
3Dmark03 16x1, 6v: 335/770 => 10.000
62 graden stressed.
62 graden stressed.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:35 ]
Verwijderd
Winkels is niet het probleem; de Vobis en Mycom zitten naast elkaar in Hoofddorp, wat 10km rijden isVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 19:55:
Dus ik moet voor de XFX gaan ipv. de Aopen?
Verwijderd
die lijkt mij ook wel mooi iddnoreaga schreef op 28 oktober 2004 @ 20:10:
Die temp sensor op de XFX is verrekte handig...
voormij zijn winkels wel een probleem want ik woon in groningen en hier verkopen ze alleen de xfx (voor zover ik weer)
Hmm 2.2 hoorVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 19:55:
GF4 mmx 440maar okee was een slippertje van mij maar ja mn buget was toendertijd niet erg veel. wist zelf ook niet wat voor voeding erin had hangen dacht wel een 300watt.... maar nee... maar dankje dan zal ik ook ff een nieuwe voeding bietsen.. dankje
offtopic:
Kennelijk had mijn PC zin in iets kouds, S2K Bus Disconnect stond kennelijk ineens aan
waardoor hij superkoud werd
Kennelijk had mijn PC zin in iets kouds, S2K Bus Disconnect stond kennelijk ineens aan

Ja en dus... ik zie het probleem nietVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:18:
[...]
die lijkt mij ook wel mooi idd
voormij zijn winkels wel een probleem want ik woon in groningen en hier verkopen ze alleen de xfx (voor zover ik weer)
[ Voor 6% gewijzigd door MonkeySandwich op 28-10-2004 21:14 ]
Voor je dingen begint te zeggen die niet waar zijn....Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 19:55:
GF4 mmx 440maar okee was een slippertje van mij maar ja mn buget was toendertijd niet erg veel. wist zelf ook niet wat voor voeding erin had hangen dacht wel een 300watt.... maar nee... maar dankje dan zal ik ook ff een nieuwe voeding bietsen.. dankje
Aopen vs XFX
Pro's Aopen:
-Altijd zeker 2,2 ns mem
Con's Aopen:
-geen temp sensor
Pro's XFX:
-Temp sensor
-temp regel fan (alleen als je gaat overclocken blaast ie altijd op zijn hardst)
Con's XFX:
-niet altijd zeker of er 2,2 ns op zit, vaak zit er nog 2,8 ns op
... Zelf hecht ik geen waarde aan die tempsensor.... ik voel wel aan de sink en ga er zelf een sensor op de nieuwe sink plakken volgens de manier die AMD aanraad... vlak naast de core op de heatsink...
Verder is de beschikbaarheid nog een keuze... hier in Leeuwarden alleen maar 199,- Aopen's en XFX retals a 280 euro....
De keuze is aan u....
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Verwijderd
ja heb zelf nog wat rond gevraagt iemand had 4hdd videokaart en gewone ide devices op 300watt draaien dus ik probeer het eerst gewoon met mn oude.
Verwijderd
*Bump*Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 17:52:
Hmzz, ik zit hier met een raar probleem
Ik heb qua systeem:
P4 2.8Ghz 800FSB @ 3.4Ghz
1024MB Corsair PC3200 (4x 256 (in dual channel))
Albatron PX865PE Pro
XFX 6800LE (v1.1) (core @ 300mhz, mem @ 800mhz (2.2ns mem))
500W Levicom X-Alien voeding
Dit geheel is watergekoeld en het geheugen van de videokaart is voorzien van zalman koellichaampjes.
Agp size is op 256mb ingesteld.
Maar nu behaal ik bij 3dmark 2005 maar iets van 1460 punten?? Zowel bij 128 mb agp size als 256mb...
Nu had ik een aantal pagina's terug ook iets gelezen over dat mensen soms maar 1fps bij de testen hadden, hier heb ik dus zelf ook last van...
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Want mijn kaart deed bij een vriend van me met een XP 2100+ mooi 3500 punten oid. Mijn inziens moet mijn systeem toch hoger kunnen scoren?
Owja dattus,
Sorry, maar enig zinnige dat ikerop kan zeggen is dat die 1 fps enkel bij de nVidia demo's voorkwam. Zoiets is met 3DMark nog niet voorgekomen. Sommige zeiden dat hun scores omlaag gingen na tever overclocken, maar jouw kaart staat nog @ default? Probeer es achtergrond programmatjes uit te zetten, netwerkkabel unpluggen...alles uit.
Sorry, maar enig zinnige dat ikerop kan zeggen is dat die 1 fps enkel bij de nVidia demo's voorkwam. Zoiets is met 3DMark nog niet voorgekomen. Sommige zeiden dat hun scores omlaag gingen na tever overclocken, maar jouw kaart staat nog @ default? Probeer es achtergrond programmatjes uit te zetten, netwerkkabel unpluggen...alles uit.
Verwijderd
Paar suggesties:
- DirectX opniew installeren
- drivercleaner gebruiken en drivers opnieuw installeren.
- Clean install doen -> format c: (beste keus, alle prestatie belemmerende software factoren worden zo weg-gefilterd)
Je kan ook spelen met instellingen zoals: sideband adressing en fastwrites. Hoewel ik hier geen voorstander van ben, moet gewoon werken.
EDIT: oh ja, probeer eens een andere molex op je 6800LE en zorg dat er verder niks anders aan deze molex zit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 22:02 ]
Hmm ik denk dat ik mijn geluk eens ga beproeven met een XFX, die verkopen ze bij ViComputer hier om de hoek
Ik heb nu een AOpen en die doet 12x1,6 ik ga gewoon het gokje wagen op 16x1,6
anders verpats ik die ook wel weer. Heb me AOpen intussen op vraag & aanbod staan.
Mensen, let op!!
Lijkt erop dat Aopen geen 2.2 chippies meer heeft ofzo, maar XFX schijnt ook geen 2.2 meer te leveren (gezien dat al die dingen uit de doos al geen 2.2 meer hadden)
Ephymerous meldde mij net dat zijn AOpen bv ook geen 2.2 meer heeft, maar F-28
Ik weet ff niet het verschil tussen F en AF (1st of 2nd gen misschien, hoewel dit niet overeenkomt met het Hynix PDFje, lijkt het me de enige logische verklaring)
Daarnaast, ik had dit reeds eerder gepost, lijkt het er toch sterk op:
- Dat het unlocken van een pixel unit meer succes heeft als dit pixel unit 1 of 3 betreft.
- En het unlocken van vertex 3 of 5 ook vlekkeloos kan verlopen.
Uiteraard wil dat niet zeggen dat een 1/3, 3/5 disablede chip (of een variant ervan) dus ook MOET unlocken, kzeg alleen maar dat de kans mij hoger lijkt. Ik heb dit tevaak gezien bij vertex units (die meestal prima blijken te zijn als het 3/5 was) om dit bij de pixel units te negeren.
Sommige hebben er tegenin gegooid dat hun pixel unit 0 of 2 prima werkte. Kan zijn dat onder normale omstandigheden idd geen defect wordt gezien en de unit bruikbaar is, echter betwijfel ik ZEER dat de unit ook werkelijk 100% in orde is.
Dit is en blijft een theorie, echter 1 waarvan ik zeer overtuigd ben en is misschien topicpost materiaal, maar jullie moeten maar voor jezelf beslissen wat je met de informatie doet.
Mijn vraag is enkel: willen diegene die een uitgeschakelde unit hadden anders dan 1 of 3 (zelfde voor vertex 3 of 5) en na het aanzetten geen artifacts zagen de nVidia demo's (alledrie, Clear Sailing, Timbury en Nalu) eens een tijdje draaien en hun ervaringen posten?
Lijkt erop dat Aopen geen 2.2 chippies meer heeft ofzo, maar XFX schijnt ook geen 2.2 meer te leveren (gezien dat al die dingen uit de doos al geen 2.2 meer hadden)
Ik weet ff niet het verschil tussen F en AF (1st of 2nd gen misschien, hoewel dit niet overeenkomt met het Hynix PDFje, lijkt het me de enige logische verklaring)
- Dat het unlocken van een pixel unit meer succes heeft als dit pixel unit 1 of 3 betreft.
Uiteraard wil dat niet zeggen dat een 1/3, 3/5 disablede chip (of een variant ervan) dus ook MOET unlocken, kzeg alleen maar dat de kans mij hoger lijkt. Ik heb dit tevaak gezien bij vertex units (die meestal prima blijken te zijn als het 3/5 was) om dit bij de pixel units te negeren.
Sommige hebben er tegenin gegooid dat hun pixel unit 0 of 2 prima werkte. Kan zijn dat onder normale omstandigheden idd geen defect wordt gezien en de unit bruikbaar is, echter betwijfel ik ZEER dat de unit ook werkelijk 100% in orde is.
Dit is en blijft een theorie, echter 1 waarvan ik zeer overtuigd ben en is misschien topicpost materiaal, maar jullie moeten maar voor jezelf beslissen wat je met de informatie doet.
Mijn vraag is enkel: willen diegene die een uitgeschakelde unit hadden anders dan 1 of 3 (zelfde voor vertex 3 of 5) en na het aanzetten geen artifacts zagen de nVidia demo's (alledrie, Clear Sailing, Timbury en Nalu) eens een tijdje draaien en hun ervaringen posten?
Verwijderd
Al eens die tests gedaan. Aopen kaart:-Sir_Killalot- schreef op 28 oktober 2004 @ 22:36:
Mensen, let op!!
- Pixel unit 2 en 3 stonden uit: beiden werken zonder problemen
- Vertex 0 en 1 stonden uit. Vertex 0 is goed, 1 is defect.
zo goed?
Jahoor Goldie, dankjewelVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:41:
[...]
Al eens die tests gedaan. Aopen kaart:
- Pixel unit 2 en 3 stonden uit: beiden werken zonder problemen![]()
- Vertex 0 en 1 stonden uit. Vertex 0 is goed, 1 is defect.![]()
zo goed?
Maar jij had een Aopen he? Misschien dat het enkel voor XFX geldt
Verwijderd
hoho, niet te snel je theorie veggooien. Mijn Aopen had standaard een grote koeler-Sir_Killalot- schreef op 28 oktober 2004 @ 22:50:
[...]
Jahoor Goldie, dankjewel...gooi mn hele theorie maar weer int water
. En dan niet een beetje...nee compleet...
ode hoor
![]()
Maar jij had een Aopen he? Misschien dat het enkel voor XFX geldt
Hier:-Sir_Killalot- schreef op 28 oktober 2004 @ 22:36:
Blaa blaa
Pixel 2,3 standaard uit. Werken allebei 100% goed,
Vertex 2, 3 uit. 2 is goed 3 kapoetsie.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
* ephymerous heeft er ook een 
Het is een AOpen geworden bij de MyCom te Zwolle. Ik had helemaal niet meer aan geheugen gedacht en in tegenstelling tot Die Alot zei is dit dus wel een versie met 2.8 ns geheugen
Gelukkig werken alle pipelines wel, alleen dan kan ik niet OCen. Iig geen artifacts in '03 en '05. Nu heb ik het zo gedaan, pipelines uitzetten met riva, met coolbits core en geheugen overclocken, riva en coolbits ingesteld dat alles na reboot goed stond en wonderwaarlijk draaide ik daarna 350/790 @ 16/6
En dan is dit het resultaat
[/url]
Morgen denk ik even verder, sowieso wat verder clocken om over de 10K heen te komen en eventueel Asus GT Bios erin
Voor de geinteresseerden m'n specs...
• DFI Lanparty-B
• XP2500M+ @ 2500mhz @ 1,85V (12,5*200)
• KHX 2*256 PC3200 BH5 11-2-2-2
• WD 120 gb 8 mb cache 7200 rpm
• 2*Maxtor Diamondmax plus 10 200gb sata raid-0
• Aopen 6800LE
• Watercooled
* ephymerous keeps u guys in touch!
Voor degenen die een Aopen van plan zijn aan te schaffen, ze zijn dus niet allemaal 2.2ns, er zijn dus ook 2.8ns in de omloop....
Het is een AOpen geworden bij de MyCom te Zwolle. Ik had helemaal niet meer aan geheugen gedacht en in tegenstelling tot Die Alot zei is dit dus wel een versie met 2.8 ns geheugen
Gelukkig werken alle pipelines wel, alleen dan kan ik niet OCen. Iig geen artifacts in '03 en '05. Nu heb ik het zo gedaan, pipelines uitzetten met riva, met coolbits core en geheugen overclocken, riva en coolbits ingesteld dat alles na reboot goed stond en wonderwaarlijk draaide ik daarna 350/790 @ 16/6
En dan is dit het resultaat

Morgen denk ik even verder, sowieso wat verder clocken om over de 10K heen te komen en eventueel Asus GT Bios erin
Voor de geinteresseerden m'n specs...
• DFI Lanparty-B
• XP2500M+ @ 2500mhz @ 1,85V (12,5*200)
• KHX 2*256 PC3200 BH5 11-2-2-2
• WD 120 gb 8 mb cache 7200 rpm
• 2*Maxtor Diamondmax plus 10 200gb sata raid-0
• Aopen 6800LE
• Watercooled
* ephymerous keeps u guys in touch!
Voor degenen die een Aopen van plan zijn aan te schaffen, ze zijn dus niet allemaal 2.2ns, er zijn dus ook 2.8ns in de omloop....
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 28-10-2004 23:26 ]
XXXVI
Om nog even terug te komen op die voeding van mij. Ik heb totaal geen verstand van memory timings dus daar heb ik niks mee getest? (weet er iemand misschien een site met infoerop voor dummies ofzo
) Wat ik wel geprobeert heb is een casefan aan mijn videokaart /zalman zmD-hd monteren.Deze heb er dus vol op laten blazen. Nog steeds kan ik mijn core niet verder verhogen. Dat kan natuurlijk ook aan de vpu liggen dattie gewoon niet verder wil. Om nou 100 euro uit te geven om mijn processor was sneller te laten draaien is het ook niet waard. (en zelfs dat wil nog niet eens) Dus ik gaat hem terug brengen en mijn 100 euro terug vangen.
Echte een goede zaak die MyCom. Prijzen relatief laag, en al werkt iets niet helemaal naar je zin, gewoon lekker terugbrengen, dat was letterlijk wat die verkopers tegen je zeggen. Dat zeiden ze toen ik daar mijn nieuwe cpu koeling ging halen en vammiddag dus ook bij het aanschaffen van mijn PSU.
Voor dat geld gaat ik weer het volgende halen. (geld moet rollen zeg ik altijd maar
)

Is het geen scheetje?
Iemand ervaring met deze kast?
EDIT:
Oew,beetje offtopic hier
Maar ik moest het ff kwijt.
Zitten 5 fans in om mijn mbo'tje / videokaartje / cpu lekker koel te houden.
Echte een goede zaak die MyCom. Prijzen relatief laag, en al werkt iets niet helemaal naar je zin, gewoon lekker terugbrengen, dat was letterlijk wat die verkopers tegen je zeggen. Dat zeiden ze toen ik daar mijn nieuwe cpu koeling ging halen en vammiddag dus ook bij het aanschaffen van mijn PSU.
Voor dat geld gaat ik weer het volgende halen. (geld moet rollen zeg ik altijd maar

Is het geen scheetje?
EDIT:
Oew,beetje offtopic hier
[ Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 28-10-2004 23:31 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Wat kost ie? Ga sparen voor waterkoeling oid... premodded rommel, zo kan iedereen een leuke kast krijgen
XXXVI
ephymerous schreef op 28 oktober 2004 @ 23:30:
Wat kost ie? Ga sparen voor waterkoeling oid... premodded rommel, zo kan iedereen een leuke kast krijgen
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Oki, twas het proberen waardFiddle schreef op 28 oktober 2004 @ 23:26:
Dus ik gaat hem terug brengen en mijn 100 euro terug vangen.
Das waar, Paradigit geeft je zelfs 2 weken, maar MyCom ietsie goedkoper idd. Schijnt te maken te hebben met het feit dat ze dichterbij de leverancier zitten ofzo...directer, dus minder centjes.Echte een goede zaak die MyCom. Prijzen relatief laag, en al werkt iets niet helemaal naar je zin, gewoon lekker terugbrengen
5!? Ik heb maar 2 8cm Zalman casefans @ 2000rpmOew,beetje offtopic hierMaar ik moest het ff kwijt.

Verwijderd
Ik heb nu een clean install gedaan met XP SP2. Alles opnieuw geinstalleerd en via RT de kaart op 16p,6vp gezet (bij alle settings trouwens). Met 3dmark05 krijg ik 2400 punten@swiftglx; je kunt zien of de extra pipes, vp's open staan door het diagnostics report van RT te bekijken. In het report gewoon ff naar onder scrollen en dan zie je vanzelf hoeveel pipes en vp's er open staan.

$ffffffffff ---------------------------------------------------
$ffffffffff NVIDIA specific display adapter information
$ffffffffff ---------------------------------------------------
$0100000000 Graphics core : NV40 revision A1 (8x1,4vp)
Is dit gewoon info, of hoort hier iets anders te staan? Of kijk ik verkeerd?
Moet in RT de optie "Allow enabeling hardware masked units" aan gevinkt zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 00:28 ]
Jah, zonder dat kan je ze wel aanvinken, maar doet hij er vervolgens nix mee... (tog?) vink het eens aan zou ik zeggen en benchmark de boel nog een keer.
uhuhVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 00:22:
Moet in RT de optie "Allow enabeling hardware masked units" aan gevinkt zijn?
Dacht je...was dat ook een keer vergeten...Fiddle schreef op 29 oktober 2004 @ 00:31:
Jah, zonder dat kan je ze wel aanvinken, maar doet hij er vervolgens nix mee... (tog?) vink het eens aan zou ik zeggen en benchmark de boel nog een keer.
Goldie in Deel 7 ook al gezegd

[ Voor 7% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-10-2004 00:49 ]
Huidige kaartje waren pu 0 en 2 disabled o was behoorlijk brak, maar 2 werkt gelukkig perfect, al veel demo's en spellen gedraaid, nog niks raars gezien.-Sir_Killalot- schreef op 28 oktober 2004 @ 22:36:
Mensen, let op!!
Ik heb dus een XFX, en heb standaard pixelunit 0 & 1 uitstaan, deze heb ik vervolgens aangezet, en bij alle drie de demo's geen artifacts te zien?! Terwijl die de test niet door komt...Het kan zijn dat die pipelines niet 100% correct werken, of dat die test gewoon ruk is... wat ik denk. Hij klapt bij games der ook nooit uit, en alles werkt na behoren, beetje vreemd dit?-Sir_Killalot- schreef op 28 oktober 2004 @ 22:36:
Mensen, let op!!

Idem voor m'n vertexshaders (3 & 5), welke 'jouw' theorie wel (weer) bevestigt...
[ Voor 10% gewijzigd door Hempje op 29-10-2004 09:36 ]
RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".
Verwijderd
ik hoor wel eens mensen die hun 9800 pro hebben ingeruild voor een LE. Mag dat dan zomaar? Zo ja waar dan?
Er is inmiddels een deel 7
RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".
Dit topic is gesloten.