Ooepsie, beter lezenjeroen__online schreef op 27 oktober 2004 @ 11:49:
t gaat hier om KillahRay's kaart en benches, ik reageer er alleen op: ik vraag me tzelfde af als jij

Zoiets vondik ook ergens anders op een forum (was op zoek naar NV5 bugs...), sommige hebben een fout in de draadjes waardoor de fan verkeerd om draait. Omkeren van het stroomdraadje heeft GEEN effect omdat er ergens een diode zit om dit te voorkomen (vage zooi maarja tis zo). Waarom hij bij jou dan wel dan weer niet blaast/zuigt, weetik nietnoreaga schreef op 27 oktober 2004 @ 15:00:
Ok, ik heb nog 's naar mijn NV5 gekeken, maar nu ineens zuigt ie warme lucht de kast binnen (ook als ik m aansluit op moederbord). Als ik de stroomdraden omdraai doet ie nix, ook niet op een fanheader van het moederbord.
Nu snap ik er dus echt geen zak meer van dus als iemand mij please ff kan zeggen wat er mis is, begin btje desperate te worden
@Sjah
jij zei ook dat je NV5 verminderd koelde, misschien dat die fan ook ineens verkeerd om blies
Ik denk nu toch serieus die NV5 maar te droppen... of wachten tot er nieuwe revisie komt (net als de oude), dit staat me totaal niet aan.
Hebbie XFXAjodokusK schreef op 27 oktober 2004 @ 16:32:
ik ben net een beetje aan het oc'en geweest en het vage is dat de core op standaardwaarden zo'n 58 graden wordt, maar als ik de core verhoog naar 360 mhz, daalt de temp naar 49 graden....hoe is dat te verklaren? ik heb dus 12 pipes en 6 vertex units open.