noreaga schreef op 23 oktober 2004 @ 22:32:
Ik denk dat de mobiles nog wel een tijdje op de markt blijven, maar snellere socket A processors zullen er niet meer uitkomen denk. Afijn ik kan weer een tijdje vooruit met mijn pc'ke

Sempron zal voorlopig nog Socket-A varianten blijven hebben, maar kvat die dingen niet...hun rating lijkt me veel te hoog (2500+ Barton kickt 2500+ Sempron)
Zoals noreaga al zei...MP locked

of je CPU moet van voor week 38-40 zijn vorig
Maar misschien dat we dat hier maar ff verder bespreken
[rml][ OC] AMD Barton/Thorton Overclockresultaten Deeltje 9[/rml]/
1e tip: zet je multi es op 11 en kijk wat er gebeurd. Alsie boot op 2500+ (1833MHz), dan praten we verder

, anders lijkt het me eeeerg lastig worden om jouw CPU op een 400MHz bus te krijgen (12.5x200 = 2500MHz!!!)
download Prime95 maar vast (Torture test 2) en bereid je voor op een paar uur benchen...http://www.mersenne.org/freesoft.htm
OKe en dan nog iets ONTOPIC

:
Misschien iedereen es de nVidia demo's laten draaien (Nalu, Timbury, Clear Sailing) voor een tijdje en als ze dan nog niks zien een pijpje echt goedkeuren. Die demo's lijken mij meer uit de chip te halen dan wat 3DMark laat zien. Die dingen zijn tenslotte toch voor die chip gemaakt...
(Ik zie bv helaas wat artifacts (zwarte streepjes) in Timbury, maar verder nergens. Had de extra pipe al goedgekeurd, kennelijk is dat niet het geval, maar zolang ik er verder niks van merk houd ik um maar aan.)
[
Voor 20% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 24-10-2004 00:32
]